نتایج جستجو برای عبارت :

عرضه بنگاه‌های قابل واگذاری

با استناد به اعلام سازمان خصوصی سازی و قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و مصوبه هیئت واگذاری؛ سهام متعلقه به دولت در بنگاه‌های زیر عرضه و واگذار می‌گردد؛  

ردیف
نام شرکت
روش واگذاری
درصد سهام قابل عرضه
ارزش پایه کل (ریال)
نحوه پرداخت ثمن معامله

1
پالایش نفت اصفهان
بورس
20
48.091.999.470.988
نقد

2
پالایش نفت بندرعباس
بورس
20
47.432.342.814.000
نقد

3
پالایش نفت تهران
بورس
20
40.847.991.490.000
نقد

4
پالایش نفت تبریز
بورس
20
20.879.927.773.600
نقد

 
تاریخ عرصه طبق اطلا
بسته پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایتی از بخش تولید و تجارت منتشر شد. شیوع ویروس کرونا در کشور و اثرات ناشی از آن بر بخش تولید و تجارت موجب شد تا وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان متولی این بخش برای کاهش اثرات مخرب این ویروس بر اقتصاد بنگاه‌های تولیدی بسته‌ای پیشنهادی را تدوین کند تا به این طریق در دوران کرونا بنگاه‌های تولیدی بتوانند ادامه حیات دهند.
 
در بسته پیشنهادی از سوی این وزارتخانه راهکارهای سیاستی از طرف «عرضه
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌«بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با
همه چیز درباره صندوق ETF | صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله
 
 
در دوران رکود و چالش اقتصادی، این بورس بود که همچنان پررونق نشان می‌داد. حالا دولت می‌خواهد در ادامه سیاست‌های اقتصادی خود، بخش بزرگی از سهام‌ بنگاه‌های دولتی را در بورس عرضه کند. این عرضه در قالب یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. اینجا درباره این صندوق‌ها و شیوه سرمایه‌گذاری‌اش نوشته‌ایم.
ادامه مطلب
جهت ایجاد تحول و تغییر در این صنعت بپردازیم.
 
 
  
 
بنگاه های تجاری برای هماهنگ سازی خود با ابزارهای فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه سرویس های بهتر و سریعتر به مشتریان خود باید مطالعات گسترده ای برای شناخت این ابزارها و ظرفیتهای قابل بهره برداری آنها در جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان انجام دهند و سپس ساختار کسب و کار خود و مدل آن را بر اساس این ابزارها طراحی مجدد کنند.
 
 
  
 
 
[۱] Keen(2006)
 
 
  
 
[۲](۲۰۰۸) Nathaniel
 
 
  
 
تعداد صفحه :۱۴۷
 
 
ق
به گزارش دنیای اقتصاد  بررسی گروه‌های
سنی مختلف آپارتمان‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف شهر
تهران حاکی از آن است که تعداد فایل‌های نوساز نسبت به ماه‌های گذشته به
شدت کاهش پیدا کرده است. نکته جالب آنکه کاهش حجم فایل‌های نوساز در میان
آپارتمان‌های متراژ پایین بیشتر قابل مشاهده است.
 
به‌طوری که تعداد واحدهای مسکونی نوساز
عرضه شده به بازار در میان آپارتمان‌های با زیربنای ۴۰ تا ۷۵ مترمربع کمتر
از واحدهای مسکونی با مت
امشب دو جمله‌ی قابل تامل و دلنشین شنیدم و خوندم.
اول:
« کار کردن عرضه می‌خواهد نه پول». این جمله را از کسی شنیدم که عملکردش گفتارش را تایید می کرد و حرفش را عملی کرده بود.
دوم:
« پدر و مادر حرفه‌ای بچه را با عرضه بار می‌اورند نه شاگرد اول ». این هم قابل تامل است و شاید ریشه‌ی حل بسیاری از مسائل و کلید خلق بسیاری از آرزوها و خواسته ها در همین ایجاد و پرورش عرضه باشد.
ب
بنگاه املاک مهدی/گچساران
اطمینان در خرید ، سرعت در فروش
شعار ماست
مشاوره و خریدو فروش ، رهن و اجاره
انواع ملک
 منجمله زمین ، خانه ( آپارتمانی/ویلایی ) ، مغازه و ... در هر نقطه ایی از شهر
در خدمت کلیه همشهریان عزیز میباشیم.
آدرس: پانصددستگاه/سمت راست/روبروی بنیاد مسکن
تلفن تماس: ۰٩١٧۴٢١۰٩٢٩  زیدونی
┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄
یک کانال/یک شهر
#دیوارگچساران_بنگاه_املاک_مهدی
کانال ما رو به دوستانتون معرفی کنید
http://t.me/divargachsaran2/681
این روزها حسابی درگیر پیدا کردن انبار هستیم ، البته این وظیفه بیشتر بر دوش بالاتری هاست ولی ما هم کل اجناس رو فاکتور کردیم و داخل پلاستیک گذاشتیم تا به محض پیدا شدن انبار بریم تو کار جابجایی !!
امروز از مظلومیتی شنیدم که انقدر اذیت شدم که حیفم اومد ثبتش نکنم ، مکالمه ای بین بنگاه دار و صاب کارم وقتی که توی ماشین بودن برای دیدنِ یک مورد شکل می گیره که صاب کارم تعریف کرد برامون . خلاصه این بنگاه دارِ عزیز گلایه داشته از این که چرا قیمت مسکن تو همه
 صبح ها حدود ۵ که هیراد را دستشویی می برم، بعدش خوابم نمی برد. سر جام غلت می زنم تا شاید دوباره چشم ها سنگین شوند.
 کلاس های درگیرکننده ی فرهنگسرا یک طرف، کلاس کنکور یک طرف و جا به جایی خانه هم طرف دیگر. معلوم نیست کِی، اما باید جا به جا شویم.
 این وسط، هیراد بیش از ما اذیت می شود؛ از این بنگاه به آن بنگاه.
 بار آخر روی صندلیِ بنگاه خوابش برد. 
برای کلاس ها و گاهی بنگاه رفتن ها می گذارمش خانه ی پدرم و آن ها هم شیطنت هاش را تحمل می کنند. اما خودش گاهی
پاورپوینت موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی

فرمت فایل : pptx
تعداد صفحات : 60
حجم فایل : 1676
گروه فایل : اقتصاد

دانلود پروژه موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی در قالب پاورپوینت و در 60 اسلاید قابل ویرایش
توضیحاتی درخصوص پاورپوینت دانلودی:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی می باشد که در حجم 60 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های علوم اقتصادی

قابلیت‌های سیستم عامل جدید آی‌فون
 
  
اپل، آی‌او‌اس ۱۳ را سرانجام عرضه کرد؛ سیستم عامل جدید گوشی‌های آی‌فون که بهبودهای قابل‌توجهی یافته است. با این سیستم عامل جدید اپل ویژگی تاریک یا Dark Mode به گوشی‌های آی‌فون عرضه شده؛ ویژگی‌ای که هم باعث تغییر بصری کار با گوشی‌های اپل ‌شده و هم تاثیر قابل‌توجهی بر میزان مصرف باتری دارد. آی‌او‌اس ۱۳ تنها چند روز قبل از عرضه پرچمداران جدید اپل یعنی آی‌فون ۱۱ و آی‌فون ۱۱ پرو و آی‌فون ۱۱ پرو مکس
حسابداری و انجام امور مالی امروزه در همه ی شرکتها و بنگاه‌های اقتصادی اعم از کوچک یا بزرگ یک تخصص است. روند عملیات و مراودات مالی در بنگاه‌های اقتصادی بایستی از قواعد و اصول خاصی پیروی کند. فرقی نمی‌کند که این بنگاه‌های اقتصادی از چه نوعی هستند. به صورت موقت یا دائمی، تولیدی یا صنعتی و پیمانکاری یا بازرگانی. امور حسابداری مالی و سایر عملیات مالی باید تحت نظارت کادری مجرب و متبحر انجام شود.
ادامه مطلب
عرضه اولیه زشریفسه شنبه 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد شامل 52 میلیون
سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات
فرابورس عرضه اولیه می شود.در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری
کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد
خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.
ادامه مطلب
فروش ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه همان ورق آهنی است که با روی پوشیده شده است که به دلیل همین پوشش از خراشیدگی، زنگ زدن، تغییر شکل و ... در امان است و مقاومت بالایی به نسبت دیگر ورق آهنی دارد.
از کارخانه های معروف تولید کننده ورق گالوانیزه می توان کارخانه ورق شهر کرد، کاشان، هفت الماس، تاراز، قزاق، چین و امارات نام برد.
ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس قابل عرضه ا
یکی از مواردی که برای سرمایه گذاران بورس، مخصوصاً سرمایه گذاران تازه وارد بورس همیشه جذابیت دارد؛ عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس است ، عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس به این دلیل که در بیشتر مواقع برای سرمایه گذاران سود آور است، همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.
 
 عرضه اولیه سهام در بورس
این اصطلاح ترجمه شده عبارت (initial public offering (ipo می باشد، معنی این عبارت، عرضه عمومی اولیه می باشد، که در بورس اصطلاحا به آن عرضه اولیه گفته می شود.
هنگامی که س
 عرضه اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بازاربورسمی‌آید و ما می‌توانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند.خرید سهام در عرضه اولیه برای همگان آزاد است، به شرطی که دارای کد بورسی باشند.خیلی‌ها اعتقاد دارند که عرضه‌ اولیه مانند طلا است یعنی
ادامه مطلب
 عرضه اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بازاربورسمی‌آید و ما می‌توانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند.خرید سهام در عرضه اولیه برای همگان آزاد است، به شرطی که دارای کد بورسی باشند.خیلی‌ها اعتقاد دارند که عرضه‌ اولیه مانند طلا است یعنی
ادامه مطلب
 
go public 
 سهامی عام شدن (تغییر از private company به public limited company)سهامی خاص به سهامی عام
♦️ فعالیت اصلی شرکت های تامین سرمایه investment bank انجام فرایند عرضه اولیه سهام شرکت ها می باشد.
due diligence گزارش حسابرس مستقل در رابطه با وضعیت مالی شرکت قبل از عرضه اولیه
prospectusآگهی عرضه اولیه سهامکه شامل اطلاعات مالی سال گذشته و مشخصات مدیران شرکت می باشد
ipo (initial public offering) or flotation
عرضه سهام شرکت برای اولین بار در  بازار سهام
underwritesپذیره نویسی این کار توسط تامین سرما
عرضه اولیه نماد کویر
 
امروز 240 میلیون سهم شرکت سپید فراب کویر (نماد کویر) در بازه قیمتی 6000 تا 6250 ریال در بورس تهران عرضه خواهد شد.
==============================با توجه به عرضه اولیه قبلی و مشارکت حدود 818 هزار کد حقیقی و حقوقی ، انتظار داریم امروز به هر کد حدود 290 سهم معادل 180 هزار تومان #کویر تخصیص داده شود.البته برخی پیش بینی ها از افزایش تعداد کدهای مایل به شرکت در عرضه اولیه به 1 میلیون کد اشاره دارد (که در اینصورت میزان سهام تخصیص یافته کاهش خواهد داشت)
***
نیاز به سواد اقتصادی خیلی زیادی نداره فقط بخونین ببینین چه فرق هایی دارن این دوتا:
 
سهام عدالت:
به حدود 50میلیون نفر، رایگان سهام بهترین و بزرگترین شرکت های دولتی به صورت رایگان و بدون دریافت مبلغی واگذار شد، قرار شد مالکیت اسمی این سهام به مرور از طریق پرداخت سود خود سهم به مردم منتقل شود.
 
صندوق واسطه گری مالی ETF:
تقریبا به همون تعداد نفر با مبلغ 2میلیون تومان سهامی واگذار میشه که حدود یک ساله قیمت هاش رو چنان بالابردن که عملا هر سهمی به طو
بعد از حدود دو ماه، زمان عرضه اولیه شانزدهمین شرکت بازار مشخص و مقرر شد ۱۰ درصد از سهام ذوب روی اصفهان سه شنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.
به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، آخرین عرضه اولیه در ماه آبان انجام شد و حالا بعد از گذشت حدود دو ماه از این روند، زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت ذوب روی اصفهان اعلام شد و به این ترتیب در هشتم بهمن ماه این عرضه اولیه در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.
در این رویداد ۶۰

اعمال ما به امام زمان(عج) عرضه می شود 
در روایات هم هست که هفته ای دومرتبه، #اعمال بر ولی امر امام زمان(عج) عرضه می شود. توجه داشته باشید کارهایتان طوری نباشد که وقتی عرضه شد بر #امام_زمان(عج)، خدای نخواسته آزرده شود. 
#امام_خمینی 
صحیفه نور، جلد ١٢،صفحه ١٢٨
اللهم عجل لولیک الفرج
قطعا جهان پس از کرونا مانند گذشته نخواهد بود. شوک منفی این ویروس برای ما و جهان سرنوشت متفاوتی رقم خواهد زد. اول ویژگی‌های این بحران را با هم مرور کنیم و سپس چند پیشنهاد مشخص ارایه خواهد شد. باید با آگاهی به جنگ کرونا رفت.
ویژگی اول:برخلاف تجربیات قبلی، این اولین بار است که یک اپیدمی اقتصادهای توسعه‌یافته را درگیر می‌کند. اقتصادهای توسعه‌یافته موتورمحرکه اقتصاد جهان هستند، طبعا با فرونشستن این اقتصادها احتمال ورود به رکودی جهانی وجود دا
 
طی هفته‌های اخیر با وجود ریزش شدید قیمت نفت و نگرانی از حاشیه سود ناخالص منفی در شرکت‌های پالایشی اما استقبال گرمی از سهام این شرکت‌ها در بورس تهران شد. هجوم سنگین حقیقی‌ها به این نمادها باعث شد که بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را در بیشتر روزها برای سهام پالایشی شاهد باشیم. 
از سوی دیگر شرکت ملی پالایش و پخش به نمایندگی از دولت عرضه‌های قابل توجهی را در این نمادها انجام داد. البته این عرضه‌ها تنها به شرکت ملی پالایش و پخش محدود
رضه و تقاضا یکی از مهم ترین عناوین اقتصاد می باشد. با توجه به عرضه و تقاضا، قیمت کالا و خدمات تعیین شده، و نقش موثری در قیمت گذاری ها دارند.
 
در این مقاله در رابطه با عرضه و تقاضا و کابرد آن در بازار بصورت کامل توضیح داده است.
بصورت ساده عرضه و تقاضا یک مفهوم بنیادی در علم اقتصاد هستند، که مقدار کالا و خدمات خاصی را توصیف می نمایند.
تقاضا
تقاضا مقدار کالا یا خدمتی است که با توجه به قیمت و سایرعوامل اقتصادی در یک دوره مالی خریداری میشود.
عوامل مو
مدیر روابط عمومی شرکت فرابورس از عرضه اولیه دو شرکت در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: سهام شرکت کلر پارس و گروه توسعه مالی مهر آیندگان در دو، سه هفته آینده در بازار فرابورس برای نخستین بار عرضه خواهد شد.
به گزارش رادیوسهام، مبینا بنی‌اسدی، در گفت‌وگو با خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: منتظر اعلام آمادگی نهایی مدیران کلر پارس(کلر) برای عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس هستیم و بر اساس گفت‌وگوهای انجام شده، زمان عرضه اولیه بهمن ماه خواهد
 

اساس کار هیچ یک از نهادهای اصلی مالی
کشور شامل: دولت، نظام بانکی و صندوق‌های بازنشستگی، بر تعادل حتی بلندمدت میان منابع
و مصارف نبوده و نیست. این عدم تعادل‌ها، فشارهای سنگینی را به‌طور مستمر بربانک مرکزی
وارد کرده که حاصل آن، تورم مزمن حدود ۴۵ ساله در اقتصاد ایران است. بر این اساس، بخش
بزرگی از مشغله مدیران ارشد در دولت‌های مختلف، وارد شدن در چند جنگ ساختگی و غیراصیل
بوده است.

جنگ اول، درگیری میان بنگاه تولیدکننده
و خانوار با حفظ موضع
دیروز شاخص کل بورس تهران با تحرکات مثبت در گروه خودروسازی، روز مثبتی را پشت سر گذاشت. خبر افزایش سرمایه در نماد خساپا، علت اصلی تحرکات مثبت در این گروه بود. البته عرضه ها در بازار زیاد بود و صف های خرید سنگین در نمادهای این گروه، خیلی زود عرضه شد و شاخص کل، مجددا به همان کانال 305000 واحدی بازگشت. ارزش معاملات، کاهش چشمگیری نسبت به روزهای اوج خود دارد. ارزش معاملات روز گذشته، چیزی حدود 1000 میلیارد تومان بود که حتی نسبت به هفته گذشته نیز، کاهش 7 در
دیشب نه پریشب که به بُنگِ اَمِلاک رفتم و گفتم که مغـــــــــازم، به تمدید نیاز است، بخندید و بگفتا که زهی زکی و زکّی که مغازه‌ت، به بادِ اصِناف دست به دست گشت و دو هفته‌س به نام دِگری خورد و پَسین‌روز به نامِ «شخصِ‌مذکور» به بنگاهِ خرید و فروش و ملک و زمین و اوُتُولو چرخ و فلک.....
حرفشو قطع کردم و گفتم : واسا واسا ببینم. پس تکلیف من چی میشه؟ من الان دارم تو اون مغازه کاسبی میکنم.
بخندید بگفتا: فروخته‌ست
سیبیلامو یه تاب دادم و سینه رو دادم جلو
زنجیر بیل ولوو VOLVO که از اجزای اصلی زیربندی این بیل های زنجیری محسوب می شود به دو صورت قابل عرضه می باشد. زنجیر بیل مکانیکی ولوو VOLVO با کفشک و کلیه پیچ و مهره ها و یا بصورت تک بدون کفشک عرضه می شود. بر خلاف بیل مکانیکی کوماتسو که تعداد لینک های آن متغیر می باشند زنجیر بیل ولوو VOLVO برای کر کد ماشین اغلب با تعداد لینک های مشخصی بسته می شود. بطور کلی کلیه لوازم زیربندی بیل مکانیکی ولوو VOLVO که به رنگ مشکی و زرد عرضه می شوند دارای تنسایل مقاومتی بالا، س
بازی محبوب و فوق العاده هیجان انگیز در سبک بازی های پازل اولین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد، این بازی بعدها در سال ۲۰۱۲ به صورت اچ دی برروی پلی استیشن 3 نیز عرضه شد! نسخه ی بهبود یافته ای از بازی نیز در سال ۲۰۱۴ برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز عرضه گردید و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن هستیم!
ادامه مطلب
دیشب نه پریشب که به بُنگِ اَمِلاک رفتمو گفتم که مغـــــــــازم، به تمدید نیاز است، بخندیدو بگفتا که زهی زکی و زکّی که مغازه‌ت، به بادِ اصِناف دست به دست گشت و دو هفته‌س به نام دِگری خورد و پَسین‌روز به نامِ «شخصِ‌مذکور» به بنگاهِ خریدو فروشو ملکو زمینو اوُتُولو چرخ و فلک.....
حرفشو قطع کردم و گفتم : واسا واسا ببینم. پس تکلیف من چی میشه؟ من الان دارم تو اون مغازه کاسبی میکنم.
بخندید بگفتا: فروخته‌ست
سیبیلامو یه تاب دادم و سینه رو دادم جلو و صد
پس از اینکه اعلام شد عرضه اولیه دو شرکت صنعتی دوده فام با نماد شصدف و تامین سرمایه ملت تا پایان سال ۹۸ انجام می‌شود و نماد پتروشیمی تندگویان در بازار دوم فرابورس برای عرضه اولیه درج شد، این بار معاون بازار شرکت فرابورس از عرضه اولیه پنج شرکت فرابورسی تا پایان سال خبر داد.
 
 عرضه اولیه های شصدف و تملت چهارشنبه می‌آیند
 
روز چهارشنبه قرار است دو نماد در بورس و فرابورس عرضه اولیه شوند، بر اساس محاسبات انجام شده، میزان نقدینگی مورد نیاز برای
شرکت‌های پدیده شیمی قرن، سرمایه‌گذاری کوثر و تامین سرمایه بانک ملت در اولویت عرضه اولیه هستند معاون امور ناشران و اعضا بورس در گفت و گو با یک رسانه بورسی با اشاره به درج نماد شرکت پدیده شیمی قرن  اظهار کرد امیدواریم بتوانیم عرضه اولیه این شرکت را در هفته آینده انجام دهیم.
 
هم‌چنین وی به شرکت سرمایه‌گذاری کوثر که در مرحله درج قرار دارد اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که این شرکت نیز تا پایان سال جاری عرضه اولیه شود.
نوروزی اشاره کرد در اسف
امروز پنج شنبه ست - 16 آبان 98
همین الان تلفنی با یکی از دوستام صحبت کردم. خیلی خفنه، انقدر خفن که می تونه یه شرکت رو بچرخونه.
می گفت می خواد بره توی یه بنگاه کار کنه ! با مدرک ارشد مهندسی بری بنگاه کار کنی ؟!
از ترس این که منم یه روز تن به این کار بدم، خیلی به هم ریختم.
گفتم یه فیلد با عنوان "مظاهر سبزی |استرالیا" باز کنم توی وبلاگم و دیگه مصمم تر به رفتن فکر کنم. وقتی همه ی درها بسته ست باید بری، حتی شده از پنجره !
 
باید یه پول واسه آزمون تافل یا آیلتس
⭕️هدف از بنگاه داری
purpose of corporation
 طی چهار دهه گذشته، هدف از بنگاه داری، افزایش سود خالص و در راستای منافع سهامداران تعریف شده و به عنوان یکی از  وظایف اصلی مدیران تعیین گردیده است.  حتی در کتاب های مدیریت مالی نیز هدف، افزایش ارزش حقوق صاحبان سهام بوده است.
 اخیرا میزگرد تجاری امریکا که از مدیران عامل شرکت های بورسی امریکا تشکیل می شود طی بیانه ای این تعریف را تغییر داده اند. بیش از 200 مدیر عامل شرکت های بورسی آمریکا مانند مدیر عامل شرکت های
⭕️هدف از بنگاه داری
purpose of corporation
 طی چهار دهه گذشته، هدف از بنگاه داری، افزایش سود خالص و در راستای منافع سهامداران تعریف شده و به عنوان یکی از  وظایف اصلی مدیران تعیین گردیده است.  حتی در کتاب های مدیریت مالی نیز هدف، افزایش ارزش حقوق صاحبان سهام بوده است.
 اخیرا میزگرد تجاری امریکا که از مدیران عامل شرکت های بورسی امریکا تشکیل می شود طی بیانه ای این تعریف را تغییر داده اند. بیش از 200 مدیر عامل شرکت های بورسی آمریکا مانند مدیر عامل شرکت های
دو پتروشیمی در صف عرضه اولیه
مدیرعامل فارس با بیان اینکه هنوز نمی‌توانیم نام دو شرکتی که برای عرضه اولیه انتخاب شده‌اند را اعلام کنیم از انجام مراحل عرضه در بورس خبر داد
ربیعی افزود: امیدواریم یکی  از آنها تا پایان سال محقق شود و اگر بورس کمک کرده و سختگیری‌ها را کمتر کند، ‌هر دو عرضه اولیه انجام خواهد شد
در پی اعلام اخبار عرضه اولیه سهم فسازان در بازار بورس و تعویق عرضه آن، پیگیری ها و شنیده ها از اینطرف و آنطرف، حکایت از آن دارد که بین مس
وقتی از آپارتمان‌های لوکس  صحبت  می‌کنیم؛ منظور واحدهایی است که  مساحت بیش از 150 مترمربع دارند و از  امکانات کامل برخوردارند. گزارش‌های میدانی بازار رهن و اجاره خانه نشان  می‌دهد که این واحدها در حال از دست دادن مشتریان خود هستند.
  
قیمت‌ های پیشنهادی رهن و اجاره خانه‌ های لوکس به ویژه در مناطق شمالی تهران نشان می‌دهد که اگر حتی در گروه درآمدی قشر متوسط رو به بالا هم باشید، برای پیدا کردن خانه‌ای با قیمت مناسب باید کفش آهنی به پا کنید.
شنبه ۱۹مردادماه بازارسرمایه شاهد ورود ۱۵درصد از سهام «هجرت» در بازار اول فرابورس عرضه خواهد بود که معادل ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم خواهد بود.
بر همین اساس، ۲۲۵ سهم حداکثر تعداد قابل تخصیص به هر فرد بوده که دامنه قیمتی آن بین ۱۷۷۰ تا ۱۸۵۰تومان و این عرضه پنجمین عرضه اولیه در فرابورس است.
این شرکت در ۱۷تیر ۹۸ در بازار دوم درج شده و فاصله یک ماهه عرضه اولیه می شود.
«هجرت» در گروه مواد و محصولات دارویی عرضه می شود که ۱۵ شرکت در این گروه حضور دارن
با نزدیک شدن به پایان سال، بازار مسکن پایتخت شرایط بهتری را از لحاظ رونق تجربه می‌کند. در این میان مناطق 4 و 5 همچنان سرآمد مناطق پرتقاضا هستند.
هم‌اکنون دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش آپارتمان در مناطق ۴ و ۵ ، دو منطقه شرقی و غربی تهران، نزد بنگاه‌های ملکی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.
به گزارش مجله دلتا بیشترین معاملات ماهانه مسکن در طول سال‌های گذشته در مناطق ۴ و ۵ شهر تهران انجام شده و این دو منطقه همواره در زمره سه منطقه پرتقاضای بازا
فروش ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه همان ورق آهنی است که با روی پوشیده شده است که به دلیل همین پوشش از خراشیدگی، زنگ زدن، تغییر شکل و … در امان است و مقاومت بالایی به نسبت دیگر ورق آهنی دارد.
از کارخانه های معروف تولید کننده ورق گالوانیزه می توان کارخانه ورق شهر کرد، کاشان، هفت الماس، تاراز، قزاق، چین و امارات نام برد.
ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس قابل عرضه است
مجیدنوروزی، معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران، درباره آخرین وضعیت عرضه‎های جدید در بازارسهام، گفت: تا پایان شهریور ماه، ۳ شرکت در لیست عرضه اولیه قرار داردند.وی افزود: هرکدام از شرکت‌ها که کارهایشان را زودتر انجام دهند، زودتر عرضه می‌کنیم.
نوروزی تاکید کرد: شرکت‌ها براساس مدارک و مستنداتی که با توجه به صورتجلسه هیات پذیرش باید ارائه شود، اقدام کرده و آماده عرضه باشند، سهامشان را عرضه خواهیم کرد.
معاون امور ناشران و اعضای شرکت ب
8
خیلی از بازیکنان منتظر عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بودند و حالا با عرضه آن، ما نگاهی به جنبه‌های مختلف این کنسول انداخته‌ایم.
 
کنسول‌های میان نسلی مخالفان زیادی دارند و خیلی‌ها فکر می‌کنند از آنجایی که تلویزیون‌های 4K هنوز فراگیر نشده‌اند، عرضه آن‌ها احمقانه به نظر می‌آید، اما سونی و مایکروسافت سعی دارند بازیکنان را به این ویژگی علاقه‌مند کنند.
کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سال 2013 برای تلوزیون‌هایی که از وضوح تص
خبر تعطیلی کتاب‌فروشی طهوری با ده‌ها سال فعالیت در روزهای اخیر، بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها به‌دنبال داشته و بار دیگر بحث خطر ورشکستگی کتاب‌فروشی‌های کشور را به بحث روز مبدل کرده است. هر چند این خبر توسط صاحب این کتاب‌فروشی تکذیب شده است، اما موضوع این تهدید برای مراکز فروش کتاب همچنان به قوت خود برجاست.در دو سال اخیر نزدیک به ۳۰ کتاب‌فروشی در پایتخت تعطیل شده است که واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. آمارهای پایگاه اینترنتی خانه
تعریف: بسیار خلاصه وقتی سهام یک شرکت برای اولین بار در بورس ارائه می گردد به آن عرضه اولیه می گوییم.
آیا شرکتی که عرضه اولیه می شود تازه شروع به فعالیت کرده است؟
خیر ممکن است سالها از تاسیس شرکت گذشته باشد ولی اولین بار است که سهام آن در بورس ارائه می گردد.
 
توضیحات بیشتری دارید یا سوالی در این مورد دارید در زیر این پست کامنت بگذارید تا پاسخ داده شود.
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
اطلاعیه عرضه دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی برای تاریخ ۱۵ مرداد منتشر شد.
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که اطلاعیه عرضه دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی با قیمت پایه ۶۰ دلار و ۱۷ سنت برای هر بشکه منتشر شده است.
این نهمین عرضه میعانات گازی در رینگ بین‌الملل از سال ۹۷ و چهارمین عرضه در رینگ بین‌الملل بر اساس شیوه‎نامه ابلاغی از سوی وزیر نفت در سال ۹۸ است.
حداقل میزان بار
دستبند سلامت هواوی به نام بند 4 به بازار عرضه شد دستبند سلامت هواوی به نام بند 4 به بازار عرضه شدهواوی دستبند سلامتی جدید خود به نام Band 4 را به بازار عرضه کرده است. این دستبند از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به آنر بند 5 دارد و با قیمت پائینی که دارد میتواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.
به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از GSM Arena ، این دستبند یک نمایشگر TFT با شیشه 2.5D به ابعاد 0.96 اینچ با رزولوشن 160 در 80 پیکسل دارد که اطلاعاتی نظیر ساعت و تاری
عرضه اولیه یا عرضه عمومی اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بورس می‌آید و ما بتوانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند و احتمالا سهامشان هم در آن موقع دست یک عده خاصی بوده است ولی تا روز عرضه اولیه سهام این شرکت‌ها هنوز در بورس معامله نشده است.
خیلی ها اعتقاد دارند که عرضه اولیه در بورس مانند طلا است یعنی ما هرچه بخریم به احتمال خیلی بالایی سود کرده ایم ‌.واقعیت هم همین اس
عرضه اولیه یا عرضه عمومی اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بورس می‌آید و ما بتوانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند و احتمالا سهامشان هم در آن موقع دست یک عده خاصی بوده است ولی تا روز عرضه اولیه سهام این شرکت‌ها هنوز در بورس معامله نشده است 
خیلی‌ها اعتقاد دارند که عرضه‌های اولیه در بورس مانند طلا است یعنی ما هرچی بخریم به احتمال خیلی بالایی سود کرده‌ایم، واقعیت هم ه
عرضه اولیه زشریفسه شنبه 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد شامل 52 میلیون
سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات
فرابورس عرضه اولیه می شود.در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری
کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد
خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.
غچین
شرکت چین چین که درخواست افزایش سرمایه 220 درصدی داده بود ب
بازار رهن و اجاره‎ در مناطق یک و 3 تهران، از جنس آپارتمان‌های لوکس‌و بزرگ متراژ هستند که اجاره‎بهای آن‎ها به ازای هر مترمربع ۴ میلیون تومان و بیشتر است.



بازار رهن و اجاره آپارتمان در شمال تهران نشان می‎دهد آپارتمان‎‎های مصرفی در مناطق شمال پایتخت کمبود قابل توجهی دارد.بازار رهن و اجاره آپارتمان در دو منطقه لوکس یک و ۳ پایتخت اگرچه با فراوانی آگهی روبه‌رو است، اما این آگهی ها به طور عمده مربوط به واحدهای مسکونی  لوکس‌ بوده و با بود
دیروز شاخص کل بورس تهران در برخورد با محدوده مقاومتی 445000 واحدی، با افزایش عرضه ها مواجه شد. اما سیل نقدینگی موجود در بازار، همه عرضه ها را پاسخ داد و در نهایت بازار متعادل شد. اوایل هفته خدمت دوستان عرض کردم که بهترین حالت در شرایط فعلی، اصلاح زمانی حدود یکماهه است تا بازار به قیمت های فعلی، عادت کند. بهتر است بگوییم که بازار باید کف قیمتی خود را مشخص کند تا بتواند ادامه روند صعودی خود را طی کند. دیروز حجم و ارزش معاملات بسیار خوب بود و اگرچه ش
♦️after newly issued shares have been sold(by investment bank) for the first time, this is called the primary market.
بازار اولیه، بازاری که سهام شرکت ها برای اولین بار  عرضه می شود.
secondary market بازار ثانویه بازاری که سهام شرکت ها پس از عرضه اولیه، بارها و بارها خرید و فروش می شوند.
stock exchange بازار سهام
♦️بازار سهام آمریکا و انگلیس از مهمترین بازارهای سهام هستند. عرضه سهام شرکت در این بازار ها به شرط رعایت قوانین و الزامات افشا، میسر می باشد.
♦️بدلیل الزامات متعدد برخی از شرکت ها ترجیح می دهن
رشدهای متوالی بازار بورس تهران همچنان ادامه دارد. دیروز نوزدهمین روز متوالی بود که شاخص کل بورس تهران، به رشد خود ادامه داد و با رشد حدود 4 درصدی، به کار خود پایان داد. تقریبا همه نمادهای بازار در قیمت مثبت معامله میشوند و به سختی میتوان نمادی را برای خرید پیدا کرد! دیروز حدود 80 درصد از نمادها با صف خرید همراه بودند و بقیه نیز در درصدهای مثبت قابل خرید بود. نکته جدیدی برای گفتن نیست. فقط انتظار میرود با توجه به نزدیک شدن شاخص کل به منطقه روانی
به گزارش کانال_عرضه_اولیه در پی خبر عرضه اولیه 10% از سهام شرکت #سرمایه_گذاری_صدر_تأمین  با نماد تاصیکو در خبرگزاری ها و سایت ها و فضای مجازی و همچنین مدیر عامل این شرکت برای روز چهارشنبه این هفته، و با توجه به عدم درج آگهی آن که طبق قانون 48 ساعت قبل از روز عرضه باید انجام گیرد و با توجه به بزرگی این سهم و تاثیر آن بر بازار، تلاش های ما در خصوص انجام و یا عدم انجام عرضه بالاخره نتیجه داد و طی گفتگوی کوتاه کانال_عرضه_اولیه با جناب مهدی پارچینی سرپر
تجربیات خودتون رو از نحوه خرید ماشین دسته دوم، حالا چه از طریق جمعه بازار، چه سایت دیوار، چه کنار خیابان یا در بنگاه، منظورم افرادی نیست که شغل شون بنگاه دار یا بخر بفروش خودرو هست.
چه جوری از سالم بودن خودرو، منظورم نداشتن مشکل فنی (موتوری، رنگ بدنه، زیر پا خودرو نداشتن اصالت رنگ) اطمینان حاصل میکنید، چه جوری حرف های مورد ادعای فروشنده رو قبول میکنید، در اینجا منظورم اینکه فروشنده رو از قبل نمی شناسید، حالا رنج قیمتی هر مقداری میتونه باش
نکات تستی و آزمونی حقوق تجارت در 13 صفحه و در قالب فایل word و قابل ویرایش روزآمد تا دی ماه 1398 برگرفته از کتب اساتید مطرح حقوق دکتر اسکینی و دکتر ستوده تهرانی، مناسب برای آزمون های حقوقی (وکالت، قضاوت، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد)
قسمت هایی از جزوه:
ماده ۱: قائم مقام تجارتی، مدیر عامل (حتی شرکت تضامنی)، نماینده، تاجر نیست اما عامل،کارگزار بورس تاجر است.
کسبه جز علیرغم تاجر بودن، مشمول مقررات ورشکستگی نیست و دادخواست اعسار می‌تواند بدهد.
شخص م
افق ۱۰ساله کسب‌وکارهای آسیا
بنگاه‌های آسیایی آینده کسب‌وکار خود حداقل تا ۱۰ سال آینده را باید براساس پاسخ به چند سوال پیش‌بینی کنند؛ «آیا استراتژی برگشت از آینده که در سازگاری با ماهیت پویای منطقه باشد، در بنگاه تعریف شده است؟»، «آیا بنگاه‌ها درحال ایجاد مزایای رقابتی و مدل‌های تجاری ضدآینده هستند؟»، «مصرف‌کنندگان از بنگاه‌ها چه می‌خواهند، چه محصولات جدیدی نیازهای آنها را تامین می‌کند، چگونه می‌توانند به بهترین روش به آنها خد
ثروت گم گشته باز آید به دامان غم مخور
........................ سفره ی خالی شود روزی فسنجان غم مخور
ای تن خشکیده روزی پر شوی دل بد مکن
.............................. وین لب ترکیده باز آید به دندان غم مخور
گر سراب نان باشد باز بر چشم بدن
............................. نانوایی را خری یک روز ای جان غم مخور
دور فرمون گر دو روزی بر سرای ما نگشت
.......................... دایما فرمان نباشد پیچ پیچان غم مخور
در خیابان گر به شوق خانه خواهی زد قدم
............................... سرزنشها گر کند بنگاه منزل غم مخور
گرچه م
عرضه اولیه یا عرضه عمومی اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بورس می‌آید و ما بتوانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند و احتمالا سهامشان هم در آن موقع دست یک عده خاصی بوده است ولی تا روز عرضه اولیه سهام این شرکت‌ها هنوز در بورس معامله نشده است
 
خیلی‌ها اعتقاد دارند که عرضه‌های اولیه در بورس مانند طلا است یعنی ما هرچی بخریم به احتمال خیلی بالایی سود کرده‌ایم، واقعیت هم ه
عرضه اولیه یا عرضه عمومی اولیه یعنی وقتی سهام یک شرکتی برای اولین بار در بورس می‌آید و ما بتوانیم از طریق بورس سهام آن شرکت را بخریم،این شرکت‌ها احتمالا چند سالی هم فعالیت خوب داشته‌اند و احتمالا سهامشان هم در آن موقع دست یک عده خاصی بوده است ولی تا روز عرضه اولیه سهام این شرکت‌ها هنوز در بورس معامله نشده است
 
خیلی‌ها اعتقاد دارند که عرضه‌های اولیه در بورس مانند طلا است یعنی ما هرچی بخریم به احتمال خیلی بالایی سود کرده‌ایم، واقعیت هم ه
 شرکت ایو که قبلاً هم نمایشگرهای فوق حرفه‌ای برای گرافیست‌ها و علاقمندان به بازی‌های ویدئویی تولید کرده، این بار نمایشگر جدیدی به نام ایو اسپکتروم تولید کرده و پیش فروش آن را آغاز کرده است.
 
مهم‌ترین مزیت این نمایشگر قابلیت نصب آن بر روی پایه به صورت عمودی یا افقی است تا کاربران مختلف بر حسب نیاز بتوانند از نمایشگر یادشده استفاده کنند. همچنین ارتفاع این نمایشگر را بر روی پایه می‌توان به راحتی تنظیم کرد.
 
نمایشگر ۲۷ اینچی مذکور با نسبت
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
4پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
پاورپوینت اقتصاد خرد
دانلود فایل پاورپوینت اقتصاد خرد(رشته های مدیریت و حسابداری) ، در حجم 217 اسلاید قابل ویرایش.
مشخصات فایل


تعداد صفحات
217

حجم
1879 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
اقتصاد

توضیحات کامل
پاورپوینت اقتصاد خرد
 
بخشی از متن:عنوان درس: تعریف علم اقتصاداقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند.واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع
عنوان درس: اقتصاد خرد و ا
فلر به عنوان یک برند آلمانی پیشتاز در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی شناخته شده است و هدف آن، رفع نیازهای اساسی خانواده‌ها و ارتقای سطح کیفی زندگی مشتریان است.محصولات فلر مطابق با تازه‌ترین دستاوردهای فناوری در جهان طراحی شده و پس از انجام آزمایش‌های دقیق و سنجش کارایی و کیفیت عملکرد، تولید و به بازار عرضه گردیده اند.
 
این محصولات، طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را در بر می‌گیرند:مایکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندو
 
ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض، دارای 6 بند و 11 قاب رنگی، جنس چرم مصنوعی. دارای جعبه شکیل و زیبا ...ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 6 بند رنگی قابل تعویض به همراه 11 قاب رنگی دور ساعت می باشد. قاب، بند و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمن
فورد موستانگ شلبی GT500 با قیمت پایه ی حدود 70 هزار و 330 دلار تحویل مشتریان خواهد شد. البته به این مبلغ باید 2600 دلار مالیات ویژه ی خودروهای پر مصرف را نیز اضافه کرد که در نهایت قیمت پایه ی شلبی GT500 را به 73 هزار و 990 دلار می رساند.
امکان سفارش آپشن های اضافی در فورد موستانگ شلبی GT500 وجود دارد که قیمت خودرو را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. یک پکیج با نام Carbon Fiber Track با قیمت 18 هزار و 500 دلار برای شلبی GT500 عرضه می شود و شامل رینگ های 20 اینچی فیبر کربنی، سر کمک
عرضه اولیه فسازان
20 درصد سهام شرکت غلتک سازان سپاهان دوشنبه در بورس تهران عرضه اولیه می شود.در عرضه اولیه این شرکت ، 75 میلیون سهم با دامنه قیمت
800 تا 840 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 200 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی
از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد.
پتروشیمی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با کاهش ۹۴۷ ریال به دلار ۱۱۳۵۰۵ ریالی اعلام شد.
ادامه مطلب
جم پیلن
دو روز کاری پس از عرضه اولیه جهت مجمع عمومی سالیانه متوقف و با نظر به 325 تومان سود محقق شده هر سهم در سال 97 احتمال  تقسیم 70 درصد آن در مجمع وجود دارد. دریافت این سود نیز بنا به اعلام شرکت از ابتدای مرداد با مراجعه حضوری در بانک تجارت قابل دریافت است.
 
کلیک کنید>> سیگنال خرید با بازدهی 200 تا 300 درصد در میان مدتمحمود کلانتری، مدیرعامل شرکت پتروشیمیران در گفت‌وگو با همفکران در خصوص عرضه اولیه شرکت پلی‌پروپیلن جم در معاملات امروز گفت:
بسم الله 
قابل پیشکشی نیست. نگاهش که می کنی می بینی قابل عرضه نیست ؛ مبتلا، تکه تکه، گرفتار . ولی همینطوری که پیر صاحب صدا با صدای محزونش زیارت عاشورا می خواند دوست داری دلت را ببری بدهی به خودشان و بگویی برای شما ، تمام و کمال برای شما و از سنگینی اش و دربدری به دوش کشیدنش خلاص شوی . 
قلب عضو سنگینی است ، باید بدهی برود تا سبک شوی ...
سلام
میشه گفت شروع خوبی داشتم تو بورس و کم کم دارم میرم جلو اول با خودم میگفتم که خداکنه تو هر ماه یک عرضه اولیه بیاد که بتونم سود دهی خوبی داشته باشم اما الان با یه مشکل دیگه مواجه شدم اونم اینکه تو این ماه این چهارمین عرضه اولیه ای هست که داره میاد و من متاسفانه موجودی ندارم که بخوام بخرم حالا تمام سعی خودمو میکنم که تا دو روز دیگه حالا شده قرض یجوری واسه این عرضه اولیه پولی دست و پا کنم.
ولی بهتون پیشنهاد میکنم وارد دنیایبورس بشید البته نه ف
عرضه اولیه سهام چیست؟شرکت هایی که برای اولین بار در سازمان بورس پذیره نویسی می شوند بعد از مدتی اجازه فروش سهام خود را در بازار بورس پیدا می کنند ودرصدی از سهام کل شرکت به مردم فروخته می شود.
هنگامی که سهام شرکتی برای اولین بار در بازار بورس عرضه می شود، به روز اول عرضه سهام اصطلاحا عرضه اولیه گفته می شود. از نظر سرمایه‌گذاران در بازار بورس اوراق بهادار، عرضه اولیه یک موقعیت جذاب و ارزشمند برای سرمایه‌گذاری اندک در کوتاه مدت محسوب می‌شود.
عرضه 5 هزار تن کک در بورس کالا
اخبار فلزات: امروز مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند 5 هزار تن کک متالوژی در بورس کالا عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ندای زرند و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، قیمت پایه هر تن کک با دانه بندی 80-25 میلی متر معادل 18 میلیون و 762 هزار ریال تعیین شده است.
 
زمان عرضه این محصول در بورس کالا امروز یکشنبه 5 خرداد ماه 1398 است و تحویل آن پس از واریز وجه کالا بوده و شرکتهای خریدار باید حداقل 24 ساعت قبل از با
بررسی فعالیت های اقتصادی در سطح یک کشور . . .
امکانات یک کشور را چگونه مدیریت کنیم تا بیشترین میزان بازدهی اقتصادی را داشته باشیم؟
یعنی نحوه صحیح بکارگیری منابع (نیروی انسانی ، زمین ، سرمایه و . . . ) در جهت تولید در راستای رسیدن به اهداف ملی و اقتصاد قوی . . .
 
اقتصادکلان به 4 قسمت اساسی یعنی خانوارها(منابع اولیه)،بنگاه ها(تولیدی های خرد و کارخانه های بزرگ صنعتی)،دولت (مالیات)   خارجیان(صادرات و واردات)
1_خانواده ها یا خانوارها(household) : کارگزاران اق
در مقاله قبلی نحوه ثبت نام در بورس مرحله به مرحله آموزش داده شد. در این مقاله ما قصد داریم اصطلاحاتی را تعریف کنیم که مناسب افرادیست که تازه پا به عرصه بازار بورس نهاده اند و آن هم عرضه اولیه سهام است.عرضه اولیه سهام (Initial Public Offerings) که به اختصار با IPO نشان داده می‌شود، عبارتست از اولین فروش سهام توسط یک شرکت خصوصی که طی آن به یک شرکت عمومی تبدیل می‌شود.
ادامه مطلب
یادگیری سازمانی

ارایه تعاریف کلی و بحث درباره اهداف یادگیری
سازمانی، انواع و میزان کاربرد انواع،سطوح، فرآیند، مهارت ها، ارکان و
موانع یادگیری سازمانی و سایر موارد مرتبط با آن، به درک بهتر این مهم
ودرنتیجه استفاده مطلوب‌تر از آن در سازمان‏‌ها کمک شود.بررسی ریشه‏‌‌های تاریخی یادگیری سازمانی نشان می‌دهد که پایه و اساس آن یادگیری فردی و آموزش‏‌‌های سازمانی بوده است.گاهی
اوقات عبارت‏‌‌های یادگیریسازمانی، آموزش سازمانی و سازمان
✍️ 
نقطه شروع جنگ‌های چهارگانه اقتصاد ایران تورم است. تورم موضوع آزاردهنده‌ای
است که بخش‌های بزرگی از جمعیت کشور را با خود درگیر می‌کند. هیچ مساله‌ای -حتی فراتر
از مسائل اقتصادی، در حوزه‌های مهم سیاست یا فرهنگ، هرقدر هم حساسیت‌برانگیز باشد-
به اندازه تورم، گستردگی و اجماع در مخالفت با آن وجود ندارد. به عنوان مثال، امروز
در ایران در مقابل حدود 24 میلیون نفر شاغل، 3/3 میلیون بیکار وجود دارد. وقتی راجع
به سیاستی صحبت می‌کنیم که می‌خواهد ت
فروش دیزل ژنراتور ولوو با بالاترین درجه از کیفیت
دیزل ژنراتور ولوو
دیزل ژنراتور ولوو یک برند معتبر جهانی است که در عرصه جهانی بسیار شناخته شده است. شرکت ولوو در سال  1927 در شهر گوتنبورگ سوئد تاسیس شد. دیزل ژنراتور های این شرکت می توانند قدرتی تا محدوده حداکثر 700 کیلو ولت آمپر را داشته باشند. شاید قیمت دیزل ژنراتور ولوو نسبت به بقیه برند ها بیشتر باشد اما کیفیت آن با تولیدات کشور های آسیایی قابل مقایسه نیست.
برند ولوو در ایران نیز دارای نمایند
سخنگوی سازمان غذا و دارو:
قرص و کپسول در کیک‌های خوراکی،‌ به هیچ عنوان به خط تولید این محصولات مربوط نیست.
طبق بررسی‌های صورت گرفته از گزارشات مردمی در دو استان سیستان بلوچستان و هرمزگان،‌ مشخص شد این قرص‌ها پس از تولید و در مرحله‌ عرضه، داخل کیک‌ها گذاشته شده‌است.
بررسی سایر عوامل نظیر قصد و نیت انجام این کار، در حوزه صلاحیت و اختیارات وزارت بهداشت نیست و مراجع انتظامی و امنیتی باید موضوع را بررسی کنند.
مردم می‌توانند موارد مشابه را
سفر تجاری شما سری جدیدی از Story Missions را نیز به صورت انفرادی و یا با Posse خود ارائه می دهد ، زیرا مگی فیک به شما در ساختن شغل خود کمک می کند و در این راه کمی انتقام می گیرد. هر ماموریتی برای پیشبرد مشاغل خود از مزایایی برخوردار است ، زیرا رقبا را از بین می برید ، دستور العمل های جدید را یاد می گیرید و یک مشتری ثابت ایجاد می کنید. با توسعه مخلوط های مختلف و توزیع در پنج ایالت ، بنگاه اقتصادی خود را گسترش دهید. همچنین می توانید با گسترش دادن کار شخصی خود
سه عرضه اولیه باقیمانده سال ۹۸
1️⃣شرکت پدیده شیمی قرن (اکتیو)
تاریخ عرضه ۳۰ بهمن ۹۸
مبلغ مورد نیاز کمتر از ۲۰۰ هزار تومان
2️⃣ لاستیک یزد (پیزد)
 تاریخ عرضه نیمه اول اسفند ماه
 مبلغ مورد نیاز کمتر از ۱۰۰ هزار تومان
3️⃣ تامین سرمایه بانک ملت
 تاریخ عرضه نیمه اول اسفند
 مبلغ موردنیاز کمتر از ۱۰۰ هزار تومان
فردا در گروه vip سهمی کوتاه مدت با بازدهی 20 درصدی و سهمی میان مدت با بازدهی 250 درصدی معرفی میشود برای پرداخت و عضویت با شماره 09351307055 در تلگرام
عرضه اولیه "زکوثر"
چهارشنبه 21 اسفند، 15 درصد از سهام سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر شامل 415 میلیون و 500 هزار سهم با
محدوده قیمتی 1245 تا 1312 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و
حقوقی در بازار دوم بورس عرضه اولیه می شود .
عرضه اولیه "ساوه"
چهارشنبه 21 اسفند، درصد از سهام سیمان ساوه شامل  58 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 2250 تا 2350 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و
حقوقی در بازار فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان ثبت سفارش خرید این شرکت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 56 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  
 
 
 
اخلاق حرفه ایروز به روز اعتقاد سازمانها در این مورد راسخ تر میشود که ترویج اصول اخلاقی و تقویت فرهنگ معنوی موجب ایجاد مزیت های راهبردی خواهد شد.فرد.آر.دیویداخلاق سازمانی موضوع کهن ، مسئله تازهفقط با قوانین و مقررات نمیتوان سازمان و بنگاه را اداره کرد.اداره بهتر سازمانها مستلزم قرار گرفتن اخلاق در کنار قانون دارد.خود کنترلی جایگزین دیگ
عرضه دام بهداشتی
عرضه دام بهداشتی به منظور حفظ سلامت انسان باید از طریق مراکز معتبر صورت پذیرد. یکی از آن ها مرکز عرضه دام زنده شهرداری می باشد. نکته ی حائز اهمیت این است که خرید گوشت باید از مراکز مجاز عرضه دام بهداشتی شهرداری انجام پذیرد.
توصیه سلامت در مصرف گوشت
با توجه به بیماری‌ های مشترک قابل انتقال زیاد بین انسان ها و حیوانات وجود دارد، خرید دام زنده از مراکز و افراد غیر مجاز ممکن است پیامد های جبران ناپذیری را برای سلامت افراد در پی
در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت های انجام شده در ساخت پهپادهای بدون سرنشین سبک که از راه دور قابل کنترل هستند، باعث شده که امکان تصویر برداری هوائی به راحتی برای بیشتر افراد میسر باشد. این امر باعث گردیده که انحصار تصویر برداری هوائی توسط سازمان نقشه برداری شکسته شود.
حال بسیاری  از بنگاه های کوچک و بزرگ امکان تصویر برداری هوائی را داشته باشند.
با توجه به توسعه تصویر برداری هوائی روشها و نرم اقزار های جدیدی برای پردازش و تبدیل تصاویر هوائ
در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت های انجام شده در ساخت پهپادهای بدون رنشین سبک که از راه دور قابل کنترل هستند، باعث شده که امکان تصویر برداری هوائی به راحتی برای بیشتر افراد میسر باشد. این امر باعث گردیده که انحصار تصویر برداری هوائی توسط سازمان نقشه برداری شکسته شود.
حال بسیاری  از بنگاه های کوچک و بزرگ امکان تصویر برداری هوائی را داشته باشند.
با توجه به توسعه تصویر برداری هوائی روشها و نرم اقزار های جدیدی برای پردازش و تبدیل تصاویر هوائی
چه شرکت‌هایی در فهرست عرضه قرار دارند؟معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در ادامه افزود: در این راستا گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در کشور است و فرآیند آماده‌سازی و پذیرش آن به تناسب شرکت خواهد بود و عرضه‌ اولیه سهام مزبور پس از طی مراحل و گزارش‌های لازم انجام خواهد شد. نوروزی توضیح داد: در حال حاضر شستا در حال تکمیل مدارک و مستندات برای طرح در هیات پذیرش است و طبعا مراحل درج و عرضه پس ا
فایل جزوه خلاصه نکات درسی اقتصاد خرد
شامل نکات مهم درسی درس اقتصاد خرد آقای پژوهان
رشته حسابداری و مدیریت در قالب pdf 
  در 19صفحه آماده دانلود شده
اقتصاد خرد:
اقتصاد خرد (به انگلیسی: Microeconomics) شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف‌کنندگان و خانوارها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدل‌های ریاضی است. اقتصاد خرد چگونگی رفتار انسان‌ها و انتخاب‌هایشان را در سطح واحدهای خرد یا کوچک اقتص
به گزارش سایت جوکاخ قیمت هر متر زمین و خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران به میانگین مبلغ 18 میلیون و 733 هزار تومان رسیده است و این موضوع یعنی چیزی در حدود 86 درصد افزایش قیمت نسبت به سالهای گذشته.
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 18 میلیون و 733 هزار تومان با میانگین مساحت ٢٤٥ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 86.3 درصد افزایش داشته
شاخص کل بورس تهران به محدوده 445000 واحدی رسیده است. جاییکه با افزایش عرضه ها روبرو خواهیم شد و از طرف دیگر، نقدینگی عظیم وارد شده در بورس، عطش خرید دارد و همین موضوع، اجازه اصلاح نمیدهد. قبلا در خصوص اصلاح زمانی صحبت کردم که بهترین حالت در شرایط کنونی، اصلاح زمانی است. باید ببینیم که آیا این بازار پر هیجان، فرصت اصلاح زمانی پیدا میکند یا خیر؟ یک موضوع را چند رو قبل به دوستان اشاه کردم و امروز نیز، مجددا به آن اشاره میکنم. تیپ شخصیتی تازه واردها
شستا در مقام بازوی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در دو سال اخیر تاکید دارد سیاست واگذاری بنگاه‌ها را در پیش‌رو دارد و البته در یک سال اخیر نیز تاکنون دو لیست واگذاری را اعلام کرده است. در تازه‌ترین لیست واگذاری‌ها این شرکت اقدام به انتشار لیست واگذاری 41 شرکت زیرمجموعه خود است که از این تعداد 15 شرکت بورسی به چشم میآید. البته نکته حائز اهمیت آن است که این لیست نسبت به لیست قبلی که توسط شرک
ادامه مطلب
سلام
میشه گفت شروع خوبی داشتم تو بورس و کم کم دارم میرم جلو اول با خودم میگفتم که خداکنه تو هر ماه یک عرضه اولیه بیاد که بتونم سود دهی خوبی داشته باشم اما الان با یه مشکل دیگه مواجه شدم اونم اینکه تو این ماه این چهارمین عرضه اولیه ای هست که داره میاد و من متاسفانه موجودی ندارم که بخوام بخرم حالا تمام سعی خودمو میکنم که تا دو روز دیگه حالا شده قرض یجوری واسه این عرضه اولیه پولی دست و پا کنم.
ولی بهتون پیشنهاد میکنم وارد دنیایبورس بشید البته نه ف
مردی از خانه ای که در آن سکونت داشت زیاد راضی نبود، بنابراین نزد دوستش در یک بنگاه املاک رفت و از او خواست  کمکش کند تا خانه اش را بفروشد ، بعد از دوستش خواست تا برای بازدید خانه مراجعه کند.دوستش به خانه مرد آمد و بر مبنای مشاهداتش، یک آگهی نوشت و آنرا برای صاحب خانه خواند. [خانه ای زیبا که در باغی بزرگ و آرام قرار گرفته، بام سه گوش، تراس بزرگ مشرف به کوهستان، اتاق های دلباز و پذیرایی و ناهار خوری وسیع. کاملا دلخواه برای خانواده های بچه دار]


اد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران