نتایج جستجو برای عبارت :

راهکار عملی برای کاهش زیان‌دهی صنعت بیمه

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت
کاهش نرخ پرش سایت
 
قطعا برایتان پیش آمده که موضوعی را در گوگل جستجو کنید و با انبوهی از نتایج مرتبط با موضوع مورد نظرتان،  بر خورد کرده اید. سپس چند وب سایت را باز کرده و بخش عمده آن ها را بدون صرف زمان و با چند ثانیه مرور ، بسته و به سراغ نتایج بعدی می روید. به این عمل، پرش سایت می گویند. البته وارد شدن به صفحه دیگری از وب سایت را نیز پرش سایت می گویند.
توجه هر چه بیشتر  و به کار گیری راهکار های کاهش نرخ پرش سا
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه - 70 اسلاید
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوام
در یک اقتصاد فلج و بیمار، هرگز نمی توان انتظار کاهش زیان‌دهی صنعت بیمه را داشت. وقتی زیان دهی شرکت های بیمه رشد می کند، نه تنها شرکت بیمه متضرر می شود، بلکه مردم نیز از این رشد بی منطق، ضرر خواهند کرد. نوسان غیر عادی در صنعت بیمه یک ماجرای کوچک و پیش پا افتاده نیست؛ ماجرایی است که می تواند سر منشا بسیاری از مشکلات بزرگتر و شدید تر باشد. هر چند همواره و همیشه صورت‌ های مالی شرکت ‌های بیمه مثل جعبه سیاه است و معمولا کسی از آن سر در نمی‌آورد، اما
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
هر زنی ممکن است کاهش میل جنسی را در نقطه ای از زندگیش تجربه کند. در این مقاله به چند نکته کاربردی در رابطه با افزایش میل جنسی زنان اشاره می کنیم.
دلایل کاهش میل جنسی زنان
کاهش میل جنسی هر زمان پس از اینکه از لحاظ جنسی فعال شدید، ممکن است. بسیاری از زنان پس از بارداری و در زمان شیردهی، کاهش میل جنسی را تجربه می کنند.
همچنین ممکن است میل جنسیتان بر اثر اضطراب، استرس یا عدم تعادل هورمونی در بندنتان از صفر تا صد تغییر کند. همچنین برخی از اختلالات جن
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
                           صنعت هنوز زنده است 
 
 
 
ابتدای امر باید خدمت همه عزیزان عرض کنم که این سایت به نیت کمک به صنعت این کشور شروع به فعالیت نموده است، ما با فعالیت واطلاع رسانی ومهیا نمودن شرایط خاص برای زحمتکشان صنعتی، نور امید را در دلشان پر نورتر میکنیم، وتلاش میکنیم تا به همگان بفهمانیم صنعت نمرده، صنعت هنوز زنده است، وهنوز هم می‌شود در صنعت به ثروت رسید  ، 
مردم سراسر جهان همیشه برای بهبود مهارت های مدیریت زمان خود تلاش می‌کنند. مردم غالبا احساس می‌کنند وقت کافی برای رسیدگی به هر کاری که می‌خواهند در طول روز انجام بدهند، ندارند. آن‌ها مشغول کار هستند و سرشان حسابی شلوغ است، اما روی چیزهایی که به آن‌ها شادی زیادی می‌بخشد یا تأثیر واقعی در کسب و کار و زندگی آن‌ها می‌گذارد، کار نمی‌کنند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا ۸ راهکار مدیریت زمان برای افراد پرمشغله را بدانید.

ادامه مطلب
اول شاخص کل یعنی تحلیل کلان اقتصادی
دوم انتخاب صنعت یعنی تحلیل صنعت با توجه به شاخص صنعت مربوط و آینده مورد انتظار و توقع
تا این جا تعداد نمادها به یک یا چند صنعت محدود میشه
مرحله آخر بررسی نمادهای صنعت یا صنایع مورد نظر و انتخاب نماد مطلوب برای سرمایه گذاری
در و.اقع یک فرآیند از بالا به پایین داریم که درجه اهمیت هم از بیشتر به کمتر است یعنی یک نماد ضعیف در یک صنعت قوی ارجح تر است از یک نماد قوی در یک صنعت ضعیف.
توجه داشته باشیم که نماد های یک ص
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
جوشکاری یکی از بهترین و قدیمی ترین روش های مورد استفاده در صنعت به منظور اتصال دو قطعه می باشد، این فرآیند متناسب با نوع مواد مورد استفاده و یا محل انجام آن راهکار های مختلفی را پیش روی مهندسان و تکنسین هایی که به نوعی با جوشکاری سرو کار دارند قرار می دهد .
ادامه مطلب
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
درود
در این سلسله بحث ها تصمیم داریم با نظر هم به ریشه کاهش ازدواج و ارائه راهکار بپردازیم.
همچنین اگه به صورت ایده آل پیش بریم ، انتظار اعلام نتایج حاصل از عملی کردن راهکار ها رو پس از چند ماه داریم (حالت آرمانی) . 
برای اینکه این سلسله بحث ها مفید باشه چند تا قانون وجود داره ؛
۱- از شعار دادن و کتابی حرف زدن پرهیز کنیم تا رغبت ایجاد بشه
۲- از بی احترامی ، متهم کردن جدا پرهیز کنیم و این رو درک کنیم که هر انسانی در هر مقامی کرامت بالایی داره
۳- ظرفی
دومین جلسه فصلی انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت آب و برق خوزستا
زیبا ترین و بهترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن برای پروفایل و همایش روز صنعت و معدن
بهترین و جذاب ترین و زیبا ترین عکس ها و ژست های همایش روز صنعت و معدن در پشت تریبون و ایده های آن ها
دانلود جدید ترین  و عکس ها و عکس نوشته ها و کاریکاتور های همایش روز صنعت و معدن با کیفیت های مختلف
دانلود فیلم های روز همایش روز صنعت و معدن در سال های مختلف و سخنرانی آن ها در پشت تریبون
دانلود عکس های همایش روز صنعت و معدن و سالروز صنعت و تبریک آن به صنعت گران و
گفتنِ این که کدام مسئولِ سیاسی فاسد است یا آن جای مملکت خراب است به تنهایی کافی نیست. این غر غر کردن بهتر است در گلو خفه شود و آدمش هم بمیرد. این حرف زدن فقط حالِ آدم را خراب می‌کند و امید را می‌سوزاند.
مادامی که بیانِ مشکلی همراهِ راهکار و به دنبالش مطالبۀ جمعی مردم نباشد، بی فایده است. این جاست که ارزش جریان سازی مشخص می‌شود.
فرض کنید الآن مشکلِ گرانی داریم، تک تک غر غر کنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
جمعی هم غر غر کنیم باز هم فرقی نمی‌کند.
جمعی ه
چند راهکار برای کم کردن استرس امتحانات 
1. اتاق و میز تحریرتان را تمیز کنید
2. در زمان استراحت کتاب موردعلاقه‌تان را مطالعه کنید
3. مصرف قند خود را کاهش دهید
4. زمان استفاده از تلفن همراه خود را کاهش دهید
5. به یک خاطره شاد فکر کنید
6. آفتاب بگیرید
7. آواز بخوانید
8. تکنیک‌های مدیریت زمان را یاد بگیرید
9. چند کار را با هم انجام ندهید
10. به‌ اندازه کافی بخوابید
11. با خودتان مهربان باشید
12. به‌طور مرتب ورزش کنید
13. به میزان کافی ویتامین C دریافت کنید
14.
پلیمرها روز به روز صنعت ساختمان را تغییر می‌دهند و جایگزین مواد سنتی در صنعت ساختمان می‌گردند. از انواع لوله‌های آب و فاضلاب و سیستمهای گرمایش و سرمایش گرفته تا درب، پنجره، کفپوش‌ها، دیوارپوش ‌ها، پوشش ‌های سقفی و... جایگزینی مواد و قطعات سنتی با مواد پلاستیکی مزایای زیادی را ایجاد کرده است. به عنوان نمونه عمر لوله‌های آب و فاضلاب به دلیل پدیده زنگ زدگی و رسوب‌گرفتگی پایین است ولی لوله‌های پلاستیکی این مشکلات را مرتفع کرده‌اند. از ط
 
. بنا بر اظهارات این استادیار دانشگاه، شکاف دستمزدها موجب از دست رفتن مزیت رقابتی صنعت گردشگری شده و باعث می‌شود 
 
صنعت پررونق گردشگری در ایالت فلوریدای آمریکا برترین صنعت این ایالت شناخته شده است چون سالانه ۸۶ میلیارد دلار درآمد اقتصادی به‌بار می‌آورد و بالغ‌بر ۵/ ۱ میلیون شغل ایجاد می‌کند و این در حالی است که بر اساس جدیدترین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا، دستمزد کارکنان این صنعت با اقتصاد در حال خیزش آن تناسبی ندا
من خط الشهید رحمه الله قیل للصادق علیه السلام: على ما ذا بنیت أمرك؟ فقال: على أربعة أشیاء: علمت أن عملی لا یعمله غیری فاجتهدت، وعلمت أن الله عز وجل مطلع علی فاستحییت، وعلمت أن رزقی لا یأكله غیری فاطمأننت، وعلمت أن آخر أمری الموت فاستعددت.
به حضرت صادق علیه السلام عرض کردند: کار خود را بر چه چیزی بنا کرده‌ای؟
حضرت فرمودند: بر چهار چیز:
۱- فهمیدم که عمل مرا دیگری انجام نمی‌دهد؛ پس به کوشش پرداختم.
۲- دانستم که خداوند بر حال من اطلاع دارد؛ پس خجال
آثار مثبت ومنفی کرونا در صنعت بیمه
 
 
مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص موضوع حمایت از تولید با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه در اقتصاد ملی مطرح کرد: شرکت‌های بیمه برای حمایت از تولید باید با تولیدکنندگان مدارا و همراهی کنند. شرکت بیمه پاسارگاد در این راستا به سرمایه‌گذاری حجم عظیمی از دارایی‌های خود در بورس اقدام کرده است.
به گزارش روند بورس امروز، معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد در خصوص تأثیر کرونا در صنعت بیمه‌ گفت: کرونا در ص
✍️راهکارهای کاهش اضطراب✍️ ♨️
اضطراب یکی از چیزایی هست که تو دوران کنکور همواره باهامونه و آرامش مارو تو شاد ترین لحظه هامون بهم میزنه. اضطراب به خودی خود چیز خوبی هست و باعث میشه به خاطرش بیشتر تلاش کنیم و درس بخونیم ولی میزان بیش از حد اون آزار دهنده است. ⏬اگه خیلی اضطراب دارید پیشنهاد می کنیم راهکارهای زیر رو پیاده کنید :
ادامه مطلب
ادامه مطلب
ورم بینی و دغدغه برطرف شدن فوری آن :
اکثر افرادی که عمل بینی را انجام میدهند نگران ورم بینی خود هستند و همواره با این پرسش رو به رو هستند که راهکار های سریع کاهش ورم بینی چیست؟ همانطور ‌که میدانید بینی گوشتی دارای پوست ضخیمی می باشد و به دلیل این پوست ضخیم معمولا ورم بینی گوشتی بیشتر از استخوانی می باشد. بعد از جراحی بینی معمولا ورم بینی گوشتی بیشتر از مواقع دیگر است و به مرور و گذشت چندین روز بعد از عمل این ورم کاهش میابد. در پایان هفته اول بی
بهترین کاهنده چربى خون :
سیر بیشترین قدرت رو در کاهش کلسترول و ترى گلیسیرید خون دارد و بیش از صد صنعت داروسازى در دنیا از سیر فراورده هاى دارویى تهیه کرده اند.سیر علاوه بر کاهش کلسترول و ترى گلیسیرید خاصیت ضد میکروبى و ضد ویروسى دارد و فشارخون وقند خون را کاهش مى دهد وخون را رقیق مى کند.سیر تازه از سیر پخته بهتر است.سیر ترشى هم به اندازه سیر تازه اثر دارد.
امروزه همه نقاط دنیا در معرض آلودگی هوا هستند به همین دلیل از طرف سازمان هواشناسی و کنترل محیط زیست به طور مرتب اعلام میشود مردم نکاتی را در خصوص کمک به فرآیند کنترل آلودگی هوا  و یا کاهش آلودگی هوا رعایت نمایند. یکی از راهکار های کاهش آلودگی هوا ، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای جابجایی است.
همه مردم در تمام نقاط دنیا بهتر است سعی کنند از جابجایی با اتومبیل شخصی خود مخصوصا هنگامی که تک سرنشین هستند ، جلوگیری کنند. استفاده از وسایل حمل
 
راهکار CRM صنعت ساختمان و املاک و مستغلات
صنعت ساختمان
راهکار املاک و مستغلات به صورت خاص منظوره برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان، انبوه سازان و برج سازان آماده شده است. با این راهکار موارد مربوط به بازاریابی، پیش فروش، فروش، عقد قرارداد، مبایعه نامه و ... در سیستم CRM مایکروسافت تعبیه و برای این صنعت سفارشی سازی شده است. این راهکار هم اکنون در شرکت های ساختمانی و انبوه سازان استقرار و پیاده سازی شده است.
برخی از امکانات این راهکار
امکان تعر
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پایین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت می تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد. صنعت بسته بندی به عنوان توانمندساز بخش های اقتصادی عمل می کند. ضعف در این صنعت می
مؤسسات مطالعاتی و پژوهشی مختلفی گزارش‌های آینده‌پژوهی درباره صنعت خودرو منتشر می‌کنند. در تمام این گزارشات به این نکته اشاره شده که در زنجیره ارزش صنعت خودرو در دهه‌های آتی، بخش قابل توجهی از گردش مالی و سودآوری، مربوط به باطری است. گاهی عددهایی که برای این حوزه داده‌اند عجیب به نظر می‌رسد. حتی برخی از این مؤسسات تا 60% از کل ارزش افزوده قابل کسب در صنعت خودرو را به صنعت باطری نسبت داده‌اند!
در کشور ما بارها و بارها برای ورود به صنعت خودر
راهکار بهینه کنترل مصرف بنزین چیست؟





یکی از مهم ترین
روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی
است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است.
ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
یک قاشق جوش شیرین را در کاسه‌ای کوچک ریخته و کمی آب به آن اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند. سپس این خمیر را به آرامی روی محل‌های گزیدگی قرار دهید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. می‌توانید با مالیدن کمی آبلیمو به محل گزیدگی، خارش پوست خود را کاهش دهید. اما اگر به دلیل خاراندن زیاد پوست قسمت نیش پشه زخم شده است پیشنهاد می‌شود از آلوئه‌ور استفاده کنید. شما می‌توانید با مالیدن کمی از ژل آلوئه ورا روی پوست خارش را کاهش دهید و به ترمیم آن کمک کنید.
به استناد سایت حقوقی دینا یکی از مشکلاتی که امروزه افراد با آن دست به گریبانند مزاحمت و پر سر و صدا بودن همسایه است . ما در این مقاله به بررسی راهکار های مسالمت آمیز و قانونی برای حل این مشکل پرداخته ایم . از جمله راهکار های قانونی برای مقابله با پر سر و صدا بودن همسایه می توان به ارسال اظهار نامه و طرح دعوا در شورای حل اختلاف اشاره کرد . البته به علت هزینه بر و زمان بر بودن راهکار های قانونی توصیه ما این است که ابتدا با استفاده از روش های مسال
بسته پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایتی از بخش تولید و تجارت منتشر شد. شیوع ویروس کرونا در کشور و اثرات ناشی از آن بر بخش تولید و تجارت موجب شد تا وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان متولی این بخش برای کاهش اثرات مخرب این ویروس بر اقتصاد بنگاه‌های تولیدی بسته‌ای پیشنهادی را تدوین کند تا به این طریق در دوران کرونا بنگاه‌های تولیدی بتوانند ادامه حیات دهند.
 
در بسته پیشنهادی از سوی این وزارتخانه راهکارهای سیاستی از طرف «عرضه
بیـــــــمه گران -به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در نشست مشترک صنعت بیمه و پلیس راهور ناجا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: نوع خدمت صنعت بیمه و پلیس به دلیل وجود مولفه‌هایی نظیر امنیت، اطمینان و آرامش، در یکدیگر تنیده است و این پیوستگی‌ها فصل مشترک پلیس و بیمه به شمار می‌رود.
ادامه مطلب
  6 #راهکار برای #کنترل_خشم به یاد داشته باشید :افکار شما باعث #خشم شما شده‌اند نه بقیه مردم بپرسید :آیا #عصبانیت م میتونه کمکم کنه که به اهدافم برسم؟بس کنید :از اینکه حالت دفاعی داشته باشید. به بقیه گوش کنید و سعی کنید آینده نگری اونارو درک کنید.فکر کنید :به موقعیت و میزان خشمتون تمرین کنید :نفس عمیق کشیدن و تکنیکهای ریلکسیشن اگر لازم بود :پیاده روی کنید تا آرام شوید.
 
 
 
چند راهکار مناسب جهت پیشگیری یا
کاهش مفاسد اجتماعی 
 
 
مفاسد اجتماعی از قبیل مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و استعمال دخانیات وبیکاری و بدحجابی و شیوع روابط نامشروع دربین جوانان و نوجوانان وگسترش طلاق و....متاسفانه موضوعی هست که
ادامه مطلب
دانلود جدید ترین و باحال ترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن مبارک باد و دانلود عکس تبریک روز صنعت معدن با لینک مستقیم
دانلود بهترین عکس های زیبا و جالب و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و متن تبریک روز صنعت معدن
عکس نوشته های با حال و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و دانلود عکس نوشته های زیبا ی و تبریک روز صنعت معدن
بهترین متن های جدید و باحال و تماشاچی پسند و دارای سنگینی مطالب و دانلود عکس های تبریک روز صنعت معدن
دانلود جدید ترین و بهترین و زیبا
 
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز | - مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز. علوم جغرافیایی و نقشه‌برداری از معدود رشته‌های علمی می‌باشد که تمامی انسان‌ها را در قلمرو خود جای می‌دهد زیرا که همه به نوعی علاقه‌مند به ...
کاربرد GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی 
صد درصد از تمام حمل و نقل مربوط به حوزه نفت و گاز می باشد.بیش از یک دهه است که کشورهای پیشرفته از تکنولوژی GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی استفاده می ...
کاربـرد GIS در صـــنع
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
گاهی برخی از افراد ساختار پاهایشان به گونه ای است که برایشان حسابی دردسر ساز می شود. هنوز علت اصلی و مشخصی برای بروز اختلال در ظاهر پاها مشخص نشده است و تنها در برخی از موارد نادر، نرمی استخوان شدید می تواند دلیلی برای ابتلا به این نوع اختلال باشد ولی این مشکل، علت اصلی برای این موضوع محسوب نمی شود.
 

ادامه مطلب
خواص دانه شنبلیله برای مو بسیار است.از ریزش مو تا شوره سر، تخم شنبلیله می تواند یک دنیای جدید را بر روی موهای شما باز کند. با ما همراه باشید تا با خواص دانه شنبلیله برای مو آشنا شویم.
دانه شنبلیله چیست؟
شنبلیله یک گیاه از خانواده نخود است و دانه های آن کوچک و زرد مایل به قهوه ای است و برای داشتن مویی سالم و زیبا مفید هستند.خواص دانه شنبلیله برای مو و سلامت بی شمار است. اگرچه این دانه ها طعم تلخی دارند، اما اغلب به عنوان دارو استفاده می شوند.بعض
سایت دورهاتو  به نقل از خانه ملت رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت
درباره علت کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، گفت:  قیمت خودرو
عمدتا تحت تاثیر مسائل روانی بازار است؛ در دوره‌ای به دلیل نوسانات ارز،
قیمت سازی‌ها در فضای مجازی و... قیمت خودرو افزایش پیدا کرد. ایشان در
ادامه افزود: تصمیماتی مانند ترخیص خودروهای مانده در کمرگ بر قیمت خودرو
در بازار اثر مثبت داشته و باعث کاهش قیمت‌ خودرو در بازار شده است.50 هزار خودرو تحویل مشتری داد
در هنگامی که دندان های شیری نوزادان شروع به رشد می کند آبریزش آب دهان نوزاد  یک مشکل رایج است که به دلیل پاره شدن لثه ها و رویش دندان ها رخ می دهد ولی اگر این آبریزش دهانی بیش از یکسال ادامه یابد باید کودک را نزد پزشک برد تا از نظر مغزی، رشد فکری، اندازه دور سر و بیماری‌های مادرزادی مورد معاینه قرار گیرد.

ادامه مطلب
در هنگامی که دندان های شیری نوزادان شروع به رشد می کند آبریزش آب دهان نوزاد  یک مشکل رایج است که به دلیل پاره شدن لثه ها و رویش دندان ها رخ می دهد ولی اگر این آبریزش دهانی بیش از یکسال ادامه یابد باید کودک را نزد پزشک برد تا از نظر مغزی، رشد فکری، اندازه دور سر و بیماری‌های مادرزادی مورد معاینه قرار گیرد.

ادامه مطلب
                                 
پانزدهم آبان ماه تاریخی است به یادماندنی در صنعت بیمه کشور.در سال 1314 ،شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد.آغاز فعالیت بیمه ایران (14آبان1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.بیمه ایران از آذر ماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهر های مشهد،شیراز،اصفهان،همدان،اهواز و بوشهر نما
مشکلات نصب آسانسور
ما در ساختمان های مختلف در سطح تهران با این مشکل روبرو هستیم که بعضی از واحد ها حق شارژ مربوط به آسانسور را پرداخت نمیکنندکه ما قانون و راهکار این موضوع را خدمتتان خواهیم گفت
شرکت الواتور سرویس  در نقاط مختلف تهران نصب و راه اندازی آسانسور انجام میدهد من الجمله نصب آسانسور در غرب تهران نصب آسانسور شرق تهران نصب آسانسور شمال و جنوب تهران که این امر میسر نمیشود مگر با انجام تمام و کمال استاندارد آسانسور در تمامی نصب های آس
در دومین جلسه  انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان و ادارات ورزش بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان که روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت
صنعت ساختمان و ویروس کروناست
بی شک میتوان گفت که صنعت ساختمان یکی از سه صنعت برتر کشور است
تغییرات این صنعت بر اقتصاد کشور اثر گذار است
در حال حاضر این صنعت با مشکلات عدیده ای مواجه است
به نظر میرسد که در سال ۹۹ ویروس کرونا علاوه برا سایر صنایع کشور موفق شده است
که صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و زمین گیر کند
 
در کل با این که اعلام شد از ۱۶ فروردین ۹۹ تمامی خدمات صنایع تولید مصالح ساختمانی می توانند
با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی های ل
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
#موهبت_کامل_نبودن نوشته ی #برنی_براون کتابی است که به ما گوشزد می کند ناقص بودنمان را قدر بدانیم و به ما راهکار می دهد که چطور با خودِ واقعی مان زندگی خوبِ مدنظرمان را بسازیم و از دنیای فکر و خیالِ خودنبودن بیرون بیائیم..کتاب در ۱۰ سرفصل اصلی راه هایی برای نزدیک شدن به خود اصیل ارائه می دهد:.راهکار ۱ (پرورش اصالت) اگر خود واقعی مان نباشیم، هرچه تلاش هم بکنیم یک روز به بن بست می خوریم. این روز شاید فردا باشد شاید سال بعد، اما نهایتا می آید و خِفتِم
از شیوع بیماری کرونا جدید در دنیا نمی‌گذرد و مثل هر بیماری دیگری، طول می‌کشد تا راهکار درمانی قطعی کرونا پیدا شود. تا زمانی که درمانی برای این ویروس یافت شود؛ باید پیشگیری‌هایی را برای کاهش خطر ابتلا به کرونا انجام داد اما اگر در نهایت و با وجود رعایت تمام تدابیر بهداشتی، شک کردیم که دچار ویروس کرونا شدیم باید به کجا مراجعه کنیم؟
ادامه مطلب
سلام دوستان 
در این مطلب از وبلاگ پرورش بلدرچین می خواهیم شما را با راهکار های ساده بازاریابی و فروش تخم بلدرچین اشنا سازیم
شاید در هیچ وبلاگ یا وبسایت دیگری این تکنیک ها را به شما یاد ندهند اما من در امروز قصد دارم آنها را به شما یاد دهم
اولین تکنیک بازایابی --- استفاده از منابع رایگان است. اینترنتی بهترین راه برای بازاریابی است. سایت های زیادی هستند که حاضرند تبلیغ شما را به صورت کاملا رایگان بر روی وب سایت خود قرار دهند.دیوار و شیپور نمونه
بازیافت آهن قراضه بیش از صد سال است که صنعت مهمی در استرالیا بوده است. در سال 1915 ، BHP Steel اولین شرکتی استرالیایی بود که قراضه فلزی صنعتی خود را بازیافت و سایر مشاغل به زودی از این قاعده پیروی کردند. اکنون این یک روش محبوب برای بازیافت در سراسر استرالیا ، به ویژه در صنایع بزرگ است.
کسب درآمد از قراضهاتومبیل های قدیمی و محصولات سفید ، همیشه در صنعت بازیافت فلزات با ارزش بوده اند.
هنری فورد مدل T Fords خود را برای صرفه جویی در منابع در دهه 1920 بازیافت ک
 
اعتبارات کودکان کار باید در مناطق حاشیه ای هزینه شوددبیر مرجع ملی کودک وزارت دادگستری نیز معتقد است: برای مقابله با معضل کودکان کار ، اجرای طرح هایی مانند جمع آوری کودکان کار ، موثرنیست بلکه باید اعتبارات را در جاهایی مانند مناطق حاشیه ای که لازم است، هزینه کنیم.مظفر الوندی تاکید کرد: رویکرد ما به کودکان درست نیست و حق مدارانه کار نمی کنیم.وی خاطرنشان شد: آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، بهترین مبنای قانونی در رویکرد به کودک ، بهتر
سلامو خسته نباشید به گروه درجه 1 تونمن دانشجوی فیزیک ام و از درد برجام و بلایی که سر صنعت هسته ای و علل خصوص هوافضای کشور اومده کاملا آگاهم  و واقعا دمتون گرم که حواستون به صنعت هسته ای کشور   بوده.تو تئاترتون حقایق این صنعت رو گفتید. مشکلات. محدودیت ها. اساتیدو.....این در صورتیکه کشور ما پیشرفت نمیکنه تا زمانی که بتونه در علوم پایه مثل فیزیک و ریاضی و... پیشرفت کنه.
ادامه مطلب
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
َسپیده دولتی، کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه الگوی غذایی ناسالم، نخستین عامل بیماری‌های غیرواگیر است، اظهار کرد: الگوی غذایی ناسالم به معنای افزایش دریافت قند، نمک، چربی و مصرف کم میوه، سبزی، فیبر و لبنیات است.
وی افزود: بر اساس مطالعه سیمای مرگ، نخستین علت مرگ در ایران بیماری‌های قلبی و عروقی و دومین علت آن سرطان‌ها هستند.
وی اصلاح الگوی غذایی مردم را راهکار کاهش بیماری‌های غیرواگیر دانسته و تصریح کرد: با تغ
احتمالاً شما نیز تجربه کرده اید که سرعت عمل اکثر گوشی های اندرویدیتان به مرور زمان به طور محسوسی کاهش می یابد. به ویژه اگر گوشی از نوع میان رده یا پایین رده باشد. جدا از دلایل آن، یک راهکار مؤثر برای افزایش سرعت گوشی در چنین مواردی پاک کردن فایلهای اضافه و از همه مهمتر پاک کردن پیامها یا همان messege میباشد.این راهکار در چندین گوشی تست گردیده و نتایج آن مشابه بوده است. شاید شما تمایل داشته باشید برخی از پیامها را روی گوشی خود نگهدارید ولی تا حد ام
درلاغری و سریع ترین راه کاهش وزن 8 کیلویی در یک هفته + برنامه درکاهش وزن با ۳ گام ساده اما معجزه‌آسا در20 توصیه برای کاهش وزن در۵ مرحله ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی! درکاهش وزن در20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود درکاهش وزن در23 روش خانگی برای کاهش وزن سریع در7 روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی! درکاهش وزن در ۳۰ روز درسودمندترین روش کاهش وزن دربهترین روش برای کاهش وزن 30 کیلویی تنها در 8 هفته درVideosدرچاقی و رژیم های کاهش وزن درکاهش وزن با 10 تکنی
راهکار های تقویت چشم
کاربران رایانه معمولا عادت به پلک زدن ندارند و اغلب وقتی پای تلویزیون می نشینند پلک نمی زنند. حال به عنوان یک تمرین و برای تقویت عضله چشم به مدت چند دقیقه و هر ۴ثانیه یک بار پلک بزنید. البته تعداد زیادی هستند که به علت بیماری ها و مشکلات چشمی باید از عینک یا لنز استفاده کنند اما بیشتر مردم و افرادی که به قصد اصلاح دید خود عینک می زنند، می توانند با تمرینات ساده ای که طی ۵مرحله عضله چشم را تقویت می کند، به میزان زیادی از ضعی

20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود
 
اشتباهاتی که مانع کاهش وزن می شوند
 
راه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارد؛ اما بیشتر آنها باعث گرسنگی و عدم رضایت‌تان از خوردن خواهند شد. تصور کنید که هر کاری برای کاهش وزن انجام داده‌اید؛ اما نتیجه برایتان رضایت بخش نبوده است. در این مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم که شاید شما هم در روند "کاهش وزن" به آن‌ها نیاز داشته باشید. این‌ها مجموعه‌ای از اشتباهات رایجی است که اکثر افرادی که دنبال کاهش وزن و 
در دنیای امر دیگر کمتر صنعتی را بتوان یافت که چینی‌ها آن را از آن خود نکرده باشند و یا دست کم، وارد آن نشده باشند.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با رشد روز افزون تکنولوژی‌های دیجیتال و استفاده از کامپیوتر وکاربرد دیوانه واراین تکنولوژی‌ها در صنعت چاپ، خواه ناخواه رد پای چینی‌ها در این صنعت پررنگ‌ و پر رنگتر شده و می شود و دیری نخواهد پایید که آنها مدعی اصلی این صنعت بشوند.اگر چه کشور های اروپایی به خصوص آلمانها مدعی اصلی صنعت چاپ در جه
قهوه خواص زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:
سلامت کبد
پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل
کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
کاهش علائم افسردگی و بهبود روحیه
پیشگیری از سرطان
چربی سوزی و کاهش وزن
بهبود عملکرد فیزیکی
افزایش انرژی و هوشیاری
کاهش خطر بروز سکته
کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2
افزایش طول عمر
نهادهای مرتبط با صنعت برق






سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق ایران (ساتبا)

پژوهشگاه نیرو

انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران

سندیکای صنعت برق ایران

گروه مپنا

صنایع برق و انرژی صبا
توضیحات گردنبند طبی اسفنجی ساده طب و صنعت
توضیحات گردنبند طبی اسفنجی ساده طب و صنعت
گردنبند اسفنجی ساده طب و صنعت، کمک می کند تا در طول روز با وجود انجام کارهای روزمره مهره های گردن در وضعیت صحیح قرار گیرند تا در صورت وجود صدمه یا آسیب بهبود یابند.در هنگام استفاده از این گردنبند شاید در اوایل کار احساس راحتی نداشته باشید اما با مرور زمان تاثیر مثبت آن آشکار خواهد شد.
مد و فشن دیگر از جنبه سرگرمی قشر مرفه خارج شده و به یکی از دغدغه های اساسی بسیاری از انسانها تبدیل شده است. شرکت های تولید کننده لباس در سرتاسر دنیا با یکدیگر رقابت می کنند و آنچنان بازار آن داغ است که گردش مالی آن سرسام آور است. علاقه مردم به پوشیدن لباسهای مختلف و متفاوت، تغییرات سریع مد، در دسترس بودن خرید با استفاده از فروشگاههای آنلاین و ... باعث شده است که استقبال مردم برای خرید لباس و تابع مد بودن بسیار بیش از گذشته باشد.
به گفته محققان ص
فناوری های نوین در مصالح عمرانی یکی از مباحثی است که در صنعت ساخت و ساز بایستی در نظر گرفته شود. با استفاده از مصالح نوین می توان به سبک سازی و بهینه سازی  ساختمان ، کاهش هزینه های ساخت و ساز و کاهش مضررات زیسست محیطی منجر شود.
آجر های خنک کننده
در یک مطالعه جدید دانشجویی در انستیتوی معماری پیشرفته کاتالونیا یک فناوری جدید از مواد  اختراع شده است که دارای تأثیر خنک کنندگی در فضای داخلی ساختمان را دارد. آنها از ترکیب خاک رس و هیدروژل برای ایج
مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: با اعمال سیاست توجه به عمق ساخت داخل در صنعت خودرو که یکی از ۷ محور اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری بوده است؛ از پایان دی ماه دیگر شاهد تولید خودروهای ناقص توسط شرکتهای بزرگ خودروسازی در کشورمان نخواهیم بود.
 معدن و تجارت، سیدرضا مفیدی با بیان این مطلب توضیح داد: با تلاش های وزارت صمت و دو خودروساز مطرح داخلی و برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه تخصصی ساخت داخل در حوزه افزایش ساخت داخل قطعات و
 «برنامه مدیریت بخش انرژی (ESMAP)» وابسته به بانک‌جهانی، در مقاله‌ای به بررسی تجربیات کشور‌های مختلف و راهکار‌های اصلی که تاکنون برای تغییر در الگوی مصرف مشتریان اجرایی‌شده، پرداخت و نوشت: کاهش تقاضا برای برق می‌تواند از طریق تغییر در کمیت یا تغییر در الگو‌های تقاضا حاصل شود. تغییرات در کمیت تقاضا درواقع پاسخ به تغییر در قیمت‌ها (تعرفه‌ها) است. نیاز به مصرف برق ناشی از تقاضا برای استفاده از سیستم‌های روشنایی، سرمایی، گرمایی و دیگر وسا
سهام در بلند مدت بازده قابل توجهی را ارائه می دهد، اما نوسانات آن ها می تواند در کوتاه مدت به ویژه برای سرمایه گذاران جدید وحشتناک باشد. خوشبختانه، سرمایه گذاران گزینه های زیادی برای کاهش ریسک در سرمایه گذاری سهام خود دارند و شب ها راحت می خوابند. اما مزایایی که سهام و صندوق های سهام عدالت به سرمایه گذاران ارائه می دهند، برای همیشه مناسب نیستند. در اینجا کارهایی که باید قبل از سرمایه گذاری در بازار سهام انجام دهید و همین طور 12 راهکار برای کا
برای اینکه زباله‌های سفرتان را به صفر برسانید، ساده‌ترین راه این است که استفاده از وسایل یک‌بار مصرف به‌خصوص پلاستیک‌ها را کنار بگذارید و از وسایلی با دوام و ماندگاری بالا استفاده کنید. احتمالا جنبش «زباله صفر» به گوش‌تان خورده است. در این جنبش، افراد با تغییر سبک زندگی خود، تولید زباله را به صفر می‌رسانند،‌ به عبارتی استفاده از وسایل یک‌بار مصرف به‌خصوص پلاستیک‌ها را کنار می‌گذارند. این موضوع در طول مسافرت نیز رخ می‌دهد و از غذاه
گردنبند فیلادلفیا طب و صنعت
نکات قابل توجه در گردنبند فیلادلفیا طب و صنعت
هنگام بروز بیماری ها و صدمات مهره های گردنی یا ضایعات ایجاد شده در بافت نرم گردن، گردنبند طبی فیلادلفیا طب و صنعت ، به نا به تجویز پزشک مورد استفاده قرار می گیرد.
1- به دلیل قابل شستشو بودن گردنبند طبی فیلادلفیا طب و صنعت ، می توان با آب ولرم استحمام نمود.2- هنگام خواب با این گردنبند از بالشت استفاده نکنید.3- بعد از مدتی استفاده از آن، برخلاف ایجاد محدودیت حرکتی ، عادت
برای رسیدن به وزن دلخواه راهکار هایی وجود دارد که از مهم ترین این راهکار ها، تغذیه مناسب و رژیم درست است. بسیاری از افراد که در آرزوی لاغری هستند، هر چقدر که تلاش می کنند به وزن دلخواهشان نمیرسند و وعده های غذایی آنها در روی بسیار کم است و از خوردن صبحانه نیز غافل هستند در صورتی که، کی از مهم ترن وعده های غذایی در روز خوردن صبحانه رژیمی است.
صبحانه رژیمی 
برای طرز تهیه صبحانه رژیمی می توانید از جو دو سر و شیر کم چرب استفاده کنید. برای تهیه این
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در راستای تحقق توسعه پایدار صادرات صنایع چاپ و بسته بندی اقدام به ایجاد زیر ساختها تخصصی در ابعاد مختلف و مورد نیاز نموده است.به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، در دنیای کنونی کسب و کار صنعت چاپ مانند سایر صنایع بیش از همیشه وابستگی به اینترنت و فضای مجازی است از این اتحادیه دو دوره آموزشی در حوزه کسب و کار برگزار نمود.همچنین برای اطلاع از ث
 
 
 
 
تصمیماتی این چنینی که بلافاصله بعد از فقط چند روز از مصوبه قبلی گذشته ، نشان دهنده این است که احتمالا” تصمیم قبلی بدون پشتوانه کارشناسی بوده است با توجه به اینکه اعضای کمیته پایش ریسک از برجسته ترین کارشناسان بازار هستند انتظار تصمیماتی به دور از هیجان و با پشتوانه علمی و کارشناسی است  سه نکته :
۱- با توجه به اینکه روزانه بیش از ۳-۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار می شود تاثیری بر روند معاملات نخواهد داشت 
۲- اکثر کارگزاران بخا
انبارهای هوشمند و مکانیزه
 
 
مهم ترین دغدغه‌های هر بنگاه اقتصادی است. سازمان ها به دنبال آن هستند که از زمان خرید مواد و ورود آن به کارخانه، ساخت محصول در طول خط تولید، تحویل آن به انبار و در نهایت خروج آن از انبار و فروش، اطلاعات کالا را با شماره منحصر به‌فردی ردگیری کنند.این راهکار در انبارهای مکانیزه معتبر داخلی و خارجی بسیار مرسوم است و تمامی شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه معتبر دنیا آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. با اینکا
راهکار‌هایی برای انتخاب جراح بینی
 
مهم‌ترین مرحله در پروسه جراحی بینی، انتخاب یک جراح کاربلد و با تجربه است. باید به این موضوع دقت شود که هر ارزانی بی‌دلیل نیست و بهتر است در هنگام انتخاب جراح بینی، به سراغ ارزان‌ترین گزینه ممکن نروید و مواردی مانند تجربه پزشک را در اولویت قرار دهید.
یک جراح بینی کم‌تجربه ممکن است علاوه بر عدم دستیابی به نتیجه ظاهری مطلوب، مشکلات و اختلالات تنفسی خاصی را نیز در بیمار ایجاد کند. مشکلاتی که معمولاً منجر ب
اعضای هیئت اجرایی Merck , مدیرعامل Life Scienceاز زمان مدیرعامل علم زندگی در مارک در مارس 2014 , اودیت باترا و تیمش راهکار رویش را توسعه داده اند که مشتمل بر مخلوط علوم فناوری زندگی سیگما - آلدریچ است . این مخلوط که در نوامبر 2015 بسته شد , وسیع ترین خرید و فروش در تاریخ Merck و یکی بزرگترین در صنعت علم زندگی است . بترا در آوریل 2016 به عضویت هیئت اجرایی مرک درآمد .
مرک مفتخر است از بهره‌برداری یک مرکز علمی جدید زندگی , یک قطب دارای اهمیت جهانی برای همیاری با شرکا
بهترین چای های گیاهی برای لاغری خیلی سریع:
چای سبز :
مطالعات مختلف توسط محققان ثابت کرد که مصرف چای سبز می تواند به بیماران چاق و دیابتی کمک کند که وزن را با افزایش متابولیسم چربی و سیری و سرکوب ژن های چاقی کاهش دهند.
 
ادامه مطلب
به نام خدا
هنر و صنعت قالیبافی یکی از کهن ترین و برجسته ترین صنایع دستی ایرانیان به شمار می آید که در نواحی روستایی همواره در کناربخش کشاورزی یکی از مهمترین منابع تأمین درآمد مردم است. در چند دهه ی گذشته پس از انقلاب، رشد شهرنشینی، تنوع صنایع وسیاست رشد تک محصولی به تحولات گسترده اجتماعی و اقتصادی از جمله در نواحی روستایی انجامید. این شرایط رکود فعالیتهایاقتصادی صنایع روستایی بویژه صنایع دستی، در بسیاری از نواحی روستایی هم چون قالیبافی را
چند راهکار برای پیشگیری از آلزایمر
 
مطالعه را به قصد آموختن و به خاطر سپردن انجام دهید 
  - این کار فعالیت عصبی مغز را بیشتر کرده و مغز را به چالش میکشد 
 
پیاده روی
سه بار در هفته پیاده روی کنید سی دقیقه با سرعت متوسط  تا تند راه بروید و گردش خون مغز را بهبود بخشید 
 
ویتامین B12 و ویتامین E
ویتامین B12 و ویتامین E به داشتن حافظه بهتر شما کمک میکند و باعث بهبود عملکرد مغز میشود
ادامه مطلب
درست مثل تمامی سیستم‌عامل‌های دسکتاپ و موبایل، اندروید نیز بعد از مدت‌زمان زیادی استفاده، دچار مشکلاتی از جمله کاهش سرعت می‌شود. این سیستم‌عامل لینوکسی در سال‌های اخیر تلاش کرده تا این ایراد خاص را پشت سر بگذارد و در نسخه‌های جدیدتر اندروید، کمتر شاهد مشکلاتی این‌چنینی هستیم.بااین‌حال اغلب کاربران از جدیدترین نسخه اندروید استفاده نمی‌کنند و برای بهبود سرعت گوشی اندرویدی خود، نیاز به پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی دارند تا گوشی هوشمن
به نظرم بهتره بجای تعطیلی مدارس مسئولین تردد خودرو ها را در روزهایی که جو پایدار هست ممنوع کنند . یکم ما به خودمون میاییم پیاده روی بیشتری میکنیم . هم تصمیم میگیریم منزلمون به محل کارمون نزدیکتر بشه هم اینکه مدرسه و کلاسهای فوق برنامه بچه هامون رو نزدیک خونه هامون انتخاب میکنیم. فقط روزهای بارانی و برفی خودروها آزاد باشن و روزهای آخر هفته . روزهایی که باد و بارون نیست از هشت تا شش غروب تردد خودرو شخصی ممنون بشه . البته هر چه سریعتر هم ایستگاه
دلتا، پر درآمدترین شرکت هوایی جهان اعلام کرد تعداد رزرو بلیط آن در دو هفته گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته و وضعیت ممکن است بدتر شود. این شرکت در نظر دارد پروازهای خارجی خود را ۲۰ تا ۲۵ درصد و پروازهای داخلی را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش دهد. به همین دلیل می خواهد هزینه های خود را از طریق توقف استخدام، پیشنهاد بازنشستگی زودرس و مرخصی بدون حقوق برای کارمندان کاهش دهد.
امریکن ایر لاینز نیز از کاهش ۱۰ درصدی پروازهای خارجی و کاهش ۷.۵ درصدی پروازهای داخلی خ

میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی در مردان و زنان
  
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد‎
 
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد. نوسان در میل جنسی در دوره های مختلف زندگی انسان به واسطه دلایلی مانند تغییرات هورمونی، سن، و استرس غیرمعمول نیست.
با این وجود، میل جنسی کم اگر موجب استرس شده، بهزیستی کلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، یا به اضطراب درباره رابطه منجر شود، می
دیدگاه های مختلفی درباره حرفه ترجمه وجود دارد. برخی محققان بر این باورند که اگرچه ترجمه دومین حرفه قدیمی دنیاست اما به تازگی به صورت یک رشته دانشگاهی در آمده است. مطالعات اندکی به بررسی ترجمه به عنوان یک حرفه پرداخته اند. با وجود این که صنعت ترجمه از سال ها قبل در کشورهای توسعه یافته آغاز شده است و در حال حاضر با استفاده از جدیدترین فناوری ها به یکی از پردرآمدترین صنعت ها در دنیا تبدیل شده است متاسفانه در ایران وضعیت به این گونه نیست.
ادامه م
کامپوزیت و صنعت خودرو
امروزه به خاطر مزایایی که کامپوزیتها نسبت به فلزات دارند، توسعۀ زیادی پیدا کرده اند و صنعت کامپوزیت یکی از صنایع رو به رشد در عرصۀ مهندسی مواد است. از جمله میتوان به کاربرد قطعات کامپوزیتی در صنعت خودرو اشاره کرد. مهندس مباهات، مدیر عامل شرکت نورایستاپلاستیک، طی مصاحبهای با شبکۀ تحلیلگران تکنولوژی ایران، به طرح دیدگاههایی در این زمینه پرداخت که در زیر به برخی نکات مهم آن اشاره شده است: اکثر قطعاتی که در خودرو کاربرد
رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس:
تا چند دهه پیش ایران ٨٠ درصد بازار فرش دستباف دنیا را در اختیار خود داشته که این رقم در حال حاضر به 15 درصد کاهش پیدا کرده
اگر تنها ١٠ درصد حمایت‌هایی که از صنعت خودرو صورت گرفت از فرش دستباف ایرانی می‌شد چندین برابر ارز آوری و اشتغال زایی داشت.
ما همچنان می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم و فرش ایرانی را تولید ملی بنامیم، بر خلاف خودروی ایرانی که نه تنها افتخار آفرین نیست بلکه باعث سرافکندگی است./ایسنا
@IrNews_24
سقف وافل در تمامی پروژه های عمرانی با کاربری های مختلف قابل استفاده است. ایستایی بالا و کاهش هزینه های ساخت سبب شده است؛ استفاده از این نوع سقف پیشرفت چشمگیری در صنعت ساخت و ساز کشور داشته باشد. یک دیدگاه بسیار غلط در توجیه سقف وافل مبنی بر استفاده، تنها در دهانه های بلند در میان مهندسان رایج شده است، تنها یکی از حالات استفاده از سقف وافل این گزینه می باشد و در تمامی پروژه ها اعم از اسکلت فلزی و بتنی و کاربری های متفاوت، این نوع سقف قابل اس
ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌های فعالیت یورو اقامت است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در این مقاله تصمیم داریم به خدمات موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.
یورو اقامت؛ نماد سرعت در ثبت شرکت لهستان
موسسه یورو اقامت در چند سال گذشته تمام تمرکز خود را به این مسئله معطوف کرد که چگونه می‌تواند خود را از سایر مراکز راه اندازی ک
صنعت ۴٫۰ زیر مجموعه انقلاب صنعتی چهارم است[۱] که مربوط به صنعت است. انقلاب صنعتی چهارم شامل مناطقی است که به عنوان مثال به عنوان صنعت طبقه‌بندی نمی‌شوند، مانند شهرهای هوشمند همچنین در برخی منابع صنعت نسل چهارم تلاش کشور آلمان برای برندسازی محصولاتش معرفی شده است.[۲]
اگرچه اصطلاحات "صنعت ۴.۰" و "انقلاب صنعتی چهارم" غالباً به صورت متناوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کارخانه‌های "صنعت ۴.۰" ماشین‌هایی دارند که با اتصال بی‌سیم و سنسورها
به نام خدا
مبلمان از جمله مصنوعات چوبی است که صنعت آن در ایران از قدمت زیادی برخوردار می باشد و بدون شک امروزه صنعت مبلمان یکی از صنایع قدرتمند و بزرگ محسوب می گردد. بر طبق گزارش مرکز آمار ایران حدود 226 واحد تولید صنعتی مبلمان با اشتغال حدود 10 هزار نفر در کشور وجود دارد . تاریخ مبلمان به 5000 سال گذشته بر می گردد و طراحان مبلمان دائماً به دنبال طرح های جدید و الهام بخش از گذشته هستند . در طی دو دهه اخیر صنعت مبلمان روند رو به رشدی داشته است که توا
دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده کتاب چه کسی پنیر من را برداشت، فرق بین آدم‌ها و موش‌ها را این طور توصیف می‌کند.
وقتی یک موش حس می‌کند تلاش‌هایش به نتیجه نمی‌رسد، روش خود را عوض می‌کند، اما وقتی آدم‌ها حس می‌کنند کاری که انجام می‌دهند به نتیجه نمی‌رسد، عصبانی و خسته می‌شوند و دوست ندارند روش خود را عوض کنند. حتی گاهی اگر کسی راهکار تازه‌ای را به آنها نشان دهد، حالت دفاعی به خود می‌گیرند و می‌گویند: «من همیشه این کار را همین طور انجام داد
مدیریت محترم آموزشگاه صنعت آرمان ناحیه 1 مشهد‍ نرم افزار شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار شهریه آموزشگاه صنعت آرمانحجم: 5.85 مگابایتتوضیحات: ناحیه 1 مشهد
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست .
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پائین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت م
مثلث ماموریت
یک راهکار ساده برای اینکه بدانیم چطور میتوانیم توانمندی ها و علایقمان را پیدا کنیم
و بدانیم در چه مرحله ای میتوانیم پیشرفت کنیم.
این راهکار استفاده از مثلث ماموریت است
سه ضلع این مثلث شامل هدیه ها،عشق و مهارت است.
هدیه ها همان توانمندی هایی است که خداوند به ما عطا کرده
توانمندی هایمان را لیست کرده و بررسی میکنیم که نسبت به کدام یک عشق و علاقه بیشتری داریم
سپس مهارتمان را در آنچه که توانمندیم و به آن علاقه داریم افزایش می دهیم.
ا
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
متخصصان موفق به شناسایی مکانیسم جذب کلسیم و استخوان‌سازی در نوزادان شده‌اند و این راهکار می‌تواند به درمان پوکی استخوان در بزرگسالی منجر شود.
منافذ و خانه‌های استخوانِ پوک، بسیار بزرگتر از استخوان سالم است. در این حالت استخوان ها به تدریج تراکم خود را از دست می‌دهند و بسیار حساس و شکننده می‌شوند. متاسفانه این بیماری هیچ علامت اولیه‌ای ندارد و به همین دلیل به آن بیماری خاموش گفته می‌شود.
محققان به تازگی در مطالعات جدید خود موفق به شنا
بیماری پارکینسون چیست؟
این بیماری پس از آلزایمر معمول ترین بیماری مخرب اعصاب به شمار می رود! به طور مختصر می توان گفت بیماری پارکینسون یکی از انواع بیماری های نورولوژیک است که فرد مبتلا به آن به تدریج توانایی جسمی و روحی خود را از دست داده و در صورت عدم انتخاب راهکار درمانی مناسب با سرعت بیشتری بر شدت علائم آن افزوده می شود.
سیر بیماری پارکینسون پیشرونده است و منجر به کاهش تدریجی عملکرد فرد می شود.
پس اگر میخواید اطلاعاتی در مورد بیماری پا
فروشگاه کُرنو مشتریان خود را جزو سرمایه های خود میداند و باور دارد در جهت کسب رضایت مشتری باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند در ادامه برای توسعه فعالیت خود برنامه ریزی کند. لذا به همین جهت صداقت در آنچه را که می خواهد ارائه نماید را سرلوحه کار خود قرار می دهد و کیفیت را برگ برنده خود در رقابت با سایرین می داند. همچنین فروشگاه کُرنو با حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها قیمت های خود را بسیار کاهش داده است که از این لحاظ هم به افزایش رضایت مشت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها