نتایج جستجو برای عبارت :

قانون فناوری کاهش اعتیاد به شبکه های اجتماعی چیست؟

 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
خبرگزاری مهر نوشته: سناتور «جاش هاولی» لایحه ای به نام «قانون فناوری کاهش اعتیاد به شبکه های اجتماعی» (Social Media Addiction Reduction Technology Act) را به مجلس آمریکا ارائه کرده است. این لایحه در صورت تصویب ویژگی های سواستفاده جویانه شبکه های اجتماعی را ممنوع می کند.
 این لایحه اسکرول کردن متوالی و پخش خودکار ویدئو و صوت را ممنوع می کند. همچنین طبق آن در شبکه های ا جتماعی«نقطه توقفی» برای پست ها و سرویس رسانی وجود خواهد داشت که کاربر را مجبور می کند از شبکه اجت
قانون اول:اگر فکر می‌کنی کاری اشتباهه، انجامش ندهقانون دوم:در صحبت‌ها همیشه دقیقا همون چیزی رو بگو که منظورتهقانون سوم:هیچ‌وقت طوری زندگی نکن که سعی کنی همه رو از خودت راضی نگه‌ داری؛ هیچ وقتقانون چهارم:سعی کن هر روز یاد بگیری و دست از یادگرفتن بر نداریقانون پنجم:در صحبت با دیگران هیچ‌وقت راجع به خودت بد حرف نزنقانون ششم:هیچ‌وقت دست از تلاش برای رسیدن به رویاهات بر ندارقانون هفتم:سعی کن راحت نه بگی، از نه گفتن نترسقانون هشتم:از بله گفتن
قانون اول: به شما جسمی داده شده. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید. باید بدانیدکه در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.
قانون دوم: در مدرسه ای غیر رسمی وتمام وقت نام نویسی کرده اید که زندگی نام دارد.
قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است.
قانون چهارم: درس آنقدر تکرار می شود تا آموخته شود.


ادامه مطلب
اثبات قانون جذب توسط آیات قرآن کریم
اثبات قانون جذب در قرآن کریم به خیلی ها (مخصوصا به من ) کمک کرد تا درک بهترین از این قانون داشته باشیم و همونطور که در پست قانون جذب چیست در آیات قرآن صحبت هایی در مورد این قانون عالی و کاربردی آمده است .
ادامه مطلب
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
در دنیا قانونی وجود دارد به نام قانون "کارما"قانون کارما یعنی اگر بزنی یک روزی میخورییعنی اگر شکستی یه روز خودت هم میشکنیخلاصه کنم برایت قانون کارما همان ضرب المثل معروف است که میگوید از هر دستی بدهی از همان دست پس میگیریآن زمان که دلی را شکستیآن زمان که اشک کسی را دراوردیآن زمان که زخمی زدیبترس از قانون کارما که اگر توبه کنی و پشیمان هم شوی سودی ندارد و این قانون چه بخواهی چه نخواهی بر زندگی تو پیاده میشود ...بترس از قانون کارما ...کارما یعنی
چند روز پیش ساعت یک ربع به هشت بامداد رفتم بهداری شماره ۱ . دیدم بله ..درب بهداری هنوز قفله . تا ساعت ۸ معطل شدم تا درب را باز کردند . بعد کم کم آقایون و خانم های اطبا و پرستار تشریفشون را آوردند. سوال من اینجاست که قانون به شبکه بهداشت اجازه داده که ساعت ۸ شروع کارشون باشه یا اینکه سیستم کش کشه .. اگه قانون میگه که بسیار قانون مزخرفیه . مگه با بقیه کارمندان دولت چه فرقی دارند؟ اگه هم از بی نظمیه که مسئولین رسیدگی کنند . البته دیدم که پزشکان شاغل دول
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
قانون جذب چیست ؟برای قانون جذب تعاریف بسیاری وجود دارد و هر کدام از این تعاریف بخشی از این قانون را شامل می شوند.
عده ای قانون جذب را با واژه هایی چون ” راز کائنات “ و یا  ” قانون جذب کائنات” تعریف کرده اند و گروهی دیگر نیز آن را به بخش های مختلفی طبقه بندی کرده اند و سعی کرده اند که از این موضوع نتایج موضوعی در زندگی انسان ها بگیرند.
ادامه مطلب
قانون جذب چیست؟
براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.
در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.
روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.
ادامه مطلب
قانون اول: اگر فکر می‌کنی کاری اشتباهه، انجامش نده!
قانون دوم: در صحبت‌ها همیشه دقیقا همون چیزی رو بگو که منظورته!
قانون سوم: هیچ‌وقت طوری زندگی نکن که سعی کنی همه رو از خودت راضی نگه‌ داری؛ هیچ وقت.
قانون چهارم: سعی کن هر روز یاد بگیری و دست از یادگرفتن بر نداری.
قانون پنجم: در صحبت با دیگران هیچ‌وقت راجع به خودت بد حرف نزن.
قانون ششم: هیچ‌وقت دست از تلاش برای رسیدن به رویاهات بر ندار.
قانون هفتم: سعی کن راحت نه بگی، از نه گفتن نترس.
قانون هشتم
به گواه متون تاریخی، ارسطو، فیلسوف شهیر یونانی، نخستین کسی است که بین قانون اساسی و قوانین عادی تفاوت قائل شده. وی قانون اساسی را تبیین کنندهٔ «جایگاه دستگاه‌های دولتی» می‌داند. آثار مشهور ارسطو مانند «قانون اساسی آتن» و «اخلاق» به بررسی قانون‌های اساسی آن دوره به ویژه قانون اساسی دولت-شهرهای آتن، اسپارت و کارتاژ می‌پردازد.ارسطو در این آثار خوبی‌ها و بدی‌های هریک از قانون‌ها را مشخص می‌سازد و نتیجه‌گیری می‌کند که بهترین قانون اساس
تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.
با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید ب
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه‌های معاند فارسی زبان خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از دانشجو، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد‌های مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجر
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش جذب پول است.
ادامه مطلب
دولت هند با هشدار به شرکت‌های خصوصی تلویزیونی این کشور، طی بخشنامه ای از آنها درخواست کرده تا پخش شبکه‌های تلویزیونی کشورهای اسلامی مانند پاکستان، ترکیه و مالزی را متوقف کنند.
به گزارش سلام نو به نقل از شبکه خبری "ایندیا تودی"، وزارت اطلاعات و پخش شبکه های تلویزیونی هند در بخشنامه خود به شرکت های رسانه ای این کشور اعلام کرده است که پخش شبکه های خارجی بدون مجوز این وزارت خانه برخلاف قانون است.
در این بخش نامه آمده است: تعدادی از شبکه های خصو
قانون جذب یکی از مهم ترین و اصلی ترین احساسات هر انسان است. عشق یک احساس بسیار عمیق و لذت بخش است که در دل تمام افراد وجود دارد. در این مقاله قصد دارم به صورت کامل قانون جذب عشق و نیمه گمشده را به شما آموزش بدهم. تا جای ممکن سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب عشق را برایتان آماده کنم. اگر به دنبال روابط عالی هستید یا میخواهید روابطتان را بهبود بدهید این مقاله قانون جذب عشق یک شاه کلید اصلی برای شما میباشد.
ادامه مطلب
در دنیا قانونی وجود دارد به نام قانون (( کارما ))
قانون کارما یعنی بزنی یک روزی میخوری ...
یعنی اگر شکستی یه روز خودت هم میشکنیخلاصه کنم برایت قانون کارما همان ضرب المثل معروف است که میگوید از هر دستی بدهی از همان دست پس میگیری ...
آن زمان که دلی را شکستی 
آن زمان که اشک کسی را در آوردی
آن زمان که زخمی زدی
بترس از قانون کارما که اگر توبه کنی و پشیمان هم شوی سودی ندارد و این قانون چه بخواهی و چه نخواهی بر زندگی تو پیاده می شود ....
بترس از قانون کارما...
۱. قانون جذب شبه‌علمی متافیزیکی است
قانون جذب ادعا می‌کند که بر پایه‌ی نظریات علمی است، اما در خوش‌بینانه‌ترین حالت چیزی بیش از شبه‌علمی متافیزیکی نیست، آن هم بر پایه‌ی فرضیات غلط، بی‌اساس و اغلب ناقص. فهرست اطلاعات علمی غلطی که در قانون جذب مطرح شده به‌قدری عریض‌‌وطویل است که در این مطلب نمی‌گنجد. برای مطالعه‌ی جزئیات بیشتر می‌توانید به کتاب «تابلوی آرزوهایت را دور بریز: حقیقت قانون جذب» نوشته‌ی دکتر نِیل فاربِر رجوع کنید.
قانو
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام عزیزان
 
انتظار داشتن یک جامعه منظم و قانون مدار وقتی که قانون بر اساس سلیقه ی افراد بنا می شود و مجریان قانون نیز به اجرای سلیقه ای آن می پردازند و علاقه ای به نظم نشان نمی دهند انتظاری بیهوده است، از این رو لازم است که یک مجری منظم، قانون خدانهاد را در جامعه آنگونه که وضع شده است، اجرا نماید. این یکی از فلسفه های اعتقاد به مهدویت است.
 
محسن دیناروند
بازاریابی شبکه‌ای چیست ؟
بازاریابی شبکه‌ای یا «بازاریابی هرمی» شیوه‌ای برای جذب مشتریان و بازاریابان بیشتر برای کسب و کارهای سنتی و آنلاین به شمار می‌رود. در این شکل از بازاریابی، هر بازاریاب علاوه بر درصدهای سودی که بابت فروش مستقیم به خریداران دریافت می‌کند، تلاش می‌کند بازاریابان جدیدی را نیز در زیرمجموعه‌ی خود جذب کند تا از درصدی از فروش آنان نیز به وی اختصاص یابد.
به دلیل فعالیت‌های مخرب بسیاری از گردانندگان کسب و کارهای شبکه‌
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
با سلام خدمت همه بیانی های عزیزاین قسمت ادامه ی مقاله قبل میباشد.
با این وجود، در سال 2010، با صدور مقررات (ایمنی) برق 2010 یک حرکت قابل توجه رخ داد [2]. NZECP 36 به جای اینکه تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها باشد، تنها یکی از چند قانون شد. بخش 31 بیان می کند: «پیروی از هر یک از استانداردهای زیر، قابل اجراست و پیروی شمرده می شود …»اما هیچ دستورالعملی درباره اینکه کدام استاندارد قابل اجرا می باشد، ارائه نشده است. شرکت هایی که مالک شبکه توزیع بوده و ا
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
پاورپوینت قوانین فوتبال
قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:
یک مسابقه بوسیله دو تیم، که هر تیم نباید بیشتر از 11 نفر باشد و یکى از آنها دروازه بان است، انجام می شود. اگر تعداد بازیکنان هر یک از تیم ها کمتر از 7 نفر باشد، مسابقه آغاز نمی شود ...
 
» فهرست مطالب:

 قانون 1 (زمین بازی)
 قانون 2 (توپ)
 قانون 3 (تعداد بازیکنان)
 قانون 4 (وسایل بازیکنان)
 قانون 5 (داور)
 قانون 6 (کمک داور)
 قانون 7 (مدت بازی)
 قانون 8 (شروع بازی)
 قانون 9 (توپ در داخل و خارج از بازی)
 ق
ضوابط حریم‌ داشته‌ است‌ که‌ از نظر قاعده‌ کلی‌ بعنوان‌ مبنا و ضوابط اولیه‌ ملاک‌ عملی‌ و مرجع‌ استنادی‌ سایر قوانین‌ بشمار می‌رود. ۲- قانون‌ تعیین‌ حریم‌ دریاچه‌های‌ احداثی‌ در پشت‌ سدها مصوب‌ ۲۷/۴/۱۳۴۴ ۳- قانون‌ اراضی‌ مستحدث‌ ساحلی‌ مصوب‌ ۲۹/۴/۱۳۵۴ ۴- قانون‌ الغاء شرکت های‌ کشت‌ و صنعت‌ مصوب‌ ۴/۱۲/۱۳۵۸ ۵- قانون‌ معادن‌ مصوب‌…
ادامه مطلب
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
براساس قانون کارما انرژی شما چند برابر بازمی گردد.
هرگز تصور نکنید به همان اندازه ای که انرژی صرف می کنید ، به همان اندازه نیز دریافت خواهید کرد! از نظر قانون کارما وقتی شما آغازگر یک عمل خوب یا بد هستید، انرژی حاصل از عمل شما در یک چرخه نامتناهی قرار می گیرد و براساس قانون کارما چندین برابر همان انرژی به خودتون بازمیگردد.
ادامه مطلب
بر اساس مقررات ماده 15 قانون مربوط به تشکیل دادگاه اطفال بزهکار، تصمیمات متخذه دادگاه و همچنین تصمیمات دادگاه جنحه ای که به قائم مقامی دادگاه اطفال اتخاذ می کند، در مورد بند یک ماده 33 قانون مجازات عمومی قطعی است و در مورد بند 2 ماده 17 این قانون فقط از طرف متهم قابل…
ادامه مطلب
کتاب قوانین مالی و محاسباتی برای آزمونهای استخدامی دیوان محاسبات کشور و دستگاههای در ۳۴۴ صفحه در چهار بخش شامل قانون مدیریت خدمات، قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات و قانون دیوان محاسبات به همراه ۴ آزمون جامع برای ۴ بخش کتاب و ۸۲۲ سوال تالیفی تضمینی که داوطلبان را از مطالعه سایر منابع بی نیاز مینماید.
 
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
در این مقاله و مقاله های بعدی به مبحث فرمول میپردازیم.
قیود عملیاتیتبادل انرژی بارهای قابل کنترل با شبکه تنها در برخی ساعت ها مطابق با هر نوع بار، مجاز می باشد. تبادل توان در طول ساعت های دیگر باید صفر باشد، یعنی مجموع تبادل های توان هر بار قابل کنترل باید برابر با الزامات انرژی آن منهای بخش صرفه جویی شده باشد. انرژی ذخیره هر بار قابل کنترل دارای ذخیره انرژی، بوسیله تبادل های توان با ریز شبکه همراه با محدودیت های انرژی و توان ذخیره به صورت ز
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
گفته شده، اصل آن Canon است که عبارت است از مقررات موضوعه توسط مقامات کلیسا و کلمه مزبور معرب کلمه لاتین مذکور است. کلمه قانون در اصطلاحات ذیل به کار رفته است:
الف- دستور کلی( وگاهی جزئی) که به وسیله مرجع صالح انشاء شده و به وسیله مجالس قانونگذاری تصویب و سپس به توشیح مرجع صلاحیتدار برسد.
ب- در معنی اعم شامل مجموعه قواعد حقوقی است که به وسیله قانونگذار مقرر می شود.
ج- قانون علی الاصول مصادیق فراوان دارد و اختصاص به مورد معینی ندارد.
ناقص بودن قانون
•══•◈• برش‌هایی از کتاب عهد مشترک •◈•══•
 
توصیه من به مسئولان، به همه مراکز و به همه آحاد ملت، رعایت قانون است. قانون یعنی سرنوشت یک کشور، قانون یعنی سرنوشت انسان‌ها در یک جامعه. چون همه متَّبِع هستند و مجبورند از قانون تبعیّت کنند. دولت هم باید از قانون تبعیت کند؛ رهبر هم باید از قانون تبعیت کند.
┄┅┅❈❈❈┅┅┄
اگر بی‌قانونی آمد وسط میدان_که هر کسی هم، برای بی‌قانونیِ خودش بالاخره یک توجیهی دارد؛ یکی می‌گوید آقا این قانون حق من ر
 فصل اول- تعاریف و اصول کلی
 ماده 1- کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند .
ماده 2- کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند .
ادامه مطلب
❗️یک‌مرحله‌ای کردن برخی دعاوی برای کاهش زمان رسیدگی
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به طرح اصلاح برخی مواد قانون آیین دادرسی کیفری گفت:
هدف از اصلاح قانون آئین دادرسی، کاهش دادرسی و یک مرحله‌ای کردن، برخی از مواد جزئی است تا نیازی به تجدید نظرخواهی نباشد و در همان مرحله اول قطعی شود. به عنوان مثال در باب رسیدگی‌ به تخلفات کارکنان دولت که در هیئت رسیدگی به تخلفات رخ می‌دهد را یک مرحله‌ای کرده تا نیازی به رسیدگی در شعب بدوی
پاراگرافی از کتاب "چرا ملت‌ها شکست می‌خورند" که برام جالب بود:
وقایع مرتبط با "قانون سیاه" نشان می‌دهد که انقلاب شکوهمند 1688 موجب حاکمیت قانون شده بود و این دیدگاه در انگلستان و بریتانیا غلبه داشت. فرادستان بسیار بیشتر از آنچه خود تصور می‌کردند محدود شده بودند. باید توجه داشت که حاکمیت قانون امری متفاوت از "حکومت از طریق قانون" است. حتی اگر ویگ‌ها می‌توانستند قانونی بی‌رحمانه و سرکوب‌گرانه برای رفع موانعی که مردم عامی ایجاد می‌کردند از
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه تخصصی اشتراک فیلم و تصاویر می باشد ، به همین دلیل شاید کار با این برنامه از لحاظ مصرف اینترنت برای شما گران تمام شود اما در آخرین آپدیت برنامه قابلیت جدیدی اضافه شده است که به شما برای کاهش مصرف حجم اینترنت کمک شایانی می کند.
ادامه مطلب
تکنولوژی RDMA چیست ؟
RDMA مخفف Remote Direct Memory Access می باشد که دسترسی مستقیم به حافظه یک هاست را به حافظه هاست دیگر بدون دخالت CPU و سیستم عامل فراهم می کند که باعث تقویت شبکه و performance هاست با کاهش latency ، کاهش بار CPU و پهنای باند بالاتر می شود. در مقابل، ارتباطات TCP / IP به طور معمول نیازمند عملیات کپی هستند که باعث افزایش قابل توجهی تاخیر در منابع CPU و حافظه می شود.
RDMA با پشتیبانی از آداپتور شبکه برای انتقال داده ها به طور مستقیم به حافظه و یا از حافظه نرم اف
 دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf - مدرسه کلوبwww.madresehclub.com › Topics › د... Translate this page Dec 22, 2019 - دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf دانلود کتاب شرح جامع قانون مدنی بیات pdf جهت دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود رایگان کتاب شرح جامع قانون مدنی دکتر بیات :: pdf
نام فارسی: زیادی قانونی
ژانرها: درام، دوستانه، رازآلود، زندگی، قانون، کسب و کار، کمدی
تعداد قسمت ها: 16
شبکه: jTBC، Viki
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: جمعه, شنبه
تاریخ پخش: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
مدت زمان: 60 دقیقه
عنوان بومی: 리갈하이
دیگر اسامی: Ligalhai
کارگردانان: Kim Jung Hyun
نویسندگان: Park Sung Jin
خلاصه داستان: این سریال در مورد دو وکیل کاملا متفاوته. گو تائه ریم یک وکیل با میزان موفقیت ۱۰۰ درصد که میدونه چطور با قانون بازی کنه، و سئو جائه این ک
سرور edge در CDN کامپیوتری است که تقریبا در خارجی‌ترین لایه‌های شبکه  یا در لبهٔ شبکه قرار گرفته است . سرور edge معمولا به عنوان نقطهٔ اتصال میان شبکه‌های جدا از هم محسوب می‌شود. هدف اصلی سرور edge در CDN آن است که بتوان مطالب را در مکانی که تا حد امکان به دستگاه درخواست‌کننده( کاربر )  نزدیک‌تر است ، ذخیره کرد تا بدین  ترتیب با افزایش سرعت جابجایی و انتقال فایلها ، زمان بارگذاری صفحات سایت را کاهش داد.
سرور edge یک دستگاه لبهٔ شبکه‌ای است که به نوعی
ساده ترین راهی که به کمک آن می توانم تأثیر قانون جذب را بررسی کنم این است که خودم را به عنوان یک جاذب در نظر بگیرم.
شما قویترین مغناطیس در تمام کائنات هستید !شما دردرون خود چنان قدرت جذب کننده ای دارید که هر قدرت دیگری در برابر آن ناتوان است و این قدرت جذب بیکرانی است که از طریق افکارتان به بیرون ساطع می شود.
و باب دویل
نویسنده و متخصص قانون جذب
قانون جذب هرچیز هم جنس خود را جذب می کند ولی نکته مهم اینجاست که به واقع داریم در سطح اندیشه های گفتگو
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
آیا این فکر که می توانید پول جذب کنید یکی از اصلی ترین مواردی است که شما را به قانون جذب جذب کرده است؟ اگر چنین است ، شما تنها نیستید. تقریباً همه می خواهند با استفاده از تکنیک های قانون جذب ، پول بیشتری کسب کنند. با این حال ، شاید شما از آن زمان کشف کرده اید که تکنیک های جذب پول گیج کننده تر از آنچه انتظار داشتید است. از طرف دیگر ، شاید شما فکر می کنید که همه کارهای درست را انجام داده اید ، اما هنوز تصور نکرده اید که چگونه از قانون جذب برای به دست
سرعنوان پیشرفته WP & ESHARAT قوانین شفا قانون عفو و بخشایش قانون عفو و بخشایش از جمله قوانین شفاست که اگر اجرا نشده باشد بطور حتم مشکلات زیادی در شخص هنوز بقوت خود موجود خواهد بود و باید بدانید که هرل گاه در زندگی درب بسته بر سر راه انسان [...]
این نوشته قانون عفو و بخشایش در زندگی چه اهمیتی دارد؟ برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
طبق قانون کار جمهوری اسلامی ایران، به کلیه اشخاص حقیقی که در ازای دریافت اجرت به دستور و به حساب شخص حقیقی یا حقوقی دیگری (کارفرما) عهده‌دار انجام یک فعالیت باشند و در شمول مقررات استخدامی خاص دیگر قرار نداشته باشند، کارگر مشمول قانون کار می‌گویند.
ادامه مطلب
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
سلسله مباحث قانونگذاری و وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱ — وظائف اصلی و ذاتی : به استناد اصل ۷۱ و۷۲ قانون اساسی مهمترین و اصلی ترین وظیفه مجلس قانون گذاری در عموم مسائل مختلف کشور در حدود مقرر در قانون اساسی است که لزوما جهت وضع یک ماده قانونی مطالعه دقیق وشناخت از نیاز […]
به علت بافت توری شبکه های توری سایبان (شید) و ضد سرمازدگی، نصب و اتصال این شبکه‌های توری به یکدیگر و یا سازه‌های مجاور درختان و گلخانه ها همراه با چالش بوده و نیاز به دقت و در نظرگرفتن راهی برای کاهش تنش در محل اتصال این شبکه ها می‌باشد. در غیر این‌صورت، پس از نصب این شبکه‌ها و با گذشت زمان، تنش موجود در نقاط اتصال این توری‌ها که با وزش باد تشدید نیز می‌شوند می‌تواند موجب پارگی در نواحی اتصال آنها به سازه های نگهدارنده خود و همینطور محل ات
تبلیغات Google بسیار بیشتر از تبلیغات متنی در جستجوی Google است: پتانسیل تبلیغات بسیار فراتر از جستجوی شبکه تبلیغاتی Google است.
در پشت آن قالبهای کمپین با مطالب و الزامات فنی مختلف قرار دارد - یک کیهان تبلیغاتی هیجان انگیز و متنوع برای شرکت ها!
با استفاده از این مقاله به شما کمک می کنم تا این کیهان را به عنوان یک مبتدی درک کنید و دریابید که چگونه می توانید از Google Ads برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.
تبلیغات Google چیست؟تبلیغات Google (که قبلاً Google AdWords
در بجث عقود و قراردادها با دو نوع از عقود مواجه می شویم.
بعضی از عقود در قانون تعریف شده و نام مشخصی نیز به آنها داده است.مانند عقد بیع , عقد رهن , عقد اجاره , عقد کفالت , ..... که به این عقود عقود معین گویند.
اما بعضی از عقود شامل هیچ یک از عقود معین نمی شود. مثلا طرفین معامله طبق ماده ده قانون مدنی که در ذیل آن را بیان خواهم کرد بک قرار داد می نویسند و این قرارداد جز هیچ کدام از قراردادها و عقود معین نمی باشد که به آن غقود نامعین گویند.
 
ماده 10 قانون م
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
به علت بافت توری شبکه های توری سایبان (شید) و ضد سرمازدگی، نصب و اتصال این شبکه‌های توری به یکدیگر و یا سازه‌های مجاور درختان و گلخانه ها همراه با چالش بوده و نیاز به دقت و در نظرگرفتن راهی برای کاهش تنش در محل اتصال این شبکه ها می‌باشد. در غیر این‌صورت، پس از نصب این شبکه‌ها و با گذشت زمان، تنش موجود در نقاط اتصال این توری‌ها که با وزش باد تشدید نیز می‌شوند می‌تواند موجب پارگی در نواحی اتصال آنها به سازه های نگهدارنده خود و همینطور محل ات
قانون جذب چیزی را که شما از آن تنفر دارید، تغییر نمی دهد، چرا که تنفر مانع از حدوث تحول می شود. از آنجا که قانون عیناً چیزی را که ما از خود نشر می کنیم به ما باز می گرداند، وقتی ما از چیزی تنفر داریم، قانون جذب متناوباً همان چیز را به شما عرضه می دارد. بدین شکل است که شما از آن نجات نمی یابید. عشق تنها راه نجات است.آنگاه که شما به طور کامل بر آنچه دوست دارش هستید تمرکز کنید، در مسیر یک زندگی زیبا قرار خواهیدگرفت.
بر اساس تاریخچه قانون دوبلین، کشورهای اروپایی از سال ۱۹۹۷ به دنبال قوانینی یکپارچه جهت مدیریت بحران مهاجرت به این کشورها بودند و به همین منظور قراردادی تحت عنوان قانون دوبلین را شکل دادند. قانون دوبلین معاهده‌‌ای است که در تاریخ ۱۵ ژوئیه سال ۱۹۹۷ بین ۱۲ کشور اروپایی مشترک منافع در دوبلین، پایتخت ایرلند منعقد شد و از آن سال نیز به اجرا درآمد. به پیمان‌نامه‌ی اولیه، دوبلین ۱ گفته می‌شود، در واقع از آن زمان تاکنون، دوبار قانون دوبلین تغیی
✅ نیم ساعت استفاده روزانه از اینستاگرام یا فیسبوک افسردگی می‌آورد
پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا پیشنهاد می‌دهند که کاربران استفاده از شبکه های اجتماعی را کاهش دهند و آن را به حداکثر روزی ۳۰ دقیقه برسانند.
آنها باور دارند کاربران با مشاهده‌ی عکس دوستان، آشنایان و دنبال کنندگان خود به مقایسه می‌پردازند و این مسئله موجب می‌شود که تاثیرات منفی زیادی  بر سلامت ذهنی افراد گذاشته شود.
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه تخصصی اشتراک فیلم و تصاویر می باشد ، به همین دلیل شاید کار با این برنامه از لحاظ مصرف اینترنت برای شما گران تمام شود اما در آخرین آپدیت برنامه قابلیت جدیدی اضافه شده است که به شما برای کاهش مصرف حجم اینترنت کمک شایانی می کند.
به همراه ویدئوی آموزشی
ادامه مطلب
تشیع انگلیسی و رسانه های معاندی چون کلمه سر در یک آخور دارند! همکاری انها چنان مشهود است که نیازی به هیچ توضیح و تشریحی نیست. فرقه پلید شیرازی ها ، در طول سال مرتبا و مکررا با اجرای برنامه های تفرقه انگیز ، و انجام اعمال خلاف شرع و قانون ، خوراک رسانه ای ایجاد ، و شبکه های وهابی مثل کلمه ، ارزش ها و ارمان های عاشورایی را زیر سوال می برند. ایا تا کنون کسی یا کسانی دیده یا شنیده اند، که این شبکه ها از تشیع انگلیسی یا همان شیرازی سخن بگوید؟ قمه زنی ،
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه تخصصی اشتراک فیلم و تصاویر می باشد ، به همین دلیل شاید کار با این برنامه از لحاظ مصرف اینترنت برای شما گران تمام شود اما در آخرین آپدیت برنامه قابلیت جدیدی اضافه شده است که به شما برای کاهش مصرف حجم اینترنت کمک شایانی می کند.
به همراه ویدئوی آموزشی
ادامه مطلب
به عبارت ساده، قانون جذب توانایی جذب هر چیزی که در زندگی بر آن تمرکز می کنیم، می باشد. اعتقاد بر این است که صرف نظر از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما مستعد قوانینی هستیم که بر جهان نظارت دارند، از جمله قانون جذب.
ادامه مطلب
کار تحقیقی بررسی حق حضانت فرزند در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده
کار تحقیقی بررسی حق حضانت فرزند در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده نوع فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 57 صفحه چکیده «حضانت» نوعی ولایت و سلطنت بر کودک و مجنون به منظور نگهداری و تربیت آنهاست. این امر از حقوق و تکالیف والدین به شمار میرود. موضوع حضانت از مباحث پیچیده حقوق خانواده است و باوج

 
روح الله مهرجو:وقتی اشتغال به یک دغدغه بزرگ جامعه‌ای
بدل شد که از نظر منابع طبیعی و خدادادی سرشار است، مشخص بود که برخی از
اقدامات به جای اینکه مرهمی بر زخم‌ها باشند، نمایشی بیش برای آمار سازی
نیستند؛ چرا که اگر قرار بود برنامه ریزی به خوبی انجام شود، از ثروت‌های
خدادادی به صورت بهینه استفاده می‌شد. یکی از این شوهای آمار سازی حذف
قانون حریم صنفی در زمان صدور پروانه کسب بود؛ تا پیش از اینکه این قانون
حذف شود، دو واحد صنفی همگون نمی‌توا
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
قانون
معین شده است. نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون
را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد. نباید [...] از کسی پذیرفت، که ما شورای
نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی.
صحیفه امام؛ ج14؛ ص377 |
جماران؛ 6خرداد1360
مهمترین چالش در بهره برداری نفت از مخازن کربناته شکافدار که سبب کاهش در صد بازیافت نفت از آنها می شود،پیچیده ماندن مقدار زیادی از نفت درون شبکه ماتریسی سنگ و چسبیدن به سطح سنگ‌است.دو عامل اصلی موجب این پدیده می شود. یکی حالت ترشوندگی سنگ‌کربناته که در بیشتر مخازن نفت دوست است و دیگری تفاوت زیاد مابین تراوایی پایین شبکه ماتریسی سنگ و تراوایی بالای شبکه شکافهای سنگ‌ می باشد.به دلیل بالا بودن تراوایی شبکه شکاف نسبت به شکاف ماتریسی سنگ، به ه
بر اساس ماده۲ قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان گروه‌های زیر از انجام این طرح خدمت معاف هستند: ۱- همسران و فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان جنگ تحمیلی ۲- یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود ۳- برادران و خواهران ۲ شهید یا بالاتر ۴- آزادگان ۵- جانبازان ۲۵درصد و بالاتردر مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز، اولویت با رزمندگان است.برابر ماده۳ این قانون، مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در ای
تعریف جرم:
به موجب ماده ۲ قانون مجازات اسلامی، هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده‌است جرم محسوب می‌شود.
این تعریف مبتنی بر اصل قانونی بودن جرم و مجازات است. بر اساس این اصل جرم و مجازات آن باید به موجب قانون تعیین شده باشد. از این رو نمی‌توان هیچ فردی را به دلیل ارتکاب عمل یا ترک فعلی که قانون آن را در زمره جرایم قرار نداده‌است؛ تحت تعقیب قرارداد و محاکمه نمود!
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
بهانه ی اصلی من برای این پست این عکس بود جمله ای که این دست نوشته به طور غیر مستقیم القا می کند زیر سوال بردن انتخابات و قانون اساسی مملکت است. حاصل انتخابمان هرچند خوب نباشد اما برگرفته از قانون اساسی است و به بهانه انتخاب بد نمی توانیم اصل انتخابات را زیر سوال ببریم:
اصل ششم قانون اساسی:
در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکاء آرای عمومی اداره شود، از راه انتخابات : انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اعضای شوراها و نظا
کتاب قوانین مالی و محاسباتی برای آزمونهای استخدامی دیوان محاسبات کشور و دستگاههای در ۳۳۴ صفحه در چهار بخش شامل قانون مدیریت خدمات، قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات و قانون دیوان محاسبات به همراه ۴ آزمون جامع برای ۴ بخش کتاب و ۸۲۲ سوال تالیفی تضمینی که داوطلبان را از مطالعه سایر منابع بی نیاز مینماید.
               تلفن سفارش کتاب: ۰۷۳۷  ۳۵۷  ۰۹۳۵
مشخص کردن شبکه برقالف- سطوح اختلال موجودیک بررسی ملی از سطوح اختلال PQ موجود در سطوح MV و LV انجام شده است. نظارت، در محل های مصرف کننده نیز صورت گرفته است. هر شرکت خط، گزارشی درباره سطوح اختلال PQ در شبکه خود دریافت می کند. با اتمام این بررسی ملی، گزارشی منتشر خواهد شد که شبکه های مختلف را مقایسه می کند. هویت شرکت های برق بی نام خواهند بود. ب- امپدانس سیستمتعامل روزانه با هیپرسترهای عجیب با کمک EEA، شرکت های خط به منظور بدست آوردن اطلاعات توپولوژی
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
دانلود دوبله فارسی فیلم This Earth Is Mine 1959
بزرگترین تاکستانهای امریکا به خاطر قانون منع مشروبات الکلی با خطر ورشکستگی روبرو می باشد و صاحب آن که مردی قانون مدار است حتی با وجود ضررهای زیاد حاضربه تخلف از قانون نیست تا اینکه ...نام پارسی فیلم : این زمین مال من است
دانلود فیلم قانون مورفی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی قانون مورفی با کیفیت عالی
پخش چهارشنبه از یوز دی ال…
دانلود فیلم قانون مورفی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : قانون مورفی
 گروه فیلم: کمدی , اکشن
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : محمد شایسته
کارگردان : رامبد جوان
بازیگران : امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد
دو روز اول همه چی خیلی سخت بود خودم رو الکی مقصر میدونستم 
حالا همه چی بهتر شده یکم که فکر میکنم میبینم اصلا فکرام منطقی نبود خدا رو شکر تموم شد دیگه اون حس قبلی رفت. ما برا هم ساخته نشده بودیم.
وووووو به جز قانون رابین که میگفت بعد هزارامین ابجو همه چی اکی میشه قانون من میگه بعد len()/60 روز عقل باز میگرده :)) و میشه قانون طلاییم =))
 
و قانون طلاییم میگه توی این len()/60 روز از این به بعد بهش میگیم دوران قاراشمیش(می‌خواستم دوران به‌گایی باشه ولی دیدم ذ
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
بعد از یکروز کاهش ورود نقدینگی، دیروز مجددا شاهد ورود نقدینگی به بازار بودیم و در همین راستا، شاخص کل با رشد حدود 10000 واحدی روبرو شد. امروز اولین روز اجرای قانون حجم مبنای جدید در بازار بورس تهران است. قاعدتا اجرای این قانون، باعث ایجاد نوسان در بازار خواهد شد. نمادهای قرابورسی که تا دیروز حجم مبنا نداشتند، از امروز، افزایش قیمت آنها بر اساس حجم مبنا محاسبه خواهد شد. همچنین شرکت های کوچک بورسی نیز، حجم مبنای آنها تقریبا 10 برابر شده است! بر ای
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
دانلود فیلم قانون مورفی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی قانون مورفی با کیفیت عالی
پخش چهارشنبه از یوز دی ال…
دانلود فیلم قانون مورفی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : قانون مورفی
 گروه فیلم: کمدی , اکشن
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : محمد شایسته
کارگردان : رامبد جوان
بازیگران : امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، ارشا اقدسی، محمد معتضدی، بهزاد
کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی (The 22 Immutable laws of branding)، قوانین ساخت برند‌ی موفق و قدرتمند را بیان می‌کند. این کتاب از برندهای معتبری چون رولکس، وولو و کوکاکولا یاد می‌کند و اصولی را که این برندها برای موفقیت خود به کار گرفته‌اند، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
این کتاب بیان می‌دارد که تنها راه بقا در بازار رقابتی و اشباع شده جهان، ساخت برندی منحصربه‌فرد، به‌یادماندنی و متمایز است و 22 قانون برای ساخت چنین برندی را با خوانندگان به اشتر
١- قانون اعتقادات به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه نادرست، بر قسمت نیمه‌ هوشیار ذهن تأثیر می‌گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت در می‌آید. هر امر باید ابتدا در قالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.
۲- قانون انتظاراتهر آنچه که انتظارش را می‌کشید به سرتان می‌آید. مثلاً اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می‌کشید، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید، نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتماً تأثیر ا
قانون کائنات برای موفقیت و ثروتمند شدن
تا چه اندازه از قانون کائنات آگاهی دارید؟ شاید اصلا چیزی در این مورد نشنیده باشید و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار نداشته باشید ولی بهتر است در زمینه این بحث گسترده نکاتی را بدانید که برای کسب موفقیت و ثروت موثر هستند.قانون کائنات
ادامه مطلب
امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله کشمیر گفت: «مسئله کشمیر جزء مصیبت‌های ما است و هیچ گاه توقع نمی رفت نخست وزیر هند خلاف قانون مصالح داخلی این اقدامات را بکند. این حرکت هم بر خلاف وحدت بشری و هم بر خلاف قانون بین الملل و قانون اساسی هند است لذا به هند توصیه می‌کنیم در کار خودش تجدید نظر بکند زیرا در این کار پیروزی وجود ندارد. مسئولان هند از خدا بترسند و از این حرکت اعلام پشیمانی کنند
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
 
 فصل چهارم قانون اساسی بر مبنای اقتصاد و امور مالی است. 
  در اصل چهل سوم قانون اساسی تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیازهای انسان در جریان رشد میباشد. که در ادامه مطلب به چگونگی و ضوابط آن میپردازیم.
 
ادامه مطلب
همه ما تا کنون به نحوی قانون ارشمیدس را تجربه کرده‌ایم. قانون ارشمیدس می‌گوید: وقتی جسمی درون سیالی (مایع یا گاز) قرار می‌گیرد. نیرویی برابر وزن سیال جابجا شده ، از طرف سیال ، بر جسم وارد می‌شود. هر گاه جسمی درون آب قرار می‌گیرد، وزن آن کمتر از موقعی است که در هوا باشد، به همین جهت است که وقتی در استخر شنا می‌کنید احساس می‌کنید که وزنتان کاهش یافته است. 
این یک شوخی نیست!
ادامه مطلب
قانون مهریه
به موجب ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده ۱۳۹۱ تا میزان ۱۱۰ عدد سکه بهار آزادی یا معادل آن زوجه می تواند اعمال ماده ۳ قانون نحوه محکومیت مالی نماید، یعنی اگر زوج مهر را نپردازد برای تمام آن نمی توان او را حبس نمود بلکه تا ۱۱۰ سکه یا معادل آن در صورتی که زوج دادخواست اعسار ندهد یا اعسار او اثبات نگردد به درخواست زوجه حبس می شود و برای بیش از آن، حبس زوج ممکن نیست. اما اگر شوهر اموالی داشته باشد برای بیشتر از ۱۱۰ سکه می توان اموال شوهر ر
قانون جذب می گوید ؛ خودتان را در رفاه و فراوانی ببینید و آن نوع زندگی را به سوی خود جذب کنید .قانون جذب  همیشه کار می کند ، برای همه .مساله این است ، اکثر آدمها به این فکر می کنند که چه نمی خواهند  و تعجب می کنند که چرا آنچه نمی خواهند بارها و بارها اتفاق می افتد . قانون جذب اهمیتی نمی دهد که شما چیزی را خوب می دانید یا بد یا این که چیزی را می خواهید یا نمی خواهید . این قانون به اندیشه های شما پاسخ می دهد . 
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
 
 فصل چهارم قانون اساسی بر مبنای اقتصاد و امور مالی است. 
  در اصل چهل سوم قانون اساسی تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیازهای انسان در جریان رشد میباشد. که در ادامه مطلب به چگونگی و ضوابط آن میپردازیم.
 
ادامه مطلب
مجموعه قوانین هیئت امناء دانشگاه های علوم پزشکی کشور
دریافتحجم: 9.23 مگابایتتوضیحات: آخرین ویرایش بهمن94
قانون مدیریت خدمات کشوری
دریافتحجم: 480 کیلوبایت
قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران
دریافتحجم: 514 کیلوبایت
قانون برنامه ششم توسعه
دریافتحجم: 1.8 مگابایت
قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت
دریافتحجم: 202 کیلوبایت
قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور
دریافتحجم: 501 کیلوبایت
قانون رسیدگی به تخلفات اداری
دریافتح
از جمله قوانینی که لایحه آن توسط قوه قضاییه تنظیم و به مجلس ارسال شد و پس از تصویب به عنوان قانون، لازم الاجرا شد ؛ قانون نظارت بر رفتار قضات می باشد که از جمله قوانین کاربردی و مورد نیاز بود. جهت مشاهده این قانون کلیک کنید 
قانون نظارت بر رفتار قضات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها