نتایج جستجو برای عبارت :

نفس عمیق هزارمش را میکشد

به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
یک کلاه و پیشبند آشپزی باید بخرم. بعدش شاید عکس آواتار رو عوض کنم :) فعلا شما خط‌خطی بودن عکس‌ها رو به بزرگی خودتون ببخشید.
از پریشب درگیر این وبلاگم. این سومین قالبیه که به تن وبلاگ می‌پوشونم. با قبلی خیلی سر و کله زدم سر فونتش، یکی از بلاگرهای محترم هم خیلی کمک کردن، ولی نشد که بشه. البته با این یکی راحت‌ترم و بیشتر دوستش دارم، ولی باز اسلایدرش کار نمی‌کنه. موبه‌مو دستورات رو اجرا کردم، ولی نشد. فعلا یه عکس گذاشتم که یک‌هزارمش دیده میشه، ا
گاهی اوقات حجم بالای امورات شخصی و خستگی و یا اتفاقات ناخوشایند در کار فرهنگی باعث میشه که دلسرد بشیم که صد البته نباید به این وسوسه های شیطانی گوش داد و بایستی پر قدرت و با توکل خدا ، به کار فرهنگی ادامه داد درواقع بسیجی باید خستگی رو خسته کنه...
 تو این لحظاتی که خستگی سعی داره آدم رو شکست بده ، شنیدن خبر های خوب میتونه آدم رو دلگرم و دوباره شارژ کنه.
یکی از بچه های مهدی یاوران که از کوچیکی توی این مجموعه بوده و الان ماشاء الله مردی شده ، برام
بعد از سیلی سخت ایران به آمریکا ، آیا کسی فکرش رو میکرد که ترامپ با اون همه هارت و هورت که آی من 52 نقطه رو میزنم و فلان اینطوری صحبت کنه ؟؟؟ ویدیوش رو گذاشتم تو نماشا ، از این لینک ( اینجا ) اگه صحبت هاشو نشنیدید ، بشنوید که چی میگه .
 
+ کنفرانس مطبوعاتی دونالد ترامپ در مورد حمله موشکی سپاه علیه یک پایگاه آمریکا در عراق سخنرانی کامل ( کلیک - همون لینک بالا )
 
خلاصه حرفهاش : همه چی آرومه ... من چقدر خوشحالم ، صلوات بفرستین ، هر چی بود تموم شد دیگه !
 
ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها