نتایج جستجو برای عبارت :

پان ترکسیم، کنش یا واکنش (4) – مخالفت با تبعیض یا تلاش برای اعمال تبعیض ترکی

سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
فقط تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ،
 تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، 
تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، 
تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ،
 تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، تلاش ، 
تلاش ، تلاش ، ت
اعمال شب نوزدهم ماه رمضان
برای شب‌ نوزدهم ماه رمضان اعمال مستحبی فراوانی ذکر شده است که خواندن دعای جوشن‌کبیر و قرآن به سر گرفتن عموماً جزء اعمالی است که حتماً انجام می‌شود.
سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه، مصادف با اولین شب قدر در سال جاری است. برای این شب، اعمال مخصوصی توصیه شده است که در کتاب «کنز المرام فی اعمال شهر الصیام» این اعمال به خوبی تشریح شده است. در این کتاب در خصوص اعمال مخصوص اولین شب قدر ماه رمضان آمده است:
ادامه مطلب
قالب تنش قالبی زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
ادامه مطلب
سلام دوستان تو این آموزش یاد می گیرید که چطوری قالب بلاگ بیان رو واکنش گرا کنید به صورت حرفه ای. قالبی که تو این آموزش واکنش گرا می کنیم قالب "تمدن 1" هستش، واکنش گرایی این قالب خیلی ساده است. اول منوی قالب رو واکنش گرا می کنیم.و بعد به بقیه ی جاهاش می رسیم.این آموزش رو سعی میکنم توی دو بخش تمومش کنم، بخش اول واکنش گرا کردن منو بخش دوم واکنش گرا کردن ستون ها.
پیش نیاز این دوره یاداشتن کمی html و css هستش.
این آموزش هنوز رکورد نشده اگر متقاضیان به 5 نف
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
اعمال روز آخر ذی الحجه
 
 خدایا آنچه انجام دادم در این سال از اعمالى که مرا از آن نهى فرمودى و راضى بدان نبودى و من آن را فراموش کردم ولى تو فراموشش نکردى و مرا به بازگشت بسویت خواندى پس از دلیرى کردنم بر تو خدایا من از آن اعمال آمرزش مى طلبم
اعمال روز آخر ماه ذی الحجه
در روایات بسیاری تأکید شده که در پایان هر روز و هر ماه اعمال آن روز یا ماه را جبران کنیم و زیرا پایان ذی الحجه پایان سال قمری است  و خواندن نماز و دعا در این روز سفارش شده است.
ادام
یستیان بوبن در کتاب رفیق اعلا جمله ای را به قدیس فرانچسکو آسیزی نسبت می دهد که معنای آن اگرچه در نگاه اول غریب و دور از ذهن است اما کاملا با واقعیت منطبق است. فرانچسکو آسیزی می گوید از ستیز پرهیز کن چرا که با هرچیزی ستیز کنی همانند آن می شوی.
 
چه به تجربه شخصی خود نگاه کنید و چه به تجربه های تاریخی متوجه می شوید که ستیز با یک پدیده بهترین راه برای تبدیل شدن به نسخه ای پیشرفته تر از همان پدیده است.
 
داستان فعالان قومی آذری زبان که به درستی بر حق
یک فکری به ذهنم میرسد.واکنش های شیمیایی در نورون ها.رسیدن قدرت به انگشتان و زدن دکمه ها روی کیبورد.
حوصله ات سر میرود.می آیی که به من سر بزنی.میخوانی.تحریک سلول های بینایی.واکنش شیمیایی در نورون ها.تحلیلِ فکر های من.
میخواهم فکر هایم را برایت بنویسم.از اول تا آخرش.بدون اینکه چیزی را جا بیاندازم.حوصله ام سر میرود و نمیتوانم بنویسم.واکنش شیمیایی در نورون ها.میخوابم.
منتظر من میمانی.دلت برایم تنگ میشود.منتظری که چیزی بگویم.نمیدانی حوصله ندارم.در
قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) این قالب به زبان انگلیسی است java script-jquery-bootstrap-html5-css3-respinsive ...دریافت فایل
 ,قالب واکنش گرا بلاگفا رایگان,قالب واکنش گرا بلاگفا,قالب واکنش گرا,قالب واکنش گرا وردپرس,قالب واکنش گرا رایگان,قالب واکنش گرا رزبلاگ,قالب واکنش گرا وبلاگ,قالب واکنش گرا چیست,قالب واکنش گرا فارسی,قالب واکنش گرا برای میهن بلاگ,قالب فروشگاهی واکنش گرا وردپرس,قالب های واکنش گرا وردپرس,طراحی قالب واکنش گرا بر
جنبش زنان در ایران به جنبش اجتماعی زنان ایرانی در دوره‌های مختلف، برای به دست آوردن حقوق زنان و تلاش آنان برای از بین بردن موقعیت فرودست زنان گفته می‌شود. نمونه این پدیده در سال‌های ۱۲۸۹ تا ۱۳۱۱ دیده می‌شود.
جنبش‌های اجتماعی توسط گروهی ناراضی از وضع موجود شکل می‌گیرد که نظم اجتماعی موجود را به چالش می‌کشند و قصد تغییر یا اصلاح آن را دارند. فعالیت آنان مداوم و پیوسته است (برخلاف شورش و کودتا) و در ابتدای کار با مخالفت عمومی روبرو می‌شوند
مخالفت #باهنر با بازگشت ادیانی/ آبروی اصولگرایان با #نیامدن_ادیانی حفظ می شود ؟:100:خبرهای
درگوشی حکایت از مخالفت جدی باهنر با بازگشت سید علی ادیانی راد به حوزه
قائم شهر با توجه به مخالفت های جدی با او در سطح منطقه دارد. بر اساس
این خبر محمد رضا باهنر که یکی از چهره هاییست که لیست اصولگرایان کشور
توسط او بسته می شود با استناد به نظرسنجی ها و رای به عدم اقبال عمومی
نسبت به ادیانی به او توصیه #آمرانه کرده که به سمت گندم قائم شهر نرود و استراحت کن
واکنش سردار کمالی به درخواست فردوسی‌پورجانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به درخواست فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال، واکنش نشان داد.
به گزارش تسنیم، سردار موسی کمالی در واکنش به درخواست مجری برنامه 90 از وی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی در تیم ملی با تاکید بر اینکه قانون باید برای همه اقشار جامعه به شیوه یکسانی اعمال شود، اظهار داشت: در تجربه قبلی، ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تعیین مکانیسم واکنش های آلی در 72 اسلاید
                واکنش آلی گونه‌ای از واکنش‌های شیمیایی است که در آن مواد آلی با یکدیگر واکنش می‌دهند.از جمله انواع واکنش‌های آلی می‌توان به واکنش‌های افزایشی، واکنش‌های حذفی، واکنش‌های جانشینی، واکنش‌های پری سیکلیک، واکنش‌های بازآرایی، واکنش‌های فتوشیمیایی و واکنش‌های اکسایش و کاهش آلی اشاره کرد.همچنین از واکنش‌های آلی بسیا ...دریافت فایل
 امشب شب اول ماه مبارک رمضان است، شبی که برای آن اعمال و ادعیه‌‌های مختلفی سفارش شده است.
امشب شب اول ماه مبارک رمضان سال ۱۴۴۱ هجری قمری است. شبی که برای آن اعمال مختلفی سفارش و توصیه شده است.
اعمال شب اول ماه مبارک
رؤیت هلال هنگام اذان از جمله اعمالی است که برخی علما آن را واجب می‌دانند. همچنین خواندن ادعیه‌های
ادامه مطلب
ما در زندگی با مسائلی مواجهیم که از جنس مقابله و تلاش برای حل مساله و واکنش نشون دادن نیست. باید یکبار بنشینیم بپذیریم این شرایط ماست و در برابرش ناگزیریم به پذیرش. بعد که هر روز دیگه درگیر نبودیم و آرامش نسبی به دهنمون برگشت به مسائلی بپردازیم که در دایره اختیارات و نفوذ و انتخابهای ماست.
اگر این کار رو نکنیم به شکل روزمره با مواردی مواجهیم که نمیدونیم باید بپذیریم یا تلاش کنیم برای تغییرش و این دسته بندی نکردن ما رو گیج و خسته میکنه و تمرکز
 در روزهای اخیر اقدام‌های رو به جلو علیه کرونا با یکی از هفت نگرش اجتماعی #بازدارنده مواجه می‌شد:
اول. عده‌ای گفتند بازی سیاسی طرفداران دولت برای کاهش مشارکت است. برای آن‌ها سیاست مهم‌تر از سلامت است.
دوم. عده‌ای گفتند اعمال محدودیت‌ها برای زدن زیارت و ولایت است. برای آن‌ها درکی که از زیارت و مذهب دارند مهم‌تر از سلامت است.
سوم. عده‌ای گفتند توطئه آمریکا و غرب است. برای این‌ها توطئه مهم‌تر از سلامت است.
چهارم. عده‌ای گفتند سرایت بیماری
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
در این مطلب ، قالبی از قالب های پیش فرض بیان قرار داده شده بنام رقابت ، که دو ستونه هم می باشد .. یک سری تغییرات توسط نقل بلاگ روی این قالب اعمال شده شامل :

واکنش گرا شدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
افزوده شدن فونت وزیر به قالب
تغییر رنگ نوار آدرس مرورگر در تلفن های همراه

ادامه مطلب
قالب تنش، قالبی در رنگ بندی مشکی و زرد هست که متقاضیان خاص خودش رو می طلبه،  یک سری از تغییرات اعمال شده روی این قالب:

تغییر فونت قالب به ساحل
اضافه شدن قابلیت تصویر مطلب
راست چین شدن منو بالا
واکنش گراشدن و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
اندازه مناسب نوشته ها
اضافه شدن بک گراند مشکیِ جذّاب تر
ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
بعد از مدت ها تقریباً آروم بودن امروز به شدت عصبی شدم، خیلی زیاد..انگار که هیچ کنترلی رو خودم نداشتم..ترسیدم، از برگشتن علائمم و افسردگیم. هر چند در لحظه واکنش شدید و نامناسبی دادم ولی تونستم کم کم احساسم رو مدیریت کنم. باید هر احساسی که بهم دست میده رو شناسایی و نامگذاری کنم، بعد دلیلش رو پیدا کنم و سعی کنم واکنش مناسبی نسبت بهش نشون بدم.
احساسی که امروز تجربه کردم خشم و پرخاش شدید بود به علت ناامید شدنم و خوب نخوابیدن..برای چند لحظه هم بود احس
یک بار به سفر قم که رفته بودیم، یکی از بزرگان نظامی آمده بودند که شهید حامد خیلی تلاش کرد او را ببیند تا برگه اعزام به سوریه اش را امضا کند، تصریح کرد: گاهی برای رفتن صحبت می‌کرد که من در اوایل با این موضوع مخالفت می‌کردم چون این موضوع برایم ملموس نبود. همسر شهید کوچک زاده خاطرنشان کرد: حامد و دامادم هر دو برای اعزام به سوریه اسم نوشته بودند که چون حامد به دلیل مخالفت های من مدارکش کامل نبود، از تهران به او زنگ زدند که دامادم به سوریه اعزام شد
در قیامت نخستین سوال از اعمال بندگان، نماز است و در اعتقادات ابتدا سؤال از محبت اهل بیت به میان می‌آید. شیخ صدوق در بیان عقاید امامیه می گوید: «پس از معرفت (اعتقادات) نخستین عملی که از میان اعمال محاسبه خواهد شد، نماز است.» شرط قبولی تمام اعمال نیک انسان اهمیت به نماز است که در این رابطه امام صادق (ع) می‌فرماید: «اول ما یحاسب به العبد الصلاة، فان قبلت قبل سائر عمله، و اذا ردت رد علیه سائر عمله» نخستین حسابرسی از بنده، درباره نماز است، پس اگر ن
دو سناریو مطرح می‌کنم : اول. یک نفر از من تعریف می‌کند، که من قد بلندی دارم، صدای خوبی دارم، هوش بالایی دارم و ... . دوم. یک نفر دیگر درباره من گفته "دم‌دمی مزاج‌ست، اراده ضعیفی دارد، بی‌عرضه‌ست"
واکنش من به اولی تشکرست. واکنش مودبانه به دومی اما "قضاوت نکن"ست. در حالی که هر دو مورد، قضاوت بود، اولی قضاوت درباره مواردی که از اختیار شخص خارج‌ست، دومی قضاوت درلاره مواردی که در اختیار شخص و تغییرپذیرست.
این لفظ نفرت‌انگیز، "قضاوت نکن" چیزی نیست
در این مطلب ، قالبی از قالب های پیش فرض بیان قرار داده شده بنام
کاغذ 2 ، که دو ستونه هم می باشد .. یک سری تغییرات توسط نقل بلاگ روی این
قالب اعمال شده شامل :

واکنش گرا شدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
افزوده شدن فونت وزیر به قالب
تغییر رنگ نوار آدرس مرورگر در تلفن های همراه
افزوده شدن قابلیت تصویر مطلب به قالب
ادامه مطلب
تغییر مقدار آمونیوم دی کرومات
با تغییر مقدار آمونیوم دیکرومات زمان فوران کوه نیز تغییر می کند. در آزمایش فوق الذکر، با توجه به مقدار استفاده شده آن، فوران آن در مدت یک الی یک و نیم دقیقه طول می کشد. شایان ذکر است که خاکستر تولید شده حجم بیشتری را اشغال می کند و دارای وزن کمتری است.
به منظور جلوگیری از از بین رفتن مقادیر Cr2O3 در طی واکنش، می توانید از مقداری پشم شیشه در بالای ارلن استفاده کنید. با این عمل، مشاهده می کنید که دوده ها و جرقه ها از مخ
انتشار کلیپ شعرخوانی اندیشه فولادوند، بازیگر سینما و تئاتر، در چند روز گذشته واکنش‌های متعددی به همراه داشت. بخشی از این واکنش‌ها مربوط به شعری بود که فولادوند در این جلسه خواند. فولادوند که پیش از این در جایزه بدیع‌الزمان فروزانفر به عنوان یکی از برگزیدگان تجلیل شد، در این جلسه بخشی از مثنوی خود را برای حاضران خواند که به دلایل مختلف مورد انتقاد کارشناسان واقع شد و تعجب مخاطبان را به همراه داشت.
ادامه مطلب
نجمه جودکی، مجری صدا و سیما در برنامه ای در واکنش به اتفاقاتی که پیرامون آهنگ سفارشی از یاس افتاد انتقاد کرد. این مجری زن صدا و سیما با اشاره به محبوبیت یاس و کنسرتی که در آن آهنگ سفارشی را می خواند گفت: "وقتی ترانه سفارشی رو این خواننده می خونه خیلی از گروه ها بهشون برمیخوره که چرا این حرف رو زدی؟"
ادامه مطلب
یکی از تفریحات سالم پسرجان اینه که میاد بهت گیر میده موافقی یا مخالف؟
با چی؟ خوب مسأله همین جاست باید نشنیده تصمیم بگیری
منم که مامان بسیار اندیشمندی هستم هیچوقت زیر بار نمیرم
دیروز باز گیر سه پیچ داد و تهش من گفتم باشه هرچی هست مخالفم 
(راستش میترسم موافقت کنم؛ مخالفت کم خرج تره) :دی
بععععد از اعلام مخالفت بنده ایشون شروع کرد به شمردن شاید پنجاه تا مورد که من منظورم اینا بود و تو مخالفت کردی :))
از حموم روزانه و مسواک هر شب و کم کردن تماشای تلو
| | سناریوی "موصل2" داعشی‌ها در عراق ناکام ماند |
به‌گزارش پایگاه عراقی "المعلومه"، «صادق الحسینی» از رهبران الحشد الشعبی گفت: حملات اخیر داعش در صلاح‌الدین، دیالی و دیگر استان‌ها بدون برنامه نبود، بلکه از قبل برای اجرای این حملات در زمان‌های مشخص با استفاده از سلاح‌های مدرن و حمایت لجستیک برنامه‌ریزی شده بود.
️الحسینی با تصریح به تعداد قابل‌توجه افرادی که در این حملات شرکت کرده بودند، افزود: ماهیت این حملات و اهداف آن نشان می‌دهد که
تغییر مقدار آمونیوم دی کرومات
با تغییر مقدار آمونیوم دیکرومات زمان فوران کوه نیز تغییر می کند. در آزمایش فوق الذکر، با توجه به مقدار استفاده شده آن، فوران آن در مدت یک الی یک و نیم دقیقه طول می کشد. شایان ذکر است که خاکستر تولید شده حجم بیشتری را اشغال می کند و دارای وزن کمتری است.
به منظور جلوگیری از از بین رفتن مقادیر Cr2O3 در طی واکنش، می توانید از مقداری پشم شیشه در بالای ارلن استفاده کنید. با این عمل، مشاهده می کنید که دوده ها و جرقه ها از مخ
قالب ایران قالبی دوستونه زیبا و سایده هست . متاسفانه این قالب در حالب پیش فرض واکنش گرا نیست ولی امروز به دست ما واکنش گرا شده.
پیش نمایش در حالب دسکتاپ
پیش نمایش در حالب مبایل
ویزگی های اضافه شده : واکنش گرا بودن ، اضافه شدن فونت وزیر ، اضافه شدن بالابر بدون جاوا اسکریپت و . . .
ادامه مطلب
بالویی 2:✅ تا میتونید بسم الله بگید:
در روایت آمده چون بنده را پای میزان حساب حاضر می کنند نامه اعمال او را در حالی که مملو از افعال و کردار زشت است به دست او میدهند، بنده در حین گرفتن نامه اعمال بنابر عادتی که در دنیا به گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» داشته آن را بر زبان جاری می‌کند و نامه اعمال را به دست می‌گیرد، چون نامه اعمال را می‌گشاید آن را سفید می‌بیند، در حالی که هیچ عمل بدی در او نوشته نشده است.
در این هنگام بنده عاصی به فرشتگانی که ح
⭕️ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به اقدامات اخیر رییس جمهور ترکیه و اتفاقات پیرامون این اقدامات به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت و مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد.
مشروح متن نامه و خبر: لینک
ادامه مطلب
دعای بیست و ششم 



 
اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً                                  خدایا قرار بده کوشش مرا در این ماه قدردانـی شده

و ذَنْبی فیهِ مَغْفوراً                                                        و گناه مرا در این ماه آمرزیده

و عَملی فیهِ مَقْبولاً                                                        کردارم را در آن مورد قبول

و عَیبی فیهِ مَسْتوراً                           
سید عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرایی شدن طرح افزایش قیمت بنزین چند روزیست در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های اعتراضی بسیاری از فعالان مجازی همراه شده است.
به دنبال این موضوع سید عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی نیز در واکنش به افزایش قیمت بنزین مطلبی را در حساب توئیتری خو
 
   داستان کوتاه استجابت دعا
 
 
 
کسى نزد امیرمؤ منان على (علیه السلام) از عدم استجابت دعایش شکایت کرد و گفت با اینکه خداوند فرموده دعا کنید من اجابت مى کنم ، چرا ما دعا مى کنیم و به اجابت نمى رسد ؟! اما در پاسخ فرمود: قلب و فکر شما در هشت چیز خیانت کرده لذا دعایتان مستجاب نمى شود:
1- شما خدا را شناخته اید اما حق او را ادا نکرده اید، بهمین دلیل شناخت شما سودى بحالتان نداشته.
 
2- شما به فرستاده او ایمان آورده اید سپس با سنتش به مخالفت برخاسته اید ث
قالب باور یه قالب دو ستونه و جزو قالب های پیش فرض بیان هست. یه قالبِ چغر و بدبدن که با اعمال یک سری تغییرات رنگ و بوی بهتری گرفته انصافا! خب لیست تغییرات صورت گرفته در این قالب:
تغییر مکان و رنگ بندی جذّابترِ منو
تغییر فونت قالب به وزیر
واکنش گراشدن و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
اضافه شدن یه تصویر زمینه ساده برای جذّابیت بیشتر
بزرگ و خواناتر شدن اندازه ی فونت نوشته ها
ادامه مطلب
سلام
بنده دختری هستم از یه خانواده معمولی، چند ماهی با آقا پسری که از خودم 3 بزرگتر بود و به ایده آل های من نزدیک بود آشنا شدم (البته با آگاهی خانواده ها)، برای خوشحالیم تلاش میکرد، تحصیلکرده و دارای ظاهر خوب و کار خوب بود، همه چیز داشت خوب پیش میرفت، ایشون از نظر فکری و اخلاقی به دل من نشسته بودن تا اینکه پدرم با جدیت گفت چون برای یه شهر نیستیم مخالفم و راضی نیستم و مخالفت شون رو به من و ایشون هم اعلام کردن.
ایشون هم گفتن دو نفر که به سن ازدواج م
در این مطلب ، قالبی از قالب های پیش فرض بیان قرار داده شده بنام رقابت ، که دو ستونه هم می باشد .. یک سری تغییرات توسط نقل بلاگ روی این قالب اعمال شده شامل :

واکنش گرا شدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
افزوده شدن فونت وزیر به قالب
تغییر رنگ نوار آدرس مرورگر در تلفن های همراه



دانلود قالب رقابت جدید برای بلاگ بیان با حجم 9 کیلوبایت
این هم جزو اون مواردی بود که دلم نیومد اینجا ازش ننویسم. ینی چند وقتی بود که یه سری حرفا تو سرم میچرخید و دلم میخواست در موردشون بنویسمولی این اتفاق که افتاد انگار حرفای دل من زده شد. اولین بار بود که حس میکردم شیخ حسن رییس جمهور محبوب منه چون با اون نگاهش و اون واکنشش انگار حرف دل منو زد و امیدوارم مخاطب این واکنش رو جدی گرفته باشه. مهم ترین نقص و مشکل رسانه ملی، انفعاله که خود عسگری هم در ادامه صحبت هاش در عین بی خبری اشاره کرد به این انفعال
ت
تغییر مقدار آمونیوم دی کرومات
با تغییر مقدار آمونیوم دیکرومات زمان فوران کوه نیز تغییر می کند. در آزمایش فوق الذکر، با توجه به مقدار استفاده شده آن، فوران آن در مدت یک الی یک و نیم دقیقه طول می کشد. شایان ذکر است که خاکستر تولید شده حجم بیشتری را اشغال می کند و دارای وزن کمتری است.
برای خرید آمونیوم دی کرومات به شرکت بیسموت مراجعه کنبد
به منظور جلوگیری از از بین رفتن مقادیر Cr2O3 در طی واکنش، می توانید از مقداری پشم شیشه در بالای ارلن استفاده کن
در نظر برخی از نویسندگان اسباب ایجاد دین به دو دسته «اعمال حقوقی» و «وقایع حقوقی» تقسیم می شوند:
۱- وقایع حقوقی: رویدادهایی است که آثار حقوقی آن نتیجه اراده شخص نیست و به حکم قانون به وجود می آید، اعم از اینکه ایجاد واقعه ارادی باشد، مانند غصب و اتلاف مال غیر، یا طبیعی، چون مرگ و تولد شخص.
۲- اعمال حقوقی: اعلام اراده ای است که به منظور ایجاد اثر حقوقی خاص انجام می شود و قانون نیز اثر دلخواه را بر آن بار می کند. به بیان دیگر، عمل حقوقی بخشی از اعما
واکنش زنان بعد از جدایی چه در قالب طلاق و چه به صورت اتمام روابط خارج از ازدواج بسیار استرس‌زا می‌باشد. زنان در دوران پس از جدایی به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارند تا بتوانند احساسات و واکنش‌های خود را مدیریت کنند. مدیریت نشدن این احساسات و واکنش‌ها در دراز مدت می‌تواند به مشکلات بزرگ‌تر و آسیب‌های روانی جدی بیانجامد. دچار شدن به افسردگی و اضطراب از جمله پیامدهای شایع این رویداد است. در صورتی که شما نیز اخیرا یک جدایی عاطفی را پشت سر گذا
عجیب استواکنشی است که موازنه ای نداردکاتالیزگر هم نمیخواهدشرایطSTP هم نداردگاهی آنقدر آرام است که مدت ها به طول می انجامدگاهی آنقدر سریع است که به پلک به هم زدن هم نمیرسدواکنش دهنده اش برق چشمان یار استواکنش شگفت آوریست که فرآورده اش گاه مفید است و زنده میکند و گاه جوری میمیراند که دیگر برگشت پذیر نیستعجیب فرمولی دارد عشق
عنوان مطلب چیزی شبیه به شوخی یا مثلا یه لطیفه خنده دار می مونه امّا خیلی از ما دنبال همین موضوع هستیم. من کاری به تفکرِ درست یا غلطش ندارم امّا هر کس با هر تفکّر و دیدگاهی قطعا مخالفانی خواهد داشت. قرار هم نیست این مخالفت چندان هم تو چشم باشه و خیلی وقت ها با باز شدن سرِ صحبت و یا بوجود اومدنِ یک سری شرایط که آدما خودشون رو بهتر نشون می دن این مخالفت ها بیشتر به چشم میاد. مثلا اگه من یه مطلب بنویسم درباره طرفداری از رهبری، قطعا خیلی ها می پسندن و
#حدیث_مهدوی 
امام جواد(ع)
«افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج، من عرف هذا الأمر فقد فرج عنه بانتظاره».
«برترین اعمال شیعیان ما انتظار فرج است. کسی که این امر را بشناسد، به وسیله ی انتظار فرج، برای او گشایش حاصل می شود».
یوم الخلاص/ ص248
عید مبعث مبارک باد.
چند نکته مهم:
شب و روز مبعث از بزرگترین جلوه های الهی در ماه رجب و مانند شب و روز قدر که نگین ماه رمضانند، نگین ماه رجب می باشند.
امام جواد ع : برای عامل در شب ۲۷ رجب اجر عمل ۶۰ سا‌ل است.
افضل اعمال آن زیارت حضرت امیر المومنین علیه السلام است.
روز ۲۷ رجب: از اعیاد عظیمه است، یکی از ۴ روزی است که در تمام سال امتیاز دارد و برابر روزه ۷۰ سال است
از اعمال دیگر بسیار صلوات فرستادن و زیارت حضرت رسول و امام علی علیهما السلام می باشد.
"مف
در نهایت، واکنش شکافت درون یک پوشش فلزی چگال که بازتابنده نام دارد، گسترش می یابد. بازتابنده معمولاً از U-238 ساخته می شود. ادامه واکنش شکافت، سبب می شود بازتابنده گرم شود و انبساط پیدا کند. انبساط بازتابنده، فشاری را در جهت عکس به هسته واکنش وارد می کند و گسترش هسته را کندتر می کند. بازتابنده هم چنین نوترونهای پر انرژی را به درون هسته شکافت منعکس می کند و بازده فرآیند شکافت هسته ای را افزایش می دهد. 
بمب شکافت به مکانیسم تفنگیساده ترین راه برا
قالب تنش قالب زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم با بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
.
توجه داشته باشید این قالب اگر مشکلی داشته باشه اپدیت میشه
آخرین بروز رسانی :۲۳ / ۱ / ۱۳۹۹
.
برای مشاهده ی دمو اینجا کلیک کنید
.
برای دانلود قالب اینجا کلیک کنید
Uranus post
حضور مهناز افشار بازیگر ایرانی در شبکه mbc  که به استناد خبرگزاری های مختلف وابسته به عربستان سعودی است  بسیار واکنش های متفاوتی را به همراه داشت او در این برنامه به عنوان داور یک مسابقه استعداد یابی شرکت میکند .
برخی ها اخبار 20:30 بسیار پرخاشگرایانه به او تاختندو با رفتار او مخالفت کردند و برخی هم بسیار ساده لوحانه با این خبر رفتار کردند 
ما منتظر نظر های شماییم....
به زودی در کانال youtube اورانوس به آن میپردازیم.
- نمرات درس آنتن و الکترومغناطیس ثبت نهایی در سامانه شد.
-تمامی تمرینات ارسالی توسط دانشجویان در ایمیل و تلگرام لحاظ شد حتی تمرینهایی که بنا بود پذیرفته نشود.
-نمرات با ارفاق حداکثر اعمال شده است.
-پروژه های درس آنتن اعمال شده است.
موفق باشید.
 
  جگونه حساسیت به بدلیجات را از بین ببریم؟
نوع شدید‌تر واکنش به جواهرآلات که شامل واکنش پوستی و ایجاد حساسیت است، ‌عموما به دلیل وجود نیکل‌ در زیورآلات تزئینی است. در واقع اکثر مشکلات را همین نیکل موجب می‌شود.
ادامه مطلب

اعمال ما به امام زمان(عج) عرضه می شود 
در روایات هم هست که هفته ای دومرتبه، #اعمال بر ولی امر امام زمان(عج) عرضه می شود. توجه داشته باشید کارهایتان طوری نباشد که وقتی عرضه شد بر #امام_زمان(عج)، خدای نخواسته آزرده شود. 
#امام_خمینی 
صحیفه نور، جلد ١٢،صفحه ١٢٨
اللهم عجل لولیک الفرج
امروز یه روز خیلی خوبیه.
می خوام استارت چند تا کار خوب رو از امروز بزنم.
برنامه ریزی و تلاش توی زندگی خیلی مهمه.
ماه رمضان مبارک هم کم کم داره از راه میرسه.
واقعا ماه خوبیه و حس می کنم یه رفرش اساسی توی اعمال ما ایجاد می کنه.
مخصوصا تلاوت قرآن، که چند وقتیه فراموشش کردم...
_______________________________________________
سه تا لیوان کافی میکس خوردم...
(در عرض یک ساعت)
گاهی وقت ها نون توی متفاوت بودنه. حالا این نون می‌تونه هر چی باشه، توجه، پول، احترام و اعتماد به نفس کاذب یا غیرکاذب. نتیجه هم می‌تونه هر چی باشه، مثبت باشه یا منفی ! خیلی وقت‌ها می‌بینی شخصی برای هر چیزی که پیش میاد، حتی یه چیز خیلی عادی که شاید بازخوردها و فیدبک‌های تقریبا مشابه داشته باشه (با وجود تمام تفاوت‌هایی که موجوده)، میاد تا اصل موضوع رو نقض کنه. تا این‌جا مشکلی نیست، چون سلیقه ها، افکار و برداشت‌های آدم‌ها متفاوت هست. مشکل از
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته: صادرات کالای بی کیفیت یعنی بدنام شدن کالای ایرانی
جناب وزیر بهتر بود به جای مخالفت با صادرات کالای بی کیفیت، به شکل مبنایی با تولید کالای بی کیفیت مخالفت می کرد. متأسفانه معدودی از کالاهای بی کیفیت تولید داخل اعتماد هموطنان را نسبت به حمایت از تولید ملی مخدوش ساخته و آنان را به سمت خرید کالاهای خارجی سوق داده است. صادرات، پیشکش؛ شما فعلا همین مصرف کنندگان داخلی را دریابید.
وظیفه نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخ
سلام
یه دهه هشتادی هستم و سال اول دانشگاه، از دوران کودکی به دنبال علاقه ام که راه انداختن یه بیزینس و ثروتمند شدن بود، حرکت و تلاش میکردم و این علاقه روز به روز بیشتر شد تا این که فهمیدم بیشترین چیزیه که دوستش دارم، آدم بسیار سخت کوش، منظم، منظبت و دقیقی هستم .
یه روز داشتم به برنامه هام برای موفقیت و رسیدن به اهدافم فکر میکردم که حرف پیشنهاد ازدواج به من شد و من هم که توی برنامه های زندگیم به این مورد فکر هم نمیکردم حرف خانواده رو قطع کردم و م
قالب تنش قالب زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم با بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
.
توجه داشته باشید این قالب اگر مشکلی داشته باشه اپدیت میشه
اخرین اپدیت :۱۹ / ۱ / ۱۳۹۹
.
برای مشاهده ی دمو اینجا کلیک کنید
.
برای دانلود قالب اینجا کلیک کنید
سیستم بدن من نسبت به همه جور آهنگی به صورت غیر ارادی واکنش شدیدی نشان می‌دهد. از همین رو نوعی اعتیاد خاص به گوش دادن موسیقی در زندگی شخصی من وجود دارد. به همین علت اغلب هم زمان با انجام هر کاری یا هدفون توی مجرای شنواییم فرو کرده‌ام یا اگر بابا خانه نباشد صدای باند‌ کوچکی که برای لپ تاپ خریده‌ام، اتاق را برداشته است. اگر مامان و صادق هم نباشند به پخش کننده‌های قوی‌تری متصل می‌شوم و برای خودم یک پارتی یک نفره ترتیب می‌دهم و پدر همسایه پایی
بسم الله
 


اعمال عمومی دهه اول
بدان که این ماه از ماه های شریفه است و چون این ماه واصل می شد، صلحای
صحابه و تابعین اهتمام عظیم در عبادت می کردند و دهه اولِ آن، ایامش ایام
معلومات و در نهایت فضیلت و برکت است، و از رسول خدا صلی الله علیه و آله
مروی است که: عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی نزد حق تعالی محبوب تر نیست از
این دهه. و از برای این دهه اعمال چند است:
ادامه مطلب
 
اعمال مشترک ماه مبارک رمضان 
 
 
اعمال مشترک هر شب و روز
 
 
«سیّد بن طاووس» از امام صادق و امام کاظم (علیهما السلام) روایت کرده است که فرمودند:
 
از اوّل ماه تا آخر ماه مبارک - بعد از هر فریضه - این دعا را مى خوانى:
ادامه مطلب
تو بوی خاک باران خورده ای و من نمی دانم که چرا هزار سال است که باران نمی بارد...بیایید کاسه هایمان را رو به آسمان بگیریم که همه ی این ها سزای اعمال من است...
همه ی این ها سزای اعمال من است...همه ی این نیامدن ها،همه ی این ایستادن ها و زل زدن به انتهای جاده ها،تقصیر من است...
من همه ی اشک های منتظران را مدیونم...
من مدیون همه ی گل های نرگسم...مدیون همه ی جمعه های ملتهب...
مرا ببخش...همه ی خاکستری ها تقصیر من است...همه ی دلتنگی های غروبانه...
من مدیون همه ی منتظ
رزین عاملی ایست برای گرفتن سختی آب که این کار را با تبادل یونی انجام می دهد.
رزین کاتیونی بعد ار مصرف نیاز به بازسازی و احیا دارد که این کار توسط NACL  یا محلول نمک انجام می پذیرد.که باعث احیا شدن رزین می شود.
انواع  واکنش های بازسازی یا احیا رزین به ادین صورت می باشد:
Ca / Mg-R + 2NaCl → Na2R + CaCl2 / MgCl2
واکنش بالا واکنشی بین رزین کاتیونی ضعیف با محلول نمک می باشد که یون های کلسیم ، منیزیم استرانسیم و باریم را حذف می کند.
Ca / Mg-R + H2SO4 → CaSO4 / MgSO4
واکنش رزین کاتیون
واکنش شیمیایی (اصطلاح انگلیسی: Chemical reaction) به فرایندی  گفته می شود که در آن ساختار ذرات تشکیل دهندهٔ مواد اولیه دچار تغییر می‌شود؛ یعنی طی آن یک یا چند ماده شیمیایی به یک یا چند ماده شیمیایی دیگر تبدیل می‌شود.
برای اینکه واکنش های شیمیایی رخ دهد، باید پیوندهای بین اتمها و مولکولها شکسته شوند و به شکل دیگری تشکیل شوند. از آنجا که این پیوندها اغلب قوی هستند، برای شروع یک واکنش انرژی لازم است. این انرژی که معمولا با گرما است، تحت عنوان انرژی فع
تا حالا شده زمان براتون شبیه خلاء باشه؟ من اینو دیشب تجربه کردم همه چی خیلی معلق و آروم به نظر میرسید.. حتی واکنش های خودم به اتفاقات دور و برم!! یعنی کاملا خودم حس می کردم که چند ثانیه به آرومی میگذره و بعدش درک میکنم چه اتفاقی افتاده و باز به آرومی فکر می کردم که باید چه واکنشی نشون بدم و باز چند ثانیه به آرومی میگذشت تا بتونم واکنش خودمم رو ببینم.. خیلی اتفاقِ عجیبی بود..:/
همین دنیا سرای رسیدگی به تک تک اعمال هست.
توی همین دنیا اینقدر زنده میمونید که به تک تک اعمال شما رسیدگی بشه، و بعد پاک میشید، و بعد برمیگردید به دل خاک.
غیرممکنه یک نفر یک آه بکشه، شما مسئول بخشی از اون آه باشید، و توی این دنیا تاوان پس ندین.
دنیا سرای مکافاته.
شهید منصور مهدی
فرزند: محمود
ولادت: ۱۳۴۹
شهادت: ۲۷ دی ۱۳۶۵
محل شهادت: شلمچه (عملیات کربلای ۵)
 
 
 
وصیت نامه:
بسم الله الرحمن الرحیم 
آخرین نامه شهید منصور مهدی که در شب عملیات کربلای 5 (که در این عملیات بشهادت رسیدند) نوشته اند.
الهی دنیا همه فانی است .
 الهی ان طردتنی عن بابک فمن
خدایا اگر مرا از درگاهت برانی ،  چگونه از اینکه در آخرت مورد حسن نظر تو قرار گیرم ، مایوس شوم .
لحظات ، لحظات آخر است و زمان پیوستن به دوست نزدیک است. وجد و نشاط خاصی بین
واکنش شیمیایی (اصطلاح انگلیسی: Chemical reaction) به فرایندی  گفته می شود که در آن ساختار ذرات تشکیل دهندهٔ مواد اولیه دچار تغییر می‌شود؛ یعنی طی آن یک یا چند ماده شیمیایی به یک یا چند ماده شیمیایی دیگر تبدیل می‌شود.
برای اینکه واکنش های شیمیایی رخ دهد، باید پیوندهای بین اتمها و مولکولها شکسته شوند و به شکل دیگری تشکیل شوند. از آنجا که این پیوندها اغلب قوی هستند، برای شروع یک واکنش انرژی لازم است. این انرژی که معمولا با گرما است، تحت عنوان انرژی فع
رزین عاملی ایست که در سختی گیر برای گرفتن سختی آب که این کار را با تبادل یونی انجام می دهد.
رزین کاتیونی بعد ار مصرف نیاز به بازسازی و احیا دارد که این کار توسط NACL  یا محلول نمک انجام می پذیرد.که باعث احیا شدن رزین می شود.
انواع  واکنش های بازسازی یا احیا رزین به ادین صورت می باشد:
Ca / Mg-R + 2NaCl → Na2R + CaCl2 / MgCl2
واکنش بالا واکنشی بین رزین کاتیونی ضعیف با محلول نمک می باشد که یون های کلسیم ، منیزیم استرانسیم و باریم را حذف می کند.
Ca / Mg-R + H2SO4 → CaSO4 / MgSO4
واک
و درود خدا بر او فرمود:
خدایا به تو پناه می برم که ظاهر من در برابر دیده ها نیکو،
و درونم در آنچه که از تو پنهان می دارم، زشت باشد،
و بخواهم با اعمال و رفتاری که تو از آن آگاهی،
توجه مردم را به خود جلب نمایم،
و چهره ظاهرم را زیبا نشان داده با اعمال نادرستی که درونم را زشت کرده به سوی تو آیم،
تا به بندگانت نزدیک، و از خشنودی تو دور گردم.
برگی از نهج البلاغه  حکمت276
تفسیر و تامل با خودمون.... 
◀️سرنوشت شیلی،گرانادا، گواتمالا، السالوادر،پاناما کاملاً در انتظار ونزوئلا است.کوبا بدلیل آزاد مردان کوبایی وحمایت های بیدریغ شوروی وفضای جنگ سرد وشکست وناکامی وسرخوردگی شدید امریکاییها وعدم سیطره غول های رسانه ای امپریالیسمی در آن دوران و رهبری دوراندیش وتوانا و استواری توانست بلای خانمان‌سوز آمریکا و شرکتهای  چند ملیتی را از سر کوبا تا حدودی دور نماید. اما ونزوئلا تا کجا....
▫️قاره آمریکا از دید ایالات متحده خانه اختصاصی آمریکا ا
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنندو اعمال شبهاى قدر بر دو نوع است یکى آنکه در هر سه شب باید ک
پس از بسته شدن درب اماکن زیارتی به علت شیوع بیماری کرونا، مکررا شاهد مخالفت عده ای هستیم که این کار را ستم در حق اهل بیت میدانند. این نظر هم توسط طرفداران جمهوری اسلامی بیان میشود و هم توسط برخی مخالفان مذهبی جمهوری اسلامی. اما این عده مخالف بعضا با مقایسه ج.ا با بنی عباس و رضاشاه، میگویند همانطور که بنی عباس مانع زیارت مزار ائمه میشد ج.ا هم مانع زیارت شده و ج.ا کاری را انجام داد که حتی رضاشاه هم نتوانست انجام دهد.
 
دوستانی که چنین قیاسی میکنن
در کنار اعمال واجب، اعمال مستحبی نیز روایت شده که علاوه بر ثواب بالا، خاصیت‌های فراوانی دارند که به مومنان در رفع مشکلات کمک می‌نماید؛ یکی از این اعمال اذکار روزانه است که خواندن روزانه آنان، فواید بسیاری دارد.
امام حسین(ع)  فرمودند: «از پیغمبر اکرم(ص)روایت شده، هرکس جهت حوائج تا هفت روز هر روز این اذکار را هزار بار بخواند حاجت روا گردد.»
توصیه شده که این اذکار، روزانه 100 مرتبه خوانده شود.
ادامه مطلب
حذف «قُدسیت» از زندگی به همان میزان خسارت بار است که قدسی کردن افراطی همه امور از جمله اندیشه و برداشت دینی بشرِ محدود به انواع حدود ذهنی و تاریخی و اجتماعی. از یاد نبریم که «قدسی زدایی» در جهان جدید، خود عکس‌العملی در برابر قدسی کردن همه چیز و همه امور بوده است. سید محمد خاتمی|link|
 
پ.ن: می‌خواستم عنوان مطلب را «عصری بودن دین یا عصری بودن فقه» بگذارم که منصرف شدم.
پ.ن: این سه مطلب به هم ربط ندارن فقط مجبورم سه تاش رو الان بگم
 
توییت: بعضیا خودش
عمر بن خطاب به عنوان اصلی ترین معترض نزد حضرت آمد و گفت: یا رسول الله، آیا ما مسلمان نیستیم؟ فرمود: «بله». با گستاخی گفت: پس چرا ما را به این ذلت و خواری در دین مبتلا می کنی؟! پیامبر «صلی الله علیه و آله و سلم» با اشاره به اینکه پروردگار دستور مصالحه داده فرمود: «من بنده خدا و پیام آور اویم و با دستوراتش مخالفت نخواهم کرد. همچنین خداوند به من وعده پیروزی داده و هرگز خلاف وعده عمل نمی کند.» اما عمر برای مقابله با سخن حضرت، نزد اصحاب دیگر رفت و مخال
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
سایت سرگرمی چفچفک :مسئولان برونئی تصمیم دارند تا قوانین اسلامی را بر زناکنندگان و همجنسگرایان از هفته آینده اعمال کنند.
این مجازات رجم (سنگسار) زناکاران و همجنسگرایان در مقابل مردم است. همینطور قرار است دست راست دزدان برای نخستین سرقت قطع و در صورت تکرار، پای چپ آنها نیز قطع و بریده شود.
برونئی قصد اعمال این مجازات را در سال ۲۰۱۳ میلادی داشت که به دلیل جزئیات عملی و مخالفت گروه های حقوقی، اجرای آن به تأخیر افتاد، با اشاره به اینکه چنین مجازا
قالب امید یکی از قالب های زیبا ی بیان است که خیلی هم طرف دار دارد این قالب خیلی شیک هستش و مورد پسند خیلی ها هست . . .
من شخصا قالب امید رو دوست دارم . . . دموی قالب امید رو میتونید ببینید . . .  نسخه واکنش گرای قالب امید هم خیلی خوب هستش ، حرفه ای واکنش گرا شده . . . به چند اندازه واکنش گرا شده . . . دموی اخرین اندازه قالب. . . به خوام راستشو بگم یه کم باگ داره ولی فکر نکنم متوجه بشید . . . به هر حال اگر مشکل داشت راه حلی هم هست . . . برای نصب قالب فایل های ویرایش
قالب امیدوار یکی از قالب های زیبا ی بیان است که خیلی هم طرف دار دارد این قالب خیلی شیک هستش و مورد پسند خیلی ها هست . . .
من شخصا قالب امیدوار رو دوست دارم . . . دموی قالب امیدوار رو میتونید ببینید . . .  نسخه واکنش گرای قالب امیدوار هم خیلی خوب هستش ، حرفه ای واکنش گرا شده . . . به چند اندازه واکنش گرا شده . . . دموی اخرین اندازه قالب. . . به خوام راستشو بگم یه کم باگ داره ولی فکر نکنم متوجه بشید . . . به هر حال اگر مشکل داشت راه حلی هم هست . . . برای نصب قالب فا
سلام . . . تا حالا شده وارد سایت یا وبلاگی بشید که نسخه مبایل ان با نسخه دسکاپ ان تفاوت داشته باشد؟
اصطلاحا به این قالب ها می گویند : واکنش گرا یا Responsive .
اگر نسخه کامپیوتر قالب منو با نسخه مبایل مقایسه کنید میبینید خیلی فرق دارد. . . 
اگر دوست داری قالبت واکنش گرا بشه . . . بیا به ادامه مطلب

ادامه مطلب
یک نکته فوق مهم
تکنیکی برای زندگی  و مدیریت زمان عالی
به حرف های دیگران زیاد توجه نکن. تلاش دیگری (اجتماع و نهادی که در آن زندگی می کنیم) به طور ذاتی این است که روی من اعمال قدرت و نظارت داشته باشد و مرا تا میتواند تغییر بدهد و به شکل خودش در بیاورد
تا می توانی در مسیر «شدن» از «بودن» ،‌ بی‌توجهی را تمرین کن.
یعنی
چیزی که هستی و بودی را می‌خواهی به چیزی و منی دیگر تغییر بدهی، این راه به خودی خود، برای تو شگفت‌انگیز و پرمسئله و پراز دستاورد خواه
جروزالم پست از نخستین رژه همجنسبازان در سراسر اسرائیل با حضور حدود
سه هزار جوان ساکن سرزمین‌های اشغالی خبر داد. این افراد که اغلب جوانان زیر 21 سال
بودند در حالی برگزار شد که پلیس رژیم اسرائیل هفت تن را به اتهام تلاش برای حمله به
این افراد بازداشت کرد. پیش‌تر صدها تن در مخالفت با این مراسم در محل برگزاری آن
تجمع کرده بودند.

این مراسم در حالی از سوی رژیم اسرائیل برگزار میشود که این رژیم خود
را تنها دولت یهودی جهان می‌نامد.
واکنش اقایون نسبت به عکسهای خصوصی خانم‌ها در شبکه‌های مجازی چیست؟
شاید تو همین لحظه‌ای که این پست و میخونین، هزاران هزار عکس از نقاط مختلف دنیا تو اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام..... به اشتراک گذاشته میشه. اما آیا میدونید برداشت دیگران از عکسهایی که به اشتراک میزارین چیه؟ مخصوصا اگر این عکسها متعلق به خانم‌ها باشه و یا از اون مهمتر این عکسها در اصطلاح عامیانه سکسی و تحریک‌آمیز  باشه؟ 
ادامه مطلب
بعد از انتقاد تند ماکان بند به موزیک ویدیو آهنگ سفارشی از یاس بود که طرفداران یاس و رپ، و همچنین خود رپرها به این حرکتش واکنش نشان دادند. برخی از این واکنش ها حتی از سوی رپرهای معروفی بود که باعث شد ماکان بند پست انتقادی اش را پاک کند.
ادامه مطلب
سال ۹۸ شروع شد و تمام خوبی و بدیش را سپردیم به دست همان سال آمدیم به ۹۸ .
استرس و اضطراب این روزها قابل بیان نیست هر روز تلاشی سخت تر از دیروز برای کنکوری که تمام امیدم شده است و هیچ راه دیگری نمی بینم هر روز تلاش هر روز اضطراب و هر روز تنهاتر .
دوست ندارم تسلیم شوم هر بار با تمام سختی گاهی برنده بودم و گاهی بازنده ولی اینبار از ان روزها نیست باید برنده باشم .
تازه اهنگ های شاد را پیدا کردم تازه امسال یاد گرفتم که باید نسبت به ریتم اهنگ ها واکنش نش
دانلود سریال vikings  با لینک مستقیم و رایگان
نام سریال: Vikingsژانر: اکشن، درام، تاریخیسازندگان: Michael Hirstستارگان: Travis Fimmel, Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgårdسالهای پخش: ۲۰۱۳–امتیاز: ۸٫۶ از ۱۰شبکه پخش کننده: Historyپخش: پنجشنبه ها (۴۵ دقیقه)کیفیت: BluRayاطلاعات بیشتر: کلیک کنیدخلاصه داستان: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را
وقتی پیامبر بزرگوار اسلام صلی الله علیه و آله اعمالی رابرای انجام در ماه مبارک سفارش کردند مثل نماز و دعا و خوش اخلاقی و افطاری دادن
امام علی علیه السلام سوال کردند: برترین اعمال این ماه کدام است؟
پیامبر صلی اله علیه و آله فرمودند: الورع عن محارم الله: دوری از گناهان
ولی فقط گذشت...
هیچ چیز عوض نشد، جز احساسم نسبت به پوچ بودن زندگی!
به پوچ شدن آدما و روابطشون و حرفا و عملشون!
از خودم و تلاشم در راستای بهتر زیستن هنوز راضی نیستم!
باز هم تلاش و تلاش و تلاش!

+ممنون که به یادم بودین! :)
نمینویسم ولی هستم،آدرس بذارین!
+فیلم و سریال و کتاب و آهنگ خوب معرفی کنین!
فروش آمونیوم دی کرومات :پلتفرم تخصصی خرید و فروش مواد شیمیایی بیسموت، یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی به ویژه خرید آمونیوم دی کرومات می باشد. شما عزیزان می توانید برای دریافت این محصول با کیفیت و مناسب، با کارشناسان و متخصصان مجموعه بیسموت ارتباط حاصل فرمایید.
تغییر مقدار آمونیوم دی کروماتبا تغییر مقدار آمونیوم دی کرومات زمان فوران کوه نیز تغییر می کند. در آزمایش فوق الذکر، با توجه به مقدار استفاده شده آن
هو/دچار - به زعم بنده - بیش از آن که فیلسوف، باهوش و حتی بلاگر و فیش نگار باشد، یک آدم دغدغه مند است. دغدغه، اعم از دغدغه های فردی یا اجتماعی.نقطه ی قوتش این است که نمی نشیند تا دغدغه هاش رفع شوند؛ بلکه در تلاش است تا قدمی در جهت رفعشان بردارد. دچار دارد خودش و اطرافیانش را وادار به تفکر، تحقیق، مباحثه، نقد و تفسیر می کند.نقطه ضعفش اما در دو چیز است:یکی فاصله ی زیادی که بین مجاز و واقعیت وضع کرده؛ که این مسئله در تعاملات، واکنش ها و حتی رفتارهای شخ
حذف «قُدسیت» از زندگی به همان میزان خسارت بار است که قدسی کردن افراطی همه امور از جمله اندیشه و برداشت دینی بشرِ محدود به انواع حدود ذهنی و تاریخی و اجتماعی. از یاد نبریم که «قدسی زدایی» در جهان جدید، خود عکس‌العملی در برابر قدسی کردن همه چیز و همه امور بوده است. سید محمد خاتمی|link|
 
 
 
پ.ن: می‌خواستم عنوان مطلب را «عصری بودن دین یا عصری بودن فقه» بگذارم که منصرف شدم.
پ.ن: این سه مطلب به هم ربط ندارن فقط مجبورم سه تاش رو الان بگم
توییت: بعضیا خو
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 23 می 2019
پوندانگلیس/دلارآمریکا با افزایش فشار رهبری پس از کناره گیری لیدسام Leadsom، معامله پایینی دارد.
سهام جهانی به دلیل تنش های تجاری چین-آمریکا روز معاملاتی منفی دارد.
نتایج انتخاباتی در هند برد خوبی را نصیب مودی و حزب حاکم BJP میکند.
پوندانگلیس/دلارآمریکا از اوایل ژانویه در پایین ترین سطح خود معامله می شود. دیروز طرح توافق نهایی ترزا می با بیشترین مخالفت روبرو و منجر به تماس های جدید برای کناره گیری ای
تاریخچه استفاده از انرژی هسته‌ای به مقیاس زیاد بین سالهای 1939 تا 1945 میلادی در ایالات متحده آمریکا انجام شد. این امر زیر فشار جنگ جهانی دوم ، بصورت نتیجه تلاشهای مشترک تعداد زیادی از دانشمندان و مهندسان صورت گرفت. دست اندرکارانی که در ایالات متحده به این کار اشتغال داشتند، آمریکایی ، بریتانیایی و پناهندگان اروپایی کشورهایی بودند که زیر سلطه فاشیسم قرار داشتند. تلاش آنان این بود که قبل از آلمانیها به یک سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند ، این سلاح
"چون دنیا به کسی روی آرد، نیکویی های دیگران را بدو به عاریت سپارد، و چون بدو پشت نماید، خوبی هایش را برباید". این گفته حکیمانه که در نهج البلاغه به امام علی (ع) منسوب شده است به خوبی حال و روز حاکمان کشور ما را در دوران های مختلف نشان می دهد.
 هنگامی که زمانه با آنها همراهی می کند مردم هر آنچه خوبی است را به آنها نسبت می دهند، حتی اگر لایق آن نباشند. و هنگامی که در چشم مردم بی ارزش می شوند حتی خوبی هایشان را نیز کتمان می کنند. برای مثال در سالهای آخ
والدین به کودکان خود یاد می دهند باید از برخی چیزها بترسند و در مقابل خطرهای خاصی احتیاط کنند، مانند آتش یا رد شدن از خیابان. در این مثال ها اضطراب می تواند برای شما مفید باشد زیرا کمک می کند کودک از آسیب دیدن مصون بماند. با این وجود کودکان ممکن است از اشیا و موقعیت هایی ترس داشته باشند که اصلا نیازی به ترسیدن ندارد و بزرگترها آن را تهدیدکننده نمی دانند.

ادامه مطلب
باسلام
جلسه ۸۷
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۷، سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ (31.9 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
6 صفر 1440
لینک کمکی جلسه ۸۷ (38.62 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
- ظهور و اربعین با نگاه منظومه ای به دین (جلسه سوم)
  سه سطح نگاه منظومه ای به دین در جریان اربعین: 1. نگاه منظومه ای در ارتباط عرضی میان اعمال، و 2. نگاه منظومه ای در ارتباط طولی با روح اعمال و لقاء امام با عمل صالح، و 3. نگاه منظومه ای با ارتباط حبی و شوقی در اعمال
دایی گرامی برادرزاده م( به عبارتی برادر همسر برادرم) فکر کن یه آقاپسری هم سن و سال حالای من؛ تصمیم گرفته با خانومی ازدواج کنه که 2 فرزند داره و هم سن خودش هست. بخش زیبای این ازدواج برای من دو تا دلیل آقا ساسان برای ازدواج با لاله خانوم هست؛ اول اینکه گفته چهارسال وقت گذاشتم شناختمش. حالا که خوب و بدش رو میدونم بذارم کجا برم یه آدمی رو از صفر شروع کنم به شناختن؟ 
و در جواب مخالفت دیگران برای ازدواج یک پسر با خانومی با شرایطی که ذکر شد میفرمایند ب
حذف «قُدسیت» از زندگی به همان میزان خسارت بار است که قدسی کردن افراطی همه امور از جمله اندیشه و برداشت دینی بشرِ محدود به انواع حدود ذهنی و تاریخی و اجتماعی. از یاد نبریم که «قدسی زدایی» در جهان جدید، خود عکس‌العملی در برابر قدسی کردن همه چیز و همه امور بوده است. سید محمد خاتمی|link|
 
آیین (نشریه خاتمی)
 
پ.ن: می‌خواستم عنوان مطلب را «عصری بودن دین یا عصری بودن فقه» بگذارم که منصرف شدم.
پ.ن: این سه مطلب به هم ربط ندارن فقط مجبورم سه تاش رو الان بگ
بسم الله
 
اعمال مشترک شبهاى قدرشب نوزدهم اوّل شبهاى قدر است و شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال مى شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان علیه السلام مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدّر شده است بر امام زمان علیه السلام عرض مى کنند
ادامه مطلب
{وظایف منتظران - شماره 38}
 
مراقبت از اعمال
 
مومن باید مراقب باشد درجات و مقامات معنوی و نزدیکی او به آنحضرت کم نشود و به دوری تبدیل نشود و توجّهِ امام زمان را از دست ندهد. باید مراقب باشد تا در انجام تکالیف خود در قبال آن حضرت کوتاهی نداشته باشد.
بر اساس روایات اهل بیت، اعمال شیعه بر امام زمان عرضه میشود. مخصوصا هر دوشنبه، پنجشنبه و جمعه. به عبارتی دیگر، بر شیعه لازم است مراقب باشد عملی را مرتکب نشود که حینِ عرض اعمال، باعث شرمندگی اش نزد امام
چه سوره هایی را در شب قدر بخوانیم؟
در قرآن کریم،
سوره‌ای کامل به توصیف و ستایش شب قدر اختصاص یافته و بدین نام ... است و
آنان در این شب در کنار اهتمام به اعمال مستحب مخصوص این شب‌ها، برای آن امام ...
اعمال مشترک و خاص شب های قدر/ علت تأکید بر قرائت سوره روم و عنکبوت ...
Jul 27, 2013 - خداى
تعالى در شب قدر حوادث یک سال را تقدیر می کند و زندگى، مرگ، رزق، ... سه
شب انجام می‌ شود و به اعمال مشترک معروف است و اعمالی که مخصوص هر یک ...
خواندن چه سوره‌هایی در شب‌

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها