نتایج جستجو برای عبارت :

گوشه ای نشست و بنوشت

باران توطئه ها بر ثمر نشست
در کُنجِ فقر پدر با پسر نشست
فاسد شدند گروهی از حاکمان
زخم زبان مدّعیان هم به بر نشست
 
مدیون تک تکِ افراد  میهنند
خوردند و رفته بدامان دشمنند
بدنام و مفتضح و خرابی همیشگی
آوارگان غربت و همخواب ماتمند
 
چپ یا که راست یکی بوده در نظر
دزدیده اندو فراهم شد این خطر
شاید که چشمه شود بسته با دو بیل
سیلاب را نبود چاره ای دگر
 
میگویم از غم مردم که عالی اند
در وقت جشن و عزا مثل قالی اند
هرکس که آمده پا روی شانه هاست
همواره دست
جزو اون دسته آدما هستم
که همیشه در حال تلاش برای شاد بودنن
اگه یکی خوش نباشه تلاشمو میکنم تا حس و حال لحظشو عوض کنم
ولی بعضی وقتا ک روحم از تلاش کردن خسته میشد
شخصیتمو به دو نیمه تقسیم میکردم
میذاشتم نیمه ای از من به حال خودش باشه
و نیمه دیگه من به تلاش ادامه بده
و این دوگانگی باعث شد گاهی با خودم غریبه شم
که نسبت به همه چیز حس نامطمئن بودن بم دست بده
اما وقتی تصمیم گرفتم که دوست صمیمی همدیگه باشیم
کاملا مطمئن بودم که اشتباه نمیکنم
یه وقتایی ب
این گوشه از سالن مطالعه که من میشینم، ظاهرا کارهایی جز مطالعه هم درش انجام میشه!!
مثلا چن شب پیش دوستان برای آماده شدن جلسه دفاع اومدن و دوست عزیز مدافع خودشون رو پیراستن. تو همون گوشه.
یکی میاد و فقط با گوشیش ور میره...تو همون گوشه.
اصلا یکی میاد و میگیره اینجا میخوابه ...اونم تو همون گوشه.
.
.
.
الان تو همون گوشه  دو نفر چنان دارن با هم حرف میزنن که احساس میکنی اینا از تو شکم مادر همدیگر رو میشناختن...چ چیز عجیبیه این دوستای خوابگاهی ...عجیب ترش اونج
گوشه گیری کودک چه علتی دارد؟
بخش کودک- درون گرایی و گوشه گیری برای آینده کودک بسیار مضر است . اگر کودکی برون‌گرا بوده، اما حالا به طور ناگهانی گوشه گیر شده باید علت یابی شود که این مشکل از کجا آغاز شده است
به ادامه بروید
ادامه مطلب
۳- دستهای گوشه دار :وقتی که دست گوشتی و مچ دست ضخیم و کلفت و کف در قسمت پائین وسیع و هر چه بطرف انگشتان بالا میرود وسعت آن کم شود و نوک انگشتان نیز دارای گوشه باشد ، گوشه دار نامیده میشود .اشخاصیکه دارای دستهای گوشه دار میباشند آزادیخواه و شورش طلب و هر کاری را قبل از فکر انجام میدهند، خوشگذران و اجتماعات و دسته بندیها و مسافرت را دوست دارند .
 
به طور کامل نوشته نشده است!
خب اول یه ستاره یه گوشه بزنین و بنویسین «توجه: هیچوقت حرفی که تو ذهنتونه و هیچ خزعبلی هیچ چرت و پرتی رو گوشه کتابتون ننویسین»
 
و دلیلش:(
من بدبخت من بدشانس دیوونه نمیدونم چرا گوشه کتابم نوشتم « باید راجب N یه تجدید نظری بکنم» حالا از بدبختی خیلی زیادم بی حواس کتابمو دادم یه مبحثی که ننوشته رو بنویسه:(
حالا چهارشنبه اومد کتابمو کوبید رو میزم و گفت: منم باید یه تجدید نظری راجبت بکنم
اولش رفتم تو شک ولی بعدش فقط تونستم دستو بکوبم تو صورتم
خلاصش ا
جاذبه های شهر یزد، اولین شهر ثبت شده جهانی ایران
یزد
یکی از شهرهای تاریخی ایران است که قدمت جاذبه های آن سبب شده این شهر جزء
اولین شهر تاریخی خشتی ایران و دومین شهر تاریخی جهان قرار دارد. با توجه
به فراوانی جاذبه های شهر یزد و بناهای خشتی، این که نام این شهر تاریخی در
سازمان یونسکو به ثبت رسیده از آن به عنوان یک شهر بین المللی هم یاد می
شود. یزد به شهر بادگیر ها و قنات ها مشهور است و در گوشه گوشه ی این شهر
می توان به نظاره تاریخ نشست و از غرق ش
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
فکرش را بکن ...یک بار دیگر ....فقط "یک" بار دیگر بتوانم گوشه ی بین الحرمین در آغوشت آرام بگیرم .....من طمع نمی کنم ...حرف قبه و شش گوشه و حرم را نمی زنم ....من همان گوشه ترین گوشه ی بین الحرمین را میخواهم که برای من امن ترین جای دنیاست . . . کنار همان قفسه ی دعا که خواب تمامش را گرفته بود ....اگر هم شد ،اگر اگر اگر که شد ؛؛؛برای ثانیه ای نفس کشیدن گوشه ی حیاط نجف ...و من دیگر به از این جا به بعدش فکر نمیکنم...میترسم به فکرم اجازه ی رویا پردازی بدهم !میترسم خو
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
✅ گوگل به‌صورت جداگانه در نشست AndroidDeveloper اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید از این پس قرار است به‌صورت رسمی از نمایشگرهای تاشدنی پشتیبانی به عمل بیاورد. یکی از ویژگی‌ها این است که می‌توان به برخی اپلیکیشن‌ها دستور داد تا هنگام باز و بسته شدن دستگاه واکنش‌‌های خاصی نشان دهند.
نشست و هم اندیشی دهیاران باراندوزجنوبی با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی و دبیردهیاران بخش. 
 مسجدولیعصر بالانج_1398/3/28
درحاشیه و انتهای نشست دهیاران باراندوز جنوبی,
خانم صنم دلیرابگرمی, دهیار بالانج, با رای قاطع دهیاران دهستان
در مسئولیت دبیردهیاران باراندوز جنوبی ابقا شد.
منبع؛ کانال خبری بالانج
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
ارائهٔ فشرده‌ای در نشست عقل سرخ داشتم با موضوع شهادت سردار سلیمانی و آخرالزمانی شدن جامعه. منظورم از آخرالزمانی شدن در واقع مواجهه با مسئلهٔ آخر الزمان، به ویژه، آزمونی برای مواجههٔ جبههٔ حق و باطل بود. به بیان دیگر مصرح شدن و آشکار شدن بیش از پیش جبههٔ حق و تمایز آن از جبههٔ باطل و اهمیت این مقوله برای آمادگی جامعه برای دوران ظهور.
این نشست را خبرگزاری‌های ایکنا و مهر و آنا پوشش دادند. طبق معمول خبرنگاران محترم به سرعت مطلب را شنیده و تدوی
دراز کشیده بودم گوشه‌ای و آهسته گریه می‌کردم.. نیمه مست. نیمه هشیار. غمی بزرگ از آنچه قابل گفتن نیست، به خود پیچیده و سوگوارانه. نیمه تاریک، نیمه روشن. لپ تاپ روشن بود. کنارم نشست. رو کرد سمتِ سین و گفت نوا، مرکب خوانی را بیاورد. آورد. پِلِی شد. گفت که بذارَدَش روی دقیقه‌ی هشت. گذاشت.. و خواند..
"بگذار تا مقابلِ رویِ تو بگذریم..
دزدیده در شمایلِ خوبِ تو، بنگریم..."
چرا یکى دیروز نبود که بیاد به من بگه هى دیوونه بعد از دو سال بدون نرمش کردن فوتسال بازى نکن که اینجورى پاهات بگیره و دو قدمم نتونى راه برى :/ 
اولین گلمو با ضربه ایستگاهى زدم اصن باورم نمیشه چى بود لامصب ! خیلى خوب بود اصن یه خورده دورتر از نقطه ى پنالتى سمت راست اصن چه قوسى گرفت لعنتى چه گوشه ى دروازه اى نشست هوفف
ثبت بشه این حال خوب اینجا :)))) 
من چقدر فیزیکو بخش الکتریسیته و مدارها رو دوست دارم خعلى جذابن لامصب ها
برگزاری نشست معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه امام محمد تقی (ع) نشست معرفی و بلندخوانی کتاب  هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی توسط سحر همامی کتابدار کتابخانه و با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
در سومین نشست س.ح.ب.ا به موضوع جنبه های حقوقی بین المللی خروج احتمالی جمهوری اسلامی ایران از NPT خواهیم پرداخت. میهمان من در این نشست، دوست و همکار محترم آقای دکتر خلف رضایی، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند. از علاقمندان مباحث حقوقی بین المللی دعوت می کنیم با عضویت در صفحه اینستاگرامی س.ح.ب.ا در این نشست مشارکت نمایند.این نشست روز سه شنبه  22 بهمن و از ساعت 21 برگزار خواهد شد.
به روزرسانی را که فقط برای انواع بازی ها، نرم افزارها و برنامه های کامپیوتری نگذاشته اند گاهی هم آدم ، باید افکارش را به روز کند!طرز فکرش را ارتقا بدهدحال و هوایش را تازه کند مثلا دور بریزد تمام خاطراتی را که تکرارشان چیزی به جز غم و اندوه  نداردرها کند بعضی وابستگی ها را که حال و روزش را به هم میریزند افسوس ها را غصه ها را نگرانی ها را و تمام تلخی هایی که بوی کهنگی گرفته اندگاهی باید یک گوشه ی دنج نشستزندگی را نو کرد و یک "من" تازه ساختبا با
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. سیاست حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات سیاسی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات موسوی
         
سردار سلیمانی تازه به تکثیر نشست
تکثیر شدن شهید 
از عجایب رحلت شهید آن است که خون پاک او سبب می شود با اینکه جسمش تکه تکه شده، شخصیت او در بین ارادتمندانش تکثیر شود، این هم نوعی از حضور و شاهد بودن و زنده بودن شهید است، و از این طریق از باب من سن سنة حسنة، بل أحیاء می شود و عند ربهم یرزقون. 
من در این گوشه ، که از دنیا بیرون است 
آسمانی به سرم نیست ، از بهاران خبرم نیست 
آنچه میبینم دیوار است 
آه، این سختِ سیاه ، آنچنان نزدیک است 
که چو برمیکشم از سینه نفس ، نفسم را برمیگرداند
ره چنان بسته ،که پروازِ نگه ، در همین یک قدمی می ماند 
قصه نوه و پدر بزرگ                                    تهیه و تنظیم: نرگس رضوی
پیرمردی بود که با پسر ، عروس و نوه اش در خانه ای زندگی میکرد. چشمهای پیرمرد ضعیف شده بود و خوب نمی دید. گوشهایش ضعیف شده بود و خوب نمی شنید، زانوهایش هم موقع راه رفتن می لرزید. وقتی که سر میز غذا می نشست از ضعف و پیری قاشق در دستش میلرزید و غذا روی میز میریخت. حتی وقتی که لقمه در دهانش میگذاشت غذا از گوشه دهانش بیرون میریخت و منظره زشتی بوجود می آورد.هر بار پسر و عروسش با دیدن
من در این گوشه ، که از دنیا بیرون است 
آسمانی به سرم نیست ، از بهاران خبرم نیست 
آنچه میبینم دیوار است 
آه، این سختِ سیاه ، آنچنان نزدیک است 
که چو برمیکشم از سینه نفس ، نفسم را برمیگرداند
ره چنان بسته ،که پروازِ نگه ، در همین یک قدمی می ماند 
"ه.سایه"
دراگان اسکوچیچ در نخستین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد چگونگی حضورش در تیم ملی، اهداف خود در این تیم و آینده‌اش روی مهمترین نیمکت فوتبال ایران مواردی را بیان کرد
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم. بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم. د
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
به
گزارش ایرنا از تارنمای سفارت ایران در ورشو، در این بیانیه آمده است:
برغم ادعای مقامات لهستانی مبنی برعدم ارتباط نشست ورشو با ایران، اما
مقامات آمریکایی از اعلام اهداف اصلی این نشست مبنی بر هدف قرار دادن ایران
در منطقه اجتناب نمی کنند.
 
بیانیه افزوده است: با توجه به تعهدات
مقامات لهستانی برای عدم تمرکز نشست ورشو بر محور ایران، اما باید گفت که
مقامات آمریکایی صریحا هدف اولیه برگزاری نشست ورشو را تضعیف نقش ایران در
منطقه خاورمیانه عنو
شب اول کنجی پیدا کرد، فکر کرد. شب دوم نوشت، آنچنان نوشت که دستانش به تمنا درآمدند. شبی بعد نوشته‌هایش را زیست. زیستنش را گریست. صبح با خنده بیدار شد، گریه‌‌هایش را آسیا کرد. گَردِ گریه را تر کرد، خمیر شد. درختِ معنا را تبر زد. شعله‌یِ عشق در تنورِ تنهایی زبانه کشید. نانِ یگانگی پخت. گوشه ای نشست، در پناهِ بی‌‌پناهی، معاشقه‌ی خورشید و سایه. دیگر یگانگی بود و شعر. او اما پژمرد. 
خرچنگ گوشه‌گیر 
 به آن خرچنگ منزوی و خرچنگ نرم‌شکم و به اختصار «خرچلزون» هم گفته‌اند.
 خرچنگ‌های گوشه‌گیر٬ بر خلاف اکثر خرچنگ‌های دیگر٬ شکمی نرم دارند. 
این خرچنگ‌ها برای محافظت از خود از پوسته سخت کهنه حیوانات دیگر استفاده می‌کنند و به همین دلیل غالباً مجبور می‌شوند به پوسته‌های بزرگ‌تری نقل مکان کنند.
___________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان مدرسه ای دی ماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز چهارشنبه  مورخ 11/10/98 ساعت 15 در مدرسه دخترانه نرجس2، پایه ششم برگزار گردید. که در این نشست کتاب اهورا جمشید توسط سارینا رودینی، کتاب مثل هیچ کس توسط فاطیما نارویی، کتاب مهربانترین پیامبر توسط مائده شهیکی نیا و کتاب قصه هایی از عطار توسط مطهره سجادی معرفی گردید.
نبشی پلاستیکی،فروش نبشی پلاستیکی در تهران ،خرید نبشی پلاستیکی ،نبشی پلاستیکی بسته بندی ،نبشی پلاستیکی کاشی،گوشه پلاستیکی،نبشی مقوایی، نبشی پلاستیکی اصفهان، نبشی بسته بندی، نبشی پلاستیکی پله ،گوشه پلاستیکی بسته بندی، نبشی کارتنی، نبشی مقوایی کارتن

گروه تولیدی تی تاک تولید کننده انواع نبشی بسته بندی 
نبشی پلاستیکی
نبشی مقوایی

تلفن تماس - مهندس محسنی:
09120578916
09199762163
داشتم یه ترانه ی اصیل و قدیمی گوش می دادم که رسیدم به اصطلاحی که یه روز غروبِ غمگین که یادم نیست غمگینیش از چی بود مادربزرگِ غمبرک زده ام لا به لای حرفاش گفت و از کل کلمه هاش همون چهار کلمه موند گوشه ی گوشم! یه غروبِ احتمالا تابستونی که توی حیاط نشسته بودیم و به خورشیدی که هی سردتر می شد و هی رنگش تند و تیز خیره بودیم که هنوز بوی حیاط مادربزرگه مونده گوشه ی بینی ام. یه بوی تیز خوش آیند. مثل نون محلی هایی که می پخت. اونوقت ها مادربزرگه دستش نشکسته
هر وقت احساس می کنم خدا رو فراموش کردم، نگاهی به دست هایم می اندازم. از دوربین گوشه اتاق به خودم نگاه میکنم و به چیستی خودم فکر میکنم. همین کافیه که خالق خودم رو حاضر ببینم.
انتظار یه بیت شعر عارفانه نداشته باش. متاسفانه من زیاد اهل شعر نیستم.
همه‌ی انسان‌ها در هر مرحله‌ای که مشغول فعالیتی هستند، این حرکت جسمانی و حرکت ذهنی و این همت آنها، ناشی از باورهایی است. اگر این اعتقادات را از او بگیرند، او که تا آن زمان مثل گلوله‌ی سوزانی به سینه‌ی دشمن می‌نشست، به یک موجود سرد تبدیل می‌شود و به گوشه‌وکناری می‌افتد. اعتقادات و باورها این‌طورند. هدف دشمن این است که باورهای اسلامی را از مردم بگیرد؛ هر چند کار آسانی هم نیست.فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
حرکت دراز نشست
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت ها در تناسب اندامه که باعث میشه مرکز بدن تقویت و قدرتمند بشه مرکز بدن شامل کمر و شکم هست که در تمام فعالیت ها نقش داره 
در واقع هر کاری انجام میدین روی کمر و شکم فشاری وارد میشه
پس باید شکم و کمر قدرتمندی داشته باشین
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت هاست که شکم و کمر رو میسازه پس تا جایی که میتونید از این حرکت استفاده کنین
تو همان آشوب بزرگی که به دلم آمد و بر دلت نمیشیند مهار این آشوب ،چشمان تو فال است و به تماشایش نشسته ام و چشمان تو اما ما را نمیبیند/گفتند در شهر آشوب شده است و ندیده میدانم کار قدم هایت بوده وقت گذر از کوچه ی آدم ها/گاهی حکم گناه را میشود صادر کرد،وقتی میشود دنیا را به نفع خود امضا کرد /اجازه ی امضای چشمانت را به نفع دلم میدهی آیا ؟؟/زلزله گشت و این خانه به آوار نشست ،خانه ات آباد خاک این خانه پای قدم یار نشست .گاهی میشود حکم گناه را صادر کرد الها
به
گزارش ایسنا، پایگاه خبری تی وی ان ۲۴ نیوز، پیش از آغاز نشست ورشو
گفت‌وگویی اختصاصی با رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار پیشین نیویورک
داشته است. جولیانی در این گفت‌وگو مدعی شد: قرار است نشستی در ورشو برای
صلح در خاورمیانه برگزار شود و طبق گفته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه‌مان
قرار است تمرکز این نشست بر روی ایران باشد چراکه مشکل اصلی در خاورمیانه،
ایران است.
 
وی همچنین ادعا کرد که ایران به گروهک‌های تروریستی در سراسر جهان، پول و تسل
می گویند روزی یک پسر کوچک که تازه به کلاس پیانو می رفت و یاد گرفته بود چند قطعه را بنوازد، برای اولین بار همراه مادرش به یک کنسرت پیانو رفت. آن ها در ردیف جلو نشستند و وقتی مادر سرش گرم صحبت با یکی از دوستانش شد، پسر بچه از روی کنجکاوی به پشت صحنه رفت و آن جا پیانو بزرگی دید که هیچ کس روی صندلی آن ننشسته بود. پسرک بی خبر از همه جا پشت پیانو نشست و شروع به نواختن قطعه ساده ای نمود که تازه یاد گرفته بود. صدای پیانو همه ی حاضران در سالن را به خود آورد
هدف اصلی نشست های کتابخوان  به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با محوریت معرفی و ترویج مطالعه می باشد.در این نشست خانمها بهاره آقاخانی-نازنین زهرا چراغی-ستایش سلیمانی -ستایش مددی-حدیث عابدی وفاطمه عسگری به ارائه کتابهای  راز،موبی دیک،دخترلوتی ،روزپادشاه اژدها وچشمان منتظر پرداختند.
 
امشب علی جان داد. چه کسی گفت شهادت مولا در بیست و یکم ماه رمضان است؟! بیست و یک رمضان علی پر گشود و جام رستگاری را سر کشید و به خدای کعبه رسید. علی امشب جان داد. امشب که هستی اش را، آسمان را، به خاک سپرد.
مگر نه این است که معصوم اگر حرفی می زند خودش هم عمل می کند؟ ولیّ خدا به کودکانش گفت: جوری گریه کنید که صدای آن از خانه بیرون نرود. هر کس گوشه ای نشست و سر در گریبان فرو برد و هق هق و سوز و ناله را در جان فرو نشاند و آهسته اشک ریخت؛ اما
ناگاه صدای گری
✔️ اخذ ردیف ملی برای سدهای معیشتی، راه های شریانی، رفع مشکلات شهر خلخال از جمله کمربندی، پل ائللر باغی، قلعه باشی و... از مهم ترین خواسته های نماینده خلخال و کوثر در این نشست بود.
#دکتر_خالقی
⚜ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×960]
مشاهده مطلب در کانال
چند وقت پیش یه مطلبی راجب عادت های واضح ادما خوندم، اینکه هر کسی یه سری عادت های داره که دیگران با چند تا برخورد و نشست و برخاست میفهمن. 
عادت های ساده اما همیشگی. 
خودم چندتا عادت دارم که هر کسی با چند برخورد و نشست برخواست میفهمه، یکیش اینه که همیشه پیراهن استین بلند میپوشم و اصلا تیشرت نمیپوشم.
یکی دیگش هم اینه چایی رو بدون قند و تلخ میخورم.
اینا عادت های خیلی ساده ای ان اما چند ساله باهام هستن که دیگران زود میفهمن:)) 
 
 
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، «دیدبان»، نشست اکران و نقد و بررسی مستند «ایکسونامی» در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در این نشست آقای محسن آقایی (کارگردان مستند) و دکتر سجاد مهدی زاده (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر حول موضوع انقلاب جنسی در جامعه ایرانی پرداختند.
ادامه مطلب
شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

ادامه مطلب
در روز شنبه مورخ 98/02/14 نشست صمیمی باهمکاران و مراکز تابعه در محل اداره بهزیستی برگزار شد ، جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغازشدو آقای احمدی ضمن خیرمقدم گویی خدمت همکاران و مراکز و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به موضوع سیل اخیر اشاره نمودند که با یاری خداوند و همت و درایت مسئولین استانی و شهرستانی و علی الخصوص جناب آقای دکتر آرام و معاونین آنها و همچنین جناب مهندس حبیب نژاد فرماندار محترم شهرستان توانستیم این بحران طاقت
آورده‌اند که مرغ ماهی‌خواری بر لب آبی خانه داشت و همیشه به اندازه‌ی نیاز خود، از آب ماهی می‌گرفت. روزگار او بد نبود تا این‌که پیری و ناتوانی به او روی آورد و از شکار باز ماند. به کنجی نشست و با خود گفت، دریغا از زندگی که به تندی باد گذشت و از آن چیزی مگر تجربه برایم نماند و امروز همین تجربه شاید مرا به‌کار آید. پس باید امروز به جای زور و چالاکی، کار خود را با نیرنگ پیش برم. ماهی‌خوار با چهره‌ای اندوهگین بر لب آب نشست. ناگهان خرچنگی او را دید
حال و روز خوبی ندارم اما هر آنچه که تجربه می کنم را پذیرفته ام. لااقل می خواهم خودم اینجوری فکر کنم.
گوشه گیر شده ام. البته گوشه گیر بوده ام و خیلی حال و حوصلۀ گپ و گفت با بقیه را نداشته ام و ندارم.
از مهمانی ها و جمع های دوستانه فراری شده ام.
ادامه مطلب
نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با حضور مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد. در این جلسه همه بودند به غیر از امیر قلعه‌نویی و گابریل کالدرون سرمربی سپاهان و پرسپولیس. 
در این جلسه اوقاتی هم بدست آمد که استراماچونی سرمربی جنتلمن استقلال بادست خودش نهالی را کاشت.
 
به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
چشم هام بین رنگ ها دو دو میکرد. روی بعضی شون مکث می کردم و تصور می کردم طرح بافتم با این رنگ چجوری میشه؟ به خانم فروشنده گفتم چقدر رنگ... کار مارو سخت کردین حسابی. سرش شلوغ بود، ولی باحوصله و مهربون. خودشو انداخت وسط رویای من:
-چی میخوای ببافی؟
+پتو، پتوی نوزاد
لبخند نشست روی لبش و پرسید: دختره یا پسر؟
مکث کردم...به چشم های زیبای دختر فروشنده خیره شدم، دنیا در اون مغازه شلوغ و پر سر و صدا، لحظه ای ساکن شد، صداها محو شدن، نه چیزی می دیدم، نه چیزی می ش
 
صندلی اداری برای انطباق با نیازهای مختلف، در انواع متنوعی طراحی شده اند.
یکی از مدل های پایه صندلی کار است که معمولا پشتی یا تکیه گاه سر ندارد.
معمولا روی این صندلی ها بیشتر از چند ساعت در روز نمی توان نشست وگرنه احساس ناراحتی ایجاد می شود
هرچند که با این صندلی ها نسبت به صندلی های بلندتر فضای بیشتری برای جابجایی و حرکت وجود دارد.
نوع بعدی، صندلی هایی با پشتی نیمه هستند که طراحی ارگونومیک بهتری دارند
و می توان چهار ساعت یا بیشتر روی آن ها نش
اقا یه اتفاق خوب قراره بیفته. یکشنبه ی دیگه یه نشست تو دانشگاهمون هست که قراره آیدین رحیمی پور آزاد بیاد ، در مورد عکسها و کتاب ها. دانشگاه هم که به من نزدیک شده راحت میرم میام :دی خیلی ذوق دارم براش خب میخوام ببینم چجوریه و چی میشه. منو این همه خوشبختی محاله :دی اون از کنسرت که جور شد. این از نشستی که قراره برگزار بشه و توسط یه ادم درست حسابی.خب ادم خوشحال میشه دیگه. 
کتاب رو از صبح تا حالا کلی خوندم الان پدر سرگیم. امشب تمومش میکنم. 
زیباتر از آنی که در این قلب بمیرییا اینکه روی گوشه  عزلت بپذیریتو نقطه سرفصل تغزل به دوچشمیتوخود یم عشقی که تغییر نپذیریدر دامگه عشق چه بسیار زیادندآنها که به تیر نگهت رفته اسیریدر بارگه عشق به یک غمزه نگاهتجان از من مسکین زچه روباز نگیریبا غمزه ای از گوشه چشمان تو هستندجان بر کف وافتاده به دام تو کثیریتو باز همانی که بگویم به حقیقتدرقلب ودل ما تو کبیری وامیری
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده پاییزی ام
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * پاییزی ام * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , حجت اشرف زاده باشید.
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Hojat Ashrafzadeh called Paeiziam With online playback , text and the best quality in mediac
متن اهنگ حجت اشرف زاده به نام پاییزی ام
بارون بزن که از عالم و آدم بارون بزن که دوباره شکسته غرورمبارون بزن که نسوزم از آتیش دوری بارون بزن ت
_________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان کتابخانه ای دیماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز سه شنبه  مورخ 17/10/98 ساعت 15 با حضور رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر و جمعی از اعضاء  در محل کتابخانه برگزار گردید. در ابتدای برنامه جناب آقای بامری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم چنین درگذشت دکتر امینی فرد را تسلیت گفته و در مورد زندگینامه و رشادت های سردار بزرگ اسلام و خدمات مرحوم دک
صندلی اداری برای انطباق با نیازهای مختلف، در انواع متنوعی طراحی شده اند.
یکی از مدل های پایه صندلی کار است که معمولا پشتی یا تکیه گاه سر ندارد.
معمولا روی این صندلی ها بیشتر از چند ساعت در روز نمی توان نشست وگرنه احساس ناراحتی ایجاد می شود
هرچند که با این صندلی ها نسبت به صندلی های بلندتر فضای بیشتری برای جابجایی و حرکت وجود دارد.
نوع بعدی، صندلی هایی با پشتی نیمه هستند که طراحی ارگونومیک بهتری دارند
و می توان چهار ساعت یا بیشتر روی آن ها نشس
از همان بچگی هایم همان قدر که از بودن در جمع و سر و صدا و شلوغی لذت میبردم، از خلوت و سکوت و بودن در دنیای خودم هم لذت میبردم.
دنیا و سکوتی که فقط و فقط متعلق به من بود.
هر کجا گوشه ی دنج و کوچکی را برای خودم سند میزدم و آنجا میشد متعلق به من و هر وقت که دلم میخواست به گوشه ی دنج خودم میرفتم و در دنیای خودم غرق میشدم.
ادامه مطلب
متن ترانه فرشید ادهمی به نام بلای جونم

امشب دلم هر ثانیه میره تو فکر توتو چارخونه ی پیرهنم جا مونده عطر تودستم به کم نمیره که توی خواستن توعزیز مصر هم میبره پیش تو دستاشوخود خواهمو دل خواهمه برق نگاه توآخه دلم قرصه فقط به قرص ماه توتو یک مژه بهم زدن بردی دل و دینمخدا نیاره اون روزو بزنی دست رد به سینمدرد و بلات به جونم ، شدی بلای جونمبد حالی داره قلبم ، وقتی که از تو دورمدلم کرده هواتو ، پر میکشه براتوبه صد بهشت نمیدم ، حتی یه نیم نگاتوهوایی م
نشست کتابخوان ماه با حضور اعضای فعال کتابخانه
در این نشست کتابهایی با عنوان های ذیل توسط اعضا معرفی گردید.
ماه خورشید کلاه نویسنده جعفر ابراهیمی
پلو خورش نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی
بوراندخت نویسنده وحید محمدی پای اندر
دنیای شگفت انگیز از ال.فرانک بااوم
یادت باشد نویسنده محمد رسول ملا حسنی
 
رییس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان در ادامه این نشست در رابطه با فرش کرمان گفت: تامین مواد اولیه و کنترل کیفیت این مواد در تولید فرش استان بسیار مهم است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام خواهد شد.
 
چالش‌های صنایع دستی استان و راهکارهای رفع آنها در نشست کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.
به گزارش ایسنا، رضا بهرامی رییس کمیسیو
نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در استان تهران با حضور و سخنرانی حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان 
دوشنبه۲۳ اردیبهشت۹۸ ساعت ۱۸:۳۰تهران، خیابان۱۶ آذر، حسینیه‌ی هنر 
✔️متاهلین می‌توانند همراه با خانواده تشریف بیاورند.
✔️به علت محدودیت مکان، حتما حضور و تعداد همراهان خود را قبلا به آیدی معرفی شده اعلام فرمایید.
✔️همگی می‌توانید در تهیه‌ی افطاری سهیم باشید، جهت کمک با آیدی معرفی شده ارتباط بگیرید.
✔️برنامه‌ها: زیارت آل‌یاسین،
دانلود آهنگ جدید غمگین و احسای از مهدی جهانی به نام منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تکو تنهام با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang mano vel nakon man in goshe donya tako tanham
دانلود آهنگ منو ول نکن من این گوشه دنیا تک و تنهام (با کیفیت بسیار عالی) و متن شعر
اگه بودی حال و روزم با الانم خیلی فرق داشت غم تو از دل من اینجوری زندونی نمیساخت♫♪✌
⭐️ ⭐️
افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها دلم تنگ تو که نیستی چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ♫♪✌
⭐️
بلوریست آبی رنگ و درخشان.مسحور کننده و هم رنگ چشمهایت.مسموم میکند...میخواهم تو شوم...در خونم حل میشود.منجمد میشوم و آبی تر از همیشه خودم را در حال دست و پا زدن درچشمهایت می یابم.
بگو چگونه میتوان فراموش کرد لحظه درخشیدن مرواریدهای غلطان از گوشه ی چشمت را...که مرا از چشمت ب گوشه ای از این دوزخ انداخت...
آه ای اهریمن ترین اهریمن روزگارم.دوزخ همان جاست که تویی وجود نداشته باشد...
نبشی محافظ لبه ، نبشی مقوایی و پلاستیکی ، نبشی پلاستیکی کاشی ، نبشی پلاستیکی ، خرید نبشی پلاستیکی ، فروش نبشی پلاستیکی در تهران ، نبشی ارومیه ، نبشی آستارا ، نبشی پلاستیکی بسته بندی ، نبشی پلاستیکی کاشی ، گوشه پلاستیکی ، نبشی پلاستیکی بسته بندی ، نبشی پلیمری 

نبشی پلاستیکی ، خرید نبشی پلاستیکی ، فروش نبشی پلاستیکی در تهران ، نبشی پلاستیکی کاشی ، نبشی پلاستیکی بسته بندی  ، گوشه پلاستیکی ، نبشی بسته بندی ، نبشی مقوایی ، گوشه پلاستیکی بسته ب
 
 
برگزاری نشست سعدی خوانی در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
نشست ادبی بررسی و تفسیر غزلیات سعدی سه شنبه 29 آذر در سالن مرجع کتابخانه برگزار شد.از علاقه مندان به ادبیات کهن و شیرین فارسی دعوت می شود در این نشست حضور داشته باشند.
 

 
من هستم آن اسیر نِگون در وبال خویش
چون طفل گم شدم به دل قیل و قال خویش
آن بِسملم که می تپد از بال بال خویش
حالی نمانده است که پُرسم ز حال خویش
من بی جواب می گذرم از سوال خویش

بهر تو بس که طاقچه بالا گذاشتم
هر شب قرار خویش به فردا گذاشتم
من بخت خویش کشته، تو را وا گذاشتم
از خون خود حنا به کف پا گذاشتم
چون من مباد خون کسی پایمال خویش

آن کس که رو به روی تو اِستاده، آن منم
آن ناتوان که داده ز دستش توان، منم
آن کس که قهر کرده از او آسمان، منم
آن کس که جای
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : بیشتر مردم در گوشه و کنار جهان آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را جشن گرفتند. به رسم هر سال، در لحظه سال تحویل جشن و آتش بازی برپاست و صحنه‌های جذابی از این مراسم ساخته می‌شود.
ادامه مطلب
برگزاری جلسه نشست ادبی مورخ 18 تیر ماه سال 98 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی همه هفته سه شنبه ها ساعت 17 در سالن کتابخانه برگزار می گردد. در این نشست علاوه بر خوانش اشعار، نقد و تفسیر آن نیز با حضور ساعران ممتاز بومی صورت می گیرد.
کتابخانه در طول سال تحصیلی دانش آموزان نشست های کتاب خوان مدرسه ای از پایه اول ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه در مدارس پسرانه و دخترانه برگزار می کند. این نشست ها به منظور آشنایی دانش آموزان با کتابخانه و تشویق و ترغیب آنها برای مطالعه بیشتر می باشد.
میگه باید به خودت کمک کنی،
باید بشینی و بازش کنی،بسنجی و بذاری حل بشه
بعد یه گوشه ی دور از ذهنت رهاش کنی
جنگ و چطور براى خودم حل کنم؟
چطورى این هیمه ى بزرگ از خشم و سیاهى رو
گوشه ى ذهنم رهاش کنم که همه ى وجودم و نبلعه؟
شب ها با حس خفگى از دوییدن یا صداى چمباتمه زده از فریاد نزدن
از خواب نپرم؟
چطوری نترسم از صداى بچه هاى حیرون بی خانواده،
یا از فکرم ببرم هجوم گورهاى بی کفن و...
جنگ
جنگ
جنگ
هراس تا همیشه ى من!
علی میگه چقد تو بی معرفتی چرا به من زنگ نمیزنی 
بعد از مدتها بدون اوردن بهونه میگم افسردگی بهم اجازه نمیده علی جان
و علی خوب منو درک میکنه و دیگه ازم ناراحت نیست 
کمی حرف میزنه از پایتخت و بدی هاش میگه از سیگار و مشروب و اعتیادشون میگه از تفریحای به درد نخور میگه از شلوغی و کثیفی میگه و من ته صدای بهونه گیرش دلتنگی این پسر کوچولوی گنده رو حس میکنم
بر خلاف حال و روزم میگم و میخندم و سعی میکنم حداقل اون کمی حالش عوض شه
آخه جگر گوشه ی منه 
ازش نارا
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
درست موقعی از زمان که باید یک گوشه‌ از بازار پسرکی ماهیِ قرمز بیندازد درون پلاستیک‌هایِ کوچک فریزر و بدهد دستِ دختر بچه‌ای که دست دیگرش در دست مادرش هست ؛ نه ماهی وجود دارد ، نه پسرک گوشه‌ای وایستاده و نه دخترک با مادرش به بازار می‌آید!
به مناسبت دهه فجر نشست بصیرتی در کتابخانه دانش برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) روستای تجرک برگزار گردید.در این نشست جناب سرگرد هادی ربانی معاون سپاه بسیج شهرستان فامنین ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و یک سالگی انقلاب به دستاوردهای انقلاب در چهل و یک سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران پرداخت و فرمود اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش آموزان باید نگاهی عمیق به انقلاب داشته باشند.
هو الرئوف الرحیم
رفتیم.
رسیدیم خدمت آقا. به همره مامان اینها و ریحانه که کمکی تو ماشین ما نشست.
گرما بیداد می کرد. رضوان روز اول تو اون گرما تو تب م سوخت. بچم خیلی مریض بود. ولی فسقلک خانم و آروم کنار ریحانه می نشست و بازی می کرد و شیر می خورد و می خوابید.
روز اول سه ماهگیش راه افتادیم. 
تا رسیدیم مشهد تصادف کردیم. اعصاب رضا برای دو روز تامین شد. و گرفتار بابت کارهای بیمه و ... که حالا که اومده تهران پشیمونه. که کاش تهران دنبالش کرده بودم.
حضارعلت راجویا شدند طالقانی گفت:
بنده فکرمی‌کردم برای پایان دادن به این دستبوسی‌ها انقلاب کردیم
سیزدهم اسفند زادروز آیت الله طالقانی؛ روحانی مبارز ، نواندیش و فعال سیاسی گرامی باد♥️
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✦ @Parsa_Night_narrator ✦
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 947×1080]
مشاهده مطلب در کانال
برگزاری جلسه نشست ادبی مورخ 25 تیر ماه سال 98 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی همه هفته سه شنبه ها ساعت 17 در سالن کتابخانه برگزار می گردد. در این نشست علاوه بر خوانش اشعار، نقد و تفسیر آن نیز با حضور ساعران ممتاز بومی صورت می گیرد.
کتابخانه مرحوم حاج عیسی رضایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم نشست کتابخوان ویژه ماه محرم را در محل کتابخانه برگزار نمود. در این نشست، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به معرفی کتابهای خود که در زمینه امام حسین و واقعه کربلا بود پرداختند.  کتاب لهوف ، سیمای امام حسین، امام حسین از مدینه تا کربلا.حماسه عاشورا  از جمله این کتابها بود.
نبشی پلاستیکی کاشی  ، خرید نبشی پلاستیکی، فروش نبشی پلاستیکی در تهران، گوشه پلاستیکی، نبشی بسته بندی، نبشی کارتنی، گوشه پلاستیکی بسته بندی ،نبشی مقوایی

گروه تولیدی تی تاک تولید کننده انواع نبشی بسته بندی 

نبشی پلاستیکی  - نبشی مقوایی 
تلفن تماس - مهندس محسنی :
09120578916
09137028196
09199762163
09197443453
سامانه پیامکی پاسخگویی 
09356970259
پسرک در گوشه ای به انتظار نشسته بود... روزها و سالها و قرن ها...در انتظاری طولانی ...
تا روزی جوانمردی را دید...
جوانمرد گفت که رسیدن تنها در حرکت کردن است... نه در گوشه نشینی و به انتظار نشستن...
و پسرک برخواست تا راهش را آغاز کند... راهی برای رسیدن...
بسم رب الرفیق
دکتر نشست و گفت: که امروز بدتری!پس از خدا بخواه که طاقت بیاوری
بابا نگاه کرد به بالا و خیس شدمادر سپرد بغض خودش را به روسری
گفتند: " نا امید نشو! ما نمرده ایماینبار می بریم تو را جای بهتری"
حالم خرابتر شد و بغضم شکاف خوردچرخید چشم خسته ی من سمت دیگری:
دیوار، قاب عکس... نسیمی وزید و بعدافتاد روی گونه ی من ناگهان پری
خود را کنار عکس کشیدم کشان کشانوا کردم از خیال خودم سویتان دری:
من بودم و سکوت و حرم- صحن انقلاب-تو بودی و نبود به جز من کبو
نشست کتاب خوان،کتابخانه ای در کتابخانه فدک برگزار و کتابهای :ترانه های کودکانه به نویسندگی بئاتریس - جشن تولد قطار و قصه های دیگر به نویسندگی مژگان شیخی - پیام آور سبا به نویسندگی علی باباجانی و قشنگ ترین هدیه به نویسندگی مسلم ناصری معرفی شد.
با سلام
دیشب شب بیست و سوم ماه رمضان ، آخرین شب قدر امسال بود.
تصمیم داشتیم به مسجد برویم . طاها ساعت های 9 خوابید و بعد نیم ساعت بیدارشد . شروع به بازی کرد ساعتهای 10 بود که دعای جوشن کبیر از تلویزیون پخش می شد. طاها با شنیدن دعا به سمت میز تلویزیون رفت و همانجا با تلویزیون حرف می زد و بازی می کرد . من و خانم هم عقب تر نشسته بودیم و به دعا گوش میدادیم. طاها که مدام وسیله ای را روی میز می گذاشت و بعد می انداخت و دوباره می نشست و برمی داشت و پا میشد و میگ
سلام روز یکشنبه است
آخرین روز تابستون 98
گوشه ی صحن گوهرشاد رو به گنبد تکیه دادم به دیوار
دل نگران اربعینم و امیدوار به امام مهربانی ها
پ.ن 1 : هیچ وقت این گوشه خالی نبود .‌‌‌‌‌‌خیلی ذوق مرگم اینجام
پ.ن۲ : گر چه در خیل تو بسیار به از ما باشد
ما تو را در همه عالم نشناسیم نظیر ( خلاصه آقا خودت درست کن) 
پ.ن ۳ : امروز سه تا کلاس اولی داشتیم
خدایا گوشه ی چشمی بفرما
که هر رنجی شود رحمت به لطفت
بکن شادی برایم غُصّه ها را
شود ناراحتی راحت ز لطفت
بکن تاریکیم را نور خالق
بده پایان شب فرقت به لطفت
بکن زشتی به زیبائی مبدّل
گرفتاری مده شدّت به لطفت
شود هر قهر از من مهربانی
بده آرامش و عزّت به لطفت
بکن امکان پذیر هر کار سختم
بکن ترسم تو امنیّت به لطفت
خداوندا تو تنها تکیه گاهی
بکن ضعف مرا قدرت به لطفت
تمام لحظه هایم را پر از عشق
بده در بندگی همّت به لطفت .
.
✔️ نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در مازندران با حضور مدیریت طرح حجه‌الاسلام والمسلمین فخریان موضوع: چیستی و چرایی سیر مطالعاتی تمدن ساززمان: پنجشنبه ۲۲ فروردین ۹۸ ساعت ۱۰ الی ۱۲مکان: قائمشهر، خیابان ساری، پشت فروشگاه فرهنگیان، اندیشکده آفاق
قصه طرماح را به خاطر داری؟نامه پدرت را برای معاویه می برد و یک سلام بلند بالا میدهد...می گوید سلام برتو ای پادشاه...معاویه می پرسد چرا ما را امیر مومنین خطاب نمی کنی؟می گوید مومنین ما هستیم و چه کسی تو را بر ما امارت داده که تو را امیر بخوانم؟....طرماح را به خاطر آوردی؟یادت هست زانو به زانویت نشست و از کوفیان گفت برایت حرف زد و بعد تو اجازه دادی که برود سوی قبیله و عیالش....رفت که برگردد....برگشت اما دیر...سرها روی نیزه بود...حسین،ماه جهان م....من سال ها
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، دیدبان، دومین نشست بررسی و آسیب‌شناسی 40 سال مواجهه جمهوری اسلامی با موسیقی با عنوان «ساز مخالف!» در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد. در این نشست دکتر نادر جعفری (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق) و آقای محمدباقر معلم (مدیر سابق  مرکز سرود و موسیقی صداوسیما) حضور داشتند و به ارائه آراء و نظراتشان پرداختند. در ادامه برش‌هایی از صحبت‌های دکتر نادر جعفری و آقای محمد
اولین نشست کتابخوان مدرسه ای در سال جدید مورخه 1398/01/28 ساعت 9 صبح روز چهارشنبه  با همکاری دبیرستان متوسطه نوروز برگزار گردید در این نشست کتابهای جالب و علمی و داستانی توسط دانش آموزان فعال و کتاب دوست معرفی گردید که اسامی ارائه دهندگان به شرح ذیل اعلام می گردد: کتاب حفاظت محیط زیست نوشته رزی هارلو توسط ابراهیم زنگی زهی ، کتاب شهید صیاد شیرازی تالیف داود بختیاری دانش ور توسط سینا میربلوچ، کتاب عطار نوشته مسعود علیا توسط الیاس بلوچ زهی، کتاب د
اجرای ارکستر متروکه فعلا متوقف شده و منی که از همه بیشتر خواهان لغو شدن این نمایش بودم الان بی‌حس نشستم یه گوشه. زحمت زیادی کشیده شد براش. حیف بود.
دو روزی میشه که مهدی اومده. دیشب صالح و ملی و سجادم بودن. دلم بسیار برای الهه تنگ شده. همزمانی برگشتن بچه‌ها و بازارچه ارتوان باعث شد دلتنگی غریبی رو حس کنم.
کاغذ کادو و نخی که گرفته بودم بی‌استفاده افتادن گوشه‌ی اتاق.

پ.ن همین الان مکالمه‌ی تلفنیم با مهدی تموم شد.
بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
به فضل الهی نشست تخصصی تبیین الگوی ساخت (الگوی نظام سازی اسلامی) به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان البرز روز چهار شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸  از ساعت ۹ صبح برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی محورهای سه گانه الگوی ساخت؛ شاملِ ۱- نقش و بافت تعریف در نظام سازی، ۲- نقش و بافت تصویر در نظام سازی و ۳- نقش و بافت تصمیم در نظام سازی، تبیین خواهد شد.
شایان ذکر است که الگوی ساخت، الگوی تبویب و ا
بارون بزن که از عالم و آدم بارون بزن که دوباره شکسته غرورمبارون بزن که نسوزم از آتیش دوری بارون بزن تو برام مث سنگ صبوریبارون نشست عطرتو از شونه هام بازم نشست اشک تو رو گونه هامپاییزی ام از خیابونا بپرس حالم رو از چتر و بارونا بپرسمیخواستم این چشمه یه روز با چشات دریا بشهدنیا فقط یک ثانیه پیش تو زیبا بشهزیبای من امیدو از این دل بی کس نگیردنیای من دست توئه دنیا رو از من پس نگیربارون نشست عطرتو از شونه هام بازم نشست اشک تو رو گونه هامپاییزی ام ا
بارون بزن که از عالم و آدم بارون بزن که دوباره شکسته غرورمبارون بزن که نسوزم از آتیش دوری بارون بزن تو برام مث سنگ صبوریبارون نشست عطرتو از شونه هام بازم نشست اشک تو رو گونه هامپاییزی ام از خیابونا بپرس حالم رو از چتر و بارونا بپرسمیخواستم این چشمه یه روز با چشات دریا بشهدنیا فقط یک ثانیه پیش تو زیبا بشهزیبای من امیدو از این دل بی کس نگیردنیای من دست توئه دنیا رو از من پس نگیربارون نشست عطرتو از شونه هام بازم نشست اشک تو رو گونه هامپاییزی ام ا
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
 
در نگاه علمی، دستگاه های موسیقی ایرانی به مجموعه‌ای از چند نغمه (گوشه) اطلاق می‌شود که با هم در گام، کوک و فواصل نت هم‌ آهنگی دارند. موسیقی ایران دارای هفت «دستگاه» و پنج «آواز» و در کل، دوازده «مایه» است.اگر بخواهیم این مسأله را به زبانی ساده توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم که «دستگاه‌ها» مجموعه‌ای از گوشه‌ها هستند.بین دستگاه‌های مختلف روابطی برقرار است. برخی گوشه‌ها در بیشتر از یک دستگاه دیده می‌شوند که این امر می‌تواند پرده‌گردان
یک سنگ کوچولو وسط کوچه ای افتاده بود. هرکسی از کوچه رد میشد، لگدی به سنگ میزد و پرتش میکرد یک گوشه ی دیگر. سنگ کوچولو خیلی غمگین بود. تمام بدنش درد میکرد. هرروز از گوشه ای به گوشه ای می افتاد و تکه هایی از بدنش کنده میشد. سنگ کوچولو اصلا حوصله نداشت. دلش می خواست از سر راه مردم کنار برود و در گوشه ای مخفی شود تا کسی او را نبیند و به او لگد نزند.یک روز مردی با یک وانت پر از هندوانه از راه رسید. وانت را کنار کوچه گذاشت و توی بلندگوی دستیش داد زد: « هندو
ریتم نشستهای #سحبا تندتر شده است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای علمی جامعه حقوقی باشیم. در هشتمین نشست، در کنار آقای محمّدرضا ملّت پژوهشگر دکتری حقوق بین الملل در دانشگاه قم سه گانه سحبا را درباره #کرونا تکمیل خواهیم کرد. در نشست پیش رو با عنوان کرونا و #دیوان_بین_المللی_دادگستری به موضوعاتی نظیر صلاحیت دیوان، قابلیت استماع دعوا، تفسیر اساسنامه سازمان بهداشت جهانی و جایگاه مقررات بهداشتی جهانی اشاره خواهیم کرد. همچنین سعی میکنیم از منظر حقوق
نبشی پلاستیکی کاشی  ، خرید نبشی پلاستیکی، فروش نبشی پلاستیکی در تهران، گوشه پلاستیکی، نبشی بسته بندی، نبشی کارتنی، گوشه پلاستیکی بسته بندی ،نبشی مقوایی

گروه تولیدی تی تاک تولید کننده انواع نبشی بسته بندی 

نبشی پلاستیکی  - نبشی مقوایی 
تلفن تماس - مهندس محسنی :
09120578916
09137028196
09199762163
09197443453
سامانه پیامکی پاسخگویی 
09356970259

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها