نتایج جستجو برای عبارت :

مخالفت سران قوا با افزایش قیمت بنزین

صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه: در این یکی دو روز حوادثی بدنبال مصوبه سران قوا در برخی شهرها اتفاق افتاد و متأسفانه مشکلاتی هم درست شد، تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد/ چند نکته را باید توجه داشت؛ اولاً وقتی یک چیزی مصوبه سران کشور هست، آدم باید با چشم خوشبینی به آن نگاه کند. بنده البته به آقایان هم گفتم نظرات کارشناسها مختلف است و من هم صاحبنظر نیستم در این قضایا؛ لکن اگر سران سه قوه با پشتوانه کارشناسی تصمیم بگیرند من حمایت میکنم.
با توجه به اتفاقات اخیر و تجربه موفق تصویب طرح افزایش قیمت بنزین همراه با سهمیه بندی آن در جلسه سران قوا یک پیشنهاد برای تغییر قانون اساسی داشتم که به استحضار می رساند:
 
1- ساختار فعلی مجلس شورای اسلامی ملغی اعلام شده و در ساختار جدید فقط یک نماینده که عنوان ریاست قوه مقننه را خواهد داشت انتخاب شود و به عنوان نماینده قوه مقننه در جلسات مجلس شورای اسلامی سران قوا شرکت کند.
2- نهاد جدیدی با نام مجلس شورای اسلامی سران قوا تشکیل شود و اعضای آن را ت
مبحث سوم: نقش روابط دیپلماتیک در سیاست داخلی و خارجی کشورهادستگاه دیپلماسی هر کشور متشکل از دوبخش است :الف : کارگردانان وسیاست خارجی (سران کشورها )ب : مأموران دیپلماتیک (مجرییا دیپلمات)تفاوت کارگردانان سیاست خارجی با مأموران دیپلماتیک :1- کارگردانان سران تصمیم گیری هستند دیپلمات ها اجرا کنندگان هستند.2- کارگردانان ازلحاظ دیپلماتیک دارای جایگاه بالاتری هستند3-…
ادامه مطلب
حکومت سازان کتابی سیاسی می باشد
که توســــط سرگئی نیلوس نگاشته شده
است.
موضوع فرعی کتاب پروتکل سران یهود است.
که داری 24 پروتکل می باشد.
لذا نویسنده ی کتاب حکومت و شیوه ی حکومت
را از منظر سران یهود تبیین می کند.
کتابی فوق العاده عمیق و ژرف می باشد
که شیوه ی حکومت غیر انسانی را ترویج می کند
و ارزش خواندن دارد برای شناختن بعضی مسائل
لذا توصیه موکد برای عزیزان گرامی دارم که این کتاب
را حتما تهیه نموده و مطالعه نمایند.
ادامه مطلب
مخالفت #باهنر با بازگشت ادیانی/ آبروی اصولگرایان با #نیامدن_ادیانی حفظ می شود ؟:100:خبرهای
درگوشی حکایت از مخالفت جدی باهنر با بازگشت سید علی ادیانی راد به حوزه
قائم شهر با توجه به مخالفت های جدی با او در سطح منطقه دارد. بر اساس
این خبر محمد رضا باهنر که یکی از چهره هاییست که لیست اصولگرایان کشور
توسط او بسته می شود با استناد به نظرسنجی ها و رای به عدم اقبال عمومی
نسبت به ادیانی به او توصیه #آمرانه کرده که به سمت گندم قائم شهر نرود و استراحت کن
به نام خدای شنهای طبس




مزاح روحانی و لاریجانی با رئیسی بر سر شام: از هیئت‌های اطراف گرفته بودید؟
https://fararu.com/fa/news/410848

دم آقای ‎رئیسی گرم که با چلو قیمه از رؤسای قوا پذیرایی کرد + تصویر حجت الاسلام سعید لواسانی با انتشار پستی نسبت به پذیرایی ساده رییس قوه قضاییه از سران قوا واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حواشی چند روز پیش دیدار سران قوا در دفتر حجت الا
حکومت سازان کتابی سیاسی می باشد
که توســــط سرگئی نیلوس نگاشته شده
است.
موضوع فرعی کتاب پروتکل سران یهود است.
که داری 24 پروتکل می باشد.
لذا نویسنده ی کتاب حکومت و شیوه ی حکومت
را از منظر سران یهود تبیین می کند.
کتابی فوق العاده عمیق و ژرف می باشد
که شیوه ی حکومت غیر انسانی را ترویج می کند
و ارزش خواندن دارد برای شناختن بعضی مسائل
لذا توصیه موکد برای عزیزان گرامی دارم که این کتاب
را حتما تهیه نموده و مطالعه نمایند.
ادامه مطلب
محمود علیزاده معاون سازمان عمور مالیاتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه سوم اردیبهشت سال جاری شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و در حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور تمدید می شود و تمامی احکام مرتبط در این تمدید مترتب است.
معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در مورد تکالیف این دوره نی
نامه به سران

روسای محترم قوای مجریه، مقننه و قضائیه کشور
با سلام و احترام،
نیک مستحضرید که امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن قرار دارد و فرض گذرا و موقتی بودن این دشمنی و عداوت با آنچه شواهد و قرائن مختلف حقوقی، سیاسی و اقتصادی نشان می‌دهد، فرضی نادرست است. لذا مدیریت اقتصادی کشور در این شرایط نیازمند اتخاذ تصمیمات درست، آینده نگر، دقیق و کارشناسی است و هرگونه فرصت سوزی و تعلل در این امر، تبعات سنگینی برای کشور خواهد داشت. متا
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
یکی از تفریحات سالم پسرجان اینه که میاد بهت گیر میده موافقی یا مخالف؟
با چی؟ خوب مسأله همین جاست باید نشنیده تصمیم بگیری
منم که مامان بسیار اندیشمندی هستم هیچوقت زیر بار نمیرم
دیروز باز گیر سه پیچ داد و تهش من گفتم باشه هرچی هست مخالفم 
(راستش میترسم موافقت کنم؛ مخالفت کم خرج تره) :دی
بععععد از اعلام مخالفت بنده ایشون شروع کرد به شمردن شاید پنجاه تا مورد که من منظورم اینا بود و تو مخالفت کردی :))
از حموم روزانه و مسواک هر شب و کم کردن تماشای تلو
قلب عاشق محفل آیینه‌هاستنی سرای انتقام و کینه‌هاست
کودکان کینه‌ای را بنگریدغرب و شرق هر سوی عالم منترید
در دهان دوزخ و فکر بهشت؟بِدرود طوفان هر آنکه باد کشت
بی هنر هر کس به راه زور رفتکور و کر خود پای خود در گور رفت
بشنوم آغاز یک پایان سختنور بینم بعد از این توفان سخت
مردم دل در پناه عشق بادسرسلامت هر که راه عشق باد
از درون دل تمدن‌های ناببر شود، نی از سران منگ خواب
این سران با آن سران همدست کینهر دو سر از یک تن و از یک زمین
لیک این هر دو در ت
بنده به آقایان گفتم چون نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیه‌ی بنزین مختلف است، بعضی‌ها آن را لازم و واجب میدانند بعضی‌ها مضر میدانند من هم که صاحبنظر نیستم بنابراین اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت میکنم.
 
من این را گفتم، حمایت هم میکنم. سران قوایند، نشستند با پشتوانه‌ی کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم؛ (وقتی یک چیزی مصوبه‌ی سران کشور هست، آدم باید با چشم خوش‌بینی به او نگاه کند)
 
یقیناً بعضی از مردم از ا
رفتارهای عزتمندانه مقام معظم رهبری از کجا ناشی میشود؟
ایشان طبق منطق قرآنی باور دارند که عزت از آن خدا و رسول و مومنان است نه از سران دولت‌های کفر و استکبار آمریکا و اروپا. بر این اساس خود را در مقابل سران کفر کوچک نمی کنند بلکه با عزت نفس تمام رفتار می کنند.
یَقُولُونَ
لَئِنْ رَجَعْنَا إِلَى الْمَدِینَةِ لَیُخْرِجَنَّ الْأَعَزُّ مِنْهَا
الْأَذَلَّ ۚ وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ
وَلَٰکِنَّ الْمُنَافِقِینَ ل
رفتارهای عزتمندانه مقام معظم رهبری از کجا ناشی میشود؟
ایشان طبق منطق قرآنی باور دارند که عزت از آن خدا و رسول و مومنان است نه از سران دولت‌های کفر و استکبار آمریکا و اروپا. بر این اساس خود را در مقابل سران کفر کوچک نمی کنند بلکه با عزت نفس تمام رفتار می کنند.
یَقُولُونَ
لَئِنْ رَجَعْنَا إِلَى الْمَدِینَةِ لَیُخْرِجَنَّ الْأَعَزُّ مِنْهَا
الْأَذَلَّ ۚ وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ
وَلَٰکِنَّ الْمُنَافِقِینَ ل
عنوان مطلب چیزی شبیه به شوخی یا مثلا یه لطیفه خنده دار می مونه امّا خیلی از ما دنبال همین موضوع هستیم. من کاری به تفکرِ درست یا غلطش ندارم امّا هر کس با هر تفکّر و دیدگاهی قطعا مخالفانی خواهد داشت. قرار هم نیست این مخالفت چندان هم تو چشم باشه و خیلی وقت ها با باز شدن سرِ صحبت و یا بوجود اومدنِ یک سری شرایط که آدما خودشون رو بهتر نشون می دن این مخالفت ها بیشتر به چشم میاد. مثلا اگه من یه مطلب بنویسم درباره طرفداری از رهبری، قطعا خیلی ها می پسندن و
پرده اول : بنزین گران می شود
پرده دوم : همه مردم شاکی از این وضع به داخل خیابون میاند و معترض به این وضع
پرده سوم : معلوم نیست چه خبر اشرارند یا دولتی ها که هر کدام یک جا را اتیش میزنند و به پای مردم ثبت می کنند
پرده چهارم : صحنه های اعجاب انگیز که هر موقع اعتراض مردم از تلویزیون می بینیم که یه عده قران اتیش میزنند و اموال عمومی را خراب می کنند (اقا من فهمیدم این اشرار مغز ندارند جون میدونند وقتی به دین و مذهب مردم توهین بشد دو دستگی میشد چرا باز ای
گاهی وقت ها نون توی متفاوت بودنه. حالا این نون می‌تونه هر چی باشه، توجه، پول، احترام و اعتماد به نفس کاذب یا غیرکاذب. نتیجه هم می‌تونه هر چی باشه، مثبت باشه یا منفی ! خیلی وقت‌ها می‌بینی شخصی برای هر چیزی که پیش میاد، حتی یه چیز خیلی عادی که شاید بازخوردها و فیدبک‌های تقریبا مشابه داشته باشه (با وجود تمام تفاوت‌هایی که موجوده)، میاد تا اصل موضوع رو نقض کنه. تا این‌جا مشکلی نیست، چون سلیقه ها، افکار و برداشت‌های آدم‌ها متفاوت هست. مشکل از
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته: صادرات کالای بی کیفیت یعنی بدنام شدن کالای ایرانی
جناب وزیر بهتر بود به جای مخالفت با صادرات کالای بی کیفیت، به شکل مبنایی با تولید کالای بی کیفیت مخالفت می کرد. متأسفانه معدودی از کالاهای بی کیفیت تولید داخل اعتماد هموطنان را نسبت به حمایت از تولید ملی مخدوش ساخته و آنان را به سمت خرید کالاهای خارجی سوق داده است. صادرات، پیشکش؛ شما فعلا همین مصرف کنندگان داخلی را دریابید.
وظیفه نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخ
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کیهان در ویژه های خود نوشت:
مجمع روحانیون در آستانه روز قدس، ضمن صدور بیانیه‌ای، این روز را میراث امام خمینی (ره) دانسته بود. اما خاتمی و موسوی خوئینی‌ها و برخی افراد مشابه آنها که نقشی فعال در مهندسی فتنه و آشوب ۱۰ سال قبل داشتند، مانند سال‌های اخیر باز هم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی حاضر نشدند.
گفتنی است آشوبگران تحریک شده از سوی سران فتنه سبز، در روز قدس سال ۸۹ اقدام به راهپیمایی جداگانه کرده و شعار «نه غزه نه ل
جنبش زنان در ایران به جنبش اجتماعی زنان ایرانی در دوره‌های مختلف، برای به دست آوردن حقوق زنان و تلاش آنان برای از بین بردن موقعیت فرودست زنان گفته می‌شود. نمونه این پدیده در سال‌های ۱۲۸۹ تا ۱۳۱۱ دیده می‌شود.
جنبش‌های اجتماعی توسط گروهی ناراضی از وضع موجود شکل می‌گیرد که نظم اجتماعی موجود را به چالش می‌کشند و قصد تغییر یا اصلاح آن را دارند. فعالیت آنان مداوم و پیوسته است (برخلاف شورش و کودتا) و در ابتدای کار با مخالفت عمومی روبرو می‌شوند
اول اینکه،شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا فقط سه نفر نیستند و تعداد آنها 17 نفر است!
10 نفر از دولت،4 نفر از مجلس،3 نفر از قوه قضاییه
دوم اینکه،رهبری،دیکتاتور نیست،یعنی نظر دیگران برایشان مهم است،خودشان گفتند نظر کارشناسی خاصی (درباره نحوه سهمیه بندی و حدود قیمت بنزین) ندارند و نظرات کارشناسان، مختلف و متفاوت است،پس رهبری در مسائل تخصصی به کارشناس رجوع میکنند.
سوم اینکه،رهبری میدانند مردم ناراضی و ناراحت اند،که این ناراحتی اولا به دلیل گران
بیاییم مختصرا مرور کنیم:
صبح از خواب بیدار می شویم و روبرویمان این خبر را می بینیم؛ بنزین 3هزار تومانی! به همین راحتی بنزین سه برابر شده! کی؟ همین چند ساعت پیش! چطور؟ سران قوا تصمیم گرفته اند! چرا؟ کسی جواب نمی دهد.
کمی بعد با بارانی از تیترهای غیررسمی دیگر مواجه می شویم که می گویند قرار است همه چیز به تبع گرانی بنزین گران شود؛ طبیعی هم هست، وقتی قیمت حمل و نقل بالا برود قطعا قیمت کالاها هم بالا خواهد رفت و این یعنی تورم!
مقصر کیست؟ شورای سران ق
سفیرچین در ایران ضمن اعلام مخالفت از تحریم های یک‌جانبه آمریکا برعلیه ایران، گفت: ما آماده همکاری همه جانبه با ایران هستیم.
 
به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «چانگ هوآ» امروز در دیدار با استاندار زنجان به موقعیت سوق الجیشی زنجان اشاره و اظهار کرد: این استان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و همین موجب جایگاه ویژه آن شده است.
 
سفیرچین در ایران با اشاره به پیشینیه زنجان و وجود آثار تاریخی ارزشمند بالاخص گنبد سلطانیه افزود: این آثار تاریخ
همه چیز به طرز ناامید کننده‌ای یکسانه. دانشجو نمیدونه چی میخواد و مطالبه‌اش چیه فقط توی یه جو احساسی قرار میگیره و شعار مرگ بر این و اون میده. آخه رئیس دانشگاه بنده خدا چجوری می‌تونه استعفای سران قوا رو واسه تو برآورده کنه. راستشو بخواین بعضی وقتا فک میکنم نکنه حقمونه این همه ظلم. از بس خودمون احمق و بی‌مصرفیم. غم منو گرفته از این جو غیر منطقی حاکم بر تمام انسان‌های دانشگاهم.
پیشتر مقاله ای در بارۀ عمان در آخرالزّمان در کانال گذاشتیم و به نکات مهمی در آن جا اشاره کردیم، ولی چند روز قبل آن را برای ویرایش برداشتیم تا مباحث درگیری در تنگه هرکز را طبق پیشبینی روایات اسلامی بر آن بیفزاییم. 
چنان که می دانید، سلطان قابوس پس از خرشیدگرفتگی 5 دی 1398، در عصر جمعه 20 دی 1398 درگذشت، و در مبحث «آثار و پیامدهای خُرشیدگرفتگی در صورت فلکی قوس» از «درگذشت مردی بزرگ‌جایگاه» خبر داده شده بود، که ممکن است همین شخص و حتی پادشاهی بزرگتر
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است ضد انقلاب و دشمنان ایران
پس از بسته شدن درب اماکن زیارتی به علت شیوع بیماری کرونا، مکررا شاهد مخالفت عده ای هستیم که این کار را ستم در حق اهل بیت میدانند. این نظر هم توسط طرفداران جمهوری اسلامی بیان میشود و هم توسط برخی مخالفان مذهبی جمهوری اسلامی. اما این عده مخالف بعضا با مقایسه ج.ا با بنی عباس و رضاشاه، میگویند همانطور که بنی عباس مانع زیارت مزار ائمه میشد ج.ا هم مانع زیارت شده و ج.ا کاری را انجام داد که حتی رضاشاه هم نتوانست انجام دهد.
 
دوستانی که چنین قیاسی میکنن
عمر بن خطاب به عنوان اصلی ترین معترض نزد حضرت آمد و گفت: یا رسول الله، آیا ما مسلمان نیستیم؟ فرمود: «بله». با گستاخی گفت: پس چرا ما را به این ذلت و خواری در دین مبتلا می کنی؟! پیامبر «صلی الله علیه و آله و سلم» با اشاره به اینکه پروردگار دستور مصالحه داده فرمود: «من بنده خدا و پیام آور اویم و با دستوراتش مخالفت نخواهم کرد. همچنین خداوند به من وعده پیروزی داده و هرگز خلاف وعده عمل نمی کند.» اما عمر برای مقابله با سخن حضرت، نزد اصحاب دیگر رفت و مخال
دانلود سریال vikings  با لینک مستقیم و رایگان
نام سریال: Vikingsژانر: اکشن، درام، تاریخیسازندگان: Michael Hirstستارگان: Travis Fimmel, Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgårdسالهای پخش: ۲۰۱۳–امتیاز: ۸٫۶ از ۱۰شبکه پخش کننده: Historyپخش: پنجشنبه ها (۴۵ دقیقه)کیفیت: BluRayاطلاعات بیشتر: کلیک کنیدخلاصه داستان: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را
"چون دنیا به کسی روی آرد، نیکویی های دیگران را بدو به عاریت سپارد، و چون بدو پشت نماید، خوبی هایش را برباید". این گفته حکیمانه که در نهج البلاغه به امام علی (ع) منسوب شده است به خوبی حال و روز حاکمان کشور ما را در دوران های مختلف نشان می دهد.
 هنگامی که زمانه با آنها همراهی می کند مردم هر آنچه خوبی است را به آنها نسبت می دهند، حتی اگر لایق آن نباشند. و هنگامی که در چشم مردم بی ارزش می شوند حتی خوبی هایشان را نیز کتمان می کنند. برای مثال در سالهای آخ
هم ثروتمند بود و هم جایگاه اجتماعی ویژه ای داشت خواستگارهای زیادی هم داشت یکی از یکی ثرتمندتر.  سران قبائل و طوایف یکی یکی می آمدند و دست از پا دراز تر برمیگشتند. و چه هزینه ها و عمرهایی که هدر دادند در راه به دست آوردن او. 
اما او جوانی را انتخاب کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت
حضرت خدیجه هرچند ثرتمند و دارای جایگاه اجتماعی خاصی بود اما معیارهایش مادی نبودند و بالاخره محرم حریم نبوت شد و به همسری رسول خدا (ص) در آمد. 
یک بار به سفر قم که رفته بودیم، یکی از بزرگان نظامی آمده بودند که شهید حامد خیلی تلاش کرد او را ببیند تا برگه اعزام به سوریه اش را امضا کند، تصریح کرد: گاهی برای رفتن صحبت می‌کرد که من در اوایل با این موضوع مخالفت می‌کردم چون این موضوع برایم ملموس نبود. همسر شهید کوچک زاده خاطرنشان کرد: حامد و دامادم هر دو برای اعزام به سوریه اسم نوشته بودند که چون حامد به دلیل مخالفت های من مدارکش کامل نبود، از تهران به او زنگ زدند که دامادم به سوریه اعزام شد
سگی بدتر زسگ ها زرد امریکا
           به سانش همرهی هم درد امریکا
تویی ای بی صفت بی محتوایی
          کرروبی مکر از دل سرد امریکا
همی در فتنه ها هم می گدازی
          علمداری به خون از گرد امریکا
همی دیروز آتش بر خیمه بودید(همه سران فتنه که برای دشمن نا حق مقابل سیدالشهدا(ع)ایستادند)
         همی قاسم بخون از طرد امریکا
 
 
 
سگی بدتر زسگ ها زرد امریکا
  به سانش همرهی هم درد امریکا
تویی ای بی صفت بی محتوایی
      کرروبی مکر از دل سرد امریکا
همی در فتنه ها هم می گدازی
     علمداری به خون از گرد امریکا
همی دیروز آتش بر خیمه بودید(همه سران فتنه که برای دشمن نا حق مقابل سیدالشهدا(ع)ایستادند)
   همی قاسم بخون از طرد امریکا
 
 
 
من از امروز عصر به خدا قول میدهم تا جایی که ممکن است و می توانم نماز هایم را اول وقت بخوانم و همیشه این جمله در ذهنم باشه که خدا داره امتحان میکنه ببینه اون کار یا ...را ول میکنم برم طرف خدا برم وقتی که صدام زد و به قول شهید رجایی:
وقتی یکی از سران کشور میخواد بامن صحبت کنه من باید زود از بین خبرنگاران برم پیشش
چه بسه به این که اون طرف خدا باشه ....
 من هم چله میگیرم پای عهدم میمونم از امرو تا 25 مهر
 
سر صحبتم با اون مسؤلیه که حتی اگه بنزین بشه لیتری صدهزارتومنم باز با اون حقوق 300/400 میلیونیش در هرماه براش چیز خاصی نیس چون با پولی که هرماه به حسابش واریز میشه براش فرقی نمیکنه بنزین هزارتومن باش یا صدهزارتومن!
واقع سران یک کشور که ب قول خودشون الان چرخاننده یک کشور هسن این درک و فهم رو ندارن که بعد از اینهمه بدبختی و فشاری که روی مردم هست نباید فشار بیشتری تحمیل شه!
و بدتر از اون قطعی اینترنتی که همه بهش نیاز دارن...
سلام. دختری 32 ساله و شاغل و مجرد هستم. 4سالی هست که یک خواستگار دارم که بخاطر آشنایی بیشتر باهم رابطه پیدا کردیم و بهم علاقه داریم ولی خانواده من مخالف این ازدواج هستن. چون من شغل دایمی دارم و ایشون شغل آزاد دارن. هر تلاشی کردیم که راضیشون کنیم نتونستیم. هیچ مشکل دیگری ندارن. لطفا راهنمایی کنین که چیکار کنیم. از این وضع خسته شدیم.
 
مشاور گفته:
با سلام خدمت شما دوست عزیزبهتر است سعی کنید در این مورد با مشورت با خانواده ، مشاوره پیش از ازدواج، تح
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
آخرین لحظات عمر شریف پیامبر(ص) چه گذشت؟
 
 به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، آخرین روزهای زندگانی پیامبر از فصول بسیار حساس و دقیق تاریخ اسلام است، اسلام و مسلمانان در آن روزها، ساعات دردناکی را می‌گذراندند، مخالفت علنی برخی صحابه و سرپیچی آنان از شرکت در سپاه اسامه، حاکی از یک سلسله فعالیت‌های زیرزمینی و تصمیم جدی آنان بود که پس از درگذشت پیامبر، حکومت و فرمانروایی و امور سیاسی اسلام را قبضه کنند و جانشین رسمی پیامبر را که د
یک قناری به نام آزادی
در قفس نغمه خوان شده بود
او برای بذر های قفس
مثل یک باغبان شده بود
یک کلاهک برای راحتی اش
بر سرش سایه بان شده بود
او برای گذشتن اوقات
با غمش هم آشیان شده بود
آن قناری در اوج تنهایی
همنشین سران شده بود
او برای شکستن حصرش
با خدایش هم زبان شده بود
چونکه حصر را بشکست او
داغدار بلبلان شده بود
بعد از آزادی اش قناری ما
در پی آب و دان شده بود
آن قناری درون دنیایش
مثل آوارگان شده بود
حال دیگر قناری ما
همره خستگان شده بود
آن قناری برا
ولادت حضرت عیسی
 
حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر بزرگ الهی و اولوالعزم، در روز 25 دسامبر سال اول میلادی، 622 سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، در بیت لحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد. با این حال تاریخ تولد حضرت عیسی(ع) دقیق نیست و در قرن ششم قبل از هجرت، روز 25 دسامبر به عنوان عید میلاد مسیح(ع) برگزیده شد، درصورتی که تاریخ‏نویسان، معتقدند تولد ایشان 4 یا 6 سال قبل از آن بوده است. حضرت عیسی(ع) به فرمان خداوند، به گونه‏ای اعجازآمیز از مادری باکر
۹۰ به ۱۰ دوباره هوا می‌شود؟ نتایج استقلالِ استراماهوچی علیه قانون سازمان لیگ
قرعه‌کشی لیگ نوزدهم این نوید را می‌داد که برای اولین بار قانون ۱۰-۹۰ اجرا شود اما به نظر می‌رسد این قانون اجرایی نخواهد شد. فعلا اوضاع استقلال خوب پیش نرفته و ۲ گل در دقایق پایانی باعث شده این تیم یک شکست برابر ماشین‌سازی و سپس توقف برابر فولاد را تجربه کنند
این نتایج اما از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است. استقلال هفته چهارم میزبان دربی رفت است و باید ۹۰ درصد سکوه
سلام
بنده دختری هستم از یه خانواده معمولی، چند ماهی با آقا پسری که از خودم 3 بزرگتر بود و به ایده آل های من نزدیک بود آشنا شدم (البته با آگاهی خانواده ها)، برای خوشحالیم تلاش میکرد، تحصیلکرده و دارای ظاهر خوب و کار خوب بود، همه چیز داشت خوب پیش میرفت، ایشون از نظر فکری و اخلاقی به دل من نشسته بودن تا اینکه پدرم با جدیت گفت چون برای یه شهر نیستیم مخالفم و راضی نیستم و مخالفت شون رو به من و ایشون هم اعلام کردن.
ایشون هم گفتن دو نفر که به سن ازدواج م
اصلاحات تازه طرح کودک همسری/ اضافه شدن شرط فاصله سنی و تاکید روی ممنوعیت ازدواج زیر ۱۳ساله‌ها
طرح مبارزه با کودک همسری، یکی از طرح‌هایی بود که سال گذشته فراکسیون زنان آن را به مجلس تقدیم کرد اما در کمیسیون حقوقی قضایی رای نیاورد. این طرح قرار بود قانون را ملزم کند تا از ازدواج دختران زیر ۱۳ سال و پسران زیر ۱۵ سال جلوگیری کند و طی آن اگر پدر فرزند یا حتی قاضی، فرد را مجبور به ازدواج کند محکوم شود. این طرح باوجودی که نتوانست نظر مثبت مخاطبان ر
سلام دوستان
من حدود دو سال با دختری بودم و رابطه ما فراز نشیب هایی داشت، ولی در کل خوب بودیم. ایشون در این مدت خواستگارهایی داشتن ولی همه رو رد میکردن تا اینکه خواستگار براشون اومد و پدرشون گفتن باید ازدواج کنید، با وجود مخالفت دختر پدرشون گفتن باید ازدواج کنی وگرنه قید خانواده ت رو باید بزنی ، دختر مورد علاقه بنده هم از یه مرحله ای کم آورد و گفت دیگه نمیکشم تو هم برو تا از دست من و خانوادم راحت بشی ولی هر چی گفتم بمون گفت نه دیگه نمیتونم.
ببین
فقط با #ولایت_مداری آرام شوید
عموم مردم و بخشی از بدنه حزب الله از بیانات رهبری در حمایت از تصمیم سران قوا در مسئله #گرانی_بنزین قانع نشده و هیچ تبیین و تحلیلی را هم قبول ندارند. سال 60 وقتی آیت الله خامنه ای به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند قصد داشتند آیت الله مهدوی کنی یا فرد دیگری را برای نخست وزیری معرفی کنند
ادامه مطلب
من از امروز عصر به خدا قول میدهم تا جایی که ممکن است و می توانم نماز هایم را اول وقت بخوانم و همیشه این جمله در ذهنم باشه که خدا داره امتحان میکنه ببینه اون کار یا ...را ول میکنم برم طرف خدا برم وقتی که صدام زد و به قول شهید رجایی:
وقتی یکی از سران کشور میخواد بامن صحبت کنه من باید زود از بین خبرنگاران برم پیشش
چه بسه به این که اون طرف خدا باشه ....
 من هم چله میگیرم پای عهدم میمونم از امرو تا 25 مهر
عهد نامه شماره یک : نماز اول وقت
⚠️ «کم کم خواهند گفت روی #حجاب تاکید نکنید!» گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز: آمریکایی‌ها فعلا می گویند در منطقه فعال نباشید، به جبهه مقاومت کمک نکنید، توان دفاعی خود را متوقف کنید. بعدا هم خواهند گفت از قوانین دینی دست بردارید و بر موضوع حجاب نیز تأکید نکنید! خواسته‌های آمریکا هیچگاه تمامی ندارد. نمیشود برای رفع مشکلات کشور به انتظار خارجی‌ها ماند؛ یک مدتی منتظر بمانیم به خاطر برجام، یک مدت منتظر بمانیم که آیا رئیس‌
آسوده دلان را غم شوریده سران نیست
این طایفه را غصه رنج دگران نیست راز دل ما پیش کسی باز مگویید
هر بی بصری با خبر از بی خبران نیست غافل منشینید ز تیمار دل ریش این شیوه پسندیده صاحبنظران نیست ای همسفران باری اگر هست ببندید
این خانه اقامتگه ما رهگذران نیست ما خسته دلان، از بر احباب چو رفتیم چشمی زپی قافله ما، نگران نیست ای بیثمران سرو شما سبز بمانید مقبول ، بجز سرکشی بی هنران نیست در بزم هنر ، اهل سیاست چه نشینند میخانه دگر جایگه، فتنه گران ن
انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 2 اسفند ماه 1398 در ایران برگزار گردید.
جستاری در نتایج انتخابات خصوصاً در مناطقی با بافت قومی- عشیره ای و با حساسیتهای مذهبی، تحلیلی از افکار عمومی جامعه در مورد افراد و همچنین نوعی مردم شناسی محسوب می گردد.
در حوزه انتخابیه سیستان شامل 5 شهر شمالی (هیرمند، هامون، نیمروز، زابل و زهک) محمد سرگزی دادستان سابق زابل که با بسیاری از سران طوایف وارد ائتلاف شده بود و رای خود با اهل سنت را قطعی کرده بود با 74 هزار رای
می دانم احتمالا دیده اید اما عکس ها را باید خیره شد.اینجا نه پاریس هست نه لندن.اینجا یکی از بزرگ ترین صفحات تاریخ است. برخی متولدین دهه شصت یا هفتاد که آخرین کتاب تاریخی که مطالعه کردند همان تاریخ دبیرستان است و سیاست را کثیف میدانند و از آن دوری میکنند ، از بانوان داخل این سه عکس بیشتر میدانند که سال 57 و 58 چه شد ! باورتان میشود ؟! تَکرار میکنم. بعضی علامه صفتانِ امروزی، بیشتر از کسانی که در زمان خودشون زندگی می کردند ؛ میدانستند.این روشن فکران
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درس خارج فقه:
قبل از اینکه بحث را شروع بکنیم، من عرض بکنم که در این یکی دو روز خب یک حوادثی به دنبال مصوبه‌ی سران کشور، سران قوا اتفاق افتاد؛ دیروز، دیشب، پریشب، در برخی از شهرهای کشور، و متأسفانه مشکلاتی هم درست شد، تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد، از این کارها هم شد در این یکی دو روزه. چند نکته را باید توجه داشت.
اولاً وقتی یک چیزی مصوبه‌ی سران کشور هست، آدم باید با چشم خوشبینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، بازسازی ملک در صورت مخالفت برخی مالکان اینگونه صورت می گیرد که آن دسته از مالکانی که موافق باز سازی ساختمان هستند می توانند به مراجع قضایی مراجعه نمایند و در صورتی  سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری عمر مفید ساختمان به پایان رسیده و یا به هر دلیل دیگری ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر یا ضرر مالی و جانی برود و اقلیت مالکان قسمت های اختصاصی در تجدید بنای آن موافق نباشند ، آن دسته از مالکان که قص
۲۶۸۲ - «شهرام همایون» سلطنت‌طلب مقیم آمریکا، با اذعان به ارتباط نزدیکان «ربع پهلوی» با سران رژیم سعودی، گفت: “پشت برگزاری کنسرت‌های اخیر خواننده‌های لس‌آنجلسی در عربستان (که با دستور و در تلویزیون ولیعهد سعودی برگزار شد) «شهریار آهی» از نزدیکان شاهزاده است ... عربستان سعودی، اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی را خریده است...”منبع: www.tiny.cc/mzdr122
دانلود فایل اصلی
 
بعد از پایان لیگ‌های معتبر اروپایی و آغاز نقل و انتقالات خبرهای مبنی بر علاقه پاریس سن ژرمن به سنگربان جوان روسونری به گوش می‌رسید.
سران میلان پس از ارزیابی‌های خودت و با توجه به پیشنهاد پاریس، میلان این مبلغ را کم دانسته و پس از آن نه تنها قصد فروش سنگربان 20 ساله خود را ندارد بلکه قصد دارد تا قرارداد دوناروما را تمدید کند، همچنین دوناروما اعلام کرده است که در میلان خوشحال است و قصد ترک روسونری را ندارد.
رسول الله (صلی الله علیه و آله) :المُؤْمِنُ یَأْکُلُ بشَهْوَةِ أهْلِهِ ،والمُنَافِقُ یَأْکُلُ أهْلُهُ بِشَهْوَتِهِمومن به میل خانواده ی خود غذا میخورد، و منافق خانواده اش به میل او می خورند.
اگه جامعه رو هم یه خانواده بزرگ ببینیم...سران نظام حکم پدران جامعه رو دارند و طبق این روایت سزاواره اون جایی که منع شرعی و عقلیی در کار نیست، خواهش خودشون رو کنار گذاشته و با خواسته و میل جامعه همراهی نمایند که نتیجه این گذشت البته نیست مگر انسجام ودلگر
بسمه تعالی
از کوزه همان برون تراود که در اوست
از غرب باوران و کدخداچرستان بیش از این هم انتظاری نیست ؛بعد از توهین سران 3 رژیم خبیث انگلیس ،آلمان و فرانسه و صدور بیانیه و بیان خزعبلات بر ضد ایران اسلامی انتظار ملت سرافراز ایران اسلامی از جناب آقای روحانی واکنشی شایسته بود ولی جناب روحانی بجای واکنش شایسته و دادن پاسخ قاطع به یاوه گویی های سران این 3 رژیم در اقدامی منفعلانه تاکنون به دیدار با یکی از این 3 خبیث (ماکرون)تن داده.
 جای این سوال باق
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید مهدی باکری)
یکی از همرزمان شهید می گفت:
مهدی از کشتن نفرت داشت. هدف او پیروزی بر سران عراق بود نه مردمشان. همیشه می گفت:(هر وقت دیدید دشمن تسلیم شد دیگه شلیک نکنید.) دیدن کشته های عراقی ناراحتش می کرد و روی آنها پای نمیگذاشت. گاها پیش می آمد که
ادامه مطلب
بسم‌الله...
سلام!
+
دوری، دوری است. طول مدت و فاصله‌ش تسکین‌ش نمی‌دهد.
فرقی نمی‌کند آن کسی که دوست‌ش داری، رفته باشد جایی دور در شهرِ تو و یا جایی دور در این عالم. فرقی نمی‌کند قرار است چند وقت این دوری ادامه داشته باشد.
اوضاعِ آدمی‌زاد در این دوری پریشان می‌شود.
انگاری امنیتِ تو در کنار کسی است که عزیزِ توست.
حالا، یک کمی می‌فهمم چرا هم‌سران رزمنده‌ها طی سال‌های جنگ امنیت ظاهریِ شهر خودشان را رها می‌کردند و می‌رفتند دزفول و اندیمشک و
بنزینکمتر از یک ماه دیگر بنزین دو نرخی و مجددا سهمیه‌بندی خواهد شد. این تصمیم در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا اتخاذ شده است.قیمت بنزین سهمیه‌ای افزایش چندانی نخواهد یافت و میزان آن احتمالا کمتر
از ۳۰ درصد خواهد بود. در عین حال قیمت دوم بنزین نیز فاصله زیادی با قیمت
اول ندارد.
ادامه مطلب
 قاسم ز جهان چو بست دیده
از چشم جهانیان خواب پریده
 
او در این جهان هیچ نیآسود
روشن بنمود این ره مه آلود
 
 سردار بخفت به تیغ رعدی
آن تیغ که زد به جسم مهدی
 
آن تیغ  کبود محنت آلود
بنشست بر پیکر دو مقصود
 
لعنت به کبودی تو ای رعد
لعنت به یزید و عمر سعد
 
لعنت به سگان استخوان خوار
لعنت به سران ارتش جهان خوار
 
لالایی قشگی است حقوق انسان
تا خواب شویم جملگی بدین سان
 
خون خواهی تو در جغرافیایی عشق است
از صنعا، تهران ، تا بغداد و دمشق است
..............
ادام
سلام
خواهری دارم 25 ساله، حدود یک سال پیش با پسری آشنا شد، پسر حدود ۴ یا ۵ سالی کوچیکتره از خواهرم. در ابتدای آشنایی شون پسره سن واقعیش رو به خواهرم نگفته بود، میگفت نخواستم از دستت بدم سر مسئله سن، با صحبت هایی که روانشناسان معروف در مورد سن مطرح کردن اختلافی سر سن چه از لحاظ سن تقویمی یا روانی ندارن.
خاله پسره با خواهرم در مورد ازدواج صحبت کرده بود که کمک شون میکنه، فقط کافیه مادر پسره راضی بشه، یه مدت که از رابطه شون گذشت پسر این طور که خودش م
در خطبه های نماز عید فطر: مسئله فلسطین، اینروزها جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است/ اجلاس بحرین متعلق به آمریکاییهاست لکن حکام بحرین با ضعف و ناتوانی زمینه ساز این کار شده اند/ معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد و ما تشکر میکنیم از کشورهای عربی و گروه های فلسطینی که با آن مخالفت کردند و همچنین. امیدواریم که حکام بحرین و سعودی بفهمند پا در چه باتلاقی میگذارند.
۲۶۷۳ - در حالیکه در سال ۱۳۵۷ «سرانه پزشک در ایران» حدود ۰.۲۵ پزشک به ازای هر هزار نفر بود(۱) و خیلی از آن را هم پزشکان غیرایرانی تشکیل می‌دادند، اما به‌دلیل ارتقاع چشمگیر خدمات بهداشتی و درمانی در دوران جمهوری‌اسلامی، این شاخص در سال ۱۳۹۸ به حدود ۱.۶ پزشک به ازای هر هزار نفر رسیده است(۲).منبع: ۱-  www.mshrgh.ir/829965۲- www.tn.ai/2132729
دانلود فایل اصلی
هم ثروتمند بود و هم جایگاه اجتماعی ویژه ای داشت خواستگارهای زیادی هم داشت یکی از یکی ثرتمندتر.  سران قبائل و طوایف یکی یکی می آمدند و دست از پا دراز تر برمیگشتند. و چه هزینه ها و عمرهایی که هدر دادند در راه به دست آوردن او. 
اما او جوانی را انتخاب کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت
حضرت خدیجه هرچند ثرتمند و دارای جایگاه اجتماعی خاصی بود اما معیارهایش مادی نبودند و بالاخره محرم حریم نبوت شد و به همسری رسول خدا (ص) در آمد. 
 قاسم ز جهان چو بست دیده
از چشم جهانیان خواب پریده
 
او در این جهان هیچ نیآسود
روشن بنمود این ره مه آلود
 
 سردار بخفت به تیغ رعدی
آن تیغ که زد به جسم مهدی
 
آن تیغ  کبود محنت آلود
بنشست بر پیکر دو مقصود
 
لعنت به کبودی تو ای رعد
لعنت به یزید و عمر سعد
 
لعنت به سگان استخوان خوار
لعنت به سران ارتش جهان خوار
 
لالایی قشگی است حقوق انسان
تا خواب شویم جملگی بدین سان
 
خون خواهی تو در جغرافیایی عشق است
از صنعا، تهران ، تا بغداد و دمشق است
..............
ادام
نام سریال: Vikings ژانر: اکشن، درام، تاریخی سازندگان: Michael Hirst ستارگان: Travis Fimmel, Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgård امتیاز: 8.6 از 10 کیفیت: BluRay خلاصه داستان: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در م
نام سریال: Vikings ژانر: اکشن، درام، تاریخی سازندگان: Michael Hirst ستارگان: Travis Fimmel, Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgård امتیاز: 8.6 از 10 کیفیت: BluRay خلاصه داستان: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در م
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهر باستانی نائین،شهری به قدمت تاریخ
به اعتقاد عده ای ،این شهر نوآئین بود،چرا که کوروش وقتی قوم یهود را از اسارت بخت‌النصر آزادساخت ،عده ای یهودیان به همراه کوروش وارد ایران شدند،اینان کوروش را مسیح موعود و نجات دهنده قوم یهود میدانستند،ودر منطقه استخر مستقر شدند و شهری را بنیان نهادند که چون آئینشان با آئین ایرانیان متفاوت بود به عنوان شهر نوآئین خوانده شد و به مرور گذشت قرن ها
نکته قابل توجه در ازدواج جوانان اینجاست که هر مخالفتی با ما به معنای بد بودن مخالف یا سوء نیت او نیست. دقیقا همان طور که هر موافقتی با فرد انتخابی ما به معنای درست بودن نیت شخص موافق و حسن نیت او نیست.به خاطر این که معمولا عمده مشکل سر راه انتخاب مورد مناسب برای ازدواج، عدم آشنایی با ملاک ها و لااقل نداشتن اولویت بندی و بارم بندی در آن ملاک هاست، لازم است این قضیه  یادآوری شود که اولین قدم در دفاع ما از فرد مورد نظر، این است که انتخاب ما قابلیت
سلام
یه دهه هشتادی هستم و سال اول دانشگاه، از دوران کودکی به دنبال علاقه ام که راه انداختن یه بیزینس و ثروتمند شدن بود، حرکت و تلاش میکردم و این علاقه روز به روز بیشتر شد تا این که فهمیدم بیشترین چیزیه که دوستش دارم، آدم بسیار سخت کوش، منظم، منظبت و دقیقی هستم .
یه روز داشتم به برنامه هام برای موفقیت و رسیدن به اهدافم فکر میکردم که حرف پیشنهاد ازدواج به من شد و من هم که توی برنامه های زندگیم به این مورد فکر هم نمیکردم حرف خانواده رو قطع کردم و م
نام سریال: Vikings ژانر: اکشن، درام، تاریخی سازندگان: Michael Hirst ستارگان: Travis Fimmel, Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgård امتیاز: 8.6 از 10 کیفیت: BluRay خلاصه داستان: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در م
«صد بار پیامک می دهم!هزار بار تک زنگ میزنم که پیامک ها را چک کند!وقتی جواب داد شروع میکنم از اینکه شدیدا دلتنگش هستم و اگر تا همین فردا نبینمش قطعا به یک نحوی یا می میرم و یا خود کشی میکنم، بگویم !وقتی پاسخ می دهد که خب کجا قرار بگذاریم می گویم که اصلا مهم نیست و هر جایی که او بگوید! خلاصه مکالمه تمام می شود و قرار می شود فردا شب در فلان جا او را ملاقات کنم! صبح که می شود پیام می دهم که اصلا حال آن فلان جا را ندارم و هماهنگ کرده ام که به یک جای دیگر ب
 
بالاترین امید مردم برای انتخاب یک نماینده، تاثیرگذاری در امور مرتبط با معیشت است. میلیون ها تومان برای تشکیل یک جلسه در مجلس و امتیازاتی که به نماینده می رسد، صرف می شود.
اگر قرار است یک امضای موازی از طرف چند نفر جایگزین مصوبات مجلس شود و نمایندگان نتوانند در مهمترین تصمیمات اقتصادی که زندگی ملت را زیر و رو می کند نظر موافق یا مخالف بدهند، خوب در مجلس را گل بگیرید تا لااقل بودجه ای هنگفت به نفع بیت المال صرفه جویی شود.
رییس مجلس، مسئول ادا
افزایش جذب بازیکن از سوی تیم های لیگ برتری منتفی شد و تیم ها باید طبق قوانین قبلی نسبت به جذب بازیکن اقدام کنند.
طبق تصمیم هیات رییس فدراسیون فوتبال این فصل هم تیم ها حق جذب 18 بازیکن بزرگسال، 3 بازیکن زیر 25 سال از تیم خودی و 9 بازیکن زیر 23 سال خواهند داشت.
هم چنین میزان جذب بازیکن از تیم های لیگ برتری 6 بازیکن و برای دو تیم دسته اولی که به لیگ برتر صعودکرده اند، 8 بازیکن است.
پیش ازاین برخی تیم ها تقاضای افزایش سهمیه جذب بازیکنان بالای 23 سال را داش
رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سند نهایی چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران به سران سه قوه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افق روشن ایران را در ۱۴۰۴ هجری شمسی ترسیم کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، براساس این سند راهبردی، ایران کشوری توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، باهویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین الملل خواهد بود.
ادامه مطلب
  با وجود مخالفت استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند همچنان روی مواضع خود مبنی بر کناره‌گیری ایستاده است.


 
    بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند حدود 2 هفته پیش اعلام کرد که بنا بر دلایل شخصی و عقاید خود از هیات مدیره استقلال کناره‌گیری کرده است اما وزیر ورزش و جوانان با این استعفا مخالفت کرد. 
 
با این اتفاق پیش بینی می‌شد که سعادتمند در هیات مدیره استقلال
گزارش توسط مهندس متین > بخش سیاسی سایت
 
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در درس خارج فقه، نسبت به افزایش قیمت بنزین صحبت فرمودند.
 
به گزارش وب سایت مهندس متین ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در درس خارج فقه خود با اشاره به تصمیم دولت برای مدیریت مصرف سوخت، گفتند: در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسان نیز متفاوت است، اما گفته بودم اگر سران سه قوّه تصمیم بگیرند، حمایت خواهم کرد.
ادامه مطلب
داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند.
 رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند…


ادامه مطلب ....
سپاه
پاسداران  در 12 اردیبهشت 1361 خانه تیمی
فرقه رجوی در کامرانیه تهران را که چند نفر از سرکردگان اصلی و تعدادی اعضای دون
پایه این فرقه در آن مخفی شده بودند را منهدم کرد. از جمله سرکردگان این فرقه که
در این عملیات به هلاکت رسیدند عبارتند از نصرت رمضانی، محمد ضابطی، سوسن میرزایی
قاسم باقرزاده، حمید جلال زاده، پری یوسفی، زکیه محدث، احمد کلاهدوز، محمد تواناییان
فرد، فاطمه (تاجی) مهدوی کرمانی، اقدس تقوی، امیر هوشنگ آق بابا.

این نفرات در مقاطعی
ب
پس از کش و قوس های زیاد در تعیین سقف اجاره بها هیئت دولت در آخرین جلسه خود با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای تشکیل کمیته تعیین سقف اجاره بها مخالفت کرد و بحث تعیین سقف اجاره بها به کلی منتفی شد.



اجاره بها تابع قیمت مسکن است و رشد آن اجتناب ناپذیر است، این نظر فعالان بازار مسکن است، اما کارشناسان مسکن بر این باور هستند که نبود برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت باعث نابسامانی بازار رهن و اجاره شده است.
در آخرین جلسه هیئت دولت، تشکیل کمیته تعی
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):در این سی سال، تلاشها و شیطنتهای زیادی صورت گرفته برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود و اصول امام، فکر امام و راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود. لکن واقعیت این است که جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که امسال درحالیکه خبر خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را میشنوید، مسئله قدس در بیش از 100کشور مطرح بش
بسم الله الرحمن الرحیم.
زنگ عبرت _بازشناسی گروه های تاریخی حکومت علوی
گروه اعتزالیون .
قسمت اول:
در زمان حکومت امام علی علیه السلام گروهی به نام اعتزالیون بودند که در سیاست و مسائل حاد اجتماعی زمان خود بی طرفی را پیش گرفتند . با علی علیه السلام بیعت نکردند و از این رو معتزله نامیده شدند . هرچند جنگی بپا نکردند اما در خانه خودشان نشستند ، نه با امام علی ع کمک کردند و نه با او جنگیدند . البته این هم نوعی مخالفت با ان حضرت بود . انها با یاری نکردن ام
۲۷۷۱ - «احمدعلی مسعود انصاری» از اعضای دربار پهلوی، با اذعان به ارتباط بسیاری از سران رژیم پهلوی با سرویس‌های جاسوسی غربی، گفت: “شهریار آهی (مشاور «ربع پهلوی») همیشه می‌گفت «من مأمور CIA هستم». به وی می‌گفتم «آهی! آن‌قدر نگو مأمور CIA هستی!»، متأسفانه اپوزیسیون که در خارج دیدم اکثرا اهمیتی به ایران نمی‌دهند و بیشتر دنبال منافع شخصی خودشان هستند.”لینک کوتاه منبع: www.tn.ai/1945247
دانلود فایل اصلی
درود به همه
من آقام 26 و ساله، از اوایل برج 4 بود که از دختر یکی از همکارانم خوشم اومد. یعنی عاشقش شدم. یک روزم نمیشه که بهش فکر نکنم. همون دختریه که من تو آرزوی داشتنش رو داشتم. بعد چند وقت بالاخره این قضیه رو به خانواده گفتم ولی همه مخالفت کردن. دلایلشم خب مهم ترینش مشکلات اقتصادی و گرونیه. میگن تو الان این جوری میگی ولی بری تو زندگی اون عشق و عاشقی از کلت میپره با این گرونی. من الان خونه و ماشین ندارم. درآمدم برجی 3 تومنه ولی کافی نیست با این تورم.
سلام
دختری ۲۳ ساله هستم و مشغول تحصیل و مجرد‌. ماجرا برمیگرده به وقتی که بیست و یک ساله بودم، خانواده ما کلا ارتباط فامیلی زیادی دارن با هم، از قضا همدیگه رو زیاد میدیدم. تو گروه بچه های هم سن و سال دو تا برادر دو قلو بودن که یک سال و خورده ای از من کوچیکتر بودن، خانواده خوبی بودن و کلا آدم های اجتماعی و اهل ساز و موسیقی.
تا اینکه من متوجه شدم یکی از اون پسرها مدتیه انگار بیشتر بهم توجه میکنه یا نگاه میکنه، طبیعتا فکر کردم خیالاتی شدم بعد از طری
1. بنابر تحقیق و جست‌وجو در منابع شیعه و اهل سنت؛ برای بنیامین مقام
نبوّت و پیامبری گزارش نشده است؛ حتی در جریان طالوت بن عوق(ع) تصریح شده
است که بنیامین دارای نبوّت نبود؛ مانند این‌که گفته شده است: «نبوّت در
فرزندان لاوی بود و حکومت در فرزندان یوسف(ع). و طالوت از فرزندان بنیامین
بن یعقوب بود، نه از خانواده نبوت و نه پادشاهى و حکومت».[1]
2. پس از حضرت یوسف(ع) تا زمان موسی کسی به «مقام نبوّت و پیامبری» نرسید؛
هر چند پس از یوسف جانشینان و مبلّغان
پادشاهی قصد کشتن اسیری کرد. اسیر در آن حالت ناامیدی شاه را دشنام داد.
شاه به یکی از وزرای خود گفت: او چه می گوید؟ وزیر گفت: بهجان شما دعا می کند. شاه اسیر را بخشید.
وزیر دیگری که در محضر شاه بود و با آن وزیر اول مخالفت داشت گفت: ای پادشاه آن اسیر به شما دشنام داد.پادشاه گفت: تو راست می گویی اما دروغ آن وزیر که جان انسانی را نجات می دهد بهتر از راست توست که باعث مرگ انسانی می شود.«گلستان سعدی»
 
جز راست نباید گفتهر راست نشاید گفت
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
سلام
من دخترم، یه برادر حدود 5 سال بزرگتر دارم که تو سن ازدواجه، خانواده مون فرهنگی، تقریبا مذهبی و وضعیت مالی مون هم درحدیه که محتاج نباشیم.
چند سال پیش برادرم و یه دختر خانومی به قصد ازدواج ولی پنهان از خانواده ها با هم صحبت میکردن. قبل از اینکه خودشون با خانواده ها در میون بذارن مادرم خودش متوجه شد ولی خب صحبت هاشون خارج از حد و مرز نبود و کاملا در رابطه با ازدواج بود، قصدشون از پنهان کردن این بود که اول با هم آشنا بشن بعد خانواده ها رو در جر
سلام خدمت دوستان خانواده برتر
یه سوال داشتم از آقایون خانواده برتری 
عمدتا میبینم با دادن حق طلاق به خانم ها مخالف هستید، میخواستم بدونم علتش چیه؟ من خودم پسرم و حاضرم مهریه همسرم یه سکه و حق طلاق و حق تحصیل باشه. همین دو تا حق فقط. حالا چرا شما با حق طلاق مخالفت می کنید؟
لطفا دلایل تون رو با استدلال بگید. شاید نظر منم عوض شد
مرتبط:
مهریه می خوام، شروط ضمن عقد و تنصیف اموال هم باید باشه
ماجرای نصف شدن اموال در عقدنامه
بحث در مورد تقسیم اموال مو
رییس جمهور ایران در پیام‌های جداگانه ای ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) گفت:مناسب است با تجمیع امکانات دارویی و درمانی، همدیگر را یاری کنیم تا با غلبه بر این ویروس مهاجم، جشن نوروز را به مراسم تأمین سلامت و برکت ملت‌های خود تبدیل کنیم.
 
 
پ.ن: سال جدید را بهتر دریابید. ماههاش ر
 1-  و من کتاب له (علیه السلام) >إلی أهل الکوفة عند مسیره من المدینة إلی البصرة<مِنْ عَبْدِ اللَّهِ عَلِیٍّ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ إِلَی أَهْلِ الْکُوفَةِ جَبْهَةِ الْأَنْصَارِ وَ سَنَامِ الْعَرَبِ أَمَّا بَعْدُ فَإِنِّی أُخْبِرُکُمْ عَنْ أَمْرِ عُثْمَانَ حَتَّی یَکُونَ سَمْعُهُ کَعِیَانِهِ إِنَّ النَّاسَ طَعَنُوا عَلَیْهِ فَکُنْتُ رَجُلًا مِنَ الْمُهَاجِرِینَ أُکْثِرُ اسْتِعْتَابَهُ وَ أُقِلُّ عِتَابَهُ وَ کَانَ طَلْحَةُ
از آن جایی که خیلی ها حال و حوصله ی خواندن متن های طولانی را ندارند، فقط یک پاراگراف از یادداشت علی مطهری را بگویم:
«نکته سـوم در مســتند مذکور این بود که این مستند هیچ اشاره ای به کارشکنی های مخالفان اجرا شدن برجام پس از امضای آن نکرد. همه می دانیم که بخشی مصمم بود که برجام اجرا نشود و برای رسـیدن به این هدف خــود از هیچ اقدامی نظیر ترساندن متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در ایران و موشک پراکنی بی موقع و مخالفت با قراردادهایی نظیر قــرارداد خرید
از آن جایی که خیلی ها حال و حوصله ی خواندن متن های طولانی را ندارند، فقط یک پاراگراف از یادداشت علی مطهری را بگویم:
«نکته سـوم در مســتند مذکور این بود که این مستند هیچ اشاره ای به کارشکنی های مخالفان اجرا شدن برجام پس از امضای آن نکرد. همه می دانیم که بخشی مصمم بود که برجام اجرا نشود و برای رسـیدن به این هدف خــود از هیچ اقدامی نظیر ترساندن متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در ایران و موشک پراکنی بی موقع و مخالفت با قراردادهایی نظیر قــرارداد خرید
محمدعلی‌شاه قاجار که در سال ۱۲۸۵ خورشیدی به سلطنت رسید از همان ابتدا ناقوس مخالفت با مشروطه را بصدا درآورد هیچ کدام از مجلسی ها به مراسم خود دعوت نکرد.وی که در اولین روز تیر ماه سال ۱۲۵۱ بدنیا آمده بود، ششمین پادشاه قاجاری بود که در نهایت در ۱۶ فروردین سال ۱۳۰۴ شمسی با دنیا وداع گفت.
 این شاه قاجار کاملا بلعکس پدر و پدربزرگ خود با مجلس ضد بود و کار بجایی رسید که مجلس شورای ملی را به توپ ببندد و آزادیخواهان را به قتل رساند که بعد از حمله به مجل
۲۷۳۸ - روزگاری می‌گفتند اگر در مسکو باران ببارد، سران «حزب توده» در تهران، چتر بالای سر می‌گیرند! اکنون هم که ترامپ ایده احمقانه تزریق مواد ضدعفونی‌کننده برای مقابله با کرونا را مطرح کرده، بعید نیست برخی از عناصر ضدانقلاب برای اعلام وفاداری خود به دولت آمریکا، «وایتکس»و «آب ژاول» به خود تزریق کنند!بَس که برای این جماعت: هرچه آن خسرو کند شیرین بُود!
دانلود فایل اصلی
امام صادق ع فرمود  خدای تبارک و تعلی ملایم است و ملایمت را دوست دارد از ملایمت او نسبت به بندگانش بیرون ساختن کینه ها مخالفت هوسها ودلهایشانست ونیز از ملایمت و نسبت و به بند گان اینستکه امری را که میخواهدمردم را از ان بر کنار کند وبرای  ملایمت  با انها ایشان را با ان امر وامیگذارد.  که طبق عادت رفتار کنند واز ابتدا بر ان سخت نمیگبردتا سنگینی امر ایمان یکباره بر انهانیفتد که ناتوان گردند و چون اراده بر کناریانهاکند ان امر را با مرد یگری نسخ ف
در محفل انس با قرآن: قرآن نیاز امروز ماست. کل جامعه بشری نیاز دارند به قرآن. قرآن است که با استکبار با ظلم، با کفر بالله صریحا مخالفت و مقابله میکند. قرآن است که با طغیان و طاغوت با قدرت مقابله میکند. اینها گرفتاری امروز بشر است/ اینهایی که میبینید عربده میکشند در موضع ریاست جمهوری یا پادشاهی فلان کشور علیه ثبات و آرامش کشورها همانهایی هستند که قران بر سر آنها داد کشیده است
اخیرا تعدادی از سران باند خود خوانده ی به اصطلاح اصلاح طلب  درخواست همه پرسی در خصوص برجام 2 (FATF)  را مطرح نموده اند  در پاسخ به این آقایان به طور خلاصه می توان چنین گفت:
آقایان به اصطلاح اصلاح طلب شما در انتخابات سال 1396 با متوسل شدن به دروغِ دور کردن سایه ی جنگ و در انتخابات سال 1392 هم با دروغِ از بین بردن تحریمها در صورت مذاکره با کدخدا و ایجاد رفاه توانستید رای مردم را بربایید و پیروز انتخابات شوید و همانگونه که خود واقفید در حال حاضر بجای این
بعد از ماجرای حکمیّت در جنگ صفّین و پیروزی سپاه معاویه با نیرنگ و فریب، بسیاری از یاران امیرالمؤمنین(ع) به نشانه اعتراض و مخالفت در قبول حکمیّت، از آن حضرت(ع) جدا شدند و فرقه خوارج را تشکیل دادند. از آنجا که بعد از جنگ صفّین و جدا شدن از آن حضرت(ع)، برای مدّتی به روستائی نزدیک کوفه به نام «حروراء» پناه بردند، به آنها «حروریّه» نیز می­گویند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود که هم‌اکنون در این مقدار کمبود وجود دارد.

غلام رضا تاجگردون  ظهر امروز در همایش  استانی  بزرگداشت مقام معلم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر روسای ادارات در مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد، امروزه فشار اقتصادی بر گردن  مردم زیاد است لیکن این فشار بر قشر معلمان زیادتر است.
وی با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین که در
انقدر مخالفت شنیدم و رفتار های سرکوب کننده دیدم موقع ابراز خواسته ها و گفتن تصمیم هام و انقدر بهم القا شده که سرتا پا اشتباهم که حالا هم میترسیدم به مشاورم پیام بدم باهاش حرف بزنم تا منو به چالش بکشه و ازش راهنمایی بگیرم! چرا؟ چون میترسیدم از اینکه نکنه اضطرابم سر باز کنه و من  نتونم از حرفم دفاع کنم و اونم مثل بقیه جای اینکه دردمو بفهمه قضاوتم کنه.
عذابی که میکشم از بلایی که رفتار ها سر روح و روانم آورده باعث میشه هرروز آدم مسببش رو مورد عنای
طبق گفته‌های یکی از منابع داخلی استودیوی ناتی‌داگ، به تازگی جلسه‌ای بین اعضای ارشد تیم بازاریابی Playstation و سران و کارگردان‌های استودیوی ناتی‌داگ تشکیل شده است. طبق گفته‌های این منبع که طی پستی بر روی انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده است، تاریخ عرضه‌ی نهایی بازی انحصاری و مورد انتظار The Last of Us Part 2 مشخص شد.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها