نتایج جستجو برای عبارت :

ناوگان حمل و نقل شهری بازسازی می شود

هواپیمایی تابان هواپیمایی تابان نیز، با ناوگان مجهز خود روزانه تعداد زیادی مقصد داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. 5 فروند مک دانل داگلاس ام- دی 88، 1 فروند بوئینگ 757، 1 فروند آرجی 85 که از مدل‌های پیشرفته بی‌اِی‌ئی 146 است، 1 فروند بوئینگ 400-737 و 1 فروند ایرباسA310، در ناوگان این هواپیمایی وجود دارد.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل افزود: همچنین مطابق دستور العمل اجرایی ماده هفت قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مصوب ۱۳۷۷، شهرداری می‌تواند با تعریف محدوده‌های ترافیکی از ورود خودروها به این محدوده در روزهای آلوده سال جلوگیری کند. او پیشنهاد کرد علاوه بر محدوده ترافیکی موجود، محدوده گسترده‌تری برای روزهای آلوده تعریف شده و هر چه سریع‌تر طرح محدوده ترافیکی اجرایی شود.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل  و فناوری اطلاعات شورای اسلامی‌شهر اصفهان اظها
 
 
این مسئول ادامه داد: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده مقدار یک میلیارد و380میلیون تن و رشد 17درصد نسبت به مدت مشابه و در تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده مقدار 2 میلیارد و 428میلیون تن 16.5درصد رشد به ثبت رسیده است.
 
سیدمصطفی داوودی روز شنبه درباره افزایش ظرفیت ناوگان مسافری راه آهن یزد به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل استقبال و درخواست مردم برای مسافرت با قطار همزمان با تابستان و پیک مسافرت، یک رام قطار مسافری همه روزه به صورت رفت از یزد در ساعت 11:50 دق
نظارت برای یافتن موقعیت واقعی یک کامیون تا نگهداری سوابق سفر برای کسر مالیات مسافت پیموده شده استفاده می شود. با وجود مزایای بارز آنها ، اکثر صاحبان مشاغل کوچک که دارای ناوگان وسایل نقلیه هستند ، تمایل دارند تصور کنند که راه حلهای telematics  ابزاری برای شرکتهای بزرگتر است. واقعیت نمی تواند از حقیقت دور باشد زیرا سیستم های telematics راه حل های مناسبی برای ناوگان به هر اندازه ای ارائه می دهند و هزینه های عملیاتی را حتی اگر یک شرکت تعداد کمی وسیله نقل
جی پی اس ردیابی وسیله نقلیه با
استفاده از فناوری سیستم موقعیت یابی جهانی که در ابتدا توسط وزارت دفاع
ایالات متحده، با استفاده از ناوبری رادیویی ماهواره ای توسعه یافته است.
GPS خود شامل بیش از 32 ماهواره است که سیگنال های مایکروویو را به گیرنده
های GPS خاص ارسال می کند. این ماهواره ها به طور مداوم در جهان قرار می
گیرند و به سیستم GPS اجازه می دهد تا با دقت دقیق موقعیت خود را بر روی
سطح زمین محاسبه کند.
دستگاه گیرنده GPS خود شامل یک آنتن
تنظیم شده ب
کاربردهای ردیاب خودرو برای اتوبوس مسلما از ردیاب اتوبوس می توان استفاده های زیادی برای جا به جایی انجام داد از قیبل سرویس دانش آموزان مدارس،اتوبوس شهری برای جا به جایی مسافران از شهری به شهر دیگر و....
در واقع کاربرد ردیاب خودرو برای اتوبوس میتوان به فراهم کردن ایمنی ماشین و همچنین میتوان از ردیاب اتوبوس برای پیدا کردن جاده های کوتاه و در واقع سالم استفاده کرد..
ردیابی جی پی اس اتوبوس چه کاربرد هایی دارد
[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="743"] ردی
هواپیمایی آسمان هواپیمایی آسمان، تنها هواپیمایی است که به تمام مراکز استان‌ها پرواز دارد. از این رو از ناوگان مجهز و پیشرفته‌ای برخوردار است. این ایرلاین با بهره‌مندی از 3 فروند ایرباس A320، 1 فروند A340- 300، 6 فروند ای‌تی‌آر 72، 6 فروند بوئینگ 200-727، 2 فروند بوئینگ 400-737 و 109 فروند فوکر 100، مسافران را به مقاصدشان می‌رساند.
هواپیمایی ماهان یکی دیگر از هواپیمایی‌های بزرگ و معتبر کشور، هواپیمایی ماهان است. ماهان نیز روزانه پروازهای خارجی و داخلی متعددی دارد. طبق اعلام سایت ماهان، این ایرلاین با 54 فروند هواپیما، پروازهایش را انجام می‌دهد. 2 فروند بوئینگ 747-300، 7 فروند ایرباس A340-600، 4 فروند ایرباس A340-300، 14 فروند ایرباس A300-600، 10 فروند ایرباس A310-300 و 17 فروند BAE146-300 ناوگان ماهان را تشکیل می‌دهند.
استفاده از قطار برای مسافرت های طولانی بهترین و امن ترین گزینه محسوب می شود. شاید در گذشته سرو صدای قطار و لرزش های شدید هنگام حرکت، مسافران را ناراضی می کرد. اما با این حال بازهم استفاده از قطار مشتریان و مسافران خاص خود را داشت.
با گسترش و توسعه ناوگان ریلی در کشور کیفیت قطارها نیز افزایش یافت. شرکت رجا به عنوان مسئول ناوگان حمل و نقل ریلی کشور اولین نوع این قطارها به نام قطار زندگی را به شبکه ریلی کشور تزریق نمود. از همین رو قیمت بلیط قطار ر
تعیین هدف جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای سال 1399 بخشهای مختلف تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و ... را برای بالابردن آمار تولید و کاهش هرچه بیشتر وابستگی ترغیب نمود و انتظار میرود این حرکت نه تنها تولید بلکه اشتغال را افزایش داده و سبب رونق اقتصاد کشور با وجود شرایط بحرانی جهان و تحریمهای ظالمانه گردد.
اما برنامه دو بخش دیگر اقتصاد کشور یعنی خدمات و تجارت که سهم بالایی در اشتغال دارند را هم باید به روشنی تبیین نمود تا علاوه بر نقش آفرین
یک خبر خوب این که به زودی 90 درصد ناوگان ون نوسازی خواهند شد . 
اگر تعداد نفرات جهت عزمیت به فرودگاه بین الملی بیش تر از یک خودروی سواری باشد یا اگر تعداد ساک ها و چمدان ها زیاد باشد می توانید از انواع ون ها استفاده نمایید .
بهترین ون به انتخاب اکثریت مردم ون هایس است . ون هایس با گنجایش ده نفر مسافر و پانزده عدد چمدان خودرویی فوق العاده مخصوصا برای مسافرت های بین شهری است . اکثر ون ها بنزین سوز هستند .
برای هماهنگی با ون های فرودگاه امام خمینی با
با سلام و عرض تبریک آغاز سال تحصیلی 99-98 برای کلیه عزیزان و همکاران ارجمند بدینوسیله به استحضار می رساند لینک اصلی سایت سامانه پایش ناوگان دانش آموزی با لینک زیر در دسترس تمامی همکاران و اولیا و رانندگان عزیز می باشد مقتضی است برابر دستورالعمل ارسالی به سامانه وارد و اطلاعات مورد نیاز را ثبت و بعد از تایید منطقه نسبت به بروزرسانی و تایید اطلاعات سرویس مدارس اقدام لازم را مبذول فرمایید.
سیصد و پانزدهمین بوئینگ 747 به سفارش نیروی هوایی رژیم شاهنشاهی ایران و با شماره سریال 21486 ساخته شد. نخستین پرواز هواپیما در 1977/11/28 انجام داد و در 1977/12/22 [مطابق با 1 دی 1356] با رجیستر 8113-5 به عنوان نخستین بوئینگ کارگوی سفارشی ایران تحویل داده شد.
در سال 1363 و همزمان با جنگ تحمیلی برای تسهیل حمل‌ونقل محموله‌های نظامی و تأمین ملزومات جنگی از خارج که می‌بایست با رجیستری غیرنظامی انجام می‌شد، یک سال با رجیستر EP-NHN و تحت نام ایران‌ایر پرواز کرد و سپس با
بزرگترین ناوگان حمل و نقل اثاثیه منزل
با کارگران بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاق.. توسط کامیونهای موکت شده و پتودار..
            شــهــروشــهــرســتـان 
      .. خاور بزرگ... نیسان... وانت.. 
شمار تماس دفتر مؤسسه
        09903381050 
             09104536229 
شماره مدیریت موسسه 
      02156432305 
 
شرکت دانش بنیان مپنا (شایدم دانش بنیان نباشه، فقط خواستم آغاز مطلبم خیلی خفن باشه) و سایپا با عقد قراردادی کار روی خودروهای هیبریدی و شروع کردن . 
واقعا با اینکه خودم مهندسی مکانیک خوندم ولی نمیخوام وارد حوزه فوق تخصصی خودرو بشم و امیدوارم این همکاری پایدار و موثر باشه .
این طرح هیچ چیزی هم نداشته باشه برای هوای آلوده‌ی این روزها خیلی لازمه . مپنا اولین آزمایش و روی خودرو ۴۰۵ انجام داد و نتیجه تست ها خیلی هم امید بخش بود . این تکنولوژی کاملا د
سلام
یک مقاله در مورد ردیاب اتوبوس (vndhf hj,f,s) و کاربرد های آن در ترمینال های مسافر بری در سایت جیپیران نوشته شده. برای مشاهده ردیاب اتوبوس و قیمت ردیاب روی لینک زیر کلیک کنید.
ردیاب اتوبوس یکی از انواع ردیاب خودرو ماهواره ای است. که مختص اتوبوس های بین شهری و سیستم میدیریت ناوگان اتوبوس رانی ساخته شده. همچنین نرم افزار ردیابی اتوبوس با امکانات کاربردی بررسی شده است.
ردیاب جی پی اس اتوبوس هشدار های مورد نیاز را به مالکان اتوبوس و یا شرکت های مسا
با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو و سوخت در کشور خرید و نگهداری اتومبیل های شخصی، امری غیر اقتصادی می باشد.
شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلف در گذشته هزینه های زیادی را برای ناوگان حمل و نقل خود پرداخت می کردند. خرید خودرو های تشریفاتی و لوکس، خرید اتوبوس و … هزینه زیادی را در بر دارد. به علاوه آنکه نگهداری و دستمزد راننده نیز به این هزینه اضافه خواهد شد. بسیاری از شرکت ها از اتومبیل های خریداری شده فقط برای مواقعی خاص استفاده می کنند
 
علاوه بر گزارش شهردار تهران در خصوص نحوه تامین درآمد شهرداری‌ها و مدیریت یکپارچه شهری برای ارائه خدمات به شهروندان،‌ شهرداران برخی از کلانشهرها نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره حمل و نقل شهری، نحوه استفاده از اوراق تسهیلات، بدهی شهرداری‌ها به بخش خصوصی در زمینه یارانه بلیت و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری ارائه کردند.
 
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر دوشنبه در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران،‌ توانمندی شرکت های داخلی بر
تجربه حضور در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما در کنار آموزه های تخصصی آن که به جهت هم صحبتی و همراهی با متخصصین صنعت حاصل شد، منجر به آشنایی مختصری با پشت پرده ی تامین قطعات و سرویس های مورد نیاز صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما شد که جای بسی تاسف برای این صنعت دارد.
یک رویداد و چندین رویکرد
از نکات مثبت این رویداد حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان فعال بود که توانمندی های قابل ارائه خود به صنعت را معرفی نموده بودند و موجب آشنایی بن
تجربه حضور در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما در کنار آموزه های تخصصی آن که به جهت هم صحبتی و همراهی با متخصصین صنعت حاصل شد، منجر به آشنایی مختصری با پشت پرده ی تامین قطعات و سرویس های مورد نیاز صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما شد که جای بسی تاسف برای این صنعت دارد.
یک رویداد و چندین رویکرد
از نکات مثبت این رویداد حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان فعال بود که توانمندی های قابل ارائه خود به صنعت را معرفی نموده بودند و موجب آشنایی بن
دانلود FROM THE SEA 2.0.4 بازی نبرد دریایی برای اندروید
FROM THE SEA یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی FROM THE SEA می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در جزایر Spratly ناوگان خود را هدایت کنید. سلاح های پیشرفته هسته ای کره شمالی را متوقف کنید. در جنگ با تروریسم به پیروزی برسید. از زمین و آسمان به نفع خود استفاده کنید و در میدان جنگ به نبرد با دشمنان بپردازید. هواپیما و سلاح های خود را بچرخانید و هدف خود را نشانه بگیرید. شما باید ...
 
 
♦️جزییات اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران:
از روز شنبه مسافران با علامت‌هایی بر روی صندلی‌های اتوبوس مواجه می شوند.
بر روی صندلی‌های ۲تایی، تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوس‌ها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.
اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، مردم از سوار شد
بزرگترین ناوگان حمل و نقل اثاثیه منزل
به‌صورت شبانه روزی درسطح شهر 
شــهــروشــهــرســتـان #09104536229 
هـــدف مــا جــلــب رضــایــت مــشــتری 
کارگر خالی را از مــا بخــواهـــید.... 
خاور بزرگ نیسان وانت.. 
تماس با مدیریت موسسه.. 09104536229 ☎️02156432305 
 
دسته‌ی پنجم ماهواره‌های استارلینک اسپیس‌ایکس امروز عصر با موفقیت روانه‌ی مدار زمین شدند تا مجموع ماهواره‌های درمدار این شرکت به عدد ۳۰۰ برسد.
اسپیس‌ایکس امروز عصر در ساعت ۱۸:۳۵ به وقت ایران، با پرتاب دسته‌ی ۶۰تایی جدید ماهواره‌های استارلینک به مدار زمین، درمجموع پنجمین پرتاب استارلینک و سومین پرتاب منظومه‌ی ماهواره‌ای خود را در سال جاری رقم زد. با این پرتاب، تعداد ناوگان ماهواره‌های استارلینک در مدار به ۳۰۰ عدد رسید و پیشگامی
سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش بدان معنی است که به خودرویی مازاد سهمیه ماهیانه و بر اساس پیمایش در هر ماه سهمیه جداگانه ای ارائه شود. البته این منوط به آن است که پیشتر پیگیری کارت سوخت  خود را انجام داده و آن را دریافت کرده باشید. نظر به اینکه بعد از سهمیه بندی بنزین بسیاری از مالکان خودروها نسبت به سهمیه بنزین خود به تناسب کار و فعالیتی که با خودرو انجام می دهند، معترض بوده اند، بنابراین مدیریت سهمیه بندی بنزین بعد از انجام بررسی های لازم یک
شاید همین ویژگی دلیل کافی برای استفاده از تپسی را در اختیار شما قرار داده باشد ولی همیشه شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی سفری ارزان تر از آنچه فکر می کنید را تجربه کنید.
کد تخفیف تپسی همیشه باعث خوشحالی می شود و این لبخند و رضایت شما هدف تپسی است. با معرفی تپسی به دیگران این لبخند و رضایت را گسترش دهیم و با معرفی تپسی به دیگران علاوه بر گسترش این رضایتمندی از کد تخفیف تپسی برای خود و دیگران بهره‎مند شوید.
با وارد کردن کوپن یا کد تخفیف
شاید همین ویژگی دلیل کافی برای استفاده از تپسی را در اختیار شما قرار داده باشد ولی همیشه شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی سفری ارزان تر از آنچه فکر می کنید را تجربه کنید.
کد تخفیف تپسی همیشه باعث خوشحالی می شود و این لبخند و رضایت شما هدف تپسی است. با معرفی تپسی به دیگران این لبخند و رضایت را گسترش دهیم و با معرفی تپسی به دیگران علاوه بر گسترش این رضایتمندی از کد تخفیف تپسی برای خود و دیگران بهره‎مند شوید.
با وارد کردن کوپن یا کد تخفیف
شاید همین ویژگی دلیل کافی برای استفاده از تپسی را در اختیار شما قرار داده باشد ولی همیشه شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی سفری ارزان تر از آنچه فکر می کنید را تجربه کنید.
کد تخفیف تپسی همیشه باعث خوشحالی می شود و این لبخند و رضایت شما هدف تپسی است. با معرفی تپسی به دیگران این لبخند و رضایت را گسترش دهیم و با معرفی تپسی به دیگران علاوه بر گسترش این رضایتمندی از کد تخفیف تپسی برای خود و دیگران بهره‎مند شوید.
با وارد کردن کوپن یا کد تخفیف
شاید همین ویژگی دلیل کافی برای استفاده از تپسی را در اختیار شما قرار داده باشد ولی همیشه شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی سفری ارزان تر از آنچه فکر می کنید را تجربه کنید.
کد تخفیف تپسی همیشه باعث خوشحالی می شود و این لبخند و رضایت شما هدف تپسی است. با معرفی تپسی به دیگران این لبخند و رضایت را گسترش دهیم و با معرفی تپسی به دیگران علاوه بر گسترش این رضایتمندی از کد تخفیف تپسی برای خود و دیگران بهره‎مند شوید.
با وارد کردن کوپن یا کد تخفیف
شاید همین ویژگی دلیل کافی برای استفاده از تپسی را در اختیار شما قرار داده باشد ولی همیشه شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی سفری ارزان تر از آنچه فکر می کنید را تجربه کنید.
کد تخفیف تپسی همیشه باعث خوشحالی می شود و این لبخند و رضایت شما هدف تپسی است. با معرفی تپسی به دیگران این لبخند و رضایت را گسترش دهیم و با معرفی تپسی به دیگران علاوه بر گسترش این رضایتمندی از کد تخفیف تپسی برای خود و دیگران بهره‎مند شوید.
با وارد کردن کوپن یا کد تخفیف
جدول فیوز ها

تشریح
شماره فیوز

ناظر فشار باد تایر
F1

چراغ بار
F2

چراغ چرخ پنجم
F3

برق سوئیج
F4

برق مستقیم پشت آمپر
F5

عطسه زدن هوا یا توقف هوا
F6

برد Vechil
F7

برق سوئج پشت آمپر
F8

نیم دنده
F9

ناکس سنسور(Ad Blue)
F10

دسته دنده
F11

ECU گیربکس
F12

برف پاکن
F13

چراغ مرکز داشتبورد و فندکی
F14

آب گیر و گرمکن مسیر سوخت
F15

قفل کن دیفرانسیل و PTO
F16

ECU چراغ ها(LCM)
F17

بوق برقی و بادی
F18

برق سوئیجکلید کولر و بخاری
F19

بخاری درجا
F20

فن کولر و بخاری
F21

چراغ های داخل کابین
F22

برق مست
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
مزایای عمده نصب ردیاب برای اتوبوس با توجه به مقرون به صرفه بودن و دقت بالا، تکنولوژی جی پی اس یک راه حل بسیار محبوب در زمینه رو به رشد برنامه های کاربردی مانند ردیاب اتوبوس ها شده است. هنگامیکه شرکتهای اتوبوس رانی از ردیاب جی پی اس برای مدیریت اتوبوس های خود کار گرفتند، متوجه بهبود در بهره وری از اتوبوس های خود شدند. آنها همچنان متوجه شدند که مسافران تمایل بیشتر به استفاده از اتوبوس هایی که در آنها ردیاب GPS استفاده شده است را نشان می دهند.
ما
حمل گوشت و مرغ
حمل گوشت و مرغ یکی از انواع حمل مواد غذایی می باشد که دارای موارد بسیاری مهمی است. در این مقاله سعی داریم تا به صورت خلاصه مطالب مرتبط با حمل این نوع از مواد غذایی را بررسی نماییم.
حمل و نقل گوشت و مرغ از نکات خاصی برخوردار است. روش حمل و نقل مواد این چنینی با سایر محمولات متفاوت است. از جمله اینکه اینگونه محمولات باید با وسائل مناسب و در دمای مناسب خود حمل شوند. دمایی که از یک طرف باعث فساد محموله در جریان حمل نشود و از سوی دیگر م
فرانسیس به منظور سازماندهی یک طرح رشوه‌خواری و رشوه‌خواری گسترده که شامل امتیازات افسران نیروی دریایی بود , مجرم شناخته شد . شرکت او , گلن دفاع دریایی , به عنوان نماینده اصلی نیروی دریایی در اقیانوس آرام غربی خدمت کرد و طی چند دهه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بابت هزینه‌های جعلی یا تورمی متهم کرد .
شبکه‌ای از افسران و مقامات نیروی دریایی , از جمله یک مامور سیاسی , سال‌ها برای خنثی کردن تحقیقات متعدد به فرانسیس و شرکت او و هدایت کشتی‌های نیروی دری
مزایای عمده نصب ردیاب برای اتوبوس با توجه به مقرون به صرفه بودن و دقت بالا، تکنولوژی جی پی اس یک راه حل بسیار محبوب در زمینه رو به رشد برنامه های کاربردی مانند ردیاب اتوبوس ها شده است. هنگامیکه شرکتهای اتوبوس رانی از ردیاب جی پی اس برای مدیریت اتوبوس های خود کار گرفتند، متوجه بهبود در بهره وری از اتوبوس های خود شدند. آنها همچنان متوجه شدند که مسافران تمایل بیشتر به استفاده از اتوبوس هایی که در آنها ردیاب GPS استفاده شده است را نشان می دهند.
ما
بمب افکن اتمی ویکتورس والیانت


 
در طی جنگ جهانی دوم نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا از بمب افکن چهار موتور پیستونی لنکستر بهره میبرد از سال ۱۹۴۴ انگلیسی ها بدنبال بمب افکن قدرتمنتر از لنکستر رفتند که نتیجه اش شد بمبر اورو لینکلن بعد از جنگ جهانی از سال ۱۹۴۶ میلادی دولت بریتانیا در خواستی تحت عنوان b35/46 داد که نتیجه اش بمبر والینت شد در اصل در دهه پنجاه میلادی بریتانیا به دنبال سری جدیدی از بمب افکن برای جایگزینی ناوگان قدیمی خود میگ
در عرض چند سال , ایران از هواپیمای بدون سرنشین خود که توسط مهندسی معکوس شرکت لاکهید مارتین ساخته شده‌بود پرده برداشت .
در ماه نوامبر گذشته , حاجی‌زاده معتقد بود که ایران در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه هواپیماهای آمریکایی و آمریکایی را در اختیار دارد که شامل هواپیماهای آمریکایی , آمریکایی , سیاه , سیاه و سیاه است .
برای هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در سوریه و عراق استفاده شد . برنامه پهپاد بدون سرنشین ایران نیز نقش مهمی در نظارت بر کشتی‌های
باربری تجریش | اتوبار تجریش | باربری در تجریش
 
اتوبار ارزان و سریع، حمل و نقل بار و اثاثیه منزل در داخل شهر تهران در منطقه تجریش و در باربری تجریش. اتوبار و باربری تجریش تهران با بیش از 20 سال سابقه در حمل و نقل آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی ساکن در تجریش می باشد. این باربری تجریش با بهره گرفتن از کادر مجرب و ناوگان حمل و نقل مجهز حمل و نقل ارزان، سریع و مطمئن بار شمار را تضمین می کند. اتوبار تجریش | باربری تجریش 
اتوبار و باربری تجریش ع
درحال‌ حاضر توسعه شبکه طولی به توسعه حمل بار و مسافر توسط بخش ریلی اولویت داده شده در صورتی که هدف نهایی باید توسعه سهم حمل‌ و نقل ریلی بار و مسافر باشد و نه توسعه طولی شبکه. زیرا توسعه سهم حمل ‌و نقل ریلی در بخش بار و مسافر است که مزایای فراوانی از جمله صرفه‌ جویی در مصرف سوخت، کاهش تعداد تلفات جاده‌ای و کاهش آلودگی هوا برای کشور دارد. براساس آمار در بخش جاده‌ای ۴۰ تا ۵۰ برابر بخش ریلی، تلفات ناشی از سانحه به ازای واحد حمل تحمیل می‌شود. د
وبسایت حمل و نقل هوایی skytrax رده بندی بهترین ایرلاین های جهان در سال 2018 را منتشر کرد. مانند چند سال اخیر، خطوط هوایی آسیایی و خاورمیانه‌ای مانند خطوط هوایی سنگاپور، امارات و کاتای پاسفیک رده های بالای این رتبه بندی را کسب کردند، اما خطوط هوایی اروپایی نیز عملکرد خوبی داشتند.
در سال 2018  پنج خط هوایی اروپایی در بین بیست خطوط هوایی برتر جهان قرار گرفتند. در حقیقت آخرین باری که خط هوایی غیرآسیایی رتبه یک رده بندی سالیانه خطوط هوایی جهان را کسب
بسمه تعالی

حمله اتمی آمریکا به ژاپن بعد از «ترور بی‌جواب»


ژاپن ٢ سال بعد از «ترور بی جواب» فرمانده نظامی خود توسط ایالات متحده، مورد حمله اتمی آمریکا قرار گرفت که در جریان آن بیش از ٢٢٠ هزار نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، «دریاسالار یاماموتو» یکی از مشهورترین فرماندهان تاریخ نظامی ژاپن است. او مغز متفکر نیروی دریایی ژاپن در طول جنگ دوم جهانی بود که سرنوشت او این روزها در شبکه های اجتماعی بازخوانی می شود.
بیشتر بخوانید:
ابلاغ «انتقام سخت»
ردیاب آهنربایی GP023 A پرفروش ترین ردیاب بازار ایران است که باتوجه به ویژگی خاص و کارایی خود به سرعت به یک ردیاب محبوب در بین خریداران و استفاده کنندگان از آن تبدیل شد. این ردیاب جدیدترین ردیاب بیسیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمود. ردیاب آهنربایی GP023 A یک ردیاب شارژی با ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری ط
فرمان ترامپ به نیروی دریایی آمریکا
 
 
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: به نیروی دریایی آمریکا دستور داده ام تا به سمت قایق های تندرو ایرانی که کشتی های ما را آزار می دهند، تیر اندازی کرده و آنها را نابود کنند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ، روز 27 فروردین نیروی دریایی آمریکا مدعی شد ۱۱ قایق نیروی دریایی ایران در شمال آب خلیج فارس چندین بار برای شش ناوجنگی آمریکایی «مزاحمت» ایجاد کرده و در فاصله خطرناکی به آ
باربری گلسار رشت
باربری گلسار رشت ، آدرس باربری در رشت
باربری رشت تهران ، باربری در رشت  ، شرکت باربری در رشت ، موسسه باربری در رشت ، باربری رشت
باربری رشت به تهران  ، باربری رشت ، حمل اثاثیه منزل در رشت ، اتوبار در رشت ، اسباب کشی در رشت
وانت بار در رشت ، وانت تلفنی در رشت ، نیسان بار در رشت
اتوبار گلسار رشت ، اسباب کشی ، باربری رشت ، حمل اثاثیه ، اتوبار رشت
 
شهرت اتفاقی نیست…حاصل سالها تلاش و تجربه است…
حمل و جابجائی اثاثیه منزل .جهیزیه .مبل
استفاده از انرژی خورشیدی برای منظورهای مختلف به زمان‌های ماقبل تاریخ
باز می‌گردد. در دوران سفالگری روحانیون معابد با کمک جام‌های بزرگ طلایی
صیقل داده شده اشعه خورشید را به آتشدان‌های محراب انعکاس داده و آن‌ها را
روشن می‌کردند. به‌طوری که یکی از فراعنه مصری معبدی ساخته بود با طلوع
خورشید درب آن باز و با غروب خورشید دربش بسته می‌شد.از مهم‌ترین
روایت‌های تاریخی می‌توان داستان ارشمیدس را بیان کرد او با نصب تعداد
زیادی از آیینه‌های
استفاده از انرژی خورشیدی برای منظورهای مختلف به زمان‌های ماقبل تاریخ
باز می‌گردد. در دوران سفالگری روحانیون معابد با کمک جام‌های بزرگ طلایی
صیقل داده شده اشعه خورشید را به آتشدان‌های محراب انعکاس داده و آن‌ها را
روشن می‌کردند. به‌طوری که یکی از فراعنه مصری معبدی ساخته بود با طلوع
خورشید درب آن باز و با غروب خورشید دربش بسته می‌شد.از مهم‌ترین
روایت‌های تاریخی می‌توان داستان ارشمیدس را بیان کرد او با نصب تعداد
زیادی از آیینه‌های
کرایه اتوبوس دربستی
امروزه وسایل حمل و نقل جایگاه مهمی در زندگی افراد دارند و مردم برای رسیدن به محل مورد نظر وابسته به این وسایل هستند. همواره یکی از متداول ترین انتخاب ها برای جابجایی ، اتوبوس می باشد که نقش بسزایی در کنترل ترافیک شهری داراست. خدمات حوزه اتوبوس شامل سرویس های مختلفی نظیر اتوبوس دربستی ، اتوبوس واحد گشت ، اتوبوس بهشت زهرا و … می باشد که هریک در وضعیت های مختلف استفاده می شوند.
با اجاره اتوبوس دربستی این امکان برای شما ف
ردیاب های سیستم موقعیت یابی جهانی ( GPS) دستگاه های قابل حمل هستند که به مدیران ناوگان ، والدین و صاحبان وسایل نقلیه از همه نوع اجازه می دهند خودروها و کامیون های خود را کنترل و ردیابی کنند. ردیاب ها در زمان واقعی برای اتومبیل ها قادر به ارائه اطلاعات سریع و فوری مکان هستند ، در حالی که گزینه های ارزان تر این نوع اطلاعات را برای استفاده های بعدی ضبط می کنند. با وجود این برخی مدل های ردیاب خودرو ، حتی می توان هشدارهایی را در زمان واقعی تنظیم کرد ک
قالیشویی گل ابریشم تهران
قالیشویی گل ابریشم ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات تخصصی ترمیم انواع فرش های دستبافت با استفاده از کارکنان و متخصصان با تجربه در صنعت فرش دستبافت. قالیشویی ممتاز گل ابریشم تهران مجهز به کارخانه ای اختصاصی برای شستشوی انواع فرش ها می باشد، از مهمترین مزیت های تجهیز کارخانه ای اختصاصی حذف واسطه ها و شستشوی فرشها توسط پرسنل شرکت قالیشویی گل ابریشم می باشد.
این شرکت با حذف واسطه ها در قالیشویی یا تاس
تحولات اخیر نشان می دهد که دست¬کم¬گرفتن مجموعه صنعتی دفاعی چین عاقلانه نیست. ما باور داریم که به جز اختلالات پیش بینی نشده بزرگ و یا تغییر در تمرکز، صنعت هوافضا چین در حال حاضر دارای حمایت مالی کافی است و حجم مهمی از سرمایه انسانی دارد که در طول 2-3 سال آینده به آن در پیشرفت قابل توجه در توانایی تولید حجم کافی از موتورهای جت قابل اعتماد، و دستیابی به توانایی تولید موتورهای هوایی جنگنده نسل پنجم باعملکرد سطح بالا در طول 5-10سال، کمک خواهد کرد.
ا
تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای بستن چمدان و خارج شدن از منزل است. هوای بهاری همراه با فصل دید و بازدید وگردش و تفریح کمک می کند سال تازه را پر انرژی و با حس و حالی خوب آغاز کنیم. بیشتر مردم این تعطیلات را غنیمت شمرده و به قصد مسافرت یا زیارت، طبیعت گردی یا دید و بازدید، مقصدی را انتخاب کرده  و از منزل خارج می شوند. بنابراین در این مقاله می خواهیم ظرفیت حمل و نقل عمومی در ایام نوروز 99 را مورد بررسی قرار دهیم.
بعضی از مسافرین وسیله نقلیه  شخصی خود
❌۱۸ سال پیش،بعد از حوادث یازده سپتامبر،آمریکا و انگلیس در یک اتحاد نظامی سیاسی تمام عیار و بدون اجازه سازمان ملل به دو کشور افغانستان و عراق لشگرکشی کردند و به سبک وایکینگ ها درست مثل بازی های کامپیوتری بمب ها و تسلیحات خود را آنجا ریختند مردم را کشتند و انها را اشغال کردند!بوش و بلر برای حمله به افغانستانِ مطلقا بدون دفاع سلاح و رسانه، چنان از تمام ظریفت رسانه ای بلوک غرب استفاده میکردند و هردو چنان ژست های قهرمانان و فاتحان را به خود می گ
ردیاب وسیله ای ضروری برای آتشنشانی ها که کمک می کند تا آتشنشان ها جانافراد بیشتری را نجات دهند!! امروزه، ردیاب فقط مخصوص مدیران ناوگان، والدین، صاحبان حیوانات خانگی، علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین و زوج ها نیست. ادارات آتش نشانی به یکی از نهادهای دولتی تبدیل شده اند که به شدت از وابستگی ردیاب ناوگان بهره می برند. ردیاب GPS نقش حیاطی را در عملیات های آتشنشانی در عصر مدرن برای راهنمایی آتش نشانان در صورت نیاز، برنامه ریزی عملیات،‌ تعیی
اتوبوس دربستی بهشت زهرا
ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند. خدمات و سرویس های اتوبوس انواع مختلفی دارند که عبارتند از : اتوبوس های VIP ، اتوبوس واحد گشت ، میدل باس و … . اما عمده سفارشات اتوبوس را ، اتوبوس های دربستی به خود اختصاص داده اند.
برنامه ریزی برای مراسم ترحیم و ارائه خدمات با
ویژگی کارگر اسباب کشی
کارگران اسباب کشی نیروی متخصص و حرفه ای می باشند که در حمل و جابه جایی اسباب مهارت بسیار بالایی دارند ، در نتیجه برای اسباب کشی وسایل خود نمی توانید به نیروی معمولی اکتفا کنید و نیاز دارید از کارگران تخصصی استفاده کنید.
در باربری پایتخت سبز تلاش شده است . از نیروهای آموزش دیده در بخش بسته بندی و جابه جایی استفاده شود. از این رو ما توانسته ایم میزان رضایت مندی بالایی را برای مشتریانمان فراهم سازیم چرا که حفظ و سیانت از وس
کرایه اتوبوس دربستی
امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی ، حمل و نقل عمومی با تغییرات بزرگی نسبت به قبل مواجه است. ناوگان حمل و نقلی ، دارای وسایل و ابزار های مختلفی برای جابجایی مردم می باشد. یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین این وسایل اتوبوس می باشد که هرروزه ، حجم بسیاری از افراد با آن به محل مد نظر خود می رسند.
شرکت یزدان گشت با دو دهه سابقه کار در حوزه حمل و نقل عمومی ، ارائه دهنده خدمات با کیفیت و متنوع در این زمینه می باشد. سرویس های این مجموعه
هنگامی که وایکینگ ها تازه از زمین کنار می رفتند ، تعدادی از بازیگرانی که مخصوص نقش های مختلف ، فقط برای بازی در نقش شخص دیگری استماع می کردند ، بودند. به عنوان مثال ، Clive Standen در نهایت به پایان رسید تا نقش برادر حسود ، عضلانی Ragnar ، رولو را بازی کند ، اما او ابتدا برای بخشی از خود Ragnar Lothbrok استماع کرد. در مصاحبه تلفنی با Collider ، استنتون توضیح داد که در ابتدا از وی خواسته شده است که بخشی برای راگنار را بخواند ، اما وقتی تصمیم به جابجایی با تراویس فیمل
خلاصه اندیشه اسلامی 1 سبحانی
این بسته شامل خلاصه کتاب اندیشه اسلامی 1 (حاوی مهم ترین نکات کتاب)در حجم 150 صفحه و خلاصه ای دیگر از این کتاب در حجم های 131 و 10 صفحه به انضمام نمونه سوالات درس اندیشه اسلامی 1 دانشگاه پیام نور با پاسخنامه با کد درس 1233025-1220584-1233030 و همچنین نمونه سوالات تستی کتاب در حجم 29 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب اندیشه اسل
10 هواپیمای بمب‌ افکن برتر تاریخ (+عکس)
کارشناسان شبکه دیسکاوری (Discovery) با رتبه بندی 10 بمب افکن برتر دنیا، قدرتمندترین پرنده های صنعت هوایی را معرفی کردند. در رده بندی 10 بمب افکن تاریخ صنعت هوایی عواملی چون، سرعت هواپیما، میزان مسافتی که بدون سوخت گیری طی می شود، حداکثر میزان حمل مواد منفجره و سقف پرواز توسط کارشناسان ارشد نظامی شبکه دیسکاوری در نظر گرفته شده است.
1. Boeing B-52 Stratofortress
 
حداکثر سرعت این بمب افکن، 1085 کیلومتر در ساعت اعلام شده و می ت
گوسفندان حیواناتی هستند که علوفه می خورند.آنها دارای خز ضخیم به نام پشم هستند.پشم همه ساله مانند مویی که می گیرید چیده می شود.پشم برای لباس پوشیدن ما از لباس گرم است.ما گوشت گوسفند را می خوریم و پنیر درست شده از شیر گوسفند استفاده می کنیم.
گوسفندان زمانی حیواناتی وحشی بودند ، اما هزاران سال پیش توسط انسان به دلیل داشتن پشم ، گوشت ، اهلی شدند. امروزه ، هنوز هم انواع مختلفی از گوسفندهای وحشی وجود دارد ، اما بیشتر آنها کشاورزی می شوند.
گوسفند نر
فرماندار بیان کرد؛
روستائیان خاش با شرایط بحرانی بی آبی مواجه شده‌اند/آبرسانی به 80 روستا با تانکر



فرماندار خاش گفت: در فصل گرمای تابستان و تداوم خشکسالی ها، روستائیان این شهرستان با شرایط دشوار و بحرانی بی آبی و کم آبی مواجه شده اند . 
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، صاحب گل صالحی در بازدید مشترک خود به همراه نماینده مردم خاش در مجلس و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی از روستاهای اسماعیل آباد، اکبرآباد، ناصرآباد، افتخارآباد، ن
به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری،  زاهد شفیعی با اشاره به موضوع پایش کیفی و اولویت‌بندی راهبرد‌های دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: «اهمیت نقش آموزش در صنعت گردشگری و نیز بررسی وضعیت موجود متناسب با چشم انداز پیش رو، زمینه تغییر و اولویت‌بندی راهبردهای این حوزه را سبب شده است.» 
او با بیان اینکه  پایش کیفی و طراحی شاخص‌ها یکی از اولویت‌های مذکور به شمار می‌آید؛ افزود: «ایجاد نظام نظا
ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، در سه ماهه پایانی سال جاری ۳۴ هزارو ۲۶۰ دستگاه خودروی دوگانه سوز تولید و روانه بازار می‌کند.
به گزارش اقتصادآنلاین، فرشاد مقیمی در این باره گفت:‌ ایران‌خودرو قادر است متناسب با سیاست‌های دولت و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین ناوگان حمل نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه کند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در زمستان امسال، تعداد تولید روزانه ا
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
این روزها با پیشرفت صنعت مسافربری هوایی بسیاری از زمینه‌های مختلف هم گسترش پیدا کرده‌اند که نمونه‌ای از آن شرکت‌های هواپیماسازی هستند. از گذشته تا به اکنون سفر با هواپیما و تهیه بلیط هواپیما جزء یکی از راحت‌ترین اقدامات برای داشتن سفری لذت‌بخش بوده است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید، هواپیمایی که بر آن سوار می‌شوید و سفری طولانی را طی می‌کنید چه خصوصیاتی دارد یا مدل آن چیست و ساخت چه شرکتی است؟ این روزها رقابت تنگاتنگی
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است
امروزه پیدا کردن سایت انگلیسی  رسانه
های  کشورونزوئلا بسیار مشکل شده است وهرچه
است سایت های متعلق به امریکا ویا ونزوئلادرامریکا است مردم ونزوئلا یکی ازباتمدن
ترین کشورهای امریکای لاتین هستند که نشان ان این است که به سمت کمونیست نرفتند-
ولی بعلت قلت جمعیت به خودکفائی روی نیاورده بودند که امرزئه با وضع بسیار دشواری
روبرو هستند وتنها مرفعین بیدرد طرفدار امریکا است- درمحل سوق الجیشی بسیارمهمی هم
قرارد
مدل ریاضی PVRP
تابع هدف مدل برابر با مجموع دوهزینه ناوگان وکل مسافت طی شده به وسیله آن است. جزء اول نشان می‌دهد که اگر خودرو v مورد استفاده قرار گیرد. آنگاه هزینه  به سیستم تحمیل خواهد شد. جزء دوم مبین هزینه کل مسافت طی شده به وسیله ناوگان است. پارامتر ، جزء دوم هدف را به هزینه تبدیل می‌کند تا دیمانسیون جزء اول ودوم یکسان باشد. محدودیت (2-9) و (2-10)تضمین می‌کنند که هر خودروکه از مرکز گسیل شده مجددا بدان برگردد. محدودیت(2-11)و(2-12) تضمین می‌کند که به ه
 مشتری ثابت شعار ماست
کافیست یک بار امتحان کنید مشتری دائمی ما شوید ومارا بهتمام دوستان،آشنایان خودمعرفی کنید مجهزترین ناوگان حمل ونقل به نقاط مختلف جابجایی تمامی بارها اثاث خانگیجهیزیه عروس , بارهای ادارئی ,صنعتیآماده خدمت رسانی به تمامی نقاط اهوازکیانپارس ,کیان آباد, سپیدار ,کوروش , پادادفرهنگیان , فرهنگ شهر , پردیس , باهنر ,,,,,,,,,به همراه انواع ماشینهای مخصوص حمل کلیه بارها ماشینهای ایسوزو 7متری مسقف چادری اتاق مانندماشین روباز 6متری
خطابیه به  سنایروسیه و مردم ایران 
بنام مسیح
بنام پدر، فرزند و روح القدس
بنام مریم عذرا
ما بعنوان یک فرزند کوچک مردم ایران در صورت تدارکات امپریالیسم و سرمایه‌داری جنایتکار غرب (اروپا، امریکا، ژاپن، اقیانوسیه) و کشورهای دست‌نشانده‌شان در امریکای لاتین برای جنگ سبک لیبی در ونزوئلا می‌طلبیم هر هواپیمای جنگی یا غیرجنگی که بدون اجازه دولت ونزوئلا وارد فضای هوایی آن کشور شود نظیر بمباران  سه هزار هواپیمای جنگی در جریان بمباران فضای ممنو
در این مقاله سعی داریم درباره ویژگی های یک اپلیکیشن باربری آنلاین صحبت کنیم. اپلیکیشن های باربری آنلاین برای ایجاد ارتباط میان صاحبان بار با راننده های کامیون است. با استفاده از این نرم افزارها ، می توانید بار خود را از طریق اپلیکیشن یا وب سایت ثبت کنید و بعد از مشاهده قیمت و تایید آن، بار خود را به بهترین راننده بسپارید. این اپلیکیشن ها قیمت حمل بار را بر اساس الگوریتم های Machine Learning و هوش مصنوعی محاسبه می‌کنند و با این روش سعی دارد قیمت ها ر
 
یکی از مهمترین عوامل راحتی وسایل نقلیه ، جداسازی سر و صدا است. با وجود 407 جدید ، این امر به دلیل داشتن دیوار بیرونی با کیفیت بسیار قابل توجه است. با توجه به آیرودینامیک استثنایی ، طراحی منحصر به فرد موتور و این واقعیت که در هنگام شروع و جدا کردن سایر صداها صدای زیادی ایجاد نمی کند ، مسافران می توانند به راحتی صدای یکدیگر را بشنوند.
"چراغ جلو 407"
زیبایی خودرو به وجود تمام قسمت های آن است که چراغ جلو  407 یکی از آن قسمت ها است که اگر نباشد از زیبایی
کامل ترین و
حرفه ای ترین سیستم ردیابی و مدیرت ناوگان ایران (شرکت ایده آل - برتر در ایران)
نهایت کیفیت
تمام محصولات
دارای 24 ماه گارانتی تعویض معتبر شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت ایده آل
رهیابان عصر نو شماره ثبت 56445 می باشد.دارای نمایندگی
فروش و نصب سراسر ایران
چرا ردیاب شرکت
ایده آل را انتخاب کنید؟
1-دستگاه دارای
استاندارد کنترل کیفیت ایران و CE اروپا و FCC آمریکا و سازمان تنظیم مقررات
رادیویی ایران از نظر کیفیت و اصالت محصول
2-سرور مرکزی
تما
داخل کنفرانس علنی امروز (سه شنبه بیستم اسفندماه ۱۳۹۸) شورای ایالت تهران نوبت به مطالعه لایحه دو فوریتی مربوط به اضافه نرخ ۱۱ درصدی کرایه تاکسی ها رسید.علیرضا قنادان درخصوص تکثیر نرخ اجاره تاکسی ها گفت:درون مصوبه عرفی مربوط به سال قبل آمده بود که تاکسیرانی اذن افزایش قیمت کرایه را ندارد در شرایطی که نرخ پایه حامل های مرزی اضافه نیابد. بعد از گران شدن قیمت بنزین و سهمیه بندی، ما تکثیر ارزش دربست تاکسی نداشتیم؛ زیرا اعتقادمان این وجود که سهم
سفر به آنتالیا به صورت زمینی 
 
شما می توانید سفر هیجان انگیزی به آنتالیا با تور زمینی آنتالیا ویژه نوروز 99 داشته باشید این تور از تهران از تاریخ 29 اسفند و2و3و4و5 فروردین آغاز می شود.
 
آنتالیا بعنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد خارجی ایرانی ها در فصل بهار و تابستان، متقاضیان زیادی برای سفر دارد. همواره سفر به آنتالیا به صورت هوایی برای مسافران عزیز تصور شده ولی تور زمینی آنتالیا بعلت قیمت مناسبتر و تجربه سفر گروهی شاد، می تواند سفری متفاوت
ردیاب صنعتی کم مصرف با کارکرد بیش از سه سال بدون نیاز به شارژ
حدوداً دو ساله پیش بود که یکی از مشتریان رادشید که یک ناوگان عظیم واگن‌های باری داشت برای مدیریت این ناوگان از “رادشید” درخواست کمک کرد.
 
درخواست برای ساخت ردیاب صنعتی کم مصرف کاملاً واضح و از نظر فنی در نگاه اول  سخت و پیچیده بود.
با توجه به عدم هر گونه سیم‌کشی و وجود برق برای این واگن‌ها هیچ گونه منبع انرژی بیرونی نمی‌توانست به دستگاه وصل شود.
کارکرد واگن ها در شرایط بد آب و ه

۰۴آبان

اتوبوس کلمه ای آشنا به خاطرات هر ایرانی است. تاریخچه ورود اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بر میگردد به قبل انقلاب مشروطه، اولین اتوبوس در ایران توسط تاجری بلژیکی وارد ایران و در شهر رشت به کار گرفته شد. اما با گذشت زمان و عدم داشتن صرفه اقتصادی، فرهنگی و… از کار گرفته و به یک تاجر ایرانی به نام معین التجار فروخته شد. او اتوبوس را بعد از انقلاب مشروطه به تهران آورده و با کرایه سه شاهی شروع به کار میکند که بعد اندی متوجه نیاز شدید ات
در گذشته، زمانی که تکنولوژی پیشرفته امروزی وجود نداشت، مردم و بخصوص اشخاصی مانند سیاحان، جهانگردان و … گاهی اوقات در یک گستره جغرافیایی و بخصوص شهرها و کشورهای بیگانه، از مکان دقیق خود با خبر نبودند و حتی گاهی نیز در بیابان‌ها ودریاها مسیر خود را گم می‌کردند. از سوی دیگر در دنیای قدیم، استفاده از ستارگان، قطب نما و سایر عوامل طبیعی تا اندازه‌ای راهگشای بشر بوده، ضمن اینکه همه این موارد، بطور کلی انسان عصر گذشته را مورد هدایت و راهنمایی
محمد علیخانی مهتر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای ده تهران داخل تشریح جزئیات شیوه نامه کاربرد از ناوگان محموله و نقل عمومی (مترو) که بوسیله پذیرش کمیسیون عمران و محموله و نقل شورای دهات تهران رسید و از لفظ زوجیت شورای شهر تهران علت تصویب بازپسین به ستاد مقابله با کرونای قصبه تهران ارسال شده است، گفت: یکی از جا هایی که به شدت امکان آلودگی و شیوع ویروس کرونا وجود دارد محیط مترو است و بوسیله همین منظور قانون روزنامه استعمال از مترو به شرح مافوق
ردیاب صنعتی کم مصرف با کارکرد بیش از سه سال بدون نیاز به شارژ

حدوداً دو ساله پیش بود که یکی از مشتریان رادشید که یک ناوگان عظیم واگن‌های باری داشت برای مدیریت این ناوگان از “رادشید” درخواست کمک کرد.
 
درخواست برای ساخت ردیاب صنعتی کم مصرف کاملاً واضح و از نظر فنی در نگاه اول  سخت و پیچیده بود.
با توجه به عدم هر گونه سیم‌کشی و وجود برق برای این واگن‌ها هیچ گونه منبع انرژی بیرونی نمی‌توانست به دستگاه وصل شود.
کارکرد واگن ها در شرایط بد آب و ه
شهردار شاهین‌شهر گفت: بحران آب و اقلیم خشک یکی از مشکلات و چالش ھای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از
اصفهان، حمید عشقی روز گذشته در جلسه بررسی مسائل و نیازهای مهم زیر بنایی
شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران
کل دفاتر فنی  و روستایی استانداری، بخشداران و شهردار
مقاله های مرتبط:تایرهای رنگی و سخنگوی پیرلیهمه چیز درباره لاستیک خودروعصر اینترنت اشیاء به سرعت در حال گشادگی است و با ظهور سلسله پنجم ارتباطات سیار سلولی و پیشرفت روزافزون این فناوری، کمتر کمینه در حال دامنه نهادن به دوره ای هستیم که داخل آن افزار آشپزخانه می توانند با یکدیگر تماس برقرار کنند، با ضربان ساز (پیس میکر) تبادل اطلاعات کنند و گمانه زنی های به ظاهر نادیده فعلی را بوسیله جوهر تبدیل کنند.پیرلی (Pirelli) با آگاهی از ظرفیت های مستور در
تکنولوژی Geofencing
در این پست قصد داریم به تعریف کامل تکنولوژی Geofencing و یا همان Geo-fence بپردازیم. یک Geo-fence یک محیط مجازی برای یک منطقه جغرافیایی در دنیای واقعی می باشد. یک Geo-fence می تواند به صورت دینامیک تولید شود و همینطور در شعاع یک نقطه قرار دارد یا مجموعه ای از بازتعریفهای مرزبندی ها می باشد.
استفاده از یک Geo-fence را Geo-fencing می نامند و موارد استفاده آن در آگاهی از موقعیت مکانی کاربر و ورود و خروج آن به حصار جغرافیایی تعریف شده می باشد که می تواند به کا
دانلود طرح توجیهی آموزشـگاه راننـدگی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: wordتعداد صفحات: 14حجم فایل: 24قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:عنوان فایل:آموزشـگاه راننـدگی تعداد صفحات: 14فرمت:wordخلاصه طرح:موضوع طرح : آموزشگاه رانندگی ظرفیت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبیل آموزشی )محل اجرای طرح :  قابل اجرا در مناطق شهری سراسر کشورسرمایه گذاری کـل: 920.5 میلیون ریالسهم آورده متقاضی: 10.5 میلیون ریالسهم تسهیلات: 820 میلیون ریالدوره بازگشـت سرمایه
CMMS یک نرم افزار رایانه ای است که برای ساده سازی مدیریت نگهداری طراحی شده است. CMMS مخفف System Management Maintenance System یا نرم افزار است و گاهی به عنوان نرم افزار Enterprise Asset Management (EAM) نیز گفته می شود. برای درک بهتر CMMS چیست ، ما این اصطلاح را در هر مؤلفه جداگانه تقسیم می کنیم.
 
رایانه ای
رایانه ای به این واقعیت اشاره دارد که با CMMS ، اطلاعات نگهداری شما در رایانه ذخیره می شود.
امروز به سختی یک مفهوم تعجب آور است. اما قبل از دهه 1980 ، داده های نگهداری به طور کلی با ی
کمک به آب: تاریخچه مختصری در مورد کشتی های پزشکیدر تاریخ 30 مارس 2020 ، کشتی پزشکی Comfort به بندر نیویورک بخارپز شد و در 27 مارس 2020 ، کشتی پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده Mercy به ترمینال کشتی کروز بندر لس آنجلس سوار شد تا در پاندمی کروناویروس کمک کند.
کشتی های پزشکی یا بیمارستانی توسط نیروی دریایی جهان اداره می شوند تا در مناطق جنگی مورد استفاده قرار گیرند و در مواقع سخت برای فاجعه یا کمک های بشردوستانه فراهم شود.
ارتباط: 19 مردم غیرقانونی برای متوقف
آمیتیست اِمِلیا کِلی (به انگلیسی: Amethyst Amelia Kelly) (زاده ۷ ژوئن ۱۹۹۰) که به‌طور حرفه‌ای با نام ایگی آزِیلیا (به انگلیسی: Iggy Azalea) شناخته می‌شود خوانندهٔ و رپر استرالیایی است. از ترانه‌های معروف وی «خواستنی» (با چارلی اکس‌سی‌اکس) و «مشکل» (با آریانا گرانده)، «بیوه سیاه»، «باسن» (با جنیفر لوپز)، «دختران جذاب» (با بریتنی اسپیرز) است. از دیگر آهنگ‌های او می‌توان از «زندگی ات را عوض کن» نام برد. او با خواننده‌هایی همچون بریتنی اسپیرز، جنیفر لوپز، آ
معاینه فنی خودرو درایران از سالهایی دور و از زمانی که چهرۀ شهرهای بزرگ از دود و آلودگی سیاه و کبود شده بود، به صحنه آمد.اما مشکلاتی در معاینه فنی خودرو وجود دارد،که دقیق و به‎روز نبودن تجهیزات معاینه فنی ازجملۀ آنهاست.
تهران شهری با چندین میلیون خودرو، که همه روزه شاهد دود و ترافیک و آلودگی های صوتی و بیولوژیک است .مسئولان این شهر در ایام مختلف سال با توجه به رشد شاخص آلودگی در مراکز پایش کیفیت هوای تهران و نمایش آن در تابلوهای هشدار شهری،
افزایش آمار ورود مسافران نوروزی به کیش
 
از 25 اسفند 97 تا 3 فروردین امسال، مجموعا 420 پرواز از شهرهای مختلف به مقصد تور کیش صورت گرفته و طبق آمارهای اعلام شده، به این وسیله 60 هزار و 462 نفر از مسیرهای داخلی و خارجی وارد جزیره کیش شده اند، همچنین، به این جزیره حدود 35 هزار و 871 گردشگر توسط 73 شناور سفر کرده اند.
در همین ایام مسافران نوروزی با 6 هزار و 530 خودرو با استفاده از 187 لندینگ کرافت از طریق بنادر مجاور به کیش منتقل شدند.
مسوولان امور گردشگری جزیر
 
10نکته مفید هنگام سفارش یک ماشین کرایه ای
اگر تصمیم به اجاره اتومبیل از Top Rent A Car گرفتید ، در اینجا چند نکته برای 10 مورد ضروری که باید قبل و هنگام اجاره خود در نظر بگیرید ، آورده شده است.1. در اسرع وقت سفارش دهیداین بسیار مهم است ، به خصوص اگر دوره اجاره در طی یک دوره بزرگ تابستانی باشد. سعی کنید حداقل 1-2 هفته قبل سفارش دهید تا از ناامیدی از دسترسی محدود خودداری کنید. ما همچنین برای "پرندگان اولیه" تخفیف و تبلیغات منظم داریم!2. با توجه به نیاز خود
مکان نیوز - ایرنا- رییس سازمان نقشه‌برداری کشور در نشستی با اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شواری اسلامی گفت: تامین اطلاعات مکانی به‌روز موجب اعمال حاکمیت بهتر دولت می‌شود.
به گزارش سازمان نقشه‌برداری کشور، مسعود شفیعی در این جلسه اظهار داشت: با به کارگیری ناوگان عکسبرداری هوایی و کشتی مجهز آبنگاری، تهیه نقشه‌های ملی از سراسر کشور و بستر آب‌ها، زمینه اعمال حاکمیت بهتر بر سرزمین با شناخت عوارض مختلف آن، ممکن می‌شود. در این باره
PUREFLOW
 
شرکت Pureflow بیش از 30 سالاست
که  ،در حال یکپارچگی و تعالی است. مأ موریت
Pureflow این
است که برای ارائه راه حل های کلاسیک بی نظیر برای پاسخگویی به تمام جنبه های نیازهای
خلوص مشتریان ما، سودآور برای امنیت و رفاه کارکنان آمادگی داشته باشد.
 
محصولات نماینده PUREFLOW 
 
پالپ و کاغذ
تجیزات مربوط به قدرت
تجیزات مربوط به نیمه هادی
تجیزات مربوط به غذا و نوشیدنی
تجیزات مربوط  به صنعت
 
معرفی محصول
                                                   
بهترین روش حمل و نقل کالا
گفتیم که گروه صنعتی مبین کانتین به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های صنعتی و فعال در زمینه ساخت کانتینر ،خرید کانتین و بسیاری دیگر با شما همراه خواهد بود.اما در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که روش های حمل و نقل کالا در ایران به چه صورتی است و برای این جابجایی های مهم چه شیوه هایی وجود دارد.برای  کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
حمل و نقل جاده ای:
یکی از قدیمی ترین راه های حم
GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد؟به دلیل افزایش بی‌سابقه‌ی سرقت خودرو، نیاز به استفاده از ردیاب GPS خودرو بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. با نصب ردیاب خودرو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، می‌توان سریعاً آن را به وسیله‌ی اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه ردیابی کرد. حال سوال اینجاست که آیا در زمان تهیه‌ی ردیاب خودرو، ارزان قیمت بودن آن باید مد نظر باشد و یا کیفیت و کارائی‌اش؟ دلیل اهمیت این پرسش وقتی مشخص می‌شود که در زمان وقوع سرقت و ی
GPS خودرو چه ویژگی هایی دارد؟به دلیل افزایش بی‌سابقه‌ی سرقت خودرو، نیاز به استفاده از ردیاب GPS خودرو بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. با نصب ردیاب خودرو اتاکو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، می‌توان سریعاً آن را به وسیله‌ی اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه ردیابی کرد. حال سوال اینجاست که آیا در زمان تهیه‌ی ردیاب خودرو، ارزان قیمت بودن آن باید مد نظر باشد و یا کیفیت و کارائی‌اش؟ دلیل اهمیت این پرسش وقتی مشخص می‌شود که در زمان وقوع س
ایستگاه راه اهن کرج یکی از قدیمی ترین ایستگاه های قطار در ایران است که بیش از 90 سال قدمت دارد. این ایستگاه در محدوده شهرک ذوب آهن کرج بنا شده است و مجهز به غرفه تنقلات، رستوران و پارکینگ می باشد.
رزرو بلیط قطار کرج در بوکینگ پرشیا
برای رزرو بلیط قطار کرج از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود
اختراع هواپیما تحول عظیمی را در حمل و نقل ایجاد کرد و دسترسی به مقاصد دور به راحتی و در کم ترین زمان فراهم شد. با رشد روزافزون صنعت هوانوردی، استفاده از هواپیما به عنوان راهی ایمن و سریع، در اولویت بسیاری از افراد قرار دارد. با این حال سوانح هوایی هنوز هم کم و بیش اتفاق می افتد و تلفات بسیاری را برجای می گذارد. بعد از هر سانحه ی هوایی تیم هایی در جهت پیگیری عوامل سقوط هواپیما ، تشکیل می شوند و فرضیه های بسیاری نیز مطرح می شود.در این مطلب از سفرم
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
ردیاب خودرو یک وسیله‌ی سخت‌افزاری است که در داخل انواع اتومبیل تعبیه شده و از طریق سیم کارتی که در آن جای‌گذاری شده است، موقعیت جغرافیایی خودرو از جمله طول و عرض جغرافیایی آن را به تلفن‌ همراه صاحب خودرو ارسال می‌کند. در واقع از مزایای ردیاب خودرو می توان به دو ویژگی اصلی در ردیاب‌ها اشاره کرد. اولین ویژگی تکنولوژی بهترین جی پی اس در خودرو است که کار اصلی آن به دست آوردن موقعیت جغرافیایی خودرو می‌باشد. دو
تسلیح پهپادهای ابابیل ارتش و استقرار آنها در جنوب کشور را می‌توان آرایش رزمی جدیدی از پرنده‌های بدون سرنشین ایران در سواحل خلیج فارس برشمرد.
 در جریان بازدید سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر، نمونه‌ای از پهپادهای ارتقاء یافته نیروی هوایی ارتش به نمایش درآمده که حاکی از تسلیح و عملیاتی شدن نمونه رزمی پهپادهای ابابیل-۳ در نیروی هوایی ارتش و در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر بود.پهپاد ابابیل-۳
راه آهن شمال یکی از شعبه های اصلی راه آهن سراسری ایران است که در سال ۱۳۰۸ در دوران رضا شاه پهلوی افتتاح شد. این راه آهن دارای ۲۷ ایستگاه می باشد که از ایستگاه گرمسار در استان سمنان آغاز و با عبور از کوههای البرز به ایستگاه گرگان در استان گلستان ختم میشود. گفتنی است ارتفاع این خط ریلی در ایستگاه گرگان که در محدوده میدان هوایی این شهر قراردارد، ۷۶ متر از سطح دریا میباشد.
رزرو بلیط قطار گرگان در بوکینگ پرشیا
برای رزرو بلیط قطار گرگان از هر یک ا
فرهنگ مردم عمان
 
کشور سلطان نشین عمان، در جنوب غربی آسیا قرار دارد.
در سفر به عمان بهتر است قبل از شروع گشت و گذارتان، کمی درمورد فرهنگ ویژه و آداب و رسوم جالب مردم آن اطلاعات به دست بیاورید تا درک بعضی از رفتارهای آن‌ها برایتان آسان‌تر شود.زبان رسمی کشور عمان، عربی است؛ اما زبان‌های مختلف دیگری از جمله بلوچی و هندی نیز در کشور رواج دارد. با توجه به ارتباط تاریخی بین دو کشور عمان و «زنگبار» (Zanzibar)، بعضی از مردم به زبان «سواحلی» (Swahili) هم صحبت
ده سال از انتخابات سال 1388 و
رویدادهای تاریخی پس از آن می‌گذرد. کسانی آن را جنبش سبز خواندند و کسانی با نام
فتنه از آن یاد کردند. هر آنچه بود اما یک نکته مسلم است: آن رویداد نقطه عطفی در
نقش آفرینی طبقه متوسط شهری در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران بود. طبقه متوسط
مدرن با تحمل شکست، کم کم از فاعلیت خود ناامید شد. اگر هم امیدی در دل داشت، در
یکی دو انتخابات بعدی از دست داد. نظام گویی این طبقه را شکست داد. به آنها ثابت
کرد قادر نیستند یک نقش آفرین م
 
برای اولین سال وبلاگ سئو سایت  خود به هیچ وجه به کلمات کلیدی فکر نکنید. فقط کافی است روی انتشار مطالب مربوط به فک و به دست آوردن تعداد لینک های بیشتر تمرکز کنید. سپس ، هنگامی که وبلاگ شما اختیاراتی داشته باشد ، به عقب برگردید و کلمات کلیدی را در محبوب ترین پست های خود ببخشید بدون اینکه حتی کوچکترین بیت غیر طبیعی به نظر برسد.
بله ، شما ممکن است برخی از فرصت ها را از دست دهید ، اما شانس شما برای ساختن یک سایت معتبر بسیار ، بسیار بیشتر است. به من ا
تین نیوز - عباس قربانعلی‌بیک :
به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه (مترو) در 13 آبان ماه امسال «علی امام» مدیرعامل این شرکت، با اعلام خبر ترخیص 15 درصد باقی مانده از قطعات 70 واگن متروی تهران از گمرک بندر شهید رجایی، گفت: به منظور تجهیز ناوگان خطوط مترو در پایتخت، تعداد 70 واگن خریداری شده بود که ترخیص این محموله از گمرک، به دلیل انجام روند پرداخت هزینه‌ های گمرکی و نیز ارزش افزوده با تاخیر مواجه شد.
وی ادامه داد: خوش
امروز قصد داریم شما عزیزان را با جزئیات فیلم سینمایی چشم و گوش بسته بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید :
دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته را فرزاد مؤتمن کارگردانی نموده و فیلمنامه این فیلم کمدی به قلم هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است موسیقی فیلم چشم و گوش بسته را بابک میرزاخانی و همچنین محمدرضا سکوت فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته است از عماد خدابخش می‌توان به عنوان تدوین کننده این فیلم ن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها