نتایج جستجو برای عبارت :

یک روز شاد ویژه اعضای کانون معلولین

کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
مدیران محترم کانون
باسلام وتبریک دهه کرامت
باستحضار می رساند با توجه به حمایت ستاد عالی از ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون شما از طریق رصد سامانه سجا شایسته است در اسرع وقت نسبت به ثبت برنامه ها ، کلاسها و کارگاههای پیش بینی شده در ایام تابستان 98 در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد اقدام نمایید.
ضمنا با اطلاع می رساند کانونهایی که فاقد کامپیوتر و اینترنت می باشد از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب جهت ثبت برنامه ها به دفتر کانون معین واقع
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا علاقه مندان برای دریافت پروانه کار کردن در حوزه وکالت باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . این آزمون هر ساله زیر نظر کانون وکلا دادگستری برگزار شده و ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1875/ثبت-نام-آزمون-وکالت-کانون-وکلا-دادگستری.html
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
ترم تابستان 98 کانون نیز پس از چند هفته تلاش و جنب و جوش و حضور بانشاط دانش آموزان عزیز به پایان رسید. مراسم اختتامیه این کلاسها در روز چهارشنبه نهم مرداد 98 در محل سالن همایشهای کانون و با حضور معاون محترم پشتیبانی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس برگزار شد.
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
شهید والامقام دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی بود و در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و سیاسی فعالیت می کرد و در دوران پیش از شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد در گتوند بود. شهید تاجبخش از سال 1393به عنوان مدیرمسئول کانون  قیصر امین پور شاعر برجسته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،تا پیش از شهادت فعالیت می کرد، اختلاف بین کانون و نیروهای مسجد در مدت زمان کوتاهی وجود داشت، که شهید تاجبخش با مدیریت
باغستانی با بیان‌اینکه اعضای کانون «شهدا مسجد جواد الائمه » در دستگیری از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت روستا در طول سال اقدامات بسیاری انجام می‌دهد، گفت: اجرای طرح «رزمایش همدلی کمک مومنانه » در ماه مبارک رمضان از اقدامات این کانون در رزمایش مواسات و همدلی است.
ادامه مطلب
مراسم تکریم مدیر کانون در روز سه شنبه 16 مهرماه 1398 در محل سالن همایشهای کانون برگزار شد. در این آئین که معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ، رئیس اداره امورتربیتی اداره کل ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین آموزشی و پرورشی مدیریت ، تنی چند از کارشناسان مدیریت و معاونین و مربیان تربیتی مدارس شهرستان حضور داشتند از دو دهه تلاش خستگی ناپذیر آقای حسین توکلی تجلیل و آقای سید احمد حقانی ثانی بع
http://masjednama.ir  مسجد نما 
http://sobooh.net/fa/  سبوح
http://morabbee.ir/  مربی
http://b-behesht.ir/   بچه های بهشت
http://bakhshidam.ir.domains.blog.ir/ همسران فاطمی
http://tarbiateslami.com/dp/  مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی
انشاله مفید واقع گردد. 
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آباد
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
اساسنامه کانون عکاسی و فیلم برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزشامل

اهداف
برنامه ها
شرح وظایف
وظایف هر یک ازکمیته ها(عکس،فیلم،انتشارات،آموزش،اداری)
نحوه انتخابات
...
را میتوانید از لینک زیر دریافت و مطالعه نمایید.

دریافتحجم: 282 کیلوبایت
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
سامانه نشریه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
کانون تبلیغات بهشتی در یک نگاه
کانون تبلیغات بهشتی مستقر در شیراز، با دارا بودن تیم های مجرب در بخش های طراحی گرافیک، ساخت تیزر و موشن گرافیک، طراحی وب سایت و اپلیکیشن، دکوراسیون داخلی و غرفه آرایی،مطبوعات و رپورتاژ،برندینگ و مدیریت راهبردی و اتاق فکر، تمام تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات و خدمات همراه با خلاقیت بنا نهاده است، رسالت مجموعه ما ضمن ارائه خدمات،  قرار گرفتن در کنار مشتریان تا رسیدن به مقصد مطلوب در ز
یک عکس دسته جمعی و مهم و جالب!البته با چاشنی طنزمحل:حسینیه کاشانی فرید واقع در خیابان ظفر تهران محل  فعالیت و جلسات #انجمن_حجتیهافراد:سید حسین حسینی آرام از #اساتید کانون-حامدرضا معاونیان-علی لباف-سید محسن سبط الشیخ از اساتید کانون-سید محمد حسین سبط الشیخ مدیران #انتشارات_منیر-دکتر محسن کاشانی وحید مدیر #مدرسه_نیکان-مهدی تفتی-حیدر علی جعفری ربانی باستانی از اساتید کانون-محمدرضا حاجی زمانی و...✅این عکس را از پیج اینستاگرام حیدرعلی جعفری دان
 
بنا به فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود فرآورده
های خونی و همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله
علیها، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با اجرای طرح اهدای خون به یاری
بیماران نیازمند شتافتند.
ادامه مطلب
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
خانه ای روشن به نور شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام
بنیادی برای زدودن گرد وغبار محرومیت از چهره آنها که نیازمند دستگیری و یاری هستند.
اینجانب مهران همتی مسئول کانون نخبگان امام رضا (ع) شعبه 57 محله شهرک پارسیلون شهرستان خرم آباد استن لرستان می باشم
خوش آمد می گویم به تمام عزیزانی که به وبلاگ کانون نخبگان امام رضا (ع) شعبه 57 سر زدند
ان شا الله بتوانیم قدمی مثبت برای همشهریان عزیز خود برداریم بنده و پنج تن
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
کانون تبلیغاتی آرایش متشکل از گروهی متخصص در زمینه زیبایی، فناوری اطلاعات و تبلیغات اینترنتی، بر اساس یک الگوریتم هدفمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا رسالت خود را در ایجاد بستر مناسب برای معرفی بهترین سالنهای زیبایی کشور از طریق ثبت یک وب پیج تخصصی در جامع ترین سامانه اطلاعاتی زیبایی را برای مدیران سالنها و آموزشگاههای زیبایی فراهم نماید. هدف نهایی کانون تبلیغاتی آرایش، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران سالنهای زیبایی و مشتریان عزیزشان
کانون تبلیغاتی آرایش متشکل از گروهی متخصص در زمینه زیبایی، فناوری اطلاعات و تبلیغات اینترنتی، بر اساس یک الگوریتم هدفمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا رسالت خود را در ایجاد بستر مناسب برای معرفی بهترین سالنهای زیبایی کشور از طریق ثبت یک وب پیج تخصصی در جامع ترین سامانه اطلاعاتی زیبایی را برای مدیران سالنها و آموزشگاههای زیبایی فراهم نماید. هدف نهایی کانون تبلیغاتی آرایش، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران سالنهای زیبایی و مشتریان عزیزشان
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حبیب آباد از کلاس های تابستانه این کانون گفت.

به گزارش عصرحباد؛ سرکار خانم فاتحی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حبیب آباد در گفت و گو با عصرحباد اظهار کرد: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مجهز به کتابخانه ی تخصصی کودک و نوجوان است علاوه بر امانت کتاب و فعالیتهای کتاب محور و بیش از چهل نوع فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در راستای استعداد یابی، پرورش استعداد ه
با توکل بر خدا و رئوفیت امام رضا ع در مورخ 1398/01/30 با حضور مسئول کانون و فرمانده پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی و بانی مسجد و هیات امنا و دانش اموزان عزیز اولین آزمون کانون نخبگان امام رضا ع در مسجد امیرالمومنین ع برگزار گردید .
 مسابقات تنیس روی میز بین نوجوانان  فعال کانون فرهنگی هنری ولایت همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در بیهود قاین برگزار گردید.
گفتنی است برگزاری این رقابتها را آقایان آزاد و هادوی ( از فرهنگیان بیهود ) بر عهده داشتند  و از بین 20 شرکت کننده ای  که در محل " کلوپ ورزشی دانش آموزی کانون ولایت " به رقابت پرداخته بودند؛ دانش آموزان دبیرستان جهاد بیهود: ابوالفضل عرب نژاد، علی رمضانی و محمد جواد رحمانی فر به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند و از طرف ک
طرح آشنایی دانش آموزان با مسجدموضوع تربیت و تقویت بنیه فکری؛ معنوی، رفتاری، اجتماعی، سیاسی  نوجوانان و جوانان (#بچه_های_مسجد ) در مسجد جامع شهر سامان توسط پایگاه  شهید بسیج بهشتی و کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار شد.
کانون فرهنگی هنری نور - استان چهارمحال و بختیاری
 
دوستان دبستانی سلام
در این پوستر زیبا، ویژگی‌های کلی کتاب‌های گروه دبستان بیان شده است. ویژگی های این کتابها را به دقت بخوانید و حالا که به شروع سال تحصیلی نزدیک می شویم با دقت کتابهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اگر در مورد کتابها سوالی دارید در قسمت کامنتها بپرسید.
گرافیست : فرناز براتی پور فرد 
منبع: قلم چی
 
مشاوره حقوقی نیاز به تجربه و تخصص دارد، لذا مراکز امسال خدمتان معرفی می شود.
مراکز واجد این شرایط از سوی کانون مشاوران ایران انتخاب می شوند و بر اساس کیفیت و توانمندی و “رضایت مشتری” دسته بندی و معرفی می شوند.
برای هر کدام از این موسسات نیز نظر سنجی به منظور بهبود کیفیت قرار داده شده است.
“کانون مشاوران ایران” این دسته بندی ها را بر اساس نظرات شما و بررسی های کارشناسان مربوطه انجام داده و به صورت ماهیانه و دوره ای بازبینی می کند.
انواع مشاو
مشاوره حقوقی نیاز به تجربه و تخصص دارد، لذا مراکز امسال خدمتان معرفی می شود.
مراکز واجد این شرایط از سوی کانون مشاوران ایران انتخاب می شوند و بر اساس کیفیت و توانمندی و “رضایت مشتری” دسته بندی و معرفی می شوند.
برای هر کدام از این موسسات نیز نظر سنجی به منظور بهبود کیفیت قرار داده شده است.
“کانون مشاوران ایران” این دسته بندی ها را بر اساس نظرات شما و بررسی های کارشناسان مربوطه انجام داده و به صورت ماهیانه و دوره ای بازبینی می کند.
انواع مشاو
بازاری رشد میکنه که سرمایه واردش بشه و بازاری افت میکنه که خروج سرمایه داشته باشه. نمونه بارز اخیر همین بازار بورس هست و بازارهای موازی که شاهد خروج سرمایه هستند دچار افت و رکود شده اند.
کدام بازار مستعد رشد هست؟ بازاری که بیشتر مورد توجه باشه چون سرمایه در دست افراد و منوط به تصمیم افراد هست پس هر بازاری که مورد توجه افراد قرار بگیره به هر واسطه چه شایعات چه قوانین حکومتی و . .. شاهد رشد خواهد بود.
امروزه کار خیلی راحت تر شده با تحلیل داده های
   #کارزیبا وپسندیده✍️   به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع  فرح آباد بخش مرکزی کاشمر با همیاری مرکز نیکو کاری حضرت ولیعصر (عج) د دهیاری و شورای اسلامی  دهستان فرح آباد جهت رفع بلا و ویروس کشنده کرونا که این روزها بیداد کرده است یک راس شتر به مبلغ 250 میلیون ریال خریداری شده و بعداز کشتن و ذبح آن گوشت آن بین 800 خانوار روستای فرح آباد توزیع شد که امیدواریم این اقدام موجب رفع و گشایش حاجت همه مسلمین جهان بشه ✅
 
بسمه تعالی
در سال گذشته تعدادی از فیلم های آموزشی اینجانب بر روی سایت کانون قرار گرفت. تمام مطالب زیست شناسی دهم یک دور کامل از روی سایت کانون قابل مرور و دوره است. همچنین تا نیمسال اول زیست شناسی یازدهم قابل مشاهده است.

 البته من این مژده رو میدم که فیلم های با کیفیت بیشتر، نکات ترکیبی و تست های حرفه ای و مدت زمان بیشتر به زودی در راهه! ویدیو های آموزشی منو به زودی در سایت کانون، تماشا، آپارات و اینستاگرام خواهید دید. نظرات شما و بازخوردهای ش
 توزیع  کارت های پارکینگ بوستان ولایت(۱۰عدد) و تخفیف قلعهشادی بین اعضای کانون معلولان خبر داد.
 

 به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه فجر در سرای محله شریعتی شمالی جشنواره غذا  در تاریخ دوشنبه ١۴     بهمن ۹۸ برگزار شد. 
در این جشنواره تعداد زیادی از بانوان محله با هم به رقابت پرداختند.  وهمچنین جناب آقای فریدی معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه ۱۹ به همراه گروهی از مدیران منطقه و اعضاء شورایاران محله از این مسابقه حضور یافتند و به داوری و امتیازده
عقد قرارداد تعدادی از نونهالان کانون باقر العلوم ع جهت شرکت در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان تایباد

کانون فرهنگیو هنری باقر العلوم با هدف  ایجاد روحیه ی همدلی،یادگیری کار تیمی،مسئولیت پذیری ، بین نونهالان و با همکاری آقایان صید محمدی و علیمحمدی تیمی را از طرف مسجد امام محمد باقر راهی مسابقات لیک فوتسال شهرستان تایباد کردند .
 
مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو از برگزاری ویژه برنامه کانون معلولین به همت خیرین محلی به مناسبت عید سعید غذیر خم خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تقی زاده مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو با اعلام این خبر اظهار داشت :خانه سلامت محله شریعتی با هدف فراهم کردن نشاط و پرکردن اوقات فراغت معلولین و خانواده های آنان اقدام به توزیع 60 بن صرف ناهار کردتقی زاده در ادامه این خبر بیان داشت: این برنامه مورخ روز سه شنبه 29 مرداد ماه  ساعت 13 الی 15 ه
مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو از برگزاری ویژه برنامه کانون معلولین به همت خیرین محلی به مناسبت عید سعید غذیر خم خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19،تقی زاده مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو با اعلام این خبر اظهار داشت :خانه سلامت محله شریعتی با هدف فراهم کردن نشاط و پرکردن اوقات فراغت معلولین و خانواده های آنان اقدام به توزیع 60 بن صرف ناهار کردتقی زاده در ادامه این خبر بیان داشت: این برنامه مورخ روز سه شنبه 29 مرداد ماه  ساعت 13 الی 15 ه
جلسه شورای برنامه ریزی کانون در روز سه شنبه 97/12/14 با حضور اعضاء برگزار شد. در این جلسه که معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس نیز حضور داشت ، مدیرکانون گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده از آغاز سال تحصیلی جاری تا کنون ارائه نمود.
در ادامه سایر اعضاء نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند. این جلسه با چند مصوبه نیز همراه بود.
مهرماه 1372 اولین حضورم در کانون بعنوان معاون طرح و برنامه و اکنون که در مهرماه 1398 هستیم آخرین روزهای حضورم را در کسوت مدیریت کانون تجربه می کنم. روزها و ماهها و سالها چه زود سپری می شوند و تا چشم به هم می زنیم فرصتهای زندگی رو به پایان هستند. به فرموده مولی علی (ع) خوشا به حال آنانکه در طاعت خالق و در خدمت به مخلوقند. آری همه ما در گذریم و فراموش نکنیم که روزی می بایست در محضر پروردگار پاسخگوی عملکرد خود باشیم. در این سالها با همه فراز و نشیبهایی ک
 
 
 
   
فیلم خاطره‌انگیز «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری از تولیدات موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه سینما اکران می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، فیلم سینمایی خاطره‌انگیز «سازدهنی» که از محصولات امور سینمایی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۵۲ است، با گذشت نزدیک به نیم قرن از تولید آن، روز 16 مهر 1398 در موزه سینما اکران می‌شود.
«ساز دهنی» در زمره فیلم‌های موفق سینمای کودک است که پیش‌تر مدال طلای شهر جیفونی در سال
ماده ۲قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران: ماده۲ـ دستگاههای مشمول این قانون عبارتند از:الف ـ کلیه وزارتخانه‌ها، سازمانها و دستگاههای اجرائی، مؤسسات و شرکتهای دولتی و ملی شده تحت پوشش و یا مدیریت دولتی اعم از اینکه دارای قوانین و مقررات خاص باشند و یا نباشند، قوه قضائیه اعم از کادر قضائی و اداری و سازمانها و مؤسسات وابسته و تابعه آنها، کانون وکلای دادگستری، کانون‌های کارشناسان رسمی دادگستری، قوه مقننه، نهاد ریاست جمهوری، سازمان صدا و
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
در این خصوص جلسه ای دردفتر آموزشگاه تشکیل گردید .وستاد وکارگروه دهه فجر با همکاران دردفتر آموزشگاه تعیین شد.
دراین جلسه به هرچه باشکوهتر برپاشدن جشن های دهه فجر تاکید گردید. ودراین جلسه برنامه های هرکلاس به معلم مربوطه واگذار گردید.
بمناسبت دهه فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه (س)جشنواره حلوا وشله زرد بین دانش آموزان برگزار گردید
با کانون فکری شهرکیان هم جلسه ای تشکیل گردید که یک روز درکانون جشن با همکاری مسئولین کانون برگزار میگردد
دراین جلسه به
 نخستین پناهگاهی که آفریدگار جهان ، پیش از آفرینش جهانیان ، برای انسانها ، به عنوان کانون هدایت و منبع کرامت قرار داده کعبه مکرمه در مکه معظمه است ، چنانکه منطق وحی به صراحت بر آن دلالت دارد :
ان اَوَّلَ بَیْتٍ وُضِعَ لِلنّاسِ ، لَلَّذی بِبَکَّهَ مُبارَکاً وَ هُدًی لِلْعالَمینَ
نخستین خانه ای که برای انسانها وضع شده ، همانا خانه ایست در مکّه ، که مبارک و هدایت است برای جهانیان 
ارکان کعبه به دست آدم صفیّ الله , نوح نبیّ الله و ابراهیم خلیل ا
ادمیزاد چه حافظه لجنی دارد!!! یک عمر بعد از تمام شدن قصه مان، اهنگ زلف نامجو را گوش دادم. و درست الان یادم افتاد که تکه اولش را همیشه برایم میخوانده! پس من از ان همه شور و حال چه چیزی یادم مانده؟! انسان عجب موجود کرگدنی است. یاد گرفتی زندگی کنی ساجی من نه؟! با اسانس فراموشی!
دوم هم اینکه یک خروار گروه و کانال خفن توی تلفن همراهم دارم. دو تا پاکسازی طبیعت. یک دانه ی بسیار فعال حامی کودکان و خیریه ها. کانون ادبی و کانون خیریه دانشگاه. 
جز مورد اخر که و
زمان و مکان :
مراغه
((کونگ فو))
روزهای زوج قبل از ظهر 
ساعت ۱۱-۹:۳۰  - باشگاه طلوع فجر واقع در قم جنوبی
روزهای فرد قبل از ظهر 
ساعت ۱۱:۳۰-۱۰  - کانون شهید متذکر بالاتر از میدان دانش آموز
((تکواندو))
روزهای فرد صبح
ساعت ۱۰-۸:۳۰  -  کانون شهید متذکر
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا، مجتمع منچسترسیتی را به فکر پوشاندن پیراهنی که داخل ابتدای ورزش برابر رئال مادرید از آن استفاده کرد و لوگوی سرپرست مالی این تیم درون آن بزرگ تر از اندازه معمول بود، جریمه کرد. پیاده شدن اساس قوانین یوفا، لوگوی حامی مالی مجلس ها در پایین لوگوی کانون باید کوچک تر از ۲۰ سانتی متر باشد، ولی لوگوی روی پیراهن سیتی بزرگ تر از این اندازه بود که باعث جریمه ۳ هزار یورویی این کانون شد.
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
 
 
در مسابقات جام دهه فجر که توسط کانون فرهنگی ولایت و پایگاه بسیج برادران بیهود در دبیرستان جهاد به مدت 3 روز و با شرکت تیمهای دانش اموزان شهید غلامرضا عربپور، محمد آزاد ، غلامحسین همدم و احمد رحیمی برگزار گردید تیم شهید غلامرضا عربپور به مقام اول دست یافت و از طرف کانون فرهنگی ولایت جوایزی تقدیم نفرات تیم گردید.بیهود برگزار گردید 
 
 
پایگاه خبری اجتماعی کانون فرهنگی ولایت
بیهود قاینات
خراسان جنوبی
مشاوره‌ی ازدواج در مرکز کانونو مشاوران به شما کمک می‌کند تا بتوانید جنبه‌های مختلفی رابطه را مد نظر قرار داده و تصمیمی عقلانی و منطقی بگیرید. هر فردی ممکن است در طی فرایند ازدواج منطق را کنار گذاشته  و بر اساس هیجان و عاطفه تصمیم بگیرد تا جایی که واضح ترین مشکلات هم از دید چشمانش پنهان بمانند. مشاوران ازدواج در مرکز کانون مشاوران با تجربه چندین و چند ساله در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب و بهترین شروع را برای خود رقم
پنچ شنبه باز رسید و ما سر صبح بیدار باش زدیم تا به کلاسهای صدرا و امورات زندگی برسیم.
رفتیم کانون رضوان و صدرا کلاس شطرنج رفت و من هم باب مذاکره درباره عکسهای دیجتال کلاژ مفهومی را با مربی نقاشی صدرا آغاز کردم.
تصویر سازی  مفهومی از یک بیت شعر و دخالت دندان واقعا سخت است و وقت گیر و تفکر بسیار می طلبد...الحمدلله اولین تصویر با رضایت همسر مواجه شد و قرار شد برای ۱۵ بیت بعدی هم تصویر سازی شود و کلا کار صفحه آرایی کتاب هم به ایشان واگذار شد.
در باز
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
تلاش میکنم ...به امید اون روزی که ازآزمون میام  خونه رو تخت دراز میکشم و از ته دلم میگم بلاخره  تموم شد!خستگی آزمون رو میذارم زمین!!!
 به امید اون روزی که روز اعلام نتایج میاد و من از خوشحالی 400 متر از زمین کنده میشم و تو همون خنده هام گریه میکنم.
به امید اون شبی که از استرس اولین روز دادگاه خوابم نمیبره و به امید اون صبحی که وقتی تو آینه نگاه میکنم با یه وکیل روبه رو باشم .
به امید اون روزی که رو به روی سر در کانون   وایمیستم و با ذوق میخندم!!!
همون ک
محوری ترین برنامه کانون، آموزش دروس حوزه علمیه به عنوان دروس پایه ای یاد گیری معارف اسلامی  و به صورت عمیق است که بحمد الله با تأسیس واحد مکتب الصادق علیه السلام، این هدف دنبال می شود.
هم اکنون این واحد فعال است و قریب به 20 تن از طلاب( آزاد خوان) به صورت مداوم روزهای یک شنبه و سه شنبه به تحصیل می پردازند.
برای ارنباط با مکتب الصادق علیه السلام بر روی عکس کلیک کنید.
صدور بارنامه تحت وب در سال 98
قائم مقام کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کشور داوود فهندژ سعدی در راستای چشم اندازهای کانون در سال 98 اظهار کرد:
کانون در سال 98 برنامه دارد که نظام سیستم صدور بارنامه را به‌صورت شبکه تحت وب در آورد و برای ارتقاء این موضوع هماهنگی تمامی کانون‌ها و انجمن‌های سراسر کشور مورد انتظار است و بخش‌های بازارگاهی که در شبکه حمل‌ونقل ایجاد شده باید مورد ارزیابی قرار گیرند، امید می‌رود بتوان نظام هوشمند بارنام
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
سلام خدمت تمامی دوستان و همولایتی های عزیز :
همانطور که میدانید از زمان تاسیس کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد ، اقدام به راه اندازی وبسایت به نام کانون نمودیم تا تمامی فعالیتهای فرهنگی روستا برای تمامی ملت ایران منعکس گردد.
حال پس از سالها فعالیت ، تغییراتی در نام و ظاهر سایت انجام دادم و بخاطر اینکه قصد ندارم این سایت با ارزش ، از رونق بیفتد ، هزینه شارژ سالانه آن را پرداخت مینمایم.
لذا از تمامی دوستان و جوانان دلسوز ممرآبادی تقاضامندم چنان
رابطه جنسی یکی از مهم ترین نیاز های انسان می‌باشد که به طور مستقیم بر زندگی زناشویی تاثیر می‌گذارد. مشکلات کوچک و بزرگ جنسی در زندگی مشترک تاثیرات زیادی می‌گذارد و اگر به آن ها توجه نشود، امکان دارد که زندگی مشترک را با بحران مواجه کند. حتی ممکن است که برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و بی تجربگی جنسی با مشکل روبه رو ‌شوند. همه این مشکلات با استفاده از مشاوره جنسی قابل حل هستند. روانشناسان مرکز کانون مشاوران در خدمت شما هستند تا شما را برای دا
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
وزارت دفاع؛ متولی امور رزمندگان (3)برابر بند چ ماده88 قانون برنامه ششم توسعه، قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی و مرکز وکلا و کارشناسان قوه‌قضاییه مکلفند در سهمیه 30درصدی ایثارگران برای صدور دفاتر خدمات قضایی و الکترونیک، سردفتری، صدور پروانه وکالت و مجوز کارشناسان رسمی دادگستری، رزمندگان را با داشتن حداقل 6ماه حضور در جبهه و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 12ماه سابقه حضور داوطلبانه در جب
طرح قرآنی بشارت ( حفظ جزء سی ام قران مجید ) در آموزشگاه جهاد بیهود برگزار گردید. در این طرح که از حدود 4 ماه پیش با شرکت دانش آموزان دبیرستان جهاد و فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت شروع شده بود ، 25 درصد کل دانش آموزان آموزشگاه موفق به حفظ جزء 30 قرآن شدند.آیین تجلیل از منتخبین طرح، امروز شنبه 28 اردیبهشت با حضور آقایان خبازی و حسین خو کارشناسان فرهنگی هنری و قرآنی آموزش و پرورش قاینات، بنایی رییس دارالقران  آموزش و پرورش قاین ،رضوانی مسئول کانون
سلام من درتاریخ ۷/۸/۹۸درباغ وکیل دادگستری پاییه ۱کارکردم بعد۲روزازکل کارایشان مانده که به علت سرما کارتعطیل شود بعدازچندروزی هرچقدر گفتم بیا درباغت روبازکن کارته تکمیل وتحویل دهم نیامدوکل کارکردمن هم به مبلغ۸ملیون تومنه وازاین پول ۱ملیون و۵۰۰۰۰۰داده ودیگرپول نمیدهد وپول کارگرهاراازجیب خودم پرداخت کردم وایشان دیگرپولم رانمیدهد ومیگویدمن وکیل هستم راهش رابلدم برو شکایت کن عاجزانه ازشماتقاضامندم کمکم کنید.
باسلام عرض ادب سال نوشمامب
مسابقه ی کتاب
با سومین مسا بقه ی کانون علمی فرهنگی شهید احمدی روشن در خدمت شما هستیم. اسم کتاب آن سوی شب هست که می توانید آن را در کانال کانون جستوجو کنید . و سپس جواب های آن را جواب دهید.
نفر اول:۵۰۰۰۰ تومان
نفر دوم:۴۰۰۰۰ تومان
نفر سوم :۳۰۰۰۰ تومان
موضوع پایان نامه معماری: کانون معماران ایران
چکیده:
در پروژه حاضر، طراحی کانون معماران ایران با هدف پاسخگویی به نیازهای معماران و دانشجویان رشته معماری و علاقمندان این رشته در راستای دستیابی به مجموعه‌ای برای گردهمایی و تبادل اطلاعات و اخبار و ارائه آثار معماران صورت گرفته است. در این راستا با توجه به بستر مجموعه پارک هنرمندان (همجواری با خانه هنرمندان ایران) و همچنین تبدیل ساختمان مجموعه به یک الحان شهری از ابتدا به عنوان اساس طرح مطرح
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
 کلاس مجازی بچه های کانونتوی این روزا که #ویروس_کرونا باعث شده کلاس حضوری نداشته باشیم، #جلسه_گروهی و کلاس new folder (کلاس #درباره_اقتصاد) رو به صورت مجازی ترتیب دادیم تا از برنامه‌هامون عقب نیافتیم... زمان: جمعه ها ساعت ۱۶ الی ۱۷ مکان: اتاق مجازی کانون علمی فرهنگی شهید احمدی روشن به آدرسhttps://www.skyroom.online/ch/miranbeigi/ahmadiroshan-edu 
کانون تبلیغاتی آرایش متشکل از گروهی متخصص در زمینه زیبایی، فناوری اطلاعات و تبلیغات اینترنتی، بر اساس یک الگوریتم هدفمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا رسالت خود را در ایجاد بستر مناسب برای معرفی بهترین سالنهای زیبایی کشور از طریق ثبت یک وب پیج تخصصی در جامع ترین سامانه اطلاعاتی زیبایی را برای مدیران سالنها و آموزشگاههای زیبایی فراهم نماید. هدف نهایی کانون تبلیغاتی آرایش، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران سالنهای زیبایی و مشتریان عزیزشان
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
جمع سه نفره‌ی من و الی و امین که کف کانون ولو شدیم و می‌خندیم و چیپس و ماست موسیر میخوریم و حرفای جدی درمورد روابط و شخصیت من می‌زنیم. اینجا مکان امن منه‌. سه تایی دور هم بشینیم و شعر بگیم و از بودن در کنار هم لذت ببریم :) صنعتی جز لعنتی بودنش این چیزای قشنگم واسه من داره.
مسابقه ی کتاب
با سومین مسا بقه ی کانون علمی فرهنگی شهید احمدی روشن در خدمت شما هستیم. اسم کتاب آن سوی شب هست که می توانید آن را در کانال کانون جستوجو کنید . و سپس جواب های آن را جواب دهید.
نفر اول:۵۰۰۰۰ تومان
نفر دوم:۴۰۰۰۰ تومان
نفر سوم :۳۰۰۰۰ تومان
 
حدود ده سال پیش وقتی خواهرم دوازده سالش بود و کانون میرفت روزهای زوج کنار کتابهایی که برای خودش می آورد حتما یکیش مال من بود یه رمان نوجوان که خوراکم بود نوجوون نبودم اما شدیدن عاشقش بودم :)) الانم نوجوون نیستم اصلا اما هنوزم برام جذابه و همین باعث شده بازم به یکی بسپارم بره کانون و برام کتاب بیاره :)
یه توصیه از من : به سنتون نگاه نکنید فقط کتاب نوجوان بخونید :))
این کتاب رو برای سومین بار دارم میخونم و هر بار بیشتر دوسش دارم ...
 
از همون صفحه ه
برگزاری پنجشنبه های فرهنگیمعرفی کتاب وخلاصه گویی آموزش نقاشی قرائت قرآن ومداحی تشریح وتوضیح درمورد شهادت حضرت زهرا س وسردار شهید سلیمانی بچه های حلقه های صالحین پایگاه شهیده بنت الهدی مسجد حضرت ولیعصرعج گالشپل کانون آل طهکانون خادمیاری گالشپل
کانون
 فرهنگی هنری نورالثقلین مسجدجامع ، فرهنگی
اجتماعی پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) روستا ، دهیاری و شورای
اسلامی روستا  با اجرای برنامه‌های متنوع
فرهنگی  با عنوان «عید بندگی» در نماز عید
سعید فطر در مسجد جامع روستا  میزبان
نمازگزاران است.
به گزارش خبرگزاری شبستان
و به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع ، همزمان با
فرا رسیدن عید سعید فطر، فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام علی و کانون نورالثقلین
مسجد
او در عمارت تاریخی دارایی در جمع نمایندگان سایر ارگان های حاضر در این کمیته عنوان کرد: در این راستا دو مکان مناسب برای ایجاد خانه طبیعت گردی در استان در شهر زنجان در نظر گرفته شده است که پس از بررسی های لازم در مناسب ترین فضا خانه طبیعت گردی آغاز بکار می کند.
به گفته شرفی در این مجموعه تورهای آموزشی و کلاس های آموزشی توسط کارشناسان ادارت محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا طبیعت گردان با  آگاهی لازم پا در طبیعت گذارند.
در
 
به نام خداوند دریای نور ...
اینجا وب رسمی کانون مهدویت دانشگاه دامغان ، برای ارایه گزارش فعالیت ها و در اختیار قراردادن ایده ها و پیشنهادات و ...می باشد.
رسالت این کانون در وهله اول، برداشتن قدمی هرچند کوچک در عرصه فرهنگی این دانشگاه ست، امیدواریم به مدد نگاهی از حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سختی های این راه به جانمان شیرین گردد و خسته از راهی که به لطف ایشان در آن قرار گرفته ایم ،نگردیم.   
ان شاءالله
 
خوشحال خواهیم شد اگر پیشنهاد
کانون تبلیغاتی آرایش متشکل از گروهی متخصص در زمینه زیبایی، فناوری اطلاعات و تبلیغات اینترنتی، بر اساس یک الگوریتم هدفمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا رسالت خود را در ایجاد بستر مناسب برای معرفی بهترین سالنهای زیبایی کشور از طریق ثبت یک وب پیج تخصصی در جامع ترین سامانه اطلاعاتی زیبایی را برای مدیران سالنها و آموزشگاههای زیبایی فراهم نماید. هدف نهایی کانون تبلیغاتی آرایش، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران سالنهای زیبایی و مشتریان عزیزشان
( من کنت مولا فهذا علی مولا )حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگانبا عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیانتبریک و تهنیت عرض می نمایم. مسجد و پایگاه امام حسین ع سده لنجان و کانون رهروان حضرت زینب س www.tkanoon.blog.ir
 
همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج ، نوجوانان کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود قاینات ضمن برپایی جشنی ، هفته بسیج را گرامی داشتند.این مراسم روز سه شنبه 5 آذر 98پس از اقامه نماز جماعت ظهر در آموزشگاه جهاد و با حضور مدیرو اعضای کانون فرهنگی بیهود، فرمانده پایگاه مقاومت شهدا و فرهنگیان این آموزشگاه برگزار گردید.سخنرانی جناب آقای بادامی کارشناس علوم اجتماعی و تاریخ ( فرهنگی فرزند شهید ) در خصوص بسیج ، دستاوردها و لزوم فعالیت آن و همچنین پذیرایی ا
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
(تحلیل گفتمان فیلم‌های سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهۀ پنجاه شمسی)
حسام حسین‌زاده
 
چکیده:
هرچند توافقی بر سر خاستگاه سینمای کودک ایران وجود ندارد و عده‌ای نخستین نقش‌آفرینی کودک به‌عنوان نقش محوری در فیلم سینمایی بیم و امید (1339) ساختۀ گرجی عبادیا و عده‌ای دیگر، فیلم‌های کوتاه ساخته‌شده دربارۀ یا برای کودکان در دهۀ چهل را آغازگاه آن می‌دانند اما شکی نیست که نخستین تلاش متمرکز و سازمان‌یافته در عرصۀ تولید «فیلم سین
در آستانه بازنشستگی حجت الاسلام شکریان رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران، رایزنی ها برای تعیین جانشین وی شدت گرفته است. طمع کانون های قدرت و قبیله هزار فامیل نیز تحریک شده و با ایجاد فشار و مطالبات تصنعی به دنبال تصاحب این کرسی و به کارگیری امکانات سازمان مذکور در راستای منافع طیفی خاص هستند.
امیدوارم حجت الاسلام قمی برخلاف حجت الاسلام علی اکبری که در ابتدا کارش را با رویکردی انقلابی آغاز کرد و مدتی بعد به روزمرگی دچار شد و در تار
خوشا آنان که با حق آشنایندمطیع محض فرمان خدایندچو ابراهیم اسماعیل خود رافدای امر الله می نمایندعید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک باد..............مسجد و پایگاه امام حسین (ع)کانون رهروان حضرت زینب(س)وبلاگ ما: www.tkanoon.blog.ir
سلام  :)
پاورقی وبلاگ رو با عکس یه سری کتابای خیلی قدیمی از کانون‌ پرورش فکری توی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی ، به روز کردم :) بهتون  پیشنهاد میکنم حتما ببینید. قیمت کتابای اون موقع ، نقاشی‌های کتاب‌ها، انتشارات‌های قدیمی، فونت کتاب‌ها، همه و همه خیلی بامزه و خاص اون موقع هستن :)
 وقتی شیش یا هفت ساله بودم، یه روز بابام با کلی کتاب قدیمی اومد خونه و یهو کتابخونه‌ی فسقلیم رو با کتابایی پر کرد که سن بعضی‌هاشون از خودش بیشتر بود. یکی از کتابخونه‌
وکیل پایه یک







وکیل پایه یک دادگستری
با توجه به مرجعی که به وکلا اجازه وکالت می دهد وکلای دادگستری به دو
نوع کلی تقسیم میشوند. وکلایی که توسط کانون وکلای دادگستری منتخب و تایید
می شوند و وکلایی که توسط مرکز مشاوران حقوقی و کارشناسان دادگستری کشور
انتخاب می شوند. وکلای کانون وکلا به کارآموزان وکالت و وکلای پایه یک
دادگستری تقسیم می گردند که هردو می توانند امر وکالت را انجام دهند البته
کارآموزان محدویت هایی را دارند. مشا
درمان زود انزالی چگونه صورت می گیرد؟ زود انزالی یک اختلال شایع جنسی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی و زندگی زناشویی می‌شود. زود انزالی یعنی طرفین رابطه قبل از شروع رابطه جنسی و یا پس از مدت کوتاهی از شروع رابطه جنسی ارضا شوند. این ارضا شدن بسیار سریع و غیر عادی است به طوری که باعث عصبانیت و ناراحتی هر دو طرف می‌شود و مانع از لذت بردن از رابطه جنسی می‌شود. زودانزالی بیش تر در مردان اتفاق می‌افتد و دلایل متعددی همچون مشکلات جسمی، مشکلات
 


 
چرا کانون آگهی و تبلیغات پارسه
گروه پارسه متشکل از کانون آگهی و تبلیغات پارسه، شرکت بارمان پارسه امرتات می باشد.
گروه پارسه با بیش از  ۱۰ سال فعالیت مستمر و مفید در زمینه های مشاوره، اجرای کمپین های تبلیغاتی، تحقیق بازار و شناسایی بازار های هدف، توسعه صنعت نرم افزاری برای مشتریان خود و با بهرمندی از سرویس های فناوری اطلاعات در زمینه فروش و ارائه خدمات به آنان تشکیل گردید .
ایجاد مجموعه ای ساختارمند و قوی متشکل از فعالان و متخصصان ترا
سلام
!!
پاسخ نظرهامو از دست دادم ! نمیدونم یهو چی شد که رفتن همشون
 
چقد اینجا متروک شده  !! فکر میکردم اول مهر فقط خودم درس دارم ! ولی مثه اینکه همه درگیرن   :)
امیدوارم شاد باشین  و درگیری هاتوون پر خوشی باشه
راستی من فردا باید برم کانون !!  همه رو آماده کردم که ترازم اونقدرام خوب نمیشه !!  :)
برام دعا کنید . خیلی بهش نیاز دارم.
 
حجت‌الاسلام  نوری  از فرهنگ‌سازی احیاء شب نیمه شعبان در مساجدروستای قوژد خبر داد و
گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این روستا به
مناسبت شب نیمه شعبان، احیاء این شب در مسجذ جامع روستا بود .
ادامه مطلب
روزگاری بر مردم خواهد آمد که از قرآن جز نشانی، و از اسلام جز نامی، باقی نخواهد ماند.مسجدهای آنان در آن روزگار آبادان، اما از هدایت ویران است. مسجدنشینان و سازندگان بناهای شکوهمند مساجد بدترین مردم زمین می باشند که کانون هر فتنه و جایگاه هر گونه خطاکاری اند، هرکس از فتنه برکنار است او را به فتنه بازگردانند و هرکس که از فتنه عقب مانده او را به فتنه ها کشانند...
(نهج البلاغه/ حکمت 369 )
شاید برای مردم آن روزگار این جملات عجیب باشد اما امروز دیگر به
مدت زیادیه دارم به این فکر میکنم یک کانون تبلیغاتی توی مشهد راه بندازم و شروع کنم به کار. در حال حاضر منتظرم دانشگاه تموم بشه. بعدش اگر تهران قبول بشم میرم که هم یه کم بیشتر کار یاد بگیرم و هم ارشد رو بگیرم و هم یک سرمایه ای جور کنم که بتونم بعد تو مشهد کار رو شروع کنم. اگر هم تهران قبول نشدم غیرانتفاعی مشهد میخونم و باز در کنارش کارم رو راه میندازم.
میدونید بعضی وقتا از فکر کردن درباره ش میترسم؟ نمیدونم دلیلش چیه. این کاریه که باید انجامش بدم ول
پنج شنبه ها را دوست دارم اما چهارشنبه ها را بیشتر
چهارشنبه صدرا از ساعت ۴ می رود کانون روبروی خانه مان تا ساعت ۹.در کانون فرهنگی که وابسته به مسجد هست علاوه بر شنا و فوتسال داخل موکت بچه ها بازی های گروهی مثل مافیا و ...انجام می دن و برخی بازی های انفرادی فکری مثل اریگامی...در اخر اگر مناسبتی باشد جشن یا کمی عزاداری و دست آخر نماز و خانه.هیچ یک از کارها اجباری نیست و پسرها بنا به خواسته خود انجامش می دهند.
خدا این سید و دوستانش رو خیر بدهد مرد بسی
هر چه قدر می‌خواهی به این زندگی سفت بچسبی خیلی زود لو می‌رود که اهلش نیستی، حیف تمام چسب‌های دوقلویی که حرام می‌شوند. آن‌ها آب دماغشان را نمی‌توانند بالا بکشند بعد می‌خواهند تو را از چنگ درد بیرون بکشند. خدا به بندگانش گفت در یک چشم بر‌هم زدن همه چیز را درست می‌کنم و چشمانش را بست، از آن تاریخ به بعد ما منتظر باز شدن دوباره‌ی چشمان خدا، منتظر پایان آن چشم بر هم زدنیم. قدرت ثروت می‌آورد یا ثروت قدرت؟ فرقی ندارد هر چه می‌آورد و از هر کجا م
مدیر محترم کانون به پیوست فایل ثبت برنامه های اوقات فراغت کانون در سامانه بچه های مسجد جهت آگاهی و اطلاع اعلام می گردد./.
اهم  سرفصل های اوقات فراغت 98 قرآن و عترت، آموزش و توانمندی، هنری ،
شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی » است که با هدف شناسایی
ظرفیت های کانون ها و ارتقا سطح توانمندی آن ها، ایجاد هم‌افزایی و فراهم کردن زمینه
جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد اجرا می شود .
 
کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت ثبت ب
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۸/ 2019 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei



* تصویرگر: مهدیه قاسمی :: illustrator: Mahdieh Ghasemi * چلچراغ | دومین المپیاد علمی ورزشی ویژه دانش آموزان پایه های پنجم تا هشتم | کانون فرهنگی هنری اشراق | کازرون* با یادی از امام جمعه شهید کازرون؛ حجت الاسلام شیخ محمد خرسند
* کانون فرهنگی هنری اشراق

* گزارش تصویری مراسم افتتاحیه دومین المپیاد علمی ورزشی چلچراغ
همانطور که می دانید انسان تشنه محبّت و سرشار از احساس و عواطف است و هیچ‌ چیز جز مهر و محبّت نمی‌تواند جای خالی پدر و مادر را پر کند. خانواده واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی است و به تجربه ثابت شده که کودک در محیط و فضای خانوادگی سالم، بهتر رشد کرده و تکامل و تعالی می‌یابد. بدیهی است فرزندانی که در محیطی خالی از عشق و با دلبستگی خانوادگی کمتر تربیت و بزرگ می‌شوند در معرض بحران‌های عاطفی و روحی بسیاری قرار خواهند داشت.مراکز دولتی
« متن سرود سردار سلیمانی» 
میراث تو احساس امنیت
میراث تو ایثار و بیداریرفتی ولی تا آخر تاریخبر قله ی عزت پدیداری
دیدی افق های رهایی راوا کرده ای راهی سوی فرداای ذوالفقار حیدر دورانای جان فدای حضرت زهرا
تک خوان :لبخند تو فانی نخواهد شدمستضعفین را بوده ای یاورهم بوده ای در وقت خود عمارهم بوده ای چون مالک اشتر
(با خشم و عزم طوفانیمی بندیم با تو پیمانیحاج قاسم سلیمانی) 2 بار
با هرنگاه و فکر و فرهنگیدر سنگر تو عاشقان بسیاردل ها همه همواره در راهتخ
رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران با تاکید بر این‌که جاسازی قرص از نظر فنی نمی‌تواند در خط تولید اتفاق افتاده باشد، از پلمب شدن چند انبار نگهدارنده کیک‌های آلوده به قرص خبر داد و گفت که اگر از این انبارها کیکی توزیع شده باشد از بازار جمع‌آوری شده است.
ادامه مطلب
کانون تبلیغاتی آرایش متشکل از گروهی متخصص در زمینه زیبایی، فناوری اطلاعات و تبلیغات اینترنتی، بر اساس یک الگوریتم هدفمند و حرفه ای، تلاش نموده است تا رسالت خود را در ایجاد بستر مناسب برای معرفی بهترین سالنهای زیبایی کشور از طریق ثبت یک وب پیج تخصصی در جامع ترین سامانه اطلاعاتی زیبایی را برای مدیران سالنها و آموزشگاههای زیبایی فراهم نماید. هدف نهایی کانون تبلیغاتی آرایش، ایجاد یک پل ارتباطی بین مدیران سالنهای زیبایی و مشتریان عزیزشان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه گردشگری الوند