نتایج جستجو برای عبارت :

برای شکایت از یه دندانپزشک به کجا مراجعه کنم؟

23 فروردین سال 1399 روز دندانپزشک March 6, 2020
در ادامه سایت لوتوس عکس و متن روز دندانپزشک مبارک به همراه جدیدترین متن زیبا برای تبریک روز دندانپزشک را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.
23 فروردین سال 1360 را به مناسبت تصویب طرح تربیت بهداشت یاران دهان و دندان روز دندانپزشک نامیده شده است که در ادامه تعدادی متن زیبای تبریک برای روز دندانپزشک گردآوری کرده ایم.
تبریک روز دندانپزشکی به انگلیسی
ادامه مطلب
دندانپزشک در شیراز
همکاری با متخصصین مختلف در رشته دندانپزشکی( متخصص درمان ریشه، دندانپزشک ترمیمی، دندانپزشکی ایمپلنت، دندانپزشک اطفال خوب و…) و ارجاع بیمار در صورت صلاحدید و بدون در نظر گرفتن هیچ انگیزه مالی ، یکی از ویژگیهای دندانپزشک خوب است.
همیشه مطب یا کلینیکی را انتخاب کنید که از عدم انتقال عفونت در آن مطمین هستید.و میدانید که در آن استریلیزاسیون به درستی انجام میگیرد.
یک دندانپزشک خوب را میتوان از سوابق آن شناخت. وقتی دندان پزشک خ
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
13 نکته مهم قبل از مراجعه به دندانپزشک
خیلی
از افراد از مراجعه به دندانپزشکی بی میل میباشند. چون مایل نیستند که دندانپزشک
یک جسم خارجی سخت را دائما در دهانشان بچرخاند و با دندان های آنها تماس پیدا کند.
ولی باید اظهار داشت که این کار ناخوشایند برای حفظ سلامت و بهداشت دراز مدت دهان
و دندان شما اجباری و ضروری میباشد.
ادامه مطلب
اگر دنبال دندانپزشک معتبر در شیراز هستید سایت پی جو مرجع معرف یهترین دندانپزشکان شیراز می باشد. با سایت پی جو به لیستی از بهترین دندانپزشکان شیراز دسترسی دارید.
دندانپزشک پی جو
آدرس و شماره تماس دندانپزشک در شیراز را در سایت پی جو بیابید.
با توجه به نیاز روزمره مردم شیراز به خدمات دندانپزشکی پی جو بهترین دندانپزشک های معتبر در شیراز را بشما معرفی میکند.
 
برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان هایی مرواریدی و زیبا داشته باشید. اگر قصد ترمیم دندان های خود را دارید با انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی، دندان هایی محکم، زیبا و سفید داشته باشید. زیبایی دندان ها با استفاده از چند روش انجام می شود. ارتودنسی، کاشت، لمینت و  کامپوزیت از رایج ترین روش های زیبا ساختن دندان ها هستند. اما چگونه می توان بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کرد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهید فهمید.
ادامه مطلب
سلام
من میخوام از یه دندانپزشک شکایت کنم، منتهی نمیدونم به کدوم مرجع باید مراجعه کنم، مثلا باید برم نظام پزشکی یا دادسرا؟
یه دندانپزشک، دندون منو که پوسیدگی سطحی داشته به عصب رسونده و مقصره، حال من میخوام شکایت کنم. اگه اطلاعاتی در این باره دارید لطفا بگید. ممنون.
مرتبط با دندان :
جدیدا روی دندون هام وسواس پیدا کردم
تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان
تجربیات شما در مورد ایمپلنت دندان
تجربیات شما در مورد خمیر دندان های ضد حساسیت و سفید کننده
 
پس از پرکردن دندان، باید این نکات را در نظر بگیرید: 
دندان پرشده ممکن است حساس شده باشد. معمولا دندانهای پرشده به فشار، گرما، سرما یا شیرینی حساس می باشند. این حساسیت در بیشتر مواقع طی یک تا دو هفته بعد از ترمیم دندان برطرف میشود اما اگر حساسیت شدید دندان شما بیش از این طول کشید، با دندانپزشک خود تماس بگیرید. 
بعد از اتمام پرکردن دندان، زمانیکه بیحسی تان کاملا برطرف شد، دقت کنید و ببینید آیا پرکردگی دندان شما بلند است یا نه. اگر پرکردگی شما
برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان هایی مرواریدی و زیبا داشته باشید. اگر قصد ترمیم دندان های خود را دارید با انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی، دندان هایی محکم، زیبا و سفید داشته باشید. زیبایی دندان ها با استفاده از چند روش انجام می شود. ارتودنسی، کاشت، لمینت و  کامپوزیت از رایج ترین روش های زیبا ساختن دندان ها هستند. اما چگونه می توان بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کرد؟ پاسخ این سوال را در ادامه خواهید فهمید.
چند فاکتور انتخاب بهت
پالپ دندان یه منزله همان مغز یا ریشه دندان است. بنا به هر دلیلی ممکن است پالپ دندان آسیب ببیند معمولا وقتی که پوسیدگی دندان ها بیش از حد می شود این اتفاق می افتد.
در چنین حالتی دندانپزشک برای حفظ کردن دندان شما آن را عصب کشی (درمان ریشه) می کند. برای انجام این درمان دندانپزشک با استفاده از تزریق موضعی، دندان را بی حس کرده و پوسیدگی تاج دندان را بر می دارد. با استفاده از میله های بسیار باریک به نام فایل، اعصاب و عروق خونی ریشه را خارج کرده، دیو
تعرفه خدمات دندانپزشک بر چه مبنایی است؟
هزینه خدمات دندانپزشک برای هر بیمار به شرایط زیر وابسته است:ضریب تعرفه دندانپزشکی یا همان K که برای بخش خصوصی و دولتی در هر سال تعریف می‌شود؛ضریب کیفی تعیین‌شده برای هر مرکز دندانپزشکی بعد از نظارت؛نوع بیمه‌ دندانپزشکی که هر مرکز دولتی و خصوصی با آن قرارداد دارد؛وضعیت پیشرفت معضلات و ناهنجاری‌های دندان که میزان سختی و راحتی کار را تعیین می‌کند؛منطقه‌ای که مرکز دندانپزشکی در آن واقع شده است؛تش
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
برای زیبا و گیراتر شدن لبخند که برخی به اصطلاح به آن لبخند هالیوودی می گویند می توانید به دندانپزشک مراجعه کنید تا برای شما اصلاح طرح لبخند انجام دهد.
در اصلاح طرح لبخند تمامی معایب دندان ها و لثه ها برطرف می شود.
روش های گوناگونی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
لامینیت سرامیکی 
کامپوزیت 
لیفت لثه 
روکش دندان 
ارتودنسی 
بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها 

شما می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید اما بهتر
یک دندانپزشک پوسیدگی دندان را شایع ترین بیماری جهان دانست و گفت: 
این بیماری تا 90 درصد قابل کنترل است.
دکتر شاهرخ رسولی تبار از پوسیدگی دندان به عنوان شایع ترین بیماری دهان و دندان در دنیا یاد کرد و گفت: پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری است که بشر با آن دست به گریبان است، اما به دلیل ناشناخته ماندن عوارض آن چندان مورد توجه نیست. به گفته این دندانپزشک، پوسیدگی دندان در 90 درصد موارد قابل کنترل است و این امر با دقت کافی در نگهداری و بهداشت دهان و د
مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور منظم، می تواند به کاهش درد آبسه دندان کمک کند.کودکان باید دو بار در روز (صبح و شب) دندانهای خود را مسواک بزنند. مسواک زدن باید پس از رویش اولین دندان ها، به کودک آموزش داده شود.والدین باید به کودکان کمک کنند که نخ دندان بکشند و آن ها را به انجام اینکار عادت دهند.بسیاری از کودکان تا سن ۶ تا ۸ سالگی، نمی توانند دندان هایشان را به تنهایی مسواک بزنند. مسواک زدن تا این سن، باید با کمک والدین انجام شود. اگر فرزند شما ب
یکی از سوالات و ارجاعات خیلی زیاد که گاهی باعث نگرانی زیاد بیماران می شود این است که هنگام کشیدن دندان نزد دندانپزشک ریشه دندان آنها دچار شکستگی شده و دندانپزشک  نتوانسته آن را کامل خارج کند. حال در ادامه میبینیم که این ریشه باقیمانده باید حتما خارج شود یا میتواند باقی بماند و اینکه آیا باقی ماندن ریشه دندان در فک چیز نگران کننده ای است؟
ادامه مطلب
دندانپزشک خوب در محله های لویزان و شیان - آدرس و شماره تماس دندانپزشکی های محدوده لویزان و شیان - دندانپزشکان لویزان - بهترین دندان پزشکی های شیان
می توانید برای مشاهده لیست دندانپزشکی ها در محله لویزان - شیان به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
ارتودنسی در واقع یک تخصص دندانپزشکی است که به تشخیص و معالجه ناهنجاری‌ها و عدم هماهنگی دندان ها و همچنین موقعیت فک های فوقانی و تحتانی می‌پردازد. دندان ها در حالت نرمال و از نظر زیبایی شناختی باید با هم همتراز و هماهنگ باشند. علاوه بر هماهنگی دندان ها با یکدیگر، به طور طبیعی باید هماهنگی خاصی بین دندان ها و ساختار فک های بالا و پایین وجود داشته باشد. 
متخصص ارتودنسی و دندانپزشک عمومی چه تفاوتی با هم دارند؟
هرچند که هر دوی این افراد دندانپز
بعد از جلسات مشاوره با دکترهای متعدد یک دندانپزشک پیدا کردم که میتونم برای ارتودنسی بهش مراجعه کنم و در واقع برای مدتی تحملش کنم! برادرجان گفت فاطمه ما چرا انقدر گشتیم دکتر دیدیم؟ همه شون تخصصشون ازتودنسی بود چه فرقی داشت! گفتم ببین عزیزم وقتی من قراره هر ماه یک ساعت صورت آقای دکتر رو پونزده سانتی صورتم تحمل کنم باید حس چندشی بهش نداشته باشم. به بقیه جز این دکتر جدی حس مزخرفی داشتم. خندید گفت واقعا راضی نبودم با این جزئیات هم بگی. قبول. قانع ش
کامپوزیت دندان ماده ای نسبتا محکمی بوده و برای نصب آن بر روی دندان به دندانپزشک زیبایی می بایست مراجعه کرد. کامپوزیت در انواع مختلفی با کیفیت متفاوت ساخته و عرضه می گردد که نانو کامپوزیت از پرتقاضاترین انواع آن می باشد.
ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
منشا بوی بد دهان کجاست
برخی غذاها، شرایط سلامت فردی و عادت های خاص در بین مواردی است، که منجر به بوی بد دهان می شود.
بسیاری از اوقات، با رعایت یک سری نکات بهداشتی می توانید از این ناراحتی پیشگیری کنید.
اگر این روش ها جواب نداد، باید به دندانپزشک مراجعه کنید.
ادامه مطلب
مراجعه به دندانپزشکی حداقل سالی یک بار لازم و ضروری است.
اما بعضی از افراد به دلیل داشتن ترس از دندانپزشکی تا زمانی که دندان های آن ها دچار درد نشود مراجعه به دندانپزشک را به تعویق می اندازند.
این ترس در کودکان زیاد دیده می شود.دلیل ترس کودکان از رفتن به دندانپزشکی کاملا واضح است، اما می توان تدابیری اندیشید تا این ترس برای همیشه به شجاعت تبدیل شود. 
اولین تجربه کودکان از رفتن به دندانپزشکی: اولین تجربه و اتفاقاتی که می افتد بسیار مهم است و ب
ونیر دندان پوسته های نازک از رزین های پرسلن و یا کامپوزیت هستند که به صورت سفارشی ساخته شده اند تا روی دندان ها قرار گیرند و یک ظاهر طبیعی و جذاب را ارائه می دهند. آنها می توانند برای رفع مشکلاتی مانند: دندان های تراشیده، رنگ آمیزی، ناهموار، فرسوده، یا دندان هایی که فاصله ی غیر طبیعی داشته باشند، استفاده شود. دو مورد شایع ترین مواد استفاده شده در روکش های دندانی رزین کامپوزیتی و پرسلن هستند. هر دو نوع ونیر را می توانند توسط تکنسین دندان پز
وقتی شخصی دندان طبیعی خود را به دلیلی از دست می‌دهد به فکر راه حلی برای جایگزینی دندان از دست رفته می‌افتد. پس از مراجعه به دندانپزشک معرفی بیمار به متخصص ایمپلنت اقدام به کاشت ایمپلنت دندانی می شود و این بهترین جایگزینی برای دندان از دست رفته است اما متخصص ایمپلنت خوب چه کسی است و چه خصوصیاتی دارد، در ادامه با ما همراه باشید.
 
ادامه مطلب
حتما تا به حال دچار دندان درد شده‌اید، اولین گام برای درمان دندان درد
پیدا کردن دلیل آن است و پس از آن می‌توانید بهترین روش برای کاهش درد،
تورم و سایر عوارض را مشخص کنید.
شستشو با آب و نمک یا کمپرس آب سرد در کاهش دردهای جزئی و خفیف دندان موثر باشد اما در صورتی که درد دندان شما جدی و غیرقابل تحمل است حتما به مداخلات دندانپزشکی نیاز خواهید داشت.
اگر درمان دندان درد با روش‌های خانگی بدون پاسخ ماند و بیش از یک تا دو
روز به درازا کشید حتما به دند
رعایت 10 نکته قبل از مراجعه به دندانپزشک، الزامیست!

مجید حسین زاده 
5 ماه پیش 
33
 
0
 
زمان مطالعه: 6 دقیقه



آیا کسی را مشناسید که به دندانپزشک مراجعه نکرده باشد؟ یا حداقل برای مشاوره پیش یک دندانپزشک نرفته باشد؟ برای سلامت دندان و یا درمان مشکلات دندان هایمان حتماً به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنیم. اگر تصمیم دارید به دندانپزشک مراجعه کنید این مطلب می تواند به شما کمک کند تا تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی داشته باشید...
ادامه
همانگونه که همه شما می دانید ایمپلنت یکی از روش هایی است که برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شود.
کاشت دندان با ایمپلنت شامل چند مرحله می باشد. مرحله اول آن مربوط به جراحی پریو یا لثه است. در این جراحی قستی از لثه که دندان قبلا  روی آن بوده است، بریده می شود تا دندانپزشک به استخوان فک دسترسی پیدا کند. مرحله بعدی جایگذاری پایه ایمپلنت در استخوان فک می باشد. که از اهمیت بالایی برخوردار است. 
البته اگر استخوان فک بیمار به اندازه کاف
عصب کشی یکی از متداول ترین درمان های دندان است که در اصطلاح علمی به آن روت کانال تراپی یا اندو می گویند.
در صورتی که بهداشت دندان های خود را به خوبی رعایت نکنیم ممکن است دچار پوسیدگی دندان شویم.
باکتری ها ابتدا به مینای دندان حمله می کنند و دندان را تخریب می کنند اگر در این مرحله که فقط گاهی فرد در دندان خود احساس درد می کند به دندانپزشک مراجعه شود تنها با انجام ترمیم سلامت دندان ها باز می گردد. اما اگر به آن اهمیت ندهیم کم کم پوسیدگی پیشرفت کرد
جرمگیری یکی از مهمترین درمان های دندانپزشکی میباشد. پلاک میکروبی، مهمترین عامل ایجاد بیماری های لثه و پوسیدگی های دندانی است. به دلیل سطح ناصاف و جرم های دندانی، ایجاد پلاک های میکروبی روی دندان بیشتر از دندان است و با مسواک زدن هم نمیتوان این پلاک ها را حذف کرد.
از جهتی بوی بد دهان، بدشکلی، تخریب لثه، لق شدن دندان ها به علت وجود جرم ها میباشد. از این جهت خیلی مهم است که برای جرمگیری و معاینات دوره ای مرتب به دندانپزشک مراجعه کنید.
ادامه مطلب
اگر شما دچار پوسیدگی دندان شده باشید باید برای ترمیم به دندانپزشکی مراجعه کنید.
پوسیدگی دندان ممکن است درسطح مینای دندان باشد که در اینصورت فقط قسمت آسیب دیده و پوسیده برداشته می شود و با استفاده از مواد خاصی درون آن پر می شود.
اما ممکن است که پوسیدگی دندان شما بیش از حد باشد و به ریشه یا مغز دندان نفوذ کرده باشد در این صورت دندانپزشک باید برای شما درمان ریشه انجام دهد.
برای تشخیص این موضوع حتما باید از دندان ها عکس رادیوگرافی تهیه شود تا میز
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
لمینت دندانپزشکی (ورقه ورقه چینی که به عنوان روکش پرسلن معروف است) یک پوسته نازک است که با استفاده از مواد رنگی دندان بر اساس نیاز فرد طراحی شده است. این پوسته ها به منظور تغییر رنگ ، شکل ، اندازه یا طول آنها و بهبود ظاهری به سطح جلوی دندان ها متصل می شوند.
 
 
ورقه ورقه چینی ساخته شده از لایه های مختلف پرسلن نازک است که توسط مینای دندان طبیعی و لایه چسبنده جایگزین می شوند. برخلاف تصور عموم ، برای ساخت ورقه ورقه چینی نیازی به خراش دادن دندان نیس
 
 
 
بدن سالمند روزانه به 6 تا 8 ساعت خواب شبانه نیاز دارد.
سالمند باید هر روز به صورت مرتب صبحانه بخورد.
رورزانه 8 لیوان آب و مایعات بنوشد.
از مصرف نمک و موادغذایی شور به مقدار زیاد خودداری کنند.
در هر وعده حجم غذای کمی مصرف کند.
استفاده از مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها ممکن است در کاهش احتمال بروز آب مروارید تاثیر داشته باشد.
جابجا نکردن اجسام سنگین
هر 6 ماه سالمند به دندانپزشک مراجعه کند.
میوه و سبزی در غذای روزانه باشد.
چربی و  مواد غذای چر
 
​​​​​​​
 
 
بدن سالمند روزانه به 6 تا 8 ساعت خواب شبانه نیاز دارد.
سالمند باید هر روز به صورت مرتب صبحانه بخورد.
رورزانه 8 لیوان آب و مایعات بنوشد.
از مصرف نمک و موادغذایی شور به مقدار زیاد خودداری کنند.
در هر وعده حجم غذای کمی مصرف کند.
استفاده از مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها ممکن است در کاهش احتمال بروز آب مروارید تاثیر داشته باشد.
جابجا نکردن اجسام سنگین
هر 6 ماه سالمند به دندانپزشک مراجعه کند.
میوه و سبزی در غذای روزانه باشد.
چربی و 
13 اسرار بهداشت دهان و دندان دندان ها نیاز به مراقبت روزانه دارند و با نشانه های بیماری لثه یا حتی بدتر، از بین می روند.در اینجا 13 راه برای حفظ سلامت دهان شما وجود دارد:1_دندان هایتان را حداقل دو بار در روز بشویید و روزانه یک بار نخ بکشید.2_قرقره آب فلوراید شده و استفاده از خمیر دندان فلوراید.3_به آرامی روی تمام دندان های خود را با یک برس نرم بشویید.4_زبان خود را به آرامی با مسواک تمیز کنید تا مواد غذایی جا مانده را از بین ببرد.5_از دندانپزشک خود بپ
Bridge بریج به معنای پل می باشد. انتخاب این نام برای این روش درمانی به واسطه شکل آن است. بریج یکی از روش های درمانی و زیبایی برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد. بریج یک پروتز است که به آن پونتیک نیز می گویند. در واقع یک دندان مصنوعی است. این روش برای افرادی مناسب می باشد که دندان افتاده در میان دو دندان سالم باشد. به این ترتیب دو دندان مجاور مانند پل برای قرار گرفتن دندان مصنوعی عمل می کنند. 
برای انجام بریج ابتدا، دندانپزشک دندان های مجاور را
دیپ بایت یا نیش عمیق زمانی رخ می دهد که دندان های جلویی در فک های بالا و پایین فرد بلند تر از حد معمول می شوند در این صورت این دندان ها بیش از حد دندان های مقابل خود را همپوشانی می کنند این عارضه اغلب به علت ژنتیک اتفاق می افتد و نتیجه آن عدم تقارن دندان ها در فک ها است. 
آیا دندانپزشک تان به شما گفته دندان های نامرتبی دارید؟
اگر دندانپزشک شما به شما گفته که دندان های جلویی شما بیش از سایر دندانهایتان رشد کرده اند ممکن است شما نیاز درمان ارتودن
نمونه طراحی سایت دندانپزشکی- کد 5428
کد 5428-نمونه طراحی سایت دندانپزشکی ، با بهترین المان های گرافیکی به طور ویژه برای دندانپزشکان عزیز طراحی گردیده و با در اختیار قرار دادن پنل مدیریت سایت دست دندانپزشک را برای حذف، اضافه و ویرایش کردن همه ی جزئیات صفحات وبسایت کاملاً باز گذاشته.
 
برخی امکانات طراحی سایت دندانپزشکی 5428
امکان مدیریت محتوای سایت دندانپزشکی به صورت داینامیک (به همراه آموزش)
طراحی سایت دندانپزشکی به صورت کاملاً ریسپانسیو (سازگ
شاید به‌تازگی به محل کار یا زندگی تان تغییر کرده باشد، شغلتان را عوض کرده باشید یا شاید فقط دوست دارید کمی تغییر ایجاد کنید و به هر دلیل به دنبال یک دندانپزشک خوب در شمال تهران می گردید.
فرقی نمی کند به چه دلیل می خواهید دندانپزشک جدید پیدا کنید، در هر صورت گزینه های زیادی وجود دارد که انتخاب از بین آن ها وقت زیادی می طلبد. به همین خاطر نباید این کار را به زمانی که دندان‌درد گرفتید موکول کنید. آن موقع شاید دیر باشد و زمان کافی برای انتخاب دندا
امروزه خیلی از افراد و کسب و کارهای کوچک حتی انفرادی با داشتن یک وب سایت توانسته اند در سطح بزرگ تری شناخته شوند. یکی از این جوامع پزشکان هستند. طراحی سایت پزشکی برای یک دکتر که حتی در یک مطب کوچک فعالیت می کند تاثیر چشم گیری در فعالیت او خواهد داشت.
 
شناختن پزشک به کمک نتایج اینترنتی
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای پیدا کردن یک پزشک در زمینه ای خاص در اینترنت به جستجو یا جستجوهایی پرداخته باشید. به طور مثال برای پیدا کردن یک دکتر دندا
دندانپزشک زیبایی 
بسیاری از مردم که به زیبایی خود اهمیت می دهند به دنبال داشتن دندان های زیبا هستند و افرادی که دندان های خود را از دست داده اند و افرادی که به دنبال دندان های سفید و صاف هستند با مراجعه به دندانپزشک زیبایی می توانند دندان ها و لبخند زیبا داشته باشند. دندانپزشک زیبایی یا متخصص زیبایی دندان می تواند با در اختیار قرار دادن روش های درمان مناسب برای رفع مشکلات دندان ها به شما کمک کند.
مطالعات نشان داده اند که اولین ویژگی ظاهری فر
 
 
در بیشتر مراجعینی که به مطب‌ های دندانپزشکی و ارتودنسی مراجعه می‌کنند، مشاهده می‌شود که رنگ دندان‌ ها یشان غیرطبیعی و اغلب زرد رنگ است. این افراد شکایت می‌کنند که هرچه مسواک می‌زنند، دندان‌هایشان سفید نمی‌شود و زیبایی لبخندشان از بین رفته است.خبر بد این است که چنین تغییر رنگ‌هایی با درمان‌های خانگی درمان نمی‌شود. و اگر این درمان‌ ها تاثیری هم داشته باشند، صرفا تاثیرات موقتی هستند. درمان قطعی سفید شدن دندان ها تنها توسط متخصصین
موتور ایمپلنت  و روش های خرید ان
موتور ایمپلنت    یکی دیگر از ابزارهای کاری دندانپزشکان است که جهت ترمیم دندان اسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله ان جوری دندان را بازسازی می کنند که مانند روز اولش می شود. انتخاب برند این محصول کار کمی دشوار است زیرا زمانی که دندانپزشک اقدام به خرید میکند در بازار با انبوه زیادی از برندها مواجه می شود که انتخاب بین انها کمی سخت و دشوار است.
کسب اطلاعات مفید در این زمینه که بتواند دندانپزشک را به س
هر دندانی از دو قسمت ریشه و تاج تشکیل شده است.اگر دندان شما آسیب ببیند تا حدی که دندانپزشک نتواند با استفاده از درمان ریشه آن را نجات دهد به ناچار آن را از ریشه می کشد و جای دندان شما خالی می شود.
در این صورت شما می توانید از ایمپلنت برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده کنید.
ایمپلنت دارای یک پایه از جنس تیتانیوم می باشد که در فک جایگذاری می شود . پایه ایمپلنت چون از جنس تیتانیوم است و این فلز خنثی می باشد 
با استخوان فک سازگار است و به آن جوش
لمینت دندان چیست ؟
در حقیقت لمینت دندان لایه ای همرنگ دندان
ها می باشد که دندانپزشک آن را بر روی دندان های بیمار خود قرار می دهد و
موجب اصلاح فرم و رنگ دندان های او می شود .این روش می تواند در صورتی که
دندان ها از هم فاصله داشته باشند ،آن ها را کنار هم قرار دهد و شکستگی های
جزئی دندان ها را هم پوشش دهد تا فرد صاحب لبخندی زیبا شود.افراد باید
توجه داشته باشند که با استفاده از این روش ،دیگر داشتن لبخندی زیبا با
دندان های سفید و زیبا یک رویا نمی ب
قسمت زنده دندان، پالپ یا مغز دندان می باشد که در این ناحیه از دندان عصب و عروق خونی قرار گرفته اند.
ریشه یا عصب دندان می تواند بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی شود. وقتی ریشه به اصطلاح پوسیده باشد، درد دندان به سراغ فرد می اید. در گذشته برای تسکین و خاتمه دادن به این درد، معمولا دندان را می کشیدند. اما امروزه با روش های جدید می توان ریشه دندان را درمان نمود و دندان را در دهان حفظ کرد. 
برای تشخصی خرابی ریشه ابتدا از دندان یک عکس رادیوگرافی تهیه می ش
هنگامی که شما به دندانپزشک مراجعه می کنید به طور قطع از شنیدن این که شما دندان خراب است، خوشحال نخواهید شد. اما به لطف پیشرفت هایی که در این حوزه به وجود آمده است. دیگر جای نگرانی برای دندان های خراب شما وجود ندارد چرا که به راحتی با استفاده از این مواد دندان های شما قابل ترمیم خواهند بود.
اگر شما در صدد این هستید که کدام نوع از مواد را به جهت پر کردن دندان خود استفاده کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
نشسته بودم پشت در مطب دندانپزشک، منتظر که نوبتم برسد. صدای آن دستگاه مخوف که احتمالا یک چیزی درونش می‌چرخد و دندان آدم‌ها را می‌تراشد از پشت در شنیده می‌شد. سرم را گرم کرده بودم با روزها در راهِ مسکوب.
مسکوب در تاریخ بیست و چهار بهمن پنجاه و هفت نوشته:
«امروز از رادیو شنیدم بعضی از کسانی که این روزها اسلحه به دستشان افتاده، با آن‌ها در اطراف شهر پرنده شکار می‌کنند. آن هم در این آستانه بهار و نزدیک تخم‌گذاری. فکر کردم که این سلاح‌ها برای شک
انجام لمینت دندان به چند مراجعه نیاز دارد.  این بزدید ها شامل: معاینه ، آماده سازی و پیوند زدن است. مراحل لمینت دندان کاملا با نحوه ی انجام ایمپلنت دندان متفاوت است.  ایمپلنت دندان به طور خاص برای جایگزینی ریشه طبیعی دندان در ابتدا طراحی شده است. با وجود یک ریشه جدید و پایدار دندان ، استخوان فک تحریک شده و با گذشت زمان رو به زوال نمی رود ، که این یک نتیجه مشترک در استفاده از پروتزهای سنتی بیشتر است.
 
معاینه و برنامه ریزی
هنگامی که برای مشاوره
امروزه درمان ارتودنسی تنها برای کسانی که سالم و سرحال هستند، انجام نمی‌شود بلکه برای افرادی که دچار برخی مشکلات پزشکی هستند نیز انجام می‌شود. هنگامی که درمان ارتودنسی برای برخی بیماران که مشکلات پزشکی دارند انجام می‌شود، ممکن است با برخی چالش‌ها روبرو شویم. یکی از این قبیل چالش‌ها، مشکلاتی است که عمدتاً به دنبال اختلالات خونریزی رخ می‌دهد.
مراقبت‌های دندانی در صورت وجود اختلالات خونی
بهداشت دهان و دندان مناسب در تمامی افراد، از جمله
علت خونریزی لثه چیست؟
در موارد زیر ممکن است لثه‌ها خونریزی کند:
ژینژیویت که سبب التهاب لثه‌ها می‌شود
مسواک زدن سفت و سخت یا استفاده از مسواک زبر
به تازگی نخ دندان می‌کشید و لثه‌ها هنوز عادت نکرده‌اند
استفاده از داروهای خاصی مانند رقیق‌کننده‌های خون
التهاب لثه‌ها به دلیل بارداری (ژینژیویت بارداری)
دندان مصنوعی که اندازه نیست
علاوه بر موارد بالا بیماریهای مختلفی می توانند موجب خون ریزی لثه شوند که در ادامه به این بیماری ها و درمان آن ه
روکش های دندانپزشکی (که گاهی به آن روکش لمینت سرامیکی نیز گفته می شود) پوسته های نازک و سفارشی ساخته شده از مواد با رنگ دندان هستند که برای پوشش سطح جلوی دندان طراحی شده اند. این پوسته ها به قسمت جلوی دندان ها متصل می شوند و رنگ ، شکل ، اندازه یا طول خود را تغییر می دهند و باعث بهبود ظاهری می شوند.
روکش های دندان را می توان از پرسلن یا مواد کامپوزیت رزین ساخت. روکش لمینت در مقابل لکه های رزین بهتر از لکه ها مقاومت می کند و از ویژگی های منعکس کننده
از زمانی که دندان های شیری کودکان رشد می کند تا حدود سن 10 یا 12 سالگی نیاز به دندانپزشک کودکان دارند.
دندان های شیری کودکان تا 6 یا 7 سالگی رشد می کند و بعد از آن دندان های دائمی در دهان رشد می کنند.
بسیاری از افراد بر این باور هستند که دندان های شیری در دهان باقی نمی مانند پس مراقبت از آنها لزومی ندارد. این باور کاملا اشتباه است عدم مراقبت از دندان های شیری باعث پوسیدگی و در نهایت افتادن آنها می شود، در صورتی که دندان های شیری زودتر از موعد خود بی
13 روش زیبا کردن دندان‌ها


اگر مشکلی در ظاهر دندان های شما وجود دارد و می خواهید لبخند زیبایی داشته باشید، باید به یک دندانپزشک ماهر مراجعه کنید تا با توجه به مشکل دندان شما، روش خاصی را برای برطرف کردن آن در نظر بگیرد. در این مقاله، 13 روش زیبا کردن دندان ها توسط دندانپزشک را برای شما بیان می کنیم.
ادامه مطلب
دندان کشیدن چیست؟کشیدن دندان آخرین روش درمانی برای رفع مشکلات مختلف دهان و دندان محسوب می شود. دندانپزشکان و متخصصین ارتودنسی و ترمیم دندان همواره تلاش می کنند دندان طبیعی بیمار را نگهدارند. تمام روش های درمانی بر پایه نکشیدن دندان و حفظ دندان های طبیعی بیمار بنیان نهاده شده است.
زمان مناسب کشیدن دنداندر گذشته کشیدن دندان راه حل اولیه درمان عفونت دندان و درد دندان محسوب می شد. اما با پیشرفت بهداشت، علم و فرهنگ عموم این روش درمانی جای خود ر
 
روکش ها ممکن است به شما در دستیابی به لبخندی که مایل هستید ، کمک کنند. روکش ها برای درمان حفره ها و همچنین برای ترمیم زیبایی زیبایی لبخند شما استفاده می شود. از آنها می توان برای تغییر شکل ، رنگ ، زاویه دندانهای شما یا بستن فضای بین آنها استفاده کرد.
دو نوع روکش مختلف وجود دارد. روکش لمینت یا کامپوزیت دندان
همه چیز درباره لمینت دندان
روکش لمینت قطعات نازک از پرسلن است که برای بازآفرینی ظاهر طبیعی دندانها استفاده می شود و در عین حال استحکام و
ایمپلنت یکی از روش های جایگزینی دندان به صورت دائمی است.
ایمپلنت از چند قسمت تشکیل شده است که این قسمت ها در مراحل و جلسات مختلف در فک بیمار قرار می گیرند. مهمترین بخش ایمپلنت اتصال پین ایمپلنت به استخوان فک می باشد. به همین دلیل است که در ساخت آن از فلزاتی مانند تیتانیوم استفاده می کنند که با بدن انسان سازگار باشند.
از بین رفتن دندان ها باعث کاهش اعتماد به نفس و همچنین بروز مشکلات متعدد در غدا خوردن می شود.
هنگامی که دندان خود را به هر دلیل از
 
احساس درد در ناحیه فک و صورت، همیشه نمی‌تواند نشانه درد دندان باشد. ممکن است علت آن بیماری دیگری باشد که عصب‌های دندان را تحریک کرده است.
دندان درد
عموماوقتی احساس دندان درد می‌کنیم، اولین حدس ما پوسیدگی دندان است. اما جالب است بدانید که همیشه منشا دندان درد، پوسیدگی دندان نیست؛ بلکه ممکن است اختلال در سلامت اندام‌های دیگری باعث شود در ناحیه فک و دندان احساس درد داشته باشید. سینوزیت، زونا و سکته قلبی  گاهی دردهایی ایجاد می‌کنند که ممک
یکی از سوالات متداولی که بیماران میخواهند بدانند این است که هزینه ارتودنسی چقدر است. چرا که یکی از مهمترین عوامل تصمیم‌گیری درباره انجام درمان ارتودنسی هزینه آن می‌باشد.
لبخند ما جزیی از هویت ما را تشکیل می‌دهد چرا که بر احساس ما در مورد خودمان و همچنین نوع نگاه دیگران به ما تاثیر زیادی می‌گذارد. لبخند زیبا و دندان‌های صاف نه تنها باعث زیباتر شدن چهره می‌شود بلکه در سلامت فرد نیز تاثیر بسزایی دارد.
هزینه‌های ارتودنسی به چندین عامل مختل
 
لمینت ها ترمیم دندان پایدار و با دوام هستند. با این حال ، مانند دندانهای طبیعی ، لمینت گاهی اوقات می توانند تراشه یا شکسته شوند. خوشبختانه ، این وضعیت به راحتی قابل درمان است. با کمک دندانپزشکان روکش شکسته شما چیزی برای ایجاد وحشت نیست.
در صورت شکستن لمینت من چه کاری باید انجام دهم؟
اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که هر قطعه شکسته را که از دهان شما خارج شده است ، جمع کنید. اگر لمینت سرامیکی شما هنوز به دندان شما چسبانده شده است ، با
کامپوزیت دندان چیست؟ روکشی است که روی سطح جلوی دندان شما می چرخد ​​تا ظاهر لبخند شما تغییر کند. کاملاً سطح آن را می پوشاند و می تواند دندانهای شما را سفیدتر ، روشن تر ، بزرگتر و حتی گردتر کند. بیشتر افراد برای ایجاد یک لبخند هالیوودی از کامپوزیت دندان استفاده می کنند.
به داشتن کامپوزیت دندان روی دندان خود مانند آکریلیک هایی که روی ناخن های شما قرار دارد فکر کنید.
آنها یک روش زیبایی بسیار مؤثر برای اصلاح هستند:
دندانهای خفیف شلوغ
دندانهای خر
تاج ها، زمانی که در محل پیوستن قرار می گیرند، به طور کامل قسمت قابل مشاهده یک دندان را که در بالای خط دندان قرار دارد، پوشش میدهند. با کلینیک دندانپزشکی تاج همراه باشید.
یک تاج دندان ممکن است در شرایط زیر مورد نیاز باشد:
برای محافظت از یک دندان ضعیف و یا قسمت های دندان ترک خورده
برای بازگرداندن دندان های شکسته یا دندانی که خراب شده است
برای پوشش دادن و حمایت از یک دندان
برای نگه داشتن پل دندان در جای خود
برای پوشش دادن دندانهای مضر، دندان ه
 
 
لمینت ها ترمیم دندان پایدار و با دوام هستند. با این حال ، مانند دندانهای طبیعی ، لمینت گاهی اوقات می توانند تراشه یا شکسته شوند. خوشبختانه ، این وضعیت به راحتی قابل درمان است. با کمک دندانپزشکان روکش شکسته شما چیزی برای ایجاد وحشت نیست.
در صورت شکستن لمینت من چه کاری باید انجام دهم؟
اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که هر قطعه شکسته را که از دهان شما خارج شده است ، جمع کنید. اگر لمینت سرامیکی شما هنوز به دندان شما چسبانده شده است ، ب
استفاده از ایمپلنت دندان بدون جراحی امروزه به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمانی برای جایگزینی یک یا چند دندان کشیده شده مطرح شده است.
مزایای ایمپلنت بدون جراحی باعث شده‌ است افراد زیادی به استفاده از این شیوه کاشت دندان روی آورند.
البته این روش برای 100 درصد متقاضیان امکان پذیر نیست و باید دندانپزشک تشخیص دهد.
از جمله موارد استفاده از آن، جایگزین کردن یک دندان یا چند دندان از دست رفته، بریج بین دندان ها،
محکم کردن دندان مصنوعی، دندان لق شد
در بحث ضربه به دندان‌های کودکان همیشه طبیعت فعالی کودک به عنوان عامل
اصلی بیان شده‌است. واضح است با شروع فعالیت‌های کودک از همان ماه‌های
ابتدایی تولد مراقبت بیشتری در جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از افتادن
باید انجام شود. اکثر والدین حتی قبل از تولد کودک متوجه این مسئله هستند و
با تهیه تخت خواب مخصوص کودک، کالسکه‌های دارای نوار‌های نگهدارنده و
صندلی مخصوص و … جهت پیشگیری از انواع صدمات ناشی از افتادن پیش بینی‌های
لازم را انجام دا
 
هزینه کاشت ایمپلنت چقدر است؟
 
یک ارزیابی دقیق انجام می شود و قبل از شروع هرگونه درمان ، نقل قول ارائه می شود. هزینه درمان کاشت متفاوت است. بستگی به این دارد که چه تعداد ایمپلنت دندان درج شود ، چه نوع درمانی مورد نظر و کار مورد نیاز آزمایشگاه دندانپزشکی باشد.
روند درمان چگونه است؟
 
در اولین ملاقات ، اطلاعات از عکس ها ، برداشت ها و اشعه X جمع آوری می شود. این اطلاعات نوع مناسب درمان را تعیین می کند ، سپس خود عمل انجام می شود.
 
روشی که استفاده م
استفاده از ایمپلنت دندان جراحی امروزه به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمانی برای جایگزینی یک یا چند دندان کشیده شده مطرح شده است.
مزایای ایمپلنت بدون جراحی باعث شده‌ است افراد زیادی به استفاده از این شیوه کاشت دندان روی آورند.
البته این روش برای 100 درصد متقاضیان امکان پذیر نیست و باید دندانپزشک تشخیص دهد.
از جمله موارد استفاده از آن، جایگزین کردن یک دندان یا چند دندان از دست رفته، بریج بین دندان ها،
محکم کردن دندان مصنوعی، دندان لق شده جلو
روکش چیست؟
روکش یک لایه بسیار نازک از رزین کامپوزیت یا لمینت است که روی دندان قرار می گیرد تا به بهبود زیبایی شناسی دندان های شما کمک کند. ونیرها می توانند به بهبود ظاهر دندانهایی که به صورت نادرست ، تغییر رنگ ، تراشیده یا ترک خورده کمک می کنند. نه تنها ونیرها زیبایی شناسی دندان را بهبود نمی بخشند ، بلکه سطح دندان را نیز از آسیب های اضافی محافظت می کند.
نحوه استفاده از روکش دندان
دندانپزشک ابتدا دندان طبیعی را آماده می کند ، که ممکن است با ریش
 
به طور معمول روکش های دندان نسبت به تاج ها نیاز به حداقل برداشتن مینای دندان دارند. این روند دائمی و معمولاً غیرقابل برگشت است. روکش نازک روی قسمت جلوی (قابل مشاهده) دندان قرار داده شده و با یک فرآیند نور پاشی پیوند می خورد. به تقلید دندانهای طبیعی موجود و به نظر رسیدن بیماران غیر قابل توجه توصیه می شود گزینه های سفید کردن دندان ها را برای تکمیل این سرویس دندانپزشکی زیبایی در نظر بگیرید. دندانها و لثه ها نیز باید عاری از بیماری پریودنتال و پ
بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است. این باعث می شود ما سالم تر و
جذاب تر باشیم. داشتن یک لبخند زیبا کار پیچیده ای نیست و شما می توانید در ۷
مرحله آسان به اصلاح طرح لبخند، دست یابید. این مقاله به شما مراحل انجام اصلاح طرح لبخند را نشان می دهد که چگونه لبخند خود را با
۷ مرحله بهتر کنید.
۱-مسواک زدن به طور منظم:
مسواک زدن مهمترین بخش بهداشت دهان و دندان شماست. هنگامی که دندان
خود را مسواک بزنید، ذرات غذایی که از باکتری ها تغذیه می شوند، از بین می رون
 
دندانپزشک شما با تمیز کردن دندان ها و آماده سازی آنها برای برنامه ، روند کار را شروع می کند.
ممکن است دندانپزشک شما مجبور شود یک لایه نازک از مینای دندان شما را خارج کند تا مواد به دندان شما چسبیده باشند. در صورت نیاز به تغییر جزئی در شکل یا رنگ ، گاهی نیازی به دندان شما نیست.پس از آن ، بسته به اینکه روکش مستقیم یا غیر مستقیم دریافت می کنید ، فرایند کمی متفاوت خواهد بود.قبل از استفاده از روکشهای مستقیم ، دندانپزشک مینای دندانهای شما را لکه دا
یکی از مشکلات افراد در خندیدن، نمایان شدن لثه می باشد. وقتی لثه بزرگ باشد، روی قسمتی از دندان ها می آید و در حالت عادی و خندیدن نمایان می شود. در صورتی که در حالت عادی نباید لثه ها مشخص باشند. در این افراد هنگام خندیدن دهان بزرگ جلوه می کند در صورتی که مشکل مربوط به بزرگی لثه می باشد. لیفت لثه، یعنی بالا کشیدن لثه درمان این مشکل افراد می باشد. دندانپزشک با مهارت خود به وسیله ابزارهای پزشکی و لیزر قسمتی از لثه که روی دندان را پوشانده است، حذف می ک
جهت کنترل روند درمان و مراقبت از ایمپلنت، بعد از جراحی تاریخ های مهمی وجود دارند که باید بیمار توسط دندانپزشک چکاپ ایمپلنت دندان انجام شود. زمان انجام معاینات ابتدا یک هفته بعد از جراحی و سپس دو تا سه ماه بعد از جراحی است.
 
 
 
عکس رادیوگرافی OPG یکی بعد از جراحی و سپس سالی یک بار باید گرفته شود و زمان ویزیت با خود به همراه داشته باشید. به منظور گرفتن نتیجه ی بهتر، به موقع برای ویزیت با مطب هماهنگ کنید.
بعد از انجام جراحی رعایت بهداشت و مراقبت
ابتدا برای کسب و کار دلاری برنامه کریپ تو تب یا همان   Crypto Tab را دانلود کنید
این لینک دانلود
https://get.cryptobrowser.site/7388567
برای راهنمایی های رایگان برای کسب درآمد به آیدی تلگرامی ما مراجعه بفرمایید
آیدی تلگرامی:@AAA593
اگر در ورود به لینک با مشکل مواجه گردیدید به آیدی تلگرامی ما مراجعه کنید
در این قسمت ما به شما آموزش می دهیم چگونه از دندان های کودک شیرخواره خود مراقبت کنید و از پوسیدگی دندان کودک جلوگیری کنید.
آموزش آب خوردن کودک با لیوان معمولی
بین ۱۲ تا ۱۵ ماهگی، به فرزندتان آموزش دهید از لیوان های معمولی آب بخورد. نوشیدن آب از لیوان معمولی (به جای شیشه شیر و نی) احتمال تجمع مایعات دور دندان را کمتر می کند، به اضافه اینکه نمی توانند لیوان را همراه خودشان به تخت خواب ببرند.
ترک عادت راه رفتن کودک با شیشه شیر
اگر فرزندتان عادت د
مدت درمان ارتودنسی
مدت درمان ارتودنسی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد:
۱.  نوع ناهنجاری در طول درمان ارتودنسی موثر استناهنجاری های دندانی فکی نسبت به مشکلات دندانی زمان بیشتری جهت درمان می طلبند.۲. شدت ناهنجاری از جمله عوامل موثر در طول درمان ارتودنسی استبدیهی است با افزایش شدت ناهنجاری، طول درمان افزایش می یابد.
۳. سن بیمار در طول درمان ارتودنسیدر سنین کودکی و نوجوانی نسبت به سنین بالا به دلیل دانسیته کمتر استخوان فکین و متابولیسم فعال
آیا دندان واقعا جرم را می گیرد؟




 

 
در جواب باید گفت که خیر! باید توجه داشت
که جرم، رسوبی بسیار سخت است و هیچ وقت با مسواک و خمیردندان حذف نمی شود و
برای برداشت آن حتما باید جرم گیری توسط دندانپزشک انجام شود. هیچ
خمیردندانی هیچ گاه قادر نخواهد بود جرم را از روی دندان شما حذف یا
اصطلاحا بکند.
ادامه مطلب
حدود نیمی از بیماران دیابتی هنوز از بیماری خود مطلع نشده اند.
این در حالی است که با یک معاینه ساده از دندان ممکن است بتوان اولین نشانه از بیماری دیابت را به اطلاع آنان رسانید .
در نتیجه یک دندانپزشک و یک متخصص ارتودنسی باید یک دانش پایه از دیابت شیرین داشته باشد.
همچنین از علائم تظاهرات دهانی مانند اختلال در بهبود زخم ها و علائم عفونت و نشانه های این بیماری را داشته باشد .
کنترل پزشکی خوب بیماران دیابتی کلید هر درمان ارتودنسی است .
ارتودنتی
لیست دندانپزشکان شیراز
آیا تا حالا دنبال لیست دندانپزشکان شیراز بوده اید؟ ما در این مقاله قصد داریم برای دسترسی آسان به لیست دندانپزشکان شیراز آدرس، شماره تماس و اسم پزشکان دندانپزشک در شیراز را برای شما به اشتراک بگذاریم. دندانپزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را به عنوان عضوی مهم در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می‌کند. همچنین به یاری این علم می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را در مراحل اولیه شناخت و از پیشرفت آن
 
طبق اعلام انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) ، روکش ها پوسته هایی با طراحی سفارشی هستند که جبهه های دندان را پوشانده است. آنها نازک و رنگی برای ترکیب هستند. ونرها نواقصی مانند تراشه ، پوسیدگی دندان ، لکه ها یا دندان های کج را پوشانده است. در بیشتر موارد ، آنها غیرقابل برگشت هستند زیرا قسمت کوچکی از مینای دندان موجود برای قرار دادن آنها برداشته می شود.
انواع روکش
ونیرها در درجه اول از رزین کامپوزیت یا پرسلن ساخته می شوند. طبق گفته ADA ، لمینت سرامیکی
 سهولت در جراحی دندان
توسط پیزوسرجری

سلامی مجدد به
خوانندگان محترم .با مقاله ای دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مقاله قصد
داریم به معرفی و شناخت هرچه بهتر یک ابزار مهم جراحی در زمینه دندانپزشکی بپردازیم. پیزوسرجری   وسیله ای است که شما عزیزان با مراجعه به مطب
دندانپزشک جهت انجام عمل جراحی مشاهده کرده اید. ترس از جراحی همیشه در بین مردم
وجود دارد و تا حد ممکن سعی انها بر این است تا از این کار ترسناک جلوگیری کنند و
انرا انجام ندهند ولی ب
چه زمانی باید به متخصص نازایی مراجعه کنیم؟
مجله زیبا : اگر کمتر از 35 سال سن دارید و تا یکسال بعد از ازدواج ،باحدود دو تا سه بار در هفته نزدیکی بدون جلوگیری باردار نشدید به شما توصیه می کنیم جهت مشاوره به یک متخصص نازائی مراجعه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
همانطور که می دانید ایمپلنت یکی از روش های جایگزینی دندان های از دست رفته است.البته قبل از آنکه دندانپزشک برای جایگزین کردن ایمپلنت اقدام کند مواردی را بررسی می کند. مواردی که باعث پس زدن ایمپلنت نشود.
بسیاری از افراد فکر می کنند که ایمپلنت یک درمان دردناک می باشد اما اشتباه نکنید درد و خونریزی در ایمپلنت بسیار کمتر از سایر روش های مشابه آن است.
ایمپلنت دارای دو قسمت است یکی پایه و دیگری تاج دندان
پایه ایمپلنت از جنس تیتانیوم است.
این پایه تی
بسیاری از افراد به دلایل مختلف مجبور می‌شوند یک یا تمامی دندان‌های خود را بکشند و از دندان‌های مصنوعی به جای آنها استفاده کنند. دندان مصنوعی خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که یکسری از آنها به جای همه دندان‌ها و برخی هم به جای دو تا سه دندان قرار می‌گیرند.(ایمپلنت)
یکی از مشکلات این افراد با تغییر در استخوان و بافت حامی لثه، لقی دندان‌های مصنوعی متحرک بوده که هنگام خوردن و یا تکلم به یکباره از جای خود خارج شده و از دهان بیرون می‌آید. د
معمولا همه ی ما وقتی نزد دندانپزشک میرویم، او برای مطمئن شدن از مشکل دندان ما از دندان عکس میگیرد.
در دندانپزشکی مانند سایر رشته های پزشکی از پرتو نگاری برای کمک به تشخیص بیماری یا آسیب دندان استفاده میشود. عکس ها وجود و وسعت حفره یا کرم خوردگی های دندان به کار می آیند. با عکس رادیوگرافی میشود پوسیدگی و فساد دندان یا حتی میشود تشخیص داد مینای دندان سالم هستند یا نه. اللخصوص وقتی که پوسیدگی در بین دندان ها مخفی شده باشد و یا زیر خط لثه ها باشد.
شکستگی دندان کودکان
بسیاری از والدین به نقش دندانهای شیری توجه زیادی ندارند. در حالی که شکستن و یا خرابی آنها در سلامت دهان کودک تاثیرات نامطلوبی بر جای می‎گذارد.
زمانی که بافت دندانی کودک بطور کامل از لثه جدا می‎شود، امکان بازسازی آن کمتر می‎شود. در بزرگسالان می‎توان از روش ایمپلنت دندان استفاده کرد اما کاشت دندان در کودکان به دلیل رشد ناکافی لثه، یا امکانپذیر نیست و یا با سختی و مشکلات زیادی همراه است.
علل شکستگی دندان
علتهایی که موجب
آیا میدانستید که طولانی ترین لباس عروس دنیا به طول ۱۰ متر است ؟
آیا میدانستید که روز تولد شما حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است ؟
آیا میدانستید که جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاک‌کن شیشه و چاپگرهای لیزری را زنان اختراع کردند ؟
آیا میدانستید که تمامی خرس‌های قطبی چپ ‌دست هستند ؟
آیا میدانستید که فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند ؟
آیا میدانستید که بطور متوسط، مردم آنقدر از عنکبوتها میترسند که نمیتوانند آنها را بکشند ؟
آی
ایمپلنت پانچ  ایمپلنت بدون جراحی است و بیشتر برای افرادی که دارای بافت نرم در لثه و بافت محکم در استخوان هستند کاربرد دارد . اگر مایلید با استفاده از ایمپلنت پانچ دندان از دست رفته خود را جایگزین کنید نیاز به یک پزشک متخصص و با تجربه دارید تا بتواند ابعاد استخوان فک را تشخیص دهد .پانچ کردن بافت، یک روش ساده و آسان برای دستیابی به استخوان و جایگذاری ایمپلنت است که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند .
مراحل انجام ایمپلنت پانچ
در اولین مرح
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس
معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس برای کارش احتیاح به کادری مجرب دارد که دارای روابط عمومی خوبی باشند و بتوانند ارتباط خوبی با بیمارن برقرار کند.
وجود پرسنل خوش رو و مهربان و اجتماعی در مطب شخصی یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران در دسترس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این اهمیت تا جایی است که حتی بسیاری از افراد فقط به خاطر وجود همین پرسنل خوش رو برای مشکلات دندان و لثه به مطب های
مراحل قرار دادن ایمپلنتاکثر کاشت ها با استفاده از یک فرایند دو مرحله ای قرار می گیرند ، اگرچه برخی از کاشت های جدیدتر نیز می توانند در یک مرحله قرار گیرند. آنچه در ادامه می آید ، توضیحی در مورد نحوه عملکرد فرایند دو مرحله ای است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روش اولممکن است قبل از این عمل آنتی بیوتیک و داروی درد به شما داده شود. دندانپزشک شما از بی حسی موضعی استفاده می کند و در صورت تمایل ممکن است شما را آرام کند. شما می توانید با مصرف دارو از طریق دهان یا ا
برای داشتن یک لبخند زیبا فقط دندان ها نیستند که باید مورد بررسی قرار گیرند لب ها، فک و لثه ها نیز می توانند در زیبایی لبخند شما موثر باشند.
اولین موردی که مورد بررسی قرار می گیرد لب ها هستند. دندانپزشکان حرفه ای قبل انجام هر کاری از لب ها در زوایای مختلف عکس سه بعدی یا دو بعدی تهیه می کنند. 
بعد از لب ها نوبت به رنگ دندان ها می رسد.دندان ها اگر مرتب و منظم باشند اما رنگ آنها تیره، زرد یا بد رنگ باشد، نظم آنها دیده نمی شود. به همین دلیل سفید بودن ط
ایمپلنت دندان چیست؟
ایمپلنت دندان در سایزها، طول‌ها و انواع مختلفی وجود دارد. متخصص ایمپلنت با توجه به موقعیت و مکان دندان‌ها تصمیم می‌گیرد که از کدام نوع از ایمپلنت برای بیمار استفاده کند. ابتدا یک پایه یا پیچ مخصوص ایمپلنت در لثه بیمار قرار می گیرد و سپس دندان مصنوعی روی آن گذارده می شود. که می‌توانید ایمپلنت های  دندان را همانند دندان‌های طبیعی مسواک بزنید. درمان ایمپلنت ممکن است کمی سخت باشد. نوع ایمپلنت دندان که برای هر فرد به کار م
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
در گذشته به علت رهایی از درد دندان یکی از ساده‌ترین راه‌ها کشیدن و حذف دندان بوده است و بسیاری نیز به دلیل هزینه‌های سنگین مربوط به دندان مجبور به از دست دادن دندان‌های دائمی خود شده و دچار عوارض ناشی از آن شده‌اند. با کلینیک دندانپزشکی تاج همراه باشید.
دلایل کشیدن دندان
عفونت شدید دندان که به هیچ عنوانی قابل ترمیم نیست.
دندان اضافه‌ای که مانع از درآمدن دندان‌های دیگر شده است.
دندان شیری که به موقع نیفتاده و مانع از درآمدن دندان‌های دا
سکته گوش چیست و چه علتی دارد؟
کری ناگهانی یا سکته گوش نوعی ناشنوایی حسی-عصبی ناگهانی است که معمولاً در یک گوش اتفاق می افتد. کری ناگهانی یا سکته گوش به فرد احساس گیجی می دهد و زنگ گوش نیز ایجاد می کند.
آیا برای سکته گوش باید به پزشک مراجعه کرد ؟کری ناگهانی اورژانس پزشکی تلقی می شود و فرد در صورت تجربه ی چنین اتفاقی باید سریعاً به پزشک مراجعه کند. زیرا، عدم مراجعه ی به موقع به پزشک ممکن است در روند درمانی اختلال ایجاد کند.

ادامه مطلب
از جمله اصلی ترین مواردی که باید برای انتخاب خمیر دندان نظر گرفت شامل:
1) فلوراید: این ماده معدنی باید حتما در خمیر دندان وجود داشته باشد. این ماده مهم از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند و از مینای دندان حفاظت به عمل می آورد. اگر دندان های شما مدام دچار پوسیدگی می شوند بهتر است از خمیر دندان هایی استفاده کنید که درصد فلوراید آنها زیاد است اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید و در کنار آنها از خمیر دندان های معمولی نیز استفاده نمایید.
2) خمیر د
دندانپزشکی کودکان، تخصصی در رشته دندانپزشکی است که در آن تمرکز بر روی سلامت دهان و دندان در رده سنی طفولیت تا نوجوانی بصورت تخصصی و با توجه به نیازهای خاص این گروه سنی می باشد. جهت پاسخگویی به نیاز های این گروه سنی، جراح دندانپزشک پس از گذراندن دروه دکتری دندانپزشکی عمومی اقدام به ادامه تحصیل، کار در کلینیک دندانپزشکی و کسب تجربه در شاخه تخصصی دندانپزشکی کودکان می نماید تا آمادگی لازم جهت پاسخگویی به نیاز این رده سنی از جامعه را کسب نماید
کامپوزیت دندان چیست؟
روکش کامپوزیت ونیر ترمیم دندان است که در قسمت جلوی دندان قرار دارد تا بتواند آنرا تغییر شکل دهد یا از استتار موضوعاتی مانند تراشه ، ترک ، شکاف ، تغییر رنگ دندان و یا سوء استفاده قرار گیرد. ونیرهای کامپوزیت از نظر روکش های لمینت سرامیکی متفاوت است زیرا در لایه هایی به دندان اضافه می شوند و هیچ گونه آماده سازی لازم برای دندان لازم نیست. قبل از اضافه کردن لایه دیگری ، دندانپزشک شما هر لایه از روکش را با یک نور خاص سخت می کند.
برای زیبایی دندان ها کارهای مختلفی می توان انجام داد.
یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن به چهره و دهان زیبایی بخشید، لامینیت یا ونیر دندان می باشد. این روش مورد رضایت اغلب مردم واقع شده است. با استفاده از لامینیت عیوب دندان ها در حداکثر زمان ممکن رفع می شوند. با آنکه هزینه این درمان زیبایی، کمی بالا می باشد اما انجام آن چهره فرد را تا چندین برابر زیبا تر می کند.
اصلاح عیوب ظاهری دندان ها، شکستگی و ترک خوردگی ها، بدرنگی دندان ها، نامنظ
دهان و دندان ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. دندانپزشکان برای بررسی دقیق دندان ها و همچنین دلایل دیگر دندان ها را شماره گذاری کرده اند. این شماره گذاری در تمام دنیا یکتا بوده و همه دندانپزشکان از آن استفاده می کنند. شاید در هنگام معاینه توسط دندانپزشک شما نیز با این شماره ها آشنا شده باشید. در ادامه به بررسی شماره هر دندان می پردازیم.
در هر فک 4 دندان پیشین، 2 دندان نیش و 4 دندان آسیا وجود دارد. هر کدام از این دندان ها نقش مهمی را در جویدن و ه
گروه مشاورین حقوقی موسسه پارسه در زمینه های مختلف حقوقی به شرح ذیل مشاوره میدهد.
۱ _ تنظیم انواع دادخواست و شکواییه و نیز لوایح دفاعیه بدون قبول دعاوی مربوطه بنابر درخواست  مراجعه کنندگان
۲ _ انجام مشاوره و راهنمایی و ارائه طریق  صحیح قانونی و کمک فکری به مراجعه کنندگان جهت تسریع و پیگیری دعاوی تا حصول نتیجه
۳ _ تشکیل جلسات مذاکره و مصالحه و سازش فی مابین اطراف پرونده حسب درخواست مراجعه کنندگان و تنظیم صورتجلسه سازش وفق مقررات قانونی و قبول
به طلاق توافقی راضی هستیم از دادسرای محل زندگی پسر اقدام کنیم؟

سلام طلاق درصلاحیت دادگاه خانواده است نه دادسرا ابتداعابایدبه مراکزمشاوره مراجعه کنید وباگواهی مرکزمشاوره مبنی بردرخواست طلاق به دفاترخدمات قضایی مراجعه کنید وباارایه دادخواست پروندتون روبه دادگاه خانواده ارسال کنند دعوارا میتوانید درمحل اقامتگاه پسر یادخترمطرح کنید

منبع: سایت وکالت دادراه
دندانپزشکی لوکس
 
اولین مشخصه یک مطب دندانپزشکی استاندارد و خوب، داشتن ساختمانی زیبا، متناسب با معماری روز دنیاست. زیرا بیماران قبل از هر چیز ساختمان دندانپزشکی را می بینند و اولین نظری را که در مورد مطب می دهند، در مورد ساختمان آن است. در صورتی که ساختمان قدیمی و کلنگی باشد، به هر میزان که دندانپزشک در کار خود تخصص داشته و باشد و حتی از تجهیزات مدرن نیز استفاده کند، باز هم از نظر بیماران روش ها و نحوه درمان او مطلوب نخواهد بود و گمان می کنن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باربری سریع و آسان