نتایج جستجو برای عبارت :

5 درس مهم از استیو جابز و بیل گیتس

ارتباط با خدا (نماز با توجه، قرائت قرآن) ترک نشود.
دادن داروهای حسنا در اولویت است.
وقت روزانه برای صحبت با همسر (حداقل 10 دقیقه)
وقت روزانه برای بازی با حسنا (حداقل نیم ساعت)
وقت روزانه برای کمک در کارهای خانه (حداقل 10 دقیقه)
نماز با توجه و اول وقت، ورزش، کتاب خواندن از مولفه های زندگی ایده آل من است، از همین حالا اجراش کن.
همه چیز آخرشب مرتب بشه. بلافاصله بعد قضا ظرف ها شسته بشه. کارهای عقب مونده و تعمیراتی ها همیشه در اولویت است.
مهم ترین دارایی
استیو جابز و دوستش داشتن به سمت یه کنفرانسی میرفتن که برای اولین بار کامپیوتر خونگی رو معرفی کنن. دوستش گفت باید برند داشته باشیم. استیو جابز گفت سیب! رفیقش تعجب کرد. ولی استیو عقیده داشت که باید یه برند اونقدر ساده و دم دستی باشه که مردم خیلی سریع تو حافظه‌شون بمونه...
حالا منم دنبال برند میگردم! :دی
اولین بار وقتی میخواستیم به یکی از دوستاش کادو بدیم، پشت کادوعه نوشتیم "از طرف حمیدرضا و عیال"! و این دیگه شد عبارت ثابت ما روی هر کادویی که به هر
پاورپوینت زندگینامه استیو جابز
 
پاورپوینت زندگینامه استیو جابز شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
37

حجم
4329 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
علوم انسانی

توضیحات کامل
 
ادامه مطلب
بیل گیتس و استیو جابز دو کارآفرین جاودانه محسوب میشوند. دستاورد های این دو در عرصه کسب وکار میتواند الگوی آیندگان باشد. شاید کم تر کسی مثل این دو در تاریخ ، جاه طلبانه ، توانسته است، برندی را خلق کند که تا سال های سال به موفقیت خود ادامه دهد .
حالا در این مقاله قصد دارم 5 درس مهم از این دو کارآفرین بی نظیر را بررسی کنیم.
5 درس مهم از استیو جابز و بیل گیتس
به آینده نگاه کنید و به نتایج تصمیمات قبلی خود در زمان حال توجه کنید. این اصل مهمی در کسب و کار
سلام
چند سال قبل که مجموعه گیم‌جابز را شروع کردم، هدفم ایجاد فضایی برای تبادلات تجاری و حرفه‌ای در زمینه بازی سازی بود. از همان روزهای اولی که گیم‌جابز شروع شد، یکی از مشکلات اصلی استودیوها، تامین نیروی کار حرفه‌ای و متخصص بوده و هست.
 نیروی کار متخصص، هسته اصلی تیم‌های بازی سازی را تشکیل میده و با توجه به اینکه ما در ایران، موسسات آموزشی و دانشگاه‌های زیادی در این رابطه نداریم، از این بعد سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی مهارتی بازی سازی
بعد از دوندگی‌های زیاد توی پایگاه هوایی یه مهمونسرا گرفتیم:
یه اتاق با حموم و دسشویی، یخچال و چهارتا تخت.
آشپزخونه‌ای در کار نیست، همینطور هیچ سینکی برای شستن ظرف‌ها یا میوه‌های احتمالی! در سرویس بسته نمیشه! و در اتاق فقط از بیرون قفل میشه، که همسر هر بار موقع رفتن درو قفل میکنه و کلیدو از زیر در میده داخل که به قول خودش "زندانی نباشم"! :)
آشپزی‌ای در کار نیست... در واقع اینجا هیچ کاری نیست که بشه انجامش داد. نمیدونم شما اگه جای من بودید چیکار
“When you're trying to market to everyone, you connect with no one.”
هنگامی که شما در حال تلاش برای فروش به همه هستید، با کسی ارتباط برقرار نمی کنید.
این جمله را از وبلاگ Ash Maurya خوندم و به نظرم یکی از بهترین نکته هایی هست که همه ما باید رعایت کنیم.
اگر وبسایتی را برای فروش به همه راه اندازی کنیم میزان احتمال موفقیت ما فوق العاده پایید است. روش درست این است که ما از کمپین های مختلفی برای قشر های مختلف مخاطبان هدف خودمان استفاده کنیم. و سعی ما بر این باشد که هرکس را به شیوه خ
بالاخره انتظارها به سر رسید و اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون ۲۰۱۹
را ارسال کرد. طبق این دعوتنامه، مراسم معرفی این آیفون‌ها که احتمالا با
نام آیفون ۱۱ شناخته خواهند شد، در تاریخ ۱۹ شهریور ماه و در سالن استیو
جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
سر چهار راه بودم یهو ی وانت چراغ قرمزو رد کرد
پلیس تو بلندگو گفت وانت کجا میری؟
وانتیه هم تو بلند گو گفت دارم میرم بار بیارم دیرم شده عجله دارم...
..
.
.
.
.
.
.
.

یعنی ی همچین ملت شادی هستیما...
.............
یه بار تا ۳ظهر خوابیده بودم بابام اومد گفت بلندشو دیگه خرس گنده عصر شد، از جام پاشدم بش گفتم؛ 
اگر بی هدف از خواب بیدار شدید بهتر است بخوابید... استیو جابز.
با دستاش یقمو گرفت از پنجره اتاقم منو انداخت پایین گفت؛ 
آدم های بی ارزش را نابود کنید.... هیتلر. 
برند های برتر دنیا چه می کنند که تا این حد موفق ، قابل اعتماد و محبوب هستند و در سراسر جهان میلیون ها کاربر و مخاطب دارند ؟
تعدادی از این شرکت ها شاید بیشترین فروش را در زمینه کاری خود نداشته باشند اما به دلیل تعامل درست با مشتریان خود و درک درستشان از نیازهای اصلی آن ها ، در جایگاه محبوب ترین و مشهورترین برندهای دنیا قرار گرفته اند و در زمینه کاری خود حرفی برای گفتن دارند . تمام تمرکز این شرکت های بزرگ بر تعامل حسی با مشتریان است. با انجام این
اگر خوشبختی را برای یک ساعت می خواهید، چرت بزنید.اگر خوشبختی را برای یک روز می خواهید، به پیک نیک بروید.اگر خوشبختی را برای یک هفته می خواهید، به تعطیلات بروید.اگر خوشبختی را برای یک ماه می خواهید، ازدواج کنید.اگر خوشبختی را برای یک سال می خواهید، ثروت به ارث ببرید.اگر خوشبختی را برای یک عمر می خواهید، یاد بگیرید کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید.
بیوگرافی استیو جابز (زندگینامه بزرگان)
اگر با تکنولوژی آشنا باشید، یا اخبار و اطلاعاتش را دنبال می کنید، اگر به کامپیوتر و رایانه علاقه دارید، اگر خبرهای کوتاه در مورد موبایل گذرا خوانده باشید یا حتی از آن دسته آدم ها هستید که لیست موفق ترین و ثروتمندترین افراد را بررسی می کنید، حتما اسم استیو جابز را شنیده اید.
استیو جابز یک مخترع آمریکایی است که در موفقیت های کامپیوتر اپل و تکنولوژی های جدید مثل آی پاد، آی پَد و مک بوک نقش کلیدی داشته است.
تاریخچه لوگو اپل Apple
تاریخچه لوگوی اپل از سال 1976 تا کنون
اپل شرکت آمریکایی ست که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند و مقر اصلی آن در شهر کالیفرنیا می‌باشد. اپل طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ، گوشی موبایل ونیز ارائه خدمات آنلاین را بر عهده دارد. گوشی آیفون، دستگاه پخش آی‌پاد وکامپیوترهای سری مک از معروف‌ترین محصولات این شرکت هستند.App Store، iCloud و iTunes سرویس‌های آنلاین اپل هستند.
شرکت اپل توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالدو
بعد از خوندن زندگینامه استیو جابز و همچنین در بحبوحه مذاکرات هسته ای با 5+1 یک احساسی در من پیدا شد که علاقمند شدم تاریخ امریکا رو بخونم. با یکی از دوستانم که بسیار اهل مطالعه است و از قضا رشته ی امریکا شناسی می خونه مشورت کردم و کتاب تاریخ امریکا رو بهم پیشنهاد کرد.
ادامه مطلب
همه ی ما شرکت اپل را به عنوان پیشگام در تکنولوژی های روز دنیا می دانیم و تاثیر استیو جابز و محصولاتش هنوز هم ادامه دارد. همه می دانیم هر کس با یک بار خرید محصولات این شرکت به شدت وابسته ی آن می شود. شما تجربه ی استفاده از محصولات این شرکت را داشته اید. در ویدیوی زیر کلیه ی گوشی های تولید شده این شرکت از 2007 تا 2020 را به همراه مشخصات خواهید دید. اولین گوشی iPhone و اخرین iphone 11.
گوشی های شرکت اپل از 2007-2020
یه تست بسیاربسیارجالب!!امتحان بفرمایید:
الگوی زندگی تو کیست؟ تحقیقات اخیر برخی دانشمندان حاکی از اونه که مغز انسان از روابط ریاضی برای ذخیره ی علایق و احساسات استفاده می کنه! بدون نگاه کردن به جوابها این تست رو انجام بده.
۱- یه عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کن.
۲- اون رو در عدد ۳ ضرب کن.
۳- حاصل رو بعلاوه ۳ کن.
۴- دوباره حاصل رو در ۳ ضرب کن.
۵- یه عدد ۲ یا ۳ رقمی بدست می آوری.
۶- ارقام عدد خودتو رو با هم جمع کن (مثلا اگر عددت۵۲ است ۵ رو با ۲جمع کن) .



حالا با توجه
استراتژی‌ شرکت اپل Apple
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت استراتژی‌های شرکت اپل Apple در 13 اسلاید بهمراه پاورپوینت بررسی شرکت apple (اپل) در 10 اسلاید می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت استراتژی‌های شرکت اَپل Apple،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم 
محتوای اسلاید 2
کارنامه شرکت Apple
تأسیس: 1 آوریل 1976 – سابقه: 35 سال
بنیانگذاران: استیو جاب
خانه پاول و کلارا جابز در لُس‌آلتوس در جنوب خلیج سان‌فرانسیسکو. استیو جابز شرکت کامپیوتری اپل را همراه استیو وازنیک و رونالد وین در پارکینگ این خانه بنیان نهاد.
در سال ۱۹۷۶، وقتی جابز ۲۱ ساله و وازنیک ۲۵ ساله بود، شرکت رایانه‌ای اپل را در پارکینگ خانوادهٔ جابز، بنیان گذاشتند. اولین رایانه شخصی‌ که جابز و وازنیک به بازار معرفی کردند اپل 1 نام داشت. قیمت این رایانه که در سال ۱۹۷۶ معرفی شد، ۶۶۶ دلار و ۶۶ سنت بود. در سال ۱۹۷۷، جابز و وازنیک رای
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max
 
اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.  
ادامه مطلب
هر روز از زندگی فرصت تازه‌ای است که باید آن را دریابی.
هر روز از زندگی، روزی است که کائنات خود را موظف می‌داند آرزوهای تو را برآورده کند.
زندگی ما سرشار از فرصت های تازه و موقعیت‌های جدید برای پیشرفت و رشد است.
این ما هستیم که با نگاه خود آنها را می‌بینیم یا اینکه نادیده می گیریم.
افراد موفق در اطراف ما کم نیستند. اگر زندگی به ذات خود تلخ و دردناک می‌بود، باید برای آنها هم این چنین می بود.
ما در جهانی زندگی می کنیم که بیل گیتس، آینشتاین، استیو
با نام و یاد خداوند
سلام و عرض خسته نباشید به شما بینندگان سایت تکبین در این مقاله قصد داریم به موضوع چرا برند اپل یک سیب گاز زده است؟ بپردازیم اما قبل از اینکه وارد مبحث اصلی مان شویم بریم بپردازیم موسس شرکت اپل که بود و چرا یک سیب گاز زده را به عنوان لوگو خود انتخاب کرد؟ آیا رازی در این لوگو نفهته بود؟حالا چرا سیب؟ گلابی نه!!؟.برای پاسخ دادن به این سوالات در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.
 
زندگی نامه استیو جابز
استیو پاول جابز در ۲۴ فیوریه س
بررسی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اپل
آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به‌لطف دوربین توانمند، پردازنده‌ی بی‌نظیر، شارژدهی فوق‌العاده و نمایشگر ارتقایافته‌شان، شایسته‌ی بدل شدن به نخستین عضو «پرو» در خانواده‌ی آیفون هستند.
سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید. مدیران اپل همه‌ساله برای پرده‌برداری از نسل جدید گوشی هوشمند محبوب خود ماه سپتامبر را برمی‌گزینند. کمتر از دو هفته‌ی پیش،
 
طراحی اون چیزی نیست که به نظر میرسه و ما فکر میکنم و طراحی چیزیه که نشون میده ما باید چگونه کار کنیممعیار کیفیت برای بعضی از مردم فقط محیطی است که در آن زندگی میکنند ،‌ نه آرزوهایی که دارنداگه من رو به عنوان اصلاح گر جهانی انتخاب کنند با چکش برای اینکار اقدام میکنمتمایز بین رهبر و پیرو نوآوریست شما نباید از مشتری بپرسید که چی میخوان و به زور اون چیزی رو که میخوان بهشون بدید ، باید اون ها رو به سمت چیز های نو و جدید سوق بدیدگاهی اوقات شما فقط
_____________________________________________________________________________________________________
 با گسترش استفاده از اسناد و کتاب‌های الکترونیکی نیاز به داشتن یک نرم افزار برای خواندن این گونه اسناد متنی لازم است. نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه شدند که با توجه به گستردگی و تنوع امکاناتی که هریک از این نرم‏‌افزارها ارائه می‌دهند؛ مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه خوب برای مشاهده این اسناد را کمی دشوار است. یکی از شرکت‌های نام آشنا با نام Adobe نرم‏
اقا سلام چطورید؟ قراره یه دوره توپ به شما بدیم که به نظر من حرف نداره واسه اولین زبان ها از بین این همه زبان برنامه نویسی (html , css) بنظرم برای شروع خوبه فقط اینا زبان برنامه نویسی نیستن . با استفاده از اینا بخش های مختلف رو تشکیل میدن اسونه اصلا نگران نباشید تا حد امکان به شما رک و راست توضیح داده ام که اصن جریان از چی قراره خب اگه اماده اید لینک های دوره در زیر قرار دارند 
برای اولین کار اینها را یاد بگیرید چون هم اسون هستند و انگیزه پیشرفت را د
فرصت ها در زندگی متفاوت اند...بعضی از آنها بارها می آیند ولی بعضی فقط یکبار...
باید آمادگی این را داشت که هنگامی که این فرصت های اندک به سراغ ما می آیند
از آنها به درستی استفاده کنیم...شاید هرگز بار دومی وجود نداشته باشد...
اصلا شاید فردایی برای بار دوم نباشد...هیچکس نیست که در زندگی هدفی نداشته باشد
اما با نشستن و به امید اینکه هدف خودش به دنبال ما می آید کاملا اشتباه است و باید با تلاش و کوشش و استفاده از همین فرصت های اندک به هدف خودمون نزدیک و نز
محمود نامی در سال ۲۰۱۸ میلادی یکی از دوازده نفر زیباترین جوان های دنیا شد.
به گفته BBC محمود نامی اولین فرد ایرانی اهل خراسان جنوبی است که
توانسته خود در مسابقات جهانی زیباترین جوان ها شرکت کند و مقام بیاورد از
بین سه و نیم میلیون شرکت کننده .
مصاحبه BBC با محمود نامی ! 
آقای نامی چیشد تو این مسابقات شرکت کردین ؟ 
من علاقه ی خاصی هم نداشتم فقط میخواستم خودم رو بسنجم ببینم چقدر تیپ و قیافه دارم.
خب نفر چندم شدین در مسابقات ؟ من نفر هفتم شدم .
چه کسا
سابقه : ۳۲ سال تاسیس ۱۹۷۶بنیانگذاران : استیو جابز و استیو وزنیاکحوزه فعالیت : سخت افزار و نرم افزار رایانه ، دستگاه های پخش موسیقی و تلفن همراهویژگی : نوآوریهای خیره کنندهفروش (۲۰۰۷) : ۱۹٫۳ میلیارد دلارتعداد کارکنان (۲۰۰۷) : ۱۷۷۸۷ نفررتبه در فورچون (۲۰۰۷) : ۱۲۱
معلوم نیست کسانی که محل زندگی آنها در نزدیکی دره سیلیکون واقع شده است تا چه اندازه تحت تاثیر فضای حاکم بر آن منطقه اقتصادی و علمی و فناوری و کارآفرینی قرار گرفته باشند، اما در مورد استیو
در پست هایِ قبل در موردِ برند و برندسازی اندکی صحبت کردیم
و دیدیم که یکی از ارزشمندترین دارایی هایِ شرکت ها و سازمان ها در دنیایِ امروز
برندشون هست. این مسئله در موردِ انسان ها و افراد هم صدق می کنه. بله، درسته یک
شخص هم می تونه برایِ خودش صاحبِ یه برند باشه. جالبه که بدونید خیلی از کمپانی ها
ارزش و اعتبارشون رو از ارزش و اعتبارِ برندِ شخصیِ بنیانگذارشون گرفتن. مثلا
کمپانیِ «اپل» رو در نظر بگیرید همه می دونیم که شخصیت و برندِ استیو جابز بود که
1. گای لالیبرت، موسس شرکت سرگرمی Cirque du Soleil: هر کاری دوست داری انجام بده، اما دنبال پول هم باش
 
گای لالیبرت پیش از تاسیس شرکت بزرگ سرگرمی خود یک دلقک سیرک بود که تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده بود. ولی با وجود کمک های مالی دولت، ضامن های مهربان و سخت کوشی خود لالیبرت، سیرکی که او راه اندازی کرده بود برای سال های بیشتری روی پا ایستاد و توانست پیشرفت های مثبتی داشته باشد. ایده درخشان لالیبرت باعث شد تا این سیرک از وضعیت کسادی به شرکتی پرسود تبدیل
مادر ترزا (فعال امور خیریه)
” به تنهایی نمی‌توانم دنیا را تغییر بدهم اما می‌توانم سنگی را به آب بیندازم تا موج‌های بسیار خلق کند “
 
رالف والدو امرسون (مقاله‌نویس، شاعر و سخنران)
 “یگانه فردی که سرنوشت از شما خواهد ساخت همانی است که خودتان تصمیم می‌گیرید باشید “
 
لئوناردو داوینچی (هنرمند و مخترع)
” من به ضرورتِ اقدام، معتقدم. دانستن کافی نیست، باید دانسته‌هایمان را به کار ببریم. خواستن کافی نیست، باید کاری انجام بدهیم “
 
وینسنت ون ‌
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max
 
اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.
ادامه مطلب
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max
 
اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.
ادامه مطلب
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max
 
اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.
ادامه مطلب
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
نمونه سوالات ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی با فرمت پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار
کاملترین فایل در مورد دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی جزوه کامل به همراه دانلود سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوال ضمن خدمت فناوری های نوین آموزشی می باشد.دانلود نمونه سوالات ضمن خد
 
در مقاله قبلی گفتیم که راز نوآوری مداوم و پایدار در کشف مشکلات قدیمی کاربران و ارائه راه حل پیش از رقبا نهفته شده است.
راه اندازی یک استارتاپ راه حل محور (هرچقدر هم که محلی و کوچک باشد چه از نظر کاربر اولیه و چه از نظر جغرافیا) مثل ایجاد یک کلید بدون قفل است! اگر شما با دیدگاه مشکل/ راه حل پیش نروید گرفتار حلقه مداوم شکست ها خواهید شد.
این راه حل ها نیست که نو آوری را به وجود می آورند، مشکلات هستند که باعث خلق ایده های نوآورانه خواهند شد.
 
کشف م
به منظور باقی ماندن به عنوان یک رقیب پر قدرت در بازار امریکا، شرکت‌ها به شدت بر شناساندن برند خود تکیه دارند. زمانی که مشتریان، شرکت یا محصولی را به دلیل ویژگی‌های خوب آن و نه تبلیغات بد، به خاطر می‌سپارند، ارزش برند بالا می‌رود. Interbrand شرکتی است که برای شناسایی و بیان ایده درست یک برند اختصاص داده شده است. این شرکت رتبه‌بندی سالیانه‌ای برای بهترین برندهای جهان انجام داده است. جدول زیر ۵ برند برتر سال ۲۰۰۸ را نشان می‌دهد.
 

 
برند

 
رتبه

کارآفرینی و گنج تاءمل ما‌را به طرف شخصی با دست‌کم 30 سال سن میبرد همانطوری که زمانی از خردسال ها سخن میشود فکرمان بر روی بازیگوشی و شیطنت معطوف خواهد شد البته آیا می توانید یک نوجوان را در منزلت ایجاد اشتغال پیروز و میلیونری خویش ساخته تصور کنید؟به نقل از آلامتو به گزارش مگلی ; در حقیقت شمار فراوانی از میلیونرها وجود دارا هستند که چه بسا تا به امروز متوسطه شان را نیز تمام نکرده اند . خواسته آنهایی که در خانواده های ثروتمند زاده گردیده اند نی
یک فعالیت جدید، ابتدا با تلاش سخت کوشانه موسس آن و یا "دارایی شخصی محصول عرق جبین " و تامین بودجه از منابع دیگر مانند "دوستان و یا افراد خانواده" و سپس از طریق "فرشتگان"، یعنی افراد ثروتمندی که سرمایه گذاری آنان حد اقل برای موسس نشانه حسن نیت آنان است و به تعهد سرمایه گذاری از سوی صندوق های سرمایه ریسک پذیر که توسط افراد حرفه ای کنترل شده و در انگلیسی با واژه اختصاری "وی سی" شناخته می شوند منجر می گردد، آغاز می شود. یک یا دو دور دیگر از تخصیص بودج
امروز حرف جالبی به فکرم نرسید که بزنم بخاطر همین برمیگردم به یه موضوع کلیشه ای.
یکی از مواردی که ما توی زندگی باهاش درگیر هستیم یا خواهیم شد و هرکدوم مجبوریم شکل ویژه ای از اون رو برای خودمون شکل بدیم فلسفه زندگیه. اینکه بتونیم یه توضیحی برای زندگیمون و چیزهایی که میبینیم داشته باشیم. اینکه چرا بوجود اومدیم، چرا این اتفاقات داره میفته و کلا پاسخ به سوالاتی از این قبیل در درون خودمون.
قبلا در مورد این صحبت کردم که انسان نیازمند معنا دادن به زن
ای کاش من هر جا می‌رفتم بی‌سوادی‌ام زودتر از من نرفته بود تا برای من جا بگیرد. ای کاش من هم مثل علم ای کاش نمی‌گفتم. در انشای علم بهتر است یا ثروت؟ هر چه انشا کردیم علم بهتر بود اما هر چه املا کردیم ثروت گردن کلفت و علم عَمَله‌ای بیش نبود. علم این عزیز دردانه‌ی آرامش بخش که برایش فرقی ندارد شما مریم میرزا‌خانی باشی یا مریم مقدس همیشه راستش را به کسانی گفته است که طاقت دروغ شنیدن و دروغ گفتن نداشته‌اند. علم به شما وعده‌ی بهشت نمی‌دهد، او حت
تفکرخلاق (Creative Thinking) -بخش دوم
 
 
 
بسیاری اعتقاد دارند که فنون تفکر خلاقانه مبتنی بر تجربه هستند، 
از جمله استیو جابز (بنیانگذار اپل) می گوید:
خلاقیت یعنی ارتباط دادن چیزهای مختلف به همدیگر. وقتی شما از افراد خلاق می پرسید که چطور کاری را انجام داده اند، آنها کمی احساس گناه می کنند زیرا آنها واقعا کاری انجام نداده اند، فقط چیزی را دیده اند.
این امر پس از مدتی برایشان آشکار شده است. آنها قادر بوده اند تجاربی که داشتند را به همدیگر ارتباط داده و
تمامی شرکت‌های بزرگی که امروزه به عنوان نام‌های شناخته شده و موفق در صنعت تکنولوژی شناخته شده‌اند، بر پایه‌ی اراده، اعتقاد و پشتکار بنا شده‌اند. مهم نیست که از کجا و با چه میزان هزینه شروع به کار کنید؛ تمامی موارد که برای ایجاد یک شرکت موفق به آن نیاز خواهید داشت، علاقه، تعهد و شهامت است. اگر به این موضوع ایمان ندارید، نگاهی به این شش شرکت بزرگ بیندازید که همه‌ی آن‌ها از یک گاراژ شروع به کار کرده‌اند.
 

گوگل (Google)
بله، بزرگ‌ترین موتور
برندینگ
 برندینگ Branding تمام روش هایی است که شما تصویری از محصول، خدمت و یا شرکتتان را در ذهن و چشم مخاطبانتان و یا مشتریان ایجاد می کنید.بعبارتی  دیگر"برندینگ" فرآیند اقدامات علمی و تخصصی است که شما یا سازمان تلاش می کنند تا برندی خلق شود.
برند (Brand)برند احساس و ادراکی است که درباره یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان در ذهن کاربران و مصرف کنندگان شکل میگیرد.
 
برندینگ چیست؟
ابتدایی ترین مفهوم برای برندینگ به معنی دادن وعده در خصوص یک برند
سلام

مدتی هست که دارم با جدیت زیاد دنبال کار
میگردم. توی این مدت با چیزهایی مواجه میشم که خیلی گیجم میکنند.
خیلی از جاها رزومه های پر و پیمون از آدم
میخوان و کسی به این فکر نمیکنه که برای داشتن رزومه، باید از جایی "شروع
" کرد.
از طرفی فعالیت ها و همکاری هایی که با جاهای
مختلف داشته م، به خودم و دیگران ثابت کرده که توانایی برنامه ریزی و ارائه طرح
های راهبردی بلند مدت خوبی دارم (حتی در زمینه هایی که هیچ ارتباطی با تحصیلات
آکادمیکم ندارند).
دوستان و
شلوار سیاه ِجدیدم که مثل لایه‌ی دومی از پوست جذب و زیبا روی بدنم می‌نشیند را پوشیدم. جاکت ِکوتاه ِ سفیدی که با کریستینا خریده بودم را پوشیدم. ساعت قهوه‌ای ِمصطفی را روی مچم بستم. جاکت ِپیش‌باز قهوه‌ای مخمل را روی جاکت سفیدم پوشیدم. جوراب‌های سفیدم که طرح پیشو دارند را روی پاچه‌های شلوارم کشیدم. بوت‌های قهوه‌ایم را پوشیدم. موهایم را با کش قهوه‌ایی که کریستینا برای تولدم خریده بود بستم. گوشواره‌هایم را انداختم. به این اعتمادبه‌نفس نیا
خودتان را تصور کنید که وسط یک استادیوم شلوغ ایستاده‌اید. بین صد هزار هواداری که فریاد می‌کشند که حداقل نصف آن فریادها شما را تشویق نمی‌کند، می‌خواهید مسابقه بدهید. بعضی از آن ۵۰ درصد حتی از شما متنفر هستند. نه اینکه فقط متنفر باشند، به شما می‌گویند که چرا و چقدر از شما متنفرند. حتی ممکن است حرف‌های نفرت‌انگیزی هم درمورد خانواده‌تان بزنند.
در واقع در بیزنس و شغلتان هر روز وارد آن استادیوم می‌شوید. به آنهایی که مدام نقدتان میکنند و قصد د
جملات انگیزشی
• ذهن انسان به هر چیزی اعتقاد داشته باشد و آن را باور کند، به آن خواهد رسید.(ناپلئون هیل)
•    زمان شما محدود است، پس آن را به تقلید از زندگی دیگران هدر ندهید. (استیو جابز)
•    نباید دنبال موفق بودن باشید، بلکه باید دنبال ارزشمند بودن باشید. (آلبرت اینشتین)
•    سوال رایج در کار من این است: "چرا؟"، این سوال خوبی است، ولی یک سوال خوب دیگر این است: "چرا نه؟" (جفری بزوس)
•    شما 100 درصد شوت هایی که نمی کنید را از دست می دهید. (وین گرتز
تقریبا ۱۲ سال از زمانی که استیو جابز به
روی صحنه آمد تا اولین نسل از آیفون را معرفی کند می‌گذرد. محصولی که سرآغازی بر
انقلاب گوشی‌های هوشمند بود و مفهوم نمایشگرهای تمام لمسی را به الگویی فراگیر
برای همه گوشی‌ها تبدیل کرد. تا پیش از این، نیمی از قسمت جلوی گوشی‌های هوشمند به
صفحه کلیدهای فیزیکی اختصاص داشت و نیم دیگر آن به نمایشگر دستگاه بود. اما آیفون
همه چیز را تغییر داد.

ادامه مطلب را دنبال کنید...

البته این
۱۲ سال مسیر پر فراز و نشیبی
را ب
سلام
مدتی هست که دارم با جدیت زیاد دنبال کار
میگردم.
توی این مدت با چیزهایی مواجه میشم که خیلی گیجم میکنند.

خیلی از جاها رزومه های پر و پیمون از آدم
میخوان و کسی به این فکر نمیکنه که برای داشتن رزومه پر و پیمون، باید از جایی "شروع
" کرد.

از طرفی فعالیت ها و همکاری هایی که با جاهای
مختلف داشته م، به خودم و دیگران ثابت کرده که توانایی برنامه ریزی و ارائه طرح
های راهبردی بلند مدتم بدک نیست (حتی در زمینه هایی که هیچ ارتباطی با تحصیلات
آکادمیکم ندارن
درباره‌ی آلِن کِی و مسئله آموزش 
آلن کی§ به  انگلیسی Alan Curtis Kay ، پیش گام برنامه‌نویسی شی‌گرایی(Object Orientation)، یکی از طراحان زبان برنامه‌نویسی اسمالتاک(Smalltalk) و از مشهورترین صاحب نظران  حوزه رابط کاربری، از دنیای برنامه نویسی، مرورگر ها ، اشیاء و توهم الگوها(patterns) می‌گوید. آلن‌کی در17 مِی  سال 1940 چشم به جهان گشود. او یکی از پیشتازان و دانشمندان موثر در زمینه کامپیوتر و برنامه‌نویسی است. او هم‌اکنون مسئول سازمانی به نام (Viewpoints Research Institute (VPRI
چرا دستگاه حضور و غیاب خریداری کنیم؟ 
چیزهای مورد علاقه من در زندگی با پول بدست نمی آیند. کاملا واضح است با ارزشترین مبنعی که همه ما داریم، زمان است. ( استیو جابز)
زمان بیشترین تاثیر را در زندگی ما دارد.  تا جایی که هر اقدامی پیرامون بهبود استفاده از زمان و یا صرفه جویی در زمان صورت پذیرد، در دسته سرمایه گذاریهای زندگی محسوب می شود.  
یکی از زمانهایی که عمده زندگی ما را به خودت اختصاص می دهد دوران اشتغال و کارمندی ما است بطور متوسط هر فرد حدود8
جملات انگیزشی
• ذهن انسان به هر چیزی اعتقاد داشته باشد و آن را باور کند، به آن خواهد رسید. (ناپلئون هیل)
 
•    زمان شما محدود است، پس آن را به تقلید از زندگی دیگران هدر ندهید. (استیو جابز)
 
•    نباید دنبال موفق بودن باشید، بلکه باید دنبال ارزشمند بودن باشید. (آلبرت اینشتین)
 
•    سوال رایج در کار من این است: "چرا؟"، این سوال خوبی است، ولی یک سوال خوب دیگر این است: "چرا نه؟" (جفری بزوس)
 
•    شما 100 درصد شوت هایی که نمی کنید را از دست می دهید. (و
 
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max
اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد. آیفون های جدید پالت تازه ای از رنگ ه
از تهران که برگشتم، مسیرم مشخص بود. می دونستم می خوام ده سال دیگه کجا باشم. هفته دیگه کجا باشم. واسه درسای این ترم برنامه ریزی کرده بودم و به خودم نوید ترکوندن می دادم. معدل بالا و درس خوندن های با کیفیت، دلم خیلی خیلی به تلاشم و به انگیزه ام روشن بود. ولی یهو بوم! به فاصله دو هفته یه حلقه نشست رو انگشت چهارم دست چپم. همه چیز بهم ریخت و کاملا زندگیم از نظم و روال تابستون و روال مورد انتظار پاییز خارج شد. توی این مدت (یک ماه و دو هفته و اندی) نه از درس
آموزش زبان بدن در بازار یابی و فروشدوره آموزش زبان بدن در بازار یابی و فروش حرفه ای۱۳۹۶
 
لطفا فیلم  دکتر مازیار میر مدرس ومولف تخصصی زبان بدن در آپارات https://www.aparat.com/v/3tdrG مشاهده فرمایید.
 
در این دوره منحصر که قطعا زندگی و مذاکرات شما را متحول می کند. مدرس دوره شما را با بیست سال تجربه
واقعی خود همراه می کند ،تکنیکهای پیشرفته زبان بدن برای تاثیر گذاری بیشتر.
 
قسمتی از این کارگاه آموزشی 
 
بایدها و نبایدها آیا یک رفتار یک تفسیر تک بعدی و ساده
قبل از اینکه سالِ پیش چارلی مسیر زندگیش رو انتخاب کنه، دوتا نقشه برای آینده‌ش داشت. پلنِ A، فیزیک بود. اما من یک نقشه‌ی جایگزینِ دیگه‌ هم داشتم؛ چیزِ دیگه‌ای هم بود که - تقریبا - به اندازه‌ی فیزیک دوستش داشتم. اگر که چارلی مجبور می‌شد بخاطر مخالفت‌ها یا تواناییِ کمش یا هر چیزِ دیگه‌ای بیخیالِ فیزیک بشه، قصد داشت که پلنِ Bش رو دنبال کنه.
پلنِ B، گرافیک کامپیوتری بود؛ یا کمی به‌خصوص‌تر، انیمیشن. اگر که پلنِ A در رویایی‌ترین حالتِ خودش به سِ
آموزشHtml 5
من معتقدم HTML5 دستاورد بزرگی خواهد بود (بسیاری از مردم هم چنین اعتقادی دارند.). این برنامه ممکن است روش لباس پوشیدن و غذا خوردن ما را تغییر ندهد، اما مطمئنا روش توسعه ی برنامه های وب و طراحی صفحات وب را در 10 سال آینده تغییر خواهد داد. به هرحال این صفحه آموزش HTML نمی باشد. HTML5 چیز کاملا جدیدی نمی باشد. بسیاری از ویژگی های HTML5 از HTML4 یا HTML1.0 گرفته شده اند. با زمان و انرژی محدودم می توانم فقط آنچه را در HTML5 جدید است و تمرینات قدیمی که دیگر مورد ا
از نیل آرمسترانگ تا سالی راید، از استیو جابز تا استن لی، دهه اخیر با افراد سرشناس زیادی وداع کردیم. در این مطلب می خواهیم با افراد برجسته ای از حوزه های مختلف علمی و فناوری آشنا شویم که در دهه حاضر دنیا را وداع گفتند. البته سه موجود غیر انسان هم در این فهرست حضور دارند.
سال 2011
استیو جابز



بنیانگذار اپل و رئیس پیکسار در طول عمر 56 ساله خود دستاوردهای شگرفی داشت. او انقلاب کامپیوترهای شخصی را به راه انداخت، ماوس کامپیوتر را عمومیت بخشید، دستگاه
نشانه های کسی که خودارضایی میکند چیست؟
 خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  خودارضایی در تاریخ  دختری هستم 26 ساله دیپلم که از سن 7 سالگی با دیدن نزدیکی  دخترم خود ارضایی می کند  عوارض خود ارضایی دختران  خودارضایی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  ۶ افسانه درباره خودارضایی  خودارضایی در بارداری  خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت  - خودارضایی نکنیم! بررسی استمنا یا خود ارضایی از نظر روانشناختی و پزشکی  علت خود ارضایی در
دنیای‌اقتصاد : گوگل از سال ۱۹۹۸ که با دو نفر کار خود را آغاز کرد تا به امروز که بیش از ۱۰۳ هزارنفر در آن کار می‌کنند، مسیر پر پیچ و خمی را گذرانده است و یکی از دستاوردهای بزرگ آن نحوه اداره و حکمرانی خوب این سازمان عظیم و غول‌آساست. گوگل را شرکت پروژه‌ها می‌دانند و از این‌رو نیروهای انسانی آن در انتخاب پروژه‌های موردعلاقه – که در راستای ماموریت‌های این شرکت باشد - دست بازی دارند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که این شرکت پروژ‌ه‌هایی را بر
اخیرا چند رسانه‌ی شناخته‌شده مدعی شده‌اند اپل هم‌اکنون روی نوعی ردیاب هوشمند مخصوص کار می‌کند و احتمالا فاصله‌ی زیادی تا معرفی رسمی‌اش نداریم.
 
 

طبق گزارش‌های جدید، اپل در حال کار روی ردیاب هوشمندی است تا ازطریق عرضه‌ی آن به بازار، با محصولاتی نظیر Tile و البته SmartThings (ساخت سامسونگ) رقابت کند. رسانه‌ی MacRumors به‌دنبال دسترسی به بیلد داخلی iOS 13، روز جمعه مدعی شد ردیاب هوشمند اپل را می‌توان به چیزهایی نظیر کیف‌پول و کوله‌پشتی و ح
اولین داستان مربوط به ارتباط اتفاقات به ظاهر بی ربط زندگی هست. من بعد از شش ماه از شروع دانشگاه در کالج رید ترک تحصیل کردم ولی تا حدود یک سال و نیم بعد از ترک تحصیل تو دانشگاه می‌آمدم و می‌رفتم و خب حالا می‌خواهم برای شما بگویم که من چرا ترک تحصیل کردم. زندگی و مبارزه‌ی من قبل از تولدم شروع شد. مادر بیولوژیکی من یک دانشجوی مجرد بود که تصمیم گرفته بود مرا در لیست پرورشگاه قرار بدهد که یک خانواده مرا به سرپرستی قبول کند. او شدیدا اعتقاد داشت که
میخواید یه سخنرانی حرفه ای ارائه بدید؟ در این مقاله قصد داریم روش هایی را برای ارائه بهتر و جذابتر یک سخنرانی به شما ارائه بدیم، پاورپوینت و نمایش اسلایدهای زیبا، به خودی خود برای ایراد یک سخنرانی خیلی جذاب است و به درک بهتر مفاهیم کمک می کند.مخصوصاً وقت هایی که میخواهید حجم زیادی از اطلاعات را به مخاطبین ارائه دهید و میخواهید از حالت خسته کننده بودن دربیاید.اما اگر به قول معروف از «آن ور بوم» بیفتیم، نه تنها به شما کمکی نمی کند، بلکه نو
عشق با هر چیزی همراه باشد ، آن را شیرین می
کند. این زندگی ، زندگی ما است ، انتخاب هایش به دست خودمان است و نتیجه اش هم
برای ماست پس چرا بگذاریم دیگران برای ما تکلیف معلوم کنند و به جای ما انتخاب
کنند!
هم اکنون بیش از 500 هزار نفر وارد رشته
تجربی شده اند ، به امید رسیدن به رشته پزشکی اما به چه قیمتی؟ بیایید مسیر رسیدن
به پزشکی را بررسی کنیم. این افراد باید 3 سال دبیرستان را مدام درس بخوانند و از
نوجوانی خود بزنند تا در کنکور رتبه آورده و به رشته پزشک
از اول زندگی همیشه یک سری سوال بی‌جواب تو ذهنم بود که من فکر می‌کردم هر چقدر بریم جلو این سوال‌های بی‌جواب برای من تعدادش کمتر میشه.
 
تا یک جایی از زندگی هم واقعا اینطور بود و تعدادش کمتر می‌شد تا اینکه یک روز داشتم با یکی صحبت می‌کردم که دقیقا یادم نمیاد کی بود. بحث هم فکر کنم یا دینی فلسفی بود یا سوال الگوریتمی (در این حد حافظه‌ام قوی‌ه). حالا این ها مهم نیست مهم اینه من جمله‌ای شنیدم که شاید اون لحظه‌ نه، ولی بعدها خیلی بهش فکر کردم.
 
شروع تابستان 98 بود که ایده ای هنری به ذهنم خطور کرد که آنچنان سرمایه ای نیاز نداشت و ریسک خیلی کمتری نسبت به یک استارتاپ داشت. ایده ام درست کردن زیورآلات دستبند، پابند و چوکر ست با جوراب و دیگر محصولات بود. سه ماه تابستان را درگیر انتخاب نام و طراحی لوگو بودم و در پاییز و اوایل زمستان با وجود این که اکثر تایمم صرف ورزش میشد، در مابقی تایمم خود را درگیر عکاسی از محصولات کردم. وسواس زیادی در پیش بردن کارها به عمل آوردم که نتیجه اش کند پیش رفتن پر
طراحی سایت فروشگاهی در مشهد
 
گشوده ساخت وب سایت چه است؟شاید تا به هم اکنون برایتان اتفاق افتاده که از کنار یک فروشگاه عبور فرمائید و یک دفعه مجذوب دکور یا این که ویترین آن گردید. همین ویترین مجلل و زیباست که منجر میشود که چنانچه نیازی به محتویات درون دکان نداشته باشید هم رویه خویش را کج فرمائید و وارد دکان گردید. کاسب از چه ترفندی به کار گیری کرده که دقت شما اینقدر به ویترین جلب شد و شمارا بدون چاره کرد تا وارد این دکان گردید؟
صاحب و مالک این
 
 
*** با کلیک بر روی هر مطلب،به صفحه توضیحات و لینک دانلود فایل ها منتقل می شوید.
 
لیست 21 فایل بازرگانی از کسب و کار
والمارت
شرکت علی بابا
مدیریت رفتار مصرف کننده
کسب و کار
دانلود پکیج صورت های مالی شرکتها | مهمترین منبع در تحلیل بنیادی
بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل!
آموزش جامع VBA در اکسل
مثال های vba
فرم اکسل خروج کالا از انبار
فرم اکسل ورود کالا به انبار
بیزنس پلن
راز موفقیت آنتونی رابینز
سرگذشت استیو جابز از آغاز تا پایا
مانند بسیاری از شما ، من یک بازاریاب آموزش دیده و بیشتر از طراحان "انجام این کار" هستید.
مطمئناً من دوره ی Crash The Marketer را در Visual Content Creation خوانده ام و برخی ترفندهای شیرین PowerPoint و Photoshop را آموخته ام که به من در کار بازاریابی محتوا کمک زیادی کرده اند. اما من واقعاً می خواستم مهارت های طراحی خود را به سطح بعدی برسانم.بنابراین از همه دوستان طراحم پرسیدم قدم بعدی من چیست - و تک تک گفتند که دوره ای را برای اموزش تایپوگرافی گذراند.برای راهنمایی بیشتر در
خودباوری و موفقیت
 
آیا از آن دسته افرادی هستید که خودباوری ندارند؟ آیا صدای درون‌تان همواره برای انجام کارها، گفتن حرف‌ها و نشان دادن توانایی‌های‌تان، شما را وادار به عقب‌نشینی می‌کند؟ تعجب می‌کنید از کسانی که در جمع به راحتی می‌توانند از خودشان تعریف ‌کنند؟ بله جای تعجب هم دارد، به‌ویژه اگر استعدادها و توانایی‌های شما بیشتر از آنها باشد، اما به اندازه‌ی آنها موفق نبوده و به خودتان ایمان نداشته باشید. برای گذشتن از موانع ساخته و
شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که بارها و بارها از کنار کلمه ” تفکر خلاق ” به سادگی گذشته و با خود اندیشیده‌اید: «مگر من دانشمندم یا می‌خواهم اختراعی بکنم و پروژۀ بزرگی را انجام بدهم که بخواهم بدانم تفکر خلاق چیست و چه کاربردی دارد».
اشتباه اکثر ما این است که فکر می‌کنیم تفکر خلاق و یا به زبان ساده‌تر خلاقیت، ویژۀ قشر خاصی از افراد جامعه است که قصد انجام کارهای بزرگ و جدید را دارند و بدرد ما نمی‌خورد. لذا بهتر است ابتدا با مفهوم ت
صحبت کردن با گروهی از افراد یک چالش است که بسیاری از مردم از مواجه با آن اجتناب می کنند. توانایی کنترل و ارائه یک سخنرانی خوب، یک مهارت است که فقط تعداد کمی از افراد به آن تسلط دارند.موضوعی عجیب در موضوع فن بیان این است که برخی افراد تصور می کنند، مهارت کافی در این زمینه داشته و نیازی به آموزش و کسب مهارت ندارند اما باید این موضوع را بپذیریم که ملاک فن بیان ما نیستیم بلکه این دیگران هستند که وجود این مهارت در ما را تایید و یا رد می کنند. این مهار
از ده ها سال قبل  که تکنولوژی و فناوری پا به عرصه وجود گذاشت.و کامپیوتر، دستگاهها و ابزار های پیشرفته پای کار آمدند ،اینترنت به وجود آمد و شبکه های اجتماعی سر بیرون آوردند. بعد از ورود به عصر انفجار اطلاعات و دستیابی میلیونی  به فناوری از سراسر جهان ، خالقان دنیای فناوری محبوب افراد دنیای کنونی خود شدند.کسانی که به نظر میرسد کار های آنها زندگی نوین انسان را به شدت تحت تاثیر قرار داده و نمی توان آینده ی بشر را بدون آن تصور کرد.
شاید خیلی ها به
ترامپ
او که اکنون رییس جمهور ایالات متحده امریکا است وقتی بسیار جوان بود مدیریت شرکت پدرش یعنی «الیزابت ترامپ‌اند سان» را به‌دست گرفت. این رییس جمهور و میلیاردر جهان در ۲۵ سالگی با موفقیت آژانس مسکن پدرش را اداره می‌کرد و بعدها به یکی از چهره‌های سرشناس تلویزیونی تبدیل شد.
 
دونالد ترامپ یک میلیاردر واقعی است که قدر پولش را به خوبی می‌داند. دونالد البته این را مدیون پدرش است، چرا که پدرش او را مجبور می‌کرد بطری‌های خالی نوشابه در محل
اشخاص موفق از 5 روش بر موانع غالب می شوند
ساده ترین تفکر این است که فکر کنیم که افراد موفق از ابتدا خوشبخت بودند. آنها استعداد، ظاهر، پول و هر آنچه برای موفقیت لازم بود را داشته اند. تا حدودی، درست است که خانواده های پایدار که تحت فشار فقر و محدودیت های جسمی قرار نگرفته اند، راحت تر از کسانی که موانع عمده ای برای غلبه بر آنها داشتند، کار برایشان راحت تر بود. اما نمونه های بی شماری از افراد وجود دارد که علیرغم چالش های مهم در زندگی، به موفقیت های
اشخاص موفق از 5 روش بر موانع غالب می شوند
ساده ترین تفکر این است که فکر کنیم که افراد موفق از ابتدا خوشبخت بودند. آنها استعداد، ظاهر، پول و هر آنچه برای موفقیت لازم بود را داشته اند. تا حدودی، درست است که خانواده های پایدار که تحت فشار فقر و محدودیت های جسمی قرار نگرفته اند، راحت تر از کسانی که موانع عمده ای برای غلبه بر آنها داشتند، کار برایشان راحت تر بود. اما نمونه های بی شماری از افراد وجود دارد که علیرغم چالش های مهم در زندگی، به موفقیت های
هر فردی قابلیت موفق شدن را دارد، پس هیچ کسی موفق و کامیاب به دنیا نمی آید. ویل اسمیت می گوید "سرافرازی و بزرگی، یک ویژگی ذاتی و اختصاصی نیست که فقط افراد خاصی از آن بهره‌مند باشند، بلکه چیزی است که درون همه‌ی انسان‌ها وجود دارد."
از راه‌های مختلفی می توان به موفقیت رسید اما برای پیمودن این مسیر چند نکته و راهنما وجود دارد. در ادامه قوانین موفقیت را از زبان مشاهیر بزرگ دنیا مطرح می کنیم. با یوکن همراه باشید.
تمرکزتان را روی مسیر بگذارید، نه نت
همیشه سعی کن از نیروی درونت کاملا بهره ببری این تو هستی که ثابت میکنی دنیا باید به چه شکلی در بیاید . از این به بعد من با تمام توان میرم جلو ادام میدم . حالا هرچی که میخواد پیش بیاد من میخوام با تمام توانم برم جلو اصلا هم برام مهم نیست که چه اتفاقی قرار بیفته من به یه تجربه ی جدید و لعنتی نیاز دارم که زندگی بد و نا امید کنندم رو به بهترین شکل دچار تغییر کنه من نیاز به مکان حرفه ای برا نشان دادن همه ی تخصص هایم هستم . اگه بشه به خاطرش دعا می کنم ، خود
همیشه سعی کن از نیروی درونت کاملا بهره ببری این تو هستی که ثابت میکنی دنیا باید به چه شکلی در بیاید . از این به بعد من با تمام توان میرم جلو ادام میدم . حالا هرچی که میخواد پیش بیاد من میخوام با تمام توانم برم جلو اصلا هم برام مهم نیست که چه اتفاقی قرار بیفته من به یه تجربه ی جدید و لعنتی نیاز دارم که زندگی بد و نا امید کنندم رو به بهترین شکل دچار تغییر کنه من نیاز به مکان حرفه ای برا نشان دادن همه ی تخصص هایم هستم . اگه بشه به خاطرش دعا می کنم ، خود
همیشه سعی کن از نیروی درونت کاملا بهره ببری این تو هستی که ثابت میکنی دنیا باید به چه شکلی در بیاید . از این به بعد من با تمام توان میرم جلو ادام میدم . حالا هرچی که میخواد پیش بیاد من میخوام با تمام توانم برم جلو اصلا هم برام مهم نیست که چه اتفاقی قرار بیفته من به یه تجربه ی جدید و لعنتی نیاز دارم که زندگی بد و نا امید کنندم رو به بهترین شکل دچار تغییر کنه من نیاز به مکان حرفه ای برا نشان دادن همه ی تخصص هایم هستم . اگه بشه به خاطرش دعا می کنم ، خود
یک لوگو به وسیله ی رنگ ها ، فونت ها ، اشکال هندسی ، عکس ها و … نمایانگر برند شماست.
مشخص بودن این مسئله که برای چه هدفی نیاز به لوگو دارید می تواند شما رادر تصمیم گیری کمک کند.
افزایش شناخت : آیا سازمان شما به تازگی شکل گرفته است ؟ و یا با رقیبان زیادی رقابت می کنید ؟
.. داشتن یک لوگوی “قدرتمند” به شما کمک می کند تا مشتریانتان برند شما به آسانی شناسایی کنند.
ایجاد ماندگاری : مشتریان با چشمانشان خرید می کنند !
توجه داشته باشید که تصاویر بهتر از مت
برای بهتر زندگی کردن باید درست فکر کرد و درست تصمیم گرفت و همیشه و در همه حال و در طول زندگی احساس خوب داشت.. جملاتی زیبا برای بهتر زندگی کردن و تغییر افکار وتبدیل ناامیدی ها به امید، از بزرگان مطرح جهان.
کسبِ موفقیتِ عظیم، بهترین انتقام است. "فرانک سیناترا"همه‌ی رؤیاهایمان می‌توانند به واقعیت بپیوندند، اگر شهامت دنبال کردن‌شان را داشته باشیم. "والت دیزنی"تا زمانی که تلاش نکنید کاری فراتر از توانایی‌های فعلی خود انجام دهید، هرگز رشد نخواه
۱۰ شکست بزرگ تکنولوژی در ۱۰ سال گذشته
۱۰ شکست بزرگ تکنولوژی در ۱۰ سال گذشته : دهه ۲۰۱۰ میلادی با همه اتفاقات خوب و بد خود چند روزی به پایان آن نمانده است و اگرچه این ۱۰ سال برای علاقه‌مندان به دنیای فناوری دستاورد‌های کاربردی از جمله شبکه‌های اجتماعی، خدمات پردازش ابری، گوشی‌های هوشمند پیشرفته و... را به ارمغان آورد، ولی طی این دوره شکست‌های بزرگ در عرصه فناوری هم رقم خورد.
دهه دوم از هزاره سوم میلادی به‌گونه‌ای در حال تمام شدن است که بسی
سلام علیکم :)
 
پ.ن: یه عالمه حرف تو سرمه، یه عالمه هااااا
فقط حال اینکه به زبون بیارمشون رو ندارم و یکی از دلایلش اینه که فکر میکنم وقتی میخوام بیانشون کنم از اصالت و ماهیت و معنیشون کاسته میشه و دقیقا اونی که من حس میکنم و نمیتونم منتقل کنم.
برای همین یه دهنی کج میکنم و میگم ولش کن اصلا.
یه سری از این یه عالمه هام که اصلا نباید گفت. باید بمونه همونجا دفن بشه. یه سریاشم که روزمره است و مابقی هم که فقط نق زدنه :))))
چه خبره تو سرم؟
 
 
 
- چقدر بیشتر از
جوهر واقعی این Sky Iron: The Coming Race چیست؟ فیلم B که شما نمی خواهید آن را جدی بگیرید و ما را به استفاده از تصورات ما بی شرمانه سوق می دهد: به دستورات جهنم!
مطمئناً فیلمی که تاکنون سرگرم کننده ترین در این Trieste Science + Fiction Festival 2019 بود و همچنین مورد انتظار ترین فیلم بود ، که از آن انتظار بیشتری برای تماشاگران وجود داشت که عاشق فانتزی ، آزمایش و بالاتر از همه تفریحی با چیزی هستند این با تفاوت های کسل کننده و کسل کننده ای که امروز هالیوود ارائه می دهد متفاوت ا
۱۷ سخن مثبت برای تقویت انگیزه
گاهی اوقات نیاز داریم از هر آنچه به آن مشغولیم، گامی به عقب برداشته و با کمی تجدید انگیزه، خود را برای تلاش بیشتر تا دستیابی به هدف آماده کنیم. همان‌طور که ما سخت درگیر تلاش و کوشش جهت تحقق اهداف خود هستیم، سدها و موانع متعدد بر سر راه موفقیت پدیدار خواهند شد. گاهی این موانع را با گام‌های بلند خود پشت سر می‌گذاریم و گاهی احساس می‌کنیم هیچ چیز آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. نتیجه چیست؟ احساس درماندگی سراسر وجودما
یک قدم کوچک برای موفقیت در کسب و کار

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 2 امتیاز : 5]

تاثیر شگفت انگیز قدم های کوچک در موفقیت انسان های بزرگ
دوستان عزیز سایت پرورش افکار برای بیان بهتر موضوع «یک قدم کوچک برای موفقیت در کسب و کار»، ابتدا قصد داریم یک داستان جالب برایتان تعریف کنیم. با ما همراه باشید.
کشاورز پیری متوجه شد که دیگر توانایی اداره و مراقبت از مزرعه اش را ندارد و تصمیم گرفت این کار به دو پسر جوانش واگذار کند. هنگامی که بحث و جدل پسرانش
سلام خدمت تمامی کاربران عزیز وبسایت تیم امنیتی dedsec
 
اگر شما جزو اشخاصی باشید که علاقه مند به حوزه هک هستید قطعا همیشه به دنبال دیدن فیلم و سریال ها با موضوع هک بودید و دیدن این فیلم ها علاوه بر انگیزه لذت بسیار زیادی رو برای اشخاص علاقه مند خواهد داشت ، در این پست ما قصد داریم برترین فیلم و سریال با موضوع هک رو به شما معرفی کنیم
 
در سالهای اخیر با گسترش کامپیوتر، اینترنت و فناوری های مرتبط با آنها، صنعت سینما نیز به سمت موضوعات جدید مرتبط با
. اگر رویا و عشق خود را پیدا نکرده‌اید، یعنی هنوز به دنیا نیامده‌اید
حتما این مورد را از هر انسان واقعا موفق و هر انسان به ظاهر موفقی هم شنیده‌اید، اما واقعیت این است که موتور انگیزه‌ انسان فقط با این موضوع روشن می‌شود و ادامه‌ی مسیر با هل دادن ماشین خیلی آسان نیست و بهتر است موتور را روشن کنید. یکی از اصولی که انسان را از مغز استخوان به حرکت و تلاش وا می‌دارد این است که از مسیری که می‌روید لذت ببرید.
وقتی عاشق کاری شدید دیگر کسی نمی‌تواند
به عنوان مثال، کمپین های خودرویی شیپور را می توان یک کمپین تبلیغاتی تاثیرگذار و موفق نامید. آنها به صورت مشخصی از همه رسانه ها برای القای شعارهایی نظیر “یک معامله شیرین” استفاده نمودند که تعداد نصب و استفاده از نرم افزارشان را تا حدود بسیار زیادی بالا برد.
کمپین تبلیغاتی، مثل برنامه‌ریزی برای سفر یا چیزی شبیه آن نیست. کمپین‌های موفق می‌بایست بر اساس تحقیقات دقیق، متفکرانه و متمرکز بر جزئیات باشد و نباید بر اساس یک ایده کلی اجرا شود.
برن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها