نتایج جستجو برای عبارت :

آمار بازدید وبلاگ از مرز 500 هزار بازدید گذشت!

همین دیروز آمار بازدید وبلاگ از مرز 500 هزار گذشت، هر چند این روزا به دلیل مشغله‌های متعددی که دارم نمی‌رسم وبلاگ رو آپدیت کنم اما همچنان مثل یه صندوقچه اسرار اینجا رو دوس دارم، مثل یه فرزند عزیز که آدم مجبور شده بذارش و بره مسافرت، هنوز کامنت‌ها رو روزانه جواب میدم و حواسم به آمار وبلاگ هست، ریشه‌های اینجا هنوز توی وجودم جوونه میزنن.... 
بدون تردید برخی از بزرگترین اتفاقات زندگی من، اینجا توی همین وبلاگ رخ داده... 
تعداد قربانیان کووید-۱۹ در جهان از ۷۴ هزار نفر گذشت
بیش از ۲۸۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند
آمریکا با ۳۶۷ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۹۴۱ قربانی در صدر فهرست مبتلایان جهانی قرار گرفته است. /ایسنا
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
براساس آمارهای سال ۲۰۱۷ سازمان ملل در سال ۲۰۰۰، ۲ میلیون ۸۰۳ هزار مهاجر ایرانی در خارج از کشور گزارش شده که در سال ۲۰۱۷ این آمار ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار نفر مهاجر ایرانی رسیده است.
ناگفته نماند اکثرکارشناسان بر این آمار و ارقام اتفاق‌نظر ندارند؛ اما همه آنها یک‌صدا از وجود یک نقص جدی سخن می‌گفتند، فقدان آمار دقیق و مطمئن از تعداد مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف.
هویت‌ ایرانیان دور از وطن
ادامه مطلب
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
سلام علیکمطبق سنت هرساله امسال هم آمار کنکور سرزمین مادری را منتشر میکنیم. 
زیاد طولانی نیست. به جدول و نمودار هم احتیاجی نیست.
 
در گروه های ریاضی و تجربی و انسانی در بین دانش آموزان دختر و پسر تعداد 3 رتبه زیر سه هزار. 
1 نفر سه رقمی
1نفر بین هزار تا دوهزار
1نفر بین دو تا سه هزار
 
در 10سال اخیر چنین آماری سابقه نداشت. 
 
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجملپ ن: واقعا هیچ اراده ای بر اصلاح سیستم حاضر نمیبینم. بخاطر همین دیگر چندان خود را به زحمت نمی
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
جدیدترین آمار فروش وسایل‌نقلیه برقی نشان می‌دهد که فروش این محصولات در
پنج بازار بزرگ اروپا شامل آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا
توانسته با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷
هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد.
ادامه مطلب
طبق آماری که در این مقاله آمده است، در سال ۲۰۱۷ تعداد کل وبلاگ‌ها در اینترنت بیش از ۴۴۰ میلیون وبلاگ بوده است. این رقم البته مجموع تعداد وبلاگ‌های موجود در سه پلتفرم تامبلر، اسکوئراسپیس و وردپرس است، پس مسلما رقم اصلی تعداد وبلاگ‌ها خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.
از روزی که در سال ۱۹۹۴ پدیده وبلاگ متولد شد، کمتر کسی فکر می‌کرد تا این حد گسترده شود. اگر به همین آمار در طی چند سال گذشته نگاهی بیاندازیم می‌توانیم آهنگ رشد وبلاگ‌ها را بهتر درک
آمار ارائه شده رسمی کرونا خیلی واضحه و از طریق مجاری رسمی ارائه می شود. ولی یکی میگه آمار صعودیه و یکی میگه آمار نزولیه
به نظرم یکی دست به قلم بشه و این آمار را به چهار تا نمودار ساده تبدیل کنه و بفرسته برای همه و جلوی این همه دعوا را بگیره 
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
یادش بخیر..
وبلاگ و وبلاگ نویسی...
آخرین بار  که یه وبلاگ داشتم رو راستش یادم نمیاد.. شاید 12 سالم بود. شاید کمتر...
تمام کودکی و ابتدای نوجونی من توی اینترنت و چک کردن وبلاگ بازیگرای هم سن و سال خودم گذشت :) الان که بهش فکر می کنم حتی خندم میگیره.. و بعد هم حسرت میخورم به حال زمانی که به بدترین شکل ممکن از دست رفت ...
ادامه مطلب
قالب وبلاگ سئو شده 
کد قالب وبلاگ سئو، قالب وبلاگ با سئوی حرفه ای، قالب وبلاگ سئو شده جدید، قالب جدید سئو بالا برای بلاگفا
قالب های سئو شده حرفه ای
قالب سئو شده برای وبلاگ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب-سئو-شده-برای-وبلاگ
قالب سئو شده برای وبلاگ جدید دریافت رایگان قالب سئو شده برای وبلاگ جدید برای بلاگفا میهن بلاگ پرشین بلاگ پارسی بلاگ رز بلاگ.
مرجع قالب های سئو شده
قالب وبلاگ سئو شده برای میهن بلاگ | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ جدید
قالب وب
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی.. 
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال ب | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت ...
 
دانلود PDF کتاب آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربیتی 
«آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربیتی» از حسن امین‌پور کتابی تخصصی است که روش تحقیق و کار با آمار توصیفی را برای دانشجویان رشته روان شناسی و علوم ...
 
جزوه درسی آمار توصی
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
جزوه آمار و احتمالات کاربردی 
جزوه آمار و احتمالات یکی از دروس بنیادین رشته حسابداری میباشد که شامل 4 واحد درسی میباشد که جزوه این درس را در اختیار دانشجویان قرار میدهیم.
 
آمار و احتمالات کاربردی
... های تجربی است. آمار بر نظریه ی آمار مبتنی است که شاخه ای از ریاضیات کاربردی است. در نظریه ی آمار، اتفاقات تصادفی و عدم قطعیت توسط نظریه احتمال مدل می شوند.
 
دانلود رایگان جزوه آ
این خودروساز در آذرماه توانست 40 هزار و 656 دستگاه انواع خودروی سواری و تجاری را تولید کند. این درحالی است که تولید آبان ماه امسال نیز حدود نیمی از عدد یادشده و برابر با 20 هزار و980 دستگاه خودرو بوده است.
آمار تولید امسال در ایران خودرو نشان می دهد در پایان فصل پاییز عدد تولید از 240 هزار دستگاه فراتر رفته و تعداد 243 هزار و 351 دستگاه به ثبت رسیده است.
در ماه های پایانی سال،‌ با همدلی و همراهی زنجیره تامین در تولید قطعات مورد نیاز خطوط، تولید شتاب بیش
در صفحه وبلاگهای بروز شده ، کمی کنجکاو شدم و همه چهل وبلاگ آخر آپدیت شده همزمان با وبلاگ خودم رو بازدید کردم.  بیشتر آنها وبلاگهایی برای ساپورت سایتهای دیگر هستند و نه بلاگرهایی که برای خودشان می نویسند. کمتر از ده تا واقعا وبلاگ بودند با نویسنده های حقیقی و بقیه یا ربات هستند یا کارمند جایی که می نویسند تا به آن جا لینک کنند. اگر بخواهم طبق محتوا و ارزش گذاری خودم بگویم دقیقا پنج وبلاگ در بین چهل وبلاگ.
البته در مدت بررسی هم دایم ارور 504 میداد
دانش آموزان عزیز  پایه یازدهم ریاضی یک جزوه عالی از فصل3 کتاب آمار و احتمال ( یعنی آمار توصیفی ) برای دانلود قرار داده شده است. امید است که با مطالعه آن و تطبیق مطالب جزوه با کتاب درسی درک خوبی از این فصل داشته باشید. ضمنا تمرینات نیز حل شود.
دریافتعنوان: جزوه فصل3 کتاب آمار و احتمال 11ریاضیحجم: 626 کیلوبایتتوضیحات: جزوه و درسنامه فصل3 کتاب آمار و احتمال 11ریاضی - آمار توصیفی 
 
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
حیف آن عمری که او بی عشق جانبخشا گذشت،
حیف آن عشقی، اگر با داد و واویلا گذشت.
غرق بادا در گنه، قلبی نورزد عشق پاک،
حیف عمر فاسقی از این جهان رسوا گذشت.
حیف عمر ابلهی، عمری پی دولت دوید،
حیف عمر عاقلی، با هرزه و رؤیا گذشت.
لال گردد آن زبانی که نمی گوید خدا،
حیف آن امت، که او بی دین و بی تقوا گذشت.
بی کفن میرد غریبی، نیست ایرادی دگر،
حیف آن مرگی اگر بی ذکر "لا الا"گذشت
مکّه و مینا نرفتی جرم نبود پیش حق،
حیف عمر غافلی، با ساغر و مینا گذشت.
جور دنیا هم گ
مسکنبا وجود نگرانی‌های منطقه‌ای که نیمه دی ماه به وجود آمد و می‌توانست تاثیراتی در رونق بازار مسکن ایجاد کند، آمار از افزایش ۱۱ و ۱۹ درصدی ماهانه معاملات ملک در شهر تهران و کل کشور حکایت دارد.
به گزارش ایسنا، دی امسال معاملات ملک در تهران و کل کشور به ترتیب ۱۱ و ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل افزایش پیدا کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد شاهد افت موقت خرید و فروش مسکن باشیم.
رشد نسبی قراردادهای خرید و فروش مسکن در حالی اتفاق افتاده که ماه قبل
میانگین سن ازدواج عروس و دامادهای ایرانی
طبق آخرین آمار از وضعیت طلاق و ازدواج در کشور،در نیمه اول امسال ۳۲۴ هزار و ۷۱۳ نفر ازدواج کرده و  ۸۴ هزار و ۱۶ نفر طلاق گرفته اند.
به گفته ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال، هر دو فصل یک بار آمار ازدواج و طلاق استخراج می‌شود و به همین دلیل آخرین آمار مربوط به نیمه اول سال بوده و سه ماهه اخیر جمع آوری نشده است.
به گفته مسئولان، تعداد ازدواج‌های ثبت شده در کشور در سال 98 نزدیک به ۶۰۹ هزار مورد و حدود هشت د
پیشتر روزنامه تایوانی «ساوث چاینا مورنیگ پست» نوشته بود، کلیه مسافرانی که از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا به چین سفر کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.
ایران، ایتالیا و کره جنوبی پس از چین بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن را داشته‌اند، ویروسی که منشا آن شهر ووهان چین بوده و اکنون به یک معضل جهانی منجر شده است.
ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه بیش از بیش از سه هزار و صد قربانی گرفته که دو هزار و ۹۴۵ مورد آن مربوط به
به گزارش مشرق، مطابق آمار وزارت راه و
شهرسازی در فروردین امسال متوسط قیمت هر مترمربع واحدهای مسکونی در مناطق
۲۲ گانه تهران ۱۱ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان بوده که در ماه بعد یعنی
اردیبهشت ماه به ۱۲ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان افزایش یافته است. در خردادماه
۹۸ نیز متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی با رشد ۵.۶ درصدی نسبت به دومین
ماه بهار امسال به ۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان افزایش یافت.
در مجموع طی سه ماه بهار ۹۸ متوسط قیمت مسکن ۱۲ میلیون و ۵۱۶ هزار توم
اگر به صفحه اصلی سایت ملکیما مراجعه کرده باشید، متوجه می شوید تقریبا در میانه صفحه یک نوار آمار از وضعیت جاری وب سایت نمایش داده می شود که شامل سه مقدار مهم آگهی های دریافتی ، آگهی های فعال و میانگین روزانه ثبت آگهی می باشد. اما شاید برای شما سوال باشد که روزانه 24 هزار آگهی چگونه در دسترس شما قرار می گیرند؟
ادامه مطلب
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
آشنایی مقدماتی با تحلیل آمارفضایی (فیلم شماره1):
محتوا:
آشنایی با اصول آمار فضایی
آشنایی با قابلیت های آمار فضایی در ArcGIS
آشنایی با روش های آماری فضایی در محیط نرم افزار
آشنایی با روش های تهیه خروجی تحلیل آمار فضایی در محیط نرم افزار
آشنایی با تحلیل الگوهای آمار فضایی در محیط نرم آفزار ArcGIS
و ...
تماس :  F_Tansaz110@yahoo.com
عه
دیدی چی شد؟
دومین سالروز وبلاگ رسید و رد شد رفت و من بی ذوق نیومدم بنویسم که ای مخزن الاسرار تولدت مبارک
نمیدونم تا کی برام بمونی 
نمیدونم اصلا روزی میرسه که تو رو یادم بره
نمیدونم حتی لازمه که بنویسم یا نه
ولی تو وبلاگ عزیزم! تو هیچ چیز به جهان اضافه نمیکنی :)) بار علمی و ادبیت صفره تو صرفا غرولند های منی 
ولی یه روزی که جهانیان به این نتیجه برسن که همه ول معطلن شاید یه بنی بشری بیاد و این هجویات بی محتوا رو بخونه و بگه ... نمیدونم باید ببینیم
جدیدترین آمار رسمی کرونا در ایران شامل نقشه کرونا، استان‌های درگیر کرونا، تعداد مبتلایان و جان‌باختگان و روند شیوع این بیماری در کشور را در صفحه‌ی ویژه‌ی کرونا بخوانید.
ویروس کرونا جدید بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چین نشئت گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا یک‌ماهه، ویروس کرونا همچ
با سلام و احترام
 
وبلاگ روشنفکری از تابستان سال 1392 فعالیت خود را در جهت ارائه مطالب فلسفی و علوم شناختی آغاز کرده و از سال 1394 و 1395 کانال های تلگرامی فلسفه تحلیلی، علوم شناختی و روشنفکری ایرانی به ترتیب با حدود 10 هزار عضو، 5 هزار و دویست عضو و 800 عضو، ذیل مدیریت این وبلاگ در حال فعالیت هستند.
 
از آنجایی که مدیریت و هماهنگی این وبلاگ و کانال های تلگرام هزینه بر و زمان بر است، چنانچه دوستان و مخاطبین علاقمندی، علاقه به کمک و مشارکت در ادامه فعال
وابستگی
دلبستگی
وارستگی / بلوغ احساسی /آغاز خود عشق ورزی / کنده شدن از موانع 
تلنگرهای زیادی در این چند سال خوردم . از کسانی که بینهایت دوست شون داشتم و دارم .
 
حالا دارم فکر میکنم .
اولی گذشت . سخت گذشت اما گذشت . سپردم اش به زمان .
دومی گذشت .اونم سخت بود و شوکه آور . سپردم اش به زمان .
و این آخری که سخت ترین هست هم خواهد گذشت ...
رنج آدم را پخته میکنه . بخصوص وقتی دلش میشکنه و میشکنه و میشکنه . 
حالا با خودم میگم عجب احمقی بودم که اجازه دادم آدم ها با د

راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گر
آخرین آمار فروش فیلمهای
سینمایی روی پرده سینمای ایران نشان می‌دهد که فیلهایی که در شهریورماه
نمایش داشتند تا امروز حدود پنج و نیم میلیارد تومان پول وارد چرخه سینمای
کشور کرده‌اند اما این در حالی است که آثاری که از ابتدای همین ماه روی
پرده رفتند تا امروز پس از گذشت دو هفته، تعداد سالن‌های بسیار کمی در
اختیار دارند و میزان فروش‌شان بسیار پایین است.

به
گزارش ایسنا، آمار فروش فیلمهای روز سینمایی بر اساس داده‌هایی که در
س
عزیزی توی نظری دعا کرد که خدا به وبلاگت برکت بده، خوشحال شدم از دعای قشنگش امّا آنچنان نفهمیدمش! امّا بعد از مدّتی فهمیدم با وجود بازدیدکننده و دنبال کننده های خیلی کمی که دارم یه حس خوب توی وبلاگ همیشه وجود داره که فراتر از آمار و ارقام هست و بسی لذّت بخش :) خدا رو شکر، ایشالا که خدا به وبلاگ هممون برکت مضاعف بده :)
خب هدف از ارسال این مطلب اینه که در مورد کپی رایت نقل بلاگ توضیحاتی بدم چون بهرحال عزیزانی دارن از آموزش ها و یا قالب های نقل بلاگ ا
این اولین نوشته ی من توی وبلاگ بیان هست . قبلا وبلاگ نویس بودم ولی بنا به مسائلی نشد که ادامه پیدا کنه . بارها وبلاگ ساختم و بعد از مدتی حذفش کردم . ولی الان میبینم شاید اگه همه ی تلخی هاش رو هم نگه میداشتم و ادامه میدادم الان یه وبلاگ پر و پیمون داشتم و یه کار فرهنگی خوب میتونستم انجام بدم . ولی خلاصه اینکه یه مادر هستم . مشغله های خاص خودم و مادر بودن و خانه داری و همسرداری رو دارم و احتمالا بشه گفت سرم خیلی شلوغه . مثل شما که شاید کارمند باشی و دغ
اوایل از تایتل‌هایی مثل «مثلا مقدمه!»، «چیزی به جای مقدمه» و امثالهم برای اولین پست خوشم می‌اومد، ولی نمی‌دونم چرا جدیدا یک فوبیای قوی نسبت به این‌جور عنوان‌ها پیدا کردم!
بارها و بارها یک وبلاگ ساختم و بعد از چند روز حذفش کردم؛ «عمر سایت» توی بخش «خلاصه آمار» (همین بغل صفحه!) هم خودش گویاست؛ اما همین لحظه که درحال نوشتن این پست هستم، از ژرفای تک‌تک سلول‌های ماهیچه‌ای قلبم احساس می‌کنم که این وبلاگ، با بقیه وبلاگ‌هایی که تا حالا ساختم
 دانلود کتاب آمار عادل آذر جلد ۱ و ۲
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول ... - میهن ...https://mihanvideo.com › دانلود_کتاب_آمار_و_کاربرد_آن_در_مدیریت_عادل...۵ دی ۱۳۹۷ - دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول و دوم ...دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر و مومنی pdf - ...https://rdaneshjoo.ir › دانلود-کتاب-و-خلاصه-کتاب › دانلود-کتاب-آمار-و-کا...کاربران و دانشجویان محتوای این فایل کتاب آمار و کاربرد آن در
 کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ عادل آذر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول و ... - karenfilekarenfile.ir › دسته‌بندی نشده- Translate this page Mar 8, 2019 - دانلود کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر جلد اول و دوم شامل: کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 عادل آذر کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 عادل آذر ... دانلود کتاب آمار و کاربرد آن
 
روابط عمومی سمات اعلام کرد: 
 پارسال، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزارو ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرده به طوری که در نخستین ماه سال ۵۵ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند.
 این رقم در ماه پایانی سال ۹۸ از مرز ۱۷۲ هزار نفر هم عبور کرد.
 مطابق این اطلاعات پارسال در مجموع ۸۲۲ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده اند که با اضافه شدن این تعداد سهامدار، جمعیت کل سهامداران بورس به ۱۱ میلیون و ۶۵۵ ه
وبلاگ آموزش مینا برای سومین سال بعنوان وبلاگ برتر بیان انتخاب گردید و قبلا در سال های 93 و 95 و اکنون در سال 96 نیز بعنوان وبلاگ برتر انتخاب گردیده است . هم اکنون تعداد بازدید کنندگان سایت از  یک میلیون و دویست و سی هزار نفر فراتر رفته و به عنوان یک سایت مرجع شناخته می شود . 
ادامه مطلب
 جهت افزایش بازدید سایت ها و وبلاگ هایتان با ما همراه باشید : https://t.me/afzayesh_see_sites
 
با کمترین هزینه وبلاگ و سایت تان را در معرض دید عموم بگذارید ا
 
لیست قیمت ها : 
 
1- یک ماه :  300 هزار تومان + تخفیف 
 
2- دو ماه : 500 هزار تومان 
 
3- سه ماه :  800 هزار تومان 
 
4 - یک سال :  1500 هزار تومان + تخفیف 
 
 
 استفاده و تست رایگان به مدت 10 روز 
 
جهت برقراری ارتباط با ما میتوانید در وبلاگ و یا گروه تلگرامی اقدام کنید و  اطلاعات بیشتر کسب کنید :    https://t.me/afzayesh_see_sites
 
به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان می‌دهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.
 
ادامه مطلب
ثبت آمار بدیهی ترین کار برای مدیریت و تصمیم گیری است
در حوزه آتش نشانی کمتر سازمانی از نرم افزار های کامپیوتری برای ثبت وقایع استفاده میکنند و متاسفانه تهیه آمار و گزارش های مدیریتی را بازمان زیاد و به سختی انجام میگیرد
 
در حال حاضر شرکت تگفا نرم افزاری را برای ثبت آمار و ایجاد فوری گزارش های مدیریتی تدارک دیده است که در زیر به تعدادی از گزارش ها اشاره میکنم
 

 

 

 
و مهم تر از همه وجود یک گزارش ساز کارآمد در این نرم افزار است که تهیه هر نوع
بالاخره اول بهمن ماه رسید.اگر شهریور ماه یک نفر میگفت چشم به هم بزنی تمام میشه حرفش را باور نمیکردم.البته چشم بر هم زدنی نبود...هزار هزاره گذشت که برای نوشتنش به هزار ساعت وقت احتیاج دارم...حالا دارم کم کم باور میکنم که این روند کسل کننده قرار نیست تا ابدیت کش بیاد...نشون به این نشونی که بهمن آمده!
امکانات وقتی بالا باشه یک سری نتایج خوب و بد هم همراه خودش داره و یه سری توقعات رو هم با خودش میاره که اگر فرهنگ استفاده از اونها رو نداشته باشیم ضرر می کنیم .
حالا شما همین سرویس وبلاگ دهی بیان رو نگاه کن ، مدیران بیان که دستشون هم درد نکنه امکانات مناسبی رو براش تدارک دیدن اما احساس می کنم همین موضوع حداقل برای من ، باعث شده که اونقدری که به مسائل حاشیه ای توجه می کنم به مطالب توجهی ندارم !
مثلا یک سری درگیری ها برام بوجود میاره مثل :
1 - توجه بی
بک لینک های وبلاگ ارسال PBN را خریداری کنیدآیا حاضر هستید به صدر SERP گوگل برسید؟ امروز با ایمن ترین و قدرتمندترین شبکه وبلاگ خصوصی در صنعت SEO آشنا شوید! با گذشت 8 سال از فعالیت ، ما دانش در مورد دستیابی به وب سایت ها را از پایین به بالا کامل کردیم ! ما به داشتن بسیار روشمند و کامل افتخار می کنیم تا بتوانیم از مشتریان خود در رتبه های برتر ثابت استفاده کنیم.
ادامه مطلب
2371 - در حالیکه تا سال
1356، از هر 100 هزار مادر، 274 نفر در مراحل بارداری و زایمان می‌مُردند،
اما در سالهای پس از انقلاب‌اسلامی به‌دلیل پیشرفت خدمات بهداشتی و درمانی
در ایران، تا سال 1396 این آمار به 18 نفر در 100 هزار نفر رسیده است.
منبع اینترنتی: www.goo.gl/5Qui47
دانلود فایل اصلی
در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی در مجموع بیش از 41 میلیون گردشگر خارجی وارد ترکیه شده‌اند و این کشور بیش از 24 میلیارد دلار درآمد ارزی از گردشگران خارجی کسب کرده است.
به گزارش "سی‌ان‌ان ترک"، بر اساس آمار وزارت گردشگری ترکیه در 9 ماهه نخست سال 2019 (ژانویه تا پایان سپتامبر) گردشگران آلمانی با 858 هزار نفر بیشترین گردشگران خارجی استانبول بوده‌اند و پس از آنها گردشگران ایرانی با 687 هزار نفر در جایگاه دوم و عراقی‌ها با 545 هزار نفر در جایگاه سوم قرار گ
                                                                    سلام
این اولین نوشته ی من توی وبلاگ بیان هست . قبلا وبلاگ نویس بودم ولی بنا به مسائلی نشد که ادامه پیدا کنه . بارها وبلاگ ساختم و بعد از مدتی حذفش کردم . ولی الان میبینم شاید اگه همه ی تلخی هاش رو هم نگه میداشتم و ادامه میدادم الان یه وبلاگ پر و پیمون داشتم و یه کار فرهنگی خوب میتونستم انجام بدم . ولی خلاصه اینکه یه مادر هستم . مشغله های خاص خودم و مادر بودن و خانه داری و هم
۸۳ هزار بیت کوین ، معادل ۴۷ ملیون دلار کنونی، توسط یک هکر ناشناس از سرورهای انتقال سود بیت‌کوین سرقت شده‌است. بیت کوین چیست؟ بیت کوین (به انگلیسی bitcoin) یکی از اولین پیاده سازی‌ها با مفهوم پول رمزگذاری شده است که اولین بار در سال ۱۹۹۸توسط Wei Dai در لیست پستی cypherpunks مطرح شد. بیت کوین … سرقت ۸۳ هزار بیت‌کوین
منبع : وبلاگ ایران سرور
t.me/GRasad_org/2466
سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار سید و سادات کل کشور اظهار کرد: بیش از ۶ میلیون نفر از جمعیت ایران را سید و سادات تشکیل می‌دهند.
او افزود: از مجموع این آمار حدود ۳ میلیون و ۱۳۹ هزار نفر مردانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سید» و حدود ۲ میلیون و ۶۹۷ هزار نفر نیز زنانی هستند که اسم آن‌ها با لفظ «سیده» یا «سادات» آغاز می‌شود.
وی با اشاره به تقریبی بودن این آمار گفت: ممکن است جمعیت آماری اعلام شده از تعداد سید و
دلم واسه فضای وبلاگ تنگ شد
فکر کنم یکی دوسالی هست که دیگه خیلی اینجا نمیومدم
راستش وقت نوشتن چندانی دیگه ندارم اما تو این مدت یه رمان دیگه نوشتم
سال ۹۷ با تمام خوب و بدش گذشت
۹۸ شروع خوبی واسه من نداشت اما اون شروع ناخوشایند شد تولد من جدید
رخ داد تا من رو ویران کنه و دوباره آجر به آجر بچینه اما این بار با دقت بیشتر و با دست لرزون
امیدوارم اتفاقای بد تو زندگیتون نیفته ولی مدت ها بود می خواستم خراب کنن آسمون خراش خودمو و به جاش یه کلبه ی نقلی بسا
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در ۵ ماهه نخست امسال ۳۹۸ هزار و ۸۰۰ تن انواع کاغذ تولید شده که نسبت به تولید ۳۸۹ هزار و ۹۰۰ تن از این محصولات در مدت مشابه سال گذشته ۲.۳ درصد افزایش را نشان می دهد.ناطقان: همچنین این آمار نشان می‌دهد که تا پایان مرداد ماه امسال ۳۰۷ هزار و ۶۰۰ تن کارتن تولید شده که نسبت به تولید ۲۳۳ هزار و ۲۰۰ تن از این محصول در مدت مشابه سال گذشته، ۳۱.۹ درصد افزایش داشته است.
تولید نئو
رکوردشکنی جدید بورس / شاخص کل از مرز ۲۶۱ هزار واحد گذشتدر معاملات امروز، شاخص بورس با بیش از ۴۲۰۰ واحد رشد وارد کانال ۲۶۱ هزار واحدی شد و رکوردی تازه برجا گذاشت.
 به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران امروز (چهارشنبه ۲۳ مرداد) با ۴۲۹۴ واحد رشد به رقم ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن، هزار و ۱۰۷ واحد تقویت شده و به رقم ۶۸ هزار و ۲۷۲ واحد رسید.
امروز معامله‌گران بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۳.۳ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق م
دانلود کتاب صوتی کار از کار گذشت اثر ژان پل سارتر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
دانلود کتاب کار از کار گذشت | ژان پل سارتر | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › رمانژان ‌پل سارتر (۱۹۸۰-۱۹۰۵)، نویسنده و فیلسوف فرانسوی است. «کار از کار گذشت» درباره زن و مردی است که همدیگر را نمی‌شناسند، جدا از هم و به دلایلی متفاوت می‌میرند و در ... رتبه: ۴٫۸ - ‏۲۰ رأیوارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر
دانلود رایگان کتاب کار از کار گذشت از ژان پل سارتر | جنگلبانjangal
کلی با خودم کلنجار رفتم که خداحافظی بکنم یا نه، که وبلاگ‌نویسی را برای همیشه ببوسم و بگذارم یک گوشه یا بگویم فعلاٌ ترجیحم بر این است که ننویسم، که "سحر نزدیک است" را رها کنم به حال خودش یا کرکره‌اش را پایین بکشم، که بک‌آپ بگیرم یا قید همه‌ی پست‌ها و کامنت‌ها را بزنم.
روزی که مترسکِ بیان از دنیای وبلاگ‌نویسی خداحافظی کرد، نوشت دلش تنگِ وبلاگ و وبلاگ‌نویسی نخواهد شد؛ آنروز این جمله عجیب، غیرقابل‌باور و حتی زننده در نظرم جلوه کرد اما ام
اولین وبلاگ توسط "تیم برنرزلی (مخترع وب ) ایجا د شد، تعداد وبلاگ ها در ابتدا بسیار اندک بود تا اینکه در سال 1999 با راه اندازی چندین سرویس رایگان تعداد وبلاگ نویسان افزایش یافت. تا اواسط 2000، بیش از یک هزار وبلاگ ایجاد و این رقم تا 2002 به بیش از نیم میلیون رسید.
تاریخچه وبلاگ نویسی در ایران به 16 شهریور 1380 باز می گردد. روزی که سلمان جریری اولین وبلاگ فارسی را بر سوی صفحه اینترنت قرار داد. حسین درخشان در مهر ماه 1380 در مقاله ای که در روزنامه حیات نو، به
ناظمی معاون وزیر ارتباطات با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش چند آمار جالب از اینستاگرام فارسی منتشر کرد.
 
 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انت
یکسال دیگر هم تمام شد. چندباری عاشق شدم و فارغ شدم. چندباری اشک ریختم. چندی به بی‌کسی گذشت. دفاع کردم، کرونا آمد و همه‌ی اینها همه در مقابل آدم نشدن من هیچ است و هیچ. چرا باید به م‌ح وابسته شوم حال آنکه او من را به هیچ جایش نیست.
فردا یک روز معمولی نیست فردا همه متمرکزند زندگی بهتری بسازند پس شاید من هم چنین کنم. 
دلم خلوت می‌خواهد. در خودم فرو رفتن می‌خواهد. خسته ام از این پالت هزار رنگِ قلبم.
به نام خدا
سلام و وقتتون بخیر
یکی دیگر از مجموعه هایی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مورد آزمون قرار می گیرد، مجموعه آمار زیستی است. در مطلب زیر به معرفی مجموعه آمار زیستی می پردازیم.
 
در معرفی مجموعه آمار زیستی آمده است :« آمار زیستی شاخه‌ای از آمار (کاربردی) است که تمرکز و تأکید آن بر توسعه و استفاده از روشهای آماری است که در راستای حل مسائل و پاسخ به سئوالاتی که در بهداشت، پزشکی و ژنتیک و بیولوژی انسانی مطرح می‌شوند. »
دانشجویانی
یکی از دغدغه های دوستان وبمستر و ادمین سایت ها بالا بردن پیج اتوریتی و قدرت دامنشونه و بالا اومدن صفحه و مطالبشون توی گوگله
وبلاگ چفچفک جزو سه وبلاگ برتر سیستم وبلاگ دهی بلاگ با پیج اتوریتی ٥٤ و دومین بر این مبناست!
مثبت ده هزار مطلب در تمام زمینه های تفریحی و سرگرمی در وبلاگ منتشر شده که بهترین مکان برای گرفتن لینک برای هر دامین در هر زمینه و کیوورد و عنوانی هست
دلیل کاهش نرخ هزینه ها ملاکه بر بی کیفیتی نبوده و افزایش تعداد لینک های وبلاگ به
دانلود کتاب آمار و احتمال محسن طورانیpdf
 
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultshttps://www.madresehclub.com/www.madresehclub.com › Topics › دانلود-کتاب-آما...
دانلود کتاب آمار و احتمال محسن طورانی - مدرسه کلوبhttps://www.madresehclub.com/Translate this pageMar 30, 2019 - دانلود کتاب آمار و احتمال محسن طورانی. فرمت فایل : pdf. تعداد صفحات فایل : 811 صفحه. شرح مختصر: این فایل شامل : شرح کامل مباحث درسی همراه با ...http://iranian123.blogfa.com/iranian123.blogfa.com › post
دانلود رایگان کتاب آمار و احتمالات پارسه مهندس محسن طور
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
کتاب آمار عادل آذر جلد 1
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود کتاب آمار عادل آذر جلد 1

کتاب آمار  : آمار و کاربرد آن در مدیریت - جلد اول ~عادل آذر، منصور مومنی - نشر سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها  کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت  آمار و کاربرد آن در مدیریت - جلد
دوم - تحلیل آماری ~عادل آذر، منصور مومنی  کتاب آمار و کاربرد ان در مدیریت عادل آذر از انشتارات سمت یک مرجع دانشگاهی معتبر برای درس آمار علوم انسا
سرویس وبلاگ دهی چیست؟وبلاگ نویسان معمولاً به مسائل فنی وبلاگ خود کاری ندارند. مگر اینکه خواسته باشند تغییری در قالب وبلاگ خود ایجاد کنند و یا ابزاری را بدان بیافزایند؛ فقط در همین حد. در حالی که این مدیران سرویس وبلاگ دهی هستند که کار مسائل فنی را پی می‌گیرند و به بهبود و رفع ایرادات آن کمک می‌کنند. از این رو یک وبلاگ نویس معمولاً روی تولید محتوا و نوشتن مقاله زمان می‌گذارد و برای این کار نیاز به محیطی دارد که فضا و نشانی مورد نظر را به وی د
به مدیریت آموزش وپرورش ابهرموضوع تخته وایت برد
بااهداسلام وتحیتاحتراما؛ باتوجه به تماس های مدیران محترم مدارس شهرستان  درمورد نیازشان به تخته وایت برد،مجمع خیرین مدرسه ساز درنظر دارد همچون سالهای گذشته تخته وایت های درابعاد بک در دو به قیمت دوبست و پنجاه هزار تومان و نود در یک ونیم به مبلغ دوبست  هزار تومان مشروط براینکه تقاضای مدارس حداقل دویست عدد باشد دراختیارشان قراردهد مستدعی است نسبت به احضاء آمار نیاز مدارس اقدام وبه دفتر مجمع ا
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
کلی وقت گذاشتم و نوشته های پیشین این وبلاگ رو پاک کردم.
گاهی با خودم میگم: چرا باید چیزی بنویسم که بعدها از نوشتنش پشیمون بشم.
خصوصی های زندگی من برای خودمه نه برای دیگران.
پس اگر دیدید آمار کنار وبلاگ زیاده ولی پستی نداره یا کمه، بدونید که همه رو پاک کردم.
هرچند با پاک کردن اونها، قسمتی از خاطراتم رو هم حذف کردم.
آمار اداره کل گمرک چین نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ژوییه نسبت به مدت ماه پیش از آن ۴.۷ درصد رشد کرده و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ بشکه در روز رسیده است.
به گزارش ایسنا، بر مبنای تن، صادرات نفت ایران به چین در ژوییه نسبت به ماه پیش از آن ۸.۲ درصد رشد کرد و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ تن رسید اما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۱.۹ درصد کاهش نشان داد. آمار اداره کل گمرک چین به تن منتشر می‌شود که از سوی پایگاه خبری "اس اند پی گلوبال پلاتس به بشکه تبدیل شده
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
جزوه آمار و احتمال مهندسی
دانلود جزوه آمار و احتمال مهندسی، بصورت تایپ شده، در قالب فایل pdf و در 174 صفحه. در این فایل ، جزوه آمار و احتمالات مهندسی را با ذکر مثال و راه حل آن برای ارایه به دانشجویان فنی و مهندسی گردآوری شده است ...
جزوه آمار و احتمال مهندسی
دانلود جزوه آمار و احتمال مهندسی، بصورت تایپ شده، در قالب فایل pdf و در 174 صفحه. در این فایل ، جزوه آمار و احتمالات مهندسی را با ذکر مثال و راه حل آن برای ارایه به دانشجویان فنی و مهندسی گردآوری شده است ...
من امید دارم یک روزی،یک سالی،تو بگو هزار سال بعد میشینیم دور شومینه و از سال نود و هشت حرف میزنیم...من با خنده قاچی از هندوانه ی شب یلدا برمیدارم،به این روزهای بلاتکلیفی که گذشت فکر میکنم و به پیامکی که در اوضاع به هم ریخته ی دنیا، رسما پزشک شدنم را اعلام کرده بود:"همکار گرامی،خانم دکتر فلانی عضویت شما در سازمان نظام پزشکی با شماره ی فلان ثبت شد"..من ایمان دارم اگر همه ی ما بخواهیم این روزها با درد کمتر میگذرن و مثل وقت هایی که پدرم از قحطی سال
علم آمار از گذشته‌های دور در علوم مختلف کاربرد بسیاری داشته است. از اولین کاربردهای آمار استفاده از آن در مالیات بندی بوده است. اما بعد از مدتی آمار کم کم کاربردهای جدیدی نیز پیدا کرد. در این مقاله ما ابتدا به معرفی علم آمار خواهیم پرداخت. سپس درباره تحلیل آماری پایان نامه صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
سلام به همه .... سلامی از جنسه یک سال غیبت ....
نمیدونم چجور شروع کنم ولی بیشتر از همه از این ناراحتم که شرایط و سر شلوغیای زندگیم (و در بعضی موارد تنبلیم) نذاشته که به یاد وبلاگ بمونم و مرتب بنویسم ....
راستش واقعا مطمئن نیستم که این آمار بازدید چجوری کار میکنه ولی به نظرم یه جای کار مشکل داره چون چطور میشه بینه این همه آدم یه نفر نباشه که یه نظر خشکو خالی بذاره ؟ (به شخصه خیلی نظر خواننده های وبلاگ برام مهمه...حتی اونایی که در حده یه بازدیده کوچیک او
به این هفت روز که نگاه می کنم، باورم نمی شود در مقابل قطعی اینترنت و خوابیدن کسب و کار آنلاینم، این همه حوصله و صبر به خرج داده باشم. اگر شرایط روحی دیگری داشتم احتمالا زود به هم می ریختم، دستپاچه می شدم و سعی می کردم در اولین فرصت سایت هایم را از سرور خارجی به سرور ایرانی انتقال بدهم. اما این هفت روز کلا ماجرا را جدی نگرفم.
برای اینکه حالم بدتر از آن بود که اجازه بدهم این مسئله هم بار روانی بیشتری بهم وارد بکند. با خودم گفتم شده است دیگر و این و
 
ول این که شیوع آن زیاد است؛ مثلا تعداد بیشتری از مردم درگیر سرطان کلون به نسبت سرطان کیسه صفرا می‌شوند. بر طبق آمار‌های رسمی سالانه بیش از یک میلیون نفر در جهان به سرطان روده مبتلا می‌شوند که سالانه به این مقدار افزوده می‌شود. در ایالات متحده سالانه بیش از ۱۵۰ هزار مورد جدید سرطان روده بزرگ کشف که حدود ۴۵ هزار مورد آن منجر به مرگ و میر می‌شود. همجنین شیوع آن در مردان بیش از زنان بوده و در بیشتر موارد در افراد بالای ۵۰ سال رخ می‌دهد.
راه‌ه
اگه یادتون باشه که می‌دونم یادتون نیست قبلا توی وبلاگ از اون استادی گفتم که توی اولین جلسه‌ی کلاس نشون داد کمی ولخند‌روئه. "_" حدس بزنید چی شده. همین استاد منو با پنج انداخت و تیشه‌ای به ریشه‌ی بچه‌ درس‌خون‌ بودنم زد. "_"
خب می‌دونید...
توی دانشگاه از این خبرا نیست که مدام دیالوگِ "نیلی می‌شه فلان مبحثو برام توضیح بدی؟" توی گوشم بپیچه. این دیالوگ برای دبیرستان بود. برای حسابان و هندسه و گسسته و آمار. توی دانشگاه این من بودم که قبل از امتحان د
 دانلود کتاب آمار عادل آذر جلد اول و دوم PDF
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ج1 + ... - یاوران ...https://www.yavaranfile.ir › downloads › دانلود-خلاصه-کتاب-آمار-و-کاربر...۲۳ دی ۱۳۹۶ - دانلود خلاصه کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول + تست pdf. خلاصه کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت. نوشته دکتر عادل آذر ، دکتر منصور مومنی ...دانلود فایل PDF آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 - پایگاه مدیریت ...irmgn.ir › مطالب-مدیریت › فایل-های-pdf › 743-دانلود-فایل-p
خب 
اینجا میشه با خیال راحت نوشت.
اگر این چند وقت نمینوشتم چون پسوردش رو یادم رفته بود. امروز به لطف گوگل جان که آمار , اطلاعات منو بهتر از خودم میدونه دوباره بازیابی کردمش :دی
اون یکی وبلاگ به اسم .... . دیگه مجازی نیست... خیلی واقعیه:)
اینجا اما خوبه همش 9 تا دنبال کننده داره که سه تاش مخفین !!!! (آخر چرا مخفی خب؟:/)
خلاصه اینکه سلام 
 
 
 
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
به گزارش ایسنا، آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که  حجم معاملات که در
آمار شرکت کنندگان کنکور 99 :
به گزارش خبریو در رابطه با آمار شرکت کنندگان کنکور 99 ؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۹ گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شده است و تا پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ ادامه دارد.
وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، «نوبت دوم» شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دان
آمار و برنامه ریزی به عنوان دو مقوله تفکیک ناپذیر هستند که بر توسعه کشورها تاثیر می گذارند. با استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها می توان به تقویت یک نظام آماری غیرمتمرکز و اثربخش کمک کرد تا برنامه ریزان و سیاست گذاران با بهره گیری از آن زمینه های پیشرفت کشور را مهیا سازند.
 
اطلاعات و آمار به عنوان ابزارهای لازم در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها شناخته می شود و برای نیل به این هدف جمع آوری داده، تجزیه و تحلیل آماری و برنامه ریزی مناسب از
آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

این فایل به مدت 3 روز رایگان می باشد
دانلود رایگان آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

 آمار و روش تحقیق مدرسان شریف: کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف در دو بخشِ روش‌تحقیق و آمار تنظیم گردیده و سعی شده مطالب مربوط به سرفصل‌های دروس آمار و روش‌تحقیق، به زبانی ساده و قابل فهم .. این کتاب شامل مطالب موردنیاز برای پاسخگویی به سوالات درس روش تحقیق رشته ... درس «کاربرد آمار و روش تحقیق» رشته علوم ارتباطات اجتماعی در آزمون س
به احتمال زیاد همین روزا به ابوالفضل جواب مثبت بدم 
و در این وبلاگ رو برای همیشه ببندم
و تمااااام گذشته ام رو بریزم دور ...
خود ابوالفضل در لحظه زندگی میکنه 
باید باهاش همراه بشم و به جای زندگی در گذشته و در آینده ، در لحظه زندگی کنم و حسرت چیزایی که گذشت رو نخورم
و فکر کنم ابوالفضل بتونه بهترین معلم من در این راه باشه ...
 
سعی کردم آینده رو عوض کنم ... اما چیزی که قرار نیست اتفاق بیفته ، نمیفته
 
سخته اما شدنیه
این وبلاگ ...
تمام زندگی من توی این وب
قیمت طراحی سایت
قیمت هر سایت یا وبلاگ بسیار متفاوت است
برای مثال قیمت وبلاگ ارزان تر از سایت است و سایت فروشگاهی 
از سایر سایت ها قیمت بیشتری دارد!
اما کف قیمت هر سایت از پانصد هزار به بالا و هر وبلاگ از پنجاه هزار به بالاست
توی این سال ها به عنوان مطلب یعنی "عوامل ماندگاری یک وبلاگ" زیاد فکر کردم، از طرفی وبلاگ ها و وبلاگ نویس های سابقه دار هم مرور شد و به یک سری خصوصیاتِ تقریبا مشترک رسیدم. همچنین کسانی که تا تقی به توقی می خوره و اقدامات نامناسب مثل حذف وبلاگ و یا خداحافظی انجام می دن هم بررسی کردم و خصوصیات اونها یه جورایی برعکس وبلاگ نویس های سابقه دار هست.
ادامه مطلب
آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان :
به گزارش خبریفا، آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تقریباً به تمامی نقاط جهان رسیده است و همه کشورها خود را برای مقابله با این ویروس مرگ آور آماده کرده اند.
سازمان جهانی بهداشت طبق آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان این ویروس پاندمی شده است
 
 

همچنین بخوانید:
اگر علائم ویروس کرونا داشتیم چیکار کنیم؟
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

 
 
جهت دیدن آمار لحظه ای مبتلایان، قربانیان و بهبودیافتگان ویروس ک
دلم واسه فضای وبلاگ تنگ شد
فکر کنم یکی دوسالی هست که دیگه خیلی اینجا نمیومدم
راستش وقت نوشتن چندانی دیگه ندارم اما تو این مدت یه رمان دیگه نوشتم
سال ۹۷ با تمام خوب و بدش گذشت
۹۸ شروع خوبی واسه من نداشت اما اون شروع ناخوشایند شد تولد من جدید
رخ داد تا من رو ویران کنه و دوباره آجر به آجر بچینه اما این بار با دقت بیشتر و با دست لرزون
امیدوارم اتفاقای بد تو زندگیتون نیفته ولی مدت ها بود می خواستم خراب کنم آسمون خراش خودمو و به جاش یه کلبه ی نقلی بسا
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه 
قالب-وبلاگ/قالب-های-دو-ستونه
قالب وبلاگ جدید رایگان با سبک دو ستونه قالب با کدنویسی دو ستونه قالب وبلاگ ... برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب رز بلاگ, قالب شهیدان مدافع حرم, قالب مذهبی, قالب ...
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه -
برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب تیره عاشقانه, قالب جدید وبلاگ بلاگفا, قالب دخترانه جدید, قالب دخترانه عاشقانه, قالب دو ستونه کلاسیک, قالب عاشقانه, قالب عاشقانه .
دلم واسه فضای وبلاگ تنگ شد
فکر کنم یکی دوسالی هست که دیگه خیلی اینجا نمیومدم
راستش وقت نوشتن چندانی دیگه ندارم اما تو این مدت یه رمان دیگه نوشتم
سال ۹۷ با تمام خوب و بدش گذشت
۹۸ شروع خوبی واسه من نداشت اما اون شروع ناخوشایند شد تولد من جدید
رخ داد تا من رو ویران کنه و دوباره آجر به آجر بچینه اما این بار با دقت بیشتر و با دست لرزون
امیدوارم اتفاقای بد تو زندگیتون نیفته ولی مدت ها بود می خواستم خراب کنن آسمون خراش خودمو و به جاش یه کلبه ی نقلی بسا
وبلاگ نویسی برای یه سری از افراد ، خیلی لذت بخش هست و یکی از اون ها هم خود من هستم .. با این وجود که توی هر سرویس وبلاگ دهی حداقل یک وبلاگ ساختم و تا زمانی هرچند کوتاه مطلب نوشتم ، بعد از مدتی اقدام به حذف اونها کردم .. اما این عشق و علاقه باعث شد که دوباره پا به این مسیر بگذارم .
مسیری که قطعا همراهانی رو در پی خواهد داشت .. همراهانی که شاید عشق نوشتن توی اونها چندین برابر از تو باشه .. وبلاگ هایی که اهل کپی کردن نیستن و از ذهن و با دست خودشون مطلب می
خرید کتاب با میزان مطالعه مردم رابطه بسیار مستقیمی دارد و افزایش میزان مطالعه  موضوعات درست بر افزایش فرهنگ تاثیر مثبت میگذارد و باعث میشود جامعه غنی تری داشته باشیم.
شاخص کل فرهنگی جهان، تحقیق جهانی خود برای اندازه‌گیری میزان مطالعه
مردم در سراسر جهان را بر اساس مطالعه هفتگی افراد در جوامع مختلف ارائه
کرده است. البته موارد خوانده‌شده در این تحقیق هر چیزی از جمله  اخبار
آنلاین، ایمیل کاری، مجلات و کتاب‌های چاپ‌شده عنوان شده است. این
در این مطلب میخوایم در مورد این بحث کنیم که ایا وبسایت بسازیم بهتره یا وبلاگ؟
تفاوت های زیادی بین سایت و وبلاگ وجود داره اما باید اینو بدونیم که وبلاگ نوعی وبسایت هست ! بله اما چطوری؟ برای یافتن این پاسخ تا آخر مطلب با ما همراه باشید.در حقیقت وبلاگ نوعی سایت است و وبلاگ ها و وبسایت ها چیز جدا از همی نیستند و این برنامه نویس بک اند است که تعیین میکند نحوه کاربردش چیست:
ادامه مطلب
هزار سال پیش 
شبی که ابر اختران دوردست 
می گذشت از فراز بام من 
صدام کرد
چه آشناست این صدا 
همان که از زمان گاهواره می شنیدمش
همان که از درون من صدام می کند 
هزار سال میان جنگل ستاره ها 
پی تو گشته ام ...
ستاره ای نگفت کز این سرای بی کسی 
کسی صدات می کند!
هنوز دیر نیست 
هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست 
عزیز هم زبان 
تو در کدام کهکشان نشسته ای ... 
 
× هوشنگ ابتهاج - همزاد 
× شعر جدید جناب سایه ، بخش هایی از این شعر باعث می شود نفس آدم بگیرد
× شبی دیگر
چند وقتی‌ه که دوباره قطار زندگی، این‌بار نه از لحاظ مالی، که از لحاظ زمانی، و اون هم نه در اوقاتی که خونه هستم، بلکه در اوقاتی که سرکار هستم، از ریل خارج شده و شرایط طوری رقم خورده که به خیلی از امور روزمره نمی‌رسم.البته قبول چندین پروژه موازیِ خرده‌ریز، که در ظاهر هیچ‌کدوم کاری ندارن و وقتی نمی‌گیرن اما در عمل ریز ریز از جاهای مختلف به وقتِ آدم حمله می‌کنن و اجازه نمیدن نفس بکشی، باعثِ این اتفاقات بوده و کاملاً متوجه‌ش شدم.
امروز داشتم
امروز بعد از مدت ها فرصتی دست داد تا مطالب منتشر شده قبلی وبلاگ تازه های بیان را مرور کنم. متاسفانه برخی از وبلاگ های که در گذشته بسیار فعال بودند حذف شده بودند و موضوع و محتوای برخی از وبلاگ ها به طور کامل تغییر داده شده بود. به همین دلیل یک بررسی روی همه وبلاگ های معرفی شده داشتم و به ناچار برخی از مطالب را حذف کردم.
در نهایت برای اینکه مخاطبان این وبلاگ با لینک های حذف شده یا وبلاگ هایی با محتوای اشتباهی مواجه نشوند، تصمیم دارم که با وسواس بی
آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان :
به گزارش خبریفا، آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تقریباً به تمامی نقاط جهان رسیده است و همه کشورها خود را برای مقابله با این ویروس مرگ آور آماده کرده اند.
سازمان جهانی بهداشت طبق آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان این ویروس پاندمی شده است
 
 

همچنین بخوانید:
اگر علائم ویروس کرونا داشتیم چیکار کنیم؟
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

 
 
جهت دیدن آمار لحظه ای مبتلایان، قربانیان و بهبودیافتگان ویروس ک
آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان :
به گزارش خبریفا، آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تقریباً به تمامی نقاط جهان رسیده است و همه کشورها خود را برای مقابله با این ویروس مرگ آور آماده کرده اند.
سازمان جهانی بهداشت طبق آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان این ویروس پاندمی شده است
 
 

همچنین بخوانید:
اگر علائم ویروس کرونا داشتیم چیکار کنیم؟
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

 
 
جهت دیدن آمار لحظه ای مبتلایان، قربانیان و بهبودیافتگان ویروس ک
آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان :
به گزارش خبریفا، آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان تقریباً به تمامی نقاط جهان رسیده است و همه کشورها خود را برای مقابله با این ویروس مرگ آور آماده کرده اند.
سازمان جهانی بهداشت طبق آمار قربانیان ویروس کرونا در جهان این ویروس پاندمی شده است
 
 

همچنین بخوانید:
اگر علائم ویروس کرونا داشتیم چیکار کنیم؟
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

 
 
جهت دیدن آمار لحظه ای مبتلایان، قربانیان و بهبودیافتگان ویروس ک
کتاب آمار و احتمالات مهندسی
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود کتاب آمار و احتمالات مهندسی

آمار و احتمالات مهندسی: کتاب آمار و احتمالات مهندسی ~نادر نعمت الهی آمارواحتمالات مهندسی کتاب آمار واحتمالات مهندسی از آقای مهندس نادرنعمت الهی - کتاب از فصل 2 تا 9 آماده ... سلام، لینک دانلود کتاب آمار و احتمالات مهندسی دکتر نعمت اللهی دانلود کتاب آمار و احتمال مهندسی دکتر نادر نعمت الهی دانلود کتاب آمار و احتمال مهندسی (دکتر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین سال جاری تعداد مسافرین ورودی از پایانه مرزی پلدشت نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۸۲ درصدی حکایت دارد.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز طرح نوروزی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری بیش از  ۱۷ هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد کرده اند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد
با توجه به آنکه آمار تولید اصناف تولیدی مبنای پرداخت تسهیلات، تأیید ثبت سفارش مواد اولیه، کالاهای واسطه‌ای و یا ماشین آلات خطوط تولید، خرید مواد اولیه از بورس کالا و تأیید استعلام توانمندی‌های واحدهای صنفی برای شرکت در مناقصات و مزایده‌های دولتی می‌باشد؛ ثبت آمار تولید واحدهای صنفی تولیدی در سامانه بهین یاب الزامی می‌باشد. بنابراین ضروری به نظر می رسد که بایست کلیه واحدهای صنفی، راسا در بازه زمانی حداکثر یک ماه در سامانه بهین یاب ثبت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها