نتایج جستجو برای عبارت :

منابع موثق و معتبر

دوستی داشتیم که برای ادامه تحصیلات تکمیلی به یکی از بلاد کفر رفته بود. در جریان تدریس، استادشون یه کار تحقیقی در حوزه حقوق تطبیقی محیط زیست از ایشون خواسته بودن ایشون هم فردا با کوله باری از اطلاعات CTRl+C و CTRL+P شده خدمت استاد رفتند و نوبت به ارائه ایشون میرسه بحث رو که شروع می کنن استاد میپرسن ببخشید در ارائه این بحث از چه کتاب یا مقاله ای بهره جستین و ایشون در کمال خونسردی و اعتماد به نفس جواب میدن که:
١- گوگل
٢- ویکی پدیا
٣- سایت خبری....
خودش تع
مطالب این وبلاگ از سطح اینترنت و از وبسایت های معتبر و پیش رو در این عرصه جمع آوری و تهیه می شوند ...
 
تعدادی از منابع معتبری که ما به آن رجوع میکنیم سایت های زیر هستند :
 
کارگیک
 
عصر خودرو
 
پدال
 
ایمِگ (ameg)
 
منابع این پست همواره به روز رسانی خواهند شد ...
 
چنانچه شما منبعی معتبر و دقیق در زمینه مکانیک خودرو می شناسید در قالب نظر زیر همین پست بیان کنید ...
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
مشاور پرورش شترمرغ
 
در صورتی که تصمیم به پرورش شترمرغ بصورت کاملا علمی جهت کاهش ریسک و خطر پرورش این پرنده باشید با توجه به کمبود بسیار شدید منابع اطلاعاتی موثق در این زمینه حتما با متخصصین واقعی این رشته مرتبط شوید.
dr.zamani
PHD poultry scienceTMU
ostrich resercher
09132098516
akbarzamani.ir
دکتراکبر زمانی متخصص علوم طیور پرورش شترمرغ
مرکز تخصصی طب سنتی یکتا واقع در خیابان پیروزی ، کلینیک پیشرو در ارائه راه حل های درمانی بر پایه طب سنتی ایرانی و با استفاده از متون موثق پیشگامان طب ایرانی ، حکیم ابوعلی سینا ، و با استخراج آخرین نتایج تجربیات طب سنتی در دیگر نقاط جهان با تکیه بر حکیمان با تجربه و دارای رزومه موثق ، دارای مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح ، آماده پذیرایی از بیماران محترم میباشد .
 
مرکز طب سنتی یکتا متشکل از دانش اصیل طب سنتی ایرانی و متخصصان تحصیلکرده و موثق میباش
لبخند:زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ترانه علیدوستی و همسرش شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن به گوش نرسیده است.
یکی از بازیگران خبرساز در سال جاری احتمالا ترانه علیدوستی است. بعد از حرف های فمینیستی این بازیگر شایعه جدایی از همسرش قوت گرفت اما تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده است.
ادامه مطلب
کتاب《مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها》اثر «حسین قربانی دامنابی» در 182 صفحه از چاپ خارج شد.
این کتاب در 6 بخش، مظلومیت حضرت زهرا (س) را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید.✅ بخش اول: جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س)✅ بخش دوم: تحریف و سانسور حقایق✅ بخش سوم: غصب فدک و پیامدهای آن✅ بخش چهارم: سیره ی تند عمر بن خطاب در برخورد با زنان✅ بخش پنجم: هجوم به خانه حضرت زهرا (س)✅ بخش ششم: پاسخ به چند شبهه متداول
مهم ترین ویژگی های کتاب:
1⃣ جمع آوری نظر همه ی ع
یخچال میبد
از آثار به یادگار مانده از دوران گذشته که معماری آن جای بحث و تامل دارد و یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی محسوب می شود، وجود یخ چال ها یا یخ دان ها دربسیاری از نقاط کشورمان است. این یخچال ها که تعداد آن هم در کشورمان کم نیست ساخت و بنای آن به دوره ای برمی گردد که هنوز بشر به تکنولوژی امروزی دست نیافته بود. یکی از این دست سازها که حاصل خلاقیت و فکر مردمان گذشته است یخچال میبد است.
در کشورمان از پیشینه تاریخی این یخچال ها یا یخ دان ها و ق
هم میهنان گرامی ضمن عرض سلام و خسته نباشید؛ مطابق با آخرین شنیده ها از "منابع معتبر"، ارتباط ایران با اینترنت جهانی به زودی برقرار خواهد شد. یکی از نمایندگان مجلس در گفت و گو با رسانه ها زمان برقراری مجدد اینترنت در شهرهای ایران را به "یکی دو روز آینده" موکول کرده و برخی منابع دیگر نیز گفته اند ممکن است تا شنبه ارتباط ایرانیان با خارج همچنان قطع باشد.
 
در قسمت قبل این مطلب با عنوان: اطلاعاتی در زمینه ماوراء الطبیعه بهتون گفتم که طبق تحقیقاتم این مطالب رو براتون مینویسم و از صحت آن و یا اشتباه بودن آن اطلاعی ندارم اما از منابع موثق در این حوزه این اطلاعات جمع آوری شده و سعی شده صحیح ترین مطالب رو در اختیارتون بزارم.
همچنین این متون حاصل چندین سال تحقیق است.
دنیای ماوراء الطبیعه و قرآن
ادامه مطلب
‍ ‍ دانلود کتاب مظلومیت حضرت زهرا (س):
http://s6.picofile.com/file/8384049684/Mazloomiyat.pdf.html‍ ‍ این کتاب در 6 بخش و با 182 صفحه، مظلومیت حضرت زهرا (س) را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید.✅ بخش اول: جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س)✅ بخش دوم: تحریف و سانسور حقایق✅ بخش سوم: غصب فدک و پیامدهای آن✅ بخش چهارم: سیره ی تند عمر بن خطاب در برخورد با زنان✅ بخش پنجم: هجوم به خانه حضرت زهرا (س)✅ بخش ششم: پاسخ به چند شبهه متداول
مهم ترین ویژگی های کتاب:
1⃣ جمع آوری نظر همه ی عالمان
 5 غذای برتر برای کنترل دیابت
 
فهمیدن بهترین غذاها برای خوردن در هنگام ابتلا به دیابت می تواند سخت باشد.
هدف اصلی این است که سطح قند خون به خوبی کنترل شود.
با این وجود ، خوردن غذاهایی که به جلوگیری از عوارض دیابت مانند بیماری های قلبی کمک می کنند نیز مهم است.
در اینجا 16 غذای بهترین برای افراد دیابتی ، نوع 1 و نوع 2 ارائه شده است.
1. ماهی چربماهی چرب یکی از سالم ترین غذاهای کره زمین است.
ماهی سالمون ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، گلچین و ماهی خال مخالی من
داوطلبین گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر به آرشیو سوالات MSRT که از مهمترین منابع آزمون MSRT می‌باشد، بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. تمامی دوره‌های برگزار شده به همراه پاسخ تشریحی جامع و رایگان در اختیار داوطلبین گرامی قرار گرفته است.
 
نمره قبولی آزمون MSRT
طبق آخرین تغییرات بخشنامه دانشگاه‌های معتبر کشور، حداقل نمره قبولی در آزمون MSRT و سایر آزمون‌ها معتبر در جدول زیر آورده شده است. در حال حاضر به دلیل هزینه‌بر و سخت‌تر بودن آزمو
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
حسابداری منابع انسانی تبدیل مفهوم کیفی و ذهنی ارزش اهداف انسانی در قالب کمی و عینی با استفاده از دانش علوم و فن حسابداری است .
 
نوعی علم جدید در حسابداری است که نگرش نوین به منابع انسانی به عنوان یکی از موثرترین عوامل مولد در ایجاد درآمد موسسات  و مراکز است. در این مباحث، ارزش اقتصادی  حسابداری منابع انسانی به مثابه دارایی با اهمیت موسسه تلقی و امکان ارایه آن در صورت‌های مالی مطرح می گردد.
حسابداری منابع انسانی از دیدگاه واقعی
بر اساس تحقی
دانلود pdf کتاب "مهدویت از دیدگاه اهل سنت"
این کتاب در چند مبحث به پژوهشی در تطابق باورهای مهدوی فریقین از منابع معتبر اهل سنت می پردازد.
✅ تواتر روایات مهدویت در نزد عامه.✅ مهدویت در قرآن.✅ وجوب وجود امام معصوم از اهل بیت (ع) در هر زمان.✅ ویژگی های حضرت مهدی (عج)✅ اعتراف علمای اهل سنت به تولد مهدی شیعه✅ علمای اهل سنت: مهدی شیعه همان مهدی موعود است.✅ غیبت امام زمان (عج) در قرآن و روایات.✅ اشاره به مهدویت در کتب مقدس یهودیان و مسیحیان.
مهم ترین و
فرآیند داوری مقالات، فرآیندی است که به منظور کنترل کیفیت مقالات ارسال شده و تصمیم برای پذیرش یا رد آن ها در نشریات صورت می گیرد. هر نشریه یکسری معیار و استناندارد برای مقالات خود دارد که در این بخش برخی از معیارهای عمومی داوران را برای شما به اختصار شرح خواهیم داد.
موضوع مناسب و استدلال های منطقی
در درجه اول داوران به اهمیت موضوع مقاله شما توجه می کنند. موضوع انتخابی شما باید به روز بوده، به نیازهای موجود در حیطه مورد نظر پاسخ داده و کمبوده
هر کسب و کاری نیازمند یک سری منابع میباشد که باعث حفظ ارتباط فروشنده با مشتری میشود.
یکی از این منابع منابع فیزیکی است:در ایده من انواع ابزار و وسایل مربوطه وجود دارد و از بهترین ماشین آلات برای تولید استفاده میشود.
2-منابع مالی هستند که در این ایده من کاملا منابع نقدی خوب و مدریت شده میباشد و محصول با ضمانت تحویل مشتری داده میشود.
3- منابع اجتماعی در کسب و کار خیلی مهم است.یعنی این که همکاری های زیادی صورت بدهیم یا اعتماد مشتری و خریداران را جل
امپراتور گوسو وانگ (214م - 234م)؛پس از آن که «امپراتور چوگو» در سال 214م درگذشت، ولیعهدش، «گوسو وانگ» بر تخت نشست. او ششمین امپراتور باکجه بود.
بعضی منابع گوسو را برادر چوگو می دانند، ولی منابع موثق او را پسر چوگو دانسته اند.
در سال 216م ارتش امپراتور گوسو در قلعه سادو، حمله مالگال را دفع کرد و در سال 222م به ارتش 5هزار نفری شیلا حمله برد.  دوران گوسو با بلایای طبیعی فراوان از جمله گردباد، سیل و زلزله همراه بود و در اواخر عمر نیز مورد حمله شیلا و مالگا
کتاب《امتداد رسالت》در 392 صفحه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر در سال 98 از چاپ خارج شد.
این کتاب در 4 فصل، امامت و خلافت بلافصل حضرت علی علیه السلام را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید:✅ فصل اول: امامت حضرت علی (ع) در قرآن، با استناد به آیات هدایت، ولایت و مباهله✅ فصل دوم: امامت حضرت علی (ع) در حدیث، با استناد به 10 حدیث معتبر✅ فصل سوم: امامت حضرت علی (ع) در پرتو عصمت. ✅ فصل چهارم: غصب خلافت. در این فصل  روایات دال بر غصب خلافت را آورده ایم و س
{علائم ظهور - 39}
 
آنچه می‌خوانید فقط از احادیث معتبر است:
 
ندای آسمانی را شرق و غرب عالم میشوند؛ یعنی تمام اهل زمین. جالب تر اینکه هر کس به زبان مادری اش میشنود. دوری یا نزدیکی در آن معنایی ندارد؛ از دور میشنوند همانطور که از نزدیک میشنوند.
صدا برایشان غیرمنتظره و هولناک است؛ افراد خواب، با شنیدن آن بیدار می‌شوند! [ایستاده می‌نشیند‌! و نشسته می‌ایستد!] پس از آن، در ابتدا مردم کُرنش کرده و ایمان می‌آورند، اما امان از فتنه شیطان! ۹حدیث معتبر
فرماندار تنکابن گفت که از ۲۲ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان این شهرستان بستری بودند تاکنون پنج نفر از آنها بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند .
سید امیر حسینی جو روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی تنکابن در گفت و گو با خبرنگار افزود:  بقیه این بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند ، مراحل نمونه گیری ، دریافت پاسخ و درمان را سپری می کنند.
✅وی با اشاره به فوتی ناشی از ابتلای این بیماری در شهرستان ، گفت :‌ تاکنون در شهرستا
کتاب《امتداد رسالت》در 392 صفحه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر در سال 98 از چاپ خارج شد.
دانلود فایل پی دی اف کتاب امتداد رسالت
این کتاب در 4 فصل، امامت و خلافت بلافصل حضرت علی علیه السلام را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید:✅ فصل اول: امامت حضرت علی (ع) در قرآن، با استناد به آیات هدایت، ولایت و مباهله✅ فصل دوم: امامت حضرت علی (ع) در حدیث، با استناد به 10 حدیث معتبر✅ فصل سوم: امامت حضرت علی (ع) در پرتو عصمت. ✅ فصل چهارم: غصب خلافت. در این فصل  
مروری بر سبک‌ های مستندسازی در سینمای مستند جهان(۱)
در این مطلب سعی داریم به مهم‌ ترین سبک‌ های مستندسازی در تاریخ سینمای مستند جهان بپردازیم.از زمانی که ارسطو برای نخستین بار نمایش را بر سه گونه کمدی، درام و تراژدی تقسیم کرد، سبک‌شناسی آثار هنری تصویری تقسیم‌‌بندی‌های پرشماری را به خود دیده و هر چند سال یک بار، اندیشمندی پیدا می‌شود که، بر اساس نقطه نظرات خاص خودش، آثار هنری را ذیل انواع گوناگون رده‌بندی می‌کند. سینمای مستند نیز از
رشد روزافزون جمعیت، آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی، توزیع نامناسب منابع آب و خشکسالی های دوره ای، اکثر کشورها را به جستجوی منابع جدید آب سوق داده است. امروزه کمبود منابع آبی و آلودگی آب ها، مدیریت نامناسب آب های در دسترس، رشد جمعیت و تغییرات آب و هوایی از جمله مشکلات جهانی مرتبط با آب ها می باشند. با افزایش جمعیت، میزان تولید فاضلاب افزایش یافته و اگر فاضلاب تولیدی به طور مناسبی تصفیه و مورد استفاده مجدد قرار گیرد، می تواند بخشی از کمبود منا
کتاب مدیریت منابع انسانی نوشته ی آرین قلی پور توسط نشر رسا منتشر شده است. این کتاب بر مینای تفکرات ارزشمند اندیشمندان بزرگ تکوین یافته و نوشته های بزرگان موجب غنای کتاب شده است. علاوه بر تحقیقات دست اول، کتاب های مهم مدیریت منابع انسانی از جمله دسلر، دیسنزو و رابینز، اسنل و بهلندر، ایوانکویچ، آرمسترانگ، توئه، میر سپاسی، سعادت در تکوین این کتاب نقش بسیار زیادی داشته است.
منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسی بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نارضایتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
هاست اختصاصی سرویسی مدیریت شده با منابع قدرتمند مشابه سرور مجازی است . کاربرانی که مدیریت سرور مجازی برای آنها امکان پذیر نیست ولی نیاز به منابع بالایی دارند میتوانند از هاست اختصاصی استفاده کنند . بر روی این سرور هاآخرین نسخه نرم افزارهای موجود به همراه لایسنس معتبر نصب و راه اندازی شده است که این امر آسایش خیال را برای کاربران فراهم خواهد کرد که بصورت خودکار تمامی بروز رسانی‌ها بر روی سرور انجام خواهد شد و نیازی به پرداخت هزینه لایسنس ت
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
ما دارای یک تاریخ متقن هستیم که تردیدی در آن نیست و آن عبارت است از قرآن. علت این‌که می‌گوییم در قرآن تردیدی نیست، این است که از طرف خداوند نازل شده است.
 
پایگاه تاریخ تطبیقی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در دومین جلسه درس تاریخ تطبیقی که در تاریخ 1393/02/21 برگزار شد، تاریخ‌های معتبر را مورد بررسی قرار دادند که متن آن بدین شرح است؛
عدم اطمینان کامل نسبت به کتب تاریخی رایج
از کجا می‌توان چنین تاریخی را پیدا کر
مقالات و نوشته های شما دانشجویان با در نظر گرفتن شرایط ذیل و پس از تایید اساتید دانشگاهی با نام شما در نشریه چاپ می شود:1-تمامیه مطالب حاصل از تحقیق از کتب و منابع اینترنتی معتبر باشد.2-مقاله شما نباید با مطالب موجود در اینترنت یکی باشد(می توانید از مقالات اینترنتی به عنوان منبع تحلیل خودتان استفاده کنید)
ادامه مطلب
حدیث 1- إِنَّمَا مَثَلُ أَهْلِ بَیتِی فِیکُمْ کَمَثَلِ سَفِینَةِ نُوحٍ، مَنْ دَخَلَهَا نَجَی، وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهَا غَرِقَ 

               ترجمه: مَثَل اهل بیتِ من در میان شما مانند کشتی نوح است، هر کس به این کشتی داخل شود نجات می‌یابد، و هر کس جا بماند، غرق و هلاک می‌شود.
           توضیح: این حدیث مشهور به حدیث سفینه (کشتی) و از قول حضرت محمد (ص) توسط بسیاری از صحابه از جمله ابوذرغفاری نقل شده است. بدلیل کثرت راویان معتبر این حدیث که در
ضمن یادآوری شهادت مولی الموحدین، امیرالمؤمنین علی (ع) سزاوار است که از وصیت آن حضرت درس زندگی بگیریم. در جوامع حدیثی معتبر، با اسناد موثق از «سُلیم بن قیس هلالی» که از صحابه امیرمؤمنان بوده، متن وصیتنامۀ آن حضرت را نقل کرده اند. [1]
چون در میان نسخه ها اختلافهای جزیی وجود دارد، ما آن را از کتاب خود «سُلیم بن قیس» نقل می کنیم که می گوید: هنگام وصیت امیرمؤمنان (ع) به فرزندش امام حسن (ع) حاضر بودم که امام حسین (ع) و محمد و همۀ فرزندان و اهل بیت و رؤسای
یکی از مواردی که در تخصیص منابع باید به آن توجه کنیم، قیمت گذاری منابع است. قیمت گذاری درست منابع باعث جلوگیری از هدر رفت آن ها و استفاده بهینه از آن ها می شود. این موضوع علاوه بر کسب و کار در جنبه های دیگر زندگی هم موثر بوده و کاربرد دارد. اگر قیمت گذاری پایینی برای یک منبع انجام شود باعث می شود که کمتر قدر آن منبع دانسته شود و کسی دنبال مصرف بهینه آن منبع نمی رود. قیمت گذاری خیلی بالا هم باعث عدم استفاده از آن منبع می شود و باعث اخلال در کار خو
سایت معتبر : سودآورترین قماربازان همیشه دانش عمیقی از ورزشی که در آن شرط بندی میکنند دارند. آنها از منابع و انواع سایت معتبر بین المللی برای تحقیق و تحلیل مسابقات استفاده میکنند. در حقیقت وقتی آمار مسابقات با کلیک یک دکمه به آسانی قابل دسترسی میباشد پس چرا از این مزیت برای پیش بینی بهتر مسابقات سایتهای شـرطبندی استفاده نکنیم؟
ما در سایت معتبر گرگ بت مرکز آمار فوتبال خودمان را داریم، اما در این مقاله قصد داریم 3 وب سایت معتبر و بسیار مف
*علم رجال
علم رجال دانشی است که در آن از شرایط قبول قول راوی بحث می شود. به عبارت دیگر علم رجال به شناخت ظاهری یعنی نام و کنیه و...، و باطنی یعنی اوصاف ذاتی مانند وثاقت و ممدوحیت راوی یا عدم آن می پردازد.      
*معرفی منابع اصلی رجال شیعه
معیار ارزشگذاری ناقلین روایات و کشف میزان اعتبار آنها یکی از ایزارهای اعتبار سنجی احادیث و روایات در منابع شیعی است. از این رو فقهاء شیعه توجه به احوال روایتگران و ناقلین احادیث را اجتناب ناپذیر دانسته و آنرا ی
این پاورپوینت در 21 اسلاید به شکل زیبا و محصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از معتبر ترین منابع تاریخی درج شده است مطالبی نظیر تولد،کودکی، بازگشت به اردبیل،از اردبیل تا لاهیجان،اعلام تشیع به عنوان مذهب رسمی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد شاه اسماعیل یکم در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
((منبع یابی))
برای راه اندازی یک کسب و کار به دسته ای از نیاز ها نیاز داریم که اگر آنها تامین شوند کسب کار ما سرپا میشود اما اگر این منابع را در اختیار نداشته باشیم راه اندازی کسب و کار عملا غیر ممکن است...این منابع کلیدی به ما کمک میکنند تا محصول ارزشمند خود را تولید و در قدم بعدی با رعایت نکات آن را به دست مشتری برسانیم و در گام بعدی از آن درآمدزایی کنیم...اما بحث دیگر بر سر تامین همین منابع کلیدی است : اینکه از کجا و با چه سرمایه ی اولیه ای باید ای
آزمون کتبی دکتری که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، دو بخش عمومی و تخصصی دارد. بخش عمومی شامل زبان دکتری و استعداد تحصیلی است.
بخش تخصصی نیز مربوط به دروس تخصصی هر رشته است.
منابع مناسب کنکور دکتری
دروس تخصصی در آزمون دکتری در دو بخش دروس کارشناسی و دروس کارشناسی ارشد طرح می‌شود. بنابراین منابع مناسب آزمون دکتری نیز شامل هر دو بخش است.
بهترین منابع برای کنکور دکتری، کتاب های تخصصی و منابع اصلی رشته است.
البته که همواره گفته می شود یکی
برای امسال در نظر دارم در کنار به اشتراک گذاشتن جزوه های درس درک عمومی ریاضی و فیزیک، حل تست ها و فرستادن فایل های مرتبط (در اینجا و صفحه اینستاگرام وبلاگ)، از حرفای منابع معتبر و دست اول هم استفاده کنم و با ذکر منبع مطالب اونها رو هم به اشتراک بذارم.
یکی از این منابع پیک سنجشه. دو نوشته ی زیر درباره ی انتخاب رشته از سایت همین هفته نامه اورده شده که میتونین نسخه PDF اون رو هر هفته از اینجا دانلود کنین.
برای یک انتخاب رشتۀ خوب چه باید کرد؟  ( ۱ )برای
خواهرم می خواست یه باغ بخره تو یکی از روستاهایی که توریستی هست و حسابی قیمتش بالا رفته ..
بعد منم گفتم بزار من بیام GPS کنم ببینم جز منابع طبیعی هست یا کشاورزی 
بعد بخرید 
امروز با دامادمان و صاحب باغ رفتیم داخل زمین،  با توجه به پوشش جنگلیش خیلی بعید دونستم مسثنیات باشه،  فایل Gps رو فرستادم برای دوستم که کارمند منابع طبیعیه،  از دو هزار متری که خواهرم می خواست بخره،  ۱۷۵۰ مترش جز منابع طبیعی بود. 
خب سادگی خواهرم اونجا بود که همش تاکید داشت که
تحقیق حسابداری منابع انسانی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری منابع انسانی در قالب فایل word و در حجم 36 صفحه. بخشی از متن: امروزه در بسیاری از کشورها، نیروی انسانی به عنوان یک منابع سرمایه‌ای مورد توجه مدیران تمامی واحدهای اقتصادی و نهادهای اجتماعی در جهت ارتقای سطح عملکرد ...
‍ دانلود کتابچه 《اجر رسالت》:
http://s6.picofile.com/file/8389788992/ajr.pdf.html
"پژوهشی پیرامون نزول آیه مودت در حق اهل بیت علیهم السلام از منابع معتبر اهل سنت"
✍ اثر "#حسین_قربانی_دامنابی"
کلمات کلیدی:#اهل_بیت #امامت #خلافت #آیه_مودت #حضرت_علی #حضرت_زهرا #کتاب_اجر_رسالت #کتاب_امتداد_رسالت #کانال_وصایت
طبق گزارش یک سایت روسی و به استناد گفته‌های یکی از مقام‌های ارشد هواوی، ظاهرا هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) در اروپا معرفی می‌شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها از تراشه کایرین ۹۹۰ بهره می‌برند.
اگرچه در مورد این گوشی‌ها شایعات زیادی منتشر شده که بسیاری از آن‌ها چندان موثق نیستند، ولی با توجه به اینکه یکی از مقام‌های ارشد هواوی این تاریخ را اعلام کرده، می‌توانیم شک و تردید کمتری نسبت به صحت آن داشته باشیم. ا
تولید محتوا یکی از مهمترین فاکتور های رشد و پیشرفت سئو سایت می باشد در واقع بهتر است بگوییم که تولید محتوای سئو شده اولین اصل در ارتقا رتبه سایت می باشد.در این مقاله با شما هستم تا 9 نکته جذاب نوشتن محتوا رو بهتون ارائه بدم.با مارکیو همراه باشید.
 
9 مورد مهم و کلیدی برای تولید محتوای سئو شده در سال 2019
در ادامه باهم این 9 مورد مهم رو بررسی می کنیم و مسلما با رعایت این موارد می توانید تولید محتوا عالی در سایت تون داشته باشید و در نتیجه شاهد بهبود
کازینو آنلاین از عباراتی است که در چند سال اخیر در مجامع گوناگون و در گفتگو ها پیام ها برنامه های تبلیغاتی و همچنین در بسیاری از مقاله هایی که موضوع آن ها به نحوی به شرط بندی های کازینویی مرتبط می شود به کرات به گوش و چشم می خورند. همین موضوع ما را بر آن داشت که در این نوشتار، به روند شکل گیری سایت های شرط بندی کازینو آنلاین نگاهی جامع و موشکافانه بیاندازیم و در کنار آن با تعدادی از بازی های معروف و پر مخاطب که در سایت های شرط بندی معتبر کازی
حدیث غدیر از نظر سند متواتر است و به بیش از سیصد طریق از صد و شصت صحابه پیامبر و هشتاد و شش نفر از تابعین روایت شده است.
متن کامل حدیث غدیر به همراه خطبه­‌ی پیامبر اعظم (صلّی­ الله علیه و آله) در غدیر خم، به سند صحیح و معتبر در کتاب­‌های شیعه آمده است و بخش­‌هایی از آن به نقل از اسامة بن زیاد در منابع اهل‌سنت وجود دارد. (ادامه مطلب)
                   بسم الله الرحمن الرحیمیوگا از تبلیغ تا تحقیق:( شماره1)انسان های عاقل در هر کجای عالم برای ورود در هر فعالیتی ابتدا به شناخت  ، تعریف و اثرات آن فعالیت می پردازند و سپس اگر آن فعالیت را باتوجه به تعریف و اثراتش برای خود مفید دانستند اقدام به آن میکنند .یوگا هم از این قاعده مستثنی نیست ،پس بر کسی که می خواهد وارد یوگا شود لازم است ابتداء امر آن را بشناسد و برای شناخت آن باز هم طبق قاعده ی عقل و سیره ی عقلا باید به سراغ اساتید آگاه و
معرفی بهترین منابع آزمون آیلتس
به منظور موفقیت در آزمون آیلتس داوطلبان می توانند منابع مختلفی را مطالعه نمایند اما بهترین منابع آزمون آیلتس در لینک زیر قرار داده شده است و شما می توانید با مطالعه این منابع بر اساس سطح خودتان بهترین نتیجه را کسب نمایید. لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید.
منابع آزمون آیلتس
                   بسم الله الرحمن الرحیمیوگا از تبلیغ تا تحقیق:(شماره1)انسان های عاقل در هر کجای عالم برای ورود در هر فعالیتی ابتدا به شناخت  ، تعریف و اثرات آن فعالیت می پردازند و سپس اگر آن فعالیت را باتوجه به تعریف و اثراتش برای خود مفید دانستند اقدام به آن میکنند .یوگا هم از این قاعده مستثنی نیست ،پس بر کسی که می خواهد وارد یوگا شود لازم است ابتداء امر آن را بشناسد و برای شناخت آن باز هم طبق قاعده ی عقل و سیره ی عقلا باید به سراغ اساتید آگاه و
مهرماه؛ روز برگداشت حافظ
                               
حافظ، شاعر بزرگ ایرانی در سدهٔ هشتم است
20 مهرماه؛ روز بزرگداشت حافظ
بیستم مهرماه روز بزرگداشت حافظ می‌باشد که در این روز جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی در شیراز و سایر نقاط جهان برگزار می‌شود. عمده برنامه‌های این روز شامل شب شعر، گل افشانی آرامگاه حافظ، نمایش و رونمایی از دیوان‌های شعر حافظ و غیره می‌باشد.
زندگی‌نامه حافظ شیرازی
خواجه شمس‌الدین محمد بن بهاءالدّین حافظ شیرازی
این پاورپوینت در 15 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطاللی از نقش حرمله در شهادت حضرت علی اصغر،حرمله در عاشورا، دستگیری حرمله و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد حرمله از معتبر ترین منابع در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
باربری مشهد
    باربری مشهد که سالیان سال است با برند تجاری نتسان در میان مردم شریف شهر مشهد شناخته می شود ارزان ترین خدمات حمل بار را از خیابان ساجدی مشهد به دیگر نقاط استان و دیگر شهرهای کشور با ارزان ترین قیمت و همراه با ارائه بارنامه معتبر به انجام می رساند.
حمل بار بارنامه معتبر ساجدی مشهد
مجموعه سوالات کنکوری رشته باستان شناسی از دوران ماد و هخامنشی طراحی شده است. این سوال ها بر اساس منابع معتبر فارسی نگاشته شده است. سوالات در قالب فایل ورد(WORD) با تعداد 1000 سوال در 140 صفحه تهیه شده است. مجموعه ای کامل از سوالات چهار گزینه ای که نکات کلیدی و مهم دوران ماد و هخامنشی را به صورت کلیدی ارائه می دهند. و زمان آماده شدن برای کنکور را کاهش می دهد و در مقابل نتیجه مناسبی را به همراه دارد.
ادامه مطلب
امروز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 هست. هنوز کسی در مورد کنکور 1400 و تغییرات احتمالیش چیزی نمیدونه البته طرح آ.ت.ت به احتمال قوی برای همیشه لغو شده و حداقل سال 1400 کنکور ارشد به همون روال سابق برگذار میشه.
برنامه ریزی و منابعم مشخصه اما قبل از اینکه در مورد برنامه ریزیم حرفی بزنم دوست دارم یه مدت بگذره، و بعد از قطعی شدنش راجع بهش حرف بزنم.
اما در مورد منابع سعی میکنم به تدریج درس به درس در مورد منابع و شیوه مطالعشون بنویسم.
از درس نظریه زبانها و ماشین شر
مدیریت صفر تا صد منابع انسانی
مطمئنا هر سازمانی، چه کوچک و چه بزرگ برای مدیریت منابع انسانی خود به برنامه‌ای جامع و کارآمد نیاز پیدا خواهد کرد. در عصر امروز، کمتر سازمان و کسب و کاری یافت می‌شود که به فکر مکانیزه شدن و جایگزینی تکنولوژی و ابزارهای خودکارسازی به جای روش‌های سنتی و دستی گذشته در سازمان خود نیفتاده باشد. نرم افزار مدیریت منابع انسانی (HRMS) توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد تا تعدادی از کارکردهای مورد نیاز مانند ذخیره داده
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
در زیر به معرفی سایت های معتبر کسب درآمد و مشخصات آنها می پردازیم: 
بهترین سایت های کسب درآمد تضمینی

نام سایت
آدرس سایت
زمان فعالیت
شرح وضعیت

میترا رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۹۱ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

پی سی رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

دیجیکالا
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

رنک ایرانی
برای ورود کلیک کنید
 
 نسبتا قدیمی اما معتبر

کوین پی یو
برای ورود کلیک کنید
از سال
تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ
دانلود تحقیق رشته برق با موضوع منابع تغذیه سوئیچینگ، در قالب فایل word و در حجم صفحه. اکنون همه کشورهای جهان حتی در جهان سوم به طراحی و ساخت این نوع از منابع تغذیه پرکاربرد می پردازند. اما با این وجود متأسفانه هنوز این منبع تغذیه در ایران ناشناخته مانده و همه روزه مقدار زیادی از ...
مدیریت منابع انسانی
در آغاز کافی بود که کارفرما و کارگر با همدیگر به توافق برسند، اما همراه
با توسعه دانش و تغییر ترکیب نیروی کار، گسترش شهرنشینی و به تبع آن‏‌ها
پدیدار شدن توقعات جدید در کارکنان ضرورت شناخت نیازهای نیروی کار و تاثیر
آن بر کارکردهای سازمان و همچنین تطبیق آن نیارها با اهداف سازمان ضرورت
یافت.وجود متغیرهایی چون تجمع‏‌‌های صنفی کارگری و نقش دولتها در تعیین
سیاستهای اقتصادی و خودکفایی ملل، وجود برنامه‌‌هایی که در سطح
این پاورپوینت درمورد 18 اسلاید طراحی شده
است در این پاورپوینت مطالبی از  تاریخ کربلا،ریشه نام کربلا، جاذبه های
گردشگری کربلا،غذاهای سنتی کربلا و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد
کربلا  از معتبر ترین منابع در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم
رضایت شما عزیان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
دریافتعنوان: نمونه جزوه خلاصه تفسیر سوره مبارکه طورتوضیحات: جزوه خلاصه تفسیر برای آزمون ارشدبا سلام با توجه به اینکه در منابع کنکور ارشد سال 99 تغییراتی صورت گرفته و داوطلبان فرصت کمی برای خواندن منابع اصلی به علت حجم بالا دارند، و با توجه به سابقه شش سال تدریس در دوره های آمادگی ارشد و تدوین جزوات مناسب خلاصه شده، تصمیم به خلاصه منابع جدید گرفته شده که یک نمونه از خلاصه تفاسیر ارائه گردیده است.
دانلود پاورپوینت تخصیص منابع
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 50 اسلاید
حجم فایل: 741 کیلوبایت
تعریف:تخصیص منابع عبارتست از تقسیم و توزیع خدمات و امکانات بین مردم و برنامه های موجودعلل ضروری بودن تصمیم گیری در خصوص تخصیص منابع1– افزایش تعداد بیماران قابل درمان2 – تکنولوژی های جدید و گران قیمت3 – افزایش انتظارات عمومی4– محدودیت منابع
سطوح مختلف تخصیص منابع در مراقبتهای بهداشتی درمانیسطح کلانسطح میانیسطح خرد یا پایین
لینک دانلود فا
 
 
آموزش سئوبهترین مرجع برای آموزش سئو سایت چیست؟سئو مفهومی گسترده و البته پیچیده است. برای سئو سایت شما باید تکنیک ها و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا دانش خود را این حوزه افزایش داده و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. ولی اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید با انبوهی از مقالات و منابع مختلف مواجه خواهید شد که در برخی موارد در تناقض با یکدیگر هستند.
تنوع منابع آموزشی و تفاوت گفته
آپدیت برنامه MHB ساخته شد

یه اپلیکیشن فوتبالی ساختم برای وبلاگم اخبار و مطالب وبلاگ و اخبار ورزشی و گزارشگری های من که به زودی قرار میدم میتونین ببینین
این برنامه شامل اخبار ورزشی به خصوص فوتبال و گزارش های زنده محمد حسن بزرگی و  وبلاگ او و ... می باشد
اخبار ورزشی از منابع موثق می باشد و جدید است

راهنمای نصب=
          برای نصب باید نرم افزار را دانلود کرده و فایل APK را نصب کنید . ممکن است در هنگام نصب تذکری به شما دهد شما آن را نادیده گرفته و نص
دریافتعنوان: نمونه جزوه خلاصه تفسیر سوره مبارکه طورتوضیحات: جزوه خلاصه تفسیر برای آزمون ارشدبا سلام با توجه به اینکه در منابع کنکور ارشد سال 99 تغییراتی صورت گرفته و داوطلبان فرصت کمی برای خواندن منابع اصلی به علت حجم بالا دارند، و با توجه به سابقه شش سال تدریس در دوره های آمادگی ارشد و تدوین جزوات مناسب خلاصه شده، تصمیم به خلاصه منابع جدید گرفته شده که یک نمونه از خلاصه تفاسیر ارائه گردیده است.
این پاورپوینت در 11 اسلاید به شکل زیبا و منحصرز به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از پیشینه ویروس هانتا،علائم ویروس هانتا،تشخیص و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبر تریمن منابع دراین پاورپوینت درج  شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
کارشناس محیط زیست لرستان نیز در این میزگرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶۱ مورد بازدید نظارتی از واحدهای صنعتی استان و ۱۰۷ مورد بازید منابع آبی،۱۴۹ مورد بازید از طرح های توسعه ای، ۱۲ مورد مخالفت با انتقال پسماندهای ویژه از استان های دیگر ثبت شده است.
 
به گزارش ایرنا، تخریب روز افزون جنگل‌ها و مراتع، بهره‌بردای بی‌رویه از معادن و منابع طبیعی، افزایش جمعیت و کاهش روزافزون منابع، خشکسالی و تغییرات اقلیمی،  آلودگی خاک، آب و هوا تنها بخش
یک منبع موثق اعلام کرد :خانم شمسی سعیدی قمصری در انتخابات ثبت نام می کند.ثبت نام ایشان حاصل دعوت معتمدین منطقه،سیاسیون،فرهنگیان و بانوان از وی خواهد بوددر کارنامه خانم سعیدی ؛مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و مسئول امور بانوان  و مسوولیت دفتر ارتباط مردمی مرحوم دکتر صفاری در بخش قمصر دیده می شود.وی همچنین در سالهای اخیر در بخش توسعه کسب و کار خانگی فعال بوده است.
تحریم می‌تواند فرصت باشد؛ چرا؟ زیرا تجربه نشان داده است کشورهایی که از منابع طبیعی -مثل نفت- برخوردار هستند، هر وقت درآمدهایشان از ناحیه‌ این منابع کاهش پیدا می‌کند، انگیزه پیدا می‌کنند که خودشان را از وابستگی نجات بدهند. فشارِ کاهش درآمد منابع طبیعی، این حُسن بزرگ را دارد که ما را از وابستگی به این منبع طبیعی، نجات خواهد داد.
۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
         
دغدغه بسیاری از دانشچویان یا فارغ التحصیلان در اولین مرحله پیدا کردن منابع کنکور ارشد کامپیوتر است.در این مطلب سعی بر ان داریم که این منابع را به شما معرفی کنیم.
منابع
زبان عمومی و تخصصی
ریاضیات (ریاضی عمومی 1و 2،معادلات دیفرانسیل،ریاضیات گسسته،آمار)
دروس مشترک (نظریه زبان ها،ساختمان داده،طراحی الگوریتم،مماری کامپیوتر،مدار منطقی،شبکه های کامپیوتری،سیستم عامل)
هوش مصنوعی
کامپایلر
پایگاه داده
مدار الکتریکی
سیگنال سیستم
الکترونیک
در مطل
برای امسال در نظر دارم در کنار به اشتراک گذاشتن جزوه های درس درک عمومی ریاضی و فیزیک، حل تست ها و فرستادن فایل های مرتبط (در اینجا، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی که تازه راه انداختم)، از حرفای منابع معتبر و دست اول هم استفاده کنم و با ذکر منبع مطالب اونها رو هم به اشتراک بذارم.
یکی از این منابع پیک سنجشه. دو نوشته ی زیر درباره ی انتخاب رشته از سایت همین هفته نامه اورده شده که میتونین نسخه PDF اون رو هر هفته از اینجا دانلود کنین.
برای یک انتخاب ر
دغدغه بسیاری از دانشچویان یا فارغ التحصیلان در اولین مرحله پیدا کردن منابع کنکور ارشد کامپیوتر است.در این مطلب سعی بر ان داریم که این منابع را به شما معرفی کنیم.
منابع
زبان عمومی و تخصصی
ریاضیات (ریاضی عمومی 1و 2،معادلات دیفرانسیل،ریاضیات گسسته،آمار)
دروس مشترک (نظریه زبان ها،ساختمان داده،طراحی الگوریتم،مماری کامپیوتر،مدار منطقی،شبکه های کامپیوتری،سیستم عامل)
هوش مصنوعی
کامپایلر
پایگاه داده
مدار الکتریکی
سیگنال سیستم
الکترونیک
در مطل
سری 5 جدیدترین مطالب دانشجویی جهت استفاده در مقاله و تحقیق های کارشناسی
و کارشناسی ارشد به صورت فایل ورد و دارای منابع معتبر آماده گردیده است . جهت
دریافت و دنلود مقاله بر روی لینک های زیر کلیک نمایید




 نیاز
سنجی


 مکتب
رئالیسم


 معامله اعضاء بدن در حقوق ایران


 سازگاری


 خودکارآمدی


 انگیزش تحصیلی


 مزیت
رقابتی


 سرمایه فکری


 سرمایه انسانی


 رسانه


 اثر
بخشی


 یادگیری سازمانی


 رهبری
موثق


 توان
توانمندسازی منابع انسانی عبارت است از: «ارتقای توانایی کارکنان در استفاده بیشتر از قوه تشخیص و تحلیل، داشتن بصیرت در انجام کارهایشان و مشارکت کامل در تصمیم‌هایی که بر زندگی آن‌ها اثر می‌گذارد». در این کتاب پس از بیان تعاریف، مزایا و دلایل توانمندسازی منابع انسانی، مدل‌های توانمندسازی معرفی و فرآیند و استراتژی‌های توانمندسازی در یک مطالعه موردی، شرح داده می‌شود. این کتاب با همکاری آقای دکتر مهدی حسنحانی و آقای دکتر جمشید خدایاری در س
این پاورپوینت در 17 اسلاید به شکل کاملاً
زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در ان پاورپوینت مطالبی از علل حمله
عراق به کویت،عوامل عصبی سارین،اورانیوم ضعیف‌شده و سایر مطالب مفید و
ارزنده در سندروم جنگ خلیج فارس از معتبر ترین منابع روز علمی جهان درج شده
است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
ویروس کرونا
در این مقاله زیر سعی شده است درباره بیماری ویروسی کرونا، علائم بیماری، نحوه گسترش آن، انتقال، راه های پیشگیری، مقایسه آن با ویروس آنفولانزا، درمان و تشخیص آن صحبت شود. تمامی مطالب ذکر شده از سایت WHO و منابع معتبر دیگر جمع آوری شده است.ویروس کرونا چیست؟این ویروس، خانواده بزرگی از...برای ادامه مطلب جامع راجع به ویروس کرونا به لینک زیر مراجعه فرمایید:https://atrmedshop.com/covid-19/
در زیر به معرفی سایت های معتبر کسب درآمد و مشخصات آنها می پردازیم: 
بهترین سایت های کسب درآمد تضمینی

نام سایت
آدرس سایت
زمان فعالیت
شرح وضعیت

میترا رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۹۱ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

پی سی رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

دیجیکالا
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

رنک ایرانی
برای ورود کلیک کنید
 
 نسبتا قدیمی اما معتبر

کوین پی یو
برای ورود کلیک کنید
از سال
چند غذای بهداشتی برای بدن
 
بعضی افراد معتقدند غذاهای سالم بی مزه و کسل کننده است - اما هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.
در اینجا 15 غذای بهداشتی وجود دارد که طعم آنها بهتر از رایج ترین غذاهای آشغال است.
1. توت فرنگیتوت فرنگی فوق العاده آبدار است و عطر و طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.
آنها منبع عالی ویتامین C ، منگنز ، فولات و پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی هستند.
یک فنجان (145 گرم) توت فرنگی حاوی 3 گرم فیبر و حداقل 46 کالری است .
خوردن
کتاب:  اللهوف علی قتل الطفوف | آه‌هاى سوزان بر کشتگان بیابان - ترجمه فارسی
نویسنده: سید علی بن موسی بن جعفر بن طاووس
مسیر دریافت این کتاب در انتهای این مطلب قرار گرفته است.
سه ترجمه مختلف از این کتاب امروز در دسترس عزیزان می باشد که از سوی پایگاه اطلاع رسانی موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام منتشر شده است.
حضرت آیت الله امام خامنه ای درباره این کتاب و نویسنده اش می فرمایند " این سیدبن‌طاووس - که علی‌بن‌طاووس باشد - فقیه است، عا
این پاورپوینت د ر28 اسلاید به شکل منحصر به فرد زیبا و به صورت منظم طراحی و اسلاید بند یشده است در این پاورپوینت مطالبی از معیارهای تشخیصی؛اختالل حرکات متناوب اندام ها ،ریتم شبانه روزی،عوامل پیشرفت ،ارائه های بالینی ،عالئم ،شیوع  و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبر ترین منابع پزشکی روز د راین پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 بسم الله الرحمن الرحیمیوگا از تبلیغ تا تحقیق:( شماره1)انسان های عاقل در هر کجای عالم برای ورود در هر فعالیتی ابتدا به شناخت، تعریف و اثرات آن فعالیت می پردازند؛  سپس اگر آن فعالیت را با توجه به تعریف و اثراتش برای خود مفید دانستند، اقدام به آن می کنند.یوگا هم از این قاعده مستثنی نیست، پس بر کسی که می خواهد وارد یوگا شود لازم است، ابتداء امر آن را بشناسد و برای شناخت آن هم، باز طبق قاعده ی عقل و سیره ی عقلا باید به سراغ اساتید آگاه و پیشکسوتان و
پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)
پاورپوینت در خصوص برنامه ریزی منابع سازمان یا ERP ، در حجم 50 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل. ERP مفهومی است فراتر از یک نرم افزار، یک نظام مدیریت سازمانی است. یک نظامی است که تحول در سازمان ایجاد می کند، نظامی است که باعث جهش سازمان در افزایش بهره وری ...
به طور سنتی ، محتوا از طریق سردبیران اخبار ، نویسندگان و دیگر انواع سازندگان محتوا ویرایش و متناسب با آن تنظیم می شد. با این حال ، تمام محتوای اطلاعات نیازی به نوشتن خلاق یا ویرایش ندارند. از طریق تحولات فن آوری اخیر ، حقیقت در ایده فیلسوف مارشال مک لوهان در مورد دهکده جهانی یافت می شود . فن آوری های جدید امکان حرکت فوری اطلاعات را از هر گوشه به هر نقطه به طور همزمان فراهم می کند و باعث می شود کره زمین با فناوری الکتریکی ،  مانند تلفن های هوش
خیلی از کنکوریها با خرید منابع متعدد دچار سردرگمی و استرس می شوند. حتی دیده شده منشا بسیاری ازاهمال کاری درکنکور و تعلل در شروع عدم تصمیم گیری قطعی در زمینه انتخاب منابع است؛
با انتخاب منابع کنکور مناسب و استاندارد از خرید کتاب های متنوع برای هر درس پرهیز کنید و بابرنامه ریزی صحیح در آزمون ها و کنکور موفق شوید .
ادامه مطلب
 
 
 
ادامه مطلب
اگر تمایل دارید ظروف فیروزه کوبی اصفهان را برای خود یا عزیزانتان خریداری نمایید بهتر است آن را از برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان تهیه کنید. همان‌گونه که در ادامه اشاره خواهد شد با خرید از برندها و فروشنده‌های معتبر می‌توانید از ضمانت محصولات استفاده نمایید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید هزینه خرید این محصولات را بپردازید.
برندهای معتبر فیروزه کوبی
در شهر اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولید کننده ظروف فیروزه کوبی کارگاه‌های فیروزه کو
این پاورپوینت در 24 اسلاید به شکل دقیق و منظم طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی ازچوب زدن علاءالدوله به پای تجار،حادثه 10شوال1323 مسجد شاه،پذیرش درخواست‌های مردم از طرف شاه،مهاجرت به سمت قم(مهاجرت کبری) و سایر مطالب مفید و ارزنده از معتبر ترین منابع درمورد مهاجرت صغری و کبری در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اعتبار اله آمره ای بیان کرد: حزن اکنون ظرفیت آب ذخیره شده داخل حوض درست کردن سد الغدیر ساوه ۲۶۰ میلیون متر مکعب معادل ۹۵ درصد حجم کامل سد است. او اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، دبی ورودی آب به سد الغدیر ساوه به ۳۰ متر مکعب بر ثانیه فصیح است تو حالی که دبی ورودی درون روزهای گذشته کمتر بوده و پیش بینی می شود که این استاندارد با گذشت ۳ روز از اولیه بارندگی و آب شدن برف داخل اتفاعات و تربی
فروشگاه اینترنتی های زیادی در بانه وجود دارند.برخی جامع و برخی دارای محصولاتی کم و برخی معتبر و برخی دیگر هم …. بهرحال در صورتی که شما بخواهید از بانه بدون سفر به این شهر خرید انجام دهید مجبور به خرید اینترنتی از بانه هستید.برای این کار هم باید به یکی از فروشگاه اینترنتی های بانه مراجعه کنید.برای اینکار لازم است به چند نکته قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید.ما این نکات را برای شما بازگو خواهیم کرد تا بتوانید با رعایت انها خریدی مطمئن از ب
در ابتدا ، و قبل از اینکه به دنبال روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی باشید، بهتر است از منابع معتبر برای این آزمون مطلع باشید. اولین شرط شما برای قبولی در آزمون نظام مهندسی، داشتن منابع معتبر می‌باشد. در هنگام خرید منابع، حتماً به سال انتشار کتب مربوطه در منابع دقت نمایید. زیرا سؤالات از همین منابع طرح می‌گردند. بنابراین لازم است که این منابع را به خوبی مطالعه نمایید.
روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی در برخی از رشته‌ها و با توجه به نوع مب
جامعه ما را ویروس کرونا به هم نریخته، بلکه ما از پیش به‌هم‌ریخته بودیم که اینچنین در برابر ورود این ویروس دچار هیستری جمعی شده‌ایم. اینکه اکثراً دچار ترسی همه‌گیر از کرونا هستیم و به فردگرایی خودخواهانه‌ای تمایل یافته‌ایم تا در این دوران وانفسا بتوانیم زنده بمانیم حاصل طبیعی وضعیتی است که در آن اعتماد اجتماعی بر باد رفته و عموم مردم نظام دولتی و مدیریتی را ناکارامد دانسته و از آن قطع امید کرده‌اند؛ در چنین وضعیتی هر که در پی این است تا
پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار
دانلود پاورپوینت با موضوع تامین منابع مالی برای کسب و کار، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: آغاز کسب و کار: تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه تعیین عنوان کسب و کار تعیین محل کسب و کار شناسائی
ین پاورپوینت در 24 اسلاید به شکل کاملاً
منحصر به فرد زیبا طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از پذیرش اسلام
در جوانی،همراهی با پیامبر،ساده زیستی و دو داستان از ساده زیستی
ابوذر،ابوذر بعد از پیامبر(ص) و در دوره خلفا، بازگشت به مدینه،شهادت ابوذر
و سایر مطالب مفید و ارزنده در از معتبر ترین منابع در این پاورپوینت درج
شه است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
اگه دانشجوی نرم افزار هستید ، دنبال منابع آموزشی هستید که برای ارشد و دکترا آماده بشید ( چیزهای خوب و تخصصی )این سایت ها رو میتونید برید ببنید و منابع که نیازتون رو پیدا کنید . 1 - استاد یوسفی 2 - استاد خلیلی فر (بابان)3 - انجمن مانشت 
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی(+معارف)...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
ضمنا... «حتما فایل مقدمه رو هم مطالعه بفرمایید لطفا»
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.
 
مقدمه معرفی منابع
 
منابع پیشنهادی دروس عمو
معرفی پلاگین   Resource Monitor برای cPanel/WHM Resource Monitor  به مدیران سرور کمک می کند تا به سرعت یوزر هایی که بالاترین مقدار استفاده از منابع سرور (ram,cpu,mysql) دارند را شناسائی کنید و بصورت کاملا گرافیکی این موارد را نمایش می دهد. این پلاگین در صورت داشتن لایسنس cpanel بصورت رایگان قابل فعالسازی می باشد. پیشنیازهای نصب … مشاهده میزان مصرف منابع سرور توسط پلاگین Resource Monitor
منبع : وبلاگ ایران سرور
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.

مقدمه معرفی منابع

منابع پیشنهادی دروس عمومی هر 3 رشته

منابع پیشنهادی دروس تخصصی ریاضی و تجربی

منابع پی
 
این پاورپوینت در 54 اسلاید به شکل فوق العاده زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بند یشذده است د راین پاورپوینت مطالبی ازپیشگیری،روش درمان چند دارویی،کشت ویروس  HIV Culture،تشخیص آزمایشگاه،عوارض خونی و سرطان ها،کریپتوکوکوز منتشر یا مننژیت کریپتوکوکوزی وتوکسوپلاسموز مغزی،کریپتوسپوریدیوزیس و ایزوسپوریازیس و سای رمطالب مفید و ارزنده در مورد ایدز در ااطفال از معتبر ترین منابع پزشکی د راین پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان ر
استخدام حسابدار خانم در شرکت معتبر تهران
بهمن 98
یک شرکت معتبر بهداشتی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
 
عنوان شغلی و شرایط احراز :
استخدام حسابدار
    جنسیت: خانم    لیسانس حسابداری    آشنا به امور مالیاتی    با حداقل سه سال سابقه کار    ترجیحا مجرد    زیر سی سال سن
 متقاضیان دارای شرایط ، رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.اطلاعات تماسایمیل job@maahtabkish.com
 
سلام!
این هم از فایل های معرفی منابع کنکور + کمی مشاوره مخصوص بچه های یازدهم هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی(+معارف)...
توضیحات مشاوره ای لازم برای هر درس در هر 3 رشته به صورت مختصر ارائه شده.
امیدوارم مورد استفاده دانش آموزان، مشاورین و معلمان محترم قرار بگیره.
فایل این مقالات به صورت لینک دانلود قرار داده شده.
هر سوالی بود در قسمت نظرات در خدمتم.

مقدمه معرفی منابع

منابع پیشنهادی دروس عمومی هر 3 رشته

منابع پیشنهادی دروس تخصصی ریاضی و تجربی

م
مجله خبری آفتابگردون یک پایگاه عمومی در حوزه اطلاع رسانی میباشد که کلیه مطالب خود را از طریق منابع معین خبری جمع آوری نموده و با ذکر نام مآخذ آنرا در اختیار کاربران خود قرار میدهد .
مجله خبری آفتابگردون در ارائه مطالب خود اساسا هیچگونه تولید اختصاصی نداشته و صرفا به انتشار مطالب و اخبار و رویدادهای متنوع از منابع علمی و فرهنگی و خبری معتبر در کشور مینماید . مجله خبری آفتابگردون نهایت تلاش خود را مینماید که بهترین و جدیدترین اطلاعات را در حو
اگه شما هم عاشق دوچرخه سواری بوده و یا برای خرید دوچرخه به فروشگا‌ه‌های معتبر رفته باشید حتما اسم دوچرخه جاینت
رو شنیدید. باید بدانید که دوچرخه جاینت یک نوع مدل دوچرخه نیست در واقع
Giant نام یک شرکت دوچرخه سازی است که به محصولات آن دوچرخه جاینت گفته
می‌شود. این شرکت معتبر توان بسیار بالایی در ساخت انواع مختلف دوچرخه
داشته و انواع مدل‌های مختلفی را تولید می‌نماید. در این مقاله ما قصد
داریم دوچرخه جاینت را مورد بررسی قرار داده و برخی از ان
اگه شما هم عاشق دوچرخه سواری بوده و یا برای خرید دوچرخه به فروشگا‌ه‌های معتبر رفته باشید حتما اسم دوچرخه جاینت رو شنیدید. باید بدانید که دوچرخه جاینت یک نوع مدل دوچرخه نیست در واقع Giant نام یک شرکت دوچرخه سازی است که به محصولات آن دوچرخه جاینت گفته می‌شود. این شرکت معتبر توان بسیار بالایی در ساخت انواع مختلف دوچرخه داشته و انواع مدل‌های مختلفی را تولید می‌نماید. در این مقاله ما قصد داریم دوچرخه جاینت را مورد بررسی قرار داده و برخی از انواع
زمانی که مقصد مطالعه سازمان یا موسسه ای باشد میتوان از منابعی نظیر اساسنامه ها، آیین نامه ها، بولتن ها، گزارش های مربوط به فعالیتهای نظام شده، اسناد اعضا و مراجعان، انتشارات موسسه، قرارداد ها و گزارشهای مربوط جراید بهره گرفت.۳. منابع رسمی و غیر رسمی :منابع رسمی به آن دسته از مدارکی گفته میشود […]
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها