نتایج جستجو برای عبارت :

نگاهی دیگر به شب زفاف و مسائل مربوط به آن

نگاهی دیگر به شب زفاف و مسائل مربوط به آن
شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب رو تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور ما در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه میکنند. پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت میشود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد .
ادامه مطلب
شب زفاف به چه شبی اطلاق می‌شود؟ آیا با رسومات شب زفاف آشنایی دارید؟ در این شب اولین رابطه جنسی برای زوجین اتفاق می‌افتد. طبق رسومات این شب در همان شب جشن عروسی انجام می‌شود. اما چه در شب عروسی و چه در شب دیگری این رابطه شکل بگیرد، لازم است زوجین نکاتی را بدانند؛ چرا که حسی که هر دو نفر در اولین رابطه تجربه می‌کنند، تاثیر زیادی بر آینده رابطه زناشویی آن‌ها می‌گذارد. پس نگرانی‌های زوجین برای این شب قابل درک هست. اولین شرط برای داشتن یک رابط
شب اول عروسی که به شب زفاف معروف است، برای زوجین یکی از بهترین شب‌ها است و رسم است زوجین در آن شب با یکدیگر رابطه‌ی جنسی داشته‌ باشند، این شب برای برخی از زوجین اضطراب آور است. برخی از دختران نیز از آن وحشت دارند. توصیه می‌شود زن و شوهر زمانی با یکدیگر رابطه‌ی جنسی داشته باشند که از لحاظ جسمانی و روانی به آمادگی کامل رسیده باشند. البته این اضطراب تا حدودی طبیعی است اما اگر باعث ایجاد مشکل در رابطه زناشویی شود نیاز به مداخله مشاوره جنسی و
شب زفاف به چه شبی اطلاق می شود؟ آیا با رسومات شب زفاف آشنایی دارید؟ در این شب اولین رابطه جنسی برای زوجین اتفاق میفتد. طبق رسومات این شب در همان شب جشن عروسی انجام می شود. اما چه در شب عروسی و چه در شب دیگری این رابطه شکل بگیرد، لازم است زوجین نکاتی را بدانند؛ چرا که حسی که هر دو نفر در اولین رابطه تجربه می‌کنند، تاثیر زیادی بر آینده رابطه زناشویی آن‌ها می گذارد. پس نگرانی های زوجین برای این شب قابل درک هست. اولین شرط برای داشتن یک رابطه لذت
 شب زفاف | آموزش های شب اول عروسیشب زفاف | آموزش های شب اول عروسی 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شب زفاف و اطلاعاتی پیرامون شب اول عروسی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
 
یکی از مهم ترین تجربه های زندگی بسیاری از افراد ، تجربه ازدواج و مراسم شب عروسی است. از گذشته ، این شب مهم که به شب زفاف نیز شناخته می ش
ما در این وبلاگ با استفاده از احکام، روانشناسی و نظرات متعدد شما بازدیدکنندگان گرامی مجرد و متاهلمان سعی در حل برخی از مسائل و مشکلات مربوط به ازدواج در جامعه داریم.
دوستان مسائل و مشکلاتی را که دارند یا میدانند را در قسمت حل مسائل وبلاگ با ما در میان بگذارند، و ما آنها را در وبلاگ قرار میدهیم و دوستان بازدید کنندهای محترم راه حل های خودشان را در نظرات مربوط به آن ارائه دهند تا دیگران از این راه حل ها بهره‌مند شوند.
دوستان ما را در این کار خی
سلام 
گرفتار رسمی عجیب و غریب شدم ! حضور شخص سوم !
ترور خدا جواب بدین .
اخه همین حالت میخواد برام پیش بیاد!
چند وقت دیگه حدود 1 ماه دیگه عروسیمه
ممنونم
پاسخ :
سلام
فکر نمی کنم منظورتون این باشه که در حجله نفر سومی حضور داشته باشه ، چون چنین حالتی نه در فرهنگ ماست و نه در دین ما . حتی در مورد انسان های نخستین هم چنین چیزی رو نشنیدم !
بنابراین احتمالا منظور شما حضور نفر سوم در خارج از حجله باشه ، که البته اینم در دین ما نیست ، ولی متاسفانه بعضی ها برای
سامسونگ گلکسی S9 و SP Plus گوشی های شگفت انگیز با سخت افزار چشمگیری
هستند.اما هنوز مسائل مربوط به نرم افزار به کاربران آنها آسیب می زند.
اگر
به دنبال حل مشکل Wifi گوشی سامسونگ گلکسی S9 به صفحه درستی امده اید. ما
برخی از رایج ترین اصلاحات را که کاربران پیش از این سعی در حل آن داشتند،
انجام دادیم و بری حل این مسائل مربوط به این گوشی راه حل های مناسبی ارائه
داده ایم.
ادامه مطلب
حل مسائل تحقیق در عملیات 1 دکتر عادل آذر+نمونه سوالات
دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش کاملترین حل مسائل تحقیق در عملیات (۱) بر اساس کتاب دکتر عادل آذر مناسب دانشجویان پیام نور و دوره های فراگیر شامل خلاصه درس،پاسخ تشریحی کلیه تمرینات و مسائل کتاب،تست های مربوط به هر فصل با پاسخ تشریحی در قالب فایل pdf مشتمل بر ۲۰۲ صفحه و همچنین نمونه سوالات تستی و تشریحی تحقیق در عملیات۱ ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه در حجم ۲۸۱ صفحه آماده دان
سلام 
امروز داشتم به این فکر میکردم که علاوه بر مسائل مربوط به نرم افزارهای گرافیکی برخی از آموزش ها راجع به سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو و همینطور مطالب مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس قرار بدم 
 
هنوز شک دارم که این کارو انجام بدم یا نه ؟ 
از طرف دیگه دوست دارم بعضی از ترفندهای ویندوزی رو هم واستون بذارم 
ببینیم چطور میشه 
نظر شما چیه ؟ 
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
سلام. 
دانشجویان گرامی درس مدار الکتریکی یک. مسائل مربوط به قضیه جمع آثار و ... را از اینجا بگیرید. مسائل ۱ تا ۱۱ و ۱۶ و ۱۹ را حل کنید و تا دوشنبه آینده ۱۸ آذرماه تحویل بدهید. در همین روز، یک کوئیز از کل مسائل این فایل، برگزار می‌شود.
با آرزوی سلامتی و بهروزی
سامسونگ گلکسی نوت 5 پس از چند سال همچنان قوی است اما کامل نیست.در اینجا ما برخی از رایج ترین مشکلات Galaxy Note 5 و نحوه رفع آنها را بررسی خواهیم کرد.
شایع ترین مشکلات گزارش شده توسط کاربران نوت 5 شامل مشکلات اسکنر اثر انگشت، مشکلات عمر باتری، خاموش روشن شدن خودکار، مشکلات GPS
و wifi، کند شدن گوشی، مشکلات دوربین، مسائل مربوط به شارژ بی سیم و موارد
دیگراست که ما در این مطلب به همه ی این موارد خواهیم پرداخت.
برای
شروع، شما می توانید تقریبا هر مشکل کوچک ر
رهبرانقلاب: شب قدر شبی است که خدای متعال آن را به عنوان سلام دانسته است. سلام، هم به معنی درود و تحیّت الهی بر انسانهاست، هم به معنای سلامتی، صلح و آرامش، صفا میان مردم، برای دلها و جانها و جسمها و اجتماعات است. از لحاظ معنوی، چنین شبی است! شبهای قدر را قدر بدانید و برای مسائل کشور، مسائل خودتان، مسائل مسلمین و مسائل کشورهای اسلامی #دعا کنید.
اگر چه تعداد زیادی از مسائل فن اوری مربوط به استفاده از مواد پلاستیکی در بسته بندی مواد غذایی از جمله مشکلاتی هستند که کلا به صنعت بسته بندی مربوط می شوند ولی برخی از مسا ئل مربوط به طبیعت ماده به کار رفته در بسته بندی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند . موفقیت کاربرد پلاستیک ها در بسته بندی نیاز به همکاری تولید کنند گان مواد غذایی ، سازند گان انواع پلاستیک ها ، طراحان و در نهایت مصرف کنند گان دارد .ملاحظات اقتصا دی محدودیت های بیشتری را اعما
دعاوی حقوقی
به مجموعه ای از دعاوی اطلاق میگردد که رسیدگی به آنها تابع قانون آئین دادرسی مدنی بوده و در دادگاههای عمومی حقوقی پیگیری میگردد . بطور معمول دعاوی حقوقی نقطه مقابل دعاوی کیفری قرار میگیرد.
اعم دعاوی حقوقی به شرح ذیل عبارتند از:
دعاوی مربوط به اجرای تعهدات قراردادی
دعاوی مربوط به اثبات مالکیت و تضمین حقوق مالکان در برابر دیگران
دعاوی مربوط به خلع ید
دعاوی مربوط به مطالبه وجه
دعاوی مربوط به اثبات اعسار
دعاوی مربوط به استرداد اسنا
حقوق و دستمزد در مصاحبه استخدامی
یکی از مواردیکه در مصاحبه های استخدامی مورد بحث قرار می گیرد حقوق و دستمزد است. غالبا مصاحبه های کاری در دو مرحله انجلم می شود، مصاحبه اول معمولا مربوط به مصاحبه کاری توسط بخش مربوطه است و مصاحبه دوم مربوط به بخش حقوق و دستمزد است. 
ولی در برخی از موارد نیز این دو مصاحبه با یکدیگر برگزار می گردد. بنابراین برای این سوالات نیز می بایست آماده شوید.
در خصوص مسائل حقوق و دستمزد در مصاحبه ها باید به موارد زیر توجه دا

آموزش مسائل جنسی
 
  
آموزش مسائل جنسی
 
آموزش جنسی، آموزش مسائل مربوط به جنسیت انسانی، من جمله رابطه و مسوولیت های احساسی، آناتومی جنسی انسانی، فعالیت جنسی، بازتولید جنسی، سن رضایت، سلامت باروری، حقوق تولیدمثل ، روابط جنسی سالم، کنترل تولد و رعایت جنسیت است. آموزش جنسی که تمام این جوانب را پوشش میدهد ، بعنوان اموزش کامل جنسی شناخته میشود .
ادامه مطلب

آموزش مسائل جنسی
 
  
آموزش مسائل جنسی
 
آموزش جنسی، آموزش مسائل مربوط به جنسیت انسانی، من جمله رابطه و مسوولیت های احساسی، آناتومی جنسی انسانی، فعالیت جنسی، بازتولید جنسی، سن رضایت، سلامت باروری، حقوق تولیدمثل ، روابط جنسی سالم، کنترل تولد و رعایت جنسیت است. آموزش جنسی که تمام این جوانب را پوشش میدهد ، بعنوان اموزش کامل جنسی شناخته میشود .
ادامه مطلب
حقوق برابر می خواهید؟ اول باید پرسید کدام حقوق و کدام برابری؟ حقوقی که به تو اجازه ی ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال مردان و اجازه انتخاب نوع پوشش و ... نمی دهد به ما هم اجازه ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال زنان نمی دهد، مجبوریم تمامِ خرج زندگیِ مثلا مشترک را به دوش بکشیم، اختیاری در رفتن به سربازی نداریم و موارد بسیار دیگر که ... بگذریم. اگر تمام مسائل مربوط به حقوق زنان در دنیا حل شده است، مسائل مربوط به حقوق مردان هم همین طور است. احقا
: ۶سال از عمر دولت، گذشت و ۲سال باقیمانده از این دوران، مدت زمان کمی نیست و باید به دور از گرفتار شدن در برخی آفات، مسائل مهم کشور را «اولویت بندی» و پیگیری کرد/ یکی از آفات دولتها در طول سالهای مختلف «گرفتار شدن به فروع و حواشی» است. دولت در ۲سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
 سلام
گرفتار رسمی عجیب و غریب شدم ! حضور شخص سوم !
ترور خدا جواب بدین .اخه همین حالت میخواد برام پیش بیاد!چند وقت دیگه حدود 1 ماه دیگه عروسیمهممنونم
 
پاسخ :
سلام
فکر نمی کنم منظورتون این باشه که در حجله نفر سومی حضور داشته باشه ، چون چنین حالتی نه در فرهنگ ماست و نه در دین ما . حتی در مورد انسان های نخستین هم چنین چیزی رو نشنیدم !
بنابراین احتمالا منظور شما حضور نفر سوم در خارج از حجله باشه ، که البته اینم در دین ما نیست ، ولی متاسفانه بعضی ها برای



چه دعایی در شب عروسی بخوانیم




 
 
 
دعا در شب زفاف
: از امام باقر(ع) نقل شده است که در شب عروسی زن و مرد وضو بگیرند و دو
رکعت نماز بخوانند. بعد از آن مرد دعا کند و خواسته های خود را بگوید و
زنانی که همراه همسر او هستند «آمین» بگویند. سپس زن و مرد با هم این دعاها
را بخوانند .
ادامه مطلب
«مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است. پایگاه اطلاع‌رسانی  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در خصوص سلامت مردم و اهمیت نقش پزشکان و پرستاران در این زمینه بازخوانی می‌کند.
استرابون جغرافی دان دوره اشکانی درباره شاهان باستانی ایران می نویسد: ایران را شاهانى، که سلطنتشان ارثى است اداره میکنند. مجازات عدم اطاعت این است، که سر و دستهاى مقصّرین را بریده بدنش را دور می اندازند.
آنها زنان زیاد می گیرند و با وجود این زنان غیرعقدى بسیار دارند. منظورشان از این کار داشتن اولاد زیاد است. موقع ازدواج در اوایل بهار است. داماد تمام روز را از خوردن غذا خوددارى میکند، ولى قبل از اینکه داخل اطاق زفاف شود قدرى میوه یا مغز استخوا
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
پاورپوینت مسائل فقهی و قانونی پیوند اعضاء
این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مسائل فقهی و قانونی پیوند اعضاء می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 31 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.       فهرستمسائل فقهی و قانونی پیوند اعضاءجایگاه انسان در اسلامتاریخچهسئوالات مربوط به احکام پیوند اعضاء سئوالات احکام حقوقی و جزایی و مربوط به دیات، قصاص و حدود در حرفه پزشکی سیر قا
این هنر نیست که هی طهارت و نجاست و طواف و... را بگوییم، هزار بار این‌ها را گفتیم باز برای هزار و یکمین بار هم این‌ها را می‌گوییم. من شنیده‌ام در قم می‌خواهند 700- 800 تا رساله بدهند. به قول مطهری(ره) می‌گوید اجتهاد، تکرار حرف‌های مکرر نیست، جواب مسائل حل شده نیست، اجتهاد، یعنی جواب مسائل حل نشده. خب مسائل حل نشده را جواب بدهید. مسائل حل شده را که همه بلد هستند جواب بدهند!
 
 
بعد از چهل سال، درس خارج‌هایی که به جای این که حکومت دینی و جامعه و تمد
دعاوی حقوقی
به مجموعه ای از دعاوی اطلاق میگردد که رسیدگی به آنها تابع قانون آئین دادرسی مدنی بوده و در دادگاههای عمومی حقوقی پیگیری میگردد . بطور معمول دعاوی حقوقی نقطه مقابل دعاوی کیفری قرار میگیرد.
اعم دعاوی حقوقی به شرح ذیل عبارتند از:
دعاوی مربوط به اجرای تعهدات قراردادی
دعاوی مربوط به اثبات مالکیت و تضمین حقوق مالکان در برابر دیگران
دعاوی مربوط به خلع ید
دعاوی مربوط به مطالبه وجه
دعاوی مربوط به اثبات اعسار
دعاوی مربوط به استرداد اسنا
و  آیا همه چیز را به شما می‌گویند؟
من از طرق رسمی و غیررسمی سعی می‌کنم با واقعیات در تماس باشم. گزارش‌هایی که به من داده می‌شود، بسیار متنوع است. هم گزارش‌های دستگاه‌های مختلف اطلاعاتی است، چه اطلاعات مربوط به وزارت اطلاعات، چه آنچه که مربوط به اطلاعات نیروهای مسلح است، چه آنچه که مربوط به بعضی از دستگاه‌های خبررسانیِ دستگاه‌های دولتی است.
هم بخشی از دفتر ما کارش اطلاع رسانی است؛ مثل دفتر ارتباط مردمی و دفتر بازرسی، که این‌ها از طریق
#خلاصه 1*الف) فرایندشکل‌گیری دانش تعلیم و تربیت(جلسه1)*1- کلیسا پس از سقوط امپراتوری روم شروع به ساختن بنای یک تمدن جدید کرده است.دروغ بزرگ تاریخی: تحولات تمدن ساز در غرب توسط کلیسا انجام گرفته است ولی به دروغ برای اینکه به جهان اینگونه القا کنند که دین قادر به تمدن سازی نیست، این تحولات را به رنسانس علمی نسبت می‌دهند و کلیسا را مسئول قرون تاریک می‌خوانند.2- تا ظهور انقلاب فرانسه، قویترین مراکز تعلیم و تربیت در دست کلیسا است.3- منشاء ایجاد علوم
سلام
آیا میشه گفت پسری که به تازگی پیج های تخصصی آموزش مسائل زناشویی رو دنبال میکنه به طور هدفمند قصد ازدواج داره یا نه دلیل نمیشه؟، آخه برادرم قبلا پیج های این طوری دنبال میکرد اما تخصصی و آموزشی نبودن و فقط یه سری پیج هایی بودن که ممکنه هر پسر یا دختری صرفا به خاطر کنجکاویش دنبال کنه،(پیج ناجور نه. پیج های مسائل زناشویی اما الکی و مسخره و جک و اینجور چیزها که کنجکاوی پسر و دخترها رو تحریک میکنه). 
ولی الان حدود پنج ماهه مرتب که چکش میکنم میبی
دعاوی کیفری
به مجموعه دعاویی اطلاق میگردد که مربوط به رفتار مجرمانه افراد بوده و در قانون مجازات برای آن مجازات تعیین شده است و رسیدگی به آن تابع قانون آئین دادرسی کیفری بوده و در صلاحیت محاکم کیفری اعم از دادگاه کیفری 2 و دادگاههای کیفری یک استان و دیوان عالی کشور میباشند.
اعم دعاوی کیفری به شرح ذیل عبارتند از :
شکایات مربوط به قتل و جرح و ضرب عمدی
شکایات مربوط به مطالبه دیه
شکایت مربوط به کلاهبرداری و اختلاس و ارتشاءِ و ربا و خیانت در امانت
با اینکه همه ادعا می کنند که درباره مسائل جنسی و زناشویی بیشتر از بقیه می دانند، اما همواره بیشترین آمار طلاق در کشورمان مربوط به نارضایتی های جنسی می شود و اینکه زوجین از پس برآورده کردن نیازهای هم بر نمی آیند.
روزیاتو اقدام به معرفی سی کتاب در این باره کرده که هر یک در نوع خود بسیار ارزشمند هستند. از اینجا می توانید به این مقاله دسترسی داشته باشید.
حتی اگر فکر می کنید که در روابط زناشویی استادید و خیلی حرفه ای عمل می کنید، پیشنهاد می شود یکی
غیردولتی حقوق بشری از طریق هشدار و محکوم کردن موارد نقض حقوق بشر، به حمایت از حقوق بشر کمک می‌کنند. سازمانهای غیردولتی حقوق بشری همچنین به تدوین و توسعه معیارهای حقوق بشر و نیز تجزیه و تحلیل عمیق مسائل و مشکلات حقوق بشری و چالش‌های مربوط به آن کمک می‌نمایند. ۶-۱- رکن ششم): دیوان‌های کیفری…
ادامه مطلب
نمونه فایل پاسخ تشریحی سوالات خرد 2 دکتر شاکری را از اینجا دانلود کنید.
برای دریافت فایل کامل است لازم است به آیدی تلگرام یا ایمیل زیر مراجعه فرمایید:
ایمیل : limoplus.ir@outlook.com
تلگرام : dastourani@
برچسب ها :
حل مسائل شاکری ، حل مسائل خرد شاکری ، حل مسائل خرد 2 شاکری ، دانلود حل المسائل خرد شاکری ، دانلود حل مسائل خرد 2 شاکری ، دانلود سوالات خرد شاکری، پاسخنامه خرد شاکری
لورن وارن محقق و نویسنده مسائل فراطبیعی، و الهام بخش فیلم های احضار در سن 92 سالگی از دنیا رفت. لورن و همسرش اد کتاب های زیادی از تجربیاتشان نوشتند. فیلم های زیادی از کتاب های این زوج که به اد و لورن وارن معروف هستند ساخته شد، یکی از این فیلم ها که از بقیه معروف و محبوب تر شد مجموعه فیلم های احضار است.
من هر کاری دلم بخواد میکنم به هیچکسم مربوط نی
حالت تحو هستم که هستم به تو چه مربوط
دلم میخواد رابطه یسریا رو به گ.ا بدم بازم به تو چه مربوط
الان مثلا اون عطستون شاه کار کرده تونسته اینجا رو پیدا کنه؟؟؟؟؟؟ فکر میکنین میترسم؟؟؟
من اینجا هستم نظراتم بازه که ثابت کنم همچین پخی هم نیستین ازتون بترسم
بی تی اسم ارزونی خودتون
در هر دستگاه الکترونیکی برد مدار چاپی از اهمیت بسزایی برخوردار است. به عنوان مثال به موارد زیر توجه کنید:
1. تمامی قطعات و اتصالات برد الکترونیکی بر روی برد مدار چاپی است، لذا حتما باید تعداد لایه و جنس برد مدار چاپی با دقت انتخاب شود. 
2. به دلیل اینکه تمامی مدار الکترونیکی در برد مدارچاپی پیاده سازی شده است، از این رو نحوه پیاده سازی بسیار مهم می گردد. به عبارت دیگر باید توجه ویژه به مسیر جریان الکتریکی، محل قرار گرفتن خازن های نویز گیر، نحوه
از مقالات تدوین شده در سال 1394 با همکاری دانشجویان محترم خانم لیلا رضایی و خانم حکیمه یاری
چکیده
تحولات سریع علمی و کشف اسرار طبیعی و تجربی، عرصه جدیدی از تحقیقات علمی را در محور قرآن‌پژوهی پدید آورده است و این امر به گسترش بحث تفسیر علمی آیات قرآن، البته با رویکردهای متفاوت منجر شده است. برخی با پذیرش وجود همه علوم تجربی در قرآن، آن را پذیرفته و عده‌ای کاملاً آن را مردود دانسته و گروه سوم راه اعتدال را در پیش گرفته و یافته‌های قطعی علوم تج
در اکثر نظام های حقوقی و اسناد بین المللی، علاوه بر شرایط عمومی برای احراز مقام قضاوت، شرایط تکمیلی دیگری را مورد توجه و توصیه قرار داده اند. اطلاع قاضی اطفال از امور اجتماعی، فرهنگی و مسائل مربوط به روانشناسی یکی از شرایط انتخاب اوست. صلاحیت و ورزیدگی مناسب از نظر قضایی، از اهمیت ویژه…
ادامه مطلب
 
در اندیشه استاد مطهری، ریشه ی همه چیز، « توحید » است!
 
« با اینکه انسان گمان می کند که توحید، یکی از مسائل اسلام است و هزاران مسئله ی دیگر در اسلام در کنار توحید قرار گرفته است، ولی وقتی با نگاه دقیق تر می نگرد، می بیند اسلام سراسرش توحید است: یعنی تمام مسائل ـ چه آنها که مربوط به اصول عقاید است و چه آنها که به اخلاقیات و امور تربیتی  و یا به دستورالعمل های روزانه ارتباط دارد ـ همگی یکجا و یک پارچه، توحید است.»۱
 
 
۲-مجموعه آثار شهید مطهری ج ۲
راه­کارهای ساده اما بسیار موثر:1) ماشین‌حساب را برای همیشه کنار بگذارید.2) تمام مسائل و عملیات ریاضیات، در درس­های مختلف را دستی و دقیق روی کاغذ بنویسید.این توصیه برای اجرای حل تمرین­ها در منزل است و در آزمون در صورت تبحر بالا در این کار، می­توان عملیات را ذهنی انجام داد.3) چک­ نویس­ های کوچک داشته باشید و یاد بگیرید در جای کم محاسبه کنید.4) یادداشت‌­ها و نوشتارتان منظم و پیوسته باشد تا در صورت بروز مشکل امکان بازنگری و ویرایش محاسبات وجود دا
ناهنجاری های اجتماعی زائیده و ماحصل بیکاری و مسائل اقتصادی است
به عنوان شخصی که در یکی از گرایش های علوم اجتماعی تحصیل کرده ام
معتقدم کار و تولید می تواند با درمان مسائل مالی و اقتصادی فرد و اجتماع
تا درصد قابل توجهی از ناهنجاری ها و انحرافات اجتماعی را درمان کند
ادامه مطلب
از حوادث سال دوم هجرت ازدواج میمون امیر المؤمنین على(ع)با فاطمه دختر رسول خدا(ص)بود که به امر پروردگار صورت گرفت.و ملخص آن، چنانکه در روایات بسیارى از شیعه و اهل سنت رسیده است، چنان بود که چون فاطمه به سن رشد رسید بزرگان اصحاب آن حضرت از مهاجر و انصار براى خواستگارى فاطمه به نزد رسول خدا(ص)آمدند و پاسخى که پیغمبر خدا به همه آنها مى‏داد این بود که من در مورد ازدواج فاطمه منتظر فرمان و دستور خدا هستم و گاهى هم صغر سن و کم سالى فاطمه را دلیل بر رد
مشاور تلفنی خانواده
مشاور تلفنی خانواده: در مبحث تشکیل خانواده و ازدواج مقوله های بسیار زیادی وجود دارند که باید بررسی گردند تا در آینده دامنگیر زوجین نشوند. زوجین بعد از انتخاب یکدیگر دچار مسائل سطحی و کوچکی شامل نحوه برگزاری مراسم عروسی، سفر به ماه عسل و موارد این چنینی می‌شوند. اما این مسائل کاملاً در حاشیه و بی معنی است.
 در دوران آشنایی و نامزدی باید به مسائل و مواردی پرداخت که ممکن است و به طور صد درصد آنها را در زندگی تجربه خواهند کرد
چه کسی باید این مسائل را به جوانان ما آموزش بدهد؟؟؟ فقدان آموزش های مناسب در کشور ما باعث شده نه تنها مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تصور درست و صحیحی از مباحث مربوط به عمل جنسی نداشته باشند، بلکه گاه حتی دخترها هم تصور درستی از بدن خود ندارند و این ناآگاهی ها گاه با اضطراب و نگرانی توأم می شود. ناآگاهی از آنچه به پرده بکارت موسوم است نیز یکی از موارد یادشده به شمار می رود. در این مقاله آموزش های لازم برای سکس پرده زنی و پارگی پرده بکارت ب
 
در اندیشه استاد مطهری، ریشه ی همه چیز، « توحید » است!
 
« با اینکه انسان گمان می کند که توحید، یکی از مسائل اسلام است و هزاران مسئله ی دیگر در اسلام در کنار توحید قرار گرفته است، ولی وقتی با نگاه دقیق تر می نگرد، می بیند اسلام سراسرش توحید است: یعنی تمام مسائل ـ چه آنها که مربوط به اصول عقاید است و چه آنها که به اخلاقیات و امور تربیتی  و یا به دستورالعمل های روزانه ارتباط دارد ـ همگی یکجا و یک پارچه، توحید است.»۱
 
 
۲-مجموعه آثار شهید مطهری ج ۲
فروید _روانشناس_ مقاله ای دارد که در آن از خاطرات پنهانگر حرف میزند. خاطرات پنهانگر، خاطرات بی اهمیتی از دوران کودکی هستند که به صورت برشهای مقطعی در ذهن مانده اند و ما نمی دانیم چرا باید یادمان باشد که مثلا وقتی ۶ ساله بوده ایم با آن بلوز قرمزه و شلوارک چهارخانه از این طرف اتاق به آن طرف رفته ایم! 
فروید میگوید این خاطرات، در واقع یک سری خاطرات مهم را پنهان می کند. خاطرات مهم، خاطراتی مربوط به مسائل جنسی هستند که ذهن، به دلیل شرم و یا به خاطر ت
لسفه اخلاق شاخه‌ای است از فلسفه که به استدلال درباره پرسش‌های بنیادین اخلاقیات می‌پردازد. درستی و نادرستی امور، شناخت امور خیر و شر، و باز شناسی فضایل، مسائل بنیادین اخلاق را تشکیل می‌دهند. پرسش از این مسائل بنیادین منجر به شکل‌گیری دو حوزه نظری می‌شود: فرا اخلاق و اخلاق هنجاری؛ فلسفه اخلاق این دو حوزه را شامل می‌شود.
فلسفه اخلاق یکی از رویکردهای علم اخلاق است و بدون در نظر گرفتن نقش و اهمیت آن و پیش کشیدن سؤالاتی که این حوزه از فل
یکی از بهانه‌های مخالفین اجرای قانون حجاب این است که حجاب امری کاملاً شخصی و مربوط به خود فرد است و همه آزادند که هر نوع پوششی را انتخاب کنند و دیگران حق ندارند در امور شخصی آن‌ها دخالت نمایند. امر شخصی و مربوط به خود انسان دو معنا می‌تواند داشته باشد: الف- به معنای […]
نوشته آیا حجاب امری کاملاً شخصی و مربوط به خود فرد است؟ اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
دعاوی مربوط به اراضی طیف وسیعی از دعاوی مطروح در محاکم دادگستری را شامل می شود. از جمله
دعاوی مربوط به آپارتمان ها، اماکن تجاری، دعاوی قرارداد های مربوط به املاک، الزام به ایفای تعهدات قراردادی و دعاوی مربوط به اراضی شامل اراضی شهری و خارج از محدودة شهر می باشد که یا طرف دعوا شخص خصوصی است یا دولت یا نهادهای دولتی مانند شهرداری ها است. از جمله دعاوی مربوط به تملک اراضی توسط دولتی و شهرداری ها، دعاوی مطالبة بهای اراضی تملکی، ابطال تملک، اعتر
نمونه مسائل در زمینه کدنویسی با آجاکس
دانلود نمونه مسائل در زمینه کدنویسی با آجاکس، شامل توضیح مختصری درباره آجاکس، و برنامه ای بنویسید که بااستفاده از آجاکس در زمان ورود رمز بتواند درست بودن یا اشتباه بودن آن را تشخیص دهد...
نمونه مسائل در زمینه کدنویسی جاوا
دانلود نمونه مسائل در زمینه کدنویسی جاوا، شامل: برنامه ای بنویسید که 3 ورودی را دریافت و آن 3 را چاپ کند. تعداد سطر و ستون را گرفته، جدولی رسم کند که در هر خانه کلمه hello را چاپ کند. سطر و ستون مورد نظر را داده، قطر اصلی را قرمز و فرعی را زرد می کند...
در هر خانواده‌ای ممکن است دعوا بر سر پول و مسائل مالی حتی زوجین را به سمت طلاق پیش ببرد. معمولا افرادی که برای فرار از مشکلاتی مثل بداخلاقی والدین، خلاصی از تنگناهای مالی، تنهایی یا ... ازدواج کرده‌اند بیشتر بر سر پول با همسرشان دعوا می‌کنند. اگر در بیشتر مواقع مسائل مالی موضوع اصلی دعوای شما با همسرتان است و در نتیجه روابط زناشویی‌تان کم رنگ شده است، بهتر است قبل از اقدام برای طلاق و جدایی باری دیگر زندگی مشترک خود را مورد بررسی قرار دهید.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت
ادامه مطلب
دعاوی کیفری
به مجموعه دعاویی اطلاق میگردد که مربوط به رفتار مجرمانه افراد بوده و در قانون مجازات برای آن مجازات تعیین شده است و رسیدگی به آن تابع قانون آئین دادرسی کیفری بوده و در صلاحیت محاکم کیفری اعم از دادگاه کیفری 2 و دادگاههای کیفری یک استان و دیوان عالی کشور میباشند.
اعم دعاوی کیفری به شرح ذیل عبارتند از :
شکایات مربوط به قتل و جرح و ضرب عمدی
شکایات مربوط به مطالبه دیه
شکایت مربوط به کلاهبرداری و اختلاس و ارتشاءِ و ربا و خیانت در امانت
تا حالا به این فکر کردین که مثلا بدونین عاقل ترین آدم ها در سن هشتاد سالگی چطور فکر میکنن و نظرشون راجع به مسائل مختلف چیه؟!
ژوزه ساراماگو رو که میشناسین؟! 
نویسنده رمان معروف "کوری" که جایزه نوبل ادبیات رو هم برد . ایشون اواخر عمرش یه وبلاگی راه انداخت و نظرشو مثل کلنگ و مریم و بقیه درباره مسائل مختلف می نوشت. 
خوبیش اینه که این نظریاتش در قالب یک کتاب و با ترجمه خوب چاپ شد!
توصیه میکنم یه نگاهی بهش بندازید، دید خوبی نسبت به مسائل بهتون میده . 
معرفی رشته مدیریت مالی
 رشته‌ی مدیریت یکی از رشته‌های علوم انسانی به شمار می‌رود. علوم انسانی، مجموعه‌ی رشته‌هایی هستند که حاصل گردآوری و دسته‌بندی تجربه‌ها در جهت شناخت انسان و حل مسائل مربوط به آن، چه در بعد فردی (مثل روانشناسی و زبان شناسی) و چه در بعد اجتماعی، هستند (مثل جامعه‌شناسی و اقتصاد). علوم انسانی، برخلاف شناختی که از آن در دوره‌ی متوسطه وجود دارد، در سطوح دانشگاهی (به خصوص دانشگاه‌های کشورهای پیشرفته)و کاربردی آن از جایگ
دعاوی کیفری
به مجموعه دعاویی اطلاق میگردد که مربوط به رفتار مجرمانه افراد بوده و در قانون مجازات برای آن مجازات تعیین شده است و رسیدگی به آن تابع قانون آئین دادرسی کیفری بوده و در صلاحیت محاکم کیفری اعم از دادگاه کیفری 2 و دادگاههای کیفری یک استان و دیوان عالی کشور میباشند.
اعم دعاوی کیفری به شرح ذیل عبارتند از :
شکایات مربوط به قتل و جرح و ضرب عمدی
شکایات مربوط به مطالبه دیه
شکایت مربوط به کلاهبرداری و اختلاس و ارتشاءِ و ربا و خیانت در امانت
 حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی مهم خود در سی‌امین روز رحلت حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه به تبیین «مقاومت و ایستادگی امام خمینی» پرداختند و در ذیل آن، هدف از مقاومت را، بازدارندگی عنوان کردند و فرمودند «عزیزان من! یک نکته این است که هدف مقاومت عبارت است از رسیدن به نقطه‌ی بازدارندگی. هم در اقتصاد، هم در مسائل سیاسی کشور، هم در مسائل اجتماعی، هم در مسائل نظامی باید به نقطه‌ای برسیم که این نقطه بازدارن
در این محتوا که بیشتر به حل تمرین می پردازد موارد زیر مطرح شده است
مسائل کاربدی محاسبه گرما
برخی از تمرینات پایان فصل
گرمکن ها و مسایل مربوطه
معرفی گرماسنج، محاسبات مربوط به گرماسنج با حل تمرینات مربوطه
 
لینک دانلود:    دانلود
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با حضرت آیت الله خامنه ای برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارشهایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.
جالبه که تو هر سنی، بدون انتخاب خودم یه سری از مسائل مشخص تو ذهنم چرخ می‌خورند و تبدیل می‌شن به دغدغه یا موضوع تحقیق و تفحص و کنجکاوی و بعد از رسیدن به یه حد مشخصی از دانایی (و آگاهی از نادانی توامان)، به شکل تقریبا ناخودآگاه کنار گذاشته می‌شن تا جا برای مسائل جدید باز بشه.
حالت ایده‌آل اینه که همه پرونده‌ها همیشه باز باشند، ولی خب هیچ وقت نباید محدودیت‌های انسانی‌ت رو فراموش کنی‌.
در یکی دو سال اخیر، تشکلهای دانشجویی چه در مسائل کشوری و چه در مسائل بین المللی کارهای خوبی کردند. در مسئله هفت تپه و ماشین سازی رفتند و مشکل را حل کردند؛ اینها نه پول دارند و نه قدرت قانونی اما حضورشان در پیگیری مطالبات کارگران اثر داشته/ درباره یمن، نیوزلند، نیجریه و... دانشجوها اعلام حضور کردند. حضور جلوی سفارتها خوب است؛ البته متانت و عقلانیت لازم است. در همه جا از دیوار بالا رفتن خوب نیست؛ هرچند در یک جاهایی مثل لانه جاسوسی خوب است.
مسائل و مشکلات مربوط به گوشی ها مانند عملکرد کند و با
تاخیر، کار نکردن تاچ صفحه نمایش و... اغلب مربوط به حافظه و عدم فضای
ناکافی آن است. با اینکه بنظر می رسد  این مشکلات تنها مربوط به گوشی های
قدیمی تر است اما گوشی های جدید مانند iPhone XS MAX هم با چنین مشکلاتی
مواجه هستند که در اکثر مواقع  اطلاعات و برنامه های مخرب، بروزرسانی یا
مشکل سیستم عامل دلیل بروز مشکلات در گوشی های جدیداست.
البته
آسیب سخت افزاری مانند ضربه و یا نفوذ مایعات می تواند مشکل
یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان این‌که اماراتی‌ها به سمت سیاست تنش صفر با ایران پیش می‌روند، گفت: اماراتی‌ها تلاش می‌کنند در شرایط جدید مسائل‌شان را با ایران به جای رو در رویی با کشورمان به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سیاسی و مشخصا مصالحه حل و فصل کنند.
ادامه مطلب
ویتامین B9 یا فولات در تمام جنبه های بارداری از قبل تا پس از آن مهم است. برخی از عملکردهای مهم B9 عبارتند از:
تنظیم عملکرد تخمدان، کاشت و رشد جنین.
کمک به بدن برای ساخت سلول های جدید سالم با تولید DNA
پیشگیری از نقص های زایمان: مانند نقص لوله عصبی زمانی که مغز و نخاع کودک به درستی بسته نیست، سندروم داون، اسپینا بیفیدا (نوعی نقص مادرزادی مربوط به نقص لوله های عصبی)، آنانسفالی (بی مخ زایی) و …
توانایی فولات برای کاهش بروز نقایص لوله عصبی تا 62٪، در ایا
...۹۸، ۸۸ ، ۷۸
فضای بستهٔ سیاسی کشور، از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح، قابل‌انکار نیست؛ اما به نظرم سطح مسائل را در ادامهٔ اتفاقات آن سال‌ها باید تحلیل کرد. تقلیل ماجرا به بسته بودن فضای سیاسی یا تاثیرات اقتصادی‌، نظریه‌ای است که قادر به توضیح همهٔ اتفاقات نیست؛ ضمن این که سطح تنش‌ها، مدام از سطح تنش موردانتظار این نظریات ناقص، بیرون می‌زند و حال آدم را بدتر می‌کند.


+دردانهٔ عزیز، دنیا اگر جای درستی بود، آن استاد آمریکایی باید از دخالت
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، حل مسائل اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری بهمراه pdf کتاب اصول حسابداری 1 دکتر اسکندری را با بهترین کیفیت از فروشگاه ای زد فایل دریافت نمایید.

دانلود فایل 


دانلود حل مسائل اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری.دانلود حل مسائل اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری
دانلودpdf حل المسائل اصول حسابداری 1 علی مدد
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبحل المسائل اصول حسابداری 1 علی مدد - آپاراتhttps://www.aparat.com › result › حل_المسائل_اصول_حسابداری_1_علی_مددحل المسائل اصول آنالیز حقیقی رابرت گاردنر بارتل – ویرایش چهارم · ایبوک یاب ... دانلود خلاصه کتاب اصول حسابداری 1 مصطفی علی مدد - در قالب pdf · shopping.دانلود حل المسائل اصول حسابداری 1 علی مدد ملک آرایی - آپاراتhttps://www.aparat.com › result › دانلود_
بعد از اینکه پرونده پی ان دی «مربوط به پرتاب ماهواره و جلوگیری آمریکا و دولت ایران از آن» وَ درگیری با جک اندرسون در خاک ترکیه و دستگیری رفیقم که فرمانده تیم جاسوسی_تروریستی بود، یعنی عطا که در مستند داستانی امنیتی عاکف سری دوم خوندید، بعد از بسته شدن پروندش و دستگیری اعضای اون شبکه و ...! مدتی رو درگیر مسائل بازجویی از اعضای اون شبکه بودم.
ادامه مطلب
سلام
برای یادگیری مسائل جنسی به توجه به رعایت مسائل شرعی نمیدونم باید چی کار کنم؟، از طرفی شرایط مالی خوب برای تهیه ی کتاب های مختلف رو ندارم. شما کانال تلگرامی نمیشناسید که فایل های صوتی آموزش صحیح مسائل جنسی رو با تکیه بر روایات و دین توضیح بدن؟
یا استاد خبره ای نمیشناسید که تو این زمینه و افزایش آگاهی مردم کار کرده باشه؟ و فایل صوتی بیرون داده باشه، یا هر منبع دیگه ای؟...
من خودم چند وقتیه فایل های صوتی یه روانشناس رو با عنوان تربیت جنسی فر
کاش مسائل زندگی واسه منم همین قدر راحت که واسه ایشون قابل حله، حل میشد.البته همچین نگرشی رو فقط نسبت به زندگی من داره و از نظرشون مسائل زندگی خودشون از درجه اهمیت بالایی برخوردارن و نیاز به تفکر و تعمق زیادی دارن. بهش میگم نمیدونم قراره تو زندگی چه بکنم.میگه معلومه که درستو بخون بعدشم تو همین آزمونا و اینا یه جا استخدام شو دیگه.
از همفکری ایشون کمال تشکر رو دارم.
خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد
 
به همراه نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد
 
 
ارزیابی ریسک در تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد
 
پس از اینکه فرآیند تحلیل ریسک کامل گردید و ریسک تخمین زده شد، لازم است ریسک تخمین زدهشده را با معیارهای ریسک که سازمان مورد بررسی تعیین کرده است، مقایسه نمائیم. معیارهای ریسک ممکن است شامل درآمدها، هزینهها و سودهای مربوط به فعالیتها، بدین ترتیب ریسکهای مربوط به تصمیمات و سطح
سوالات خودتون رو درباره خانواده، مسائل شخصی، همسر داری، خواستگاری، دوران عقد، مسائل اجتماعی، ازدواج و ... از طریق بخش نظرات این مطلب برای ما ارسال کنید تا داخل وبسایت زندگی برتر قرار بگیره
 
لطفا توصیه های زیر رو قبل از ارسال سوال مطالعه کنید:
1- لزومی نداره که مشخصاتتون رو بنویسید و میتونید ناشناس بمونید.
2- سعی کنید سوالتون خیلی کوتاه و یا خیلی بلند نباشه (حداقل 80 و حداکثر 500 کلمه)
ایمپلنت دندان جلو به چه صورت است؟
ایمپلنت دندان جلو یا کاشت دندان های جلویی یکی از موضوعات مهم در حوزه ایمپلنت دندان به حساب می رود. دندان جلو در سلامت و زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار است. از دست دادن دندان جلو باعث کاهش اعتماد به نفس حین صحبت کردن و لبخند زدن می شود همچنین گفتار را با مشکل مواجه می کند. خوشبختانه در سال های اخیر از روش ایمپلنت برای جایگزینی دندان های از دست رفته در اثر ضربه ، تصادف و بهداشت نا مناسب استفاده می شود. کاشت دندان ب
خیلی از دخترخانم ها از اولین رابطه جنسی با شوهرشان خوف دارند.. و دائم نگران هستند که نکند نتوانند در برابر همسرشان بخوبی ظاهر شوند. در دلشان استرس و ترس از پایان پاکرگی غوغا می کند!! در این مطلب از سایت___محبوب شما  big20.ir در مورد این موضوع صحبت می کنیم. دقت داشته باشید که این مطلب برای زوجین (هم آقا داماد و هم عروس خانم) نوشته شده است.
 
دانلود ویژه: روشهای بزرگ کردن آلت____ تناسلی مردان + 365 پوزیشن جنسی + درمان سریع زودانزالی
 
شب عروسی
شبی که از سن 6
بسم الله الرحمن الرحیم
از آن‌جایی که قصد دارم در وبلاگم حرف‌هایی را به دور از مسائل روز بنویسم که به درد امروز و البته فردایمان بخورد جنس حرف‌هایم کمی دور از مسائل روز‌هایی است که تاریخ نشر متن‌ها نشان می‌دهد.
با توجه به تجربه‌ی اندکی که در فضای رسانه‌ای این ایام. یعنی قرن چهارده شمسی و یا هزاره‌ی سوم میلادی پیدا کردم به نکته‌ی مهمی رسیده‌ام و آن هم سحری به نام تیتر است. از این سحر خانمان برانداز هر چه بگویم کم گفته‌ام. بیایید با هم کمی
در اندیشه استاد مطهری، ریشه ی همه ی مباحث، « توحید » است؛ چرا که « اصل توحید این صلاحیت را دارد که مانند آب، ریشه ی همه ی اندیشه های دیگر را سیراب کند و مانند خون، به همه ی اجزا و اندام ها غذا برساند و مانند روح، برپا دارنده و زندگی بخش همه ی اندام ها باشد و قوه ی محرکه ی یک مکتب باشد»، « با اینکه انسان گمان می کند که توحید، یکی از مسائل اسلام است و هزاران مسئله ی دیگر در اسلام  در کنار توحید قرار گرفته است، ولی وقتی با نگاه دقیق تر می نگرد،می بین
قوی بودنِ یک زن بدین معنا نیست که مثل یک مرد رفتار کند. بلکه یعنی زن‌بودن خویش را در آغوش بگیرد و این مسئله _ یعنی عشق و علاقه و پذیرشِ کامل جنسیت خویش را _ به جهان نشان دهد، آن هم در حالی که می‌تواند همۀ مسائل زندگی خویش را تحت کنترل داشته و اهداف مورد نظرش دست پیدا کند.
یک زن قوی و مستقل بودن معمولاً به این خصایص مربوط می‌شود که زندگی خویش را تحت کنترل و مدیریت داشته و جنسیت خودش را با عشق و علاقۀ کامل بپذیرد.
ادامه مطلب
سلام به همه دوستان
اوراکل‌با استفاده از cluster health monitor  به صورت خودکار ارزیابی معیارهای عملکرد سیستم عامل برای تشخیص node evictions، قطع ویروس ها و سایر مسائل مربوط به عملکرد OS مانیتور میکنه  . Cluster Health Monitor جزئیات مربوط به استفاده از حافظه، پردازش ها، و همچنین CPU، I / O و استفاده از شبکه را جمع آوری می کند. در Oracle Grid Infrastructure 12c، Cluster Health Monitor متریک های  OS را هر 5 ثانیه جمع اوری میکنه  و در نسخه های قبل از 12c هر ثانیه متریک ها  را جمع آوری می کرد
نکنه ای که خ
یکی از اتفاقاتی که بهتر است برای نوجوانان بیفتد این است که از مسائل پیرامون خود آگاه باشند و به آنها این اجازه را بدهند که بتوانند این مسائل را تحلیل کنند و نتیجه بگیرند.این موضوع به آنها کمک می کند که در آینده ی خود بتوانند که در نظر های خود فکر صحیح را دخیل کنند و بهترین نتیجه هارا بگیرند . همچنین این نوع رفتار با نوجوانان به آنها کمک می کند که به خاطر اینکه احساس می کنند نظراتشان بسیار برای دیگران مهم است نشاط داشته باشند.
دربارۀ این‌که چرا امت حزب‌اللهی مهندسی‌خواندۀ دغدغۀ علوم‌انسانی‌شان برداشته، عمدتاً مثلاً طراحی یک شبکۀ اجتماعی بومی در ذهنشان به مثابه یک وظیفۀ انقلابی شکل نمی‌گیرد و از این طور مسائل
دانشگاه موضوعاتی دارد و انقلاب مسائلی. فراگیری آن موضوعات ابزاری به‌دست ما می‌دهد که مسائل انقلاب را حل کنیم. اشتباه رایج آن است که مسائل انقلاب را موضوع می‌گیریم و می‌پنداریم آن مسائل حل می‌شوند اگر و فقط اگر متخصص تحصیلی آن موضوعات شویم. این‌طور
دربارۀ این‌که چرا امت حزب‌اللهی مهندسی‌خواندۀ دغدغۀ علوم‌انسانی‌شان برداشته، عمدتاً مثلاً طراحی یک شبکۀ اجتماعی بومی در ذهنشان به مثابه یک وظیفۀ انقلابی شکل نمی‌گیرد و از این طور مسائل
دانشگاه موضوعاتی دارد و انقلاب مسائلی. فراگیری آن موضوعات ابزاری به‌دست ما می‌دهد که مسائل انقلاب را حل کنیم. اشتباه رایج آن است که مسائل انقلاب را موضوع می‌گیریم و می‌پنداریم آن مسائل حل می‌شوند اگر و فقط اگر متخصص تحصیلی آن موضوعات شویم. این‌طور
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
چه تدبیری از این بالاتر درست در ایام اربعین که فضای عمومی جامعه در حول مسائل مربوط به سفر اربعین است، دولت قیمت نان را افزایش دهد، چنان که بارها قیمت آب و برق و گاز مصرفی مردم را افزایش داد، و بر خلاف قانون، نه تنها در ازای گرانی موارد فوق، یارانه مردم را افزایش ندهد بلکه اقدام به قطع یارانه نزدیک به 25 میلیون نفر نماید و صدایی هم از نمایندگان مجلس و رسانه ها و ... حتی در حد شوی تبلیغاتی بلند نشود.
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است.
وکیل خانواده







وکیل خانواده

وکیل خانواده
به شخصی گفته می شود که بتواند کلیه امور دادگاهها دادسرا ها و شوراهای حل
اختلاف مربوط به مسائل و مشکلات خانوادگی و بین زوج و زوجه را پیگیری
نماید. مواردی که به وکیل خانواده مربوط می شود شامل طلاق ، طلاق توافقی ، اذن ازدواج ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل، حضانت و خیلی مواردی که در اینجا ذکر نشده است. پس اگر نیاز به وکیل خانواده در تهران و یا شهرستانهای غرب تهران دارید با مجموعه موسسه حق
ایمپلنت دندان جلو به چه صورت است؟
ایمپلنت دندان جلو یا کاشت دندان های جلویی یکی از موضوعات مهم در حوزه ایمپلنت دندان به حساب می رود. دندان جلو در سلامت و زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار است. از دست دادن دندان جلو باعث کاهش اعتماد به نفس حین صحبت کردن و لبخند زدن می شود همچنین گفتار را با مشکل مواجه می کند. خوشبختانه در سال های اخیر از روش ایمپلنت برای جایگزینی دندان های از دست رفته در اثر ضربه ، تصادف و بهداشت نا مناسب استفاده می شود. کاشت دندان ب
نام کامل کتاب Nudge که در فارسی با نام‌های سقلمه و «تلنگر» ترجمه شده است، Nudge: Improving Decisions about Health, Wealth, and Happiness می‌باشد. ریچارد تیلر و کاس آر سانستین در چهار فصل راه‌کارهای برآمده از علمِ اقتصادِ رفتاری برای جهت‌دهی درست مردم در مسائل اقتصادی را شرح می‌دهند. سقلمه درباره‎ی مسئله‌ی گسترده شدن گزینه‌های پیش‌روی انسان در همه‌ی مسائل و چگونگی انتخاب درست میان آن‌هاست.
ادامه مطلب
مستندسازی که حد خودش را می‌داند
مستند ایکسونامی به کارگردانی محسن آقایی و تهیه کنندگی محمدرضا بورونی داستان یک پورن استار آمریکایی و تجربه او برای رسیدن به آزادی‌های جنسی در ایالات متحده را برای مردم ایران روایت می‌کند.
مستند «ایکسونامی» را احتمالا باید یکی از جنجالی‌ترین مستندهای امسال بدانیم؛ اثری بی‌رودرواسی و رک که به مسائل مرتبط با انقلاب جنسی می‌پردازد و سعی دارد گام مهمی در حوزه مستندسازی مسائل اجتماعی جنسی بردارد...
ادامه مط
با سلام  و احترام به مخاطبین عزیز
روشهای تصمیم گیری چند متغیره ابزارهایی هستند که به تحلیلگران و مهندسین این امکان را می دهد تا مسائل پیچیده و دشوار را به مسائل ساده تبدیل نموده و حل کنند. با توجه به بین رشته ای بودن این ابزارها و کاربردهای آن، برآنیم تا در سایت گامی کوچک در کمک به محققین کشور بخصوص دانشجویان عزیز برای معرفی و بکارگیری این روشها برداریم. 
سلام. 
دانشجویان گرامی درس مدار الکتریکی.
فایل‌های مسائل تکلیف شماره یک را از اینجا و اینجا دریافت کنید. 
از فایل اول، مسائل ۱ تا ۶ را حل کنید (۶ مسأله). 
از فایل دوم، از مسأله شماره یک، قسمتهای الف - د - و - ز - ط - ی - ک - ن - ع - ق را حل کنید (۱۰ مسأله).
مسائل حل شده را یکشنبه ۱۲ آبانماه تحویل بدهید.
هفته آینده هم تعدادی تمرین برای همین موعد تعیین خواهد شد بنابراین از فرصت آخر هفته پیش‌رو برای حل مسائل استفاده کنید.
با آرزوی سلامتی و موفقیت.
خب حالا میرسیم به بررسی و نقد یک مطلب
ما روزانه با سیلی از ادعا ها از طرف منابع مختلف مواجه هستیم که ما را به انجام کاری یا پذیرش باوری فرامیخوانند و این کار ها و باورها پیامدهایی نیک یا بد دارند پس نیاز به وسیله ای داریم که این ادعا ها را محک بزند
یکی از این مسائل پرسیدن سؤآل های به جاست
اولین سؤال این است که اصلا آیا تفکر ما نقادانه هست یا نیست تا بعد برویم دنبال آن
دو نوع وسیله داریم که دو نوع تفکر را به یادمون میارن:
اسفنج: تفکر مدل اسفنجی به
 مجموعه ی آثار شهید مطهری، خالق یک نظام منسجم فکری و ارائه دهنده ی چارچوب مشخصی از اندیشه ی اسلامی است.۱
در اندیشه استاد مطهری، ریشه ی همه ی مباحث، « توحید » است؛ چرا که « اصل توحید این صلاحیت را دارد که مانند آب، ریشه ی همه ی اندیشه های دیگر را سیراب کند و مانند خون، به همه ی اجزا و اندام ها غذا برساند و مانند روح، برپا دارنده و زندگی بخش همه ی اندام ها باشد و قوه ی محرکه ی یک مکتب باشد»، « با اینکه انسان گمان می کند که توحید، یکی از مسائل اسلام
از زمان تولد به دختران آموزش داده می شود که باید خیلی از مسائل را رعایت کنند. مخصوصا در فرهنگ ایرانیان صحبت حتی در مورد مسائل جنسی در بین دختران زشت است و اگر دختری بخواهد در مورد نیازهای جنسی خود صحبت کند، پسندیده نمی باشد. بنابراین در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیش قدم می شود، مرد است و در برخی مواقع زنان سکس و خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند.
ادامه مطلب
ازدواج و برگزاری مراسم یکی از مراحل سخت در عروسی است اما با پشت سر گذاشتن این دوران کوتاه ،دوران زندگی مشترک با کوله باری از مسائل کوچک و بزرگ در انتظار تازه عروس و داماد هاست.تازه عروس ها می توانند با داشتن علم مدیریت خانه داری بسیاری از این مسائل را به دوران شیرینی تبدیل کنند.

ادامه مطلب
 
 
پرسشنامه نگرش به عشق 
پرسشنامه نگرش به عشق توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی «لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی».
 
پرسشنامه نگرش به عشق 
Aug 12, 2018 - پرسشنامه نگرش به عشق هندریک و هندریک(1997) مقیاس عشق را مرکب از 42 گویه که هر 7 سوال آن یکی از حالتهای عشق را می سنجد، تهیه کردند.
 
پرسشنامه و مقیاس نگرش های مربوط به عشق LAS 
Jan 24, 2018 - دانلود پرسشنامه، مقیاس، تست و آزمون استاندارد و رایگان
همانطور که می دانید،ما شیعیان معتقدیم امام دوازدهم هنوز زنده هستند و اعمال ما را می بینند.از سوی دیگر از ائمه (علیه السلام)فرمایشات و احادیثی در مورد ایشان وجود دارد و  به ما سفارش کرده اند که در مورد امام خود بدانیم ; و این دانستن موجب می شود تا در آینده کمتر دچار گمراهی هایی که مربوط به این موضوع و مسائل مرتبط با آن می شود.
از این رو ما در این وبلاگ تلاش می کنیم تا در مورد ایشان ، از ولادتشان تا ظهور و نشانه های آن برایتان بنویسیم.
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع لزوم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
انسان ذاتاً «کنجکاو» آفریده شده، و قسمت عمده معلومات او
- و به عقیده بعضى همه آن - مدیون همین حسّ کنجکاوى است. او این حس را در همه چیز
به کار مى اندازد و مى خواهد تا آن جا که فکر و عقل او اجازه مى دهد اسرار و فلسفه احکام
و  چگونگى
عقاید مربوط به آن را درک کند. به همین دلیل ما انتظار داریم اسرار همه مسائل اسلامى
اعمّ از عقاید، احکام و قوانین را، تا آن جا که مى توانیم درک کنیم و نیز انتظار داریم معلومات ما در این قسمت
با معلوماتى که از جهان آفرینش
مدل ها در لاراول در داخل پوشه app وجد ارند 
دستور ایجاد مدل سی ام دی مربوط به مدل 
نام مدل php artisam make:model
برای نام مدل کافی است از اسم تیبل مربوط به ان حرف s را حذف کرده و حرف اول ان را کپتال بنویسم تا لاراول خودی خود مدل و تنبل را به هم کانتکت کند
نکته 
هر جا بخواهیم از مدل استفاده کنیم بالای صفحه باید نیم اسپیس (اسم کلاس)ان مدل را یوز کنیم
پیشتر روزنامه تایوانی «ساوث چاینا مورنیگ پست» نوشته بود، کلیه مسافرانی که از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا به چین سفر کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.
ایران، ایتالیا و کره جنوبی پس از چین بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن را داشته‌اند، ویروسی که منشا آن شهر ووهان چین بوده و اکنون به یک معضل جهانی منجر شده است.
ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه بیش از بیش از سه هزار و صد قربانی گرفته که دو هزار و ۹۴۵ مورد آن مربوط به
بیشترافرادکه زیروبم سیاست واقتصاددنیارادرجزایرلاکچری که براثرفوران آتشفشان دراقیانوس بوجودآمده بودیادست سازبودندبه این اعتقادداشتندکه مسائل دنیادرخصوص مسائل جمعیتی ومنطقه ای ربطی به حجاب افرادودین نداردفقط ربط به موادغذایی ومکان دارد.این قانون وطرح صلح آمیزجهانی وجودنداشت که افرادی که خواستارسکونت درمنطقه بی خطرهستندبتوانندتاابددریک منطقه بی خطرسکونت کنند.منطقه بی خطرجایی بودکه تجاوزبه حقوق دیگران وحریم خصوصی نباشدبه معنای و

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها