نتایج جستجو برای عبارت :

دچار

خوش به حالتون که میگید دچار روزمرگی شدید، من اونقدر خالی و پوچم که حتی به اون هم دچار نیستم، زندگیم از هر دچاریتی خالیه، خالی خالی خالی. میرزا می گفت رفتارام شبیه دخترا شده. قهرکردنا، برخوردنا، حرف زدنا، وبلاگ نوشتنا، حتی عکسای پروفایلم. همش داره دور میشه از چیزی که بودم. میگفت انگار دچار یه شکنندگی دخترونه ی نا فرم شدم. لعنتی نمیدونست من به هیچ چیز دچار نیستم. 
همه چیز از اونجا شروع میشه که از صبح دقیقه به دقیقه نگاهت به گوشیته، اما وقتی پیامی از سمت کسی میاد که دلت میخواسته؛ دیگه تمومه! حتی اگه یه احوالپرسی ساده باشه، همین که میدونی دیگه مکالمه تمومه راحت میتونی با گوشی خداحافظی کنی! و همینجاس که میفهمی دوباره ''دچار'' شدی!
 
پ.ن: سهراب سپهری میگفت: دچار یعنی عاشق (...) دچار باید بود وگرنه زمزمه ی حیرت میان دو حرف، حرام خواهد شد...
درد دارم، روان که دچار بی‌دردی می‌شود تن تلاش می‌کند جای خالی‌اش را پر کند.
معده‌ام درد دارد و من دچار هزیانم
از طرفی تنم عرصه تقابل قهوه‌ها و قرص‌هاست‌.
م کاش دوستم می‌داشت... ۲۱ سالش است و نمی‌توانم عاشقش شوم اما مهر می‌خواهم ...
دوست می فرماید که مرگ و مرگ اندیشی بخشی از هویت من بوده و حالا که به هویت دیگری فکر میکنم، به سبب از دست داشتنش دچار رنج شدم. رنجی که چند شب پیش عارض شد صرفا ناشی از این مسئله نبود. توان تحلیلش رو نداشتم و آشوب درونم ایجاد کرده بود.
چیزی هست که درباره این مسئله باید بهش فکر کنم؟ اگر نه رها کنم نه بهش بپردازم دچار خسرانی خواهم شد؟ کمی فاصله گرفتن ازش تصمیم درستیه؟
✍️ نتایج تحقیقات نورولوژیستهای آمریکایی نشان می‌دهد که مغز افرادی که دچار شکست عاطفی شدید می‌شوند واقعا دچار جنون می‌شود.
داستان عاشقانه لیلی و مجنون و اشعار چون "درد عشقی کشیده ام که مپرس" می‌توانند یک ریشه علمی‌داشته باشند. به طوری که دانشمندان کالج پزشکی آلبرت انیشتین از دانشگاه یشیوا در نیویورک دریافتند که عشق به شدت مغز را به خود وابسته می‌کند و زمانیکه فرد دچار شکست عاطفی می‌شود نتایج این شکست می‌تواند واقعا مغز را دچار جنون ک
هو/دچار - به زعم بنده - بیش از آن که فیلسوف، باهوش و حتی بلاگر و فیش نگار باشد، یک آدم دغدغه مند است. دغدغه، اعم از دغدغه های فردی یا اجتماعی.نقطه ی قوتش این است که نمی نشیند تا دغدغه هاش رفع شوند؛ بلکه در تلاش است تا قدمی در جهت رفعشان بردارد. دچار دارد خودش و اطرافیانش را وادار به تفکر، تحقیق، مباحثه، نقد و تفسیر می کند.نقطه ضعفش اما در دو چیز است:یکی فاصله ی زیادی که بین مجاز و واقعیت وضع کرده؛ که این مسئله در تعاملات، واکنش ها و حتی رفتارهای شخ
بار شما بیمه می باشد vip
آیا تا حالا در حمل و نقل اثاثیه دچار مشکل شده اید؟ کالای شما، وسایل اداره ، اثاثیه منزل و هر آنچه که قصد جا به جای و حمل و نقل آن را دارید دچار خسارت ناشی از جا به جایی غیر اصولی و غیر حرفه ای شده است؟
در باربری شهروند ما به شما این تضمین را میدهیم که با افراد آموزش دیده حمل و بسته بندی ما جای هیچگونه نگرانی و صدمه برای بار شما وجود ندارد .
 
علائم بیماری نیوکاسل در سهره ها
زمانی که ویروس وارد بدن سهره شود این پرنده را به بیماری نیوکاسل دچار می کند. در ابتدای این بیماری سهره ها دچار تورم ملتحمه چشم می شوند و کم کم اشتهایشان را از دست می دهند. در ادامه بیماری نیوکاسل در بدن سهره منجر به اسهال زرد و تنگی نفس  در پرنده می شود. و در نهایت این بیماری باعث تلف شدن سهره ها می شود.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری نیوکاسل
تجربه نشان داده است زمانی که سهره ها به این بیماری دچار می شوند این بیمار
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
انزال زودرس یا زودانزالی یکی از اختلالات جنسی میباشد. هنگامی که در حین رابطه ی جنسی ، مرد ، قبل از آنکه شریک جنسی اش ارضا شود ، دچار انزال میشود و اسپرم از اون خارج میگردد ، گفته میشود که مرد دچار زود انزالی است.
انزال زودرس دائمی ، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت خود شخص یا شریک جنسی او منجر میشود.
اکثر افرادی که دچار زودانزالی هستند ، سعی بر این دارند تا با استفاده از داروهای دیرانزالی ، مشکل خود را برطرف کنند.
اما ماهیت این داروها چیست؟ و چه مش
وقتی شاخص مثبت هست اکثر سهم ها ترافیک روان و قابل قبولی دارند اما وقتی شاخص منفی میشه و بازار منفی، خیلی از سهم ها دچار راه بندون میشن و میرن رو اعصاب.
بنابراین باید سهم ها رو درست انتخاب کرد که اگر مشکلی هم پیش اومد و بازار به اصلاح خورد، سهم ما دچار اختلال نشه.
شاید ندونید اما میگم که بدونید
در پی سقوط این هواپیما و اختلال در خطوط پروازی ایران بسیاری از کاروبارها دچار خسارت شدند!
به عنوان مثال ما تا زمانی که خطوط پروازی به روال عادی خودش برنگرده نمیتونیم محصولاتمون رو به کانادا و امریکا و اروپا ارسال کنیم...
نگین حالا وسط عزا فکر کاری!
فقط خواستم بگم اون اشتباه پست قبلی چطور میتونه چه حجم و جه گستره ای از آدمها و نقش ها رو دچار خسارت کنه! چه جانی چه مالی چه معنوی و .... 
کودک پس از مصرف سیتریزین، ممکن است خواب آلود و یا تنبل شود. این می تواند برای چند ساعت طول بکشد، بنابراین بهتر است که سیتریزین را در شب به جای صبح بکار ببرید.کودک ممکن است دچار خشکی دهان شود. خوردن مرکبات (مثل پرتقال) و یا مصرف آب شیرین ممکن است کمک کند.بینایی کودک ممکن است مبهم و تار شود.کودک ممکن است دچار یبوست شود. او را تشویق کنید که مقدار زیادی مایعات بنوشد و غذاهای حاوی فیبر را بخورد (مثلا غذاهای کره ای، میوه و سبزیجات). اگر بعد از 2 هفته هنو
خبرخوش
بخش ارسال گزارشات، نامه ها و درخواست ها و .. سایت سامد (سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) مدتی است دچار مشکل شده و پاسخگو نیست.
 
این خیر بسیار خوبی است. اینکه سازمان و ارگانی وابسته به دولت و حکومت تحمیلی جمهوری اسلامی دچار مشکل شده خبر خوشی است...
 
تبریک عرض می کنم.
 
توضیح: جمهوری اسلامی برای جوانانی همچون من که نبودیم به آن بله بگوییم ولی امروز مجبوریم آن را بپذیریم، یک حکومت تحمیلی است ... چیزی تو مایه های جنگ تحمیلی ایران و عراق 
چگونه با اضطراب و نگرانی مقابله کنیم؟
افرادی که دچار اصطراب و نگرانی هستند در زندگی دچار مشکلات جسمی و روحی زیادی می شوند پس بهتر است که فکری به حال اضطراب درون خود بکنید .در ادامه شما را با روش مقابله با اضطراب آشنا می کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
هروقت آدم دچار غرور بی حد و حساب میشه خدا میزنه تو دهنش.آمریکاییا سردار سلیمانیه کشتن. اون تشیع گسترده و جواب سپاه شد تو دهنیشان.ما برای زدن پایگاه آمریکا و انتقام دچار غرور کاذب شدیم هواپیمای مسافربری شد تودهنیمان.تودهنی سنگینی بود. دیشب چقدر افتخار کرده بودم امروز چقدر احساس بی آبرویی و خجالت. تودهنی سنگینی هم برای من بود.خدایا خودت به داد همه ما بنده های بیچاره ت برس.
انسان موجودی است که همیشه در تلاش است تا از مصایب در امان باشد. و بهترین نعمت ها را به دست آورد.لیکن در رسیدن به این هدف انتخاب صحیح و درست بسیار مهم است. بسا اوقات بسیاری از انسانها در انتخاب مسیر درست دچار اشتباه شده اند. به عنوان مثال: گاهی بعضی از انسان ها برای رسیدن به دو هدف والا و بالا دچار اشتباه شده و مرتکب بدعت و گناهانی مانند: سحر، جادو، و رفتن پیش جنی ها شده است و گاها مرتکب شرک میشوند ،و گاهی مادیات مانند: شراب،مواد مخدر وغیره پناه م
F – Face (صورت): اگر دچار سکته مغزی شده اید ، صورت شما ممکن است از یک طرف افتادگی یا بی حسی داشته باشد. یک آزمایش خوب: سعی کنید لبخند بزنید و در آینه بررسی کنید تا ببینید که آیا یک طرف صورت از کار افتاده است یا خیر.
 
A – Arm (بازو): اغلب ، یک بازو ضعیف یا افتاده خواهد بود. سعی کنید هر دو بازو را به طور همزمان بلند کنید و ببینید که آیا یکی از آنها به سمت پایین حرکت می کند یا خیر.
 
S – Speech (گفتار): ممکن است صدا گرفته و نامفهوم به نظر برسد ، و دیگران نتوانند حر
سکته، چه از نوع قلبی یا مغزی آن؛ چیزی جز عدم خون رسانی درست به این دو دستگاه بدن و ایجاد اخلال در عملکردشان نیست.
عدم خون رسانی درست به قلب یا مغز، دلایلی مختلفی می تواند داشته باشد که به دو مورد آن اشاره می شود:
1- غلظت خون: وقتی غلظت خون زیاد باشد، خون در رگها به آرامی حرکت کرده و در نتیجه؛ ممکن است به قلب و مغز خون رسانی انجام نگیرد.
کسانی که دچار این عارضه هستند، باید آب بیشتری در طول روز بنوشند. زیرا نوشیدن آب از غلظت خون می کاهد.
در بین میوه ه
فر قنادی بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شده و مثل سابق کارایی و کیفیت لازم را نداشته باشد. در این مطلب بر آن هستیم تا از ۳ مشکل رایج در فر قنادی صحبت کرده و برای هر کدام راه حل ارائه کنیم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب در فر قنادی چه غذاهایی را نپزیم، به سایت مراجعه نمایید.
فر قنادی و مشکلات قابل حل!
فر دستگاه ساده و راحتی برای طبخ و پخت غذا می باشد. اما ممکن است مانند همه ی دستگاه ها پس از مدتی، بخش هایی از آن دچار مشکل شده و
علائم بیماری پاپیلومالتوز در سهره 
اگر در سایر نواحی بدن سهره ضایعاتی مشاهد کردید احتمالا سهره شما دچار بیماری پاپیلومالتز شده است. البته این ضایعات اگر روی سطح بدن پرنده ایجاد شود قابل تشخیص است. اما اگر داخل بدن سهره بزند ممکن است تا زمانی که کالبد شکافی نشود قابل مشاهده نباشد. بیماری پاپیلو مالتز باعث بروز پاپیلوما در حلق، دهان، کلواک و سایر اندام های پرنده می شود. زمانی که این بیماری در سهره ایجاد می شود مدفوع سهره رقیق می شود. باعث بوی
در موارد زیر با اورژانس تماس بگیرید :
کودک دچار مشکل تنفسی شده و یا بدلیل غوطه ور شدن و فرورفتن در آب تنفس او متوقف شده باشد.( بیاد داشته باشید کودکان میتوانند حتی در ۳ سانتی متری زیر آب هم غرق شوند).
دچار حادثه ای نزدیک به غرق شدن شده باشند.
هدف این مقاله از دکتر زخم بکارگیری آن بعنوان راهنما می باشد. یادگیری اقدامات احیای قلبی بطور صحیح برای والدین و پرستاران کودک بسیار حائز اهمیت میباشد.
ادامه مطلب
غزلی تازه:
مرا شکسته اگر روزگار، حرفی نیست...جهان به تو بکند افتخار حرفی نیست...
نوشته بود چه اندازه ساده بود این عشقشبیه عشق معما بیار... حرفی نیست!
نه این که از سر لج ساکتم، نه، باور کنبدون تو شده دل بی قرار، حرفی نیست
تناقضی شده بین من و غم و شادیبه خنده ام شده غم استتار، حرفی نیست
خدانکرده نخواهی که مثل من باشیز حال من بکنی گر فرار، حرفی نیست
برای ثانیه ای جای قلب من باشی...به حال من نشدی گر دچار، حرفی نیست...
#حمید_رفائی @hamidrefaeipoem
سلام
همون طور که می دونید مدتیه به خاطر درگیری های اخیر، اینترنت به شکل گسترده ای توی ایران قطع شده و ارتباطات دچار مشکل شده، سوال من اینه که در همین چند روز اندکی که اینترنت دچار این مشکل شد شما چقدر زندگی تون تغییر کرد؟، آیا دچار صدمه شد؟، آیا توی کارهاتون اختلال پیش آورد و اگه پیش آورد چقدر بود؟، به نظرتون این قطع دسترسی چقدر لازم بود؟
مرتبط:
راه اندازی اینترنت ملی چه توجیهاتی داره؟
عصر ارتباطات یا عصر انزوا؟
چی میشه که یه پسر یه دفعه فضا
گوسفندان نیز مانند سایر حیوانات دچار بیماری می شوند در این صورت باید در حین پرورش گوسفندان تمامی نکات بهداشتی را در نظر گرفت تا به بیماری دچار نشوند .
یکی از شایع ترین جاهایی که گوسفندان به انواع بیماری ها و انگل ها مبتلا می شوند ، هنگام تغذیه و چریدن دام است. 
انگل گوسفندان به انگل های داخلی و خارجی دسته بندی می شود . انگل های داخلی مانند انگل موجود در معده و روده می باشد .
ساس ، کک ، کنه و شپش از انواع انگل های خارجی هستند .
                       
یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه ما بخواهیم معیشت مردم را ترمیم کنیم و
اصلاح کنیم -که الان مردم دچار مشکلات هستند در امر معیشت، بخش مهمّی از
مردم دچار مشکلاتند- واقعاً باید تکیه کنیم روی مسئله‌ی تولید داخلی. خب،
یک تلاش همه‌جانبه‌ای باید بشود برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها یا زیرِ
ظرفیّت کار کردن کارخانه‌ها.
یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه ما بخواهیم معیشت مردم را ترمیم کنیم و
اصلاح کنیم -که الان مردم دچار مشکلات هستند در امر معیشت، بخش مهمّی از
مردم دچار مشکلاتند- واقعاً باید تکیه کنیم روی مسئله‌ی تولید داخلی. خب،
یک تلاش همه‌جانبه‌ای باید بشود برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها یا زیرِ
ظرفیّت کار کردن کارخانه‌ها.
 
در موارد زیر با اورژانس تماس بگیرید:
نوزاد ناگهان دچار التهاب پوستی همراه با علائم دیگر مانند مشکل در تنفس شود. تقریبا از هر ده نوزاد و کودک یک نفر به این بیماری دچار میشود.اگزمای پوستی و جوش هایی که موجب خارش میشوند معمولا در کودکان دیده میشوند و بزودی هم برطرف میشوند ، این شرایط خطرناکی نمیباشد اما موجب ناآرامی و خارش در کودک و آزار والدین میشوند.
ادامه مطلب
خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در منطقه بازرگان دچار حریق شد.
به گزارش آذربایجان‌پرس به نقل از تسنیم، خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در منطقه بازرگان در داخل ترکیه دچار حریق شده است.
این آتش سوزی در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین رخ داده است و گروه تروریستی پ ک ک مسئولیت انفجار را بر عهده گرفته است.
پیش از این در سالهای گذشته گروه تروریستی پ ک ک اقدام به انفجار خطوط انتقال انرژی از ایران به ترکیه کرده بود.
انسان ها با توجه به ظرفیت های وجودی خودشان نسبت به اتفاقات اطراف شان به گونه ای واکنش نشان می دهند ولی وقتی این فشارها زیاد شود و از توان فرد خارج شود او دچار استرس می شود و دچار مشکلاتی خواهد شد.
علائم استرس در مردان
 
غمگین بودن، افسردگی، گریه کردن، انزوا، بی‌خوابی، تغییر خلق‌وخو، نگرانی، هیجان زیاد، عصبانیت، پرخوری، احساس ناامنی، کاهش عملکرد، حواس ‌پرتی در کار، تغییر روابط، افزایش مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی.
ادامه مطلب
دچار سرگشتگی شده‌ام. دستم به رعشه افتاده و نایی برای زندگی ندارم. بنده امروز به یک شوک روحی دچار شده‌ام.
الغرض از چند روز پیش تصمیم گرفته بودیم که برای روز سیزده آبان و در محل تجمع پایانی یک میز کتاب به راه بیندازیم. میز کتاب هم چیزی شبیه نمایشگاه‌های موقت کتاب است با ابعاد خیلی خیلی کوچکتر. این هم نوعی امر خیر بود برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی. خب بنده فعلا در یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی (سرخس) ساکن هستم و با توجه به مسائل فرهنگی این شهر از
28 درمان خانگی بی خوابی
 بی خوابی ،یک اختلال خواب است ؛ هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد، باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه، تحریک پذیری، عملکرد ضعیف می شود.
 محققان کشف کرده اند کسانی که به اختلالات خواب دچار هستند، بیشتر در خطر ابتلا به زوال عقل قرار دارند.بی خوابی
از نظر محققان شاید این عامل، از شایع ترین عوامل دچار شدن به این بیماری باشد و باتوجه به بررسی های آنها افرادی که نمی توانند 7، 8 ساعت از شب را ب
بسیار اتفاق افتاده است که به دلیل شوخی‌های ناگهانی با افراد، آنها در اثر ترس و هیجان ناشی از آن دچار آسیب‌های شدیدی شده‌اند. مانند آنکه فردی که دارای بیماری قلبی است در اثر ترس ناشی از شوخی ناگهانی دچار حمله قلبی می‌شود و جان خود را از دست می دهد. اما لازم است بدانیم که این اقدام و عادت زشت روزمره ما از نظر قانونگذار تحت شرایطی جرم محسوب می‌شود.قانونگذار در ماده ۴۹۹ از قانون مجازات اسلامی بیان می دارد:هرگاه کسی دیگری را بترساند و آن شخص در
هوالشافی
 
در برخی افراد شب ها در خواب دچار گرفتگی  در پا می شوند که در خواب از شدت درد این افراد رو از خواب بیدار می کنند این افراد هم دچتر ریاح در بدن هستن که باید  بدن این افراد پاکسازی بدن  از مواد مزاحم بشود و در قدم اول  خوراکی که ایجاد ابخره می کنن پرهیز شد مثل نخود سیر پیاز و...
 
پ . ن : فکر نمی کنم در طب کلاسیک درمانی برای این بیماری داشته باشن از اون جایی که با توجه به افرادی که دیدم این بیماری رو دارن چقدر دردناک می تونه باشه اگر دچار ای
آدمیزاد که تنها شد به هرچیزی که دم دستش باشه متوصل میشه تا تنهایی اش را پر کنه.
(منظور از تنهایی بی هدفی و بی معنایی زندگی برای شخص است)
زمانی که هدف و معنایی نباشه شخص دچار بی حوصلگی شده و سپس به سمت هرچیزی که اون رو از احساس پوچی دور کنه میره و درنتیجه انواع اعتیاد پیش میاد، از آنجایی هم که در این روز ها هزار جور زمینه برای حواس پرتی ایجاد شده، اگر افراد خودشون رو هوشیار نگه ندارن به راحتی میتونن از اصل خود دور بمونن و به پوچی دچار بشن.
 
همزمان
دانلود آهنگ جدید ناصر منصوری به نام دچار
Текст песни Dochar Naser Mansouri
هرکجا میرم عطر تو اونجاس عشقه میدونم اسم این احساسКуда бы я ни пошел, я знаю духи в этой любви
جز تورو خواستن دیگه راهی نیس آخ دلبستن دل بخواهی نیسНет другого пути, кроме как хотеть тебя, потому что ты не хочешь быть любимым
بس که جذابی بس که نایابی مثل ماه انگار داری می تابی

ادامه مطلب
اولین قدم در روند بهبودی خیانت همسر ، تأیید تأثیر کامل خیانت است تا بتوانید یاد بگیرید که طوفان احساسی را که شروع شده است آرام کنید. افرادی که دچار آسیب دیدگی شده اند ، معمولاً بین دوره های بی حسی و احساس غرق در نوسان هستند. با کاهش شوک اولیه ، کنترل ناپذیری روحیه بر آنها چیره می شود. هنگامی که برای اولین بار خیانت همسر تان را کشف کردید ، ممکن است عصبانی شوید ، سپس به سکوت حیرت آور عقب نشینی کنید. با این حال ، به عنوان تأثیر خیانت همسر شما ، ممکن
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
دندان مصنوعی متحرک بهتر است یا ایمپلنت؟
زمانی که فردی دندان های خود را از دست می دهد معمولا از چند جا دچار مشکل می شود، اولین مشکل، مشکل کاربردی
است و شخص در جویدن غذا دچار مشکل می شود و دیگری از لحاظ زیبایی است، دندان مصنوعی متحرک و ایمپلنت از روش
هایی هستند که برای حل این مشکلات و جایگزنی دندان اصلی مطرح می شوند، بسیاری از افراد که دندان های خود را از
دست می دهند در انتخاب نوع دندان مناسب جایگزین دچار تردید می شوند، دندان مصنوعایی متحرک و
جدیدا به این نتیجه رسیدم که بخاطر کم کاری تیروییدم ، دچار یک عدد بیماری روانی خیلی معروف هستم که احتمالا میشناسیدش و اسمش دوقطبی هست
یه لحظه بی دلیل شاد و سرزنده و یه لحظه ای دیگر غمگین و افسرده
مرلین مونرو هم به این بیماری دچار بود و حدس زده میشه که خودکشیش توی اوج شهرت و ثروت و زیبایی بخاطر همین بود
فقط دلم پیخواد بگم خداااااایااااااا مرسی که اون ۳ ماهی که منتظرش بودم انقدر زود واسم اوردیش و زمان رو انقدر زود میگذرونی عااااشقتم خداجونم عشش
سلام
دوستان مشکل من آلرژی فصلی هستش
حدود 5 ساله که دچار آلرژی شدم (23 سالمه)، یادمه یه روز بهاری طوفان شد و گرد و خاک وحشتناکی به پا شد و من و چند نفری که همراهم بودن همه دچار تنگی نفس و سرفه شدید شدیم، اما از اون روز به بعد من فصول بهار دچار آلرژی بصورت آبریزش شدید بینی و خارش گلو و عطسه میشم و از اواخر فروردین تا اواسط تابستان به طرز وحشتناکی درگیر این مشکل هستم. متاسفانه داروی آنتی هیستامین تقریبا هیچ تاثیر مثبتی روی من نداره و فقط با آمپول دگ
 
روش ایمنی در برابر ولتاژ گام
ولتاژ گام اختلاف ولتاژ مابین دو مکانی است که گامها جدا از هم بر روی زمین انرژی دار قرار می گیرند. ولتاژ گام تا شعاع چند متر در اطراف محل اصابت صاعقه پراکنده است و افرادی را که در مسیر حرکت آن قرار دارند دچار برق گرفتگی می‌کند.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: ولتاژ گام اختلاف ولتاژ مابین دو مکانی است که گامها جدا از هم بر روی زمین انرژی دار قرار می گیرند. ولتاژ گام تا شعاع چند متر در اطراف محل اصابت صاعقه پراکنده اس
این سریال این جمله رو به زیبایی به تصویر میکشه . وقتی که پادشاه دچار سوء تفاهم میشه که اوک جانگ به خاطر به دست آوردن مقام و قدرت بهش نزدیک شده و ملاقات های اتفاقی اونا از قبل برنامه ریزی شده ، اخلاص اوک جانگ باعث میشه سوء تفاهمی که برای شاه به وجود اومده از بین بره . برعکس این حالت هم در سریال رخ داد یعنی اوک جانگ درباره شاه بارها دچار سوء تفاهم شد و باز هم اخلاص شاه این سوء تفاهم رو حل کرد .
ادامه مطلب
روش درمان فوری سرماخوردگی در یک روز در منزل
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می کند . همانطور که می دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکارهایی که در ادامه مطلب آورده ایم می توانید سرما خوردگی خود را 24 ساعته پایان بخشید.
برای درمان سرما
زمان  ؛ به نظر می آید که میگذرد !
زمان خودش وجود خارجی ندارد چه برسد که مصدر رفتن را صرف کند ...
همه چیز دقیقا همین ^الان^ وجود دارد . هیچ چیز^ نمیگذرد ^مادامی که در ذهن ما ^زندگی^ میکند !
جسم ما پیر میشود . به سرعتی که ما نام آن را ^سال^ میگذاریم . 50 سال ...60 سال ...70 و ...
زمان را خودمان تراشیده ایم . خودمان را دستی دستی پیر کرده ایم و زندگی را پیوسته مرده ایم !
خبر بد اینکه در واقع جسم ما سریعتر از آنچه که ما فهمیده ایم پیر میشود و نه سال به سال !
 ما در ذهن ما
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
یکی از مشکلاتی که می توان گفت همه ما به نوعی آن را در زندگی خود تجربه کرده ایم بی خوابی شبانه است. خوابیدن ، بخشی از زندگی تمام افراد محسوب می شود و تنها زمانی به اهمیت این مسئله پی می بریم که دچار مشکل در خواب می شویم. مشکل بی خوابی شبانه اغلب به صورت موقتی بوده و بیشتر در مواقعی روی می دهد که فرد دچار ناراحتی و هیجان شده باشد. البته معمولا با گذشت چند روز و بازگشت اوضاع به شرایط قبل ، این مشکل به صورت خود به خود برطرف می شود.

ادامه مطلب
علت سردردها در ایام ماه رمضان
 علت سردردهایی که برخی از روزه‌داران به آن مبتلا می‌شوند:
سردردهایی که گاهی روزه‌داران دچار آن می شوند می‌تواند چندین علت داشته باشد. یکی از شایع‌ترین علت‌ها «کافئین» است. بسیاری از افراد در طول روز چای و قهوه بسیار مصرف می‌کنند و چون در ماه رمضان از کافئین محروم هستند در نتیجه دچار سردرد می شوند. عمدتاً این افراد در چهار تا پنج روز اول ماه رمضان سردرد دارند و بعد از مدتی سردرد از بین می رود چرا که بدنشان به
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که احساس کنید که بیمار هستید یا ترس از ابتلا به یک بیماری داشته باشید . اما وقتی که به پزشک مراجعه می کنید، متوجه می شوید که دچار اضطراب و استرس شده اید و خود را بیمار پنداشته اید . به این اختلال، اختلال هیپوکندریازیس یا اختلال خود بیمار انگاری گفته می شود .
افراد دچار این اختلال کوچکترین نشانه های بدنی خود را بیماری تلقی می کنند و پزشک نمی تواند آن ها را قانع کند که بیمار نیستند . افراد مبتلا به این اختلال با کوچک
ما دچار نوعی اسکیزوفرنی پارانوید هستیم
نه از آن نوع که صدای اضافه بشنویم یا چیز اضافه ای ببینیم یا لمس کنیم 
ما خودمان را دچار اسکیزوفرنی میکنیم
در دنیای اسکیزوفرنی زندگی میکنیم و به خیال خودمان بزرگ و مهم میشیم
به خیال خودمان کارهای بزرگ می کنیم و بی هیچ مشکلی در آن دنیا پیش می رویم
اما وای به حال روزی که دیواری در دنیای واقعی باشد که در دنیای ما وجود ندارد
وقتی به ان دیوار بخوریم دیگر راهی برای مقابله نمیابیم چرا که دیوار را در دنیای خود ن
چند روزیه که فکر می کنم ممکنه دچار افسردگی شده باشم،عموما حالم خوب نیست-خیلی بد است- حتی صبح ها که از خواب بیدار میشم پر از حال بدم ، مداما حس می کنم دلم میخواد گریه کنم ، حس می کنم هیچ چیزی به وجدم نمیاره ، شوق برام یه مفهوم دور شده ، حس میکنم عضله های پیشانیم دچار اسپاسم شده و مقاومت میکنن در برابر باز شدن ، با این که آدم عاطفی ای هستم به طرز عجیبی حس می کنم قابلیتم رو برای دوست داشتن ، برای عاشق شدن و حتی به میل غریزیم رو از دست داده ام.می خوام د
فکر میکنم آیا تلویزیون در راستای تولید این چرت و پرت‌ها تلاشی میکند ؟؟ آیا واقعا پول مملکت صرف تولید شوتبال و برنده باش و عصر جدید میشود؟؟ صدای رامبد جوان و امیرحسین رستمی و رضا گلزار مستقیما میرود روی سلول‌های عصبی‌ام و حس میکنم دچار حمله‌ی عصبی می‌شوم، دوست دارم سرم را بکوبم به میز تلویزیون . خانه‌ی ما آنقدری بزرگ نیست که از صدای تلویزیون در امان باشی. هر وری که بروی صدای خنده‌های حال بهم زن و مهوع و فیک مجری‌ها را میشنوی و فکر میکنی ب
مراقبت های پوستی
 
 
مسئول نگه داشتن قوام پوست کلاژن داخل درمی میباشد حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی بوجود می آید می تواند باعث چروک پوست گردد با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه میگردد و افراد با سنین بالا پوستی افتاده دارند اختلالات ارثی در تولید کلاژن در بیماران سندرم مارفان و سندرم اهلر دانلس از این جمله اند.
 

 
دراین بیماران پوست بعلت نقص در کلاژن سازی دچار افتادگی زودرس میگردد علاوه برکلاژن سازی علتهای دیگری نیز درایجادچرو
هر نظامی از دو جهت مورد آسیب قرار می گیرد:
۱-دشمنان خارجی: منظور از دشمنان خارجی، افراد خارج از نظام است که حتی می توانند در داخل آن جامعه زندگی کنند ولی با نظام بیگانه و دشمن باشند.
۲- اضمحلال داخلی: بعد از ایجاد هر نظامی برخی از خودی های آن دچار خستگی، فهم اشتباه از مسیر و یا دچار دنیازدگی و شهوت زدگی می شوند و در نتیجه برای آن نظام مشکلاتی را فراهم می کنند که آسیب این گروه بسیار بیشتر از دشمنان خارجی است.
ادامه مطلب
 
واگن مسافری قطار بندر عباس - تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شده بود با تلاش مامورین فنی ظرف کمتر از یک ساعت مشکل رفع شد.
 
به گزارش فانوس،  روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ صبح امروز واگن مسافری قطار بندر عباس - تهران که در خروجی ایستگاه شوراب محور قم دچار مشکل فنی شده بود با تلاش مامورین فنی ظرف کمتر از یک ساعت مشکل رفع شد.
 
پس از رفع این مشکل قطار به سیر خود ادامه داد.
پوکی استخوان معمولاً در میان‌سالی و دوران کهولت رخ ‌‌می‌دهد. هنگامی که عوارضی مانند گردن درد، پشت درد، حالت خمیده و کوتاه شدن قد ظاهر شود نشان دهنده پوکی استخوان است. بهتر است با تقویت استخوان‌ها به پوکی استخوان دچار نشوید. اما اگر دچار پوکی استخوان هستید باید به درمان آن بپردازید، در ادامه چند روش برای درمان پوکی استخوان توضیح داده‌ایم.

ادامه مطلب
نوزاد می تواند به دلایلی به اسهال دچار شود:
بیماری: ویروس، باکتری و قارچ ها می توانند به تغییر حرکات روده در کودک منجر شوند.
تغذیه: لبنیات، تخم مرغ، گلوتن، بادام زمینی می توانند آلرژی ایجاد کند که به اسهال ختم می شود.
داروهای خاص: اگر کودکتان باید داروهایی نظیر آنتی بیوتیک مصرف کند ممکن است احتمال اسهال در نوزاد تقویت شود.
مسافرت: کودکان نیز مانند افراد بزرگسال می توانند به دلیل مسافرت به اسهال دچار شوند.
کودکانی که چیزهای مختلف به دهان می کن
تاثیری که امروزه لوازم خانگی مخصوصا لوازم خانگی برقی بر زندگی ما دارند بر کسی پوشیده نیست. امروزه در خانه، محل کار و .... وظایف زیادی بر دوش لوازم خانگی بخصوص لوازم برقی هست. اگر لوازم برقی دچار مشکل بشوند روند زندگی ما هم دچار مشکل می شود. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در بازار، در صورت خرابی لوازم خانگی، بهترین راهکار برای رفع خرابی ، تعمیر لوازم خانگی می باشد چون برای خرید لوازم خانگی برقی جدید باید هزینه ای چندین برایر تعمیر لوازم
 
یادداشت زیر از نوشته های یک دوست اقتباس شده است.با کسب اجازه دوباره از محضر ایشان:
 
به این واژه روزمره گی کمی دقت کنید؟ آن را به شکل روزمرگی هم می توان نوشت. در این کلمه آیا واژه مرگ را می بینید؟ آری دچار روزمره گی شدن یعنی مرگ. همانگونه که در دل واژه روزمرگی هم مرگ نهفته است. این الفاظ هم اسراری دارند. بی خود نیست که کتابها در خصوص اسرار کلام نگاشته شده است.
مرگ نمی خواهی دچار روزمرگی نشو. خیلی ساده است و خیلی سخت و دشوار. هم سهل است و هم ممتن
 این بیماری ناشی از یک اختلال ژنتیکی است .کودک زمانی مبتلا CF می شود که هر دو والد حامل ژن معیوب باشند. داشتن ژن معیوب در والدین به این معنی نیست که تمامی بچه های آنها دچار CF خواهندشد. برای ابتلا به CF باید هردو ژن معیوب از والدین دریک فرد به ارث برسد. اگر هر دو والدین ژن معیوب داشته باشند :
ـ 1/4یا ربع فرزندان CF به دنیا می آیند.
ـ 2/4 یا نصف فرزندان حامل این ژنها خواهند بود ولی مانند والدین ممکن است دچار CF نشوند.
ـ 1/4 یا ربع فرزندان کاملاً سال
کزاز
کلستریدیوم تتانی عامل بیماری کزاز در همه‌جای دنیا وجود دارد. کزاز معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که زخم بازی با ارگانیسم موجود در خاک آلوده می‌شود. واکسیناسیون برای همه اسب‌ها و پونی‌ها بصورت سالانه توصیه می‌شود. اسبی با وضعیت نامشخص واکسیناسیون اگر دچار جراحت و زخم شود باید یک دوز از پادزهر کزاز همراه با دوزی از توکسویید کزاز دریافت کند. تزریق دوم توکسوئید باید 4 هفته بعد انجام شود.
 
مشاوره و آموزش بیماری کزاز
 
کره اسب‌هایی که از
ژانر فیلم : غم‌انگیز , رازآلود , اجتماعی
امتیاز فیلم : --
رده سنی : -
کارگردان : Katsuo Fukuzawa
نویسنده : -
بازیگران : Mansai Nomura, Teruyuki Kagawa, Mitsuhiro Oikawa, Ainosuke Kataoka
محصول کشور : -
تاریخ اکران : -
زمان فیلم : -
زبان فیلم : -
 
خلاصه داستان : داستان این فیلم اجتماعی درباره‌ی مدیر ارشد یک شرکت به نام یاسومی تامیو می‌باشد که دچار یک غفلت در کارش می‌شود. در این میان عده‌ی دیگری نیز در اطراف او هستند که مستحق تبلیغ و شناخته شدن هستند. آنها کارمندانی با پشتکار زیاد و م
روش‌های درمان زود انزالی چیست؟ چه زمانی می‌توانیم تشخیص زود انزالی بدهیم؟ زود انزالی یکی از مشکلات رایج در رابطه جنسی افراد است. برخی فکر می‌کنند دچار زود انزالی هستند و خودشان یا شریکشان از این موضوع شکایت می‌کنند. اما شاید فارغ از این‌که دچار اختلالی باشید، بخواهید مدت زمان مقاربتتان را افزایش دهید. برای این منظور داروهایی در بازار عرضه می‌شوند که با مصرف آن‌ها دچار عوارض ناخواسته و گاه اعتیاد می‌شوید. اما آیا با روش‌های غیردا
 
 
 
سرهنگ علی راقی رئیس پلیس مترو پایتخت به کلیه شهروندان توصیه کرد، هنگام استفاده از مترو به هشدار‌های اعلامی از سوی بلندگوها دقت داشته باشند و همچنین چنانچه به هر دلیلی دچار مشکلات جسمی هستند از سایر شهروندان یا پلیس مترو در خواست کمک کنند تا دچار حوادث این چنینی نگردند.
 
رئیس پلیس مترو پایتخت از سقوط مرد ۴۴ ساله از سکوی مسافرگیری ایستگاه مترو مصلی و مصدومیت وی خبر داد.
 
سرهنگ علی راقی در تشریح این خبر بیان کرد: ساعت ۳۰ : ۱۶امروز مردی ۴
روش های باور نکردنی برای تنگ کردن واژن
 آیا شما هم به دنبال تنگ کننده واژن هستید؟ معمولا زنان بعد از زایمان های مکرر دچار گشادی واژن می شوند که باعث احساس ناراحتی وکمتر لذت بردن  درموقع سکس می شود افرادی که زیاد سکس می کنند افراد چاق افراد مسن دچار افتادگی واژن می شوند ما در این مقاله بهترین روش های تنگ کردن واژن را برای شما نوشته ایم امیدواریم از این مقاله لذت ببرید
ادامه مطلب
یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در کولر گازی رخ بدهد، بروز یخ زدگی است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به پاسخ این سوال برسیم که اصولا چرا کولر گازی یخ می زند؟
 
چرا کولر گازی یخ می زند؟  
علت یخ زدگی در کولرگازی 18000 ال جی و رفع آن
شاید یخ زدگی کولرگازی در بعضی از شرایط  به طور ملموس قابل مشاهده نباشد اما میتوان با مواردی خاص فهمید که آیا این اتفاق افتاده است یا خیر. بطور مثال درصورتیکه کولرگازی مثل قبل باد سرد تولید نکند به احتمال
ترس از ارتفاع یا همان آکروفوبیا یکی از رایج‌ترین ترس‌ها در میان انسان‌ها است. اگر شما هم هنگام قرار گرفتن در یک بلندی بدون هیچ دلیلی دچار ترس و اضطراب فراوان می‌شوید احتمال دارد که دچار این فوبیا باشید. همچنین باید بدانید که ترس از ارتفاع یکی از انواع اختلالات اضطرابی محسوب می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا در مورد علائم، علل و درمان آکروفوبیا توضیحات بیشتری را ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مطلب با ما همراه ب
سنکوپ چیست؟


از دست رفتن کامل ولی موقت هوشیاری، سنکوپ نام دارد. فرد دچار سنکوپ به صورت ناگهانی هوشیاری خود را از دست داده و به زمین می افتد.






سنکوپ (syncope) یا غش، یک حالت نیمه بیهوشی و ملایم تر از شوک است.
در این حالت فرد دچار بی خبری کوتاه مدت از اطراف خود می شود. علت آن
نرسیدن خون کافی در کوتاه مدت به مغز است.
در حالت سنکوپ، دستگاه های قلب و ریه فعال هستند.
 
مدت زمان سنکوپ از چند ثانیه تا چند دقیقه است و بیمار به صورت خود به خود هوشیاری خود را
زنان باردار در دوره حاملگی خود دچار تغییرات هورمونی و ظاهری بدن می شوند، بعلاوه سایر تغییراتی که در بدن آن ها رخ می دهد.


به گزارش : زنان باردار در دوره حاملگی خود دچار تغییرات هورمونی و ظاهری بدن می شوند، بعلاوه سایر تغییراتی که در بدن آن ها رخ می دهد، احتمال بروز لک های پوستی از جمله خطوط کششی، آکنه و لکه های قهوه ای و تیره را افزایش خواهند داد.
ادامه مطلب
علی ای حال وقتی شما توی یه مورد درخواست دوستانه‌ی من
همزمان دچار مغالطات تفسیر به رای، حفظ پیش فرض، توسل به مرجع و تغییر موضع تا
جایی که من می‌دونم شدی، منم احتمالا از نظر شما دچار مغالطه‌ی اتهام مغالطه می‌شم
که دیگه جای بحثی باقی نمونه...

+ :|
اهمیت پردازنده (CPU) در لپ‌تاپ خیلی بالاتر از اهمیت آن در کامپیوترهای رومیزی یا دسکتاپ است؛ چرا که برای بسیاری از پردازنده‌های لپ‌تاپ امکان تعویض وجود ندارد و این در حالی‌ست که اگر پردازنده کامپیوتر رومیزی شما دچار مشکل شود و یا اینکه قصد ارتقای آن را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی آن را تعویض کنید. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین پردازنده‌های لپ‌تاپ پرداخته تا بتوانیم به شما در انتخاب آگاهانه آنها، کمک کرده باش
یه جوری اسم گذاشتم واسه پستم انگار اتفاق نادریه! :|
نود و نه درصد مواقع همینم!
.
عاشق رانندگی ام ولی از دنده عقب متنفرم!
.
دلم میخواد یه چیزی بنویسم که همه دچار سوءتفاهم بشن، و بعد بیوفتم دنبال آدمایی که برام مهمترن و از سوتفاهم درشون بیارم! ولی الان یه جوری شده که اصن دچار سوءتفاهم نمیشین! به یه شناخت نسبی رسیدین درحدی که تهِ تهش با خودتون میگین این دیوونه باز قرص آنتی قاطیشو نخورده!
.
آبجی آرام باز وبشو بسته
.
همه وبایی که فالو میکنم یه جوری درحا
بعضیا دچارُ دوست دارند، ولی خب بعضیا هم هستند که چشم دیدن دچار در بیان را ندارند؛ درست یا نادرست من به آنها حق میدهم که احساس قلبی خود را همراهی کنند و چون حس کردم تعداد این افراد زیاد شده است تصمیم گرفتم بگذارم کمی نفس بکشند.
یک وبلاگ خیلی خصوصی درست کرده ام برای کسانی که دوست داشته باشند دچار را بدون فیش‌هایش. منظورم این است که آن وب محتوای خاصی به شما انتقال نمی‌دهد، پر است از غفلت و سرشار از تبسم.
دوستی که به شوخی توهین می‌کنی به وبلاگ ب
 سماق مزاج سرد و خشک دارد و برای افراد گرم مزاج مفید است. می توان گفت برنج همراه سماق، برای گرم مزاجانی که دچار دلپیچه و احیانا اسهال ناشی از غلبه صفرا و مواد گرم درون بدن می شوند، مخصوصا در اقلیم ها و فصول گرم، مفید می باشد. گفته شده که هر چه سماق تازه تر و رنگ رو به سرخی داشته باشد بهتر است. سماق ضد صفرا عمل می کند چرا که صفرا گرم است و سماق سرد.
تحریک اشتها می کند که این خاصیت نیز می تواند به دلیل اثر خنک کنندگی و صفرابری آن باشد (کسانی که دچار غ
بررسی علت یخ زدگی و برفک زدن کولر گازی و ارائه راه حل رفع آن، در این مطلب به عوامل موثر در یخ زدگی و برفک زدن کولر گازی می پردازیم و برای حل آن راه حل هایی پیشنهاد داده ایم. اگر ساکن تهران هستید با توجه به هزینه های بالای تعمیر کولر گازی تهران ، اگر از این نکات آگاهی داشته باشید، بسیار راحت تر و سریع تر و با صرف هزینه ای کمتر مشکل کولر گازی خود را برطرف خواهید کرد.
کمبود گاز یکی از عواملی است که سبب می شود کولر گازی در حالت سرمایش دچار یخ زدگی شود
توکسوپلاسموز چیست؟
 
 
توکسوپلاسموز عبارت است از یک عفونت تک یاخته ای که در انسانها و بسیاری از گونه های پستانداران و پرندگان ایجاد میشود چندنوع درانسانها رخ میدهد:1-توکسوپلاسموز مادرزادی:از مادردچارعفونت به کودک متولدنشده اش منتقل میگردد 2-توکسوپلاسموز چشمی:رتینو کوروئیدیت نیز خوانده می شود که معمولا حاصل توکسوپلاسموز مادرزادی است ولی علایم ممکن است در 20 تا 40 سالگی ایجاد شوند.
 

 
3-توکسوپلاسموز حاد در فرد سالم:توکسوپلاسموز حاد در فرد د
 
هنگامی که خونریزی در ناحیه پشت بینی دارید ، معمولاً خونریزی از بینی بسیار نوری است که خیلی جدی نیست. هنگامی که خونریزی بینی را احساس می کنید ، باید بینی خود را با انگشتان خود وصل کرده و سر خود را به جلو تکیه دهید. اپیستاکسیس یا خونریزی خود به خود از طریق بینی می تواند دلایل زیادی داشته باشد. ممکن است مربوط به رینیت یا خشکی بینی باشد ، اما می تواند به سایر مشکلات سلامتی مانند فشار خون شریانی نیز اشاره کند. اگر به طور مرتب دچار خونریزی بینی
آداب تردمیل‌سواری؛ مراقب زانوهایتان باشید!
شنیده می‌شود بعضی افراد بعد از خرید و استفاده از تردمیل دچار زانودرد شدید شده‌اند. آیا این مطلب صحت دارد یا نه؟
دویدن روی هر سطحی چه روی زمین باشد یا روی تردمیل برای چند دسته از افراد مناسب نیست:
_کسانی که آرتروز، ساییدگی غضروفی یا ستون فقرات دارند._افرادی که وزن بالا، به‌خصوص با شاخص توده بدنی بالاتر از ۳۰ دارند._کسانی که آسیب‌دیدگی در منیسک‌های زانو یا سابقه جراحی روی آن‌ها به‌خصوص منیسک خار
آقا من اومدم شکایت کنم که آووکادو وبلاگش رو بیشتر از من دوست داره! از سر شب به جای این که به من توجه کنه همش داره ازین جا تعریف میکنه و ذوق میکنه که 1500 روزه شده! یکی نیست بهش بگه این کارا مال آدمای متاهل نیست!! اصلا ولش کن، من که قهرم باهاش! شما خوبید؟ خوش میگذره؟ عیدتون مبارک:) آووکادو بهتون گفت که اومدیم تو خونه خودمون اما کلی وسیله کم داریم و فعلا زمان میخواد تا اینجا شبیه خونه ی واقعی بشه! اگر اون خانواده ای که قبل از ما اینجا زندگی میکردن رو پ
اضطراب عبارت است از یک عامل ناشناخته و نا معلوم که موجب پریشانی فکر وگاه باعث بروز علائم احساس خطر از جمله تپش قلب و رنگ پریدگی می شود. در فرآیند اضطراب بر خلاف ترس طبیعی، یک عامل حقیقی ترس آور یا خطرناک یا آسیب رسان وجود ندارد بلکه فقط به طور خود کار و ناخود آگاه ذهن آدمی دچار احساس خطر می شود و هر گاه ذهن در اثر تنش های روانی و استرس های عصبی و حوادث ناخوشایند و ناگواری که در زندگی مکررا” برایمان رخ می دهد از روال عادی خارج شود و حساسیت بیش از
حتما تا به حال خشکی دهان در صبح را تجربه کرده اید؛ اما آیا می دانید دلیل ایجاد این مشکل چیست؟ زمانی که غده های تولید کننده بزاق دهان شما برای مدت طولانی، بزاق کافی، تولید نکنند؛ بنابراین رطوبت دهانتان کم می‌شود و دچار خشکی دهان یا«زروستومیا» می شوید. در بین افراد مسن خشکی دهان رایج تر است و یکی از دلایل این موضوع، می تواند این باشد که آن ها بیشتر از دیگران، داروهای مختلف مصرف می کنند. البته دلایل دیگری هم برای ابتلا به خشکی دهان وجود دارد که
ترس از پرواز که در اصطلاح روانشناسی با عنوان ایروفوبیا شناخته می‌شود یکی از انواع فوبیاهای خاص می‌باشد و در طبقه اختلالات اضطرابی قرار دارد. در این اختلال فرد ترس و وحشت زیادی را هنگام پرواز با هرگونه وسیله هوایی نظیر هواپیما و هلیکوپتر تجربه می‌کند و حتی از تصور قرار گرفتن در این موقعیت‌ها نیز دچار حالات ناخوشایندی می‌شود. اگر دچار این فوبیا هستید ما در این مقاله در مورد علائم، علل و روش‌های درمان این اختلال اطلاعاتی ارائه کرده‌ایم ک
کاوشگر وویجر 2 (Voyager 2) بیش از چهل سال پس از پرتاب و در فاصله چند میلیارد کیلومتری (حدوداً 18507456000 کیلومتر) از زمین دچار نقص فنی شد و مهندسین ناسا با وجود چالش های متعدد موفق به تعمیر آن شدند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدرن موجود در کاوشگر های میان ستاره ای جدید ،  تعمیر وویجر 2 به دلیل فناوری قدیمی آن با چالش های متعددی همراه بود و با این حال پیش بینی میشود در اینده نیز وویجر 1 و 2 باز هم دچار نقص فنی شوند. دانشمندان ناسا برای رفع مشکل وو
من قبل از ازدواج اینطوری بودم که هر چند وقت یکبار دچار بحرانِ روحی "خب که چی؟" میشدم! جهان برام از معنا تهی میشد. حوصله هیچ کاری رو نداشتم. انقدر بین سوالاتم دست و پا میزدم تا بالاخره یه راه نجاتی پیدا کنم.
الان غیر از یه دوره بحرانی اول ازدواج که الان که بهش می نگرم بسیار آشفته بودم و حق هم داشتم آشفته باشم ( چون برام کنار اومدن با این سبک زندگی جدید خیلی سخت بود، داده های جدید انقدر زیاد بود که نمیتونستم تحلیلشون کنم، چیزایی تازه داشت برام پرر
توی فرهنگ ما،
دختر پرستار پدر مادرشه
دختر غمخوار پدر مادرشه
و از دختره که انتظار دارن برسه به مادر پدرش اگه مریض و ناتوان شدن...
 
توی فرهنگ همسرم
پسر عهده دار پدر مادرشه
پسر مراقب پدر مادرشه
اگه پدر مادر مریض و ناتوان بشن، از پسر انتظار میره که وقت و عمرش رو براشون بذاره...
 
و من
تک دختر خانواده هستم و آقای همسر
تک پسر خانوادش...
در حالی که خونه والدین مون
۱۴۰۰ کیلومتر از هم فاصله داره!
 
گاهی به این فکر میکنم بعضی چیزها رو (مثل همین)
چرا بیشتر به
بیماری های مشترک بین انسان و طیور
بیماری های مشترک، بیماری هایی هستند که قابل انتقال بین انسان و حیوانات هستند. بچه های جوان و بزرگسالان پیر و افرادی که دچار فقر ایمنی هستند، بیشتر در معرض این گونه بیماری ها هستند. افرادی که فقر ایمنی دارند مانند کسانی که به بیماری های سرکوبگر ایمنی دچار هستند (ایدز) و یا کسانی که از دارو هایی که باعث ایجاد فقر ایمنی می شود (کورتون ها)، بیماری سرطان و یا کسانی که جنین سقط کرده اند، می باشد.
مشاوره و آموزش درمان
لکنت زبان در کودکان
 زمانی که کودک قبل از 7 سال سن دارد، بهترین زمان برای درمان اختلال لکنت زبان است. هر نوع تکرار و گیر کردن روی کلمات را لکنت می‌گویند. ترس‌ های که منجر به شوک می‌ شوند، عوامل ژنتیکی و دو زبانه بودن محل زندگی کودک، از جمله عوامل به وجود آورنده لکنت به شمار می ‌روند.
 در مواردی نیز دیده شده، کودک در محیط‌ های مانند مهد کودک قرار گرفته و با کودکی که دچار لکنت است، دوست و هم بازی شده و به مرور او نیز دچار این اختلال شده است.
 لکن
همه‌ی افراد در دوره‌ای از زندگی خود دچار آکنه‌ها می‌شوند. آکنه‌های مزاحم در اثر تولید بیش از حد چربی ایجاد می‌شوند و منافذ پوست را مسدود می‌کنند. برای درمان آکنه داروهای شیمیایی بسیاری وجود دارند (که البته به عوارض جانبی‌اش نمی‌‌ارزد)، اما آیا بهتر نیست که برای درمان آکنه‌ها از راه‌های طبیعی استفاده کنیم؟
در دوران نوجوانی و با فرارسیدن سن بلوغ، نوجوانان به دلیل تغییر در سطح هورمون‌ها که باعث تولید بیش از حد چربی می‌شود، بیشتر دچار
چند روز پیش یکی از دوستانم در حین انجام حرکات ورزشی دچار مشکلاتی در ماهیچه هایش شد. وقتی با متخصص صحبت کرد فهمید که به دلیل عدم تغذیه مناسب است. چیزی که از نگاه بسیاری از ما دور می ماند تغذیه مناسب در ورزش است. 
همچنین خیلی ها اعتقاد دارند که در حین انجام حرکات ورزشی و یا حتی سونا نباید از نوشیدنی ها استفاده کرد که آنطورکه من می دانم کاملا اشتباه است. اگر فردی در حال انجام ورزش می باشد خصوصا ورزش های سنگین حتما باید تغذیه مناسب را رعایت کند. مثل
دیشب یکی از بدترین شبهای زندگی ام بود.
 
به شدت ترش کرده بودم و لفمه عصبی رو دوباره میتونستم حس کنم و بد تر از اون که سرما حورده بودم و همون ناحیه که لقمه عصبی در ریه ام تشکیل شده بود دقیقا در مسیر ورود و خروج هوا هم عفونت کرده بود و یکم راه هوایی رو تنگ کرده بود و همین موقع خواب به شدت اذیتم میکرد.
 
یاد شبهای سال پیش میفتادم که همین حس رو  داشتم البته سرماخورده نبودم ولی این لفمه عصبی بدجوری اذیتم کرده بود.
 
دقیقا از روز جمعه شروع شد همون روزی ک
وزوز گوش با هورمون عشق رابطه دارد
وزوز گوش (tinnitus) مشکلی می با شد که در آن فرد صداهایی همچون وزوز ، زنگ یا سایر صداها گه بنظر می رسد در منشاءشان گوش یا سر است، می شوند. وزوز گوش یکی از مشکلات شایع است و معمولا از هر 5 نفر 1 نفر به این مشکل دچار می با شند. وزوز گوش خودش به تنهایی بیماری محسوب نمی شود، بلکه نشانه ابتلای افراد به سایر بیماری ها و مشکلات از جمله از دست دادن شنوایی وابسته به سن، آسیب دیدن گوش ، جسم خارجی در گوش و مشکلات سیستم گردش خون با
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
حضرت رسول (ص) مى فرماید:
 هر کس نماز را سبک بشمارد، دچار پانزده بلا مى شود: شش بلا در دنیا، سه بلا هنگام مرگ، سه بلا در قبر و سه بلا هنگامى که از قبر بیرون مى آید. 
آن چه در دنیا به آن دچار مى شود:
1)خداوند برکت را از عمر او بر مى دارد.
2)خداوند برکت را از روزى اش بر مى دارد.
3)چهره خوبان از او گرفته مى شود.
4)کار نیک وى پاداش نخواهد داشت.
5)دعایش به اجابت نمى رسد.
6)از دعاى خوبان بهره‏اى نخواهد برد.
 
منبع: نمناک
تفاوت اصلی ترمیم مو و کاشت مو در این است که در روش کاشت مو  تارهای مو همراه با پیاز مو با جراحی کاشته می شود اما در روش ترمیم تارهای موی طبیعی داخل یک پروتز کاشته و روی پوست سر فیکس می شود.
تفاوت دیگر کاشت مو و ترمیم مو این است که در کاشت مو تراکم کمتری نسبت به ترمیم مو دارد میزان تراکم مو در کاشت بستگی به بانک موی فرد دارد ولی در روش ترمیم موهر میزان تراکم و هر اندازه ای که فرد بخواهد بر روی سر فرد انجام می شود.
از تفاوت های دیگر در کاشت و ترمیم مو
افراد در معرض خطر سندرم تونل کارپال- زنان سه برابر بی مردان دچار این سندرم می شوند، زیرا زنان دارای تونل کارپال کوچکتری هستند.- افراد مبتلا به دیابت، نقرس، کم کاری تیروئید و آرتریت روماتوئید- زنان باردار : معمولا ظرف چند ماه پس از زایمان، علائم از بین می رود.- افرادی که دچار رگ به رگ شدن و یا شکستگی مچ دست شده اند.- افراد چاقسندرم تونل کارپال در چه شغل هایی بیشتر است؟افراد تایپیست، بیشتر دچار این سندرم می شوند.یک تحقیق در سال 2001 نشان داد افرادی
یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در کولر گازی رخ بدهد، بروز یخ زدگی است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله به پاسخ این سوال برسیم که اصولا چرا کولر گازی یخ می زند؟
 
چرا کولر گازی یخ می زند؟  
علت یخ زدگی در کولرگازی 18000 ال جی و رفع آن
شاید یخ زدگی کولرگازی در بعضی از شرایط  به طور ملموس قابل مشاهده نباشد اما میتوان با مواردی خاص فهمید که آیا این اتفاق افتاده است یا خیر. بطور مثال درصورتیکه کولرگازی مثل قبل باد سرد تولید نکند به احتمال
این روز ها فقط فرندز میبینم و هیچ کاردوستداشتنی دیگری نمیکنم . با هیچ کس هم حرف نمیزنم .کسی در مغزم دائم ملالت را زمزمه میکند. همه چیز ساکت و کند است . رنگ گرگ و میش هوا در مه .انگاری دنیا برای دیدن،شفافیت لازم را ندارد. چشم های ضعیف من هم که در این گرگ و میش که از بخت خوبش مه الود هم شده شانسی برای دیدن جزئیات ندارند. برای درک شرایط محتاج همه ی حواسم. باید همه دوبرابر شوند تا بتوانم مثل یک انسان عادی قدم بردارم. سرما انگیزه ها را خاموش کرده و اشت
یک متخصص فیزیوتراپ به روش ها و ورزش هایی که در پیشگیری از سکته مغزی موثر هستند، اشاره کرد.
به گزارش بهداشت نیوز: پریسا ارزانی متخصص فیزیوتراپی درباره پیشگیری از سکته مغزی با رویکرد فیزیوتراپی با بیان اینکه سکته مغزی آسیب عصبی حاد ناشی از اختلال خونرسانی به قسمتی از بافت مغز است، اظهار کرد: هر دو ثانیه یک نفر در جهان دچار سکته مغزی می شود و یک نفر از هر شش نفر در طول زندگیشان دچار سکته مغزی خواهند شد. 
وی ادامه داد: سکته مغزی به علت انسداد رگ مغ
1. نوجوانان چه گروه سنی را تشکیل می دهند؟
نوجوانان گروه سنی دوازده تا هجده سال را تشکیل می دهند.
2. در دوره نوجوانی افراد دچار چه تغییراتی می شوند؟
در این دوره افراد از نظر جسمانی دچار تغییراتی می شوند که به این تغییرات بلوغ می‌گویند. نوجوانان علاوه بر تغییرات جسمانی از نظر ذهنی و اجتماعی نیز تغییر می‌کنند.
3.تغییرات دوره نوجوانی اغلب باعث بروز چه مسائلی می شود؟
تغییرات این دوره اغلب باعث بروز مسائل مختلف عاطفی و احساسی در نوجوانان می‌شود.

۲۵درصد از مردم دنیا دچار اختلال وابستگی شدید به اینترنت هستند.
اینترنت از اواسط دهه ۹۰ به عنوان یک فناوری نوین وارد زندگی همه شد و ما را شدیدا به خودش وابسته کرد.
آمار نشان می دهد بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از استفاده کنندگان اینترنتی رده سنی ۱۵ تا ۳۹ سال هستند.
اعتیاد به اینترنت باعث می شود که شما در عملکرد اجتماعی، شغلی، تحصیلی، آموزشی و از همه مهم تر روابط بین فردی در خانواده و جمع ها دچار اشکال شوید محصول آشنایی با موفقیت استاد کرمیان
و علاوه بر آن
وقتی اشیای دور را به صورت تار، پر چین و چروک و درهم می‌بینید، نه‌تنها اعصابتان به هم می‌ریزد، بلکه گاهی دچار سردرد، خستگی و ریزش اشک هم می‌شوید. با این علائم در صورت مراجعه به چشم‌پزشک مشخص می‌شود مبتلا به نوعی ناهمخوانی بینایی شبیه به نزدیک‌بینی یعنی آستیگماتیسم هستید.البته افراد زیادی به همراه نزدیک‌بینی دچار درجاتی از آستیگماتیسم یا حالت بیضی بودن قرنیه هستند. در واقع، آستیگماتیسم وقتی ایجاد می‌شود که قرنیه به جای حالت کروی، فرم
در تاریخ 1399/02/21 ناو جماران، ارتش جمهوری ایران،  ناوچه کنارک را هدف حمله موشکی قرار داد.
 
و با یک موشک کروز، ناوچه جماران به ناوچه کنارک شلیک کرد و تا کنون 19 تن کشته شدن که البته تعداد تلفات بیش از این تعداد است.
 
124 روز قبل در تاریخ 18 دی ماه هواپیمای اوکراینی توسط خطای حیوانی پدافند سپاه سرنگون شد و 176 مسافر این هواپیما به خاک و خون کشیده شدند
 
و تا کنون اطلاعات جعبه سیاه هواپیما استخراج نشده است بعد از 124 از خطای حیوانی سپاه، این بار ارتش دچا
 
هرکسی گاه و بی گاه دچار انحراف افکار می شود.افراد دچار افسردگی فقط بیشتر و عمیق تر در این تحریف ها گرفتار می شوند. روانپزشکان فهرستی ارائه داده اند که در ان فرایندهایی را که طی آن ذهن شما از واقعیت منحرف می شود معرفی کرده اند.
بزرگ نمایی و کوچک نمایی
ذهن شما از این تحریف برای اغراق کردن در اهمیت « دردناکی» اتفاقات ناخوشاینداستفاده می کند .تحریف بزرگ نمایی را به عنوان تحریف اغراق نیز می شناسند.به همین ترتیب گاهی ذهن سعی در کوچک نمایی ارزش و
 این بیماری ناشی از یک اختلال ژنتیکی است .کودک زمانی مبتلا CF می شود که هر دو والد حامل ژن معیوب باشند. داشتن ژن معیوب در والدین به این معنی نیست که تمامی بچه های آنها دچار CF خواهندشد. برای ابتلا به CF باید هردو ژن معیوب از والدین دریک فرد به ارث برسد. اگر هر دو والدین ژن معیوب داشته باشند : ـ 1/4یا ربع فرزندان CF به دنیا می آیند. ـ 2/4 یا نصف فرزندان حامل این ژنها خواهند بود ولی مانند والدین ممکن است دچار CF نشوند. ـ 1/4 یا ربع فرزندان کاملاً سالمند و حامل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها