نتایج جستجو برای عبارت :

سرکه سیب

 
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آ
سرکه یکی از غذاهای مفید می باشد که متاسفانه امروز مورد غفلت واقع شده است (مراد این مطلب سرکه طبیعی می باشد نه سرکه های صنعتی)
در این آموزش؛ احادیثی از امام جعفر صادق(علیه السلام) که موسس مکتب علمی صادقیه می باشند را درباره "خواص سرکه" بیان می نماییم.
 
* امام صادق علیه السلام :سرکه، تلخه را فرو می نشاند، قلب را زنده می سازد، کِرم های شکم را می کُشد و دهان را استحکام می بخشد.
 
* امام صادق علیه السلام :سرکه، نیکو خورشی است. تلخه را می شکند، قلب را زن
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آن به روش سنتی را شرح خواهیم داد. 
ادام
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب همانند سرکه انگور طعم ترشی دارد، اما برخلاف آن گلو را نمی‌سوزاند. علاوه بر این خواص بی نظیری دارد که این ماده غذایی را به یک دارو تبدیل کرده است، از اینرو سرکه سیب بسیار مورد توجه قرار دارد. به چند روش می‌توانید از این سرکه استفاده کنید، به عنوان چاشنی سالاد و سایر غذا‌ها و به صورت محلول در آب (روزانه یک قاشق سرکه سیب را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید). در ادامه طرز تهیه سرکه سیب فوری و تهیه آن
بیشتر با سرکه خرما آشنا شویم
مفید بودن سرکه خرما مستلزم خمری بودن آن است.
به این معنی که فرآیند تولید سرکه طبیعی سنتی خرما می بایست به طور کامل در مدت 2ماه سپری شود. این فرایند باید بدون استفاده از هرگونه مواد افزودنی ( کارامل و ... ) و با کمک آنزیم تولید سرکه به روش طبیعی انجام شود.
ادامه مطلب
آموزش کامل طرز تهیه سرکه سیب خانگی
سرکه سیب غیر از همه خواصی که برای زیبایی و سلامت پوست و مو دارد، می‌تواند به‌عنوان یک آنتی‌هیستامین علائم آلرژی را کم‌رنگ کند. به گزارش هلث، اگر دچار آلرژی فصلی هستید، می‌توانید با خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب با یک لیوان آب و یک قاشق غذاخوری عسل، بهتر نفس بکشید و از شر آبریزش بینی خلاص شوید.این معجون ضدآلرژی را می‌توانید تا سه بار در روز بنوشید. اما متخصصان معتقدند بهترین سرکه سیب نوع خانگی آن
سرکه سیب از قدیم الایام به عنوان یک ماده غذایی پرخاصیت مورد استفاده قرار گرفته است.برای تهیه سرکه سیب ابتدا سیب های برش خورده با مخمر ترکیب می شوند تا شکر تبدیل به الکل شود و سپس با اضافه نمودن باکتری ،الکل موجود در آن را به اسید استیک تبدیل می کنند.سرکه سیب خواص زیادی دارد که میتوان به کاهش متابولیسم، کاهش قند خون،کاهش اشتها و در پی آن لاغری اشاره کرد با ما همراه شوید زیرا در این مطلب به موضوع سرکه سیب و لاغری پرداخته ایم.

ادامه مطلب
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
رمز و راز تهیه ترشی های خوشمزه
ترشی یکی از مخلفات خوشمزه و دلخواه برای انواع غذاهای ما ایرانیان است. اگر می خواهید ترشی های خوشمزه درست کنید این مطلب را از دست ندهید.
خلوص سرکه
سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود.
جوشاندن سرکه
چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.

ادامه مطلب
خیلی از افراد فکر می‌کنند که سرکه سیب فقط برای تهیه سس سالاد کاربرد دارد. اما می خواهیم به شما بگوییم سرکه سیب علاوه بر اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامتی است، در مراقبت از سلول‌های پوستی هم تاثیر بسزایی دارد. خواص سرکه سیب برای پوست مخصوصا درمان آکنه و جوش صورت واقعا حیرت انگیز است. با ما همراه باشید تا با کاربردهای دیگر سرکه‌سیب آشنا شوید.
 
ادامه مطلب
فروش انواع سرکه صادراتی و درجه یک
فروش انواع سرکه صادراتی و درجه یک با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای تجار و صادرکننده گان داخلی و خارجی و حتی بازار داخل با شرایط عالی
تولید و عرضه انواع سرکه های درجه یک . صادراتی با کحیفیت عالی و قیمت مناسب
شماره های تماس شرکت سپند تی دی 
00989909454718 تماس تلفنی و با شبکه های اجتماعی
برچسب‌ها: نمایندگی سرکه, خرید سرکه صادراتی, فروش انواع سرکه, سرکه صادراتی
طرح برچسب سرکه سیب قالب دار
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 9237 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
سرکه سیب لیبل سرکه سیب برچسب سرکه سیب لیبل لایه باز سرکه برچسب سرکه
 
طرح برچسب سرکه سیب قالب دار
فرمت فایل psd
دارای دوفایل psd
رزولیشن 300
برنامه مورد نیاز فتوشاپ
 

برچسب ها : سرکه سیب , لیبل سرکه سیب , برچسب سرکه سیب , لیبل لایه باز سرکه , برچسب سرکه
رمز و راز تهیه ترشی های خوشمزه
ترشی یکی از مخلفات خوشمزه و دلخواه برای انواع غذاهای ما ایرانیان است. اگر می خواهید ترشی های خوشمزه درست کنید این مطلب را از دست ندهید.
خلوص سرکه
سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود.
جوشاندن سرکه
چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.
در دستپخت ناب
بیشتر با سرکه خرما آشنا شویم 
 
مفید بودن سرکه خرما مستلزم خمری بودن آن است.
به این معنی که فرآیند تولید سرکه طبیعی سنتی خرما می بایست به طور کامل در مدت 2ماه سپری شود. این فرایند باید بدون استفاده از هرگونه مواد افزودنی ( کارامل و ... ) و با کمک آنزیم تولید سرکه به روش طبیعی انجام شود.
 
مطلب ادامه دارد...
ادامه مطلب
 
 
 
 
 
 
 
▪️استفاده از سرکه سیب در پرورش طیور:
 
فواید زیادی در اضافه کردن سرکه سیب به آب آشامیدنی مرغ ها و جوجه ها وجود دارد. چون به علت خواص آنتی سیستمیک بسیاری از میکروبها را می کشد و تصور می شود که کمی خاصیت آنتی بیوتیک داشته باشد. خلاصه اینکه چون جوجه ها مستعد عفونت هستند اضافه کردن سرکه سیب به آب آشامیدنی آنها در پیشگیری از عفونت مؤثر است.
ادامه مطلب
شاید برایتان سوال ایجاد شود که ترشی آلبالو با چه سرکه ای درست می‌شود. انتخاب نوع سرکه برای این ترشی به ذائقه خودتان بستگی دارد. اگر دوست دارید طعم سرکه تند و تیزتر باشد، می‌توانید از سرکه قرمز استفاده کنید. در غیر این صورت تهیه ترشی آلبالو با سرکه سفید روش بهتری است. ترشی آلبالو علاوه بر سرکه انگور با سرکه سیب هم محبوب است.
 
مواد لازم
1 کیلوگرم آلبالو
سرکه سفید یا قرمز به مقدار لازم
3 قاشق غذاخوری نمک
2 قاشق غذاخوری شکر
 
طرز تهیه ترشی آلبا
فایل آماده به چاپ برچسب سرکه سیب
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 1418 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب طرح برچسب عرقیات گیاهی لیبل سرکه سیب برچسب لایه باز سرکه سیب برچسب سرکه سیب psd لیبل سرکه سیب
 
طرح لایه باز لیبل سرکه سیب طراحی شده با فتوشاپ
این فایل توسط فتوشاپ شده و در فرمت psd قابل ویرایش می باشد
د لایه باز وقابل ویرایش تمامی متون
کیفیت رزولیشن 300
اندازه طرح 9*6 سانتی متر
 

برچسب ها : طرح
مزایای سرکه سیب برای سلامتی
 
اگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کندسرکه سیب محبوب ترین نوع سرکه در جامعه بهداشت طبیعی است.
ادعا می شود که به انواع فواید منجر می شود ، که بسیاری از آنها توسط علم پشتیبانی می شوند.
این شامل کاهش وزن ، کاهش کلسترول ، کاهش قند خون و بهبود علائم دیابت است.
همچنین این یک داروی قدیمی باستان است و برای مقاصد مختلف خانگی و آشپزی از آن استفاده می شود.
در اینجا 6 مز
 
سِرکه یک محلول آبی از اسید استیک و مواد شیمیایی دیگری است که می تواند ، شامل طعم دهنده ها باشد. معمولاً ۵ تا ۲۰ درصد از حجم سرکه‌ها، اسید استیک می‌باشد.معمولاً اسید استیک با تخمیر اتانول یا تخمیر قند توسط باکتریهای اسید استیک تولید می شود. سرکه‌های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند.
سرکه انگور
این سرکه برای تسکین بیماری های پوستی مفید است. انستیتو Vinegar یک موسسه ی تجارت بین المللی است که اکثر تولیدکنندگان سرکه را که بی
ساخت اسپری ضدعفونی کننده با سرکه
برای مقابله با کرونا می‌تونین خیلی راحت اسپری ضدعفونی کننده خونگی بسازین. ۱ قسمت آب + ۱ قسمت سرکه سفید + ۵ تا ۱۵ قطره اسانس (عصاره دلخواه) رو با هم ترکیب کنین و داخل یک بطری اسپری شیشه‌ای بریزین. میتونین برای ضدعفونی کردن فضای خونه، آشپزخونه و سرویس بهداشتی از این اسپری استفاده کنین.
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 2002 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح لایه باز سرکه سیب
 
توضیحات :
لیبل مربوط به سرکه سیب این فایل با فتوشاپ طراحی شده است ، قابلیت ویرایش تمامی متون را داراست ،به صورت لایه باز.
مشخصات فایل :
فرمت فایل psd
اندازه طرح 9*5.6 سانتی متر
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd
برچسب ها : لیبل مربوط به سرکه سیب , لیبل سرکه سیب , 
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
چگونه می توانیم سرکه سیب را در خانه خودمان درست کنیم؟
در این مقاله ما می خواهیم شما را با یک روش و طرز تهیه سرکه سیب خاص شما را آشنا سازیم . محصولی که در سراسر جهان محبوب است و برای برخی موارد مهم به کار می رود ، حتی در داروهای طبیعی نیز به کار می رود .
 
این محصول در بازار به راحتی پیدا می شود و ما می توانیم انواع مختلف آنرا خریداری نماییم ولی افرادی هستند که به افرادی که آنها را تهیه می کنند اعتماد ندارند و می خواهند خودشان آنرا تهیه نمایند .ای
به منظور کاهش #عوارض آن بهتر است به آن #سرکه بیافزایید و به صورت سیر ترشی مصرف نمایید.
زیرا سردی سرکه اوج گرمی سیر را می شکند، علاوه بر این، خواص سرکه نیز به آن افزوده می گردد.
https://telegram.me/joinchat/CCAq7T3sGcFfH6a3x-LohQ
[عکس 1280×997]
مشاهده مطلب در کانال
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
به منظور کاهش #عوارض آن بهتر است به آن #سرکه بیافزایید و به صورت سیر ترشی مصرف نمایید.
زیرا سردی سرکه اوج گرمی سیر را می شکند، علاوه بر این، خواص سرکه نیز به آن افزوده می گردد.
https://telegram.me/joinchat/CCAq7T3sGcFfH6a3x-LohQ
[عکس 1280×997]
مشاهده کانال
پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله )در این رابطه می فرمایند :
«خداوند و ملائکه درود می فرستند بر سفره ای که در آن سرکه و نمک باشد». 
سخنی کوتاه از فواید سلامتی استفاده از سرکه :
اغلب ما کم و بیش با خواص خرما و خواص سرکه آشنایی داریم و می دانیم که هر یک به تنهایی دارای فواید بی نظیری می باشند. حال باید بدانید که سرکه تهیه شده با خرما نیز دارای خاصیت های بی نظیری است که باعث محبوبیت این محصول شده است
 
ادامه مطلب
سرکه سیب یک نوع سرکه است که از آب سیب تخمیرشده به دست می‌آید و در مواردی مانند چاشنی برای سالاد، چاشنی مورد نیاز برای خواباندن مواد غذایی، چتنی و نگهداری مواد غذایی کاربرد دارد. این ماده به شیوه‌های مختلف و مواد اولیه گوناگون قابل تولید می‌باشد. سرکه سیب به عنوان یک ماده نگهدارنده در صنایع غذایی، کابرد وسیعی دارد.
 
خواص سرکه سیب در طب سنتی
نتایج تعدادی از تحقیقات نشان می دهند که سرکه از جمله سرکه سیب به کاهش قند خون کمک می نماید. سرکه سیب
در مکمل‌هایی که به شکل قرص هستند، فرم خشک شده سرکه سیب وجود دارد. بسیاری از افراد مزه و بوی تند و قوی سرکه سیب را دوست ندارند، و یا با مصرف سرکه معده درد می‌گیرند. به همین دلیل، ترجیح می‌دهند که سرکه سیب را به شکل قرص مصرف کنند. مقدار سرکه سیب موجود در این قرص‌ها بر طبق برندی که آن‌ها را ارائه می‌دهد متفاوت است. اما معمولا یک کپسول شامل حدود ۵۰۰ میلی گرم، یعنی معادل دو قاشق چای خوری (۱۰ میلی لیتر) سرکه سیب است. قرص‌های سرکه سیب بعضی دیگر از ب
اگر مزه ی قهوه د دستگاه قهوه جوش به دلیل گرفتن جرم، عوض شود و شوینده های آماده نیز در اختیار نباشد می توان از سرکه معمولی استفاده کرد و مراحل زیر را برای تمیز کردن دستگاه انجام داد.
۱- باید هر گونه قهوه باقی مانده داخل دستگاه را خارج و سبد دانه های قهوه و صافی را خالی کرد.
۲- ابتدا باید جای مخصوص قهوه را با آب سرد شست و آن را با یک پیمانه سرکله سفید و دو پیمانه آب پر کرد.
۳- سپس باید سرکه و آب را داخل مخزن قهوه ساز ریخت و دستگاه را روشن کرده، بعد از ی
به گفته کارشناسان تغذیه، نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا هم به کاهش وزن کمک می کند و هم موجب بهبود گوارش و سلامت روده ها می شود.
کارشناسان توصیه می کنند مصرف مخلوط سرکه سیب و آب به عنوان یک عامل بازدارنده اشتها عمل کرده و به افراد کمک می کند تا کمتر مواد خوراکی در بین روز مصرف کنند و مقدار غذای مصرفی شان به اندازه متوسط باشد.
ادامه مطلب
اگر می خواهید که شپش را به واسطه رنگ مو از بین ببرید به شما توصیه می شود که این فرآیند را هر هفته انجام دهید تا زمانی که شپش و رشک ها کاملا از بین رفته باشند.
همچنین می توانید بی رنگ کننده مو و رنگ موی خود را با دیگر روش های حذف شدنی مثل ترکیب یا استفاده از سرکه به کار ببرید. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هیچ گونه تحقیقی مبنی بر کشتن شپش با استفاده از سرکه وجود ندارد. شواهد نشان می دهد که سرکه می تواند شپش نابالغ را بکشد.
اگر دوست دارید که از
طرح لایه باز برچسب سرکه سیب
طرح لایه باز سرکه سیب

دسته بندی
فایل های لایه باز و PSD

فرمت فایل
zip

حجم فایل
2002 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
1

دریافت فایل


فروشنده فایل
کد کاربری 19487
تمام فایل ها
 

 

توضیحات :
لیبل مربوط به سرکه سیب این فایل با فتوشاپ طراحی شده است ، قابلیت ویرایش تمامی متون را داراست ،به صورت لایه باز.
مشخصات فایل :
فرمت فایل psd
اندازه طرح 9*5.6 سانتی متر
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
قابل ویرایش با برنامه فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd

لیب
این محصول بی نظیر سرشار از کلسیم و املاح معدنی موجود در خرما است.از این سرکه سنتی خوش طعم می توان به عنوان چاشنی انواع غذا و تهیه انواع ترشی و سس  استفاده کرد.
این محصول با کیفیت و طبیعی دارای خواص دارویی خرماست ازجمله :
1- موثر در درمان انگل معده و روده
2- درمان کبد چرب ، کلسترول و چربی خون
3- برطرف کننده سودا و صفرا
4- برطرف کننده جوش و لک پوست
5- مصرف کننده گان گرامی دقت داشته باشند که مصرف روزانه سرکه خرما به هضم بهتر غذا و ضدعفونی کردن معده کمک
“ایتالیا ، بهار و عشق اول باید کافی باشد تا فرد بیشتر بلوز را خوشحال کند.” – برتراند راسلرشته های موسیقی کلاسیک ایتالیایی کلاسیک از راه دور شنیده می شوند زیرا درها به روی چیز جدیدی باز می شوند ، اما چیزی کاملاً سلطنتی است. ویلا در Carpi یکی از آثار ملی تاریخی ایتالیا است و ویلا بلانتانی به عنوان یکی از جواهرات تاج واقع شده است. ویلا بوتلانی در قرن 18 ساخته شد و قدمت آن به دوران میراث غنی و حساسیت های روستایی باز می گردد. اکنون ، این ویلا به خودی خ
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از م
‍ طرز تهیه سرکه اسلامی✍️روش تهیه سرکه:♦️ ابتدا انگور را شسته و صبر کنید تا خشک شود زیرا آب سبب کپک زدن آن میشود.♦️سپس آب انگور را گرفته و در ظرفی بریزید و درب آن را ببندید.نکته: میتوانید خود انگور را در ظرف بریزید و در نهایت آن را صاف کنید.♦️در زمستان شش روز و در تابستان سه روز طول میکشد که انقلاب اول رخ داده و تفاله های آن بالا بیاید.♦️ پس از ده روز (پس از رخ دادن انقلاب اول) که تبدیل به خمر شد، درب ظرف را باز کنید تا پشه یا مگس سرکه که کوچک و
مواد لازم:
1/4 پیمانه ملاس
1/2 و 2 ق س سویا سس
2 ق س کره بادام زمینی
2 ق س سرکه برنج یا سرکه سفید
1/2 ق چ پودر سیر
1/2 ق چ سس چیلی تند
1/2 و 1 ق چ نشاسته ذرت
3 ق س آب سرد
طرز تهیه:
ملاس، سویا سس، کره بادام زمینی، سرکه، پودر سیر و سس چیلی را با هم مخلوط و روی حرارت ملایم بگذارید تا مواد با هم مخلوط و یکدست شوند.
نشاسته ذرت را با آب مخلوط کنید و به سس اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا سس غلیظ شود.
سس را بعد از سرد شدن در یخچال نگهداری کنید .
این سس 2 هفته در یخچال قابل نگهد
 
4 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛
با استفاده از مواد پیشنهادی زیر دیگر نگران تمیز کردن لکه‌ها یا مواد ریخته شده روی فرش نباشید.
 
۱- کمتر چیزیست که نتوان با جوش‌شیرین و سرکه تمیز کرد. خوشبختانه لکه‌های فرش هم از این امر مستثنی نیستند. فقط کافیست پودر جوش‌شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه سفید را اضافه کنید. بعد از تمام شدن کف حاصل، یک دستمال را که قدرت جذب بالایی دارد، روی فرش بکشید تا سرکه را جذب کند، بگذارید این قسمت خشک شود. با جاروبرقی باقی‌مانده جوش‌شیرین را جمع کنید.
سرکه سیب را به راحتی می‌توان در منزل تهیه کرد و از آن لذت برد.
  
سرکه سیب خواص بسیاری دارد و بسیار  مفید است. این سرکه نقش بسزایی در رژیم های لاغری دارد. اگر دوست دارید  سرکه سیبی ناب و خالص داشته باشید، می‌توانید آن را به شیوه خانگی در منزل  تهیه کنید. در این مطلب با طرز تهیه سرکه سیب خانگی آشنا می‌شوید.
مواد لازم:
سیب: ۳ کیلو
سرکه سفید: ۳ فنجان
شکر: ۳ قاشق غذاخوری
نمک: ۳ قاشق چای‌خوری
نخود: ۲۰ عدد
آب به میزان لازم

طرز تهیه:
سیب ها را با پوست خو
اگر فکر میکنید این مطلب مفید است ، آن را ذخیره کنید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید⁦↗️⁩ ‌‌ذوب شدن بعضی از لباسها مانند عکسها و برچسب ها در حین اتوکشی ، اتو کشیدن پارچه های مصنوعی ، اکریلیک ، نایلونی و پلی استر یکی دیگر از علل کاهش کارایی اتو محسوب میشود. به منظور جداسازی این تکه ها و پاکسازی اتو چند راه ساده وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم :‌ترکیب آب و جوش شیرین :به مقدار مساوی آب و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده تا به حالت خمیری د
ابتدا انگورهای شیرین رو دون کردم(اگه شیرین نباشن میتونید کمی شکر به انگور های له شده اضافه کنید) بعد داخل غذاساز ریختم تا له بشن(میتونید با چنگ زدن له کنید که کمی سخته). بعد داخل یه وان ریختم روی دهانه وان یه پلاستیک بزرگ کشیدم .بعد روی پلاستیک و کل وان یه پتوی نازک یا زیر انداز انداختم تا عرق کنه و وان رو توی محیطی به دمای اشپزخونه نگه میداریم. نباید خیلی گرم و نه خیلی سردباشه دما حدود 25 درجه باشه که پشه ها زاد و ولد کنند و باعث ترش شدن انگورها ب
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند و یا دیابت دارند می‌توانند از سرکه برای مهار و کنترل بیماریشان استفاده کنند.
محمد باقر مینایی، محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره خواص سرکه انگور گفت: سرکه انگور از دیدگاه منابع طب سنتی دارای مزاجی سرد و خشک و عده‌ای هم مزاج سرکه را سرد و‌تر می‌دانند، ولی در کل دارای مزاج سرد است.او افزود: افراد نباید به هیچ عنوان سرکه را خالی بخورند، زیرا سرکه دارای ترکیبی از اسید استیک است؛ که این
گل کلم ۱ کیلو هویج نیم کیلو خیار نیم کیلولوبیا سبز نیم کیلوسیر ۲ تا ۳ بوتهفلفل سبز تند چند عددسرکه به میزان لازمنمک به میزان لازم سبزی ترشی (من از ترخون ، مرزه ،نعناع ،گشنیز و جعفری استفاده کردم ) به میزان لازم ادویه ترشی به میزان لازم ( این ادویه رو از مامانم گرفتم که از عطاری خریده ) ( اما مخلوطی از سیاه دانه ،پودر تخم گشنیز ، گلپر ، فلفل سیاه ،فلفل قرمز ، رازیانه ،پودر زیره سبز ،جوز هندی ، دارچین هستش )
گل کلم رو تکه تکه کردم و خوب شستم . خیار
به نام خدا
 
قال رسول الله ص :  الخلّ ینیر القلب ؛  سرکه (انگور) قلب را نورانی می‌کند  
یکی از گم شده های امروز سفره های ایرانی سرکه هستش با خواص بسیاری زیادی که دارد متاسفانه کم رنگ شده و بجای ان گرفتگی عروق قلب و کبد جایگزین ان شده است
در ادامه فایل صوتی قرار می گیرد که مروری کلی بر  سرکه انگور دارد .
 
لینک دانلود فایل صوتی
 
پ.ن متاسفانه نتونستم به دلیل محدودیت حجم فایل نتونستم در بیان باکس اپلود کنم بهم دلیل مجبور شدم در گوگل درایو اپلود ک
  در این قسمت میخواهیم شما را با ساده ترین روش تولید انواع سرکه ها از جمله سرکه انگور، سیب و خرما آشنا بکنیم . برای دانلود این جزوه روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمت فایل: pdf
لینک دانلود رایگان: https://2ad.ir/q0tZOalm
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صفحه ی تبلیغات برای
12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.
سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد

ادامه مطلب
12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.
سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد
 
ادامه مطلب
سرکه سیب عضو ثابت اکثر نسخه‌های درمانی طب سنتی شده و به یقین فواید و خواص آن بسیار زیاد است.
سرکه سیب خواص درمانی بسیاری دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
خواص سرکه سیب
به گزارش مجله دلتا؛ سرکه سیب علاوه‌بر خواص درمانی و دارویی، برای گندزدایی منزل و لکه‌بَری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مطلب فقط از خواص دارویی آن نام می‌بریم.
خاصیت ضد دل‌درد (دل‎دردهای ناشی از عفونت دستگاه گوارش) دارد.
تسکین‌دهندۀ دردهای عضلانی بعد از ورز
برای تهیه دمنوش زیره بهتر است یک شب تا صبح یکی، دو قاشق مرباخوری زیره را در سرکه خیس کنید و بعد، زیره‌ها را از سرکه خارج و آنها را در یک لیوان آب جوش دم کرده و میل کنید. این دمنوش هم برای رفع نفخ بسیار خوب است اما از آنجا که افراد مختلف مزاج‌های متفاوتی دارند، این دمنوش‌های خانگی را بهتر است فقط یکی، دو بار در هفته میل کنند و استفاده بیشتر از این مقدار با مجوز پزشک باشد. همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود چون بعضی از
12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.
سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد

ادامه مطلب
12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.
سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد

ادامه مطلب
12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.
سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد
 
ادامه مطلب
 سرکه سیب دارای ویتامین ها , مینرال و مواد عالی بی شماری است سرکه سیب باعث می شود پرنده شما سالم تر گردد. برای پرنده آنزیم و مینرال های مهمی چون پتاسیم , کلسیم , منیزیوم , فسفر , آهن را فراهم می کند.
همچنین دارای بتاکارت , ویتامین ث , ب1 , ب2,ب6 می باشد.
سرکه سیب راباید بصورت طبیعی و ارگانیک تهیه کنید و سرکه سیب طبیعی طلایی رنگ یا نارنجی می باشد.
از خواص سرکه سیب این است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند همچنین جلوی رشد قارچ ها را نیز می گیرد زمانی که
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
خواص سرکه سیب
 
از دوران باستان سرکه همیشه در آشپزی
مورد استفاده داشته و مردم برای منظورهای گوناگون از آن بهره می گرفتند.
حتی قدیمی ها برای درمان برخی از بیماری ها نیز دست به دامن سرکه می
شدند.سرکه سیب
محصول طبیعی تخمیر سیب خرد شده می باشد. الان هزاران سال است که از سرکه
برای درمان بیماری های مختلف از آن استفاده می شود. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب خانگی با عسل ناشتا برای مو و پوست و لاغری و کبد چرب و قلب
 
سکنجبین در واقع سرکه و انگبین و مخلوطی است از سرکه و عسل که به میزان و مقدار معین در هم می‌آمیختند و از مخلوط آن شربتی خوشگوار و معطر و فرح بخش به وجود می‌آوردند.
مواد لازم
2 لیوان شکر (یا همین میزان عسل)
2 لیوان آب
1 قاشق غذاخوری سرکه
1 قاشق غذاخوری عرق نعنا (یا 250 گرم نعنای تازه)
دستور العمل‌
ابتدا شکر و آب را در قابلمه‌ای بریزید و مخلوط کنید.
قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید ده دقیقه بجوشد.
 بعد از حل شدن شکر و جوش آمدن شرب
مواد لازم:
سیر 100 گرم
زنجبیل 100 گرم
روغن زیتون 1 ق س
طرز تهیه:
سیر و زنجبیل را رنده کنید سپس در مخلوط کن بریزید ، روغن زیتون به آن اضافه کنید و پوره کنید .
پوره بدست آمده را در شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید .
بجای روغن می توانید از سرکه سفید یا سرکه برنج استفاده کنید
http://www.fullscoops.net
 
 
این ترشی جز ترشی های مجلسی و اعیانی قدیمی شهر تبریز است و سر سفره میهمانی های زمستانی این شهر، به نوعی تاج سر است و حین دیدن آن به انسان حس نوستالژی دست می دهد. در قدیم الایام این ترشی سر سفره زمستانی خانواده ها، نماد غنی بودن مرد خانه و همچنین خانه داری بانوی محترم خانه به حساب می آمد که البته امروزه قطعاً آن معانی را ندارد و  صرفاً یک ترشی است مثل مابقی ترشی ها که البته مانند سایر ترشی ها رواج ندارد. درست کردنش هم خیلی آسونه پس تا فصلش نگذ
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
از خوردن مواد غذایى محرک باید پرهیز کرد مانند:خرماپیازفلفل و ادویه جاتتخم مرغگوشت قرمزغذاهاى پرچربمیگوکاکائوزعفرانسیرنارگیلانجیربهارنارنجموزو هر غذا یا خوراکی که طبع گرم دارد البته فراموش نشود؛ مقصود نخوردن همیشگی نیست، بلکه کم خوردن و در حد ضرورت خوردن اینگونه خوراکی ها می باشد.
خوردن مواد غذایی سرد از جمله سویق جو و گندم و عرق کاسنی و.... توصیه میشود.
دارویی از طب اسلامی می باشد که کاهنده گرمای درون بدن و میل جنسی می باشد که ان شاءالله
ترشی فلفل دلمه ای
فلفل دلمه ای سبز، نارنجی و زرد از هر کدام 1 عدد فلفل دلمه ای قرمز 2 عدد سیر 1 بوته(50 گرم) گشنیز خرد شده 400 گرم شبت خرد شده 200 گرم ترخون خرد شده 100 گرم سرکه سفید  500 میلی لیتر آب 1 لیتر (4 پیمانه) نمک 4و1/2 قاشق سوپخوری فلفل تند 3-4 عدد
✍️فلفل دلمه ای ها را شسته، هسته آنها را در آورید و به صورت حلال خرد کنید.سیر ها را پوست بکنید و به صورت خلال خرد کنید.فلفل های خرد شده، سیر و سبزیجات را با هم مخلوط کنیدسرکه، آب و نمک را مخلوط کرده و هم بزنید
 ترشی کلم قرمز
مواد لازم برای درست کردن ترشی کلم قرمز

کلم قرمز  به میزان دلخواه
نمک به میزان کافی
سرکه  به مقدار کافی
پودر فلفل قرمز   مقداری

طرز تهیه ترشی کلم قرمز
کلم را خوب بشویید و بعد از اینکه آب آن گرفته شد به صورت خلالی و ریز ریز خرد کنید و در یک ظرف شیشه ای یا دبه  بریزید و داخل آن نمک ، فلفل و سرکه اضافه کنید .سرکه باید روی کلم ها را بپوشاند. سپس در ظرف را ببندید و در یخچال یا یک جای خنک قرار دهید تا رنگ سرکه بعد از چند روز تغییر کند و
شستشوی مبل در منزل قرچک
مرکز خدمات آرامش 
متخصص در شستشوی انواع مبلمان 
مبل های پارچه ای 
مخمل 
برزنتی 
راحتی 
شستشو با مواد شوینده خارجی و با تضمین لکه بری بدون آسیب به پارچه 
بدون جابجایی و آب ریزی در منزل 
شستشو به صورت کاملا شرعی
فقط بایک تماس مبل های خود را نو کنید
شماره های تماس
09129278172
09353568124
02136257399
 
ادرس دفتر ورامین میدان امام حسین خیابان عدل پلاک 8طبقه دوم مرکز آرامش
 آموزش شستن مبل در خانه: استفاده از سرکه + آب اکسیژنه
روش دیگری که م
«شربت سکنجبین»
یک نوشیدنی خوب در تابستان
در میان نوشیدنی های ایرانی یک نوشیدنی ویژه وجود دارد که در میان قدیمی های و به ویژه در فصل گرم تابستان مشتری بسیاری داشته است
و امروزی ها کمتر آن را می شناسند. این نوشیدنی «شربت سکنجبین» است.
«شربت سکنجبین» از دو کلمه سرکه و انگبین تشکیل شده است. سرکه را که می شناسیم و انگبین هم نام ایرانی عسل است. پس «شربت سکنجبین» نوشیدنی بسیار خوش طعم و فرح بخشی است که از ترکیب سرکه و عسل به دست می آید.
البته قیمت بال
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
خواص سرکه
 
انواع
مختلفی از سرکه وجود دارد اما خواص سرکه سفید از همه سرکه ها بیشتر است.
‌سرکه از جمله فرآورده‌های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و
بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد. یک لیوان سرکه ۳۳ ‌کالری
انرژی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص سرکه سیب و بالزامیک و انگبین و انگور و خرما و انار برای پوست و مو در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم .
ترشی از انواع چاشنی های خوشمزه و خوش طعم است و انواع مختلفی دارد. ترشی فلفل سبز از انواع ترشی ها با طعم متفاوت و ایده آل است در طرز تهیه ترشی فلفل سبز از فلفل سبز شیرین و نمک و ترخان و سرکه و سیر و ادویه ترشی و پودر فلفل قرمز استفاده می شود.
ترشی لوبیا سبز و ترشی بامیه و ترشی فلفل سبز از انواع ترشی ها با طعم متفاوت هستند و شما می توانید این نوع ترشی ها را با انواع پلو ها و غذاهای گوشتی میل کنید.
مواد لازم
فلفل سبز شیرین : 500 گرم
ترخان : 2 شاخه
نمک : 5
از آنجایی که میدانیم انگور یکی از بهترین میوه هایی است که خداوند برای ما انسان ها خلق نموده است.
کشمش
کشمش
در واقعه همان انگور خشک شده‌ می باشد که خواص بسیار زیادی در آن وجود
دارد که این خواص عبارت اندز: ویتامین‌های گروه b، پتاسیم، آهن، کلسیم و
همچنین کشمش دارای خواصی چون آنتی اکسیدان می باشد که این خواص باعث می شود
که از تخریب سلولی جلوگیری کند.
در واقعه کشمش یک میوه رسیده و قابل استفاده برای عموم مردم می باشد که
با خشک کردن انگور
میوه‌ها و سبزیجات یکی از ارکان حفظ سلامتی هستند که نباید از خوردن‌شان غافل شد.
می‌دانیم که میوه‌ها و سبزیجات را باید پیش از مصرف با آب تمیز بشوییم، اما پژوهشگران دانشگاه مینه‌سوتا توصیه می‌کنند که شستن میوه‌ها و سبزیجات با محلول آب و سرکه به میکروب‌زدایی بهتر کمک می‌کند. شستن سبزی به شکل درست و اصولی بسیار مهم است.
به گزارش مجله پیام دلتا؛ ازآنجاکه میوه‌ها و سبزیجات فواید بسیاری دارند و همچنین برای آفت‌کشی آنها را سم‌پاشی می‌کنند،
درمان خانگی بواسیر
اولین کار برای درمان خانگی بواسیر این است که ناحیه موردنظر را کاملا تمیز کنید. هر چند که تمیز کردن مقعد کمی با درد همراه است ولی می توانید به آهستگی محل را با یک لیف حمام نرم، آب گرم و صابون ملایم شستشو دهید. برای درمان خانگی بواسیر همچنین می توانید از کرم هیدروکورتیزون، آرام کننده های موضعی مثل لیدوکایین یا بنزوکائین نیز برای این کار استفاده کنید.
آلوئه ورا روان کننده و مسکن خوبی برای درمان خانگی بواسیر است شما می توان
خاصیت های سرکه بالزامیک
سرکه بالزامیک چه خواصی دارد؟
سرکه بالزامیک به عنوان یک چاشنی ایتالیایی می باشد که دارای طعم شیرین می باشد. سرکه بالزامیک از فشرده سازی و کاهش حجم انگور سفید به دست می آید. این چاشنی در ایتالیا مصرف بالایی دارد. می خواهیم در این نوشته در مورد این چاشنی صحبت کنیم.
 
 
ادامه مطلب
خوراک بادمجان تند یک پیش غذای خوشمزه
 
مواد لازم برای تهیه خوراک بادمجان تند :

 بادمجان
۳ عدد 

 هویج رنده شده
٤ عدد 

 جعفری خرد شده
 ۱ پیمانه

 سیر له شده
 ٤ حبه

 آب لیموترش
 ۲ عدد

 سس فلفل تند
به مقدار لازم 

 نمک
 به مقدار لازم

سرکه
به مقدار لازم

رازیانه
به مقدار لازم

 
طرز تهیه خوراک بادمجان تند :
بادمجان ها را سرخ کنید سپس هویج ها را رنده کنید و به بادمجان ها اضافه کنید جعفری خرد شده و سیر له شده را با آب لیموترش و سس فلفل تند و بعد از آن
برای تهیه دمنوش زیره بهتر است یک شب تا صبح یکی، دو قاشق مرباخوری زیره را در سرکه خیس کنید و بعد، زیره‌ها را از سرکه خارج و آنها را در یک لیوان آب جوش دم کرده و میل کنید. این دمنوش هم برای رفع نفخ بسیار خوب است اما از آنجا که افراد مختلف مزاج‌های متفاوتی دارند، این دمنوش‌های خانگی را بهتر است فقط یکی، دو بار در هفته میل کنند و استفاده بیشتر از این مقدار با مجوز پزشک باشد.
همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود چون بعضی از
طرز تهیه قارچ کاراملی خوشمزه و لذیذ
 
مواد لازم
سس سویا: ۱/۴ پیمانه
قارچ: نیم کیلو
سرکه بالزامیک ۱/۴ پیمانه. البته می توان از سرکه خرما نیز استفاده کرد.
نمک و فلفل: به مقدار لازم
عسل یا شیره انگور: یک قاشق غذاخوری
پودر نشاسته( هر پودر نشاسته ای): یک قاشق مرباخوری
سیر: ۲ حبه
روغن زیتون: به میزان لازم

ادامه مطلب
این ساعت‌ها که می‌رسد دیگر دل توی دلم نیست... 
مثل سیر و سرکه دلم می‌جوشد...
مثل اسفند روی آتش جلز و ولز می‌کند... 
و انگار تمام زنان همسایه در دلم رخت می‌شورند بسکه دلشوره به جانم می‌افتد.‌‌..
.
شما خودتان رحم کنید به دل ما... 
و ارحم ضعف بدنی... 
طرز تهیه قارچ کاراملی خوشمزه و لذیذ
 
مواد لازم
سس سویا: ۱/۴ پیمانه
قارچ: نیم کیلو
سرکه بالزامیک ۱/۴ پیمانه. البته می توان از سرکه خرما نیز استفاده کرد.
نمک و فلفل: به مقدار لازم
عسل یا شیره انگور: یک قاشق غذاخوری
پودر نشاسته( هر پودر نشاسته ای): یک قاشق مرباخوری
سیر: ۲ حبه
روغن زیتون: به میزان لازم
 
ادامه مطلب
کاهش وزن با عسل و سرکه سیب و چای سبز امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر کافیست با رویال همراه باشید.
در
جامعه‌ای که غذاهای آماده مرسوم شده‌اند و خانواده‌های بسیاری دوست دارند
که به جای غذا خوردن در منزل به غذاخوری بروند، اضافه کردن یک ماده‌ غذایی
طبیعی به برنامه‌ غذایی‌تان می‌تواند کمک کند تا لاغر شوید و در این بین کاهش وزن با عسل و سرکه سیب و چای سبز که معجونی گوارا ایجاد خواهد کرد راه حل خوبی است. از یاد نبرید که پیش از روی بردن به هرگو
مواد لازم : 4 نفر
 
 
 آب گوشت یا مرغ    1 فنجانسس سویای کم نمک    2 قاشق سوپخوریزنجبیل خرد شده    1 قاشق سوپخوریسرکه ی برنج یا خرما    2 قاشق چایخوریشکر     2 قاشق چایخوریکنسانتره ذرت     2 قاشق چایخوریروغن زیتون     2 قاشق سوپخوریسینه ی مرغ بدون پوست و استخوان     1/5 پوندموسیر پوست کنده شده و قطعه شده     2 عددبرنج پخته شده و سرخ شده     2 فنجانکلم بروکلی بخارپز شده     1 بوته
 
 
 
طرز تهیه :
 
 
1.در یک کاسه متوسط سس سویا و آب گوشت و سرکه و زنجبیل و
این غذا به دلیل دارا بودن عدس و سبزیجات از فیبربالایی برخوردار است.برای کودکان و بزرگسالان وکسانی که مبتلا به دیابت ( II ) هستند بسیار مفید است .
مواد لازم : عدس قرمز شسته شده      225 گرم (حدود 1 لیوان) پیاز      2 عدد (ساطوری شده) سیر بزرگ      2 حبه (ساطوری شده) هویج      1 عدد (ساطوری شده) روغن زیتون خالص      2 قاشق سوپ خوریآب مرغ     1.5 لیترسرکه     2 قاشق سوپ خوریفلفل و نمک     به مقدار لازمبرگ کرفس     برای تزئین
 طرز تهیه:عدس قرمز، پیاز، سیر، هوی
ترشی فلفل دلمه ای 
مواد لازم:
 
فلفل دلمه ای رنگی از هر کدام یک عدد    
سرکه سفید 500 میلی لیتر    
سیر 1 بوته    
گشنیز خرد شده 400 گرم    
شبت خرد شده 200 گرم    
ترخون خرد شده 100 گرم    
آب 1 لیتر    
نمک 2/1 و 4 ق س    
فلفل تند 3 عدد  
طرز تهیه:
فلفل دلمه ای ها  و سیر را بصورت خلالی خرد کنید.
فلفل دلمه ای، سیر و سبزیجات را با هم مخلوط کنید.
سرکه، آب و نمک را با هم مخلوط کرده و روی سبزیجات بریزید. فلفل را هم اضافه کنید.
درب ترشی را ببندید و به مدت 15 روز در یخچال ق
سرکه به عنوان خورشت مطرح است و چیزی که با نان خورده می‌شود. سرکه جزء غذاهای مفید و سفارش شده است ولی امروزه کسی سرکه را به عنوان غذا و خورشت نمی‌شناسد.بیشترین استفاده از سرکه برای درست کردن ترشی است و به عنوان یک اشتهاء آور استفاده می‌شود ولی قدیم از سرکه به عنوان یک خورشت استفاده می‌کردند.در روایت آمده است:نِعْمَ‌ الْإِدَامُ‌ الْخَلُ‌ مَا أَقْفَرَ بَیْتٌ فِیهِ الْخَل‌یعنی سرکه چه خوب خورشتی است خانه ای که در آن سرکه باشد فقیر و خالی ا
پنیر ریکوتا
که مى تونید براى دسرهایى چون چیزکیک،تیرامیسو انواع دسرهاى لیوانى  و غیره استفاده کنید.
همچنین انواع پاستا و لازانیا.
مواد لازم:
شیر ٣/٥ درصد چربى  سه لیتر
خامه پاکت صورتى یک بسته
ابلیمو یا سرکه ٣ قاشق غ خورى
شیر رو توى یه قابلمه اى که تهش ضخیم هست مى ریزیم و روى اجاق میذاریم و خامه رو اضافه مى کنیم و هم میزنیم تا بجوشه،نباید تند تند هم بزنید تا شیر ته نگیره،دیدید که شیر جوشید از رو اجاق بردارید و سرکه یا ابلیمو رو اضافه کنید و هم بز
سلام
احتمالا شما هم بارها و بارها شنیدید که برای لاغر شدن و چربی سوزی میگن عسل و دارچین بخور، فلفل به غذات اضافه کن، سرکه سیب بخور، زیاد آب بخور و ... .
نمیگم این ها تاثیر نداره اما تاثیرشون معجزه آسا نیست. این طور نیست که شما هر چی دل تون بخواد بخورید و بعد بگید سرکه سیب می خورم مشکلی پیش نمیاد!
کاهش وزن یه اصل ثابت داره؛
بدن شما در طول روز به مقدار مشخصی غذا نیاز داره، اگه میزان غذایی که می خورید از مقدار مورد نیاز بدن بیشتر باشه، شما چاق تر، و ا
ترشی جز آن دسته از چاشنی های پرطرفدار در بین سفره های ایرانی ها است که با تنوع  در طعم و رنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب از پرشین وی ما طرز تهیه ترشی گوجه فرنگی یا همان سالاد مشهدی را برای شما آماده کرده ایم
 
ترشی گوجه فرنگی
ترشی یکی از چاشنی های مورد علاقه ایرانیان است که زمان خوردن آن فصل زمستان است. گوجه فرنگی یکی از سبزیجاتی است که خواص فراوانی دارد و با آن می توانید دو ترشی خوش طعم برای زمستان درست کنید.
دو ترشی خوش طعم
طرز تهیه ترشی پوست لیموترشی خاص با پوست لیموترشی پوست لیمو ترش یکی از انواع ترشی های خاص ایرانی است که شاید خیلی ها احساس کنند طعم خوبی ندارد ولی اگر دنبال طعم های خاص هستید توصیه می کنیم این ترشی خوشمزه و بسیار خاص را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.مواد لازم ترشی پوست لیمو    سرکه ۱٫۵ کیلوگرم    نمک ۱ قاشق چایخوری    پوست لیمو ترش ۵۰۰ گرمدستور تهیه ترشی با پوست لیمو ترشآماده کردن پوست لیمو هاابتدا لیموها را می شوییم و آب آن ها را می گیری
سلام دوستان چربی سوزی به تور طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در ورزش میباشد فقط واسه بدنساز یا فیتنس کاران نیس بلکه اکثر کسانی که در تمامی رشته های ورزشی فعالیت میکنن نیاز به چربی سوزی طبیعی دارن که تغذیه از راه طبیعی واسه ورزشکاران 
۱.زیره سبز(دمنوش دو الی سه وعده در شبانه روزبعد از خوردن غذا یا میان وعده اگراز مکمل پروتیین وی استفاده میکنن مصرف زیره برای آخر شب مناسب نیست اگر مکمل مصرف نمیشه ۱الی ۲ساعت قبل از خواب شبانه مصرف شود.
۲.روغن زیتون +
می دانیدکه سم زدایی برای سلامت بدن بسیار مهم است وهمچنین کاهش وزن . سرکه‌ سیب نوعی سرکه‌ی کهربایی‌رنگ است که از آب سیب یا پوره‌ی سیب موسوم به پوراب تهیه می‌شود. طرفداران این ماده مفید معتقدند که مصرف آن موجب کاهش وزن، سم زدایی بدن و تنظیم سطح قند خون می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با مقاله ی ماهمراه باشید.
برای رهایی از چاقی با ما تماس بگیرید . 
در نظر داشته باشید که استفاده از سرکه‌ سیب در رژیم غذایی باید به صورت حداقل ۳ بار در روز باشد استفا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شاید به کارت اومد!!!!