نتایج جستجو برای عبارت :

جشن پیراهن تراکتور به زودی در تبریز/طراحی جدید لوگوی باشگاه و تکمیل دو ورزشگاه تا پایان هفته

فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خلاصـه بازی تراکتورسازی 4
تراکتور سوار دو بود ئ 12 تا موقعیت تراکتور داشت موقعیت صدرصد گل حل اهن 2 موقعیت مشاهده نخوری تراکتور ادمین ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ زمان .
ادامه مطلب
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
بوسیله گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی روز شنبه در دیداری احساساتی به میدان جنگ پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه به وضعیت جدول تراکتوری‌ها برای تصرف سهمیه به سه امتیاز حساس این محک نیاز دارند. از این رو محفل تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این مسابقه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد وجود. پیش از این در طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و به هزار، سه هزار و پنج هزار تومان رسید. باتوجه به این موضوع پیش بینی می‌ش
  باشگاه تراکتور به زودی به مناسبت جشن ولایت و امامت عید غدیرخم جشن پیراهن خود را هم برگزار می‌کند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور به زودی جشن پیراهن خود را به مناسبت جشن عید غدیر خم برگزار می کند.

در این جشن برند لباس های فصل جدید سرخپوشان تبریزی هم مشخص می شود. همچنین از طراحی جدید لوگوی این باشگاه هم رونمایی خواهد شد.

خبر
دیگر از تبریز مربوط به تکمیل شدن دو ورزشگاه ب
به گزارش ورزش سه، آویشن تراکتورسازی روز شنبه تو دیداری احساساتی به رزمگاه پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه بوسیله وضعیت واحد فشار هوا تراکتوری‌ها برای کسب سهمیه به سه گانه نمره حساس این تمرین حاجت دارند. از این رو کانون تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این فتنه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد حیات. پیش از این تو طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و بوسیله هزار، سه هزار و پنج هزاره تومان رسید. باتوجه به این موض
باز هم روزنامه فرهیختگان در شب بازی حساس تراکتور با استقلال آستین ها را برای حاشیه سازی و خارج کردن تراکتور از ریل موفقیت و مسیر قهرمانی بالا زده و با آسمان ریسمان کردن و ربط دادن پروژه سرمایه گذاری زنوزی در تاتارستان که بحث جدیدی هم نیست به مطالبات بازیکنان به زعم خود پرده از مشکل مالی باشگاه تراکتور برداشته و این هم کافی نبوده تا با استفاده از ضرب المثلی نژادپرستانه سعی کند مرهمی بر آتش زخم بدخواهان تراکتور و آذربایجان گذاشته باشد. 
اصل
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
نتیجه بازی سپاهان و تراکتور امروز از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تراکتورسازی تبریز
فیلم ؛ دوره تراکتور از ناو ملوانان جوک کوچک و عجیب شفر با داور بازی با سپاهان ۷ ۱۵ عکس محسن روشن روی نتیجه تراکتور روش بازداشت کرده بود؟. بهره نهایی مطالب مرتبط با ورزش های امروز عناوین خصوصی لیگ در تسخیر سپاهانی ها گل دوم سایپا با سپاهان رمضانپور پنالتی گل چهارم سپاهان با و الزامات استفاده از سایت  جداول لیگ‌ها   اخبار زنده  لیگ ب
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
                                نتیجه واقعی: پارس جنوبی ۳ - پیکان 1
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
                                      نتیجه واقعی:  گل گهر ۱- ماشین سازی ۰
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
                                    نتیجه واقعی: تراکتور ۳- شهر خودرو ۱
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود. (بازی رو ز شنبه است)
   
انتقال دوباره دیدار سایپا - استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس!
باشگاه سایپا که صبح از برگزاری دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خبر داده بود بعداظهر امروز اعلام کرد که این بازی در همان ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود!
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری ورزش 3 و به نقل از سایت باشگاه سایپا، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و تفاهم ایجاد شده بین مسئولان شهر قدس از جمله شهرداری، فرمانداری و یگان ویژه مقرر شد بازی سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم مس
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال تهران از سوی کمیته اخلاق به فدراسیون فوتبال دعوت شده است.روز چهارشنبه باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی مراجع امنیتی به پرونده وکلای حاضر در سوئیس و ارتباطات داخلی آنها شد.
در این نامه، تراکتور اعلام کرد مستندات بسیاری در مورد ارتباط نزدیک علی خطیر با وکیل خارجی، رد و بدل شدن چک و وجه نقد و موارد بسیاری از این قبیل در اختی
  آی تی سی مهاجم جدید تیم فوتبال در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس تراکتور صادر شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت باشگاه تراکتور، ITC حمزاوی اوکاچا صادر شد. بدین ترتیب، این بازیکن الجزایری در صورت صلاحدید کادر فنی، مشکلی بابت بازی در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
گفتنی است؛ تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، ا
حواشی بازی تراکتور و پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
پایان مشاهده گروه ‌های تراکتورسازی و تیر بر ‌های اضافی در پی شاگردان لیکنز با پایان رسید که پایان این بازی با حواشی اضافی همراه.
ادامه مطلب
ه نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور،پس از هماهنگی های لازم این هنرمند در باشگاه تراکتور حاضر و کادو خود را به اشکان دژاگه تقدیم کرد.
دژاگه نیز باخوش‌رویی از احسان زرگری - هنرمند ۱۷ ساله استقبال و بابت رسم این نقاشی از وی تشکر کرد.
زرگری اهل تبریز است و از هفت سالگی نقاشی را آغاز کرده و در سبک رئال فعالیت می‌کند. 
او نقاشی دژاگه را در تابلویی به ابعاد ۶۰ در ۸۰ کشیده و می‌خواهد چهره‌ی تمامی بازیکنان تیم تراکتور را نقاش
حواشی بازی تراکتور با پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
▶ 1 24
1 day ago
در آپارات وارد شوید ارتباط ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر سازمان سازمان شما پیشنهاد شود وارد شوید آپارات در تلفن همراه Windows Android.
ادامه مطلب
تغییر در زمان برگزاری سه دیدار 
زمان بازی تراکتور – استقلال تغییر کرد
کمیته مسابقات لیگ برتر از تغییر زمان برگزاری سه بازی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خبر داد. 
 
به گزارش "ورزش سه" و به نقل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات زمان جدید سه مسابقه از هفته نهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:
 
* پنجشنبه ۹ آبان ۹۸
سایپا – شهر خودرو به جای ساعت ۱۶:۳۰ در ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار می شود.
* جمعه ۱۰ آبان ۹۸
تراکتورساز
  باشگاه تراکتور برای معاوضه یکی از دروازه بان های خود با باشگاه ها آمادگی دارد اما حاضر نیست این بازیکن را قطعی از دست بدهد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که بحث معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با برخی باشگاه ها مطرح می شود اما هنوز مذاکره رسمی از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.
با توجه به عملکرد رشید مظاهری درون دروازه تراکتور بازیکنی مثل اخباری که سابقه ملی هم دا
به گزارش خبرگزاری مهر
و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس اعلام کمیته تعیین وضعیت
بازیکنان، در پرونده شکایت خالد شفیعی از باشگاه تراکتورسازی تبریز این
باشگاه با توجه به عدم ارائه دفاعیه به پرداخت مبلغ ۶/۰۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شده که این حکم طی مدت هفت روز قابل
تجدیدنظرخواهی است.
ادامه مطلب
باشگاه تراکتورسازی به سرمربی عثمانلی اسپور ترکیه پیشنهاد امضای قرارداد 2 ساله داد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «bursadabugun» ترکیه خبر داد که باشگاه تراکتورسازی تبریز به عرفان بوز، سرمربی عثمانلی اسپور قرارداد 2 ساله ای را پیشنهاد داده است.
این مربی سابقه هدایت تیم‌های بورسا اسپور و گنجلر بیر لیگی را در لیگ ترکیه دارد. جورج لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتور روز گذشته رسما قراردادش را با این باشگاه
  مدیران باشگاه تراکتور به محمدرضا اخباری، دروازه‌بان مصدوم خود دلگرمی داده و آخرین وضعیت درمان او را جویا شدند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور روز چهارشنبه، 30 بهمن ماه طی یک تماس تلفنی با اخباری، ضمن جویا شدن احوال او، در جریان آخرین وضعیت درمان این بازیکن باتجربه قرار گرفت.
همچنین عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نیز ضمن عیادت از اخبا
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
  تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال روز گذشته در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی
فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران
لیگ دسته اول فوتبال از روز گذشته (شنبه 19 مردادماه) زیر نظر مسعود مرادی
در مجتمع فرهنگی آموزشی دشت بهشت واقع در محمدشهر کرج آغاز و شرکت کنندگان
بعدازظهر روز گ
 معاون وزیر ورزش گفت: انتقال دو ورزشگاه درفشی فر و مرغوبکار به همراه ثبت برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موثرترین گام های خصوصی شدن در این مدت بوده است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان آخرین اقدامات انجام شده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
وی گفت: تاکنون نوزده جلسه با حضور مدیرا
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه «شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شب
بی چراغ بودن تراکتور یک کشته و دو مصدوم در زرند بر جای گذاشت 
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی: حوالی ساعت 20:30 شب گذشته یک سواری سمند که از مسیر فتح آباد به زرند در حال حرکت بوده که با تراکتور بی چراغ برخورد نموده و یک کشته و دو مصدم بر جای گذاشت. 
حسن زاده کارشناس فوریت های پزشکی در گفتگو با خبرنگار ندای زرند افزود : علت اصلی این حادثه بدون چراغ بودن تراکتور در شب بوده که متاسفانه راننده نوجوان این تراکتور ابتدا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان
این پاورپوینت در 22 اسلاید به شکل منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه باشگاه از زمان تاسیس تا کنون،ورزشگاه خانگی تیم سپاهان،زمین تمرین تیم سپاهان،لوگوی سپاهان از زمان تاسیس تا کنون،شهدای باشگاه سپاهان، روز سپاهان در تقویم ورزشی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد تیم فوتبال سپاهان در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
می‌گویند ورزشگاه ممنوع! گویا ما هم ممنوع کردن را از حکومت آموخته‌ایم. می‌شود ورزشگاه رفت اما پشت درب ورزشگاه ایستاد درست همان جایی که سحرها ایستادند و سوختند، بی آن که روغن ریخته و نرفتن‌ها را نذر امام‌زاده‌ی‌ آزادی کنیم. گیرم محاطش را خالی کردیم،‌ هیچ ظالمی از محیط خالی ورزشگاه نمی‌ترسد. منی که تا امروز ورزشگاه نرفته‌ام چگونه رویم می‌شود فردا در جنبش ورزشگاه ممنوع‌ها ممنون خودم باشم و بگویم من هم مسافر نرفتن؟ با هر دستگاه مختصات و
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور امروز به شاگردانش استراحت داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، شاگردان الهامی که روز گذشته ریکاوری کرده بودند، امروز (یکشنبه، ۱۱ اسفند ماه) استراحت می‌کنند.
تمرینات تراکتور از فردا (دوشنبه، ۱۲ اسفند ماه) برای بازی با نساجی مازندران استارت می‌خورد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
نامه رئیس هیات مدیره با
فرشاد احمدزاده که به دلیل آسیب‌ دیدگی از تمرینات معاف شده بود، از چهارشنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد
 
گابریل کالدرون هفته آینده برای حضور در اجلاس برترین مربیان آسیا راهی چین خواهد شد
 
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران دعوت کرد روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب خود با حضور در ورزشگاه یادگار امام، به تشویق قهرمان ایران بپردازند
 
۱۶ سال پیش در چنین روزی؛ پرسپولیس در دیداری پرگل با نتیجه ۲-۸ پگاه را شکست دا
  مدافع تیم تراکتور گفت: در تیم ما چیزی که خیلی گران است هواداران‌مان هستند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا خانزاده درباره برد تراکتور مقابل پرسپولیس گفت:‌ تیم تراکتور تیم ریشه‌دار و پرهواداری است و خدا را شکر که امروز توانستیم برنده شویم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتور توان ادامه دادن این روند خوب را دارد یا نه، افزود: به امید خدا این راه را ادامه خواهیم داد هرچند که در فوتبال
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
این پاورپوینت در 29 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد و زیبا طراحی اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه منچستر یونایتد از سال های ابتدایی تا اکنون،حمایت های مالی باشگاه،آرم باشگاه،ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد باشگاه منچستریونایتد در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
  شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز سازمان لیگ زمان رسمی برگزاری لیگ نوزدهم را اعلام نکرده است، چند باشگاه طی نامه ای به تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست افزایش  سهمیه های بازیکنان را مطرح کرده اند.
 
باشگاه های پرسپولیس، تراکتور ، ماشین سازی،شاهین بوشهر، پارس جنوبی و شهرخودرو از رییس فدراسیون
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
پیراهن تیم لیورپول
در سال 1892 هولدینگ اجاره زمین را بالا برد. آنها تصمیم گرفت آنفیلد رود را ترک کنند و یک زمین در آن نزدیکی بخرند تا از آن پس بازی های خانگی شان را در آن انجام دهد.پس از آن، جان هولدینگ باشگاه لیورپول اف.سی را تاسیس کرد که در ورزشگاه آنفیلد بازی می کرد. اولین تیم لیورپول که در سال 1892 بنیاد نهاده شد، فقط از بازیکنان اسکاتلندی تشکیل شده بود که با پیراهن های آبی – سفید بازی می کردند، و تازه در سال 1894 رنگ پیراهن آنها به قرمز تغییر کرد
در سال 1892 هولدینگ اجاره زمین را بالا برد. آنها تصمیم گرفت آنفیلد رود را ترک کنند و یک زمین در آن نزدیکی بخرند تا از آن پس بازی های خانگی شان را در آن انجام دهد.پس از آن، جان هولدینگ باشگاه لیورپول اف.سی را تاسیس کرد که در ورزشگاه آنفیلد بازی می کرد.
اولین تیم لیورپول که در سال 1892 بنیاد نهاده شد، فقط از بازیکنان اسکاتلندی تشکیل شده بود که با پیراهن های آبی – سفید بازی می کردند، و تازه در سال 1894 رنگ پیراهن آنها به قرمز تغییر کرد. اولین رویارویی با
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:
ثبت نام در فروردین ماه 1398 روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 1630 تا 1730 انجام می شود.
نشانی باشگاه:اصفهان میدان قدس(طوقچی) ابتدای خیابان مصلی کوچه امامزاده ابراهیم ورزشگاه شهدای هاتف
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:
ثبت نام در فروردین ماه 1398 روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 1630 تا 1700 انجام می شود.
نشانی باشگاه:اصفهان میدان قدس(طوقچی) ابتدای خیابان مصلی کوچه امامزاده ابراهیم ورزشگاه شهدای هاتف
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
نکاتی در باب منع ورود بانوان به ورزشگاه
 
سلام1- قبل انقلاب تمایلی از سوی بانوان برای حضور در ورزشگاه ها به آن صورت نبود!2- مقایسه یک جمع چند ده هزار نفری و در آزادی صدهزار نفری با یک جمع چند نفری که لحن صحبت خود را به سرعت متناسب با حضور بانوان می کند بسیار ساده انگارانه است.اساسا در کنترل شده ترین کشورها هم این جمع های چند ده هزار نفری در بسیاری مواقع از کنترل خارج می شوند، شاید دلیل عدم ساخت ورزشگاه هایی با گنجایش شبیه ورزشگاه آزادی در این کش
باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد تا امروز با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کند.  
     
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 16:15 به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص نحوه بلیت‌فروش
 
نام بزرگراه رسالت در ۱۵ دی ۱۳۹۸ توسط شورای شهر تهران به «بزرگراه شهید سردار قاسم سلیمانی» تغییر کرد.همچنین رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۸، از تغییر نام «فرهنگ‌سرای بهاران» در منطقهٔ ۱۷، به «فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.
ورزشگاه ۱۲ هزارنفری بنیان‌دیزل (ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز) نیز پس از کشته‌شدن سلیمانی، به نام وی تغییر نام پیدا کرد. روز ۱۳ دی با تصویب شورای ف
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشکان دژاگه و چند بازیکن جدید تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملحق می شوند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص اردوی ارضروم گفت: پس از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار تبریز، اردوی خود را در ارضروم آغاز کردیم و می توانیم در این اردو، برنامه های بدنی و غذایی بازیکنان را نیز زیر نظر بگیریم. تمریناتمان در دو نوبت صبح و عصر برگ
تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فع
  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.
فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از ر
 صاحب باشگاه آدم دست و دلبازیه، یه
مرده هر روز میاد بطرای پلاستیکیو‌ جم میکنه و میبره معمولا یه پسر ۸ ۹
ساله هم باهاش میاد، از اون آدمای بدبختن ک هیچی ندارن، نکته بدترش اینه که
امروز با یه پسر دو سه ساله اومده بود، آخه تو که نه پولی داری نه کاری
داری نه هیچی داری از همه بدتر معتادم هستی چرا باید بچه داشته باشی :/
فقر
و بدبختی ازشون میباره اما حداقل دو تا بچه کوچیک داره، اون بچه ها چه
آینده ایی دارن، دلم واسه پسربچه ۲ ساله کباب شد واقعا، زندگ
دژاگه هفته های آغازین رقابت های لیگ را از دست داد ! به گزارش ” اسپرت اسکولار “، به غیر از بازیکنان خارجی تراکتورسازی، اشکان دژاگه تنها ستاره این تیم است که تاکنون در تمرینات حضور پیدا نکرده و حواشی زیادی در این خصوص ایجاد شده است. برای پایان دادن به این حواشی اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای منتشر و اعلام کردند که دژاگه با کسب اجازه از کادرفنی از دو هفته دیگر به تمرینات ملحق می شود و اشکان دژاگه  در حال حاضر در پی انجام تمرینات ریک
  در شرایطی که هفته دوم رقابت های لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) با بی نظمی تمام اداره شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در شرایطی که پیش بینی می‌شد دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با میکسدزون منظمی اداره شود اما هجوم سلفی بگیرها و افراد متفرقه باعث شد تا خبرنگاران رسانه‌های گروهی برای پوشش اخبار میکسدزون دچار مشکل شوند.این در شرایطی بود که افراد متفرقه حتی برای
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

ثبت نام در اردیبهشت ماه 1398 روزهای زوج از ساعت 1730 تا 1800 انجام می شود.
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثبت نام با مطالعه این صفحه از زمان انجام ثبت نام مطمئن شوید.)


نشانی باشگاه:اصفهان میدان قدس(طوقچی) ا
قیمت تراکتور باغی دست دوم
با افزایش جمعیت مکانیزه کردن سیستم های کشاورزی و باغ داری به امری ضروری تبدیل شده است. با مکانیزه کردن سیستم های باغداری و کشاورزی تولید به صرفه تر و آسان تر خواهد شد. تراکتور باغی یکی از ماشین هایی است که جهت کمک به سیستم باغداری ساخته شده است. تراکتور باغی در زمینه حمل بار های سنگین و دیگر کارهای کشاورزی مثل چیدمان میوه ها کاربرد دارد.
یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تراکتور باغی، خرید تراکتور باغی دست دوم می باشد
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

ثبت نام در اردیبهشت ماه 1398 روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 1730 تا 1800 انجام می شود.


نشانی باشگاه:اصفهان میدان قدس(طوقچی) ابتدای خیابان مصلی کوچه امامزاده ابراهیم ورزشگاه شهدای هاتف
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

ثبت نام در خرداد ماه 1398 روزهای شنبه تا پنج شنبه صبح ها از ساعت 0900 تا 1200 و عصرها از ساعت 1600 تا 1900 انجام می شود.
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثبت نام با مطالعه این صفحه از زمان انجام ثبت نام مطمئن شوید.)
هفته بعد امتحانام تموم میشه.برای اون تعطیلیا تا آغاز ترم جدید کلی برنامه ریختم..
البته احتمال اجرا شدنشون ۱۰ درصد هست،مثل ادامه آموزشای html,css،ادامه آموزشای فوتوشاپ و...
بعضیاشم به میزان موجودی پولم بستگی داره که احتمال اونام ۵ درصد هست،مثل باشگاه رفتن و ...
 
 
 
 
با اعلام رسمی باشگاه استقلال این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.
آندره آ استراماچونی یک شب قبل از بازی با پیکان تمرینات این تیم را ترک کرد و صبح روز بازی از ایران خارج شد تا آبی ها در سه بازی آخر خود قبل از تعطیلات بدون سرمربی باشند و البته 5 امتیاز حساس را از دست بدهند.
 
در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که با استفاده از مناسبات سیاسی استراماچونی را به ایران برگردانند و در شرایطی که 160 هزار دلار پول  به
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
این پیش بینی ها با الگوریتم اصلاح شده است.
خانم ها و اقایان، باشگاه ورزشی خانه زیبایی اندام یکی از باشگاه های خوب و عالی در منطقه ی ولیعصر می باشد که شما می توانید با تخفیف ویژه ای که گذاشته اند به راحتی به این باشگاه رفته و از تمامی خدمات ان استفاده کنید و به اندامی ورزیده دست یابید.
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

ثبت نام در روزهای 29 و 30 خرداد ماه 1398 صبح ها از ساعت 0900 تا 1200 و عصرها از ساعت 1700 تا 1900 انجام می شود.

(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثبت نام با مطالعه این صفحه از زمان انجام ثبت نام مطمئن شوید.)


نشانی باش
سلام دوستان بورسی عزیزم
امیدورام حال دلتون خوش و جیب هاتون همیشه پر از پول باشه.
دوستان عزیزی که کدهای بورسیشون رو رایگان از کارگزاری آگاه گرفتن (این مطلب و این لینک) حالا وقتشه به باشگاه آگاه بپیوندید. لازم به ثبت نام مجدد نیست و با همون نام کاربری و همون کلمه عبور در باشگاه لاگین بشین (اینجا) بعد از با محیط باشگاه آشنا بشید.
چند تا توضیح راجب باشگاه بدم:
- در باشگاه میتونید با پاسخگویی به سوالاتی که در روزهای غیرتعطیل منتشر میشه میتونید امتی
سلام دوستان بورسی عزیزم
امیدورام حال دلتون خوش و جیب هاتون همیشه پر از پول باشه.
دوستان عزیزی که کدهای بورسیشون رو رایگان از کارگزاری آگاه گرفتن (این مطلب و این لینک) حالا وقتشه به باشگاه آگاه بپیوندید. لازم به ثبت نام مجدد نیست و با همون نام کاربری و همون کلمه عبور در باشگاه لاگین بشین (اینجا) بعد از با محیط باشگاه آشنا بشید.
چند تا توضیح راجب باشگاه بدم:
- در باشگاه میتونید با پاسخگویی به سوالاتی که در روزهای غیرتعطیل منتشر میشه میتونید امتی
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ ق
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

ثبت نام در خرداد ماه 1398 روزهای شنبه تا پنج شنبه صبح ها از ساعت 0900 تا 1200 و عصرها از ساعت 1600 تا 1900 انجام می شود.
در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.
(با توجّه به امکان
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
ماجرای علی علیپور و پرسپولیس به ساعات پایانی خود رسیده، اگر سرمربی آرژانتینی رضایت کتبی خود را بابت این جدایی اعلام و به باشگاه ارسال کند.
آقای گل فصل هفدهم فوتبال ایران و برترین گلزن پرسپولیس در فصل گذشته بابت تمامی اتفاقاتی که متوجه اوست گلایه دارد و البته در میان آنها به دنبال بلندپروازی و حضور در فوتبال اروپاست تا این شانس بزرگ را از دست ندهد. درست دقایقی بعد از باخت پرسپولیس در تبریز که برابر تراکتور و در شرایطی که از همان لحظات انتقاد
لیورپول شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید با فتح جام لیگ قهرمانان اروپا تعداد جامهای قهرمانی مهم خود را به عدد 42 رساند و از این نظر به رکورد رقیب بزرگش در انگلیس، منچستریونایتد رسید. لیورپول و منچستریونایتد حالا از حیث تعداد جامهای مهم، پرافتخارترین تیمهای فوتبال انگلیس هستند.
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
حضور شخص متقاضی هنگام ثبت نام الزامی است.
اصل کارت ملی متقاضی(برای افراد زیر 18 سال اصل شناسنامه)
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
 
شرایط ثبت نام برای دوره پاییزی 1398
 
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثبت نام با مطالعه این صفحه از زمان انجام ثبت نام مطمئن شوید.)
 
نشانی
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به محرومیت دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به سازمان لیگ رفت تا درخصوص اهدای سوپرجام به پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کند.
وی در این خصوص گفت: من پیش از این با آقای تاج درباره سوپرجام صحبت کرده بودم و درخواست کردیم که قبل از بازی با نفت آبادان این جام را به ما بدهند. به همین دلیل امروز به سا
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
حضور شخص متقاضی هنگام ثبت نام الزامی است.
اصل کارت ملی متقاضی(برای افراد زیر 18 سال اصل شناسنامه)
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
 
زمان ثبت نام:
در حال حاضر دوره تابستانی رو به اتمام است و ثبت نام برای دوره پاییزی متعاقباً از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد إن شاء الله.
 
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
به گزارش دورتموند ایران ، تیم دورتموند در هفته چهاردهم بوندسلیگا از مهمان خود دوسلدورف در ورزشگاه وستفالن میزبانی کرد.
در این بازی دورتموند موفق به زدن 5 گل به این تیم شد و در ورزشگاه خود و در مقابل دید هواداران خود جشنواره گل به پا کرد.
اولین گل دورتموند را کاپیتان رویس در دقیقه 42 به ثمر رساند تا این گل آغازی بر جشنواره گل این تیم در نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم، در دقیقه 53 توسط سانچو گل دوم وارد دروازه دوسلدورف شد اما با تصمیم VAR این گل مرد
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همنوردان گرامی باشگاه 
با توجه به قطعی اینترنت و عدم اتصال به شبکه های اجتماعی موقتا از همین پایگاه اخبار و اطلاعیه ها به سمع و نظر شما عزیزان می رسد ؛ 
 
 
۱: برنامه آمادگی جسمانی هفتگی گنبد باز
فردا سه شنبه مورخه ۲۸ آبان ماه
ساعت: ۷:۰۰ 
کرایه : ۵ هزار تومان 
۲- صعود به قله کرکس
زمان : جمعه ۱ آذر  
ساعت : ۵ صبح
کرایه : ۲۰ هزار تومان 
مکان تجمع ؛ جنب مدرسه هفده شهریور 
روابط عمومی باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
چگونه یک استراتژی SEO موثر برای سایت تجاری خود ایجاد کنید هفته گذشته ، من در مورد معنی فن آوری جستجوی صوتی برای تجارت شما صحبت کردم. این یک موضوع مهم است که تصمیم گرفتم این هفته قسمت دوم مربوط به SEO را بنویسم. از دستیار Google گرفته تا سیری ، مردم بیش از هر …The post وقت آن است که در بهبود جستجوی صوتی خود جدی بگیرید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3f49MNp
مشاهده مطلب در کانال
محمد‌حسن انصاری‌فرد در حالی مدیریت پرسپولیس را از عرب تحویل گرفت که نه تنها یک ریال در حساب باشگاه نبود بلکه هیچ یک از بازیکنان و مربیان تیم دریافتی بابت قرارداد این فصلشان نداشتند. با شرایط موجود باشگاه، انصاری‌فرد حداقل تا پایان این ماه هم نمی‌تواند پرداختی به اعضای تیمش داشته باشد
اسپانسر به باشگاه اعلام کرده در بهترین حالت در نیمه اول مهر ماه بتوانند پولی به حساب باشگاه واریز کنند. با این حال پرسپولیسی‌ها شرایط انصاری‌فرد را کامل
بازیکن عراقی تیم پرسپولیس در حالی امروز راهی کشورش می‌شود که شاید این سفر او بی‌بازگشت باشد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته کتف مصدوم خود را جراحی کرده بود درحالی امروز راهی کشورش خواهد شد که احتمال دارد سفر او بی‌بازگشت باشد. 
رسن که چند ماهی است از پرسپولیس پول نگرفته از این موضوع ناراحت و گله‌مند است و به همین خاطر احتمال دارد که دیگر به تهر
شنبه نرفته بودم باشگاه
نمیدونم برنامه شنبه ها چیه
هفته آینده شنبه باشگاه تعطیله
دوشنبه ها با توپ و میله مربی کار میکنه
چهارشنبه ها با وزنه و کش
انگشت اشاره دست چپم از شدت کار کردن با وزنه بی حس شده
نمیدونم چرا آنقدر کار کردن با وزنه رو دوست دارم
کلاس قبلی حرکات اصلاحی که میرفتم عشق می کردم می رسیدیم به حرکت با وزنه
ادامه مطلب
  سرپرست باشگاه تراکتور گفت: مطرح شدن نام مربیان خارجی برای هدایت تراکتور تنها گمانه‌زنی است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج فوتبال در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم، اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، تمرکز اصلی کادر مدیریتی و کادر فنی برای کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های آتی است. هیأت مدیره تراکتور پس از جمع ب
  مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به همراه عضو هیأت مدیره باشگاه، صبح امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کردند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،ایرج عرب به همراه علی رغبتی صبح امروز جمعه در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند و تمرین سرخپوشان را از نزدیک مشاهده نمودند.
 
در جریان این حضور، ایرج عرب در حین تمرین، در کنار زمین دقایقی با گابریل کالدرون به گفتگو پرداخت
 
معنی کلمات درس دوم زبان هشتم
لغات درس دوم PROSPECT 2
|▪️ gym • • • ورزشگاه|▫️ sunset • • • غروب خورشید|▪️ sunrise • • • طلوع خورشید|▫️ midday/noon • • • ظهر|▪️ morning • • • صبح|▫️ afternoon • • • بعدازظهر|▪️ evening • • • غروب|▫️ midnight • • • نیمه شب|▪️ day • • • روز|▫️ night • • • شب|▪️ weekdays • • • روزهای هفته|▫️ correct • • • صحیح|▪️ activities • • • فعالیت ها|▫️ weekend • • • تعطیلات آخر هفته|▪️ Prepare • • • آماده کردن|▫️ City • • • شهر|▪️ Country • • • کشور|▫️ libra
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
حضور شخص متقاضی هنگام ثبت نام الزامی است.
اصل کارت ملی متقاضی(برای افراد زیر 18 سال اصل شناسنامه)
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
هزینه دوره آموزشی بصورت نقدی در هنگام ثبت نام دریافت می شود.
 
شرایط ثبت نام مرحله دوم دوره زمستانی 1398
 
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثب
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
حضور شخص متقاضی هنگام ثبت نام الزامی است.
اصل کارت ملی متقاضی(برای افراد زیر 18 سال اصل شناسنامه)
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
هزینه دوره آموزشی بصورت نقدی در هنگام ثبت نام دریافت می شود.
 
شرایط ثبت نام برای دوره زمستانی 1398
 
(با توجّه به امکان تغییر برنامه هفتگی باشگاه، لطفاً پیش از مراجعه برای ثبت نام
دی یانگ:
" بارسا برام بهترین باشگاه خارجیه"
" خیلی دلتنگ آژاکس خواهم شد. الان هر روز با شادی و لذت زیاد به باشگاه میرم"
" خوشحالم به من اجازه داده شده که جزئی از آژاکس باشم، امیدوارم بتونم مسیرم در این باشگاه رو به شکلی عالی به پایان برسونم"
" همیشه مایل بودم برای بارسا بازی کنم"
" باشگاه بارسا فوتبالی زیبا ارائه میده. وقتی که باید از آژاکس ترنسفر میشدم، همیشه امیدوار بودم اون باشگاه بارسا باشه"
شرایط ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان
مدارک لازم:
اصل کارت ملی متقاضی(برای افراد زیر 18 سال اصل شناسنامه)
یک قطعه عکس متقاضی
برای ثبت نام افراد زیر 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامی است.
زمان ثبت نام:

در حال حاضر دور اول کلاسهای تابستانی آغاز شده است و ثبت نام برای دور دوم کلاسها در حال انجام است.
ثبت نام در تیرماه 1398 هر روز  صبح از ساعت 0900 تا 1200 و روزهای زوج صبح و عصر(ساعت 1700 تا 1900) انجام می شود.
شرابط ثبت
  معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش گفت: با واگذاری مالکیت ساختمان‌های استقلال و پرسپولیس، سرمایه دو باشگاه برای ورود به بورس افزایش می یابد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید تقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس روند خوبی را طی می کند و توانستیم مجمع عمومی دو باشگاه را بدون مشکل برگزار کنیم. 
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: فدراس
..در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تی
جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رقابتی است میان باشگاه های کتابخوانی در شهرها و روستاهای سراسر ایران که چهارمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار خواهد شد:
فعالیت باشگاه های کتابخوانی دایمی بوده و هر زمان از سال با شرایطی که در این شیوه نامه آمده است،علاقه­ مندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت، باشگاه خود را ثبت کنند.
باشگاه هایی که در سال های قبل ثبت شده اند، در سال ۱۳۹۸ هم رسمیت دارند و می توانند در جام باشگاه ها شرکت ک
شعر : رضا کاظمی #اردبیلی #محاوره ای 
#تراکتور 
واردو بیر تیمی تورک لَرین بایراقی     گویلَردَه      گَزَر هان کی  گروپ دا اولسا او قورخین نان  حریف لَر اَسَر 
 
گوج لی  قارتال کیمی گَلیبمیدان دا     طوفان    ایلییَر چوخ لو گُل لار وریب اوتوبحریفی       گیریان     ایلییَر 
 
قوزانار    سَس   هَر   طَرفدَن تورک لَره  جان  دور  تراختور آخیلان     قان دور    داماردا عشقی دور خان دور تراختور
 
قویوب     دُنیانی    حیرت ده تراختور دا      اول
باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و در جریان بازی با السد قطر ندارد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه شب با پیروزی مقابل پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر مشخص شد و جشن قهرمانی در شهر جم برگزار گردید. 
از آنجایی که جشن قهرمانی در تهران برگزار نشده بود، برخی‌ها صحبت از این می‌کردند که جشن قهرمانی سرخپوشان در بازی با السد قطر و در تهران بر
در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تیر
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای دروازه بان این تیم نیامده است.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند از تیم های ترکیه ای از جمله فنرباغچه پیشنهاد دارد و قصد دارد این فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: هفته گذشته که آقای برانکو به باشگاه آمد از باشگاه خواست به بازیکنان اعلام شود اگر بازیکنی آفر خارجی دارد هر چه
انچه بر عمو گذشت ...
بعد از چند روز جست و جوی فراوان و تلفن بازی بسیار توانستم با یک باشگاه سوارکاری  صوبت کنم و بفهمم قیمتای تو نت چقد توهمیه :|
اینجا گفته بود در باشگاه خصوصی هرینه یک دوره 210 تومان هست جلسه ای هم بشینی از 10 تومن باشگاه های دولتی شروع میشه تا 40 تومن ولی واقعیت اینجوری بود 10 جلسه 800 تومن تک جلسه 80الی 100 تومن :| 
اسب کهر میخوام سوار شم ... شما چه رنگی سوار میشی هانیه خانوم ؟ :)

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اپلیکیشن استودیو mohammad-pouyan-moeini