نتایج جستجو برای عبارت :

استیصال عربستان در جنگ یمن: وقتی آمریکا با طالبان مذاکره می‌کند، چرا عربستان با حوثی‌ها مذاکره نکند

عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟ مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است/ میگویند مذاکره کنیم درباره عمق راهبردیتان در منطقه یا اینکه چرا موشکی با فلان برد میسازید.معلوم است که هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره نقاط قوت خود معامله نمیکند/ اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند/ البته هیچکس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست.
برای اینکه یک مذاکره بر مبانی اصولی و صحیح جلو برود باید چه اصولی رعایت بشه؟ خیلی وقتها نفراتی را می بینیم که در حال بحث هستند ولی اصلا حرف همدیگر را متوجه نمی شوند و وقتی از بیرون به آنها نگاه می کنیم گویی دو جزیره مختلف و با دو زبان متفاوت در حال مذاکره هستند. 
 
به نظرم وقتی افرادی می خواهند شروع به مذاکره کنند باید یک سری موارد را ابتدا توافق کنند. زیرا بدون هیچگونه بستر یکسان نمی توان با هم مذاکره کرد.
 
1- توافق بر یکسری اصول اولیه
2- هدف از
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
چه تفاوتی است میان امارات و عربستان؟
چرا اگر کسی به عربستان میرود پول به اعراب میدهد و اگر کسی به امارات برود پول به اعراب نداده است؟
چرا اکثر افرادی که با حج مخالف هستند به بهانه رونق عربستان به امارات می روند در آنجا سرمایه گذاری میکنند
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
روش های مذاکره موفق ما در این سلسله مقالات سعی داریم شما را به سوی مذاکره با استایل سوق دهیم سوالات  شما مثل همیشه بسیار انگیزه ساز و با محبت بود و ما را در ادامه راه بسیار دلگرم نمود. سالها است بعنوان مشاور،مدرس ونویسنده مذاکره و زبان بدن تجربیات خود را به همراه تحقیقات جهانی 
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)  گزارش داد که سلطان عربستان در دیدار با جینا هاسپل، مهتر سیا در خصوص تحولات منطقه و جهان و موضوع های مشترک گفت وگو کردند. بر اساس این گزارش، در این دیدار وزرای خارجه و ناحیه عربستان سعودی نیز حضرت داشتند. جزئیات بیشتری از این ملاقات منتشر نشده است. این بازدید در حالی اجرا شد که مقام های قضایی آمریکا، شانس عربستان را متهم کردند که با استخدام دو کارمند توئیتر تکاپو کرد
مذاکره تجاری یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه های اصول و فنون مذاکره است و برای موفقیت در مذاکره تجاری باید به مجموعه گسترده و متنوعی از دانش‌ها و مهارتها مجهز باشیم.
ارتباط بسیار گسترده تر از کلام است.
ارتباطات غیر کلامی...
کلمات تنها 7% پیام را می رسانند.
تن صدا 38%
حرکات صورت و بدن 55%

ادامه مطلب
در دیدار اساتید: آمریکاییها «فشار» برایشان راهبرد است؛ یک تاکتیک هم دارند به اسم مذاکره/ فشار می آورند تا طرف خسته شود و بعد میگویند حالا مذاکره کنیم. این مذاکره مکمل فشار است و برای آن است که محصول فشارها نقد شود/ راه مقابله هم این است که طرف مقابلشان، از ابزار فشار خود استفاده کند تا فشار را کم کند. اما اگر فریب دعوت به مذاکره را بخورد و بگوید پس احتیاجی به استفاده از اهرمهای فشار من نیست، آنوقت لغزیده و رفته و این یعنی باخت قطعی.
نتیجه مذاکره با آمریکا: نتانیاهو اعلام کرده در صورت پیروزی در انتخابات کرانه باختری را به رژیم صهیونیستی ملحق خواهد کرد، و ترامپ هم از این جنایت حمایت کرده است. نتیجه ده ها سال  مذاکره آخر برای فلسطین شد هیچ، کلمه هیچ برای ما هم آشناست یعنی نتیجه مذاکره با غرب در برجام.! و آیا هیچ عاقلی به این مذاکرات خوشبین خواهد بود و دل خواهد بست.
هر چند مقاومت بدون هزینه نیست اما تجربه گذشته و امروز نشان می دهد .سازش با دشمنان علاوه بر ذلت و حقارت غیر قابل
به نام خدای مهدی عج


آیا آتش زدن سفارت عربستان طبیعی است؟واقعیت ماجرا این است عربستان به دستور امریکا در تلاش است مانع حضور حجاج ایرانی در عربستان شود ؛ حال با تعرض به جوانان ایران ؛ گاه با حوادث مشکوک مانند سقوط جرثقل در کنار کعبه و گاه مانند حادثه مناو امروز هم به عمد شیخ نمر را اعدام کردند و در ایران هم با انفعال دولت و تهییج مردم  و با تخریب سفارت عربستان به نظر میرسد کار حضور حجاج ایرانی در مراسم حج آینده به طور کلی یک سره شده و لغو خواهد
این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده میگفتم اما آنها اینقدر گستاخ شده اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می آورند/ مقصود اینها از مذاکره این است که یک چیزی بگویند، شما آن را قبول کنید. خیلی خب، بروند با آن کسانی که به عنوان گاو شیرده آنها عمل میکنند، همینطور مذاکره کنند. اما جمهوری اسلامی، جمهوری مؤمنین است، جمهوری مسلمین لله است، جمهوری عزت است.
#سم_مضاعف  #فوری
چرا مذاکره نخواهیم کرد؟
پاسخ رهبر انقلاب(در _ سه شنبه)98/2/24
بعضی در داخل میگویند مذاکره چه عیبی دارد؟
مذاکره سم است، تا وقتی آمریکا این است که الان هست و مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است.
مذاکره یعنی معامله و دادو ستد اما آنچه در نظر آمریکاست، نقاط قوت ماست.
میگویند مذاکره کنیم درباره‌ی سلاح دفاعی شما که چرا موشکی با فلان برد میسازید؛ این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید!
خب مع
پاورپوینت فنون مذاکره فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 49حجم فایل: 794 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان 
توضیحات:پاورپوینت فنون مذاکره در 49 اسلاید.بخشی از متن فایل:اکثر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آن ها در هنر و فن مذاکره است.فهرست مطالب:مقدمهمذا
 
«ملک سلمان»، پادشاه عربستان سعودی در فرمانی وزیر اقتصاد این کشور را از سمتش برکنار کرد. 
طبق گزارش العربیه در بامداد جمعه، ملک سلمان «محمد بن مزید التویجری» را از سمت وزارت اقتصاد و برنامه‌ریزی برکنار کرده است. 
ملک سلمان در این حکم از «محمد الجدعان»، وزیر دارایی عربستان سعودی خواسته وظایف وزیر اقتصاد را انجام دهد.  
دلیل این برکناری هنوز مشخص نشده است. 
آمریکاییها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره برای این است که محصول فشارها چیده بشود. فشار
بیاورند، طرف  که خسته شد، میگویند مذاکره کنیم؛ پشت میز مذاکره، همان
چیزی را که زمینه‌اش را با فشار فراهم کردند نقد میکنند؛ مذاکره‌ی با
آمریکا این است. راهبرد او مذاکره نیست؛ راهبرد او فشار است، و مذاکره یک
ذیلی است در مقابل فشار.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
 
 
محسن جلال پور
 
چرا محیط کسب وکار در عربستان بهتر از ایران شده و چرا ما عین خیالمان نیست؟
در تازه ترین گزارش سهولت راه اندازی کسب وکار در اقتصادهای جهان، رتبه ایران یک پله بهتر شده اما عربستان سعودی بالاترین نمره را در بهبود رتبه به دست آورده است.جز عربستان، رتبه کشورهای اردن، توگو، بحرین، تاجیکستان، پاکستان، کویت، چین، هند و نیجریه بیشترین میزان بهبود را داشته‌اند. 
 
ادامه مطلب
توان موشکی عربستان


 
عربستان توان هوایی بالای از جمله در بخش تهاجمی دارد . این کشور تعداد زیادی جنگنده تورنادو اف15  استراک ایگل نسخه تهاجمی  اف15 ایگل را دارد که اکثر انها شعاع رزمی حدود 1000 کیلومتر دارند . چند سالی است عربستان دست به دریافت موشک های کروز با برد 500 کیلومتر نیز برای این جنگنده ها زده است که دقت بالای دارند و میتوانند برای کشورهای همسایه عربستان خطر جدی باشند. عربستان هرگز به دنبال موشک زمین به زمین دست کم به شکل گستر
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.
ظاهرا کوتاه آمده اند و قرار است نفسی بکشیم ما مردم
مهارت مذاکره تجاری
در شروع دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره خود در حوزه مهارت مذاکره تجاری، از دانشجویان میپرسیم : چه مواردی موجب نگرانی شما در زمان مذاکره میشود ؟ اغلب آنان به این نکات اشاره دارند :
میترسم که بهترین نتیجه ممکن را به دست نیاورم.
در بسیار موارد نمیدانم که دقیقا در طی مذاکره باید به چه چیزی برسم و چه طوری باید برسم ؟
احساس میکنم که در طی مذاکره گم میشم و تو جزئیاتش غرق شدم. تا جایی که حتی یادم میره که واقعا دنبال چی بودم ؟

در اد
بسم الله
امام خامنه ای:
اینها مذاکره هم که میکنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر میشوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمیکنند؛ لباس عوض میکنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان میدهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمیتوانند کسانی باشند که انسان به اینها اط
محمد بن سلمان در زمانی که جانشین ولیعهد بود مسئولیت اجرای «چشم انداز 2030» را به عهده داشت. قیمت ریال عربستان چشم انداز اقتصادی 2030 عربستان سعودی توسط دولت عربستان سعودی تهیه و اعلام شده است. مهمترین هدف چشم انداز 2030 سعودی کاهش وابستگی این کشور به درامد نفتی و تنوع بخشی درآمدهای این کشور است در این مقاله قرار است به قیمت ریال عربستان در بازارهای افتصادنیوز و همچنین جدول و نمودار آخرین نرخ ریال عربستان بپردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطل
منتشر شده در: خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)

رسانه ها از تصمیم ترامپ برای اعزام 500 نیروی نظامی به عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم دارد حدود 500 نفر از نظامیان آمریکایی را به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان واقع در شرق ریاض، پایتخت عربستان اعزام کند.
بر این اساس شماری از نظامیان آمریکایی هم اکنون به منظور فراهم سازی شرایط برای استقرار سامانه پاتریوت و بهبود شرایط این پایگاه هوایی در عربستان حضور
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۸/ 2020 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei
* آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمیکند. بله، تقسیم وظایف میکنند؛ یکی لبخند میزند، یکی مصوّبه علیه جمهوری اسلامی تهیّه میکند و دنبال میکند؛ این به‌نحوی تقسیم وظایف است. دنبال چیزی به نام مذاکره‌ی با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواستها است.
منتشر شده در: خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)

رسانه ها از تصمیم ترامپ برای اعزام 500 نیروی نظامی به عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصمیم دارد حدود 500 نفر از نظامیان آمریکایی را به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان واقع در شرق ریاض، پایتخت عربستان اعزام کند.
بر این اساس شماری از نظامیان آمریکایی هم اکنون به منظور فراهم سازی شرایط برای استقرار سامانه پاتریوت و بهبود شرایط این پایگاه هوایی در عربستان حضور
آدم میبیند و می‌شنود که ترامپ که میگوید مذاکره، در داخل هم بعضی‌ها میگویند «حالا مثلاً مذاکره
چه عیبی دارد؟»
مذاکره سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به
تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده؛ امام این جوری تعبیر کردند- مذاکره‌ی ما و
آمریکا سَم است، و با این دولت کنونی [آمریکا]، یک سَمّ مضاعف است.

 مذاکره یعنی معامله؛ یعنی یک چیزی بدهی، یک چیزی بگیری. آنچه در این
معامله مورد نظر او است، درست نقاط قوّت جمهوری اسلامی است؛ مذاکره را روی
عنوان ها: مذاکره | The Negotiation
ژانر: اکشن | جنایی | هیجانی
محصول کشور: کره جنوبی
سال انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز: ۶٫۳ از ۱۰
مدت زمان: ۱۱۴ دقیقه
بازیگران: Hyun Bin – Son Ye Jin
خلاصه داستان:
 یک مذاکره کننده وارد بحرانی علیه گروگان گیری خون سرد می شود. او باید در طی ۲۱ ساعت تلاش کند تا رفتار غیر معمول خود را کنار بگذارد و گروگان گیری را مجبور کند تا انگیزه هایش را نشان دهد…

ادامه مطلب
دیروز دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان نمی تواند تایید کند که موشک ها و پهبادهای مورد استفاده در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سرمنشا ایرانی دارند.
پیش از این ارتش و نیروهای مقاومت یمن رسما مسوولیت حملات به آرامکو را پذیرفته و ایران هرگونه دخالتی را در آن  رد کرد.ه بودولی آمریکا، عربستان و برخی کشورهای اروپایی ایران را مظنون اصلی دانسته بودند.
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
چرا باید دو کشور اسلامی رابطه بین اینها به این شدت بد باشد ؟ عربستان بارها نیت پاک خود را به ملت ایران نشان داده در دوره مرحوم هاشمی (ره) رابطه ایران و عربستان به شدت خوب که نه بلکه عالی بود به طوری که هاشمی توانست به عنوان اولین و آخرین ایرانی وارد خانه کعبه شود، اهل تشیع (شیعیان) در فدک زیارت عاشورا خواندند و سربازان سعودی برای این زائران دعای سلامتی کردند، خوب ببینید چه نمایه زیبایی دارد رابطه بین این دو کشور و چه تاثیر مهمی دارد بر اقتصاد ه
بارها برای شما هم پیش اومدهصحنه درگیری و نزاع دو راننده رو برای جای پارک یا بوق زدن بیجا دیده باشین
سوال اینجاست؟
اونی که کتک می زنه و طرف مقابل رو نابود می کنه، برنده شده؟
یعنی احساس برد می کنه؟
قطعا احساس برد می کنه که همچین کاری رو انجام میده
دعوا و نزاع رو به میز مذاکره ببریم
تا پدیده ای به نام مذاکره وجود داره، هیچ دعوایی نباید پیش بیاد
مذاکره اصولی و حرفه ای یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تجارت
است. توانایی در مذاکره، مجموعه ای از مهارت های ارتباطی و  بین فردی است
که به منظور رسیدن به یک نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. یک مذاکره
کننده خوب می تواند بهترین معاملات را رقم زده و به این ترتیب یک مزیت
رقابتی پایدار را برای تجارت خود ایجاد نماید. یک مذاکره بی نتیجه زمانی رخ
می دهد که دو طرف مذاکره و یا افراد یک گروه برای پیدا کردن راه حل موثر
در برطرف کردن مشکل و رسیدن به
آقای دکتر ظریف در پاسخ به سوال مجری مبنی بر این که آیا احتمال اینکه با آمریکا مذاکره کنین هست؟ جوابی از موضع ضعف و ولنگاری داده در صورتی که رهبر کشورمون فرمودند هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت. جوابی که آقای ظریف باید در این سوال میدادن این بودکه بگند ما مذاکراتی با آمریکا انجام دادیم و قراردادی بستیم ولی آمریکا برجام را پاره کرد و بهش عمل نکرد ما مذاکره ای با آمریکا نداریم ولی اون باید به تعهداتی که در برجام داده عمل کنه چون عهد بسته قر
✍ رأی الیوم (انگلستان)
حمله بی‌سابقه پهپادی اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن به تأسیسات نفتی الشیبه عربستان سعودی پیام های روشنی برای عربستان و امارات درباره ادامه تجاوز به یمن دارد.‏ عملیاتی که ده فروند پهپاد گروه انصارالله یمن به میدان نفتی الشیبه ‏و پالایشگاه آن که متعلق به شرکت آرامکو است، انجام دادند، مهم‌ترین رخداد جنگ یمن از زمان آغاز آن از ‏سوی عربستان و امارات در ماه مارس سال ۲۰۱۵، به‌شمار می‌رود.‏
نکته جالب توجه این است که ای
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره 
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf
دانلود خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره pdf خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود حیدری __________________________ نکات مهم، کلیدی معرفی اجمالی: خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره تالیف راجر فیشر - ویلیام یوری ترجمه مسعود ...
دریافت فایل
خلاصه کتاب اصول و فنون مذاکره راجر فیشر و ویلیام یوری https://www.unp.ir › download › university › management ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - خلاصه کتاب اصو
سخنگوی وزارت کشور عربستان:
تصمیم بر آن شده است که در تعطیلات عید سعید فطر در پایان ماه مبارک رمضان که هر ساله در این کشور به مدت ۵ روزه جشن گرفته می‌شود، قرنطینه‌ی ۲۴ ساعته در سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۷ مه اجرا شود.
چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
[عکس 275×183]
مشاهده مطلب در کانال
چرا آل سعود پرچم سفیدِ تسلیم را بلند کرد؟/ فصلِ عقب‌نشینی عربستان از یمن
تغییر راهبرد مبارزان یمنی و سقوط پهپاد آمریکایی در آسمان ایران به خوبی چرخش مقامات آل سعود و شتاب آنها برای پایان‌دادن به جنگ یمن را توضیح می‌دهد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی که به عنوان معمار جنگِ یمن شناخته می‌شود، ۵۶ ماه قبل اعلام کرد که قرار است با یک حمله برق آسا ظرف مدت چند هفته انصارالله را شکست داده ودولت فراری
یکی از نژادهای شترمرغ که امروزه منقرض شده است ،‌ نژاد خاور میانه ای یا عربی است که اسم آن معرف زیستگاه آن می باشد. این گونه از شترمرغ ها سالها پیش در اثر خشکی در صحراهای عربستان تلف شده و دیگر این گونه وجود ندارد.
آخرین نمونه ها از این گونه در حدود سال ۱۹۶۰ میلادی در اردن دیده شده، و امروز به طور کامل منقرض شده اند.
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با شترمرغ های عربی به این مطلب مراجعه کنید.
ریاض: ترکیه دشمن عربستان سعودی است! 
رئیس اتاق بازرگانی ریاض، اعلام کرد دولت فعلی ترکیه رئیس‌جمهور این کشور، دشمن عربستان سعودی است.
نه مثل اینکه دولتها و جکومتهای این اقلیم از زمین دست از سر هم برنمیدارند
یکی به داد مردم برسه
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
‍ ویژه مذاکره با آمریکا ببینید| رهبرانقلاب، ۴ماه قبل:⚠️ مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا این آمریکایی‌ها آدم حسابی هم نیستند
⛔ هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری نمیرود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل
#در_مکتب_عاشورا
عاشورا درس مذاکره نداشت، اگر هم داشت مذاکره ی ذلت ناپذیری بود:«این فرد ناپاک‌زاده [عبیدالله] پسرِ ناپاک‌زاده [زیاد]، در انتخاب دو چیز پافشارى مى‌کند: یا مواجه با شمشیر و یا پذیرش خوارى و مذلّت؛ درحالى که هرگونه پستى از ما به دور است»
2427 - «کاملیا انتخابی‌فرد» کارشناس
رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه که اخیرا به‌عنوان سردبیر بخش فارسی نشریه
انگلیسی-سعودی ایندیپندنت انتخاب شده، با تمجید از حاکمان سعودی، گفت: “من
در عربستان زندگی کرده‌ام و عربستان امروز مانند گذشته نیست. رابطه نزدیکی
با آنها دارم و بسیار گرم و صمیم هستند”منبع: www.yon.ir/mzdr89
دانلود فایل اصلی
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
گزارش کتاب: هزار توی سعودی
پدیدآور: کاران الیوت هاوس
مترجم: نگار باغانی، ابراهیم موسوی
ناشر: تهران، نشر اسم، 1396
مشخصات ظاهری: 388ص.
تدوین: سیدلیاقتعلی کاظمی
کتاب فوق الذکر متشکل از یک مقدمه و پیشگفتار و 16فصل است.
پیشگفتار
کاران الیوت هاوس در این بخش رویکرد خود را بیان می کند که چرا به طرف عربستان سفر کرده و هدفش چی بوده او بیان می کند: در ابتدای ورود به عربستان بیشتر به دنبال مسائلی بودم که به امنیت آمریک
این پاورپوینت در21 اسلید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از روحانیون عربستان،موقعیت سیاسی،تقسیمات کشوری،بتنوان در عربستان و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد آشنایی با کشور عربستان در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
۲۶۸۲ - «شهرام همایون» سلطنت‌طلب مقیم آمریکا، با اذعان به ارتباط نزدیکان «ربع پهلوی» با سران رژیم سعودی، گفت: “پشت برگزاری کنسرت‌های اخیر خواننده‌های لس‌آنجلسی در عربستان (که با دستور و در تلویزیون ولیعهد سعودی برگزار شد) «شهریار آهی» از نزدیکان شاهزاده است ... عربستان سعودی، اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی را خریده است...”منبع: www.tiny.cc/mzdr122
دانلود فایل اصلی
عربستان درنهایت واقعیت یمن را پذیرفته و خواهد دانست که با جنگ نظامی نمی‌تواند به موفقیتی دست یابد.
سید علی موسوی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این‌که عربستان سابقه طولانی مداخله در یمن را دارد، اظهار داشت: عربستان که پس از شکل‌گیری نهضت بیداری  اسلامی در یمن و به ویژه پس از بهار عربی با بن‌بست سیاسی مواجه شد، دست به عملیات انتحاری زد و با حمله به یمن ریسک بالایی را پذیرفت تا خود را از شرایطی که در آن گرفتارشده بود
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سئوال از
ریس استراتژِیک راهبردی عربستان-با یک خبرنگار ایرانی  وقاضی انگلیسی ایا تنش بین عربستان وایران قابل
حل است- نماینده عربستان عربستان تمام کوشش خوداش را کرده استکه از طریق گفتمان
باایران مسائل راحل کند واین ایران است که میگوید مرغ یک پا دارد- ما در زمان
ریاست اقای خاتمی  بسیاربه حل مسائل نزدیک
شدیم این ایران بود که در کشورهای اسلامی منطقه دکترین  جاه طلبانه خودرا پیش میبرد ایرانی اگرشما اهل
گ
پاورپوینت اصول مذاکره











توضیحات بیشتر

کلمات کلیدی :
پاورپوینت اصول مذاکره
اصول مذاکره
ارتباط موثر
مذاکره
پاورپوینت فوانین مذاکره
بازاریابی
برقراری ارتباط موثر
مذاکرات فروش
پاورپوینت برقراری ارتباط
مذاکره
هرچی دم دستشون بود پرتاب کردن!
⚽️پس از شکست شب گذشته الاهلی عربستان برابر میهمانش الوحده منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ خبر دادند تا این‌که در نهایت "ولید سعید"، مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.
@jalebe_news
[ویدئو ۰:۴۳]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
هرچند با روی کار آمدن و سیاست‌­های «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی برای نزدیک‌شدن به تل‌آویو، روابط عربستان و اسرائیل در حال گسترش و عمیق‌­تر شدن است، ولی جایگاه عربستان در جهان اسلام به عنوان خادم‌الحرمین مانع بزرگی برای تحقق این ایده است، به خصوص که صلح اسرائیل و فلسطین نیز پیشرفتی نداشته است.
ادامه مطلب
خون سردار مهر پایان سازشکاران:خون پاک سردار بزرگ مقاومت پایانی است بر جولان سازشکاران داخلی، آنانی که به دنبال بزک کردن آمریکا بودند و پرچم مذاکره را بر افراشته بودند ،بدانند دوران مذاکره و سازش عمرش به پایان رسید و امروز تنها پرچم مقاومت است که برافراشته است و انشا الله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و فرار مزدوران آمریکای خونخوار از منطقه خواهیم بود.
http://ziarani1.blog.ir/
سؤال از رئیس جمهور؟! 
شاید مدتی از عمر شریف را صرف تبلیغ دینی و منبر و محراب کرده باشید و در ایام محرب بارها کلام نورانی حضرت سید الشهداء را برای مردم خوانده و شرح دادید که فرمود: مثلی لا یبایع مثلک، مثل من حسین با مثل توی یزید هیچگاه بیعت نمی کند.
اما شما مثلتان به چه کسی رفته است، که هنوز هم دست از مذاکره با دشمنی که مذاکره با او را خود، دیوانگی دانستید بر نمی دارید.
ای کاش تمام مدت عمر کوتاه راستتان را هزینه برای مذاکره با جوانان و نخبه های دل
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
سردار سلیمانی خطاب به ترامپ قبل از شهادتش : "ما ملت شهادتیم ، ما ملت امام حسین ایم. بیا . مرد این میدان ما هستیم برای شما"
سردار سلیمانی به دستور مستقیم شخص حرام زاده ای چون ترامپ (یزید زمان ) به شهادت می رسد.
هنوز سالگرد شهادت حاج قاسم نرسیده است که عصر عاشورا تداعی می شود. شخص خود فروخته ای چون محمدجواد ظریف ، همانند طمعکارانی که عصر عاشورا ، حرمت اهل بیت (ع) را نیز نگه نداشتند و گوشواره را با گوش فرزندان امام حسین(ع) می کندند. به طمع غنیمت احیای آ
1. شبه جزیره عربستان در کجا واقع است و چقدر مساحت دارد؟
شبه جزیره عربستان که جزیره العرب نیز نامیده می شود در جنوب غربی آسیا واقع شده است و حدود سه میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد. 2. سرزمین عربستان را چه چیز تشکیل می دهد؟ 
بخش وسیعی از این سرزمین را بیابان ها و ریگزار ها و قسمت دیگری را نواحیکوهستانی تشکیل می دهند. 
ادامه مطلب
زیاران روستایی در راه طالقان با زبان و فرهنگ شبیه طالقان.خوبی اش آب و هوایش است از یک طرف و نزدیکی اش به مرکز شهرستان و به تهران و مرز دو استان البرز و قزوین بودن.
روستایی با قدمت طولانی البته گاهی آش را شور کرده و دهیاری تابلویی بزند که به مبدا تاریخ خوش آمدید این قدر هم قدیمی نیست. مشکل آب دارد و مشکل وقف با آستان قدس رضوی که امید است در دادگاه حل شود و اگر نشد شاید با مذاکره. وقتی ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار مذاکره کرد چه اشکال دارد زیار
۲۶۸۵ - «شهرام همایون» سلطنت‌طلب لس‌آنجلسی با افشاگری درباره کنسرت خواننده‌های لس‌آنجلسی در عربستان، گفت: “«شهره آغداشلو» و همسرش فقط برای حضور در کنسرت عربستان از سعودی‌ها نفری 10 هزار دلار پول گرفته‌اند. سعودی‌ها به دستور بن‌سلمان برای شرکت‌کنندگان ایرانی این کنسرت از لس‌آنجلس، جت خصوصی فرستاده بود!”منبع: www.b2n.ir/mzdr138
دانلود فایل اصلی
 
سوالات مطالعات هشتم درس نهم
درس نهم: ظهور اسالم در شبه جزیره عربستان 
1 -اسالم چگونه ظهور کرد؟ اسالم در شبه جزیره عربستان و در میان مردمی که در جهالت و نادانی
به سر می بردند، ظهور کرد.
نکته: شبه جزیره عربستان که جزیره العرب نیز نامیده می شود در جنوب غربی آسیا واقع شده
است 
2 -حجاز در کجا قرار دارد؟ حجاز از جمله مناطق کوهستانی واقع در غرب جزیرتالعرب است. 
ادامه مطلب
مذاکره، حرف زدن نیست. تکنیک هم نیست. 
مذاکره رسیدن به حداکثر منافع طرفینه. مذاکره حالِ دیگرانو خوب کردنه. وقتی نگرش خدمت باشه هم مذاکره و هم فروش جواب میده کافیه همسوی مشتری بود. مذاکره از قلبه نه از کلام. برای همه 
مهمه.
وقتی با این نگرش، مذاکره رو جلو ببری بازی رو بردی.
.
.
گاهی سکوت طلاست. گاهی نباید اصلا حرف بزنی.باید آروم باشی. یه جاهایی باید کاریزما داشته باشی. کاریزمارو از شیر یاد بگیرین. آرومه. هدفو که انتخاب میکنه، آروم حرکت میکنه ولی او
الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.این حرف ننه کبری به حاجی که جلوی چشمش داشت درخانه زنابابرادرزاده خودفائزه مینمودبود.
حامدحاجی نگاهی به ساعت کردوگفت زن مگه نرفته بودی آرایشگاه الان اینجاچیکارمیکنی؟ننه کبری گفت نزدیک کعبه هم ازاین اقدامات انجام میدهی.حامدحاجی گفت دارم بهش ویتامین تزریق میکنم.
ننه کبری درمملکت عربستان نمیدانست چکارکندازشوهرش گرفته تاخاندان آل سعودهمگی مفسدفی الارض بودندالبته شوهرش نزدشیوخ بهایی معتبربودواوتوان اینکه  ب
ما سه تا لایه در مذاکره داریم. منطق، هویت و احساس. 
نکته مهم اینه که اگه می خواین از مذاکره نتیجه خوبی بگیرین اول از لایه هویت و احساس وارد بشین. یعنی همون اول نگین خب بریم سر اصل مطلب. اول از خودتون بگین و خودتونو جا بندازین تا اعتماد رو بگیرن.
بهترین هدیه شما به دیگران در مذاکره، اصل حضورتونه. 
قبل از مذاکره(آمادگی): زلزله امریست طبیعی، اگر آماده نباشید، امریست غیر طبیعی. یعنی قبل هرچیزی آماده باشین. توی مذاکره که میرین، کاتالوگ داشته باشین،
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
تابستان 67 قرار بود مهمترین حادثه زندگی ام رقم بخورد
.
خبر داشتم که والدینم با کله قند و روسری گل قرمز ترکمنی وسایر تشریفات به تهران آمده اند، هیجان و تپش قلب داشتم و حواسم به اطراف نبود
در رستوران دانشگاه بحث داغ پذیرش قطع نامه 598 بود و بیشتر بحث سر این بود که آیا با صدام مذاکره مستقیم بشود و یا غیر مستقیم؟
این بحث داغ مذاکره مستقیم یا غیر مستقیم در اتوبوس تا خوابگاه همچنان ادامه داشت و من چون حواسم جای دیگری بود اصلا در بحث شرکت نداشتم. طوری
رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر با بیان اینکه آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است اظهار کرد: آمریکا در مورد ضرورت گفتگو با ایران به جمع‌بندی درستی رسیده اما تاکتیک درستی برای رسیدن به این مقصود انتخاب نکرده است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
گرانی پارچه چادری و آمدن مانتوهای جلو باز بدون دکمه نتیجه همداستانی علمای اسلام عمری و یهودیان وابسته به عربستان سعودی و اسرائیل است
(بی حجابی زنان بهترین احترام به آزادی مردان است در شهوت رانی و بردگی جنسی زنان است)
1) یک ضرب المثل معروف است که می گوید "تر و خشک با هم می سوزند" در بحث اغتشاشات خیابانی به بهانه اعتراض به گرانی بنزین ، هم آنهایی که به حسن روحانی رأی داده بودند ( با وعده آزادی بیان و ...) و هم آنهایی که بی تفاوت بوده و در انتخابات شرکت نکردند ، مال و اموالشان از بین رفت و هم آنهایی که به وی رأی نداده بودند (بیت المال متعلق به همه مردم بوده است)
2) هیچ برهه ای از تاریخ ، اینقدر به اماکن مرتبط با ایران در کشورهای خارجی تعرض صورت نمی گرفت. به برکت دولت حس
ما که در جنگ هشت ساله تنها بودیم این بود پیروزی‌مان که به زور و نفاق جلوی پیشروی‌مان به سمت بصره را گرفتند.
یمنی‌ها که ما پشت سرشان هستیم با ده تا پهپاد به میدان نفتی الشیبه عربستان حمله می‌کنند و با موشک میزنند وسط رژه سعودی‌ها آن هم در الدمام عربستان که شرقی‌ترین نقطه با فاصله ۱۲۰۰ کیلومتر است.
در این میان برای نابود کردن مقاومت دو راه بیشتر پیش روی جبهه باطل نیست. یا جنگ هسته‌ای و نابودی جهان یا تغییر باورها و عقاید. روش دوم با یک تکه صف
دونالددلش میخواست یک تنه همه مشکلات جهان راحل کند.این اقدام اومنجربه ایجادستون شایعات میگردید.
بعنوان نمونه تمام پول جنگ های خودراازعربستان میخواست بگیردوبه عربستان جهت دفاع ازآرمان های متزلزل سربازمیفرستاد.
جاه طلبی اوباعث میشدتمام تمرکزخودرابرروی پولی بگذاردکه انتهایش کشتاروآلودگی زیست محیطی بود.بزبان ساده اوداعش رابوسیله عربستان درعراق ضدایالات متحده تجهیزمینمود.این خبرواردوزارت دفاع ایالات متحده شده بودکه عربستان جهت تامین ک
یک سایت عربی مدعی شد که مسقط پایتخت عمان نزدیکترین گزینه میزبانی ذوب آهن با النصر عربستان است.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «الکوره» مدعی شد که مسقط پایتخت عمان جدی‌ترین گزینه برای میزبانی از بازی ذوب آهن ایران با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است.
ذوب آهن پیش از این ورزشگاه کربلا را برای میزبانی از این بازی انتخاب کرده اما اتفاقات دیدار تیم ایرانی با الزوراء عراق باعث شد تا AFC این دیدار را ل
مذاکره نمی کنیم و با خاطر سلامتی مردم ، مالیات حداقلی منتفی است.
 
دو چالش پیش روی دولت است. دولت با کمبود منابع رو به رو است. که بخش اعظم آن تحریم نفت و منابع بلوکه و تحریم اقتصاد است. و چاره ی آن توافق و مذاکره است. این را که از اول بسته اند . و مذاکره منتفی است.
بحث دوم تامین منابع از طریق مالیات است. که خوب است. دولت به خاطر کرونا از مالیات نمی گذارد. چون اگر به خاطر سلامتی مردم از مالیات چشم بپوشد باید از مذاکره موضوع تحریم را حل کند. دولت حتی به
رفتار محمدجواد ظریف در خصوص مصاحبه با اشپیگل!
همه ماجرا از انتشار مصاحبه روز جمعه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با وب سایت نشریه اشپیگل آلمان آغاز شد؛ جایی که او در پاسخ به سؤالی که پس از حذف سردار سلیمانی، شما مذاکره با آمریکا را منتفی می‌دانید، پاسخ داد: من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد... این پاسخ وزیر امور خارجه ایران، گویا کا
نویسنده: اشرف الفلاحی
دیپلماسی ایرانی: عمان خود را "دوست همه" می
داند. با این حال برخی با دیده شک به این ادعا نگاه می کنند و معتقدند که
سلطان قابوس در پس این ادعا مسیر قاچاق اسلحه برای انقلابیون یمنی را هموار
می کند.

عمان از حمله ائتلاف نظامی به رهبری عربستان در یمن برای
حمایت از عبد ربه منصور هادی در برابر انقلابیون یمنی (حوثی ها) که از مارس
2015 آغاز شد، فاصله گرفت. عمان تنها کشور شورای همکاری خلیج فارس است که
حضور خود را در این ائتلاف عربی ا
با امروز سه روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و همه منتظرند که واکنشی نشان داده شود.شواهد امر هم نشان می‌دهد که جناح مذاکره تمایلی به پاسخ جدی ندارد. هم از آمریکا می‌ترسد و هم همیشه تنش‌زدایی کرده تا به خیال خودش اوضاع را بدتر نکند.اضافه کنید به پیشنهاداتی مثل پیشنهاد لغو تحریم در ازای کوتاه آمدن که ظاهرا از طرف قطر مطرح شده است.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مذاکره با آمریکا سَم است. تا وقتی آمریکا همینی است که الان هست -به تعبیر امام، تا وقتی آدم نشده- مذاکره‌ی ما با این دولت کنونی آمریکا، یک سَمّ مضاعف است.» ۱۳۹۸/۰۲/۲۴نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح «سم مضاعف» را منتشر میکند.
            
به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری الخلیج الجدید اعلام کرد مقامات عربستان سعودی دو روز پیش تعدادی از شخصیت های آکادمیک و تاجران را برده کرده اند. این خبر از طریق ورق توئیتری "زندانیان عقیده" منتشر شده است. این حساب کاربری نوشت: زیاد از هشت نفر دربند شدند که در میان آنها زن نیز حیات دارد. به گزارش اسپوتنیک از الخیلج الجدید، طبق این منبع، مها الرفیدی روزنامه نگار مجله الوطن از جمله دستگیرشدگان است. وی به برهان حمایت از افراد اسارت و مطالب ا
حملات موفق اخیر انصارااله به مواضع دشمن که همگی با پیروزی های مثال زدنی همراه بود امروز و در حالی با آزادسازی مرکز استان جوف تکمیل شد.
به نقل از العالم، با سقوط شهر "حزم" مرکز استان جوف درکنار مرزهای سعودی در واقع کمر حزب اصلاح یمن و پای سوم عربستان در یمن شکست. در حالی که پیش از این از مداخله یک کشور ثالث میان حزب اصلاح وابسته به عربستان و انصارالله سخن هایی به میان میامد و در شرایطی که انصارالله درخلال 5 سال گذشته تنها اشغالگران سعودی و امار
رئیس جهاد کشاورزی آب پخش گفت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس محمد اسماعیل شفیعی در نشست شورای اداری بخش آب پخش اظهار داشت:جمعیت میلیاردی ملخ های صحرایی از امارات و عربستان به سمت جنوب کشور مهاجرت کرده اند و اگر بدرستی با آنها مقابله نشود تا 5 سال مهمان ما خواهند بود.
ادامه مطلب
بسیاری از مذاکره کنندگان، مثل دونالد ترامپ، به استفاده از رفتارهای تحریک کننده بر سر میز مذاکره مشهور هستند. پرتاب کردن کاغذها، فریاد زدن، تهدیدهای کلامی و... نمونه هایی از این نوع رفتار محسوب می شوند. آیا چنین رفتارهایی می توانند به کسب امتیازهای بیشتر از طرف مقابل منجر شوند؟
بسیاری از رفتارهای تحریک کننده، واقعی و ناشی از عصبانیت طرف مقابل نیستند. بلکه نمایش های از پیش تعیین شده ای هستند که به صورتی دقیق تنظیم و اجرا می شوند تا شما را به پ
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
پاورپوینت لابی و مذاکره دانلود پاورپوینت با موضوع لابی و مذاکره، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف لابی، مراحل انجام لابی، استراتژی ها و تاکتیک های لابی، مهارت های لازم جهت انجام لابی به صورت چهره به چهره، تعاریف مذاکره، انواع مذاکره، تاثیرهوش هیجانی بر روند مذاکره، موانع مذاکره، چهار نکته مهم در مورد مذاکره در هنگام تعارض




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
556 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
44

دانلود پاورپوینت با موضوع
مشکلات ایران با جهان پس از کرونا
بنا بر گزارش ها ، ایالات متحده سیستم های ضد موشکی پاتریوت را به همراه سایر دارایی های نظامی پادشاهی عربستان سعودی از بین می برد ، در حالی که ساخت نظامی را خنثی می کند که با آتش زدن تنش ها با ایران در سال گذشته آغاز شد. روزنامه وال استریت ژورنال ، با استناد به مقامات ناشناس آمریکایی ، روز پنجشنبه گزارش داد که چهار باتری موشک های سطح به هوای پاتریوت ،
به منظور محافظت از دارایی های زمینی در برابر حملات موشکی و هوا
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده ، شامگاه دوشنبه هفتم مرداد 1398 در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که ایرانیان هرگز در یک جنگ پیروز نشده اند اما هرگز در مذاکرات شکست نخورده اند.
این توییت معنا دار ترامپ را باید یک کد به سایر نامزدهای انتخابات ریاست چمهوری 2020 بدانیم.ترامپ بارها گفته که تصمیم جنگ تصمیم او نیست بلکه تصمیم پنتاگون است که اگر اتفاق بیافتد تبعات آن برای آمریکا سخت خواهد بود.
درواقع دونالد ترامپ به خوبی می داند که قدرت بازد
فرض کنید وارد جزیره‌ای شده‌اید که هیچ‌یک از ساکنان آن را نمی‌شناسید و قرار است با شورای جزیره درباره‌ی یک موضوع (مثلاً خرید یک زمین برای ساخت ویلایی بزرگ) مذاکره کنید.
یکی از ساکنان جزیره – که دلش برای غریبی شما سوخته است – چند دقیقه وقت می‌گذارد و به شما می‌گوید که می‌توانید در حد چند پرسش کوتاه، از اخلاق و رفتار و عادت‌های مذاکره‌ای مردم جزیره سوال کنید. او هم بر اساس تجربه‌ی خود به این پرسش‌ها پاسخ خواهد داد.
چه سوالاتی می‌پرسید؟
این‌ روزها مقامات کاخ سفید یک خط در
میان درباره ایران صحبت می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین گفته‌هایش درباره
سیاست واشنگتن در قبال تهران، اعلام کرده است: «ایران باید در نهایت تصمیم‌گیری کند.
آنها باید همانند یک کشور نرمال رفتار کنند و اگر آنها این کار را انجام دهند ما آماده
مذاکره درباره طیف وسیعی از موضوعات بدون هیچ پیش‌شرطی خواهیم بود.» مرور همین چند
جمله، به سادگی دروغ بودن ادعای «مذاکره بدون پیش‌شرط» را به اثبات می‌رساند؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
طبق تعالیم شیعه
انسان در برابر امکاناتی که دارد مسئول است و باید پاسخگو باشد
امروز 
علمای عربستان
قدرتی دارند که اگر در راه تحقق اهداف و تکریم و احترام پیامبررحمت و اهل بیتش از آن استفاده نکنند و بخواهند باتجمل گرایی دربرابر قرآن و ساده زیستی و رحمت و عدالت و سخاوت و انسان دوستی و فقیر نوازی پیامبر و اهل بیتش بایستند بدانند که زوالشان نزدیک است
مانند عثمانی ها مانند خلیفه اول مانند
به نقل از بی بی سی، مقام‌های دولتی ولایت غور در مرکز افغانستان می‌گویند که گروه طالبان چهار الاغ را در ولسوالی چهارسده این ولایت تیرباران کرده‌اند.
عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور به بی‌بی‌سی گفت مالک این الاغ‌ها یک زن بوده که هنگام انتقال مواد غذایی از منطقه منگ ولسوالی چهارسده این ولایت به منطقه‌ای تحت تسلط طالبان با افراد گروه طالبان روبه‌رو شده است.
او گفت طالبان پس از تیرباران الاغ‌ها این زن و دو کودکش را با خود بردند.  
خطیبی اف
دولت‌های امارات و عربستان سعودی اعلام کرده‌اند که قصد دارند ارز دیجیتال مشترک خود را راه‌اندازی کنند. این ارز دیجیتال هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.
ونزوئلا اولین کشوری بود که ارز دیجیتال دولتی خود را برای دور زدن تحریم‌ها در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. حال نوبت عربستان سعودی و امارات است تا ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند؛ ارز دیجیتالی که مشترکا بین این دو کشور توسعه یافته است. این دو کشور که از ثروتمندترین کشورهای جهان هستند و از مت
زلمای خلیل زاد، نماینده پیشین آمریکا در سازمان مللترجمه: دکتر اسفندیار خداییتصمیم ترامپ در خروج از برجام در داخل و خارج آمریکا مورد انتقاد فراوان قرار گرفت. منتقدان این تصمیم دولت ترامپ را فراخوانی برای جنگ و سیاست تغییر رژیم ایران دانستند. اما این نکته مغفول مانده است که که ترامپ همزمان با خروج از برجام از ایران خواسته است که بار دیگر پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند. فشار اقتصادی در کنار درخواست مذاکره، بالاخره ایران را به میز مذاکره خوا
حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز گذشته فحوای نامه صدام حسین به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را فاش کرد.

شفقنا به نقل از آرتی نوشت: روحانی روز چهارشنبه گفت که صدام از ایران خواسته بود به وی در اشغال کشورهای خلیج فارس در ازای دستیابی به هر خواسته ای، کمک کند. روحانی افزود: اگر تصمیمات حکیمانه رهبر و رئیس جمهور آن زمان ایران نبود، الان کویت، امارات، عربستان و قطر وجود نداشت. عدم اشغال عربستان و امارات از سوی صدام حسین، به دلیل حکمت، درایت و عقل
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این منع از مذاکره، یک کار صرفاً احساساتی نیست، منطق محکمی پشتش هست؛ راه نفوذ دشمن را میبندد، اقتدار و ابّهت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان میدهد و ابّهت پوشالیِ طرف مقابل را در برابر چشم جهانیان میشکند، چون پشت میز مذاکره‌ی سیاسی با آنها نمی‌نشیند.»
جهت دریافت پوستر با سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید.
 
 
❌ اشتباهات مذاکره
1️⃣ عدم آماده سازی مناسب :
حتی اگر کاملا برای‌تان روشن است که در یک مذاکره به دنبال به دست آوردن چه هستید، بازهم لازم است که خود را پیش از مذاکره آماده کنید و خواسته‌ها و آن‌چه که می‌خواهید مطرح کنید را با دقت با خود مرور کنید.
وقتی با آمادگی قبلی وارد مذاکره می‌شوید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. اگر بتوانید در طول صحبت‌هایی که می‌کنید دانش خود پیرامون موضوع مورد بحث را به طرف مقابل نشان دهید او شما را جدی‌تر م
عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: 
دنیای وارونه یعنی همین. ایران در یک فرآیند چند ساله وارد یک گفتگوی
طولانی و سخت با کشورهای قدرتمند جهانی به علاوه اتحادیه اروپا شده و به
یکی از مهم‌ترین توافقات در سال‌های پس از جنگ دوم جهانی دست یافته و تا
کنون نیز به تمام تعهدات خود پای‌بند بوده است، ولی اکنون یک نفر در آمریکا
رییس جمهور شده و خواهان مذاکره شده و ایران را به مخالفت با مذاکره متهم
می‌کند!! و جالب اینکه ب
به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
گل‌های این بازی را نیاکاته 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند تا عملا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه اخراج قرار بگیرد.
ادامه مطلب
ایران از نظر امریکا (هرمنوتیک امریکایی) چپ و راست نداره، اصول گرا و اصلاح طلب و طیف چپ و راست نداره،نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب، ایران از نظر امریکا فرقی با عراق، افغانستان، سوریه یا عربستان و پاکستان نداره ایران از نظر امریکایی ها ایران خالیه .. بدون هیچ پسوند و پیشوندی. البته هم امریکا و هم اروپا می دونن که ایران هم مثل کشورهای همسایش منبع عظیمی از انرژی داره. بنابراین در عراق و عربستان و پاکستان و ایران امریکا همان سیاست قدیمی و کهن
فعالیت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
فعالیت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعالیت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
۱- با توجه به نقشه شماره یک دریاهای اطراف شبه جزیره عربستان را نام ببرید
پاسخ:
اقیانوس هند
دریای سرخ
دریای عمان
۲- با توجه به توضیحات پدر سارا بگویید عربستان چه نوع آب و هوایی دارد
پاسخ:گرم و خشک
برخی از افرادی که از اصول مذاکره ی سازنده اطلاعی ندارند یا برخی از افراد سودجو به عمد از تکنیکی استفاده می کنند که ما سعی داریم تا در این مقاله به شرح و بسط آن بپردازیم
آنها در مقام شخصی که با او مذاکره می کنید سعی می کنند که از صحبت های شما نکته ای کوچک برداشت کرده و برای آن دلالتی عام و معنایی گسترده قائل شوند
برای مثال شما برای مشتریانتان این مسئله را بیان می کنید که سازنده ی این ملک که در حال بازدید آن هستید سازنده معتبر و خوش نامی است
مشتری
یمن در هفته‌ی که گذشت
 
هفتمین روز حملات عربستان سعودی به یمن در شرایطی آغاز شده که بنابر اعلام یونیسف دستکم ۶۲ کودک یمنی در حملات هوایی جنگنده‌های سعودی کشته شده‌اند.
صبح پنج‌شنبه هفته گذشته سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به حریم یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت ۲۴ به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.
۱۰ کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شام
همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند. بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها  و اشتباه رایج کارآفرینان را ریسک‌های نوآوری می‌دانند. با این حال، ما پی برده‌ایم که مساله دیگری وجود دارد که به همان اندازه در شکست کسب‌وکارها اثر دارد.
 
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیان‌گذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسب‌وکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکا
بحران جهانی اقتصاد در سایه ویروس و جنگ
از سال 2017 نشانه های بحران اقتصادی با کوچک شدن اقتصاد جهانی به دلیل جنگ تجاری بین چین و آمریکا در جهان دیده شد.اما این بحران در سال 2020 با دو پدیده وارد فاز جدی تری شد.بیماری شایع شده از چین و جنگ نفتی بین دو غول تولید کننده نفت در دنیا یعنی عربستان و روسیه.یکی دیگر از نشانه های بحران,شاخص ترس از سرمایه گذاری در آمریکا است که در این چند روز به شدت صعودی بوده و حتی پیش بینی میشود از رکورد سال 2008 پیشی بگیرد.
شوا
حس عجیبیه. که دو هفته دیگه عروسیته و قراره منتقل بشی به منزل جدید. با تمام پیچیدگی ها و سختی های قبول مسولیت.
به خیلی چیزا باید حواست باشه. قراره روال خیلی چیزا چیده بشه. از اول هر طوری رفتار کنی همون طوری ازت تا اخر انتظار میره.
خیلی باید حواست باشه که چه چیزایی مطلوبت هستن و چه چیزایی برات خط قرمزن و چی برات مهمه.
روی چیزایی که برات مهم هستن شوخی و تعارف نداری. سعی کن برای همونا مذاکره کنی. روی چیزای دیگه سعی کن بگذری. نه به خاطر اون. به خاطر خود
اتفاقات زیادی در جهان امروز در حال رخ دادن است. من هم بیش از پیش می خواهم که درباره شان بنویسم اما "غم نان اگر بگذارد".
یکی از موضوعاتی که توجه م رو جلب کرد واکنش ها نسبت به قتل خبرنگار سعودی، خاشقچی بود. بعضی کشورها در حال بررسی هستند که برخی سیاست های مهمشون رو با عربستان بازنگری کنند؛ مثلاً اینکه آیا به عربستان سلاح بفروشند یا نه؛ یا اینکه روابط دیپلماتیک خود رو کمی محدود کنند و ...
این سؤال تو ذهنم تاب می خوره که از چه زمانی یک شخص این همه اهم
""سخنرانی حمید رسایی""
شنیدن اینجا فایل صوتی
پشت پرده گرانی بنزین و آشوب‌های پس از آن از زبان حجت‌الاسلام حمید رسایی:
دولت معیشت مردم را گروگان گرفت، برجام اول را تحمیل کرد.الان هم امنیت مردم را گروگان گرفته!
سفیر انگلستان گفته بود اگر امنیت ایران به هم بریزد، رهبر انقلاب و سپاه پاسداران عقب نشینی می‌کنند!
سرویس امنیتی عربستان چهارم آبان خبر داشته که در تاریخ ۲۴ آبان، در ایران اتفاقی خواهد افتاد!الان در رده‌های بالا این بحث وجود دارد که س

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها