نتایج جستجو برای عبارت :

جهاد خانوادگی

«همانا جهاد در راه خدا، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است.
جهاد، لباس تقوا، و زره محکم، و سپر مطمئن خداوند است، کسی که جهاد را ناخوشایند دانسته و آن را ترک کند، خدا لباس ذلت و خواری بر او می‌پوشاند، و دچار بلا و مصیبت می‌شود و کوچک و ذلیل می‌گردد، دل او در پرده گمراهی مانده و حق از او روی می‌گرداند، به جهت ترک جهاد، به خواری محکوم و از عدالت محروم است.نهج‌البلاغه - خطبه 27روح برجام= ترک جهاد با آمریکا و پوش
اگه تو اون سنی که باید جهاد اکبر داشته باشی، سنت که بالاتر رفت جهادت میتونه اصغر باشه! چون با تلاش هات یاد گرفتی چطور یه ویژگی و کار خوب را در وجودت زنده کنی ... اگه یکم کج رفتی ، زودتر و راحت‌تر میتونی گوش خودت را بپیچونی و بکشیش تو راه!
+البته که باید همیشه حواست جمع باشه
سنت هرچی کمتر باشه سبک تری...سبک که باشی راحت تر از خدا اطاعت می کنی
و...
 
این جهاد اصغر اون جهاد اصغر نیست منظورم جهاد سبکتر با رنج کمتر هست
اسلام، هر نوع تهدید علیه جان بی‌گناهان و امنیت عمومی را مصداق «محاربه» و مستحق مجازات شدید می‌داند. اسلام، جهاد علیه اشغال‌گران را واجب و مایۀ عزت خوانده است ولی «جهاد» روش دارد. جهاد قرآنی، کشتار بی‌گناهان نیست. اسلام به‌‌دنبال پیروزی غیراخلاقی، حتی بر دشمن بی‌اخلاق نیست. مبنا و هدف سیاست اسلامی، اخلاق و اخلاقی‌بودن است. 
حسن رحیم پور ازغدی 
بهترین جهاد
شیخ حر عاملی رضوان الله علیه روایت کرده است:
٧- وبإسناده عن حماد بن عمرو وأنس بن محمّد ، عن أبیه جمیعاً ، عن جعفر بن محمّد ، عن آبائه علیهم السلام فی وصیّة النبی صلّى الله علیه وآله لعلی ، قال : یا علی أفضل الجهاد من أصبح لا یهم بظلم أحد .
امام صادق علیه السلام به نقل از اجداد بزرگوارش علیهم السلام روایت کرده است که رسول خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین علیه السلام فرمودند: ای علی، بهترین جهاد انسان این است که صبح کند و در فکر
از امام صادق (علیه السلام) روایت است که فرمود: «پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) عدّه ای را به جنگ فرستاد، چون از جنگ بازگشتن فرمود: آفرین به گروهی که پیکارِ کوچکتر (جهاد اصغر) را سپری کردند و پیکارِ بزرگتر (جهاد اکبر) بر عهدۀ آنان به جای مانده است، گفته شد: ای فرستادۀ خدا! پیکار بزرگتر چیست؟ فرمود: پیکار با نفس (جهاد النفس)»منبع : جهاد با نفس وسائل الشیعه، باب وجوب جهاد با نفس، حدیث 1کتاب پیش رو کتابی از فقیه و محدث بزرگ جهان تشیع، شیخ حُرّ ع
بیانات استاد احد ایمانی از اساتید فلسفه و کلام  
فایل صوتی اول در مورد اصلاح نفس :  استاد در این جلسه انواع جهاد را برای اصلاح نفس معرفی می نمایند نظیر جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی.فایل صوتی دوم شرح دستورات و توصیه ها برای ماه مبارک رمضان بر اساس روش علامه طباطبایی و آیت الله سعادت پرور
ادامه مطلب
 
" مجاهدت (جهاد در راه خدا ) "
 
امام علی علیه السلام فرمودند :
إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ (نهج البلاغه، الخطبة 27.)
دو نکته از این حدیث
اول إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ جهاد دری از درهای بهشت است.
دوم‌  «فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ» این در را خدا برای اولیاء خاصش و دوستان خاصش گذاشته است و باز می کند . می فرمایند در جهاد را برای خاص اولیائش باز گذاشته است.
حضرت آقا ف
یک جمله می نویسم
بدون هیچ توضیحی
واقعا می فهمم، جهاد المرأة حسن التعبل...
خوب شوهرداری کردن، جهاد زن هست.
جهاد
یعنی سختی کشیدن
یعنی تلاش کردن
یعنی مبارز بودن
یعنی بلند همت بودن
یک مجاهد
باید مخلص باشه
باید سخت کوش باشه
باید منظم باشه
باید زیرک باشه
باید ....
یک جهاد شیرین
که در تمامی ابعاد زندگی وجود داره.
این حقیقت زندگی و حقیقت ازدواجه
و من این نگاه رو
که همسر رو فرع رابطه با خدا می‌کنه
خیلی دوست دارم.
من تازه دارم فهم می‌کنم اونی که همه ی هستی
✅ زنی آمد پیش پیامبر(ص) و شکایت کرد که شوهرم برای رابطه جنسی به پیش من نمی آید .
پیامبر (ص) فرمودند : 
خود را خوشبو کن
آن زن گفت:
من همه عطر ها را استفاده کرده ام ولی از من دوری می کند
حضرت(ص) فرمودند :
اگر میدانست که این کار چه ثوابی دارد از تو دوری نمی کرد (1)
برخی گمان می کنند که اگر یک گوشه ای بنشینند و فقط عبادت کنند و ترک دنیا و زن و زندگی بکنند به خدا نزدیک و نزدیک تر می شوند در حالیکه پیامبر(ص) به صراحت می فرمایند که این تفکر غلط است.
خداوند عبودی
241-  و من کلام له (علیه السلام)> یحث به أصحابه علی الجهاد <وَ اللَّهُ مُسْتَأْدِیکُمْ شُکْرَهُ وَ مُوَرِّثُکُمْ أَمْرَهُ وَ مُمْهِلُکُمْ فِی مِضْمَارٍ مَحْدُودٍ لِتَتَنَازَعُوا سَبَقَهُ فَشُدُّوا عُقَدَ الْمَآزِرِ وَ اطْوُوا فُضُولَ الْخَوَاصِرِ لَا تَجْتَمِعُ عَزِیمَةٌ وَ وَلِیمَةٌ مَا أَنْقَضَ النَّوْمَ لِعَزَائِمِ الْیَوْمِ وَ أَمْحَی الظُّلَمَ لِتَذَاکِیرِ الْهِمَمِ.
 
 
خطبه 241-در ترغیب یارانش به جهاد تشویق برای جهاد خ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ی قفلها، هیچ گامی نمیتوان برداشت. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۲سایت نوجوان خامنه ای براساس این بخش از بیانیه گام دوم انقلاب، لوح «ریشه‌ای‌ترین جهاد» را منتشر می‌کند.
          
 
«الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ»
کسانی که ایمان آ‌وردند مهاجرت کردند و جهاد نمودند در راه خدا با مالها و جانهای خود، بزرگترین درجه را نزد خداوند دارند و آنان خود رستگارانند.
 
#ویژگی_مومنان
#خصوصیات_اجتماعی
بسم الله
 
بگذریم که خیلی جالب است که بعد از مدت زیادی از پیدا شدن کرونا، دو روز مانده به انتخابات است که ورودش به ایران تأیید می‌شود، اما خطر شرکت در صف رأی‌گیری فردا و اثر انگشت زدن، یک‌هزارم جهاد حاج قاسم در برابر داعشی‌های وحشی هم نیست! برای آنان که در ادعای «من هم قاسم سلیمانی‌ام» صادق باشند، شرکت نکردن در این جهاد آسان از ترس کرونا مسخره است...
إنّ کیدَ الشیطانِ کانَ ضعیفاً.این نیز بگذرد...
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذینَ آمَنُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیْطانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطانِ کانَ ضَعیفاً (76)
 کسانى که ایمان آورده ‏اند، در راه خدا کارزار مى‏ کنند. و کسانى که کافر شده ‏اند، در راه طاغوت مى ‏جنگند. پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان [در نهایت‏] ضعیف است.


حجت السلام پناهیان در سخنرانی ( تنها مسیر جلسه 1) گفت:
شیطان ضعیف
 ((  کتب علیکم القتال و هو کره لکم وعسی ان تکرهوا شیا و هو خیر لکم 
وعسی ان تحبوا شیا  وهو شر لکم والله یعلم وانتم لا تعلمون))[البقره۲۱۶]
 
ترجمه:جهاد برشما واجب شده است گرچه برای شما دشوار است وناشوشایندباشد 
شاید چیزی را ناخوشایند بدانید درحالی که برای شما نیکو است و شاید چیزی را دوست بدارید در حالی که آن برای شما شر است در حالیکه خداوند میداند و شما نمی‌دانید 
 
 
 
حدیث؛و عن ابی ذر رضی الله عنه قال قلت یا رسول الله ای العمل افضل؟
قال ؛الیما
امام باقر علیه‌السلام می‌فرمایند: «خداوند متعال به چیزی برتر از عفت شکم و شرمگاه، عبادت نشده است.»[1] درجایی دیگر و در پاسخ به کسی که عرض کرد: «عمل من ضعیف است و نماز و روزه کم به‌جا می‌آورم ولی تلاش من بر این است که جز لقمه حلال نخورم و جز با حلال نزدیکی نکنم» […]
نوشته عفت شکم و شرمگاه بالاترین عبادت و بالاترین جهاد! اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم استان آذربایجان شرقی:
...گروههای جوانِ مؤمن و انقلابی باید هر کاری را که امکان پذیر است در چارچوب قوانین و مصلحت کشور انجام دهند و معطل کسی نباید بمانند.
یادم هست این شعار بر زبانمان بود....وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.......
حکم جهاد صادر شده است! جوانان انقلابی معطل کسی نمانند خودشان آتش به اختیار، گام دوم انقلاب را عمل و اجرا نمایند...!
این مطلب ادامه ندارد، ادامه آن عمل است.
جهاد اقتصادی امروز
کشور ما امروز با گرانی سرسام آور اجناس مواجه است. که یکی از آنها گرانی مواد قضایی است لذا در حال حاضر کار اقتصادی به فتوای مقام معظم رهبری جهاد است که یکی از زوایای کار اقتصادی قناعت و صرفه جویی است بصورتی که قناعت و صرفه جویی باعث پس انداز شده و پس انداز و پس انداز سمرمایه ایست که منجر به توسعه می شود و ریشه در حدیث شریف امام علی علیه السلام دارد که می فرمایند قناعت سرمایه است پس اگر در شرایط حاضرکم مصرف کردن در مواد غذایی ر
کسانی که اهل مبارزه با نفس و جهاد اکبر نیستند، نخواهند توانست در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، نقش موثری ایفا کنند. حضرت آقا در بیانیه گام دوم، رتبه‌ی خودسازی را مقدم بر جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دانسته‌اند، این بدین معناست که جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی بدون جهاد و مبارزه امکان ندارد و در میان انواع جهادها، رتبه‌ی جهاد اکبر مقدم است بر جهاد کبیر و اصغر.
خوب دقت کنید که بنده از کلمه‌ی "رتبه" استفاده کردم و نه کلمه‌ی "زمان". یعنی ما حق نداریم به
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی تسنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اخلاص و فداکاری شهید سلیمانی، گفتند: حاج قاسم بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفته بود اما در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد، از هیچ‌کس و هیچ چیز پروا نداشت.
رهبر انقلاب اسلامی، شهاد
این همه رفتم رو منبر خطبه خوندم همش پرید! هرچی نوشته بودم پاک شد لعنتی :)) دیگه مجبورم Abstract بنویسم:
داشتم میگفتم که جهاد با نفس کار خیلی سختیه.پرهیز از دروغ،ریا،خوردن غذاهای خوشمزه و به مقدار زیاد :)) خوابیدن،استراحت کردن،تنبلی و کار نکردن.دارم از گشنگی میمیرم و با اینکه روزه نیستم و میدونم قراره ناهار بخورم اما هی انواع و اقسام خوراکیا میان توی مغزم رژه میرن.خدایا چرا منو اینقد شکمو و تنبل و از زیر کار در رو آفریدی؟ هوم؟ خوب من باید خیلی سختی
مهندس محمود حجتی ظهر امروز _پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸_ در حاشیه
بازدید از مجتمع کشت و صنعت شریف خالدآباد در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا
در خصوص تسهیل در احداث اتاق کارگری ویژه کشاوزان و باغداران منطقه امامزاده اظهار کرد: بر اساس سیاست وزارتخانه جهاد کشاورزی برای تغییر کاربری زمین
های کشاورزی هیچ محدودیتی وجود ندارد و کشاورزان می توانند در کنار باغ یا
زمین خود اتاق کارگری جهت استفاده بدون هیچ گونه مانعی احداث کنند.  

حجتی در خصوص تغییر کاربر
• تبیین شعارهای انقلاب و روشنگری نسبت به عمق این شعارها، از لوازم اساسی تحقق جهاد کبیر است زیرا شعارهای انقلاب، همچون نشانه و شاخص، مسیر صحیح انقلاب و صراط مستقیم را نشان می‌دهند.
• اگر این مسائل با تعمیق و ژرف‌نگری تبیین شوند، قطعاً ایمان و باور افراد نسبت به این شعارها، از آن‌ها جدا نخواهد شد و ثبات دائمی خواهد داشت.۱۳۹۵/۳/۳
گاهی کلام ما .. کلمه هایی که خروجی ما هستن .. کلمه هایی که از درونی مسخ شده به بیرون می پراکنیم .. اینقدر عقیم و بی برکتن .. که سدی می سازه سر راه و مسیر هدایت کسی که این کلمه ها بهش اصابت می کنه!!
همه جا صحنه جهاده .. وقتی آماده نباشی برای جهاد، بی خود و بی جهت میشی و اولین نتیجه اش هم اینه که در تیررس آماج این کلام های بدون نور قرار می گیری و راه هدایت به روی تو بسته میشه .. 
 
کاش هر چه سریعتر و هر چه بیشتر به نور خدا مجهز بشیم .. که محروم و خسارت دیده نبا
اگر چهل مرد برای امیر المومنین علیه السلام پیدا می‌شد، ایشان بر ضد ابو بکر جهاد می‌کردند!!!
قال: فانتهوا بعلی علیه السلام إلى أبی بكر وهو یقول: أما والله لو وقع سیفی فی یدی لعلمتم أنكم لن تصلوا إلى هذا أبدا. أما والله ما ألوم نفسی فی جهادكم، ولو كنت استمكنت من الأربعین رجلا لفرقت جماعتكم، ولكن لعن الله أقواما بایعونی ثم خذلونی.
سلیم بن قیس هلالی رضوان الله علیه گوید: سلمان رضوان الله علیه گفت: وقتی که علی علیه السلام را به سوی ابو بکر می‌کشید
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
سلسه جلسات نهج‌البلاغه‌خوانیبامحوریت جهاد و شهادت(جلسه هفتم)
حجت الاسلام مهدوی‌ارفع
ادامه مطلب
دوستان عزیز، لطفا به این جمله های خبری دقت کنید!
"رونق تولید ملی در سایۀ جهاد اقتصادی امکان پذیر است؛
حمایت از تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است؛
رونق تولید ملی منجر به اشتغال زایی می شود؛
استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است؛
حمایت از تولید ایرانی، چرخ کارخانه ها را می چرخاند؛
و ...
شما چه تعداد از این جمله ها را با دقت خواندید؟
اصلا آیا این عبارت ها را مطالعه کردید؟
اگر مطالعه کردید، آیا تلنگری در شما ایجاد شد؟
ادامه مطلب
امام خمینی اذعان می دارند که ما در امر جهاد و مقاومت نباید از کمی عده ... و کمی ابزار جنگ در مقابل تمام قدرتهایی که امروز با ما به جنگ برخاسته اند بترسیم. این کلام یعنی بالاخره باید از یکجا شروع کرد. اگر دائما از کمی عده و ... بترسیم اصلا حرکت و جریان مبارزه جویانه هیچ گاه شروع نمی شود. اگر همه مسلمانان بخواهند اینگونه محاسبه کنند اساسا هیچگاه جهاد پروسه جهاد شروع نمی شود و بدین منوال، پروسه فروپاشی فساد و ظلم نیز هیچ گاه شروع نخواهد شد. این گونه
یکبار با دقت خبرهای زیر را بخوانید!!
1-این متهمان درست زمانی که مردم در صف‌های خرید گوشت معطل بودن 114 تن گوشت تنظیم بازاری را در بازار آزاد فروخته‌اند!
متهمان: جانشین رئیس جهاد کشاورزی تهران،رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی، مدیرعامل تعاونی مصرف بنیاد مستضعفان تهران، بازرس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی تهران و...
2-
یک منبع آگاه:ساعتی پیش شهردار شهریار توسط دستگاه‌های امنیتی با حکم مقام قضایی #دستگیر شد. روز گذشته نیز، «طاهری» #فرماندا
در تاریخ جهان چه کسانی بیشترین تعداد انسانهای بی گناه را کشته اند؟
1⃣ هیتلراو یک مسیحی بود که فقط در جنگ جهانی دوم ۵۰ تا ۵۵ میلیون انسان را کشته است. اما رسانه ها هیچ وقت مسیحیان را تروریست خطاب نمیکنند!!
2⃣ ژوزف استالین، مشهور به "عمو جو"او 20 میلیون انسان را قتل عام کرد که 14.5 میلیون نفر آنها از گرسنگی مردند! آیا او مسلمان بود؟؟
3⃣ مائو تسه تونگ (چینی)او بین 14 تا 20 میلبون نفر را قتل عام کرد.آیا او مسلمان بود؟؟
4⃣ بنیتو  ماسولینی (ایتالیایی)او 400 ه
 امام صادق ع فرمود  مردی  خدمت پیغمبر ص امد عرض کرد  بکه احسان کنم فرمود به مادرت گفت سپس بکه فرمود بمادرت عرض کرد سپس بکه فرمود بمادرت  عرضکرد سپس بکه فرمود بپدرت  10 و فرمود مردی خدمت رسولخدا  ص امد و عرضکرد یا رسول الله منن بجهاد  علاقه دارم و نسبت ان با نشاطم  پیغمبرص  فرمود پس در راه خدا جهاد کن گه اگر کشته شوی نزد خدا زنده خواهی بود وروزی  شوی و اگر بمیری پاداشت بعهده خداباشد و اگر ازمیدان جنگ باز گردی از گناهان پاک شوی  مانند روزیکه.   
#روز_معلم_مبارک
استادی شهید محمد مهدی توی دانشگاه هم حکایت خودش را داشت، معمولا کلاس های ایشون چندتا ویژگی داشت، خیلی پر بار بود، کاملا شاد و آزاد بود البته شهید، قدرت خاصی برای کنترل کلاس داشت یعنی جمع بین قدرت علمی و علاقمندی بچه ها، یکی از شاگردانش میگه: اولین باری که با شهید لطفی برخورد داشتم سر کلاس دانشکده بود. یادمه چقدر خوش برخورد بود و با آرامش با بچه ها صحبت می کرد و به حرف هاشون گوش می داد. درس رو که میخواست شروع کنه اولین جمله ای که
مهاجر ادامه داد: بیشترین خسارت کلزا به مزارع گلستان وارد شده که حدود 15 هزار هکتار از مزارع کامل از بین رفت و حدود 40 تا 50 هزار هکتار با افت محصول مواجه شد ولی علی رغم این مشکلات، بارش ها در مناطق دیگر کشور کاهش تولید را جبران کرد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی، گفت: به منظور کاهش وابستگی کشور به دانه های روغنی، وزارت جهاد کشاورزی طرح 10 ساله ای را تهیه کرد که با اجرای آن 70 درصد نیاز کشور به دانه های روغنی در داخل کشور تامین خواهد شد.
وی افزود: این اقدام
دوران جبهه آنطور که پدران و مادران ما برایمان تعریف می کنند دوران عجیبی بوده. زنان و مردان ایرانی دوشادوش همدیگر می جنگیدند؛ یکی در خط مقدم جبهه ها و دیگری پشت جبهه ها.
یکی از اقداماتی که زنان و دختران مجاهده این سرزمین طی 8 سال دفاع مقدس انجام دادند انفاق و ایثارگری بود. بخشیدن حلقه طلا، اَلَنگو و گوشواره طلا... این ها شعار نیست؛ بلکه این عمل زیبا نه تنها در دوران دفاع مقدس، که طی سه چهار دهه اخیر همواره از سوی بانوان مجاهده ایران زمین دیده شد
#زندگی_به_سبک_مهدی (۲۶)
استادی شهید محمد مهدی توی دانشگاه هم حکایت خودش را داشت، معمولا کلاس های ایشون چندتا ویژگی داشت، خیلی پر بار بود، کاملا شاد و آزاد بود البته شهید، قدرت خاصی برای کنترل کلاس داشت یعنی جمع بین قدرت علمی و علاقمندی بچه ها، یکی از شاگردانش میگه: اولین باری که با شهید لطفی برخورد داشتم سر کلاس دانشکده بود. یادمه چقدر خوش برخورد بود و با آرامش با بچه ها صحبت می کرد و به حرف هاشون گوش می داد. درس رو که میخواست شروع کنه اولین جمل
طرح قرآنی بشارت ( حفظ جزء سی ام قران مجید ) در آموزشگاه جهاد بیهود برگزار گردید. در این طرح که از حدود 4 ماه پیش با شرکت دانش آموزان دبیرستان جهاد و فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت شروع شده بود ، 25 درصد کل دانش آموزان آموزشگاه موفق به حفظ جزء 30 قرآن شدند.آیین تجلیل از منتخبین طرح، امروز شنبه 28 اردیبهشت با حضور آقایان خبازی و حسین خو کارشناسان فرهنگی هنری و قرآنی آموزش و پرورش قاینات، بنایی رییس دارالقران  آموزش و پرورش قاین ،رضوانی مسئول کانون
یه وقت با یکی از بچه های بیان صحبت می کردم . در مورد این که عنصرِ "مبارزه" و یا " جهاد با نفس  " چه جایگاهی داره . می گفتم که اگه من دائما مشغولِ کاری باشم که دوست دارم ، اون وقت کجای این مبارزه ست ، کجاش جهاد با نفسه ؟! از طرفی می دونیم که رشد در جهادِ با نفسه ؛ از طرفی بعضی کار های خوب و اعمال صالح در دایره علائق ما هستن و برای اون ها لازم نیست زحمت زیادی بکشیم . مثال می زدیم به حرم رفتن . حرم رفتن رو وقتی دوست داشته باشیم که نمیشه بهش گفت مبارزه با نفس
 
رئیس اداره جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه وضعیت آب در این شهرستان در مرز بحران قرار دارد و سطح آب های زیرزمینی بشدت کاهش یافته است، تصریح کرد: در شرایط فعلی، صرفه جویی در مصرف آب، توسعه آبیاری تحت فشار و حرکت به سمت کشت گیاهان کم آب یک ضرورت است و این اولویت ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
احمد کنعانی، رئیس جهاد کشاورزی قوچان در گفتگو با صبح توس، گفت: از حدود 15 هزار هکتار اراضی کشاورزی قوچان، چهار هزار و 700 هکتار بصورت تحت فشار آبیار
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به حق علی اکبر علیه الاف السلام
در سوره مبارکه صف
خداوند تجارت پر سود را در ایمان به خداوند و پیامبر و جهاد در راه خدا معرفی میکند
ولی عمر گفت 
کتاب خدا کافی است
و احادیث پیامبر را سوزاند یعنی پیامبر مهم نیست
عمر که در نقاط حساس غزوه ها فرار میکرد اهل جهاد هم نبود، در طول زندگی عمر یک مشرک را نکشت و اولین کسی را که بشهادت رساند دختر پیامبر بود
رئیس جهاد کشاورزی آب پخش گفت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس محمد اسماعیل شفیعی در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
ادامه مطلب
کتر محمد نظری  در آستانه پنجمین سال فعالیت کلینیک فوق تخصصی واریس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: درمان واریس به صورت سنتی در ایران با عمل جراحی صورت می گرفت که لازمه آن برش های جراحی و خارج نمودن رگ های آسیب دیده است که منجر به روند طولانی مرحله نقاهت بیماران می شود.
نظری افزود: مشکلات ناشی از عمل های جراحی که مستلزم بستری شدن بیمار است باعث شد تا پژوهشگران جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تحقیقات خود را به سمت خدمات کم تهاجمی برای درمان
دلنوشته های زیبای شهیدآوینی_ شأن انسان در این است که از زمان و مکان و مقتضیات آنها فراتر رود و غل و زنجیر جاذبه خاک را از دست و پای روح خویش بگشاید و به مقام ولایت رسد و کسی این مقام را درخواهد یافت که از خود و آنچه دوست دارد در راه خدا بگذرد و سر تسلیم به آستان قربان بسپارد و مقرب شود و خداوند در جوابش «و فدیناه بذبح عظیم» نازل کند... سلام علی ابراهیم._ شأن انسان در ایمان و هجرت و جهاد است و هجرت مقدمه جهاد فی سبیل الله است. هجرت، هجرت از سنگینی و ج
{اهمیت و چرایی دعا برای ظهور - شماره 33}
 
وسیله ای به سوی خداوند متعال
 
خدای عزوجل فرمان داده که به سوی او وسیله گرفته شود، آنجا که فرموده: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ
وَجَاهِدُوا فِی سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ. "اى کسانى که ایمان آورده‌اید، از خدا بترسید و به او تقرب جویید و در راهش جهاد کنید.
باشد که رستگار گردید." (سوره مائده، آیه ٣٥)
در این آیه سه چیز سبب رستگاری و نجات معرفی
تولید روزانه ۱۱ تن ماهی در زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند نیز گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار قطعه ماهی گرمابی از استخرهای پرورش ماهی صید و بالغ بر ۱۱ تن ماهی روانه بازار مصرف شده است.
علی زارعی افزود: همچنین به منظور افزایش تولید، افزون بر چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای ۲ منظوره کشاورزی شهرستان زرند رها سازی شده است.
وی تصریح کرد: معمولاً سه نوع گونه ماهی کپور، قزل آلا و آمور در استخرهای پرورش ماهی در این منطقه پر
#جهاد ادامه دارد ...
تلاش های جهاد گران در ایستگاه سلامت وروردی روستا طرح غربالگری و مه پاشی ، ضدعفونی وسایل نقلیه توسط برادران  بسیجی  جوان و نوجوان پایگاه های ثارالله و امام علی ع در گروه جهادی شهید نمازی حوزه مالک اشتر و اعضای کانون های مساجد نورالثقلین و همای رحمت مساجد جامع و امیر المومنین ع روستا برای سلامت همشهریان و همولایتی های عزیزمان در حال انجام می باشد .
ادامه مطلب
صدها حادثه توجه‌برانگیز و پر معنی و در عین حال ظاهراً بی‌ارتباط و گاه متناقض با یکدیگر در زندگی موسی‌بن جعفر هنگامی معنا می‌شود و ربط می‌یابد که رشته مستمر جهاد و مبارزه ۲۵۰ ساله ائمه را از آغاز امامت تا لحظه شهادت آن بزرگوار مشاهده کنیم.
کتاب انسان ۲۵۰ ساله، ص۳۱۶
شهادت امام کاظمعلیه‌السلام را تسلیت می‌گوییم.
«٢٤٤»وَ قاتِلُوا فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ اعْلَمُوا أَنَّ‌ اللّهَ‌ سَمِیعٌ‌ عَلِیمٌ‌ و در راه خداوند پیکار کنید و بدانید که خداوند شنوا و داناست. نکته‌ها: در آیه قبل خواندیم که فرار از جنگ،چاره‌ساز نیست و قهر خداوند مى‌تواند هزاران نفر فرارى را فراگیرد . این آیه مى‌فرماید:اکنون که مرگ و حیات به دست اوست،پس در راه او پیکار کنید و بدانید که پاداش شما نزد او محفوظ‍‌ است.زیرا او به آنچه بر شما مى‌گذرد،آگاه است. پیام‌ها: ١-جهاد و مبارز
#امام_خامنه_ای:
فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.
 و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.
اگر از فضای مجازی غافل باشیم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد.
 هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.
1⃣  گاهی انسان حرف حق را می تواند با استدلال قوی و با زبان شیوا و هنرمندانه بیان کند که این حرف به گوش و چشم هزاران و شاید میلیونها مخاطب برسد .
2⃣  گاهی شاید ما حرفی برای گفتن نداشته با
معمر بن خلاد گوید بامام رضاع عرضکردم هر گاهپدر و مادرم مذهب خق را نشناسد دعایشان کنم فرمود  برای انها دعاکن و از جانب انهاصدقه بده واگر زنده باشند و مذ هب حق را نشناسند باانهامدارا کن زیرا رسول خدا ص فرمود خدابرحمت فرستاده نه بیمهری ونا فرمانی  10 فرمود مردی خدمت رسولخدا ص. واله امد وعرضکردیا رسول الله  من بجهاد علاقه دارم و نسبت بان ا نشاطم پیغمبر ص فرمود پس درا خدا جهاد کن که اگر کشته شوی نزد خدا زنده خواهی بود و روزی داده شوی  واگر بمیری پا
ای لشکر مجاهدین آماده‌باش آماده‌باشبهر نبرد دشمنان آماده‌باش آماده‌باشفداییان اسلامیم و سوی جانان می‌رویمبا عشق دیدار خدا ما سوی رضوان می‌رویمچون عشق پاک کبریا در جان ما افکنده شدما چون علی مرتضی شیری به میدان جهادمثل سهاب بر جهاد آماده‌باش آماده‌باشما سربازان خالد و فاروق اعظم گشته‌ایمما با خدای لا یظال مردانه پیمان بسته‌ایمتا فتح دین مصطفی ماتم بگردانید فداای عاشق دین خدا آماده‌باش آماده‌باششوق شهد شهادت را در جان و دل داریم
ما سایه جنگ را دور کردیم!!! ترساندن مردم از جنگ از بین بردن اعتماد ملی و شجاعت یک ملت است!!! استاد ارجمندم  حضرت ایت الله احمد عابدی در درس خارج فقه با موضوع جهاد  در تاریخ 8اسفند ماه ضمن بحث  در باره اصول و قواعد بحث جهاد به نکات بسیار زیبا و ظریفی اشاره کردند که مناسب با برخی از حرف هایی است که برخی دولتمردان در این روزها به اشتباه مطرح می کنند.گزیده ای از سخنان ایشان این است:
امنیت با نظم و قدرت حاصل می شود. اگر قدرت باشد نظم هست وقتی نظم باشد ام
 امام علی (علیه السلام) مى فرماید: جهاد زن شوهردارى شایسته است به سبب آن که در میدان جهاد مشکلات فراوانى است: هم بذل مال است (در زمانى که مجاهدان هزینه هاى خود را از سلاح و مرکب و غذا مى پرداختند) و هم بذل جان و هم جدایى از زن و فرزند و بستگان و در بسیارى از موارد، جراحات سخت جسمى. زن ها نیز هنگامى که در برابر مشکلات خانه دارى و گاه اعتراضات و زخم زبان هاى شوهر قرار مى گیرند اگر تحمل و بردبارى نشان دهند جهاد مهمى را انجام داده اند. «اصبغ بن نباته»
به گزارش عصرحباد؛ سرکار خانم جابر زاده سرپرست مرکز جهاد کشاورزی بخش حبیب آباد در گفت و گو با عصرحباد از فعالیت های سه ماهه اول سال جاری گفت: اوایل سال و فروردین ماه، شبکه ی مراقبت سِن برای حفاظت  از محصولات کشاورزی و غلات در بخش حبیب آباد فعال است و از قبل از عید هر سال طرح مراقبت از غلات و علف های هرز و سِن غلات در سراسر بخش حبیب آباد مشغول می شود.
وی افزود: برای اینکه آفت محصول نداشته باشیم و یا محصولاتی که سِن زده باشند از سیلو برگردانده می ش
برادران عشق شهادت سلام !!!
مطلبی که امروز میخونید با هر چی تا امروز در مورد شهید شدن شنیدید فرق داره ،پس تا آخرش بخونید !!!
شهادت یعنی کشته شدن در راه خدا و جهاد یک واجب کفایی می باشد !!
قبل  از هر حرفی از شما بچه هیئتی که فکر میکنی فقط باید بری شهید بشی میخوام اینو بخونید :   جهاد
 خداوکیلی نگین این با دین و شهادت و این حرفا مشکل داره !
 
 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم 
جهاد عاشورایی، جهادی است برای معرفی امام حسین  علیه السلام و عاشورای واقعی به جهان.

جهادی که عاشقان اباعبدالله حسین می توانند با شرکت در آن، ارادتشان را به حضرت نشان دهند و در زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجل الله نقش داشته باشند. 
هرکس در هر نقطه از جهان می تواند در این جهاد سهیم باشد. 

 
برای اطلاعات بیشتر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید 
جهاد عاشورایی چیست؟

چگونه در جهاد عاشورایی مشارکت کنیم؟آموزش: چگونه
بسم الله الرحمن الرحیم 
جهاد عاشورایی، جهادی است برای معرفی امام حسین  علیه السلام و عاشورای واقعی به جهان.

جهادی که عاشقان اباعبدالله حسین می توانند با شرکت در آن، ارادتشان را به حضرت نشان دهند و در زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجل الله نقش داشته باشند. 
هرکس در هر نقطه از جهان می تواند در این جهاد سهیم باشد. 

 
برای اطلاعات بیشتر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید 
جهاد عاشورایی چیست؟

چگونه در جهاد عاشورایی مشارکت کنیم؟آموزش: چگونه
اخلاق مهدوی با تفقه در آیات قرآن و استفاده از روایات اهل‌بیت، ((دنیاداری)) و نه ((دنیاگرایی)) را به عنوان ارزشی مثبت به نظام اخلاقی وارد می‌کند و این تغییر باعث تحولاتی در ضریب اهمیت بعضی از ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها و پاره‌ای تحولات در تعاریف و نسبت‌های میان ارزش‌های اخلاقی و تغییر نگرش نسبت به برخی از مصادیق آنها است. حقیقت دنیا جریان رحمت و حیات الاهی و سراسر جهان آیات و نشانه‌های اوست؛ پس نه‌ باید فریفتة آن شد و نه از آن ترسید. کسی که با شها
 
 
سلام و عرض ادب و احترامدوستان و همراهان گرانقدراحتراما به استحضار می رساند باتائیدومصوبه کمیته اشتغال و کارآفرینی ( مهرآفرینان)طرح آموزشی وحمایتی ویژه دانشجویان ارائه وجهت اعلام نظر نهایی دراختاراعضای بزرگوارقرارگرفتاین طرح درراستای توانمندسازی گروههای هدف طراحی وپیشنهادشده استموارد پیشنهادیشامل۱_ آموزش تعمیرات موبایل۲_ساخت تولید لوازم چرمی دست دوز۳_ساخت انواع بدلیجات۴_شمع سازی۵_آرایشگری وپیرایش۶_تم تولد شامل بادکنک ارایی وگل
تبلیغ تفکر و اندیشه رهبر ایرانی در لبنان
بانوان لبنانی که در دایره اسلامی و به ویژه شیعی قرار دارند، معمولاً سخنرانی ‌های السید القائد (حفظه الله) را دنبال می ‌کنند. به ویژه اینکه حزب‌الله لبنان و مؤسسات وابسته به آن بر روی موضوعات تبلیغی و فرهنگی اندیشه ‌های ایشان تمرکز دارند. از همین روی، این مؤسسات سخنرانی های السید القائد را ترجمه کرده و پس از چاپ، میان مردم توزیع می ‌کنند. حتی سخنرانی ‌های تلویزیونی و رادیویی ایشان توسط این نهادها ت
پس از انقلاب با روی کار آمدن تکنوکرات ها و لیبرال ها ( دولت به اصطلاح سازندگی هاشمی رفسنجانی و طرز تفکر مهدی کروبی و....) به بهانه صرفه جویی در هزینه ها ، نهاد انقلابی و محروم زدا (جهادسازندگی) از مناطق محروم منحل و در سایر وزارت خانه وظیفه اش در حقیقت نه ادغام بلکه گم شد.
آمریکا این فرصت را افزایش فاصله طبقاتی و جداسازی دولت از مناطق محروم نشین کشور قلمداد نمود و در این فاصله دمید. با تدبیر حضرت امام خامنه ای (مدضلله العالی) در سال  1397 بسیج سازند
طبق نظر امام راحل، مبارزه و جهاد اسلامی اصول ثابت و مشخصی دارد که رعایت همه آنها لارم و واجب شرعی محسوب می گردند و بدون آنها در حقیقت مبارزه محقق نشده است. در ادامه به مهمترین آنها ( برگرفته از کتاب اسلام نابِ امام خمینی) اشاره می کنیم:
1- هیچ گاه نباید از عده کم ترسید. ارزیابی مبارزه بر اساس این عقیده که عده کم منجر به شکست می شود، ارزیابی باطل و بی اساسی است چرا این ارزیابی بر خلاف نص صریح قرآن است.
2- مبارزه باید ابعادی جهانی داشته باشد. از ابتد
امام راحل در کتاب اسلام ناب می فرمایند: «ناراحت
و نگران نشوید. مضطرب نگردید، ترس و هراس را از خود دور کنید. شما پیرو پیشوایانی
هستنید که در برابر مصائب و فجایع صبر و استقامت کردند.» تحلیلی که می توان در
این باره ارائه داد این است که در مسیر مبارزه و در مسیر حق اگر اضطراب بر ما وارد
شد به اضطراب و فشاری که اهل بیت متحمل شدند فکر کنیم و اینکه چگونه به خاطر خدا
همه چیز را متحمل شدند و رنج ها را به رنج خریدند. این اندیشه انرژی مجددی خواهد
شد به قوای ر
همسر شهید: فرشاد در طول 8 سال جنگ تحمیلی در جبهه ها بوده و جانباز شیمیایی بود پس از جنگ به هیچ نهادی مراجعه نکرد و جانبازی اش را اعلام نکرد، زیرا اعتقاد داشت مشکل شیمیایی او یادگاری از جنگ و عملیات فا و است، او طی این سال ها از ناحیه ریه بسیار زجر کشید و با کوچک ترین سرماخوردگی از پا می افتاد.  به او گفتم که شما 30 سال خدمتت در سپاه پر شده و شاید دیگر نیازی به رفتنت نباشد ولی او معتقد بود که جهاد تمام شدنی نیست و هر زمان اسلام در خطر باشد باید دفاع
احتراماً بدینوسیله به استحضار میرساند طی هماهنگی های صورت پذیرفته شرکت چند منظوره جهاد نصر با آستان مقدس رضوی در خصوص زائر شهر رضوی که منصوب به امام رضا (ع) در زمین 35 هکتاری به عنوان اسکان ارزان یا رویکرد تکریم از مهمانان امام رضا (ع) با امکانات رفاهی بسیار عالی که هر سوئیت در فضای نورگیر و بزرگ 45 متری و امکانات خوبی مانند تخت و پتوی درجه یک، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و تلوزیون، حمام و سرویس بهداشتی، چای ساز، فلاکس چای، وسایل غذاخوری در
سعیده محمودی 1
 حسین چراغیوش 2*
 محمود میرزاییالحسینی 3
چکیده
گفتمان ( discourse ) بهطورکلی به بافت زبان در مراحل بالاتر از جمله اطلاق میشود. تحلیل گفتمان، یکی ازابزارهای تحلیل متون ادبی است که ارتباط بین ساختارهای گفتمانمدار و دیدگاههای اجتماعی حاکم بر تولید گفتمان را بررسی میکند، تحلیل گفتمان ادبی به عنوان یکی از فروع تحلیل گفتمان به بررسی و نقد متون ادبی از جنبه ساختارهای زبانی و بافت متنی و هماهنگی آنها با بافت موقعیتی میپردازد. نهج البلاغه
سعیده محمودی 1
 حسین چراغیوش 2*
 محمود میرزاییالحسینی 3
چکیده
گفتمان ( discourse ) بهطورکلی به بافت زبان در مراحل بالاتر از جمله اطلاق میشود. تحلیل گفتمان، یکی ازابزارهای تحلیل متون ادبی است که ارتباط بین ساختارهای گفتمانمدار و دیدگاههای اجتماعی حاکم بر تولید گفتمان را بررسی میکند، تحلیل گفتمان ادبی به عنوان یکی از فروع تحلیل گفتمان به بررسی و نقد متون ادبی از جنبه ساختارهای زبانی و بافت متنی و هماهنگی آنها با بافت موقعیتی میپردازد. نهج البلاغه
ساعت ۹ بامداد روز شنبه ۱۴ بهمن در محل مدرسه شماره ۲ علوی یک مصاحبه مطبوعاتی با حضور قریب به ۳۰۰ خبرنگار ایرانی و خارجی برگزار شد که در آن ابتدا خلاصه‌ای از نظریات خمینی خوانده شد؛ سپس سوالات خبرنگاران آغاز گردید که خلاصه‌ای از پاسخ خمینی به این شرح بود:
کاری نکنند که مردم را به جهاد دعوت کنم، اگر موقع جهاد شد می‌توانیم اسلحه تهیه کنیم. دولت را بزودی معرفی خواهیم کرد. اعضای شورای انقلاب تعیین شده‌اند. از ارتش می‌خواهم هر چه زودتر به ما متصل
آنچه راه چپ به ما آموخته است: خلق یک شیطان بزرگ و انداختن تقصیرها و کوتاهی‌های خویش بر دوش او. در جهاد اصغر باختن، و از ترس نور به تاریکی پناه بردن.
آنچه راه راست به ما آموخته است: شیطان بزرگ نفس من است، و آنگاه چشم و گوش و دل و جان بر جهان بستن، هراس از زیستن و سر به گریبان زهد و خوف فرو بردن، دامن از زندگی و تجربیات نو کشیدن و نامش را جهاد اکبر نهادن. از ترس تاریکی، دامن نور را به چنگ فشردن.
آنچه راه عشق می‌آموزاند: زندگی را به تمامی زیستن، بی هر
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در مجمع استانی ستاد مجادله با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری فرمانداران و سازمان جهاد کشت باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و خلق شود؛ سطح یک که زکام میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی انجام شود و سطح دو ریزش میدانی اندک تر اما مبارزه میدانی خواهد داشت و ظاهر سطح یک باید باشد و سط
مدیر جهاد کشاورزی زرند:
۴۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای کشاورزی زرند رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی زرند از رهاسازی چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان خبر داد.
علی  زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب برای آبزی پروری در شهرستان زرند اظهار کرد: چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شده است.
وی عنوان کرد: آب این استخرها برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرا
کد ملک در املاک آسایش : 387دارای 500متر بنا بصورت دوبلکسمحوطه سازی و نورپردازی بسیار شیکدارای درختان سر به فلک کشیده و مثمرانشعابات آب برق گاز قانونیسند شش دانگ عرصه و اعیانسرایداری مجزااین ملک فاقد مشکل جهاد و دارای پایانکار جهاد میباشدبرای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
برای پیوستن به کانال تلگرامی ما به آدرس زیر مراجعه کنید :https://t.me/amlakeasayesh0از سایت ما دیدن فرمایید:http://asamelk.com0912265637109034208380قشقایی​
امروز فرصتی دست داد تا به بعضی از پیج های طرفدار گروه های اسلامی خصوصا داعش سرکی بکشم از ادبیات و زبان پست ها و کامنت های ذیل انها کاملا معلوم بود که شخصیت های پشت سر این مطالب از چه گروه های سنی و دارای چه حد از اطلاعات دینی و مذهبی هستند غالبا جوانانی کم سن و سال و متاسفانه بلحاظ فهم دینی بسیار سطحی و کم اطلاع خدایی ناکرده ابدا قصد تحقیر و تخفیف شخصیتی آنها را ندارم زیرا صرفنظر از عوامل اصلی این جریان که حد اقل من از ماهیت و اهداف سیاسی انها ب
دل از هوا و هوس ها بریده اند اینانشراب لم یزلی را چشیده اند اینان
تمام هستی شان را به کف گرفتند ومتاع جنتشان را خریده اند اینان
 
شهید بزرگوار در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد:
از برادرانم می‌خواهم که غیر حرف آقا حرف کس دیگری را گوش ندهند جهان در حال تحول است دنیا دیگر طبیعی نیست الان دو جهاد در پیش داریم اول جهاد نفس که واجب‌تر است زیرا همه چیز لحظه آخر معلوم می‌شود که اهل جهنم هستیم یا بهشت، حتی در جهاد با دشمن‌ها احتمال می‌رود که طرف کشته
سالانه بیش از ۲ هزار تن عسل در خراسان رضوی تولید می شود که قوچان ۵ درصد از این میزان تولید عسل استان را به خود اختصاص داده است.
کنعانی مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برداشت عسل از کندو‌های زنبور عسل خراسان رضوی ۱۲ هزارو ۲۰۵ کندوی زنبور عسل در دشت‌ها و کوه پایه‌ها مستقر شده که برداشت عسل از این کندو‌ها همه ساله در اواخر تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه دارد.او
سلام
میدونید و الان میتوانید ..درک کنید.چرا ورد زبان ما شهداست..
یه نظری رو دیدم.خیلی عالی بود
یه فردی صبح جمعه پاشد ،یه خبری پخش کرد..کل ایران آشوب شدکلی ضرر دست مردم گذشت
یه مرد یه سردار هم  خبر شهادت کل ایران و منطقه رو متحد کرد...کل دل ها به خداوند نزدیک کرد
#انتقام سخت
 
 
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس تو کنفرانس استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با محضر رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، تقریر کرد: با همکاری فرمانداران و اداره جهاد کشاورزی باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و ساختن شود؛ سطح یک که ریزش میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی عمل شود و سطح دو ریزش میدانی ناچیز زیرفون اما مبارزه میدانی خواهد داشت و مشهود سطح
اعلام خرید تضمینی زعفران در بورس
حسین شیرزاد با استناد به تولید پانصد هزار کیلو زعفران در سال 1398 بیان کرد از این به بعد زعفران را می توانید از بورس کالا تهیه کنید .
معاون وزیر جهاد کشاورزی  در مورد خرید تضمین شده زعفران از طریق تعاون روستایی هر شهر گفت : خرید تضمین این محصول از سال نود و شش تا نود و هفت توسط تعاون روستایی اداره شد  و فروش آن نیز در بازار سهام ایران صورت گرفت.
حسین شیرزاد با بیان اینکه زعفران یک محصول استراتژیک برای صادرات به کش
نام کتاب : الجهاد باب الجنة (جهاد درب بهشت)
مولف : سید احمدالحسن
نسخه : عربی + فارسی + دوزبانه
نوع فایل : pdf + word + html - تعداد صفحات : 116
تاریخ انتشار کتاب : 2006 میلادی
منابع : وبسایت رسمی فارسی + وبسایت رسمی عربی
جهت دانلود vpn خود را روشن نموده و بر روی نوع فایل کلیک نمایید : 
ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در جلسه استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با آستان رئیس راه اندازی جهاد کشت هرمزگان، فرمانداران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با شرکت فرمانداران و دایره جهاد زراعت باید سه سطح بخاطر مبارزه با ملخ، مدل سازی و خلق شود؛ سطح یک که ریزش میدانی زیاد و باید مبارزه میدانی ایفا شود و سطح دو زکام میدانی اندک تیز اما مبارزه میدانی خواهد داشت و واضح سطح یک باید باشد و سطح
امام صادق  ع   می‌فرمودنفس کشیدن کسیکه برا ی ما اندوهگین است و برایستمیکهمیگه  بما شده  غمگین است تسبیح میباشد و همت گماشتن برای امر ما عبارتست و پنهان داشتن راز ما را جهاد در راه خداست  راوی گوید   محمدبن  سعید بمن گفت این روایت رو با آب طلا بنویس که من چیزی  بهتر ازاین ننوشته ام
مقدمه
از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران احیاء مفاهیم اصیل و مهمی چون: مبارزه و جهاد است. ایجاد نهادهای تأثیرگذاری مانند کمیته امداد، جهاد سازندگی، بسیج و نهضت سوادآموزی توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی نیز در همین راستا بوده است. پس از دوران دفاع مقدس، جهادی‌گری در دیگر عرصه ها ادامه پیدا کرد. در اواخر دهه هشتاد و با تشکیل «بسیج سازندگی» فرصت دوباره ای پیدا شد تا نسل جدید و علاقمند به مکتب جهادی، فعالیت های گسترده و اثرگذار خود را بر محرومیت ز
امام صادق ع میفرمود نفس کشیدن  کسبکه برای امر ما اندوهگین است و برای ستمیکه بماشده غمگین میباشد تسبیح مبباشد وهمت گماشتنش برای امر ما عبادتست و پنهان داشتنش راز مارا جهاد درراه خداست راوی گویدمحمد بن سعبد من گفت این روایت را با اب طلا بنویس که من چیزی بهتر از این ننوشته ام
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در نیمی از اراضی ملی کشاورزی استان طرح کاداستر اجرا شده است.

مهدی سرخوش صبح امروز هفتم بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت روزملی اراضی که در سالن جلسات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزارشد، افزود: طرح کاداستر اراضی ملی کشاورزی بابهره گیری از اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه و اعتبارات ملی استان در بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی کشاورزی استان اجرا شده که نیمی از اراضی ملی کشاورزی ا
آنچه خواهید خواند برداشت ها و تحلیل هایی چند، مستخرج از کتاب اسلام ناب اثر امام خمینی است. برداشت ها و تحلیل هایی که تنها در حد چند کلمه با متن کتاب، اشتراک لفظی دارند چرا که در واقع تحلیل ( و نه خلاصه برداری) های نویسنده وبلاگ از بخشی از متن کتاب مذکور می باشند:
* در مسیر مبارزه توجه به وعده الهی و اینکه آینده روشن است اصلی مهم است. چنین توجهی جدای از اینکه موجبات تقویت بنیان های جهاد را فراهم می سازد، پایه و اساسی قرآنی نیز دارد. : «و نرید ان نمن
نقل است که در سحرگاهان نوزدهم ماه رمضان علی علیه السلام برادرش رسول الله صل الله علیه و آله را در خواب دید و به ایشان عرضه داشت که امتت مرا واگذارده اند، رسول الله صلی الله علیه و آله به علی علیه السلام امر فرمود که نفرینشان کن، علی علیه السلام چنین کرد و فرمود خداوند مرا از ایشان بازستاند. و این سرنوشت امتی است که از جهاد گریزانند. امتی که از جهاد گریزان باشد نیازی به صفدر و صف شکن ندارد.  و از این رو خدا مجاهدانش را از میان آنان فرا می خواند.
دانش آموزان دبیرستان جهاد بیهود روزی متفاوت را در قالب اردوی تفریحی در منطقه سرسبز و ییلاقی " زَرَخّ  "  گذراندند.اردوی تفریحی مذکور در قالب دو گروه دختران و پسران در دو منطقه زرخ و با حضور دبیران جهاد برگزار گردید. ایجاد روحیه کارِ گروهی ، تجدید قوا برای امتحانات پایان سال و استفاده از مواهب طبیعی خدادادی از اهداف این اردو بود.
خبرنگار شبستان- کانون فرهنگی - 1398/2/14
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نسیم بیهود
پایگاه اجتماعی فرهنگی کانون ولایت - بیهود ق
«٢١٨»إِنَّ‌ الَّذِینَ‌ آمَنُوا وَ الَّذِینَ‌ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ أُولئِکَ‌ یَرْجُونَ‌ رَحْمَتَ‌ اللّهِ‌ وَ اللّهُ‌ غَفُورٌ رَحِیمٌ‌ همانا کسانى که ایمان آورده‌اند و کسانى که مهاجرت نموده و در راه خدا جهاد کرده‌اند،آنها به رحمت پروردگار امیدوار هستند و خدا آمرزنده و مهربان است. نکته‌ها: در شأن نزول این آیه که در ادامه آیه پیش است،مى‌خوانیم:مؤمنانى که هجرت و جهاد کردند،ولى هلال ماه رجب را با ماه جمادى‌ا
 
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان ایام الله دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام کرد
 
 
-شنبه 12 بهمن ماه 98مناسبت: بازگشت پیروزمندانه حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه)عنوان روز: ولایتمداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام-یک‌شنبه 13 بهمن 98عنوان روز: تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی-دوشنبه  14 بهمن 98مناس
سوال:
زمینی به متراژ 1000متر مربع به ارتفاع دومتر دیوار کشی شده بدون آسیب به درختان و یا قطع آنها، آیا جزو تغییر کاربری میشود و امور اراضی یا جهاد کشاورزی میتواند نسبت به تخریب آن اقدام کند.
جواب:
فنس کشی و احداث دیوار و نرده اطراف اراضی مزروعی ممنوع بوده و سازمانهای جهاد کشاورزی و مدیریتهای تابعه مجاز به صدور مجوز در این رابطه نمی باشند لکن در مورد اراضی کشاورزی که سابقه خسارت از سوی حیوانات وحشی به محصولات در آنها وجود داشته باشد، کمیته ای م
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
خاک بر سر ترین مسلمانان افرادی هستند که در قرآن آیات جهاد و شهادت و عدم پیروی از کفار را میخوانند و میدانند خداوند.جز عزت برای مسلمانان نخواسته است
باز هم در انگلستان به پیرزنی که جز به ذلت مسلمانان و در مرحله بعد به فلاکت انداختن ایرانیان به چیز دیگری نمی اندیشد خدمت میکنند
 
 
#حدیث_مهدوی 
امام حسین(ع)
«اما ان الصابر فی غیبته علی الأذی و التکذیب، بمنزلة المجاهد بالسیف بین یدی رسول الله صلی الله علیه و آله».
«کسی که در زمان غیبت به آزار و انکار دشمنان صبر کند همانند کسی است که در محضر رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم جهاد کند».
کمال الدین صدوق/ ص317
اگه تو اون سنی که باید جهاد اکبر داشته باشی، سنت که بالاتر رفت جهادت میتونه اصغر باشه! چون با تلاش هات یاد گرفتی چطور یه ویژگی و کار خوب را در وجودت زنده کنی ... اگه یکم کج رفتی ، زودتر و راحت‌تر میتونی گوش خودت را بپیچونی و بکشیش تو راه!
+البته که باید همیشه حواست جمع باشه
سنت هرچی کمتر باشه سبک تری...سبک که باشی راحت تر از خدا اطاعت می کنی
و...
 
 


شناسه ملک : 3468
#ملارد   #لم_آباد   #باغ_ویلا  #فروش  
700 متر باغ180 متر ویلای دوخواب ( یک خواب مستر )آب و برق و گاز کنتوریاتاق سرایداریاستخر سرد و گرم ( 4فصل )آبنماچمنکاریمحوطه سازی و نورپردازی شدهدارای عدم خلاف شهردارینامه جهاددارای سند تکبرگ
⚠️  به خواست مالک عکس های باغ ویلا درج نمی شود⚠️  بازدید فقط حضوری ( به دلیل خواست مالک عکسهای این ملک درج نشده است )
تماس با کارشناس فروش آقای محمدرضا صناعی : 09128692569
تصاویر بیشتر در سایت صناعی
 


شناسه ملک : 3389
2050 مترباغ با درختان تنومند میوه160 متر ویلای سه خواب دوبلکس190 متر پایانکار شهرداری340 مترتغییر کاربری جهاد کشاورزیآب برق گاز با کنتورسهمیه آب کشاورزیسند شش دانگ تکبرگمحوطه سازی شده نورپردازی همراه با آلاچیق زیباآبنمای حرفه ای بزرگ و زیبا   ساخت ویلا با بهترین متریال و کیفیتنگهبانی 24 ساعتهلوکیشن شهرکی با ویلاهای لوکس و مدیریت قوی
نماس با فروشنده ملک: 09128692569
تصاویر بیشتر در سایت مشاهده کنید
سلام علیکم و رحمه الله
احوال شما؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید
عیدتون مبارک
دُمبتون سه چارک(لبخند)
ما را نمی بینید خوش می گذره؟(لبخند)
عیدی هاتونو کجا گذاشتید؟ توی کدوم تشک و متکا جاسازی کردید؟ آدرس بدید لطفا(لبخند)
ادامه مطلب
عیسی بن عبدالله قمی گوید شنیدم از حضرت  صادق ع که می فرمود سه دسته اند که دعایشانباجابت رسد یکی آنکس که بح ج  رود پس بپاید بیایید که چگونه در باز م اندگانش بجای او رفتار کنید دیگر جهاد کننده در راه خدا پس بیایید چگونه در باز ما ند گانش در غیاب او رفتار کنید سوم بیمار و  مر  یص  پس اورابخشم در نیاورید و دلتنگی نکنید مبادا بشما نفرین کند 
سایت  کلینیک پوست و مو و لیزر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا از دفتر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ هدف از راه‌اندازی سایت کلینیک پوست و مو و لیزر جهاد دانشگاهی معرفی کامل کلینیک، معرفی کامل خدمات، معرفی پزشکان و کادر درمانی، ایجاد امکان پرسش، پاسخ و راهنمایی علاقه‌مندان، قابلیت های درنظرگرفته شده برای سایت، سهولت و سادگی برای کاربران سایت جهت دسترسی به بخش های مختلف آن، تشریح امکانات و خدمات م
نیروهای جهاد، سریع خاکبرداری را شروع کردند ... به نوبت خانه های مردم را می ساختند. مردم هم کمکشان می کردند و برایشان غذا می پختند. تا وقتی خانه ها درست شود، با چوب و شیروانی برای خودمان کپر درست کردیم. حتی داخلش را گِل و گچ کردم و خوشگل شد. 
 
یک روز آمدند  گفتند امروز نوبت شماست تا خانه تان را بسازند و بعد کاغذ و خودکار دستشان گرفتند و گفتند: اینجا خانه علیمردان حدادی است، دلم پر از شادی شد. خانه ها را با سنگ و چوب و تخته بالا آوردند. هر روز برایشا
تولید آناناس در چابهار
وزیر جهاد کشاورزی در روز گذشته از گلخانه آناناس در چابهار دیدار کرد و افزود: "شرایط گرمایی و نور در چابهار بهترین وضعیت را برای رشد و تولید گیاهان گرمسیری ایجاد میکند.
محمود حجتی گفت که در سال ۹۶الی ۹۷ نهال آناناس را وارد میکردیم اما و می توانیم از طریق تولید این محصول در مناطقی مانند چابهار به خود کفایی در زمینه کشت آناناس برسیم.
حجتی گفت: تولید آناناس در گلخانه و زمین های کوچک خانگی نیز می تواند انجام و برداشته شود.
نو
پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستای قوژد از شهرستان کاشمر حوزه مالک اشتر بخش مرکزی  علاوه برضدعفونی کردن  محیط روستا در قوژد از 29 اسفند دماه 1398 تا کنون با اجرای ایستگاه سلامت در وردوی روستای قوژد اقدام به غربالگری و ضدعفونی خودرو ها و وسایل نقلیه نموده که این فعالیت‌ها تا ریشه کنی کرونا ویروس تداوم دارد.
مهندس هادی واله قوژدی دهیار روستای قوژد  به خبرنگار روستا گفت : 
راه جهاد برای جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسته ن
بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
  جلسه‌ی بسیار باشکوه و باعظمتی است؛ هم از لحاظ حضور مجموعه‌یی از جوانان برجسته و دستپروردگان خالص انقلاب و امام، و هم از لحاظ یادآوری زنده‌ی ارزشهای بزرگ انقلاب - یعنی جهاد و شهادت - که شما عزیزان سپاهی هرجا حضور داشته باشید، جهاد دشوار دهساله و صحنه‌های خونین و فداکاریهای بزرگ و عطر شهادت را با خود به همراه میآورد. ان‌شاءاللَّه که موفق باشید، در سلوک راه بندگی خدا
هوالحکیم
 
... یا مردم میخواهند به بهشت بروند ( نمازشان را میخوانند ، روزه شان را میگیرند و ... تا به بهشت بروند ) ، اما بعضی از انسان ها که میخواهند بروند و به خود خدا برسند " یُرِیدُونَ وَجْهَهُ الله " .یکی از مهمترین چیزهایی که انسان را در رسیدن به خود خدا کمک میکند 《انفاق 》 هست .انفاق بسیار مسئله مهمی هست ، جهاد با مال ، جهاد عجیبی است ، خیلی وقت ها انسان حاضر است جانش را بدهد ولی مالش را ندهد ، اصلاً اگر کسی توانست بر مال غلبه کند و دلش را از مال
در #بیانیه_گام_دوم 
بر #امید و 
#معنویت و
#جهاد_علمی
تاکید شده است.
چگونه می توانیم این منویات را محقق کنیم؟
درباره امید، که مقابل آن، ناامیدی است، هجمه رسانه ای بیگانه بر بزرگ کردن عیوب و نقایص و تیتر کردن فسادها و القاء این مطلب است که همه جای ایران پر از فساد است و همه مسئولین فاسدند.
درباره معنویت، که مقابل آن مادی گرایی است، رواج ابتذال و سرگرمی ها با انواع ابزارهای رسانه ای و سینما و سبک زندگی غلط غربی است.
درباره جهاد علمی که مقابلش یا جه
کردستان پیشتاز در تولید توت فرنگی
دادور سهرابی طبق گزارش موج کردستان روز پنج شنبه در دومین جشنواره توت فرنگی کردستان گفت که این استان سه هزارو چهارصد هکتار توت فرنگی و هزارو هشتصد هکتار در سنندج دارد. .رئیس جهاد سنندج اعلام کرد: سیزده هزار کشاورز و هفده هزار بهره بردار در زمینه تولید توت فرنگی در استان کار می کنند.
سهرابی ادامه داد: رقم متوسط ​​برای هر اپراتور دوهزار متر مربع است و به طور متوسط ​چهارده الی پانزده تن توت فرنگی در هر هکتار تو
 عبدالاعلی گوید  از امام صادق ع پرسیدم کسیکه چیز یرا نشناید مسولیتی دارد فرمود نه زیرا مواخذه غافل عقلا قبیح است 3 و فرمود هر چه را خدا از بندگان پوشیده داشته از گردن ایشان  ساقط .پس هرکه. چبزی را نداند با کی نیست  بشرط اینکه در تحصیلش مقصر نباشد 4 حمزه بن طیار گوید امام صادقع بمن فرمود بنویس برایم املا کرد از عفبده ماست که خدانسبت بانچه ببندگان داده و بایشان معرفی کرده احتجاج کند بسوی ایشان پیغمبر فرستاده و بر ایشان کتاب نازل کرده که در ان ام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها