نتایج جستجو برای عبارت :

خطرات مصرف شیرین کننده های مصنوعی

جنبه های منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی
شیرین کننده های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن ها جایگزین شکر نیز گفته می شود، مواد شیمیایی و یا طبیعی هستند که به جای شکر معمولی در غذاها و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیاده روی در مصرف شکر معمولی و افزایش وزن ناشی از آن، عاملی شد تا تولید و استفاده از این گونه شیرین کننده ها در صنعت غذا آغاز شود.
نتایج یک مطالعه جدید در کانادا، بر خطرات مصرف شیرین کننده های مصنوعی برای سلامت تاکی
جنبه های منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی
شیرین کننده های بدون کالری و یا مصنوعی که به آن ها جایگزین شکر نیز گفته می شود، مواد شیمیایی و یا طبیعی هستند که به جای شکر معمولی در غذاها و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. زیاده روی در مصرف شکر معمولی و افزایش وزن ناشی از آن، عاملی شد تا تولید و استفاده از این گونه شیرین کننده ها در صنعت غذا آغاز شود.
نتایج یک مطالعه جدید در کانادا، بر خطرات مصرف شیرین کننده های مصنوعی برای سلامت تاکی
:معاون آموزش سازمان اورژانس کشور با هشدار در مورد مصرف خوراکی الکل متانول به عنوان محلول ضدعفونی تاکید کرد: مصرف خوراکی الکل و ورود آن به معده نقشی در از بین بردن ویروس کرونا ندارد.
سید پژمان آقازاده در این باره گفت: با توجه به افزایش تعداد مصرف کنندگان الکل متانول برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و خطرات استفاده از آن گفت: متانول در رده ترکیبات ضد عفونی کننده نیست و افراد به دنبال ضد عفونی کردن دست ها، اشیاء و سطوح ممکن است به اشتباه از ای
اگر از اول ژانویه سال 2019 PHP خود را به نسخه ی 7 یا بالاتر آپدیت نکنید ، سیستم شما در خطر جدی خواهد بود. هنوز هم بسیاری از صاحبان وب سایت ها از نسخه های قدیمی PHP استفاده می کنند. آنها تا کنون این مسئله را جدی نگرفته اند ، اما از اول ژانویه سال 2019 خطر به طرز چشمگیری بیشتر خواهد شد.
ادامه مطلب
یکی از چیزهایی که خیلی از افراد سعی در انجام آن داشته اند، اتصال تولید کننده ها به مصرف کننده بوده است. هدف از این امر هم کاهش قیمت اجناسی است که به دست مصرف کننده نهایی می رسد. ولی آیا با ساز و کارهای موجود امکانپذیر است؟ 
هر یک از حلقه های زنجیره تولید تا مصرف کننده دارای وظایف مشخص و توانایی های معینی می باشند. بعنوان مثال یک تولید کننده نه تنها دارای وقت برای فروش نیست بلکه دارای امکانات مربوطه نیز نمی باشد. مثلا دارا بودن محیطی مانند مغاز
✳️محاسبه نرخ دلار  با استفاده از شاخص قیمت مصرف کننده مرداد 98
♦️شاخص قیمت مصرف کننده مرداد نود و هشت : 180/8
♦️شاخص قیمت مصرف کننده سال هشتاد و دو : 12.624
♦️نرخ دلار سال هشتاد و دو :8،320 ریال
♦️نرخ دلار سنا 98/06/02 : 116،500 ریال
✅محاسبه دلار با روش CPI مورخ 98/06/02:
(180/8÷12/624)*8320=
♦️119،158 ریال
⭕️توضیح صوتی فرمول محاسبه شاخص مصرف کننده در کانال تلگرام زبان فاینانس
 
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) نویسندگان: جان سی موون – میشل اس مینور مترجمان: دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در ۶۴ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه  دکتر عباس صالح اردست
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
عوارض و مشکلات ناشی از جراحی های زیبایی بینی
زمانی که صحبت از جراحی های زیبایی می شود ، بسیار مهم است که خطرات مربوط به جراحی را شناسایی کنیم . جراحی زیبایی
یکی از مهم ترین نوع جراحی ها است . در بین جراحی های زیبایی نیز جراحی رینوپلاستی یا همان جراحی بینی بیش از همه طرفدار دارد.
ادامه مطلب
HACCP یا سیستم کنترل نقطه بحرانی تجزیه و تحلیل خطر یک سیستم کنترل فرایند است که خطرات را شناسایی می‌کند ممکن است در فرآیند تولید مواد غذایی اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع خطرات در هر مرحله از فرآیند را کاهش می‌دهد.
چرا HACCP مهم است؟HACCP مهم است، زیرا اولویت بندی و کنترل خطرات بالقوه در تولید مواد غذایی استبا کنترل ریسک‌های غذایی عمده، مانند ریسک‌های میکروبیولوژیکی، مواد شیمیایی و فیزیکی و آلاینده‌های صنعتی می‌تواند به مصرف کنندگان اطمی
در میان مخدرها ، مخدری که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند، تریاک است. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود.3 چالش اصلی در ترک اعتیاد به تریاکفرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگر
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
 
خطرات ظروف یک بار مصرف 
 
 
بنابر اعلام وزرارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
حمل، نگهداری و بسته بندی مواد غذایی اعم از خشک و تر در ظروف یک بار مصرف پلاستیکی
از جنس انواع PVC ممنوع می باشد.
ادام
برخی مسائل فرهنگی اقتصاد
هادی چیت سازاقتصاد چرخه‌ای است که دولت و مجلس، تولیدکننده و مصرف‌کننده در آن نقش دارند. دولت و مجلس، از جهت قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای قوانین، اقتصاد را پیشرو یا کندرو می‌کنند. روی این یادداشت ناظر به ایشان نیست؛ چون ربطی به تبلیغ رمضان ندارد. اما دانستن ویژگی‌ها و مسائل دو گروه دیگر، یعنی مصرف‌کننده و تولیدکننده، از آن جهت که مخاطب روحانیون هستند، حائز اهمیت است. در ادامه به مسائلی اشاره می‌کنیم که مانع
 
خطرات و عوارض بوتاکس چیست؟ آیا زمانی که باردار هستم یا پس از آن، می­توانم تزریق کنم؟
خطرات وعوارض اصلی بوتاکس، شامل ضعیف شدن ماهیچه­ای است که ناخواسته در آن تزریق انجام شده است؛ و شامل علائم بسیاری است که به ماهیچه ای که به طور تصادفی تضعیف شده بستگی دارد.
من شخصاً برای زن باردار یا شیرده تزریق انجام نمی­دهم. مطلع نیستم که سایر همکارانم این کار را انجام می­دهند یا خیر.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
قرص لورازپام از جمله داروهای ضد اضطرابی است که برای مواردی همچون بی‌خوابی، بد خوابی، اضطراب و استرس تجویز می‌گردد. رعایت نکاتی که درباره این دارو وجود دارد باعث می‌شود که از خطرات و آسیب‌های احتمالی آن کاسته شود. همچنین از آنجا که این دارو برای افراد با اعتیاد همراه است، لازم است زیر نظر کامل پزشک مصرف و یا قطع شود. پیش از مصرف هر دارویی لازم است نسبت به موارد مصرف، موارد منع و عوارض آن اطلاعات کامل کسب کنید. برای آگاهی بیشتر در زمینه دارو
تاریخ تبدیل انسان‌ها به «مصرف‌کننده»
ما به قدری به سبک زندگی مصرفی عادت کرده ایم که قادر به تصور زندگی بدون این همه کالا نیستیمخیلی از فوایدی که برای مصرف شمرده شد در واقع نتایج مصرف گرایی اند و نه الزاما فوایدش. هدف تولید باید رفع نیاز ها باشد. اگر اقتصاد را این بگیریم قطعا جامعه شکل دیگری به خود می گیرد. احتمالا خیلی از توسعه ها و تکنولوژی ها و پیشرفت ها را نداشتیم ولی آیا مهم است ؟ آیا پیشرفت به تکنولوژی است؟ این که هر روز گوشی های جدیدتر
• سرکوب سیستم ایمنی بدن
• برهم زدن تعادل املاح و مواد معدنی در بدن
• کاهش انعطاف پذیری و عملکرد بافت ها
• افزایس سطح تری گلیسیرید خون
• کاهش ظرفیت یادگیری (ضعف حافظه ) و عملکرد بافت ها
• یبوست
• سرطان های پروستات، پستان، تخمدان، راست روده
• افزایش هورمون زنانگی در مردان
• نازایی
• سنگ صفرا و سنگ کلیه
• میگرن و انواع سردرد های شدید
• کیست تخمدان در خانم ها
• آپاندیس
• آب مروارید ...
خطرات استفاده از سنگ گرانیت  به عنوان مصالح ساختمانی
تشعشعات طبیعی تولیدی از مصالح ساختمانی به ویژه سنگهای گرانیتی به گاز رادیو اکتیو رادون و تورون تبدیل و اگر این تشعشعات در فضای کاملا بسته ایجاد شود با تجمع در محیط به ریه انسان وارد می شود و با ماندگاری خود می تواند اثرات سویی در سلامتی انسان داشته باشد .
 
ادامه مطلب
الگوی غذا خوردن کلی فرد در پیشگیری از بیماری و دستیابی به سلامت بسیار مهم است. بهتر است یک رژیم غذایی با انواع مختلف بخورید تا تمرکز بر غذاهای فردی به عنوان کلید سلامت خوب باشد.
عسل هنوز شکل شکر است بنابراین مصرف باید متوسط باشد. انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کند که زنان بدون اضافه وزن بیش از 100 کالری در روز از قند اضافه کنند و مردان روزانه بیش از 150 کالری داشته باشند. این برابر است با کمی بیش از دو قاشق غذاخوری برای زنان و سه قاشق غذاخوری برای م
خطرات سکته چشمی
خطرات سکته چشمی
بسیار زیان آور می‌باشد به طوری که باعث بسته شدن شریان شبکیه که وظیفه
خون‌رسانی به شبکیه را دارد خواهد شد. بهتر است بدانید که شبکیه یک لایه
نازک است که کار آن محافظت از سطح داخلی پشت چشم می‌باشد. همچنین شبکیه
باعث ارسال سیگنال به مغز می‌شود که در نهایت باعث درک و پردازش آنچه که
می‌بینید خواهد شد.
زمانیکه
رگ‌های شبکیه بسته شوند نشت مایع و به دنبال آن متورم شدن چشم را در پی
خواهد داشت که در نهایت باعث اختلا
خطرات و عوارض احتمالی قارچ گانودرما
 
باوجود شهرت خوب قارچ گانودرما برخی افراد سلامت آن را زیر سؤال می‌برند اما برخی تحقیقات نشان می‌دهند کسانی که به‌مدت ۴ ماه از قارچ گانودرما استفاده می‌کنند، دو برابر بیشتر از دیگران در معرض بروز عوارض هستند اما بااین‌حال این تأثیرات خفیف بوده و به‌صورت افزایش اندک احتمال ناراحتی معده و مشکلات گوارشی بروز می‌کند. همچنین هیچ تأثیر منفی‌ای بر سلامت کبد گزارش نشده است.
این مطلب را از دست ندهید: خطرا
تاثیر توت خشک در لاغری
توت خشک شیرین می باشد ولی چاق کننده نیست و علت این مسئله نیز وجود نوعی فیبر در ترکیب توت خشک می باشد که با احساس سیری و کاهش اشتها میل افراد را به خوردن غذا کم می کند و بدین ترتیب حجم کمتری از مواد خوراکی مصرف شده و فرد به سوی لاغری و تناسب اندام می رود .
 
نکته مهمی که در مصرف توت خشک بعنوان یک خوراکی لاغر کننده موجود است ، مبحث انرژی زا بودن این میوه می باشد که نیاز بدن را به استفاده حجم بالایی از غذاهای گوناگون کاهش می ده
خانندگان گرامی! اوضاع و شرایط کشور و خاورمیانه و جهان عادی نیست. بر اثر افزایش ظلم و کفر و دیگر گناهان، بلاهای زمینی و آسمانی و کاستی در مالها و جانها رو به فزونی اند. از سفرهای غیر ضروری و شلوغیها و مناطق حادثه خیز و آشوبها و گناهان بپرهیزید و هر روز صدقه بدهید و آیة الکرسی را سه بار تا هو العلیّ العظیم بخانید و نیز این دعا را  گاه گاه «یا الله أعوذ بک من غضبک» بگویید تا از خطرات و آسیبها و خشم خداوند در امان بمانید.
...................................................
این محصول بی نظیر سرشار از کلسیم و املاح معدنی موجود در خرما است.از این سرکه سنتی خوش طعم می توان به عنوان چاشنی انواع غذا و تهیه انواع ترشی و سس  استفاده کرد.
این محصول با کیفیت و طبیعی دارای خواص دارویی خرماست ازجمله :
1- موثر در درمان انگل معده و روده
2- درمان کبد چرب ، کلسترول و چربی خون
3- برطرف کننده سودا و صفرا
4- برطرف کننده جوش و لک پوست
5- مصرف کننده گان گرامی دقت داشته باشند که مصرف روزانه سرکه خرما به هضم بهتر غذا و ضدعفونی کردن معده کمک
پکیج تک مبدل و دو مبدل
برای پی بردن به تفاوت پکیج تک مبدل و دو مبدل ابتدا باید عملکرد هر دو را بررسی کنیم.
و سپس به تفاوت های آن ها برسیم.
پکیج تک مبدل یا بی ترمیک عملکردی مشابه آبگرمکن فوری دارد.
در این مدل ها فقط از یک مبدل اصلی استفاده می شود که هم وظیفه ی گرم کردن آب مصرفی را دارد هم  آب مورد نیاز سیستم گرمایش.
زمانی که تقاضای آب گرم از سمت مصرف کننده می شود، آب شهر وارد دستگاه و مبدل اصلی می شود.
و با در معرض مستقیم قرار گرفتن شعله گرم می شود
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.
بنابراین میزان موجودی فریتین در بدن معادل است با میزان موجودی آهن بدن. زمانی که جذب آهن به هر دلیلی ضعیف باشد و یا خونریزی نهفته و ناشناخته داشته باشیم و یا بانوان در سنین قبل از یائ
تولید ظروف یکبارمصرف کاغذی بسیار سودآور و در حال گسترش است. تحقیقات انجام شده میگوید مواد پلاستیکی حدودا ۳۰۰ سال در طبیعت باقی می‌مانند و برخی دیگر گفته اند حدودا ۵۰۰ سال در طبیعت می‌مانند و تجزیه نمی‌شوند، اما برخی کارشناسان صنعت پلاستیک محاسبات را غیرواقعی می‌دانند و می‌گویند مدت تجزیه مواد پلاستیکی  نهایتا 100 سال است. با این حال فارغ از اینکه کدام عدد به واقعیت نزدیک ‌تر است باید بدانیم استفاده از ظروف یکبارمصرف پلاستیکی اتفاق خطر
مصرف کننده ممکن است به میل خود یا به طور تصادفی، مقدار زیادی مواد مصرف کند. اوردوز تصادفی زمانی رخ می‌دهد که بیمار دارو را بیشتر از مقدار تجویز شده برای رسیدن به یک اثر خاص مصرف کند یا این که معتاد ماده مخدر بیشتری را برای رسیدن به نشئگی بهتر مصرف کند. اوردوز عمدی معمولاً زمانی رخ می‌دهد که فرد قصد خودکشی داشته باشد. صرف نظر از عمدی یا تصادفی بودن اوردوز، مرگ ناشی از مسمومیت مواد بسیار غم‌انگیز است و اگر بیمار زنده بماند، با عوارض شدید و مان
استاندارد تولید کنسرو رب گوجه فرنگی
موضوع : استاندارد تولید کنسرو رب گوجه فرنگی ( فایل word قابل ویرایش ) تعداد صفحات : 14 فهرست استاندارد تولید کنسرو رب گوجه فرنگی شرح استقرارسیستمHACCP درتولید کنسرو رب گوجه فرنگی تشکیل تیم اطلاعات محصول گروه مصرف کننده رسم نمودار جریان کارمواد ، نقشه موقعیت واستقرار تجهیزات فهرست کردن تمام خطرات بالقؤه مربوط به هرمرحله ،تجزیه وتحلیل خطرات ، تعیین تعیین نقاط کنترل بحرانی(اصل2) ،تعیین حدودبحرانی(اصل3)،برقرار
سیالیس معمولا به شکل یک قرص در هر روز مصرف میشود. در مورد نحوه و
زمانبندی مصرف دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید و از مصرف بیش از حد و
طولانی مدت دارو خودداری کنید.
سیالیس میتواند با یا بدون غذا مصرف شود.
از خرد کردن و شکستن قرص پرهیز کنید و آنرا همان گونه که هست مصرف کنید.
اگر از سیالیس به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده میکنید؛
دارو را پیش از انجام رابطه جنسی مصرف کنید و از مصرف بیش از یک قرص در روز
اجتناب کنید.
سیالیس میتو
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
شیر حاوی دو نوع پروتئین است: کازئین و وی. هر دوی این پروتئین ها را می توان از شیر جدا کرد. پروتئین وی، پروتئینی است کامل و حاوی هر 9 آمینو اسید ضروری برای بدن است. این پروتئین لاکتوز پایینی دارد.مصرف مکمل پروتئین وی مزایای زیادی دارد. در اینجا به این مزایا و همینطور عوارض جانبی ممکن اینمکمل می پردازیم.دانستنی هایی در باره پروتئین وی:
تحقیقات انجام شده روی این مکمل پروتئینی آنقدری گسترده نیستند که بتوان به نتایج آن ها به چشم حقیقت های قطعی نگ
ترکیه مقصد سفر خیلی از ایرانی‌ها در این روزها است. این کشور جاذبه‌های تاریخی و سیاحتی زیادی دارد و برای خیلی از افراد می‌تواند جذاب باشد.
اما آیا تابه‌حال به خطرات و ریسک‌های این سفر هم فکر کرده‌اید؟ خطر بروز بیماری در کشوری غریب و هزینه‌های بالای درمان موضوع مهمی است که می‌تواند خیلی‌ها را به ترس و نگرانی بیندازد. این موضوع و خیلی خطرات دیگر باید برای ما مهم باشد و قبل از سفر باید برای آن کاری کرد. بیمه مسافرتی راهکار مناسبی برای مقاب
دستاوردهای مادی بشر از آغار زندگی شهرنشینی و خاصه پس از توسعه صنعت در معرض انواع خطرها و حوادث گوناگون قرار داشته و دارد. ترس از وقوع حوادثی مانند:
آتش‌سوزی، سیل، زلزله، طوفان، آتشفشان و از بین رفتن ثروت و اموالی که حاصل یک عمر تلاش و کوشش انسان است در اثر وقوع این خطرات عاملی است که آرامش و آسایش او را سلب و زندگی وی را توام با نگرانی و تشویش می‌سازد. انسان امروز نیازمند پشتوانه‌ای مطمئن و همیشگی است تا بتواند با اثار زیان بار حوادث و بلایا
هیپرکلسترولمی فامیلی یا کلسترول بالا چیست؟
هیپرکلسترولمی یا کلسترول بالا فامیلی بر مسیر پردازش کلسترول بدن شما تاثیر می‌گذارد به همین دلیل، افراد مبتلا به هیپرکلسترولمی یا کلسترول بالا فامیلی در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی و حملات قلبی قرار دارند. ژنی که باعث ایجاد هیپرکلسترولمی یا کلسترول بالا خانوادگی می‌شود، به صورت ارثی منتقل می‌شود بنابراین این بیماری از هنگام تولد در فرد ظاهر می‌شود. درمان نیز شامل مصرف دارو و رفتارهای سالم
HACCP  یک سیستم بهداشتی است که شما را از مدیریت کارآمد ایمنی مواد غذایی مطمئن می کند و این شرایط را ایجاد     می کند که به جای انتظار برای وقوع مخاطرات بهداشتی در محصول و فراورده غذایی، روش های پیشگیرانه را طراحی نمائید.
همچنین HACCP باعث جلب اطمینان مشتریان و مصرف کنندگان از فرایند آماده سازی سفارش خود می شود و نشان می دهد که تأمین کننده به مسئولیت خود در قبال سلامت مصرف کننده پایبند است.
در واقع HACCP موثرترین روش برای رسیدن به « حداکثر ایمنی » مو
کرم مرطوب کننده واشامی یکی از بهترین برند های کرم و مورد رضایت مصرف کنندگان محصول می باشدآبرسان و مرطوب کننده پوست با کیفیت عالیصاف و روشن کننده پوستکاهش قرمزی جوش و جای آنیکنواخت سازی رنگ پوستشفافیت و جوانی پوستکاهش لکه های پوستعصاره شیر،توت فرهنگی،الئو وراحجم: ۳۸۰ گرمقیمت: ۱۵۰۰۰تومانبرای سفارش :تلگرام: mateen_cosmetic@واتساپ: ۰۹۱۵۰۱۱۴۰۰۸
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.
 
همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شم
اختلال‌های دارویی
قرص فلوکستین می تواند به داروهای دیگر واکنش نشان دهد که این واکنش می
تواند منفی یا مثبت باشد. برای جلوگیری از این اختلال باید حتما از پزشک
خود مشورت بگیرید.

مهار کننده مونوآمین MAOIs
حتی اگر از آخرین مصرف این دارو ۲ هفته نگذشته مصرف فلوکستین اصلا توصیه نمی‌شود.
همچنین MAOIs را می توانید بعد از گذشت ۵ هفته از  مصرف فلوکستین
استفاده کنید. با توجه به این که این داروها به شدت با همدیگر ناهمخوانی
دارند می توانند عوارض بسیار جدی و
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
خواص و خطرات مصرف عسل برای خانم های باردار
مصرف عسل برای خانم های باردار خواص و فواید زیادی دارد که البته در صورت مصرف بیش از حد باعث ایجاد خطراتی نیز میگردد. عسل شیرین، مقوی و سالم است. همه افراد پیر و جوان از آن به نوعی بهره میبرند. ولی مگر خوراکی های شیرین برای سلامتی ضرر ندارند؟! همچنین، هنگام بارداری تا چه حد ممکن است ایجاد خطر کند؟ این مقاله به شما کمک میکند تا خطرات و فواید عسل در زمان بارداری را دریابید. پس به خواندن ادامه دهید.
 
خواص ع
امروزه ارگانیک بودن محصولات به عنوان یک ویژگی شاخص و جذاب مورد توجه تولید کننده و مصرف‌کننده است. تا آنجایی که این ادعا از جانب بسیاری از تولیدکنندگان مطرح ‌می‌شود. در این بین پرسش اصلی برای عامه مصرف‌کنندگان این است که این ادعاها و تبلیغات را به چه وسیله‌ای ارزیابی کنیم و چگونه محصولی را خریداری نماییم که حقیقتا ارگانیک و سالم است و عنوان ارگانیک را نه برای بازارگرمی و افزایش قیمت، بلکه برای عرضه محصولات سالم به کار برده است؟

ادامه مط
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
                                                     
                                                           
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.ت
مزایای پکیج دیواری علت رونق گرفتن استفاده از این دستگاه
راندمان بالا و مصرف بهینه گاز از عوامل موثر در استفاده از پکیج دیواری در شرکت ها و دستگاه های اجرایی است که استفاده از این دستگاه را توسعه بخشیده است.
ایمنی فوق العاده و عدم اشغال فضای زیاد، مستقل بودن هر واحد مسکونی همچنین رضایتمندی مصرف کننده ها از عملکرد پکیج دیواری دیگر جای تردید باقی نمی گذارد که استفاده از این دستگاه در واحدهای تجاری و منازل بسیار به صرفه است.
پکیج دیواری فن دار
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
مدیریت بحران در زلزله:

1- مقدمه
رشد سریع و بی‌رویه جمعیت، بیش از هر زمان شهرهای بزرگ را با
خطرات طبیعــی مواجه ساخته است. خطرات طبیعی به همراه خطرات احتمالــی ناشی
از فعالیت‌های انسانی همچنان تشدید می‌شوند و محیط زیست را تهدید
می‌نمایند. تراکم بیش از حد جمعیت در شهرها، دارایی‌ها، تاسیسات زیربنایی و
منابع تولیدی و خدماتی باعث آسیب‌پذیر شدن تعداد انبوهی از انسان‌ها
گردیده است. در کشورهای در حال توسعه، حدود 12 تا 15 سال طول خواهد کشید تا
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
تحقیق در مدیرت بازاریابی و به خصوص در رفتار مصرف کننده، مقدمات بحث فراهم گشته، سپس سعی شده است تا از منظر یک سازه ی روانشناختی به نام نگرش، ابعاد مختلف آن، مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. با توجه به توضیحات داده شده تعریف برخی از واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح بدین ترتیب، آورده شده است:
 
کشور محل ساخت (Country of Origin) : یک راهنمای اطلاعاتی است که یک ارزیابی جهانی را از کیفیت، عملکرد یا ویژگی های مشخصی از محصول/خدمت بوجود می آورد (Bruning 1997).
ساختِ … (Made in…
                                                      
                                                               مزایایی چراغ های فوق کم مصرفLED
 
 
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی
برای به صفر نزدیک کردن خطرا ت ناشی از عوا مل عوامل بیولوژیکی ٫عوامل شیمیایی ٫عوامل فیزیکی گفته شده است ٫ سیستم HACCP پیشنهاد شده است ٫ اجزا تشکیل دهنده این سیستم شامل وﻴژگی ها و شرایط گزینش مواد اولیه و سایر امکانات لازم برای تولید ،جا به جا یی ، نگهداری، فرایند، بسته بندی ، توزیع و مصرف است . که برای هر صنعت و حتی هر کارخانه جداگانه باید تدوین شود .درغیر این صورت در شرایط فعلی که ارتباطات بین المللی رو به گسترش است و از طرف دیگر در درون کشورها ب
لوسیون گیاهی تقویت موی سر بهاره
 
 
خاصیت لوسیون گیاهی موی بهاره
تقویت و انرژی رسانی فولیکول ها و تسریع روند رشد موی سر
خاصیت ضد التهابی، قرمزی و خارش پوست سر
ایجاد تعادل در چربی سر، میزان رطوبت پوست و مو
پیشگیری قدرتمند در برابر شوره، قارچ و التهابات ناشی از آلودگی های محیطی
تقویت فولیکول ها ( ریشه مو )، پیشگیری از ریزش، سفت کننده ریشه مو و محرک رویش مجدد 
پرپشت کننده و ضخیم کننده تار مو برای بهبود مقاومت و پیشگیری از ریزش در فازهای ریزشی زو
یک ساعت ورزش و تحرک ریسک و خطرات احتمالی ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را از بین می برد. همه ما در حال حاضر درباره خطرات ناشی از نشستن بیش از حد شنیده ایم، اما برای کسانی که  شغل کم تحرک دارند، در حال حاضر خبر خوبی وجود دارد و این است که یک ساعت فعالیت با شدت متوسط خطرات ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را جبران می کند. این نتیجه گیری از یک متا آنالیز از آزمایشات که بیش از ۱ میلیون نفر سوژه آزمایش در آن وجود داشتند بدست آمده، این گزارش در مجله لانست منتشر شد.فعا
تصورمان این بود که پدافند عامل، در زمینه جنگهای فیزیکی و پدافند غیر عامل در زمینه جنگهای غیر فیزیکی مانند خطرات فضای مجازی و کرونا فعالیت می کند .
پدافند غیر عمل مسئول شناخت و برخورد با خطرات احتمالی جنگهای غیر فیزیکی است .
از پدافند غیر عامل چیزی ندیدیم و نشنیدیم. 
 
کفش سرپنجه دار بی بند چرم پاسارگاد از نمونه مدل های پر فروش این برند خاص که در تولید محصولات خود به فکر راحتی مصرف کننده بوده و با تضمین کیفیت و انعطاف پذیری محصول توانسته رضایت مصرف کننده را جلب نماید. این کفش چرم مردانه به رنگ مشکی در  5 سایز موجود می باشد. دارای جزییات زیبا در طراحی است که با زوم روی تصاویر به راحتی قابل شهود می باشد.
برچسب‌ها: خرید کفش چرم مردانه, خرید کفش مردانه, چرم پاسارگاد
نوین هاست در این پست قصد دارد تا به بیان مطالبی در مورد ساخت یک مدل ترکیبی جدید از انواع مدل تأمین کننده/ مصرف کننده بپردازد. در این مدل OpenStack زیرساخت تأمین کننده و Vagrant مصرف کننده ای است که از آن زیرساخت استفاده می کند.
 
ادامه مطلب
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
45



خطرات زیست محیطی مهندسی ژنتیک
تعداد صفحات انگلیسی 19 صفحه (4759 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 25 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست زیر قیمت بازار







دسته بندی
مقالات ترجمه شده

فرمت فایل
doc

حجم فایل
195 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
25


نمونه ترجمه شدهچکیده
قبل از ورود به دن
نیکوتین عنصر اصلی اعتیادآور تنباکو است. ترکیبی از نیتروژن که در بیشتر گیاهان مانند تنباکو وجود دارد. جالب است بدانید نیکوتین حتی در مواد خوراکی چون گوجه فرنگی، بادمجان، فلفل نیز وجود دارد. نیکوتین در کنار سروتونین در مغز ترشح شده و سبب به وجود آمدن هورمون شادی میشوند. در کمپ ترک سیگار به شما کمک میکنیم تا این ماده را از بدن خود به طور کامل دور کنید. نیکوتین نوعی زهر موثر بروی مغز است که از آن جهت گیج کنندکی حشرات در حشره کش استفاده میشود. این
کرم بالانس کننده آلوئه سونیا
محصول تهیه شده از ژل آلوئه ورا ٬ عصاره های حیات بخش و مرطوب کننده های قوی می باشد. همراه سرم مغذی آلوئه استفاده کنید. با موازنه ی چربی پوست براق بودن پوست که ناشی از چربی بیش از اندازه است را کاهش می دهد پوست را شاداب و روشن می کند.
کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره های احیا کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می کنند. اگر این محصول را با سرم تقو
خطرات تومولوس
خطرات تومولوس ها به چه شکلی هست
 
خطرات تومولوس در وحله اول شامل طلسم و خرافات این چنینی نیست .
مهمترین تله موجود در تومولوس ها مسمومیت است .
اتاق قبر به قدری سالم ساخته می شود که،
گاز فلز سوخته و گاز جسد پوسیده به خودی خود پاک نشده و درون اتاق می ماند .
هنگام باز کردن، اگر به آن دقت نشود، به قدری خطرناک است که حتی باعث مرگ هم می شود .
هنگام باز شدن در نباید فراموش کرد که با گاز روبرو خواهیم شد ،
و باید از ماسک ضد گاز استفاده شود .
هنگ
لیست قیمت ورق سیاه اصفهان
ورق سیاه 3 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6700 ورق سیاه 6 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 8 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 10 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 12 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 15 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380
ورق های فولادی همچون ورق سیاه امروزه بسیار پرکاربرد به شمار می آیند و ایران به عنوان تولید کننده ی موفق این عرصه محسوب می شود.
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
بروشورها مجموعه اطلاعات جزئی و خاص در مورد خاصیت یک نوع محصول، فواید و عملکردهای احتمالی آن، نحوه مصرف، قیمت آن، تنوع رنگی (درصورت داشتن) و... در مجموع اطلاعاتی است که برای مصرف کننده مفید است و برای انتخاب محصول توسط مصرف کننده در آن درج می گردد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید. 
لوازم تولد ظروف یکبارمصرف 
عرضه کننده:
تم تولد  /  بادکنک با طرح های مختلف  / لوازم آتش بازی 
سفره های مجلسی و معمولی با بهترین کیفیت کمترین قیمت 
ظرف یکبار مصرف با سایز رنگ های مختلف کیفیت بالا 
نایلون در سایز های مختلف وکیفیت باور نکردنی 
آدرس صالح شهر روبه روی تاسیسات آب            
شماره تماس:     09167563786
                   

                                                                       
تصفیه صنعتی و نیمه صنعتی فاضلاب در بوشهر: به نوعی از دستگاه تصفیه آبی می گویند که با توجه به نیاز مصرف کننده و موارد خاص در ظرفیت های گوناگون که حتما می بایست مصرف کننده آنالیز آب را قبلا تهیه کرده باشد گفته می شود . آنالیز دستگاه تصفیه آب صنعتی در آب نقش مهمی در طراحی دارد و می‌بایست یک نمونه از آبی که قصد دارید آن را مصرف کنید به آزمایشگاه برده تا مقدار املاح محلول و غیر محلول آن مشخص شود زیرا قطعات در اکثر مواقع بر این اساس طراحی می شوند . بر
ماسک پاکسازی کننده حرارتی – پوستهای نرمال ، مختلط و چربپاک کننده عمقی پوستپاک کننده عمقی پوست است که پس از مصرف ،پوستی شفاف ، صاف و بدون التهاب را برای شما به ارمغان میاورد.حاوی سه مدل از خاک رس به شرح ذیل مباشدخاک رس سبز:از سایر انواع خاک رس موثرتر است.اثر خشک کنندگی قوی بر روی جوشهای صورت ،مات و صاف و مرطوب کننده لایه اپیدرمال پوست ،به طور شگفت انگیز و فوق العاده ای دارای اثر مغذی بر روی پوست میباشدکائولین (خاک رس سفید ): که خاک رس چینی هم گف
مالیات بر ارزش افزوده چیست؟
بر مبنای تعریف ارزش افزوده، نوعی مالیات (مطلب مرتبط با اظهارنامه مالیاتی) بر مصرف طراحی شده است که مستقیما توسط مصرف کنندگان در هنگام خرید پرداخت می گردد و فروشندگان این مالیات ها را به نیابت از طرف دولت جمع آوری می کنند و سپس آن را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می دهند. به عبارت دیگر، مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات بر فروش کالا و خدمات چند مرحله ای است، که در طی مراحل زنجیره واردات، تولید، توزیع و مصرف با
اوضاع پسا جهش!
جهش تولید اتفاق افتاده، ولی کسی قدر آن را نمی داند، بلکه آن را عذاب جدید می گوید! نمونه اش در تولید پیاز و جوجه یک روزه، که رسانه ای شد! جوجه ها را بخاطر تولید بیش از اندازه! زنده زنده، به داخل زباله ها و کانالها خالی کردند تا بمیرند. پیاز ها را هم اصلا برداشت نکردند. در خراسان جنوبی و خوزستان، دلالان حتی کیلویی 500هم نمی خریدند، در حالیکه در تهران مصرف کننده باید 5000می خرید: یعنی ده برابر. پس باید در همان زمین بپوسند، یا نفروشند و یا
 
 
 
استفاده از یک انرژی پشتیبان همانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه یو پی اس علاوه بر کمک به حل مشکلات ناشی از قطع شدن جریان برق ، محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز فراهم می سازد. دستگاه یو پی اس  دارای فیلترهای الکترونیکی بوده که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهری می شود و محافظت از مصرف کننده ها را در برابر رعد و برق و ولتاژ بالا بعهده دارد و جریان برق یکنواختی با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می کند . یو پی اس هایی که برای کاربردهای معمول
اسپری تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس :

اسپری تمیز کننده داخل خودرو سوناکس به آسانی و راحتی تمام جرم های داخلی روی سطوح را پاک می‌کند.
سطوح پارچه‌ای به خصوص روکش‌های صندلی‌ها، سان روف و قسمت های پلاستیکی تودوزی داخل از جمله موارد مصرف این محصول می‌باشد.
استفاده از تمیز کننده داخلی اتومبیل سوناکس علاوه بر از بین بردن جرم های سرسخت باعث ایجاد رایحه ای دلچسب در داخل خودرو شما می‌شود
توضیحاتی در مورد قرص ادیوس
می
توان گفت که اثر و  تمرکز قرص ادیوس ، بیشتر بر از دست دادن چربی است. با
این حال اثربخشی قرص های ادیوس که در قالب قرص های رژیم غذایی عرضه شده و
به عنوان کمک کننده طبیعی لاغری
شناخته می شود، کمی بعید به نظر می رسد.به عبارت دیگر لازم است فرد در
کنار مصرف این قرص، یک برنامه کاهش وزن، از لحاظ رژیم غذایی و ورزش کم
کالری سالم را دنبال کند. بنابراین، در قرص های ادیوس ، به دنبال معجزه
نباشید، این روش همانند روش های دیگر کا
ری هیدراته تونر
این کرم با دو ماده موثر در بهبود عملکرد سلول ها می باشد : کلاژن و آلانتوئین- ارای  ژل آلوئه ورا و فندق به همراه مرطوب کننده های طبیعی پوست و عصاره های گیاهی سفت کننده پوست این محصول جهت پاک کردن اثرات نهایی تمییز کننده ها ٬چربی و آلودگیها و آرایش.  جداسازی سلول های مرده پوست و آشکار کردن پوستی صاف و شفاف و عاری از هرگونه ناپاکی تنگ کردن منافذ باز پوست سبب بالانس PH پوست می شود.
aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner
«ری هیدراتینگ تونر» یا ری هاد
«فرشته نگهبان» 
یکی بود یکی نبود یه دختر کوچولویی بود به نام صبا. صبا کیف مدرسه اش را برداشت و از مامان خداحافظی کرد تا به سمت مدرسه حرکت کنه.صبا بسم الله گفت و از خانه بیرون رفت.باد می آمد. باد در را محکم به هم زد صبا دستش را عقب کشید و گفت: وای نزدیک بود انگشتم لای  در بماند؟به خیابان رسید. موتورسواری با سرعت آمد، صبا خودش را عقب کشید.گفت: اگر موتور را نمی دیدم چه می شد؟به مدرسه  رسید. به آب خوری رفت. قمقمه اش را پر از آب کرد. دهانش را با زکرد و سر
چگونه تکنولوژی با شکل دادن به عادات ناخواسته، منجر به هدر رفتن انرژی ما می‌شود.
واضح است که مصرف نوشابه و یا فست‌فود برای ما مضر است. با این حال چرا دایما وسوسه‌ای در ما برای مصرف آن‌ها وجود دارد؟ اشتهای سیری ناپذیر ما به نوشابه و فست‌فود، نتیجه‌ای از یک عادت دیرینه است. در زمان انسان‌های اولیه، منابع قند و انرژی نایاب بودند. بنابراین اگر درخت یا منبع تغذیه‌ای از آن‌ها پیدا می‌شد مغز به ما دستور می‌داد تا می‌توانیم از آن بخوریم. ذخایر
✅دستگاه بهینه ساز مصرف برق اپتیمایزر
✅پیشرو جهت حذف راکتیو و کاهش تلفات در کلیه مصارف سه فاز با نصب سریع و آسان
⏪راه حل مناسب و مقرون بصرفه
شرکت بهساز نیرو کار نگین کاسپین تنها تولید کننده دستگاه های بهینه ساز مصرف برق اپتیمایزر و بهنیکا در کلیه مصارف سه فاز و تکفاز با  کیفیت بالا در کشور
پشتیبانی ۲۴ساعته و گارانتی۲ساله و ده سال خدمات پس از فروش جهت مشاوره و ارائه خدمات با ما در ارتباط باشید⬇
01144273221
09901680274
09905261572
بهینه سازی مصرف برق تخصص م
   استویا یک شیرین کننده طبیعی است که از یک گیاه بومی شمال و جنوب آمریکا
به دست می‌آید. استویا یکی از مواد موجود در بسیاری از برندهای شیرین کننده
است. به عنوان یک شیرین کننده، استفاده از استویا در سال‌های اخیر به شدت،
به خصوص در میان افراد مبتلا به دیابت، در حال رواج است. برخی مطالعات
نشان می‌دهد که قند موجود در آن سطح قند خون را افزایش نمی‌دهد و به همین
خاطر کاملا سالم است.
استویا شامل ترکیباتی است که به عنوان استیوول گلیکوزید معروف هست
اکثر بدنسازها برای بزرگ‌تر کردن اندازه ماهیچه‌هایشان و شکل دادن به آن‌ها به طور منظم مکمل مصرف می‌کنند. این مکمل‌ها علاوه بر رشد ماهیچه‌ها مزایای دیگری هم دارند.هنگامی که شما نمی‌توانید تمام عناصر مورد نیاز را از طریق یک رژیم متعادل دریافت کنید، مکمل‌ها کمک کننده هستند.
مکمل‌های بدنسازی محبوب
در بین تمام مکمل‌هایی که بدنسازها مصرف می‌کنند، مکمل پروتئینی از همه محبوب‌تر است .پروتئین همانند یک ماده ضروری برای عضله‌سازی است، بنابر
 
از جمله مشکلاتی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد، موضوع چک است!
 
به دلیل عدم آشنایی مردم با قوانین مربوط به چک، صدور چک بلامحل، انواع کلاهبرداری و ... بسیار زیاد شده است.
به عنوان مثال صدور چک در وجه حامل که خطراتی را برای صادر کننده ی چک ایجاد می کند که در مطلب زیر به توضیح آن خواهیم پرداخت:
 
 
تعریف چک حامل
چک حامل به چکی گفته می شود که در قسمت حواله کرد آن کلمه حامل درج شده
و شخصی که حامل آن چک است، صاحب آن شناخته می شود.
 
صدور چک حامل چه خ
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
به گذارش گروه شهر زعفران، ویژگی ها و خواص زعفران بسیار زیاد است و اگر در مورد این گیاه اطلاعات مفید و کامل داشته باشید، به راحتی می توانید از آن در بیشتر غذاها یا به عنوان دارو! استفاده کنید. این گیاه کوچک با ویژگی های زیاد در چند سال به ارتفاع ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر می رسد.
 
چگونه از خواص زعفران بیشترین استفاده رو ببریم؟
قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله به عنوان زعفران مشهور است و دارای بوی معطر با کمی طعم تلخ است. در فرهنگ عام ،زعف
وقتی ناخن زود میشکنه چیکار باید کرد ؟





 
 
یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: برای مقابله با شکنندگی ناخن‌ها باید
مرتبا آنها را کوتاه و از مصرف. پاک کننده‌های ناخن نیز پرهیز کرد. همچنین
مصرف بیوتین نیز دراین خصوص موثر است. دکتر اکبر قندی با اشاره به اینکه
ناخن باعث محافظت نوک انگشتان می‌شود؛ گفت: ناخن‌های دست روزانه ۵-۱
میلی‌متر و ماهانه ۳ میلی‌متر رشد می‌کنند.

 
وی در ادامه یادآور شد: عوامل محیطی، فیزیولو‍ژیکی و فاکتورهای پاتولوژیکی (ب
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
این گیاهان را میتوانید جایگزین داروهای شیمیایی کنید :
 
☜ شلغم بخار پز: آنتی بیوتیک
☜ شکرتغار: برای گلو درد
☜ تخم شربتی: رفع گرمی
☜ شکرسرخ:مادر اگر مصرف کنه زردی کودک کم میشه
☜ عناب:رفع گلو درد
☜ دمنوش به دانه: رفع گلو درد
☜ بابونه: ترمیم زخم
☜ مریم گلی: ضد نفخ
☜ سنبل الطیب: آرام کننده اعصاب
☜ شیرین بیان: ضدزخم معده،ضدسرفه
☜ تخم کدو: ضد انگل
☜ رازیانه: شیر افزا
☜ زردچوبه: ضدآلزایمر
☜ اکالیپتوس: ضد ویروس 
☜ بومادران: ضد سنگ کلیه
☜ گلاب: صاف ک
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
فاکتور محافظت از نور خورشید (Sun Protection Factor ):
 
SPF مهمترین فاکتور تجاری انتخاب محافظت کننده های پوست از آفتاب است .متاسفانه هنوز نحوه عملکرد SPF و محدودیت های آن مشخص نشده است .
بسیاری از جنبه های SPF  گمراه کننده است ، به عنوان مثال مسابقه برای SPF  های بالاتر و اثر محافظت کننده گی پوست از نور آفتاب ، جذب ویتامین D  را با اختلال مواجه می نماید .
SPF  نماینگر درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است .
فاکتور MED( Minimal Erythma Dose) حداقل میزان نوری
ژل ضد عفونی کننده دست برای کاهش حضور عوامل عفونت زا روی دست ها استفاده می‌شود.
این ژل ها با نابود کردن غشای سلولی باکتری‌ها و پوشینه ویروس‌ ها آن‌ها را نابود می‌کند.
ژل ضد عفونی کننده نیازی به شستشو و آبکشی ندارد و با یکبار مصرف آلودگی ها را از بین می برد.
همچنین با استفاده از این محصول از گسترش سرماخوردگی و بیماری های ویروسی نیز جلوگیری می شود.
توجه داشته باشید که این ژل به دلیل داشتن الکل نباید در معرض آتش قرار بگیرد و مخصوص مصارف خارجی اس
Almost a Hero v3.2.4 + Mod – بازی کلیکی محبوب و سرگرم کننده اندروید
دیتا+نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی – کلیکی از استودیوی بازیسازی Bee Square Games برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به درخواست شما به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Almost a Hero درباره 9 آدم بی مصرف است که قدم در
یکی از کاربردی ترین روش های پیشگیری از شیوع بیماری ها و بالا بردن طول عمر زندگی در جوامع بشری استفاده از انواع محلولهای ضد عفونی کننده و میکروب کشها می باشد. در این راستا شرکت کیمیا الکل زنجان برای خدمت رسانی بیشتر به صنعت بهداشت و درمان کشور پس از سالیان متمادی که به عنوان یک برند خوشنام و معتبر در زمینه تولید انواع الکلهای اتیلیک مطلق، طبی و صنعتی مشغول به فعالیت بوده است، با ثبت برند تجاری کماکل Komakol اقدام به تولید محلولهای ضد عفونی کننده
اساتید رشته زنبورداری برای شناسایی عسل طبیعی از روش‌های آزمایشگاهی استفاده می‌کنند این روش بهترین نوع تشخیص بوده ، تشخیص خلوص عسل فقط توسط آزمایشگاههای معتبر امکان پذیر است میزان ساکاروز موجود در عسل طبیعی زیر ۵ درصد میباشد .
در صورتی که در اثر تقلب در مناطقی که قیمت شکر ارزان است برای تقلب به عسل شکر اضافه شود ساکاروز عسل بیشتر از حد ذکر شده میگردد که توسط آزمایش فریلینگ و توسط دستگاه ساکرامات در آزمایشگاه می توان به میزان ساکاروز عسل پ
انواع عسل
همان طور که گل ها را از لحاظ اندازه ، رنگ ، شکل و بو با هم تفاوت دارند ، شهد آن ها نی متنوع است .
در واقع رنگ و طعم عسل دامنه ای به وسعت عطر و بوی گل ها دارد .
عسل با داشتن این ویژگی بی نظیر طبیعی ، از نظر غذایی و تا حدودی دارویی از سایر غذاها متمایز است .
زنبورداران به این موضوع واقفند و کوشش می کنند تا عسل را در جذاب ترین شکل ممکن به مشتریان عرضه کنند .
البته موضوع خصوصیات ویژه عسل های مختلف بیشتر برای افرادی مطرح است
که به طور مداوم در غذ
                                                      
                                                      
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.توان
 
وظایف قانونی صادر کننده چک
در صورتی که قصد صدور چک را دارید در ابتدا باید بگوییم که بهتر است تا در مورد قانین چک
و مسائل حقوقی پیرامون آن اطلاعات کافی داشته باشید تا از این بابت دچار مشکل نشوید.
 
در این مطلب قصد داریم تا شما را با وظایف قانونی صادر کننده چک آشنا سازیم
تا در صورت صدور چک همه ی جوانب قانونی آن را در نظر داشته باشید.
 
 
مطلب پیشنهادی ما: خطرات صدور چک در وجه حامل
 
_ در صورتی که قصد صدور چک را دارید، بایستی به میزان مبلغ چک صادر
معرفی برترین روشن کننده های صورت اصلکرم های ضد لک و روشن کننده با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی
انواع ملین‌های دارویی و طبیعی و تاثیر ملین‌ها بر بیماری‌های نشیمنگاهی
ملین ها موادی هستند که به رفع یبوست کمک می کنند. ملین ها را می توان در ردیف مواد طبیعی و یا داروهای اسهال آور جستجو نمود. ملین ها بسته به عملکرد های متفاوتی که در جهت رفع یبوست دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. بهتر است برای انتخاب ملین مناسب با توجه به نوع مشکل ایجاد شده و عملکردی که دارو دارد، با مشورت پزشک داروی مناسب را انتخاب نمایید. میزان مصرف این د
انواع ملین‌های دارویی و طبیعی و تاثیر ملین‌ها بر بیماری‌های نشیمنگاهی
ملین ها موادی هستند که به رفع یبوست کمک می کنند. ملین ها را می توان در ردیف مواد طبیعی و یا داروهای اسهال آور جستجو نمود. ملین ها بسته به عملکرد های متفاوتی که در جهت رفع یبوست دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. بهتر است برای انتخاب ملین مناسب با توجه به نوع مشکل ایجاد شده و عملکردی که دارو دارد، با مشورت پزشک داروی مناسب را انتخاب نمایید. میزان مصرف این د
مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهانکیفیت بنزین در کشور های اروپایی به دلیل وجود پالایشگاه های مجهزی است که در این کشور ها ساخته شده و به دلایل گوناگون نمی توان آن را با کیفیت بنزین تولید داخل مقایسه کرد.مرزبندی قیمت بنزین در کشورهای مختلف اسیایی، اروپایی و امریکایی شاید در ظاهر امری ساده به نظر آید ولی با نگاهی به شیوه‌های مصرفی در جای‌جای جهان درمی‌یابیم که با قوانین حکومتی مانند استقرار نظام مالیاتی سختگیرانه و آزادی قیمت‌ها به
آیا جوش شیرین برای پوست بی خطر و مؤثر است؟
جوش شیرین (بی کربنات سدیم) یک ماده اصلی در بیشتر آشپزخانه ها است. این ماده اصلی بسیاری از اجناس پخته شده است و حتی می توانید از آن برای یک روش سبز برای تمیز کردن خانه خود استفاده کنید.
جوش شیرین در بسیاری از محصولات بهداشت دهان و دندان نیز یافت می شود ، و برخی از مردم حتی از جوش شیرین نیز برای کمک به پاکسازی چندین بیماری رایج پوستی استفاده می کنند. با این وجود خطرات بالقوه ای برای استفاده از آن بر روی پو
اثرات کوتاه مدت و آنی مصرف کوکائین
کوکائین با توجه به ویژگی‌های جسمی و روحی فرد مصرف کننده بسیار متفاوت عمل می‌کند و معمولاً بلافاصله بعد از مصرف با فاصله‌ای تقریباً بین ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت تأثیرات مصرف کوکائین خود را نشان می‌دهند که این تأثیرات عبارتند از:
شادی و انرژی فوق‌العاده
هوشیاری ذهنی
حساسیت به دید، صدا و لمس
تحریک‌پذیری
بی‌اعتمادی نسبت به دیگران
پارانویای افراطی (بدگمانی زیاد) و غیرمنطقی
تأثیرات منفی پس از مصرف کوکائین
به د
عوارض و خطرات اکسپکتورانت

نامهای تجارتی : 
Coufex - Pectoramin - Pectorant
رده درمانی:
خلط آور، ضد سرفه
رده فارماکولوژیک:
اکسپکتورانت
اشکال دارویی:
شربت حاوی گایافنزین 100 میلی گرم در 5 سی سی، کلرفنیرامین مالئات 2 میلی گرم در 5 سی سی و سودوافدرین کلراید 30 میلی گرم در 5 سی سی

ادامه مطلب
عوارض و خطرات اکسپکتورانت

نامهای تجارتی :
 Coufex - Pectoramin - Pectorant
رده درمانی:
 خلط آور، ضد سرفه
رده فارماکولوژیک:
 اکسپکتورانت
اشکال دارویی:
 شربت حاوی گایافنزین 100 میلی گرم در 5 سی سی، کلرفنیرامین مالئات 2 میلی گرم در 5 سی سی و سودوافدرین کلراید 30 میلی گرم در 5 سی سی

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها