نتایج جستجو برای عبارت :

عوامل اجتماعی حلقه مفقوده تحلیل حوادث در کشور: به بهانه سخنان وزرای محترم سابق و فعلی وزارت بهداشت و فرا رسیدن هفته پیشگیری از حوادث

"آواز گنجشک‌ها" فیلم به یاد ماندنی مجید مجیدی کارگردان مشهور ایرانی به شرح زندگی خانواده فقیری می‌پردازد که برای تأمین مخارج درمان کم‌شنوایی دختر خانواده مجبور به مهاجرت از روستا به شهر شده  و در خانه‌ای محقر در حاشیه تهران ساکن می‌شوند. 
در حالیکه پدر برای کسب درآمد با مشکلات متعددی مواجه است ناگهان روزی سقف بخشی از خانه بر سر او آوار شده و...
هفته پیش رو به نام پیشگیری از سوانح و حوادث نامگذاری شده. 
آتش سوزی پلاسکو، انفجار کشتی سانچی،
ماده 43: بروز حوادث قهری
جنگ ، اعم از اعلام شده یا نشده ،انقلاب ها و اعتصاب های عمومی ، شیوع بیماری های واگیر دار ، زلزله ، سیل ، و طغیان های غیر عادی‌ ،‌آتش سوزی های دامنه دار و مهار نشدنی ، طوفان ، و حوادث مشابه خارج از کنترل دو طرف پیمان که در منطقه اجرای کار وقوع یابد و ادامه کار را برای پیمانکار ناممکن سازد جزء حوادث قهری به شمار می آید و در صورت بروز آنها ، به ترتیب زیر عمل می شود . در بروز حوادث قهری، هیچ یک از دو طرف مسئول خسارت های وارده ب
استخدام جدید وزارت بهداشت
طبق پیگیریهای هشتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی کشور در اسفند_ماه_1398 برای تمام رشته های علوم پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت؛ قطعا برگزار خواهد شد.
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
مرد چینی که فرزند یک ساله‌اش را از طبقه پنجم پایین انداخته بود به‌ اتهام قتل بازداشت شد.
به‌گزارش میرر، متهم «جانگ ژآنگ» 29 ساله فرزندش را از پنجره خانه به پایین پرت کرد و باعث مرگ او شد.
پلیس چین

مادر این مرد به پلیس گفت:«نوه‌ام خیلی گریه می‌کرد ناگهان پدرش او را از آغوش من گرفت و به سمت پنجره رفت در یک لحظه مقابل چشمان وحشت زده من پسر کوچولو را به بیرون پرت کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم واکنشی نشان دهم و مانع او شوم.»


چند رهگذر
بیمه‌نامه حوادث دفترچه‌ای طرح جامع مشاغل
با پوشش‌های:
*نقص عضو
*ازکارافتادگی
*پوشش خانواده
*هزینه پزشکی بیمارستانی و سرپایی
*فوت
توجه:
حداکثر سرمایه در این بیمه‌نامه، 100 میلیون تومان می‌باشد
برای پوشش خانواده هزینه مازاد اخذ می‍شود
بازه سنی از یکسال تا 75 سالگی میباشد
ر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
همانطور
که می دانید به دلیل سیاست گذاری های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به منظور
ارتقا سطح علمی دانشجوها، دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از اشباع بازار کار
رشته های وزارت بهداشت و بیکاری فارغ التحصیلان، ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی ارشد وزارت ب
 سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1606 مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۷۹۹۵ نفر رسید.به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.وی ادامه داد: تا امروز ۴۸۶۹ نفر از بیماران، جان باخ
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
رشد کار : آنچه در پی خواهید خواند گزارش یکی از خبرگزاری های رسمی کشور درباره کمیت فاجعه نما - و به تعبیر این خبرگزاری نگران کننده ! - حوادث کار در میهن ما است . پیدا است که این قبیل گزارشها خواسته یا ناخواسته یا شاید هم به خاطر برخی معذوریتها به برخی عوامل اشاره می کنند و برخی دیگر را - که عواملی با درون مایه  سیاسی  آنهم در سطح کلان است - ناگفته می گذارند.
ادامه مطلب
سلام
حادثه تا شادی                      
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
 
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید19 در کشور به 23049 نفر، فوت 1812 نفر و بهبودی 8376 نفر از بیماران خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 8376 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافت
بنی آدم همیشه اهل یاری است/مسلمان تابع بر رب باری است/خدا داده به ما فرمان ایثار/که این توفیق، بهرحق مداری است/حوادث تارسد دلها پرآشوب/برای مبتلاهم غمگساری است/به یاری مسلمان می شتابیم/برِآیندگان هم یادگاری است/گهی برزلزله یاسیل مشغول/به چشم مردمانی اشک وزاری است/کمک سوی مسلمان بس چه زیباست/برای مبتلا امیدواری است/برو کاری برای قلب خود کن/که این توفیق چون آئینه کاری است/حوادث بهرما یاریگریهاست/درآن پیدافقط انسان مداری است/ولایت هم دهدفرما
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
ادامه مطلب
"از کرخه تا راین"یکی از فیلم‌های محبوب همسالان نسل من است.
شاید یکی از فراموش نشدنی‌ترین دیالوگ‌های آن آنجاست که نوذر (بسیجی بریده از انقلاب و متقاضی پناهندگی از کشور بیگانه) سیلی به صورت سعید (قهرمان بسیجی داستان) می‌زند و می‌گوید: "دیگه شاید نبینمت."
چندی قبل معاون محترم آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به این موضوع که ایران رتبه دوم فرار مغزها در جهان را داراست، گفت: 
"سالانه، ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار متخصص تحصیلکرده از کشور مهاجرت می‌کنند و لازم اس
 
عوامل مسلح حوادث اخیر ماهشهر توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند در پی اعلام سهمیه بندی و تغییر نرخ بنزین همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.
 آشوبگران با مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ماهشهر ، مانع تردد خودروها در محورهای ماهشهر_ اهواز، ماهشهر _بندرامام _آبادان ،ماهشهر _هندیجان و ماهشهر _ امیدیه  شدند و با بکارگی
#ویژه
اطلاعیه روابط عمومی سپاه خوزستان:
عوامل مسلح حوادث اخیر ماهشهر توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند در پی اعلام سهمیه بندی و تغییر نرخ بنزین همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.
 آشوبگران با مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ماهشهر ، مانع تردد خودروها در محورهای ماهشهر_ اهواز، ماهشهر _بندرامام _آبادان ،ماهشهر _هندی
سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.
کیانوش جهانپور، روز جمعه اظهار کرد: ۲۷۱۵ نفر مورد جدید از بیماری کرونا در کشور شناسایی شده است که با احتساب این موارد مبتلا به این بیماری ۵۳ هزار و ۱۸۳ مورد رسمی در کشور است.
 
وی افزود: خوشحالیم که تا کنون ۱۷۹۳۵ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند ادامه دارد.
 
جهانپور ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان
⭕️ وزارت بهداشت: آنفلوآنزا به شدت مسری است/ پرخطرها واکسن بزنند
رییس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
هیچ متخصصی نمی‌تواند بین یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای خفیف تفاوت قائل شود.آنتی‌بیوتیک تاثیری بر آنفلوآنزا ندارد.ویروس آنفولانزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد.واکسن آنفولانزا کاملا بی‌ضرر است و حتی خانم‌های باردار نیز می‌توانند آن را تزریق کنند.
معاون درمان وزیر بهداشت: تاکنون ۴ هزار نفر در کشور به علت ابتلا ب
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
دل به شکل غریبی در تنگنای حوادث دست و پا می زند .از تو چه پنهان حال و هوای دل  مثال ابر تیره است . گرفته و در بند کشیده  .نکند تردید  به رگ و پی زده است .    آفت  تردید ، وقتی به بافت افکارت رسوخ می کند، بند بند وجودت را می سوزاند . از یک طرف تصویر یک لبخند، از فرسنگ ها فاصله سو سو می زند و از سوی دیگر تردیدِ بود و نبود ی که جزء اثباتِ نیستی نبود . 
اکنون دل برای بودنش برای پذیرفتنش ، بهانه می خواهد .شوق زیستن کجاست ؟ 
چشم ها وقتی به دنبال یک نگاه می
موجی خروشان از دریای مناقب امیر المومنین علیه السلام در کلام رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ صدوق رضوان الله علیه روایت کرده است:
حدثنا محمد بن عمر الحافظ الجعابی، قال: حدثنا محمد بن عبید الله العسكری قال: حدثنا محمد بن علی بن بسام الحرانی من أصل كتابه، قال: حدثنا معلل بن نفیل، قال: حدثنا أیوب بن سلمة أخو محمد بن سلمة، عن بسام الصیرفی، عن عطیة، عن أبی سعید، قال: قال النبی صلى ‌الله ‌علیه ‌و آله: من كنت ولیه فعلی ولیه، ومن كنت إمامه فعلی إمام
زوج عاشق پیشه هندی در حرکتی باورنکردنی قبل ازاقدام به خودکشی سلفی مرگبار خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
به گزارش ایران آنلاین به نقل از ان دی تی وی ، گزارش های پلیس نشان میدهد که زن هندی متاهل، دلباخته مرد جوان دیگری شده و مدتی نیز رابطه پنهانی داشته اند و چون نمی توانستند با یکدیگر ازدواج کنند تصمیم به خودکشی گرفته اند.

قربانیان «آنجو سوتار» و « شامکارچائودهاری » هر دو 21 ساله بوده که پس از گرفتن سلفی مرگ با شلیک گلوله به زندگی خود پای
در امتحان‌ها و فتنه‌ها باید درست دید، درست محاسبه کرد. قضایای اصلی را با قضایای فرعی جابه‌جا نکنیم؛ چیزهای بزرگ، حوادث بزرگ و مهم را کوچک نبینیم و در مقابل، حوادث کوچک را بزرگ بینگاریم. این قدم اول. بعد هم احساس مسئولیت کنیم.کتاب عهد مشترک
دید کلی :
دانلود پاورپوینت با موضوع بهداشت محیط زیست و جامعه، در قالب ppt و در 59 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف بهداشت محیط زیست، بهداشت هوا، آلودگی هوا، تعریف آلودگی آب، منابع آلوده کننده آبها، اثرات آلودگی آب بر انسان، تعریف فاضلاب و انواع آن، تعریف زباله، اجزای ترکیبی زباله، بهداشت مسکن و اماکن عمومی، معیارهائی را که به عنوان اصول اساسی مسکن بهداشتی می توان توصیه نمود، عوارض مسکن ناسالم ، بهداشت حرفه ای
توضیحات کامل :
دانلود پاورپوینت
32 کشته در محورهای استان کرمان
از آغاز اجرای طرح نوروزی طی 13 روز ، 32 نفر در حوادث جاده ای استان کرمان جان باختند.
به گزارش ندای زرند، جانشین پلیس راه استان کرمان گفت: در 13 روز ابتدایی طرح نوروزی پلیس راه که از 25 اسفند آغاز شد، 28 نفر کشته و 235 مجروح که برخی از این مجروحان قطع نخاع و قطع عضو شدند.

سرهنگ رضایی افزود : 60 درصد حوادث جادهای را واژگونی وسیله نقلیه دانست و گفت: نیمی از علل این حوادث ناشی از بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی است.

وی به را
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
یک نوبت در سال با هدف جذب دانشجوی رشته های علوم پزشکی برگزار می شود. از
آن جا که رشته های گروه پزشکی دارای جایگاه و منزلت اجتماعی بالایی هستند،
هر ساله داوطلبان بسیاری در این آزمون شرکت کرده و با یکدیگر به رقا
ایام‌الله، روز‌های تاریخ‌ساز
رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند: «این دوهفته‌ای که بر ما گذشت هفته پرماجرا و استثنایی است. ماجرا‌های تلخ، شیرین، حوادث درس‌آموز برای ملت ایران پیش آمد در این دو هفته. یوم‌الله یعنی روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده می‌کند. آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صد‌ها هزار نفر در بعضی کشور‌ها به‌پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه جهان را شک
حوادث بزرگ هرگز نمی توانند یک شبه شکل بگیرند، و یا یک عامل مشخص را بهانه ای برای وقوع آنها معرفی کرد. حوادث بزرگ حاصل میلیون ها و بلکه میلیاردها حادثه کوچک و بزرگ دیگر هستند که روزانه در اطراف همگی ما اتفاق می افتد و ما بی اعتنا به آن عبورمی کنیم. 
#جامعهشناسیخودمانی✍ #حسن_نراقی
______________________________________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱۳۲۳۲۰۸۸۱۳
باامیراکتاب در پیام رسان#اینستاگرام و#تلگرام همراه باشید.@amirabook
____________
بیمه حوادث :
هر شخصی حقیقی و حقوقی با خرید بیمه نامه حوادث برای مدت معین می تواند خود و یا اعضاء خانواده ، و یا کارکنان خود را در طول مدت 24 ساعت شبانه روز و در تمام نقاط دنیا در مقابل خطر فوت ، نقص عضو و یا از کارافتادگی دائم جزئی ، کلی ، پرداخت هزینه پزشکی و غرامت روزانه بر اثر حادثه تحت پوشش بیمه قرار دهد .
حادثه به هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده در مدت بیمه رخ دهد ،اطلاق می گردد.
منظور از نقص عضو یا از کار افتادگ
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 و مشاو
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 و مشاو
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید روانشناسی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات روانشناسی کمک کند .
اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
سایتی در مورد وزارت بهداشت
اطاعاتی در مورد اعلام نتایج
سایتی در مورد مقطع ارشد
اطلاعاتی در مورد نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
نتایج نهایی ارشد
سایتی در مورد نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شم
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97-98 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97-98 و مشاوره دکترا
یک کشته طی واژگونی پژو در زرند
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرندگفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در زرند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، امین عرب پور رییس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زرند گفت: واژگونی یک خودرو پژو پارس در حوالی یزدانشهر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: دراین خودرو حادثه دیده یک مادر و دختر بوده اند.
عرب پور بیان داشت: فرد م
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 98-99 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 98-99 و مشاوره دکترا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
آزمون ورودی دانشگاه های علوم پزشکی دولتی و آزاد در مقطع دکتری، طی سال های گذشته با یکدیگر ادغام شده است. در واقع داوطلبان تنها در آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 ثبت نام و شرکت خواهند کرد. به دلیل تماس داوطلبان با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تهران م
با این حال باید اعتراف کنیم که حلقه مفقوده در بودجه ملی سال 1399 مثل همه سال‌های گذشته، عدالت اجتماعی است. متاسفانه بودجه ملی در طول سال‌های گذشته و هم چنان بودجه سال 1399 همواره از عدم توازن رنج می‌برده است و تا کنون نیز رنج می‌برد...
ادامه مطلب
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97 و مشاوره دکترای وزارت به
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 98-99 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
خب یکی از دوستانم کنکور داده و نتیجش جوری میشه که میتونه از سه شغل زیر یکی رو برای اینده اش انتخاب کنه اگر شما تجربه یا نظری دراین مورد دارید واقعا عالی میشه که کمک کنید:
شغل معلمی در وزارت اموزش و پرورش
شغل پیرا پزشکی مانند پرستاری و یا غیره در وزارت بهداشت
شغل درجه داری در ارتش
ادامه مطلب
سخنان بغض آلود آقای دکتر جهانگیری در مراسم افتتاحیه مجمع جهانی سلامت آنجا که از عوارض شوم تحریمها بر سلامت مردم مظلوم ایران صحبت کرد شاید نکته‌ای بود که از دید هیچ یک از شرکت کنندگان در جلسه مخفی نماند. 
به خطر افتادن جان هموطنان و معلولیت و ناتوانی به علت تحریمها نکاتی بودند که سخنرانان بعدی افتتاحیه یعنی وزیر محترم بهداشت و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران که میزبانی جلسه را بر عهده داشت بدان اشاره کردند. 
سوالی که در اینجا مطرح است
 به منظور رفاه حال شما بیمه گذاران محترم ؛
صدور  انواع رشته های  بیمه ای اعم از ؛
بیمه های عمر (آتیه و حوادث)
بیمه مسئولیت( کارفرمایان، مهندسی، تجاری، درمانی، پزشکی، پیراپزشکی، مدنی، مهد کودک، انبارها) 
بیمه آتش سوزی ( مسکونی، تجاری، صنعتی)
بیمه درمان مسافرتی
 بیمه حوادث انفرادی
 بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو با شرایط و تخفیفات خاص بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه، انجام می پذیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با  شماره 09385491718 تماس حاصل
گاهی اوقات شاهد حوادث و رویداد‌هایی هستیم که به سختی می‌توان باور کرد که اتفاقی باشند و به نظر می‌رسد که کسی طوری آن‌ها را طراحی و برنامه ریزی کرده است که طبق برنامه و شیوه خاصی اتفاق بیافتند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با افرادی آشنا کنیم که به طرز شگفت انگیزی خوش شانسی را تجربه کرده اند و می‌توان به نوعی آن‌ها را خوش‌شانس‌ترین افراد تاریخ نامید!
 
لنا پالسون (Lena Påhlsson) 
لنا پالسون حلقه ازدواجش را در حالی یافت که ۱۶ سال پیش در حا
هر ساله تقریباً پنج میلیون نفر در جهان بر اثر آسیب ناشی از حوادث ترافیکی، خشونت، سوختگی، سقوط، غرق شدگی و غیره، جان خود را از دست میدهند. عالوه بر این، میلیونها نفر نیز دچار معلولیت و ناتوانی میشوند و هزینههای سنگینی بر فرد، خانواده و جامعه او تحمیل میشود. میزان آسیب ناشی از حوادث در کشورهای در حال توسعه به مراتب بیش تر است )3 ،)به طوری که تروما اولین علت مرگ و میر و از علل اصلی از کار افتادگی و معلولیت، جمعیت فعال در کشورهای در حال توسعه میباش
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد:  از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷ هزار و ۱۷ نفر رسید.
 
به گزارش رجانیوز، جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۹ هزار و ۶۲۵ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت ت
در عرض 5 روز یک میکروب به این مملکت این همه خدمت کرده ، چه مشکلاتی رو حل کرده:
 
1 مشکل ترافیک بطور کلی حل شد الان شلوغترین خیابانها را می توان ظرف مدت سی ثانیه دور زد
 
2 رعایت نظافت و بهداشت عمومی شده و تمامی لوازم و وسایل جامعه کلا دقیقه ای یکبار ضد عفونی شده و مردم با فرهنگ و تمیز شده اند.
 
3 حمل و نقل هوایی و زمینی بسیار ارزان شده و اگر وضع به همین منوال پیش برود بعید نیست رایگان هم بشود.
 
4 زندانها و پرورشگاهها خالی شده است، حواشی و حوادث در اس
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین شهر در وزارت کشور زمان بر است.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.
وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شا
افراد عادى انسان همه همّشان مصروف حوائج مادى از قبیل غذا و مسکن و لباس است، لکن حوادث مختلفى که گاه گاه در خلال ایام زندگى بر او هجوم مى آورد، او را از غیر خود منصرف و به خود متوجه مى سازد. حوادث تکان دهنده نظیر ترس و وحشت شدید و مسرت فوق العاده و محبت مفرط و اضطرار شدید و امثال این‌ها در این معنا تأثیر به سزایى دارند. 
هم چنین سایر عوامل و پیش آمدهایى که چه بسا یکى از آن‌ها باعث شود، پاره اى از حقایق را که حواس ظاهرى و فکر خالى هیچ گاه نمى تواند
 به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 و
شیعیان مژده مهدی چه عیان می آید/بوی بهبود زاوضاع جهان می آید/هرکجامی نگری نام نکویش پیداست/ناگهان لطف خدانورفشان می آید/بنگرمنطقه را شام وعراق و لبنان/ازیمن جلوه حق مژده رسان می آید/قدس شدمنتظرش رفتن دشمن پیداست/ذلت قوم یهودی به میان می آید/گشته ایران ولایی همه اش لشکراو/رهبری عزت این عصرو زمان می آید/کعبه آماده شده کرببلا منتظرش/عشق معبودنگربادل وجان می آید/وقت نابودی دشمن ز حوادث پیداست/نام مهدی همه جا وردزبان می آید/این حوادث بدهد بازشت
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
سمت راست ، آمریکایی ها❌سمت چپ، فریب خوردگان آمریکایا با #کودتا یا با #جنگ یا #تحریم و #مذاکره ، نابودشان کردند..
پس چه زمانی درس میگیریم؟؟ 
 
نقطه آغاز فشارهای ترامپ علیه ایران حوادث دی ماه ۹۶ بود و اجماع غربی جدید برای فشار به کشور هم بعد از حوادث آبان ماه شکل گرفته است
‏برای اتخاذ هر تصمیمی علیه ایران، چشم‌هایشان به داخل مرزهای کشور است؛ تنها نقطه آسیب پذیرِ قدرتی که دیگر نمی‌توانند با تهدید نظامی مهارش کنند. چه دایره تاریخی عجیبی بر سرنو
وی در پاسخ به این سوال که تصمیم وزارت بهداشت در مورد روند تعطیلی ها چیست؟ اظهار داشت: موضوع تعطیلی ها مطرح شد مقرر شد وزارت بهداشت دستور العمل هایی برای تمام استانداری ها و مراکز دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش تنظیم و ارسال کند و متناسب با آن عمل شود. چون هر استان مستقلا تصمیم می گرفت این موضوع شاید موجب عدم وحدت رویه در امور می شد قرار شد متولی وزارت بهداشت باشد و رئیس جمهور هم ساختاری را برای این مسأله تشکیل دادند و در آن ساختار کار گرو
فرزندم:
بدان که علم نور است اما...
حکمت نور علی نور است...
حلقه ی متصل و منفصل علم با حکمت ، حقیقت و صفتی است به اسم صبر و حلم...
همواره جامعه بیشترین صدمه را از عالمانی میبیند که صبر و حلم ندارند...
یعنی این صفت در نفسشان نهادینه نشده...
همیشه در مصاحبت و معیت با انسانهای کم صبر محتاط باش و به غایت تدبیر کن... چون ناخواسته به تو شر میرسانند...
اگر در حقیقت صفت صبر و حلم تامل کنی می یابی که این صفت بر تمام صفات حسنه دیگر امامت دارد... یعنی تمام صفات حسنه دی
تاریخ گذشته، تومار بازى است در برابر تومار بسته آینده. به وسیله این تومار باز، باید بخش بسته را گشود، و خطوط حرکت آینده را ترسیم کرد، و از زندگانى گذشتگان درسھایى فراوان آموخت. تا چندى پیش، تاریخنگاران، بیشتر، بازگو کننده حوادث و یادآور متن رویدادھا بوده، و غالباً روى علل حوادث، و یا نتایج تلخ و شیرین آن، انگشت نمىگذاشتند، تو گویى، تاریخ را براى سرگرمى و وقت گذرانى افراد مىنوشتند، و یا حمل این بار سنگین را بر دوش خود خوانندگان مىگذاردند.
ن
چه افرادی در حکم شهید می باشند :ماده ۳ آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر: کارکنان و افراد مشمول بندهای زیر، در حکم شهید محسوب می‌شوند: ۱- رزمندگانی که در داخل منطقه عملیاتی به سبب مأموریت‌های محوله کشته می‌شوند. ۲- کارکنان نیروهای مسلح که در حوادث و سوانح ناشی از پروازهای نظامی و انتظامی و یا حرکت شناورهای سطحی و زیرسطحی به منظور شرکت در مأموریت‌های رزمی، شناسایی رزمی، رزمایشها و عملیات علیه دشمن، گروه‌های معارض و همچنین پر
با توجه به نقش ضروری اتومبیل در زندگی روزمره انسان و ملموس بودن خطرهای ناشی از وقوع حوادث رانندگی ، بیمه اتومبیل در دنیا از استقبال خاصی برخوردار است  و جزو پرفروش ترین بیمه ها محسوب می گردد . بیمه اتومبیل جبران کننده خسارتها و صدمات و زیان هایی ناشی از حوادث رانندگی است که در اثر استفاده از وسایل نقلیه به اشخاص ثالث ، سرنشینان یا مالک اتومبیل وارد می شود.
ادامه مطلب
پیشینه حمله نظامی به هواپیمای مسافری 
پس از اعلام رسمی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور مبنی بر خطای انسانی و شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی، برخی رسانه‌های بیگانه و افراد مغرض با بزرگنمایی این حادثه تلاش کردند آن را به ابزاری برای تخریب نیرو‌های مسلح تبدیل کنند و اینگونه وانمود ساختند که اشتباه در چنین امری غیرممکن است. حال آنکه مروری گذرا بر حوادث رخ داده نشان می‌دهد که در نیم قرن اخیر بیش از ۴۰ مورد سقوط هواپیمای مسافربری بر سر شلیک نظامی
 
تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می گیرد
درسال 98 تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای جان باخته‌اند، مهمترین عوامل در این سوانح و حوادث سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، بی توجهی به جلو ، صحبت با تلفن همراه، خستگی و خواب آلودگی، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی بوده است.
عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه، مرگ زود هنگام در اثر سوانح رانندگی باعث از دست رفتن 4 میلیون سال عمر در ایران می‌شود، گفت: ضرر و زیان ناشی از تصادفا
با عرض و سلام و ادب خدمت همه اعضای محترم حلقه داستانی کویر
به دلیل اینکه هیچکدام از دوستان داستانی روی وبلاگ نگذاشتند، طبق قرار قبلی، این هفته به خوانش متن های نوشته شده مرتبط با موقعیت ها خواهیم پرداخت.
دو موقعیت اخیر:
ورود به خانه و روبرو شدن با جنازه کسی که راوی با او قرار دارد.
دیدن شخصی در خیابان که سه سال پیش مرده است.
وزارت بهداشت اعلام کرد؛
تعویق ۳آزمون‌ کشوری علوم پزشکی برای کمک به داوطلبان مناطق سیل زده
در اولین نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال ۹۸ ضمن بررسی گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ این معاونت، مقرر شد تا با توجه به شرایط مناطق سیل زده کشور، آزمون‌های علوم پزشکی با تأخیر برگزار شود.
بر این اساس آزمون دکترای تخصصی(PhD) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ 
و آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۲۷ و ۲۸ تیر ۹۸ 
و آزمون زبان MHLE در تاریخ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان: «آنچه بنده میخواهم به ‌عنوان موضوع مورد بحث عرض کنم، عبارت است از این مسئله: نوع مواجهه‌ی کشور و افراد مؤثّر کشور با چالشها، با حوادث؛ این را میخواهیم بحث کنیم.بالاخره هر کشوری، هر جامعه‌ای حوادثی دارد؛ این حوادث بعضاً حوادث خوب است، بعضاً حوادث تلخ است، بعضاً فشار هست -فرض کنید ما دچار تحریمیم، دچار تهاجم فرهنگی هستیم و از این قبیل چیزها، یا بعضی از کشورها دچار تهاجم سخت و
سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار جدید مبتلایان به کووید19 در کشور گفت : از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1075 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 10075 نفر افزایش یافت.
 
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون 3276 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 بهبود یافته و ترخیص شده اند
جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دس
تاریخ شفاهی دانشجویان پیرو خط امام: دانشجویان و گروگان ها که به قلم حسین جودوی  نوشته شده است و توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده اشت.  پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه نفوذ آمریکا را در ایران تحلیل برد، ولی منجر به زوال کامل قدرت و دخالت‌های آن نشد و بقایای عوامل آمریکا در درون مملکت مشغول توطئه بودند؛ به ‌خصوص اینکه با روی کار آمدن دولت موقت استکبار به آن امیدوارتر شد. در این شرایط دولت موقت که امور کشور را در دست گرفته بود، متأ
پروردگارت را یاد کن .
دریافت فایل صوتی
!خداوند متعال گاهی مشکلات را بوجود می آورد برای اینکه من وشما را وادار کند به توجه با او وتضرع...
قرآن کریم به ما دستور میدهد:قل مایعبؤا بکم ربی لولا دعاوکم ؛ در یک جای دیگر : و انیبوا الی ربکم و اسلموا له؛در یک جای دیگر :واذکر ربک فی نفسک تضرعا وخیفه ؛ و موارد متعددی در قرآن هست که مارا دستور میدهد در مقابل حواث گوناگون-فرق نمی کند،چه حوادث طبیعی از این قبیل 
چه حوادث گوناگون دیگری که پیش می آید برای کشور ،
 
با تصمیم دولت ، هزینه جدید ثبت نام آزمون دکتری 99 وزارت علوم و وزارت بهداشت مشخص شد . به نقل از دفتر هیئت دولت ، هیئت وزیران در جلسه ۲ بهمن ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارتخانه‌ های علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و به استناد قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور ، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ را به شرح جدول زیر تصویب کرد .
 
برای مطالعه م
چند هفته قبل مقاله‌ای در مجله Lancet با عنوان "امکان علم بدون مرز در دوران ترامپ" به قلم دوست عزیزم جناب آقای دکتر شاهین آخوندزاده قائم مقام محترم معاونت پژوهشی وزارت بهداشت به چاپ رسید. 
ایشان در مقاله خود با اشاره به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام و تحریمهای یکجانبه آن کشور بر علیه ایران با استناد به تعداد قابل توجه مقالات علمی منتشره در 20 سال اخیر، عنوان کرده ایران از نظر جایگاه علمی رشد چشمگیری داشته و اقدامات اخیر ایالات متحده همچون سایر
همه مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی تو سایت ارشد وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir انجام میشه ، همه داوطلبایی که می خوان وارد مقطع ارشد وزارت بهداشت بشن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، باید از طریق سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام و انتخاب رشتشون رو انجام بدن و نتایج رو هم تو همین سایت ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/
با تصمیم دولت ، هزینه جدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 وزارت علوم و وزارت بهداشت مشخص شد . به نقل از دفتر هیئت دولت ، هیئت وزیران در جلسه ۲ بهمن ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارتخانه‌ های علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و به استناد قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور ، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد . 
برای مطالعه متن کامل ای
ﻣﺴﺌولیت حقوقی در برابر حوادث کار
کارفرمایان و مسئولان کلیه واحدهای موضوع ماده 85 این قانون مکلفند براساس مصوبات شورای عالی حفاظت فنی برای تامین حفاظت و سلامت وبهداشت کارگران در محیط کار، وسایل وامکانات لازم را تهیه و در اختیار آنان قرار داده و چگونگی کاربرد وسایل فوق الذکر را به آنان بیاموزند و درخصوص رعایت مقررات حفاظتی و بهداشتی
 
پرونده ایی را مطالعه می کردم که  ، مستند استنباط کارشناس رسمی دادگستری در رشته حوادث ناشی از کار ، در راستای استناد مسئولیت به اشخاص ، موادی از مصوبات شورایعالی حفاظت فنی و نیز ماده ای از قوانین و مقررات راهور بود ، توجه داشته باشیم که اگر نیاز به استفاده از قوانین و مقررات راهور تشخیص داده شد ، از مقام محترم قضایی بخواهیم که حادثه را در قالب هیئتی ، متشکل از ما ،  کارشناس رسمی دادگستری در رشته حوادث ناشی از کار و کارشناسان راهور بررسی کنی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمام تقوی نژاد در مراسم تحویل این آمبولانس ها اظهار کرد: تاکنون وزارت بهداشت از مجموع این قرارداد، تعداد ۲۳۷ دستگاه آمبولانس تحویل گرفته است. ۶۳ وسیله آمبولانس جدید، نیاز بوسیله طی کردن مراحل اداری توسط دستگاه های نظارتی و گمرک داشت که از همکاری و مساعدت آنها شکر می کنم. تقوی نژاد دنباله داد: بر اساس قرارداد منعقد شده، همکاری ایران خودرو تعهد تامین ۵۰۰ مایه آمبولانس دیگر را دارد که درون همین ز
اورانیوم غنی شده فقط از خودِ خودش انرژی خارج میکند البته پس از قرار گرفتن در چرخه های پر سرعت سانتریفیوژی
امروز انرژی های زیبایی از عمق فرهنگ پر از ذخایر ناب ایران در حال آزاد شدن استآن هم پس از قرار گرفتن در سانتریفیوژهای حوادث که آخری اش بحران کرونا است
انرژی های خیره کننده از جنس نوعدوستی و محبت و همیاری و ایثار و فداکاری و جان نثاری و ازخودگذشتگی توسط مردم عزیز ایران در حال آزاد شدن به فراسوی مرزهاست و چشمها را به این نور زیبا خیره دواند
مکاتبه یکی از راههای ارتباط شیعیان با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) بوده  است . بی شک یکی از شامخ ترین این مکاتبات ، نامه هایی است که از سوی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف )  به شیخ مفید ، این عالم جلیل القدر قرن پنجم رسیده و در کتب متعددی نقل شده است . در قسمتی از نامه اول چنین آمده است :
ما از تمام حوادث و ماجراهایی که بر شما می گذرد ، کاملا مطلع هستیم و هیچ چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست. از خطاها و گناهانی که بندگان صالح خدا
جلسه معرفی، آموزش و چگونگی نصب، راه اندازی و بهره برداری از سامانه پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مدیران کل دفاتر امور روستایی، امور شهری و مدیر محترم اطلاعات و فناوری شبکه دولت استانداری های سراسر کشور به ریاست جناب آقای شجاعان رئیس محترم مرکز توسعه دولت الکترنیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور
[عکس 1280×621]
مشاهده مطلب در کانال
 
طبق قانون و میشه گفت عادت و احتیاط و اقدامات ایمنی در هر 20 کیلومتر مسافت طی شده باید بار و تجهیزات مهار بار رو چک کرد که شل نباشند
در اکثر حوادث ریختن بار معمولا در بزرگراه و اتوبان ها می باشد که تریلی یا کامیون بعد از مهار بار بعد ازطی مسافت کوتاهی تجهیزات مهار رو چک نکرد و متاسفانه منجر به ریختن بار شده و ایجاد مشکل و حادثه هم برای خودش و هم برای دیگران
به طور مثال در کمربندی ازادگان تهران بیشتر شاهد این حوادث هستیم . علت آن هم این است که اک
حال 4000 هزار هموطنانمان وخیم است
تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا باز هم از دیروز کمتر شد و سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2274 مبتلا جدید به این بیماری ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا امروز 2274 نفر مبتلای جدید به ویروس کرونا شناسایی شدند و در نتیجه تا کنون مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به 60 هزار و 500 نفر رسیده است.
 
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
در خطبه های نماز جمعه تهران: این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پرماجرا و استثنایی بود. یوم الله یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده میکند آن روزی که دهها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند این یکی از ایام الله است. آن روزی هم که موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید آن روز هم یکی از ایام
 
از جمله مخاطراتی که در حال حاضر در زندگی افراد وجود دارد، حوادث رانندگی می باشد
که به دلیل وضعیت نامناسب جاده ها شاهد بروز حوادث سنگین و از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان خود هستیم.
 
 
در واقع بایستی برای جلوگیری از بروز سوانح رانندگی، بایستی ایمنی جاده ها و خودروها بهبود پیدا کرده
و پلیس نیز کنترل رانندگان را با جدیت بیش تری پیگیری نماید.
 
از جمله مسائل مهم دیگری که در هنگام بررسی علل سوانح و حوادث مزتبط با تصادفات رانندگی مطرح بوده
و د
دستگاه فتوتراپی و مجوز وزارت بهداشت
شرکت نی نی سالم دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است در حالیکه
بسیاری از ارائه کنندگان دستگاه های فتوتراپی
بدون داشتن هر گونه مجوزی اقدام به فعالیت می کنند و
در بسیاری از ارائه دهندگان، دستگاه ها توسط شرکتهای سازنده غیر مجاز ساخته شده اند
که به همین منظور کیفیت لازم را برای درمان زردی نوزاد ندارند
و چه بسا نداشتن کیفیت لازم باعث بروز مشکلات عدیده ای برای نوزادان یا والدین آنها شده است
و ه
درود همراهان عزیز
عمل امروز31.6.98 مربوط به جوان28ساله است که به علت حوادث کاری و انگشت سوم فالنکس قطع شده بود که با تکنولوژی الیزاروف پین گزاری و استئوتومی شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
وبسایت Www.baharteb.blog.ir
#اصلاح_دفورمیتی #اصلاح_کوتاهی_اندامها #افزایشقد #اصلاح_کوتاهی #زخم_گلوله #گرافت_پوستی #الیزاروف #شکستگی_استخوانها #شکستگی_فمور #تیبیا #تصادف_ناجور #اکسترنال #فیکساتور #ارتوپد #جراح #آسیب_ورز
به علت جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا
سازمان اموزش و پرورش و وزارت بهداشت کشور
اعلام کردن که : شماره دوست دخترانتان را فقط به ما دهید 
تا با خیال راحت با کرونا مبارزه کنید...
لطفا جدی بگیرید.
"انجمن بهداشت و پانسمان شمال"
رهبر انقلاب در مرقومه ای تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را برای همه لازم الاجرا دانستند: تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم الاجرا است. طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که دارای پشتوانه علمی و همراه با انگیزه های دینی و جهادی و انسانی است، طرحی کارآمد است و همان چیزی است که بلا را به نعمت و تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد ان شاءالله.
زمان فرج زمان آشکار شدن آب:
شیخ مفید ره با سند از امام هادی ع از پدر و جد خویش از رسول خدا ص  : در شهر قم بندگان مومن خدا که انتظار محمد(  قائم آل محمدعج) را می کشند و برای قیامت و حساب خود ، توقع شفاعتش را دارند جمع می شوند و بر آنان غم و اندوه و حزنها و حوادث ناگوار ، حادث می شود.
راوی گوید از امام هادی ع پرسیدم چه زمانی انتظار فرج می کشند؟
فرمود: چون آب بر زمین آشکار شود.
منبع "اختصاص ص۱۰۱ ازفرهنگ جامع سخنان امام هادی ع ص ۹۱."
هر چند نمی توان برای ظه
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
فرهنگ سازمانی کارآمد
سازمانی قادر است در دنیای پر رقابت امروز سطح بهروری خود را در حد بهینه حفظ کند که از فرهنگ سازمانی کارآمد و بالنده برخوردار باشد. مدیران سازمانهای کارآمد بخش قابل توجهی از بودجه‌های آموزشی را صرف شناخت و بهبود فرهنگ سازمان محل کار خود می‌کنند(ساعتچی،1377، ص 109).
2-2-14-5 تأمین بهداشت روانی در کار
افرادی در کار
با سلام و احترام خدمت تمام اعضای محترم حلقه داستانی کویر
این هفته به مناسبت هفته کتاب، میزبان تعدادی از ناشران و نویسندگان شهرستان خواهیم بود. البته برنامه معمول نقد داستان و تمرین های داستانی، به روال گذشته برگزار خواهد شد.
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
 
به گزارش ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان « نه شرقی نه غربی » وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه
در این ایّام ملّت عزیز ما به خاطر حوادث سیل دچار گرفتاری است و در
بخشی از موارد، مردم مصیبت‌زده‌اند؛ تلفات جانی یا خسارات، که امیدواریم
ان‌شاءالله به توفیق الهی، به کمک پروردگار، مسئولین محترم با پشتیبانی‌های
عظیم مردمی که بحمدالله تا امروز وجود داشته است، بتوانند بار سنگین این
حادثه را از دوش مردم ایران بردارند.
بحمدالله تلاش مردمی در این قضیّه تلاش خیلی خوبی بود. این، بار اوّل هم
نیست؛ در همه‌ی حوادث طبیعی و بلایای طبیعی، ملّت ایر
به مالک نگاه کرد و گفت: «می بینی که مردم بی وفای کوفه چگونه فریب معاویه را خوردند؟ من، سست عنصرتر از اینان جماعتی ندیدم.»
مالک سرش را نه بر تأسف، بلکه بر تأیید سخنان امام، تکان داد و گفت: «آیا بهتر نبود اینان را به گردن نهادن به حق اجبار می ساختید تا چنین بر طبل نکوبند؟»
امام آهی کشید و گفت: «در شرایطی هستم که اگر سخنی بگویم و به حق اصرار کنم، می گویند بر حکومت حریص است و اگر خاموش باشم، می گویند از مرگ ترسید. هرگز! من و ترس از مرگ؟! پس از آن همه ج
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور شرکت در این آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا کلیه شرایط ، ضوابط و مقررات شرکت در این آزمون در دفترچه ثبت نام ارشد پزشکی ۹۹ درج شده و هم زمان با فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به علاوه داوطلبان با د
دسته بندی
بهداشت عمومی

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
6370 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
100

این پاورپوینت در مورد حادثه و اصول ایمنی در کار در 100 اسلاید زیبا و شامل مقدمه،تاریخچه،تعریف،حادثه و اصول ایمنی در کار،ایمنی،ایمنی در کار،حوادث کار،طبقه بندی حوادث،تعاریف حادثه ،حوادث ناشی از کار،واژه نامه ایمنی وحوادث،انسان های حادثه پذیر ،هزینه های ناشی از بروز حوادث،اصول ایمنی در کارگاه، و....و منابع می باشد.
قسمتی از متن پاورپوینت:
*ایمنی بعنوان حفاظت انس
فرزندم:
بدان که علم نور است اما...
حکمت نور علی نور است...
حلقه ی متصل و منفصل علم با حکمت ، حقیقت و صفتی است به اسم صبر و حلم...
همواره جامعه بیشترین صدمه را از عالمانی میبیند که صبر و حلم ندارند...
یعنی این صفت در نفسشان نهادینه نشده...
همیشه در مصاحبت و معیت با انسانهای کم صبر محتاط باش و به غایت تدبیر کن... چون ناخواسته به تو شر میرسانند...
اگر در حقیقت صفت صبر و حلم تامل کنی می یابی که این صفت بر تمام صفات حسنه دیگر امامت دارد... یعنی تمام صفات حسنه دی
متقاضیان تحصیل در رشته محل های دکتری علوم پزشکی به منظور شرکت در این آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری وزارت بهداشت هیوا کلیه شرایط ، ضوابط و مقررات شرکت در این آزمون در دفترچه ثبت نام دکتری پزشکی ۹۹ درج شده و هم زمان با فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به علاوه داوطلبان با دریافت دفترچه ث
47-  و من کلام له (علیه السلام)
> فی ذکر الکوفة <
کَأَنِّی بِکِ یَا کُوفَةُ تُمَدِّینَ مَدَّ الْأَدِیمِ الْعُکَاظِیِّ تُعْرَکِینَ بِالنَّوَازِلِ وَ تُرْکَبِینَ بِالزَّلَازِلِ وَ إِنِّی لَأَعْلَمُ أَنَّهُ مَا أَرَادَ بِکِ جَبَّارٌ سُوءاً إِلَّا ابْتَلَاهُ اللَّهُ بِشَاغِلٍ وَ رَمَاهُ بِقَاتِلٍ.
خطبه 047-درباره کوفه 
خبر از آینده کوفه 
ای کوفه! تو را می نگرم گویا چنان چرمهای بازار عکاظ کشیده می شوی، زیر پای حوادث لگدکوب می گردی، و حو
با سلام و احترام به همه اعضای محترم حلقه داستانی کویر
جلسه این هفته، در شهر کتاب الغدیر برگزار خواهد شد.
همان ساعت همیشگی 17
آدرس: کاشفی شمالی، نرسیده به چهارراه دادگستری، سمت چپ، فروشگاه فرهنگیان سابق، شهر کتاب الغدیر، طبقه دوم
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1053 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1053 مورد جدید ابتلا به کووید19(کروناویروس جدید) در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به14991 نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه از بین بیماران جدید شناسایی شده، 129 نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید19 در کشور تا امروز (26 اسفند 98) به 853 نفر رسی
پایان نامه ایمنی و بهداشت محیط کار

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود پایان نامه ایمنی و بهداشت محیط کار

اصول ایمنی در محیط کار  اصول ایمنی در محیط کار - ایمنی بعنوان حفاظت انسان و کارآیی او از صدمات و ... سطح آگاهی افراد را بالاتر برده و فرهنگ ایمنی و بهداشت را در بین کارگران باز می کند.مدیریت ایمنی و بهداشت چیست؟  مدیریت ایمنی و بهداشت موثر، دانش چگونگی شناسایی و کنترل خطرات و به کار بردن ... شما به عنوان مدیر مجوز کا
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام علیکم؛ در این بخش می خواهیم اتفاقات شش ماه پایانی سال ظهور رو یک نگاه کلی بهش داشته باشیم، تا بعداً بتونیم خیلی دقیق تر این اتفاقات رو بررسی کنیم.
نکته: قسمت هایی که با تیک مشخص شده جزو علائم حتمی ظهور هستند.
نکته: ترتیب ماه ها به این گونه است: رجب/شعبان/رمضان/شوال/ذی القعده/ذی الحجه/محرم
نکته: ان شاءالله در جلسه ی مسجد حوادث ماه شوال به صورت دقیق و کامل توضیح داده خواهد شد.
نکته: برای دانلود یا مشاهده ی تصویر با
برژینسکی: امروز باید رهبران ابر قدرت های جهانی از مسولین ایرانی برای حفظ امنیت خود وقت قبلی بگیرند. سخنان برژینسکی مشاور امنیت ملی سابق ایالات متحده - بسیار جالب است - دقت کنید : ✅ روزی رهبر فقید ایران اذعان میکرد که جنگ عراق علیه ایران برای این کشور نعمت است، چندی بعد از آن به ترکیه سفری داشتم و با مقامات این کشور رایزنی میکردم
ادامه مطلب
احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار حمایت از وزارت بهداشت برای مقابله با مافیای تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا شد.
متن این نامه به شرح ذیل است؛بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند آیت الله رئیسی رئیس محترم  قوه قضاییهسلام علیکمبرابر نامه وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شورای عالی امنیت ملی که در سایت عصر ایران منتشر گردید شبکه ای ادعا نموده که قادر است دویست میلیون قطعه م
فرزندم:
بدان که علم نور هست اما...
حکمت نور علی نور هست...
حلقه ی متصل و منفصل علم با حکمت ، حقیقت و صفتی هست به اسم صبر و حلم...
همواره جامعه بیشترین صدمه را از عالمانی میبیند که صبر و حلم ندارند...
یعنی این صفت در نفسشان نهادینه نشده...
همیشه در مصاحبت و معیت با انسانهای کم صبر محتاط باش و به غایت تدبیر کن... چون ناخواسته به تو شر میرسانند...
اگر در حقیقت صفت صبر و حلم تامل کنی می یابی که این صفت بر تمام صفات حسنه دیگر امامت دارد... یعنی تمام صفات حسنه دی
پس از برگزاری کنکور ارشد پزشکی 99 نتایج اولیه این آزمون منتشر شده و داوطلبان با دریافت کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از وضعیت علمی خود مطلع می شوند . مرکز سنجش پزشکی لینک دریافت کارنامه اولیه ارشد پزشکی 99 را در سایت خود به آدرس sanjeshp.ir فعال کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا متقاضیان ضمن دریافت کارنامه نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 99 از رتبه و تراز خود مطلع شده و در صورت مجاز بودن
با اوج گرفتن بحران بیماری کرونا در کشور و بخصوص در ماه پایانی سال، اطلاع رسانیها شدت گرفته و اکثر وزارت خانه ها با انجام کارهایی برای تشویق عموم به ماندن در خانه و عدم مسافرت رنگ و بوی مسابقه ای به خود گرفت و هر کدام برای عقب نماندن از بقیه در این کورس، بسته های حمایتی و تشویقی عرضه کردند. وزارت ارتباطات یا همان شرکت مخابرات نزد عوام با اعلام موافقت وزیر محترم با درخواست مردم در تویتی(بخوانید ابلاغیه وزارت) از وزارت خانه متبوعش و ارائه کنندگ
بوسیله گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، سعید عباسپور  با اعتراف این مطلب توضیح داد: با توجه بوسیله شیوع ویروس کرونا و ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با گسترش آن درون شرایط احساساتی کنونی و تامین اقلام تک نیاز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واردات اتانول برای واحد های تولیدی آزاد شد. وی امتداد داد: واحد های تولیدی مادون بازرسی موسسه حمایت و وزارت بهداشت می توانند برای استعمال و تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام به واردات اتانول

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها