نتایج جستجو برای عبارت :

کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است

امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
                           صنعت هنوز زنده است 
 
 
 
ابتدای امر باید خدمت همه عزیزان عرض کنم که این سایت به نیت کمک به صنعت این کشور شروع به فعالیت نموده است، ما با فعالیت واطلاع رسانی ومهیا نمودن شرایط خاص برای زحمتکشان صنعتی، نور امید را در دلشان پر نورتر میکنیم، وتلاش میکنیم تا به همگان بفهمانیم صنعت نمرده، صنعت هنوز زنده است، وهنوز هم می‌شود در صنعت به ثروت رسید  ، 
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
سلامو خسته نباشید به گروه درجه 1 تونمن دانشجوی فیزیک ام و از درد برجام و بلایی که سر صنعت هسته ای و علل خصوص هوافضای کشور اومده کاملا آگاهم  و واقعا دمتون گرم که حواستون به صنعت هسته ای کشور   بوده.تو تئاترتون حقایق این صنعت رو گفتید. مشکلات. محدودیت ها. اساتیدو.....این در صورتیکه کشور ما پیشرفت نمیکنه تا زمانی که بتونه در علوم پایه مثل فیزیک و ریاضی و... پیشرفت کنه.
ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
صنعت ساختمان و ویروس کروناست
بی شک میتوان گفت که صنعت ساختمان یکی از سه صنعت برتر کشور است
تغییرات این صنعت بر اقتصاد کشور اثر گذار است
در حال حاضر این صنعت با مشکلات عدیده ای مواجه است
به نظر میرسد که در سال ۹۹ ویروس کرونا علاوه برا سایر صنایع کشور موفق شده است
که صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و زمین گیر کند
 
در کل با این که اعلام شد از ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی خدمات صنایع تولید مصالح ساختمانی می توانند
با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی های ل
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پایین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت می تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد. صنعت بسته بندی به عنوان توانمندساز بخش های اقتصادی عمل می کند. ضعف در این صنعت می
در دنیای امر دیگر کمتر صنعتی را بتوان یافت که چینی‌ها آن را از آن خود نکرده باشند و یا دست کم، وارد آن نشده باشند.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با رشد روز افزون تکنولوژی‌های دیجیتال و استفاده از کامپیوتر وکاربرد دیوانه واراین تکنولوژی‌ها در صنعت چاپ، خواه ناخواه رد پای چینی‌ها در این صنعت پررنگ‌ و پر رنگتر شده و می شود و دیری نخواهد پایید که آنها مدعی اصلی این صنعت بشوند.اگر چه کشور های اروپایی به خصوص آلمانها مدعی اصلی صنعت چاپ در جه
مؤسسات مطالعاتی و پژوهشی مختلفی گزارش‌های آینده‌پژوهی درباره صنعت خودرو منتشر می‌کنند. در تمام این گزارشات به این نکته اشاره شده که در زنجیره ارزش صنعت خودرو در دهه‌های آتی، بخش قابل توجهی از گردش مالی و سودآوری، مربوط به باطری است. گاهی عددهایی که برای این حوزه داده‌اند عجیب به نظر می‌رسد. حتی برخی از این مؤسسات تا 60% از کل ارزش افزوده قابل کسب در صنعت خودرو را به صنعت باطری نسبت داده‌اند!
در کشور ما بارها و بارها برای ورود به صنعت خودر
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
همزمان با عید ولایت و امامت، آئین بازسازی واقعه غدیر خم در کاشمر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جمعی از هنرمندان کاشمری برای دومین سال، بازسازی و بازخوانی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم را که با استقبال چشمگیر عاشقان خاندان عصمت و طهارت همراه بود، به‌نمایش گذاشتند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان کاشمر که از متولیان این حرکت هنری بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: واقعه بازسازی عید سعید غدیر خم که برای دومین سال در کاشمر برگزار شد،
مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به اینکه اتلاف شبکه برق کشور ۱۰ تا ۱۶ درصد است و این یعنی کل مصرف برق شبکه بیت کوین در دنیا کم‌تر از اتلاف برق در ایران است، گفت: تعرفه پیشنهادی وزارت نیرو عدد بسیار بالایی است.به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از فارس، محمد شرقی مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به فناوری بلاک چین یک صنعت تازه به شمار می‌رود که کلید واژه‌هایی به نام بیت کوین در این صنعت شنیده می‌شود،گفت:    صنعت ماینینگ در کشور دارای
اول شاخص کل یعنی تحلیل کلان اقتصادی
دوم انتخاب صنعت یعنی تحلیل صنعت با توجه به شاخص صنعت مربوط و آینده مورد انتظار و توقع
تا این جا تعداد نمادها به یک یا چند صنعت محدود میشه
مرحله آخر بررسی نمادهای صنعت یا صنایع مورد نظر و انتخاب نماد مطلوب برای سرمایه گذاری
در و.اقع یک فرآیند از بالا به پایین داریم که درجه اهمیت هم از بیشتر به کمتر است یعنی یک نماد ضعیف در یک صنعت قوی ارجح تر است از یک نماد قوی در یک صنعت ضعیف.
توجه داشته باشیم که نماد های یک ص
همزمان با ایام عزاداری ماه محرم بقعه امامزاده سید مرتضی (ع) کاشمر غبارروبی و عطر افشانی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز خراسان رضوی ،رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: در این مراسم که با مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام همراه بود ، خدام افتخاری پس از جمع آوری نذورات، ضریح مطهر امامزاده سید مرتضی (ع) را با گلاب ناب شستشو دادند.حجت الاسلام حسین نیساری افزود: در این مراسم معنوی خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و خادمان افتخاری حضور
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست .
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پائین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت م
درب ضد سرقت از کشور ایتالیا آغاز شده و پس از 5 سال تولید به کشور ترکیه منتقل شده است. در کشور ترکیه ابتدا کارگاه های کنتور و دامپر سازی اقدام به تولید درب ضد سرقت نموده اند و درب های ضد سرقت تک قفل تولید می کردند و پس از آن شرکت کاله اقدام به تولید قفل های درب ضد سرقت ترک نمود. این شرکتها درب هایی با دو قفل جدید ضد سرقت کاله تولید نموده اند با پیشرفت این صنعت در کشور ترکیه کم کم شرکتهای تولید رویه درب ضد سرقت ترک نیز بوجود آمدند که این سری از شرکته
پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور - 53 اسلاید
پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور پاورپوینت اهم بندهای مرتبط با صنعت برق در قانون بودجه سال 1391 کل کشور جزء 8 بند 7 قانون بود
صنعت چاپ در چند دهه اخیر رشد روزافزونی را تجربه کرده است به طوریکه میتوان صنعت چاپ را از چاپ روی لباس و هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سررسید ، چاپ تقویم رومیزی دانست تا بخشی بزرگی در صادرات و درآمد ناخلص ملی همچنین در دو دهه گذشته با ورود اولین ماشین های افست چهاررنگ همزمان تب شدیدی صنعت چاپ کشور را در بر گرفت و چشم و هم چشمی چاپخانه داران تنها جیب دست چندم فروش ها را پر کرد و صنعت چاپ ایران را انبار ماشین های فرسوده جهان.آزانس خبری چاپ و بسته بند
دومین جلسه فصلی انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت آب و برق خوزستا
زیبا ترین و بهترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن برای پروفایل و همایش روز صنعت و معدن
بهترین و جذاب ترین و زیبا ترین عکس ها و ژست های همایش روز صنعت و معدن در پشت تریبون و ایده های آن ها
دانلود جدید ترین  و عکس ها و عکس نوشته ها و کاریکاتور های همایش روز صنعت و معدن با کیفیت های مختلف
دانلود فیلم های روز همایش روز صنعت و معدن در سال های مختلف و سخنرانی آن ها در پشت تریبون
دانلود عکس های همایش روز صنعت و معدن و سالروز صنعت و تبریک آن به صنعت گران و
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
                                 
پانزدهم آبان ماه تاریخی است به یادماندنی در صنعت بیمه کشور.در سال 1314 ،شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد.آغاز فعالیت بیمه ایران (14آبان1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.بیمه ایران از آذر ماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهر های مشهد،شیراز،اصفهان،همدان،اهواز و بوشهر نما
 
. بنا بر اظهارات این استادیار دانشگاه، شکاف دستمزدها موجب از دست رفتن مزیت رقابتی صنعت گردشگری شده و باعث می‌شود 
 
صنعت پررونق گردشگری در ایالت فلوریدای آمریکا برترین صنعت این ایالت شناخته شده است چون سالانه ۸۶ میلیارد دلار درآمد اقتصادی به‌بار می‌آورد و بالغ‌بر ۵/ ۱ میلیون شغل ایجاد می‌کند و این در حالی است که بر اساس جدیدترین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا، دستمزد کارکنان این صنعت با اقتصاد در حال خیزش آن تناسبی ندا
به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سهم بخش صنعت در کشور ما ۱۲ درصد تولید ناخالص داخلی ما است. اما بیش از ۶۰ درصد کل مالیات کشور توسط همین بخش صنعت پرداخت می‌شود. در مقابل، بخش خدمات که سهم ۵۱ درصدی از تولید ناخالص داخلی کشور را دارد، فقط ۱/ ۲۲ درصد از مجموع مالیات کشور را می‌پردازد (این در حالی است که سهم صنعت در پرداخت مالیات در مالزی ۲/ ۳‌ درصد، در کره‌جنوبی ۶/ ۱۳‌  درصد و در فرانسه ۵/ ۱۶ درصد است۱) و بخش خدمات که بیشترین سهم را در تولید ن
 
شرکت تابلو صنعت آسیا با هدف تأمین بخشی از نیاز کشور در زمینه طراحی و تولید تابلوهای برق تأسیس گردید و از بدو امر با تکیه بر تلاش و تخصص پرسنل و مدیران خود با روندی رو به رشد ، به سرعت جایگاه  ویژه ای در این صنعت پیدا کرد . تابلو صنعتآسیا عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه ارایه خدمات فنی ومهندسی طراحی و ساخت انواع تابلو های بر
صنعت سنگ استان اصفهان
استان اصفهان در تولید سنگ های تزئینی پیشتاز است و ۱۰ درصد سهم بازار سنگ را در اختیار دارد و این در حالی است موانعی بر سر صادرات سنگ و جود دارد، طبق آمار رئیس انجمن معدن داران، استان اصفهان با داشتن ۲۳۰ معدن سنگ و بیش از هزار و ۸۰۰ کارخانه فراوری را با مشکلاتی مواجه کرده است. استان اصفهان از بزرگ ترین تولید کنندگان سنگ های تزئینی کشور است و سنگ بری هایش بالغ بر نیمی از سنگ های فراوری شده بازار کشور را تامین می کنند.
مشکلات
گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جماعت مسجد جامع و روستای قوژد از
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجدجامع این روستا خبر
داد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در گفتگو با پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 10:30 شب تا اذان صبح در مسجد جامع روستای قوژد  برگزار خواهد شد.وی
اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات،
سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرای
اربعین حال هوای کاشمر کربلایی هست
تهیه گزارش : احمد صادقی









متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
به گزارش روابط عمومی بازار بزرگ ایران، رئیس اتاق بازرگانی،
صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: سهم گردشگری در تجارت کل دنیا
حدود هفت درصد برآورد شده که این سهم در ایران کمتر از نیم درصد است.



«غلامحسین
شافعی» در نشست صبحانه کاری امروز(دوشنبه) با حضور «علی اصغر مونسان» وزیر
پیشنهادی گردشگری گفت: قرار است بزودی وزیر گردشگری به کابینه معرفی شود،
در عین حال سال‌های گذشته تحولات خوبی را در گردشگری و میراث فرهنگی شاهد
بو
تعمیر جوش و برش دستگاههای جوشکاری (نو و دست دوم)، تجهیزات جوش ، لوازم مصرفی صنعت جوش
و برش و صنایع وابسته در سطح کشور می باشد.تعمیر انواع دستگاه جوش،اینورتر
جوشکاری،ترانس جوش،موتور جوش،رکتیفایر جوشکاری ،دستگاه جوش آرگون،دستگاه
جوش co2،دستگاه جوش ac/dc ،تجهیزات جوشکاری،الکترود جوشکاری،سیم جوش، مواد
مصرفی صنعت جوش با پایین ترین قیمت در سطح کشور از تمامی برندهای معتبر مثل
آیرون مکس (ironmax) ، ایساب (Esab) ، میلر(Miller) ، فرنیوس، گام الکتریک
، صبا
دانلود جدید ترین و باحال ترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن مبارک باد و دانلود عکس تبریک روز صنعت معدن با لینک مستقیم
دانلود بهترین عکس های زیبا و جالب و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و متن تبریک روز صنعت معدن
عکس نوشته های با حال و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و دانلود عکس نوشته های زیبا ی و تبریک روز صنعت معدن
بهترین متن های جدید و باحال و تماشاچی پسند و دارای سنگینی مطالب و دانلود عکس های تبریک روز صنعت معدن
دانلود جدید ترین و بهترین و زیبا
پس از سقوط طالبان در افغانستان شرکتهای صاحب نام تولید کننده ماشین آلات صنعت چاپ برای کمک های انسان دوستانه ماشین آلات مختلفی در افغانستان نصب و راه اندازی کردند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مشکل در ابتدای کار بخش اپراتوری ماشین آلات صنعت چاپ افغانستان بود که اکنون با تمرکز بر آموزش بخش عمده ای از آن برطرف شده است.
بر اساس گزارش وزارت معارف افغانستان چاپ ۱۰۹ میلیون جلد کتاب درسی با عنوان «مدارس تعلیمات اسلامی» را که تا پیش از
افغانستان در لیست مشتریان برق ایران جا دارد و ایران هم قصد دارد دامنه این تعامل را با فروش بلندمدت برق با افزایش میزان صادرات، حل نیازمندی‌های صنعت برق افغانستان، تعمیر و نگه‌داری نیروگاه‌ها، کاهش هدر رفت انرژی و... گسترش دهد.
به گزارش ایسنا، اواخر مردادماه سال جاری بود که مدیران ارشد صنعت برق با هدف افزایش تبادلات برقی بین دو کشور به افغانستان سفر کردند. سفری که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه صنعت برق امضا
ویبراسیون یا همان فرآیند نهایی که برای پاکسازی پلیسه ها ، چربی ها و اکسیدها از روی قطعات و همینطور پولیش نهایی آن ها انجام می شد، کمبودی بود که در صنعت کشور به طور کامل احساس می شد و در کشورهای صنعتی از این فر آیند استفاده می شد . 
شرکت آریا سایان گستر برای رفع این کمبود در صنعت کشور با همکاری و مشارکت چند کشور اروپایی فعالیت تحقیقاتی خود را در این زمینه شروع کرده است .
تمامی مراحل ساخت ماشین آلات تولید سنگ ها و شامپوهای مصرفی این پروسه به دست
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
پاورپوینت صنعت نفت و گاز
دانلود پاورپوینت با موضوع صنعت نفت و گاز، در قالب ppt و در 47 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: در سال ۲۰۰۰ ایران چهارمین تولید کننده نفت خام جهان بود.[۱] ایران با دارا بودن 9 درصد منابع نفت دنیا اولین(قدیمی‌ترین) کشور تولیدکننده نفت در
صنعت ۴٫۰ زیر مجموعه انقلاب صنعتی چهارم است[۱] که مربوط به صنعت است. انقلاب صنعتی چهارم شامل مناطقی است که به عنوان مثال به عنوان صنعت طبقه‌بندی نمی‌شوند، مانند شهرهای هوشمند همچنین در برخی منابع صنعت نسل چهارم تلاش کشور آلمان برای برندسازی محصولاتش معرفی شده است.[۲]
اگرچه اصطلاحات "صنعت ۴.۰" و "انقلاب صنعتی چهارم" غالباً به صورت متناوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کارخانه‌های "صنعت ۴.۰" ماشین‌هایی دارند که با اتصال بی‌سیم و سنسورها
به نام خدا
مبلمان از جمله مصنوعات چوبی است که صنعت آن در ایران از قدمت زیادی برخوردار می باشد و بدون شک امروزه صنعت مبلمان یکی از صنایع قدرتمند و بزرگ محسوب می گردد. بر طبق گزارش مرکز آمار ایران حدود 226 واحد تولید صنعتی مبلمان با اشتغال حدود 10 هزار نفر در کشور وجود دارد . تاریخ مبلمان به 5000 سال گذشته بر می گردد و طراحان مبلمان دائماً به دنبال طرح های جدید و الهام بخش از گذشته هستند . در طی دو دهه اخیر صنعت مبلمان روند رو به رشدی داشته است که توا
 
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز | - مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز. علوم جغرافیایی و نقشه‌برداری از معدود رشته‌های علمی می‌باشد که تمامی انسان‌ها را در قلمرو خود جای می‌دهد زیرا که همه به نوعی علاقه‌مند به ...
کاربرد GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی 
صد درصد از تمام حمل و نقل مربوط به حوزه نفت و گاز می باشد.بیش از یک دهه است که کشورهای پیشرفته از تکنولوژی GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی استفاده می ...
کاربـرد GIS در صـــنع
صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است
سرپرست فرمانداری زرند گفت:صنعت گل و گیاه هم اشتغالزا و هم ارز آور است.

صادق زاده؛ سرپرست فرمانداری زرند صنعت گل و گیاه را صنعتی پویا و با سودآوری مناسب دانست و گفت: از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا نداریم درحالیکه ایران از لحاظ شرایط مساعد جهت تولید گل و گیاه جزو ۱۵ کشور اول جهان است.
نماینده عالی دولت در زرند از صنعت گل و گیاه به عنوان صنعتی اشتغال زا و ارزآور یاد کرد و از کا
بر آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد لذا سالروز شوراها را به همه عزیزان عضو شورای اسلامی شهر و روستا به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزش روستایی و بومی محلی - ه
ایسنا/اصفهان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، تجهیزات صنعتی و کارگاهی اصفهان با حضور وزیر صمت گشایش یافت.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران، گفت: صنعت کشور با وجود تمام مشکلات در سال گذشته، توانست در سال ۹۸ بر همه‌ مشکلات غلبه کند و بازیابی مجدد داشته باشد.
سعید زرندی ابرازامیدواری کرد: این نمایشگاه و نمایشگاه های مشابه آن بتوانند توانمندی‌های ایرانی را به عرصه نمایش بگذارند، همچنی
 
صنعت ساختمان و توسعه پایدار
توسعه پایدار و محیط زیست در فعالیت های صنعت ساختمان توجه متخصصان امر را در اغلب کشورهای جهان به خود جلب کرده است.
از مشخصه های بارز و مشکل ساز صنعت ساختمان سازی کشور به کارگیری مصالح
ساختمانی مدرن با استفاده از روش های ساخت و ساز سنتی است.
این شیوه ساخت و ساز در کشور نشان داده است که مشکلات کمی (برآورده نکردن نیازها)
و کیفی (مقاومت مناسب ساختمان ها در برابر زلزله، کوتاهی عمر مفید بنا،
فرسایش به علت عوامل اقلیم
چرایی انجام شغل گوسفنداری و پرورش دام ؟امروزه با وجود سخت شدن ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از سرمایه و مهارت نسبتا کم شغل مناسبی را برای خود ایجاد کرد نمونه یکی از نمونه های این شغل ها پرورش و نگهداری از گوسفند می باشد .طی چندین سال گذشته با افزایش نرخ دام به خصوص قیمت گوسفند زنده صرفه اقتصادی کار گوسفند داری و پرورش دام بالا رفت . در شهرهای بزرگ جمعیت مهاجر زیادی از روستاهای سراسر کشور وجود دارند کهزن
مکان نیوز - ایرنا- معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور، با اشاره به ضرورت تقویت همکاری‌های مشترک صنعت و نهادهای دولتی با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، گفت: یکی از شاخص‌های موفقیت کشورها، میزان نزدیکی و همکاری این مؤلفه‌ها با یکدیگر در کشورها است.
پیمان بکتاش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: در کشور ما از قدیم، عموما در زمینه علوم­ پزشکی، چنین ارتباطی برقرار بوده است ولی در بخش صنعت و مهندسی، ارتباط متداول با فضا
دهه هشتاد را می توان دهه ی شروع صنعت سی ان سی در ایران دانست. هر چند قبل از این دهه نیز بطور معدود از سی ان سی در صنایع مختلف در ایران استفاده می شد ولی در این دهه این ابزار جنبه عمومی تر به خود گرفت و مجموعه هایی جسارت ورود به این صنعت را در خود دیدند. متاسفانه عدم ارتباط بین صنایع ایران و کشور های صنعتی علاوه بر تاخیر در ورود این تکنولوژی، مانع رشد سریع کیفی این صنعت در ایران بود که می توان فرایند بلوغ این صنعت را عملا ۱۰ سال در نظر گرفت که برای
#دکترمنظمخام فروشی گیاهان دارویی درکاشمر باید ریشه کن شود و تبدیل به تجارت صنعت حرفه ای شود. 
✔نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشمر با حضور پروفسور فلاحی پدر صنعت تغذیه سلامت ایران و پروفسور احمدزاده ازاعضا هیئت علمی دانشگاه فردوسی وحضور معاون نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خراسان رضوی شکل گرفت .
1.
2.

3.

4.

5.

6.

7.
‏جدای از جریان همیشگی مهاجرت که از گذشته تا به امروز ادامه داشته در ۳ مقطع موج‌های سهمگینی از مهاجرت متخصصین کشورمون را همراه با خودش برده.
نگرانم که این آخری صنعت نرم‌افزار کشور را نابود کنه. چرا؟ چون نه تنها جوونها که اساتید اونها را داره با خودش میبره و این یعنی ختم زایش این صنعت
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
شهر بزرگ، پیشرفته و پر رونقی که در طی دوران
مختلف تاریخی جزو عوامل پیشرفت غرب کشور بوده است و همواره در زمینه های مختلف
افتخار آفرین بوده و بهترین عملکرد را داشته، تعریفی است که ذهن شما را به سمت
تبریز سوق می دهد. با داشتن همه ی این افتخارات، تبریز در زمینه گردشگری نیز فعال
بوده و هتل های تبریز را می توان جزو هتل های با کیفیت واز سرآمدان صنعت هتلداری
غرب کشور دانست که با رشد روزافزون همواره در این عرصه پیشگام هستند.
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در سازماندهی و رهبری، کارآمد و حرفه ای عمل کند. در این راه شهامت اولین خصیصه ای است که به یک مدیر توانا کمک خواهد کرد. شهامتی که باعث می شود او با واقعیت ها، منطقی برخورد کرده و انتقاد ها را پلی برای پیروزی سازد. زیرا اولین ویژگی شهامت، داشتن نیروی اراده برای شروع کار است، بدون اینکه هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود داشته باشد. وهمچنین دومین ویژگی شهامت، توانایی ادامه کار است بدو
در دومین جلسه  انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان و ادارات ورزش بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان که روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگی ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
کارتن پلاست به دلیل دارا بودن ویژگی هایی همچون : سبک بودن ، ضد آبی ، عایق دما ، چاپ پذیری ، شکل گیری راحت ، عمر و دوام زیاد در صنایعی مانند صنعت کشاورزی ، صنعت ساختمان ، دارو ، بسته بندی ، خودرو سازی ، شیلات ، تبلیغات و ... مورد استفاده قرار گیرد .
 
کاربرد کارتن پلاست در صنعت کشاورزی :
کارتن پلاست در صنعت کشاورزی در کارهایی مانند : محافظ نهال ، بستر کشت گیاه ، جعبه بسته بندی میوه و سبزیجات و ... مورد استفاده قرار میگیرد .
 
کاربرد کارتن پلاست در صنعت
مهندس احمد فروزیده مدرس دانشگاه و متخصص این حوزه از دیگر مدعوین ویژه اولین سمینار مبانی تجارت بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی با مثبت ارزیابی کردن این سمینار گفت: این دست از آموزشهای تخصصی نیاز مبرم امروز صنایع چاپ و بسته بندی کشور است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، فروزیده با اشاره به اطلاعات دقیق و منحصربفرد ارایه شده در این سمینار گفت: با نگاهی به مطالب ، اطلاعات مویرگی و دقیق که یک فرد برای آغاز صادرات نیازمند است ارائه گردی
نمایشگاه ساختمان
شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی از روش های بسیار تاثیرگذار در زمینه بازاریابی محصول، خدمات و کسب ‌و کار به حساب می آید. شرکت در نمایشگاه فرصتی برای دیدار و تعامل با مشتریان بالقوه را فراهم می‌کند. امروزه با افزایش رقبا در هر حرفه ای و از جمله صنعت ساختمان، بر کسی پوشیده نیست که یکی از راه های مهم و تاثیرگذار شناساندن محصولات و خدمات شرکت ها به بازار وسیع ساختمان کشور، شرکت نمودن در نمایشگاه صنعت ساختمان کشور می باش
هرچند صنعت چاپ به گفته کارشناسان و فعالانش از ظرفیت اشتغال‌زایی بالایی برخوردار است اما واقعیت تلخ امروز این صنعت؛ رکودی است که گریبان گیر واحدهای مرتبط با آن شده است، چه‌بسا با تعطیلی هر انتشاراتی، ده‌ها شغل دیگر از قبیل چاپ، صحافی،چاپ سررسید 99، کاغذ و کتاب‌فروشی هم تعطیل ‌شود.
به گزارش خبرنگار ایمنا، چاپ؛ صنعت بزرگ و با اهمیتی است که در بیشتر کشورهای توسعه‌یافته جهان در بین پنج صنعت نخست جای گرفته است. اما به گفته کارشناسان و فعالان
روستای فروتقه در دهستان بالا ولایت در نزدیکی کاشمر می باشد که می توان گفت به دلیل گسترش شهر کاشمر و همچنین گسترش روستای فروتقه تقریبا این فاصله از بین رفته است .علت نامگذاری این روستا به فروتقه به دوران بسیار گذشته برمیگردد که این روستا در کنار یک چشمه قنات احداث ونام اولیه آن فرورفته بوده که باگذشت زمان به فروتقه تغییرنام داده است.نام دیگراین روستا(انصاریه)می‌باشدکه علت این نامگذاری اعزام تعدادزیادی ازنیروهای خودجوش مردمی به جبهه هادرس
خودروسازان مطرح چینی و صنعت خودروسازی چین مدت ها است که مورد توجه بازار خودرو های جهانی، الخصوص جهان سوم قرار گرفته است. سیاست چین در خودروسازی به خوبی نشان می دهد که این کشور عزم خود را جزم کرده است تا به یکی از کشورهای صاحب سبک در خودروسازی تبدیل شود. برای دستیابی به این هدف، خودروسازان بخش دولتی و بخش خصوصی چین با سرمایه گذاری های سنگین و هنگفت همواره در تلاش هستند تا پله های ترقی را به سرعت برق و باد طی کنند و خود را در جمع خودروسازان معتب
به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان حدادی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه، دیشب در برنامه «پایش» که با موضوع «آینده بازار بورس در سال 99» پخش شد، با اشاره به اینکه در سال 99 بازار سرمایه از سایر بازارهای موازی بازدهی بیشتر دارد، گفت: بازدهی بازار سرمایه بیشتر از نرخ تورم است و مانند هر بازار دیگری برای سرمایه گذاری در آن باید دانش لازم را داشت.وی بیان کرد: به مردم توصیه می شود با سرمایه های مازاد خود در این بازار سرمایه گذاری کنند و پیشنهاد می شود مر
                                                    
تَنَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شاعر و نویسنده