نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت نام نیم بها کتابخانه عمومی

بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و... مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
مرحوم آیت الله هادی روحانی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله روحانی به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی روحانی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش «هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما، 22 اسلاید، قابل ویرایش، کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زلزله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.این کتابخانه ازمعماری .....
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد موسوی در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
کتاب
هدهد سفید در جلد اول خود، با انتشار داستانی از عبدالصالح پاک با عنوان
«تاخت و تاز با شاهزاده رویاها؛ کتابخانه عمومی شهر و افسانه‌های زیبا»،
اولین مواجهه نوجوانی روستایی با یک کتابخانه عمومی در شهر گنبد کاووس را
روایت کرده است.
از جمله فعالیتهای صورت گرفته در کتابخانه سلمان فارسی به مناسبت هفته ی کودک: نصب پوستر هفته ی کودک در تابلواعلانات، اطلاع رسانی از طریق وبلاگ، نمایش کتابهای برگزیده با موضوع کودک در محل کتابخانه ، بازدید کودکان مهد ریحانه از کتابخانه و همچنین برگزاری جلسه قصه گویی برای این عزیزان بوده است.
سامان پنل یا سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور مدتی است که خدمات خود را به محققان ارائه کرده و در صرفه جویی زمان جستجو میان منابع و اطلاع از موجود بودن آنها در کتابخانه های عمومی موثر بوده است. به این ترتیب اگر بخواهیم از موجودی کتاب مورد نظرمان در نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود مطلع شویم سامان پنل این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نسل جدید به خاطر ندارد که این کار در گذشته نزدیک باید با مراجعه حضوری به کتابخانه و گشتن در جعب
سلام و عرض ادب خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه 
متاسفانه مدتی هست وبلاگ به روزسانی نشده.امروز چند تا پیام دیدم که در بخش نظرات کاربران برایمون ارسال کرده بودید.بابت تاخیر پاسخ عذر ما را بپذیرید.
در مورد زمان و فعالیت کتابخانه برای آقایان سوال شده بود.کاربر عزیز کتابخانه همه روزه  به جز ایام تعطیلات رسمی برای همه اقشار در حال فعالیت است و تفاوتی بین خانمها و آقایان در این زمینه نیست.کتابخانه دارای سالن مطالعه به صورت مجزا هم برای خوهران
ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر گرامی باد.
به مناسبت روز مادر در کتابخانه عمومی روستا دانش آموزان روستا به کتابخانه آمده بودند و کارگاه قصه گویی با حضور مسئول کتابخانه برگزار گردید. در این کارگاه قصه زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مسئول کتابخانه اجرا گردید.
به همت سمیه رحمتی نژاد مسئول کتابخانه عمومی بکه کودکان 4
الی 7 ساله مهد قرآن در برنامه درختکاری شرکت کردند. در این برنامه که روز 15
اسفند برگزار شد قصه خوانی و آموزش قرآن برای کودکان انجام شد سپس در حیاط
کتابخانه با نحوه کاشت درخت آشنا شدند.
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
 
شروع بکارگیری پایتون در برنامه‌نویسی
 
نصب پایتون
وارد سایت Python.org بشید و آخرین نسخه را مطابق سیستم عامل خود انتخاب و نصب کنید. (برای ویندوز نسخه 3x دارای فایل نصبی است که پس از دانلود مثل سایر برنامه‌ها قابل نصب است. در هنگام نصب گزینه add to path رو کلیک کنید)
 
کتابخانه‌های پایتون
پایتون یه جایی شبیه به Composer توی php و npm در Nodejs داره به نام Pypi که کتابخانه های پایتون رو اونجا ذخیره و منتشر می کنند. برای نصب کتابخانه‌های پایتون کافیه بعد از نصب پای
بسم الله الرحمن الرحیم
کتابهای فارسی
کتابخانه قائمیه
دانلود کتاب فوجی بوک
دانلود کتاب لی لی بوک
ای بوک شیعه
کتاب سبز
تک کتاب
منابع اسلامی
نسخه های خطی کتابخانه کنگره آمریکا
کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه تاریخ ما
کتابهای عربی
کتب پی دی اف
مکتبه اسلامیه
شیعه بوک
مکتبه وقفیه
مکتبه نور
شبکه الفکر
کتابخانه آنلاین
مکتبه النرجس
کتاب پدیا
کتابهای انگلیسی
آرشیو کاخ سفید
http://ketab.io
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
جلسه سوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
جلسه دوم آموزش چرتکه از ترم 2 برای اعضای کتابخانه فدک برگزار شد.کتابخانه فدک
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با مهندس طاهری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست زهرا رضائی ضمن بیان وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، مسائل و مشکلات کتابخانه ها پرداخت. مهندس طاهری با بیان اینکه کتاب یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی است بر اهمیت کتابخانه ها در توسعه فرهنگی تاکید کرد و در زمینه همکاری مطلوب و موثر با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار قول مساعد داد.
شیر کتابخانه
پدیدآور: میشل نودسن
مترجم: محبوبه نجف‌خانی
ناشر: ققنوس
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام
سومین نشست کتابخوان با معرفی شش اثر از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه برگزار گردید.
در این نشست شش نفر از اعضا به معرفی کتاب پرداختند:
راز آن بوی شگفت، نویسنده: فریبا کلهر، ارائه توسط : علی نظری (عضو کتابخانه).
درختی که بال درآورد، نویسنده: مجید ملامحمدی، ارائه توسط : محمد کریمی (عضو کتابخانه).
8 قصه از امام جواد (ع)، نویسنده: حسین فتاحی، ارائه توسط : علیرضا نظری (عضو کتابخانه).
با کبوترهای گنبد، نویسنده: احمد میرزاده، ارائه توسط : ابوال
در پی
انتشار فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی
کتابخانه‌های عمومی ایران» ۷۰ پیشنهاده از ۲۸ استان دریافت شد و از این
میان، تعداد ۱۸ پیشنهاده از ۱۸ استان در رقابت با دیگر پیشنهاده‌ها با کسب
حداقل‌های لازم انتخاب شدند.
به اطلاع می رساند با توجه به شرایط موجود، و به منظور فراهم نمودن شرایط بازگشایی، کتابخانه های عمومی کشور تا پایان هفته آینده(روز جمعه مورخ 5 اردیبهشت ماه) تعطیل خواهند بود.پروتکل ها و خط مشی های لازم جهت بازگشایی مجدد کتابخانه ها در دست تهیه و ابلاغ است و انشااله به محض فراهم شدن مقدمات امور و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی و آغاز به کار مجدد کتابخانه های عمومی با توجه به ضوابط و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام خواهد شد. 
 
نهاد کتابخانه های عمو
خدا را شاکریم که در طول سال 1397 توانستیم به عنوان کتابدار و خدمتگزار فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به خوبی از عهده وظیفه خود بر بیاییم. 
کتابخانه شهید علم الهدی فولادشهر در طی سالهای فعالیت خود جزو بهترین کتابخانه های عمومی در سطح استانی و شهرستانی خدمات قابل توجهی برای همشهریان عزیز ارائه داده است. 
جا دارد در اینجا خسته نباشید جانانه به کتابداران عزیز کتابخانه شهید علم الهدی بگوییم. 
سرکار خانم باقری مسئول کتابخانه، سرکار خانم کریمی و سرکار خ
شما کتابخانه های مدرن را می توانید در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشودیکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید : ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹مجموعه اسپرلوس دکور با سالها ت
وزیر
فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان از
کتابخانه ساحل بازدید و با سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و
کتابداران این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، سید عباس صالحی، وزیر
فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان ،از کتابخانه
عمومی ساحل چابهار بازدید کرد. در این بازدید که استاندار و فرماندار ویژه
چابهار نیز حضور داشت
یکی از تاثیرات خوب بیان روی من این بود که یا کتاب ها دوست شدم البته فقط کتب غیر درسی⁦;-)⁩
به خاطر بسته بودن کتابخانه ها این ایام رفتم اشتراک بینهایت برنامه طاقچه گرفتم
یعنی من شب گرفتم، صبحش پیامک آمد از کتابخانه که به خاطر کورونا و... اشتراک بینهایت طاقچه برای شما فعال شده:/
 
+ راستی یه تخم مرغ دیگه هم پیدا شد، علاوه بر قبلیا:)
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
با سلام
  به استحضار مراجعه کنندگان و اعضای محترم کتابخانه می رساند با توجه به راه اندازی کانال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سامانه بله به آدرس
https://bie.im/zahedanlib
می توانند با عضویت در این کانال از اخبار و گزارشات کتابخانه های عمومی سراسر استان مطلع شوند.
حضور مسئول کتابخانه در دانشگاه علمی کاربردی واحد جهاد دانشگاهی سنندج جهت معرفی کتابخانه و منابع موجود در کتابخانه و بیان شرایط عضویت در کتابخانه و معرفی چند کتاب توسط دانشجویان رشته فناوری اطلاعات که در مورخ 25 فروردین ماه برگزار گردید
کتابخانه های کلاسیک  را شما می توانید در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید : ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت بر
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
یکی از برنامه هایی که توسط کتابخانه شهید علمدار جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس در نظر گرفته است، برگزاری منظم نمایشگاه کتاب می باشد.  آشنایی کودکان با منابع غیردرسی کتابخانه ،  ایجاد علاقه به کتاب و کتابدار، امکان مطالعه کودکانی که  موقعیت استفاده از کتابخانه را ندارند از اهداف این فعالیت می باشد.
 
 
_________________________________________________________________________________________________________
 
اعضای محترم کتابخانه های عمومی به عنوان مخاطبین اصلی کتابخانه ها، می توانند با مراجعه به سامانه نظرسنجی به آدرس    poll.samanpl.ir نظرات ارزشمند خود را ثبت کنند. تا از این نظرات در برنامه ریزی، توسعه و ارزیابی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی استفاده شود.
 
چهارمین نشست کتابخوان سال با معرفی شش اثر در کتابخانه برگزار گردید.
در این نشست شش نفر به معرفی کتاب پرداختند که به این شرح است:
8 قصه از امام جواد (ع)، نوشته: حسین فتاحی، ارائه توسط : ابوالفضل محققی (عضو کتابخانه).
درختی که بال درآورد، نوشته: مجید ملامحمدی، ارائه توسط: ابوالفضل رجبی (عضو کتابخانه).
امام رضا (ع)، نوشته: زهرا عبدی، ارائه توسط: ابوالفضل بیگلری (عضو کتابخانه).
کبوترها و آهوها، نوشته: سیداحمد میرزاده، ارائه توسط: امین کریمی (عضو کتابخ
 
 
 
 
✳در روزهای مبارزه با ویروس کرونا در خانه بمانیم و به دنیای کتاب‌های خوانده نشده در قفسه کتابخانه‌هامان سفر کنیم
✳با ضبط ویدئوی یک دقیقه‌ای در کنار کتاب‌ها و کتابخانه‌ شخصی و ارسال آن به آدرس mazandpl در پویش "هر خانه یک کتابخانه" مشارکت کنید
به 8 نفر از برگزیدگان جایزه اهدا خواهد شد 
 
 
 
 
 
 
111
برنامه های کتابخانه فردوسی درهفته کتاب و کتاب خوانی
 
 
19 آبان قصه گویی و شعر خوانی و مسابقه نقاشی در بخش کودک کتابخانه فردوسی
20 آبان حضور کتابدار در مدرسه پسرانه دبیرستان شیخ شلتوت دوره دوم متوسطه برای  زنگ هفته کتاب و آشنایی با کتاب و کتابخوانی
21 آبان بازدید مدرسه دخترانه همگام دوره متوسطه اول از کتابخانه فردوسی
20 آبان نشست کتابخوانی فرهیختگان در سالن اجتماعات اداره کتابخانه های سنندج
22 آبان نمایشنامه خوانی کتاب زنان مهتابی مرد آفتای ن
در تاریخ 1398/08/19 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه توسط دانش آموزان پایه ششم دبستان پسرانه سما انجام شد و بخشهای مختلف، نحوه عضویت، امانت و هچنین توضیحاتی درباره بخش سیستان شناسی به دانش آموزان توسط کتابدار کتابخانه ارائه شد که در پایان مربی مربوطه توضیحاتی درباره استاد گلستانه و آثار ایشان ارائه دادند.
سلام
قراره در این سری، آشنایی با کتابخانه پایگیم داشته باشیم که در محیط idle اجرا و به زبان برنامه نویسی پایتون تعلق داره.
پایگیم، اساسا برای ساخت بازی های گرافیکی کامپیوتری بکار می رود و یادگیری اون می تونه تجربه خوبی باشه و به ما چیز های زیادی در ارتباط با چهارچوب ساخت بازی های کامپیوتری بده. با استفاده از پایگیم، میشه به کاربر امکان استفاده از موس یا کیبرد رو برای انجام بازی، داد.
در قسمت اول، تصمیم بر این هست تا با ماژول های اساسی که در کتا
بسیاری از دانش آموزان به دلیل دوری مسافت به ندرت به کتابخانه می آیند.  قالب دانش آموزان مدرسه شیخ ضیا عاملی شال نیز از این دسته هستند. در بازدیدی که این دانش آموزان به همراه مربیان خود از کتابخانه شال داشتند، برای آنها تور کتابخانه گردی برگزار شد. در این برنامه، بخش های مختلف کتابخانه برای دانش آموزان معرفی و شرایط عضویت کتابخانه تشریح شد.
 
 
برخی از آنها که برای اولین بار قدم به کتابخانه گذاشته بودند، با اشتیاق بیشتری نسبت به سایرین در بخش
ساخت کتابخانه و انواع آن
کتابخانه ها کارایی بسیاری دارند و افراد که از انواع کتابخانه ها استفاده می نمایند، به کتاب و کتابخوانی علاقه مند می باشند. می توان گفت امروزه در فضای خانه و بسیاری از محیط های کاری و اداری استفاده از انواع کتابخانه ها مرسوم می باشند. لذا در بعضی از اوقات طرح های مختلفی به این کتابخانه ها داده می شود و در زمینه دکوراسیون داخلی سعی می شود به بهترین نحو این کتابخانه ها را آماده کرد. لذا در گذشته در خانه های قدیمی و خانه ه
«هدهد سفید» کتابچه ای با موضوع کتاب برای نوجوانان و کودکان است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان در زمینه کتاب، ترویج، فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و ترغیب آنان به مطالعه و انس بیشتر با کتاب و تعمیق دیدگاه مطالعاتی کودکان و نوجوانان در مواجهه با کتاب منتشر می‌شود.مخاطب هدف این کتاب نوجوانان( وکودکان) عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که
کتابخانه مدیریتی راما مدل آکا
شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات: 5 طبقه
تعداد درب: 4 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه آکا راما
کتابخانه مدیریتی آکا راما یک کتابخانه طبقه بندی شده دارای دو کمد مجهز به درب شیشه ای در دو سمت، یک کمد دو درب در قسمت میانی و شش قفسه در بالای کمد می باشد.
کتابخانه و کمد اداری آکا راما فضای مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم و وسایل اداری مانند کتاب، پوشه، زونکن، لوازم التحریر، لوح تقدیر، تندیس و گلدان ها و مجسمه ها
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
 
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
 
چند سالی است که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سطح استانی و ملی تقدیر بعمل می آید. علیرغم برخی فعالیتهای مناسب در حوزه کتابخانه های نهادی روستایی در استان، بدلیل عدم ارسال مستندات و شرکت در طرح، علیرغم درخشش کتابخانه های  روستایی غیر نهادی همانند کتابخانه بهار روستای رمین و کتابخانه پلین بهار روستای ابتر و ... نامی از همکاران پرتلاش کتابخانه های نهادی در این میان نیست. لذا مجددا شیوه نامه طرح و همچنین ب
کتابخانه ام دی اف
کتابخانه ام دی اف نیز از جمله مبلمان اداری محسوب می شود که در زیبایی و شیک بودن محیط کار نقش دارد. ضرورت وجود کتابخانه از آن جهت است که به اتاق و اتمسفر کاری شما نظم و آراستگی می بخشد. درباره ی مباحث قیمت نیز، مسلما قیمت کتابخانه ام دی اف به صرفه تر از کتابخانه چوبی است. معمولا شرکت ها علاوه بر خرید سایر مبلمان اداری، خرید کتابخانه ام دی اف را نیز در نظر می گیرند. یکی از ایراداتی که به محصولات ام دی اف گرفته می شود وزن زیاد ای
 
ضمن عرض تبریک وتهنیت به مناسبت اعیادنورانی قربان وغدیرومیلادپیشوای دهم شیعیان حضرت امام هادی (ع) به اطلاع می رساند:
به منظورگرامیداشت این ایام ،روزهای چهارشنبه وپنجشنبه مورخ 30و31مردادماه تمامی کتابخانه های عمومی سراسرکشورتعطیل اعلام می گردد.
 
 
علیرضا مختارپور هشدار داد؛
عواقب قطعی و جبران‌ناپذیر عدم توجه به بودجۀ موردنیاز کتابخانه‌های عمومی
 
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انتقاد از نظام بودجه ریزی در کشور و مغفول ماندن حوزه فرهنگ، گفت: اگر دولت محترم و مجلس محترم، به بودجه کتابخانه های عمومی بی توجهی کنند، سال آینده هزار کتابخانه عمومی در معرض تعطیلی قرار می گیرد؛ زلزله و سیل و آوار نتوانست چنین آسیبی بزند که تصمیم گیری های غیر دقیق خواهد زد.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه 9 اسفندماه تعطیل می‌شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های اداری برقرار است.
زندگیم شبیه بازی GTA شده. بخش‌های جدیدی از نقشه کشف می‌شوند و جاهای جدیدی را پیدا می‌کنم. امروز با کتابخانه ادبیات آشنا شدم که کتاب‌های سینمایی هم دارد. رایگان است و مثل کتابخانه مدرسه اسلامی هنر ۱۵۰ هزار تومان هزینه ثبت نام نمی‌گیرد. آن قدر تمیز و ساکت و آرام است که آدم مطالعه کردنش می‌آید. دوست دارم بروم و پای پیج اینستایم بنویسم: این رلم با یک کتابخونه پولدار!
به همت مریم محمدحسینی
مسئول کتابخانه و خانم صبوری مربی مهد و پیش دبستانی بیت الزهرا قصه گویی و نقاشی
در این کتابخانه برگزار گردید. با توجه به آغاز نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در
این برنامه ابتدا کتاب اما رضا (ع) اثر زهرا عبدی و سپس کتاب با کبوترهای گنبد و
کبوترها و آهوها نوشته سید احمد میرزاده که اشعاری در وصف اما رضا (ع) می باشد
خوانده شد و سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب ها به تصویر کشیدند.
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
خرید کتابخانه کد 80001 
قیمت : 809000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی کتابخانه کد 80001 
قیمت کتابخانه کد 80001 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
اگر میخواهید در مورد مطلبی تحقیق کنید میتوانید یک مجموعه از کتابهای مورد لزوم را در این کتابخانه بگذارید و در کنار مبل یا میز کار خود قرار دهید و و از همه آنها در کنار هم استفاده نمائید.قابل استفاده برای کلکسیونرها و کس
به همت مریم محمدحسینی مسئول کتابخانه محمد رهگذر به مناسبت عید سعید قربان جمع خوانی کتاب تاریخ انبیاء از آدم تا خاتم الانبیاء در این کتابخانه برگزار شد. در این جلسه که اعضاء فعال کتابخانه حضور داشتند محمدحسینی ابتدا ضمن تبریک عید بزرگ مسلمانان توضیحاتی در مورد عید سعید قربان، مناسک حج، روز عرفه ارائه کرد سپس اعضاء شرکت کننده بخش هایی از کتاب تاریخ انبیاء را جمع خوانی کردند.
بمنظور کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی
در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی
آواربرداری و امداد رسانی ، کتابخانه ها  اقدام به جمع آوری این اقلام  مذکور می کند.


علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر
هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور  به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.  فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان به ن
در این گزارش ایده های زیبایی برای ساخت کتابخانه مدرن به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
داشتن کتابخانه‌ای زیبا و جذاب حتی برای افرادی که کتابخوان نیستند هم ممکن است جالب باشد، زیرا فضای ایجاد شده نه تنها برای قرار دادن کتاب، بلکه برای چیدمان وسایل تزیینی نیز بسیار کاربردی است. در این گزارش از مجله دلتا به نقل از سایت ستاره قصد داریم چند مدل از کتابخانه‌های جذاب را به شما معرفی کنیم.
کتابخانه‌های مدرن انواع گوناگونی دارند و اغلب با مواد چوبی و فلز
بعد از یک پیاده‌روی کوتاه بارانی، آمده‌ام به کتابخانه. کنار پنجره نشسته‌ام و دفتر و قلم و یک عاشقانه آرام را پهن کرده‌ام روی میز مقابلم. هیچ وقت در هیچ کتابخانه‌ای رمان نخوانده بودم! دارم فکر می‌کنم چه زیباست که مادرم. چه زیباست که دو جفت چشم کوچک در خانه انتظارم را می‌کشند. این زندگی تازه که دیگر تنها متعلق به خودم نیست را دوست دارم و بیشتر از همه عمرم احساس مفید بودن می‌کنم. دارم بنده‌های کوچک خدا را با صبوری بزرگ می‌کنم و مثل همیشه شا
بهترین دوست من کسی است که کتاب‌هایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم.✨بازدید دانش آموزان دبستان فاطمه الزهرا از کتابخانه عمومی پیشین و نشست کتابخوان، جهت تنوع در آموزش و ایجاد انگیزه مطالعه بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی✨
سلام من یوحنا اختری هستم .
در این قسمت با کتابخانه random در پایتون در خدمتتون هستم.
این کتابخانه برای تولید اعداد رندوم و اتفاقی استفاده می شود.
این کتابخانه جز کتابخانه های built in یا پیش فرض پایتون محسوب می شود.
برای استفاده از کتابخانه دستور زیر را مینویسیم:
import random

برای تولید یک عدد اعشاری از کتابخانه random متد random را فراخوانی میکنیم:
>>>random.random()
0.17547418520012859


برای تولید یک عدد صحیح از یک رنج اعداد مشخص از randint استفاده می کنیم:
>>>radnom.randint(0,1
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
الان گوشی ام را بازکردم و آلارمی که برای ساعت۲۱ گذاشته بودم تا بیایم و اینجا درباره امروزم بنویسم را دیدم، حوصله ای ندارم بنویسم ولی مینویسم
امروز صبح برای کارگاه اخلاقی که الکی انرا برای ما اجباری کرده اند به کتابخانه مرکزی دانشکده رفتم و خب مثل همیشه کارگاه کنسل بود!
وقت منم هم که علفی بیش نیست
هرچند الان دوستم گفت دیروز برای او پیامک امده که کارگاه کنسل شده ولی بمنکه کسی نگفته بود کارگاه کنسل شده و پیامکی هم ارسال نشده بود!
من موجودی هستم
وی در بازدیدی که از کتابخانه داشت گفت:بالا رفتن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باعث ترقی در همه بخش ها خواهد شد و تاکید کردند که فرهنگ سازی در قشر کودک و نوجوان میتواند تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ مطالعه داشته باشد.
در آخر ایشان به عضویت کتابخانه درآمدند.
کتابخانه کارمندی راما مدل 204
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 2 طبقه
تعداد درب: 1 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 204
اگر به یک کتابخانه جمع و جور و زیبا برای استفاده در محل کار خود احتیاج دارید، کتابخانه کارمندی راما مدل 204 انتخاب مناسبی برای شما که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد.
این کتابخانه دارای دو طبقه و یک کمد درب دار می باشد و با ابعاد 45 سانتی متر طول، 34 سانتی متر عرض و 160 سانتی متر ارتفاع عرضه شده است.
جنس سطح و بدن
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی، بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه مورخه 9 اسفندماه 98تعطیل می‌شود.
 
کتابخانه کارمندی راما مدل 202
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 2 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 202
یکی از وسایل پرکاربرد در اتاق های کارمندان و کارشناسان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دیگر محیط های اداری، کتابخانه است که علاوه بر کتاب، می توان از آن برای قرار دادن اسناد اداری، پوشه و زونکن نیز استفاده نمود.
کتابخانه کارمندی راما Rama 202 یکی از کتابخانه های باکیفیت موجود در بازار است که محصول شرکت ایرانی راما چوب م
کتابخانه مدیریتی راما مدل بارانیک
شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات:5 طبقه
تعداد درب:2 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه بارانیک راما
کتابخانه مدیریتی یکی از انواع مبلمان اداری است که دارای ابعاد بزرگتری به نسبت کتابخانه های معمولی است.
کتابخانه باکس مدل بارانیک راما به منظور استفاده در اتاق مدیران ادارات، شرکت ها، کارخانجات، بیمارستان ها، هتل ها، بانک ها و دیگر محیط های سازمانی طراحی و تولید می شود.
کتابخانه مدیریتی بارانیک راما Rama
به اطلاع اعزای محترم کتابخانه فدک می رساند که روزهای فعالیت کاری کتابخانه فدک از اول دی ماه بصورت سه روز اول هفته (شنبه،یکشنبه و دوشنبه) بعدالظهر از 13 الی 19 و سه روز آخر هفته (سه شنبه،چهارشنبه و پنجشنبه) صبح ها از 8 الی 14 تغییر پیدا خواهد کرد.
لازم به توضیح می باشد که مراجعه خانم ها،روزهای زوج و آقایان روزهای فرد می باشد.
دلم می خواست می توانستم عکس های دانشگاه موردعلاقه ام را چاپ کنم و روی کتابخانه بچسبانم.اما فعلا نمی توانم.
در عوض می روم و عکس های ساختمان و اینجا و آنجای دانشگاه را نگاه می کنم و برخی هایش را برای دوستم می فرستم و مثلا می گویم: اینجا رو می بینی؟از اینجا توی ساعت های بین کلاسی تردد میکنم.
عکس کتابخانه اش را باید حتما پیدا می کردم.کتابخانه برایم جای مهمی است.عکس را که یافتم،از اینکه تعداد قفسه های کتابش کم نیست،خوشحال شدم.این یعنی بهانه برای سر
کتابخانه کارمندی راما مدل 701
شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات: 4 طبقه
تعداد درب:6 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 701
کتابخانه کارمندی راما Rama 701 وسیله ای است که برای استفاده کارمندان و کارشناسانِ ادارات، شرکت ها، کارخانجات، بیمارستان ها، دانشگاه ها و محیط های سازمانی طراحی شده است و می توان از آن برای قرار دادن کتاب، زونکن، پوشه و وسایل تزئینی استفاده نمود.
کتابخانه و کمد راما 701 دارای یک کمد دو درب و چهار طبقه دارای درب های شیشه ای
دیروز گفتم به دانشکده میروم اما کاش نمیرفتم!
خب همیشه این را بمن گفته اند که روز یکشنبه برای ما خوب نیست، روز نحسی است، کاری رو در روز یکشنبه شروع نکنیم و...تا آنجاکه داییم که شغل آزادی دارد یکشنبه هارا برای خودش روز تعطیل کرده و هیچوقت کار نمیکند.همیشه به این چیزها گارد گرفته ام که آخر که چی؟  همه روزهای خدا عین هم هستن و نمیشود که روزی را نحس عنوان کرد. اما طبق چندین سال جمع بندی ام به این نتیجه رسیده ام که واقعا روز یکشنبه برای ماها شانس نمیا
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
کتابخانه کارمندی راما مدل 201
شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 1 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 201
یکی از وسایلی که در دفاتر اداری زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، کتابخانه است.
از جمله کتابخانه های کارمندی با کیفیت موجود در بازار باید به کتابخانه کارمندی راما Rama 201 اشاره کنیم که دارای سه طبقه و یک کمد فایل می باشد.
مواد اولیه به کار رفته در ساخت کتابخانه و کمد راما 201 شامل MDF مرغوب ایرانی برای بدنه، صفحه و پایه ها، چسب
قفسه فلزی - قفسه کتابخانه ای
شرکت اوژن سیستم جهان به منظور ارائه جدیدترین سیستم های نگهداری اسناد وکالا، قفسه بندی انبار، بایگانی ریلی و قفسه فروشگاهی
توسط جمعی از مخترعین کشور تاسیس گردید. اوژن برای سه سال متوالی موفق به
اخذ" تندیس و لوح زرین برترین محصول "از معتبرترین مرکز انتخاب محصول
گردیده است.
یکی از پرمصرف ترین و جدیدترین محصولات این شرکت کتابخانه ریلی یا قفسه کتابخانه
ای است. کتابخانه ریلی مناسب جهت مراکز اسناد، کتاب، کتابخانه ه
کتابهایش را ردیف کرده در طبقات کتابخانه، بی ترتیب خاصی. دواوین شعرا، تذکره ها، تاریخ ها و دیگران. از لای پرده های کشیده نگاه می کنم به خانه. تجملات آنچنان نیست، اما اینچنین ها هم نبود؛ نشان از دارایی صاحب خانه می داد. پرده های حریر یا فقط شبیه به حریر که ادای ابریشم تنیده ی کرم های در خود فرو رفته را در می آورند، مبل های استیل ، مبل های راحتی و میز و صندلی و پکیج و هزار چیز دیگر در. خانه ایی که در سیصد و شصت و پنج روز سال شاید سی روز هم پر نباشد. نب
 

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانینشست علمی با حضور امام جمعه محترم شهرستان معرفی کتب توسط امام جمعه محترمبازدید امام جمعه محترم و مدیریت محترم از کتابخانه مدرسهبازدید از کتابخانه آستان قدس شهرستان و ثبت نام چندی از طلاب در این کتابخانه 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها