نتایج جستجو برای عبارت :

مروری بر فیلم «اسرافیل» ساخته «آیدا پناهنده»

 
«اسرافیل» فیلم تازه آیدا پناهنده است که سال گذشته با فیلم «ناهید» در جشنواره فیلم کن در بخش نوعی نگاه شرکت کرد.
تهرانی در فیلم تازه آیدا پناهنده
هدیه تهرانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پژمان بازغی و مریلا زارعی نقش آفرینی می کند. فیلمبرداری «اسرافیل» از اوایل آبان شروع شده است و در شمال کشور ادامه دارد.

ادامه مطلب
براساس تعاریف طرح شده در کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو:
+پناهنده از نظر منابع بین المللى، بیگانه اى است در کشور پذیرنده که به دلیل ترس از تعقیب و نیز نجات جان، مال و آزادى خود، به کشور دیگرى پناهنده مى شود.
+عنصر اساسى در علّت پناهندگى «ترس موجّه از تعقیب و آزار» است که تشخیص و احراز آن، با کشور پذیرنده است و آن کشور با بررسى همه جانبه در مورد دلایل درخواست پناهندگى، یا این دلایل را مى پذیرد و یا رد مى کند.
شرایط پناهنده برپایهٔ کنوانسیونِ پناهندگان، پنا
محمدرضا علیقلی از آهنگسازان پر کار آن سال‌های بود و برای یک فیلم جنگی معمولی به نام پناهنده موسیقی ساخته بود. در این میان این دو قطعه هم وجود داشت که شاید برای خیلی‌های مهم نبود اما برای من نوجوان دبیرستانی بارها و بارها تکرار شد و مرا به شعر حافظ و مولوی وصل کرد. اوهام هم در گام بعدی همین نقش را داشت.
امشب این موسیقی را بیت‌تونز شنیدم و تعجب کردم از کجا پیدا شده؟ و آیا کسان دیگری هم هستند چون من این موسیقی برای‌شان خاطره انگیز باشد؟
«پناهن
من تماما خواهشم و تمنا. ضعفم و خودسرانه بودن هایم. کسی را جز شما ندارم و نگرانیم را شما بهتر از هر کسی می دانید. بعد از روزهای متمادی طغیان کردن و ادب نداشتن، دیروز گفتم از هر جن و انسی که میترسم، شما مرا از آن کفایت می کنید‌. گفتم من پناه آورده ام، از بزرگی چون شما بعید نیست پناهنده را نپذیرد؟ از قدرتمندی چون شما بعید نیست که بگذارد پناهنده ی درگاهش آسیب ببیند؟ هر چه نگاه کردم دیدم راه ندارد پیش شما بود و نگران هم ماند‌. ترجیح دادم ماه های بیشم
امشب از اون شب هاس که دست و دلم به کاری نمی ره.
فقط می خوام با یه نفر حرف بزنم ولی اونی که باید،نیست...
با این که پروژه ی کاری رو باید تا چند روز دیگه تحویل بدم پنجره ها رو یکی یکی می بندم و کامپیوتر رو خاموش می کنم.
 
و از سر ناچاری به " سال بلوا " و عباس معروفی پناهنده می شم... اینم نوعی مخدره شاید...
سقف پیش ساخته
شرکت آذربتن تولیدکننده انواع سقف‌ های پیش‌ ساخته بتنی و دیوار پیش‌ ساخته در سراسر کشور می‌باشد. سقف‌ های بتنی پیش‌ ساخته را می‌توان برحسب نوع کاربرد به چند دسته تقسیم کرد:

سقف پیش‌ ساخته دابل تی
سقف هالوکور پیش‌ ساخته
سقف پیش‌ ساخته سوله (سقف شیبدار)

سقف پیش‌ ساخته سوله
مناسب ترین سقف برای ساخت سوله بتنی پیش ساخته. برای ساخت سوله بتنی پیش ساخته باید از سقف های پیش ساخته نیز استفاده نمود که پروژه با هزینه اندک و در کمتری
گناه عقل رو زایل می کنه 
دوری از خدا عقل رو زایل می کنه
 
 
مواظب خودت باش اول، که پاک بشی
دوم، مواظب ارتباط با افراد دیگه باش، که آدما به اقتضای حال و باطنشون با تو رفتار می کنن .. یکی از چالش ها برای کسایی که می خوان در مسیر باشن، اونم مسیر قرب به خدا، اینه شناخت از دوست و دشمن داشته باشن .. و در ارتباطاتشون گمراه نشن .. و هر لحظه پناه ببره به خدا .. 
 
الهی چه پناهی بهتر از تو جستجو کنم .. بل الله مولئکم و هو خیرالناصرین
 
«اسرافیل» بیشتر از آنکه قصه سفر و رفتن باشد، قصه ترک کردن است. قصه رها کردن. «آیدا پناهنده» کارگردان اسرافیل، با این فیلم و فیلم قبلش «ناهید» در حال تثبیت خود در زمینه پرداختن به زندگی زنان است. و اگر از من بپرسید می گویم در حال تثبیت خود در کارگردانی زنانه است. توجه به جزئیات، نشان دادن حس های زنان با قاب بندی­ های ساده دوربین و بازی حسی بازیگران(مثل جایی که «ماهی» دلش خیره دست «پیمان» به دستگیره ماشین می شود) و پرداختن به لایه های زیرین حسی،
بهش میگم ای دل بدبخت من آخه چته....همه رمبیدگیت از دو سه روز دیرتر دانستن ماجراست؟ میگه نه ای شعور کور من آخه این درد چهار بعدی رو باید با تمام زجرش بچشی تا بفهمی اینجا بیشتر از یکی دو تا قطعه با هم جور نیست. لعنت خدا بر قوم ظالمین. چرا باید این توی کاسه ما گذاشته میشد؟
می فرمایید امتحان است؟ هست اما فقط امتحان نیست. مجازات هم هست. مجازات چه؟ خودم را آخر از همه خواهمم بخشید حالا که کل دنیای من بهم می ریزد. دیگر هیچ نمی دانم و به دامن هیچ کس پناهنده
فرارو - امیر هاشمی‌مقدم؛ دیروز برای کاری به سفارت ایران در آنکارا رفته بودم. مرد پریشانی آمده بود و می‌گفت برادرش به همراه زن و بچه، دو سالی می‌شد درخواست پناهندگی داده و در ترکیه زندگی می‌کردند. چون روند بررسی پرونده‌اش به درازا کشید، شش ماه پیش زن و بچه را تنها گذاشت و به یکباره و غیرقانونی رهسپار غرب شد. اما هیچ خبری از او ندارند. اصلاً نمی‌دانند از خاک ترکیه بیرون شده یا نه. در این مدت هم زن و بچه‌اش بی‌تابی می‌کنند و هم مادر پیرش یک چ
با سلام و تسلیت محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار مشهد و به طور خاص قوم با غیرت و وفادار خاوری فردا ان شاالله با حضور در مراسم وداع با سردار رشید و شهید کشور اسلامی و عزیزمان ضمن تکریم مجاهدات و فداکاری این عزیز بار دیگر با صلابت در مسیر آرمانهای اسلامی خودمان اعلام حضور میکنیم .
با تقدیم ادب جواد پناهنده
مشاهده مطلب در کانال
 
مستندی از سیبری میدیدیم با نام "روسیه از فراز درختان" با فیلم برداری هوایی از مرزها و شهرهای شمال روسیه.
پدربزرگم، در باکو به دنیا آمده. در آغوش خانواده ای که حالا فرزند آخرش را میدید. وقت قحطی. هرکه جربزه داشت فرار میکرد به کشور شورا ها. باکو بهترین جا برای یک آذری بود.
دوسال به زبان روسی، مدرسه رفت.
وقتی هنوز نمیتوانست چهار را در هفت ضرب کند، شوروی دیگر پناهنده نمیخواست.
هر روز اطلاعیه میدادند که مهاجرین و پناهنده ها اخراج ند. هرروز مامور به
دیوار پیش‌ ساخته
بیش از یک قرن است که از دیوار پیش‌ ساخته در صنعت انبوه‌سازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌گردد. استفاده گسترده از این پانل‌های پیش‌ ساخته به زمانی برمی‌گردد که کشورها می‌خواستند در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه بناهای ویرانه جنگ جهانی دوم را بازسازی کنند.
دیوار پیش‌ ساخته بتنی
دیوارهای پیش‌ ساخته بتنی که در دو نوع یکرونما و دو رونما تولید می‌گردند، قابلیت احداث دیوار با ارتفاع‌های مختلف را دارا می‌باشند. سرعت ن
ساختمان های پیش ساخته یکی از متدهای جدید ساخت و ساز است که باعث می شود خانه ها سریعتر ساخته شوند . 
عبارت پیش ساخته به ساختمان هایی گفته می شود که تمامی قطعات و قسمت های آن از قبل توسط کارخانه ها ساخته شده باشد و  هنگام ساخت نهایی به محل مورد نظر مشتری منتقل شده و منتاژ و نصب می گردد .
ساختمان های پیش ساخته انواع متفاوتی از جمله فولادی، بتنی و … دارند که بسته به متریال استفاده شده در ساخت آن ها کاربردها و قابلیت های متنوعی را در اختیار صاحبان
ساختمان های پیش ساخته یکی از متدهای جدید ساخت و ساز است که باعث می شود خانه ها سریعتر ساخته شوند . 
عبارت پیش ساخته به ساختمان هایی گفته می شود که تمامی قطعات و قسمت های آن از قبل توسط کارخانه ها ساخته شده باشد و  هنگام ساخت نهایی به محل مورد نظر مشتری منتقل شده و منتاژ و نصب می گردد .
ساختمان های پیش ساخته انواع متفاوتی از جمله فولادی، بتنی و … دارند که بسته به متریال استفاده شده در ساخت آن ها کاربردها و قابلیت های متنوعی را در اختیار صاحبان
♦️جلسه پرسش و پاسخ ‌و سخنرانی
جناب آقای حسین تازه حسن
جناب آقای علیرضا اسلامی نژاد
جناب آقای جواد پناهنده
خانم سمیه سادات ابراهیمی
♦️کاندیداهای ائتلاف بزرگ خاوران
دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ بعد از نماز مغرب و عشا
مکان: شهرک شهید رجایی ، حر ۹ ، نبش معقول ۴۰ ، مسجد محمدی
#ائتلاف_بزرگ_خاوران
#مسجد_محمدی
#شهرک_شهیدرجایی
#قوم_بزرگ_خاوری
لینک گروه حامیانhttps://t.me/lest_khavariha
[عکس 640×640]
مشاهده مطلب در کانال
دونالدترامپ رسانه هارامقصرمیدیددرهربخشی اززندگی اورسانه هابودندکه میامدندمیگفتندچه اقدامی بهترهست وچه اقدامی بهترنیست.اینکه رسانه هامیگفتنداومجنون است که مکانی راجهت زجردادن افرادمهاجری میسازدکه عموم آنهانتیجه جنگ های نژادپرستانه وقومی مذهبی بوندودرواقع پناهنده به ایالات متحده شده بودندکه عضوشواری امنیت بودوواحدپولی آن نقش اثرگذاررابرزندگی این افرادداشت بصورت کامل موجب ناراحتی عصبی اومیگردید.
همیشه میگفت هیچ کشوری به هیچ معا
دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق محصول 1399 اثری از آیدا پناهنده, دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نسخه قاچاق

ادامه مطلب
مکان های پر انرژی مخصوص فضاهای کاری با فعالیت بالا...
شرکت بزرگمهر ساختمان های پیش ساخته کارگاهی با دارای فضای کاری، استراحت مناسب و انرژی دهنده تولید می نماید.
از ویژگی های خاص ساختمان های پیش ساخته بزرگمهر در مشهد این است که هر یک از آنها دارای سازه های قابل اطمینان می باشند می توان از امکان تولید در زمان کوتاه، برپایی در محل، برپایی سریع و قیمت های مقرون به صرفه نام برد.
ساختمان های کارگاهی تولید شده با استانداردهای بین المللی توسط شرکت
جالبه توی ایران،
میبینی یه عده حاضرن حتی تو کونشون بذارن، که برن کشورایی مثل المان پناهندگی بگیرن،
ازونورم کسخلا فکر میکنن دخترای به لوند (بلاند)، منتظرن این کس مشنگا برن المان و هلند و اینا با اون کیرای سه سانتی متری و کله های کچلو و قیافه های مریض و درب و داغونشون، مثلا برن چشم این دخترا رو روشن کنن. 
 
بعد اون مشنگایی که رفتن المان پناهنده شدن اغلب با کیس هاشون موافقت نشده، نهایتا یا با یه پیر پاتالی (مثلا یکی از فامیلای دوست من که یه پسر 22
باید گفت که ساختمان های پیش ساخته، نسبت به ساختمان های سنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند و می توانند بسیار متنوع باشند .
ساختمان های پیش ساخته مدارس در مقایسه با ساختمان هایی که از آجر و ملات ساخته شده اند، سریعتر ساخته می شوند .
هنگام توجه به گسترش مدرسه، هزینه همیشه در صدر نگرانی ها قرار دارد . کلاس های درس و دفاتر پیش ساخته معمولاً نسبت به ساختمان های سنتی از لحاظ طراحی و ساخت بسیار مقرون به صرفه تر هستند .
نکته خوب در مورد کلاس های
میدونین
گاهی وقتا عطش هموطنانم رو برای رفتن به خارج درک میکنم
اگه ما از بچگی 5 تا کشور خارجی سفر میکردیم تصویر درست تری به دست میاوردیم و دم به دم ادم پناهنده نمیشدن که هر جور تجاوز بکنن بهشون و بلا هم سرشون بیارن و خانومشونو جلوی چشمشون ترتیبشو بدن و اینام باز بگن المان جای خوبیه!
مثلا فکر کن من یا فاطمه یا هرکس
چقدر خوب میشد اگه ما خونه پدر و مادرمون بودیم
و همزمان خیالمون هم راحت بود که ای ول میتونیم هر وقت هرجا خواستیم بریم یا سفر کنیم یا زن
به تازگی یک انسان خلاق یک موتور سیکلت برقی را با نام NERA ساخته است که تمام قتعاتش با پرینتر سه‌بعدی ساخته شده است.
تمام بخش‌های این وسیله نقلیه از جمله چرخ‌های آن.
البته این موتور سیکلت در حقیقت یک نمونه اولیه است.
موتورسیکلت مذکور از ۱۵ قطعه پرینتی ساخته شده و با یک موتور الکتریکی کار می‌کند. باتری این وسیله نقلیه در بدنه آن کار گذاشته شده است. همه قسمت‌های موتورسیکلت به غیر از اجزای الکتریکی آن از جمله تایرها و چارچوب، قسمتی که چرخ و محور
از آن جایی که بسیاری از ساختمان های ویلایی در مناطق روستایی و بکر ساخته می شوند ممکن است حمل و نقل و دریافت مواد و … در این امر مشکل ساز و سخت باشد که این موضوع باعث افزایش هزینه ها و طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک می گردد . ساختمان پیش ساخته ویلایی یکی از پاسخ های ممکن و امیدوار کننده برای کاهش هزینه های این گونه ساختمان ها و کاهش روند ساخت و ساز است .
برای ساخت ساختمان های پیش ساخته ویلایی، در یک فضای از پیش تعیین شده د
سپتیک پیش ساخته
در محل هایی که فاقد شبکه فاضلاب شهری باشند و جنــس زمین هم قابل نفوذ نباشد یا اینکه سطح آب بالا باشد برای دفع فاضـلاب ساختمانهای مسکونی ،ادارات، رستورانها و...… و حـتی مدارس از سپتیک تانک استفاده  می نماییم ، اولین سپتیک تانک اجراء شده در آمریکا  در سال 1876 بوده اگر چه” لوئیـس مورایس” از وسول فرانسه اولین کسی بودکه این اختراع را در سال 1881 ثبت کرد و اختراعش اعتبار یافت ولی پـــره های جریان که عمل میزان کردن جریان فاضلاب را بر
سپتیک پیش ساخته
 
استفاده کردن از بتـــن برای ساخت سپتیک تانک بتنی پیش ساخته
بتن بیشترین کاربرد را در مصالح ساختمانی دارا می باشد . ویژگی بارز بتن ارزان بـــودن و در دســترس بودن مواد اولیه آن می باشد . لازم بذکر است که تولید انواع بتن با استفاده از حرارت، بخـــار، اتوکلاوم، تخلیه هوا، فشــار هیدرولیکی ویبره و قالــب صورت می‌گیرد. بتن به طور کلی محـصولی است که از ترکیب آب با سیمان آبی و سنگـدانه‌های مختلف در اثر واکنـش آب با سیمان در شرایـ
سرش را خم می کند سمتم و لباسم را چک می کند: دقت کردی مردم همش بهت نگاه می کنن؟
با شیطنت می خندم: شاید چون خوشتیپم؟!
درحالیکه به روبه رو خیره شده: وقتی کسی بهم خیره میشه مضطرب میشم. همش فکر می کنم پشت لباسم خونی شده.
یاد وقت مدرسه افتادم. همیشه برگشتنی چندبار باید پشت لباسش را چک می کردیم و بهش اطمینان میدادیم که تمیز است.
: هرچند که لباس معمولی پوشیدم.
سرش را تکان می دهد: درسته.
 
.
نشسته ایم کنار فواره.
: به نظرت قبول میشیم؟
دوباره لودگیم عود می کن
ما تن فروشان عصر مدرن, که روحمان را چوب حراج زدیم برای رسیدنِ مدیرانمان به رویاهایشان به پشیزی حقوق. رقصیدیم به هر سازِ کوک و ناکوکِ به ثروت رسیدگانِ بی منطق، به فرمانِ نخ های دستانِ عروسک گردانِ دنیای دیوانه و چوبِ تن پروری هایمان را خوردیم از سِرِ سرخوردگی های این سیکلِ معیوبِ سرگردان. از هراسِ این طوفان بی پایان، پناهنده شدیم به ساحل امنِ فرمان پذیری ها.
ما افول درخششِ تک تک آرزوهای نوجوانی را به چشم خویش دیدیم که گویی یکی یکی رنگ می بازن
ما تن فروشان عصر مدرن, که روحمان را چوب حراج زدیم برای رسیدنِ مدیرانمان به رویاهایشان به پشیزی حقوق. رقصیدیم به هر سازِ کوک و ناکوکِ به ثروت رسیدگانِ بی منطق، به فرمانِ نخ های دستانِ عروسک گردانِ دنیای دیوانه و چوبِ تن پروری هایمان را خوردیم از سَرِ سرخوردگی های این سیکلِ معیوبِ سرگردان. از هراسِ این طوفان بی پایان، پناهنده شدیم به ساحل امنِ فرمان پذیری ها.
ما افول درخششِ تک تک آرزوهای نوجوانی را به چشم خویش دیدیم که گویی یکی یکی رنگ می بازن
خانومه تو پارک، در حالی که لیلی هاپو هاپو گویان خودش رو به سگش رسانده و نازش می‌کرد، با لبخند ازمن پرسید که کجایی هستیم.
گفتم: ایران
گفت: پناهنده‌اید؟
گفتم: نه، همراه همسرم آمدیم که اینجا کار می‌کند، برای یک شرکت آلمانی :)
از آنجا که من و لیلی همچنان سگ زیبایش را نوازش می‌کردیم، مکثی کرد و ادامه داد: جالبه شما یا دخترتان با سگ مشکلی ندارین، تا جایی که می‌دونم در کشورهای اسلامی سگ نجس محسوب می‌شود...
گفتم: در تهران، دخترم را می‌بردم مدرسه طبی
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
گسترش تکنولوژی در مصالح ساختمان سازی نیز رخنه کرده است. قطعا نمی توان از مصالح ساختمانی جدید چشم پوشی کرد. ساندویچ پانل ها نوعی از پشرفته ترین مصالح ساختمانی هستند و به قدری کاربرد دارند که نمی توان وجود آن ها را نادیده گرفت.
دیوار پیش ساخته
دیوار پیش ساخته، دیوار هایی هستند که از مواد محکم و عایق ساخته شده اند که در سازه های صنعتی و غیر صنعتی کاربرد دارند و معمولا هم به راحتی نصب می شوند. البته نا گفته نماند که یکی از جدید ترین مصالح ساختمان
* ساخت ویلای پیش ساخته ساندویچ پانلی
* ساخت مدرسه پیش ساخته ساندویچ پانلی
* ساخت ساختمان های اداری پیش ساخته
* ساخت مسجد و نمازخانه پیش ساخته
* ساخت بیمارستان صحرایی پیش ساخته
* ساخت دفتر مدیریت و تجهیز کارگاه پیش ساخته
* ساخت کمپ زائر و کمپ اتباع بیگانه به صورت پیش ساخته
* ساخت ساختمان اداری واحد های صنعتی به صورت پیش ساخته
* ساخت درمانگاه و مرکز درمانی به صورت پیش ساخته
* ساخت سرویس بهداشتی پیش ساخته
* ساخت حمام پیش ساخته
* ساخت یک یا چند واحد جد
پیش بینی سیاست،
از اول هم برای من دشوار بود.
ولی این روزا به قدری برام پیچیده شده،
که پلکها و ابروهام همیشه میریزه هر وقت که اخبار سیاسی میخونم.
یادمه مفسرین بزرگ ایرانی و غیرایرانی میگفتن که کاناداییا (احتمالا منظور خود ایرانیای کانادا بودن) میخوان به محافظه کارها رای بدن،
و عمرا اگه به لیبرال ها رای بدن.
امروز حزب محافظه کار در اقدامی از جاستین ترودو (که از لبیرال هاست) و نخست وزیر کنونی کاناداست، حمایت کرد،
و پشمهای من ریخت. ترودو حداقل ظا
قالب بتن پیش ساخته
برای ساخت یک سازه در بخش های مختلف آن نیاز است تا قطعاتی در فرم های مختلف ساخته شود برای مثال تیرها یا جداول کنار خیابان ها و نیز برای ساخت فاضلاب ها و لوله های سیمانی و موج شکن ها نیاز است تا از نوعی قالب بتن که  قالب بتن پیش ساخته نام دارد استفاده کرد که به وسیله آن اجسامی با زوایای غیر قائم و دارای منحنی ساخت استفاده کرد. 
از این رو می توان گفت قالب بتن پیش ساخته انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی برخی از این قالب های از
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
امروزه افراد به دلایل متنوع خواهان استفاده از ساختمان های پیش ساخته هستند بدین منظور فروش خانه پیش ساخته دست دوم در بین افراد رواج یافته و آنان با توجه به شرایط ساختمان ها اقدام به خرید می نمایند.
 
 
خانه پیش ساخته دست دوم در حقیقت همان منازل پیش ساخته هستند با این تفاوت که قبلا کسی از آنها استفاده کرده است ولی با رعایت اصول و قوانین مربوط به منازل پیش ساخته، خانه های پیش ساخته دست دوم می تواند کارایی منازل پیش ساخته دست اول را داشته باشد.من
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
 محسن چریک با افراط گری تمام ، هنرمندان مارا خانه نشین میکند_به قول رائفی پور_
اسرائیل،انقلابیون را به افراطی گری متهم می کند
محسن چریک به اسرائیل پناهنده‌ میشود،اسرائیل که منتقد رفتار محسن چریک بود اورا تحویل می‌گیرد و به او تریبون میدهد.
محسن چریک بعد از خانه نشین کردن هنرمندان و ترسیم چهره ای خشک از ایرانیان انقلابی،به تخریب مقام معظم رهبری همت می گمارد
خیلی عجیب است
تهدید می
ویلای پیش ساخته 50 متری
ویلای پیش ساخته 50 متری گروه صنعتی مدرن کانکس از دیگر محصولات خوب ، ارزشمند ، با کاربرد بسیار بالا و پر فروش میباشد. کاربری کانکس ویلایی به گونه ای است که یک خانواده با جمعیت کم ، سه یا چهار نفری میتوانند از آن به راحتی استفاده کنند ، همانند یک سوئیت زیبا با تمام امکانات داخلی که در آن تعبیه شده است. به صورت معمول کسانی از ساختمان پیش ساخته 50 متری استفاده میکنند که سرعت زمان ساخت برای آنها اهمیت زیادی دارد و همچنین بحث ق
آقای عراقچی در تازه‌ترین شاهکارشون فرمودن آمریکا که با ما فشار بیاره، باید افغان‌ها رو از کشور اخراج کنیم آقای عراقچی، شما احتمالا درد پناهنده بودنو نمیدونی، ویزای مالی داری به حال
احتمالا هرگز افغان های ایران هارو از نزدیک ندیدی و نمیدونی اون پنج ملیون نفری که میگی چندنفرشون تو همین خاک نکبت زده به دنیا اومدن
وقتی با دهن پرباد میگید ما برای افغان‌ها هزینه کردیم خبر ندارید آموزش رایگان برای افغان‌ها که حکم رهبر انقلابتونه هنوز یه جوک
بذار دقیقا بهت بگم.
من دختری ام که 
دوستی هاش پایدار نیست یا خیلی کم رنگ میشه.
بیشتر اوقات همه جا یکم خجالتی و مظلوم بنظر میرسه که این یکی یه ذره داره بهتر میشه.
دوست صمیمی هاش کم هستن.
همه جا یکم خسته و بی حال بنظر میرسه.
آرومه.
گاهی اوقات میترسه.
بیشتر پسر هارو قبول نداره و خب هر پسری رو نمیپذیره.
کم بود پدر داره.
به آفایون سن بالا حس داره چون فکر میکنه میتونن پناهنده ش باشن همین.
و جدیدا این تفکرش داره از بین میره
احمق هست. تو روابط
تو جمع های جدی
میگفت قوی اگه بشکنه دیگه نمیشه شکسته هاشو جمع کرد
یامریض میشه
یادیوونه میشه
یا خودشو از بین میبره...
 
پ ن:من همشو امتحان کردم ،راستم میگفت دیگ نمیشد چسبوند
اما میشد دوباره از نو ساخته شد با تکه های جدید
میخوام از نو ساخته بشم
 
پ ن۲:خدایا کمکم کن❤
بنظرم همه مراسمی که برای جذب انرژی مثبت و نیل به سعادت و شادمانی به دست بشر مستاصل ابداع شد، در جای خود مغتنم هستند. از دفترچه‌های شکرگزاری و جملات تاکیدی و مراقبه و یوگا و غیره. اما یک کتاب کوچک منتخب مفاتیح الجنانینی داریم که هربار به سراغش می‌روم، متحیرم می‌کند. جملات اینقدر کاملند که آدم را از هر حرف دیگری بی‌نیاز می‌کنند. شسته و رفته و درست. معقول و حساب‌شده. بعد هربار نیت می‌کنم که بیشتر به این کتابچه پناهنده شوم، اما امان از بشر فرا
در بلندترین نقطه‌ی رشته‌کوه «شاسکوه»، مقبره‌ی دو امام‌زاده، وجود دارد. ارتفاع این رشته‌کوه از سطح دریا، 2823 متر است که «بام منطقه‌ی زیرکوه» محسوب می‌شود.
از شهر قاین به‌طرف زیرکوه تا کلاته‌شیخعلی قدیم، حدود 60 کیلومتر، فاصله است. از این روستا تا مزار، بیش از 2 ساعت راه است. رفتن به مزار، به‌علت صعب‌العبور بودن و شیب تند، مشکل است و به‌علت سردی هوا در فصول دیگر سال، فقط در تابستان، زائران به زیارت می‌روند.
در روبه‌روی قله‌ی مزار شاسکو
امشب داشتم به این فکر میکردم که اگر حضرت مسیح با یک روانشناس مناظره علمی میفرمودند چقدر روانشناسی امروز، امروزی نبود. فکر میکنم اگر هر کدام از ما حالتشان را بر خودمان تصور کنیم از خود بیخود میشویم. بدخواهی دیگران در بیست و پنج سالگی ایشان را به سوی خدا فرستاد. مادر پاک سرشت و پارسای ایشان تاثیرات روانی و روحانی فراوان بر ایشان داشتند و راه نبوت را محکم کردند. من خوانده ام که ایشان ازدواج نکردند. روح متعالی و بزرگ ایشان عشق به خداوند را سرلوحه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
 
 
Qurp yorum یک گروه قدیمی بیست ساله است که حدود چهار صد شکایت قانونی ازش شده و انگ کمونیستی و جدایی طلبی و همکاری با گروهکهای تروریستی به این گروه زده شده بود و چند نفر از اعضا گروه به کشور دیگر پناهنده شده و چند نفر در زندان و سه نفر برای اثبات حقانیت و آزادی باقی اعضا و اجازه کنسرت گذاشتن روزه مرگ گرفتند.Helin bolek بعد از گذشت 288 روز از زوزه مرگ میمیرد.Mustafa kocak بعد از گذشت297  روز از روزه مرگ میمیرد.و من هر روز عکس های Ibrahim gokcek را نگاه می کردم و نوازششا
تری دی پانل یک المان پیش ساخته متشکل از یک هسته عایق که یونولیت نام دارد تشکیل شده بین دو شبکه ساخته شده از مفتول و اعضای خرپایی قرار گرفته که دو شبکه فلزی را به طور مناسبی به هم وصل می‌کند.
مشخصات فنی :
شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵×۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوشش‌های بتنی از حداقل ۳ سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.
اما باقر ع فرمود عصای موسی از ان ادم ع بود ه بشیعیب رسید وسپس بموسی بن عمران رسید ان عصا نزد ما است و اندکی پیش نزدم بود و. مانند وقتیکه از درختش باز شده سبز است وچون از او باز پرسی شود جواب گوبد وبرای قایم ما ع اماده گشته  است آو با ان همان کار که موسی مبکرد انجام دهد وان عصا هراس اور است ک ساخته های نیرنگی جادو گرانرا میبلعید وبهر چه مامور شود انجام دهد چون حمله کند هرچه بنیرنگ ساخته اند میبلعد و برایش ووشعبه باز شود که یکی در زمین و دیگری در سق
پس از هزار بار کلنجار رفتن با خودم، تصمیم گرفتم برایت بنویسم تا شاید آدم بشوی یا اگر نشدی، لااقل هیولا نشوی، هندجگرخوار نشوی. نوشتن برایت را انتخاب کردم تا لبخندِ روی لب کسی بشوی و طوری نشود که روزی به خودت بیایی و ببینی اشک گوشه‌ی چشم آدم‌ها و بغض نشسته بر گلویشان شدی.
از من بشنو که هیچ‌وقت، به هنگام تنهایی‌ات شادمهر گوش نکن. وقتی تنها قدم میزنی شادمهر گوش نکن. وقتی تنها در خیابان‌های عجیب تهران قدم می‌زنی، شادمهر گوش نکن. 
در گوشت می‌خو
این خودروی برقی کوچک توسط محققان هلندی طراحی شده و قرار است طبق همین طرح مفهومی نیز ساخته شود. جنس بدنه این خودرو از نوعی کامپوزیت سازگار با محیط زیست خواهد بود. خود این کامپوزیت نیز از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده از اقیانوس ها ساخته خواهد شد.
 
شاسی این خودرو با نام لوکا (Luca) از نوعی مواد ترکیبی شامل پلی اتین ترفتالات(PET) اصلاح شده بهمراه کتان ساخته خواهد شد. جنس بدنه نیز از ترکیب پلی اتین ترفتالات و زباله‌های خانگی ساخته خواهد شد. قاب جلو
نوعی حصیر ژاپنی که از ساقه ی برنج ساخته می شد ، و کف پوش استاندارد خانه های ژاپنی محسوب می شود .تاتامی در اندازه های استانده حدوداً با ابعاد ۱۸۰×۹۰ سانتی متر ساخته می شوند و مساحت کف ساختمان را با تعداد تاتامی هایی که در آن جای می گیرد ، اندازه گیری می کنند.
مزایای استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی از سال هاست بر همه سازندگان و پیمانکاران آشکار شده است. این قطعات بتنی پیش ساخته با کمتر کردن زمان ساخت در ساختمان سازی جایگاه ویژه ای کسب کرده است. شاید در وحله اول استفاده از این قطعات پیش ساخته هزینه بر به نظر بیاید اما با کاهش زمان بهره برداری از پروژه و کیفیت بالایی پروژه استفاده از این قطعات بتنی را کاملا توجیه میکند .
 
ادامه مطلب
این روزها با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران و تورم سرسام‌آور بخصوص در صنعت ساختمان  خریداران  مسکن سعی میکنند تا حد ممکن هزینه های خود را کاهش بدهند 
با توجه به این شرایط امروز و رقابت کسبه برای فروش محصولات ارزان قیمت کابینت های پیش ساخته انتخابی جذاب برای خریداران محترم است
در این پست ما چند نمونه از این سبک از کابینت ها را که با ام دی اف ایرانی معمولی ساخته شده 
برای شما دوستان به نمایش گذاشتیم
 

ادامه مطلب
#گی_دو_موپاسان در #داستان_کوتاه #والترشنافس یک بحث تا حد زیادی کلیشه را مطرح می کند اما با افزودن تعارضات زیاد، مخاطب را با خود پیش می‌ برد.‌ روایت پیرامون شخصی به نام والترشنافس است، سربازی خپل و ترسو که خودجوش و از سر میل پا به میدان جنگ می گذراد و در برهه ای از زمان همه چیز از دست می رود و محاصره می شوند. داستان پیرامون ارزش است، یعنی این که اولویت ارزش های یک انسان به چه صورت باید باشد. سرباز این داستان با این ارزش که برای یک مملکت و طیف فکری
ساختمان پیش ساخته فلزی نسبت به سایر ساختمان های پیش ساخته مزایای بیش تری دارد . آن ها مناسب برای هر پیمانکار و یا سازنده ای هستند که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و سفارشی برای ساختمان های خود هستند . در نتیجه، تقاضا برای این ساختمان ها در حال افزایش است .
زیبایی این ساختمان ها در این است که هر ساختمانی که تصمیم به ساخت آن را بگیرید، تمام مواد به طول و عرض دقیق در انبار بریده می شوند و آماده برای مونتاژ به مکان شما منتقل می گردن
1
احساس استیصال می کنم. تامین بدیهی ترین نیازهای بشر اینجا ناممکن شده. اینترنت چندروزه قطع شده و دیروز برای پیدا کردن یه مقاله دو ساعت کل هاردم رو زیر و رو کردم به این امید که قبلن دانلودش کرده باشم. اینکه تو خبرها می بینم یه نفر گفته وصل شدن اینترنت قطعیه حالم رو بد می کنه! اصن فرض امکان قطع دائمی اش باید به عقل خطور نکنه نه اینکه یه نفر بیاد تکذیبش کنه! خاک برسرمون که مشکلمون همچنین چیزیه!
2
عصرایران رو باز می کنم. دومین خبر پربازدیدش تا ظهر امر
ویلای پیش ساخته 84 متری
 
ویلای پیش ساخته 84 متری محصولی از گروه شرکت بزرگمهر می باشد که مناسب برای خانواده های چهار تا شش نفره با دو اتاق خواب بزرگ بوده که می توان از آن در باغ ها و ملک های خصوصی بجای استفاده از روش ساختمان سازی استفاده کرد. امکانات ویلای پیش ساخته 84 متری این ویلا دارای دو اتاق خواب با کمد دیواری، یک آشپز خانه بزرگ به همراه کابینت ، گاز صفحه ای ،سرویس بهداشتی حمام و توالت فرنگی وشرقیتمامی درب و پنجره های این پیش ساخته از  جنسupvc
آموزش تایپوگرافی چهره :
76. پرتره اوتادا حکارو تایپو: - این تصویر مبتنی بر متن شگفت انگیز توسط Ashed Dreams ساخته شده است.
77. پرتره B.A: - این تایپوگرافی شگفت انگیز پرتره توسط CaptainBoneDaddy ساخته شده است. طراح برای این اثر هنری متن متن از متن "با مادر خود درست رفتار کن" استفاده کرد.
78. ما از کلمات تایپی شده ایم: - این اثر هنری تایپوگرافی توسط Sunfairyx ساخته شده است. طراح گرافیک از Adobe Illustrator CS و 16 متن مختلف برای تولید پرتره متن استفاده کرد.
79. در خاطره استیو: - این پرتر
سلام کاربران گرامی فکر نکنید درحال ساخت بازی هستیم و میدونم کمی وقت برده ولی بازی سه روز پیش ساخته شده و در حال کاربا سرور و دیتا بیس و این چیزا هستم که اصلا کار راحتی نیست همونطور که میدونید میخوام امتیازاتون بدون نیاز به گوگل پلی برای همیشه تو هاستم ذخیره بشن برا همین دیر کردم وگرنه سه روز پیش میتونستم تو مایکت بازیم رو منتشر کنم لطفا شکیبایی خود را حفظ کنید
نام کتاب: #بوف_کور | نویسنده: #صادق_هدایت | #موسسه_مطبوعاتی_امیر_کبیر | ۱۲۸ صفحه.در اینجور مواقع هرکس به یک عادت قوی زندگی خودش، به یک وسواس خود پناهنده می شود: عرق خور می رود مست می کند، #نویسنده می نویسد، حجار سنگتراشی می کند و هرکدام دق دل و عقده خودشان را بوسیله فرار در محرک قوی زندگی خود خالی می کنند و در این مواقع است که یک نفر #هنرمند واقعی می تواند از خودش شاهکاری بوجود بیاورد..این احتیاج به #نوشتن بود که برایم یکجور وظیفه ی اجباری شده بود. م
ساختمان های پیش ساخته از اجزای زیر تشکیل شده اند :
- فونداسیون : فونداسیون این نوع ساختمان ها از نوع مقاوم ،سریع الاجرا ، سبک و کم هزینه بوده و ترکیبی از شاسی کشی فلزی و بتن است .
- دیوارها : در این گونه از ساختمان ها ، از ساندویچ پانل های باربر به عنوان عنصر سازه ای و عنصر جداکننده فضاهای ساختمان استفاده شده است .
- کف :  سیستم کف این ساختمان ها با تیرک های فرعی ، دک فلزی و بتن غیر باربر سبک تامین می شود .
- سقف : سیستم باربر سقف از نوع خرپا فولادی م
ماهت آغاز شد و غرق در احسان شده‌ام
سفره‌ات پهن شد و شامل غفران شده‌ام
عبد فرار توام راه بده برگردم
سر به زیر آمده‌ام، سخت پشیمان شده‌ام
همه‌جا سر زده‌ام با همه‌کس دوست شدم
باز برگشته‌ام و باز پریشان شده‌ام
چقدر توبه شکستم چقدر بخشیدی
از همه بیشتر از ستر تو حیران شده‌ام
باعث شادی ابلیس شدم وای به من
بی‌سبب نیست که این‌گونه هراسان شده‌ام
من که آلوده شدم قلب علی محزون شد
باعث اشک دو چشم شه مردان شده‌ام
هرچه بودم به دعای علوی برگشتم
مست
مرحوم علامه مجلسی نقل می کند: فردی به نام ابوالوفای شیرازی در زمان حکومت ابی علی الیاس زندانی و تهدید به قتل شد. ایشان متوسل به حضرات اهل بیت(ع) می شود. شب در عالم رویا، پیامبر اکرم(ص) را زیارت می کند. حضرت به او (ابوالوفای شیرازی) می گویند: اگر کارد به استخوان رسیده و شمشیر به گردنت رسید، فرزندم مهدی(عج) را صدا بزن و بگو: یا صاحب الزَّمان انا مُستَغیث بک. الغوث ادرکنی ( مهدی جان؛ من به تو پناهنده شدم. به فریادم برس؛ یا غوث حقیقی؛ به فریادم برس...) اب
دانلود سریال ن.خ در سایت ها این سریال کمدی قرار است
برای شبکه اول سیما ساخته شود
سریال ن. خ سریالی زیباست و برای پخش در ایام عید ساخته شده است
توجه داشته باشید که در 16 قسمت متفاوت ساخته می شود
و این قسمت ها نقاط مشترکی با هم دارند
از جمله نقاط مشترک این قسمت ها
وجه خنده ی تمامی آن هاست
وجه خنده ی تمامی آن ها را باید حفط  نماییم چرا که اگر وجه خنده تمامی قسمت های آن را
حفظ نکنیم
ریزش مخاطبین در ط.ل سریال امری حتمی خواهد بود
شما باید قسمت ها را پیگی
ساخت ریل های راهنمای مورد استفاده در صنعت قطعات آسانسور بر اساس استاندارد بین المللی ISO 7465 بوده و به تولید کنندگان مجوز تولید ریل های سرد با دو روش، ماشین کاری و همچنین کشش سرد را می دهد. براساس استاندارد ساخت ریل های آسانسور بدین شرح است که حداکثر و حداقل مقاومت فولادی در ریل هایی با مقطع T به ترتیب ۵۲۰ و ۳۷۰ نیوتن بر متر مربع می باشد. برای مشخص نمودن روش های ساخت ریل های راهنما ، از پسوند های ذیل استفاده مینمایند: ریل هایی که به روش ماشین کاری
سرویس بهداشتی پیش ساخته:
امروزه به جهت ضرورت استفاده از سرویس های بهداشتی در اعم پروژه ها از جمله پروژهای عمرانی و ساختمانی ، راهسازی، معادن، کمپ های اسکان، مناطق زلزله زده و ... سرویس بهداشتی به صورت پیش ساخته درابعاد مختلف و بنا به نیاز و موارد مصارف آن در مدل های مختلف تک چشمه، دوچشمه، سه چشمه، چهار چشمه و به بالا ساخته می شود.
در کشور پروژه های عمرانی زیادی اجرا میگردد که اکثر این پروژه ها در محیط های خارج شهری می باشد. استفاده از سرویس بهد
مینی سریال صدای قلب تو /the sound of your heartیک مینی سریال کمدی بامزه که مطمئنم عاشقش میشید (مخصوصا مامان باباش)اگه یه روز پر استرس/غم/بی حوصلگی رو گذروندین میتونید ببینیدش و بخندین کلا 5 قسمته ^^ که این سریال از رو یه وبتون ساخته شده و داستان یه پسرس که وبتون میکشه جز اون هنر دیگه ای نداره و کمی هم بدشانسه من خودم عاشق مامان باباهه هستم عالین یعنی امیدوارم شما هم لذت ببرید ازش راستی یکی دیگه هم ساخته شده به اسم the sound if your heart reboot که بازیگراش فرق دارن و
«پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» اثر ماتئی ویسنی‌یک.
این نمایشنامه درمورد زنیه که در جنگ بوسنی مورد تجاوز قرار گرفته. توی این نمایشنامه از این صحبت میشه که تجاوز در زمان جنگ نه برای لذت، که نوعی نمایش قدرته. و البته زنی به تصویر کشیده شده که به مرحله فروپاشی رسیده..
«می‌خوای بدونی من توی دلم چه تصویری از کشورم دارم؟ دلت می‌خواد بدونی؟ کشور من تصویر یه سرباز مست حیران رو داره که خنجرش رو روی پاچه شلوار ارتشیش تمیز می‌کنه و توی غلافش
آب بند دو جزئی یکی از موارد محافظت کننده از سطوح بتنی می باشد. این ماده پر مصرف، از محصولات پلیمری اصلاح شده می باشد که از مواد تشکیل دهنده ی مختلفی ساخته و پرداخته می شود.
این محصول از دو جزء مجزا ساخته شده است. در جزء پودری آن از موادی همچون سیمان، افزودنی هایی که قوام بخش می باشند و سنگدانه های میکرونیزه شده استفاده می شود.
جزء اول این ماده با سطوح بتنی هم جنس می باشد. این همجنس بودن موجب سهولت اجرا بر روی سطح می شود.
جزء دوم آب بند دو جزئی از م
آب بند دو جزئی یکی از موارد محافظت کننده از سطوح بتنی می باشد. این ماده پر مصرف، از محصولات پلیمری اصلاح شده می باشد که از مواد تشکیل دهنده ی مختلفی ساخته و پرداخته می شود.
این محصول از دو جزء مجزا ساخته شده است. در جزء پودری آن از موادی همچون سیمان، افزودنی هایی که قوام بخش می باشند و سنگدانه های میکرونیزه شده استفاده می شود.
جزء اول این ماده با سطوح بتنی هم جنس می باشد. این همجنس بودن موجب سهولت اجرا بر روی سطح می شود.
جزء دوم آب بند دو جزئی از م
ساختمان های فولادی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، مزیت بیشتری نسبت به ساختمان های سنتی که با آجر و ملات ساخته می شوند، دارند. ساختمان های فلزی به خوبی ساخته شده اند و اگر از بین گزینه ها، گزینه ی سقف فلزی عمودی را انتخاب کنید، این ساختمان ها با ضمانت ورق فلز 20 ساله ارائه می گردند. این به این معناست که ساختمان های فلزی می توانند طولانی تر از سازه های چوبی عمر کنند و 100٪ قابل بازیافت هستند.
ساختمان های فلزی به عنوان انبار، گاراژ و … اغلب توسط ص
اعتباری تعاریف مختلفی دارد، امّا دو معنای آن خیلی از اوقات باهم اشتباه می‌شود:
معنای اوّل: اعتباری محض است، به عبارت دیگر، اعتباری یعنی قراردادی، یعنی چیزی که دو یا چندنفر، با همدیگر قرارداد می‌کنند. مثل نامگذاری خیابان‌ها. مسئولین شورای شهر، تصمیم می‌گیرند که نام خاصی را روی خیابانی بگذارند. هروقت هم که دوست داشته باشند، نام آن را عوض می‌کنند، هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید.
معنای دوم: اعتباری حقیقی. این نوع از اعتباری، اگرچه ساخته‌ی ذهن اس
 "بسم ربِّ الضعفا "
نمی دانم پدر خواست فرار کند که او را کشتند، یا شکنجه اش دادند و بعد او را کشتند، یا او را به الریاضیه بردند و داخل کامیون هایی بوده که مردم را به جای نامعلوم و بی بازگشتی می برده. غیر از پدر، دو پزشک دیگر هم بودند که هیچ اثری از آنها پیدا نشد. دکتر سامی الخطیب دکتر محمد عثمان. عده ای دیده اند که در استخر شهر الریاضیه 4 جسد با روپوش سفید را غسل داده اند اما نمی دانیم پدر هم بین آنها...
(صفحه 259)
_____________________________
پ.ن : یادی کنیم از مردم
نوعی از قطعات پیش ساخته ساختمانی, دیوار پیش ساخته بتنی می باشد این دیواربتنی یکی از محصولات بتن آماده است و با استفاده از ریخته گری بتن تولید می شود.همچنین  در مراحل ساخت آن از یک فرم کلی و مرسوم استفاده می شود.
قطعات پیش ساخته ساختمانی بتنی
قطعات پیش ساخته بتنی دارای انواع متفاوتی است اما به طور کلی به سه دسته ی قطعات سقف و دیوار و قطعات متفرقه تقسیم می شوند:
1.قطعات دیوار پیش ساخته و مشبک
2.قطعات پیش ساخته ی دیوار های محوطه
3.قطعات پیش ساخته ی
باغ ویلا واقع در یکی از بهترین کوچه های بوکه است که دارای ۲۰۰ متر بنا بوده و به صورت دوبلکس و با طراحی بی نظیر ساخته شده است.
کف حیاط پوشیده از سنگفرش های زیبا است و در قسمتی از حیاط یک آلاچیق
سنتی و در عین حال لوکس به متراژ ۲۰ متر مربع به همراه باربیکیو ساخته شده و
در قسمت ورودی باغ ویلا، یک سرایداری به متراژ ۵۰ متر واقع شده است.
ادامه مطلب
یک فیلم دیدم که صفحه کلیدهای مجازی استفاده می کردند و روی هوا کلیک می کردند. اولش خیلی برام عجیب و غریب بود. ولی فکر کنم اگه تا حالا هم ساخته نشده باشه حتما به زودی ساخته خواهد شد.
تکنولوژی به شدت در حال تغییر است و هر روز یک چیز عجیب جدید می بینیم.
 
این میوه های عجیب هم برای خودش جالبه. طبیعت هم مثل تکنولوژی ما را شوکه می کنه
ژانر: اجتماعی-خانوادگی
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
رزولوشن تصویر: 720P1080P
کیفیت فیلم: 
زمان: دقیقه
فرمت: mkv
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول: ایران
ستارگان: هدیه تهرانی ، پژمان بازغی ، مریلا زارعی
کارگردان: آیدا پناهنده
 
ادامه مطلب
خیال
وهم
تَصَوّر
زینت داده شده ها
زهَق الباطل شدن! که نابود شدنی هست ..
 
حقیقت
واقعیت
حق
اطمینان
آرامش
یقین
ایمان
 
 
در  خیییلی از قسمت های زندگی، در حقیقت داریم براساس ساخته های ذهنِ به بلوغ نرسیده و ساخته های نفس و شیطان عملمون رو تنظیم می کنیم 
رشد عقلی انسان زمانی اتفاق می افته که با تمام توان، خودش رو از گناه دور می کنه، و با حضور خدا در زندگیش، تمام باطل ها و غیر واقعیت ها رو با دست گذاشتن توی دست خدا نیست می کنه ..
خانه های پیش ساخته، ساخت خانه ای امن در کوتاه ترین زمان
 
خانه های پیش ساخته چیست؟
این محصول از مجموعه قطعاتی با جنس های مختلف تشکیل شده که تمامی آن ها در خارج از محلِ اجرا ساخته شده و در محل نصب می شوند.
خانه های پیش ساخته دارای دو دسته ی قابل حمل و نقل و غیر قابل حمل و نقل می باشند.
از نمونه موارد قابل حمل می توان به کانکس ها اشاره کرد.
نمونه هایی که از قبل ساخته شده و سپس در محل مورد نظر قرار می گیرند و نصب می شوند.
 
 
مزایای خانه های پیش ساخته
ا
1
احساس استیصال می کنم. تامین بدیهی ترین نیازهای بشر اینجا ناممکن شده. اینترنت چندروزه قطع شده و دیروز برای پیدا کردن یه مقاله دو ساعت کل هاردم رو زیر و رو کردم به این امید که قبلن دانلودش کرده باشم. اینکه تو خبرها می بینم یه نفر گفته وصل شدن اینترنت قطعیه حالم رو بد می کنه! اصن فرض امکان قطع دائمی اش باید به عقل خطور نکنه نه اینکه یه نفر بیاد تکذیبش کنه! خاک برسرمون که مشکلمون همچنین چیزیه!
2
عصرایران رو باز می کنم. دومین خبر پربازدیدش تا ظهر امر
 هوای تهران یهو سرد شده؛ البته نه اونقدر سرد، که کمی خنک شده. تازه بعد از نزدیک به چهل روز، یه کوچولو پاییزی شده؛ به تبع هوای شهر، هوای داخل دفتر هم کمی خنک شده.
متاسفانه همونطور که سیستم سرمایش/گرمایشِ دفتر توی تابستون، از پسِ تعدیلِ هوای محیط دفتر برنمیومد، گویا در زمستان هم از پسِ این مهم برنخواهد آمد!
بر همین اساس برای همکارانِ سرمایی، یک بخاری برقی موقت گذاشتن که کمی گرم شن. (تا فکری به حال سیستم گرمایش کنیم) عیبی نداره، مشکلی نیست... من ک
خستگی ذهنی ، با استراحت بدن رفع نمی‌شود
این روانشناس با اشاره به وقوع قتل‌ها و پرخاشگری ها میان برخی افراد در جامعه گفت: بعضی از رفتارهای خشن در جامعه حاصل خستگی‌های ذهن انسان است که خودباعث بروز خشم نیز می‌شود ، اما دفع این خستگی‌ها با استراحت بدن حاصل نمی‌شود و باید برای آن راهکارهای اساسی را پیدا کرد.
حسین نژاد افزود:  شادی سرمایه جامعه و یکی از راه‌های مقابله با خستگی‌های ذهنی است اما مشکلات جامعه و مسائل اقتصادی آن را تحت تاثیر قرا
پاورپوینت در مورد فناوری نانوپاورپوینت چگونه فناوری نانو را برای دیگران توضیح دهیم؟فرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 34     به یاد داریم که هر ماده‌ای از اتم ساخته شده است؟یک تکه سنگ، خودکار، حیوانات، تلویزیون، اسباب بازی یا حتی خود شما از اتم ساخته شده‌اید.اتم‌ها، مولکول‌ها را ساخته یا مواد را تشکیل می‌دهندفناوری نانو با دستکاری کردن اتم‌ها یا مولکول‌ها سر و کار داشته و برای تولید مواد، ابزار یا حتی ماشین‌آلات تلاش می‌کند.کلمه ن
طور ساده باید گفت اسپین آف Spin-Off یک فیلم یا سریال یا رمان هست که مشتق از یک اثر دیگر است و میتونه براساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگه باشه. اسپین آف میتونه جزئیات بیشتری رو از داستان یک سریال دیگه نشون بده (ممکن هست آن جزئیات چندان مهم نباشن) و یا حتی میتونه داستان متفاوتی داشته باشه و ممکنه برخی از بازیگران آن سریال در اسپین آف حضور داشته باشند. اکثر اسپین آف ها معمولا بر اساس سریال ها و فیلم های بسیار موفق ساخته میشن. برای مثال، اسپین آف Better Call S
خدا خالقی است که تمام علوم را ساخته است. ولی سؤال اینجاست که آیا میشود با علومی که خداوند ساخته است او را اثبات کرد. برخلاف تصورات بسیاری از افراد که حتی من را از انجام این تحقیقات بازداشتند جواب مثبت است و با علم فیزیک که مادر علوم تجربی میباشد میتوان به این نتیجه رسید که خداوند وجود دارد.             
                                                                                           إن فی ذلک لآیات لأولی الالباب
 
       
 

ادامه مطلب
ویلای پیش ساخته 60 متری گروه صنعتی مدرن کانکس ، از دیگر محصولات خوب و پرفروش این تیم فعال و قدرتمند میباشد ، اجرای آن در کارخانه و بصورت دوقلو صورت گرفته است. حمل و نقل ساختمان پیش ساخته با تریلی به آسانی انجام میشود ، نصب آن در محل مورد نظر مدت زمان کوتاهی را در بر خواهد گرفت. مدت زمان ساخت کانکس ویلایی پیش ساخته 60 متری در کارخانه کمتر از بیست روز خواهد بود. طراحی سازه با پلان مشخص و تایید شده توسط کارفرمای عزیز صورت میگیرد. متراژ هر قسمت و م
این روزها تشخیص مرز بین واقعیت چیزی که هستم و اون چیزی که صرفا ساخته‌ی ذهنمه برام سخت شده.
در واقع نمی‌دونم که آیا واقعا جایی هستم که شایستگی‌اش رو ندارم و یا اینکه خودم رو دست کم گرفتم باز!؟
همه شواهدی که تو ذهنم در جریانه نظریه اول رو تایید میکنه اما آیا می‌تونم به ذهنم اعتماد کنم؟ آیا داره همه حقیقت رو میگه بهم؟ اگه آره آیا ممکنه که جوری حقیقت رو بیان کنه که من رو گمراه کنه؟ نمی‌دونم واقعا....
و چقدر این روزها نیاز دارم که جواب این سوال رو
محققان دانشگاهی روشی برای چاپ ساخته اند که به کمک آن می توان تصاویری با وضوح بسیار بالا پرینت گرفت.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نوع جدیدی از فناوری پرینت با وضوح بالا ساخته شده که احتمال دارد کلاهبرداران از آن برای تولید اسکناس های تقلبی استفاده کنند.فناوری پرینت مقیاس نانو تغییرات مهمی در زمینه ذخیره سازی اطلاعات و عکسبرداری دیجیتال ایجاد می کند. با کمک روش جدید چاپ می توان دو تصویر کاملا مختلف اما دقیق و رنگی از یک سطح برداش
خانه‌های پیش ساخته ساختمان‌هایی هستند که قطعات آن در خارج از محیط ساختمانی و در ابعاد قابل حمل ساخته شده و در محل مورد نظر نصب می شوند. بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید در طراحی خود از سبکهای پست‌مدرنیسم و فیوچریسم الهام گرفته‌اند. همچنین اصطلاح خانه‌های پیش ساخته ممکن است مورد اشاره باشد به خانه‌های قابل حمل که بر روی چرخ قرار دارند. در حال حاضر سه نوع خانه پیش ساخته در بازار موجد است که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌‍فردی دارند. خانه‌ه
 
... و گواهى دهم که محمد (ص) بنده‌ى او و پیامبر اوست. او را به آیین پرآوازه و نامدار؛  آثار و منشور فراهم آمده در نوشتار و نور درخشنده و فرمان قاطع و روشن گسیل داشت تا ابرهاى شبهه را بزداید و روشنى ها را بر کرسى نشاند و از آیات خشم الهى برحذر دارد و از عذاب بترساند .
اما مردم در شبانگاه طلوع محمد (ص) گرفتار فتنه هایى بودند که رشته ى دین را گسیخته و ارکان یقین را لرزانده، هر کس به سویى پناهنده و نظام زندگى درهم ریخته و راه نجات به هم آمده و نور امیدى
 
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
 
خواهشا چالش قبلی را هم بخوانید و نظر دهید ، مرا با نظری یاری کنید.
 
این تنها یک حل یک معماست. که توسط آقامحمد خان حل شد ، هیچ گونه ترویج و تبلیغی در کار نیست و کلا یک دو بیتی است. 
هنگامیکه جهانسوز برادر آقامحمد خان توسط کریمخان سرکوب و در نهایت کشته شد. آقامحمد خان از ترس جان خود به دربار نیامد و به امامزاده پناهنده شد. مردم شیراز برایش خوراک می آوردند و آقامحمد به آنان گفت : بخاطر خواجگی غذا بسیار
سلام:)
کتاب"جنگی که بالاخره نجاتم داد رو تموم کردم:)
جلد دومِ کتاب:"جنگی که نجاتم داد"
خیییلییی خوشگلهههه...توصیه می شه بخونیدش:)
ماجرای کلی جلد اول(جنگی که نجاتم داد):
آدا دختر بچه ی 11_12 ساله ایه که از بچگی پاچنبری بوده...یعنی مچ پاش جوری چرخیده بود که رویه ی پاش عقب بود و کف پاش به سمت بالا... مادرش خیلی اذیتش میکنه و هی بهش میگه تو هیولایی با این پای زشتت و...
وقتی جنگ جهانی دوم شروع میشه آدا با برادرش جِیمی فرار میکنن و به یکی از شهر های اطراف به عنو
خواجه عبدالله انصاری :
بدان که خدای تعالی در ظاهر، کعبه ای بنا کرده که او از سنگ و گل است و
 در باطن کعبه ای ساخته که از جان و دل است. آن کعبه ساخته ابراهیم خلیل است و این کعبه بنا کرده ربّ جلیل است. آن کعبه منظور نظر مؤمنان است و این کعبه نظرگاه خداوند منان . آنجا چاه زمزم است و اینجا آه دمادم. آنجا مروه و عرفات است و اینجا محل نور ذات.
پارسال که بارندگی زیاد بود یک عده میگفتن ابرهارو بارور کردن که بارون زیاد میاد . اون عده الان کجان یعنی پیش خودشون فکر نمیکنن چرا الان که هوای تهران در وضعیت وحشتناک قرار گرفته مسئولین نمی تونن ابرهارو بارور کنن؟
شهردار محترم ایستگاه مترو دم خونه ما پنج ساله درحاله ساخته هنوزم ساخته نشده پس این خط شش کی راه میوفته چرا مترو گسترش نمیدید که این شکلی نشه اگه بلد نیستید کار کنید استعفا بدید بریم مدیر از خارج از کشور وارد کنیم شاید مسائل ما حل ب
کانکس ویلایی دیگر محصولات قابل ارائه گروه صنعتی مدرن کانکس میباشد. ویلا های پیش ساخته در ابعاد مختلف و طرح های روز و مدرن به صورت کانکس ویلای دوبلکس و تک قابل اجرا هستند ، از کانکس ویلایی میتوان به عنوان یک واحد شیک با نمای داخلی و بیرونی زیبا استفاده کرد. ویلاهای پیش ساخته مدرن کانکس قابل اجرا در تمام شرایط آب و هوایی هستند ، عایق بندی آنها به گونه ای انجام میپذیرد که امکان نفوذ هیچگونه صوت ، گرما ، سرما در آن وجود نخواهد داشت. شما هر انتظا
سلام:)
کتاب"جنگی که بالاخره نجاتم داد رو تموم کردم:)
جلد دومِ کتاب:"جنگی که نجاتم داد"
خیییلییی خوشگلهههه...توصیه می شه بخونیدش:)
ماجرای کلی جلد اول(جنگی که نجاتم داد):
آدا دختر بچه ی 11_12 ساله ایه که از بچگی پاچنبری بوده...یعنی مچ پاش جوری چرخیده بود که رویه ی پاش عقب بود و کف پاش به سمت بالا... مادرش خیلی اذیتش میکنه و هی بهش میگه تو هیولایی با این پای زشتت و...
وقتی جنگ جهانی دوم شروع میشه آدا با برادرش جِیمی فرار میکنن و به یکی از شهر های اطراف به عنو
امپراتور گائه رو وانگ (128م - 166م)؛

امپراتور گائه رو وانگ چهارمین امپراتور باکجه بود که پس از وفات پدرش «امپراتور گیرو» به تخت نشست. او جنگ هایی با گوگوریو انجام داد ولی همچنان صلح خود را با شیلا حفظ کرد. در سال 165م  یکی از وزرای شیلا به نام «گیلسئون» طرح کودتایی برای برکناری امپراتور شیلا کرد ولی شکست خورد و به باکجه فرار کرد و به گائه رو پناهنده شد، گائه رو نیز او را به گرمی پذیرفت. امپراتور «آدال لا» امپراتور شیلا، نامه ای مبنی بر بازگرداند
آب بند دو جزئی یکی از موارد محافظت کننده از سطوح بتنی می باشد. این ماده پر مصرف، از محصولات پلیمری اصلاح شده می باشد که از مواد تشکیل دهنده ی مختلفی ساخته و پرداخته می شود.
این محصول از دو جزء مجزا ساخته شده است. در جزء پودری آن از موادی همچون سیمان، افزودنی هایی که قوام بخش می باشند و سنگدانه های میکرونیزه شده استفاده می شود.
جزء اول این ماده با سطوح بتنی هم جنس می باشد. این همجنس بودن موجب سهولت اجرا بر روی سطح می شود.
جزء دوم آب بند دو جزئی از م
دونالدترامپ رسانه هارامقصرمیدیددرهربخشی اززندگی اورسانه هابودندکه میامدندمیگفتندچه اقدامی بهترهست وچه اقدامی بهترنیست.اینکه رسانه هامیگفتنداومجنون است که مکانی راجهت زجردادن افرادمهاجری میسازدکه عموم آنهانتیجه جنگ های نژادپرستانه وقومی مذهبی بوندودرواقع پناهنده به ایالات متحده شده بودندکه عضوشواری امنیت بودوواحدپولی آن نقش اثرگذاررابرزندگی این افرادداشت بصورت کامل موجب ناراحتی عصبی اومیگردید.
همیشه میگفت هیچ کشوری به هیچ معا
نوری کسرایی درگذشت
این بازیگر اولین‌بار با فیلم «پنجره» ساخته زنده‌یاد جلال مقدم به سال ۱۳۴۹ پا به عرصه سینما گذاشت و در کمتر از یک دهه فعالیت تا سال ۱۳۵۷ در نوزده فیلم به ایفای نقش پرداخت که آثار مهم سینمای موج نوی ایران مانند تنگنا و تنگسیر از ساخته‌های امیر نادری،  شازده احتجاب ساختهٔ بهمن فرمان‌آرا از جمله این آثار است.نوری کسرایی شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ در خانه خود در تهران درگذشت و پیکر بی‌جان این هنرمند فقید دو روز بعد توسط پلیس و آت
 
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام جاده ای که ساخته بودم
آهنگ جدید جاده ای که ساخته بودم از احسان خواجه امیری
Download New Music Ehsan khajeh amiri - Jaddehi ke sakhteh bodam
واسه این که بشه به بی تو یکم آروم بگیرمبه جاهایی که ازت خاطره دارم نمرمعطر دل خواه تو هر جا به مشامم میخورههمه وجودم رو میگیره حس دلهورهاونی که دنیاش بودم رفت و دیگه برنگشتجاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشتشکل یه سایه میون غربت یه منظرسوقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرماون روزامون

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی فروش محصولات چوبی و دکوراتیو NB پروانه