نتایج جستجو برای عبارت :

تعلق یا تملک؟

چند روزه دارم بش فکر میکنم. به نظرم یکی از اساسی ترین فاکتورای هر رابطه تعلق و تملکه. اینکه دو طرف چقدر از رابطه شون انتظار حس تعلق دارن چقدر تملک؟ مثلا به نظرم اگه دو نفر از رابطه جویای حس تملک باشند اون رابطه از ی جایی به بعد کار نمیکنه چون حس تملک یک طرف، در پی حس تعلق طرف مقابل میاد. 
حوصله بسط دادم مطلب رو ندارم. 
و اینکه خودم دلم حس تعلق میخواد یا تملک؟ واقعا نمیدونم.
فکر نمیکنم کسی باشه بتونه بین این دو تا یکیشون رو انتخاب کنه، بهرحال مکمل
توضیحات فایل:
پاورپوینت مدل تملک اهرمی LBO در ۱۳ اسلاید
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت مدل تملک اهرمی LBO در ۱۳ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تملک اهرمی LBO چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
تعریف تملک و ادغام :
امروزه بازار کنترل شرکت ها به تدریج عرصه فعالیت شرکت ها را به طور
✍بیمه بیکاری کرونا به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟
✅بیمه بیکاری صرفا به  افرادی که هر سه شرط زیر را دارا باشند تعلق می گیرد:
1⃣مشمول قانون کار2⃣مشمول تامین اجتماعی3⃣مشمول قانون بیمه بیکاریدر کل فقط به کارگران مشمول قانون کار.
✅بیمه بیکاری به مشاغل زیر تعلق نمی گیرد:
سایر بیمه شدگان از جمله 1⃣بیمه های خاص2⃣ مشاغل آزاد3⃣ خویش فرمایی 4⃣ بیمه کارگران ساختمانی5⃣ قالیبافان 6⃣ رانندگان حمل و نقل شهری و ... 
منبع: وزارت کار
شماره نظریه : 7/98/77شماره پرونده : 98-168-77تاریخ نظریه : 1398/02/16
استعلام :نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه :
مفاد تبصره الحاقی سال 1388 به ماده 1 قانون نحوه خرید و تملک اراضی برای اجراء برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت  ناظر به موردی است که دستگاه اجرائی که محکوم علیه واقع شده است، توقف حکم خلع ید و قلع و قمع را از دادگاه درخواست نماید تا ظرف 6 ماه از تاریخ صدور دستور موقت ( توقف اجرای حکم ) نسبت به پرداخت یا ایداع قیمت روز املاک یاد شده اقدام بن
بسم الله
عن ابن ابی یعفور قال: سمعت أبا عبدالله یقول: من تعلّق قلبه بالدنیا تعلّق قلبه بثلاث خصال: همّ لا یفنی و أمل لا یدرک و رجاء لا ینال. (کافی، ج2، ص320)
امام صادق علیه السلام میفرمایند: کسی که قلبش به دنیا تعلق گیرد در واقع قلبش تعلّق به سه خصلت و ویژگی دارد: 1.همّ و غمّی که تمامی ندارد، 2.آرزویی که دست نیافتنی است، 3.امیدی که به آن نخواهد رسید.
ادامه مطلب
 
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، قانونگذار درصدد برآمد که قانونی در زمینه آپارتمان ها به تصویب برساند و انتشار نماید تا شهروندان علی الخصوص آپارتمان نشین ها با حقوق و تکالیف خود در این زمینه آشنا شوند برای نخستین بار در سال ۱۳۴۳ قانون تملک آپارتمان‌ها به تصویب رسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تملک آپارتمان ها بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1687/-قانون-تملک-آپارتمان-ها.html
 
یک گیگ یا دوگیگ اینترنت یک ماهه رایگان همراه اول با زدن کد زیر *1000*211# ⚠️به بعضی از خط ها تعلق میگیره #شانسی اگه کد رو زدید نوشت خرید دو گیگ اینترنت به مبلغ 0(صفر)تومان بود یعنی به شما تعلق  میگیره و تایید کنید اگه مبلغ صفر نبود تعلق نمیگیره و تایید نکنید⚠️یا اینکه میتونید بسته ارزون قیمت از این کد بخرید مثلا پنج گیگ اینترنت یک ماهه 9500تومان میده البته به #شانستون داره چه حجمی براتون بیاد
چه چیز تو را به فردی یا مکانی یا گروهی متصل می‌کند؟
تعلق خاطر داشتن؟
چه چیز برای تو تعلق خاطر می‌آورد؟
چه چیز باعث می‌شود که فکر کنی به آن فرد و مکان و گروع تعلق داری و باید جایی از ذهن و خاطرت را به آن اختصاص دهی؟
من به تمام سوالات بالا جواب هم‌زبان بودن و زبان هم را فهمیدن را می‌دهم. 
تو تا زمانی متعلق به فردی هستی که بتوانی حالیِ آن فرد کنی که چه چیز می‌خواهی و هدفت چیست! 
تا زمانی متعلق به مکانی و جایی هستی که زبان و فهم مشترک داشته باشی. ف
برای ح نوشتم دلم میخواد کسی رو داشته باشم که فقط و فقط مال من باشه و با هیچ کس شریکش نشم خندید و گفت من میتونم داوطلب باشم بهش گفتم که نه تو به صاد تعلق داری به خواهرت به مامان و به عین که اون دوستته دایره ی ادمهایی که بهشون تعلق داری زیاده
بعد بهش گفتم به نظرت من به کیا تعلق دارم ؟ گفت مامانت بابات صاد سین شین اون یکی صاد نون! غین و میم ! اسم خودش رو هم نگفت .
گفتم که جالبه من به هیچ کدوم از این ادمهایی که گفتی احساس تعلق نمیکنم مخصوصا بابام گفت من
دعاوی مربوط به اراضی طیف وسیعی از دعاوی مطروح در محاکم دادگستری را شامل می شود. از جمله
دعاوی مربوط به آپارتمان ها، اماکن تجاری، دعاوی قرارداد های مربوط به املاک، الزام به ایفای تعهدات قراردادی و دعاوی مربوط به اراضی شامل اراضی شهری و خارج از محدودة شهر می باشد که یا طرف دعوا شخص خصوصی است یا دولت یا نهادهای دولتی مانند شهرداری ها است. از جمله دعاوی مربوط به تملک اراضی توسط دولتی و شهرداری ها، دعاوی مطالبة بهای اراضی تملکی، ابطال تملک، اعتر
یکی از احساس هایی که در همه ی انسان های سالم وجود دارد احساس تعلق و وابستگی است.انسان موجودی اجتماعی است.معنای اجتماعی بودن این است که زندگی او به بودن با دیگران وابسته است.انسان نمی تواند تنها زندگی کند.ممکن است انسان هایی در اطراف شما باشند که تنها زندگی می کنند اما در واقع تنها نیستند.چون دست کم غذایی که می خورند به دست دیگران تولید می شود و یا لباسی را که می پوشند دیگران تهیه می کنند.جدایی از انسان های دیگر و تنها ماندن بیش از حد روان ادمی
حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد.
برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق اولاد تعلق می‌گیرد یا اگر بعد از ازدواج، متارکه کردند و ثابت شد که نان‌آورشان والدین‌شان هستند، مشمول حق اولاد می‌شوند.
مصادیق دعاوی مرتبط با تملک غیر قانونی اراضی توسط دولت و شهرداریها
سازمانهای دولتی و عمومی مانند شهرداری ها وفق قانون می توانند برای تامین نیازهای عمومی خود جهت اجرای طرح های عمومی و عمرانی و نظامی املاک و اراضی اشخاص را با رعایت مقررات قانونی تملک نمایند. تملک اراضی مزبور مستلزم پرداخت بهای روز این اراضی به مالکین می باشد، لیکن تملک بدون رعایت اراضی مبتلا به بوده و متاسفانه بدلیل فقدان نظم و انسجام در سازمانهای مزکور در تبعیت از قانون، بس
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان
مکان عنصر اصلی هویت ساکنان آن است.انسان با شناخت مکان می تواند به شناخت خود نایل شود.یکی از علل سرگردانی انسان امروز نپرداختن به مفهوم مکان و هویت مکانی است.
ادامه مطلب
اموالی که ملک اشخاص حقیقی و حقوقی نباشد را «مباحات» گویند، ماده 27 قانون مدنی در مقام تعریف «مباحات» بیان میدارد :« اموالی که ملک اشخاص نمی باشند مربوط به هر یک از اقسام مختلفه آن ها تملک کرده و یا آز آن استفاده کنند، مباحات نامیده می شود، مثل اراضی موات، یعنی زمین هایی که معطل افتاده و آبادی و کشت و زرع در آنها نباشد.» مباحات توسط «حیازت» تملک می شود و برابر ماده 146 قانون مدنی :«مقصود از حیازت تصرف و وضع ید است یا مهیا کردن و سایل تصریف و استی
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
دلیل تمایل انسان به صاحب خانه شدن فقط رهایی از بار اجاره
خانه و غرولند های موجر نیست. انسان با تملک "جا" یی از دنیا به دنبال
نقطه ای برا اتکا، برای مراجعت مطمئن و برای تعلقی طولانی است. وقتی جایی در دنیا
به او تعلق دارد خیالش راحت است که همیشه مرجعی برای مراجعت دارد. و این اطمینان
خاطر است که انگیزه ی مهم او برای صاحب خانه شدن است. چیزی شبیه ازدواج؛ انسان
متاهل نیز این اطمینان خاطر را دارد که در دریای روابط اجتماعی عاریتی، رابطه او
با یک نفر قطع
به موجب ماده ۸۰۸ قانون مدنی، هرگاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین دو نفر مشترک باشد و یکی از دو شریک حصه خود را به قصد بیع به شخص ثالثی منتقل کند، شریک دیگر حق دارد قیمتی را که مشتری داده است به او بدهد و حصه مبیعه را تملک کند.
این حق را حق شفعه و صاحب آن را شفیع می‌گویند.
 معرفی 20شرکت صنعتی در المان 
فروش ۵۰ شرکت آلمانی که هنوز در تملک خانواده‌ها قرار دارند از ۹۵۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۲۲ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است.
شرکت‌های خانوادگی به شرکت‌هایی در آلمان اطلاق می‌شوند که ۱۰۰ درصد در تملک یک خانواده باشند، یا بعنوان شرکت سهامی حداقل یک چهارم سهام‌شان‌ در اختیار خانواده موسس باشد، یا ۵ درصد حق رای در هیئت مدیره آنها در اختیار یک خانواده باشد.به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله، ف
شامل مشترکات عمومی و مباحات میشود و مشترکات عمومی اموالی هستند که متعلق به عموم بوده و مالک خاص ندارد و چون قابل تملک خصوصی نیست و استفاده انحصاری از آن وفق مقررات ممنوع است، لذا بیم تجاوز افراد نسبت به آنها و درخواست انتقال و ثبت آن به نام خود از مسایل مبتلا به روز است
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
از اول اردیبهشت این وبلاگ خصوصی میشه(:
هر شخصی که واقعا دست نویس های من و یگانه رو میخونه و دوست داره رمز بهش تعلق بگیره
زیر همین پست کامنت بذاره(:
در صورت تمایل دو طرفه،رمز به شما تعلق خواهد گرفت(:
از طرف: ماجده و یگانه
ادامه مطلب
با سلام و درود، احتراما بدین وسیله به اطلاع می رساند به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت دوم، هیئت مدیره موظف است که 15 روز بعد مجمع عمومی نوبت سوم را هماهنگ و برگزار نماید، لذا از این رو در تاریخ 08/09/98  راس ساعت 19 نوبت سوم مجمع عمومی در محل حسینه روبروی مجتمع نسیم علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که بر اساس تبصره ماده 8   آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها تصمیمات جلسه اخیر با تصویب اکثریت عده حاضر معتبر است و همچنین
سوال: در صورتی که شهرداری محکوم به پرداخت بهای روز اراضی تملکی گردید، آیا مکلف به پرداخت اجرت المثل علیرغم محکومیت به بهای روز، می باشد؟
این سوالی است که احتمالا برای خیلی ها که املاکشان توسط شهرداری یا دولت تملک شده و با توجه به عدم تودیع بهای روز اراضی توسط دستگاه مجری طرح، ناگذیر به اقامة دعوا شده اند و حکم محکومیت دستگاه مجری به پرداخت بهای روز صادر و قطعی شده، پیش بیاید.
نخست در مقدمه لازم به ذکر است که وقتی شهرداری یا دولت در مقام تملکِ
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، در خصوص مهریه زن نازا باید گفت از زمانی که زن و شوهری به عقد یکدیگر در آمدند ، مهریه به زن تعلق گرفته و در صورت مطالبه ، مرد مکلف به پرداخت آن می باشد . بنابراین در صورتی که زن نازا باشد و توانایی بچه دار شدن نداشته باشد نیز حق مهریه دارد و نازایی زن سبب محرومیت از دریافت مهریه نخواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا به زن نازا مهریه تعلق می گیرد بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/a
شفعه یکی از حقوقی است که بوسیله آن شریک می تواند سهم فروخته شده شریک خود را تملک کند.
حق شفعه همان حق شریک دوم است که ماده ۸۰۸ قانون مدنی آن را این طور بیان کرده است: «هرگاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین ۲ نفر مشترک باشد و یکی از ۲ شریک حصه خود را به قصد بیع به شخص ثالثی منتقل کند شریک دیگر حق دارد قیمتی را که مشتری داده است به او بدهد و حصه مبیعه را تملک کند.» در واقع حق شفعه به زبان ساده به این معنی است که هرگاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین ۲ نفر
هوالعزیز
امروز در میان آشفتگی، درست همان زمان که می گفتم: خدایا چرا همه چیز تا این حد پیچیده است؟! خدایا چه کسی جز تو می فهمد که چقدر حال همه ما پیچیده است؟، به ذهنم رسید که در منظر خدا هیچ چیز پیچیده نیست. همه چیز در بسیط ترین حالت است. این ماییم که حقایق را نمی فهمیم و در دام پیچیدگی می افتیم. در همین احوال بودم که مصرعی از مولوی خواندم؛ با من صنما دل یکدله کن...
و انگار این کلمات با من می گفتند که اگر تو هم با خدا دل یکدله کنی پیچیدگی نداری. اینگو
هوالعزیز
امروز در میان آشفتگی، درست همان زمان که می گفتم: خدایا چرا همه چیز تا این حد پیچیده است؟! خدایا چه کسی جز تو می فهمد که چقدر حال همه ما پیچیده است؟، به ذهنم رسید که در منظر خدا هیچ چیز پیچیده نیست. همه چیز در بسیط ترین حالت است. این ماییم که حقایق را نمی فهمیم و در دام پیچیدگی می افتیم. در همین احوال بودم که مصرعی از مولوی خواندم؛ با من صنما دل یکدله کن...
و انگار این کلمات با من می گفتند که اگر تو هم با خدا دل یکدله کنی پیچیدگی نداری. اینگو
پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی
دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پرسشنامه استاندارد حس تعلق مکانی:
 از اعتبار صوری ، به منظور بررسی اعتبار ابزار اندازه گیری تحقیق(پرسشنامه و سئوالات راهنمای بحث گروهی متمرکز) از طریق مراجعه به متخصصان(اساتید و تعدادی از کارشناسان علوم  اجتماعی) بهره گرفته شده است.
 
 
 
40 سوال در طیف لیکرت همراه با روایی و پایایی معتبر
کاملاً موافقم    موافقم    نظری ندارم    مخالفم    کاملاً مخ
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، همین که عقد نکاح به صورت صحیح واقع شد ، زن حق دریافت نفقه خواهد داشت و می تواند از آن بهره مند شود . با این وجود از آن جهت که نفقه زن منوط به تمکین زن از شوهر است ، در صورتی که زن از شوهر تمکین نکند حق دریافت نفقه نخواهد داشت . لازم به ذکر است که در دوران عقد نیز به زن نفقه تعلق خواهد گرفت ؛ به شرط اینکه آمادگی تمکین از شوهر را به وی اعلام کرده باشد و یا اینکه از حق حبس استفاده نماید . برای دریافت اطلاعات بیش
قواعد پارک‌کردن در کوچه‌هایی که #بن‌بست نیست :
❌ فضای کوچه، به عموم مردم تعلق داردو غیر قابل تملک است و هر کسی می‌تواند از منافع آن بهره‌مند شود.تا زمانی که سد معبر نکرده باشید یا در جایی که توقف ممنوع اعلام نشده، پارک در کوچه حق وسهم شماست، مگر با یک استثنا ؛@pl_as هر کسی با مالکیت، صاحب حق‌هایی می‌شود که برای بهره‌برداری از آن ملک در اموال دیگران وجود دارد. اگرچه کوچه در مالکیت عمومی است، اما خانه‌های در کوچه در حد رفت و آمد خود نسبت به آن
 معرفی 20شرکت صنعتی در المان 

فروش ۵۰ شرکت آلمانی که هنوز در تملک خانواده‌ها قرار دارند از ۹۵۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۴ به ۱۰۲۲ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵ افزایش یافته است.

شرکت‌های خانوادگی به شرکت‌هایی در آلمان اطلاق می‌شوند که ۱۰۰ درصد در تملک یک خانواده باشند، یا بعنوان شرکت سهامی حداقل یک چهارم سهام‌شان‌ در اختیار خانواده موسس باشد، یا ۵ درصد حق رای در هیئت مدیره آنها در اختیار یک خانواده باشد.به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله،
همیشه با سئوالات مکرری در مورد "شرط تنصیف اموال پس از طلاق" یا همان "تملک نصف دارایی مرد بعد از جدایی" روبرو هستم.
امروز در همین باره برایتان می نویسم✅
در ابتدای شرایط مندرج در اسناد رسمی ازدواج آمده است:
"چنانچه طلاق ، بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه ، تقاضای طلاق ، ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوء اخلاق و رفتار وی نباشد ، زوج مکلف است تا نصف دارایی موجود خود را که در ایام زناشویی با زوجه به دست آورده یا معادل آن را ، بصورت بلا
 
            
 
°با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت شارژ رایگان
 
امروز هم بامعرفی  یکی از بهترین برنامه های شارژ رایگان (دیجی پی) در خدمت شما هستیم 
ساز و کار این برنامه به شکلی است که با دعوت هر نفر مبلغ 2000تومان (دو هزار تومان) به شما تعلق میگیرد که این عدد نسبت به برنامه های مشابه عدد بسیار خوب و بالاییست
 
یکی دیگر از مزایای این برنامه شرکت دادن شما در قرعه کشی های مخطلف است که با دعوت افراد میتونید شانس خود را بالا ببرید !
 
بنابرین شما با
مدت‌هاست که خانه‌های یک طبقه‌ای و حیاط‌ دار جای خود را به آپارتمان‌ها و خانه‌های چند طبقه داده‌اند. تعدد مالکین و عدم امکان آشنایی آنها با یکدیگر و درنتیجه دشواری در تصمیم‌گیری در مسائل مربوط به ساختمان، اصلی‌ترین مشکلی که همواره ساکنین آپارتمان‌ها با آن مواجه بودند. با افزایش جمعیت شهرها و بالا رفتن تعداد آپارتمان‌ها، ضرورت وجود قانونی یکسان ، که به هماهنگی روابط میان ساکنین بپردازد احساس می‌شد. برای اولین در سال ۱۳۴۳ قانون تمل
 
 
  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تاکید کرد: برای رفع مشکل تملک به اعتبار نیاز داریم و امیدواریم مسئولان مربوطه در این زمینه کمک کنند.
 
مهدی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در بحث فراهم کردن امکانات رفاهی در برخی نقاط گردشگری استان با مشکل معارضان مواجه هستیم.
ادامه مطلب
وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری _ مهرالمثل واژه ای ناشناخته برای اکثر زوجین می باشد. در این مطلب به معرفی و مفهوم مهرالمثل می پردازیم ،زمانی که در عقد نکاح دائم برای زوجه مهریه ای معین نشود و یا مهریه معین شده خارج از عرف باشد و یا بطور کلی برای مهریه به توافق نرسند، بعد از عقد و ازاله بکارت، مهریه به زوجه تعلق می گیرد که مهر المثل نامیده میشود.
مهر المثل بر اساس وضعیت شخصی ،خانوادگی و اقوام  زوجه تعیین می شود.شخصیت اجتماعی، می
بسمه تعالی
سلام
 
سوال:
آیا از حق شفعه و انتقال سهم و روابط بین شرکاء اطلاعی دارید؟
 
پاسخ:
برای روشن شدن بحث ابتدا بهتر است به این توضیح بپردازیم: زمانی که دو شخص به طور مشاع۱ مالک مالی غیرمنقول هستند، به موجب قانون برای هر یک از شرکاء این حق وجود دارد که در صورتی که یکی از دو شریک مال خود را از طریق عقد بیع به ثالثی منتقل کند، شریک دیگر می‌­تواند با پرداخت ثمن معامله به خریدار، قسمت فروخته شده را به تملک خود درآورد. این حق به دلیل جلوگیری از ض
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان
مکان عنصر اصلی هویت ساکنان آن است.انسان با شناخت مکان می تواند به شناخت خود نایل شود.یکی از علل سرگردانی انسان امروز نپرداختن به مفهوم مکان و هویت مکانی است.
مکان تنها یک سر پناه برای فعال
سه روز هست که اومدم توی اتاق جدید، اتاقی که برای یک ماه و نیم مهمونش هستم. روز اول که به مرتب کردن وسایل و بشور و بساب بعد از سفر گذشت، روز دوم رو هم از صبح تا شب بیرون بودم، اما امروز از خواب بیدار شدم، صبحونه‌ی مفصل خوردم و به خودم که اومدم دیدم از اون حالت مهمون‌طور خارج شدم و دارم میز رو دستمال میکشم و وسایل روش رو مرتب می‌کنم، این یعنی الان منم متعلق به اینجام. حس تعلق حس عجیبیه. در عین حال که شیرینه، ترسناک هم هست. تا وقتی یه جایی مهمونی؛ م
اگر کسی چیزی را در شرف رسیدن به آن باشد از دست بدهد (چیزی که بارها برای خودم اتفاق افتاده) در نهایت می آموزد که هیچ چیز به او تعلق ندارد؛
و اگر هیچ چیز به من تعلق ندارد پس نباید اوقاتم را صرف محافظت از چیزهایی کنم که مال من نیست.
بهتر است به گونه‌ای زندگی کنم که انگار همین امروز نخستین و آخرین روز زندگی من است.
یازده دقیقه
#پائولو_کوئلیو
به گزارش واحد سنجش و راه حل‎های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، چند روز پیش معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از ممنوعیت مالکیت سهام شرکت اصلی توسط شرکت‎های فرعی داد.
به این ترتیب، شرکت‎ها نمی‎توانند سهام شرکت اصلی خود را تحت تملک داشته باشد. شرکت‎هایی که سهام شرکت اصلی خود را در تملک دارند، باید ظرف مدت یک سال از تاریخ تصویب این دستورالعمل، سهام خود را واگذار کنند. البته این مدت با موافقت سازمان، برای یک دوره قابل
حکم کارگزینی مدیرگروهمون رو دیدم و شاخ در آوردم. بیست میلیون تومن حقوقش بود. رقم دقیق مزایایی که بهش تعلق میگیره رو نمیدونم فقط میدونم که گاهی ماهانه به میزان حقوقشون مزایایی بهشون تعلق میگیره! میدونم که بعضیا حقوقهایی چندین برابر این میگیرن اما من دارم روزانه مدیرگروهمون و فعالیت هاشو می بینم و بنظرم نصف این حقوق رو بگیره هم از سرش زیاده. بعد آبدارچی ما با اون همه کاری که میکنه دو تومن میگیره! از وقتی که به این بی عدالتی پی بردم نفرتم از
پارکینگ مشاع
با توجه به مفهوم کلمه مشاع، که به معنی اشتراک و مشترک بودن است، منظور از پارکینگ مشاع، پارکینگ مشترک بین تمامی ساکنین و مالکین ساختمان می باشد. این نوع از مالکیت به گونه ای است که تمامی مالکین در آن سهیم بوده و تحت تملک خصوصی یک نفر نمی باشد. لذا هیچ یک از مالکین حق انجام تغییری در بخش های مشاع بدون رضایت دیگر مالکان را ندارد.
پارکینگ اختصاصی
این نوع از مالکیت بر خلاف بخش های مشاع ساختمان تحت تملک یک شخص خاص بوده و بطور اختصاصی م
پارکینگ مشاع
با توجه به مفهوم کلمه مشاع، که به معنی اشتراک و مشترک بودن است، منظور از پارکینگ مشاع، پارکینگ مشترک بین تمامی ساکنین و مالکین ساختمان می باشد. این نوع از مالکیت به گونه ای است که تمامی مالکین در آن سهیم بوده و تحت تملک خصوصی یک نفر نمی باشد. لذا هیچ یک از مالکین حق انجام تغییری در بخش های مشاع بدون رضایت دیگر مالکان را ندارد.
پارکینگ اختصاصی
این نوع از مالکیت بر خلاف بخش های مشاع ساختمان تحت تملک یک شخص خاص بوده و بطور اختصاصی م
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
هرگاه کسى نسبت به مال غیر معاملۀ نماید و
بعد آن مال به نحوى از انحاء به معامله‌کننده فضولى منتقل شود، صرف تملک موجب نفوذ معاملۀ سابقه نخواهد بود.


 مثلاً
هرگاه
کسى اتومبیل پدر خود را فضولتاً بفروشد و
پدر قبل از رد یا قبول آن را به پسر خود منتقل کند و یا پدر بمیرد و اتومبیل قهراً
به او منتقل شود، تملک فروشنده فضولى موجب نفوذ معاملۀ نمیشود، زیرا عدم نفوذ
معاملۀ فضولى در اثر فقدان اجازۀ مالک میباشد و در فرض بالا اجازۀ از ناحیۀ مالک
به عمل نیامد
سلام دانش آموزان عزیز :
 دانش آموزان توجه کنند که میتوانند در نظرسنجی کارهای دیگر پایه ها نیز شرکت کنند.هر دانش آموز باید حتما با نام و نام خانوادگی خود در این نظرسنجی شرکت کند(الزامی است).در نهایت میتواند کارهای منتخب را در دیدگاه خود بفرستید.لازم به ذکر است که آنهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند به انها نمره تعلق خواهد گرفت و انهایی که در این نظرسنجی شرکت نکرده اند از آنها نمره کسر نخواهدشد.
در پایان با توجه به رای های دریافتی بهترین کار
سلام دانش آموزان عزیز :
 دانش آموزان توجه کنند که میتوانند در نظرسنجی کارهای دیگر پایه ها نیز شرکت کنند.هر دانش آموز باید حتما با نام و نام خانوادگی خود در این نظرسنجی شرکت کند(الزامی است).در نهایت میتواند کارهای منتخب را در دیدگاه خود بفرستید.لازم به ذکر است که آنهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند به انها نمره تعلق خواهد گرفت و انهایی که در این نظرسنجی شرکت نکرده اند از آنها نمره کسر خواهدشد.
در پایان با توجه به رای های دریافتی بهترین کاره
پاورپوینت انواع طبقه بندی بودجه ای فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 39حجم فایل: 313قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت انواع طبقه بندی بودجه ای فرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 39انواع طبقه بندیطبقه بندی منابعدرآمدها واگذاری دارایی های سرمایه ای واگذاری دارایی های مالی طبقه بندی مصارف اعتبارات هزینه ای تملک دارایی های سرمایه ایتملک دارایی های مالی طبقه بندی عملیاتطبقه بندی سازمانی طبقه بندی اقتصادیطبقه بندی منابعمن
حس تملک من به زندگی و علاقه م برای دنبال کردن خودم از چیزی نشات میگیرد که همواره مورد تهدید است.
لذا اکنون که در اوج زندگی ام قرار گرفته م و ترس هایی که به واقعیت تبدیل شده بودند، دروغین از آب درآمدند و دوست های رفته، برگشته اند؛ مجبورم که همواره خودم را برای شرایط بحرانی آماده نگه دارم و به خود یادآور شوم هر رخدادی در این دنیا از زنجیره ای از اتفاقات و کمی جادو تغذیه میکند. جلوی زنجیره اتفاقات را نمیتوان گرفت که هر عملی جزئی از همان زنجیره است
مورخ انگلیسی، توماس آرنولد  به بررسی گسترش اسلام در آفریقا پرداخته و می‌گوید:
«بدون شک موفقیت اسلام در آفریقای سیاه اساسا به نبودن هرگونه احساس حقیر شمردن سیاهان وابسته بود. در حقیقت واضح است که اسلام با سیاهان هرگز به عنوان یک طبقهٔ پست برخورد نکرد، چنانکه متاسفانه بسیاری اوقات در جهان مسیحی اتفاق افتاد. سیاه‌پوستِ مسیحی شده به این احساس گرایش دارد که اروپایی‌های هم‌دینش به نوعی از تمدن تعلق دارند که با طبایع او در زندگی هم‌خوانی ندا
⭕️new share issue انتشار سهام جدید
نیاز شرکت ها به سرمایه موجب می شود تا از طریق آورده نقدی افزایش سرمایه بدهند در این حالت سهامداران فعلی از اولویت اول برای خرید سهام برخوردارند که حق تقدم نامیده می شوند و براساس قانون تجارت 60 روز فرصت دارد تا مبلغ اسمی سهام تعلق گرفته را به حساب شرکت واریز کند.
♦️rights issue حق تقدم
از طرفی شرکت ها برای اینکه سود نقدی سهام ندهند و نقدینگی را در شرکت نگه دارند و یا برای تغییر ساختار سرمایه از محل سود انباشته، افزایش
1. داشتن یک بسته حمایتی کامل هم زمان (پس انداز مالی مطمئن + پوشش های بیمه ای در مقابل حوادث و بیماری های خاص)اختصاص دو نوع سود به پس انداز شما1- سود تضمینی2سال اول 16 درصد2سال دوم 13 درصدسال پنجم به بعد 10 درصد
2-سود مشارکت در منافعاین سود در آخر هر سال  محاسبه شده و علاوه بر سود تضمینی به پس انداز شما تعلق خواهد گرفت
پرداخت : غرامت فوت طبیعی - غرامت فوت بر اثر حادثه - غرامت نقص عضو بر اثر حادثه - غرامت هزینه های پزشکی بر اثر حادثه - غرامت از کارافتادگی ب
قانون توانگری 
 
خدا روزی رسان آدمی است. انسان با کلامی که بر زبان می آورد می تواند هر آنچه را که حق الهی اوست به تملک در آورد. او باید به کلامی که بر زبان می آورد ایمان کامل داشته باشد.
قدرت واژه ها
واژه ها و اندیشه ها دارای امواجی بی نهایت نیرومندند که همواره به تن و چارچوب امور آدمی شکل می بخشند. ایمان به واژه ها و اندیشه هاست که آنها را محقق می سازد. 
اگر کسی موفقیت بطلبد اما اوضاع را برای شکست آماده کند دچار همان وضعی خواهد شد که برای آن تدار
دانلود ریمیکس دیجی طبا آب و آتش ۱۱۳
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی طبا بنام آب و آتش ۱۱۳ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Taba Abo Atash 113 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
جدیدترین ریمیکس دیجی طبا عزیز منتشر شد.
در این مطلب قصد معرفی اپیزود ۱۱۳ ریمیکس آب و آتش را داریم.
این ریمیکس در دسته ریمیکس های شاد قرار دارد.
امیدوارم شنوندگان از این ریمیکس دانلود نمایید.
اولین آهنگ این قطعه به آهنگ تاب و تب گروه ایهام تعلق دارد.
دومین قطعه این
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا به محض اینکه زن و مردی با هم ازدواج کردند و صیغه عقد نکاح خوانده شد ، زن استحقاق دریافت مهریه را پیدا می کند و پرداخت مهریه زن بر ذمه یا عهده مرد قرار می گیرد و هیچ امری نمی تواند به مالکیت زن بر مهریه خللی وارد کند ؛ حتی عدم تمکین از سوی زن . به عبارت دیگر ، زمانی که زنی از شوهر خود تمکین نکند ، باز هم مرد مکلف به پرداخت مهریه زن خواهد بود و به لحاظ قانونی عدم تمکین از سوی زن ، مجوزی بابت عدم پرداخت مهریه ب
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پ
وکیل خانواده در مشهد
همانطور که از نظر انسانیت هر فردی صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و ملیت عضو خانواده بزرگ بشریت است
و حق دارد از یک حداقل حقوق که حقوق بشر نامیده می شود، بهره مند شود خانواده نیز به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی از حمایت برخوردار بوده و دارای حقوق می باشد.بهترین وکیل خانواده در مشهد
انواع دعاوی خانواده
پرداخت نکردن نفقه زننفقه مخصوص نکاح دائم است و در نکاح موقت نفقه وجود ندارد. برعهده شوهر است که بعد از عقد نکاح
نفق
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا در خصوص تنصیف اموال مرد در طلاق توافقی هنگامی نصف اموال مرد به زن تعلق می گیرد که طلاق از طرف مرد بوده و طلاق از طرف مرد به علت تخلف زن از وظایف زناشویی نباشد ؛ به همین دلیل نصف اموال مرد در طلاق توافقی به زن تعلق نخواهد گرفت . البته بر اساس مقررات مربوط به طلاق توافقی زن و مرد می توانند حین توافق برای جدایی هر شرطی که می خواهند را در توافق نامه خود بگنجانند ؛ لذا زن و مرد می توانند شرط کنند که مالی معادل ن
مالک یا مستأجر هر دو به یک  اندازه باید قوانین و مقررات مربوط به ساختمان ‌هایی را که مشمول قانون  تملک آپارتمان‌ ها هستند رعایت کنند و استفاده‌ کننده قانونی، خواه مالک  باشد یا مستاجر متعهد به رعایت قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.
  
با افزایش جمعیت و شکل‌ گیری کلان شهرها و محدود شدن زمین‌ های شهری، افراد به سمت آپارتمان‌ نشینی روی آورده اند. به گزارش مجله دلتا در این بین لازمه هم‌ زیستی بهتر در این مکان ها، بهره مندی از فرهنگ  مطلوب ه
vekalate-online.com
آیا نفقه به زنان شاغل تعلق می‌گیرد؟

اول آن که طبق ماده ۱۱۰۲ قانون مدنی همین که نکاح به طور صحیح واقع شد، روابط زوجیت بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زوجین از قبیل: مهر، نفقه، حسن برخورد و معاشرت و تمکین، در مقابل یکدیگر برقرار می‌شود. هم چنین وفق ماده ۱۱۰۶ همان قانون، در عقد دایم نفقه زن برعهده شوهر می‌باشد. صرف برقراری رابطه زوجیت مرد را مکلف به پرداخت نفقه می‌نماید و در این باب تمکین شرط استحقاق زن نسبت به نفقه نیست. اما در صور
سلام 
امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطلاعاتی در مورد ازدواج
اطلاعاتی در مورد مهریه
شروط ضمن عقد نکاح
شرایط عدم تعلق مهریه
سایتی در مورد نکاح
در چه صورتی مهریه به زن تعلق نمیگیرد
نکاح و سایتی در مورد آن
مهریه زن چگونه حساب میشود
شروط 12 گانه ضمن عقد ازدواج
اطلاعاتی در مورد شرایط عدم تعلق
اطلاعاتی در مورد شروط 12گانه
سایتی در مورد مهریه زن
اطلاعات حقوقی
حل مشکلات حقوق
حس مکان یا حس تعلق مکان به معنای ادراک ذهنی مردم از محیط و احساسات نسبتاً آگاهانه‌ی آنها از محیط است که مردم را در ارتباطی درونی با محیط قرار می‌دهد به طوری که درک و احساس افراد با معنای محیط یک‌پارچه می‌شود.
این حس عاملی است که یک محیط یا فضا را به مکانی با ویژگی‌های حسی و رفتاری ویژه برای افراد تبدیل می‌کند. حس مکان علاوه بر اینکه باعث #احساس_راحتی در یک محیط می‌شود، از مفاهیم فرهنگی مردم، روابط اجتماعی و فرهنگی جامعه در یک مکان مشخص حم
دانلود ریمیکس دیجی امیر پینک پرشین میکس ۳۱
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی امیر پینک بنام پرشین میکس ۳۱ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Amir Pink Persian Mix 31 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
دوستداران موسیقی، هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس دیجی امیر پینک را دانلود نمایید.
دیجی امیر پینک اپیزود ۳۱ پرشین میکس را منتشر کرد.
این ریمیکس در تاریخ ۷ شهریور در سایت قرار داده شد.
جهت دانلود ریمیکس جدید دیجی امیر پینک با بالاترین کیفیت
 
راه آهن قزوین - رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
 
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: با توجه به اهمیت حمل ترکیبی بار، تقاضای واگذاری ۳۰ هکتار اراضی به راه آهن داده شده که در صورت تملک ، بارانداز راه آهن ایجاد می شود.
گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال دو؛ علی خدای
به هانی می‌گم دلم می‌خواد از همه‌جا برم و گم شم. با ناراحتی و ذوق توأمان می‌گه وای همه همین‌طوری شدن انگار. می‌گم دلم می‌خواد مثل اون تصور جین با دو خودم رو از بالای یه صخره پرت کنم پایین، وای که چه حالی می‌ده اون لحظه‌ی اولش، عدم تعلق و هیجانِ با هم. می‌گه خب این رو دوست داری چون تو اون فیلمه دیدی.
فکرم می‌ره سمت کلمه‌ی عدم تعلق. راستش فکر می‌کنم ممکنه این وسوسه‌ی رفتن از همه‌جا به‌خاطر رسیدن به همین عدم تعلق باشه. اما احتمال‌های دیگ
به هانی می‌گم دلم می‌خواد از همه‌جا برم و گم شم. با ناراحتی و ذوق توأمان می‌گه وای همه همین‌طوری شدن انگار. می‌گم دلم می‌خواد مثل اون تصور جین با دو خودم رو از بالای یه سخره پرت کنم پایین، وای که چه حالی می‌ده اون لحظه‌ی اولش، عدم تعلق و هیجانِ با هم. می‌گه خب این رو دوست داری چون تو اون فیلمه دیدی.
فکرم می‌ره سمت کلمه‌ی عدم تعلق. راستش فکر می‌کنم ممکنه این وسوسه‌ی رفتن از همه‌جا به‌خاطر رسیدن به همین عدم تعلق باشه. اما احتمال‌های دیگ
ابرِ مادر گریست. من زیر چتر روزهایم بودم. چند قطره‌ی اشک، نوک کفشهایم را نم‌دار کرد. دستم را بیرون گرفتم، قطره‌ها دانه‌دانه لغزید و نقش زمین شد. گریه بی‌صدا بود، بی‌حرف، بی‌نشانه. هیچ نفهمیدم.
ابر مادر گریست. پدر نبود، خبر داده بودیم تا برگردد. من جایش خوابیده بودم. ابر من کنار ابر مادر، پیچیده در خود، بی‌صدا می‌گریستیم. آن شب کذایی. آن بیمارستان، آن اتاق عمل. آن انتظار و چشم‌براهی برای صبح. همان شب کذایی.
راستی امروز چندم است؟ بیستم مردا
در خویش پوییدم.
سوال این است: ریشه های روانشناسانه تمایل به سلوک معرفت اندیشانه کدامند؟ در خود جستجو کردم. دریافتم که می توانم سه علت را مطرح کنم.
.
یک، نفس سرکش، دوران 16 تا 22 سالگی،نفس عجول، همیشه در آن دوران برای من دغدغه بود. چه در خویشتن داری. چه در توانایی بر نفس برای پیشگیری از علاقه غیرقابل کنترل به دیگران. چه در تمرکز تلاش و غیره. شاید عواملی مانند کمبود محبت، عقده ها و غیره در دیگران وجود داشته باشد، اما واقعیت این است که من هیچ گاه تحت
تاسوعا ی حسین(ع) مبنای نماز است.
عاشورای  حسین(ع) معنای نماز است.
مستضعف زحسین(ع)دارد چه بسی حق
که پس دادن حق  امضا ی نماز  است.
 
هیچگاه مستضعفی که خودش را با امام حسین(ع)،ولایت فقیه،اولیاء و شهیدان بداند راضی به نا حقی که امضای امام حسین(ع) را ندارد نمی شود بلکه راه پس دادن حق باز بوده و هست هر چند سختی دارد.انسان ها اختیار دارند زندگی به پس دادن حق یا هلاکت با بی تفاوتی یا هتک حق را بپذیرند.چه بسا خیلی از مسایل حل شود و انسان بفهمد که هر روز عاش
این مطلب زیر یک معادله بود مسابقه ای برای ریاضیدانان جهان
جواب را در بخش نظرات بنویسید.
مرحله اول
به نفر اول مسابقات جایزه تعلق میگیرد
برای جواب سوال یک فقط 60 ساعت پس از اعلام پست فرصت دارید
اعلام نتایج روز 98/9/10 است 
منتظر چه چیز هستید عجله کنید
پسرم:
در یک مقایسه کلان بین زن و مرد، در خواهی یافت که در یک زندگی مشترک، مردها تعلق کمتری به زنهایشان دارند... و مسئله تعلق در زنان ریشه دارتر است که البته حکمتی در این تعلق نهفته است که ان شا الله خودت با مطالعات و تفکر و تهجد و تهذیب به حکمت آن پی خواهی برد و نمی خواهم در این معبر از مظهریت "عقل" بودنِ مردان و مظهریت "نفس" بودن زنان سخن بگویم و اشاره کنم که یکی از ویژگی های "نفس" نه تنها داشتن تعلق، بلکه ایجاد تعلق است... و عجیب تر آنکه وقتی عمیق شو
عوامل تولید مسکن: زمین، مصالح، نیروی انسانی و سرمایه.
از بین این چهار عامل، زمین به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته می‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمین است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح می‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمین در قیمت مسکن در نظام‌های مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمین به صفر می‌رسد؛ مانند نظام‌های سوسیالیستی که زمین تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
چند وقت پیش یکی از مخاطب های وبلاگم بهم گفت عجیبه که هنوز تو وبلاگ و همچین فضایی می نویسی. و من فکر کردم واقعا عجیبه. نه تعلق خاطری ندارم نه وقتی می نویسم مخاطبی توی ذهنم هست که انگیزه بده. ولی همچنان ادامه میدم. جالبه. عجیبه. 
آشنایی با خیار تبعض صفقه
وقتی قراردادی بین طرفین امضا می‌شود، اصل بر این است که قرارداد صحیح است و به راحتی نمی‌توان از زیر بار تعهدات آن فرار کرد؛ مگر اینکه برای طرفین اختیار فسخ معامله پیش‌بینی شده باشد یا به هر دلیلی مشخص شود که معامله از ابتدا باطل بوده است. 
وقتی عقدی باطل باشد، گویی از ابتدا به وجود نیامده و از همان ابتدا اثری ندارد؛ در واقع اگر یک خرید و فروش را در نظر بگیریم، اگر قرارداد باطل باشد نه مالی منتقل می‌شود و نه پولی باید
بسمه تعالی
سلام
 
سوال:
آیا اصول همسایه­‌داری را می‌­دانید؟
آپارتمان­‌نشینی علاوه بر مزایا، معایبی نیز به همراه دارد. شاید برای بعضی از ما که در آپارتمان سکونت داریم پیش آمده باشد که با همسایه­‌ای مواجه‌ شویم که به عنوان مثال حق شارژ خود را پرداخت نمی‌کند، یا با ایجاد سر و صدای غیرمتعارف موجب سلب آرامش همسایگان مجاور می‌­شود، یا علی‌رغم تذکرات عدیده هیئت مدیره ساختمان مبنی بر نگذاشتن‌ جاکفشی در راهرو باز هم اقدام به این عمل می‌­کند
هی می‌گم نه تو نباید به چیزی احساس تعلق یا مالکیت داشته باشی و بلاه‌بلاه‌بلاه؛ بعد چک‌نویسامو از دو-سه سال پیش هنوز نگه داشتم و دلم نمیاد بندازمشون دور. :| 
پ.ن. یکی تو اینستا فالوم کرد؛ استوری‌ش رو رفتم دیدم؛ ... چه‌قد یهو زندگی بی‌معنی می‌شه آخه. آخه اصلا ... نمی‌دونم. روحش در آرامش باشه.
پ.ن. چه‌قد دوست دارم آخر اسفند رو.
پ.ن. Colder Heavens - Blanco White
پ.ن. ۱۱:۱۱
Sometimes I get the feeling I’m lost ...
عقیده
ریشه در «ع ق د» دارد یعین چیزی که تعلق به پدیده ای خاص (شیء، انسان، نفس و ...)
دارد. بنابراین این آزادی نیست ، تعلق محسوب شده و در حقیقت نوعی اسارت است. یعنی
فکر ناشی از این عقیده فکری آزاد و رها نیست (نتیجه فکر و عقل خالص آن سان که متکی
به فطرت «الهی» باید باشد، نیست) علاوه بر این آزادی عقیده متضمن کثرتِ فهم ها است
و این کثرت فهم ها منافی اصل توحید کلمه است. اصلی که خود، حقیقتاً متضمن رهایی از
همه تعلقات دینوی و معنوی (جز خدا، که به دلیل آنکه خ
تاسوعای حسین(ع) مبنای نماز است.
       عاشورای حسین(ع) معنای نماز است.
مستضعف زحسین(ع)دارد چه بسی حق
       که پس دادن حق  امضا ی نماز  است.
 
هیچگاه مستضعفی که خودش را با امام حسین(ع)،ولایت فقیه،اولیاء و شهیدان بداند راضی به نا حقی که امضای امام حسین(ع) را ندارد نمی شود بلکه راه پس دادن حق باز بوده و هست هر چند سختی دارد.انسان ها اختیار دارند زندگی به پس دادن حق یا هلاکت با بی تفاوتی یا هتک حق را بپذیرند.چه بسا خیلی از مسایل حل شود و انسان بفهمد
تاسوعای حسین(ع) مبنای نماز است.
عاشورای حسین(ع) معنای نماز است.
مستضعف زحسین(ع)دارد چه بسی حق
که پس دادن حق  امضا ی نماز  است.
 
هیچگاه مستضعفی که خودش را با امام حسین(ع)،ولایت فقیه،اولیاء و شهیدان بداند راضی به نا حقی که امضای امام حسین(ع) را ندارد نمی شود بلکه راه پس دادن حق باز بوده و هست هر چند سختی دارد.انسان ها اختیار دارند زندگی به پس دادن حق یا هلاکت با بی تفاوتی یا هتک حق را بپذیرند.چه بسا خیلی از مسایل حل شود و انسان بفهمد که هر روز عاشو
تاسوعا ی حسین(ع) مبنای نماز است.
عاشورای  حسین(ع) معنای نماز است.
مستضعف زحسین(ع)دارد چه بسی حق
که پس دادن حق  امضا ی نماز  است.
 
هیچگاه مستضعفی که خودش را با امام حسین(ع)،ولایت فقیه،اولیاء و شهیدان بداند راضی به نا حقی که امضای امام حسین(ع) را ندارد نمی شود بلکه راه پس دادن حق باز بوده و هست هر چند سختی دارد.انسان ها اختیار دارند زندگی به پس دادن حق یا هلاکت با بی تفاوتی یا هتک حق را بپذیرند.چه بسا خیلی از مسایل حل شود و انسان بفهمد که هر روز عاش
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
آیا اصول همسایه­‌داری را می‌­دانید ؟
آپارتمان­‌نشینی علاوه بر مزایا، معایبی نیز به همراه دارد . شاید برای بعضی از ما که در آپارتمان سکونت داریم پیش آمده باشد که با همسایه­‌ای مواجه‌­شویم که به عنوان مثال حق‌شارژ خود را پرداخت نمی‌کند، یا با ایجاد سروصدای غیرمتعارف موجب سلب‌آرامش همسایگان مجاور می­شود، یا علیرغم تذکرات عدیده هیئت‌­مدیره ساختمان مبنی بر نگذاشتن‌ جاکفشی در راهرو بازهم اقدام به این عمل می‌­کن
فلسفه و علت جنایت
« جنایت » به لحاظ لغت از ریشه « جن » است پس معنای لغوی آن جن زده گی تا سر حد فعالیت و به سر انجام رسیده گی می باشد لذا غایت جنون می باشد. جنون یعنی رسوخ جن در نفس آدمی. پس ھویت و اراده و ھوش و روح فرد بایستی در خویشتن نباشد و در جای دیگری مقیم شده و مسخّر گشته باشد در یک شی ( تلویزیون، کامپیوتر،اتومبیل…… ) و یا یک فرد دیگری (ھمسر یا معشوق). و امّا نفس خود آن شی یا فرد کجاست؟ در توست و تو را به تسخیر آورده است و  در جھت اھداف خود تحت فر
توزیع رشته‌ای: جایزه نوبل معتبرترین جایزه‌ای است که در شاخه‌هایی از علم به محققان آن شاخه‌ها تعلق می‌گیرد؛ این جایزه برای اولین بار در سال 1901 به محققان 6 شاخه از علم تعلق گرفته است؛ «اقتصاد» یکی از علومی است که هر سال به برترین محققان آن جایزه نوبل تعلق می‌گیرد. در کنار اقتصاد، به 5 شاخه دیگر از جمله «پزشکی»، «فیزیک»، «شیمی»، «ادبیات» و «صلح» جایزه نوبل تعلق می‌گیرد.
پراکندگی جنسی: بیش از 90 درصد از کل برندگان جایزه نوبل تا به امروز مرد و
با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود.وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهمو سه چیز را هرگز فراموش نمیکنم :1 . به همه نمی توانم کمک کنم2 . همه چیز را نمی توانم عوض کنم3 . همه من را دوست نخواهند داشت ....!!
به استناد سایت مشاوره حقوق کیفری دینا ، بر اساس قانون مجازات اسلامی در صورتی که شخصی به دیگری آسیبی وارد کند که منجر به کما رفتن وی شود ، دیه کما یا دیه اغما به آن شخص تعلق می گیرد . البته میزان دیه کما بستگی به این دارد که آیا شخص مجنی علیه که به کما رفته ، بهبود یابد یا فوت شود . زمانی که پس از کما شخص به هوش بیاید ، پزشک قانونی ارش تعیین می کند ولی اگر پس از کما شخص فوت کند ، دیه کامل انسان به ورثه وی تعلق خواهد گرفت . برای دریافت اطلاعات بیشتر در
همونطور که میدونین،کوه ها یخ،تنها یه بخش کوچک بیرون از اب دارن و بخش بزرگی ازشون زیر ابه.
در واقع باید بگم که اینترنت هم همینجوریه،فضای بالای اون به فیسبوک و ویکی پدیا و سایتایی مثل این تعلق داره،ولی بقیه ی اون کوه یخ که زیر ابه،مال فضای ترسناک و غیرقابل درک دیپ وبه!
برای خوندن بخش های مختلف دیپ وب برین به ادامه مطلب
ادامه مطلب
به استناد سایت حقوق قراردادهای دینا ، عقد وقف را می توان به دو نوع وقف خاص و وقف عام تقسیم بندی کرد که برای تعریف وقف عام و وقف خاص می توان گفت وقف عام به آن دسته از وقف هایی گفته می شود که منافع آن به عموم مردم یا جمع غیر محصوری از افراد تعلق خواهد گرفت ؛ ولی وقف خاص به وقفی گفته می شود که منافع آن به گروه مشخص و محدودی تعلق گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مقایسه و تفاوت وقف خاص و وقف عام بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/vi
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، بر اساس قانون مدنی یکی از شرایط پرداخت نفقه به زن آن است که زن و شوهر با هم عقد دائم باشند . به همین دلیل ، قبل از عقد نکاح و ایجاد رابطه زوجیت ، تعلق نفقه به زن در دوران نامزدی منتفی خواهد بود . به این معنا که چون زن و مرد هنوز در عقد شرعی یکدیگر نیستند ، تکالیف قانونی میان آنها برقرار نشده است . علاوه بر این ، چون در دوران نامزدی زن از شوهر خود تمکین نمی کند ، مرد نیز مکلف به پرداخت نفقه به زن در ایام نامز
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، بر اساس ماده 1082 قانون مدنی  " به مجرد عقد ، زن مالک مهریه می شود و می تواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید " . همانگونه که از این ماده مشخص است ، در دوران نامزدی یعنی پیش از خوانده شدن خطبه عقد نکاح ، مهریه ای به زن تعلق نمی گیرد . چرا که بر اساس ماده 1082 قانون مدنی ، صرفا پس از انعقاد عقد ازدواج یا عقد نکاح است که به زن مهریه تعلق می گیرد و زن مالک مهریه تعیین شده می شود .  لذا تعلق مهریه به زن در نامزدی
احساس تنهایی عمیقی میکنم ... 
یه حس بد ... 
اینکه انگار به هیچ جا تعلق نداری .... 
در عین اینکه همه دوست دارن هیچکس دوست نداره
با اینکه میگن میخوان که کنارشون باشی اما بودنتو نمیخان 
میدونی چیه غم انگیز تر از همه اینا اونجاشه که مثلا تو یکی از لحظه های شاد زندگی خنده های ادم یهویی از رو لباش محو بشه تهش بشه یه پوزخند فقط
کاش میتونستم راجب اینا حرف بزنم اما حتی حرف زدنم دیگ ارومم نمیکنه 
حق غیرمالی امتیازی است که هدف آن رفع نیازمندی های عاطفی و اخلاقی انسان است. موضوع این حق روابط غیرمالی اشخاص است، ارزش دادوستد را ندارد و بطور مستقیم قابل ارزیابی به پول نیست: مانند حق زوجیت، ولایت و حضانت. بر بیشتر این حقوق آثار مالی بار است، چنانکه حق وراثت سبب می شود که شخص دارایی مورث خود را تملک کند و حق زوجیت امکان مطالبه نفقه و میراث را به دنبال دارد. ولی، در هر حال اصل حق را نمی توان وسیله تحصیل مال قرارداد.
حق مالی امتیازی است که حقوق ه
دوست داشتن یه ادم مثل نقل مکان کردن به یه خونست . اولش عاشق همه چیزایی میشی که برات تازگی دارن.هر روز صبح از اینکه میبینی همچیز بهت تعلق داره حیرانی.....
بعد به مرور زمان این دیوار ها فرسوده میشن . چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده میشن و میفهمی که عشقت به اون خونه به خاطر زیبایی هاش نیس بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه ....

ادامه مطلب
امواج تکامل استارت‌ آپ‌ در هند در اقتصاد و فرهنگ هند نهادینه شده است، در سال‌های اخیر اقتصاد استارت‌آپی در این کشور در حال شکوفایی است.
 
طی دهه گذشته، فعالیت‌های متعددی مثل تاسیس استارت‌ آپ‌ های جدید، افزایش تامین سرمایه برای شرکت‌های تازه تاسیس، هجوم سرمایه‌گذاران و استارت‌ آپ‌  های خارجی در هند ، توسعه زیرساخت‌های قانونی و ادغام و تملک در سطح جهانی، انجام شده است.
داستان‌های موفق کارآفرینی فراوانند، به‌عنوان مثال: بایجو (Byju’s)
تعجبی ندارد اگر همه (یا اکثر) پستهایم تعلق پیدا کند به علی کوچولو، چرا که این روزها همه ی ثانیه ها و لحظه هایم به او تعلق پیدا کرده. 
و فقط باید یک مادر باشید و یک پسر شیرین و مهربان و نق نقو مثل علی کوچولو داشته باشید تا بفهمید چقدر این تعلق خوشایند و دوستداشتنی ست. 
می گویند مهر مادری، جلوه ی کوچکی از مهر خداست. هرچند قابل مقایسه نیست ولی از خیلی جهات در درجه های پایین تر شبیه است. 
گاهی که علی کوچولویم مشغول بازی و سربه هوایی خودش است، 
مثلا د
هوحکیم غیر عامل ، سلوک راه ظاهر تنها کرده ، و در راه باطن قدمی نپیموده ، چه نتیجهٔ پیمودن راه باطن رسیدن است به خدا و رسیدن به خدا ممکن نیست مگر به مجرد شدنِ بالفعل و وارستن از قید جسم بالکلیه ، چه با جسم و تعلق با جسم به خدائی که نه جسم است و نه متعلق به جسم ، نتوان رسید. و نفس تا مهذب نشود علاقه اش لامحاله با جسم باقی است و آن هر آینه کُندهٔ پای اوست و از پای کنده دار ، راه پیمائی نیاید ، پس تا علاقهٔ جسم باقی است از خدا محروم باشد. و تهذیب نفس به ت
پاورپوینت انواع طبقه بندی بودجه ای
پاورپوینت انواع طبقه بندی بودجه ای
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 39
 
 
 
 
 
 
انواع طبقه بندی
طبقه بندی منابع
درآمدها
واگذاری دارایی های سرمایه ای
واگذاری دارایی های مالی
طبقه بندی مصارف
اعتبارات هزینه ای
تملک دارایی های سرمایه ای
تملک دارایی های مالی
طبقه بندی عملیات
طبقه بندی سازمانی
طبقه بندی اقتصادی
طبقه بندی منابع
منابع دریافت‌های دولت محسوب می‌شوند.
در این‌ نوع‌ طبقه‌بندی‌ منابع مالی دول
حتی اتاق خودمم واسم غریبه س...
در و دیواراش،وسایلش؛انگاری هیچ کدوم مال من نیستند.
اینجا هم احساس آرامش و تعلق خاطر ندارم...
فکر میکردم امشب که بعد از سه هفته رو تخت خودم میخوابم خوشحال خواهم بود؛ولی باز هم گوله های اشک مهمون گونه هام شدن...
چه بی رحمانه تنهام...
 
 
** شکر نعمت نعمتت افزون کند/کفر نعمت از کفت بیرون کند **
++ خدایا هزارمرتبه شکرت میکنم واسه وجود مامان و بابام!
این چسناله ها رو رو حساب ناسپاسی نذار :(
اولاً، باید تأکید کنم که من منتقد نیستم؛ مطلب‌های وبلاگ، صرفاً نوشته‌ها و نظرات من‌اند و با تکیه بر دانش سینماییِ محدودی نگاشته شده‌اند. فلذا، اعتبارِ (تقریباً) هر مطلبِ این وبلاگ، قابل‌بحث است.  
برای امتیازدهی به فیلم‌ها، از شیوه‌ی بدیعِ آقای مسعود فراستی استفاده می‌کنم (اما با بسیاری از عقیده‌های ایشان مخالفم!)؛ هر فیلم یا بی‌ارزش تلقی می‌شود، یا به آن نمره‌ای در بازه‌ی صفر و چهار تعلق می‌گیرد.
بیمه ی عمر
در بیمه ی عمر اصل سرمایه ی فوت است که ما معمولا در هنگام قرارداد ۲۰ برابر را انتخاب می کنیم.
یعنی سرمایه ی سال اول اگر 1,200,000 تومان باشد درصورتی که فوت کند به ذینفعان وی که در قرارداد ذکر کرده است 24,000,000 تومان به عنوان سرمایه ی فوت تعلق می گیرد‌.
در قسمت قبل پوشش سرمایه گذاری صحبت شد در این قسمت دو پوشش دیگر بررسی می شود.
بیمه ی عمر و پس انداز
۲. فوت حادثی
این پوشش را میتوان انتخاب کرد و 1 الی 3 برابر سرمایه ی فوت انتخاب کرد.
اگر شخص ب
تاسوعای حسین(ع) مبنای نماز است.
                                              عاشورای حسین(ع) معنای نماز است.
مستضعف زحسین(ع)دارد چه بسی حق
                                             که پس دادن حق  امضا ی نماز  است.
 
هیچگاه مستضعفی که خودش را با امام حسین(ع)،ولایت فقیه،اولیاء و شهیدان بداند راضی به نا حقی که امضای امام حسین(ع) را ندارد نمی شود بلکه راه پس دادن حق باز بوده و هست هر چند سختی دارد.انسان ها اختیار دارند زندگی به پس دادن حق یا هلاکت با بی تفاوت
استاد وکیلی: علت هراس و اندوه دائمی انسان این است که او به چیزهایی تعلق و دلبستگی دارد که دائما در حال تغییر و تحول و در معرض از بین رفتن هستند. طبیعی است که با دل بستن به موجود در حال دگرگونی و زوال، نمیتوان از سکون و آرامش برخوردار بود.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها