نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه با گوشی‌ اندرویدی، چاپ یا اسکن کنیم؟

اسکن کرونری کلسیم چگونه انجام می شود؟












اسکن کرونری کلسیم چیست









اسکن کرونری کلسیم
آزمایشی خاص با اشعه ایکس می باشد که سی تی نامیده می شود و برای مطلع شدن
از افزایش کلسیم در پلاک استفاده می شود؛ پلاک هایی که در دیواره رگ های
قلب قرار دارند. از اسکن کرونری برای بررسی بیماری قلبی در مراحل اولیه استفاده می شود.
ادامه مطلب
گرچه دنیای امروز دنیایی به‌شدت دیجیتال است، کاغذها هنوز اهمیت خود را از دست نداده‌اند و گاهی لازم می‌شود سند یا تصویر خاصی را چاپ یا اصطلاحا پرینت کنید. امروزه با امکانات بومی اندروید و همچنین با نصب برنامه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توان اسناد مختلف را چاپ یا پرینت کرد. درصورت نیاز به اسکن کردن اسناد هم می‌توانید به‌واسطه اندروید با دستگاه اسکنر کار خود را انجام دهید و یا بدون نیاز به اسکنر فیزیکی، از دوربین گ
اپلیکیشن QR Code & Barcode Scanner تنها برنامه اسکن بارکد و QR کدی هست که لازم دارید . برنامه های دیگه رو پاک کنید و یکبار برای همیشه پرونده اپلیکیشن اسکن بارکد و ببندید . ساده و سریع . دسترسی دوربین و اینترنت و بهش بدید و اسکن و شروع کنید . تمام .
ادامه مطلب
VueScan Pro نرم افزاری کامل و عالی به منظور اسکن کردن تصاویر مختلف می باشد ، این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر و عکس های شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد.
 
 
همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود.
ادامه مطلب
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل 4800
Plust Opticbook 4800 Photo scanner
سرعت اسکن:3.6 ثانیه
کیفیت اسکن:1200*2400
قابلیت تشخیص متن ocr:دارد
سایز اسکن:a4
قابلیت اسکن دورو:ندارد
اسکن نگاتیو:ندارد
لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek 4800 تماس بگیرید:
مهام پرینت 02188863954
اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner یک راه حل سریع ، مقرون بصرفه ، ساده و ابتکاری برای اسکن کردن کتاب ها ، مجلات و سایر اسناد می باشد . اسکنر Plustek Opticbook 4800 Photo Scanner شامل تمام تکنولوژی های بروز است که شما در کسب و کا
بعضی از اسکنرها از جمله اسکنرهای kodak این قابلیت را دارند که در هنگام اسکن دو رو صفحاتی که سفید بوده را اسکن نکنند.
برای فعال و تنظیم این ویژگی به setting نرم افزار اسکنر رفته و به دنبال گزینه blank page removal بگردید.
این گزینه دو انتخاب دارد یکی بر اساس سایز کاغذ و دیگری بر اساس میزان نوشته که می توان درصد آن را مشخص کرد.
یعنی اگر درصد را 10 تعیین کنید صفحاتی که زیر 10درصد متن دارند را اسکن نمی کند.
اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل BQS 040 B
اسکنر اسکن زی BQS 040 B
اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS040B اسکنری با طراحی پیشرفته و فوق باریک است که دستگاهی قوی را در دستان شما قرار می‌دهد.
این اسکنر جیبی کوچک با تکنولوژی بلوتوث بهترین انتخاب شما برای اسکن اسناد است.
ضمنا
این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می‌تواند پشتیبانی کند که اگر با
کیفیت معمولی اسکن کنید ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار
می‌دهد. عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اس
اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل BQS 040 B
اسکنر اسکن زی BQS 040 B
اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS040B اسکنری با طراحی پیشرفته و فوق باریک است که دستگاهی قوی را در دستان شما قرار می‌دهد.
این اسکنر جیبی کوچک با تکنولوژی بلوتوث بهترین انتخاب شما برای اسکن اسناد است.
ضمنا این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می‌تواند پشتیبانی کند که اگر با کیفیت معمولی اسکن کنید ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار می‌دهد. عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اسکن
گوگل فتواسکن چیست و چگونه کار می‌کند؟















گوگل PhotoScan یک اپلیکیشن همراه و تکمیل‌کننده Google Photos است که اجازه می‌دهد کاربران عکس‌های چاپی خود را اسکن و به صورت دیجیتالی آرشیو کنند.
این اپلیکیش
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
اسکن کف پا برای بسیاری ناشناخته است. می توان گفت افراد با مراجعه به مراکز اسکن کف پا میتوان نسبت به اسکن کردن کف پای خود و مشکلاتی که در این ناحیه از بدن وجود دارد از جمله تشخیص علت درد کف پا پرداخت و نسبت به تولید کفش و کفی‌های متناسب با کف پا اقدام کرد.
مراکز اسکن کف پا در نمونه‌های مختلفی موجود هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. مراکز اسکن کف پا در شهرها و مناطق مختلف وجود دارد که افراد با استفاده از آنها بهترین کفش‌ها و یا ک
پاورپوینت جامع و کامل مبانی سی تی اسکن
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مبانی سی تی اسکن در حجم 69 اسلاید بهمراه پاورپوینت آشنایی با CT Scan در 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مبانی سی تی اسکن ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
تعریف
سی تی اسکن یک روش تصویر برداری است که در حقیقت به معنای تصویر بردار
      
 
ابزاری برای تشخیض بارکد تقلبی و تعیین کشور سازنده محصول در گوشیهای اندروید.
با استفاده از این برنامه شما می توانید به سرعت بارکد روی محصولات مختلف را اسکن کرده و کشور تولید کننده آنرا مشاهده کنید.امکان وارد کردن دستی بارکد نیز در برنامه تعبیه شده است تا تنها با وارد کردن سه رقم اول بارکد، شما از کشور تولید کننده محصول مطلع شوید.این برنامه علاوه بر بارکد، انواع مختلف QR Code را نیز اسکن کرده و نتیجه اسکن را به شما نمایش می دهد.
حجم فایل : 3
جت اسکن مدل ZH V200
جت اسکن مدل ZH V200 :شرکت جت اسکن یکی از با سابقه ترین شرکت ها در تولید سنسور های فلزیابی جهت اندازه گیری در اعماق و محیط های باستانی و کشف اهداف پنهان در اعماق زمین  می باشد . در جدیدترین محصول این شرکت مدل : Z.H.V200 از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با سرعت بالا استفاده شده که باعث شده این محصول نسبت به سایر محصولات هم رده خود دارای تمایز شود . توازن کاملا هوشمند لازمه کار دقیق است که در این سیستم از بهترین مدل توازنگر استفاده شده است .
با توجه به جرایمی که طی این سالها شاهد آن بوده ایم , من الجمله قاچاق و جاسازی مواد مخدر و یا حتی اسلحه در کف خودرو که قابل رویت نبوده و حتی با بازرسی خودرو هم نمی توان آنها را پیدا کرد, شرکت حافظان حریم سپاهان به طراحی و تولید اسکنرهای کف خودرو پرداخته تا عمل بازرسی انواع خودرو را آسان گرداند.
سیستم های اسکن کف خودرو در دو مدل طراحی و تولید گردیده اند :
سیستم اسکن کف خودرو ثابت
سیستم اسکن کف خودرو پرتابل
دسته ی اول یعنی سیستم های اسکن کف خودرو ثا
نوشتن اسکریپت اسکن سیستم های LIVE در شبکه در بش (BASH)
 
درود به همه !
سلام دوستان . امروز اومدم یه اسکریپت خیلی باحال دیگه رو باهم برسی کنیم .
این اسکریپت رو با نام PING SWEEP میشناسنش . کارش اینه که میاد کل رنج آی پی های شبکه رو اسکن میکنه و آی پی های لایو و فعال رو توی شبکه شناسایی میکنه . (روش های بهتری هم غیر PING SWEEP هست )
ادامه مطلب
یکی از دلایل محبوبیت چاپگر سه بعدی فلزات این است که می توان قطعات را به صورت سریالی برای تولید انبوه چاپ کرد. در حقیقت ، برخی از قطعات تولید شده با چاپگر سه بعدی فلزات ، در حال حاضر به همان اندازه و حتی بهتر از قطعات ساخته شده با روش های قدیمی هستند.
اما چاپگر سه بعدی فلزات چگونه کار می کند؟
محفظه ساخت ابتدا با گاز بی اثر (به عنوان مثال آرگون) پر می شود تا اکسیداسیون پودر فلز به حداقل برسد و سپس تا دمای مطلوب ساخت گرم شود.
یک لایه نازک از پودر فلز
واتساپ هم مثل سایر نرم افزارهای پیام رسان برای جلب رضایت کاربران ، علاوه بر نسخه موبایل دارای نسخه های دسکتاپ و وب هم هست ، اما بر خلاف سایر نرم افزارها که استفاده از نسخه وب و دسکتاپ شان ، تنها نیاز به وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعال سازی است ، برای استفاده از این نسخه ها و دسترسی به حساب کاربری تان ، باید QR کد واتساپ را اسکن نمایید.
اگر سراغ این نسخه ها رفته باشید حتما متوجه شده اید که برای اسکن QR کد واتساپ نیاز به نسخه موبایلی این برنا
اسکنر اسکن زی BQS030
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 12 ثانیه به ازای هر برگ
معرفی اسکنر اسکن زی BQS030
امروزه استفاده از اسکنر سبک و قابل حمل طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید اسکنرهای قابل حمل، شرکت اسکن زی است که اسکنر مدل Scanzee BQS030 یکی از محصولات آن است. 
اسکنر اسکن زی BQS030
با طراحی ظاهری زیبا و قابلیت اسکن به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید، یکی
از مناسب ترین اسکنرها برای استفاده های
جزوه اسکن شده درس اقتصاد مهندسی فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 96حجم فایل: 16594 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان 
دانلود جزوه اسکن شده درس اقتصاد مهندسی،
 
 
در قالب pdf و در 96 صفحه.
 
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
اسکنر اسکن زی BQS040B
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 8 ثانیه به ازای هر برگ A4
معرفی اسکنر اسکن زی BQS040B
اگر
به دنبال یک اسکنر قابل حمل و جیبی با کارایی و کیفیت ساخت بالا هستید،
اسکنر اسکن زی BQS040B می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.
برای اسکن با اسکنر اسکن زی BQS040B نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارید و تنها با کشیدن اسکنر اسناد بر روی سطح صاف سند مورد نظر (شامل کتاب، عکس و حتی اعلامیه های روی دیوار) می توان از آن اسکن تهیه کرد
اسکنر اسکن زی BQS050M
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 6 ثانیه به ازای هر برگ A4
معرفی اسکنر اسکن زی BQS050M
اسکنر
BQS050M یکی از محصولات شرکت اسکن زی است که در دسته اسکنرهای قابل حمل
جای دارد و در ابعاد 270*40*60 میلی متر به بازار عرضه شده است.
نحوه کار با اسکنر قابل حمل اسکن زی Scanzee BQS050M به این صورت است که شما باید سند مورد نظر خود را به صورت دستی به این اسکنر وارد کنید.
فایل های اسکن شده توسط اسکنر اسکن زی BQS050M بر روی کارت حافظه میکرو SD
پاورپوینت مبانی سی تی اسکن
  پاورپوینت مبانی سی تی اسکن   69اسلایدهمراه باتصاویر تعریف سی تی اسکن یک روش تصویر برداری است که در حقیقت به معنای تصویر برداری مقطعی و عرضی از اعضای بدن می باشد.   CT Scan  مخفف Computerized Tomography scan  می باشد که کلمه (Scan)  به معنی تقطیع کردن و واژه Tomo)) به معنی برش و قطعه و((Graphy به معنی شکل ویا ترسیم است.   در این روش بدن انسان یا حیوانات به صورت لایه به لایه اسکن می شودو بدین ترتیب بخشهای درونی بدن قابل رویت می شود.   ماهیت کار
اسکنر اچ پی 8270
رزولوشن اپتیکال: 4800*dpi 4800
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 28 برگ در دقیقه اسکن رنگی و 25 برگ در دقیقه اسکن سیاه و سفید
معرفی اسکنر اچ پی 8270
اسکنر اچ پی HP 8270 یک اسکنر تخت می باشد که به منبع تغذیه خودکار ADF نیز مجهز شده است. 
این اسکنر از قابلیت اسکن انواع اسناد کاغذی، عکس، پاکت نامه، کاغذ پشت چسب دار،  کارت های شناسایی، اشیای سه بعدی و همچنین نگاتیو و اسلایدهای 35 میلی متری  برخوردار است و کارایی بالایی هم در محیط های اداری و هم در آتلی
آخ مادر، مادر، چگونه توانستی این همه رنج را تاب بیاوری و دیوانه نشوی؟ چگونه صدای شکستن استخوان‌هایت را شنیدی و دم برنیاوردی؟ چگونه پسرِ شیرخواره بر دوش به دیدار مردت رفتی که آن‌سوی میله‌ها از درد شلاق‌های شب، می‌نالید؟ چگونه لب به شکوه نگشودی؟ چگونه روزگار، زخم بر زخمت افزود و تو تاب آوردی؟ چگونه آخر؟ چگونه آن همه زخم ِ زبان و توهین را نادیده انگاشتی و انگار نه انگار برخاستی و روز از نو ادامه دادی این زندگی را؟ چگونه به این انباشت انبوه
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه دیگرا
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم تضمینی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه
اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19
Epson Perfection V19 Scanner

معرفی کلی
اسکنر اپسون v19
یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت epson میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و
جنس مواد به کار رفته در ساخت اسکنر به مانند سایر اسکنر های تولیدی شرکت
اپسون از مرغوبیت خوبی برخوردار است. سایز اسکن در اسکنر v19 سایز A4
میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر 4800dpi میباشد , سرعت اسکن اسکنر v19
برای حالت رنگی و سیاه و سفید 10 ثانیه با رزولوشن 300dpi و 30 ثانیه با
رزولوشن 600dpi میباشد. اپسون مدل v19 بدون سینی میب
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی  
 
دانلود فایل 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند How Designers Think ...archibook.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیشند-How-Desi...۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - نام کتاب : How Designers Think The Design Process Demystified نویسنده : Bryan Lawson ویرایش : 4 سال انتشار : 2005 فرمت : PDF تعداد صفحه ...
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیش...دانلود رایگان کتاب طراحان چگونه می ان
تاثیر حرف زور شنیدن از دیگران تنها روانی نیست . محققان نشاان دادهاند که مغز افراد بالغ که پیوسته در موقعیت قربانی قرار می گیرند تفاوت های فیزیکی با مغز دیگران دارد و این تعقییر می تواند خطر ابتلا به بیماریهای روانی را در این افراد افزایش دهد . محققان انگلیسی با بررسی اسکن مغزی 682 فرد انگلیسی ایرلندی که پرسشنامه ای درباره زور شنیدن از دیگران ومقداران پر کرده بودند در یافتند زور گویی دیگران موجب کاهش حجم قسمت هایی از مغز به نام زایده دمی شکل و
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
اسکنر پلاستک ePhoto Z300
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: در اندازه A4 پنچ ثانیه
معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300
با اسکنر پلاستک Z300 به عکس های قدیمی خود روح و جانی دوباره ببخشید! 
این اسکنر به منظور مصارف شخصی در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم برای تهیه اسکن از عکس های شما طراحی و عرضه شده است. 
ضمن اینکه از اسکنر اداری پلاستک ePhoto Z300 به منظور تهیه اسکن از اسناد در سایز A4 نیز می توان بهره برد.
اسکنر فیدر دار پلاستک ePhoto Z300 دارای ابعا
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
این چند وقته خیلی فشار رومه .فکر میکنم اگر چیزیم بشه پدر و خواهرم چی میشن؟ یا کی به دادم میرسه؟ 
از دیروز قلبم درد میکرد.
صبح یهو خیلی شدید شد ،زنگ زدم اورژانس که سوال بپرسم و راهنمایی بده که چیکار کنم؟ آدرس گرفت آمبولانس فرستاد گفت آسپرین بخور و دراز بکش تا بیاییم!
 دو تا آقا اومدن با آمبولانس مجهز قلبی
فشارمو گرفتن و تبمو گرفتن و گفتن باید اکو بگیریم .دو تا آقا
یا اگه سختته ببریمت بیمارستان
فکر کردم دیدم اگه برم بیمارستان میبرنم جایی که عرب
ایسنا/ پژوهشگران اخیرا اسکنر مغز نوینی توسعه داده‌اند که توسط آن می‌توانند آسان‌تر از قبل اختلال اوتیسم و بیماری صرع را در کودکان تشخیص دهند.پژوهشگران اخیرا یک سیستم جدید اسکنر مغز همانند کلاه ایمنی دوچرخه سوای توسعه داده‌اند که می‌تواند عملیات اسکن را در کودکان آسانتر و قابل اطمینان‌تر از قبل ممکن سازد.کلاه مذکور امکان حرکت طبیعی را در حین اسکن فراهم می‌کند.دانشمندان می‌گویند که این یک گام مهم در جهت بهبود درک آنها از رشد مغز در دور
اسکنر پلاستک ePhoto Z300
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: در اندازه A4 پنچ ثانیه
معرفی اسکنر پلاستک ePhoto Z300
با اسکنر پلاستک Z300 به عکس های قدیمی خود روح و جانی دوباره ببخشید! 
این اسکنر به منظور مصارف شخصی در منازل و دفاتر اداری با حجم کاری کم برای تهیه اسکن از عکس های شما طراحی و عرضه شده است. 
ضمن اینکه از اسکنر اداری پلاستک ePhoto Z300 به منظور تهیه اسکن از اسناد در سایز A4 نیز می توان بهره برد.
اسکنر فیدر دار پلاستک ePhoto Z300 دارای ابعا
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشد
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشد
جهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنید
دانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنید
برای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browse
ابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنید
سپس د
بارکدخوان دلتا OD7270
سرعت اسکن: 2100 اسکن در ثانیه 
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان دلتا OD7270
یکی از دستگاه های پرکاربرد در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها، کتابخانه ها و داروخانه ها بارکد خوان یا بارکد اسکنر است که برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکدخوان دلتا OD7270 از جمله بارکد خوان رومیزی محسوب می شود و از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی بهره می برد.
بارکد خوان دلت
ایرانیا! در این شبِ بی‌دَر چگونه‌ای؟از ظالمی به ظالمِ دیگر چگو‌نه‌ای؟!‌ای خسته از تعفّنِ شاهانِ سلطه‌ور!حالی در این فضای معطر چگو‌نه‌ای!‌ای شانه‌ات سبک شده از رنجِ تاج و تخت!امروز زیرِ پایه‌ی منبر چگونه‌ای؟!‌از کشتیِ شکسته رها کرده خویش را،بر تخته‌پاره مانده شناور چگونه‌ای؟!‌ای گاوِ چاقِ خویش به دَر بُرده از مسیل!با هفت گاوِ گُشنه‌ی لاغر چگونه‌ای؟!‌ای از قفس پریده به شوقِ رهاشدن!در باغ با شکستگیِ پر چگونه‌ای؟!‌هان ای زنِ گُری
بارکدخوان تایسون Ty-2115w
سرعت اسکن: 300 اسکن در ثانیه
تکنولوژی خواندن: نوری
معرفی بارکدخوان تایسون Ty-2115w
بارکد خوان تایسون Tyson Ty-2115w یک دستگاه بارکد خوان بی سیم می باشد که برای استفاده در محیط های فروشگاهی و انبارداری یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این بارکد خوان دارای ابعاد 140*109*260 میلی متر و وزن 400 گرم است و به آسانی در دست قرار می گیرد.
طراحی ارگونومیک بارکدخوان تایسون Ty-2115w برای کسانی که ساعاتی طولانی از روز را به کار با بارکد خوان می گذرانند ب
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی
 
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی –شامل 46 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
46

حجم
1435 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
مکانیک

توضیحات کامل
 
 
پاورپوینت اسکنر لیزری سه بعدی –شامل 46 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
 
فهرست مطالب:
اسکنر سه بعدی چیست؟
کاریرد اسکنر سه بعدی
کاربرد اسکنر سه بعدی در صنعت ساختمان‌سازی و مهندسی عمران
کاربرد اسکنر سه بعدی در سازوکار طراحی
کار
 دانلود کتاب مبانی برق هنرستان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
الکترونیک - مهندسی برقreza3faz.blogfa.com › tag › الکترو... Translate this page مهندسی برق | الکترونیک - قدرت-الکترونیک-کنترل-مخابرات - مهندسی برق. ... لیست چند سایت برای دانلود کتاب به صورت رایگان در قالب Word و PDF ... دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان ... همچنین مبانی نظری، تکنیکی و جنبه های کاربردی مباحث پردازش تصویر با بر
شرکت توشیبا یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان دستگاه کپی می باشد و ما امروز قصد داریم به تحلیل و بررسی مدل 389CS این شرکت در سایت ایده برتر بپردازیم.
 
 
دستگاه کپی توشیبا 389CS
نوع: لیزری، رومیزی، سیاه و سفید و رنگیزمان تهیه اولین کپی: سیاه و سفید: 6 ثانیه، رنگی: 6.5 ثانیهسرعت کپی: 50 برگ در دقیقه
وضوح چاپ:  1200*1200 dpiحافظه: 2 گیگابایت
معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 389CS
اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، دستگاه کپی تو
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه کامپیوترهای ویندوز را سرعت بخشید. بسیاری از کارها وجود دارد که می توانید برای سریعتر کردن رایانه شخصی خود انجام دهید. من در حد امکان اطلاعاتی را برای کمک به شما در ساخت سریعتر رایانه شخصی خود ارائه خواهم کرد.ابتدا می خواهید برنامه های ناخواسته را حذف کنید. گاهی اوقات رایانه شخصی شما با نرم افزاری بارگیری می شود که حتی از آن استفاده نمی کنید. با دنبال کردن سه مرحله ساده می توان این کار را حذف کرد.مرحله
با سلام بر دوستان عزیزم !!
بنده برای اینکه شما بتوانید بدون هزینه به کتاب ریاضی پایا ( مرشد ) دسترسی داشته باشید با بهترین کیفیت دو فصل از این کتاب را اسکن کرده ام و در اختیار شما قرار می دهم.
بقیه فصل هارا نیز در وقتی مناسب اسکن کرده و در وبلاگ قرار می دهم.
 
برای دانلود فصل اول کلیک کنید.
برای دانلود فصل دوم کلیک کنید.
برای تست نفوذ یک شبکه یا دیوایس های درون شبکه اولین کاری که باید انجام شود این است که تمامی ای پی های فعال درون شبکه را اسکن و پیدا شوند که در قدم های بعدی تست نفوذ دقیقا بر روی دیوایس مورد نظر انجام شود که حملاتی نظیر حملات مرد میانی و اسنیف کردن شبکه انجام شود برای این کار نیاز به ابزار هایی خواهید داشت که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم.
آموزش پیدا کردن ای پی های فعال شبکه
در ابتدا اگر داخل ویندوز هستید در cmd دستور ipconfig و اگر درون لینوکس
سیستم اسکن کف خودرو برای مکن هایی با سطح امنیتی بسیار بالا کاربرد داشته مانند اماکن نظامی پر اهمیت ساختمان های مدیران ارشددولتی.
این سیستم مناسب ترین وسیله جهت چک کردن و بازرسی سطح زیرین وسایل نقلیه بوده و تصویری واضح و شفاف از کف خودرو را به نیروهای مربوطه نمایش میدهد.
قدرت تحمل وزن عبوری از روی سازه 50 تن بوده و حتی توان اعلام وزن خودرو را نیز دارد.این سیستم قدرت اسکن کف خودرو هایی که حتی سرعتی بالاتر از 60 کیلومتر بر ساعت دارند را نیز داراست
کاربران و دانش پژوهان گرامی در این بخش پاورپوینت جامع و کامل کتاب طراحان چگونه میاندیشند در 41 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.


دانلود فایل 



کتاب طراحان چگونه می اندیشند.دانلود کتاب طراحان چگونه میاندیشند.خرید کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند pdf.قیمت کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند برایان لاوسون.پاورپوینت کتاب طراحان چگونه می اندیشن
علت و درمان درد کف پادرد کف پا می تواند به دلایل متعددی ایجاد شود و با توجه به علل درد کف پا درمان های متفاوتی مانند ماساژ کف پا برای بیماران مبتلا به درد کف پا در نظر گرفته می شود یکی از
شایعترین محل درد کف پا پاشنه پا می باشد. درد پاشنه یکی از عارضه‌های شایع مچ پا است.‌
در این عارضه هنگام استفاده از پاشنه درگیر، درد شدیدی احساس می‌شود. معمولاً درد پاشنه به‌تدریج افزایش‌یافته و به‌ مرور زمان بدتر می‌شود. اغلب درد این عارضه شدید بوده و
زمان
قیمت خرید اسکنر دستی اسکن زی

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS020 Scanner
595,000 تومان
    

افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS050M Scanner
850,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر قابل حمل اسکن زی SCANZEE BQS030w
660,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر دستی جیبی Handy Scanner
490,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
Scanzee BQS040B Scanner
869,000 تومان
    

پیشنهاد ویژه!افزودن به سبد خرید
اسکنر قابل حمل (دستی) با رم 2 گیگابایتی
650,000 تومان
    

پیشن
چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا کسب درآمد کنم: دانلود
 
چکونه طراح پنوماتیک شوم: دانلود
 
چگونه طراحی دکور کنیم: دانلود
 
چگونه به مطالعه علاقمند شوم: دانلود
 
 چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنم: دانلود
 
چگونه به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای سبز بنویسم: دانلود
دریافت
حجم: 23.5 مگابایتتوضیحات: norton mobile Security & Antivirus نسخه اندروید می باشد که بسیار کارامد و قدرتمند می باشد. با استفاده از این نرم افزار امنیت کامل گوشی و تبلت شما در برابر انواع نرم افزار های مخرب و ویروس ها حفظ خواهد شد. اسکن نرم افزار دانلود شده یا نصب شده به صورت خودکار، پاک کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه اطلاعات شما را می دزدند و به محض اتصال به اینترنت آنها را ارسال می نمایند، اسکن کردن خودکار و یا دستی دستگاه اندروید، قابلیت قفل
دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی ۱۰۲ ص اسکن از روی کتاب
دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی قالب فایل: PDF حجم: 150 MB توجه : پس از پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به ایمیل ثبت شده نیز لینک دانلود ارسال میگردد. ----------------------- مطالب جالب دیگه: 1-دانلود کتاب تحفه حکیم مومن 2-دانلود کتاب...
دریافت فایل
 
در پست های قبلی در مورد اهمیت تمرین مدیتیشن با شما صحبت کرده ام، در ادامه دوست دارم تا تمرینی سریع و دقیق را خدمتتان ارائه کنم که به تمرین بادی اسکن معروف است. تمرینی که باعث می شود فورا به ذهن ناخودآگاهتان دسترسی داشته باشید، و امواج مغزی تان در حالت آلفا و تلقین پذیر قرار گیرد، همان سیستم عامل ذهن برای تغییرات دلخواه شما.
 
شیوه تمرین
ابتدای یک جای آرام و راحت بنشینید. چند نفس عمیق بکشید (4 تا 5 بار کافیست)
روی محیط اطرافتان تمرکزی کوتاه داش
بارکدخوان دلتا 2200
فاصله اسکن: صفر تا 250 میلی متر 
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی بارکدخوان دلتا 2200
اگر به یک بارکد خوان دقیق، سریع و پیشرفته برای اسکن بارکد کالا احتیاج دارید، بارکدخوان دلتا مدل 2200 یک انتخاب کاملاً ایده آل برای شما است.
این بارکد خوان از جمله دستگاه های بارکد خوان لیزری موجود در بازار می باشد که به صورت چند پرتویی یا چند جهته قادر به اسکن بارکدها است.
نکته قابل توجه در رابطه با بارکد خوان دلتا 2200 این است که این دستگاه بارکد خ
 
 
ما خدمات اسکن و دیجیتالی کتاب را برای همه ارائه می دهیم
مهم نیست که که شما یک فرد یا سازمانی باشید. شما می توانید از خدمات اسکن و دیجتال نمودن بایگانی  توسط ما سود ببرید.
با اسکن داک بلاگ همراه باشید تا ببینید چه کسانی می توانند از اسکن کتاب استفاده نمایند 
 
چه کسانی از اسکن کتاب می توانند استفاده کنند
نویسندگان
قالب های دیجیتالی که ما کار را به شما نویسندگان  برای راحتی  کار می دهیم ،PDF های قابل جستجو به طوری که  بتوانید کتاب خود را هم ب
سی تی اسکن چیست و چگونه انجام میشود
 
سی تی اسکن یا توموگرافی کامپیوتری (Computed Tomography scan (CT scan یکی از روش های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است.
بعد از رادیوگرافی ساده، سی تی اسکن بیشترین کمک را به بررسی ضایعات سیستم حرکتی بدن انسان بخصوص استخوان ها میکند. امروزه استفاده از سی تی اسکن جزء جدایی ناپذیر در تشخیص و حتی درمان  بسیاری از بیماری ها شده است.
با استفاده از تصاویر سی تی اسکن میتوان بافت های درون بدن را مشاهده کرد و شکل آنها را بررسی نمود. با
در پست های اخیر به این موضوع اشاره شد که قانون جذب چگونه کار می کند ولی ما باید بدانیم که مهمترین چیز خواستن است که چگونه بخواهیم قانون جذب تمام فعل های منفی را مثبت میکند یعنی اگر شما بگوید من دیر نمی‌رسم دیر خواهید رسید این مهم است که چگونه جمله های خود را درست کنیم در پست‌های دیگر جملاتی را به شما می‌گویند که گفتنش تاثیر بسیاری در زندگی شما دارد این جملات را تکرار کنید تا قانون جذب را فرا بخوانید.
به امید دیدار با ما همراه باشید. 
اسکنر اپسون DS-1630
رزولوشن اپتیکال: dpi 1200
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 25 صفحه در دقیقه یک رو و 10 صفحه در دقیقه دو رو
معرفی اسکنر اپسون DS-1630
اسکنر اپسون DS-1630 انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک اسکنر با کیفیت برای استفاده در منزل یا محل کار خود هستند.
این اسکنر از نوع تخت رنگی است که به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز می باشد و برای استفاده در حجم کم در ادارات، سازمان ها، شرکت ها و منازل عرضه شده است.
از اسکنر اپسون DS-1630 می توان بر
اسکنر اپسون V800
رزولوشن اپتیکال: 6400*dpi 4800
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 12.3 میلی ثانیه به ازای هر خط
معرفی اسکنر اپسون V800
اسکنر اپسون Epson V800 اسکن محصول شرکت اپسون یک اسکنر حرفه ای به منظور اسکن اسلاید، فیلم، نگاتیو و عکس است که از دو لنز مجزا بهره می برد.
رزولوشن فوق العاده، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت بالا در اسکن از جمله ویژگی هایی است که اسکنر اپسون V800 را به یکی از اسکنرهای محبوب در میان کاربران تبدیل کرده است. 
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson V800
اسکنر کانن DR-M160
رزولوشن اپتیکال: 4800*dpi 4800
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 60 برگ در دقیقه یک رو، 120 تصویر در دقیقه دو رو
معرفی اسکنر کانن DR-M160
اسکنر کانن DR-M160 یک اسکنر حرفه ای اسناد مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) است که برای مصارف اداری و کسب و کارهای با حجم کاری سنگین ارائه شده است.
ظرفیت ADF به کار رفته در اسکنر اسناد اداری کانن DR-M160 برابر با 60 برگ می باشد و برای انجام اسکن های متوالی در تعداد زیاد می توان از آن بهره برد.
قابلیت اسکن رنگی به هر دو صورت ی
اسکنر کداک i2900
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: یک رو 60 برگ و دورو 120 برگ در دقیقه
معرفی اسکنر کداک i2900
اسکنر i2900 یکی از اسکنرهای حرفه ای شرکت کداک می باشد که از قابلیت های اسکن دو رو و رنگی در سایز کاغذ A4 بهره می برد.
سرعت بالای اسکن، مجهز بودن به منبع تغذیه خودکار (ADF) و امکان اسکن به صورت تخت از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت اسکنر کداک i2900 در میان کاربران شده اند.
اسکنر تخت کداک Kodak i2900 برای اسکن های متوالی و به تعداد ز
اسکنر فوجیتسو FI-6670
رزولوشن اپتیکال: dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A3سرعت اسکن:  با رزولوشن 200 dpi یک رو 90 برگ و دو رو 180 برگ در دقیقه
معرفی اسکنر فوجیتسو FI-6670
اگر به دنبال یک اسکنر با کیفیت و سریع برای استفاده در محیط های اداری و سازمانی با حجم کاری بالا هستید، اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI-6670 می تواند انتظارات شما را برآورده سازد.
این اسکنر مدل FI-6670 از جمله اسکنرهای حرفه ای تولید شرکت فوجیتسو به حساب می آید که از قابلیت اسکن سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک
معرفی دستگاه ارب اسکن
 
 
سیستم توپوگرافی دستگاهی است که برای تصویربرداری تخصصی از قرنیه، پنجره شفاف جلوی چشم استفاده می باشد.

 
عکس حاصل یک نقشه توپوگرافی از سطح قرنیه می باشد شبیه به نقشه های هوایی ماهواره ای رنگی از کوه ها و دره ها بر روی سیاره زمین.
این نقشه برآمدگی و فرورفتگی های سطح قرنیه را  نشان می دهد برای اطمینان از سلامت قرنیه و امکان درمان آن توسط لیزر استفاده می شود. افرادی که دارای انواع آستیگماتیسم نامنظم یا اختلالات قرنیه ما
خواندن کتاب ما چگونه ما شدیم و مطلب ما چگونه ما شدیم را مفید می دانم. 
اینکه ما چگونه ما شدیم را از دیدگاه دیگری نیز نگاه می کنم. چرا ما پس از این همه تاریخ و سابقه تبدیل به افرادی شده ایم که جلوی قدرت به راحتی سر خم می کنیم. چرا اگر رئیس ما هر چه دلش خواست گفت را به راحتی قبول می کنیم و در ضمن تعریف و تمجید هم از وی می کنیم؟
 
اینکه شرایط اقتصادی بسیار خراب است و نیاز به کار داریم درست است ولی آیا ما هیچگونه ارزش انسانی برای خود قائل نیستیم؟
 
ادا
ماوس اسکنر LSM-100
سنسور: لیزری
دقت: DPI 1200
تعداد کلید: 5 کلید
معرفی ماوس اسکنر ال جی LSM-100
یکی از محصولات خلاقانه شرکت ال جی، ماوس اسکنر ال جی مدل LSM-100 است که هم به عنوان ماوس و هم به عنوان اسکنر می توان از آن استفاده کرد.
 Mouse Scanner-LSM-100 ظاهری به شکل ماوس دارد که در قسمت زیرین آن یک اسکنر تعبیه شده است!
ماوس اسکنر ال جی LSM-100 به شما این امکان را می دهد تا در هنگام کار عادی با ماوس، عمل اسکن را هم انجام دهید.
به این صورت که می توانید با کشیدن این ماوس اسکنر
نقاشی در واقع هنر به تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است. برای اینکه بتوانیم نقاشی را درک کنیم و متوجه شویم که نقاشی چیست، باید با این هنر بزرگ و عالی آشنا شویم و بدانیم که نقاشی چگونه به ما در زندگی کمک می کند و هدف اصلی آن چیست و چگونه می توان از آن در رشد و تعالی خود استفاده کرد.
 
ادامه مطلب
اسکنر اپسون DS-50000
رزولوشن اپتیکال: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3
سرعت اسکن: 4 برگ در ثانیه
معرفی اسکنر اپسون DS-50000
اسکنر اپسون DS-50000 یک اسکنر قدرتمند و حرفه ای برای تهیه اسکن در سایز بزرگ معادل با اندازه کاغذ A3 است که از جمله اسکنرهای تخت و رومیزی محسوب می شود.
با استفاده از این اسکنر قادر خواهید بود تا از کتاب های معمولی و قطور، طراحی ها، نقشه ها و اسناد در سایز بزرگ و تصاویر و متون چاپ شده بر روی انواع کاغذهای نازک و ضخیم به آسانی اسکن تهیه کنید.
ا
بارکد خوان زونریچ ZQ-LS6000
تکنولوژی خواندن: نوری
سرعت اسکن : 280 اسکن بر ثانیه

معرفی و بررسی بارکد خوان زونریچ ZQ-LS6000
دستگاه
بارکد خوان ZQ-LS6000 محصول شرکت زونریچ است که برای استفاده های عمومی در
فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و دیگر محیط های نیازمند به اسکن
بارکد و جمع آوری اطلاعات کالاها طراحی و عرضه شده است.
این بارکد خوان از فناوری لیزر برای اسکن بارکد بهره می برد و می توان هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک عمل اسکن را با آن انجام داد.
در
اسکنر کانن DR-C230
رزولوشن اپتیکال: dpi 600*600

حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 60 صفحه در دقیقه یک رو و 30 صفحه در دقیقه دو رو
معرفی و بررسی اسکنر کانن DR-C230
اسکنر
Canon DR-C230 به عنوان یک اسکنر حرفه ای در اسکن اسناد و تصاویر در
بسیاری از محیط های اداری و تجاری مانند ادارات دولتی، بانک ها و مؤسسات
مالی، دفاتر بیمه مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی ظاهری مدرن و جذاب اسکنر کانن DR-C230 از دیگر ویژگی های این محصول از شرکت Canon به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی اسکنر C
انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 هم اکران شد و پایان یافت. این قسمت پایانی بر مجموعه جذاب چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم است و رسما قرار نیست که قسمت جدید دیگری ساخته شود، اما این دلیل نمی شود که ساخت قسمت بعدی آن غیرممکن شود.
ادامه مطلب
بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
بارکد خوان یا بارکد اسکنر دستگاهی است که در محیط های فروشگاهی و انبارداری برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بارکد خوان موجود در بازار می باشد که قابلیت اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 را داراست.
این بارکد خوان فروشگاهی به
شیداتر از این شدن چگونه؟
رسواتر از این شدن چگونه؟
بیهوده به سرمه چشم داری
زیباتر از این شدن چگونه؟
من پلک به دیدن تو بستم
بیناتر از این شدن چگونه؟
پنهان شده در تمام ذرات
پیداتر از این شدن چگونه؟
ای با همه، مثل سایه همراه
تنهاتر از این شدن چگونه؟
عاشق شدم و کسی نفهمید
رسواتر از این شدن چگونه؟
| فاضل نظری |
 
عکاسی
از آنجا که عکاسی دیجیتال و عکاسی عمومی در چاپ کتابهای ارزشمند، نقش مهمی برعهده دارند، ما در صددیم به نکات مهم مرتبط با چاپ دیجیتال، اشاره‌ای داشته باشیم. عکاسان در این زمینه، بیشترین تجربه را دارند، چون گرفتن تصاویر چه با دوربین‌های آنالوگ و چه با دوربین‌های دیجیتال، تخصص اولیه‌ی آنهاست. از طرف دیگر هنرمندان سنتی، خود را مشغول به دیجیتال‌سازی کار تمام شده می‌کنند و بیشتر تمایل دارند تا به حرفه‌ای‌ها مانند چاپکاران و عکاسان ت
اگر پیامی را مبتنی بر شناسایی ویروس مشاهده نمودید، یا اینکه رایانه شما کند و غیرقابل اعتماد به نظر می‌رسد، باید سیستم خود را برای شناسایی بدافزارهای موجود در ویندوزتان اسکن کرده و هرچه که پیدا شد را حذف کنید. در اینجا به نحوه پاک سازی رایانه از ویروس‌ها و بدافزارها پرداخته خواهد شد.
در حالی که بسیاری از ویروس‌ها و انواع دیگر بدافزارها، به سادگی برای ایجاد آشفتگی در رایانه‌ها طراحی‌شده‌اند، بدافزارهای بیستری هر روزه توسط 
اسکنر اپسون DS-60000N
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A3سرعت اسکن: 40 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-60000N
 اسکنر اداری اپسون DS-60000N یکی از اسکنرهای حرفه ای و قدرتمند شرکت اپسون است که برای استفاده در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای با حجم کاری سنگین ارائه شده است.
این اسکنر که در دسته اسکنرهای تخت جای دارد، از منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 200 برگ بهره می برد.
همچنین علاوه بر اسناد اداری
این آخرین نسخه از برنامه محبوب “Frontline Registry Cleaner” است – پاک کننده رجیستری که توسط شرکت نرم افزاری “Frontline PC Utilities” در انگلیس ایجاد شده است. اگرچه ابزارهای تعمیر رجیستری زیادی در دسترس است ، اما Frontline Registry Cleaner یکی از معدود برنامه های طراحی شده حرفه ای است که به نظر می رسد آنچه را که در واقع ادعا می کنند انجام می دهد (یعنی پیدا کردن خطاها در رایانه شما ، سپس آنها را برای شما رفع کند).این نسخه جدید Frontline Cleaner 2.0 این برنامه با رابط کاربری برنامه و همچ
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
اسکنر اپسون DS-970
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 85 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-970
اگر به دنبال یک اسکنر قدرتمند برای استفاده در حجم کاری سنگین هستید، اسکنر DS-970 کاملاً به کار شما خواهد آمد.
این اسکنر اسناد اپسون به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ مجهز است و به روش مکش کاغذ به داخل دستگاه عمل اسکن را انجام می دهد.
 
از اسکنر اپسون Epson DS-970 برای انجام 9000 اسکن در روز می توان استفاده کرد.
از این جهت این اسکنر برای اس
حتما بارها برایتان پیش آمده که به جایی و یا اداره ای رفته اید و نیاز هست تا مدارک خود را به صورت الکترونیکی تحویل بدهید. در این مواقع باید جستجو کنید تا محلی را برای اسکن کردن مدارک خود بیابید، با استفاده از فلش یا ایمیل با خود جابجا کنید و در نهایت به سازمان مربوطه تحویل دهید. این کار بعضا هم خیلی زمان بر می شود و هم سخت. اما با اسکن با گوشی به راحتی می توانید در لحظه از اسناد مورد نظر خود با کیفیتی بسیار مطلوب اسکن کرده و با هر فرمتی آن را بارگذ
بهار حرف کمی نیست، ما نمی فهمیم
زبان تازه تقویم را نمی فهمیم
درخت پا شد و زخم زمین مداوا شد
هنوز چیزی از این حرف ها نمی فهمیم
چرا از آب نگفتن؟ چگونه نشکفتن؟
چگونه این همه اعجاز را نمی فهمیم
نشسته بر سر هر کوچه یک تذکر سبز
دلا! قبول نداریم، یا نمی فهمیم؟
نگاه باغ پر از بازی پرستوهاست
دل عبور نداریم تا نمی فهمیم
زمان، زمان بروز صفات باران است
چگونه باز نگوییم ما نمی فهمیم؟
محمد علی شیخ الاسلامی
بارکدخوان هانی ول MK7820
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: لیزری
بارکدخوان هانی ول MK7820
بارکد خوان هانی ول MK7820 از جمله بارکد خوان های چند پرتوی یا چند جهته محسوب می شود که به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و نیازی به در دست گرفتن آن در حین کار نیست.
بارکد خوان رومیزی هانی ول Honeywell MK7820 از تکنولوژی لیزر برای اسکن بارکدها بهره می برد و تنها کافیست تا بارکد موجود بر روی کالا را در مقابل آن قرار دهید تا عمل اسکن به صورت اتوماتیک انجام شود.
با
اسکنر اپسون DS-7500N
رزولوشن اپتیکال: 1200*dpi 1200
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 40 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-7500N
اسکنر حرفه ای DS-7500N تولید شرکت اپسون، یک اسکنر قدرتمند به منظور استفاده در شبکه های کابلی است که توانایی اسکن حجم بالایی از اسناد را با سرعت و کیفیت بالا داراست.
از این اسکنر هم به صورت تخت می توان استفاده کرد و هم با استفاده از منبع تغذیه خودکار (ADF) می توان از اسناد اسکن تهیه نمود.
اسکنر بی سیم اپسون DS-7500N در ابعاد 495 * 360 * 217 میلی متر و
اسکنر اپسون DS-6500
رزولوشن اپتیکال: dpi 300
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 25 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-6500N
اسکنر اپسون Epson DS-6500N یکی از اسکنرهای با کیفیت جهت تهیه بایگانی از اسناد و توزیع آنها میان دستگاه های موجود در شبکه است.
این اسکنر توانایی اسکن 3000 برگ در روز را دارد و برای استفاده در حجم کاری متوسط کاملاً مناسب می باشد.
اسکنر DS-6500N یک اسکنر تخت و رومیزی است و امکان تهیه اسکن از اسناد قدیمی و دارای کاغذهای نازک و مخدوش، کارت های شناسایی،
اسکنر اپسون DS-520
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 30 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-520
اسکنر اپسون Epson DS-520 یکی از اسکنرهای با کیفیت و کارآمد محصول شرکت اپسون است که از قابلیت اسکن رنگی و سیاه و سفید در اندازه کاغذ A4 به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است.
این اسکنر توانایی انجام 3000 اسکن را داراست و برای استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری متوسط، ادارات و سازمان ها کاملاً مناسب می باشد.
قابلیت ها و مشخصات فنی اس
بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان هانی ول Hyperion 1300g
بارکد خوان یا بارکد اسکنر دستگاهی است که در محیط های فروشگاهی و انبارداری برای جمع آوری اطلاعات کالاها از طریق اسکن بارکد موجود بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
بارکد خوان هانی ول Honeywell Hyperion 1300g یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بارکد خوان موجود در بازار می باشد که قابلیت اسکن انواع بارکدهای یک بعدی و GS1 را داراست.
این بارکد خوان فروشگاهی به
اسکن اتوماتیک فلش در آنتی ویروس نود32 چگونه انجام میشود؟
اگرشما هم مثلِ من با کامپیوتر سروکار دارید و برای انتقال اطلاعات در محل کار یا تحصیل خود هنوز از فلش درایو یا همان فلش مموری ها استفاده می‌کنید و احتمالاً یک یا چند فلش در شکل‌ها و سایزهای مختلف در کیف یا جیب خود دارید، در این مقاله از سایت پرولاین با من همراه شوید تا با نکات ایمنی ضروری در حین انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر توسط این حافظه‌ها و چگونگی اسکن اتوماتیک فلش در آنتی ویروس ن
بارکد خوان سی بن CB-N210W
تکنولوژی خواندن: لیزری
فاصله اسکن : صفر تا 250 میلی متر

معرفی و بررسی بارکد خوان سی بن CB-N210W
بارکد خوان سی بن CBON CB-N210W یک دستگاه بارکد خوان لیزری می باشد که برای اسکن بارکد کالاها در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، انبارها و سالن های تولیدی و صنعتی می توان از آن استفاده کرد.
این بارکد خوان از نوع بی سیم است و دارای برد حداکثر 100 متری می باشد. بنابراین می توان از بارکد خوان سی بن CB-N210W در اتاق ها و سالن های نسبتا بزرگ بهره برد.
بارکد
اغلب مردم و حتی برخی مکانیکهای کم تجربه تصور میکنند که اسکن کردن خودرو برای تشحیص کدهای خطا به اونا دقیقا میگه کدوم قطعه خرابه و باید اونو تعمیر یا تعویض کرد !  ... این اصلا صحیح نیست . اسکن خودرو با دستگاههای عیب یاب (دیاگ) صرفا اولین قدم در تشخیص عیبه و به مکانیک ایده میده که باید از کجا شروع به عیب یابی کنه .
همچنین برخی فکر میکنن اسکنرهای غیر کارخانه سازنده کدهای خطا رو طور دیگه و احتمالا اشتباه نشون میدن و عیب یابی با اونا ممکن نیست در صورتی
اسکنر اپسون DS-780N
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4سرعت اسکن: 45 صفحه در دقیقه
معرفی اسکنر اپسون DS-780N
اسکنر اپسون DS-780N به منظور استفاده در کارهای تیمی و گروهی با حجم کاری بالا طراحی شده است و مهم ترین مشخصه آن امکان استفاده از این اسکنر در قالب شبکه های کابلی و به اشتراک گذاری اسناد اسکن شده می باشد.
اسکنر اسناد اپسون DS-780N از نوع فیدردار است و می توان از آن برای تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو استفاده کرد.
اسکنر
چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم
 چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم
مرتبط: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد
 
 
 
اغلب مردم و حتی برخی مکانیکهای کم تجربه تصور میکنند که اسکن کردن خودرو برای تشحیص کدهای خطا به اونا دقیقا میگه کدوم قطعه خرابه و باید اونو تعمیر یا تعویض کرد !  ... این اصلا صحیح نیست . اسکن خودرو با دستگاههای عیب یاب (دیاگ) صرفا اولین قدم در تشخیص عیبه و به مکانیک ایده میده که باید از کجا شروع به عیب یابی کنه .
همچنین برخی فکر میکنن اسکنرهای غیر کارخانه سازنده کدهای خطا رو طور دیگه و احتمالا اشتباه نشون میدن و عیب یابی با اونا ممکن نیست در صورتی
بارکد خوان میوا MBS 1750
سرعت اسکن: 500 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: خطی
معرفی بارکدخوان میوا MBS 1750
اگر به دنبال یک دستگاه بارکد خوان مقرون به صرفه همراه با عملکرد مطلوب برای استفاده در محیط های فروشگاهی یا مشاغلی مانند انبارداری هستید، معرفی بارکدخوان میوا MBS 1750 محصولی از شرکت میوا می تواند گزینه خوبی باشد.
دستگاه بارکد اسکنر میوا Meva MBS 1750 از جمله دستگاه های خوش دست و دارای کیفیت ساخت بالا محسوب می شود و در برابر گرد و خاک و نفوذ مایعات کامل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها