نتایج جستجو برای عبارت :

7 فواید فعالیت بدنی منظم

یک مدتی توی قلبم بود.قلبم داغ می شد.تند و نامنظم می کوبید.بیقراری می کرد.‌استرس داشت، می ایستاد. منظم می زد. می ایستاد. منظم می زد. بعد ناگهان رفت توی سرم.تیر می کشید. درد می گرفت. مات و متحیر می شد.افکار بیهوده تخریبش می کرد.خیلی وقت است همان جا ایستاده.توی مغزم... گیج و منگ و معلق...
معصومه باقری
کندن درب قلعه خیبر در کلام امیر المومنین علیه السلام
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه روایت کرده است:
٢٢٤ / ٣ ـ وروى أبو عبد الله الجدلی ، قال : سمعت أمیر المؤمنین صلوات الله علیه یقول : « عالجت باب خیبر وجعلته مجناً لی ، وقاتلت القوم ، فلمّا أخزاهم الله وضعت الباب على حصنهم طریقاً ، ثمّ رمیت به فی خندقهم » فقال له رجل : لقد حملت منه ثقلاً! فقال علیه‌السلام : « ما كان إلاّ مثل جنّتی التی فی بدنی ، فی غیر ذلك المقام » .
ابو عبد الله جدلی گفت از امیر
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام عزیزان
 
انتظار داشتن یک جامعه منظم و قانون مدار وقتی که قانون بر اساس سلیقه ی افراد بنا می شود و مجریان قانون نیز به اجرای سلیقه ای آن می پردازند و علاقه ای به نظم نشان نمی دهند انتظاری بیهوده است، از این رو لازم است که یک مجری منظم، قانون خدانهاد را در جامعه آنگونه که وضع شده است، اجرا نماید. این یکی از فلسفه های اعتقاد به مهدویت است.
 
محسن دیناروند
سازمان عبارت است از گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری می کنند(بووی، 1993،7) در این تعریف توجه به دو مفهوم کلیدی اهمیت دارد: ساختار منظم و از پیش تعیین شده و اهداف گروهی. اگر افراد اهداف معینی نداشته باشند یا فاقد ساختاری مشخص برای نیل به اهدافشان باشند فقط یک گروه تشکیل می دهند نه یک سازمان.
محصولات دیجی کالا
هر وقت بابام می‌دید لامپاتاق یا پنکه روشنه و من بیرون اتاقم، می‌گفت: چرا اسراف؟ چرا هدر دادن انرژی؟ آب چکه می‌کرد، می‌گفت: اسراف حرامه! اطاقم که بهم ریخته بود می‌گفت:تمیز و منظم باش، نظم اساس دینهحتی در زمان بیماریش هم تذکر می‌داد
تا اینکه روز خوشی فرا رسیدچون می‌بایست در شرکت بزرگیبرای کار مصاحبه می‌دادمبا خود گفتم اگر قبول شدم، این خونه کسل کننده و پُر از توبیخ رو ترک می‌کنم.
صبح زود حمام کردم، بهترین لباسم رو پوشیدم و خواستم برم بیر
هر شب رأس یک ساعت منظم به رختخواب بروید و هر روز صبح رأس یک ساعت معین بیدار شوید. 
1️⃣ در طول روز نخوابید. 
2️⃣ از انجام کارها و بحث های استرس زا دوری کنید. 
3️⃣ قبل از خواب ریلکس کنید، نفس عمیق بکشید و مدیتیشن کنید
 4️⃣ اتاقتان را تاریک، ساکت و خنک کنید
5️⃣ از کافئین دوری کنید
6️⃣ قبل از خواب الکل ننوشید
7️⃣ سیگار نکشید
8️⃣ به طور منظم ورزش کنید و رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید
9️⃣ قبل از خواب از صرف وعده های غذایی بزرگ اجتناب کنید
از لواز
بیشترین جوابهایی که میدهند عبارتند :
1 بار در 2 روز
1 بار در روز
2 بار در روز
؟؟
افرادی که 1بار در 2 روز غذا می دهند، اظهار میکنند بعلت اینکه پرنده ها کمتر تحت استرس ورود، قرار می گیرند، نتیجه بهتری حاصل می شود، 
ورود هرچه کمتر، تولید هر چه بیشتر
جواب:
اگر دادن غذا و آب تازه بر اساس برنامه ای منظم و همیشگی صورت گیرد، هیچ تاثیر منفی بر روی پرنده های مولد ندارد. ولی ورود غیر ا منظم، تاثیر منفی بر روی جفت های مولد دارد.
اگر وقت کافی دارید، بهترین روش تغ
این را می دانید که ورزش برای شما خوب است ، اما می دانید چقدر خوب است؟ از تقویت روحیه خود گرفته تا بهبود زندگی جنسی خود ، بدانید که چگونه ورزش می تواند زندگی شما را بهبود بخشد.
آیا می خواهید احساس بهتری داشته باشید ، انرژی بیشتری داشته باشید و حتی سالها به زندگی خود بیفزایید؟ فقط ورزش کنید.
فواید سلامتی ورزش منظم و فعالیت بدنی را نمی توان نادیده گرفت. هرکسی فارغ از سن ، جنس یا توانایی جسمی از ورزش استفاده می کند.
برای حرکت نیاز به جواب قانع کنند
افرادی که می خواهند همیشه وزن متناسب داشته باشند و عضلات قوی ، می بایست همیشه رژیم مناسب غذایی و تمرینات هوازی منظم داشته باشند.
بعضا ولی این نکته فراموش می شود که در پروسه ساختن عضلات افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن اتفاق می افتد.
نکته مهم تر این است که این افراد بعداز مدتی ورزش و تمرینات منظم و رعایت رژیم غذایی کم کم از این روش دور شده و بعداز مدتی کلا این برنامه قطع می شود.
اتفاقی که می ‌افتد این است که متابولیسم این افراد به حد آستانه
خاطره فرزند
شهید مدافع حرم سعید سامانلو 
(علی سامانلو فرزند شهید مدافع حرم سعید سامانلو )
بابام همیشه بهم می گفت: زندگی آدم باید نظم داشته باشه چون خدا همه چیز رو، رو نظم آفریده، طبیعت ما با بی نظمی همخوانی نداره و بهم میریزه می گفت: از چیزای کوچیک شروع کن مثل اتاق خودت، وسایل خودت یا هر چیزی تو خونه ما یه جایی داشت همه می دونستیم جای هر وسیله ایی کجاست. بهم می گفت: از مدرسه که میایی لباس هاتو رو تختت ننداز یه روز گفتم چون چوب لباسی ندارم لباس ها
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
عرقیات مفید سنگ کلیه
بسیاری از مردم عزیز سنگ کلیه دارند و از درد آن رنج میبرند که درد آن خیلی بیشتر از سایر دردهای بدن است .
در این پست به شما عزیزان عرقیات گیاهی را معرفی میکنیم که در صورت استفاده ی منظم این عرقیات سنگ کلیه شما به صورت حتمی دفع میشود
البته همراه با مصرف این داروها ورزش های نظیر دو میدانی و طناب و پرش توصیه میشود .
 
داروی گیاهی مناسب سنگ کلیه سه عرق به نام های عرق نسترن ، عرق خارخاسک ، عرق خارشتر میباشد
اصل این عرقیات را تهیه کر
 
 
آفتامات چیست؟
آفتامات یا رله (Relay) یک قطعه الکترونیکی میباشد که در بسیاری از وسایل الکترونیکی وجود دارد.
وظیفه آفتامات چیست؟
رله ها دو وظیفه کلی دارند. اولین و مهم ترین وظیفه آفتامات رگوله یا متوازن کردن جریان برق میباشد. همانظور که میدانید ولتاژ برق مستقیم به طور پیوسته بالا و پایین و کم و زیاد میشود. آفتامات ها وظیفه دارند جریان نامنظم برق را بگیرند و یک جریان متناوب و منظم خروجی دهند.
وظیفه دوم آفتامات ها قطع و وصل کردن خودکار جریان میب
شرکت آسانسور و پله برقی الوند بیشتر از 10 سال سابقه تجربه ی مفید در زمینه ی خدمات آسانسور از جمله نصب ، فروش ، نگهداری و تعمیر آسانسور کسب کرده است. این شرکت همواره پشتیبان مشتریان خود بوده است و با رعایت تمام اصول و استاندارد های آسانسور سعی در جلب رضایت مشتریان داشته است. با بازدید دوره ای و منظم سرویسکاران آسانسورچی دیگر نگران خرابی و سقوط آسانسور نباشید.چراکه انجام سرویس و نگهداری مناسب و به موقع از آسانسور باعث پیشگیری و جلوگیری  از رخ
قیمت سنگ مالون منظم در تهران


مجموعه سنگبری نگین ایران در حال تولید سنگ مالون قهوه ای و طوسی در ابعاد منظم و ضخامت مشخص به صورت انبوه است. این سنگ با نام ونگه روستیک به بازار ارائه می گردد. سنگ ونگه روستیک سنگی است که محاسن سنگ گرانیت و تراورتن را در خود یکجا جمع نموده است.جنس این سنگ بسیار مقاوم در برابر بارهای وارده و مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید است.

قیمت سنگ مالون برش خورده در تهران
این سنگ با توجه به ضخامت های ۲ و ۳ سانت آن و این نکته که
خرید سنگ مالون ورقه ای قهوه ایلازم است بدانید ما سنگ مالون ورقه به صورت نامنظم تولید و فروش نداریم.



مجموعه ما سنگ مالون قهوه ای را به صورت نامنظم برای اولین بار در ایران به صورت منظم با ابعاد مختلف ار تایل عرض ۴۰ تا اسلب تولید میکنیم. این سنگ مالون ورقه ای منظم به نام سنگ ونگه روستیک در ایران تولید میشود.سنگ مالون ونگه روستیک

خرید سنگ مالون منظم قهوه ای

از سنگ ونگه روستیک در تمامی قسمتهای پروژه های مسکونی و ویلایی از جمله نما،درپوش،سنگ کف
خانم ص، مسئول آموزش ماست. یک خانم بسیار بسیار منظم و مهربان. دوسال پیش تا حالا هر ترم دوبار به من زنگ زده و اول حال خودمو بچه م رو پرسیده و بعد از اینکه این ترم شرایط دانشگاه و من چیه و باید چکار کنم و کدوم استاد چطوریه و کدوم امتحان با کدوم تداخل داره و... به من اطلاع داده، و در مقابل حواس پرتی و بی نظمی من هیچ رفتاره « مارو باش به فکر کی هستیم» گئنه ای ازش ندیدم.
ترم سه که کلی کمکم کرد انتخاب واحدم کان لم یکن بشه و مرخصی برام رد بشه، بدون اینکه من ح
اولین هفته ی دانشگاه ، که کلاس ها تق و لق بود و بعضی از کلاس ها تشکیل نشد ، روز سه شنبه ساعت ۱۴ ، دقیقا ۱۴ ، شما سر کلاس بودین :)
استاد گرانقدرم ؛ شما همیشه از روی برنامه و با نظم و ترتیب کارهایتان را انجام می دادید. شما واقعا منظم بودین ، وقتی پای تخته نوشتید و دور یک فورمول‌ چندین بار خط کشیدید ، و هرچیزی را یک گوشه نوشتید ، با خود گفتم شما در همه چیز جز نوشتن منظم هستید ، اما شما گفتید در هر بی‌نظمی ، نظمی هست و اینگونه حالا من می گویم شما واقعا
حاشیه ی درس معرفت نفس آقای صمدی
جلسه ی اول:
محور صحبت درباره ی اهتمام به یک امر بود، نه از جنس اهمیت ذاتی یا توجه و ادراک
بلکه از جنس اهتمام به لوازم ظاهری آن. مثلن اگر میخواهی چیزی را بیاموزی باید به کلاس و تمرینش پایبند باشی و علی رغم موانع و مشکلات، آن را "منظم" پیش ببری
فکر میکنم همین یک کلمه نظم گویای همه چیز باشد
و نظم حاصل نمیشود مگر با اشتیاق به آن کار. در واقع نظم بدون اشتیاق دوام ندارد
شرط دیگر رسیدن به نظم هم نبود حاشیه است
در مورد اشتی
چند نفر از دوستان، تذکر داده بودند که متن پست ها را منظم کنم. تمام تنظیمات را لحاظ می کردم اما موقع ثبت مطلب به هم می ریخت. گاهی هم متن با تنظیماتی خلاف آنچه مشخص کرده بودم ثبت میشد! نمی دانم مشکل از من بود یا بیان یا ورد!
به هرحال حالا تلاشی کرده ام. خوب شده آیا؟؟
نمیدونم چرا امروز این شکلی شدم ! 
از مسیر تخت به مسیر هال ، دوباره از مسیر هال به مسیر تختمم ! 
یه موجود بی حال و بی حوصله که حتی همت نمیکنه یه چای برای خودش دم کنه :/ 
باید منظم استخر رفتن هام رو دوباره شروع کنم...
اینجوری نمیشه...
تمیز کردن وایت برد های شیشه ای کار ساده ای است و تنها به یک تخته پاک کن مناسب و تمیز کاری خوب، بعد از یک روز کاری پر استفاده نیاز دارد. اگر شما به این نکته ی کلیدی  توجه نکنید، احتمال دارد که ، به مرور زمان لکه های ماژیک ها بر روی وایت برد شیشه ای ماندگار شوند، که این امر خواندن یا نوشتن را دشوار خواهد کرد.
اگر می خواهید وایت برد شیشه ای شما همچنان مانند گذشته زیبا و تمیز به نظر برسد و کار کند، به این نکته توجه کنید که نظافت و نگهداری منظم برای حف
چرا سرویس کولر گازی گری مهم است؟
انجام سرویس کولر گازی گری GREE بطور مرتب و منظم فواید بسیاری دارد. پیش از هر چیز، سرویس کولر تی سی ال منجر می شود که دستگاه عملکرد صحیحی در اوج گرمای تابستان داشته باشد. یعنی زمانی که بیشترین احتیاج را به کولر خود خواهید داشت. اگر اسپیلت خود را به صورت دوره ای و منظم سرویس و چک کنید، هر گونه مشکلی را پیش از وقوع آن و یا جدی شدن مشکل متوجه شده و می توانید برای رفع آن اقدام کنید.
با گذشت زمان و قدیمی شدن دستگاه شما، ب
اولین هفته ی دانشگاه ، که کلاس ها تق و لق بود و بعضی از کلاس ها تشکیل نشد ، روز سه شنبه ساعت ۱۴ ، دقیقا ۱۴ ، شما سر کلاس بودین :)
استاد گرانقدرم ؛ شما همیشه از روی برنامه و با نظم و ترتیب کارهایتان را انجام می دادید. شما واقعا منظم بودین ، وقتی پای تخته نوشتید و دور یک فورمول‌ چندین بار خط کشیدید ، و هرچیزی را یک گوشه نوشتید ، با خود گفتم شما در همه چیز جز نوشتن منظم هستید ، اما شما گفتید در هر بی‌نظمی ، نظمی هست و اینگونه حالا من می گویم شما واقعا
اصول حسابداری
در سیستم حسابداری دستی موسسا ت بزرگ هر رویداد مالی
یا در دفترروزنامه عمومی و یا در یک دفترروزنامه اختصاصی که برای ثبت و
پردازش نوع خاصی از رویدادهای مالی پیش بینی شده است ثبت می‌گردند .برای رویدادهای مالی تکراری میتوان ازیک دفترروزنامه اختصاصی استفاده نمود.هدف شرکت از تحصیل داراییها در اصول حسابداری ۲ کسب درآمد در طی دوره‏‌‌های مالی آتی است.از این رو باید میان هزینه‏‌‌های هر دوره و درآمدهای آن دوره ارتباط مستقیم منطقی
هفت راز عالی در طراحی سایت که هیچ گاه نمی دانستید
روی اسکرولینگ بیشتر از کلیک کردن تمرکز کنید
همان طور که گفته شد اگر شما اطلاعات را در اسلایدر و سایر قسمت های طراحی سایت جمع نکنید
پس چگونه می توانید آن ها را به خوبی معرفی کنید ؟
یک راه حل بهتر
فقط هر چیز کوچکی را در یک صفحه طراحی سایت بسیار بلند قرار دهید .
مخصوصا چیز هایی که معمولا پنهان هستند .
به ما اعتماد کنید .
واقعا این روش ، کار می کند .
یک تحقیق جذاب توسط تخم مرغ دیوانه وجود دارد که این
سنگ ورقه ای طوسی مشهد

نکته ای که لازم است بدانید ما سنگ های ورقه ای را فقط به صورت منظم و برش خورده تولید مینماییم وسنگ ورقه ای نامنظم با توجه به این که قیمت تمام شده بالایی دارد تولید و فروش نداریم.سنگ ورقه ای طوسی مشهد یک سنگ  مقاوم و باکیفیت است.این سنگ دارای طیف رنگی نوک مدادی تا طوسی متمایل به مشکی می باشد.سنگ ورقه ای مشکی مشهد دارای قواره های بزرگ نیز هست.
سنگ ورقه ای طوسی برش خورده و منظم
ضخامت قواره ها معمولا بین ۶ تا ۱۰ سانتیمتر می باش
بسیاری از افرادی که به میگرن مبتلا هستند به دلیل احتمال ایجاد سردرد از ورزش کردن دوری می کنند در صورتی که این افراد می توانند با در نظر گرفتن موارد خاصی ورزش را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از mens health ، یک متخصص اعصاب از مرکز سلامت NYU معتقد است که افراد مبتلا به میگرن با رعایت کردن رژیم غذایی و داشتن خواب مناسب می توانند ورزش را هم در برنامه خود داشته باشند.افراد مبتلا به میگرن می توانند سه بار در هفته و به طو
حقیقتا چند وقتی است که خیلی با خودم میگم: که چی؟ تهش قراره چی بشی؟‌کی بشی؟ قراره مردم تو رو یادشون بمونه یا نه؟
و اون قسمت فیلم ویپلش یادم میاد که سر میز نشسته بودن و پسره گفت ترجیح میده تو 30 سالگی مست و پاتیل وسط خیابون بیوفته بمیره و مردم اونو به خاطر بیارن تا این که خیلی رگیولر تا 90 سالگی زندگی کنه و در سکوت بمیره. من دلم نمیخواد فراموش بشم. دلم میخواد جاودانه بشم. خیلی ها میخوان ولی من واقعا میخوام. اما نمیتونم خودم رو توی اون سطح انرژی لازم
حساسیت زدایی منظم systematic desensitization  برای تعریفی روشن از حساسیت‌زدایی، ابتدا باید شرطی‌سازی پاسخ‌گر یا تقابلی را توضیح دهیم. شرطی‌سازی تقابلی، فرایندی است که در آن یک پاسخ شرطی با پاسخ دیگری که با آن ناهمساز یا مغایر است جانشین می‌شود و این سبب می‌شود که پاسخ شرطی در حضور محرک شرطی داده نشود. برای روشن شدن مطلب، فرض کنید کودکی را که از سگ می‌ترسد تشویق کنیم تا با کودک دیگری که با سگش مشغول بازی کردن است بازی کند. وقتی که کودک مورد نظر ما با
 
1) آرامش
حتی یک مورد سوگواری شدید یا زدن به سروصورت دیده نشد. میزان تاثر و اندوه بطور خود بخود بالا رفته بود.
2) وقار
صفوف منظم برای آب و غذا. بدون هیچ حرف زننده یا رفتار خشن.
3) توانمندی
بعنوان نمونه معماری باورنکردنی بطوریکه ساختمانها به طرفین پیچ و تاب میخوردند ولی فرو نمی ریختند.
4) رحم و شفقت
 
 
 
ادامه مطلب
این طرح‌ها از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌ها در فرشبافی ایران بوده‌است و مخلوق ذهن قالیبافان بومی است. طبیعت و محیط زندگی آن‌ها به ساده‌ترین شکلی در طرح این فرش‌ها منعکس شده‌است. از نقشه‌های منظم و مدون پیروی نمی‌شود و دارای زیبایی دلپسندی است.
ادامه مطلب
اولین هفته ی دانشگاه ، که کلاس ها تق و لق بود و بعضی از کلاس ها تشکیل نشد ، روز سه شنبه ساعت ۱۴ ، دقیقا ۱۴ ، شما سر کلاس بودین :)
استاد گرانقدرم ؛ شما همیشه از روی برنامه و با نظم و ترتیب کارهایتان را انجام می دادید. شما واقعا منظم بودین ، وقتی پای تخته نوشتید و دور یک فورمول‌ چندین بار خط کشیدید ، و هرچیزی را یک گوشه نوشتید ، با خود گفتم شما در همه چیز جز نوشتن منظم هستید ، اما شما گفتید در هر بی‌نظمی ، نظمی هست و اینگونه حالا من می گویم شما واقعا
وقتی به کم کردن وزن نگاه می کنیم ، خیلی کم پیش می آید که برنامه غذایی به طور دراز مدت جواب بدهد ، اما ورزش منظم همیشه جواب می دهد. هر نوع ورزش منظم دارای فایده است ، اما دوچرخه سواری مخصوصا خوب می باشد چون آسیب های کمتری در نتیجه انجام آن روی می دهد.دوچرخه سواری سوزاننده کالری عالی هم می باشد که فواید مختلفی دارد.
طبق گفته بنیاد قلب بریتانیا ، دوچرخه سواری  حداقل 20 مایل در هفته خطر ابتلا به بیماری قلبی کرونری را به کمتر از نصف در مقایسه با غیر د
بافت پیوندی متراکم دارای تنوع سلولی کم با فاصله زیاد بین سلول ها ماده زمینه ای کم که نیمه جامد است.
رشته های متراکم بیشتر کلاژن اند که به صورت موازی و منظم قرار گرفته اند.
در زردپی و رباط،لایه بیرونی چشم،در لایه میانی دیواره قلب و در پرده های اطراف مغز و نخاع از محل های این بافت هستند.
با خواص تربچه آشنا شوید
    تربچه، صیفی کم چرب بدون چربی و کلسترول است. مهم ترین ماده غذایی موجود در این گیاه فیبر غذایی است. ویتامین هایی که در آن یافت می شود ویتامین c,k,B6نیاسین و فولات است.ویتامین C موجود در برگ آن 6 برابر ویتامینی است که در ریشه وجود دارد. این گیاه حاوی کلسیم، پتاسیم، مس، اسید فولیک و آنتوسیانین (Anthocyanin) نوعی آنتی اکسیدان قوی است. برگ های آن نیز در درمان یرقان موثر است. مصرف منظم آب این گیاه حرکت روده را آسان تر کرده و به تدر
روش های کاهش استرس:
1-عادت کنیدبیشترآرامش خودراحفظ کنید.
2-تغییرصفات منفی وحذف پرخاشگری.
3-تغییرساعات کارواستراحت.
4-روابط اجتماعی خودراباهمکارانتان درمحیط کارقوت ببخشید.
5-کشیدن یک نفس عمیق.
6-کشش عضلات.
7-تنفس آهسته وعمیق.
8-ورزش منظم.
9-استراحت منظم وخواب بیشتر.
10-توجه به تغذیه مناسب وبدون استرس.

کارهایی که یک امدادگردوره دیده درابتدابایدانجام دهد.
1-مردم را ازدادن مایعات به فردی بی هوش منع کنید.
2-خودرابه مصدوم واطرافیان معرفی می نمایید.
3-به
دیشب، به اندازه ی مدت ها نگریستن، گریستم. سخت و بی حد ... حال خوبی نداشتم. از عواقب PMS است. ولی اگر PMS هم نبود، باز هم نیاز داشتم به چنین گریستنی .... حالا کمی سبک ترم، اقلا از اشک ها سبک شده ام. از بغض ها سبک شده ام. هنوز اما ... اندوه در دلم جاریست ... اندوهی که نمی دانم از کجاست و چرا هست. 
دیشب نامه های سیمین به جلال را می خواندم. دلم هوا کرد مثل شان مرتب و منظم بنویسم. روزانه نگاری کنم ... نه برای کسی. برای خودم. بی مخاطب بی مخاطب.
 
امروز، 13 آبان 98
مهمترین چالش در بهره برداری نفت از مخازن کربناته شکافدار که سبب کاهش در صد بازیافت نفت از آنها می شود،پیچیده ماندن مقدار زیادی از نفت درون شبکه ماتریسی سنگ و چسبیدن به سطح سنگ‌است.دو عامل اصلی موجب این پدیده می شود. یکی حالت ترشوندگی سنگ‌کربناته که در بیشتر مخازن نفت دوست است و دیگری تفاوت زیاد مابین تراوایی پایین شبکه ماتریسی سنگ و تراوایی بالای شبکه شکافهای سنگ‌ می باشد.به دلیل بالا بودن تراوایی شبکه شکاف نسبت به شکاف ماتریسی سنگ، به ه
بعد اخلاقی (صداقت، وفای به عهد، احترام، مهربانی، و ....)
بعد اعتقادی (نماز، حجاب، و ...)
بعد فرهیختگی (انس و با شعر، کتاب و ...
بعد دانشی (انس با کتاب های علمی و ...
بعد ارتباطی (تعامل خوب و سریع با بچه های دیگر و ...
بعد ورزشی: شنا
بعد اعتماد به نفس: راحت اظهار نظر کند، به میان جمع همبازی هایش برود و .....
بعد استقلال: خودش کفش ها و لباس ها و رخت خوابش را بیاورد
بعد نظم: کفش هایش را منظم بگذارد، وسایل باز
ادامه مطلب
الان که دیگه اکثرا گرامرهای اصلی و مهم رو پشت سر گذاشتیم با فراغ بال میشه رفت سراغ تمرین واژه و صحبت.
توی فواصل زمانی منظم(شایدم نامنظم!:) ) اینکارو انجام میدیم با هم.
امشب هم پست اولش رو دقایقی دیگه میزارم@turkce_fa
مشاهده مطلب در کانال
امروز برای اولین بار در عمر‌م یادم رفت برم کلاس. وقتی فهمیدم  که یک ساعت و نیم از شروع کلاس گذشته بود. ببین چه خانواده اعجوبه‌ای دارم که تا خودم نگفتم هیچکی حواسش نبود. این برای اولین باره که یادم رفته باید می‌رفتم کلاس. کلاسی که بیشتر از یک سال منظم رفتم.
خیلی جالبه...خیلی،جالبه!
خلاقیت بدون ایجاد بی‌نظمی شکل نمی‌گیرد.از اونجایی که بی‌نظمی به عنوان محصول جانبی نوآوری شناخته شده، معمولاً نشانه خوبی است و سرکوبش هم، آن طور که در بسیاری از شرکتها می‌بینیم، میتونه به طرز عجیبی تأثیر منفی زیادی رو درپی داشته باشه.
خوبه که اجازه بدیم رفتارمون تا حد زیادی بی نظم باشه..
اگر دفترهای کار شلوغ باشند، به تدریج به سمتی پیش می‌روند که بی نظم هم بشوند. خب بگذارید بشوند! وقتی اریک برای اولین بار در سال 2001 میلادی به گوگل پیوست، از
زمانبندی پست ها در وردپرس
وردپرس شامل یک سری امکانات بی نظیر و فوق العاده هست اما گاهی این امکانات خود را در پنل مدیریت کامل این سیستم مدیریت محتوا پنهان می کنند. یکی از این امکانات قابلیت زمانبندی پست ها در وردپرس است.
چرا پست های وردپرس را زمانبندی کنیم؟
گاهی ممکن است بخواهید یک مسافرت یک هفته ای به کارمندان سایتتان یا گروهتان بدهید. خب سایت بدون بروزرسانی منظم که سایت کاربر پسندی نمیشه ? پس باید نوشته های سایتتون رو از چند روز قبل آماده
شرکت مسافربری پیک صبا t17 ارومیهسرویس های منظم به مقصد اصفهان_تهران_قم_لنگرود_رشت_لاهیجان
هر روز اصفهان ساعت ۱۹/۳۰
هر روز لنگرودساعت ۱۷/۳۰
برای رزرو یا اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۴۳۴۷۰۹۵۲
۰۴۴۳۲۳۳۹۹۸۴
برای خرید بلیط اینترنتی به سایت زیر مراجعه فرمایید.
Www.safar724.com
   
  من فکر میکنم زنهایی که خیلی به خونه شون میرسند همه جای خونه رو تمیز میکنند و همه چیزو مرتب و منظم میکنند ؛ به خودشون هم میرسند رژ قرمز میزنند ؛ کدبانو گری میکنند شام نهار ب موقع اماده میکنند ؛ چارقاچ گری میکنند و...دو گروهند: یا خیلییی شادند یا خیلیییی غمگینپ.ن : من واقعا نمیدونم این علاقه ی وافر ب زدن رژ قرمز تو این دو گروه از کجا میاد. نمیدونم ؛ فقط عمل میکنم
مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور منظم، می تواند به کاهش درد آبسه دندان کمک کند.کودکان باید دو بار در روز (صبح و شب) دندانهای خود را مسواک بزنند. مسواک زدن باید پس از رویش اولین دندان ها، به کودک آموزش داده شود.والدین باید به کودکان کمک کنند که نخ دندان بکشند و آن ها را به انجام اینکار عادت دهند.بسیاری از کودکان تا سن ۶ تا ۸ سالگی، نمی توانند دندان هایشان را به تنهایی مسواک بزنند. مسواک زدن تا این سن، باید با کمک والدین انجام شود. اگر فرزند شما ب
نمی‌دونم چه‌جوریه که هر کجا فکر می‌کنم از نظر زمان‌بندی امور روی ریل افتادم و می‌تونم عینِ بچه‌ی آدم به کارهای شخصی، به موارد مربوط به شغلم، به مسائل خانواده، ماشین، ساختمون و... برسم؛ دقیقاً از همه چیز جا می‌مونم.
تصمیم گرفته بودم که منظم‌تر و پررنگ‌تر توی توییتر باشم اما نشد. هم ابزارهای تغییر آی‌پی اذیت می‌کنن و هم به خودم میام می‌بینم که دو روز نرفتم توییتر؛ نمیشه که منظم توش فعالیت کنم.
تصمیم گرفته بودم که کانال تلگرام رو تبدیلش
1-روغن نارگیل برای مو
استفاده منظم از روغن نارگیل به ضایعه کاهش میزان پروتئین در مو کمک می کند. بعلاوه باعث جلوگیری از شکستگی ساقه مو در طول شانه کردن که ضعف آن به علت از دست دادن محتوای پروتئین است، می شود. این یک یافته بزرگ است. روغن نارگیل می‌تواند به طور مستقیم بر روی موهای خیس یا خشک اعمال شود. با این حال، بهترین مزایا با ماساژ روغن داغ روی مو بدست می آید.
روغن را کمی گرم کنید و به آرامی آن را بر روی پوست سر بمالید و آن را در طول ساقه مو بکشید
شروع کرده‌ام به خواندن کتاب «آداب روزانه» این کتاب روزانه‌ای زندگی ۱۶۱ انسان مهم تاریخ را بررسی می‌کند. راستش توان خواندن ندارم، ضعف می‌کنم از حس ناخوشایندی که از خودم دارم.  من یک دوره‌ی طولانی چنین منظم بودم منتها دوباره ول شدم و این کتاب من را جلوی خودم میگذارد و دچار عذاب وجدانم می‌کند. منتها باید بخوانم و دوباره آن منِ ایده‌آل را شکل دهم.
خسته شده‌ام از آکبند ماندن ذهنم
دیگر میخواهم بخوانم و بنویسم
قبلاًها خواندن‌هایی داشتم اما
میخواهم منظم و همیشه بخوانم
و البته درموردشان بنویسم
تا برایم انگیزه‌ای باشد
 
برنامه‌ام این است که فعلا فقط رمان‌هایی که همیشه آرزوی خواندشان را داشتم بخوانم
یک لیست از آنها تهیه میکنم
در اکسل هم یک جدول از آمار مطالعه‌ام خواهم داشت
 
به امید خدا و خودم :)
 
تمیز کردن مبلمان چرم نیاز به روش های خاصی دارد. چندین محصول تجاری و خانگی وجود دارد که می تواند برای تمیز کردن مبل چرمی شما استفاده شود. با نگهداری منظم و محصولات مناسب، شما می توانید یک مبمان چرمی را به راحتی و بدون دردسر تمیز کنید.
بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چرمی
بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چرم این است که آن را به آرامی انجام دهید. روش شستشوی تمیزتر شما بهتر است. چرم ماده بسیار آمرزنده است و فقط مقدار کمی مراقبت منظم طول می کشد.
سا
ادکلن مردانه
ادکلنی که می زنیم، بخش نامحسوسی از شخصیت ما محسوب می شود و تاثیر به سزایی بر نوع نگاه دیگران نسبت به ما دارد. یک ادکلن مردانه ی خوب به ما اعتماد به نفس و جذابیت می بخشد  با این حال طبق آمار ۸۰% مردان به طور منظم از ادکلن استفاده نمیکنند.
این مقدار کم استفاده از ادکلن مردانه احتمالا ریشه در عدم آگاهی کافی مردان از انواع عطر و همچنین ترس استفاده ی بیش از حد از ادکلن دارد. هیچکس علاقه ندارد تا با رایحه ی بیش از حد قوی، مشام اطرافیان را
کارتن چیست؟کارتن ترکیبی ازورق کاغذ ومقوا است که برای بسته بندی لوازم مختلف استفاده مشود از کارتن علاوه بر بسته بندی محصولاتمختلف جهت برند سازی نیز استفاده می کنند از دیدگاه بازار یابی بسته های مقوایی به خاطر شکل منظم هندسی که دارند به خوبی در اذهان و ضمیر     نا خوداگاه افراد می مانند وسریع تداعی می شوند
قالب مدیریتی و حرفه ای راست به چپ برای داشبورد های مدیریتی و همچنین بخش مدیریتی سایت ها خیلی مناسب است.
این قالب فوق العاده شیک و منظم می باشد و با تغییراتی کوچکی برای بخش FRONT وب سایت هم میتوانید استفاده کنید.
ویدیوی زیر دموی این قالب است.
 
برای خرید این قالب کلیک کنید
 
این نکات بعد از انتشار اسامی سرشاخه ها به دوستان مربی گفته شد...
 
 
این لیست نمودار سرشاخه های اصلی گروه استانشاالله به زودی زیر شاخه های هر کدام مشخص خواهد شدو دوستان گروه به شکلی منظم و منسجم در جای خود فعالیت و همکاری خواهند داشت.مطمینا با همکاری دوستان جریانی با شکوه رقم خواهد خورد و نتایجی به عطر جمع های ایمانی را شاهد خواهیم بود.سبحان ربی العظیم و بحمده ...
 
توجهلازم به ذکر است تمامی سرشاخه ها باید و باید و باید حتما و حتما در کلاس های تد
طراحی گرافیکی هنر با هدف است. این شامل یک برنامه خلاقانه و منظم برای حل مسئله یا دستیابی به اهداف خاص ، با استفاده از تصاویر ، نمادها یا حتی کلمات است. این ارتباط بصری و بیان زیبایی شناختی مفاهیم و ایده ها با استفاده از عناصر گرافیکی و ابزارهای مختلف است.

ادامه مطلب
ورزش منظم و مصرف یک رژیم غذایی سالم روزانه می تواند منجر به مزایایی چون افزایش انرژی، شادی، تندرستی و سلامت و حتی زندگی طولانی شود. ورزش و رژیم غذایی به تعیین سلامت کلی شخص کمک زیادی می کند و هر دو بخشی از شیوه زندگی شما می تواند تفاوت های چشمگیری در نحوه نگاه و احساس شما در زندگی ایجاد کند.
فواید سلامتی
طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان و خدمات انسانی، یک رژیم غذایی سالم باید شامل میوه ها، سبزیجات، دانه های غلات، محصولات لبنی کم چرب و گوشت کم چر
دفتر برنامه ریزی روزانه برای شما
امروزه باتوجه به شلوغی‌های روزمره و ایده‌های مختلفی که هر دقیقه از ذهنمان می‌گذرد لازم است که آن‌ها را منظم کرده و در لیست دفتر برنامه ریزی روزانه خود قرار دهیم.
قطعا اگر شخصی را ببینیم که دفتر برنامه ریزی برای خود دارد به طور ناخودآگاه او را فردی منظم، هدفمند و پرتلاش تر نسبت به سایر افراد جامعه خواهیم دید.
ویژگی های مورد نیاز آن
به نظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
سبک بوده و به راحتی قابل حمل باشد.
در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی منزل و یا محل کار خود را جدی بگیرید .آیا می دانید زمانی که یک مشکل جزئی ایجاد شده در اسرع وقت برطرف نشود می تواند به خسارت گزافی منجر گردد ؟ سرویس های دوره ای اگر به صورت منظم در اولویت قرار بگیرد می تواند در شناسایی هر گونه نقص فنی در این نوع از محصولات بسیار کارساز باشد.
ادامه مطلب
چگونه یک دانش آموز بی نظم را منظم کنیم؟
 
روش برخورد با دانش اموزان بی انضباطروش های کنترل کلاس
قطعا برای شما هم بارها پیش آمده که در کلاس درس با دانش آموزان بی نظم مواجه شده باشید و شما را خسته کرده باشند استاد سلام مرجع تدریس خصوصی استراتژی هایی برای اداره دانش آموز بی نظم به شما پیشنهاد میدهد همراه ما باشید :
با توجه به مدت زمانی که معلمان با دانش آموزان خود دارند میتوانند تأثیر زیادی بر روی آنها بگذارند.
معلم خوب زمان آموزشی را حداکثر و ح
بزرگ شدن با خواهری که هیچ شباهتی به خودتان ندارد واقعاً سخت است اما اگر از دست همدیگر جان سالم به در ببرید، می‌توانید خیلی چیزها یاد بگیرید. شاید اگر اختلاف سنی‌مان کمتر بود من زودتر می‌فهمیدم که لازم نیست این همه مؤدب و منظم و محتاط و کسل‌کننده باشم. نه اینکه دست از پا خطا نمی‌کردم اما بیشتر اوقات سعیم بر این بود و از اخم و تخم بزرگ‌ترها تا بن جان می‌ترسیدم. او؟ با جسارت و خودانگیختگیش همه‌ی قواعد را بر هم می‌زد و به هیچ جای دنیا هم بر نم
این روزها یه کلاس خیلی کوچولوی مجازی برنامه‌ریزی دارم. تا اینجاش خب خیلی طبیعیه. دوست داشتم منظم باشم، تکنیک‌هایی رو یاد گرفتم و دوست دارم به دوستانم هم منتقلشون کنم.
 
یه نفر توی اینستا دنبالم کرده و شروع کرده پست‌های قدیمی رو لایک کردن و خب اینم طبیعیه؛ اما همینجوری که داشته می‌خونده یه پستی رو توش لایک کرده که گفته بودم من یه سری تکنیک‌ برنامه‌ریزی بلدم و یه دفتر برنامه‌ریزی طراحی کردم که اگر علاقه‌مندید می‌تونم در اختیارتون بگذا
کسب و کار های
مختلف برای عملکرد بهتر، بازدهی بالا، سود آوری و حتی بازگشت سرمایه نیازمند مدیریت
صحیح و اصولی هستند. این موضوع برای کارواش ها نیز صدق می کند و مدیریت صحیح و
مناسب آنها موجب افزایش رضایت مندی مشتری و سودآوری می شود. کارواش ها خدمات
شستشوی بخش های مختلف خودرو را در مدت زمان کم انجام داده و زحمت شستشوی خودرو از
دوش مالکان آن برمیدارند. کارواش ها از نظر عملکرد در دو دسته کلی دستی و اتوماتیک
قرار می گیرند. در کارواش دستی عملکرد شستشو
سلام
این روزها زندگیم منظم شده. دارم سعی می کنم به افکارم هم نظم خاصی بدم.
هفته ای چهار روز پیاده روی میرم.
تقریبا هر روز مطالعه می کنم.
تقریبا هر روز آشپزی می کنم.
به مسایلی که دوست دارم فکر میکنم.
همه کارهام را مینویسم که کاری از قلم نیفته.
سعی میکنم افکارم را مدیریت کنم.
آدم های زندگیم را دسته بندی کردم و به هر دسته اولویت دادم. برای ادم های با الویت پایین وقت زیادی نمیذارم.
 
خوابم بهتر شده. 
 
سعی می کنم کنترل همه چی دستم باشه.
 
از وقتی مربی بریک دنسم هم از ایران رفت، دیگر خیلی حوصله نکردم پیگیر ورزش حرفه ای شوم. 
عصر مربی رانندگی ام زنگ زد . انگار به دلم برات باشد فردا باید حتما کلاس ژیمناستیک را بروم. گفتم که ساعت رانندگی را جوری بگذارد که به کلاس دیگرم هم برسم.
مربی ژیمناستیکم همین حالا پیام داد که" فردا نمیتونم بیام و نمیتونم هم کنسل کنم. تو میتونی بری کلاس رو اداره کنی؟" 
دلم تا سر حد مرگ برای لیدر ایستادن تنگ شده بود، چه برسد به اداره کلاس! یادم میماند جزو یکی از
یکی از
خواهرانم، خواسته بودند نظم رو توضیح بدیم.
سوال خیلی خوبیه..و خیلی خوب تر ،
خوشحالم از خواهرم که دنبال معنای دقیق هست. افکارشون منور الهی.

مسئله‌ی مهمی
است.
توصیه‌ای است که امیرالمومنین علی علیه السلام به ما کرده‌اند. از آن توصیه‌های
خاص:
 
... هر کس را، که این نامه من به او رسد..
 اُوصِیکُما بتَقوَى
اللّه ِ و نَظمِ أمرِکُم(1)  سفارش مى کنم به تقوا و نظم در امورتان.
بنظرتون؛

تعریفی که قراره
بدیم ، ناظر به مصادیق هست؟ یا خود مفهوم، تعریف
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
بعد از دوسال رژیم منظم و ورزش و تغییر صد و هشتاد درجه ای لایف استایل و رسیدن به وزن چهل و شش کیلویی(حتی!)،دوباره اُفتادم به پرخوری و خب اجالتا تنها انگیزه ی امید به زندگی که سرپا نگهم داشته همین شوق پریدن سر یخچال خوردن و خوردن و خوردن ست!
هر روز تفاوت وزنم نسبت به روز قبل را واضحا احساس میکنم و گرچه درحال حاضر در خوش اندام ترین حالت ممکن خودم هستم  اما تصور هیکل ده ماه آینده ام کار سختی نیست...تصور یک گردالی که وسط راهروهای بیمارستان قل میخورد و
ضربان قلب، واحدی برای اندازه گیری شدت فعالیت قلب است. این واحد به صورت تپش در دقیقه (bpm) محاسبه می‌شود. ریتم طبیعی ضربان قلب، بین ۶۰ تا ۱۰۰ تپش در دقیقه است.
ورزش هوازی منظم، باعث خواهد شد تا قلب شما قوی شده و بتواند در هر بار انقباض، خون بیشتری پمپاژ کند، بنابراین ضربان قلب شما برای انجام کار همیشگی‌اش کاهش پیدا خواهد کرد.
حسابداران هم همانند افراد حاضر در هر حرفه‌ای، دارای ویژگی‌های مشترکی هستند . (البته نمی‌توان این ویژگی‌های شخصیتی را به همه افراد تعمیم داد)
 
برخی از ویژگی‌های حسابداران به شرح زیر است:
ذهنیتی منظم و منطقی
با پشتکار، متمرکز و دقیق
دارای اعتماد به نفس و روحیه درستکاری
علاقه‌مند به کسب دانش و به‌روز بودن
گاهی اوقات آن چیزی که ذهن ما از تصاویر برداشت می‌کند، با واقعیت متفاوت است. به این رویداد خطای دید می‌گویند که البته شاید نام خطای ذهن برای این تشخیص اشتباه، درست‌تر باشد.
 
Their are circles with same center
در این تصویدرتصویدر دایره هایی با مرکز یکسان هستند اما چشم ما آن ها را شکل های نا منظم می بیند
در ارتباط تصویری با مجموعه های تولیدی به مناسبت هفته کارگر: یکی از نکات در باب کارگران مسئله رعایت حق نیروی کار است. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، امنیت شغلی، مسئله بیمه، آموزش، خدمات رفاهی، بهداشت و درمان/ اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد -مثل این که نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال اینها- طبعاً تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت.
از ترکیب عسل و دارچین می توان برای تهیه یک  معجون جهت جلوگیری از انباشت چربی در بدن استفاده کرد.
به همین منظور برای ساختن این معجون بسیار مفید باید عسل و دارچین را در مقداری آب جوش محلول کرده و به طور منظم روزی دوبار هم صبح ناشتا و هم شب قبل از خواب از این نوشیدنی استفاده کرد.
پس از مدتی خواهید دید که این نوشیدنی اثرات خود را به طور معجزه آسایی بر بدن می گذارد.
منبع : عسل سیتی
وضعیت کنونی سایت را بازبینی میکند (آپتایم).
صحت موجود لینک های سایت را بازبینی می‌کند.
از بازخوردهای کاربران و فراهم آوردن آرشیو از آنها تشکر به عمل می‌آورند.
به طور منظم مشکلات سایر کاربران را در زمینه وبمستری و کارایی وبسایت بهبود و بازبینی می‌کند.
ادامه مطلب
اختلالات رشد به این معنا هستند که میزان رشد کودک زیر میزان متوسط رشد نسبت به سن، جنسیت و سابقه خانوادگی رشد در او باشد. در بعضی شرایط، اختلالات رشد هنگام تولد تشخیص داده می شوند هنگامی که کودک به طرز غیر طبیعی کوچک است. در برخی شرایط دیگر، زمانی متوجه اختلالات رشد در کودک می شوند که رشد او به طور منظم بررسی شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر زخم به بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد کودکان می پردازیم.
ادامه مطلب
ورزش و تناسب اندام ورزش درمانی
اثرات مفید ورزش برای بانوان
هیچ محدودیت سنی برای شرکت در ورزش های استقامتی وجود ندارد،
حتی زنان 80 ساله هم توانایی شرکت منظم در دوهای ماراتن را دارند...
در این گزارش به فواید ورزش برای بانوان می پردازیم.فواید ورزش برای بانوان
هیچ محدودیت سنی برای شرکت در ورزش های استقامتی وجود ندارد،
حتی زنان 80 ساله هم توانایی شرکت منظم در دوهای ماراتن را دارند،
اگر چه مدت زمان طی شده بیشتر خواهد بود. دقیقاً معلوم نیست که آیا
مقدار خوابی که کودک نیاز دارد بسته به فاکتورهای فردی و معینی مانند سن کودک، متغیر است.
 در ادامه رهنمود های کلی آورده شده است:
کودک یک ماهه : ۱۶-۱۵ ساعت در روز
نوزادها نوعا حدود ۱۵ تا ۱۸ ساعت در روز می خوابند اما تنها در دوره های کوتاه دو تا چهار ساعت به خواب می روند. نوزادانی که زود به دنیا آمده اند ممکن است بیشتر بخوابند و آن هایی که گاز معده دارند، کوتاه تر می خوابند.
از آنجایی که نوزادان هنوز ساعت بیولوژیک درونی ندارند، الگوهای خواب آن ها مر
XBRL تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای استفاده از گزارشگری XBRL حمایت از پروژه تدوین واژه نامه، نگهداری و به روز نمودن آن فراهم‌نمودن زمینه افزایش آگاهی عمومی نسبت به مزایای این سیستم برای تمامی گروه‌های ذینفع در گزارشگری مالی و همچنین آموزش منظم و پیوسته XBRL 4-4-2طبقه‌بندی حوزه‌ها در سازمان بین‌المللی XBRL در سازمان بین‌المللی…
ادامه مطلب
Editorial calendar : جهت نظام بخشیدن به تولید محتوا ،  تقویم زمانبندی شده و جدول برنامه ریزی شده برای انتشار پست ها و … از این افزونه قادر به استفاده می شود .
Content scheduler : شما زمانی که محتوایی را ایجاد کرده و یا آن را ویرایش می کنید می توانید با این افزونه زمان  تعیین شده را ، به شما یادآوری نماید . شما این جدول را می توانید به صورت اتوماتیک منظم کنید .
Aged content message : اگر می خواهید پیامی را در بالای نوشته های یکتا به صورت یک اطلاع رسانی نشان دهید می توانید
 
تقویت یت رشد مو و صاف شدن آن
 
 
آب برنج برای درمان شوره سر
شوره سر یک مشکل رایج و تهدیدی برای طاعون است که به سر حمله می کند و گاهی اوقات باعث خارش و سوزش میشود. آب برنج شما را از شر شوره سر محافظت می کند و با استفاده منظم از آن می توانید به طور کامل شوره سر را از بین ببرید. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید موهای خود را با آب برنج به طور منظم شستشو دهید.
 آب برنج مو را ابریشمی و براق میکند
تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به عنوان یک
مصارف دیگر استفاده از کرم زینک اکسیدملاسما یک اختلال پوستی بوده که توسط لکه‌های قهوه‌ای تیره بر روی پوست صورت تشخیص داده می‌شود.استفاده‌ منظم کرم زینک اکسید تا حد زیادی به تسکین علائم ملاسما کمک می‌کند. این کرم می‌تواند برای درمان اگزما نیز استفاده شود که یک اثر آرام بخش بر التهاب و تحریک پوست دارد. صدمات پوستی جزئی مانند بریدگی ها، سوختگی‌ها یا خراش‌ها نیز می‌تواند با زینک اکسید درمان گردد.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که پا به سن گذاشته اید و هنوز به فکر پرهیز غذایی، ورزش کردن، ترک سیگار، کاهش استرس و … نیفتاده اید، پس باید خودتان را باید برای افزایش فشار خون و مشکلات ناشی از آن آماده کنید.
به جرئت می توان گفت که بیش از نیمی از مردم بدون آنکه خودشان بدانند دچار فشار خون بالا شده اند، بیماری فشار خون بالا را قاتل بی صدا می نامند به دلیل آنکه علائمی انحصاری برای خودش ندارد.
در زیر شما را با ۶ روش برای پیشگیری و کنترل فشار خون بالا آش
سی پی استور یک فروشگاه آنلاین مبتنی بر چندفروشندگی برای فروش محصولات دانلودی است که محصولات در دسته های گوناگون توسط فروشندگان حقیقی و در چارچوب قوانین سی پی استور عرضه می شوند.
مراحل فروشنده شدن در سی پی استور :
ثبت نام در سی پی استور
تایید حساب کاربری
ثبت محصول
انتشار محصول
تجربه یک فروش موفق
تسویه حساب منظم
حلقه های قفل زونکن:حلقه D شکل
حلقه D شکل
این نوع حلقه، ترکیبی از حلقه o
و قوسی است. با این نوع حلقه اوراق منظم و هم ردیف  روی هم قرار می گیرند.
این نوع حلقه سبب افزایش گنجایش زونکن شده و بررسی، ورق زدن و پیدا کردن
اوراق را سریعتر و راحت تر می کند.
حتی یک بازی ایجاد شده در سال 1896 شامل ایجاد هیولاهای جوهر افشان برای استفاده از آن به عنوان نوعی داستان یا شعر بود. همچنین آلفرد بینت (Alfred Binet) ایده استفاده از نقاشی‌های لکه‌های جوهر به عنوان روشی برای تست خلاقیت را آزمایش کرده بود و در اصل برنامه ریزی شده بود تا در تست‌های هوش خود از لکه‌های جوهر استفاده کند.
رورشاخ با الهام از سرگرمی‌های دوران کودکی خود و همچنین مطالعات خود در مورد نمادگرایی رویایی زیگموند فروید، شروع به ایجاد یک روش منظ
روش نگارش و تنظیم طرح درس سالانه
طرح
درس، عبارت است از تقسیم محتوای یک ماده ی درسی در یک دوره معین به مراحل و
گامهای مناسب و مشخص براساس هدف و نتایج آموزش. برای تهیه و تنظیم طرح درس
معلم باید در ابتدای هر سال تحصیلی براساس اصول معین بین هدفهای آموزشی و
برنامه هفتگی، ترتیبی اتخاذ کند که مجموعه فعالیت های آموزشی به موقع، بدون
وقفه در طول یک ترم یا سال تحصیلی اجرا شود. برای تحقق چنین مقاصدی طراحی و
تنظیم یک جدول زمانی می تواند بسیار مفید و مؤث
متاسفانه عید امسال با آمدن ویروس کرونا مثل سالهای فبل نبود. اما توی این شرایط هم می شه یکسری کارهای مفید را انجام داد 
یکی از این کارها یک برنامه ریزی خوب و دقیق برای ورزش و کاهش وزن است.
یک برنامه منظم و دقیق فعالیت ورزشی می تونه هم در روحیه ما موثر باشه و ما را از کسالت بیرون بیاره و هم 
باعث سلامتی ما بشه.
افزادی هم که علاقه زیاد به پیاده روی دارن و نمی تونن فعلا بیرون برن می تونن اگه در منزل تردمیل دارن از آن استفاده کنن و اگه ندارن از کلیپ ها
چرا جارو زدن منظم فرش مفید است؟
 
جارو زدن منظم فرش به شیوه درست و مناسب در واقع بالا برنده عمر فرش است و سلامت فرش را بالا می‌برد. البته باید گفت در انجام این کار زیاده روی نکنید چون افراط در جارو کردن فرش باعث از بین رفتن آن می‌شود.
میزان متعادل آن یک بار در هفته است و اگر این کار را یک بار در هفته انجام دهید می‌تواند متضمن دوام و زیبایی فرشتان باشد.
اگر میزان کثیفی فرش به حدی بود که با جارو زدن پاک نشد، ناچارا باید اقدام به شستشوی فرش خود ن
اتوبار تهران پیشرو در صنعت بسته بندی و حمل و جابجایی اثاثیه منزل و شرکتها با سالها سابقه درخشان در زمینه اتوبار باربری سرویس دهی به تمام نقاط تهران و شهرستانها تضمینی همراه با بیمه بارنامه دولتی و معتبر خدمات باربری تهران 100%کارشناسی بار رایگان و تضمینی بسته بندیه حرفه ای به روش اروپای حمل و نقل تضمینی و کاملا اصولی به تمام مناطق تهران شهرستانهاچیدمان منظم و ایمن اثاثیه منزل و لوازم باز کردن و راه اندازی لوازم مورد نیاز تضمینی نیروهای
یادگیری فرم صحیح حرکات ورزشی، طراحی برنامه منظم ورزشی و پایبندی به آن، دوری کردن از راحت طلبی، تحلیل و بررسی نتایج تمرینات و پیشرفت روزانه،‌ اهمیت به رژیم غذایی و داشتن انگیزه از رازهای تناسب اندام بانوان به شمار می رود .

ادامه مطلب
اثر ورزش تنها بر درمان و پیشگیری از بیماری‌‌های جسمی مانند بیماری‌‌های قلبی عروقی نیست.بلکه می‌‌تواند عامل موثری در درمان بیماری‌‌های روحی روانی مانند افسردگی نیز باشد. افسردگی  معمولا با بی حالی و رخوت در ارتباط است. به همین دلیل هم عدم فعالیت فیزیکی  این وضعیت را تشدید می‌‌کند. از بارزترین مزایای فعالیت‌‌های ورزشی منظم و پیوسته می‌‌توان به افزایش سطح انرژی بدن اشاره نمود که می‌‌توان بوسیله ان با قدرت و توانایی بیشتری به قعالی
سنگ تراورتن دره بخاری دارای زمینه ای کرم روشن تا شکلاتی است که موج ها منظم و پیچ زیبایی درآن دیده میشود. تراورتن دره بخاری به دو صورت موج دار و بی موج برش داده میشود که هر کدام از این نوع برش ها و فرآوری ها، زیبایی خاص خودش را دارد. سنگ تراورتن دره بخاری بیشتر به صورت بی موج فرآوری میگردد.براقیت و شفافیت بالا و تخلخل کم از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن دره بخاری است. در فرآیند تولیدجهت پر کردن خلل و فرج سنگ از رزین و یا اپوکسی استفاده میش
سطح انرژی به شدت افت کرده و نمیدونم علتش چیه شاید دلیلش اینه که دوباره خیلی وقته خوب نخوابیدم.
یه خستگی مسخره توی تنم هست و نمیدونم چجوری میشه رفعش کنم. 
امروز از وقتی بیدار شدم روی تختم دراز کشیدم و کتاب های رنگارنگی که توی قفسه هست رو نگاه میکنم و فکرم هزار جای دیگه ست.
شاید نباید امروز رو سخت بگیرم و بذارم به ولو شدن روی تخت بگذره!
شایدم باید سخت بگیرم و پاشم برم زیر آب سرد تا هوشیار بشم و نذارم روزم تلف شه!
کاش تصویر قوی تر و منظم تری از خودم
وحدت امّت اسلامی، از جمله مسائلی است که اسلام، به آن اهمّیّت بسیاری داده است، و برای حفظ و ادامه آن، برنامه های ویژه ای دارد؛ یکی از آنها نماز جماعت است.در نماز جماعت، یکی از نمازگزاران که دارای تقوا و عدالت است پیشاپیش جمعیّت می ایستد و دیگران در صفوفی منظّم، پشت سر او و هماهنگ با او نماز را بجا می آورند.کسی که در این نمازِ دسته جمعی، پیشاپیش جمعیّت می ایستد «امام جماعت» است و کسی که پشتِ سر او، در نماز از او پیروی می کند «مأموم» است.
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
گفتیم مدعا باید همراه با دلیل باشد و اصلا برهان همین مدعا+دلایل است
اما انواع دلایل:
1.شواهد: اطلاعات خاصی که موید درستی ادعا است و باید صحت این تایید بررسی شود شواهد معمولا در مورد ادعاهای توصیفی به کار میروند
2.به کمک گزاره های توصیفی و تجویزی کلی تر که قبلا صحت آنها تایید شده
سعی کنید دلایل را در ذهنتان منظم کنید:
با نوشتن یا علامت زدن و سعی کنید آنها را دوباره به زبان خود بیان کنید تا آنها را درک کنید در ضمن فراموش نکنید که باید همه دلایل را

ایت_الله_بهجت :
#نماز مانند لیموشیرین است,هرچه از اول وقت دور تر شود تلخ تر می شود.
هرکه عادت به تاخیر در نماز کرده ,
خود را برای تاخیر در امور زندگی اماده کند.
تاخیر در ازدواج ,تاخیر در اشتغال,تاخییر در تولد اولاد,تاخیر در سلامتی.
هر قدر که امور نمازت منظم تر باشد, امور زندگیت هم تنظیم خواهد شد.
یکی از این راه‌ها شکل صورت آدم‌ها است. از روی شکل صورت نه تنها می‌توانید شخصیت آدم‌ها را بشناسید، بلکه حتی می‌توانید نگاه آنها را به زندگی درک‌کنید.
۱. صورت لوزی-شکل
اگر استخوان‌های گونه‌ی شما عریض‌ترین بخش صورت‌تان است، و پیشانی و چانه‌تان کم‌کم باریک می‌شود، یک صورت لوزی شکل دارید.
آدم‌هایی که صورت لوزی دارند به طور کلی منظم هستند و به جزییات توجه زیادی دارند. آنها مهارت‌های ارتباطی خوب و اعتماد به نفس بالا دارند، و تحت کنترل مو
اغلب تخمک‌های موجود در تخمدان بی‌حرکت می‌میرند تا در دوره یائسگی به پایان می‌رسند. در زمان تولد، تقریباً یک میلیون تخمک وجود دارد؛ و در زمان بلوغ، تقریباً 300 هزار تخمک باقی مانده است. از این تعداد، 300 تا 400 عدد در طول دوره باروری یک زن تکامل می‌یابند. تخمک‌ها در دوره بارداری، در صورت استفاده از قرص‌های پیشگیری از بارداری، و در صورت وجود یا عدم وجود چرخه منظم عادت ماهانه نیز از بین می‌روند.
این پاورپویتت در 27 اسلاید به شکل منظم و دقیق گرد آوری و تنظیم شده است در این پاورپوینت مطالبی از فرستادن امان نامه شمر،پدر و مادر شمر،نسبت شمر،خصوصیات شمر،شمر در دوران خلفا،شمر و شهادت امام حسین و سایر مطالب مفید وارزنده در مورد شمر  در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
میگن در هر حالتی که باشی باید یکی از این دوتا درد رو تحمل کنی:
درد ناشی از منظم بودن 
درد ناشی از افسردگی ِ تلاش نکردن
 
بلاخره باید کی از این دوتا بالایی رو انتخاب کرد. این روزها دست و پا میزنم که بتونم نظم رو تو خودم نهادینه کنم. شماها در چه حالین؟

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها