نتایج جستجو برای عبارت :

می خوام برم مجلس ختم برادر دختری که در خواستگاری ردم کرد شاید .

واقعا گاهی نمی‌تونم تشخیص بدم که چیزی که می‌خوام چیزیه که واقعا می‌خوام یا فقط چون می‌ترسم چیز دیگه‌ای رو بخوام اون رو می‌خوام یا چون راه رسیدن به اون یکی سخت‌تره این رو می‌خوام یا این قد همیشه محدود شدم باورم شده این رو می‌خوام یا چی.
دوست ندارم اینو. 
بامدرس مجلس مااسوه کشورشود/یاوراسلام وقرآن عشق پیغمبرشود/بامدرس مجلس مامیرود راه علی/با ولایت تاشهادت گفته حیدرشود/با مدرس مجلس ما در دفاع از ولی/آشنای اهل عالم زمزم کوثرشود/با مدرس مجلس ما کربلایی مسلک است/جانفشان اهل بیت وحامی رهبرشود/بامدرس مجلس ما هست رهرو برامام/چون شهیدان خدایی در جهان سرورشود/بامدرس مجلس ما هست یک خدمتگزار/دردرونش هر وکیلی جلوه گوهرشود/بامدرس مجلس ماتیربردشمن زند/برمسلمان و ولایت واقعا یاورشود/بامدرس مجلس ماهست
این بار اما دلم می خواد چشمام رو روی اشتباهاتم ببندم و به خودم اجازه ارامش بدم. این بار می خوام به کودک درونم بگم تنهات میذارم اروم شی. 
می خوام توی لحظه زندگی کنم. می خوام راهی که نتونستم تمومش کنم رو تموم کنم. می خوام ارزوهایی که انجام ندادم رو انجام بدم. این بار می خوام خودم باشم و خودم.
 
+بابت اشتباهاتم اما تو ببخشم. بابت بد حرف زدنم تو ببخشم.
سلام
یه سوال از دختران دارم؛
اگه خواستگاری رو رد کرده باشید، اما اون بیاد مجلس ختم یکی از اعضای خانواده تون نسبت بهش نرم میشین یا ازش عصبانی میشید؟، من دو بار ازشون جواب رد شنیدم. مقصرش خانواده م بودن. خودم میدونم.
از اقوام شنیدم یکی از برادرانش تصادف کرده فوت شده، جمعه مجلس ختمش هست به بابام گفتم بیا بریم. شاید خدا خواست و نظرشون عوض شد. بابام میگه نمیاد. مجبورم تنها برم. بالاخره از اقوام دور ما هستن. فکر نکنم ایرادی داشته باشه، داداش خدا بیام
تا حالا بهت نگفتم ولی حالا می‌خوام بگم
بی تو میمیرم ..
می‌خوام بگم تو دنیای منی ..
می‌خوام بگم با تو بودن چه لذتی داره ..
می‌خوام بگم دوستت دارم فقط به خاطر خودت !!
می‌خوام بگم شدی لیلی عشقم …
می‌خوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه !!
می‌خوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه !!
می‌خوام بگم به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوستت دارم …
می‌خوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم …
می‌خوام بگم هیچ وقت طاقت هجرتو ندارم …
می
دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و برای 4 سال بعدی تکلیف 290 کرسی مجلس مشخص خواهد شد. با توجه به عملکرد مجلس فعلی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات مجلس 98 پایین باشد و احتمالا اقبال مردم از اصلاح طلبان برمی گردد و اصولگرایان بخت بیشتری برای انتخاب شدن خواهند داشت.
 
راهبرد معاصر تصویری کاملی از انتخابات مجلس یازدهم در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنم اخبار انتخابات مجلس را از این رسانه دن
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
می خوام بگم لعنت به هر چی سرما خوردگیه، ولی یادم میاد که آدما چقدر مشکلاتشون بزرگ تر از یه سرماخوردگی و گلودرده! 
می خوام بگم لعنت به مشکلا، ولی می بینم عامل اصلی همه ی مشکلات خودمونیم!
می خوام بگم اصلا لعنت به خودمون، ولی خدا پیش دستی می کنه و میگه "ولی شما ها برای منید؛ چه خوب و چه بد"
ادامه مطلب
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
سلام
خوبین؟ خوشین؟
خیلی وقته به اینجا سری نزدم...
بعد از اینجا متاسفانه پیشرفت چندانی هم تو حفظم نداشتم...
دعا کنید خدا توفیق بده و برگردم به گذشته.
می خوام از اول شروع کنم؛ سفت و سخت تلاش کردن رو، نوشتن رو و تغییر رو...
می خوام یه آدم دیگه شم، به هر نحوی که شده...
من برگشتم و از این به بعد می خوام از اول شروع کنم و بنویسم...
دعا کنید بشود...
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عرض کردم به ملّت ایران که علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم؛ یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم. مجلس شورای اسلامی که محلّ قانون‌گذاری است بایستی قوی باشد؛ کِی مجلس قوی خواهد شد؟ آن وقتی که مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی تشکیل بشود.»
ادامه مطلب
⚠️‏جوان بودمومن بودانقلابی بودنماینده مجلس بودبه جرمِ افشای ذاتِ زهرا رهنورد و ‎#میرحسین_موسوی (۲۸ سال زود تر از سال ۸۸) توسط منافقین به شهادت رسید.
۶۶ روز مانده تا انتخابات مجلس..کاندیداهای جوان و شجاع و متخصص و جهادی و انقلابی  شهرتان را شناسایی کنید و از آن ها برای رفتن به مجلس حمایت کنید..
#شهید_دیالمه#مجلس_انقلابی #مجلس_جوان_حزب_اللهی #اولویت_انتخاب_جوانان_انقلابی#گام_دوم_انقلاب #مدیریت_جهادی #جوانگرایی ✊ کمپین حمایت از تحقق مجلس و
منم می خوام ، می خوام داد بزنم بلکه صدام به یه جایی برسه
منم میخوام دیده بشم جذاب باشم یکی باشه 
هه حتی نوشتن این چیزا اینجا داره خردم میکنه، شاید دیره شاید عشق یه چیز بچگونس، شاید برا ۲۰ ساله هاس
شاید برا این حرفا دیگه بزرگ شدم اما من دلم خیلی چیزا میخواد که به موقعش نداشته مشون هنوزم ندارمشون
امروز #آزمایشگاه رو پیچوندم و قاتی بچه های #علوم_سیاسی دانشگاه رفتم بازدید از صحن علنی #مجلس..از اونجایی که هر کتابی ارزش یه بار خوندن داره و هر آهنگی ارزش یه بار گوش دادن داره؛ #مجلس هم ارزش یه بار دیدن داشت..خب نمی خوام بگم #نادر_قاضی_پور و #جواد_کریمی_قدوسی رو از نزدیک دیدم. نمی خوام بگم #نماینده ی خبرساز #سراوان که با #کارمند #گمرک بد صحبت کرده بود (#محمد_باسط_درازهی) با #لباس_محلی بود و اون رو هم از نزدیک دیدم‌. از #علی_مطهری هم که از نزدیک دیدمش
هر چی با خودم فکر می کنم بیشتر به این نتیجه میرسم :اون هیچ وقت منو دوست نداشت
چون تنها بود و کاری نداشت سرشو با من گرم میکرد .ولی الان سر کار میره و وقت سرخاروندن نداره
هعییییییییییی باشه تو دروغ گفتی و من احمق باور کردم 
یه تلگرام و واتساپ دیگه نصب کردم. می خوام هیچ جا نباشم.می خوام همه فکر کنن من مردم
واقعا من مردم
نمی خوام کسی به من فکر کنه نمی خوام کسی نگرانم بشه.همه دروغ میگن حتی دوستام فک و فامیل
همه دروغگو هستن
حوصله هیشکیو ندارم من قطع را
دانلود آهنگ سه برادر خداوردی عروسی
دانلود فول آلبوم سه برادر خداوردی
اهنگ جدید سه برادر خداوردی خوشگل لعنتی
اهنگ جدید سه برادر خداوردی عروسی


آهنگ سه برادر خداوردی تشت شیر
دانلود آهنگ سه برادر خداوردی شله شله
دانلود آهنگ سه برادر خداوردی مست مستم کن
اهنگ جدید سه برادر خداوردی تشت شیر
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
مشهد-نیشابور-سبزوار-شاهرود-تهران-قم
السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر
مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم برادر و خواهر جان
جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور
خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن در این مسیر سراسر مهر
ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟
Sirvan Khosravi - Emrooz Mikham Behet Begam Live
دانلود ویدئو با کیفیت 1080
دانلود ویدئو با کیفیت 720
دانلود ویدئو با کیفیت 480
دانلود موزیک با کیفیت 320
متن آهنگ امروز میخوام بهت بگم سیروان خسروی
اگه هنوز به یاد تو ، چشمامو رو هم می ذارم
اگه تو حسرتت هنوز ، هزار و یک غصه دارم
اگه شب ها به عشق تو ، پلک روی پلک نمی ذارم
می خوام تو اینو بدونی ، من راه برگشت ندارم
امروز می خوام بهت بگم ، کسی نمی رسه به پات
امروز می خوام بهت بگم ، هیشکی نیومده به جات
امروز می خوام بهت بگم ، کس
مطمئنم که اتفاق بدی افتاده. اتفاقی مثل شناخته شدن، دیده شدن، درک شدن. برام مهمه؟ نه. فقط امیدوارم که تموم شه. این بخش از زندگی برخلاف میلم (یا شایدم دقیقا با میل خودم) بیش از اندازه کش اومده. وقتشه از این برهه‌ی فاکد آپ گذر کنم. با اینکه وابستگیا دست و پامو بستن. باید سنگامو با خودم وا بکنم. می‌خوام یا نمی‌خوام؟ همه چی برام یه بازیه؟ کاش یکی بود از بیرون میزد تو گوشم تا حواسم سر جاش بیاد. گیج و سردرگمم.
مطمئن نیستم.
می‌خوام یه مشت بزنم تو صورتم.
در شرف یک تغییر بزرگم و این به حد کافی ترسناکه. برای من. اما همونطوری که اولین موجای مهاجرت از مهر پارسال بهم رسیده و زندگیم رو زیر و رو کرده میدونم کهه ما بقی هم احتمالا موج های سهمناک تریه. اما! چکار می خوام بکنم؟ این ی تجربه ی جالب بود تا بفهمم که اگه بخوای ناراحت بمونی خواهی موند و بالاخره باید رهاش کنی. احتمالا اگه آگاه باشم به اتفاقی که قرره بیفته مشکلات کمتری خواهم داشت. مثلا حجم دلتنگی و حجم استقلال و غیره... همه اش یک دفعه بیاد سراغم. اما
#مجلس_چه_غلطی_میکند؟
حجت‌الاسلام #پناهیان خطاب به نمایندگان مجلس گفته: "چرا مخالف #شفافیت_آراء_نمایندگان هستید؟ چرا عده‌ای از نمایندگان شفاف شدن آرایشان را تفتیش عقاید می‌خوانند! ما کاری به عقاید شما نداریم می‌خواهیم رای شما، نظر شما و کارشناسی شما را بدانیم. این حق مردم است".
پناهیان لابلای صحبت‌هاش گفته: "مجلس چه غلطی می‌کند؟ چه چیزی را از ملت پنهان می‌کنند؟"
❗️سایت #مجلس با برخی از نمایندگان مخالف #شفافیت_آرا، مصاحبه کرده که بله پناه
کاندیدای انتخابات مجلس یا نامزد انتخابات مجلس افرادی هستند که واجد شرایط نمایندگی مجلس بوده و جهت شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند. در فصل سوم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان(شرایط نمایندگی) ، توضیح داده شده است.که این قانون چندبار اصلاحیه داشته است.در ماده 28 این قانون شرایط عمومی و اختصاصی کاندیدهای انتخابات مجلس ذکر شده است. در ماده 29 قانون انتخابات مجلس اشخاصی که بواسطه ی مقاوم و شغل نمی تو
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت اعلام شد
باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات علنی مجلس، اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

ادامه مطلب
میگویند که دو برادر بودند پس از مرگ پدر یکی جای پدر به زرگری نشسته دیگری تا از وسوسه نفس شیطانی به دور ماند از مردم کناره گرفته و غار نشین گردید.روزی قافله ای از جلو غار گذشته و چون به شهر برادر میرفتند، برادر غارنشین غربالی پر از آب کرده به قافله سالار میدهد تا در شهر به برادرش برساند.منظورش این بود که از ریاضت و دوری از خلایق به این مقام رسیده که غربال سوراخ سوراخ را پر از آب میتواند کرد بی آنکه بریزد.چون قافله سالار به شهر و بازار محل کسب برا
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ و پس از پایان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، حیدرقاسمی (رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان) گفت: هزار و ۲۲۴ داوطلب برای ۱۵ حوزه انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی استان اصفهان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه ۸۸ درصد داوطلبان مرد و بقیه زن هستند گفت:در ثبت نام مجلس قبلی (دهم) هم همین تناسب وجود داشت، مدرک تحصیلی ثبت نامی‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،۹۵۹ کارشناسی ارشد،۱۳۸ نفر دکترا،۶۵ نفر
می خوام برم جایی که کسی نشناسه منو. می خوام برم جایی که اولین چیزی که ازم می پرسن اسمم باشه. می خوام برم جایی که پر از آدمای تازه باشه و من بعد از آشنا شدن باهاشون ذوق زده شم و شبا به این فکر کنم که یه روزی شاید بتونیم بهترین ها برای همدیگه باشیم. من می خوام برم جایی که آدمایی که می شناسمشون اونجا نیستن و من دیگه لازم نیست کل شب بی خوابی بکشم و بهشون فکر کنم و فکر کنم و آخرش به این نتیجه برسم که جایی که هستم رو دوست ندارم. من می خوام برم جایی که اولی
انتخابات ۹۸| نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران/ ثبت‌نام برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس در روز نخست
گروه استان‌ها ـ فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌از دقایق اولیه صبح روز یکشنبه همزمان با ستاد انتخابات وزارت کشور در فرمانداری‎‌های سراسر ایران اسلامی آغاز شده است.

ادامه مطلب
 
شب اول محرم و آبان 1359 بود، از پادگان ابوذر بی سیم زدند که برادر هادی برای مراسم به پادگان بیاید ...مجلس خیلی باصفایی و بی ریایی شد، ابراهیم می خواند و رزمندگان مستقر در پادگان سینه می زدند، خلبان شیرودی و تعدادی از خلبانان هوانیروز مستقر در پادگان ، به همراه بسیجی ها و پاسدارها و ارتشی ها دور هم جمع شده بودند و بر مظلومیت سالار شهیدان اشک می ریختند. ساعت تقریبا دوازده شب بود که مجلس تمام شد، حال معنوی عجیبی ایجاد شده بود، آن شب خیلی خسته بود
رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد جمهوریخواهان مجلس نمایندگان پیش نویس قطعنامه ای را در محکومیت اقدام نانسی پلوسی رییس مجلس در پاره کردن نطق سالانه ترامپ آماده کرده اند./ سی ان ان -عصرایران
@IrNews_24
[عکس 780×438]
مشاهده مطلب در کانال
روزنامه شرق نوشت:
در صورتی که مجلس آتی سهم قالیباف و یارانش شود که نشانه‌ها و برخی اخبار درزکرده از شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان گویای این امر است، به نظر می‌رسد بین او و قالیباف همسویی بیشتری وجود دارد و راحت‌تر بتوانند با هم کنار بیایند.
حتی این گزینه محتمل است که پشت پرده سهم‌ها هم تقسیم شده باشد.
مجلس به قالیباف می‌رسد و ریاست‌جمهوری با حمایت مجلس قالیبافی به لاریجانی/عصر ایران
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 420×325]
مشاهده مطلب در کان
طرح دوفوریتی مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین
یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس:
جمعی از نمایندگان در حال تهیه یک طرح دو فوریتی هستند که قیمت بنزین به قبل از روز ۲۴ آبان ماه برگردد.
بر اساس این طرح هرگونه افزایش قیمت بنزین در حد تورم و آن هم در سال‌های آتی و با نظر مجلس اعمال خواهد شد.
این طرح که از سوی اعضای فراکسیون امید پیگیری می‌شود، فردا (یکشنبه) به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد/عصرایران
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
عضو شوید و عضو بمانید
️ #پیک_
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
مشهد-نیشابور-سبزوار-دامغان-شاهرود-تهران-قم
السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر
مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم
جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور
خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن
ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟
از یک جایی به بعد شیفته حنیف شدم. هی نگاهش کردم و بغض کردم. هی محو چاوش خواهی‌اش شدم و حسرت خوردم. از یک جایی به بعد، برادر جان برای من شد روضه مصور. هی کاش و آه شدم وقت شنیدن «چشم»‌ حنیف به هر چه برادر جانش می‌خواست. این حجم دل سپردگی، این عمق از خاطر کسی را خواستن، کاش ما داشتیم برای امام زمان. کاش قد حنیف بشوم در دلدادگی، که هر چه تو بخواهی... که فقط نگاهم کن...که دنیا نباشد اگر تو نباشی... که لب تر کن فقط... کاش حنیف باشیم برای امام زمان...یار تنوری.
سلام
خب بعد از دعوا و بحث بسیار بالاخره راضی شدم که برادر دو قلوم هم بیاد توی بیان و یه وبلاگ بزنه و بعد دوباره با کلی بحث راضی شدم که من اینجا به شما معرفی اش کنم
خب با اندوه فراوان معرفی میکنم برادر دو قلوم: بالتازار

اینم آدرس وبلاگشه منم هیچ مسئولیتی در قبالش ندارم
http://daralelm.blog.ir/
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
مطابق ماد ٣٩٩‏قانون مدنی: «هریک از متبایعین بعد از عقد فی المجلس و مادام که متفرق نشده اند اختیار فسخ معامله را دارند.» این خیار مختص عقد بیع بوده و در سایر عقود راه ندارد. اگر یک نفر ازسوی دوطرف، معامله را منعقد کند خیار مجلس قابل تصور نیست. اداره حقوقی قوه قضاییه طی نظریه 7/2354 – 1379/4/6 در خصوص خیار مجلس اعلام داشته است:معمولا در اسناد رسمی مربوط به معاملات قطعی، اسقاط کافه خیارات قید می شود و طرفین آن را امضا می کنند، اگر سندی دارای چنین عبار
  انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، انتخاباتی است برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بر اساس اصل ۶۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر چهارسال یکبار برگزار می شود.رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که ایرانیان قانونگذاران خود را در آن انتخاب می کنند ازجمله با اهمیت ترین تحولات سیاسی در جامعه محسوب می شود، چراکه نتیجه آن تأثیر گسترده ای بر حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در دست کم چهار سال آتی بر جای می گذارد.از آنجا که آغاز ب
 حمایت مجلس از انقلاب «رسول اشرف‌زاده» در پتروشیمی؛عضو کمیسیون انرژی مجلس: تولید اوره پتروشیمی لردگان تا دی آغاز می‌شود/ مجلس از طرح «پترول» برای ساخت اولین پارک اوره ایران در لردگان حمایت می‌کند طرح «پارک پتروشیمی»‌ انقلاب جدید تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌‎هاست.
بسم الله الرحمن الرحیممدتی ست که سرطان سینه پیچک شده و از تنش بالا رفته اما درد و دارو و ...می گوید: "حالم خوش نیست و نایی در بدنم نمونده ولی نمی خوام غر و ناله کنم. می خوام از این دروازه استفاده کنم برای پل زدن به خدا"و الی الله ترجع الامور ...*منزوی
میگویند که دو برادر بودند پس از مرگ پدر یکی جای پدر به زرگری نشسته دیگری تا از وسوسه نفس شیطانی به دور ماند از مردم کناره گرفته و غار نشین گردید.روزی قافله ای از جلو غار گذشته و چون به شهر برادر میرفتند، برادر غارنشین غربالی پر از آب کرده به قافله سالار میدهد تا در شهر به برادرش برساند.منظورش این بود که از ریاضت و دوری از خلایق به این مقام رسیده که غربال سوراخ سوراخ را پر از آب میتواند کرد بی آنکه بریزد.چون قافله سالار به شهر و بازار محل کسب برا
مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 
ادامه مطلب
دو برادر زرتشتی پدرشون مبتلا به سرطان میشه و بین همین بیماری بر سر اموال پدر که به چه کسی برسه اختلاف داشتند.
برادر بزرگتر به طور مخفیانه با مراجعه به مسجد محل و اعلام مسلمان شدن و اخذ گواهی. مسلمون بودنش رو قایم میکنه و بعد از مرگ پدر که اختلاف بالا میگیره ایشون با گواهی مسلمان شدنش دعوا رو برنده میشه و ارثی به برادر کوچکترشون نمیرسه.
مطابق قانون مدنی ماده ۸۸۱ مکرر:  کافر از مسلم ارث نمی برد و اگر در بین ورثه متوفای کافری، مسلم باشد وراث کاف
تاریخ انتخابات مجلس 98 و کلیات برنامه زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۲۱: بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه
۹۸/۹/۱۷ تا ۹۸/۹/۲۶: بررسی صلاحیت
خواهر و برادر‌ها ممکن است بیش از پدر و مادر در زندگی ما تاثیرگذار باشند
 
نقشی که خواهر و برادر‌ها در زندگی ما دارند، کمتر موضوع پژوهش قرار گرفته است. آن‌ها نه مثل پدر و مادرند نه شبیه دوست یا همسر. خواهر و برادر‌ها در تمام طول عمرمان، جایی آن دور و بر‌ها در حال پرسه‌زدن‌اند، ممکن است آنقدر برایمان خوبی کنند که هیچ‌وقت نتوانیم جبران کنیم و ممکن است چنان آسیب‌هایی به ما بزنند که هیچگاه درمان نشود.
ادامه مطلب
مجلس سنا
وظیفه اصلی مجمع تشخیص مصلحت که انتصابی است، رفع اختلافات قوای سه گانه است. پس مجلس سنا نیست. اکثر نمایندگان مجلس اذعان دارند که دیگر مجلس در راس امور نیست. این مجلس رنگ و بوی  محلی دارد.ما برای مباحث کلان کشور نیاز به مجلس سنا داریم. تا نیروی هر دو مجلس تازه باشد. و لزوم اصلاح قانون اساسی خیلی زیاد است. اصولا مجلس سنا باید اکثرا از پختگان مجلس محلی شد. فردی که چندها دوره نماینده ی مجلس بوده  پخته است و قانون کشور ر می داند جایگاهش مجلس
دچارم به ملال و چیزی‌رو می‌خوام که هیچ وقت نخواهد بود. یک انیس و مونس، یک عاشقِ تا همیشه عاشق، یک دوست... می دونم محقق نخواهد شد. می‌دونم ظرف دنیا گنجایش چنین چیزی رو نداره. می‌دونم همه‌ی این فکرها عبثه. می‌دونم اگر بخوام در این حال بمونم باید فقط درد بکشم. چرا واقعا من فقط همین رو از دنیا می‌خوام؟ کوچیک نیست؟ کم نیست؟ شاید چون دست نیافتنیه می‌خوام و الا چیزی چنان خواستنی‌ هم نیست که باید. چی بخوام جاش؟ مطالعه پیشرفت. این محقق شدنیه و این چ
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت است.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت است.
گفتنی است، علت استیضاح  زنگنه «حذف کارت سوخت» و «عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها» عنوان شده است.
استیضاح کنندگان وزیر نف
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
دعوای خواهر و برادر یک برادر با خواهر یک امر طبیعی است.
خوب است که احساسات، کلمات و اعمال قوی بین خواهر و برادر وجود داشته باشد.
مبارزه و استدلال بین خواهر و برادر طبیعی است و نیاز به مدیریت دارد.
چگونگی یادگیری کودکان برای حل مشکلات و توسعه استراتژی هایی که می توانند در دیگر شرایط درگیری استفاده کنند.
دعوا با خواهر و برادر نیز بخشی از این است که چگونه فرزندان خود را در خانواده کار می کنند.
تمایل و شخصیت تأثیر زیادی بر توانایی کودک برای مدیریت
دعوای خواهر و برادر یک برادر با خواهر یک امر طبیعی است.
خوب است که احساسات، کلمات و اعمال قوی بین خواهر و برادر وجود داشته باشد.
مبارزه و استدلال بین خواهر و برادر طبیعی است و نیاز به مدیریت دارد.
چگونگی یادگیری کودکان برای حل مشکلات و توسعه استراتژی هایی که می توانند در دیگر شرایط درگیری استفاده کنند.
دعوا با خواهر و برادر نیز بخشی از این است که چگونه فرزندان خود را در خانواده کار می کنند.
تمایل و شخصیت تأثیر زیادی بر توانایی کودک برای مدیریت
یه جوری شدم انگار می‌خوام همه کار بکنم ولی همزمان نمی‌خوام هیچ‌کار بکنم ، فردا میرم واسه مشاوره پایان نامم ، اخرای شهریور دفاع میکنم و بعدش یک هفته شروع میکنم به چرم دوزی و کار های دیگم اگر بشه شایدم برم مسافرت ... با این فکرا دلمو خوش میکنم 
23 روز مانده تا تحریم شرکت در انتخابات ... آنقدر هیجان دارم که این دوره قرار است برخلاف دوره های قبلی، شرکت نکنم و رای دهم که حد و حساب ندارد!!
 
تحمل این سختی ها برای من چه فایده ای دارد؟
 
من تو این مملکت انواع و اقسام سختی ها و مشکلات را تحمل کنم تا روحانی های صیهونیست صفت، احمدی نژادی های صیهونیست صفت یا جمهوری صیهونیست صفت باقی بمانند؟ می خوام صد سال سیاه باقی نماند. فایده اش برای من چیست؟!
 
من تو این مملکت انواع و اقسام سختی ها و مشکلات را تح
از بچگیم همیشه دوست داشتم برادر داشته باشم
راستش وقتی میدیدم یکی داداش داره  داداشش بهش زنگ میزنه باهم حرف میزنند حتی باهم دعوا میکنند حسودیم میشد 
خواهر بودن با داشتن برادر تکمیل میشه  اگه صدتا هم خواهر داشته باشی ولی یه برادر نداشته باشی که براش خواهری کنی اون رسالت خواهرانت ناقص میمونه حتی به نظرم معنی برادر هم با وجود خواهر تکمیل میشه 
یه معلم عربی داشتیم میگفت عربا یه ضرب المثلی دارند میگن خواهر بدون برادر عین سرباز بدون سلاح توی مید
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم
برگامو هی وابکنم،ببندم،وقتی که آفتاب می تابه بخندم
برم به مهمونی شاپرک ها،
قصه بگم برای کفشدوزک ها
(غنچه اسیر خاکه منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه)
 
می خوام یه ماهی باشم توآب آبی باشم
پیرهن سرخ پولکی بپوشم،ازآب پاک چشمه ها بنوشم
باله هامو،وابکنم ،ببندم شناکنم شادی کنم بخندم
(ماهی فقط توآبه،توحوض ورود ودریاست شایدکه ازصبح تاشب توفکردشت وصحراست)
 
می خوام یه بره باشم میون گلّه باشم
همیشه باشم
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ نوه حاج منوچهر خان بیگلربیگی
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ نوه حاج منوچهر خان بیگلربیگی
بسم الله
 
اول باید خدا را شکر کرد؛ امید به این که مجلس یازدهم بهتر از مجلس دهم باشد بسیار است.دوم این‌که این مجلس در عین بهتر بودن از مجلس قبل، قرار نیست نهایت ظرفیت نیروهای انقلاب باشد و همین مجلس هم می‌توانست قوی‌تر تشکیل شود.سوم این‌که خیال باطل است که فکر کنیم کارمان تمام شده! همان‌طور که رأی نیاوردن به این معنی نیست که چهار سال بی‌کاریم، رأی أوردن هم به معنی راحت بودن خیال تا چهار سال نیست. از الآن باید محکم یقه‌ی افرادی را که به اسم
تمام عصر بارون می‌بارید. پرده رو جمع کردم و پنجره رو باز گذاشتم. هوای اتاق خنک شده بود. ترکیب بوی چمن و برگ بارون خورده، اپیزود how emotions are made و آفتاب که کم کم غروب می‌کرد توی اون لحظه احتمالا تمام چیزی بود که از زندگی می‌خواستم.
هوا تاریک شده بود که با صدای در خونه و برگشتن بابا بیدار شدم. ۱۸:۱۸. باید متنی که میم فرستاده بود رو تصحیح می‌کردم. ذهنم دنبال زندگی میگشت. زندگی واقعی. صبح زود. دویدن. درخت‌های پاییز. طبیعت. کاری که براش حس زنده بودن داش
 
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ نوه حاج منوچهر خان بیگلربیگ
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شب و روزهای عزیز؛
می خوام یه راهنمایی بگیرم از شما دوستان؛
من پسری 35 ساله مجرد و کارمند هستم، مشکلی که برای من پیش اومده اینه که دختری رو که می خوام و همیشه تو افکارم هست دیگه پیدا نمی کنم از طرفی هم دیگه خسته شدم می خوام قید ازدواج رو کلا بزنم.
واقعا موندم چیکار کنم، از یه طرف مادرم خیلی حساس شدن و هر روز اصرار می کنند برای ازدواج و از یه طرف اونی که می خوام پیدا نمی کنم، تو 2 راهی گیر کردم نمی خوام
دیروز خیلی بی حوصله بودم طبق معمول و باز به بچه فکر می کردم.
اخرش به این نتیجه رسیدم که بچه می خوام.
امروز ولی کاملا برعکس، گفتم نه نمی خوام.
حالا نیس فعلا خیلی به خواستن نخواستن من مربوطه
هاهاها
چه جکی شدم من
آخه خدایی هر ننه قمری دور من بوده حاملس ینی همین کمه که یه مجردی هم بیاد بهم بگه منم حاملم ینی یه جوریه تمام جهان حاملن فقط من نیستم. واقعا
 
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ فرزند محمدخان سالار سلطان و
ابوترابی نماینده اصفهان در مجلس:
اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی با قید دو فوریت به دنبال شفافیت مالی نمایندگان هستند، قرار است که در جلسه روز یکشنبه هفته آینده برای این طرح امضا جمع‌آوری شود و سپس برای بررسی بیشتر به هیات‌رئیسه پارلمان تقدیم شود/ تسنیم
پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 700×394]
مشاهده مطلب در کانال
مى خوام بکشمتون ... 
اماده اید؟ 
حالا برید پایین
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خیلى. زیباست. . 
من مى خوام گریه کنم.. ..T_T
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خب مردین؟ (دور از جونتون)
حالا باهام بحرفینننننننن
^_^
حداقل ویژگی های مجلس شورای اسلامی
1: ولایت مدار باشد: به این معنا که همه ی ساز وکارهای لازم رو برای اجرایی‌ شدن سیاست های ابلاغی مقام‌ معظم رهبری در عرصههای اقصادی ،فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی فراهم بکند.
2: بصیر، شجاع و
ادامه مطلب
دو برادر بودند که یکی از آنها معتاد و دیگری مردی متشخص و موفق بود.
برای همه معما بود که چرا این دو برادر که هر دو در یک خانواده و با یک شرایط بزرگ شده اند، سرنوشتی متفاوت داشته اند؟ 
از برادرِ معتاد، علت را پرسیدند، پاسخ داد: علت اصلی شکست من، پدرم بوده است!او هم یک معتاد بودخانواده اش را کتک می زد و زندگی بدی داشتچه توقعی از من دارید؟ من هم مانند او شده ام. 
از برادر موفق دلیل موفقیتش را پرسیدند. در کمال ناباوری او گفت: علت موفقیت من پدرم است!م
گفتم برم مودم ُ بعد یک هفته روشن کنم، بلکه به‌فرض‌محال فرجی شده‌باشه؛ ولی طبق معمول همیشه‌ی برآوردهای ذهنی‌م، این‌بار دسترسی‌م به همین سایت‌های بی‌خطر [ ~~ ] هم محدود شد و شیفت‌کردم به نت همراه. 
 
هر ساعت می‌رم توی سایت خبری‌ای که آدرس‌ش یادم مونده، خبرهایی که برچسب «اینترنت» دارن رو می‌خونم: 
وزیر ارتباطات : اینترنت به زودی برقرار می‌شود.
اعتراض نمایندگان مجلس به ادامه‌ی قطعی اینترنت.
توییت حسام‌الدین آشنا ... [ ولی برای کی توییت ک
 
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ نوه حاج منوچهر خان بیگلربیگ
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
 
بالاترین امید مردم برای انتخاب یک نماینده، تاثیرگذاری در امور مرتبط با معیشت است. میلیون ها تومان برای تشکیل یک جلسه در مجلس و امتیازاتی که به نماینده می رسد، صرف می شود.
اگر قرار است یک امضای موازی از طرف چند نفر جایگزین مصوبات مجلس شود و نمایندگان نتوانند در مهمترین تصمیمات اقتصادی که زندگی ملت را زیر و رو می کند نظر موافق یا مخالف بدهند، خوب در مجلس را گل بگیرید تا لااقل بودجه ای هنگفت به نفع بیت المال صرفه جویی شود.
رییس مجلس، مسئول ادا
عمر بن یزید از پدرش حدیث کند که گفت شنیدم حضرت صادق میفرمودهرکس برادر دینی خودرا تهمت زند احترامی میان اندوبجا نماندوهرکه با برادر دینی خود مانند سایر مردم معامله کند او ازانچه خودرا بدان بسته یعنی مذهب حقه بیزار وبر کنار شده است 
۱۹ ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی یا همان انتخاب نامزد‌ها برای ورود به مجلس را برداریم.
انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.
اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از رهنمود‌های مقام معظ
چند ماه پیش حسن یکی دیگه از خواب هاش رو برام تعریف کرد:
خواب دیدم توی یک دهکده زیبا زندگی می کنم و همسایه دو برادر هستم که در کنار هم بر سر زمینی که از پدر به ارث برده بودند کار می کردند و در نزدیک هم خانه هایی برای خودشان ساخته بودند و به خوبی روزگار می گذراندند. بر حسب اتفاق روزی بر سر مسئله ای با هم به اختلاف رسیدند. برادر کوچک تر بین زمین ها و خانه هایشان کانال بزرگی حفر کرد و داخل آن آب انداخت تا هیچ گونه ارتباطی با هم نداشته باشند برادر بزر
چند ماه پیش حسن یکی دیگه از خواب هاش رو برام تعریف کرد:
خواب دیدم توی یک دهکده زیبا زندگی می کنم و همسایه دو برادر هستم که در کنار هم بر سر زمینی که از پدر به ارث برده بودند کار می کردند و در نزدیک هم خانه هایی برای خودشان ساخته بودند و به خوبی روزگار می گذراندند. بر حسب اتفاق روزی بر سر مسئله ای با هم به اختلاف رسیدند. برادر کوچک تر بین زمین ها و خانه هایشان کانال بزرگی حفر کرد و داخل آن آب انداخت تا هیچ گونه ارتباطی با هم نداشته باشند برادر بزر
امسال مجلس یازدهم زیاد جمعیتی را به خود جذب نکرد و اکثر مساجد و مدارس محلی خالی از جمعیت بودند. ساعت مشخصه ی انتخابات ۶ عصر بود ولی بعد به ساعت ۸ شب انتقال یافت و حتی تا ساعت ۱۱:۳۰ نیمه شب هم پیش رفت. چون واقعا فکر می کردند با تمدید ساعت می توانند مردم را تشویق کنند و به پای صندوق ها بکشانند.
امسال مثل سال های پیش نیست . دیگر مجلس قوی ای وجود ندارد. مردم هم دلسرد و ناامید شده اند.
شعار نمایندگان ما شده : ما دزد نیستیم!!!!
سلام این یه پست موقت که ازتون راهنمایی می خوام
من میخوام یه mp3 player خوب بخرم مشخصاتی که ازش می خوام اینکه صفحه نمایش داشته باشه،شارژ رو به مدت بالایی نگه داری کنه و کیفیت صدا ی متوسط به بالایی داشته باشه و قیمت اون برای من خیلی مهمه قیمتش از ۱۰۰ هزار تومن پایین تر باشه.
امشب به زور خودم ُ کشوندم پای ورزش. مطمئن بودم یه چیزی روی شونه‌هام نشسته و پام ُ سنگین می‌کنه. از اون وقتایی نبود که روانشناسان می‌گن خلاف نظر اون غول روی کول‌تون رفتار کنید. چون اون موضوع افسردگی نبود. 
توی یوتیوب دنبال ویدیو در مورد سرطان می‌گشتم واسه زیرنویس زدن، به صفحه‌ی دختری برخوردم که از سال پیش سابسکرایب‌ش کرده بودم. اون موقع آخرین ویدیویی که ازش دیده‌بودم، گریه می‌کرد و می‌گفت سرطان‌‌ش برگشته، امسال دیدم که یک‌سال گذشته ا
نماینده مجلس و یا کاندیدای انتخابات مجلس باید مهارت های مختلفی جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود داشته باشد.اولین مهارت نمایندگان مجلس برنامه ریزی است زیرا در جامعه ما وظیفه مجلس برنامه ریزی تعریف شده بنا بر قول آیت الله عمید زنجانی مجلس ما، مجلس قانونگذاری نیست بلکه مجلس برنامه ریزی است. اولین شرط برنامه ریزی در مجلس برخورداری از تخصص های لازم در کشور است.برنامه ریزی از شروع انتخابات مجلس تا پایان دوره نمایندگی.نمایندگان مجلس باید نخبگا
حوزه انتخابیه قم تنها حوزه انتخاباتی‌ استان قم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این حوزه به مرکزیت قم شامل شهرستان قم با بخش های مرکزی، جعفرآباد، بخش خلجستان، بخش نوفل لوشاتو، بخش سلفچگان می باشد.حوزه انتخاباتی قم با جمعیتی بالغ بر ۱,۲۹۲,۲۸۳ نفر ۳ کرسی از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98 از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.
گاهی پیش میاد که توی خبرها میشنویم که مجلس دو فوریتی فلان طرح رو تصویب کرد یا در مورد لایحه خبری رو میخونیم، اما تفاوت این‌ دوتا چیه؟ 
لایحه همون پیشنهادی هست که دولت برای تصویب به مجلس تقدیم می‌کنه. طرح قانونی پیشنهادی هست که با امضاء حداقل ۱۵ نفر از نماینده‌های مجلس به رئیسشون داده می‌شه!
ادامه مطلب
ای سایه یِ بالا سرِ خواهر، برادر
ای جانِ از جانِ خودم بهتر، برادر
خواهر همان احساس مادر بر برادر
دارم برایت می شوم مادر، برادر
**
ای سوره ، چشمی بر منِ آیه بیانداز
یعنی نگاهی هم به همسایه بیانداز
یک بار دیگر بر سرم سایه بیانداز
بر خواهرانش سایه دارد هر برادر
**
چیزی به غیر از چشم تر دارم؟ ندارم
از گوشه ی زندان خبر دارم؟ ندارم
اصلاً نمی دانم پدر دارم ؟ ندارم؟
دیدم کمالاتِ پدر را در برادر
**
از جانب زُلفت صبایی می فرستی؟
با التماس من دعایی می فرستی
بسم الله الرحمن الرحیم 
عَسى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ 
وَ عَسى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَکُمْ
وَ اللَّهُ یَعْلَمُ 
وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ

محتاجم به دعایتان، دعایی که برادر برای برادر !!
سلام!
تابستون شده، آسمون نیمچه آبیه، دور اتاقم رنگ سبز می درخشه و دیروز دویدم!
بهار و تابستون همین هاش زیباست. چند روز در آرهوس برام باقی مانده، چند روز هم بین اش در کپنهاگ. بعدش اسبابکشی می کنم آلمان پیش خانواده ام و  دوست های عزیزم و دلبر! دقیقا یک هفته ی دیگه سالگرد اولین بوسه مون هست :) پارسال اینموقه خیلی گیج بودم. ولی الآن پر از شوق ام و اعتماد به خودم و مسیرم. با انقلاب های کوچکم و شکوفاییم. بیست و سه سالمه !هنوز بعضی وقت ها که می خوام خودم ر
من از اون به یه دلیل خاص ، خوشم نمی یاد و نمی خواامم هم چشم به چشم بشیم و حتی بعیدم نیست که اون سمت من بیاد من اصن رامو کج کنم ، با این حال آیا باید به عروسیش برم؟ در نقش یه راننده آره اما نمی خوام. من خصومت و کینه ازش ندارم و بارها هم گفتم اصن خوشبخت بشه اما من نمی خوام ببینمش یا اصن تو جشن عروسیش برم. قبلا هم بلاک اند ریپورتش کردم.تکلیف چیه؟ شاید خانواده رو  برسونموشون  و برگردم خونه و دوباره برگردم دنبالشون هر چند فاصله مسیر خونه تا تالار حدود
دلم می خواد دست یه غریبه رو بگیرم و ببرمش یه گوشه بشونمش و براش از این روزام حرف بزنم. فرقیم نداره کی باشه. هرکسی. یه آدم همینجوری از وسطِ خیابون اصلا. قانون احتمالات یه درصد کمیم گذاشته برا اینکه شاید اون آدم تو باشی اصلا. شاید چون جدیدا غریبه شدی باهام. ولی داشتم می‌گفتم بهت. دلم می‌خواد دستشو بگیرم و بهش بگم چندوقته تو زندگیم فقط دنبالِ یه دست آویزم. یه چیزی که بشه بهش چنگ زد و اون نجاتت بده. کجا خونده بودم که آدما هرچی شرایطشون سختتر می‌شه
دیوان محاسبات کشور مستقیماً زیر نظر مجلس شورای اسلامی است و به کلیه حسابهای وزارتخانه‌ها، موسسات، شرکتهای دولتی و سایر
دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه [سالانه] کل کشور استفاده می‌کنند به
ترتیبی که قانون مقرر می‌دارد رسیدگی یا حسابرسی می‌نماید و
گزارش تفریغ بودجه هر سال را به مجلس شورای اسلامی
تسلیم می‌نماید. این گزارش باید در دسترس عموم گذاشته شود.

+ در راستای بحث سیاسی :)
+ امروز تصادفی متوجه شدم که دیوان محاسبات کشور وابست
می‌دونید، یه قسمت خیلی جالب زندگی‌ای که توش به پروردگار واحدی اعتقاد داری، اینه که بن‌بست معنا نداره. یعنی من تو سخت‌ترین شرایط حتی وقتی می‌خوام تو دل خودم غر بزنم و بگم «دیگه هیچ کاری از دستت برنمیاد»، نمی‌تونم!
به محض این که می‌خوام اینو بگم، راه‌های نرفته میان جلوی چشمم. اونم نه راه‌های نرفته‌ای که خیلی سخت و عجیب و طاقت‌فرسا باشن، نه، همین یه سری راه‌حل‌های معمولی.
+ البته گاهی انقدر خسته‌ام که حوصلهٔ همین راه‌های معمولی رو هم ن
✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کن✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کند
1.زن 2.زر 3.زمین
سه چیز در زندگی یکبار به انسان داده می‌شود.
1.والدین 2.جوانی 3.شانس
سه چیز دلتنگی می آورند.
1.مرگ والدین 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند
سه چیزدردنیا لذت بخشند.
1.آب 2.اتش 3.آرامش
سه چیز را هرگز نخور.
1.غصه 2.حرام 3.حق
سه چیز باعث سقوط انسان است.
1.غرور 2.دشمنی 3.جهل
سه چیز را باید افزایش داد.
1.دانش 2.دارائی 3.درخت
سه چیز انسان را تباه میکند.
1.حرص 2.حسد 3.حماقت
سه چیز را همیشه بخ
می دانی برادر، حساب و کتاب‌ های همه را به‌ هم‌ ریخته‌ ای. تو مصداق کامل «از آخر مجلس، شهدا را چیدند»، بودی. دست خالی و بی‌ ادعا آمدی اما زودتر و برنده‌ تر از همه رفتی و همه را حیران گذاشتی. مراسم تشییعت، شده‌ بود گردهمایی حسرت‌ به‌ دل‌ ها.

ادامه مطلب
نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد
این جلسه در حالی آغاز شد که بیش از دو سوم از نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است/ فارس
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 520×290]
مشاهده مطلب در کانال
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی برای تیتراژ سریال برادر جان به نام آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام چون از ناکسان رنجیده ام سریال برادر جان با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang ashofteam ashofteam zakhm az baradar dideam
دانلود آهنگ آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام چون از ناکسان رنجیده ام سریال برادر جان
تنها میمانم میدانم می آیی با تو آرامم بی ترس از تنهایی
تنها میمانم عاشق تر زخمی تر آرام چون آتش در زیر خاکستر
برگرد و بیا دلت
قبور باستانی اجداد هفت برادر کلهر _ هفت طایفه اصیل کلهر [1_طایفه گیلانی کلهر 2_ طایفه حاجی زاده گان کلهر 3_ طایفه منصوری کلهر 4_ طایفه زینلخانی کلهر 5_ طایفه کاظم خانی کلهر 6_ طایفه قوچمی کلهر 7_ طایفه آجودانی کلهر ( روستای لرینی و کله جوبی اسلام آباد ) ] 
___________________________________________________________________________________________________________
 
تصویر محمود پاشا خان ایلخانی # سردار مظفر # ایلخان و حکمران مقتدر کرمانشاهان و ایل بزرگ کلهر 1217 هجری شمسی _ نوه حاج منوچهر خان بیگلربیگی
حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا
با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز،
دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر
رسید.....

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان
انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط
به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک
کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن ا
چند قدم به عقب برداشتم و داد زدم…نمی خوام، هیچی نمی خوام.چرا دست از سرم بر نمی دارید؟
همچنینین بخوانید:
 
دانلود رمان دیداری دوباره با لینک مستقیم و رایگان
دانلود رمان قرار نبود از هما پور اصفهانی
التماس می کنم ولم کنید…گریه نمی کردم. این مدت آن قدر اشک ریخته بودم که دیگر نه توانی برای گریه کردن داشتم و نه اشکی برای ریختن.پله ها را دو تا یکی بالا رفتم.وارد اتاق شدم و در را قفل کردم. ساک دستی کوچکی را از داخل کمد بیرون کشیدم و روی تخت انداختم.کس
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، مجلس خبرگان رهبری که وظیفه نظارت بر مقام رهبری را بر عهده دارد ، متشکل از نمایندگانی است که توسط مردم انتخاب می شوند و برای مدت هشت سال در مجلس خبرگان رهبری فعالیت می کنند . در این خصوص ، قانونی تحت عنوان قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به تصویب رسیده است که شرایط شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را شرح داده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر روی لینک زیر کلیک کنید
امروز در دبیرستن مجلس عزاداری بانو فاطمه زهرا (س) با مداحی کربلایی مجید فرهنگیان (معلم دینی‌مون) برگزار شد و مجلس پر فیضی بود و معلممون خیلی صدای خوبی داشت و دزست بعد از مراسم باهاش کلاس داشتیم و کلاس به شدت کیف داد واقعا جاتون خالی
ایشان یک قول گرفتند که دلم نمیاد نگم:
بیاید قول بدیم امشب رو گناه نکنیم و به مادر های خودمون بیشتر کمک و محبت کنیم
خداییش واسه یک شب کار سختی نیس و خود امام زمان (عج) حاجتتون رو روا می‌کنه
نماز و روزه هاتون قبول درگ
با توجه به اتفاقات اخیر و تجربه موفق تصویب طرح افزایش قیمت بنزین همراه با سهمیه بندی آن در جلسه سران قوا یک پیشنهاد برای تغییر قانون اساسی داشتم که به استحضار می رساند:
 
1- ساختار فعلی مجلس شورای اسلامی ملغی اعلام شده و در ساختار جدید فقط یک نماینده که عنوان ریاست قوه مقننه را خواهد داشت انتخاب شود و به عنوان نماینده قوه مقننه در جلسات مجلس شورای اسلامی سران قوا شرکت کند.
2- نهاد جدیدی با نام مجلس شورای اسلامی سران قوا تشکیل شود و اعضای آن را ت
حذف چهار صفر از واحد پول ملی ایران درکمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، لایحه اصلاح ماده یک قانون پولی و بانکی ایران برای حذف چهار صفر از واحد پول ملی این کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.
ادامه مطلب
کافیه یه موضوع پیش بیاد تا فکر و ذهنم مشغول بشه 
عه لعنت به تو دنیا 
دیشب قسمت ۲۶ ان سوی مرگ رو گوش میدادم.حس خوبی پیدا کردم 
هر چند خیلی وقته قرآن خوندن رو دوباره مثل قبل شروع کردم ولی با سخنرانی دیشب با جدیت بیشتری قرآن می خوام بخونم
با این موضوعی که امروز پیش اومد کل تمرکزم رو گرفت .هر چند قران میخوندم و معنا رو هم همین طور ولی بازم حواسم پرت میشد 
از فیلمهای ماه رمضون هم خوشم نیومد .خیلی وقته می خوام هیچ وقت تلویزیون نبینم
خیلی وقته می خوام
سلسله مباحث قانونگذاری و وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱ — وظائف اصلی و ذاتی : به استناد اصل ۷۱ و۷۲ قانون اساسی مهمترین و اصلی ترین وظیفه مجلس قانون گذاری در عموم مسائل مختلف کشور در حدود مقرر در قانون اساسی است که لزوما جهت وضع یک ماده قانونی مطالعه دقیق وشناخت از نیاز […]
خلاصه رمان چیزهایی هم هست
چند قدم به عقب برداشتم و داد زدم…نمی خوام، هیچی نمی خوام.چرا دست از سرم بر نمی دارید؟
همچنینین بخوانید:
 
دانلود رمان دیداری دوباره با لینک مستقیم و رایگان
دانلود رمان قرار نبود از هما پور اصفهانی
التماس می کنم ولم کنید…گریه نمی کردم. این مدت آن قدر اشک ریخته بودم که دیگر نه توانی برای گریه کردن داشتم و نه اشکی برای ریختن.پله ها را دو تا یکی بالا رفتم.وارد اتاق شدم و در را قفل کردم. ساک دستی کوچکی را از داخل کمد بیرون
گر گناهی می کنی در شب آدینه کن
تا که از صدر نشینان جهنم باشی
این بیت رو از دوست پسر یکی از دوستام یاد گرفتم. این روزها خیلی برام مصداق پیدا می کنه و خیلی بهش فکر می کنم. واقعا راست میگه ها! آدم خطا هم می خواد بکنه درست خطا کنه! والا دیگه. اصلا خیال نکنید می خوام بحث اخلاقی کنم و مثل همیشه ادب و اخلاق رو ترویج بدم ها. ابدا! امروز می خوام اتفاقا از بی اخلاقی براتون بگم. و ازتون خواهش کنم اگر بی اخلاقی هم می کنید، حرفه ای بی اخلاقی کنید. مثال زدنش فعلا ب
Here 
چشم هام پوشونده شدند
باخون پوشونده شدند
بهم بگو چرا
دروغ نمی گم
 
یه باد سرد می وزه
حس میکنم چشم ها رو منه
تمام دردی که در رگ هام در جریانه
 
دستان گره خورده من بی حال می شن
همه به من سنگ پرتاپ میکنن
اما من نمی تونم فرار کنم
 
این اصلا بامزه نیست
این برای کیه؟
لطفا یکی به من بگه
حالا در این مسر سوزان روی اتش
 
لطفا من نمی خوام فریاد بزنم
(چشمان شیطان می اید، چشم ها بازه،چشم ها بازه)
 
لطفا نمی خوام فریاد بزنم
(فریاد بزن ، فریاد بزن ،فریاد بزن)
در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها