نتایج جستجو برای عبارت :

زیباترین زن اینستاگرام درگذشت

 
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ‌ 
 درگذشت مرحوم محمدحسین بهمنی ( حسین حاج حسن ) را خدمت خانواده ایشان و تمامی بستگان و آشنایان تسلیت عرض می نماییم.
 
ضمناً به اطلاع می رساند مراسم دومین روز درگذشت ایشان فردا یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 14 الی 15:30 در #مسجد_جامع برگزار می گردد!
 
نوری کسرایی درگذشت
این بازیگر اولین‌بار با فیلم «پنجره» ساخته زنده‌یاد جلال مقدم به سال ۱۳۴۹ پا به عرصه سینما گذاشت و در کمتر از یک دهه فعالیت تا سال ۱۳۵۷ در نوزده فیلم به ایفای نقش پرداخت که آثار مهم سینمای موج نوی ایران مانند تنگنا و تنگسیر از ساخته‌های امیر نادری،  شازده احتجاب ساختهٔ بهمن فرمان‌آرا از جمله این آثار است.نوری کسرایی شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ در خانه خود در تهران درگذشت و پیکر بی‌جان این هنرمند فقید دو روز بعد توسط پلیس و آت
 
نصرت‌الله کریمی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما درگذشت. او کارگردان «درشکه‌چی»، نویسنده «افق روشن» و بازیگر «عیالوار» بود.
به گزارش ثریا نصرت‌الله کریمی صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ آذر به‌دلیل کهولت سن دار  فانی را وداع گفت.
نصرت الله کریمی متولد ۱۳۰۳ تهران، فارغ التحصیل از هنرستان هنرپیشگی تهران و دانشکده سینمایی پراگ در رشته کارگردانی سینما و تلویزیون بود. مراسم تشییع پیکر این هنرمند قدیمی روز شنبه ۱۶ آذر ماه برگزار خواهد شد که جزییات آ
خبر خودروسوزی دختر هوادار فوتبال مقابل یکی از واحد‌های قضایی در تهران واکنش برخی فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان این ورزش را در پی داشته است. در فضای مجازی نیز کاربران او را "دختر آبی" خطاب کرده اند و درباره اش می‌نویسند. اما دختر آبی متاسفانه صبح امروز درگذشت
ادامه مطلب
پرویز بهرام درگذشت
پرویز بهرام، دوبلور پیشکسوت کشورمان که از سال ۱۳۹۳ درگیر بیماری بود، ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه ۶ خرداد) در منزل درگذشت
پرویز بهرام، زاده ۴ مرداد ۱۳۱۲ بود و از اواخر دهه ۲۰ خورشیدی وارد کار
دوبله شده و چند سالی هم به عنوان بازیگر، صحنه تئاتر را تجربه کرده بود
از کارهای شاخص این دوبلور می‌توان به گویندگی در مجموعه مستند «جاده
ابریشم» و دوبله بازیگرانی چون اورسون ولز، کرک داگلاس، آنتونی هاپکینز و
همچنین ناصر ملک‌مطیعی (د
دایان کارول بازیگر زن سنت‌شکن درگذشت
دایان کارول درگذشت. این بازیگر پرافتخار و مشهور برنده جایزه تونی و نامزد جایزه اسکار شده بود اما بیش از این‌ها به دلیل بازی در سریال «جولیا» شناخته شده بود.او نخستین بازیگر زن سیاه‌پوست آمریکایی بود که در یک سریال تلویزیونی در نقشی غیر از یک خدمتکار جلوی دوربین می‌رفت. کارول در «جولیا» نقش زنی را بازی می‌کرد که همسرش در جنگ ویتنام کشته شده است
درگذشت مرحومه خیرالنسا رمضانی همسر کربلایی ابراهیم علیپور درگذشت نابهنگام مرحومه خیرالنسا رمضانی همسر کربلایی ابراهیم علیپور را به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم 
 
 
 
 
 
بنابر گزارش رسانه های چین، لی ونلیانگ، پزشک جوان چینی که از او به عنوان قهرمان چین نیز یاد میشود قربانی جدید ویروس کرونا در چین شده است. این اتفاق ناگوار موجب بوجود آمدن اندوه و عصبانیت شدیدی در فضای مجازی چین شده است.
 
لی ونلیانگ در صبح روز جمعه به وقت ووهان در بیمارستانی که آنجا مشغول به کار بوده درگذشت. این اتفاق در پی اظهارات پی در پی متناقض رسانه های دولتی از حال وی روی داد.
ادامه مطلب
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
فائقه دوستی مجری برنامه گردونه + بیوگرفی و همسرش زندگی شخصی
برای مشاده بیوگرافی ، زندگی شخصی و علت فوت فائقه دوستی به لینک زیر مراجعه فرمایید....

بیوگرافی فائقه دوستی مجری برنامه گردونه + علت درگذشت [کلیک کنید )
https://funigma.com/411048 منبع:
پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درپی درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضویرئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:
«حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ احمد مرویتولیت محترم آستان قدس رضوی
سلام و علیکم
ضایعه درگذشت بانوی مومنه، همشیره مکرمه‌تان موجب تاسف و تألم گردید.اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و بستگان داغدار، از درگ
 
 همبازی جک نیکلسون در فیلم سینمایی «دیوانه از قفس پرید»، در سن ۹۸ سالگی درگذشت.
 به نقل از هالیوود ریپورتر، جوزف الیک بازیگری که بیشتر برای به دوش کشیدن چک نیکلسون در فیلم سینمایی «دیوانه از قفس پرید» معروف شده بود، درگذشت. مرگ الیک توسط مدیر برنامه‌های وی تایید شده است.
او در سال ۱۹۶۷، در فیلم سینمایی «تهیه کنندگان» به کارگردانی مل بروکز و در سال ۱۹۶۱ در فیلم «یک دنیا معجزه» در کنار بت دیویس و گلن فورد نقش آفرینی کرده است.
الیک در سریال «
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت الله امینی: درگذشت عالم مجاهد و پارسا مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان الله علیه را به حوزه مبارک قم و فضلا و علاقمندان و مستفیدان از آثار قلمی آن مرحوم و بویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض میکنم. عمر با برکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی مصروف گردیده است، همچنانکه سلوک فردی ایشان نمونه چ
زیباترین زن اینستاگرام درگذشت. به گزارش چفچفک زیباترین زن اینستاگرام پس از 6 سال مبارزه با سرطان جانش را از دست داد. ملکه زیبایی صربستان در اثر سرطان درگذشت! او 27 سال بیشتر نداشت که به سرطان مبتلا شد و پس از 6 سال مبارزه با این بیماری در 33 سالگی درگذشت.

دیانا میلویکوویچ که بلاگر مشهور، برنده کانکور ملکه زیبائی 2009 صربستان و ملکه زیبائی اروپا-2014 بود پس از شش سال مقابله با سرطان جانش را از دست داد.

گفته می شود، زمان که دیانا 27 سال داشت، به مرض سرط
این پاورپوینت در  21 اسلاید به شکل منحصر به فرد و زیبا طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از دوران کودکی و نوجوانی،فعالیت های پژوهشی،دریافت جایزه،آغاز تحصیل،درگذشت،واکنش به درگذشت مریم میرزاخانی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد مریم میرزا خانی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
لورن وارن محقق و نویسنده مسائل فراطبیعی، و الهام بخش فیلم های احضار در سن 92 سالگی از دنیا رفت. لورن و همسرش اد کتاب های زیادی از تجربیاتشان نوشتند. فیلم های زیادی از کتاب های این زوج که به اد و لورن وارن معروف هستند ساخته شد، یکی از این فیلم ها که از بقیه معروف و محبوب تر شد مجموعه فیلم های احضار است.
محمد مطیع بازیگر سینما و تلویزیون ساعتی قبل در منزل شخصی خود در کشور سوئد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.
 بنا بر این گزارش، زنده یاد مطیع با نقش هایی همچون میرزا آقاخان نوری در مجموعه تلویزیونی «امیر کبیر»، وزیر اعظم در مجموعه تلویزیونی افسانه سلطان و شبان و … ایفای نقش کرده بود.
 
 
ادامه مطلب
خانم بازیگر جوان ایرانی درگذشت (عکس)
 
دلارام هاشمی بازیگر جوان و آینده دار کشورمان درگذشت . خبر فوت این دختر جوان بسیاری از علاقمندان به هنر بخصوص تئاتر را متاثر کرد.
 
در این خبر که توسط خانه تئاتر برای اولین بار منتشر شد ، درگذشت جوان بازیگر ایرانی که استعداد خوبی نیز در حوزه بازیگری و هنر داشته است را به اطلاع همه هنرمندان و هنر دوستان رسانده و این اتفاق ناگوار را تسلیت گفته است.
ادامه مطلب
 
انالله و انا الیه راجعونبا نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان  محسن ضمیری (رحیم) فرزند نور محمد و حاجیه خانم عصمت سعیدی جهانگرد را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . در این لحظات ملکوتی برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم .روحش شاد و یادش گرامیبرای شادی روحش حمد و سوره ای قرائت بفرمائید .مصیبت درگذشت این پدر گرامی را خدمت خاندان عزادار تسلیت عرض می نمائیم .#درگذشتگان_خالدآباد 
 
تاریخچه فال حافظ
 
ظاهراً فال گرفتن از دیوان حافظ، از مدت کوتاهی پس از درگذشت او رایج شده است (بنا بر قولی، شروع تفأل به دیوان حافظ، به ماجرای امتناع عده‌ای از نماز گزاردن بر جنازه او باز می‌گردد
 
از حدود هفتاد سال پس از درگذشت حافظ، گزارش‌هایی از فال زدن به دیوان او در متون رسمی تاریخی آمده است.
از دوره صفویه به بعد، درباره تفأل به دیوان حافظ، حکایت‌های بسیار و بعضآ شگفت‌آوری پیوسته نقل می‌شده است که برخی از آن‌ها سخت مشهورند.
 
حسین کف
حتما با فیلم جن گیر آشنایی دارید و یا حداقل اسم آن را شنیده‌اید. پندرسکی آهنگ ساز این فیلم بود.
وی متولد لهستان و از چهره‌های نمادین موسیقی معاصر محسوب می‌شد و سازنده موسیقی فیلم‌های مهمی چون «جن‌گیر» ویلیام فردکین، «درخشش» استنلی کوبریک و «از ته دل وحشی» دیوید لینچ بود.
 
او از چهره‌های آوانگارد اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی و صدایی آزادیخواه در ورای همه سنت‌ها بود و زمانی که تنها ۲۶ سال داشت توجه جهانی را معطوف خود ساخت. وی از آن زمان تا کنون
 
دیروز خبر فوت سه تن از آشنایان را شنیدم. فامیلی دور و نجیب اهل بابل که در کانادا درگذشت و علتش را نمی دانم.
پیرمردی خوش طینت در مشهد که دست روزگار او را با بابلی ها فامیل ساخت. او بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. چند شبی را در مشهد، میهمان این بزرگوار بودم.
دوستی پر جنب و جوش در بابل که آخرین تصویرش در ذهن من مربوط می شود به ایام محرم و قبل از عاشورای امسال و تشییع پیکر تفحص شده شهدا در بابل که خاکی را به عنوان تبرک از تابوت شهید گمنام به یادگار هدی
به
واقع باید درگذشت این عزیز را به تمام اهالی فرهنگ و هنر فارس تسلیت گفت؛
چرا که این بزرگوار در دوران حیات خویش، خدمات شایانی را به جامعه فرهنگی و
هنری فارس عرضه داشتند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -
ادامه مطلب
 
 
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت جانباز سرافزار و سردار فداکار آقای میرزامحمد سُلگی را تسلیت گفتند. 
 
بسمه تعالی
درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سُلگی را به همه‌ی کسانی‌که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می‌ورزند و به همه‌ی خانواده‌های شهید و به همه‌ی جانبازان و خانواده‌های آنان و همه‌ی یادگاران دفاع مقدس و به ویژه به همسر فداکار و فرزندان و دیگر بازماندگان وی تسلیت ع
«مایکل هور» که یکی از مشهورترین مزدور جهان به شمار آمد در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.
«هور» که با لقب «دیوانه» در جهان معروف بود و فیلم «غاز‌های وحشی» از داستان زندگی او الهام گرفته شده است در سن صد سالگی درگذشت.
وی پس از فرماندهی یگان نیرو‌های «مزدور» برای سرکوب یک قیام در کنگو در دهه ۱۹۶۰ به شهرت رسید.
شهرت اصلی «مایکل هور» به تلاش او در هواپیماربایی در کودتای سیشل آفریقا در سال ۱۹۸۱ برمی گردد. این اقدام منجر به زندانی شدن وی منجر شد.
 


پسر معروف
 
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️
 در آستانه ی هفته ی معلم ، جامعه ی فرهنگی خالدآباد ، یکی از پیشکسوتان عزیز ، پر تلاش و متعهد خود را که به گردن فرزندان این آب و خاک حق پدری داشت  از دست داد . 
سخت و دشوار است که درگذشت معلم خدوم ، مدیر توانمند ، معتمد دلسوز شادروان #حاج_احمد_جمعه_خالدی را به اطلاع برسانیم .اما چه میتوان کرد که مشیت الهی چنین رقم خورده و چاره ای نیست جز تسلیم در مقابل مقدرات الهی . مصیبت درگذشت این فرهنگی عزیز را به جامعه ی علمی
بهنام صفوی خواننده پاپ پس از مدتها تحمل بیماری ساعاتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت.

فواد بابائیان مدیر برنامه بهنام صفوی درگذشت او را تایید کرد.
بهنام صفوی در سال ۱۳۹۲ دچار تومور مغزی شد و پس از عمل جراحی حال او بهتر شده بود اما در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری وی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و در بیمارستان INI هانوفر توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
او پس از بازگشت به ایران دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان
◾️تو را جان زینب تو را جان من / اگر میشود حرف رفتن نزن
◾️بمان خانه‌ام را خرابش نکن / نرو از کنار حسین و حسن
◾️بمان روشنای دوچشم ترم / نرو سایه‌ات را نگیر از سرم
 
*شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)  تسلیت باد.*
و هم چنین درگذشت  جمعی هم وطن های گرامی به  خانواده هاش تسلیت میگویم و از خداوند برایشان طلب صبر داریم...
شاپور دوم ساسانی تنها شاهی در جهان بود که قبل از تولدش شاه شد! هنگامی که پدرش درگذشت؛ مادرش آبستن بود. موبدان برای رفع نزاع بین مدعیان تاج و تخت؛ تاج را بروی شکم مادر نهادند و کودک متولد نشده را شاهنشاه ایران خواندند!

ادامه مطلب
 
درگذشت بهمن صالحی؛ شاعر پرآوازه‌ی گیلانی
بهمن صالحی، آخرین بازمانده از نسل شاگردان نیما یوشیج صبح سه‌شنبه درگذشت.
به‌گزارش مهر، حسن نوغانچی صالح معروف به بهمن صالحی، از شاعران کهنه‌کار ایران و آخرین بازمانده از نسل شاگردان نیمایوشیج صبح سه‌شنبه پنجم آذر ۱۳۹۸ در بیمارستانی در شهریار درگذشت.
متن کامل  خبر
پیام تسلیت محمدی گلپایگانی به تولیت آستان قدس رضویحجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری درگذشت همشیره حجت الاسلام و المسلین حاج شیخ احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت به این شرح است:حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ احمد مرویدرگذشت همشیره مکرّمه جنابعالی را از طرف خود و سایر همکاران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و برای جنابعالی
دکتر علی شریعتی در دوم آذر 1312 چشم به جهان گشود
29 خرداد ،سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی
دکتر علی
شریعتی نقشی اساسی در بیدارگری اسلامی و طرح اسلام به عنوان یک ایدئولوژی
پویا و کارساز داشته و به حق یکی از بزرگترین متفکران تجدید حیات اسلام در
جهان معاصر می باشد.
مقدمه
29 خرداد
سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی است. به همین مناسبت هر ساله به پاس خدمات
ارزنده او به نسل جوان این کشور آثار و اندیشه های او همچون استاد شهید
مرتضی مطهری مورد نقد و بازخوان
پیام تسلیت دکتر جلالیان در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس عاشوری:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار حاج شیخ عباس عاشوری را به عموم مردم مؤمن و عزیز استان بوشهر به‌ویژه شهرستان کنگان و تمامی ارادتمندان آن روحانی بزرگوار، مخصوصاً خاندان محترم آن مرحوم، تسلیت عرض می‌نمایم.
بیش از هفت دهه خدمت خالصانه در زمینه‌ی دین و انقلاب، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و تقدیم فرزند به اسلام و میهن، بنای مدرسه علمیه پیش ا
 
 
 
درگذشت مرحومه هاجر آخوندی(همسر مرحوم کربلایی میرزا مسیح) را خدمت خانواده محترم آخوندی و فامیل وابسته تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.  خداوند بیامرزد   روحش شاد 
 
 
 
 
جمیله در سن 73 سالگی از دنیا رفت
بخش سینما -خانم فاطمه صادقی معروف به جمیله بازیگر و رقصنده سینمای قبل از انقلاب در ۷۳ سالگی در آمریکا درگذشت. خانم جمیله آخرین‌بار در سال ۱۳۵۶ با فیلم «جدال» ساخته عزیزالله بهادری و با بازی در کنار سعید راد بر پرده سینماها حضور یافت. علت فوت وی کهولت سن و بیماری بوده است.
تابناک با تو
همکار گرامی ، جناب آقای عباسعلی مسروری
خبر درگذشت مادر عزیزتان چنان سخت و جانسوز است که به دشواری می‌توان آن را باور کرد...ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست؛ خداوند روح ایشان را قرین رحمت فرماید و به شما صبری جزیل عطا فرماید .
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه...
اگه خدا بخواد میخوام با لطف و مدد از خدای متعال در مورد بهائیت بحث هایی رو به اشتراک بزارم تا این فرقه ضاله رو بهتر بشناسیم.مخصوصا که امروز فعالیتهای تبلیغی این فرقه امروزه خیلی زیاد شده.
قبل از هر چیزمیخوام جناب سید علی محمد باب رو خدمت شما رفقای عزیزم معرفی کنم :
باب پیش از سحر اول محرم ۱۲۳۵ در محله مرغ فروشان شیراز  به دنیا آمد. پدرش میرزا محمدرضا پسر میرزا ابوالفتح و مادرش
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود (مولوی)
هنگامی که برادر آلفرد نوبل ( بنیانگذار جایزۀ صلح نوبل ) از دنیا رفت ، او در شهر استکهلم روزنامه ای  خرید تا از چاپ آگهی  درگذشت برادرش در روزنامه اطلاع حاصل کند . اما دریافت که روزنامه نگاران او را با برادرش اشتباه گرفته اند .او فرصتی یافت تا آگهی درگذشت خود را در روزنامه بخواند و از نظر دیگران نسبت به خود آگاه شود. همان طور که می دانید الفرد نوبل پیش از آنکه بنیان جایزۀ نوبل را بگذارد، دینامیت را اختراع کر
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تأسف و تأثر به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم شادروان ، مسلم ملکوتی خالدی بزرگ خاندان ملکوتی ساکن  شهر کاشان به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت . 
مدیریت و هیئت تحریریه ی خالدنیوز ، درگذشت این پدر مهربان را صمیمانه تسلیت عرض می نماید . 
روحش شاد و یادش گرامی #درگذشتگان_خالدآباد
بسم الله الرحمن الرحیم 
"انّا لله و انّا الیه راجعون "
جناب حجت الاسلام والمسلمین سید میثم حسینی خامنه ای 
درگذشت والده ی مکرمه ی همسرتان "سیده عزت خاموشی " را به محضرتان تسلیت عرض می نماییم و همنشینی با اجداد طاهرین و فرزند شهیدشان، "شهید محمدرضا لولاچیان " را از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده مسئلت داریم.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «دنی آیلو» بازیگر کهنه کار سینمای هالیوود دیشب در سن ۸۶ سالگی بعد از تحمل مدت‌ها بیماری در شهر نیوجرسی و در خانه خود چشم از جهان فروبست.
این بازیگر قدیمی سینما آثار متنوعی را از خود به یادگار گذاشته است، وی ۲۰ ژوئن ۱۹۳۳ در منطقه منهتن شهر نیویورک به دنیا آمد، بازیگری را از سال ۱۹۷۳ و با بازی در فیلم سینمایی «طبل را آهسته بزن» آغاز کرد.
در فیلم «طبل را آهسته بزن» به کارگردانی «جان دی هنکاک»، دنی آ
روزها را چه غریبانه به شب رساندیمو اشک را خوراک روز و شب کردیمچه سخت است در دل گریستن و به زبان هیچ نگفتنو تکیه‌گاهی مطمئن را از دست دادن!اینک که یک سال از غروب غم بار پدر مهربانمان مرحوم مغفور شادروان داود عابدی را پشت سر گذاشته ایم، برآنیم در روز پنجشنبه
ادامه مطلب
طرح لایه باز جدید اعلامیه سالگرد مادر اعلامیه یکمین سالگرد درگذشت ، اعلامیه لایه باز اولین سالگرد ، طرح آگهی سالگرد مادر ، طرح جدید اعلامیه ترحیم مادر طرح آگهی ترحیم مادر آگهی لایه باز ترحیم مادر لایه باز هفت مادر لایه باز سومین روز درگذشت




دسته بندی
فایل های لایه باز و PSD

فرمت فایل
zip

حجم فایل
14934 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
1

برنامه مورد نیاز فتوشاپ
قابل ویرایش با فتوشاپ
فرمت فایل psd
رزولیشن 300
تعداد فایل یک عدد psd
 
در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفتند: ایشان عنصری خستگی ناپذیر در تبلیغ معارف اسلامی به وسیله ی نگارش مقالات و ترجمه ها و کتابهای متعدد در مدت ۶۰ سال از زندگی خویش بودند و انگیزه و همتی کم نظیر در تلاش برای تقریب مذاهب اسلامی و اتحاد مسلمین به کار می بردند. تلاشهای دیپلماسی در دوران جمهوری اسلامی در واتیکان و قاهره نیز بخش دیگری از مجاهدت این رفیق دیرین این جانب بود.
⚫️ انالله و انا الیه راجعون ⚫️ بدینوسیله درگذشت شادروان #بیژن_علویان خادم با اخلاص آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس ، را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . مرحوم علویان مدتی درگیر بیماری قلبی بود و در نهایت در بیمارستان خاتم الانبیا نطنز ، جان به جان آفرین تسلیم نمود . روحش شاد و یادش گرامی
اسکندر فیروز، بنیان‌گذار و نخستین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، در ۹۳ سالگی در خارج از کشور درگذشت.
اسکندر فیروز زادهٔ ۱۶ مرداد ۱۳۰۵ در شیراز بود و از او به عنوان «پدر سازمان محیط زیست ایران» یاد شده‌ است. او تأسیس مؤسسه گیاه‌شناسی و باغ گیاه‌شناسی و همچنین طرح زیست‌محیطی پردیسان را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. همچنین با کوشش او مناطق چهارگانه تحت حفاظت ایران با نام‌های پارک ملی، اثر طبیعی ملی، پناهگاه حیات وحش و منطقه حفاظت‌
به نام خدای شنهای طبس


محمود محتشمی پور، از اعضای با سابقه حزب مؤتلفه اسلامی و مبارزین انقلاب، صبح جمعه گذشته درگذشت.
 
مرحوم
محتشمی پور که پدر همسر مصطفی تاجزاده بود، در ایام فتنه سال‌های 88 و 89،
با صدور اطلاعیه ای، از رفتار کسانی که آنها را عامل آب به آسیاب ریختن
دشمن می دانست اعلام برائت کرده بود. به بهانه درگذشت این مبارز انقلابی،
اطلاعیه وی که در برائت از فتنه گران که مصطفی تاجزاده نیز جزو آنها بود،
در ادامه می‌آید.
 
«اینجانب سید محم
آدینهٔ نیک یا جمعهٔ نیک یا آدینهٔ مقدس در روز بزرگداشت مصلوب شدن و درگذشت مسیح است و گاهی با عید پسح یهودیان مصادف می‌شود. آدینه پاک رویدادی مهم در مسیحیت است، که نشان دهنده فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، درد و رنج در زندگی عیسی مسیح است. این روز مربوط به هفتهٔ مقدسی است که عیسی در یکشنبهٔ نخل به بیت‌المقدس وارد شد و پس از دستگیری توسط سربازان رومی و تحمل مصائب و سختی‌ها بر فراز تپه گلکتا در اورشلیم به صلیب کشیده‌شد.
روز شنبه پس از آدینهٔ ن
 سلام بر شما دوستان عزیز بلاگری
بهمن، ماه زیبای خدا شروعش با روز برفی باحال مبارک:))
بهمن ماهی ها تولدتون مبارک.
درگذشت عزیزانمون در سانحه هوایی و شهادت سردار سلیمانی هم بر
دوست دارانشان تسلیت باد.
روزهای خوبی پر از شادی و موفقیت و سرشار از لبخند را برایتان
آرزومندم.
شاد باشید و خوشحال
و خدا حافظتون باشه.
انا الله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر رحلت نماینده محترم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر صفاری نطنزی را به عموم مردم و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم و برای آن مرحوم سفر کرده غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.
آخرین لحظات عمر شریف پیامبر(ص) چه گذشت؟
 
 به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، آخرین روزهای زندگانی پیامبر از فصول بسیار حساس و دقیق تاریخ اسلام است، اسلام و مسلمانان در آن روزها، ساعات دردناکی را می‌گذراندند، مخالفت علنی برخی صحابه و سرپیچی آنان از شرکت در سپاه اسامه، حاکی از یک سلسله فعالیت‌های زیرزمینی و تصمیم جدی آنان بود که پس از درگذشت پیامبر، حکومت و فرمانروایی و امور سیاسی اسلام را قبضه کنند و جانشین رسمی پیامبر را که د
سلام دوستان 
دیروز صبح یه نفر از عزیزانی که خیلی هامون دوسش داشتیم درگذشت. من به شخصه که خیلی با ترانه هاش خاطره دارم. واقعا تو صداش یه آرامش بی نظیری وجود داشت. خیلی خبر فوتش دردناک بود. آری دنیا همینه و روز به روز باید یکی برود. اما با این وجود باز هم به هم رحم نمی کنیم.
خداوند به خانواده اش صبر جزیل عنایت کند.
نمی دونیم چرا اینطور شد؟ لابد خدا صدایش رو بیشتر از ما دوست داشت و می خواست فقط برای خودش باشه.
خداحافظ سلطان آرامش ایران❤️
مرتبط:
مرتض
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️ با نهایت تاسف و تاثر درگذشت شادروان سیدولی موسوی خالدی را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم ، مرحوم موسوی شب گذشته در اثر سکته ی قلبی دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت . مراسم تشییع و تدفین مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد .روحش شاد و یادش گرامی
لبخند:میزان ثروت اسدالله عسگراولادی یکی از کنجکاوی برانگیزترین و البته شبهه ناک‌ترین مواردی به شمار می‌آید که چه در زمان حیات و چه اکنون که جان به جان آفرین تسلیم کرده، نقل محافل خبری و رسانه‌ای قرار گرفته است چنانکه یکی از رسانه‌های خارجی با تیتر پولدارترین مرد ایرانی در ۸۳ سالگی درگذشت ضایعه فوت عسگراولادی را اعلام کرد.
ادامه مطلب
با نزدیک شدن به چهلمین روز درگذشت دکتر تابنده بزرگ دراویش برخی درصدد هستند با سو استفاده ابزاری از یاد و نام قطب پیشین فرقه نعمت الهیه ، آرامش حاکم در جامعه فقری را بر هم بزنند و به بهانه برگزاری مراسم های خانقاهی، مرکز مراسمات فرقه را باردیگر فعال کنند. 
ادامه مطلب
در این روزهای کرون ، مادرانی که می خواهند زایمان کنند بیشترین اضطراب و ترس راجع به Cuvid-19 ، ترس از زندگی فرزندانشان دارند ، پس از نه ماه بیماری همه گیر درگذشت. شما دنیا را فاسد کرده اید چه رسد به جهان ، ترس فزاینده ای از زنان باردار به خودی خود فرو رفته است …
به گزارش ای ال ال سی ، یکی از ابهاماتی که ممکن است هر روز بسیاری از زنان باردار را به خود اختصاص دهد ، نحوه زایمان و بستری شدن در بیمارستان است. این موضوعی است که وزارت بهداش
بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
«[همان] کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏‌گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏‌گردیم» (بقره/156)
 
 
درگذشت سخنران و خطیب انقلابی و توانای مجالس مذهبی بانوان، علویه سادات زهرا حسینی لواسانی (خانم عمرانی)، صبیه عالم مجتهد و متکلم شیعه مرحوم حضرت آیت الله سید حسن حسینی لواسانی را به خانواده محترم و همه دوستداران
میرزا محمد تقی خوان  فراهانی زاده 1186 هزاوه اراک، درگذشت 20 دی 1230 کاشان مشهور به امیر کبیر، یکی از صدر اعظم های ایران در زمان نصرالدین شاه قاجار بود. امیر کبیر همسر عزت الدوله، خواهر نصر الدین شاه قاجار بود و سبب ازدواج دخترش تاج الملوک با مظفر الدین شاه قاجار، پنجمین شاه از دودمان قاجار، پدربزرگ ششمین پادشاه قاجار، محمدعلی شاه، نیز شمار می رود...
ادامه مطلب
پیشتر مقاله ای در بارۀ عمان در آخرالزّمان در کانال گذاشتیم و به نکات مهمی در آن جا اشاره کردیم، ولی چند روز قبل آن را برای ویرایش برداشتیم تا مباحث درگیری در تنگه هرکز را طبق پیشبینی روایات اسلامی بر آن بیفزاییم. 
چنان که می دانید، سلطان قابوس پس از خرشیدگرفتگی 5 دی 1398، در عصر جمعه 20 دی 1398 درگذشت، و در مبحث «آثار و پیامدهای خُرشیدگرفتگی در صورت فلکی قوس» از «درگذشت مردی بزرگ‌جایگاه» خبر داده شده بود، که ممکن است همین شخص و حتی پادشاهی بزرگتر
یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می‌شود دعوت می‌کنیم!
ادامه مطلب
مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تا کنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد اوفرستادند..مسئول خیریه: آقای وکیل ما در مورد شما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که الحمدالله از درآمد بسیار خوبی برخوردارید ولی تا کنون هیچ کمکی به خیریه نکرده‌اید.نمی‌خواهید در این امر خیر شرکت کنید؟وکیل: آیا شما در تحقیقاتی که در مورد من کردید متوجه شدید که مادرم بعد از یک بیماری طولانی سه ساله، ه
 
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده کی بوده است.این کنجکاوى، تقریباً تمام ک
زندگینامه: سید حسن نصرالله بوسیله گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی النهار با اعلام این خبر، نوشت: سیده زکیه عبدالکریم نصرالله، همسر مرحوم عباس علی کرنیب، ساعت ۱۷ عصر امروز بوسیله لمحه بیروت، در آرامگاه روضة الشهیدین بوسیله خاک بسته خواهد شد. مرحوم عباس کرنیب داماد خانواده نصرالله، سال ۱۳۹۲ هجری شمسی، براثر سکته مغزی از دنیا رفته بود. مراسم ترحیم مرحومه زکیه نصرالله معروف به ام حمزه، امروز از زمانه ۱۰ صبح تا پیش از تش
الیاس مک کوی مخترع قرن نوزدهم آفریقایی آمریکایی بود که بیشتر به دلیل اختراع دستگاه های روغن کاری مورد استفاده در کارآمدتر قطارها شناخته می شد.چه کسی الیاس مک کوی بود؟الیاس مک کوی در پدر و مادرانی که از برده داری فرار کرده اند در کانادا متولد شد. مک کوی در نوجوانی به عنوان مهندس در اسکاتلند آموزش دید. وی که نتوانست موقعیت مهندسی در ایالات متحده پیدا کند ، وی مشغول به کار در راه آهن شد و متعاقباً دستگاه روانکاری را اختراع کرد تا عملیات راه آهن
پدر هوادار جوان استقلال که به علت خودسوزی درگذشت با وجود تالم فراوان به سئوالات ما پاسخ های کوتاهی داد.

مجله اینترنتی لبخند به گزارش "ورزش سه"،وی درابتدا با ابراز ناراحتی و همچنین تشکر از تمام کسانی که نسبت به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند گفت :« حرف خاصی
ادامه مطلب
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت نابهنگام جوان خوش اخلاق و دوست داشتنی آقای عباس عربی فرزند حاج پرویز را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . مرحوم عربی دو روز گذشته به علت بیماری ریه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری بود و نهایتا شب گذشته تسلیم مشیت الهی شد و  دارفانی را وداع گفت . روحش شاد و یادش گرامی باد .
مراسم تشییع پیکر مرحوم امروز عصر راس ساعت 5 رسمی در شهر خالدآباد برگزار می گردد .
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️با قلبی آکنده از درد ، و روحی آزرده و ذهنی مغموم و پریشان ، درگذشت نابهنگام ، مرحوم مغفور شادروان حسن عسکری خالدی را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . برای آن مرحوم از درگاه خدواند متعال ، علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت داریم .
 
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️
خالدنیوز/حاجیه خانم صدیقه خدایاری متعلقه ی آقای حاج تقی مختاری ، دار فانی را وداع گفت .درگذشت این مادر گرامی را به خاندان عزادار خدایاری خصوصا آزاده ی سرافراز شهر خالدآباد جناب آقای حاج رضا خدایاری تسلیت عرض می‌نمائیم .روحش شاد و یادش گرامی#درگذشتگان_خالدآباد
پسری مادرش را بعد از درگذشت پدرش، به خانه سالمندان برد و هر لحظه از او عیادت می کرد. یکبار از خانه سالمندان تماسی دریافت کرد که مادرش درحال جان دادن است پس باشتاب رفت تا قبل از اینکه مادرش از دنیا برود، او را ببیند. از مادرش پرسید: مادر چه می خواهی برایت انجام دهم؟ مادر گفت: از تو می خواهم که برای خانه سالمندان پنکه بگذاری چون آنها پنکه ندارند و در یخچال غذاهای خوب بگذاری، چه شبها که بدون غذا خوابیدم. فرزند باتعجب گفت: داری جان می دهی و از من
بسم‌ الله الرحمن الرحیم قال الله تبارک و تعالی اعوذ‌ بالله من الشیطان الرجیم‌ و اذا اصابتهم‌ مصیبه‌ قالوا‌ انا لله و انا الیه راجعون 
برادر بزرگوارم‌ جناب آقای محمد گلدوست اعلی الله مقام‌ الشریف:
سلام‌ علیکم؛
مصیبت‌ وارده(درگذشت پدر پزرگوارتان) موجب‌ تاثر خاطر گردید.
اینجانب‌ این مصیبت‌ را به شما و خانواده تسلیت‌ عرض می نمایم.
از خداوند متعال برای مرحوم‌ رحمت‌ و مغفرت‌ و برای خانواده صبر مسئلت‌ دارم.
۲۲اسفند۹۸- سیدمحمدجواد حسی
اسدالله عسگراولادی، بازرگان ایرانی، معروف‌ترین صادرکننده خشکبار ایران و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که امروز به علت عارضه مغزی درگذشت.
ماهنامه فوربس میزان سرمایه او را حدود ۸ میلیارد دلار برآورد می‌کند.
او علاوه بر تجارت خشکبار، ملاک بزرگی هم بود. او در جلسه‌ای تصمیم داشت برای خرید نمایشگاه بین‌المللی(۸۵۰۰۰۰مترمربع) چک روز بکشد.
خانه ۱۳۰۰متری خیابان فرشته که در آن ساکن بود ۱۰ میلیون دلار می‌ارزید.
او همیشه با ۴۰ درصد سود تج
انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت مرحومه ی مغفوره شادروان اشرف آغا بنی هاشمی متعلقه ی مرحوم حاج عباس سعیدی جهانگرد و خواهر برادر ارجمند سید دخیل بنی هاشمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خالدآباد را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم ، مراسم تشییع و تدفین متعاقبا به اطلاع خواهد رسید 
مرتضی طالقانی در سال ۱۲۷۴ قمری در روستای دیزان طالقان به دنیا آمد. پدرش مولی آقا جان طالقانی بود. وی در همان‌جا زندگی کرد و به شبانی مشغول بود. او بعد از چهل سالگی و در پی یک تحویل روحی تحصیل را آغاز کرد. ابتدا در یک مکتب محلی خواندن و نوشتن را آموخت سپس در تهران مقدمات و سطح را به پایان رساند. سپس برای تحصیلات عالی به اصفهان و آنگاه نجف مهاجرت کرد و با حضور در درس محقق خراسانی به اجتهاد رسید. وی در روز اول محرم سال ۱۳۶۳ قمری برابر ۶ دی ۱۳۲۲ در ۸۹
اندکی تامل به کجا چنین شتابان: 
 خیلی از مواقع در زندگی فقط دنبال سرعت گرفتن و سبقت از دیگرانیم بدون آنکه تفکر و تامل لازم را داشته باشیم.وقتی که در رانندگی صحنه تصادفی را ببینیم پا را از روی گاز برداشته به ترمز متمایل می شویم؛ اما در زندگی  بارها و بارها شاهد صحنه درگذشت یک انسان بوده ایم که بیشتر جا دارد پا را از روی گاز زندگی برداریم و به مرگ و قیامت و آخرت هم فکر کنیم که ما هم باید دیر یا زود برویم  . شیطان  و هوای نفس ما را غرق دنیا و غافل کر
سال 1398 سال سختی بود؛ خیلی سخت. سال حادثه و درد و سوگواری در کنار ناکارآمدی و آشفتگی در حکمرانی بود. سال 1398 سال درگذشت کارآفرینان و تکنوکرات‌های سرشناس هم بود. در فروردین‌ ماه شاهرخ خان ظهیری را از دست دادیم، در تیر ماه دکتر علینقی عالیخانی به دیار باقی شتافت. در مرداد ماه اصغرآقا قندچی درگذشت. در شهریور ماه با فقدان حاج اسدالله عسگراولادی مواجه شدیم و در اسفندماه محمود آقا خیامی ما را تنها گذاشت.
فارغ از قضاوت‌هایی که ممکن است درباره مشی و
ابوجعفر قرطبی می‌گوید:
در بیماری وفات صلاح الدین (ایوبی) در کنار او قرآن می‌خواندم تا آنکه به این سخن الله متعال رسیدم که می‌فرماید:
هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ
{اوست آن الله که معبودی (به حق) جز او نیست، او دانای پنهان و آشکار است}
[سورهٔ حشر:بخشی از آیه ۲۲]
ناگهان صلاح الدین که تا پیش از آن بیهوش بود گفت: «صحیح است» و سپس درگذشت.
منبع ؛روایت شده در کتاب های تاریخ از جمله سیر أعلام النبلاء ٢٨٨
خبر درگذشت جمعی از هموطنان  در حادثه تلخ  و ناگوار سقوط
هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف، موجب تاثر و تالم فراوان شد. 
این ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می‎نمائیم.
و از پروردگار متعال برای جان باختگان این حادثه علو درجات و
برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت داریم».
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️با نهایت تأثر و تأسف درگذشت پدری مهربان و همسری دلسوز مرحوم مغفور شادروان رسول پور محمود(داماد  مرحوم حاج حسن رفیعی خالدی)  را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .مراسم تشییع پیکر آن مرحوم  روز چهارشنبه مورخه۱۳۹۸/۰۳/۰۸ 
ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد امام سجاد (ع) تهران(مسجد خالدابادیها) برگزار
میگردد..حضور شما سروران گرامی موجب تسلی خاطر بازماندگان می گردد.
به گزارش خبرنگار آنلاین ، انتشارات حجت الاسلام والمسلمین بیوک چیچیان ، نویسنده کتاب باستانی ایران ، مدیر کتاب المکتابا المردتوییه الهیهات الاحیاء الاتار الجفریه و کتابخانه مرتضوی ، درگذشت در 22 مه. وی بیش از شش دهه از زندگی خود را صرف فروش و فروش کتاب های مذهبی کرد. فروشگاه کتاب او در خیابان ناصر خسرو نام خاصی دارد. وی همچنین به افتخار نجف اشرف همان خدمت را انجام داد. در این قسمت ، نادر قادیانی ، مدیر انتشارات قدیانی پیام غم و اندوه ارسال کرد
با اجل آخرین کرگدن سوماترایی، این نحو رسما در مالزی منقرض شد. مقامات حیات وحش ایالت صباح تو مالزی، روز شنبه رسما خبر مرگ «ایمان (Iman)»، آخرین کرگدن ماده سوماترایی داخل این کشور را تأیید کردند. وزارت جهانگردی، فرهنگ و محیط زیست مالزی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، خاطرجمعی روز شنبه ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه به ثانیه محلی درگذشت.اداره بود وحش ایالت صباح مالزی داخل این خصوص گزارش داد، این کرگدن ماده تقریبا ۲۵ سال سن داشت و درون پناهگاه بورنئو درگذشت. کرگد
بسم الله الرحمن الرحیم
«... انا لله و انا الیه راجعون»
«... ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏‌گردیم» (بقره/156)
 
 
درگذشت ذاکر و پیرغلام اهل بیت مرحوم حاج سید محمد هاشمی تبار، داماد مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم خویی (رحمه‌الله‌علیه) را به خاندان محترم خویی تسلیت عرض می‌نماییم.
 
 
همچنین درگذشت مرحوم حاج سید محمود فقیه ایمانی، نواده مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم خویی (رحمه‌الله‌علیه) را نیز به خاندان خویی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض
بسم الله الرحمن الرحیم
«... انا لله و انا الیه راجعون»
«... ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏‌گردیم» (بقره/156)
 
 
درگذشت ذاکر و پیرغلام اهل بیت مرحوم حاج سید محمد هاشمی تبار، داماد مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم خویی (رحمه‌الله‌علیه) را به خاندان محترم خویی تسلیت عرض می‌نماییم.
 
 
همچنین درگذشت مرحوم حاج سید محمود فقیه ایمانی، نواده مرحوم آیت الله سید ابوالقاسم خویی (رحمه‌الله‌علیه) را نیز به خاندان خویی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض
یادی از برادر و دایی شهید
 
7202
 
به قلم دامنه. به نام خدا. درگذشت فامیل گرامی مان آقای محمدعلی نبی‌زاده برادرِ «شهید ابراهیم نبی‌زاده» و داییِ «شهید سیروس اسماعیل زاده» را -که دیروز اول تیر 1398 رخ داد- به تمامی بازماندگان نسبی و سببی و دوستان وفادارش تسلیت می گویم.
 
 
 
مراسم دفن محمدعلی نبی‌زاده در مزار داراب کلا
 
مرحوم محمدعلی نبی‌زاده
 
عکسهای ارسالی: اُم البنین دارابکلایی
 
آن مرحوم در جوانی از داراب کلا به تهران مهاجرت کرد. وارد ارتش
 
بیوگرافی آزیتا ترکاشوند و همسرش
آزیتا ترکاشوند متولد 30 خردادماه 1359 در بروجرد، بازیگر اسـت پدرش نظامی اسـت و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد! یکی از برادرانش مدتی پیش درگذشت. آزیتا ترکاشوند سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد هم میباشد.
آزیتا ترکاشوند فارغ‌التحصیل لیسانس رشته ادبیات پارسی اسـت دوره های بازیگری را در اموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش آغاز شد.
ادامه مطلب
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️
بدینوسیله درگذشت شادروان مرحومه ی مغفوره عشرت خانم عبدلی خالدی ، همسر مرحوم محمد خادمی را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .خالدنیوز/ضمن عرض تسلیت به خاندان محترم خادمی و عبدلی ، مراسم تشییع پیکر و ختم مرحومه متعاقبا از طریق همین رسانه اطلاع رسانی خواهد شد .#درگذشتگان_خالدآباد
228-  و من کلام له (علیه السلام)> یرید به بعض أصحابه <لِلَّهِ بَلَاءُ فُلَانٍ فَلَقَدْ قَوَّمَ الْأَوَدَ وَ دَاوَی الْعَمَدَ وَ أَقَامَ السُّنَّةَ وَ خَلَّفَ الْفِتْنَةَ ذَهَبَ نَقِیَّ الثَّوْبِ قَلِیلَ الْعَیْبِ أَصَابَ خَیْرَهَا وَ سَبَقَ شَرَّهَا أَدَّی إِلَی اللَّهِ طَاعَتَهُ وَ اتَّقَاهُ بِحَقِّهِ رَحَلَ وَ تَرَکَهُمْ فِی طُرُقٍ مُتَشَعِّبَةٍ لَا یَهْتَدِی بِهَا الضَّالُّ وَ لَا یَسْتَیْقِنُ الْمُهْتَدِی. 
 
 
خطبه 228-در
تقدیم به رامین عزیزی*
ماندانا تیموریان(1362-1385)، از دوران کودکی دوست و همسایهٔ علیرضا لاچینی (پسر فریبرز لاچینی) بود. آن‌ها در تهران، گیشا، خیابان سیزدهم، پلاک پنج زندگی می‌کردند. ماندانا در بیست و سه سالگی به علت سرطان درگذشت. لاچینی غم‌آهنگی به نامش ساخت و آن را در آلبم «تقدیم به خدا» قرار داد.
بشنویم، ماندانا تیموریان از علیرضا لاچینی
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده
تقدیم به رامین عزیزی*
ماندانا تیموریان(1362-1385)، از دوران کودکی دوست و همسایهٔ علیرضا لاچینی (پسر فریبرز لاچینی) بود. آن‌ها در تهران، گیشا، خیابان سیزدهم، پلاک پنج زندگی می‌کردند. ماندانا در بیست و سه سالگی به علت سرطان درگذشت. لاچینی غم‌آهنگی به نامش ساخت و آن را در آلبم «تقدیم به خدا» قرار داد.
بشنویم، ماندانا تیموریان از علیرضا لاچینی
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده
تقدیم به رامین عزیزی*
ماندانا تیموریان(1362-1385)، از دوران کودکی دوست و همسایهٔ علیرضا لاچینی (پسر فریبرز لاچینی) بود. آن‌ها در تهران، گیشا، خیابان سیزدهم، پلاک پنج زندگی می‌کردند. ماندانا در بیست و سه سالگی به علت سرطان درگذشت. لاچینی غم‌آهنگی به نامش ساخت و آن را در آلبم «تقدیم به خدا» قرار داد.
بشنویم، ماندانا تیموریان از علیرضا لاچینی
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده
تولد و خانواده
مهرانگیز دولتشاهی در سال 1296 خورشیدی در شهر اصفهان دیده به جهان گشود.اوخواهرزاده صادق هدایت، دختر محمدعلی میرزا شکوه الدوله، وزیر پست و تلگراف و تلفن در حکومت پهلوی، خواهر مهین دولتشاهی، همسر مظفر فیروز وزیر کار در کابینه احمد قوام می‌باشد.

تحصیلات
مهرانگیز دولتشاهی تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان گذراند و موفق به کسب مدرک دکترا در رشتهٔ علوم اجتماعی شد.

فعالیت‌های اجتماعی
مهرانگیز دولتشاهی بخش عمده‌ای از عمر خود را صر
با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی این گزارش ، در شب ماه رمضان 21 و شب اعتراف حضرت علی (ع) ، مراسم تشییع جنازه ، نماز جوشان کبیر ، سخنرانی و دعاهای یادآور خانه عصمت و حرمت از اماکن مختلف مذهبی کشور مانند ” امام معبد مقدس “،” حضرت معصومه (سلام الله علیها) “،” حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام “،” معبد مقدس امام خمینی (خدا رحمتش کند) “،” حسینیه همدانی “و” بیمارستان بقیه الله “(فرجه الشریف) پوشانده می شوند.
شبکه سینما؛
با توجه به نظرات انجام
درگذشت برادر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند و در غم از دست دادنش به سوگ نشستن صبری می‌خواهد عظیم، ولی در برابر تقدیر خداوند چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
فقدان برادر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین کرد، این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترم تان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
                                                                                              
                                                                                                                                             
بسم‌الله الرحمن الرحیم
                                                                                                                           جناب حجةالاسلام آقا
روز 11 مرداد محمد باقر منصوری به علت ایست قلبی در بیمارستان سیدالشهدای ارومیه به دیدار باقی شتافت.
برای مشاهده ی ویدئوی نادیده شده ی وصیت محمدباقر منصوری روی لینک زیر کلیک بفرمایید.
وصیت محمدباقر منصوریحجم: 14 مگابایتتوضیحات: ویدئوی وصیت مرحوم محمدباقر منصوری

#دلنوشته_برای_مادر_شهید_زینلیانتظار مادر به پایان رسید! در لابلای اخبار متعدد ظهر دیروز خبر درگذشت مادری در بادرود مخابره شد.دقیق که شدم دیدم مادر شهید جاوید الاثر علی زینلی آسمانی شده.مادری که با همه مادران شهدا  یک فرق اساسی داشت و آن این بود که مادران شهدا از شهیدشان  پیکر مطهری آمد و مرقدی برایشان ساخته و شب های جمعه برای درد دل به مزارشهیدشان می رفتند و می روند،اما مادر شهید جاوید الاثر علی زینلی (۳۸سال) در حسرت حتی یک پلاک از علی عزی

 مقام علمی امیر المومنین علیه السلام در کلام امام حسن علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
احمد بن حنبل عالم بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
ابی رزین گفت: بعد از درگذشت علی (علیه السلام) پسرش حسن (علیه السلام) در حالی که عمامه سیاه بر سر داشت برای ما خطبه خواند. و فرمود: مردی از میان شما رفت که از نظر مقام علمی کسی [جز رسول خدا] بر او پیشی نگرفت و بعد از او نیز همانند او نخواهد بود.
✅ محقق کتاب وصی الله بن محمد عباس تصریح می‌کند سند روایت حسن (ن
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان ابوالفضل حاجی زاده را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . 
مرحوم حاجی زاده در اثر ضایعه ی مغزی طی چند روز گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری بود . 
زمان مراسم تشییع و تدفین و ترحیم متعاقبا اعلام خواهد شد . 
روحش شاد و یادش گرامی 
علامه سیدجعفر مرتضی عاملی متخصص تاریخ اسلام و تشیع و از علمای حوزه علمیه قم و لبنان به دیار باقی شتافت. وی کتاب‌هایی در زمینه سیره اهل بیت(ع) تالیف کرده که الصحیح من سیرة النبی الاعظم(ص) و مأساة الزهراء(س) از جمله این آثار است.
https://wikinoor.ir/%D8%B9%D8%A7%D9%
مراسم تشییع در لبنان
https://iqna.ir/fa/news/3852885/%D9%81%
بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
«[همان] کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏‌گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏‌گردیم» (بقره/156)
 
 
درگذشت سخنران و خطیب انقلابی و توانای مجالس مذهبی بانوان، علویه سادات زهرا حسینی لواسانی (خانم عمرانی)، صبیه عالم مجتهد و متکلم شیعه مرحوم حضرت آیت الله سید حسن حسینی لواسانی (رحمه‌الله‌علیه) را به خانواده محت
اقامت در یک هتل با مناظر بکر و بینظیر آنهم به صورت رایگان کمی رویایی است، اما حقیقت دارد. در سفرهای اروپایی شانس این را خواهید داشت که در یکی از این هتل های رایگان و رویایی اقامت کنید. البته به شرط آنکه سختی کوهنوردی در کوهستان Foronon Buinz را به جان بخرید.
هتلی که از آن صحبت می کنیم در واقع اقامتگاهی است که توسط خانواده خانواده کوه ‌نوردی به نام لوکا ووریچ (Luca Vuerich) که در سال 2010 هنگام تلاش برای صعود به آبشار یخی پریزونیک (Prisojnik) درگذشت، ساخته‌ شده ا
به گزارش همشهری آنلاین، کلودین اوژه بازیگر فرانسوی که با نقش آفرینی پهلو شان کانری در یکی از فیلم های مجموعه سینمایی «جیمز باند» با عنوان «گلوله آتشین» به شهرت رسید، جابجایی.  مرکز استعدادیابی اوژه، اجل او را که ۷۸ سال داشت تایید و اعلام کرد که او داخل پاریس درگذشته است. اوژه صنف بازیگری خود را با نقشی کوتاه در فیلم سینمایی «کریستین» نما زد که ستارگانی همچون رومی اشنایدر و آلن دلون در آن نقش آفرینی می کردند. او سپس در سال ۱۹۶۰ در فیلم سینما
تسلیت درگذشت دانیال 
7182
به قلم سید علی اصغر و دامنه. سید‌ علی‌اصغر: سلام شرحه شرحه در دلم غم دارم امروز.جوان ، جان ملت است .پدیده ناگوار جان جوانی را گرفت که برای آتیه خویش در حال کارکردن بود و امیدوار به زندگی ...شرح غم دانیال ، دریای از واژگان قدخمیده ایست که آه دارند و اشک می ریزند .شرح غم مرگ دانیال ، نغمه ناله های است که مردم فهیم داراب کلابرای درد جانکاه پدر و مادر جوانی زمزمه می کنند ...انوار الهی بر روحش ببارد تا همواره بیاد خنده های زیبا
"ما برای آن‌که ایران گوهری تابان شود خونِ دل‌ها خورده‌ایم..."او همیشه برای وطنش خواند...امروز نهمین سالروز درگذشت استاد «محمد نوری» صدای ماندگاری است که رنجِ دوران بُرد.استاد
«محمد نوری» موسیقی را زبانی جهانی و از آنِ تمام اقوام و ملت‌ها
می‌دانست. وی طی پنج دهه بیش از سیصد قطعه‌ی آوازی اجرا کرد او همچنین به
تقریر و ترجمه‌ی مقالات و سرودن اشعاری برای ترانه پرداخت و در سال‌های
پایانی عمرش چندین اجرا به نفع بیماران خاص داشت.صدای او برای ن
تسلیت درگذشت دانیال 
7182
به قلم سید علی اصغر و دامنه. سید‌ علی‌اصغر: سلام شرحه شرحه در دلم غم دارم امروز. جوان ، جان ملت است . پدیده ناگوار جان جوانی را گرفت که برای آتیه خویش در حال کارکردن بود و امیدوار به زندگی ... شرح غم دانیال ، دریای از واژگان قدخمیده ایست که آه دارند و اشک می ریزند . شرح غم مرگ دانیال ، نغمه ناله های است که مردم فهیم داراب کلابرای درد جانکاه پدر و مادر جوانی زمزمه می کنند ... انوار الهی بر روحش ببارد تا همواره بیاد خنده ها
به گزارش دانش ویکی جوناس سالک در ۲۸ اکتبر ۱۹۱۴ در خانواده‌ای یهودی در شهر نیویورک به دنیا آمد. خانواده وی بسیار فقیر بودند و پدرش در زمینه تولید پوشاک کار می‌کرد. در ۱۲ آوریل ۱۹۵۵ اولین واکسن فلج اطفال توسط سالک تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت. از وی به دلیل اینکه امتیاز کشف فلج اطفال را ثبت نکرد و آن را به رایگان در اختیار جهانیان قرار داد تقدیر شده است.
وقتی از جوناس سالک درباره دلیل ثبت نکردن امتیاز کشف واکسن فلج اطفال سوال شد پاسخ داد: هی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها