نتایج جستجو برای عبارت :

حاضرین به غایبین برسانند

سلام خدمت بینندگان عزیز و بخصوص طرفداران این سری بازیها
شاید کسانی هستند که بازی قلعه 1 که سال 2001 منتشر شد را برروی سیستم هایشان دارند ولی نمیتوانند زودتر بازی را به اتمام برسانند و یا زمان ندارند و یا کسانی که با تقلب کردن دوست دارند بازی را به اتمام برسانند.
ما برای راحتی شما عزیزان ترینر این بازی را آماده کرده ایم.

ادامه مطلب
دلایل عفونت بند ناف دام
 
باکتری‌های مختلفی می‌توانند بند ناف را عفونی کنند و امکان دارد که بعضی از آنها وارد جریان خون شده و بدین طریق به بخش‌های حساس بدن مانند مفاصل پرده‌های مغز، چشم، گوش، ریه و آبشامه قلب آسیب برسانند.
دکتره پنل دارو را باز کرد و تایپ کرد دیفن که یعنی توی این گرمای سگی سرماخورده ام، پلک چپم سه روز است که میپرد، غدد مرتبط و غیر مرتبطم دارند زور میزنندهورمون های زنانه ام را به حد قابل قبولی برسانند،قفسه سینه ام سنگین است،زورم به آتش فشان های چرکی صورتم میرسد،1سال و نیم پیش هم میگفتند سرماخوردی،اگر بپرسی چه خبر میگویم ملالی نیست به جز شما!
حس معتادی را دارم که تابستان بهش اجازه دادند راحت باشد، ولی حال بر بدن زدن نداشت و پاک شد. حالا که قرار است درس بخواند، توی دست یکی از همکلاسی هایش مواد میبیند و وسوسه میشود، فقط یه نمه.....
حالا دوباره گرفتار شده، سردرد و تپش قلب گرفته و سرجایش بند نیست و به دوست و آشنا و کلاس بغلی و معلم ادبیات رو انداخته که شده حتی یک ورق کتاب به دستش برسانند!!!!
در زمینه‌ی گیاهخواری به جایی رسیده‌ام که مثل فیبی (یکی از کاراکترهای سریال فرندز) در عجبم آدم‌ها چه طور می‌توانند موجودات زیبا و ملوس را به قتل برسانند و بعد آن‌ها را با ولع بخورند.
پ.ن: دومین. قبلی؛ دلم برای آهن‌پاره‌ها تنگ شده بود
پیش در ایران فیلتر و دسترسی بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به آن غیر ممکن شده است.
سوارم که توسط کمپانی مشهور فوراسکوئر توسعه داده شده یک شبکه اجتماعی مکان نمایی است که کاربران در آن می توانند موقعیت جغرافیایی خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته و تجربیات خود از بازدید نقاط مختلف را به گوش دیگر اعضا برسانند.
ادامه مطلب
✅ نیم ساعت استفاده روزانه از اینستاگرام یا فیسبوک افسردگی می‌آورد
پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا پیشنهاد می‌دهند که کاربران استفاده از شبکه های اجتماعی را کاهش دهند و آن را به حداکثر روزی ۳۰ دقیقه برسانند.
آنها باور دارند کاربران با مشاهده‌ی عکس دوستان، آشنایان و دنبال کنندگان خود به مقایسه می‌پردازند و این مسئله موجب می‌شود که تاثیرات منفی زیادی  بر سلامت ذهنی افراد گذاشته شود.
به تو که فکر می کردم جهان به هم می ریخت منطق وجود نداشت و مردم آدمک هایی بودند در حال حرکت، جاده ها ساخته شده بودند تا مرا به تو برسانند، ابرها انتظار می کشیدند در لحظه ی موعود ببارند، دست ها و سازها تلاش می کردند احساسم را بنوازند، پاهایم می دویدند برای وصالت، چشم هایم می چرخیدند دنیا را، برای تماشا کردنت و دست هایم... دست هایم و آغوش تو... همه چیز به کنار فقط آغوش تو.
بسم الله
این جمله از دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن خطاب به حضرت آقا طعم شیرین ولایت رو ریخته تو دلم اینروزا و بیشتر از همیشه کیفور غدیر هستم . 
"ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ره) و
ادامه ولایت امیرالمومنین علی (ع ) میدانیم ."
پ.ن ۱: حزب الله هم الغالبون
پ.ن ۲: علی در سرنوشت عالم امکان اثر دارد 
پ.ن ۳: یا ابانا .. فتصدق علینا 
نماشگاه های کتاب همیشه برای من یه فرصت بوده تا از کتاب های خوب بهره بگیرم، اما گاهی اوقات همین نمایشگاه ها با کتاب های بنجلی گه برای فروش می‌آورند فقط میخواهند که جیب مردم را خالی و جنس خود ر ابه فروش برسانند. لطفا دنبال کتاب هایی که موفقیت سه سوت را نشانه رفتند نباشید چون فقط باعث میشه که ذهن ما تنبل بار بیاد و اصلا دیگه چیزی بنام تلاش برایش معنایی پیدا نمیکند. 
لطفا در کتاب هم بدنبال بهترین ها باشید. 
اگه کتاب خوبی می‌شناسید که ارزش خوانده
..::هوالرفیق::..
به ما، استیودنت‌ها، گفتند یک هفته کنگره [سوپر تخصصی] داریم و همه‌ی شما باید حضور داشته باشید؛ چرا که حضور غیاب دارد! کنگره‌ی خیلی مفیدی بود. برای استیودنت‌ها کمتر پیش می‌آید که بتوانند یک سریال را شروع و تمام کنند؛ و یا کتاب رمان سنگینی را به سرانجام برسانند. هم با خانواده Smurfs آشنا شدم و هم بیشتر از Simpsons دانستم. حتی کیفیت جدید 1917 هم به یمن این کنگره منتشر شده بود.
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 12 (اسماً) و تا 1 (رسماً) وقت داشتیم که
افراد موفق و مؤثر کسانی هستند که مستقیماً به سراغ کارهای اصلی خود میروند و خود را موظف میکنند تا به طور مداوم و بدون آنکه ذهنشان منحرف شود به انجام آن کارها ادامه دهند تا آنها را به اتمام برسانند.
برایان تریسی
پ ن : چند ماهی نیستم دعام کنید 
خداحافظ :) 
برخی عقیده دارند که خودروسازان دولتی خوب است که توانسته اند خود را به جایگاه فعلی برسانند. اصل مطلب این است که ایشان معتقدند غول های خودروسازی کشور به درستی آینده نگری کرده و حال این صنعت در وضعیت بسیار مطلوبیست!
به بهانه ی انتشار تصاویر فیس لیفت خودروی سمند برای سال ۹۷، می خواهیم تمامی ادعای این چنینی را موشکافی کنیم و به چالش بکشیم تا جایگاه حقیقی خودروساز ایرانی برملا شود.
ادامه مطلب
مقتضی است مدیران محترم مدارس ضمن مطالعه دقیق شیوه نامه و ابلاغ آن به کلیه همکاران در اسرع وقت، موضوع را در اولین جلسه شورای معلمان مطرح و به سمع و نظر همکاران برسانند.
توجه ثبت نام در سامانه صرفا برای مناطق و نواحی می باشد که از طرف اداره اعلام شده باشد در غیر اینصورت نیازی به ثبت نام نداشته و تابع شرایط منطقه می باشد
ادامه مطلب
به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم. فهمیدم که بیمارم …
خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده...
زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد...
آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود …
و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.
به بخش ارتوپدی رفتم. چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.
بر اثر حسادت زمین خورده بودم
⁦✍️⁩یکی از دلایل عدم ظهور امام زمان(عج)!
یکی از دلایل تاخیر در ظهور امام زمان یخاف القتل (ترس از کشته شدن) است.
خدوند یازده امام معصوم را فرستاد و ما شیعیان نتوانستیم از جان آن ها دفاع کنیم و آن ها را شهید کردند.
خدا آخرین ذخیره ی خود را تا زمانی که قادر به دفاع از جان ایشان نباشیم نخواهد فرستاد.
 شیعیان و یا به طور کلی دوستداران آن حضرت باید چنان قدرتی داشته باشند که دشمنان هنگام ظهور حضرت نتوانند آن حضرت را به شهادت برسانند.
امام صادق (ع):فرمو
گاهی وقت ها پیش می آید که درجایی یا درمواجه با کسی نمی دانیم چه رفتاری انجام دهیم که مناسب ودرست باشد.یک انسان عاقل می داند که بی اعتنایی به احساسات دیگران‌‌،کاری زشت و ناپسند است و سرچشمه بسیاری از مشکلات روزمره میشود.
معاشرت در لغت به معنی آمیختن،باهم زیستن،باهم گفتن وشنیدن و...است.آدم ها برای اینکه منظورشان را بهتر به هم برسانند وراحت تر باهم زندگی کنند آداب و رسومی را بوجود می آورند.بعضی از این آداب ورسوم برای نشان دادن دوستی واحترام و
قیمت زعفران در سال ۹۹ در کدام ماه مشخص می شود؟ نمودار قیمت زعفران در سال ۹۹ چگونه تغییر می کند؟ اکثر خریداران به دنبال این هستند که بدانند قیمت زعفران در سال ۹۹ چقدر است یا اینکه چگونه قیمت هر کیلو زعفران امروز تعیین می شود تا طبق قیمت تعیین شده در سال ۹۹ قیمت های زعفران خودشان را مشخص و به فروش برسانند.
اما عوامل زیادی هست که می تواند قیمت زعفران را تغییر دهد و بعضی از این عوامل به صادرکنندگان، بورس و کشاورزان و واسطه ها بر می گردد و عوامل دی
 
23 ذی القعده روز زیارتی امام رضا علیه السلام است و در این بسیاری از مسلمانان اعم از شیعه و سنی می کوشند از این فیض بهره مند شوند و خود را به بارگاه ملکوتی حضرت برسانند و برای تکمیل فیض ل و بهره مندی بیشتر از برکات زیارت لازم است نکات  مهمی مورد توجه قرار گیرد زیرا زیارت ائمه معصومین علیهم السلام نیز همانند دیگز زیارات دارای اداب مخصوص است از جمله:
ادامه مطلب
طراحی انواع وب سایت حرفه ای با قیمت مناسب
زوملَن یک شبکه گسترده در حوزه های مختلف کسب و کار برای کالا و خدمات ، شرکتها ، مجریان و همچنین متخصصین جهت استخدام و کارجویان میباشد. این شبکه علاوه بر بازدید بیش از 1 میلیون در روز کمپین های فروش و بازاریابی برای تبلیغات در گوگل برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و با پایین ترین قیمت محصول و خدمات خود را معرفی نموده و به فروش برسانند. همین حالا محصول و خدمات خود را برای فروش و بازاریا
برخی عقیده دارند که خودروسازان دولتی خوب است که توانسته اند خود را به جایگاه فعلی برسانند. اصل مطلب این است که ایشان معتقدند غول های خودروسازی کشور به درستی آینده نگری کرده و حال این صنعت در وضعیت بسیار مطلوبیست!
به بهانه ی انتشار تصاویر فیس لیفت خودروی سمند برای سال ۹۷، می خواهیم تمامی ادعای این چنینی را موشکافی کنیم و به چالش بکشیم تا جایگاه حقیقی خودروساز ایرانی برملا شود.
ادامه مطلب
اگرچه همچنان پاگندۀ افسانه ای نشان داده نمی شود، در یکی از غارهای دور افتاده شمال شرقی Grizzlies West می توانید با بیگ فوت برای دقایقی هم صحبت شوید. برای شروع این ایستر اگ ابتدا می بایست تا دریاچه کوچک Calumet Ravine در شمال Baccus Station سوارکاری کنید. در این محل مجموعه ای مرموز از پرنده های سیاه رنگ شما را تا اقامتگاه موجود خارق العاده مورد نظر هدایت می کنند. هنگامی که به غار می رسید، هیولای درمانده و تنها سفره دلش را باز کرده و از سبک زندگی اش و اینکه مردم می
ه
 
فراخوان بزرگ حامیان حاج مسعود جابریبه اطلاع تمامی حامیان کاندیدای محبوب جناب آقای حاج مسعود جابری بخصوص مردم شریف دهستان مومه ای و روستاهای همجوار میرساند،باشرکت در راهپیمایی 22بهمن از درب ستاد با جمعیت زیاد بطرف میدان حرکت کنیم که بتونیم با این عمل اتحادو وحدتو یکپارچگیو  همدلی و حمایتمان از کاندیدای محبوبمان جناب حاج مسعود جابری را به گوش همه برسانیم.از تمامی خواهران و برادران و حامیان عزیز  خواهشمندیم این پیام را به همه برسانند
و
با بازی کیم سو هیون
نام ها: افسانه نوکدومحصول: 2019 کره جنوبی از شبکه KBS2ژانر: #عاشقانه | #کمدی | #تاریخیتاریخ پخش: 08 مهر 1398 – Sep 30, 2019قسمت ها: 32 روزهای پخش: دو شنبه و سه شنبه هامدت زمان: 35 دقیقهوضعیت: پایان یافته جایگزین میخوام آهنگتو بشنومبازیگران:Jang Dong Yoon – Kim So Hyun
خلاصه داستان: جون نوک دو (Jang Dong Yoon) فرزند خانواده نجیب زاده ایست که در یک مکان دور افتاده ، زندگی و از گذشته خود خبر ندارد. طی اتفاقی ، افرادی سعی میکنند  او را به قتل برسانند و نوک دو برای
تهیه شده از بهترین چوب گردو دوستانی ک علاقه دارن تخته نردی داشته باشن و به نسل بعد خود یادگاری برسانند  انتخاب بسیار مناسبی هست یا بانوان عزیزی که دنبال هدیه ماندگار با دوام برای دوست یا همسرانشان هستند مناسب میباشد چرا ک تحت هیچ عنوان این تخته چوبی را نمیتوان از بین برد مشخصات :دارای هفت لایه پلی استر دو موادصد در صد ضد آب و ضد خشابعاد : ۵۰در۵۰وزن :  ۳کیلو و ۵۰۰ گرم (علت براق بودن تخته نرد پلی استر دومواد با کیفیت هست )تمامی بدنه تخته و اشکال
عضله سازی زنان یکی از موضوعاتی است که طرفداران خاص خود را دارد.
البته خیلی از افراد، عضله‌سازی را با چاق‌شدن اشتباه می‌گیرند؛ اما لازم است بدانید که عضله‌سازی،‌ یعنی افزایش بافت عضلانی و بدون چربی بدن.
امروزه اکثر خانم‌ها برای خوش‌فرم شدنِ بدنشان،‌ سراغ تمرینات بدنسازی می‌روند تا چربیِ بدنشان را به حداقل برسانند و استایلی ورزشکاری و عضلانی بسازند.

ادامه مطلب
«‫عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ سَمِعْتُهُ یَقُولُ الْمُؤْمِنُونَ خَدَمٌ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ قُیل وَ کَیْفَ یَکُونُونَ خَدَماً بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ قَالَ یُفِیدُ بَعْضُهُمْ بَعْضاً...»کافی، ج ۲، ص ۱۶۷ فی الکافی، عن الصّادق (علیه‌السّلام): «المؤمنون خدم بعضهم لبعض»؛ حضرت امام صادق علیه‌السلام فرمودند: مؤمنین، خدمتگاران یکدیگرند. خدم، جمع خادم است؛ یعنی خدمتکاران. در فارسی، ما برای کلمه‌ی خدم میگوئیم خدمتکار؛ که محترمانه‌اش کل
آنچه بازاریابان بیمه باید بداننددر حال حاضر یکی از مشکلات عدیده بازاریاب‌ها و فروشندگان بیمه این است که درک درستی از این مساله ندارند که مذاکرات خود با مشتری را چگونه باید شروع کرده و چطور به پایان برسانند. معمولا اکثر فروشندگان بیمه، هنگام شروع جلسه‌شان با مشتری کاملا اتفاقی سر صحبت را باز می‌کنند و در لحظه هر چه به ذهنشان خطور کرد را به زبان می‌آورند از زمین و زمان حرف می‌زنند. پس از آن بسیار غیرمنتظرانه و کاملا مستقیم بحث فروش بیمه عم
#حاج_احمد_متوسلیان:
یک‌ بلدچی باید:اول خودش را بشناسد،بعد خدای خودش راو بعد مسیر رسیدن به مقصد را .... آن وقت میتواند دست‌دیگران را‌ بگیردو راه  را از چاه نشان‌بدهد.#شاه_کلید توفیق در عملیات ها،دست بلدچی هاست.آنها باید گردان‌های پیاده را از دل‌#معبر و میدان عبور دهند و برسانند بالای سر دشمن و از میدان #تعلقات‌ بگذرند. آن‌وقت میتوانند گردان ها را آن گونه‌ که میخواهند هدایت کنند!»
#بلدچی#مجلس#انتخاب_درست#تبیین#انقلاب
@shahidseyyedmilademostafavi
بسم الله الرحمن الرحیم
 

پرسش و پاسخ[۱]
سؤال۱: نبوت عامه و نبوت خاصه به چه معناست؟
پاسخ: منظور از بحث نبوت عامه بیان این نکته است که باید پیامبرانی برای هدایت انسان‌ها از جانب خدا باشند که راه رستگاری و پیام الهی را به گوش ما برسانند و این پیامبران باید معصوم از خطا باشند. منظور از بحث نبوت خاصه نیز شناسایی پیامبران الهی در طول تاریخ است که چنین وظیفه‌ مهمی را به انجام رسانده‌اند.
سؤال۲: ارسال پیامبران از جانب خداوند چه ضرورتی دارد؟
پاسخ: 
منتشر شد:


تشریح
(۵۸ غزل اجتماعی و اعتراض)
مریم جعفری آذرمانی
 پاییز ۱۳۹۷
انتشارات فصل پنجم
تلفن: ۶۶۹۰۹۸۴۷
نشانی فروشگاه: 
روبروی دانشگاه تهران. پاساژ فروزنده. طبقه منفی یک پلاک ۲۱۲ کتابسرای فصل پنجم
یک شعر از این کتاب:
سربازهای مرده، جوانند همچنان
جان‌های بی‌گناه، روانند همچنان
عقلم به هیچ معجزه‌ای قد نمی‌دهد
دیوانه‌ها رییسِ جهانند همچنان
هر دختری به شیوه‌ای آخر عروس شد
پس مادران چرا نگرانند همچنان؟
زن‌ها دو پای له شده در ازدحام را
ب
در زمینه‌ی مسائل اقتصادی بایستی همه فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی مسائل فرهنگی همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها؛ در جبهه‌ی حرکت‌های سیاسی و آگاهانه همه باید فعّال باشند، بخصوص جوان‌ها. جوان‌ها آماده‌اند و می‌توانند فعّال باشند و فعّال هم خواهند بود به توفیق الهی. و فردای این کشور متعلّق است به جوان‌‌های مؤمن و پُرانگیزه‌ای که می‌توانند با اراده‌ی قاطع، با نیروی جوانی، با فکر روشن، با ابتکار پی‌در‌پی، این کشور را ان
یه روز عصر وقتی در اوج ناراحتی و ناامیدی بودم بلند شدم و اومدم پشت سیستم. جعبه ایمیل ها رو باز کردم و شروع کردم به نوشتن..
چند سال بود میخواستم برایش نامه بفرستم. اندازه چند سال حرف داشتم. به اندازه تمام روزها و شب هایی که از راه دور با حرفهایش وارد فضای سوررئال ذهنی اش شدم و منو جادو میکرد.
نگاهم فقط به کیبورد بود و حرف هایی که فرصت پیدا کرده بودن تا هرطوری که هست خودشان را به گوش مخاطب دوست داشتنی ام برسانند.
سرم را که بلند کردم حدودا 7/8 خط نوشته
همراهی زائر امام توسط ملائکهاز حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام منقول است که: چون شخصى از خانه خود بیرون آید به عزم زیارت حضرت امام حسین علیه‌السلام به‌سوی کربلا مشایعت کنند او را از هفت‌صد ملک از بالاى سر او و زیر پاى او از جانب راست و چپ و پیش رو و پشت سر او تا او را به اهلش برسانند؛ پس چون زیارت کند آن حضرت را ندا کند او را منادى که: گناهانت آمرزیده شد پس ‍ از سر گیر عمل را؛ پس با او برمی‌گردند آن ملائکه تا داخل خانه خود شود؛ پس به او می‌گوی
 
                                  
 
 
بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است. برخی از جامعه شناسان و صاحبان علم سیاست معتقدند. بسیج برای انقلاب بوجودمی آید، یعنی توده مردم بسیج می شوند تا انقلابی را به نتیجه برسانند. از همین روی به حرکت توده های مردم برای برپایی نظام حکومتی جدید، بسیج گفته می شود. اصولاً بر اساس چنین تفکری ، پس از تغییر نظام حکومتی و سیاسی، بسیج فلسفه وجودی خود را از دست می دهد و حرکت توده ها، جای خود را
 
هنگامی که یک شرکت / کسب و کار، محصولی را تولید می کند، روش ها و تکنیک های مختلفی را برای دسترسی راحت مصرف کننده به محصولش به کار می گیرد. یکی از روش های بازاریابی، توزیع با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی است. بدون یک طرح توزیع مناسب، هیچ محصول یا خدمتی به مشتری مورد نظر نمی رسد. شرکت ها از “کانال های مختلف توزیع” استفاده می کنند تا محصول را به دست مخاطبان مورد نظر برسانند. هنگام انتخاب کانال توزیع مناسب، بازاریابان از استراتژی های توزیع اس
متأسفانه بدلیل اینکه بازار دستگاه‌های تصفیه آب پر شده از محصولات تقلبی و بی کیفیت که کار را بر خریداران دشوار می‌کند. همچنین نوسانات قیمت در شرایط بدون ثبات اقتصادی باعث شده تا فروشندگان گاه محصولات را با قیمتی چند برابر به فروش برسانند. خرید دستگاه تصفیه آب مانند خرید هر کدام از محصولات لوازم خانگی حساسیت‌های ویژه خود را دارد؛ از انتخاب برند معتبر گرفته تا انتخاب نوع و مدل دستگاه و همچنین قیمت و گارانتی، تعمیرات(در صورت وجود) و تعویض فی
بار پنجاه و هفتمی ست که این جمله را می خوانم: "تو در دایره ی نگاه منی همیشه، در دایره ای به مساحت  یک نفر" مخاطبِ ناگهان ِ این جمله من بودم و  حالا بعد از هر خوانش احساس می کنم زمین بایری هستم که بر آن برف به حد نعمت باریده است و ریشه های درختانش دیگر از تَموز نمی هراسند .ببین ! دارم به کارگر افتادن ِ برخی جمله ها در تنگنای دقایق دشوار زندگی ام فکر می کنم ‌و به اینکه آیا تا به حال چه جمله هایی از من در تنگنای دقایق ِ  دشوار کسی یا کسانی کارگر افتاد
درمان های گوناگونی بخاطر محو کردن جای آکنهروی پوست بود دارد، از جمله «درم ابریژن» (نوعی لایه برداری لایه های سطحی غشا)، گوناگون متفاوت لیزر ولایه برداری های شیمیایی. این اعمال با برج حمل سطح پوست دارای جای زخم جلوه گر آن را بهبود می بخشد. متخصصان غشا نیز ممکن است روش های دیگری برای رفع جای جوش های آکنه مصرف کنند، از جمله: - میکرونیدلینگ برای تحریک رشد کلاژن و محو کردن ظاهر جای جوش. - سابسیژن که داخل آن یک سوزن به تحت جای جوش فرستاده می شود تا
اساس یک حزب این است که مجموعه‌ای از صاحبان فکر سیاسی و اعتقادی و ایمانی تشکّلی درست می‌کنند و میان خود و آحاد مردم کانال‌کشی می‌کنند و مردمی را با خودشان همراه می‌کنند، تا فکر خود را به آنها برسانند تا افکاری را که خودشان به آن اعتقاد دارند و پای آن ایستاده‌اند را در این کانال‌ها میریزند و این افکار به تک تک افراد میرسد و آن مردمی که اینها را قبول می‌کنند، با اینها پیوند پیدا می‌کنند در نتیجه وقتی از طرف مرکزیت این حزب چیزی گفته شود یا ح
 
راز و رمز های نهفته در دل “شوتی ها”
صفحه اصلیاخبار روزگالریامکانات

مهدی حسین‌پور۱۱:۳۷
نمی‌ترسی؟ از سرعت، از گیر افتادن، از نرسیدن؟“دیگه ترس نداره. وقتی افتادی توی جاده و یادته که قسط داری و خرج زندگی داری، دیگه از هیچی ترس نداری. فقط می‌خوای سریع برسی آخرش …”

میشناسیم کسانی را در اطرافمان که جوانند و صاحب ماشینی مثل پژو، سمند، پارس، زانتیا، حتی پراید و هرچیز دیگه. روزی برایشان فرا رسیده و نیاز مالی شدید هیچ راه چاره ای را برایشان
داستان فیلم
در فیلم 1917 ، در سال ۱۹۱۷ میلادی و در بحبوحه جنگ جهانی اول، دو سرباز
جوان بریتانیایی مامور می‌شوند که به عمق خاک دشمن نفوذ کنند و یک پیام
بسیار مهم را به نیروهای خودی برسانند تا از گرفتار شدن ۱۶۰۰ سرباز در دام
مرگبار دشمن جلوگیری نمایند و…

ژانر: درام | جنگی   سال تولید: 2019 میلادی

برای دانلود فیلم 1917 اینجا را کلیک کنید
در طی روزهای گذشته و به علت شیوع کرونا ویروس در کشور، کسب و کارها اغلب و یا کلیه‌ی فعالیت های خود را به سمت کار در منزل و یا همان دورکاری برده اند. به جهت وقوع این شرایط بحرانی و در راستای سلامت کارمندان شرکت های مختلفی از جمله ایده پردازان و SMS.ir با رعایت بسیاری از موارد، این تصمیم را گرفته اند. اما پیش از هر چیز باید بدانیم در این زمان چه نکاتی لازم است رعایت شود تا کارمندان و مدیران خدمات دهی خود را با کیفیت قبلی پیش ببرند و اختلال کاری را به
هر کدام از شهر های ایران جدای از فعالیت گروهی در قالب
کشور، در حال تلاش در حوزه ی شهری نیز هستند تا قابلیت های بالفعل را تقویت و
قابلیت های بالقوه را به بهره برداری برسانند. چه در سطح کشوری و چه در سطح شهری هتل
ها عاملان مهمی هستند. به طور مثال هتل های تهران در دو سطح کشوری و شهری در حال
یاری رسانی به گردشگری هستند و با پیشرفت خود موجبات افزایش رزرو ها و پیشرفت این
صنعت را در ایران و تهران فراهم می آورند.
         گزیده ایے از فصل دو
    داشت براه خود ادامہ مےداد‌ کہ ماشینے از پشت سر سریع بسمت او آمد راهش را سد کرد و سہ جوان از آن پیاده گشتند و بدورش حلقہ زدند. قلبش تند تند بہ تپش افتاد‌ و اندامش از ترس بلرزه درآمد؛
   -اینها از جان من چہ مےخواهند؟!... خداوندا خدایا... شجاع باش؛ آنها نمےتوانند بہ تو آسیبے برسانند. فریاد بکش؛ جیغ بزن؛ کسے پیدا مےشود و آنها را از تو دور مےسازد. خدا با توست؛ خدا مراقب توست؛...
   و این جملاتے بود کہ در آن لحظہ مدام از ذهنش
با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده محترم 
یادگیری دفاع شخصی در همه زمانها لازم و ضروری است .
شاید این موضوع برایتان زیاد جدی به نظر نیاید ولی اگر درگیر شدید چه؟
اگر دعوایی رخ داد و شما یک طرف دعوا بودید ؟
گاهی طلب عفو و بخشش از طرف مقابل کارساز نیست!
برای روزهای سخت تمرین کردن چند ساعت در هفته میتونه کمک بزرگی برایتان در برابر متجاوزان باشد .
و تنها خودتان هستید که میتوانید به خودتان کمک کنید . و تصمیم میگیرید از خود و اطرافیانتان دفاع کنید و اس
در سال های اخیر به دلیل ماشینی شدن زندگی، بیماری های ناشی از کم تحرکی توسعه یافته و پزشکان همواره شهروندان را به ورزش توصیه می کنند و همین عامل منجر به افزایش ورزش های سالنی شده و توجیهی برای سرمایه گذاری در این بخش است.افراد می توانند پس از اخذ مجوز از مراجع مربوطه، این شرکت را دریکی از قالب های سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود به ثبت برسانند.شرایط ومدارک لازم برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی سهامی خاص و با مسئولیت محدود به شرح ذیل است :
• شرایط لاز
رفتار با کودکان طلاق از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است چرا که این کودکان نسبت به سایرین آسیب‌پذیری روانی بالاتری دارند و بیشتر در معرض انواع مشکلات رفتاری هستند. جدایی والدین برای کودکان رویدادی بسیار استرس‌زا است و سازگاری با آن نیاز به مراقبت و توجه جدی از جانب اطرافیان دارد. به همین خاطر لازم است که پدر و مادرها قبل از طلاق و پس از آن در مورد نیازهای ویژه فرزندشان آگاهی کافی داشته باشند و نحوه رفتار با کودک خود را بیاموزند. مشاوره طلا
ثبت شرکت لهستان  و کارآفرینی در این کشور به بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود. کارآفرینان می‌توانند اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند. بسیاری از افراد به دنبال یک ایده ناب برای سرمایه‌گذاری در لهستان هستند. در این مطلب قصد داریم به یکی از بهترین ایده‌ها برای ثبت شرکت لهستان  اشاره کنیم.
ایده‌ای فوق‌العاده برای ثبت شرکت لهستان
برنامه‌های دولت لهستان نشان می‌دهد که این کشور قصد دارد تا سال 2025 به قطب صنعت دا
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
علی بن ابی حمزه می گوید: امام کاظم (ع) را دیدم که در زمین کشاورزی خود کار می کرد و عرق می ریخت. عرض کردم: قربانت گردم!پس کارگران کجا هستند؟فرمود: ای علی! بهتر از من و پدرم در این زمین با بیل کار می کردند. عرض کردم. آنان را معرفی بفرما. حضرت فرمود: رسول خدا (ص)، امیر المؤمنین (علیه السلام)و پدرانم همه با دست خود کار می کردند. کشاورزی شغل پیامبران خدا، جانشین آنان و مردان شایسته است (مجلسی، 1403 ق، 115/48). توجه به کشاورزان و تولید کنندگان نیازهای مردم درسیر
 
آموزش فصل 12 علوم تجربی نهم برای تدریس به شما دانش آموزان پایه نهم در دوران قرنطینه.
لرن ایت آنلاین|learnoitonline
 
دانش آموزان پایه نهم امسال دارای امتحان نهایی هستند که در این سال برای انتخاب رشته آن ها از نهم به دهم تاثیرات زیادی دارد.
پس این دانش آموزان باید با این آموزش های مجازی مفاهیم سال آخر دوره متوسطه را خوب به اتمام برسانند.
ادامه مطلب
ماشین گشت جلوی ما بود. وسط خیابان ایستاده بود و راه نمی رفت. دلیلش هم مشخص نبود. حتما دختر نیمه عریانی را یافته بود اما ... اما در کمال ناباوری دیدم که مرد درازی ترازوی کوچکی در دست، در ماشین نشست رفت! رفت و پیرزن گوژپشت بدون آن که کلامی بگوید غصب ترازویش را پذیرفت! هیچ کس هم هیچ نگفت! هیچ کس هم هیچ نکرد! هیچ کس هم غیرت به خرج نداد! حتی تاج سر. حتی میچکا. حتی هیچ کس. تاج سر راست می گوید. براستی سگ شاه شرف داشت بر این مومن نماهای یزید صفت. این ها که انگش
وقت بخیر 
با تشکر از اینکه به پیج جدید سرابله اومدین ،راستش برای نوشتن مطلب اولین پست نمیدونستم چی بنویسم ،و داشتم توی ذهنم دنبال جمله و کلمه میگشتم که یکدفعه صدای انفجار مهیب همراه با زمین لرزه توجه ام رو جلب کرد، این صداهای انفجار همراه با زمین لرزه در سرابله دیگه به دغدغه اصلی شهروندان سرابله شده ، و میشه گفت تمام کانال های تلگرامی و دیگر گروه های فضای مجازی هرکدام به نحوی این بحث را نقد میکنند، بازار شایعات مختلف هم که طبق معمول گرم شده
مردم فقط می خواهند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و حالا کاری ندارم که این وسط سو استفاده گران و آشوبگران هم وارد کار شده اند و اوضاع را بدتر می کنند که خدا ازشان نگذرد و آن وسط در بعضی شهرها مساله اعتراض فراموش می شود و همه به خیابان می ریزند و مرگ بر فلان کشور و بهمان کشور سر می دهند و می گویند ما پشت همیم و...!!!!! سوال  اینجاست که چرا اینگونه که در مرگ خواستن برای یک کشور پشت همید به همین شکل ساده خواسته های خود را نمی توانید بیان کنید؟!
اما
کانال لباس زنانه با انواع لباس های زنانه در خدمت شما هست و شما میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید، اما برای تهیه لباس زنانه خودتون کافی هست تا به ما پیام بدین تا ما لباس مورد نظر شما را برایتان ارسال کنیم و شما میتوانید هزینه لباس خریداری شده خودتان را درب منزل پرداخت کنید.
این کانال لباس زنامنه انواع لباس های زنانه رو هم داره و شما میتونید هر لباسی رو که دوست داشتین به ما بگین و شاید انون لباس در داخل کانال هم نباشه، ولی مهم ن
براساس قوانین گمرک در عرصه ی تجارت برای صادرات و واردات کالا لازم است که کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی کارت بازرگانی اخذ کنند.در ابتدا باید بازرگانان موسسه ی خود را به ثبت
برسانند و سپس دارای دفاتر پلمپ باشند و در اتاق بازرگانی محل خود عضویت
داشته باشند.بازرگانانی خواستار صدور کارت بازرگانی می باشند  باید توسط
فرم های اتاق بازرگانی اطلاعات لازم در مورد تجارت خود را به اتاق بازرگانی
منتقل کنند و دو نفر از اعضای اتاق بازرگانی معرف آنها باشند.
آهای ... ایهّاالناس ، بگذارید این شهکار آلاجاقی را بگویم که سال قحطی ، چه‌جور سرِ بندگان خدایی را که از بلوک کوه‌میش آمده بودند تا از او گندم به قیمت خون پدرش بخرند بُرید ، و چه‌جوری آن سرها را میان تور هندوانه بار کرد و فرستاد به شهر برای حاکم وقت . از این کارِ او مأمورها هم باخبر بودند و با او دست‌به‌یکی کردند . آن بندگان خدا ، در آن سال قحطی ، دار و ندارِ اهالی ده خودشان را جمع کرده بودند و به پول رسانیده بودند و آمده بودند تا از انبار آقای آ
خداوند انواع و اقسام نعمت های زمینی و آسمانی را مسخر انسان ها کرده تا با استفاده از آنها در مسیر شدن های کمالی گام بردارند و ضمن خدایی شدن در مقام مظهریت خدایی، همه موجودات را به کمال بایسته و شایسته ایشان برسانند. انسان باید همواره در اندیشه باشد که نعمت های الهی چنان بی حد و حصر است که نمی تواند آنان را به شمارش در آورد چه رسد که شکرگزار آن ها باشد؛ پس می بایست به گونه ای عمل کند که بهترین شکل استفاده از نعمت باشد.

ادامه مطلب
وقت بخیر 
با تشکر از اینکه به پیج جدید سرابله اومدین ،راستش برای نوشتن مطلب اولین پست نمیدونستم چی بنویسم ،و داشتم توی ذهنم دنبال جمله و کلمه میگشتم که یکدفعه صدای انفجار مهیب همراه با زمین لرزه توجه ام رو جلب کرد، این صداهای انفجار همراه با زمین لرزه در سرابله دیگه به دغدغه اصلی شهروندان سرابله شده ، و میشه گفت تمام کانال های تلگرامی و دیگر گروه های فضای مجازی هرکدام به نحوی این بحث را نقد میکنند، بازار شایعات مختلف هم که طبق معمول گرم شده
 
سقوط دیوار برلین
با بهبود تدریجی مناسبات میان شرق و غرب در اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی زمینهٔ فروپاشی و سقوط دیوار برلین فراهم شد. در سال ۱۹۸۹ حکومت کمونیستی شوروی تصمیم گرفت دموکراسی‌سازی را به‌عنوان یک اصل در کشورهای اروپایی شرقی تحت نفوذ خود دنبال کند. اما در این میان اتفاقی افتاد که روند رو به پایان دولت آلمان شرقی را آغاز کرد. دولت کمونیستی مجارستان درهای خود را بر روی غرب گشود. در بیست و سوم اوت ۱۹۸۹، مرزهای بین مجارستان و اتریش باز شد. از
راه‌های طبیعی برای پاکسازی ریه‌ها
تکنیک‌های پاکسازی ریه می‌تواند برای افرادی که سیگار می‌کشند یا دائماً در معرض آلودگی هوا قرار دارند، ضروری باشد. همچنین کسانی که دارای بیمارهای مزمن ریوی هستند که سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، مانند: آسم، بیماری انسداد مزمن ریوی و فیبروز کیستیک. 
تنفس در هوای آلوده، سیگار کشیدن و سایر سموم، می‌توانند به ریه‌ها آسیب برسانند و حتی باعث ایجاد بیماری‌ها و اختلالات گوناگونی شوند. حفظ سلامتی ر
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
ماشین گشت جلوی ما بود. وسط خیابان ایستاده بود و راه نمی رفت. دلیلش هم مشخص نبود. حتما دختر نیمه عریانی را یافته بود اما ... اما در کمال ناباوری دیدم که مرد درازی ترازوی کوچکی در دست، در ماشین نشست رفت! رفت و پیرزن گوژپشت بدون آن که کلامی بگوید غصب ترازویش را پذیرفت! هیچ کس هم هیچ نگفت! هیچ کس هم هیچ نکرد! هیچ کس هم غیرت به خرج نداد! حتی تاج سر. حتی میچکا. حتی هیچ کس. تاج سر راست می گوید. براستی سگ شاه شرف داشت بر این مومن نماهای یزید صفت. این ها که انگش
ثبت برند خارجی
بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی قصد دارند تا محصولات خود را با نام برند خارجی به ثبت برسانند. اکثر افراد به دلیل فروش بیشتر خود در داخل و خارج از کشور تمایل دارند که از نام و برند خارجی جهت ثبت برند محصولات خود استفاده کنند.
با انتخاب یک برند خوب و تولید محصول با کیفیت می توانید در سراسر دنیا شناخته شوید. برای ثبت برند خارجی باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید برند تجاری خارجی را به ثبت برسانید. در ادامه تمامی مراحل ثبت برند خارجی خ
ساندویچ پانل های سه بعدی و ساندویچ پانل های باربر چندی است که به عنوان یکی از اجزای ایمن در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
از هر دو این پانل ها برای بالا بردن ایمنی ساختمان و مقاوم سازی استفاده می گردد تا خطرات جانی و مالی را به حداقل برسانند. 
ساندویچ پانل محصولی است که جهت پوشاندن دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می گردد . هر پانل شامل هسته ای از مواد گرمازا مانند پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن، پلی اورتان و… است که از هر دو طرف ب
Soltanieh Dome, Zanjan, Iran
Photo Date: OCT 26 2019
A group of French tourists recently visited the The World Heritage of Soltanieh Dome with the vintage cars they had driven all the way from Europe.
به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس شرکت سیتروئن فرانسه ، 13 گردشگر فرانسوی با طی کردن مسافت بیش از 14 هزار کیلو متر خود را  با ژیان به سطانیه رساندند. این گردشگران قصد دارند با 6 دستگاه خودروی ژیان، پیام صلح جهانی را به کشور های مختلف دنیا برسانند. سیتروئن ژیان خودروی سوپرمینی ،اقتصادی است که از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۳ توسط این شرکت تولید می‌ش
اینستاگرام با بیش از 200 میلیون نصب یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در زمینه اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد که در نسخه های اندروید، آی او اس و ویندوز ارائه شده است. با نصب اینستاگرام و ثبت نام در آن به راحتی می توانید به میلیون ها عکس و ویدئوی جذاب در زمینه های مختلف دسترسی پیداکنید. کاربران اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی می توانند ویدئو و تصاویر خود را در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کنند. صفحات اینستاگرام در دو حالت شخصی و تجاری قابل استفا
سناریوهای آخرالزمانی موضوع فیلم های پرطرفدار بسیاری در دو سه دهه اخیر بوده اند. اگرچه پیش از آنکه فیلم هایی مثل ترمیناتور ساخته شوند، کتاب هایی با چنین محتوایی نوشته شده بودند. اما همه مردم که اهل کتاب نیستند و از طرفی همه کتاب خوان ها هم که اهل کتاب های علمی و تخیلی نیستند.
بنابراین فیلم های سینمایی جرقه اولیه را در ذهن ها شروع کردند، که امکان دارد دنیای زیبای ما روزی پایانی دردناک داشته باشد.
برایان والش یک فعال رسانه ای حوزه اخبار علمی اس
شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند امروزه فروش عناب حبه ای را در شهرهای مختلف ایران همچون مشهد، تهران، اصفهان و.... به صورت گسترده انجام می دهد.
حبه عناب سوغات جدید خراسان جنوبی امروزه در شهرهای بزرگ ایران طرفداران زیادی را به سمت خو جلب کرده است و فعالان زیادی در حوزه آجیل و خشکبار تمایل دارند تا این محصول را در حجم وسیع و عمده خریداری و در شهر خود به فروش برسانند. در حال حاضر این امکان با توجه به شهر مورد نظر و مناطق آن برای متقاضیان فراهم است ت
 *من با گرانی بنزین موافقم و دلیل های خودم رو دارم که دوتا شو این جا
می نویسم:
1-کم تر خودرو تو اتوبان ها و جاده ها حرکت می کنه و کمی آلودگی شهرهای
بزرگ کم تر می شه
2-از وسایل حمل و نقل عمومی بیشر طرفداری می شه و این باعث می شه
بهشون بیشتر رسیدگی کنند تا بتونند خدمت خوبی به مردم برسانند.
و....
و* با کار و روش اعتصاب گرها موافق نیستم، روششون و طرزکارشون
اون ها رو از هدف اصلیشون دور می کنه.
مثلاً با آتش زدن تعدادی اتوبوس واحد در اصفهان چه ضرری به
دولت
در طی یک پروژه روانشناسی محققان توانستند با انجام آزمایشات طولانی مدت، تاثیر فوق العاده زعفران در درمان افسردگی را به اثبات برسانند. دانشمندان طول مدت انجام این تحقیق را حدود شش ماه ذکر کردند و در مورد نحوه انجام این تحقیق گفتند: در مرحله اول موش ها در یک محفظه شیشه ای حاوی آب نگهداری شدند. حیوان در این شرایط برای روی آب نگه داشتن خود شروع به شناکردن کرد و پس از مدتی ناامید شده و برای جلوگیری از غرق شدن خود هیچگونه حرکتی نکرد. در این زمان مح
مرکز مشاوره خانوادگی در شیراز
مرکز مشاوره خانوادگی در شیراز: رروانشناسان و مشاوران حیطه خانواده هر روزه به دنبال راهکار ها و راه حل هایی می باشند که بتوانند مشکلات و مسائل موجود در زندگی شخصی افراد را به بهترین نحو به پایان برسانند. مشکلات در زندگی شخصی و خانوادگی کامل امری طبیعی میباشد اما اینکه این مشکلات تا چه اندازه در حال و آینده فرد تأثیرگذار خواهد بود، نیز بسیار پر اهمیت خواهد بود.
به هنگام برخورد با مشکل ابتدا باید ضمن حفظ خونسردی،
فروش بیت کوین

پی98 علاوه بر ارائه خدمات خرید بیت کوین به مشتریان،
در صورتی که تمایل به فروش بیت کوین های خود داشته باشند، می توانند در
کمترین زمان با تعرفه های استاندارد آن را به فروش برسانند.


با توجه به این که هنوز ارز دیجیتالی بیت کوین در کشور
به عنوان یک ارز رایج برای خرید و فروش مورد پذیرش همگان قرار نگرفته، می
توانید سود سرمایه گذاری را با
فروش بیت کوین
های خود به پ
چرا هر کسب وکاری به طراحی وب سایت نیاز دارد؟
 
اگر جهان واقعی، سیاره A باشد، جهان مجازی قطعا جای دیگری به اسم سیاره B است که با جاذبه‌های عجیب و غریبش افراد را به سمت خودش جذب می‌کند. حالا هرکدام از ما به سیاره B، یعنی دنیای آنلاین کوچ کرده‌ایم. در چنین شرایطی اگر کسب‌وکارها بخواهند هم‌چنان فقط در سیاره A باقی بمانند، برای همیشه مخاطب‌هایشان را از دست می‌دهند. پس شاید بهترین راه این است که با اولین سفینه (سایت) خودشان را به آدم‌های سیاره B ب
ر
علامتی که نشان می دهد سردرد شما خطرناک است
۱٫ سردرد شدید و انفجاری: سردرد تاندر کلپ Thunderclap
سردرد Thunderclap یا به اختصار TC سردردی شدید و انفجاری با شروع ناگهانی است که در کمتر از یک دقیقه به حداکثر شدت می رسد. به گفته موروکو Morocco ، اگر سردردتان ناگهانی شروع می شود درست مثل این که یک نفر کلید برق را بزند یا با چکش به شما ضربه بزند باید آن را جدی بگیرید.
ممکن است نشان دهنده خونریزی سوباراکونوئید subarachnoid hemorrhage یا به اختصار SAH باشد که دلیلش خونریزی مغ
مراجعه به متخصص اطفال برای درمان بیماری های روحی و جسمی نوزادان بهترین گزینه محسوب می شود چرا که ما تخصص کافی در رابطه با بیماری و درمان های اطفال  را داریم. با توجه به اندام درونی نوزادان مسلما فوق تخصص اطفال بیشتر می توانند بیماری های احتمالی اطفال را که ناهنجاری های مادرزادی نمونه هایی از آنها محسوب می شوند را شناسایی و در جهت درمان آنها اقدامات لازم را به انجام برسانند. در ادامه بیشتر به معرفی وظایف این متخصصین خواهیم پرداخت.
متخصص اط
یا ایها الذین آمنوا اتقوالله و ابتغوا الیه الوسیله.....  مائده/35
ای کسانی که ایمان آوردید، تقوای الهی پیشه کنید
و بسوی او وسیله بجویید...
 
بهترین وسیله ای که بشود با آن به سمت و سوی خالق حرکت کرد چیست؟
متوسل به انسانی دیگر؟ 
بدور از عقل است که همو همچون ما محتاج وسیله ایست برای حرکت خویش الی الحق..
حتی آنان که مدعی اند خود وسیله اند که می توانند دیگران را به سمت و سوی حق رهنمون کرده و به مقصد برسانند نیز محتاج وسیله ای برای حرکت خویش هستند..
 
قطعا
وقت بخیر 
با تشکر از اینکه به پیج جدید سرابله اومدین ،راستش برای نوشتن مطلب اولین پست نمیدونستم چی بنویسم ،و داشتم توی ذهنم دنبال جمله و کلمه میگشتم که یکدفعه صدای انفجار مهیب همراه با زمین لرزه توجه ام رو جلب کرد، این صداهای انفجار همراه با زمین لرزه در سرابله دیگه به دغدغه اصلی شهروندان سرابله شده ، و میشه گفت تمام کانال های تلگرامی و دیگر گروه های فضای مجازی هرکدام به نحوی این بحث را نقد میکنند، بازار شایعات مختلف هم که طبق معمول گرم شده
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
او گفته امیدوار است در آینده نزدیک با همکاری متولیان این مکان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی تدوین شود.
او همچنین گفت "از برخی شهروندان گله دارم، خیلی قضایا را عادی فرض کردید".
او ابراز امیدواری کرد که "اگر فاصله‌گذاری‌هایی را که ما تدوین کردیم درست انجام شود و اگر مردم همه‌ اصول بهداشتی که ما تقاضا کردیم را رعایت کنند و اتفاق جدیدی نیفتد، معتقدیم که تیم بهداشت و درمان ما می‌توانند تا خردادماه ان‌شاءالله این بیماری را به حداقل مم
ایرانی های گینس را بشناسید

کتاب رکوردهای گینس هر سال با رکوردهای جدیدی  به چاپ می رسد. در این میان، ایرانی ها هم با همه دردسرهایی که برای ثبت رکوردشان در این کتاب دارند توانسته اند رکوردهای جالبی را در این کتاب به ثبت برسانند.
نمی توان این واقعیت را تکذیب کرد که این روزها کتاب رکوردهای «گینس» از بزرگ ترین ستاره های دنیا نیز مشهورتر است. خیلی از مردم در سراسر دنیا این کتاب را به خوبی می شناسند و همیشه پیگیر اخبارش هستند. کتاب رکوردهای گینس
دانش آموزان پایه های تحصیلی دبیرستان که مایل و علاقه مند به ثبت نام می باشند لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس بعثت اقدام نمایند. همچنین دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که در صورت موافقت با ثبت نام از طرف مدارس مورد نظر ، داوطلبان عزیز حتما باید در آزمون و مصاحبه مدرسه ثبت نام شده شرکت نمایند.
مصاحبه به صورت حضوری برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است و هر یک از دانش آموزان برای اطلاع
       باربری مشهد که همواره به نام یکی از مهمترین و برجسته ترین شرکتهای باربری در شرق کشور مطرح بوده است حمل بار از مشهد به بوئین زهرا را نیز نیز مانند سایر سرویسهای بین شهری خود با تخفیفهای استثنایی و خدمات ویژه برای هموطنان عزیز به انجام می رساند.باربری مشهد ده ها سال است که در صنعت حمل و نقل کشور با نام تجاری نتسان فعالیت می کند و هم اکنون یکی از شرکتهای قدیمی و محبوب در این زمینه به شمار می آید.بیشترین فعالیت باربری نتسان در شهرهای تهران
آموزش سئو 
اگر بدنبال آموزش های حرفه ی سئو هستین به وب سایت اینتک وب مراجعه کنید .
 
طراحی انواع سایت و سئو تضمینی در سایت اینتک وب را هم میتوانید سفارش دهید هم آموزش ببنید .
 
بیش از 10 سال است که در زمینه سئو فعالیت میکند . پروزه های ایجاد محتوا در هر زمینه را میتوانیم انجام دهیم , فقط کافیست به وب سایت ما سر بزنید و نمونه کار های ما را دیدن کنید . آموزش مقدماتی سئو تا حرفه ی بدون نیاز دانش کدنویسی را از ما یاد بگیرید . 
 
در اینترنت وب سایت های ف
با یک نگاه اجمالی و کلی به مسائل مطروحه در معرفی ادیان در بخش های قبلی به چند نکته کلیدی برخورد میکنیم:خداانسانروح انساناعمال انسانمرگنتیجه اعمال
در واقع مجموعه اینها زندگی انسان را تشکیل می دهد.زندگی که سرنوشت انسان را رقم میزند و اساساً ادیان برای شناخت جهان،خدا،انسان و ارتقاء آگاهی های فردی در سایه این شناخت و ظهور این آگاهی در اعمال و رفتار انسان شکل گرفته اند تا بتوانند با تدوین یک برنامه متعالی ، آدم را به مقام شایسته خودش برسانند.م
حاضران به غائبان برسانند
 چشمه غدیر شاهد تحقق امری الهی برای مسلمانان یکتاپرست بود. دست ها بالا می رفت و آذرخش حسادت در قلب های حسودان فرو.
کجای این چشمه را با بدعهدی سیراب کردند که آن حسودان چون شوکران روییدند و به نابودی دین و فنای آخرت برخاستند!؟
لاسیفِ آن مرد را، کافران و مسلمانان شنیدند اما چگونه دین را به دنیا وانهادند؟
تپیدن قلبی عاشق، در بستری که هدف تیغ های آخته بود را به وضوح دیدند و در تاریخ ثبت نمودند؛ اما در عجبم از این جماعت ناس
 فروشگاه سلامت  کسب رضایت مشتریان خود را اولین عامل در اعتبار خود می داند؛ لذا با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه فروش- نصب –و خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات دستگاه شما در صورت نیاز آماده همکاری با تمامس هموطنان عزیز می باشد.فیلتر تصفیه آب خانگی در انواع دستگاه ها ترتیب و مراحل مختلف و عملکردهای متفاوتی دارند و قرار گرفتن این فیلترها به صورت اصولی پشت هم میتوانند آب آشامیدنی شما را تصفیه و به استانداردترین حالت برای سلامت بدن شما برسان
سعید معدنی، جامعه شناس طی یادداشتی با عنوان باید جایی باشد تا مردم صدایشان را به گوش مسئولان برسانند در روزنامه ایراننوشت:
 سه نوع حکومت داریم که در طول تاریخ یا در یک برهه زمانی مستقر می‌شوند. نوع اول حکومت‌هایی است که ارزشی برای جامعه قائل نیستند. این حکومت‌ها قبل از دوران مدرن و انقلاب فرانسه حاکم بودند. دراین نوع حکومت، حاکمان هیچ حقی برای مردم قائل نبودند. معیار، سخن حاکمان بود که قانون می‌شد. مردم هیچ حقی نداشتند مگر در استثنائاتی.
جهت کنترل روند درمان و مراقبت از ایمپلنت، بعد از جراحی تاریخ های مهمی وجود دارند که باید بیمار توسط دندانپزشک چکاپ ایمپلنت دندان انجام شود. زمان انجام معاینات ابتدا یک هفته بعد از جراحی و سپس دو تا سه ماه بعد از جراحی است.
 
 
 
عکس رادیوگرافی OPG یکی بعد از جراحی و سپس سالی یک بار باید گرفته شود و زمان ویزیت با خود به همراه داشته باشید. به منظور گرفتن نتیجه ی بهتر، به موقع برای ویزیت با مطب هماهنگ کنید.
بعد از انجام جراحی رعایت بهداشت و مراقبت
تعمیر کولر گازی در تمام نقاط تهران فوری
کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این دستگاه دمای اتاق را متعادل نگه میدارد و شما در این محیط نه احساس سرما مکنید و نه احساس گرما هوا متعادل است. اگر کولر گازی در محیط خانه یا محیط کار نباشد هوا گاه سرد و گاه خیلی گرم میشود و آن محیط طاقت فرسا میشود.
قبل هر فصل از سال باید کولر گازی را بازبینی و سرویس فصلی کرد تا دچار خرابی نشود. و با سرویس متناوب کولر گازی در کاهش مصرف انرژی میتوان تاثیرگذار بو
http://WWW.NEGARSKIN.IR
 
درمان میگرن
 
با شناختی که اکثریت ما داریم میگرن بیماری است که شامل نشانه‌هایی چون سردردهای شدید، استفراغ و حالت تهوع می‌باشد، افراد زیادی پس از تزریق بوتاکس برای از میان بردن چین و چروک‌های صورت خود در کمال تعجب دریافتند که بیماری آن‌ها (میگرن) بهبود پیدا کرده است.
 
به بیان ساده تر افرادی که از میگرن رنج می‌بردند پس از انجام تزریق بوتاکس به این پی بردند که میگیرن آنها به طور ناخودآگاه بهبود یافته.
 
پس از پی بردن به اتفاق
بعضی کتابها میتوانند؛در گفتن چیزهایی که میخواستیم بگوییم و نتوانستیم‌.مانند حرفی که "کاف" می زد:دو راه برای شناخت انسانها وجود دارد؛یکی کفشهایشان و دوم،کتابی که میخوانند؛این چیزهاست که سطح  آدمی را مشخص میکند.
کاف،آل استار قرمز میپوشید و با هولدن کالفیلدِ جروم دیوید سالینجر احساس برادری داشت.گاهی هم میگفت ذهنش به آشفتگی نوشته های کریستین بوبن است.کاف دیالوگ فیلمهای پیتر ویر را از بر بود؛خصوصا انجمن شاعران مرده اش را.و دیالوگی که سراسر ف
آب آشامیدنی قلیایی یک آنتی اکسیدان و ضد سرطان قوی است:
آنتی اکسیدان ها در برابر رادیکال های آزاد که منجر به بیماری و مشکلات متعددی می شود از بدن انسان محافظت میکند رادیکال های آزاد گروهی ازاتم ها هستند که میتوانند به سیستم ایمنی بدن ما آسیب برسانند و ان را ضعیف کند  هنگامی که سیستم ایمنی بدن انسان به ضعیف  میشود  در واقع  به خطر می افتد و میتواند منجر به عفونت و انواع بیماری ها از جمله  بیماریهای جزئی تا بیماری های جدی تر گردد. 

گروه تاسیسات
آب آشامیدنی قلیایی یک آنتی اکسیدان و ضد سرطان قوی است:
آنتی اکسیدان ها در برابر رادیکال های آزاد که منجر به بیماری و مشکلات متعددی می شود از بدن انسان محافظت میکند رادیکال های آزاد گروهی ازاتم ها هستند که میتوانند به سیستم ایمنی بدن ما آسیب برسانند و ان را ضعیف کند  هنگامی که سیستم ایمنی بدن انسان به ضعیف  میشود  در واقع  به خطر می افتد و میتواند منجر به عفونت و انواع بیماری ها از جمله  بیماریهای جزئی تا بیماری های جدی تر گردد. 

گروه تاسیسات
برونشیت: تعریف اصطلاحات موردنیاز
نایژه: لوله های بزرگتر هوا در ریه که هوا را از نای داخل می کند.
مژک ها: پیش آمدگی های نازک و مو مانند که در خط نای و نایژه قرار می گیرد. این مژک ها به جلو و عقب موج می خورند و خلط ها را در گذرگاه هوا حمل می کنند.
آمفیزم: یک بیماری بسیار جدی و کشنده مربوط به ریه ها.
نای: لوله هوا که هوا را از پشت گلو گرفته و به سمت نایژه می آورد.
عوامل:
برونشیت مزمن با استشمام موادی که نای و نایژه را اذیت می کند ایجاد می شود. ازجمبه متداو
به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، محققان آمریکایی در تازه‌ترین پژوهش‌های خود دریافتند، راه رفتن خطر ابتلا افراد به آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. پژوهش اخیر بر روی 182 نفر انجام شده و نتایج به دست آمده از آن به خوبی نشان می‌دهد، برداشتن روزانه 9 هزار گام به بهبود عملکرد شناختی مغز و کاهش ریسک بروز آلزایمر کمک می‌کند.  به گفته دانشمندان، ورزش کردن یکی از راه‌حل‌های ساده و مؤثر در رفع خطر بروز آلزایمر است که افراد از سنین جوان
امریکا سال 1911
وقایع داستانی بازی در سال ۱۹۱۱ جریان دارد؛ زمانی که آمریکا دستخوش تغییرات زیادی شده و زندگی غرب وحشی و بی‌تمدن مردم جای خود را به تکنولوژی‌های جدید و زندگی شهری داده‌اند. تغییراتی که طبعا نابودی گروه‌های خلافکاری و اعضای آن را به همراه دارد. بازی Red Dead Redemption شما را در نقش «جان مارستون» (John Marston) قرار می‌‌دهد؛ شخصیتی که سرنوشت آن در طول بازی شکل می‌گیرد و اتفاقات بزرگی برای او روی مییگیرهداچ ونلیدر
ورود جان مارستون
جان مارست
مدرنیته و نفسانیت امانیسم عامل تمام بدبختی بشر امروز است، نمونه بارز جنایت‌های مدرنیته کشتار‌های بی‌سابقه جنگ جهانی اول و دوم است و حتی این ویروس کرونا هم ریشه در آن دارد؛ که در آینده مشخص می‌شود جنگ جهانی سوم بوده است یا نه!
اسکافیلد و بلیک دو سرباز جوان انگلیسی در مأموریتی غیر ممکن باید با پیغام بردن برای گردان دوم جان ۱۶۰۰ نفر را نجات دهند. آن‌ها زمان بسیار کمی‌دارند و عقربه‌ها به سرعت پیش‌ می‌روند و آن‌ها باید خود را سریع‌تر به گر
سایت خرید و فروش کارگاه
یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که در ایران مردم برای خرید و فروش آن سعی بر تمرکز و دقت زیادی دارند خرید و فروش آپارتمان و یا هرنوع ملک و املاک دیگر  است که به علت تورم و دلایل بسیار دیگر قیمت آن به طور دقیق مشخص نیست و همین موضوع باعث شده تا مردم دچار سردرگمی شوند و به تنهایی نمی‌توانند برای ملکی که قصد خرید یا فروشش را دارند، قیمت بگذارند. به همین دلیل افراد به دفاتر مشاور املاک رو می آورند تا هم بتوانند مشکل قیمت را
برای بسیاری از والدین، کنترل کودک در زمان اتصال به اینترنت به یک دغدغه و مسئولیت روزانه تبدیل شده است. متاسفانه امروزه تعداد زیادی از کودکان به تلفن های هوشمند و تبلت ها دسترسی پیدا کرده اند. گاه دیده می شود کودکی که هنوز توانایی خواندن و نوشتن ندارد یکی از آخرین مدل های تلفن همراه در دست گرفته است. در اصل تلفن هشمند و تبلت حکم یک ابزار بازی برای کودکان دارد. والدین ادعا دارند که نمیتوانند در برابر خواست کودک برای داشتن یک تلفن هوشمند مقاومت
برج آسمان در اوکلند نیوزیلند برجی مخابراتی میباشد که ساخت این برج از سال 1994 آغاز و در سال 1997 پایان یافت.برج آسمان آوکلند با ارتفاع 328 متری، بلند ترین برج واقع در نیمکره جنوبی زمین محسوب میشود که 2000 تن تیر آهن ، 660 تن مصالح آهنی و 15000 مترمربع بتن در ساخت این برج استفاده شده است. هزینه ساخت این برج 50 میلیون دلار آمریکا برآورده شده‌است. به طور میانگین روزانه 1150 نفر از این برج بازدید به عمل می آورند. این بنا از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و گف
شهر سوال - جوانان و نوجوانان از نیروی سرشار و فوق العاده ای برخوردارند. این نیرو
اگر در زمینه های دیگر مورد استفاده قرار نگیرد و به صورت مطلوب از آن
استفاده نشود، با توجه به شرایط سنی آن ها در قالب امور جنسی و شهوانی ظاهر
خواهد شد. اگر جوانان و نوجوانان به کار مداوم عادت کنند و نیرو و توان
خود رادر این زمینه به مصرف برسانند تا حدودی از انحرافات اخلاقی و شهوت و
غریزه جنسی در آنان پیشگیری می شود.بخش مشاوره شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
همانگونه که انتظار می‌رفت، دیوان بین المللی دادگستری با صدور دستور موقت، از میانمار خواست به تعهدات خود وفق کنوانسیون منع نسل زدایی عمل کند. متن تصمیم دیوان پیوست است.اخیرا در مقاله‌ای به ابعاد مختلف قضیه حاضر پرداختیم و ازجمله پیش‌بینی کردیم که دیوان تقاضای دستور موقت را خواهد پذیرفت. مقاله مزبور اکنون در حال داوری است!
دومین نشست سه شنبه های حقوق بین الملل و ایران (که به انتخاب مخاطبان کانال تلگرام از این به بعد اختصارا سحبا نامیده خوا
سفر به تمام دنیا با تور کشتی کروز
 
شاید سفر با کشتی های بسیار مدرن و پیشرفته که می توانند به هر گوشه ای از کره زمین سفر کنند و تجربه ای بی همتا و منحصر به فرد را در اختیار افراد قرار دارند برای افراد بسیاری تنها یک رویا و یا آرزو باشد اما بد نیست بدانید که با شرکت در تور کشتی کروز می توانید به این رویا رنگ واقعیت بزنید و به این آرزو دوست داشتنی و جذاب دست پیدا کنید ، سفر با کشتی کروز برای هر فرد ماجراجو و جهانگردی می تواند سفری سراسر از لذت و هی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها