نتایج جستجو برای عبارت :

محصولات ایرانی مصرف کنید

عرضه ی انواع محصولات
محصولات باله ا ,
محصولات نیوا
محصولات اورال,
محصولات لورال ,
محصولات مکس فاکتور ,
محصولات اوریف لیم ,
محصولات دبورا ,
محصولات ارکانسیل ,
محصولات مک ,
محصولات تاچمی,
,محصولات mbc
,محصولات ایپک,
محصولات دورو ,
محصولات گلدن رز,
محصولات فارماسی ,
محصولات فلورمار,
محصولات پالمولیو ,
محصولات پروتکس,
محصولات گارنیر,
محصولات لورال پاریس,
محصولات پاریس,,
محصولات ایچون بیوتی ,
محصولات کیس بیوتی ,
محصولات رمانتیک بیوتی ,
محصولات اسک
فاجعه، شاید تنها کلامی باشد که در باب استفاده از پلاستیک می توانیم بیان کنیم مخصوصا وقتی داریم در کشوری زندگی می کنیم که در آن نه تفکیک زباله اصولی انجام می شود و جمع‌آوری زباله هم که در بدترین نوع انجام می شود.
پس حداقل بیایم تا جایی که می توانیم شروع کنیم به کاهش اتفاده از پلاستیک
چگونه؟
از کجا شروع کنیم؟
مهمترین کار حذف کیسه های پلاستیکی از چرخه روزانه خریدمان می تواند باشد و جایگزین کردن کیف های پارچه ای و یا حداقل محصولات بازیافتی
عدم ا
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : 
بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّب تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هر کسی می گویم که به ایران علاقه مند است، به آینده ی کشور علاقه مند است، به فکر بچه های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند. این را به همه ی مردم، به خصوص آن کسانی که مصارف زیاد
شرکت صمیم دردانه در سال 1375 تاسیس گردید و به عنوان اولین شرکت بود که در استان آذربایجان شرقی کارخانه بوجاری و بسته بندی محصولات کشاورزی را راه انداخت، تا توانسته باشد بار سنگینی از دوش کشاورزان منطقه را بردارد و محصولات منطقه ، حتی بعضی از محصولات کشاورزی استان های دیگر کشور را بعد از بوجاری و درجه بندی و با بسته بندی های مدرن روز دنیا به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی برساند. شرکت صمیم دردانه اولین محصولات خود را از بذر یونجه و زیره سبز شروع
امروزه ارگانیک بودن محصولات به عنوان یک ویژگی شاخص و جذاب مورد توجه تولید کننده و مصرف‌کننده است. تا آنجایی که این ادعا از جانب بسیاری از تولیدکنندگان مطرح ‌می‌شود. در این بین پرسش اصلی برای عامه مصرف‌کنندگان این است که این ادعاها و تبلیغات را به چه وسیله‌ای ارزیابی کنیم و چگونه محصولی را خریداری نماییم که حقیقتا ارگانیک و سالم است و عنوان ارگانیک را نه برای بازارگرمی و افزایش قیمت، بلکه برای عرضه محصولات سالم به کار برده است؟

ادامه مط
با توجه به گسترش و تنوعی که در صنعت مد و پوشاک وجود دارد، کسب درآمد از این مشاغل کار چندان آسانی نیست؛ خصوصا وقتی محصولات تولیدشده سطح بالایی داشته باشد و جزو محصولات لوکس محسوب شود.
برند ورساچه نیز از جمله برندهای لاکچری دنیای مد و پوشاک به‌شمار می‌رود که محصولات متنوع آن مانند پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت و... مخاطبان خاص خود را دارد و بنابراین روند بازاریابی و تبلیغات این برند شگردهای خاص خود را می‌طلبد.
ادامه مطلب
برای خرید شلنگ یکبار مصرف قلیان با پایین ترین قیمت و همکاری بلند مدت با فروشنده این شلنگ ها نیاز است محصول مورد نظر فروشنده را مورد بررسی قرار دهید.
کیفیت کالا ، نوع مواد اولیه بکار رفته ، تنوع محصولات ، بهداشتی بودن ، واشر بهداشتی جهت آب بندی روی انواع و سهولت در نصب از مواردی است که باید در هنگام خرید شلنگ یکبار مصرف توجه داشته باشید.
شرکت نی پلاس با طیف زیادی از شلنگ های یکبار مصرف قلیان تمامی نیاز های سفره خانه ها و دیگر مراکزی که سرویس قل
شرکت ستاره عرش تنها نماینده انحصاری و رسمی hanna در ایران با در دست داشتن کلیه گواهینامه و مدارک معتبر و تایید شده از این کمپانی مشهور و به نام دنیا این اطمینان را به مشتریان خود داده است که با گارانتی اصلی و کلیه خدمات پس از فروش ، مصرف کنندگان این دسته از محصولات را یاری می نماید.
کمپانی hanna با تولید محصولات مختلف قابل استفاده در صنایع مختلف از قبیل انواع پی اچ متر یا همان اسید سنج ، کدورت سنج ، هدایت سنج ، اکسیژن متر و کارل فیشر و تیتراتور انوا
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
بازاریابی شبکه ‌ای (Network Marketing) یا همان بازاریابی چند سطحی (Multi Level Marketing) که ایده ی اصلی آن از فرمول تصاعد فیثاغورس گرفته شده است، به نوعی از شیوه ی فروش گفته میشود که در آن شرکت ها محصولات و خدمات خودشان را بدون انجام دادن تبلیغات و وجود واسطه به فروش می‌رسانند. در این روش فروش مشتریان پس از خرید محصولات و مصرف شخصی آن ها و در صورت داشتن رضایت از کیفیت و قیمت محصولات می‌توانند محصولات شرکت شان را بازاریابی کرده و به سایر افراد توصیه به مصرف کن
درباره میتره
شرکت «صنایع تولیدی رادویرانور» با توجه به نیاز اساسی کشور به کالاهای باکیفیت در زمینه محصولات روشنایی و با رویکردی به ماموریت سازمانی خود که بهینه سازی در مصرف انرژی و همچنین حفاظت از محیط زیست است، مهمترین هدف خود رادر حال حاضر ارایه محصولات و در در آینده ای نزدیک ساخت و تولید این محصولات با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا قرار داده است.
 لامپ ال ای دی میتره
لامپ ال ای دی تولیدی این شرکت با نام تجاری «میتره»، با در نظر گرفتن اس
                                                      
                                                               مزایایی چراغ های فوق کم مصرفLED
 
 
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی
درباره میتره
شرکت «صنایع تولیدی رادویرانور» با توجه به نیاز اساسی کشور به کالاهای باکیفیت در زمینه محصولات روشنایی و با رویکردی به ماموریت سازمانی خود که بهینه سازی در مصرف انرژی و همچنین حفاظت از محیط زیست است، مهمترین هدف خود رادر حال حاضر ارایه محصولات و در در آینده ای نزدیک ساخت و تولید این محصولات با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا قرار داده است.
 لامپ ال ای دی میتره
لامپ ال ای دی تولیدی این شرکت با نام تجاری «میتره»، با در نظر گرفتن اس
محصولات Freeman Beauty یا فریمن که امروز یک برند نام آشنا در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می رود، در سال 1976 در لس آنجلس تاسیس شد.
سیاست اصلی برند فریمن ( Freeman Beauty)الهام گرفتن از طبیعت تا به امروز بوده است. این برند در زمینه ماسک های پوست و شامپوی خشک متخصص است.
تخصص برند فریمن بیوتی در زمینه تولید محصولات شست شو حمام است. برند Freeman Beautyبا تولید محصولات مرغوب در طی گذشت سالها به مصرف کنندگان خود حس آرامش و تجربه ی دلپذیری هدیه کرده است.
این برند برای
با سلام.به استحضار دوستان و هموطنان و سروران عزیز و مشتریان گرامی می رساند وبلاگ مجموعه تولیدی و پخش ظروف یکبار مصرف شفق جهت اطلاع از انواع محصولات به همراه کاتالوگ و لیست قیمت روزانه در این سایت عرضه می گردد.
صمنا این مجموعه با آغوش باز آماده دریافت هرگونه انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد.  

 شماره تماس با مدیریت مجموعه تولیدی شفق :  ناصری -    09382879410
کشاورزان این مرز و بوم سالیانه محصولات مختلفی را تولید می‌کنند و هر کدام از این محصولات با قیمت‌های مختلفی در بازار معامله می‌شود، اما همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید، محصولات کشاورزی پر‌ درآمدی هم وجود دارد که با کشت و زرع این محصولات می‌توانید سود بیشتری ببرید. پیش‌از‌این از کشت پرسودترین محصولات کشاورزی و ایده‌های کارآفرینی کشاورزی برای کسب‌و‌کار بهتر نوشته بودیم، در ادامۀ آن متن‌ها با هم نگاهی به محصولات کشاورزی پر درآم
به خاطر جلوگیری از افزایش بیماری سرطان که سر منشا و عامل اصلی آن مصارف سموم شیمیائی سرطانزای خطرناک و کشنده میباشد و همچنین مصرف انواع کودهای شیمیائی بر هم زننده ارگانیسم خاک و درخت و گیاه، یک مرحله به روش محلول پاشی و افزودن به خاک، گوگرد طلائی معدن زرکوه، آفت کش ارگانیک و قارچ و انگل کش ارگانیک را بیازمایید.
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا اروپاییان، آمریکاییان، اکثر آسیائیان و … چرا میوه و محصولات باغی، زراعی و کشاورزی که سمپاشی ش
۱۰ فایده استفاده از محصولات ارگانیک
امروزه استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی، بدون افزودنی های مضر و یا سم و کود شیمیایی در فرآیند تولید آن ها مورد توجه قرار گرفته است.
در ادامه به ۱۰ مورد از مهمترین عواملی که موجب ترغیب انسان ها به استفاده از محصولات ارگانیک می شود،
اشاره خواهد شد.
۱- دوری از مواد شیمیایی
استفاده از غذاهای طبیعی تنها راه فرار از معجون های شیمیایی است
که با مصرف مواد غذایی صنعتی وارد بدن ما می شوند.
 
2- استفاده بیشتر از مواد
چه میوه هایی در هنگام آلودگی هوا مصرف کنیم؟
 
مصرف میوه و سبزیجات در کاهش آثار و عوارض ناشی از آلودگی هوا مؤثر هستند، مصرف میوه‌های دارای ویتامین‌های A ،C و E که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند، در مراقبت از سلول‌های بدن مقابل آسیب دیدن در شرایط آلودگی هوا مؤثر هستند.
از جمله میوه‌ها و سبزیجات دارای آنتی‌اکسیدان می‌توان مرکبات و میوه‌های با رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز، موز، خرمالو، انار، کیوی و انواع فلفل‌های سبز و نارنجی را نام برد و در مجم
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : 
بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّب تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هر کسی می گویم که به ایران علاقه مند است، به آینده ی کشور علاقه مند است، به فکر بچه های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند. این را به همه ی مردم، به خصوص آن کسانی که مصارف زیاد
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
تولید ظروف یکبارمصرف کاغذی بسیار سودآور و در حال گسترش است. تحقیقات انجام شده میگوید مواد پلاستیکی حدودا ۳۰۰ سال در طبیعت باقی می‌مانند و برخی دیگر گفته اند حدودا ۵۰۰ سال در طبیعت می‌مانند و تجزیه نمی‌شوند، اما برخی کارشناسان صنعت پلاستیک محاسبات را غیرواقعی می‌دانند و می‌گویند مدت تجزیه مواد پلاستیکی  نهایتا 100 سال است. با این حال فارغ از اینکه کدام عدد به واقعیت نزدیک ‌تر است باید بدانیم استفاده از ظروف یکبارمصرف پلاستیکی اتفاق خطر
توضیحات
توصیحات جامع برای راحتی شما در خرید پروژکتور ۵۰ وات اس ام دی :در ابتدای امر باید بدانید که شرکت وی ال سی لایت با سابقه چندین ساله در تولید و عرضه انواع پروژکتور توانسته است اعتبار زیادی در این عرصه کسب نماید .هدف گروه وی ال سی لایت تولید و حمایت از کالای ایرانی می باشد.با تولید و ساخت پرژکتور های صنعتی و خانگی با کیفیت بالا نمونه های مشابه خارجی این محصول را کنار زده و کالای ایرانی را جایگزین آن کند .محصولات وی ال سی به دلیل تولید در
قیمت و خرید ملحفه و کاور تشک انگلیش هوم
مطئنا به گوش هر مصرف کننده ای نام برند پرآوازه انگلیش هوم رسید است این برند ترک با کیفیت عالی ، محصولات خود را در زمینه ی خانه و آشپزخانه در بین مصرف کننده به محبوبیت رسانده و با محصولات تولیدی خود در زمینه ی خواب و اتاق خواب سبک و انرژی متفاوتی به آن بخشیده است.
از محصولات خواب و اتاق خواب آن می توان به انواع ملحفه کشدار تشک ، کاور بالش ، ملحفه ساده ، کاور لحاف دو نفره و تک نفره اشاره کرد:
ملحفه و کا
شرکت ستاره عرش تنها نماینده انحصاری و رسمی hanna در ایران با در دست داشتن کلیه گواهینامه و مدارک معتبر و تایید شده از این کمپانی مشهور و به نام دنیا این اطمینان را به مشتریان خود داده است که با گارانتی اصلی و کلیه خدمات پس از فروش ، مصرف کنندگان این دسته از محصولات را یاری می نماید.
کمپانی hanna با تولید محصولات مختلف قابل استفاده در صنایع مختلف از قبیل انواع پی اچ متر یا همان اسید سنج ، کدورت سنج ، هدایت سنج ، اکسیژن متر و کارل فیشر و تیتراتور انوا
فروش محصولات امرسان در کرج به وسیله شرکت تاسیسات هدایتی با بالاترین کیفیت انجام می شود. شرکت امرسان با به کار گیری بهترین متخصصان و مهندسان موفق به بهینه سازی و افزایش راندمان در زمینه تولید محصولات برودتی شده است. امرسان در همه حال راحتی و رفاه مصرف کنندگان را با تولید محصولات مناسب و با کیفیت مد نظر قرار داده است.
ادامه مطلب
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
درباره میتره
شرکت «صنایع تولیدی رادویرانور» با توجه به نیاز اساسی کشور به کالاهای باکیفیت در زمینه محصولات روشنایی و با رویکردی به ماموریت سازمانی خود که بهینه سازی در مصرف انرژی و همچنین حفاظت از محیط زیست است، مهمترین هدف خود رادر حال حاضر ارایه محصولات و در در آینده ای نزدیک ساخت و تولید این محصولات با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا قرار داده است.
 لامپ ال ای دی میتره
لامپ ال ای دی تولیدی این شرکت با نام تجاری «میتره»، با در نظر گرفتن اس
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
طریقه مصرف کود آهن میکروگرانول EDDHA 6% برند Hypofert 6
 
1- درختان و بوته ها: میزان توصیه شده کود را در سایه انداز درختان بطور یکنواخت بپاشید، سپس بطور معمولی آبیاری کنید. در سیستم های آبیاری قطره ای میتوان میزان کود لازم را در آب حل کرده و در اختیار گیاهان قرار داد.
 2- نباتات زراعی: مقدار کود لازم را روی خط های کشت با خاک مخلوط کرده و سپس مزرعه را ترجیحاً با روش بارانی آبیاری کنید.
 
 
طریقه مصرف کود آهن میکروگرانول EDDHA 6% برند Hypofert 6 در محصولات مختلف
 
صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی نیازمند روش هایی مثل چاپ بنر، کاتالوگ، بروشور و لوگو هستند تا به وسیله آن ها بتوانند با مشتریان و مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند لوگو به معنای تصویری است که بیانگر فعالیت یک شرکت است، لوگو یکی از راه های ارائه برند محصولات به مشتریان میباشد. داشتن یک لوگو حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد، باعث ایجاد اعتماد می شود. اگر دارای لوگویی با طراحی خوبی باشید، مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجک
کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
سری جدید محصولات جی پلاس با گارانتی گلدیران در کشور ایران ساخته میشود با خرید کولرگازی جی پلاس اینورتر با کلاس مصرف انرژی A در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید 
کولرگازی جی پلاس اینورتر 12000 هزار اینورتر مناسب فضا تا 25 مترمربع احساس ارامش و خنکی واقعی را به شما میدهد.
 
ویژگی های کولر گازی 12000 هزار جی پلاس اینورتر
عملکرد : سرمایش و گرمایش
قدرت پرتاب فوق العاده و قدرتمند باد 
دارای فیلتر پلاسمستر ایونایزر
را
بازیافت زباله چیست؟
بازیافت زباله به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.بازیافت زباله‌ها فواید بسیاری برای محیط زیست دارد. از جمله:
1-صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی با  استفاده از مواد بازیافتی برای تولید محصولات جدید، به جای مواد خام
2-صرفه جویی در مصرف انرژی. بعنوان مثال ساخت آلومینیوم از مواد بازیافتی انرژی بسیار کمتری نسب ب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
بسیاری از محصولات ارزان قیمت وجود داشته که از چین وارد شده و مصرف آنها می تواند خطرات جبران ناپذیری بر انسان وارد سازد ، این محصولات تقلبی درهمه جا بصورت حضوری و اینترنتی عرضه می شود و مصرف آنها خطراتی به شرح ذیل بدنبال خواهد داشت

سرب : به گفته دیلی میل ، برخص از محصولات آرایشی تقلبی تا 19برابر حق قانونی دارای سرب بوده و سرب موجود در بدن انسان طی ماه ها در بدن باقی مانده و منجر به مسمومیت با سرب می شود . د رافراد بزرگسال مسمومیت با سرب می تواند
بسیاری از محصولات ارزان قیمت وجود داشته که از چین وارد شده و مصرف آنها می تواند خطرات جبران ناپذیری بر انسان وارد سازد ، این محصولات تقلبی درهمه جا بصورت حضوری و اینترنتی عرضه می شود و مصرف آنها خطراتی به شرح ذیل بدنبال خواهد داشت

سرب : به گفته دیلی میل ، برخص از محصولات آرایشی تقلبی تا 19برابر حق قانونی دارای سرب بوده و سرب موجود در بدن انسان طی ماه ها در بدن باقی مانده و منجر به مسمومیت با سرب می شود . د رافراد بزرگسال مسمومیت با سرب می تواند
                                                      
                                                      
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.توان
زمانی که با قطعی برق مواجه می شوید، ژنراتورها یا موتورهای برق به کمک شما می آیند؛ با وجود یک موتور برق در خانه، محل کار و یا هر جای دیگری خیالتان همیشه راحت است البته به شرطی که در انتخاب آن دقت کرده باشید. موتوربرق از منظر سوخت به موتور برق بنزینی ، ژنراتور گازسوز و دیزل ژنراتور تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازیکم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند.
مهم نیست که کنتور برق شهر شما چند آمپر است یا چه امتیا
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
انسان در تمام اعصار و احوال تمایل داشته که زیباتر از آنچه که هست باشد و برای رسیدن به این کار همیشه راه حل های متنوعی نیز پیدا کرده است. از محصولات طبیعی گرفته تا به امروز که محصولات متنوع و متعددی در زمینه مراقب و زیبایی پوست و آرایشی تولید می شود.
همزمان با تنوع گسترده این محصولات، استقبال مردم نیز از آنها بیشتر شده است به گونه ای که گردش مالی این تجارت پرسود، بسیاری از سرمایه گذاران را به این سمت سوق داده است.
اما تولید این محصولات، مانند ت
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
 
لوازم بهداشت و سلامت
سلامت و بهداشت یکی از مهمترین  بخش زندگی ماست. حفظ پاکیزگی و داشتن ظاهر و دید شیک و درخور، کاری که همه ی ما مطمئنا روی آن وقت می گذاریم تا علاوه بر حفظ بهداشت ظاهری از بهداشت روانی نیز در طول روز بهرمند شویم چرا که حفظ بهداشت و سلامت ظاهری هر فرد بی شک در سلامت روان آن نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.
چطور به ظاهری زیبا و بهداشتی دست یابیم ؟!
در دنیای امروزه در تمامی کشور های جهان فعالیت های زیاد در زمینه بهداشت و سلامت صور
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
خودتراش از جمله ابزارهای مهم و ضروری منازل تبدیل شده و در بسیاری از خانه حداق 1 یا دو بسته از این محصول وجود دارد. در این میان خودتراش دولبه دورکو ساده نیز یکی از محصولات خوب در حوزه ژیلت ها می باشد که ما قصد داریم در این محصول در مورد آن برای شما توضیح دهیم.ژیلت ها به علت کاربرد فرآون خود تنوع و دسته بندی خود را بیشتر به سمت تعداد تیغ، طراحی دسته و موارد جانبی سوق داده اند که خودتراش دو لبه دورکو ساده جزو محصولات بدون صابون این دسته می باشد
ع
تحقیقات اخیر نشان داده است که خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها از طریق مصرف محصولات دودی در مقایسه با خطر بیماری‌های ناشی از مصرف زیاده از حد چربی اشباع شده به یک اندازه است.
 
این روزها استفاده از محصولات دودی بی‌رویه شده و این نوع خوراکی‌ها با استقبال روزافزون خانواده‌ها همراه است. این موضوع زمانی تاسف‌بارتر می‌شود که والدین برای ترغیب و تشویق کودکان خود به مصرف هرچه بیشتر غذا، ذائقه آنها را به مصرف چنین محصولاتی آشنا می‌کنند.
برنج دودی
کولر گازی 24000 ال جی در بانه
کولر گازی و اسپلیت ال جی اینورتر و کم مصرف با گرید A+++
یکی از پرفروش ترین و متنوع ترین محصولات ال جی سیستم های تهویه مطبوع است که با بیش از 12 میلیون دستگاه تولید سالانه و با در اختیار داشتن حدود 20% از کل بازار برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا می باشد. کولر گازی 24000 ال جی در بانه کم مصرف با فناوری و تکنولوژی اسکن کردن هوشمند مکان ، وجود یا عدم وجود استفادەکنندەگان در مکان را شناسایی میکند و بر پایە وجودی ان هوای خنک
                                                     
                                                           
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.ت
شرکت محبوب و پرطرفدار گری یکی از شرکت های بسیار مناسب در زمینه تولی دانواع محصولات سرمایشی و گرمایشی است که امکانات بسیار قابل توجه یا را برای شما در نظر گرفته است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرایطی فراهم گردیده است که در مدل های جدید این محصولات به خوبی می توان مصرف برق را به میزان 73 درصد کاهش داد. اما چطور؟ به کمک دو سیستم پرقدرت دی سی اینورتر و یا سیستم اسمارت هوشمند می توانید چنین شرایط بسیار خاص و ایده آلی را تجربه کنید. اما شیوه
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
قیمت الکتروموتور زیمنس
همواره تمامی تولید کنندگان مصرف کنندگان و کارخانه های تولیدی صنعتی که یکی از انواع الکتروموتور را در تجهیزات خود بکارگیری میکنند به دنبال الکتروموتور مناسب در تجهیزات خود هستند.
فارغ از تمام موارد فنی یکی از مهمترین مسائل، قیمت الکتروموتور میباشد که در بهای تمام شده نهایی محصولات تاثیر بسزایی خواهد داشت. در مقابل شرکتهای تولید کننده الکتروموتور نیز به منظور افزایش سهم بازار و گسترش فروش سعی در به حداقل رساندن قیم
عطرها نیز مانند تمامی محصولات دیگر دارای تاریخ انقضا هستند اما افراد کمی از این موضوع آگاه می‌باشند. اگر از برندهای متفاوت، عطر خریداری می‌کنید حتما اطلاعات کافی از جمله تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری از آن عطر بر روی جعبه آن نوشته شده که باید آن‌ها را کامل مطالعه کنید. عوامل گوناگونی در تاریخ مصرف عطر تاثیرگذار است. در این مقاله سعی داریم تمامی عوامل موثر در تاریخ مصرف عطر و ادکلن را مورد بررسی قرار دهیم .

ادامه مطلب
قیمت کلیه دستگاه تصفیه آب ارائه شده در فروشگاه سلامت به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان  موقع حضور مشتری لحاظ می گردد. قابل ذکر است که گارانتی محصولات بصورت کتبی به مشتریان ارائه میش شود.
همچنین مجموعه سلامت علاوه بر نصب دستگاه و اخذ فرم رضایت از نحوه راه اندازی دستگاه توسط تکنسین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد تا مصرف کنندگان گرامی از همکاری با ما اطمینان خاطر را داشته باشند.مدیریت:عظیمیهمراه : 305 97 95 912- 5618 254 913یزد - میدان امام
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
تحقیق در مدیرت بازاریابی و به خصوص در رفتار مصرف کننده، مقدمات بحث فراهم گشته، سپس سعی شده است تا از منظر یک سازه ی روانشناختی به نام نگرش، ابعاد مختلف آن، مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. با توجه به توضیحات داده شده تعریف برخی از واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح بدین ترتیب، آورده شده است:
 
کشور محل ساخت (Country of Origin) : یک راهنمای اطلاعاتی است که یک ارزیابی جهانی را از کیفیت، عملکرد یا ویژگی های مشخصی از محصول/خدمت بوجود می آورد (Bruning 1997).
ساختِ … (Made in…
کنسرو تن ماهی،یکی از پرمصرف‌ترین غذاهای آماده در زندگی روزمره می‌باشد.
بطور کلی،ایران5درصد از کل کنسرو تن ماهی جهان را تولید میکند. این محصول در بازار ایران یکی از محصولات محبوب می‌باشد.
طبق گزارش اعلام شده از صنایع کنسرو ایران 80درصدشهرنشینان، در سبد غذایی خود،ماهی تن مصرف می‌کنند.
 
میزان مصرف این افراد مطابق نمودار زیر است :
 
«آریستون» (Ariston Thermo) یک کمپانی ایتالیایی است که در زمینه لوازم خانگی، لوازم حرارتی و شستشو و نظافت فعالیت دارد. این شرکت 6600 نفر پرسنل دارد و دفتر اصلی آن در فابریانو ایتالیا قرار دارد.
نمایندگی رسمی آریستون
نمایندگی رسمی آریستون با بهره گیری از فرایند بهینه سازی خدمات و رضایتمندی مشتری به راه خود ادامه میدهد ، نمایدگی رسمی آریستون وظایفی را عهده دار میباشد که در اینجا به 3 مورد از مهمترین آنها اشاره میکنیم :
همراه با خریداران لوازم خانگی
ترفیع سبز
ترفیع سبز به معنای انتقال اطلاعات واقعی در رابطه با محصولات سبز و اقدامات زیست محیطی شرکت به مصرف کنندگان هدف است. بازاریابان در ترفیع سبز یکی از سه هدف کلیدی زیر را دنبال می‌کنند :
1-آگاه کردن مصرف کنندگان هدف از تولید یک محصول سبز جدید و همچنین مزایای محیط زیست دوستانه آن محصول.
2-ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از یک محصول سبز از طریق تغییر ادراک آن‌ها در رابطه با کارکردهای آن محصول و آگاه کردن مصرف کنندگان از مزایای محصول.
3-یادآو
بودزوناید چه نوع دارویی است؟ قبل از مصرف آن چه نکاتی لازم است؟ در چه مواردی مصرف می شود و عوارض آن چیست؟ شاید شما بخواهید از این نوع دارو استفاده کنید. در ادامه این مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با بودزوناید پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
مسلماً مصرف نکردن مواد مخدر منطقی‌ترین راه برای پیشگیری از اوردوز است. اما اگر خود یا یکی از نزدیکان‌تان به دام اعتیاد گرفتار شده‌اید یا با رفتارهای دردسرساز ناشی از وابستگی به مواد دست و پنجه نرم می‌کنید، رعایت توصیه‌های زیر احتمال اوردوز را کاهش می‌دهد:
افزایش آگاهی درباره نشانه‌ها و خطرهای مصرف زیاد مواد مخدر
شناخت مخدر مصرفی و تعیین دوز ایمن مصرف دارو
اجتناب از مصرف هم‌زمان چند مخدر. هیچ گاه هم‌زمان با مصرف مخدر، مشروبات الکلی ن
سیاستهای غذایی ارگانیک تا حد زیادی برای ارائه یک سیستم صدور گواهینامه با قوانین خاص در مورد روش های تولید ایجاد شده است ، و فقط محصولاتی که پیروی از دستورالعمل ها هستند مجاز به استفاده از برچسب های ارگانیک مجاز هستند. در ایالات متحده ، قانون تولید مواد غذایی ارگانیک مصوب سال 1990 ، فرآیند تعیین قوانین قابل اجرا را آغاز کرد تا از چگونگی رشد ، فروش و فروش محصولات کشاورزی استفاده شود. آیین نامه مربوط به مواد غذایی ارگانیک و محصولات ارگانیک در یک
مدیر جهاد کشاورزی زرند:
۴۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای کشاورزی زرند رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی زرند از رهاسازی چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان خبر داد.
علی  زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب برای آبزی پروری در شهرستان زرند اظهار کرد: چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شده است.
وی عنوان کرد: آب این استخرها برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرا
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است؛ نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم.
روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌های لاغری گیاهی هستند و به روش سنتی و فقط به منظور استفاده به همراه رژیم‌های کالری سوزی ساخته شده اند. آیا واقعا همینطور است؟
عوارض مصرف قرص های لاغری ادیوس
از عوارض قرص‌های لاغری
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
فروش محصولات شوینده و پاک کننده تستTEST
تست برند جدیدی است که مواد اولیه آن در کشور ترکیه تولید می شود و در ایران بسته بندی و عرضه می شود. این محصول با مجوز بهداشت و با قیمت مصرف کننده تولید می شود.
محصولات شوینده و پاک کننده تست عبارتند از: 
مایع ظرفشویی تست
مایع لباسشویی تست
مایع نرم کننده تست 
مایع سفید کننده تست
پودر ماشین لباسشویی تست 
پودر دستی لباس تست 
جهت خرید محصولات تست لطفا به سایت ای تی مارکت مراجعه نمائید و یا با شماره های زیر تماس
جایگزینی لیوان‌های شیشه‌ای به جای لیوان‌های پلاستیکی، همراه داشتن لیوان، قاشق و چنگال شخصی و جایگزینی ظرف‌های چند بار مصرف با ظروف یکبار مصرف توصیه‌هایی ساده و قابل اجرا برای برگزاری مراسم محرم محیط زیستی است.
ادامه مطلب
در حوزه کشاورزی:
– افزایش بازدهی و میزان تولید محصولات کشاورزی از طریق تجمیع کلیه نیازهای انواع گیاهان در یک ترکیب سالم وحداکثر طبیعی که تبعاً کاهش هزینه تمام شده کشاورزان در مقایسه با روشهای رایج فعلی و افزایش کیفیت و مقدار محصولات را به دنبال خواهد داشت.– کاهش مصرف کودهای شیمیایی در کشور از طریق ترویج مصرف محصولات سالم و طبیعی– کاهش میزان مصرف سموم به دلیل افزایش مقاومت گیاه درمقابل آفات در اثر تغذیه کامل– صرفه جویی ارزی به دلی
گلیس
مراقبت از مو و بهداشت مو یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخشهای زندگی هر فردی است. مشکلاتی مانند ریزش مو، عدم رشد سریع مو، موخوره، شوره سر و غیره همواره مسائلی است که دامن گیر بسیاری از افراد می شود.دلایلی که ممکن است افراد با مشکلات مو مواجح شوند بسیار است اما استرس و اضطراب، آب و هوا و تغذیه ی نامناسب، عوامل ارثی و غیره می تواند از دلایل عمده ی آنها باشد.حال انتخاب یک شامپوی مناسب، با کیفیت با برند خوب می تواند مشکل گشا باشد.گلیس  GLISS از جمل
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
 نکات مهم و اساسی در مورد شناخت محصولات و فرمولاسیون ها:
محصولات آرایشی زیادی با انواع مارک های مختلفی در بازار موجود است. تنوع بسیار بالایی هم دارند.
ما در اینجا سعی کرده ایم انواع محصولات آرایشی که مورد استفاده روزانه شما است را گردآوری کنیم و شما را
با انواع محصولات آرایشی که چه کاری و چه اثری روی پوست و موی شما می گذارد آشنا کنیم.
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: نکات محصولات آرایشی
ادامه مطلب
در این بخش از سری مطالب وبلاگ انتخاب سنتر با معرفی کامل برند Daewoo همراه شما خواهیم بود تا بیش از پیش با این برند پرطرفدار در دنیای لوازم خانگی آشنا شوید.
یکی از بهترین ارائه‌دهندگان لوازم‌خانگی در سطح دنیا شرکت دوو می‌باشد. امروزه دوو به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرمصرف‌ترین محصولات لوازم‌خانگی در جهان شناخته ‌شده است. محصولات این شرکت در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشور عزیزمان ایران نیز این برند، یک برند شناخ
یخچال و فریزرهای اسنوا به صورت یخچال فریزر بالا ، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر دوقلو و فریزر تک وارد بازار شده است. این محصولات در رنگهای متفاوت و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده اند. اسنوا یخچال های خود را با گرید مصرف انرژی A و +A تولید و ارائه نموده است. برای خرید محصولات برند اسنوا و اطلاع از جزئیات هر محصول، همچنین قیمت یخچال اسنوا از اطلاعات جدول پیش رو استفاده نمایید.
 
ادامه مطلب در : http://entekhabcenter.com/قیمت-یخچال-اسنوا
میزان مصرف این افراد مطابق نمودار بالا است
کنسرو تن ماهی یکی از پرمصرف‌ترین غذاهای آماده در زندگی روزمره می‌باشد.
بطور کلی، ایران5درصد از کل کنسرو تن ماهی جهان را تولید می‌کند. این محصول در بازار ایران یکی از محصولات محبوب می‌باشد.
طبق گزارش اعلام شده از صنایع کنسرو ایران 80 درصد ازشهرنشینان در سبدغذایی خودماهی تن مصرف می‌کند.
 
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
اسفناج
زمان مصرف: به عنوان سالاد در کنار ناهار یا شام
علت مصرف:
اسفناج نه تنها سلامتی را با منابع غنی از آنتی اکسیدان بالا می برد بلکه حاوی موادی است که قدرت و سایز غضلات را بالا می برد.
منبغ بزرگ گلوتامین است، اسید آمینهای که برای رشد عضلات، عملکرد سیستم دفاعی و سلامت گوراش و همچنین افزایش سطح هورمون رشد حتی میزان سوخت و ساز ضروری است 
مقدار مصرف:
10 اونس اسفناج خام: 65 کالری، 8 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
 
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند
چه خوراکی هایی برای افرادی که مبتلا به بواسیر هستند مضر است؟
بواسیر یکی از مشکلات رایج مقعدی است که افراد زیادی در طول زندگی خود با آن روبرو می شوند. بواسیر یا هموروئید در اثر کشیدگی و پارگی رگ های اطراف ناحیه ی مقعد به وجود می آید. زمانی که در اثر برخی دلایل مانند یبوست فشار بیش از اندازه ای حین اجابت مزاج به اطراف مقعد شما وارد می شود طبیعی است که رگ ها تحت کشش و فشار بیش از اندازه قرار می گیرند و در نتیجه دچار از هم گسیختگی خواهند شد.
چنین شر
چه خوراکی هایی برای افرادی که مبتلا به بواسیر هستند مضر است؟
بواسیر یکی از مشکلات رایج مقعدی است که افراد زیادی در طول زندگی خود با آن روبرو می شوند. بواسیر یا هموروئید در اثر کشیدگی و پارگی رگ های اطراف ناحیه ی مقعد به وجود می آید. زمانی که در اثر برخی دلایل مانند یبوست فشار بیش از اندازه ای حین اجابت مزاج به اطراف مقعد شما وارد می شود طبیعی است که رگ ها تحت کشش و فشار بیش از اندازه قرار می گیرند و در نتیجه دچار از هم گسیختگی خواهند شد.
چنین شر
چه خوراکی هایی برای افرادی که مبتلا به بواسیر هستند مضر است؟
بواسیر یکی از مشکلات رایج مقعدی است که افراد زیادی در طول زندگی خود با آن روبرو می شوند. بواسیر یا هموروئید در اثر کشیدگی و پارگی رگ های اطراف ناحیه ی مقعد به وجود می آید. زمانی که در اثر برخی دلایل مانند یبوست فشار بیش از اندازه ای حین اجابت مزاج به اطراف مقعد شما وارد می شود طبیعی است که رگ ها تحت کشش و فشار بیش از اندازه قرار می گیرند و در نتیجه دچار از هم گسیختگی خواهند شد.
چنین شر
جوانه گندم
زمان مصرف: 30 دقیقه قبل از تمرین و هر زمان از روز که می خواهید کربوهیدرات را هضم کنید.
علت مصرف:
گندم غنی از زینک، آهن، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین B و پروتئین بالا با یک مقدار اسید آمین، آرزین و گلوتامین است. دارای فیبر بالاست و بزرگترین منبع کربوهیدرات های کند هضم می باشد.
مقدا مصرف:
1/2 فنجان جوانه گندم: 207 کالری، 13 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات، 6 گرم چربی
امروز به طور اتفاقی دیدم بابام اینستا نصب کرده ، بعدش داشت تک تک عکس ها و فیلم ها رو باز میکرد و نگاه میکرد یعنی اصلا یه ذره هم رحم نمیکرد به اینترنت بیچاره D: ، میگم تازگی اینترنت خیلی زود تموم میشه.
هیچ وقت خانوادتونو با تکنولوژی آشنا نکنید وگرنه مصرف اینترنت به طرز وحشتناکی میره بالا و جالبه هیچ کدوم زیر بار نمیرن بابت مصرف بی رویه ، مامانم میگه بابات زیاد مصرف میکنه بابام میگه مامانت همش فیلم دانلود میکنه و این وسط منم که باید هر هفته اینت
 
کفش سرپنجه دار بی بند چرم پاسارگاد از نمونه مدل های پر فروش این برند خاص که در تولید محصولات خود به فکر راحتی مصرف کننده بوده و با تضمین کیفیت و انعطاف پذیری محصول توانسته رضایت مصرف کننده را جلب نماید. این کفش چرم مردانه به رنگ مشکی در  5 سایز موجود می باشد. دارای جزییات زیبا در طراحی است که با زوم روی تصاویر به راحتی قابل شهود می باشد.
برچسب‌ها: خرید کفش چرم مردانه, خرید کفش مردانه, چرم پاسارگاد
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
جالب است بدانید استفاده از این شربت باعث رفع مشکلات
تنفسی، بهبود سرماخوردگی، آسم، سرفه و سینوزیت می‌شود؛ مصرف گشنیز باعث رفع
درد‌های قاعدگی می‌شود همچنین این شربت می‌تواند به افرادی که قصد ترک
سیگار یا قلیان را دارند هم کمک کند.
گشنیز تازه گیاه معطری است که در بسیاری از غذا‌ها از آن
استفاده می‌شود؛ از تخم گشنیز هم به صورت تفت داده و پودر به عنوان ادویه
استفاده می‌کنند. جالب است بدانید خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می‌کند و
مصرف آن ب
اخذ مالیات یکی از روش های کنترل رواج مصرف گرایی است. مالیات میتواند به روش های مالیات بر درآمد، مالیات بر پس انداز و مالیات بر خرید محصولات عنوان گردد در نتیجه به ترتیب کسی که در آمد بیشتری دارد مالیات بیشتری میپردازد، کسی که پس انداز بیشتری دارد باید مالیات بیشتری منتقل کند و کسی که محصولات بیشتری میخرد باید مالیات بیشتری بدهد. به نظر بنده مالیات بر خرید بهتر از دیگر انواع مالیات ها میتواند اثر کند زیرا بقیه مالیات ها ممکن است بی عدالتی به
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
سلام. بنده مراجعان متعددی دارم که از مصرف بالای اینترنت گوشی یا تبلت خود گله مندند. مصرف بالا و خارج از حد اینترنت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد:
- روشن بودن مداوم WIFI یا اینترنت موبایل که در نتیجه برنامه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و... به طور مداوم در حال آپدیت شدن و دریافت و ارسال اطلاعات هستند.
- نصب نرم افزارهای نامعتبر که اقدام به سرقت اطلاعات از دستگاهها می کنند.
- بروزرسانی خودکار برنامه ها از طریق پلی استور
 
در نصب اپلیکیشن ها بیشتری
مصرف توت خشک در بارداری
برخی از پزشکان سلامت و متخصصان تغذیه بر این باورند که بهتر است در دوران بارداری از مصرف توت تازه خودداری شود چرا که مصرف توت در این دوران باعث ایجاد حساسیت هایی شده و ممکن است به مادر و جنین آسیب وارد کند .
همچنین به دلیل خواص درمانی موجود در توت توصیه شده است که این میوه به صورت خشک تهیه و مصرف شود تا در عین بهره مندی از فواید آن از بروز آلرژی نیز جلوگیری شود و همچنین مادران شیرده می توانند برای افزایش شیر از نوع تازه و
داشتن پوستی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های فکری خیلی‌ها، مخصوصاً خانم‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود؛ متأسفانه با اینکه بازار لوازم‌آرایشی بهداشتی داغ است و خانم‌ها مشتری‌های اصلی و پر و پا قرص این مواد هستند اما متأسفانه اکثراً اطلاعات کافی در مورد این وسایل ندارند. میزان و نحوه مصرف نیز نیازمند داشتن اطلاعات ویژه‌ای است. شاید بتوانیم شمارا تا حدودی با دانستنی‌های لازم در این زمینه، آشنا کنیم.
شرکت صنایع سبز بوتیا
در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند صنایع سبز به عنوان برند منتخب این مجموعه انتخاب گردید .ارائه خدمت با کیفیت همراه با خلاقیت ، نوآوری و ارائه طرح های خلاقانه در زمینه روشنائی و نورپردازی و ارائه انواع محصولات فوق کم مصرف روشنائی مطابق با سلیقه مشتریان محترم در کنار ارائه محصول با کیفیت و قابل رقابت با برندهای
بسته بندی از محصول محافظت میکنه واونو تا مرحله  فروش توی شرایطی سالم تحویل می ده. بسته بندی علاوه بر این، رو فروش هم تاثیر داره و  به بازاریابی کمک می کند.
به نظر اهل فن، بسته بندی بخشی از فروش است و باید در ابتدای هر برنامه فروش، مورد بررسی قرار گیرد. به دلیل وجود پیچیدگی بخش های مختلف مرتبط با بسته بندی حضور دائمی متخصصان رشته هایی نظیر طراحی، گرافیک، فیزیک، شیمی، مهندسی، حقوق، آموزش، حسابداری و … در پروسه بسته بندی الزامی است، زیرا اولی
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
یک شرکت ایرانی موفق به تولید چینی هایی با فناوری نانو و خاصیت آبگریزی شدند که قابلیت شستشوی آسان را دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بررسی محصولات نانو و ارائه تاییدیه نانو مقیاس به آنها از جمله فعالیت های مهم ستاد توسعه فناوری نانو از ۳ سال گذشته بوده است. در واقع بررسی مواد و محصولات تولید و عرضه‌شده در حوزه فناوری نانو، سبب شفافیت بازار محصولات نانو شده و به‌ ارتقای کیفی این محصولات و افزایش اعتماد مصرف کنندگان کمک می‌کند.
یکی از این محصولا
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.
دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.
 
همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شم
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
ظاهر سی دی یا دی وی دی که برای فروش نرم افزار، محصولات آموزشی و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد تا حدود زیادی در ترغیب  مشتری به خرید آن مؤثر است. سی دی یا چاپ روی دی وی دی یکی از بخش های اصلی می‌باشد که با آن موضوع سی دی یا دی وی دی به شخص مصرف کننده میرسد! کیفیت چاپ مهمترین بخش بعد از طراحی طرح برای چاپ میباشد که کار را جذاب و زیبا کند.
ادامه مطلب
امروزه در کشور ما همانند سایر کشورهاى جهان، با توجه به مدرن شدن ابعاد زندگى و پیشرفت چشمگیر تکنولوژى و صنعت، استفاده بهینه از زمان براى افراد اهمیت بسزایى پیدا کرده و واژه کلیدى “وقت طلاست” رفته رفته ارزش و جلوه بیشترى پیدا مى کند.همچنین استفاده درست و بهینه از منابع محدود آب در کشور ما، نکته اى فوق العاده حائز اهمیت است. مسئله اى که متأسفانه تا چند سال پیش کمتر به آن توجه مى شد ولى با نزدیکتر شدن به شرایط بحرانى کمبود منابع آبى در کشورمان
 
معرفی کولرگازی 18000 ال جی
اسپلیت و کولرگازی ال جی از جمله قدیمیترین و معتبرترین کولرهای گازی موجود در دنیا است که در کشور کره با گرید کیفیتی عالی مونتاژ میشوند اما لازم است بدانید که ساخت قطعات اصلی و کمپرسور این محصول بی نظیر ساخت کشور کره می باشد و این خود یکی از نقاط قوت کولرگازی ال جی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند ال جی با قطعاتی با کیفیت در چهار کشور کره چین، برزیل، آمریکا و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با ظرفیت تولید بی
طریقه مصرف کود آهن مایع EDDHA 5.5% برند Hypofert
 
طریقه مصرف کود آهن مایع EDDHA 5.5%  برند Hypofert
فرمولاسیون مایع نیز جهت مصرف خاکی تهیه شده است و می­توان آن را بصورت مستقیم در خاک و یا همراه آب آبیاری در دسترس گیاه قرار داد.
 
طریقه مصرف کود آهن مایع EDDHA 5.5% برند Hypofert برای محصولات مختلف
مصرف کننده ممکن است به میل خود یا به طور تصادفی، مقدار زیادی مواد مصرف کند. اوردوز تصادفی زمانی رخ می‌دهد که بیمار دارو را بیشتر از مقدار تجویز شده برای رسیدن به یک اثر خاص مصرف کند یا این که معتاد ماده مخدر بیشتری را برای رسیدن به نشئگی بهتر مصرف کند. اوردوز عمدی معمولاً زمانی رخ می‌دهد که فرد قصد خودکشی داشته باشد. صرف نظر از عمدی یا تصادفی بودن اوردوز، مرگ ناشی از مسمومیت مواد بسیار غم‌انگیز است و اگر بیمار زنده بماند، با عوارض شدید و مان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Black and White planet