نتایج جستجو برای عبارت :

تماشاگران فوتبال بدون بلیت به ورزشگاه ها نروند

  تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه ها نروند زیرا هیچ بلیتی در ورزشگاه های فوتبال فروخته نخواهد شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات
نوزدهمین دوره لیگ برتر از امروز عصر آغاز می شود و فدراسیون فوتبال و
سازمان لیگ با همکاری هیات های فوتبال استان ها و باشگاه ها تلاش کرد وضعیت
ورزشگاه ها نسبت به گذشته مطلوب تر و بهتر شود. تاکید برایجاد الزامات
ایمنی و امنیتی در ورزشگاه
نکاتی در باب منع ورود بانوان به ورزشگاه
 
سلام1- قبل انقلاب تمایلی از سوی بانوان برای حضور در ورزشگاه ها به آن صورت نبود!2- مقایسه یک جمع چند ده هزار نفری و در آزادی صدهزار نفری با یک جمع چند نفری که لحن صحبت خود را به سرعت متناسب با حضور بانوان می کند بسیار ساده انگارانه است.اساسا در کنترل شده ترین کشورها هم این جمع های چند ده هزار نفری در بسیاری مواقع از کنترل خارج می شوند، شاید دلیل عدم ساخت ورزشگاه هایی با گنجایش شبیه ورزشگاه آزادی در این کش
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
لیورپول شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید با فتح جام لیگ قهرمانان اروپا تعداد جامهای قهرمانی مهم خود را به عدد 42 رساند و از این نظر به رکورد رقیب بزرگش در انگلیس، منچستریونایتد رسید. لیورپول و منچستریونایتد حالا از حیث تعداد جامهای مهم، پرافتخارترین تیمهای فوتبال انگلیس هستند.
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند
سیگنال ایدونا پارک (وست فالن)، نام استادیوم فوتبالی در شهر دورتموند آلمان است.
نام تاریخی این ورزشگاه «وست فالن» یا «وست فالن اشتادیون» است و نام کنونی، نامی تجاری است که از دسامبر ۲۰۰۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ برجای خواهد ماند که بعد از اتمام قرارداد باشگاه با شرکت تجاری، نام آن به وست فالن باز خواهد گشت.
این استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بروسیا دورتموند است و با بیش از هشتاد هزار نفر ظرفیت، بزرگترین ورزشگاه
به بهانه این خبر ( خود سوزی دختری جوان مقابل دادگاه انقلاب - ورزشگاه )
یک : کذب یا حقیقت خبر را اطلاعی ندارم اما اصل حرف ام چیز دیگری است.
 دو : روز هایی که تو شعبه اقای ک بودم ، دختری  امده بود به جرم پوشیدن لباس پسرانه برای ورود به ورزشگاه ، این امر جرم انگاری مستقل نشده است ولی به جرم بی حجابی محکوم به پرداخت  یک میلیون جزای نقدی شد . من دختری را دیدم که عاشق فوتبال بود با سابقه ورود به ورزشگاه ازادی ، که برایش قرار صادر شد . 
وقتی فهمید یک میلیو
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، با بیان اینکه استرس می‌تواند موجب تهوع به‌ویژه در دانش‌آموزان شود، گفت: باید به عادات و ترکیب غذایی کودکان، دقت و نظارت کافی داشته باشیم.


به گزارش : تیرنگ نیستانی، افزود: گاهی کودکان دبستانی در صبحگاه حالت تهوع و دل به هم خوردگی دارند که اکثراً یکی از عوامل این بی‌میلی به خوردن صبحانه استرس است.
ادامه مطلب
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
تیم فوتبال بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک خورده به تیم فلسطین . فلسطین ورزشگاه اورشلیم و انتخاب کرده و ایران گفته نمیام .
فلسطین داره میره اورشلیم بازی کنه!! ما نمیریم!!
من حتی اگه مستم باشم و این و بهم بگن میگم واسه خنده گفتن . 
همین دیگه، ایران هرروز زیباتر میشه . 
‍ ‍ صعود مقتدرانه تیم شهدای سیریز به سوپر لیگ استان کرمان
از سری مسابقات لیگ یک استان کرمان ، عصر امروز تیم شهدای سیریز  در ورزشگاه عربنژاد زرند به مصاف تیم نخل جنوب کرمان رفت و با برتری  ۴بر ۲  ضمن راهیابی به فینال مسابقات به سوپر لیگ استان کرمان صعود کرد.
تیم شهدای سیریز در دور رفت در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱بر۰ مقابل نخل جنوب در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان شکست خورده بود که در دور برگشت انتقام خود را از این تیم گرفت.
عباس حسن زاده مربی تیم
حقوق برابر می خواهید؟ اول باید پرسید کدام حقوق و کدام برابری؟ حقوقی که به تو اجازه ی ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال مردان و اجازه انتخاب نوع پوشش و ... نمی دهد به ما هم اجازه ورود به ورزشگاه برای تماشای فوتبال زنان نمی دهد، مجبوریم تمامِ خرج زندگیِ مثلا مشترک را به دوش بکشیم، اختیاری در رفتن به سربازی نداریم و موارد بسیار دیگر که ... بگذریم. اگر تمام مسائل مربوط به حقوق زنان در دنیا حل شده است، مسائل مربوط به حقوق مردان هم همین طور است. احقا
 
 
⚽️ پلتفرم Chiliz (توکن $CHZ) در حال کار بر روی طراحی پاسپورت‌های مصونیت از ویروس کرونا بر پایه‌ی بلاکچین برای هواداران فوتبال می‌باشد تا مجددا علاقه‌مندان به فوتبال به تدریج بتوانند با در دست داشتن این پاسپورت‌ها در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
تغییر ساعت بلیت فروشی با اعتراض شدید تماشاگران روبرو شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از جم،در حالی که اعلام شده بود از ساعت 16 بلیت فروشی آغاز می شود اما به دلیل حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در اطراف استادیوم، بلیط فروشی از ساعت 13 آغاز شد.
هواداران پارس جنوبی به دلیل تغییر زمان آغاز بلیت فروشی به شدت از مسئولان برگزاری انتقاد کردند و می گویند که فدراسیون فوتبال می خواهد هواداران بیشتری از تیم مهمان وار
می‌گویند ورزشگاه ممنوع! گویا ما هم ممنوع کردن را از حکومت آموخته‌ایم. می‌شود ورزشگاه رفت اما پشت درب ورزشگاه ایستاد درست همان جایی که سحرها ایستادند و سوختند، بی آن که روغن ریخته و نرفتن‌ها را نذر امام‌زاده‌ی‌ آزادی کنیم. گیرم محاطش را خالی کردیم،‌ هیچ ظالمی از محیط خالی ورزشگاه نمی‌ترسد. منی که تا امروز ورزشگاه نرفته‌ام چگونه رویم می‌شود فردا در جنبش ورزشگاه ممنوع‌ها ممنون خودم باشم و بگویم من هم مسافر نرفتن؟ با هر دستگاه مختصات و
سایت فدراسیون فوتبال بحرین توسط یک هکر ایرانی مورد نفوذ قرار گرفت و سرود ملی ایران در صفحه اول سایت برای پخش قرار گرفت.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بحرین رفت و میهمان این تیم بود.
در ابتدای این بازی و هنگام پخش سرود ملی کشورمان شاهد توهین تماشاگران و بازیکنان بحرینی بودیم که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای داشت و واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
همچنینین
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
Dream League Soccer 2019 دریم لیگ یک بازی اندروید ورزشی فوتبال می باشد . در بازی فوتبال لیگ رویایی شما قادر خواهید بود که یک تیم را ایجاد و مدیریت کنید به طوری که بهترین تیم جهان شوید ! شما در این بازی می توانید ورزشگاه اختصاصی برای خود ایجاد کنید و بازی های خود را به صورت آنلاین با سایر افراد موجود در بازی دنبال کنید
ادامه مطلب
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
بلیت فروشی مسابقه فینال جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر از ساعت ۱۷ فردا آغاز می شود.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران بلیت فروشی فینال جام حذفی فصل ۹۸-۹۷  ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۲ خرداد آغاز می شود.
هماهنگی های لازم با مسولان استان خوزستان و هیات فوتبال  استان انجام شده است.۲۰ هزار بلیت برای بازی فینال بین پرسپولیس و داماش گیلانیان فروخته می شود و مسابقه دو تیم س
انتقال دوباره دیدار سایپا - استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس!
باشگاه سایپا که صبح از برگزاری دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خبر داده بود بعداظهر امروز اعلام کرد که این بازی در همان ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود!
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری ورزش 3 و به نقل از سایت باشگاه سایپا، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و تفاهم ایجاد شده بین مسئولان شهر قدس از جمله شهرداری، فرمانداری و یگان ویژه مقرر شد بازی سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم مس
ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری نیوزمای؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان جام حذفی شد که در دیدار فینال اتفاقات زیادی رخ داد. در جریان دیدار فینال جام حذفی، بنری در ورزشگاه در دستان چند جوان با مضمون فارسی و انگلیسی که برانکو بمان.
برانکو بعد از بازی در جمعی خودمانی گفته بود این صحنه را در بازی دیدم و واقعا این بنر من را احساساتی کرد. به هر حال می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت پروفسور هم به بسیاری از موارد در فوتبال ما عادت کرده و آنها را دوست د
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
ما تو شرکتمون از یک سیستم مشترک سازی دیتاهای مورد نیاز استفاده می کنیم که لایسنس اون از شرکت آلمانی SAP خریداری شده ... مالک شرکت SAP میلیاردر آلمانی دیتمر هاپ هست این آقای دیتمر هاپ در سال 1972 شرکت SAP را افتتاح کرده و تا امروز در 180 کشور فعالیت رسمی داره ... مطلب امروز در مورد ERP یا سیستم های شبکه بندی نیست بلکه نشات گرفته از یک خبر فوتبالی است که ظرف 10 ساعت گذشته رخ داده ...
آقای دیتمر هاپ به جز این شرکت مالک باشگاه هوفنهایم آلمان هم هستند مالکی که باع
+15
 
وحشتناک بود. حتی همین یک لحظه ای که در فیلم معلوم بود و بقیه ماجرا را باید با خیال بافی پیش می رفتی هم به اندازه کافی وحشتناک بود. دیشب فیلم مصدومیت آندره گومز، بازیکن پرتغالی اورتون (بازیکن سابق بارسا) در بازی با تاتنهام را دیدم. از آن دست مصدومیت هایی که حال عالم و آدم را خراب می کند. دردناک‌تر از مصدومیت ها رباط صلیبی و مینیسک که متداول اند در فوتبال. همان مصدومیتی که چند فصل قبل لوک شاو (بازیکن منچستر) را زمین گیر کرد و کمی قبل تر از آن هم
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
◀ماجرای دختر آبی از آن قرار هست که گویا او را به ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی فوتبال استقلال راه نداده اند.اما این یک دروغ محض هست و این دختر که از بیماری روانی و افسردگی شدید رنج میبرد مرتکب خود سوزی شده هست.اما به علت جراحات بیش از حد جان خود را ار دست می دهد.دلیل بازاداشت وی، فحاشی به مامورین نیروی انتظامی بود که شش ماه جبس برایش بریده اند.با این حال بعضی ها چون سلبیرتی ها و رسانه های فارسی زبان بیگانه تا توانستند به روی این قضیه مانور داد
بودجه بخش فوتبال راخرج بخش امنیت دفاعی کنیم.به این نتیجه رسیدن تفکریک کشورجنگ زده درنوع اول هست.بودجه بخش فوتبال وسرگرمی راخرج گازرسانی به مناطق مختلف میکنیم.این هم نوع دیگرخرج کردن پول صادرات گازدرشرایط تحریم درکشورجنگ زده هست.
بودجه کالای اساسی هم دردل بودجه فوتبال برای ملت جنگ زده هست.چون بدون فوتبال کشورجنگ زده ونیروهای مسلح آن وامنیت آن به خطرنمیافتد.
درواقع اگرفرض شودفوتبال چیزمضخرفی هست یک کشوردرگیرمشکلات تحریمی وامنیتی وزیرسا
 
نام بزرگراه رسالت در ۱۵ دی ۱۳۹۸ توسط شورای شهر تهران به «بزرگراه شهید سردار قاسم سلیمانی» تغییر کرد.همچنین رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز شنبه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۸، از تغییر نام «فرهنگ‌سرای بهاران» در منطقهٔ ۱۷، به «فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.
ورزشگاه ۱۲ هزارنفری بنیان‌دیزل (ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز) نیز پس از کشته‌شدن سلیمانی، به نام وی تغییر نام پیدا کرد. روز ۱۳ دی با تصویب شورای ف
جام ها در دنیای فوتبال استعاره ای از شکوه این ورزش هستند؛ اشیایی که فراتر از ارزش مادی شان، اعتبارشان را از آدم هایی می گیرند که آنها را بالای سرشان برده اند. تکه هایی از دنیای فوتبال که برخلاف تغییرات محیط اطراف شان ثابت مانده اند؛ بازیکنان، مربی ها، ورزشگاه ها و لباس تیم ها مدام در حال تغییر و وفق دادن خودشان با شرایط و تکنولوژی زمانه هستند. اما جام ها تنها عناصر ثابت دنیای فوتبال اند. جام جهانی قدمتی چهل و پنج ساله دارد و کاپ لیگ قهرمانان
مصاحبه خواندنی با امیر قلعه‌نویی
به گزارش "ورزش ‌سه"، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خدا را شکر در بازی قبل به پیروزی رسیدیم. قبل از بازی با پیکان در سه دیدار مساوی کردیم که حداقل در دو دیدار حقمان پیروزی بود. وقتی  پیکان را با یک بازی خوب بردیم، به جدول بازگشتیم. شاهین بوشهر با تغییر و تحولات روی نیمکت مربیگری نتایج خوبی کسب کرده است. شاهین در مقابل استقلال یک فوتبال خوب انجام داد و مربی این تیم
امروز می خواهیم به معرفی بازی فوتبال اندروید بدون دیتا بپردازیم تا شما بتوانید این مسابقه هیجان انگیز و سرگرم کننده را با خیال راحت و بدون نگرانی از جهت کم بودن حجم دیتا یا دسترسی مناسب به آن بازی کنید ، همانطور که می دانید گزینه های مختلف زیادی در Google Play Store برای طرفداران فوتبال وجود دارد ، چه در بخش آفلاین و چه در حالت آنلاین. با این حال ، اگر می خواهید یک بازی فوتبال اندروید بدون دیتا را با ویژگی و گرافیک های کاربر پسند داشته باشید ، می توان
خب چکار کنم؟.هیچ علاقه ای به فوتبال و تیم هایش ندارم.اما امروز که بابا پای تلویزیون و منتظر شروع بازی نهایی پرسپولیس بود، دیدم
دیدم قوانینی را که فقط وضع میکنند و توی یک تکه کاغذ می نویسند، برای چی و کی و کجا ، نمیدانم
امروز داماش به عنوان ضعیف ترین تیم یا قوی ترین تیم پای حقش ایستاد، پای حقی که یک حق جهانی و قانونی هست. خب چرا نباید
اعتراض کند؟..چرا نباید آقایان رئیس و روسا قوانین را رعایت کنند و تماشاچی ها را عادلانه و به تعداد وارد ورزشگاه کن
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر زمانی برای این تیم به میدان برود با تمام وجودش بازی می‌کند تا تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایسنا، آرش رضاوند پس از برتری تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما طی چند روز اخیر سه سفر انجام دادیم و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودیم. شرایط بسیار سخت است چون چهار روز به چهار روز بازی می‌کنیم. اما تیم ما باید در هر شرایطی پیروز باشد. خوشحالم که امروز هم بردیم و در جمع مدعیان قرار داریم.
وی افزود: من در نیم فصل اول به غیر ا
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
 
رییس مرکز اورژانس تهران در ادامه از تمهیدات این مرکز برای مسابقه فوتبال تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این مسابقه ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس در قالب ۲۵ نیروی عملیاتی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه مستقر می شوند.
 
 
پیمان صابریان در این باره اظهار داشت: این تصادف ساعت ۸:۱۲ امروز  در بزرگراه شهید رجایی زیرپل آزادگان، ابتدای خیابان ۱۳ آبا
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند. جواد خیابانی این دیدار حساس را از ورزشگاه آزادی گزارش خواهد کرد. این دو تیم تهرانی فردا یکشنبه از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می‌روند.
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
فیفا موبایل.
FIFA Mobile Soccer – فیفا موبایل 2019 بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2019 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS (EA GAMES) برای دستگاه های اندروید
است که آپدیت جدید آن ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و
باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد آپدیت اش را همزمان با انتشار پس از تست،
حضور شما دوستداران بازی های فوتبال معرفی کنیم! در این بازی که حجمی کمتر
از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم
اختصاصی خود بپردازید و ب
شخصیت « جان رامبو » یکی از قدیمی ترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می شود که نزدیک به 40 سال از زمان ظهورش در سینما می گذرد. شخصیتی که نخستین بار در دهه هشتاد در فیلم جذاب « اولین خون » (First Blood) به تماشاگران سینما معرفی شد و پس از آن طی چند دهه، 3 دنباله دیگر درباره ماجراجویی های رامبو در کشورهای مختلف ساخته شد که می توان گفت اکثر آنها با استقبال قابل قبولی از جانب تماشاگران مواجه شدند. در مجموع شخصیت جان رامبو را می توان یکی از کلاسیک ترین قهرمانا
به گزارش دورتموند ایران ، هواداران تیم دورتموند در اقدامی زیبا و جالب سرودی را همخوانی کردند. این همخوانی در ورزشگاه وستفالن ورزشگاه خانگی دورتموند انجام شده است. در زیر این فیلم را تماشا می کنید.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آو
رئیس سری آ پاسخ ادعای به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر را داد و عنوان کرد که خودسرانه اقدام به کاری نکرده اند.
 
به گزارش "ورزش سه"، پائولو دال‌پینو، رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا(سری آ)  انتقاد و ادعای اخیر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر درباره لغو بازی خارج از خانه این تیم مقابل یوونتوس را بی‌اساس خواند.
 
 
 
 
به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، قرار بود بازی تیم‌های یوونتوس و اینتر امشب بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و ... نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج شنبه به میزبانی ورزشگاه آزادیبرگزار شود.
 
این مسابقه قرار بود طبق برنامه ریزی اولیه سازمان لیگ از ساعت ۱۷ برگزار شود که با یک ساعت و نیم تغییر زودتر برگزار خواهد شد.
 
شنیده می‌شود تلاش مسئولان برگزاری این مسابقات تغییر مجدد ساعت برگزاری این دیدار است و پیش بینی می‌شود این بازی حتی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه برگزار شود!
 
برای ج
ما امضاء‌کنندگان این بیانیه، اعلام می‌کنیم:
در حالیکه حق برابری جنسیتی در اسناد بین‌المللی بسیاری، از جمله میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی، محترم شمرده شده؛ در حالی که ماده‌ی ۲۲ منشور اجرایی فیفا تبعیض جنسیتی را ممنوع اعلام کرده؛ با این وجود زنان ایرانی بیش از ۴۰ سال است  که از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم مانده‌اند؛
 در حالیکه در واکنش به فشارهای اخیر فیفا، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، محرومیت ورود زنان به استادیوم
  رئیس فدراسیون فوتبال قهرمانی شهرداری بم در لیگ برتر بانوان را تبریک گفت.


 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، در مراسم جشن قهرمانى تیم فوتبال بانوان شهردارى بم در ورزشگاه فجر این شهر، پیام تبریک رییس فدراسیون فوتبال قرائت شد.
 
مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر بانوان کشور همراه با استقبال پرشور مردم بم و با حضور دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال ا
معرفی انجمن پیش بینی ورزشی با مطالب ارسالی کاربران و تیپستر های اغلب موفق در شرط بندی فوتبال و ارسال فرم های روزانه با آنالیز و پیشگویی نتایج فوتبال در انواع رشته های ورزشی به همراه معرفی بهترین ها و سایت های معتبر ایران و جهان
 
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ ق
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
هواداران تیم فوتبال استقلال امروز در مراسم زنده‌یاد ناصر حجازی مشکلات این باشگاه را در فصل‌های اخیر مورد بررسی قرار دادند.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجازی صبح امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران برگزار شد، اما تماشاگران تیم استقلال که برای زنده نگه داشتن یاد اسطوره این باشگاه در بهشت‌زهرا حضور پیدا کردند، از فرصت استفاده کرده و به برر
ای کسانی که خواب هستین یا محل کار یا هرچی ...
بلند شید. زندگی دقیقا همین لحظه تو شبکه ورزش و برنامه فوتبال ۱۲۰ در جریانه.
درسته فوتبال پرسپولسیس و استقلال تو هفته قبل اینقدر حال بهم زن بود که دقیقا ما رو به یاد حرف آدم هایی میندازه که میگن :  خوب که چی. فوتبال چیه . ی توپ هست ۲۴ نفر دنبالش میدون . خوب به همشون ی توپ بدین!!
اما توی بلاد کفر و لیگ قهرمانان دقیقا زندگی درجریانه و فلسفه فوتبال رو با پوست و گوشتت حس میکنی.
فوتبال یعنی زندگی و عشق
یعنی نوشت
بازیکنان :
۱) پیراهن ورزشی 
۲) شورت ورزشی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک دار)
 
 
دروازه بان ها :
۱)پیراهن دروازه بانی 
۲) شورت ورزشی دروازه بانی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک)
۶) دستکش
 
 
 
 
البته بعضی ها هم برای محافظت از خود از کلاه ایمنی برای جلوگیری از ضربه به صورت استفاده می‌کنند 
(رسیدن به جایگاه تیفوسی‌ها مراتبی دارد و نشستن در آن، آدابی)
حسام حسین‌زاده
 
چون روزهای نوجوانی‌ام در محله‌ای زندگی می‌کردم که شهره بود به لات‌ها و دعواهایش، میل بی‌پایانی به بروز خشونت پیدا کرده بودم. آنجا تقریباً هر صبح با دیدن درگیری یا شنیدن صدایش آغاز می‌شد. در طول روز هم همۀ نوجوان‌های محل دنبال راهی برای ارضای میلشان به خشونت می‌گشتند؛ فرقی نداشت خودشان با کسی درگیر شوند یا شاهد درگیری خونینی باشند. هر دو به یک‌اندازه می‌توا
  مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه ها گفت: فکر نمی‌کنم عوامل حاکمیت تصمیم گیری در فوتبال بخواهند به سمت بلیت کاغذی برگردند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر انتظارخیر در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص مشکلاتی که سامانه بلیت فروشی برای دربی داشت عنوان کرد: من در ابتدا از مردم عذرخواهی می‌کنم ما خودمان به این مشکلات واقف بودیم دوستان ما خیلی زحمت کشیدند تا بلیت‌فروشی
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
تحقیق آموزش فوتبال
دانلود تحقیق آموزش فوتبال، در قالب فایل Word و در 51 صفحه. فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند ...
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه به کیفیت توپ‌ها اعتراض داشتند اما این موضوع رسانه‌ای نشده بود.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، امید عالیشاه بازیکن تیم
فوتبال پرسپولیس بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم و برتری در این دیدار
اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم تماشاگران در این بازی حضور داشتند. در
اینجا باید گلایه کنم، اینکه هواداران پول داده بودند اما بلیت‌ها صادر
نشده بود این وجهه
 
فوتبال در انگلیس قصه‌‌ای جادویی دارد. برای بیش از یک قرن است که شنبه‌ها روز فوتبال است. در ابتدای قرن بیستم شنبه‌ها روزی شد که انگلیسی‌ها، دشواری‌های روزمره، هوای ابری و مرارت زندگی با درآمد‌های ناچیز را فراموش می‌کردند و روی سکوها، کسالت روزگار را به فراموشی می‌سپردند. اما این فقط مختص طبقه کارگر بود، طبقه متوسط و پر درآمد به تنیس و اسب‌دوانی گرایش داشت. در آن سالها مثل امروز فوتبال پرطرفدارترین ورزش انگلستان نبود طوری که تا مدت‌
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت درس حقوق ورزش در 70 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
فهرست و عناوین:
هدف از درس حقوق درورزش
چرا باید ازعلم حقوق ورزشی آگاه باشیم؟
تعریف حقوق
منابع قانون
تفاوت قانون با مصوبه (بخشنامه یا آیین نامه)
جایگاه ورزش در قانون اساسی
مسولیت های قانونی و انواع آن
ارکان جرم در مسولیت مدنی
مسولیت های حقوقی ناشی از عملیات ور
گروه های فوتبال تلگرام 
بهترین گروه های فوتبال تلگرام
گروه چت فوتبال
گروه گپ فوتبال
لینک گروه های فوتبالتلگرام
با سلام گروه های فوتبال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های فوتبال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه فوتبالی تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
 
میگوید تو با فوتبال در نهایت قرار است یک «لومپن» شوی . نمیگوید هیچ ، میگوید لومپن . 
میگوید لومپن شدن از مناسبات فوتبال است ، ولی حتی اگر فوتبال هیچکس را لومپن نکند هم ، تورا حتما لومپن میکند ‌...
میگوید مگر تو ده ساله ای ؟! تو بیست سالت است ‌. دیگر نمیتوانی شبیه ده ساله ها شبها با رویای تیم ملی و جام جهانی بخوابی . تو باید بروی دنبال رویا های بیست سالگی . آن رویا هایی که در بیست سالگی بشود با فکرشان به خواب رفت و با تلاش در بیست و اندی سالگی بتوان
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ
باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا، لیگ برتر فوتبال آلمان به رقابت می‌پردازد. بایرن مونیخ به عنوان موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان شناخته‌شده که موفق به کسب ۲۹ قهرمانی بوندس‌لیگا و ۱۹ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده‌است. باشگاه بایرن مونیخ همچنین در سطح جهان در رتبه سوم قرار دارد.

ادام
یادش بخیر قدیما خونه بابام یک تلویزیون سیاه سفید داشتن و اون زمان فقط کانال یک و دو رو میگرفت بعد کم کم شبکه سه رو هم میگرفت . من و داداشام عاشق فوتبال بودیم و از همین تلویزیون سیاه و سفید فوتبال نگاه میکردیم . بعد که به دبیرستان رسیدیم بابام تلویزیون رنگی خریده بود و ما باهاش فوتبال نگاه میکردیم لذت می بردیم . بعضی وقتا هم داداش علی که بزرگتر بود دستگاه پلی استیشن از کلوپ نزدیک خونمون اجاره میکرد و به تلویزیون وصلش میکردیم و سه نفره ( من و دادا
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
  کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.
 
*دیدار تیم های استقلال خوزستان و نساجی مازندران در هفته 27 رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب بطری آب به داخل زمین مسابقه رخ داد. این
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
مهاجم کروات تیم فوتبال سرخ‌پوشان خواهان دریافت دستمزدش از سوی پرسپولیس شد.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو بودیمیر که در دور برگشت فصل گذشته به تیم پرسپولیس پیوست، در یک سال گذشته افتخارات عدیده‌ای را کسب کرده است.
 
وی در گفت‌وگو با سایت اسپورتسکه کشورش در مورد 2 مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران در کنار دیگر افتخاراتی که طی 12 ماه گذشته کسب کرده، صحبت کرده است.
 
البته این رسانه در مقد
  گلزن پرسپولیس در دیدار با پارس جنوبی گفت: بازی اول همیشه سخت است، خدا را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ترابی بازیکن تیم
فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با پارس جنوبی، گفت: استارت خوبی داشتیم. خدا
را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. همیشه بازی اول
سخت است و خدا را شکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم. هواداران مطمئن باشند
عم
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
هوادار داماش در ورزشگاه جایی نداشت، تیم شان به زمین نیامد. بازیکنان پرسپولیس از هواداران خواستند برای طرفداران تیم حریف جا باز کنند، هوادارن گوش ندادند و بازی لغو شد. اما نه. نه. برگردید بازی برگزار می شود و بیشترشان برگشتند
بازی تمام شد و حدود نزدیک 2 نصفه شب بالاخره کاپ قهرمانی را به برنده دادند. بچه که بودم برخی بازی های جام جهانی را این موقع شب دیده بودم اما این بار در کشور خودم و بدون اختلاف ساعت زمانی، نصفه شب فوتبال می دیدم
مضحکه ای به
ما یا با فوتبال ارتباطی نمی گیریم یا اینکه فوتبال با گوشت و خونمان عجین می شود! حد وسطی ابدا وجود ندارد!
من هم از آن دسته ای هستم که تصور زندگی بدون فوتبال برایم غیر ممکن است!یعنی اصلا زندگی ای که در آن استرس مسابقه این هفته تیم محبوبت،فریاد های شادی بعد از گل تیم محبوبت،فحش های مکرر به داور و تیم حریف،شادی از گل خوردن و مغلوب شدت تیم رقیب،خوشحالی بیکران از ناراحتی طرفداران تیم رقیب،اشک های بعد از برد ها و باخت ها و در نهایت حرص خوردن های ناش
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
باشگاه خبرنگاران: در حالی که طبق برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مارک ویلموتس به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست فسخ قرار داد کرده، اما طبق اعلام امیر مهدی علوی، سخنگوی این فدراسیون با سفر علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال
ادامه مطلب
مدرسه فوتبال ساتراپ آب پخش،چند سالی است که فعالیت خود را در زمینه آموزش فوتبال آموزان در درده های مختلف سنی آغاز کرده و توانسته با رعایت استانداردهای لازم،موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم کند.
مدیر و مربی این مدرسه فوتبال،اصغر حسین زاده است که با داشتن افتخارات زیادی در کسوت مربیگری،در کیفیت بخشی به آموزش فوتبال آموزان،نقش بسزایی داشته باشد.
حسین زاده دارای مدرک مربیگری A و یکی از مریبان با دانش استان بوشهر است که توانسته با تیمهای مختلف،
  تیم فوتبال جوانان پرسپولیس موفق شد شهرآورد جوانان استقلال را شکست دهد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در شهرآورد تهران موفق شد با نتیجه دو بر صفر جوانان استقلال را شکست دهد. 
در این بازی که در ورزشگاه شهید اسماعیلی برگزار می‌شد تیم جوانان پرسپولیس با گل‌های کسری فرمانی و امیرحسین نوری موفق شد جوانان استقلال را شکست دهد. 
کسری فرمانیان گلزن اول پرسپولیس در
به نظرم شبکه ۳ مواقعی که دربی پخش میشه یه آرم ۱۸+ بزنه گوشه تلویزیون تا جوونهای بیگناه مردم بیننده و شنونده اینهمه فحش و کتک کاری و الفاظ رکیکی که استفاده میشه نباشن.
حتی میشه پیشنهاد کرد امتیاز رفت و برگشت این بازی رو بین دو تیم تقسیم کنن و بازی برگزار نشه یعنی هرچی ما دیدیم خطا بود و اعتراض و تمارض، واقعا خودشون هم لذت میبرن از این بازی که میکنن؟ حداقل یه ورزش اینه که ورزشکار خودش از عملکرد خودش راضی باشه و لذت ببره.
بازیهای جام ملتهای آسیا ه
دراگان اسکوچیچ در نخستین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد چگونگی حضورش در تیم ملی، اهداف خود در این تیم و آینده‌اش روی مهمترین نیمکت فوتبال ایران مواردی را بیان کرد
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم. بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم. د
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
‏طرح عمر مومنی، کارتونیست اردنی سایت گل برای ‎#دختر_آبی ؛ دختری که در اعتراض ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه، خودسوزی کرد، حالاجهانی شده. فیفا در ماه‌های گذشته حساسیت زیادی روی موضوع ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها داشته و احتمالا واکنش مهم و استراتژیکی هم به این مرگ تلخ دارد.
[عکس 731×1280]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
میزبان جام جهانی 2022 نخستین ورزشگاه ساخته شده برای مسابقات 3 سال آینده را افتتاح می‌کند.
بخش جام جهانی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که 3 سال به برگزاری پیکارهای ورلدکاپ  2022 در قطر زمان باقیمانده، کشور میزبان بازی‌ها امروز نخستین ورزشگاه مجهز و پیشرفته ساخته شده برای این رقابت‌ها را به همگان معرفی می‌کند.
طبق اطلاعاتی که کمیته سازماندهی مسابقات و رسانه‌های قطری اعلام کردند، این ورزشگاه مربوط به الوکر
  مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که امروز لیست بازیکنان تیم ملی این کشور برای دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 تکمیل می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در اردن به مصاف تیم ملی عراق می رود.
در این راستا محمد خلف، مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با نشریه «المدی» عراق گفت: شب گذشته مهند ع
 
یکی از بازی های نوستالژی زمان قدیم که بین پسر بچه ها رایج بود، فوتبال دستی بوده. این بازی هیجان انگیز دارای دو تیم با آدمکهای کوچک و 8 دسته بوده که توسط 4-8 نفر اداره می شود.یکی از بهترین فوتبال دستی ها که هم دارای قیمت مناسب بوده و هم زیبایی و کیفیت بالایی دارد، فوتبال دستی آذیموس مدل AZ F۲۰۰۶LPG می باشد. این فوتبال دستی از جنس بدنه MDF FP 15ml ساخته شده و جنس دسته های آن پلاستیکی می باشد.
برای کسانی که دارای اتاق بزرگ بازی یا باشگاههای ورزشی که امکان
ورزشگاه ومبلی لندن
استادیوم ومبلی در واقع ورزشگاه اصلی تیم ملی انگلستان است و پس از نیوکمپ دومین ورزشگاه بزرگ اروپا است.
کشور انگلستان یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا را دارد شاید برای همین آن‌ها برای تیم ملی فوتبال کشورشان ورزشگاهی بزرگ، مجهز و پیشرفته‌ساخته‌اند. این بار در سری مقاله‌های آشنایی با استادیوم‌ها استادیوم ومبلی، ورزشگاه ویژه‌ی تیم ملی انگلستان را به شما معرفی می‌کنیم.
تاریخچه و توضیحات ورزشگاهبه جز بازی‌ها
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
بسم اللهچیزهایی که در ادامه می آید، دغدغه من نیست. بی شک مهمترین مشکل هم نیست. ولی مساله است!هزاران هزار بار خوانده ایم که “چرا زن در جامعه حضور نداشته باشد؟ ““اتفاقا خیلی هم خوب است که بانوان حضور موثر و فعال در جامعه داشته باشند و ...”حضور بانوان را پذیرفتیم ولی لوازمش را نمی پذیریم!این است که یک خبر ، که اصلا در دیگر نقاط این کره خاکی خبر محسوب نمی شود، بولد می شود و تمرکزها را جلب می کند ‌.زن اگر بخواهد در جامعه حضور داشته باشد، می تواند ف
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
به عنوان یک هوادار فوتبال حمله به سفارت عربستان را هرگز فراموش نکردم. هربار که تیم‌های ایرانی، نه در ورزشگاه خانگی و نه پیش‌روی هزاران تماشاگر که در ورزشگاهی غریبه و خالی از تماشاگر، مقابل تیم‌های عربستانی به میدان می‌روند، یاد دی‌ماه نودوچهار می‌افتم. البته هنوز هم نه دلیل آن حمله را می‌دانم و نه اصلاً قصدم صحبت کردن از آن است. برای من خود رویداد اهمیتی نداشت؛ که هنوز دانشجو بودم و بیشتر وقتم با پایان‌نامه می‌گذشت و وقتی هم اگر می‌م
تیم فوتبالی تشکیل دادیم و از هر پایه بازیکنانی انتخاب کردیم و راهی مسابقات بین مدارس شهر شدیم و البته تا نیمه نهایی نیز صعود کردیم نکته ی جالب تیممان این بود که هر بازی را می باختیم همه با هم بلند میگفتیم ما باختیم ماباختیم هی هی و از ورزشگاه خارج می شدیم که این کار ما باعث تعجب حتی بازیکنان داخل زمین می شد و برای دقایقی بازی متوقف می شد و همه ما را تماشا میکردند به تیمی که از باخت ناراحت نمی شد...
مارادونا بازیکن خیلی خوبی بود. اگر او دوپینگ نمیکرد 100 درصد تعداد گل هایش از علی دایی بیشتر میشد.
او 2 یا 3 بار دوپینگ کرد و چند سال از فوتبال اخراج شد.
او در بازی فینال مان جام جهانی با دست گل زد و کسی تفهمید و ارژا نتین قهرمان جام جهانی شد.
مارادونا از 17 سالگی فوتبال را شروع کرد.
او 7 یا 8 سال به دلیل دوپینگ کردن از فوتبال محروم بود.
مارادونا چون کلی از فوتبال محروم بود 60 گل ملی بیشتر نزده است.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها