نتایج جستجو برای عبارت :

راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی

سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطاعاتی در مورد بیمه
سایتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مشاهده سوابق بیمه با موبایل
راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
سایتی در مورد سوابق بیمه
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه سربازی
سایتی در مورد  آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه با موبایل
سوابق بیمه خدمت سربازی را شرح دهید
چگونگی مشاهده سوابق بیم
همانطور که می دانید تمام مردان بالای 18 سال ایرانی ، باید دوره خدمت سربازی عمومی را بگذرانند و این دوره برای تمام مشمولین اجباری است ، طول خدمت وظیفه در ایران 21 ماه و در مناطق محروم 20 ماه است و افرادی که در مناطق مرزی هستند 19 ماه باید خدمت کنند. موضوع صحبت امروز به قیمت خرید بیمه سربازی 98 و مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی اختصاص دارد ، مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که می خواهند بیمه خدمت سر بازی را بخرند باید حتما در زمان تقاضا
سوابق بیمه تامین اجتماعی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان تامین اجتماعی
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی اند راه بود دارد که در موضوع تحت با صورت آسان شرح داده شده. از مرورگر های مطمئن و نمایش مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده رمز عبور وجود را سر فواصل زمانی خلاصه تبدیل به هدف سر بردن امنیت از صفحه.
ادامه مطلب
در برخی مواقع هم هنگام معامله شخص ادعا میکند که خودرو دارای بیمه شخص ثالث و ... می باشد ، در آن لحظه یا پیش از آن شاید فکر کنیم چگونه می توان بیمه ماشین را استعلام گرفت و مطمئن شد؟ در این شرایط است که شما به مشاهده سوابق بیمه خودرو نیاز پیدا می کنید ، امروز در این پست می خواهیم روش های مشاهده سوابق بیمه خودرو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این مقاله بتوانید با خیال راحت و اطمینان بیشتر وارد معامله شوید ، ضرر نکنید و از سوابق بیمه خودرویی ک
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 پوشه بندی عکس ها در آیفون چگونه انجام می شود ؟
سایتی در مورد گوشی آیفون
نحوه پوشه بندی عکس در آیفون
 چگونه با موبایل سوابق بیمه مان را مشاهده کنیم؟
آموزش فولدر بندی در آیفون
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
فولدر بندی تصاویر در آیفون
چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل
نحوه مشاهده سوابق بیمه
سایتی در مورد  فولدر بندی عکس ها در آیفون
چگ
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عملیات ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاع
امروز میخواهیم در خصوص مشاهده سوابق بیمه عمر ایران ، صحبت کنیم  ، افرادی که از بیمه عمر استفاده می کنند باید بدانند که در دوران پیری و کهولت سن و وقتی که زمان بازنشستگی آنها فرا برسد ، می توانند برای تامین منابعی چون تهیه مسکن ، کمک هزینه ازدواج و تحصیل و ... از سرمایه اندوخته شده در این شرکت استفاده نمایند.
شرکت بیمه ایران ، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه عمر آن را به 13 رشته مختلف تفکیک کرده است که در ادامه به بیان هر کدام از آنها خواهیم
 
جهت دسترسی به اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه و مشاهده سوابق خود تنها کافی است از طریق شماره بیمه نامه خود که روی سند بیمه نامه و همچنین دفترچه اقساط بیمه نامه ثبت شده است و کد ملی بیمه گذار اقدام به مشاهده وضعیت بیمه نامه خود نمایید.
مثال شماره بیمه نامه : 48/30001/0/0/1394/123456
 پیرو اطلاعیه مورخ 98/04/02 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1398 که در جلسه آزمون حاضر بوده و مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم هستند، می‌رساند، سوابق تحصیلی آنها از تاریخ 98/04/20 برای مشاهده بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی، حداکثر تا تاریخ 98/04/23 برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
ادامه م
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت انجام امور اصلاحیه اعم از مشخصات و سوابق تحصیلی حتما باید کپی برابر با اصل مستندات که توسط مدیر واحد آموزشی مهر شده باشد به آقای مریدی فرد تحویل داده شود تا از طریق سامانه دانا مجوز صادر گردد . در غیر این صورت از پاسخگویی معذوریم .
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
حسابرسی چیست؟
حسابرسی مالی فرایند بررسی سوابق مالی شرکت (یا فرد) برای تعیین اینکه آیا آنها دقیق و مطابق با قوانین قابل اجرا (از جمله استانداردهای پذیرفته شده حسابداری)، مقررات و قوانین را رعایت کرده اند.
حسابرسان خارج از سازمان برای بررسی سوابق حسابداری و مالی و ارائه نظر مستقل در مورد این سوابق هستند. قانون مورد نیاز است، که همه شرکت های دولتی صورتهای مالی خود را خارج از حسابرسی مورد بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
طبق اطلاعیه جدید سایت سازمان سنجش:
دین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
ادامه مطلب
 
مشخصات فردی و روزمه کاری افراز بهزاد زاده
نام و نام  خانوادگی :افراز بهزادزادهتاریخ تولد: ۱۳۵۳سوابق تحصیلی۱-دیپلم فرهنگ و ادب٢-کارشناسی علوم و انتظامی٣-کارشناسی حقوق٤-کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسیسوابق اجرایی:۱-شاغل به خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ١٣٧٢ تا ١٣٧٩ ٢-شاغل به خدمت در  سازمان قضایی   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  ایران از سال ١٣٧٩تا١٣٩٨ ٣-عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت  نظام٤-ریس کمیته صنعت و معدن
 
جهت دسترسی به اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه و مشاهده سوابق خود تنها کافی است از طریق شماره بیمه نامه خود که روی سند بیمه نامه و همچنین دفترچه اقساط بیمه نامه ثبت شده است و کد ملی بیمه گذار اقدام به مشاهده وضعیت بیمه نامه خود نمایید.
مثال شماره بیمه نامه : 48/30001/0/0/1394/123456
اقساط وصول شده
اقساط معوق
برگه اقساط بیمه نامه
وام ها
سود مشارکت در منافع
بیمه درمان تکمیلی
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن باید کد سوابق تحصیلیشون رو تو فرم ثبت نام وارد کنن که یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه هستش ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کد منطقه تحصیلی دانش آموزا بالای کارنامه اونا ثبت شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1026/کد-منطقه-برای-سوابق-تحصیلی.html
 
همکاران گرامی لطفا در هنگام تحویل گواهینامه های پایان تحصیلات به نکات زیر توجه فرمایید :
1- عکس دانش آموز همان عکسی باشد که روی آلبوم الصاق شده است .
2- حتماً روی گواهینامه تمبر ممهور به مهر اسلام پیروز است نصب شده باشد .
3- عکس دانش آموز به گونه ای باشد که مهر آن پاک نشود .

4- لیست فارغ التحصیلان در دو نسخه حتما توسط معاون اجرایی امضا و توسط مدیر مهر و امضا شده باشد .
5- از منگنه کردن لیست فارغ التحصیلان به گواهینامه ها اکیداً خودداری شود .
6- مدار
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
مشاهده قبض گاز استان تهران

برای مشاهده کلیک کنید
برای مشاهده آخرین قبض و سوابق قبوض گاز، شماره اشتراک 12 رقمی مندرج در قبض گاز را وارد نمایید.
توجه: برای مشاهده قبض داشتن شناسه اشتراک الزامی است. شناسه اشتراک در قبوض گاز دوره های  گذشته درج شده است.
کد دانش اموزی یکی از کد های مورد نیاز برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستش که به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که به اون برای دریافت کد سوابق تحصیلیشون احتیاج دارن کد دانش آموزی دیپلم و پیبش دانشگاهی هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1027/کد-دانش-آموزی-سوابق-تحصیلی.html
 
  آموزش نحوه استعلام پیامکی چک صیاد. 
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای تکمیل خدمات سامانه صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک (صیاد) و با هدف ایجاد شفافیت در فضای کسب و کار از طریق ارائه خدمت استعلام مربوط به سوابق چک برگشتی مشتریان، سامانه استعلام پیامکی صیاد به عنوان خدمت ارزش افزوده قابل بهره‌برداری است.
ادامه مطلب
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین بیمه الکترونیک اقدام به راه اندازی سامانه “پنل کاربری بیمه های عمر و تامین آتیه” کرده است.
بیمه گذاران بیمه های عمر و تامین آتیه می توانند از طریق شماره بیمه نامه و کد ملی بیمه گذار وارد پنل کاربری بیمه نامه خود شوند و اطلاعات بیمه نامه خود را مشاهده نمایند.
پنل اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
 
ورود به صفحه مشاهده سوابق
مثال شماره بیمه نامه : 48/30001/0/0/1394/12345
ادامه مطلب
 
پرونده‌ای برای مسعود فراستی، منتقد سینما؛
مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد و منتقد ثابت برنامه هفت است. از او تالیفات و ترجمه‌های زیادی در حوزه سینما منتشر شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دیالکتیک نقد، هیچکاک، همیشه استاد و کوروساوا: سامورایی سینما اشاره کرد.
مسعود فراستی بیش از هر چیز دیگری نان سوادش را می‌خورد. نگاهی به رزومه و سوابق تحصیلی اکثر منتقدان امروز نشان می‌دهد سوابق علمی فراستی یک سر
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام دکتری
اطلاعاتی در مورد دکتری بدون آزمون
اطلاعاتی در مورد بدون آزمون دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون و اطلاعاتی در مورد آن
سایت دیپ کد دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir
سایتی در مورد دیپ کد
اطلاعاتی در مورد دریافت کد سوابق تحصیلی
dipcode.medu.ir
سایت دریافت کد سوابق تحصیلی
اطل
با سلام
درسته که خدمت سربازی عمر ادم رو تلف میکنه ولی یه مزایایی هم داره. یه مثال بزنم من بی نظم بودم قبل از خدمت ولی بعدش خیلی با نظم شدم. ولی چون حرف زور تو کتم نمیرفت یه چند ماه اضاف خوردم. چیز خاصی هم نبود فرمانده گفت باید رو برجک شیفت بدی من قبول نکردم و من دو هفته پادگان نرفتم و بعدش که رفتم به دلیل سزپیچی و غیبت اضافه خدمت خوردم. من با فرمانده سر این موضوع دعوام شد و منو یه دو روز بازداشت کردن و پست خوب قبلیم رو ازم گرفتن. و...
 
سلام آقای سبحانی.آقای سبحانی فایل خام ورود نمرات برای سازمان فنی حرفه ای رو دارید؟ ((مریم سعیدی فر))
با سلام خدمت همکار محترم
از آرشیو مطالب وبلاگ مطلبی با عنوان((راهنمای دروس مهارتی کاردانش)) که در تاریخ 21 اردیبهشت 98 منتشر شده است را مطالعه فرمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام و عرض خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما استاد ارجمند حناب آقای سبحانی
(( معاون اجرایی از شهر املش استان گیلان ))
اطلاعات کلی
یکی از اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در کنکور سراسری داشتن کد سوابق تحصیلی هستش ، داوطلبا قبل از ثبت نام در کنکور سراسری به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، می تونن وارد سایت دیپ کد بشن و از این سایت کد سوابق تحصیلی دوازدهم ، دیپلم و پیش دانشگاهی رو دریافت کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1009/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی.html
 
سایت های زیر مربوط به قسمت های نمونه کارهای گرافیکی مجموعه ریوال می باشد که بخشی از آنها را می توانید مشاهده کنید
 
 
 
 
تجربه
این آژانس متکی بر سوابق آکادمی و عملی خود پا به عرصه خدمت رسانی به ایرانیان عزیز در داخل و خارج از ایران نهاده است و همواره رضایت مشتری را رآس هرم تمام کارهای خود می داند.
تخصص
ریوال با دارا بودن کارشناسان متخصص,تکنولوژی مدرن و طراحی منحصر به فرد توانسته هنری ایده آل و تبلیغاتی موثر به مشتریان خود ارائه دهد.
هدف
مهمتر
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین بیمه الکترونیک اقدام به راه اندازی سامانه “پنل کاربری بیمه های عمر و تامین آتیه” کرده است.
بیمه گذاران بیمه های عمر و تامین آتیه می توانند از طریق شماره بیمه نامه و کد ملی بیمه گذار وارد پنل کاربری بیمه نامه خود شوند و اطلاعات بیمه نامه خود را مشاهده نمایند.
پنل اطلاعات بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
 
ورود به صفحه مشاهده سوابق
مثال شماره بیمه نامه : 48/30001/0/0/1394/12345
ادامه مطلب
امروزه آزمایشگاهی که خدمات آنلاین ارائه می دهد مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد. آزمایشگاه مندل یکی از آزمایشگاه هایی است که آزمایش های آنلاین را در سه مرحله اصلی و آسان انجام می دهد که در ادامه مقاله به بررسی این مراحل و چگونگی انجام فرآیند های آزمایش آنلاین می‌پردازیم.
مزایای آزمایشگاه آنلاین مندل
سرعت در جواب‌دهی به درخواست ها
ثبت آسان درخواست آزمایش به صورت آنلاین
پشتیبانی آنلاین و حضوری از مشتریان
انجام آزمایشات با صرف کمترین
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالا ضمن خدمت مسیریاب شبکه.دانلود ضمن خدمت مسیریاب شبکه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مسیریاب شبکه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
نمونه سوال ضمن خدمت بیمه شماره 1
نمونه سوال ضمن خدمت ب
سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه
سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه می باشد.دانلود خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوالات خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتت
شما از این شرکت می توانید بهترین دوربین های آنالوگ، شبکه، اچ دی و رمز گذارهای ویدوئی را بخواهید. این شرکت با رزومه موفق خود در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و جزو برترین برندهای دوربین مدار بسته می باشد. تصور کنید که کلیه دوربین های مدار بسته سطح شهر مدرنی چون سنگاپور از پروژه های بین‌المللی این شرکت است و در کشور چین دو پروژه مهم استادیوم ملی المپیک پکن و پروژه “شهر امن” شهر چونگ کینگ از سوابق اجرایی این شرکت شده است.
به جز سوابق بی
به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در
آزمون‌ سراسری سال 1398 که در مهلت تعیین شده (از تاریخ 97/11/24 لغایت 97/12/06) موفق به
دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به
ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز یکشنبه مورخ 97/12/19 تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 در نظرگرفته شده است . متقاضیانی که در زمان دریافت کد سوابق تحصیلی با مشکل مواجه می شوند هر چه سریعت
دوستان هر گونه سوال در مورد معافیت دارید و یا راهکار می خواهید در قسمت نظر به صورت خصوصی بیان کنید......اگر به هر دلیل توان خدمت کردن را ندارید من می توانم به شما کمک کنم تا با استفاده از ماده های قانونی صد درصد تز مین شده معاف کامل از خدمت و یا معاف از رزم و یا نگهبانی و .... را بگیرید . تا به الان من چند نفر به وسیله ی من معاف کامل پزشکی قانونی گرفته اند.
بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا سرهنگ پال واس، ۴۶ ساله، که محل خدمت او لانگلی-یوستیس در ایالت ویرجینیا بود و کاپیتان رایان پانوف، ۳۰ ساله، از هادسون در ایالت نیوهمپشر که محل خدمت او داکوتای جنوبی بود در این حادثه کشته شده‌اند،
طالبان اجساد ۲کشته و جعبه سیاه هواپیما را تحویل آمریکا داد/ایرنا
پنجشنبه ، ۱۰ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 620×372]
مشاهده مطلب در کانال
دانلود نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی
جزوه کامل به همراه نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی سوالات ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت حمایت از کالای ایرانی می باشد.سوالات
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت اصول شاداب سازی مدارس
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات اصول شاداب سازی مدارس می باشد.سوالات اصول شاداب سازی مدارسآن زیر می
ابتدا باید موضوعی که مسأله در آن مطرح است را بیابید و سپس بفهمید آن ادعا چیست یعنی:
لب کلام او چیست؟
چه چیز را میخواهد اثبات کند؟
ادعا ها دو نوعند:
توصیفی: مربوط به واقعیات گذشته، حال یا آینده    مثلا: شیر سفید است
تجویزی: درستی و نادرستی انجام یک کار را تجویز میکند   مثلا: شیر برای جلوگیری از پوکی استخوان خوب است
البته گاهی درک مسأله موقوف به درک مدعاست.
 
اما مدعا با جمله معمولی چه فرقی دارد؟    
مدعا گزاره ای است که بعد از آن علت بیان میشود و
تشریح نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگریستاد کل نیروهای مسلح به منظور اطلاع رسانی دقیق و شفاف و رفع ابهامات، نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگری را تشریح کرد.به گزارش اداره کارگزینی اداره کل کارگزینی و اجرای حقوق معاونت نیروی انسانی ناجا، ستادکل نیروهای مسلح موارد زیر را به منظور رفع ابهام در خصوص نحوه استفاده از کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد:1 – کسر خدمت سربازی برای ایثارگری می باشد که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارد لذا صدور کسری تنها برا
سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای.سوالات ضمن خدمت ایران شناسی زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
 
اما هدف از
همسر #شهید_چمران: 
یک هفته بود مادرم در بیمارستان #بستری بود. مصطفی به من سفارش کرد که «شما بالای سر مادرتان بمانید ولش نکنید، حتی شبها» و من هم این کار را کردم. مامان که خوب شد و آمدیم خانه، من دو روز دیگر هم پیش او ماندم، یادم هست روزی که #مصطفی آمد دنبالم، قبل از این که ماشین را روشن کند دست مرا گرفت و #بوسید، می‌بوسید و همانطور با گریه از من تشکر می‌کرد. من گفتم: «برای چی مصطفی؟» گفت: این دستی که این همه روزها به مادرش #خدمت کرده برای من مقدس ا
بر اساس ماده۲ قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان گروه‌های زیر از انجام این طرح خدمت معاف هستند: ۱- همسران و فرزندان شهدا، آزادگان، مفقودان جنگ تحمیلی ۲- یک نفر برادر یا خواهر شهید یا مفقود ۳- برادران و خواهران ۲ شهید یا بالاتر ۴- آزادگان ۵- جانبازان ۲۵درصد و بالاتردر مورد معافیت افراد مازاد بر نیاز، اولویت با رزمندگان است.برابر ماده۳ این قانون، مدت خدمت دوره ضرورت و دوره احتیاط مشمولان این قانون که در حرفه پزشکی انجام شود از کل خدمت مقرر در ای
با سلام((حسین-مشهد))
جناب سبحانی با عرض  سلام و خسته نباشیددانش آموزی امسال به مدرسه ما منتقل شده است  در ضمن سال 96-97 یک درس تجدید شده ولی در تابستان 96-97 نمره قبولی را کسب کرده است و در سیستم دانا نمره دانش آموز وجود دارد.
ولی در سامانه امین در قسمت سوابق اجمالی  در مدرسه قبلی بررسی نشده  و نامشخص نشان می دهد. ضمنا کارنامه کلی که گرفته می شود تابستان را نشان می دهد و لی نمره وجود ندارد. این مورد باید در مدرسه قبلی درست شود یا در مدرسه ما قابل حل می
پیرو اطلاعیه‌های مورخ 98/08/06 و 98/08/22، بدین‌وسیله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها
قابلیت های سامانه مطب هوشمند بسیار بالا و پرکاربرد است. در این قسمت دیگر مباحث و مزایای مطب هوشمند را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
در این قسمت ما را همراهی کنید.
 
 
پنل های تعریف گروه خدمات و ایجاد انواع خدمات قابل ارائه
 
تعریف گروه پزشکان و خدمات به تعداد نامحدود
 
تعریف انواع خدمات قابل ارائه بطور نامحدود
 
تعیین گروه، نوع و عنوان خدمت (شامل نام انگلیسی، کد بین المللی و کد خدمت)
 
تعریف تعرفه بصورت نامحدود برای هر خدمت (شامل عنوان، تعرفه آزا
انواع رزومه نویسی به زبان انگلیسی
رزومه نویسی ترتیبی (Chronological resume):
رزومه های ترتیبی یکی از متداول ترین نوع رزومه های انگلیسی زبان هستند. در این مدل رزومه به طور معمول سوابق شغلی فرد در یک خط زمانی و با ذکر دقیق تاریخ نوشته میشود.اکثر شرکت ها برای استخدام، از شخص مورد نظر ارائه چنین رزومه ای را انتظار دارند.
درواقع با این رزومه در همان نگاه اول، کارفرما به روند صعوی یا نزولی رشد شما و تاریخچه شغلیتان پی ‌میبرد. اگر سوابق شغلی شما مرتبط با شغل
مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:
بنا به گفته فرمانده قرارگاه مهارت آموزشی از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.
همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند./ مهر
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
چند سالیه که سوابق تحصیلی یا همون معدل تو کنکور سراسری تاثیر میزاره ، احتمالا تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۹ هم مثل سال قبل به صورت مثبت اعلام بشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تاثیر معدل در کنکور ۹۹ هم واسه داوطلبای نظام قدیم و هم واسه نظام جدید لحاظ میشه اما در مورد تاثیر مثبت یا قطعی اون هنوز اطلاعیه دقیقی اعلام نشده . واسه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 داوطلبا باید وارد سایت dipcode.medu.ir بشن و کد سوابق تحصیلی خودش رو د
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
دانلود سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر
جزوه کامل به همراه نمونه سوال ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر  می باشد.سوالات ضمن خدمت تفسیر سوره کوثر آن زیر می باشد:
محتویات بسته نمونه تفسی
رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت
رضا دولت‌آبادی اقتصاددان، بانکدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی دارای تحصیلات در حوزه حقوق، از اسفند  ۹۳ عضو هیات‌مدیره و معاون مدیرعامل بانک تجارت بوده است که با حکم مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد وقت جایگزین ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت شد.وی  در کارنامه خود سمت مشاور حقوقی بانک‌های دی و اقتصاد نوین را به ثبت رسانده است.وی همچنین سمت‌های مختلفی در بانک تجارت داشته است که از جمله آنها می‌توان به مدی
تکالیف بیمه چیست ؟
 
شرکت‌های بیمه نسبت به شخصی که بیمه شده(بیمه‌گذار) از زمانی که تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد موظف به انجام تکالیف و تعهداتی می‌باشد. در اینجا براساس قوانین و مقرارت بیمه به برخی ازحق و حقوقی که برای بیمه‌گذار تعیین شده اشاره می‌کنیم:• مشاوره بیمه یکی از مهم‌ترین خدماتی که بیمه‌گر به بیمه‌گذار ارائه می‌دهد تا با تمام قوانین و مقررات سازمان و چگونگی دریافت حق و حقوق خود آشنایی کامل پیدا کند.• هر کارگری باید از همان روز
آموزش رویت و به وحدت معماری
آیا این درست است که شما از مدلهای سه‌بعدی خود کم استفاده می کنید؟
خوب ، با تغییر سوابق Revit خود به برخوردهای واقعیت افزوده ، طراحی و ساختمان بزرگ را ترجیح می دهید؟
به لوگان اسمیت بپیوندید و آموزش رویت و به وحدت معماری استراتژی های کلیدی کرایه برای سوابق Revit را بررسی کنید.
Logan نحوه تهیه سوابق Revit را برای کرایه ، استفاده از کرایه های کرایه ، اتصال به یک مدل و تنظیم مجدد نقشه ها را پوشش می دهد.
در آن مرحله ، او بهترین راه
تاثیر معدل در کنکور سراسری چند سالیه که داره اعمال میشه و نمره های امتحانای نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبایی که بعد از سال 84 دیپلم گرفتن و همچنین معدل سال دوازدهم دانش آموزای 6-3-3 تو نمره کنکور سراسری تاثبر میزاره . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری تا سال 98 مثبت بوده و اگه سوابق تحصیلی دانش آموز باعث بهتر شدن وضعیت تراز و نمره دانشجو بشه ، تاثیر میزاره و گرنه همون نمره کل کنکورش واس
سوالات ضمن خدمت مدرسه مجازی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مدرسه مجازی
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مدرسه مجازی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
سوالات در حال طراحی می باشد اطلاع رسانی در کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile            @dabirfile
کانال تلگرام ضمن خدمت فرهنگیان :           ht
روز آخر خدمتش دل تو دلش نبود!
انقدر شنگول بود که از راه رفتنش هم میشد فهمید براش یه روز دیگه ست!
روز آخر خدمت سربازی برای اکثری خیلی لذتبخش و منحصر به فرده. حتی برای دوست من که تو همون محل خدمتش باید کارش رو ادامه میداد.
حالا سرباز رفته و تقریبا همه جا سوت و کوره.
و ما گاهی با خاطرات شیطنتها و شوخیهاش لبخند حسرت باری میزنیم!
و البته یه خوششش بحالش از ته اعماقمون:)
امروز به این فکر کردم که روزی که خدمت من تموم بشه و برم بدیار باقی چه چیزایی از اطراف
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت: 17:29
توسط:سعیدی_خوزستان
با سلام ودعای خیربعد از اعلام نتیجه در دانا اطلاعات را از سامانه فاینال دریافت کردم ولی مثل سالهای قبل نتونستم مراحل فارغ التحصیلی راانجام بدم لطفا اگه امکانش هست مراحل فارغ التحصیلی را بیان نمایید ممنون


کشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت: 15:1
توسط:علی کاظمی

با سلام. با توجه به تغییر روند فارغ التحصیلی برای دانش آموزان پایه دوازدهم، خواهشمند است در صورت امکان آموزش روند فارغ التحصیلی در سامانه عملیات مت
وضعیت پوشه پیام‌های تبلیغاتی من در این دوروزه:فون‌پی آماده خدمت‌رسانی به شماست. استودیو چارخونه در دسترس است. با وجود مشکلات اینترنت بلیط خود را از مستربلیط بگیرید. اسنپ در خدمت شماست. چیلیوری آماده خدمت‌رسانی به شماست. سایت علی‌بابا باز است.دسترسی به خدمات تلویزیون اینترنتی لنز همچنان بدون وقفه ادامه دارد.آیو همچنان برای شما لحظات شیرین و مفرحی را ایجاد می کند. [هشتگ مسدودسازی اینترنت]__________پ.ن: قطعی اینترنت باعث شد یه نگاهی به اینج
سلام خدمت همراهان عزیز
این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی ها، اخبار، آموزش ها و اعلام زمان تخفیف های نیک پلاست راه اندازی شده است.
سایت فروش آنلاین محصولات ما به زودی جهت سهولت در سفارش کالا و مشاهده لحظه ای قیمت ها و عکس محصولات راه اندازی می گردد.
برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید
با سلام خدمت مشتریان محترم
با توجه به افزایش قیمتها و با توجه به کمتر شدن قدرت خرید مردم گاهی پدر و مادرهایی وجود دارند که به توالت فرنگی نیازمندند ولی وسع مالی اجازه نمیدهد این هزینه را متقبل شوند. اگر اشخاصی را که واقعا این مشکل را دارند معرفی کنید ما بصورت اقساط این خدمت را برایشان انجام میدهیم.
جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
ست دکتر های پوست خوب
۱.دکتر حسین احمدی
دکتر حسین احمدی متخصص پوست، مو و زیبایی، فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد. وی در زمان گذراندن خدمت در استان مرکزی به عنوان پزشک نمونه برگزیده شد. دکتر احمدی هم چنین بورد تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد.
سوابق کاری و پژوهشی وی در سایت پزشکا
استادیار ...
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری
اخذ رتبه بندی شرکت چیست؟
بسیاری از پروژه های خصوصی و یا دولتی با
برگزاری مناقصه به شرکت های پیمانی یا مشاوره ای (اجرایی) سپرده میشوند.در
این مناقصه ها علاوه بر بررسی قیمت های پیشنهادی که شرکت ها برای انجام
پروژه تعیین می کنند سوابق و توان فنی شرکت ها نیز بررسی میشود .سوابق کاری
به کارنامه ی  نیروی های شرکت و میزان دانش فنی و علمی آنها برمیگردد و
همچنین وضعیت مالی شرکت که بر اساس همه ی اینا به شرکت رتبه ای بین ۱ تا ۵
داده میشود .اخذ رتبه بندی
خاطرات خدمت سربازی شهید حاج احمد بشی:
ایشان خدمت سربازی خود را در منطقه کردستان انجام داد، در طول داران خدمت بدلیل مصائب مالی و بعد مسافت تا بندر سیراف که محل زندگی خانوده اش بود ، هرگز نتوانست به مرخصی و ملاقات خانواده برود.
تنها از طریق نامه نگاری وضعیت سلامت خود را به اطلاع خانواده اش میرساند. سرمای شدید منطقه کردستان و ظلم ارتش رژیم ستمشاهی به سربازان، فشار این دوران را بر وی مضاعف کرده بود و تاب تحمل را از آنان گرفته بود.
لیکن با تحمل تما
خاطرات خدمت سربازی شهید حاج احمد بشی:
ایشان خدمت سربازی خود را در منطقه کردستان انجام داد، در طول دوران خدمت بدلیل مصائب مالی و بعد مسافت تا بندر سیراف که محل زندگی خانوده اش بود ، هرگز نتوانست به مرخصی و ملاقات خانواده برود.
تنها از طریق نامه نگاری وضعیت سلامت خود را به اطلاع خانواده اش میرساند. سرمای شدید منطقه کردستان و سختگیری‌های ارتش رژیم شاهنشاهی به سربازان، فشار این دوران را بر وی مضاعف کرده بود و تاب تحمل را از آنان گرفته بود.
لیکن
ترجمه کارت پایان خدمت :
کارت پایان خدمت وظیفه عمومی برای افرادی صادر خواهد شد که خدمت وظیفه عمومی خود را به پیان رسانیده و سپس بعد از این مراحل به دنبال دریافت کارت مشخصات پایان خدمت خود خواهند بود .
اززمانی که دفتر خدمات الکترونیک انتظامی کشور رونمایی گردیده تمامی این کارت ها به صورت هوشمند صادر خواهد شد و فرآیند صدور این کارت ها حداکثر 15 روز خواهد بود و در صورتی که بیش از ان طول کشید باید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خدمات الکترونیکی انت
شرکت پرتوشار با تکیه
بر سوابق حرفه ای در زمینه ارائه تجهیزات پیشرفته آنالیز دستگاهی، ابزاردقیق ،
الکتروشیمی و آزمایشگاهی بمنظور دستیابی به اهداف بلند مدت خود و همچنین تامین
نیاز بخش تحقیقاتی و آموزش کشور،صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از سال 1371 با به خدمت
گرفتن کادری مجرب و متخصص و نیز بهره گیری از همکاری و مشاوره تنی چند از محققین و
اعضا هیئت علمی دانشگاه های کشور و نیز با توسعه و تجهیز بخش خدمات فنی مشغول به
فعالیت می باشد.

همچنین این شرکت ب
شرکت پرتوشار با تکیه
بر سوابق حرفه ای در زمینه ارائه تجهیزات پیشرفته آنالیز دستگاهی، ابزاردقیق ،
الکتروشیمی و آزمایشگاهی بمنظور دستیابی به اهداف بلند مدت خود و همچنین تامین
نیاز بخش تحقیقاتی و آموزش کشور،صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از سال 1371 با به خدمت
گرفتن کادری مجرب و متخصص و نیز بهره گیری از همکاری و مشاوره تنی چند از محققین و
اعضا هیئت علمی دانشگاه های کشور و نیز با توسعه و تجهیز بخش خدمات فنی مشغول به
فعالیت می باشد.
همچنین این شرکت با
ورود به سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان – وزارت آموزش و پرورش ltms.medu.ir
 
راهنمای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان : برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان LTMS، در قسمت کد کاربری: کد پرسنلی خود و در قسمت رمز عبور: کد ملی خود را وارد نمایید.
 
ایستگاه میز خدمت مدیران به اسلام‌آباد خاش رسید

زاهدان - ایرنا - پس از تجربه مثبت دیدارهای مردمی مسوولان «دولت پاسخگو» در فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان برای نخستین بار و در تجربه‌ای تازه ایستگاه میز خدمت فرماندار، دادستان، اعضای شورای تامین و اداری به منطقه محروم اسلام‌آباد این شهرستان رسید. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت: 14:26
توسط:محمدی از ناحیه 2 ارومیه
سلام ممنون از زحمات بیشمار شما من در کارنامه کلی یک دانش اموز متوجه شدم دانش آموزی که قبول شده در خرداد 95-96 در درس ریاضی دوبار بهش ریاضی در شهریور سال های بعد داده شده و مردود شده حال چه باید کرد ؟

با سلام خدمت همکار محترم
راه  این کار این  هست که امتحانات منطقه در جریان باشد و شما با سند اصلاحیه در دوره های مذکور نمره و درس را حذف کنید و تیک امین برداشته و دوباره ارسال به امین صورت گیرد که
از بین هزاران چیز که این روز ها روی اعصابمه بدترینش مشخص نبودن تاریخ کنکوره...
پووف...
اون مسئول محترم کله گچی هم که گفته بود کنکور امسال رو برداریم و با سوابق تحصیلی بچه ها برن دانشگاه رو که ازش نگم دیگه ...
اون لحظه که خبر این رو خوندم دلم میخواست از صحنه ی روزگار محو شم . 
آخه بیشعور نفهم ،درد و بلای بچه هایی که پشت کنکور موندن تو سرت، بی مغز، هیچ می فهمی چقدر نا عادلانه ست تویی که دوسال پشت کنکور موندی تا بری رشته ی مورد علاقت یهو زرتی با عدم تعا
سلام دوستان امروز مطلبی به دستم رسید که میخوام باهاتون در میون بذارم.
طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری از ۲۶ بهمن ماه همزمان با «روز مادر» تا ۱۸ اسفند ماه «روز پدر» اجرایی می‌شود. بر اساس قوانین خدمت وظیفه فرار از خدمت، مجازات حبس دارد.
امسال از روز مادر تا روز پدر به سربازان فراری و غایبی که خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی می‌کنند، این فرصت داده شده است تا بدون رفتن به زندان و تعیین مجازات حبس بتوانند ب
همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع دانلود فرم بیمه سربازی 99 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. بیمه سربازی در انتهای دوران خدمت در هر شغل یا حرفه ای که باشید جزو بیمه بازنشستگی است و به عنوان سوابق کاری منظور می‌شود.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توان
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
دستیار وردپرس
سایت دستیار وردپرس
 
 
WassUp یک پلاگین وردپرس برای تجزیه و تحلیل ترافیک بازدید کنندگان می باشد .
این افزونه امکاناتی از جمله آمار دقیق در زمان واقعی، تعداد زیادی از اطلاعات زمان سنجی دقیق، ردیابی قابل تنظیم، نمایش زنده، تعداد بازدید کننده و بازدید صفحه، آمار بالا، نمودارها، ژئوکاچ آی پی، نقشه و …. را فراهم می نماید.
ویژگی های ردیابی پیشرفته WassUp :◾ شناسایی کاربران ثبت نام شده از بازدیدکنندگان ناشناس و مدیران از سایر کاربران ثب
از ۲۵ یا ۲۶ بهمن که از خونه زدم بیرون و عازم خدمت اجباری سربازی شدم دیروز بعد از دو ماه دوباره پام به خونه باز شد و با اجازتون ایام عید رو تو زندان جزیره به سر بردم و این پست هم برای اینکه فروردین ماه بدون یادداشت نمونه نوشتم تا ببینم کی دوباره وقت بشه و از تجربیات خدمت اجباری بنویسم...
فعلا، شاد باشید
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم تر
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
سلام.. ((حمیدرضا زارعی))
چه عملیاتی انجام دهیم تا دانش آموزان فارغ التحصیل سالهای گذشته در دانا غیر فعال شوند
 
با سلام خدمت همکار محترم
برای نظام جدید آموزشی عملیات فارغ التحصیلی در سامانه عملیات متوسطه دوم صورت می گیرد بنابراین در دانا این دانش آموزان از حالت فعال به فارغ التحصیل تبدیل نمی شوند و جز دانش آموزان فعال مدرسه باقی می مانند می توانید همه این دانش آموزان را انتخاب و برایشان یکجا انتقال بزنید تا از حالت فعال به ضمن سال رفته تبدیل
بعضی ها هستن که اسم خودشان را رییس دانشگاه (!!) گذاشته اند. بعد سوابق علمی شان را که ملاحظه می کنی می بینی با پول پدر و با رانت در یک دانشگاه رده پایین غربی به زور یک مدرکی گرفته اند.
مقالاتش را نگاه می کنی می بینی یکی مقاله دارد آنهم در مجله ای که خودش مدیر مسئول است چاپ می شود.
ادامه مطلب
براساس گزارش های آنلاین کهگیلویه و بویراحمد ، متن نامه رسمی کهگیلویه وبزرگ خطاب به زنگه و تربتی به شرح زیر است:
به نام خدا
خدمت به مردم فضل خدا و هدیه رستگاری و عدالت است.
افتخار می کنم یکی از سهم بسیاری از جمهوری اسلامی ایران به قاضی عالی انقلاب را اعلام کنم:
برادران عزیز ، آقای زنگنه ، وزیر نفت
و مهندس ترباتی ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
حداکثر سود مردم محترم و جامعه کهگیلویه بوزورگ از نعمت گاز طبیعی در 4 سال گذشته استفاده 46٪ از ابتدای ا
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت سبز
دبیر و معلم گرامی کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت سبز کلیه استان ها بصورت پی دی اف و قابل پرینت و مطالعه در موبایل در خدمت شما قرار خواهد گرفت کاملترین فایل سوالات ضمن خدمت مدیریت سبز توسط تیم بانک فایل درسی(درسی فایل) که متشکل از از دبیران متخصص و مجرب در حوزه تدوین سوالات ضمن خدمت هستند آماده گردیده است ضمنا کلیه سوالات ضمن خدمت بصورت تخصصی و ریز از متن آزمون های برگزار شده قبلی استخراج گردیده
هو
 
در این کار [تصوف] خدمت پیر را مقدم دار و بعد قدم در راه گذار. بدون ارادت پیر راه و مرشد آگاه ، دم از تصوف نتوان زد و قدم در سلوک طریقت نتوان گذاشت. صوفی خودسَر تصوفش وَهمی است و عملش بنافهمی. چون راه نمیداند هنوز قدم برنداشته از راه بماند.
 
"الرَفیقُ ثُمَّ الطَّریقُ"
 
تصوف ظاهرش خدمت پیر است در هر حال و باطنش اطاعت عقل است به تمام صفات کمال. دل به خدمت پیر احیا شود و وجود به پیروی عقل مصفی. عقل به ظاهر پیر جسمانیست و پیر به معنی همان عقل مجرد ن
بخش تخصصی نوزاد(تم زیبای پاییزی)
آتلیه سنترال با دکورها و ایده های نوزادی به روز در خدمت همشهریان عزیز میباشد.
آتلیه سنترال جهت عکاسی نوزادی داری چندین لباس نوزادی میباشد که در نوع خود زیبا و منحصر به فردند.برای مشاهده نمونه کارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:centralstudio.gallery 
بخش تخصصی کودک آتلیه سنترال 
بخش تخصصی کودک آتلیه سنترال در شیراز و صدرا با بروزترین دکورهای کودک در شهر شیراز در خدمت ههمشهریان عزیز است.
خدمات اتلیه مادر و کودک آتلی
بدون کنکور چیست؟ 
بدون کنکور مرحله ای از پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور از طریق اعمال سوابق تحصیلی است .
هر ساله دانشگاه ها در دو نیم سال تحصیلی ( ورودی مهرماه-ورودی بهمن ماه) از طریق اعمال سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو برای یک سری از رشته ها انجام میدهند که در مطلب بعدی به لیست رشته های بدون کنکور و دانشگاه های بدون کنکور بیشتر میپردازیم. 
تعریف اصطلاحات:
قبل از شروع توضیحات بدون کنکور نیاز است به یک سری از تعاریف واژگان رایج کنکو
کتاب راهنمای متون فقه 3 - شهادت، قضا، میراث، وصیت - بر اساس کتاب تحریر الروضه - رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد- pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
متون فقه 3 - اعضای هیات علمی دانشگاه الزهراstaff.alzahra.ac.ir › متونفقه3 › tabid › Defaultسوابق آموزشی · تحصیلات · سوابق تدریس · دوره ... متون فقه 3 درس نظری 2 واحدی. هدف: آشنا ساختن دانشجویان با متون فقه اسلامی، فتائای فقها و اصطلاحات فقهی و شناخت فقه اسلامی. سرفصل دروس: متون مربوط به ارث و وصیت. Copyright [1394] by Alzahra ...
 نکاتی منتخب از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستادهای نماز جمعه که در تاریخ ۱۳۸۱/۵/۵ انجام شده است با عنوان دریچه‌ای دلگشا به سمت معنویّت و آگاهی ارائه خواهد شد.
دریافت pdf
• خدمت به نماز جمعه، خدمت به دین و تقواست؛ چون نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در مردم است؛ همچنان که خدمت به نماز جمعه، خدمت به آگاهىِ سراسری ملت ایران است؛ چون نماز جمعه یک عملِ صرفاً عبادی نیست؛ عملی است که در ذات و ترکیب خود، آگاهی بخش است؛ هم اجتماع عظیم
ویژه تمامی فرهنگیان کشور 
1- معلمین گرامی
2- کارکنان اداری و آموزشی 
3- دانشجو معلمان 
4-نیرو های پیمانی و قراردادی 
5- نیرو های خدماتی آموزش و پرورش (سرایداران - نظافتچی ....)
از موسسات دارای مجوز از آموزش و پرورش 
ساعت های ضمن خدمت به میزان دلخواه از 100 تا 500 ساعت در یک ماه 
ثبت مستقیم در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان  ltms.medu.ir
هزینه ثبت نام و آزمون ساعتی 1/500 تومان 
اطلاعات مورد نیاز :
نام :
نام خانوادگی :
کد ملی :
ش ، شناسنامه :
صادره از :
تاریخ تولد :
کد پرسن
در حالی که انجمن جهانی موبایل (GSMA) در زمان تحریم‌ به ایران ارائه خدمت می‌کرد پس از رفع برخی تحریم‌ها، خدمت خود به ایران را قطع کرده است.
براساس کسب اطلاع از اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که GSMA در زمان
تحریم‌ها به ایران ارائه خدمت می کرد پس از رفع برخی تحریم‌ها، ارائه خدمت
مستقیم به ایران را قطع کرده است.
هنوز علت این تحریم معلوم نشده است.GSMA انجمن جهانی موبایل است که  هماهنگی‌های بین‌المللی در حوزه موبایل را انجام می‌دهد.
ادامه مطلب
به گزارش بصیرت چوانان:مهمترین وظیفه ما خدمت به مردم و تکریم آنان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و امور خبری بصیرت جوانان:دبیرانجمن شورایاری و رئیس هیات امنای محله عباس آبادمنطقه20 تهران با بیان جمله ای از مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر:«فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است»گفت: اصولا کلمه«خدمت»در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک کلمه و واژه ارزشمنداست وبه افرادجامعه ارزش و اعتبار می دهد.زیرا ما تابع رهبریم وقتی رهبرعزیزمان،خدمت به مردم را فل
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه117 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند.
با سلام خدمت مخاطبین و بازدید کنندگان وبسایت بنده (دلپر)
از اینکه در این مدت با بازدیدها و ارسال نظرات خود همراه ما بودید سپاسگزارم و به یاری خداوند در فرصت فراغت ایام تابستان با مطالبی جدید و مفید بیش از پیش در خدمت شما خواهم بود.سپاس از همراهی شما مهربانان
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسشته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربیتی با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم ت
 
 ۱. رتبه یکمیزان سابقه:  ۲ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتارزشیابی:۷۵ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۰ درصد
۲‌. رتبه دومیزان سابقه: ۶ سالتوقف در پایه اول :۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۸۰ ساعتارزشیابی: ۸۰ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۵ درصد
 ۳. رتبه سهمیزان سابقه: ۱۲ سالتوقف در رتبه دوم: ۳ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۵۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۰ درصد
۴. رتبه چهارمیزان سابقه: ۱۸ سالتوقف در رتبه سوم : ۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۵ درصد
۵. رتبه پنجم
با استفاده از سامانه‌ اعتبارسنجی افراد دارای سوابق اعتباری به فرصت‌هایی دست خواهند یافت که منجر به بهبود کیفیت زندگی آن‌ها خواهد شد. سازمان‌ها تصمیمات مبتنی بر ریسک خود را با سهولت بیشتری اتخاذ خواهند کرد و افراد اطلاعات شخصی خود را به‌ آسانی مدیریت خواهند کرد.
همان طور که هر شخص از کودکی تا میانسالی مراحل مختلفی را مانند فارغ التحصیلی، ازدواج و ... می‌گذراند و حتی در طی یک سال اتفاق‌های تلخ و شیرین بسیاری برای او رخ می‌دهد. گزارش خرید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها