نتایج جستجو برای عبارت :

بسیج عمومی برای احقاق حق ایران

زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
معرفی کتاب به مناسبت ولادت امام زین العابدین علیه السلام
کتاب: راز احقاق حق
نویسنده: زهرا سادات اخوت
کتاب­ رسالـة­الحقوق امام ­سجاد(ع)، مجموعه ­ای از حقوق ­و وظایف­ انسان در زندگی­ ایده ­آل است که توسط شیخ­ صدوق رحمـة­الله علیه ترجمه و در دسترس ما قرار گرفته تا بتواند زینت ­بخش اخلاق و منش­ ما باشد.
کتاب: حبیب خدا
نویسنده: محمد وانقی
کتاب حبیب خدا نوشته‌ی محمد وانقی، درباره کسب روزی حلال است و با بیان احادیث و آیات قرآن مسائل شرعی مربوط به ک
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
 
 
این که من دنبال احقاق حق ام هستم یا دنبال چرائی یک جریان ساده هستم باعث سو تفاهماتی شده که هر وقت حوصله ام از دست یارم سر میره یا فیلم یاد هندستون می کنه شروع به  کاری می کنم .
نه 
من وقتی بغل دستم را نگاه میکنم مردی رو میبینم که به من دل و جرات احقاق حق و دونستن چرا رو میده . پس تا ابد می پرسم و دنبال حقم خواهم بود
 
 
 
 
حیف که وقت برای نوشتن ندارم. وگرنه دودمان این مسئولینی که تا دانشجوی غریب گیر می آورند، تمام عقده های زندگی شان را رویش خالی می‌کنند، به باد فنا میدادم.
فعلا گوشتمان لای ساطور شماست. تا میتوانید، بکَنید که دیگر این فرصت گیرتان نمی آید. ما صاحبی داریم که به وقتش احقاق حق می‌کند. پس بچرخ تا بچرخیم. 
حیف که عجالتا وقت برای نوشتن ندارم. وگرنه دودمان این مسئولینی که تا دانشجوی غریب گیر می آورند، تمام عقده های زندگی شان را رویش خالی می‌کنند، به باد فنا میدادم.
فعلا گوشتمان لای ساطور شماست. تا میتوانید، بکَنید که دیگر این فرصت گیرتان نمی آید. ما صاحبی داریم که به وقتش احقاق حق می‌کند. پس بچرخ تا بچرخیم. 
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
چقدررر موضوع دور سرم رژه می ره برای پایان نامه شدن. و چقدرررر موانع دارم برای انتخاب موضوع!
حوزه ی زن و خانواده مثل شمشیر دولبه شده.
روی هر مساله ای دست گذاشتن برای سوق دادن زن و خانواده به الگویی مورد تأیید اونا!
منتهی باید هم آب به آسیاب اونا نریزیم، هم حق رو احقاق کنیم، یه قدم عرف و ادبیات رایج رو به آنچه حق است نزدیک تر کنیم!
و چقدرررر خلأ هست در علوم انسانی...
مشاوره حقوقی در هر کشوری، بنا بر رسالت خویش در احقاق حق و عدالت، و نیز با شناخت کاملی که از ابعاد سیاسی و قانونی دارد، موظف به نظارت بر اجرای صحیح و کامل حقوق اساسی تعریف شده در کشور ها است.قانون اساسی، در واقع تعیین کننده حریم حقوقی و منزلت شهروندان یک جامعه است. 
ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
کریم خان زند هر روز برای دادخواهی ستمدیدگان و احقاق حقوق مردم در ارگ شاهی می نشست و به امور مردم رسیدگی میکرد.یک روز مردک حقه بازی پیش آمد و همین که چشمش به کریم خان افتاد، شروع به های و های گریستن کرد.کریم خان ابتدا دلجویی از وی به عمل آورد و آنگاه خواسته اش را جویا شد. آن مرد گفت:من نابینا متولد شدم و سالها با وضع اسف باری زندگی کردم تا اینکه روزی خود را به زیارت آرامگاه پدر شما رساندم و برای شفای خود، متوسل ابوی مرحوم شدم. در آن مزار متبرک آنق
وکیل ثبتی  وکیلی است که در دعاوی ثبتی فعالیت می­نماید و به صورت کامل به قوانین و مقررات ثبتی آشنایی کامل دارد و با استفاده از علم و تجربه خویش می­تواند قدم­های محکم جهت احقاق حقوق و منافع موکل بر دارد. وکیل ثبتی مستلزم دانش، تجربه و تخصص است علی­ الخصوص در پرونده­ ها و موضوعات ثبتی که گاهی پیچیدگی­ هایی وجود دارد که وکیل ثبتی با تجربه می­تواند به موکل کمک کند.
 
ادامه 
 
 
ادامه مطلب
 
علاج العقم فی ایران
یشیر علاج الخصوبة إلى الدواء المتبع من أجل مساعدة أولئك الذین یعانون من مشاكل الحمل ً. لذلك، یتم أخذ المساعدة الطبیة الاصطناعیة لمساعدتهم فی هذه العملیة. منذ أن تم استخدام علاج الخصوبة لعلاج حالات العقم عند المرضى، یشار إلیه أیضًا باسم "علاج العقم" (علاج الخصوبة). هذا النوع من المساعدة الطبیة الاصطناعیة  تساعد علی الإنجاب. و هذه العملیه فی تزاید یوما"بعد یوم.
site : www.dryouna.com
 
علاج العقم
العقم هو مرض یصیب جهاز التكاثر لدى
علاج العقم فی ایران
یشیر علاج الخصوبة إلى الدواء
المتبع من أجل مساعدة أولئك الذین یعانون من مشاكل الحمل ً. لذلك، یتم أخذ
المساعدة الطبیة الاصطناعیة لمساعدتهم فی هذه العملیة. منذ أن تم استخدام
علاج الخصوبة لعلاج حالات العقم عند المرضى، یشار إلیه أیضًا باسم "علاج
العقم" (علاج الخصوبة). هذا النوع من المساعدة الطبیة الاصطناعیة  تساعد
علی الإنجاب. و هذه العملیه فی تزاید یوما"بعد یوم.
site : www.dryouna.com

علاج العقم
العقم هو مرض یصیب جهاز التكاثر ل
#پذیرفتن_عذرخواهی...
 
امام حسین(ع)  : اگر کسی در گوش راستم به من ناسزا بگوید و در گوش چپم از من پوزش بخواهد ؛ عذرش را خواهم پذیرفت. رسول‌الله فرمودند آنکسی که پوزش دیگران را نپذیرد ، وارد بهشت نخواهد شد.
 
احقاق الحق ، ج ۱۱، ص۴۳۱
 
*#کانال_عارفانه *
[@Arefaneh](ble.im/join/MTZjNGIxNj)
 
 سلام دوستان:
ماڪسی را میخواهیم...ڪه در مجلس فریادهایمان را   او فریاد باشدخواسته هایمان را به شور بگذارد....رای اش را در مجلس با در نظر گرفتن خواسته مردمان شهرش باشد و منافع شخصی اش را بر مردمش ترجیح ندهد... ما نماینده ای میخواهیم برای احقاق حقوق شهروندانمان ...میخواهیم فردا به اعتماد تو پای صندوق برویم ،چون تو را فهمیدیم و تو نیز مارا...میدانیم ڪه میتوانی فریادهایمان را صدا باشی پس با تو می مانیم
حامیان حاج مسعود جابریکاندیدای حوزه انتخابیه
 
 
حضور اینجانب محمد حسین زاده در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس باورهای دینی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و خط مشی ولایی مبنی بر احقاق حقوق حقه و اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت و قدرت و نیروی انسانی در سطح شهرستان های رودسر و املش و همچنین در تراز آرمان های انقلاب اسلامی در سطوح مختلف استانی و کشوری بعمل آید ان شاءالله.
 ✅لینک گروه حامیان محمد حسین زاده 
http://T.me/mohammadhosseinzade
https://instagram.com/mohammadhosseinzadeh98
... ولی در عوض امنیت داریم . !!
همه ما جمله فوق رو بارها از زبان خیلیها شنیدیم، این جمله خیلیها رو کلافه میکنه ، خیلیها رو قانع ، خیلیها رو عصبانی و خیلیها رو هم میخندونه ! و اینکه من و شما جز کدوم دسته هستیم به خودمون ربط داره ، اما امروز داشتم با خودم فکر میکردم که برای واژه امنیت ، هرکسی ممکنه تعریف بخصوصی داشته باشه ، و بنظرم شاید چکیده بیشترین تعاریف ممکن برای امنیت میتونه این باشه که ، امنیت یعنی اینکه هر شهروندی خیالش از بابت رسیدن به حق و ح
2634 - «مصی علینژاد» پیمانکار سازمان سیا برای ترویج فرهنگ غربی بخصوص در بین زنان ایرانی که این روزها فعالیت خود را بر تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران متمرکز کرده، با دعوت مقامات آمریکایی با هدف پرونده‌سازی جدید ضد کشورمان، عازم اجلاس جهانی «داووس» شده است.علینژاد که در ابتدای فعالیت‌های خود گفته بود فردی سیاسی نیست و تنها به دنبال «احقاق حقوق زنان ایرانی است(!)»، اکنون علنا به آلت‌دست مقامات آمریکایی علیه کشورمان تبدیل شده و خواس
" زندگی این است که بمیرید ولی فائق باشید و مردن این است که زنده باشید ولی تو سری خور! " (نهج البلاغه)
اساسا روح که بزرگ شد تن به زحمت می افتد ، وقتی روح بزرگ شد جسم و تن چاره ای ندارد جز آنکه دنبال روح بیاید به زحمت بیفتد و ناراحت شود اما روح کوچک به دنبل خواهش های تن می رود و هر چه را که تن فرمان بدهد اطاعت می کند ،روح کوچک به دنبال لقمه ای برای بدن می رود اگر چه از راه دیوزگی ، تملق و چاپلوسی باشد !
آن تنی که در زیر سم اسبان قرار می یرد جریمه روح بزرگ
نام ژوزه ساراماگو بدون شک در اکثر مواقع با رمان کوری در ذهن تداعی می شود. این نویسنده دوست داشتنی پرتغالی که افتخار این را داشت تا نامش را به زیبایی جاوید سازد چند سالی می شود که دنیای کم حادثه ادبیات معاصر را بدرود گفته است، کوری برای من شاید یکی از بهترین رمان های ممکن تا بدین جا بود، خدا می داند در اثر خواندن این رمان چندبار وحشت کور شدن مرا وا داشته تا با چشم بسته توی خانه راه بروم و سعی کنم به در و دیوار نخورم، به خودم حق می دهم که اینگونه ت
انسان هر راهی را بدون تقید و پای‌بندی به قرآن و سنت برود، روزبه‌روز تنزّل می‌کند و تاریخ، از جمله قضایای سقیفه و پیامدهای آن مانند واقعه طَف (کربلا)، هر روز تکرار می‌شود؛ زیرا هر روز حقی غصب و یا احقاق می‌شود، و همیشه حق و باطل مثل حسین و یزید وجود دارد، و کار مردم هم یا جنگ در کنار یزید یا در رکاب امام حسین علیه‌السلام است.
بنابراین، انسان باید هر روز موضع خود را مشخص کند که آیا اهل حق است و یا باطل و پیرو آن. رحمت واسعه، ص۱۶۱ مشاهده این مط
چکیده:
در سال های اخیر گروه ها و افراد فراوانی به دفاع از حقوق زنان برخاسته و یا به صورتی ریشه ای تر، درباره جایگاه زن در نظام آفرینش سخن گفته اند . در این نوشتار، نویسنده جریان های مدافع حقوق زنان را در سه دسته «سیاسی » ، «سکولار» و «دینی » جای می دهد و گروه سوم را به دو طیف «تجدیدنظر طلب » و «اصول گرا» تقسیم می کند . بررسی ویژگی های هرکدام از این گروه های چهارگانه، از بخش های اصلی این نوشتار به شمار می آید .
در دهه گذشته کشور ما شاهد رشد فزاینده
فکر میکنم فمینیسم از یک عصبانیت نشات گرفته، عصبانیت زنانه، در برابر ظلم های مردانه. انسان در عصبانیت نمیتواند تصمیمات را به درستی بگیرد یا حتی به درستی از خودش دفاع کند، این میشود که زنان با نام فمینیسم به بهانه ی  احقاق حقوق شان میروند دنبال کارهای احمقانه که مصداق هایش در این مقال نمیگنجد .
 
زنی با مادر تماس گرفته ! شوهر ۳۰ ساله اش با زنی ۴۰ ساله ریخته اند روی هم! از مادر میخواهد به او یک مشاور معرفی کند.عصبانی میشوم ، میگویم مشاور ؟! باید
فکر میکنم فمینیسم از یک عصبانیت نشات گرفته، عصبانیت زنانه، در برابر ظلم های مردانه. انسان در عصبانیت نمیتواند تصمیمات را به درستی بگیرد یا حتی به درستی از خودش دفاع کند، این میشود که زنان با نام فمینیسم به بهانه ی  احقاق حقوق شان میروند دنبال کارهای احمقانه که مصداق هایش در این مقال نمیگنجد .
 
زنی با مادر تماس گرفته ! شوهر ۳۰ ساله اش با زنی ۴۰ ساله ریخته اند روی هم! از مادر میخواهد به او یک مشاور معرفی کند.عصبانی میشوم ، میگویم مشاور ؟! باید
موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد
موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد. این موسسه از عزیزان دعوت میکند تا برای دریافت مشاوره رایگان حقوقی با شماره های موسسه تماس برقرار کنند و یا به صورت حضوری به محل موسسه عدالت گستر مشهد مرا
امام حسن مجتبی می فرمایند:
 
قالَ علیه السلام: أکْیَسُ الْکَیِّسِ التُّقی، وَ أحْمَقُ الْحُمْقِ الْفُجُورَ، الْکَریمُ هُوَ التَّبَرُّعُ قَبْلَ السُّؤالِ.فرمود: زیرک ترین و هوشیارترین افراد، شخص باتقوا و پرهیزکار می باشد؛ أحمق و نادان ترین افراد، کسی است که تبه کار و اهل معصیت باشد؛ گرامی ترین و باشخصیّت ترین افراد، آن کسی است که به نیازمندان پیش از اظهار نیازشان، کمک نماید.[احقاق الحق ج۱۱ ص ۳۰)
بسم اللهوارد موج بعدی سورپرایز‌های الهی برای ایران شدیم: زلزله در حوالی دماوند به بزرگی ۵.۱ ریشتر
انصافا دلم میخواد زود تر از تهران برم، یکی از دلایلش هم همینه که شهر به این بزرگی و زیبایی رو آوردن روی گسل تاسیس کردن، اونم نه یکی نه دو تا چن تا...
 
 
لپ تاپو باز کرده بودم تا در مورد معلمی بنویسم، به محض وارد شدن به سامانه لرزش شروع شد.
 
کلا این روزا خیلی چیزا میان توی ذهنم چرخ میزنن و میرن، دوست دارم یه دستگاهی باشه که حداقل این فکرا رو ثبت و ضب
دختر جوانی رفت ،بی سرو صدا آنهم فقط برای دیدن یک بازی ، گویا هنوز درون ما انسانها خفته است . خفته از بوی انسانیت ، بوی عقلانیت ، سحر و سحرها برای ابتدایی ترین حقوق خود ، نه ،شاید گزاف گفته باشم حتی کوچکتر از بدیهی ترین حقوق خودسوختند .چرا ؟!به چه جرمی ؟!در کدام شرع و دین و قانون و مسلکی این همه تبعیض تبلور میکند ؟در چه قرنی زندگی میکنیم ؟ حتی در دوران زنده به گور کردن دختران ، زن ها حقوقشان بیش از این بود .چه میکنید با جوانان این وطن ؟با عزیزان و
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
 
جناب آقای حاج رحمت اله فیروزی پور نماینده ی منتخب مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر
با سلام و احترامموفقیت حضرتعالی در آزمون بزرگ انتخاب مردم شهرستان نطنز را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می کنیم و برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی داریم ، امیدواریم با درایتی که از جنابعالی سراغ داریم عامل وحدت و مودت دو شهر سرافراز خالدآباد و بادرود در منطقه و بین بخش امامزاده و بخش مرکزی شهرستان  باشید و کینه ها و عداوت ها تبدیل به دوستی ها و برادری ها گردد .ا
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نگهداری حیوانات در قفس.بدون شک گناه و جنایتی است که جبران آن بسیاردشوار و در بسیاری از موارد غیر ممکن است
آیا برای یک شیعه عذابی بالاتر و کشنده تر از سوء عاقبت هست؟!؟!
یکی از صاحب دلان که اهل نظر و باطن بودند میفرمودند
هنوز ندیدم یک شکارچی عاقبت بخیر شود
افراد زیادی بودند که بخاطر آزار حیوانات عمرشان کوتاه شده  یا گرفتار بلاهایی جبران ناپذیری شدند
درسوره تکویر خداوند به محشور شدن ح
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓
فرمت فایل: word 
 (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:13
 
 
قسمتی از متن فایل دانلودی:
سازمان «عفو بین الملل» در چندساله اخیر نه تنها به وضعیت زندانیان سیاسى مى پردازد بلکه احقاق حقوق از دست رفته گروگان ها، پناه جویان، بى کاران و بى خانمان ها را هم از وظایف خود مى داند. گستردگى این وظایف و مأموریت ها براى سازمان موجب معضلات زیادى از جمله ناکارآمدى شده و به عبارتى این مسئله اعتبار و نفوذ این
تامین خواسته کیفری
تامین خواسته عنوان قراری قانونی( دستورات صادره از مراجع قضایی هستند که در درجه ای پایین تر از احکام قرار دارند) است که براساس مقررات آیین دادرسی مدنی و کیفری برای تضمین هرچه بیشتر احقاق حقوق افراد درنظر گرفته شده است. این قرار قانونی بدین معنا است که هرگاه شاکی یا خواهان پرونده ای ادعا کند که متهم یا خوانده ممکن است مال موضوع دعوا رو مخفی کرده و یا به دیگران انتقال دهد، به شکلی که امکان جبران این خسارت وجود نداشته باشد، می
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
خلاصه داستان رابرت مک‎کال برای گروهی مصمم خدمت می‎کند و سعی دارد تا عدالت را برای مظلومان اجرا کند. اما وقوع اتفاقی باعث می‎شود که به دنبال انتقام برود . او که از اعضاء سابق سیا است و اکنون به شغل راننده تاکسی مشغول می باشد سعی در احقاق حق افراد بی دفاع  و مظلوم واقع شده است که ناگهان متوجه میشود مجبور است با تعدادی از همکاران سابق خودش که عامل اصلی فساد در سازمان و بیرون هستند بجنگند.
این فیلم بیشتر از اینکه جنایی باشد یک فیلم کاملا معنی گر
مثل اکثر باقی اوقات ، سعی کردم با فاصله گرفتن چند روزه از موضوعی که قرار است درباره ش بنویسم ، درباره ش بنویسم . 
 
چند روز گذشته پر بود از موضوعاتی که میتوان راجع به هرکدامشان مقاله و کتاب نوشت . اما موضوع اصلی ام را اختصاص می دهم به "تاثیر" . 
 
اینطور که به نظر می رسد ما جامعه تاثیر گذاری نیستیم . و این موضوع دلایل متعددی دارد . شاید اساسی ترین پرسش در این مورد این باشد که آیا ما اصلا طوری رشد یافته ایم که تاثیر گذار باشیم ؟ 
 
از خیلی وقت پیش این
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
 
صنم،سمین یا حنیف عزیز من
سالها پیش بود که تا اومدم به خودم بجنبم و سر از تخم نوجوونی بیرون بیارم، حس تلخ و بد بویی از نفرت توی گلوم پیچید!
مرزهایی دورمون پیچیدن که حتی “ما” ی مشترک رو از ملتمون گرفت!
آدمهایی که غرب میرفتن و به دنبال صلح جهانی و احقاق حقوق برابر با چارچوب‌ها سره جنگ برداشتن!
و آدمهایی که شرق رفتن و به دنبال زندگی سلحشورانه، زره پوشیدند و سیلی به صورت دیگری زدند!
سال‌ها پیش بین خاک خودمون مادرم ، “دیگری” شدیم!
این رو پیرمرد
سبک زندگی اسلامی حلقه ای مفقوده در آموزش
قطعا آگاهی نسبت به
حقوق، حقی است مسلم که نادیده گرفتن آن از بدترین مصادیق ظلم بشمار می رود،
اما نکته اینجاست که آموزش تک بُعدی و یک جانبه در این باب، پرواز با یک
بال است





ندای اصفهان، زهرا ابراهیمی(کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی)
اینجا همه چیز از من شروع می شود؛ تمام تلاشها برای تغییر من صورت می
حتما برای شما هم پیش اومده در تعامل با افراد دیگه احساس کردید با شما درست برخورد نشده یا حقی ازتون ضایع شده و نسبت به این مسئله  واکنش مناسبی نشون ندادید، طوری که بعد ها پشیمون شدید و کلی احساس خشم و نفرت و رنجش با خودتون حمل کردید، این مطلب میخواد به این موضوع بپردازه که سبک رفتاری مناسب چی هست ؟
ما آدم ها در تعامل با افراد دیگه سه سبک رفتاری داریم:
منفعل (passive)
پرخاشگرانه (agressive) 
و جرات مندانه (assertive)
* رفتار منفعل یعنی در احقاق حق , بیان احساس
تکالیف بیمه چیست ؟
 
شرکت‌های بیمه نسبت به شخصی که بیمه شده(بیمه‌گذار) از زمانی که تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد موظف به انجام تکالیف و تعهداتی می‌باشد. در اینجا براساس قوانین و مقرارت بیمه به برخی ازحق و حقوقی که برای بیمه‌گذار تعیین شده اشاره می‌کنیم:• مشاوره بیمه یکی از مهم‌ترین خدماتی که بیمه‌گر به بیمه‌گذار ارائه می‌دهد تا با تمام قوانین و مقررات سازمان و چگونگی دریافت حق و حقوق خود آشنایی کامل پیدا کند.• هر کارگری باید از همان روز
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
آیا امام صادق علیه السلام در حدیثی ابی بکر و عمر را «إمامان عادلان قاسطان» نامیده است؟
دیده شده که در فضای مجازی بتریه و عمریه تکه‌ای ناقص از یک روایت را بریده‌اند تا رابطه حسنه اهل بیت علیهم السلام با خلفای غاصب را ثابت کنند و برای غاصبین فضیلت بتراشند بزدلانه با تقطیع و سانسور معنی حدیث را تحریف و عوض کرده‌اند و ادامه این روایت که سند رسوایی آنان و اثبات کفر و جهنمی بودن ابی بکر و عمر است را نیاورده‌اند.
این حدیث که در کتاب شریف احقاق الح
در بعضی مواقع مجبور می شویم برای احقاق حق خود به دادگاه مراجعه کنیم و دادخواستی بابت حقی که می خواهیم بدست اوریم مطرح می کنیم وبعضی اوقات پیش می آید که شخص مقابل ،اهل دادگاه و پاسگاه نیست و قبل از اینکه پرونده به نتیجه برسد از در سازش وارد می شود و مسئله به صورت موقت حل می شود حالا چه باید کرد بهترین راه این است که درخواست استرداد دعوی را از دادگاه بخواهیم در این نوع درخواست اگر شخص بدهکار بعد از سازش ، مجددا به تعهد خود عمل نکرد می توانیم دوبا
مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی خانواده
در ابتدای کارهای حقوقی خانواده یک مشاوره حقوقی خانواده یک پیشنهاد خوب برای حل مسئله خانوادگی به شما ارائه می کند. پیشنهادی که شاید در بیشتر پرونده بهترین نتیجه را در کمترین زمان داشته است،که می توان این پیشنهاد را که سه مرحله دارد به شکل ذیل عنوان کرد.
 
1- دعوت به ادامه زندگی مشترک:
در ابتدا مساله خانوادگی و خواسته های طرفین بررسی میشود، و طرفین با حق و حقوقشان آشنا می کنیم و از عواقب پرونده و درخوا
امروز تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج به مصاف هم می روند، خب، خیلی مسابقه و رقابت مهمی به نظر نمی رسد، شاید حتی اسم این کشور واقع در جنوب شرقی آسیا هم به گوشتان نخورده باشد، ولی باید عرض کنم چنین کشوری وجود خارجی دارد، و تیم ملی فوتبالش امروز به مصاف تیم ملی ما می رود، در ورزشگاه آزادی و از سری مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022، که در کنار بحرین و هنگ کنگ در یک گروه قرار گرفته اند. تا اینجای کار یک سری اطلاعات جغرافیایی و فوتبالی از نظر مبارک
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
برند: الیما پرو گلاس

شماره تماس
04533873933   دفتر اردبیل
04533873934   فکس دفتر اردبیل
09122107855   على وند
09143521097   سیاوش مصلح
http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف و تقاضای روزافزو
مقـــــــــــدمـــه : 
جرم پدیده ای شوم است که دایما" جوامع انسانی از آن متضرر میگردد. روی همین علت است که برای مرتکبین جرایم، در جوامع قوانین جزائی وضع گریده است تا مرتکبین جرایم مورد پیگرد و مجازات قانونی قرار گیرند ، از یک جانب تسکین اذهان عامه گردد و از جانب دیگرباعث اصلاح و تربیه مجدد مجرم گردد.برای اینکه دولتهابه هدف فوق نایل آیند قواعدی را در عرصه قوانین جزائی بوجود آورده اند.درعرصه بین المللی هم دولت ها نیاز دارند تا برای پیگرد جرای
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
 02176701328 دفتر مرکزی
04533873933 دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت فنی تولید
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف و تقاضا
عشق را از زنان مجاهد گرفتید با چه چیزی جایگزین کردید ؟
انتخاب روزهایی برای بزرگداشت زن در تقویم ایرانی و جهانی تنها بهانه‌ای است برای تجلیل از بخشی از جامعه بشریت که وجودش با عشق گره خورده است و نادیده گرفتنش این دنیا به جهنمی سخت و دردناک بدل می کند. چنان که واژه «زن» از «زندگی» و «زایندگی» می گوید، حذف زندگی و زایندگی از زن به مثابه حذف عنصر حیاتی وجود اوست. مادر شدن نتیجه این زایندگی است که حالی خوب و شگفت انگیز، انگیزه‌ای قوی و آرام بخشی
بهترین وکیل تهران

تقریبا ۶۰ سال پیش در روز ۷ اسفند سال ۱۳۳۱ لایحه استقلال وکلا با پافشاری‌های دکتر مصدق تصویب شد،وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری ، حقوقی یا حقیقی ،به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. غالب
افراد جامعه می دانند که چه حق یا حقوقی دارند، ولی اشکال در اینست که
نمی دانند در صورت نقص آن چگونه باید آن حق را به دست آورند. پدیدۀ احقاق
یک امر حقوقی و یک امر فنی و تخصصی است که از طریق مقامات قضائی و بهترین وکیل تهران
بای
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا به‏ منظور رسیدگی‏ به‏ شکایات ‏، تظلمات‏ و اعتراضات‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ مأمورین‏ یا واحدها یا آیین‏ نامه‏ های‏ دولتی‏ و احقاق‏ حقوق‏ آن ها ، دیوانی‏ به‏ نام‏ دیوان‏ عدالت‏ اداری‏ زیر نظر رئیس‏ قوه‏ قضائیه‏ تأسیس‏ می‏ گردد که حدود اختیارات‏ و نحوه‏ عمل‏ این‏ دیوان‏ را قانون‏ عادی تعیین‏ می‏ کند . در قانون دیوان عدالت اداری مصوب 1392 ساختار و تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مورد بررسی ق
امامان معصوم علیهم السلام در طول زندگی پربار خویش برای احقاق حق و رهبری امت، از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. در این راستا، همه مشکلات و گرفتاریها را به جان خریده و تحمل کرده اند.
به همین جهت است که ائمه اطهار علیهم السلام به عنوان الگوی صبر و پایداری در راه حق مطرح شده و سرمشق رهروان راه فضیلت گشته اند و از همین جاست که عارفان خداجوی این فراز از زیارت روح نواز جامعه ائمة المؤمنین را در خلوت و جلوت زمزمه می کنند که: «اَشْهَدُ اَنَّکُمْ قَدْ وَف
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
04533873933 دفتر اردبیل
04533873934 فکس دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت (کامبیز مصلح)
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلاس فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. با گسترش فعالیت و تحقق اهداف
ارسلان فتحی پور را محاکمه کنید!

نامه سرگشاده چهل تن از روحانیون عدالتخواه حوزه علمیه قم خطاب به آیت
الله رییسی

بسم الله الرحمن الرحیم

"احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادیهای مشروع مردم از
وظایف مهم قوه قضاییه است." مقام معظم رهبری(96/04/12)

ریاست محترم قوه قضاییه، حضرت حجت الاسلام والمسلمین رییسی

با سلام و اهدای تحیات الهی؛ به استحضار می رساند:

ارسلان فتحی پور، ریاست سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،
سالها با مدرک جعلی و تقلبی س
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس
 
 
مدیر عامل: کامبیز مصلح
برند: الیما پرو گلاس
 
شماره تماس
09121540539  مدیر فروش(جمشید وند)
04533873933 دفتر اردبیل
04533873934 فکس دفتر اردبیل
09338883328 مدیریت (کامبیز مصلح)
09144521813 حسام مصلح
09143521097  سیاوش مصلح
 http://www.elimaprogloss.ir
 
توضیحات
شرکت کامپوزیت ساز آلوارس در سال 1392 با هدف ساخت و تولید مواد اولیه صنایع چوب در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با سرمایه گذاری عظیم احداث گردید. این شرکت با خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ورق های uv mdf هایگلا
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
(کاملا بی مقدمه)
توی گروه جهادی همسرم اختلافی ایجاد شد. طرف حق میخواست از گروه بره. شوهرم پادرمیونی کرد. روی پشت بوم خونه مون باهم حرف زدن. وقتی داشت میرفت؛ بهش گفتم برو بگو: اولا صاحب کار ما مسئول گروهمون نیست که اگر خوب عمل نکرد، همه چی تموم بشه. صاحب کار ما حضرته.
ثانیا اگر بذاری خدا توفیقی به ما بده و ما به خاطر تمایلات حتی بر حق شخصیمون، از اون توفیق اعراض کنیم؛ گره ها و عقده های پیچیده توی زندگیمون ایجاد میشه که ما رو به سختی زیاد میندازه....
توقیف خودرو از طریق اجرای ثبت 
یکی از شیوه های احقاق حق افراد در کنار پیگیری های قضایی، مطالبه ی اجرای تعهد افراد از سوی اداره ثبت اسناد و املاک است که به عنوان اجرای ثبت شناخته می شود. این شیوه از مطالبه و پیگیری تنها مختص اسنادی هستند که توسط این نهاد تنظیم و صادر شده باشد و محدودیت های قانونی ویژه ی خود را دارد.  
در پیگیری های از راه اجرای ثبت تنها می توان اجرای تعهداتی را مطالبه نمود که به موجب سند رسمی ایجاد شده اند و افراد به موجب سند رس
امکان پیگیری حقوقیفاکتور در صورت رسمی بودن، یک سند حقوقی معتبر است. سندی که می‌توان با اتکا به آن علیه صادرکننده فاکتور اقامه دعوی کرد. این ویژگی به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت عدم انطباق محصول خریداری شده با آنچه در فاکتور ثبت شده است؛ می‌تواند با پیگیری حقوقی موضوع، به احقاق حقوق از دست رفته خود بپردازند. این ویژگی فاکتور در معاملاتی با مبالغ بالا و یا پرداخت‌های اقساطی، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
احساس اعتمادخریدارا
فرخندهاسم آن حضرت است درکتاب اشعیاى پیامبر            قاطعنام شهرى است که به صورت جزیره و بر روى دریا است .طبق حدیثى از حضرت على(ع)، صاحب الامر(ع) پس ازگشودن شهر زنج، عازم قاطع مى شود. (الشیعه والرجعه ج 1، ص 64 1، عقد الدرر، ص 200، احقاق الحق، ج 13، ص 229. "قاطع " نیز اسم حضرت مهدى(ع) است درکتاب قنطرة. (نجم الثاقب باب دوم.)            فردوس الاکبراسم آن حضرت است درکتاب قبرس رومیان            فیروزاسم آن حضرت است در نزد آمان، به لغت ماچار، و درکتاب فرنگان
طبق رای وحدت رویه دیوان عالی کشور شماره 544، اگر مالک بخواهد سندی را که زمین شهری بابت ملک خود گرفته است ابطال کند باید ببیند زمین شهری آن ملک را به دلیل موات بودن تملک کرده یا به دلیل نیاز در طرح های عمرانی.
 
 
 
اگر به دلیل موات بودن گرفته باشد، مالک می تواند مستقیما به دادگاه عمومی شکایت کند ولی اگر به دلیل استفاده در طرح های عمرانی گرفته باشد، مالک ابتداء باید به دیوان عدالت اداری برود و ثابت کند که سازمان زمین شهری اشتباه کرده است و سپس بر
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
توضیحات فایل:
طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه هفتم با فرمت ورد - قابل ویرایش در دو صفحه
معرفی طرح درس :
طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم درس ۲- من مسئول هستم 
نام کتاب درسی: مطالعات اجتماعی پایه تحصیلی:هفتم 
 اهداف :
از دانش آموزان در پایان درس انتظار می رود : با معنی مسئولیت و تکالیف فردی و اجتماعی خود آشنایی پیدا کنند و نسبت به رعایت آنها حساس شوند .
حیطه شناختی : ۱- با معنی و مفهوم حقوق متقابل آشنا شوند . ( دانش ) ۲- مسئولیت و مسئول را تعری
شیوه درخواست داوری
 وقتی طرفین در یک قرارداد از قبیل خرید ماشین ، پیش فروش اپارتمان ،مشارکت مدنی و هر قراردادی دیگری که طرفین توافق کنند که در صورت بروز اختلاف طرفین اختلاف خود را از طریق داور و حکم  حل و فصل نمایند  و دیگر نیازی به مراجعه به دادگاه نداشته باشند و داور معین یا حکم شخصی است که اسم ان در قرارداد صراحتا قید می شود و معمولا در معاملات املاک در مبایعه نامه قید می شود که بنگاه املاک یا مشاور املاک به عنوان داور در حل و فصل اختلاف بو
‍ ‍ ‍.
.
گفتی غمت سر آید
گفتم که عمر سر آمد!

✍ مسعود طولابی:

سلام...
سلامی از نوع کین درد مشترک 
هرگز جدا جدا درمان نمیشود
به آن دسته از جوانانی که پس از سالیان سال تلاش، تلاش، تلاش کردن، چه شبهایی را به صبح گره زدن، چه مسافت های طولانی را با هزاران مرارت و سختی سپری کردن تا به خواسته خود یعنی کسب مدرک تحصیلی (از نوع واقعی) دست پیدا کنند. 
اما افسوس که برخی از جوانان، هم اکنون محکوم به دستی خالی اند و هر لحظه در ذهن خود با هزاران بن بست مواجه میشو
احتمال دارد که هر کدام از ما به علت های گوناگون بزه‌دیده‌ی مستقیم یا غیرمستقیم جرمی واقع شویم و برای احقاق حق خود احتیاج به مراجعه به مراجع کیفری پیدا کنیم.
 
اما آیا اطلاع داریم که باید به چه مکانی برویم و چه اقداماتی را جهت رسیدن به حقوق قانونی خود و ارائه شکایت کیفری انجام دهیم؟ 
در آغاز بحث باید نکته‌ای را مورد توجه قرار دهیم. از جمله ایراداتی که عموم مردم در زمان برخورد با مسئله های قانونی با آن مواجه می‌شوند، تفکیک «شکایت کیفری» از
اعتراف خنجی اصفهانی یکی از علمای متعصب اهل تسنن به امامت و غیبت امام زمان علیه السلام
فضل الله بن روزبهان خنجی اصفهانی شافعی یکی از علمای متعصب اهل تسنن و دشمنان تشیع در مورد عقیده‌ی خود پیرامون حضرت مهدی عجل الله فرجه چنین می‌نویسد:
و مختار ما آن است که وجود مهدی در آخر زمان واجب است که بر آن حکم کنند بنا بر احادیث صحیحه که یاد کردیم و واجب است که حکم کنند که از اولاد فاطمه علیها السلام است و نام او م‌ح‌م‌د است، اکنون این صفات تمامی در م‌ح
ابتدابابت سروشکل نیمه کاره وبلاگ جدیدم پوزش میخوام ، چون بتازگی استارتشو زدم وهنوز دارم روی جابجایی وب قدیمیم به اینجا کارمیکنم، خلاصه اینکه فعلا تا تکمیل و آماده سازی نهایی قالب وبلاگ مونده.
.
و اما چهارشنبه ای که گذشت روز کارگر بود!!!!
هر چقدر علامت تعجب بزارم جلوی این جمله بازم کمه ،
روز کارگر
روز قشری که بی ریا و به یقین ، مفهوم کلمه مظلومیت را بیان میکنه،
قشری که چندان فرصت آزادی ندارن تا به مثال اقشار دیگر حداقل تحسنی برای احقاق حقوق پای
عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به مناسبت فرار
رسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و جمعی از مسؤولان
کشورمان در حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال
۱۳۶۰ که در
               
پیامبراسلام و معلم اخلاق بشریّت؛ حضرت محمّدصلّی الله علیه وآله دروجوب پای بندی به عهد و پیمان؛ که عهد با خدا و انسان را شامل می شود؛ فرمودند: "وعده هم نوعی دیِن هست؛ وای برکسی که وعده دهد و خلف وعده کند؛ وای برکسی که وعده دهد و خلف وعده کند."        کنزالعمال ح ۶۸۶۵                                                                               فرمایش پیامبراسلام؛ برگرفته از آیه یک سوره مائده " یا ایها الذین امنوا اوفوا بالعقود" بوده که عذ
در غایت می‌توان اظهار کرد فاکتور ابزاری برای رسمیت یافتن خرید و فروش متاع یا خدمت، بین خریدار و فروشنده هست . معمولا فاکتور خرید برای خریدار اهمیت بسیاری دارد . به‌خصوص وقتی که مبلغ خرید بالا بوده و یا کالایی حیاتی خریداری شود، این اهمیت عمده می گردد . در این متن به نظارت عوارض اهمیت فاکتور برای مشتریان پرداخته گردیده میباشد .  طراحی کارت ویزیت
1- حس اعتماد خریداران به عوارض مختلف عشق دارا‌هستند که هنگام خرید محصول، فاکتور خرید خویش را دری
 
نامه سرگشاده به دادستان بابل
حجت الاسلام والمسلمین ملاکریمی با سلام
نگاهی به عملکرد حضرتعالی در این مدت نشان می دهد که در برخورد با آن بخش از متخلفانی که در شمار اقشار مردمی به حساب می آیند همواره موفق و قاطع عمل نموده اید که جای قدردانی دارد.
می ماند بخش دیگری از تخلفات که مربوط به لایه های دولتی و حکومتی است و قامت برافراشتن در عرصه آن از نگاه مردم نشانه تهوّر و البته سلامت و عدالت مسئولان قضایی است.
رونمایی از تصمیمات اشتباه و مشکوک ریا
آیا قانونی وجود دارد که در صورتی به‌فرض فردی بدهکار است و یک شرخر سراغ آن فرد می‌رود و از لحاظ جسمی یا مالی زیان به او می‌رساند قادر باشد به آن قانون پیگیری و  استناد کند؟
شرخر یا به صورت رسمی دفتر وصول مطالبات، سازمان یا فردی  است که مال یا وجه مورد اختلاف، چک یا طلب و سفته برگشتی یا معلق را با قیمتی ارزان‌تر می‌خرد و بدهکار را از طریق قانونی و گاه غیر قانونی تعقیب می‌کند تا وجه مربوطه را به‌دست آورد.  در این حالت سازمانی طلب‌های جاری ش
خوشبختانه این روزها و قبل از فعالیت رسمی نمایندگان بابل،منتخبان شهرستان، آقایان کریمی و سعادتی، همگرایی خوبی نشان می دهند که موجب خرسندی است.مردم بابل انتظار دارند که نمایندگان آنها انرژی خود را صرف احقاق حقوق از دست رفته این شهرستان نمایند اما در این راستا، الزاماتی نیاز است از جمله:
آنگونه که در این شهرستان مسبوق به سابقه بوده است، از عزل و نصب های قومی و قبیله ای بپرهیزند تا ضرباتی که از این ناحیه و در این سالهای اخیر بر پیکر بابل وارد ش
‌گفته اند حق گرفتنی است
 اما به نظر من گاهی هم حق گذشتنی است اگر چه همیشه آنکس که محروم می‌شود صاحب حق نیست بلکه دیگرانی هستند که نتایج احقاق حق تامین کننده منافع آنهابوده و گاهی غاصبان حق خود شان از محرومان خواهند شد
گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
اما به نظر من ایت عبارت با مفهوم ایثار و انفاق تناقض دارد چه اینکه خداوند فرومده اند ما تنال البر حتی تنفقوا مما تحبون لذا چراغی به مسجد رواست که محبوب و مورد نیاز است 
گفته اند
لزوم رعایت حقوق مالی زن در اسلام


وَ
إِنْ أَرَدْتُمُ اسْتِبْدالَ زَوْجٍ مَکانَ زَوْجٍ وَ آتَیتُمْ
إِحْداهُنَّ قِنْطاراً فَلا تَأْخُذُوا مِنْهُ شَیئاً أَ تَأْخُذُونَهُ
بُهْتاناً وَ إِثْماً مُبینا۲۰

و
اگر تصمیم گرفتید که همسر دیگری به جای همسر خود انتخاب کنید، و مال
فراوانی، (به‌عنوان مهر) به او پرداخته‌اید، چیزی از آن را پس نگیرید! آیا
برای بازپس گرفتن مهر آنان، به تهمت و گناه آشکار متوسل می‌شوید.. (نساء،
۲۰)

پیام ها

۱- ازدواج مج
چند روزی است خبری مبنی بر سوءاستفاده یکی از معاونان شهردار بابل از
شرایط معلق استخدامی کارگران و بکارگیری آنان در زمین کشاورزی خود در فضای مجازی
منتشر شده که واکنشی رسمی نسبت به رد یا تأیید آن دیده نشده است.
تنها کسی که تلاش نموده در صحت این خبر تشکیک نماید دوست پهن پیکری
است که خودش از اساس با رانت وارد شهرداری گردیده و سابقه برخورد فیزیکی وی و
اوباش همراهش با منتقدان شهردار اسبق هنوز از اذهان عموم پاک نشده و معمولا در هر
موضوعی که وارد می ش
گفتمان عدالت، درون مایه انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی، انقلابی
عدالتخواهانه و قیام در برابر ظلم بود و بقای آن نیز منوط به حفظ همین شرط اساسی
است. این ویژگی باعث می شود هر نوع کژی و انحراف از اصول عدالت، اقدامی بر ضد
اراده مردم تلقی شده و به عنوان یک ناهنجاری از سوی هر کس که سر بزند، نکوهیده و
مذموم انگاشته شود.
برخلاف مباحث شبهه ناک و غلطی که پیرامون رجحان نظام بر عدالت! مطرح
می شود، حاکمیت اسلامی منهای عدالت، اسلامی نبوده و ماهیت خود را از
 اندیشه  اعتقادات  اخلاق محرم
 دسترسی سریع انتخاب کنید
۵۲۰۷
اخلاق محرم
محرّم شهر بکاء و تباکی و ماه احزان آل محمد (ص) است. محرّم ماه «بلی» گفتن به «أَلَسْتُ أَوْلی بِکمْ» در غدیر است.
محرّم شهر بکاء و تباکی و ماه احزان آل محمد صلی الله و علیه وآال و سلم است. محرّم ماه «بلی» گفتن به «أَلَسْتُ أَوْلی بِکمْ» در غدیر است. محرّم هنگام «لأَبْکینَّ لَک بَدَلَ الدُّموُعِ دَماً» است. محرّم ماه ابراز محبت شیعه به مقام ولایت و امامت ائمه هدی (ع) است. ماه
ابتدابابت سروشکل نیمه کاره وبلاگ جدیدم پوزش میخوام ، چون بتازگی استارتشو زدم وهنوز دارم روی جابجایی وب قدیمیم به اینجا کارمیکنم، خلاصه اینکه فعلا تا تکمیل و آماده سازی نهایی قالب وبلاگ مونده.
.
و اما چهارشنبه ای که گذشت روز کارگر بود!!!!
هر چقدر علامت تعجب بزارم جلوی این جمله بازم کمه ،
روز کارگر
روز قشری که بی ریا و به یقین ، مفهوم کلمه مظلومیت را بیان میکنه،
قشری که چندان فرصت آزادی ندارن تا به مثال اقشار دیگر حداقل تحسنی برای احقاق حقوق پای
شنود چه جرمی دارد ؟
شنود چه جرمی دارد ؟ استراق در لغت بمعنی دزدیدن یا پنهانی کاری کردن است و استراق سمع به معنی پنهانی به سخن کسی گوش کردن است
و در اصلاح حقوق جزا یعنی شنود غیرقانونی و مخفیانه مکالمات اشخاص یا کنترل آن از طریق ضبط غیر مجاز مکالمات تلفنی با طریق دیگر است، در اصلاح عامه نیز همان شنود است .
شیوه های استراق سمع چگونه است :
استراق سمع از راههای مختلفی مانند تلفن ، تلفن همراه ، بی سیم ، رایانه ، ماهواره و اینترنت قابل اعمال است
به این
امروز شبکه نمایش زنده باد زاپاتا را پخش کرد . مارلون براندو و آنتونی کویین ...
متاسفانه من به آخر فیلم محبوبم رسیدم . فیلمی که بارها دیده ام .
زاپاتا و جمعی از روستائیان محروم که زمین‌هایشان را از دست داده بودند به ملاقات رییس جمهور می‌روند و از اوضاع نابسامانشان شکایت می‌کنند. زاپاتای جوان وقتی بی‌تفاوتی رییس جمهور را می‌بیند لب به شکایت باز می‌کند. رییس جمهور هم که از شهامت و جرات او عصبانی شده بود، روی کاغذ دور اسم زاپاتا خط می‌کشد تا او
ابتدابابت سروشکل نیمه کاره وبلاگ جدیدم پوزش میخوام ، چون بتازگی استارتشو زدم وهنوز دارم روی جابجایی وب قدیمیم به اینجا کارمیکنم، خلاصه اینکه فعلا تا تکمیل و آماده سازی نهایی قالب وبلاگ مونده.
.
و اما چهارشنبه ای که گذشت روز کارگر بود!!!!
هر چقدر علامت تعجب بزارم جلوی این جمله بازم کمه ،
روز کارگر
روز قشری که بی ریا و به یقین ، مفهوم کلمه مظلومیت را بیان میکنه،
قشری که چندان فرصت آزادی ندارن تا به مثال اقشار دیگر حداقل تحسنی برای احقاق حقوق پای
‌گفته اند حق گرفتنی است
 اما به نظر من گاهی هم حق گذشتنی است اگر چه همیشه آنکس که محروم می‌شود صاحب حق نیست بلکه دیگرانی هستند که نتایج احقاق حق تامین کننده منافع آنهابوده و گاهی غاصبان حق خود شان از محرومان خواهند شد
گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
اما به نظر من ایت عبارت با مفهوم ایثار و انفاق تناقض دارد چه اینکه خداوند فرومده اند ما تنال البر حتی تنفقوا مما تحبون لذا چراغی به مسجد رواست که محبوب و مورد نیاز است 
گفته اند
بر اساس قانون جدید مهریه، هیچ کس به‌دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه، زندانی نمی‌شود.
مهریه
به عنوان یکی از حقوق مالی زن در ازدواج است و زن حق  دارد که هر زمان
بخواهد مهریه را مطالبه کرده و مرد مکلف به پرداخت آن است.
به گزارش مجله دلتا، ولی اکثر مردان توانایی مالی برای پرداخت مهریه را
ندارند یا در مواردی، از پرداخت مهریه سرباز می‌زنند، اما قانون در خصوص
مطالبه مهریه  سکوت نکرده و به صراحت از حق زن حمایت می‌کند.

پایان زندان برای مهریه:
بر
اس
فرقه رجوی که عادت به ناهنجار نمودن هر نوع ایدئولوژی، فرهنگ و هرآنچه موجب بقاء تعادل و انسانیت است، دارد. پس از حذف مسعود رجوی توسط مریم و همدستانش، حتی به تفکرات فمنیسم هم هجوم بردند و آن را نیز به ناهنجاری، باورنکردنی تبدیل کردند.اصولاً فمنیست ها بدنبال توازن و تعادل قوانین و حقوق اجتماعی برای زن ها و مردها هستند. اما مریم رجوی با خویی درنده نسبت به جنسیت مذکر، چنان مردها در فرقه رجوی را سرکوب کرده و اصطلاحاً نطقشان را کشیده که حتی هیچ یک ا
آدرس وکیل پایه یک دادگستری خوب در کرج
آدرس وکیل پایه یک دادگستری خوب در کرج سوال متداولی است که بسیاری از شهروندان استان کرج در ذهنشان نقش می بندد .
وکلای زیادی در استان کرج فعالیت می‌ کنند شما باید وکیلی که در حرفه خود تخصص کافی داشته باشد را انتخاب کنید .
اگر به دنبال این هستید که یک وکیل یا مشاور حقوقی با تجربه در زمینه نیاز تخصصی شما متن ، گزارش ، لایحه ، شکایت ، دادخواست ، قرارداد ، اظهارنامه یا ... برایتان بنویسد ؛
یا اگر متنی نوشته اید و م
آدرس وکیل پایه یک دادگستری خوب در کرج
آدرس وکیل پایه یک دادگستری خوب در کرج سوال متداولی است که بسیاری از شهروندان استان کرج در ذهنشان نقش می بندد .
وکلای زیادی در استان کرج فعالیت می‌ کنند شما باید وکیلی که در حرفه خود تخصص کافی داشته باشد را انتخاب کنید .
اگر به دنبال این هستید که یک وکیل یا مشاور حقوقی با تجربه در زمینه نیاز تخصصی شما متن ، گزارش ، لایحه ، شکایت ، دادخواست ، قرارداد ، اظهارنامه یا ... برایتان بنویسد ؛
یا اگر متنی نوشته اید و م
‌گفته اند حق گرفتنی است
 اما به نظر من گاهی هم حق گذشتنی است اگر چه همیشه آنکس که محروم می‌شود صاحب حق نیست بلکه دیگرانی هستند که نتایج احقاق حق تامین کننده منافع آنهابوده و گاهی غاصبان حق خود شان از محرومان خواهند شد
گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
اما به نظر من ایت عبارت با مفهوم ایثار و انفاق تناقض دارد چه اینکه خداوند فرومده اند ما تنال البر حتی تنفقوا مما تحبون لذا چراغی به مسجد رواست که محبوب و مورد نیاز است 
گفته اند
احتمال شکستن رای در دادگاه تجدیدنظر
تجدیدنظر مرحله ی ثانویه ی رسیدگی به دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی است. مطابق قانون پس از صدور رای دادگاه بدوی چنانچه محکوم علیه نسبت به حکم صادره اعتراض داشته باشد می تواند شکایت خود را در قالب دادخواست تجدیدنظر طرح نماید. مراجع قضایی موظفند به این درخواست رسیدگی کرده و اقدامات لازم را صورت دهند.
آیا تمامی آراء صادره از دادگاه های بدوی قابل تجدیدنظرخواهی هستند؟
مطابق مواد قانون آیین دادرسی برخی از اح
 
در فرهنگ های لغت مشاوره به معنی مشیر و وزیر آمده و در اصطلاح عمومی کسی مشاوره می دهد که دارای تخصص خاصی باشد. و افراد برای راهنمایی و اخذ راهکار و طریق، نزد ایشان می روند.
در دنیای کنونی با توجه به تخصصی شدن امور و مشاغل، «تخصص»، امری لازم و ضروری است. وکالت دادگستری نیز حرفه و پیشه ای است که آن را افراد دانش آموختة حقوق پس از فارغ التحصیلی و گذراندن آزمون و کارآموزی و اختبار و پس از سالها تجربه وکالت و انجام امور حقوقی در محاکم دادگستری و ادا
تولد و خانواده
مهرانگیز دولتشاهی در سال 1296 خورشیدی در شهر اصفهان دیده به جهان گشود.اوخواهرزاده صادق هدایت، دختر محمدعلی میرزا شکوه الدوله، وزیر پست و تلگراف و تلفن در حکومت پهلوی، خواهر مهین دولتشاهی، همسر مظفر فیروز وزیر کار در کابینه احمد قوام می‌باشد.

تحصیلات
مهرانگیز دولتشاهی تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان گذراند و موفق به کسب مدرک دکترا در رشتهٔ علوم اجتماعی شد.

فعالیت‌های اجتماعی
مهرانگیز دولتشاهی بخش عمده‌ای از عمر خود را صر
فکر می‌کنم برای هرکدام از ما حداقل یک بار این اتفاق رخ داده که سر و کارمان به یک سازمان دولتی/خصوصی/خصولتی افتاده باشد و بنا بر اتفاقاتی از انجام کار ما سر باز زده باشند. یا حتی زمان‌هایی که بعد از خرید یک کالا مصرفی متوجه منقضی بودن تاریخ مصرف آن می‌شویم. یا وقتی که متوجه می‌شویم داخل آبمیوه‌ای که به ما فروخته شده مقدار 60 درصد آب خالص به‌کار برده‌اند تا مثلا طالبی خالص. منطقاً انتخاب اکثر ما در این موارد رو در رو شدن با فروشنده و احتمالا ج
وکیل خوب در تهران
وکیل خوب در تهران از مهم‌ترین دغدغه‌ های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی است .
از آنجایی که این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی عموما تمامی افراد به نوعی درگیر پرونده‌ های قضایی هستند .
بدیهی است که همگان نمی‌ توانند بر قوانین ماهوی تسلط یابند و این امر مقتضای عقل است که دفاع از حقوق خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند .
حال در این راستا از آن جایی که نظیر تمامی اصناف تعداد وکلا نیز در جامعه بسیار زیاد است .
لذا هن
به یاد معلم شهید دکتر علی
شریعتی

 

بعضی ازاسامی و افراد در ذهن پویای
جامعه  از حیات جاودانه ای متنعم هستند
ویا
از اهرم ها  محورها ی پیش برنده ی تغییرات
وانقلاب ها هستند.
وباید گفت انقلاب ها مدیون ایدئولوژی ونظریه های قهرمانانی
هستند  که از جان وآبرو ی خود برای تغییرات
مایه گذاشتند

مرحوم شریعتی یکی ازبهترین مبارزان و انقلابیونی
بود که با حماسه ی فکر وقلمش برای روشن کردن چراغ راه  یک ملت 
هرانچه داشت گذاشت.

کم یا بیش هرچه بود  صادقانه وخا
ابزار وجود یا جرأت ورزی به این معنی است که فرد بتواند از حق و عقیده خود بدون تجاوز به حق و عقیده دیگران حمایت کند. این مهارت به فرد اجازه می دهد بدون به کار بردن هر گونه خشونت، پرخاشگری و تجاوز به حقوق دیگران، بتواند ضمن احترام به حقوق دیگران، به شیوه ای بسیار معقول، آرام، آزادانه و با اعتماد به نفس کامل، عقاید، احساسات و خواسته های خود را درباره ی یک موقعیت صادقانه ابراز کرده و از حقوق خود دفاع کند، بدون اینکه به شأن فردی و اجتماعی اش لطمه ای
وظیفه مجلس قانونگذاری و وظیفه دولت تنظیم مقررات است. به این معنی که مجلس باید خطوط اصلی را مشخص کند و دولت باید ساز و کارهای قابل تعریف در این مرزبندی را شناسایی کند و با انتخاب بهترین راه حل ها، کشور را اداره کند. جایی که مجلس وارد ساز و کارهای اجرایی اداره کشور می شود، و جایی که دولت وارد بازی با آن خطوط اصلی و اساسی می شود، در حقیقت مسئولیت ها و اختیارات مجلس و دولت با هم خلط شده و تبعات منفی زیادی به دنبال دارد.
در قانونگذاری، حداقل ها و خطو
یکی از روش های احقاق حقوق افراد در قبال دینی که دیگری نسبت به آن ها
داشته، توقیف اموال است و در این بین توقیف خودرو نیز یکی از روش های توقیف
اموال می باشد. هنگامی که توقیف خودرو صورت می پذیرد، خودروی شخص مدیون
توقیف شده و توانایی دخل و تصرف در آن را ندارد. در قانون ، روش ها و
راهکار هایی جهت رفع توقیف خودرو وجود دارد که وکلای متخصص و حرفه ای آن ها
را شناخته و نسبت به این راهکار ها تسلط دارند و میزان تسلط و شناخت آن ها
در این موضوع، در واقع میزا
 
 وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک _ تامین دلیل را در این بخش بطور کامل شرح می دهیم و اینکه تامین دلیل چه شرایطی را دارا می باشد؟ وآیا تامین دلیل انواع مختلفی دارد؟در ادامه این مطلب به پاسخ تمامی این سوالات خواهیم رسید. و در صورت ابهام و یا مشاوره بیشتر می وانید با دفتر حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری تماس گرفته و در مورد تامین دلیل اطلاعات و یا مشاوره حقوقی بیشتری دریافت کنید ، همچنین بصورت حضوری جهت مشاوره حقوقی ویا ارجاع
به عکس‌ها و فیلم‌های
انقلاب 1357 نگاه کنیم، چه می‌بینیم؟ اکثر جمعیت حاضر در خیابان‌ها، در اعتراض‌ها،
در تیررسِ گلوله‌ها و زیر آماج شکنجه‌ها، جوان‌های 18 تا 28 ساله‌ هستند. افرادی
که جانمازآب‌کشیده و نمازشب‌خوان هم نبودند. مثل ما شیطنت‌هایی هم داشتند و اتفاقا
دُمی به خمره زده و گرمای حضورِ چند راس دوست‌پسر یا گرل‌فرند را
نیز تجربه کرده بودند. تازه این تصاویری است که از رسانه‌ی انحصاری‌یِ کنونی پخش
می‌شود و در آن خبری از سیل حضور انبو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها