نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت شرکت در لهستان فولاد آب‌دیده

ثبت شرکت در لهستان، یکی از پرطرفدارترین مباحث موسسه یورو اقامت است. چندی است که متقاضیان مهاجرت به لهستان به شکل قابل توجهی افزایش یافته‌اند. یکی از راه‌های اخذ اقامت لهستان، ثبت شرکت در این کشور است و به همین خاطر افرادی که توانایی لازم در زمینه مالی را دارند، تلاش می‌کنند که از طریق ثبت شرکت در لهستان، وارد این کشور شوند و از مزایای اقتصادی و اجتماعی آن نهایت لذت را ببرند.
در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا شرکت خود را در
این پارپوینت در 31 اسلاید به شکل منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نام لهستان،جغرافیا لهستان،نیروی نظامی لهستان،لباس و پوش لهستان،زبان و مذهب در لهستان ،ورود لهستانی ها به ایران،گورستان لهستانی ها در ایران به همراه عکس و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد لهستان در اینپاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
ثبت شرکت لهستان امروزه به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار در اروپا محسوب می‌شود. کارآفرینان معمولاً پس از ثبت شرکت برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام می‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که بدانند چه زمینه‌های برای راه اندازی کسب و کار در لهستان مناسب و مورد نیاز است.
مشاوران و متخصصان یورو اقامت پس از تجزیه و تحلیل فراوان روی کسب و کارهای مختلف و مراجعه به اسناد رسمی لهستان به ای
ثبت شرکت لهستان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مسیرها برای کارآفرینی و درآمدزایی به حساب می‌آید. کارافرینان با ثبت شرکت در کشور لهستان سعی می‌کنند که اقامت لهستان را بگیرند و پس از مدتی این اقامت را دائمی کنند. هر کدام از کارآفرینان برای  ثبت شرکت لهستان هدفی دارند که در ادامه این مطلب تصمیم داریم اهداف مختلفی را بیان کنیم که با راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید.
اخذ اقامت لهستان با ثبت شرکت در این کشو
در حال حاضر ثبت شرکت لهستان رو به رشد است و روزهای خوب خودش را پشت سر می‎گذارد. در صورتی که تمایل به راه اندازی کسب و کار خود در این کشور دارید و می‌خواهید اقامت لهستان را دریافت کنید مسیرهای مختلفی پیش روی شما است که میزان بازدهی و سود هر روش مشخص است.
در این مقاله به سراغ متخصصان و کارشناسان یورو اقامت رفتیم تا بهترین و پرسودترین روش برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان را از آن‌ها جویا شویم. آن‌ها نیز اطلاعاتی خوبی در اختیار ما قر
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر
کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌های فعالیت یورو اقامت است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در این مقاله تصمیم داریم به خدمات موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.
یورو اقامت؛ نماد سرعت در ثبت شرکت لهستان
موسسه یورو اقامت در چند سال گذشته تمام تمرکز خود را به این مسئله معطوف کرد که چگونه می‌تواند خود را از سایر مراکز راه اندازی ک
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر

کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
در مقاله « از ثبت شرکت لهستان چه هدفی دارید؟ » تلاش کردیم به مورد از اصلی‌ترین اهداف کارآفرینان از ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم. یکی از این دو هدف، اخذ اقامت لهستان و زندگی در لهستان و هدف دیگر انتقال کسب و کار از سایر کشورها به لهستان و ثروت آفرینی در این کشور بود. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از اهداف مهم دیگر برای ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم.
راه اندازی کسب و کار جدید از طریق ثبت شرکت لهستان
برخی از افراد تصمیم می‌‎گیرند که کارآفرینی کن
ثبت شرکت لهستان  و کارآفرینی در این کشور به بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود. کارآفرینان می‌توانند اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند. بسیاری از افراد به دنبال یک ایده ناب برای سرمایه‌گذاری در لهستان هستند. در این مطلب قصد داریم به یکی از بهترین ایده‌ها برای ثبت شرکت لهستان  اشاره کنیم.
ایده‌ای فوق‌العاده برای ثبت شرکت لهستان
برنامه‌های دولت لهستان نشان می‌دهد که این کشور قصد دارد تا سال 2025 به قطب صنعت دا
یک محیط کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان (1)
ثبت شرکت لهستان به یکی از بهترین روش‌‎ها برای ثروت‌آفرینی تبدیل شده است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از راه اندازی کسب و کار و بیزنس خود در لهستان تلاش می‌کنند که موفقیت را برای خود و اعضای خانواده خود رقم بزنند. یکی از بهترین مزایای ثبت شرکت در کشور لهستان این است که کارآفرین یا سرمایه‌‎گذار می‌توانند اقامت لهستان را ابتدا به صورت موقت و سپس به صورت دائمی دریافت کنند.یکی از مسائل اصلی که کارآ
کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بر این باور هستند که سال 2020 یکی از سال‌های خوب برای اقتصاد لهستان است و به همین خاطر ثبت شرکت لهستان در چند ماه گذشته با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. بخش خوب ماجرا این است که امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت وجود دارد و به همین خاطر اشتیاق سرمایه‌گذاران برای راه اندازی کسب و کار در لهستان به شکلی مداوم رو به افزایش است.
در این مقاله تصمیم داریم به یک مدل عالی برای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار
ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور چند سالی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جذاب شده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با ثبت شرکت لهستان  تلاش می‌کنند که درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. همچنین با این کار می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت کنند.
سال 2020 می‌تواند سال خوبی برای کارآفرینی در لهستان باشد و شما را به آرزوهایتان برساند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده عالی برای را
در حال حاضر ثبت شرکت لهستان به عنوان یکی از بهترین و سودآورترین شیوه‌های راه اندازی کسب و کار در اروپا شناخته می‌شود. امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت در این کشور وجود دارد. از این رو کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی تمایل دارند که کسب و کار خود را در این کشور شروع کنند تا بتوانند در کنار سودآوری و ثروت‌آفرینی، در یک کشور عالی در کنار خانواده خود زندگی کنند.
در این مطلب تصمیم داریم در مورد سودآوری اقتصاد این کشور و بهترین صنایع برا
راه اندازی کسب و کار و بیزنس از طریق ثبت شرکت لهستان در چند روز گذشته با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌کوشد که به شما کمک کند تا بتوانید با راه اندازی یک بیزنس قدرتمند در این کشور پیشرفت خوبی برای خودتان رقم بزنید و بهترین سال زندگیتان را در برابر خود ترسیم کنید.
در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان و ا
یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. با سرمایه‌گذاری در این کشور از روش‌هایی مانند ثبت شرکت لهستان، به راحتی می‌توانید اهداف خود را برآورده سازید و یک زندگی آرام و خوشبخت را در لهستان برای خود رقم بزنید.
در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد مراحل گرفتن اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ارائه دهیم.  زمان لازم راه اندازی کسب و کار در لهستان
وقتی فردی بخواهد اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت و
ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد به یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. درست است که با ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلف می‌توانید وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان شوید ولی موضوعی که در این بین وجود دارد این است که کارآفرینان تمایل شدیدی به ورود به حوزه‌های کاری پردرآمد دارند.
حوزه‌های پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020
1. ساخت و ساز (ساختمان‌سازی)
ساخت و ساز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله لهستان پردرآم
 فدراسیون والیبال لهستان، میهاو #کوبیاک، کاپیتان تیم ملی این کشور را به خاطر مصاحبه‌ای که در آن کلمات زشت و رکیکی را در مورد ملت ایران مورد استفاده قرار داده بود، مقصر تشخیص داد و جریمه کرد.بر این اساس، کاپیتان تیم ملی لهستان به تشخیص کمیته انضباطی فدراسیون این کشور  از 6 جلسه همراهی تیمش محروم شد. کوبیاک 7 روز فرصت دارد تا به این حکم اعتراض کند.  
محرومیت 6 جلسه‌ای کوبیاک در حالی برای این بازیکن در نظر گرفته شد که او از یک ماه گذشته اعلام کر
ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلفی می‌تواند به درآمدهای شگفت‌انگیز ختم شود. سال 2020 یکی از بهترین سال‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان نامگذاری شده است. کارآفرینان می‌توانند با ثبت شرکت لهستان پس از مدتی معین به اقامت لهستان دست پیدا کنند.
در این مطلب تصمیم داریم چند ایده برای ثبت شرکت لهستان معرفی کنیم تا کارآفرینانی که تصمیم دارند کسب و کار خود را در سال 2020 در این کشور راه اندازی کنند، بدانند که چه ایده‌هایی در شرایط فعلی
ثبت شرکت لهستان در زمینه پوشاک و پارچه یکی از بهترین ایده‌ها برای راه اندازی بیزنس و کارآفرینی در این کشور است. کمترین مزیتی که می‌توان برای این طرح عنوان کرد، امکان اخذ اقامت لهستان محسوب می‌شود. کسب و کار پوشاک و پارچه در چند سال اخیر با رشد خیلی خوبی در لهستان مواجه شده است و به همین خاطر اکنون بهترین زمان برای اقدام برای ثبت شرکت لهستاندر این زمینه است.
اطلاع از آمارها قبل از ثبت شرکت لهستان
یکی از مواردی که هر کارآفرین باید قبل از راه
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لهستان
چنانچه می‌خواهید که با روند کار تعیین وقت سفارت لهستان آشنا شوید تا
آخر این مقاله همراه ما باشید، اگر قصد دارید که به کشور لهستان سفری داشته
باشید به‌منظور تفریح ، تحصیل و یا کار و تجارت موظف به تهیه ویزای لهستان
متناسب باهدف سفر خود هستید. تهیه ویزای لهستان در ابتدا مشروط به تعیین
وقت سفارت لهستان می‌باشد پس از اطلاع قیمت وقت سفارت لهستان باید شروع به
جمع‌آوری مدارم و تکمیل آن‌ها کنید و در روز تعی
ثبت شرکت لهستان از روش‌های متنوعی امکان‌پذیر است. خوشبختانه دولت لهستان امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را فراهم کرده است و در صورتی که فردی بتواند کسب و کار خود را حفظ کند، پس از گذشت پنج سال می‌تواند اقامت خود را به اقامت دائمی تبدیل نماید. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از شیوه‌های عالی و معروف برای ثبت شرکت لهستان اشاره کنیم. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری تاکنون از این روش استفاده کرده‌اند و از آن رضایت کامل دارند.
ثبت ش
تاکنون اتفاق افتاده است که به اخذ اقامت لهستان فکر کنید؟ آیا تا به حال به ثبت شرکت لهستان و سپس اخذ اقامت این کشور اندیشیده‌اید؟ َتاکنون پیش آمده است که مدام تصاویر لهستان را در اینترنت نگاه کنید و خود را در آن لحظه در آن مکان‌ها تصور کنید؟ در این مطلب تصمیم داریم که یک تصویر کلی و کاملاً روشن از اقامت لهستان و تجربخ زندگی در این کشور ارائه دهیم.
اقامت لهستان؛ اقامت در کشوری فوق‌العاده اقتصادی
لهستان یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای ار
امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.
در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان
یکی از مهم‌ترین مزایا برای کا
بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، مسیر ثبت شرکت لهستان را انتخاب می‌کنند؛ زیرا یک مسیر مطمئن، هدفمند، قانونی و پربازده محسوب می‌شود. مزایای اقتصادی و مالی لهستان برای کارآفرینان بسیار زیاد است ولی باید پذیرفت که لهستان در کنار مزایای بسیار، معایبی هم دارد. یکی از مواردی که بسیاری از کارآفرینان نمی‌توانند خودشان را با آن وفق دهند و باعث می‌شود که کمی در دردسر بیفتند، آب و هوای خاص لهستان ا
ثبت شرکت لهستان  نزد بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین دلایل راه اندازی شرکت در این کشور این است که می‌توانید اقامت لهستان را دریافت کنید.
سال 2020 به عقیده بسیاری از کارآفرینان یکی از بهترین سال‌ها برای ثبت شرکت لهستان  است؛ زیرا این کشور به رشد و توسعه خوبی رسیده است و می‌تواند درآمدهای خوبی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. در چنین مواقع
جمهوری لهستان یکی از بزرگترین کشورهای واقع شده در مرکز اروپا می باشد. این کشور دارای اقلیم فصلی معتدل نسبتاً وسیعی می باشد. لهستان از غرب با آلمان، از جنوب با کشورهای اسلوواکی و جمهوری چک، و از شرق با اوکراین و بلاروس هم مرز است. بعلاوه از شمال و شمال شرق هم توسط کشورهای روسیه و لیتوانی و کالیننگراد محصور شده است. همچنین دریای بالتیک، مرزهای شمالی این کشور را تشکیل می دهد
اقلیم کشور لهستان
کشور لهستان دارای اقلیمی معتدل ، متاثر از دو عامل در
خانه‌‌ی روستایی در لهستاندور از آدم‌های آشنا، دور از شلوغی دنیای مدرن، دور از تکنولوژیخانه‌ای با شیروانی قرمز، روی تپه‌ای بلند در میان آفتابگردان‌ها، مزرعه‌ای کوچک برای خودمنزدیک به ابرهای جیب و جادویی لهستان
بخوانم، بنویسم، ترجمه کنم، بکارم، نقاشی کنم، غرق در موسیقی و سکوت
معمولاً کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت لهستان، به دنبال اقامت این کشور هستند. اقامت لهستان، مستلزم اجاره یا خرید مسکن است. وقتی فردی بخواهد که در این کشور کار کند یا خانواده‌اش را با خود به لهستان ببرد، لازم است که منزل مناسبی در این کشور داشته باشد.
در این مطلب تصمیم داریم که یک مجموعه اطلاعات کلی پیرامون مسئله مسکن در اختیار شما قرار دهیم تا پس از اخذاقامت لهستان بتوانید با درک کامل شرایط اقدام نمایید و دچار سردرگمی نشوید.
اج
کرونا و ثبت شرکت لهستان (1)
در حال حاضر تمامی جهان با بیماری مهیب و کشنده‌ای روبرو شده است. این بیماری از ویروسی به نام کرونا نشئت می‌گیرد و به بیماری کووید-9 معروف است. این بیماری تا به حال ضربات مهیبی به اقتصاد جهانی زده و کسب و کارهای زیادی را به تعطیلی کشانده است. در این بین متقاضیان ثبت شرکت لهستان از متخصصان یورو اقامت سوال کردند که چگونه می‌تواند شرکتی پردرآمد تأسیس کرد و کسب و کاری ماندگار راه‌اندازی کرد؟ آیا با این اوضاع باز هم می‌ش
یک محیط کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان (3)
در مقاله « یک محیط کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان (2) » تلاش کردیم که به دو نکته مهم و اساسی در ارتباط با ایجاد یک محیط کاری عالی پس از راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان اشاره کنیم. این مقاله نیز در ادامه همان مطلب توسط متخصصان یورو اقامت نوشته شده است. با توجه کردن به همین نکات ساده و ابتدایی می‌توانید زمینه اخذ اقامت لهستان و دائمی کردن آن را برای خودتان فراهم کنید.
برای موفق شدن در کسب و کار پس از  ث
کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)
ثبت شرکت لهستان همیشه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمدهای چشمگیر و قابل توجه بوده است. از طرفی در چند ماه گذشته ویروس کرونا باعث شد است که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود. برای این‌که بتوانید اقامت لهستان را از طریق راه اندازی بیزنس بگیرید باید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی راه اندازی کنید و این شرکت باید فعال و موفق باشد. در صورتی که می‌خواهید بیزنس شما موفق باشد، باید حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بت
ثبت شرکت لهستان با استفاده از روش فرنچایز مزایای فراوانی دارد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌‌ها برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان به حساب می‌آید. در این مطلب تصمیم داریم مزایای راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز در لهستان را بیان کنیم.
برندسازی لازم نیست
وقتی ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز انجام شود، صاحب برند تمامی تلاش‌های لازم را برای مطرح کردن برند خود کرده و اکنون موقع برداشت محصول فرارسیده است. به همین خاطر
میلگرد فولاد MO40
 
میله گرد، میله مربع و صفحه فولاد mo40 (فولاد AISI 4140) میتواند بوسیله هوا، حرارت دادن و کوئنچ کردن سخت شود.فولاد آلیاژ SAE 4140 معمولا حرارت آماده شده را به سختی 18-22 HRC تبدیل می کند. اگر عملیات حرارتی بیشتری مورد نیاز باشد، در آن صورت 840- 875 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت 10-15 دقیقه هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و درنهایت فولاد را در روغن، آب
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم زمان با ایام پیروزی شکوهمند
انقلاب اسلامی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل
اپراتوری و کارشناسی، تعداد 527 نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول
پیوست شماره 3 و 4 و 5 از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی
و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل
کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های
روانشناختی) و گزینش، به صورت قرا
لیست قیمت ورق سیاه ST37 فولاد مبارکه
قیمت ورق سیاه 3 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6200 قیمت ورق سیاه 4 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6300 قیمت ورق سیاه 6 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5960 قیمت ورق سیاه 8 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6000 قیمت ورق سیاه 10 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940 قیمت ورق سیاه 12 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940 قیمت ورق سیاه 15 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940
لیست قیم
فولاد صنعتی
 
شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه و توزیع کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد
۱٫تامین کلیه اقلام فولادی جهت مصارف ساختمانی از مرحله خاکبرداری پروژه تا اتمام کار و تامین کلیه فولاد های مصرفی از ابتدا تا انتها . اعم از آهن آلات یراق الات فولاد های  کاربردی فنداسیون . فولاد ه
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
 
درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این م
لیست قیمت ورق سیاه ST37 در اصفهان
ورق سیاه 3 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6650
ورق سیاه 4 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6650
ورق سیاه 5 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6530
ورق سیاه 6 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 8 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6420
ورق سیاه 10 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 12 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 15 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6450

مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخ
اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است. 

به گزارش ندای زرند  درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس ماشاالله سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو - در د
به گزارش خبرنگار آهن نوین و به نقل از چیلان: برترین فولادساز بزرگ کشور در سال ۹۷ فولاد خوزستان بود که توانست ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تن شمش صادر نماید که البته ۲۱ درصد پایین‌تر از سال ۹۶ بوده است.ذوب آهن به عنوان دومین فولادساز برتر کشور در سال قبل ۹۰۲ هزار تن انواع محصولات فولادی صادر کرد که نسبت به سال ۹۶ از اهش ۲۲ درصدی برخوردار بود.فولاد مبارکه به عنوان سومین فولادساز برتر ایران در سال قبل ۸۷۸ هزار تن محصولات خود را به کشور‌های دیگر صادر کرد
ثبت شرکت در اسپانیا:
چنانجه قصد ورود به دنیای تجارت بین المللی را دارید، کشور اسپانیا به دلیل شرایط مناسبی که برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت ایجاد نموده است؛ گزینه بسیار مناسبی می باشد. 
سالانه افراد زیادی برای ثبت کردن شرکت های تجاری و غیرتجاری به این کشور مهاجرت می کنند زیرا از حمایت عالی دولت اسپانیا بهره مند می شوند و همچنین نیاز زیادی به پرداخت هزینه های هنگفت برای ثبت کردن شرکت در اسپانیا ندارند. 
اقتصاد سرمایه گذاری مختلط اسپانیا
میلگرد فولاد MO40
 
میلگرد فولاد mo40 یکی از فولادهای بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که در گروه فولاد های قابل عملیات حرارتی قرار میگیرد و بر اساس استاندارد 4140 SAE آمریکا و استاندارد DIN 1.7225  آلمان شناخته می شود.
این فولاد با شعله قابلیت سخت شدن دارد. از این فولاد در قطعات متوسط با استحکام بالا و سختی زیاد استفاده می شود. و قابلیت شکل پذیری و جوشکاری بالایی دارد. و ذوب و تهیه این آلیاژ در کوره های قوس الکتریکی و هم در کوره های القایی صورت می گیرد.
 
می
میلگرد فولاد MO40
 
دمای آنیل
فولاد mo40 را 800 – 850 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید و سپس در کوره آن را خنک کنید.
دمای برگشت (Tempering)
در صورت لزوم، مجددا فولاد mo40 را 550 تا 700 درجه سانتی گراد حرارت دهید، و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت یک ساعت هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.
 
نرمالیزه کردن (Normal
میلگرد St52
 
 
فولاد ST52فولاد S335J2G3 طبق استاندارد 1/0570 DIN آلمان و با نام ST52 شناخته می شود.
مشخصات مهم فولاد ST52 که آن را نسبت به سایر مصالح ساختمانی ممتاز ساخته است مقاومت زیاد، شکل پذیری ویکسان بودن مقاومت آن در فشار و کشش می باشد. ST52 با عنوان کامل ST52-3N به مشتریان ارائه می گردد که حرف N از واژه Normalized گرفته شده است.
همیشه استفاده از فولادهای آلیاژی به دلیل رسیدن به مقاومت بالاتر با حجم پایین است . فولاد های آلیاژی با کاهش حجم مصرف فولاد در پروژه و همچ
فولاد زرند آلاینده نیست
سهراب نژاد  روز دوشنبه 10 تیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه توسعه فضای سبز را در برنامه داریم اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار فضای سبز در کنار کارخانه و ۲ هزار هکتار بیابان زدایی در اطراف کارخانه گندله و کک سازی فولاد زرند ایرانیان انجام شده است.
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده، بنا به اذعان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، صنعت فولاد زرند جزو صنایع آلاینده قرار ندارد.
انتهای پیام /ایرنا 
لیست قیمت ورق ساختمانی ST37 فولاد مبارکه در اصفهان
ورق ساختمانی 6 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 8 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 10 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 12 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 15 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990
لیست قیمت ورق ساختمانی ST37 اکسین اهواز
ورق ساختمانی 20 میل تولید شده در اک
تصمیم برای ثبت شرکت لهستان بدون اطلاع از قوانین و مقررات این کشور در حوزه کسب و کار و همچنین چگونگی اخذ اقامت لهستان برای پیگیری روند تأسیس و رسیدگی به امور مربوط به کسب و کار، کاری درست و منطقی به نظر نمی‌رسد.
لهستان، سرزمین سرمایه گذاری و کسب و کار
دولت لهستان یکی از منحصر به فردترین و خاص‌ترین دولت‌هایی است که در دنیا، امکانات کسب و کار را برای شرکت‌ها و افراد فراهم می‌سازد. ثبت شرکت لهستان به راحتی صورت می‌گیرد و پیچیدگی خاصی ندارد
فولاد آلیاژی
 
فولاد آلیاژی (به انگلیسی: Alloy steel) فولادی است که با عنصرهای گوناگون به صورت آلیاژ درآمده، برای بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد می‌توان از ۱٫۰ تا ۵۰٪ از وزن آن را آلیاژ کرد. آلیاژهای فولاد دو دسته‌اند: فولاد کم‌آلیاژ و فولاد پُرآلیاژ. تفاوت میان این دو، می‌توان گفت، قراردادی است: اسمیت و هاشمی تفاوت این دو را در ۴٫۰٪ دانسته‌اند در حالی که گروه دگرمو آن را در ۸٫۰٪ می‌دانند.[۱][۲] در حالت کلی وقتی صحبت از «آلیاژ فولاد» می‌شود منظ
لیست قیمت ورق سیاه اصفهان
ورق سیاه 3 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6700 ورق سیاه 6 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 8 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 10 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 12 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 15 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380
ورق های فولادی همچون ورق سیاه امروزه بسیار پرکاربرد به شمار می آیند و ایران به عنوان تولید کننده ی موفق این عرصه محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی چین روز
دوشنبه اعلام کرد اقدامات ضد بازار شکنی را درمورد واردات فولاد از اتحادیه
اروپا و سه کشور آسیایی اجرایی می کند.
بازار شکنی یا دامپینگ یک عبارت تجاری بین المللی است که طی آن یک کشور
یا شرکت محصول را با قیمتی  صادر می کند که در بازار واردات خارجی نسبت به
بازارداخلی صادرکننده کمتر است و به این ترتیب یک مزیت رقابتی به دست می
آورد.
وزارت بازرگانی چین طی بیانیه ای اعلام کرد:« چین
گروه مالی گردشگری: ظرفیت فاز یک طرح فولاد بافت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است و با بهره‌برداری از آن برای ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای حدود ۲۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود. برای راه‌اندازی کارخانه احیاء مستقیم شماره یک طرح فولاد بافت در مجموع 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
ادامه مطلب
قیمت ورق سیاه ST52 در تاریخ 26 فروردین ماه 1398
ورق سیاه ٦میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6400
ورق سیاه ٨ میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6350
ورق سیاه ١٠میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6350
ورق سیاه ١٢میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت   6350 
ورق سیاه ١٥میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6400
بارگیری اقلام فوق از اصفهان می باشد .
تلفن مشاوره و فروش 33133-031 داخلی 103 خانم نجاتی
لیست قیمت ورق ST37 فولاد مبارکه در اصفهان
ورق سیاه  6 میل     1.5  فولاد مبارکه     6420  
ورق سیاه  8 میل     1.5  فولاد مبارکه     6420 
ورق سیاه 10 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420 
ورق سیاه 12 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420
ورق سیاه 15 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420 

مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخار را دارد که انواع ورق سیاه استاندارد ST37 تولیدی فولاد مبارکه اصفهان را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و خریداران ورق آهن در سراسر ایران قرار
قیمت میلگرد آجدار در تهران
میلگرد آجدار بیشترین فروش را در شرکت آهن ایرانیان به خود اختصاص داده است کارشناسان این شرکت به طوره 24 ساعته پاسخگویه شما عزیزان می باشند تا بهترین و سریع ترین راه کار موجود در بازار را به شما پیشنهاد دهند.
کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.
قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و
تحصیل در لهستان
لهِستان کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از شمال شرقی با لیتوانی و روسیه (منطقه برون‌بومی کالینینگراد)، از شرق با بلاروس، از جنوب شرقی با اوکراین و از شمال با دریای بالتیک همسایه است. مساحت این کشور عددی بالغ بر ۳۱۲٫۶ هزار کیلومتر مربع است که آن را شصت و نهمین کشور بزرگ جهان و نهمین کشور بزرگ اروپا کرده‌است. همچنین با جمعیت ۳۸٫۵ میلیون نفری این کشور سی و چهارمین کشور پر
هفته گذشته بود که  هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران ، با پذیرش شرکت فولاد سپید فراب کویر جهت عرضه اولیه موافقت کرد.
شرکت فولاد کویر، بزرگترین تولید کننده در انواع گرید محصولات نوردی ساختمانی و صنعتی در ایران بوده که پیش از این محصولات شرکت در بورس کالا درج و عرضه گردیده است. این شرکت و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر فعلا در صف انتظار ورود به بورس هستند،  تا قرعه به نام کدام یک از دو شرکت بیفتد؟
مجید نوروزی معاون ناشران و اعضا بورس اوراق به
یهو بی تاب تخت فولاد و آرامش اونجا شدمتخت فولاد...
یه تیکه از بهشت...
وادی السلام ثانی...
پر از کسایی که مثل و مانندشون دیگه نیست....
پر از داستان های فوق درک بشری...
آقا جلال افشار....
میرزا حسین کشیکچی...
و تو چه دانی که تخت فولاد کجاست؟:((
قیمت میلگرد آجدار در تهران
میلگرد آجدار بیشترین فروش را در شرکت آهن ایرانیان به خود اختصاص داده است کارشناسان این شرکت به طوره 24 ساعته پاسخگویه شما عزیزان می باشند تا بهترین و سریع ترین راه کار موجود در بازار را به شما پیشنهاد دهند.
کارخانجات فولاد 
میلگرد آجدار توسط تعدادی از کارخانجات فولاد تولید و درسترس شما عزیزان قرار می گیرد که هر کارخانه دارای وزن خاص خودش نصبت به قالب میلگرد می باشد.
قیمت میلگرد آجدار
قیمت میلگرد آجدار در دو سال و
میلگرد St52
 
فروش فولاد آلیاژیشرکت راستین ساختار ایفا نیرو با نام تجاری آرسینکو (rsinco ) فعال در زمینه فروش فولاد ST52 در مقاطع مختلف همراه با ارائه فاکتور رسمی
لیست قیمت فولاد ST52
جهت برآورد قیمت ورق st52 ، قیمت میلگرد st52 و قیمت تسمه st52 در سایز و ابعات مختلف، تماس بگیرید.
کاربرد ورق ST52 ورق ST52 به دلیل دارا بودن عناصر سیلیسیم و منگنز نسبت به ورق های ST37 و ST44 از خواص مقاومت در برابر پیچش و خمش، تحمل وزن و خاصیت ارتجاعی برخوردار است. ورق ST52 از ورق های ساخت
میلگرد CK45
 
میلگرد CK45 دسته ای از فولاد های آلیاژی عملیات حرارتی بوده که در استاندارد DIN آلمان با نام ۱.۱۱۹۱ نیز شناخته می شود. این فولاد از جز متوسط کربن بوده که دارای ترکیب شیمیایی ۰.۴۵ کربن، ۰.۲۵ سیلیسیم و ۰.۶۵ منگنز می باشد. فولاد ck45 جزو فولاد هایی می باشد که در دمای ۷۰۰-۶۵۰ آنیل و در دمای ۱۱۰۰-۸۵۰ تحت عملیات فورجینگ قرار می گیرند.این فولاد جزء فولادهای قابل حرارتی نیز می باشد. و دارای ترکیبات شیمیایی زیر است:
گوگرد:  0.‎035
فسفر: 0.‎035
منگنز: 0.5
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
انواع فولاد به چهار گروه اصلی تصمسیم میشوند که شامل موارد: فولاد کربن، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و فولاد ابزار هستند که هر یک دارای خواص مختلفی هستند.
فولاد آلیاژی به نوع خاصی از فولاد گفته میشود که از آهن و کربن ساخته شده است. درصد کربن موجود در فولاد باعث میشود که به آن فولاد آلیاژی گفته شود.
 
انواع فولاد
فولاد کربنی
خود فولادهای کربنی هم به سه دسته تقسیم بندی میشود که شامل: فولاد کم کربن، فولاد کربن متوسط و فولاد با کربن بالا هستند.
فولاد
یکی از دلایل اصرار کارشناسان و متخصصان بر ثبت شرکت لهستان این است که سرمایه‌گذار می‌تواند در سایه اقدامات دولت این کشور به ثبات و پایداری فکر کنند. یکی از بهترین مواردی که برای موفقیت پس از ثبت شرکت لهستان اهمیت دارد، ثبات و پایداری اقتصادی و سیاسی این کشور است.
ثبات اقتصادی و سیاسی یا دو شرط پیروزی
یکی از سوالاتی که متقاضیان راه‌اندازی کسب وکار در کشورهای خارجی می‌پرسند، این است کدام کشور از نظر اقتصادی و سیاسی ثبات دارد. کارآفرینان خ
برگی از هزاران
افزایش ۱۹ برابری تولید فولاد
فولاد و سیمان از مهم‌ترین صنایع استراتژیک، محسوب می‌شوند. فولاد در عرصه‌های مختلفی همچون ساخت‌و‌ساز، خودروسازی، راه‌آهن، تولید و انتقال انرژی کاربرد اساسی دارد. صنعت سیمان نیز به‌عنوان یکی از صنایع پایه، نقش اساسی در پیشرفت زیربنای اقتصادی هر کشور بر عهده دارد.
          
یکی از نکات مثبت و حیاتی که می‌توان در مورد ثبت شرکت لهستان به آن اشاره کرد، اقتصاد پویا و بین المللی این کشور است. دولت لهستان، راه را برای رشد اقتصادی کشور خود باز گذاشته است و حتی این امکان را فراهم کرده است که کسانی که می‌توانند به شکلی به رشد اقتصاد این کشور کمک کنند، بتوانند اقامت لهستان را دریافت کنند.
لهستان، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور اتحادیه اروپا
لهستان، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشوری است که در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیو
در حال حاضر بسیاری از متخصصان از طولانی بودن فرآیند ثبت شرکت اسلواکی  شکایت دارند. یکی از کارآفرینان چندی پیش اظهار داشت که آیا امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به صورت سریع و با هزینه مناسب وجود دارد؟
آیا شما هم چنین سوالی دارید؟ آیا تمایل دارید که هر چه سریع‌تر فرآیند ثبت شرکت اسلواکی ثبت شرکت اسلواکی را به اتمام برسانید، اقامت اسلواکی را دریافت کنید و کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنید؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوالات مثبت است
شایان ذکر است که ارزیابی جهانی MIKE: Most Innovative Knowledge Enterprise در 8 محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان در 3 حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر 3 مؤلفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در 4 مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.
از دیگر برندگان جایزه جهانی MIKE در سال 2019 می‌توان به Cinopec از کشور چین (بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان)
فولاد SPK
 
فولاد SpK یا Special K یکی از فولادهای ابزاری سردکار که با شماره استاندارهای ۱٫۲۰۸۰ و X2 10Cr12 نامگذاری شده است. این نوع فولاد به فولاد آلیاژی پر کربن معروف می باشد. میلگرد SpK دارای سختی پذیری بالایی برای سرد شدن با روغن و یا هوا می باشد و پایداری مناسبی در طول عملیات حرارتی دارد. فولاد SpK در مقابل گرمادهی های سریع و نامنظم حساس می باشد.
بطور کلی با این نوع فولاد قطعات مختلفی را بطوری که دارای چگالی بالا ابعادی بالا باشند، می توان تولید
10:20 در بازار ورق روز گذشته قیمت ورق فولاد مبارکه در ساعات ابتدایی از 5610 شروع و در ساعات پایانی شاهد قیمت 5700 تومان در ورق های ضخیم 10 تا 15 بودیم.در سایز 6 و 8 و همچنین ورق 2 شاهد تقاضا به نسبت بالاتری بودیم.
11:55 پس از انجام معادلات در بازار بورس قیمت میلگرد از کیلویی 50 تا 100 تومان افزایش یافت.
آمار معاملات محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا
ورق گرم B (عرض1000):تقاضا 11110 تن , عرضه 4950 تن و میانگین قیمت 54915 ریال و ورق گرم B (عرض1250) موقتا از روی تابلوی معاملات حذ
همتی در ادامه تصریح کرد: روستاهای مجاور محل دپو مثل فولاد محله و اگره نیز درگیر این موضوع شده‌اند که طبق گزارش‌ های محلی ارائه‌ شده علاوه بر بوی تعفن، انباشت زباله‌ ها، افزایش حشرات موذی، موش و مگس را به دنبال داشته و همچنین در صورت متوقف نشدن دپوی زباله، بیماری سالک تهدید جدی برای مردم روستایی است.
 
 
احمد همتی در بازدید از محل دفن و انباشتن زباله استان مازندران در روستای فولاد محله سمنان ضمن بیان اینکه این سایت سلامت اهالی فولاد محله و
میلگرد فولاد MO40
 

نیکل
مولیبدن
کروم
گوگرد
فسفر
منگنز
سیلیسیم
کربن

0.25
[0.15 - 0.25]
[0.8 – 1.1]
0.04
0.03
[0.75 – 1]
[0.15 – 0.35]
[0.38 - 0.43]

 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
عضو هیات مدیره انجمن فولاد دلایل زیر را برای کاهش صادرات فولاد اعلام کرد هر چند با وجود تحریم ها و بر اثر آن کاهش صادرات نفت باید در راستای صادرات محصولات غیر نفتی جایگزین شود:
خوب است بخوانید : بروزترین قیمت آهن
افزایش هزینه های مربوط به تولید و بی ثبات بودن بازار.
افزایش نرخ ارز ، که باعث افزایش قیمت فولاد شده است
تحریم ها به عنوان یک عامل خارجی تمایل خریداران را به خرید اجناس ارزان افزایش داده است
طرح پیمان سپاری ارز : این طرح صادرکنندگان
 
در پی آزادسازی سهام عدالت، شورای عالی بورس امروز درباره این موضوع و همچنین تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس ( با توجه به استعفای سعید فلاح پور )، ابطال احتمالی معاملات فولاد در بورس کالا و دیگر موارد ، تشکیل جلسه می‌دهد.
براساس این گزارش، این نهاد علاوه بر تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز جهت انتقال سهام به صاحبان سهام عدالت باید زمینه ورود شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری استانی به بازار سرمایه را هم فراهم کند.
از سوی دیگر ابطال معاملات فول
تولید فولاد یک صنعت فراگیر در همه‌ی جهان است که به دلیل کاربرد گسترده در اکثر صنایع حساس و مهم، خود نیز صنعت مهم و حیاتی به شمار می‌آید. اینکه یک کشور خود به ساخت فولاد بپردازد یا آن را از کشورهای دیگر تهیه کند، فرق زیادی در سرنوشت اقتصاد کشور خواهد داشت. خود کفایی و پویا بودن صنعت ساخت فولاد، موفقیت و پویایی صنایع وابسته را نیز در بر خواهد داشت. در این متن ما شما را در مورد روش‌های رایج در تولید فولاد به ویژه تهیه‌ی فولاد از روش احیا راهنما
میلگرد فولاد MO40
 
مهمترین موارد مصرف این مدل شامل: تهیه قطعات رابط کوچک، گیره فشنگی، میله های رابط، میل لنگ ها، چرخ دنده ها، غلتک های صنایع سیمان، قطعات ماشین ابزار، سر تنه های دستگاه حفاری چاه نفت، اتصال میل گاردن ها، سلاح، شفت ها، چرخ زنجیر ها، سگدست فرمان، پین های زنجیر بولدزر ، شاتون ها، غلتک های صنایع فولاد، چکش دنده گرد ، پیچ ها و پیچ های دو سر رزوه و سایر موارد می باشد. 
 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آ
لهستان، کشوری در قلب قاره اروپاست و اروپای شرقی و غربی در لهستان تلاقی پیدا می‎کنند. لهستان یکی از نخستین اقتصادهای اروپاست که لیبرالیزه سازی در آن انجام شد. ثبت شرکت لهستان با اهداف متنوعی انجام می‌شود. مسلما هدف بسیاری از افراد برای راه اندازی یک کسب و کار و یا ثبت شرکت لهستان، اخذ مجوز اقامت لهستان است.
واحد پول این کشور زلوتی است و در حال حاضر 4 زلوتی معادل 1 یورو است. این کشور در زمینه اقتصاد موفق بوده است و دولت ان توانسته است اکثر شرک
فدراسیون جهانی در فاصله ۲ روز مانده تا شروع مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از پوستر رسمی این رقابت‌ها رونمایی کرد.در حالی که از چهارشنبه شب به وقت آمریکا و بامداد پنجشنبه به وقت تهران
مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو استارت می خورد، صفحه رسمی
اینستاگرام فدراسیون جهانی از پوستر این رقابت ها رونمایی کرده است.
در این طرح امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی ایران در کنار ستاره های ۵ تیم دیگر از لهستان، برزیل، فرانسه، آمریکا و روسیه قرار دارد.شمارش مع
آهن نوین : طی این روز و در تالار مذکور ۶ هزار و ۶۰۰ تن تیرآهن، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن سبد میلگرد، ۸ هزار تن شمش بلوم و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.در بازار دیروز قیمت ورق با کاهش 20 الی 50 تومانی نسبت به روز دوشنبه اعلام قیمت شد.
براساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز معامله ۱۶ هزار و ۵۲۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار تن لوب کات، ۷۱۳ تن مواد پلیمری و ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم را تجربه کرد.
قیمت میلگرد در اکثر کارخانجات بدون تغییر و می
میلگرد St52
 
این نوع میلگرد به دلیل وجود عنصر منگنز دارای خا صیت ارتجاعی بالا در برابر پیچش ، خمش و همچنین دارای مقاومت بالا اما شکل پذیری پائین ( به دلیل کربن بیشتری که نسبت به St37 دارد ) و استحکام بیشتر به دلیل کربن و منگنز بالاتر می باشد . این فولاد از نوع سازه ای است و به صورت مقاطع گرد  و ورق موجود  می باشد .
دارای قابلیت جوشکاری ، شکل دهی و ماشین کاری است و به آنها فولاد پر مقاومت کم آلیاژ نیز می گویند.در ادامه می توان گفتاستفاده از St52 به جای St3
حتما با فیلم جن گیر آشنایی دارید و یا حداقل اسم آن را شنیده‌اید. پندرسکی آهنگ ساز این فیلم بود.
وی متولد لهستان و از چهره‌های نمادین موسیقی معاصر محسوب می‌شد و سازنده موسیقی فیلم‌های مهمی چون «جن‌گیر» ویلیام فردکین، «درخشش» استنلی کوبریک و «از ته دل وحشی» دیوید لینچ بود.
 
او از چهره‌های آوانگارد اوایل دهه ۱۹۶۰ میلادی و صدایی آزادیخواه در ورای همه سنت‌ها بود و زمانی که تنها ۲۶ سال داشت توجه جهانی را معطوف خود ساخت. وی از آن زمان تا کنون
قالیشویی در مشهددرین مقاله با تاریخچه فرش لهستان و برهان نامگذاری این فرش ها به فرش های لهستانی آشنا می‌شوید . به دنبال با ما یار و همدم باشید.به فرش های زربافتی که‌این ایام در بازار موجود هست فرش های لهستانی میگویند .در واقع تاریخچه این فرش به این شکل میباشد که در حین های به دور فرمانروا لهستان به یکی‌از بازرگانان میگوید تا از کشور ایران برایش سوغات آورد و وی فرش هایی از کاشان برده و به وی نثار می‌کند .که حالا این فرش ها در موزه جانور است .
میلگرد CK45
 
میلگردی که آلیاژ آن به جای میلگرد فولادی معمول (ST37) از مقدار درصد کربن بالاتری برخوردار می باشد که موجب افزایش استحکام و سختی آن شده و همچنین قابلیت ماشین کاری و کشش بالایی که آن را تبدیل به یکی از پر مصرف ترین میلگردهای موجود در بازار کرده است.
با توجه به خواص مکانیکی و متالوژی خوب آن، قیمت نسبتاً مناسبی دارد و به دلیل اینکه از خواص مقاومت در برابر سایش و ضربه برخوردار می باشد، در تولید ابزار های خاک ورز نیز مورد استفاده قرار می گ
ذوبمدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: هشت ماهه امسال یک میلیون و 690 هزار تن محصول در مادر صنعت فولاد ایران تولید شده که این میزان هشت درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
منصور یزدی زاده افزود: تیرآهن، آرک، ریل ، ورق های سازه های فولادی ومیلگردهای صنعتی از محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان است.
وی بازارهای هدف صادرات این شرکت را در بیش از 20 کشور فعال دانست و گفت: تلاش می شود تا پایان سال هدف گذاری این شرکت برای صادرات یک میلیون و 200 هزار تن محصول محقق
ویزای لهستان
لهستان، نهمین کشور بزرگ اروپایی است که یکی از جذاب ترین کشورهای اروپای شرقی به حساب می آید و در مرکز اروپا قرار دارد. همچنین این کشور به عنوان شصت و نهمین کشور بزرگ جهان، با نام رسمی جمهوری لهستان شناخته می شود. پایتخت کشور لهستان، شهر زیبای ورشو است. از دیگر شهرهای معروف این کشور نیز می توان به کراکوف، ووچ، وروتسلاو و گدانسک اشاره کرد. جالب است بدانید شهر پرطرفدار کراکوف که در گذشته پایتخت لهستان نیز بوده است به ‌عنوان عتیقه
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر از جمع قرمزهای اهوازی جدا شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان بعد از کنار رفتن سیدسیروس پورموسوی در اواخر نیم فصل اول  افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی شد و او در یک بازی پایانی نیم فصل اول هدایت قرمزهای اهوازی را برعهده گرفت‌.
در همین راستا بعد از اتمام لیگ فصل جاری بار دیگر مسئولان فولاد با افشین قطبی مذاکره کرد
تیرآهن تحویل به قیمت کارخانه
تیرآهن در پل ها سوله ها و ساختمان ها نقشی اساسی و هیاتی برای ساختار بدنه سازه را ایفا می کند.
شرکت آهن ایرانیان توزیع کننده انواع میلگرد، تیرآهن، ورق و انواع تولیدات کارخانجات فولاد در سراسر کشور می باشد.
قیمت تیرآهن به قیمت درب کارخانه 
شرکت آهن ایرانیان تمامیه تولیدات شرکت های تولید کننده فولاد را به قیمت کارخانه به شما عزیزان و پیمانکاران عزیز تحویل می دهد و میتوانید کلیه سفارشات خود را از طریق سایت با ما د
میلگرد فولاد MO40
 

شمارهAISI
عملیات
استحکام تسلیم
PSI
استحکام کششیPSI
درصد ازدیاد طول
درصد کاهش سطح
سختی BHN
استحکام
ضربه
Ft.Ib
 

4140
یکنواخت شده (1600F)
95000
148000
17.7
46.8
302
16.7

تابکاری شده (1600F)
60500
95000
25.7
56.9
197
40.2

 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
عرضه اولیه رنیک
عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت جنرال مکانیک  چهارشنبه 13 شهریور در بازار دوم معاملات بورس تهران انجام خواهد شد.در این رویداد 100 میلیون سهم "رنیک" با دامنه قیمت 785 تا 790 تومانی
هرسهم و سهمیه حداکثر 300 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی عرضه اولیه می شود.
انرژی
بورس انرژی سه شنبه در اقدامی کم سابقه شاهد عرضه شش محموله صادراتی گاز مایع به حجم ۶۱ هزار تن در رینگ بین الملل است.
افزایش سرمایه 62 درصدی فولاد
فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد سرما
میلگرد St52
 
عنصر منگنز  Mn  
یک اکسیژن زدا است ، با گوگرد ترکیب شده و تشکیل سولفیت منگنز می دهد در نتیجه اثرات نا مطلوب اکسید آهن را از بین می برد.Mn   در فولاد خوش تراش بسیار مهم است ، زیرا خط قرمز ، شکنندگی را کاهش می دهد .Mn   سرعت خنک شدن بحرانی را به شدت کم میکند درنتیجه سختی پذیری ، نقطه تسلیم ، استحکام نهایی افزایش می یابد .با اضافه نمودن منگنز قابلیت آهنگری ( فورج ) و جوشکاری افزایش و عمق سختی فولادها بیشتر می شود و اگر سطح این فولادها در معرض
تیرآهن تحویل به قیمت کارخانه
تیرآهن در پل ها سوله ها و ساختمان ها نقشی اساسی و هیاتی برای ساختار بدنه سازه را ایفا می کند.
شرکت آهن ایرانیان توزیع کننده انواع میلگرد، تیرآهن، ورق و انواع تولیدات کارخانجات فولاد در سراسر کشور می باشد.
قیمت تیرآهن به قیمت درب کارخانه 
شرکت آهن ایرانیان تمامیه تولیدات شرکت های تولید کننده فولاد را به قیمت کارخانه به شما عزیزان و پیمانکاران عزیز تحویل می دهد و میتوانید کلیه سفارشات خود را از طریق سایت با ما د
فولاد چیست؟
فولاد یا پولاد (به انگلیسی: Steel) آلیاژی از آهن است که بین ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن کربن است. خواص فولاد به کمک تغییر در درصد کربن، عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی قابل کنترل است.
برای ساخت فولاد، دو روش عمده وجود دارد. روش اول استفاده از آهن اسفنجی و کوره‌های قوس الکتریکی برای ذوب آهن اسفنجی و سپس آلیاژسازی است. روش دوم استفاده از آهن خام (آهن تولید شده در فرایند احیای غیرمستقیم) و سوزاندن کربن اضافی آن است. طی این فرایند میزان کربن آهن
فولاد افزایش سرمایه 61 درصدی از محل سود انباشته فولاد مبارکه.این شرکت می تواند
سرمایه 13 هزار میلیارد تومانی را به 20.9 هزار میلیارد تومان برساند تا
صرف تأمین سرمایه در گردش به منظور ذخیرۀ الکترود مورد نیاز، جبران مخارج
سرمایه‌ای انجام شده بابت تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، مشارکت در افزایش سرمایه
شرکت‌های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تملک سرمایه‌گذاری‌های
بلندمدت شود.
زکشتشرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت مجوز افزایش
سرمایه 5
میلگرد فولاد MO40
 

مقدار
خاصیت مکانیکی

415MPa
توان بازدهی

655MPa
توان کششی

۱۴۰GPa
ضریب توده

۸۰GPa
ضریب برش

۱۹۰-۲۱۰MPa
ضریب الاستیک

۰/۲۷-۰/۳۰
نسبت پویسون

۲۵/۷۰%
کشیدگی تا شکست

۱۳
سختی، راکوِل C

92
سختی، راکوِل B

219
سختی ، نوپ

207
سختی، ویکرز

65
قابلیت ماشینکاری

197
سختی، برینل

 
میلگرد فولاد MO40
 
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، هفته ای که گذشت شاهد بازگشت نسبی طوفان افزایش قیمت در بازار آهن الات بوده ایم. بطوری که قیمت مقاطع اهن افزایش 100 تا 200 تومانی را تجربه کردند. طبق اظهارات بسیاری از کارشناسان این حوزه، افزایش قیمت ها در بازار ناشی از تکانه های نرخ دلار در هفته گذشته بوده که با توجه به تاثیر مستقیم نرخ ارز بر بازار هایی همچون بازار فولاد و آهن، بالا رفتن قیمت ها دور از انتظار نبوده است.پس از تحریم بازار فولاد کشور از سوی امر
تخصص شرکت یوشا مارتین در تولید سیم بکسل به سالهای 1961 زمانیکه اولین واحد های تولید کننده این محصول را بنا نهاد بر می گردد. این شرکت از زمان تولید اولین محصولات خود همواره در صدد بهبود کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید سیم بکسل و محصول نهایی نموده است. شعار اصلی این کمپانی "سیم بکسل با کیفیت با استفاده از مفتول فولادی با کیفیت تولید میشود" این کمپانی واحد تولید فولاد خود را نیز در سال 1974 بنا نهاد تا با عمل آوری مفتول فولادی با حداکثر پتانسیل ها برا
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی:--تعرفه ۲۵ درصدی صادرات سنگ آهن در دوره سه ماهه بازنگری خواهد شد و در صورت عدم موثر بودن افزایش خواهد یافت.
--کشور ما برای افق ۱۴۰۴ ایجاد ۵۵ میلیون تن فولاد را هدف‌گذاری کرده است؛ این در حالی است که بزرگترین شرکت‌های فولادی کشور از جمله فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به دلیل خام فروشی و صادرات سنگ آهن با کمبود سنگ آهن و مواد اولیه مواجه هستند.
1- قبل از سال 1941 اثر انگشت به عنوان مدرک در دادگاه پذیرفته نمی‌شد.
2- در آمریکا میزان فولاد استفاده شده در تهیه تشتک در بطری‌های نوشابه بیشتر از فولاد بکار رفته در تهیه بدنه اتومبیل هاست.
3- یک تانکر بزرگ که کاملا پر باشد و در حال حرکت با سرعت عادی باشد، حداقل به بیست دقیقه زمان برای متوقف شدن احتیاج دارد.
4- بطور متوسط یک انسان در طول زندگی خود در حدود 44 پوند گرد و خاک را تنفس می‌کند.


ادامه مطلب
در مقاله‌ای  که تحت عنوان «چند سلاح برای موفقیت پس از ثبت شرکت لهستان (1)» ارائه کردیم، به چند مورد از سلاح‌هایی که برای موفقیت احتیاج دارید، اشاره شد. این سلاح‌ها در موفقیت شما تأثیر به‌سزایی خواهند داشت و می‌توانند اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را برای شما به ارمغان بیاورند. در این مطلب قصد داریم به سلاح‌هایی اشاره کنیم تا دیگر مطمئن باشید که تا بن دندان مسلح هستید و دیگر شکست تحت هیچ‌ شرایطی با شما کاری نخواهد داشت.
تغییر مسیر را تا ح
 
پاورپوینت تحلیل موزه نظامی لهستان
در این فایل موزه نظامی واقع در لهستان مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.
مشخصات فایل

تعداد صفحات
21

حجم
2823 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت تحلیل موزه نظامی لهستان
 
در این فایل موزه نظامی واقع در لهستان مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید می باشد. این ف
نویسنده : اشکان ارشادی 
این نوشته بازبینی می‌شود و ادامه دارد....
لهستان محل تجمع و ریزش خزرهایی بود که در ابتدا ترکی حرف میزدند ولی بعداز مدتی زبان عوض کردند. این یهودیان که بعدها همان یهودیانی بودند که هیتلر آنان را خطاب میکرد ، در تاریخ حتی توانستند شاهان آلمان را در دست بگیرند و رسوایی پدید آورند. 
یورش روسهای کیف ، آنقدر قوی بود که خزرها از منطقه شمالی قفقاز فرار کردند ولی در اروپای شرقی مسکن گزیدند. امپراتوری عثمانی با حضور در شمال دریا
سی اف اس (CFS)
استفاده از فولاد به قرنِ نوزدهم بر می گردد، فولاد که طی این سال ها ثابت کرده مردِ میدان است و حرف ها دارد برای گفتن، این روز ها به پایِ ثابت صنعت ساختمان بدل شده و در بیشتر آسمان خراش ها، ردپایش کاملا مشهود است.
انعطاف و شکل پذیری همان برگ برنده ای است که فولاد بدان می بالد و به واسطه اش، جای پایش را در صنعت محکم و محکم تر ساخته است.
اگر مقاومت را به مزایای فولاد بیفزاییم و اجرای سریع را در ادامه لیست بیاوریم.
ما نیز مُهر تأیید خواهیم
قیمت میلگرد آجدار را شرکت تولید کننده آن تعیین میکند. برای مثال، قیمت میلگرد آجداری که توسط شرکت ذوب آهن یا میلگرد کویر تولید شده است از قیمت بالا تری برخوردار است. علاوه بر این، محصولات این دو شرکت از کیفییت بالایی نیز برخوردار هستند. قیمت میلگرد اجدار از این بابت مهم است که از چه نوع فولادی باشد، مثلا  این نوع میلگرد از نوع فولاد A2 و A3 است که در ساخت و ساز برای اینکه جبران مقاومت کششی پایین بتن را بکند مورد استفاده قرار میگیرد. دیگر عوامل
میلگرد ساده در صنایع حفاظ و فلزات
میلگرد ساده در صنایع فلزی مختلفی استفاده می شود یکی از آنها صنایع حفاظ در کشور می باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از میلگرد ساده ساخته شده است.
لازم به ذکر است برای استعلام از قیمت میلگرد ساده یا آجدار، تیر آهن و پروفیل می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در بهترین حالت و سریع ترین حالت ممکن کالایه سفارش داده شده به شرکت آهن ایرانیان را تهیه کنید.
میلگرد س

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها