نتایج جستجو برای عبارت :

ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی

در فرودگاه امام در مجموعه پنج پارکینگ وجود دارد که هر کدام با فواصل متفاوت از هم جدا شده اند . پارکینگ اول در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین است . ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام خمینی واقع شده است و تنها پارکینگ مسقف است . 
 پارکینگ شماره 2 در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ سالن اصلی می باشد و دسترسی به آن توسط اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ شماره 3 در ضلع جنو
در فرودگاه بین الملی امام خمینی در کل 5 عدد پارکینگ وجود دارد که در فواصل مختلف از هم قرار گرفته اند . پازکینگ اولی در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین می باشد ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و تنها پارکینگ مسقف می باشد .
پارکینگ شماره دو در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ اصلی سالن است و دسترسی به آن تنها با اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ سوم در ضلع جنوب
ترمینال سلام فرودگاه امام در مساحت 14 هزار هکتار ساخته شده است که مساحت سالن آن 55 هزار متر مربع و در سه طبقه می باشد .
این مجموعه دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که توجه آدم ها را به خود جلب می کند . فضای زیبای ترمینال که در آن از کاشی ها و سرامیک زیبایی استفاده شده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند .
ساخت این ترمینال از سال 1389 آغاز شد اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف شد و سپس در سال 1394 بنیاد مستضعفان آمادگی خود برای ساخت ترمینال را اعلام
دوستان و مشتریان عزیز شرایط ثبت نام تاکسی فرودگاه های امام بسته به نوع و مدل خودروها متفاوت است و از حداقل 80 میلیون تومان به بالا است . البته به علت نوسانات شدید قیمت ممکن است این قیمت ها تغییر یابد . شرایط ثبت نام به صورت زیر است :
- داشتن حداقل مدرک دیپلم 
- داشتن گواهینامه پایه 2
- سه سال گذشتن از گرفتن تاکسی 
- نداشتن سوء پیشینه 
برای خریدن تاکسی و ثبت نام لازم است که حداقل یکبار به فرودگاه امام مرجعه نمایید .
در تاکسی فرودگاه امام پرشیا تاکس
یک خبر خوب این که به زودی 90 درصد ناوگان ون نوسازی خواهند شد . 
اگر تعداد نفرات جهت عزمیت به فرودگاه بین الملی بیش تر از یک خودروی سواری باشد یا اگر تعداد ساک ها و چمدان ها زیاد باشد می توانید از انواع ون ها استفاده نمایید .
بهترین ون به انتخاب اکثریت مردم ون هایس است . ون هایس با گنجایش ده نفر مسافر و پانزده عدد چمدان خودرویی فوق العاده مخصوصا برای مسافرت های بین شهری است . اکثر ون ها بنزین سوز هستند .
برای هماهنگی با ون های فرودگاه امام خمینی با
تاکسی فرودگاه امام به منظور عزیمت به فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد ، پیکاب مسافر از فرودگاه ها به مقصد و انتقال مسافران به شهرستان ها و بالعکس راه‌اندازی شده است. در ادامه برخی از مزایای تاکسی فرودگاه بیان شده‌اند:
بیمه مسافر و سرنشینانامنیت مسافر و اموال آنهااستفاده از خودروهای روز دنیا مطابق با استاندارهای جهانیدسترسی شبانه روزی و بدون معطلیاستفاده از رانندگان آموزش دیده در حوزه فرودگاهینرخ ثابت جهت ارائه سرویس به کلیه نقاط ش
سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام س
بر اساس آمار به دست آمده هشت درصد کل واردات ایران در سال ۱۳۹۳ از طریق ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی صورت پذیرفته است و این مقدار در سال ۱۳۹۴ به ۱۱٫۵ درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس آمار ارائه شده از گمرک ایران در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۵ حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام از بیش از یک میلیون تن با ارزش معادل بیش از یک میلیارد دلار میباشد.با توجه به این آمار و ارقام به خوبی می توان اهمیت و بزرگی این گمرک را درک کرد و امور ترخیص فر
حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.
ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود.
در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن  از آنان
در سال 2019 ، فرودگاه جدید استانبول ، که به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان شناخته شده ، افتتاح شد. در صورت بهره برداری از تما فازهای آن ، این فرودگاه به عنوان بزرگترین فرودگاه جهان می باشد.
علاوه بر بزرگی این فرودگاه ، امکانات رفاهی ، فروشگاه ها ، خدمات برای مسافران و ... در این فرودگاه به روز و مطابق با آخرین روش های روز دنیا می باشد. فرودگاه جدید استانبول در قسمت اروپایى استانبول قرار دارد. 
ادامه مطلب
فرودگاه بین المللی دبی
فرودگاه دربین المللی دبی او‌لین و بزرگ ترین بین فرودگاه های دبی است که به دلیل ترافیک پروازی بالایی که دارااست نا مرتب ترین فرودگاه جهان اسم گرفته است . این فرودگاه قطب اساسی خطوط هواپیمایی امارات متحده برای پرواز های امارات و فلای دبی است . این فرودگاه در میان المللی در مرتبه سوم ترافیک مسافری و سکو ششم پرواز های باری جای‌دارد , و هم هواپیماهای غول پیکر A380 بیش تر از هر فرودگاه دیگر در‌این فرودگاه رفت وآمد دارا هستن
جهرم به مشهد جدیدترین مسیر داخلی "هما"
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۶ آذر ماه سال جاری به فرودگاه جهرم پرواز می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما" پرواز جهرم به مشهد از ۶ آذر ماه در روزهای چهارشنبه هر هفته با شماره پرواز 3458  در ساعت ۱۱ و۴۰ دقیقه از فرودگاه جهرم به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می  شود. این پرواز در ساعت ۱۴ و۲۰ دقیقه وارد فرودگاه مشهد مقدس خواهد شد.
بازگشت پرواز مشهد به جهرم، در روزهای پنج  شنبه هر
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
ادامه مطلب
اگر کسی برنامه داشته باشد که با هواپیما به شهر یا کشوری دیگر سفر کند، اولین مکانی که به آن میرسد ، فرودگاه است. فرودگاه میتواند تعیین کننده نگرش مسافر به مقصد خود باشد . فرودگاه جدید استانبول یک شاهکار است که در حدود 40کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است و خدمات و امکانات بسیاری را در اختیار مسافران قرار می دهد.
از آنجایی که ترکیه به یکی از کشور های توریستی و محبوب برای سفر در دنیا تبدیل شده است و جود چنین فرودگاهی ، کاملا ضروری است. دلیل اینکه ا
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
اخبار پرواز
یکشنبه 9 فوریه 2020 میلادی که برابر است با تاریخ 20 بهمن 1398 شمسی،  پرواز 724 ایران ایر از مبدا آمستردام هلند، فرودگاه (Schiphol) به مقصد تهران با هواپیمای ایرباس Airbus A300B4-605R با 51 دقیقه تاخیر از فرودگاه آمستردام را ترک کرد. بعد از 1 ساعت و 45 دقیقه پرواز جهت سوختگیری در فرودگاه  Federico Fellini Int’l  واقع در ریمینی در ایتالیا، فرود آمد، سوخت گیری هواپیما یک ساعت و 45 دقیقه  به طول انجامید و بعد از آن هواپیما به سمت فرودگاه بین المللی امام خمینی در تهر
دیشب رفتم اینستاگرام. صفحه میلاد دخانچی. یه گزارش تصویری از سفر اربعینش گذاشته بود... اولین تصویر، ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی به نام "سلام" بود و در موردش اینطور نوشته بود: "ترمینال سلام علیرغم اینکه به تازگی به بهره‌برداری رسیده است، در بی‌هویتی و فاجعه‌بار بودن در دیزاین دست کمی از فرودگاه امام ندارد."
من می‌خوام این بخش رو به مطلب "انزوای مومنانه" ربط بدم.
نظر شما چیه؟
فکر نمی‌کنید ساخت این ترمینال و هدایت مذهبی‌ها به یک مکان دیگر،
گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در سی کیلومتری جنوب تهران در جاده تهران-قم واقع شده است و گمرک شهریار نزدیک به گمرک غرب در جاده قدیم کرج در حال فعالیت می باشد. زمانی که کالایی از طریق مرزهای دریایی وارد کشور می شود به بنادر گمرکی رفته و مراحل ترخیص کالا در آن جا صورت می گیرد. از جمله مهم ترین این گمرکات می توان به گمرک بندرعباس(گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر)، گمرک بندر امام خمینی ، گمرک بوشهر، گمرک خرمشهر، گمرک چابهار و گمرک گناوه اشاره
فرودگاه صبیحه گوکچن یکی از فرودگاه های پر تردد شهر توریستی و دیدنی استانبول ترکیه بوده و برخی از گردشگران ترکیه علاقمند هستند تا از این فرودگاه برای سفر به پایتخت اقتصادی و گردشگری ترکیه استفاده کرده و از آنجا به دیگر شهرهای ترکیه سفر کنند.
اگر شما هم علاقمند هستید تا از خدمات این فرودگاه و هم چنین شیوه تردد از آنجا به دیگر نقاط استانبول آشنا شوید، با گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو همراه باشید.
با توجه به اینکه سالانه میلیون ها هموطن به
شرکت فریت بار در فرودگاه امام
خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در
فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل
بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
cip سرنام کلمات Commercial Important persons است.
و مخصوص کسانی است که مقوله وقت خیلی برای آنها مهم است.
CIP فرودگاه امام با ارائه خدماتی ویژه، باعث صرفه جویی و ذخیره وقت با ارزش مشتریان خود می شود.
اصولا این دسته از افراد  که از CIP فرودگاه امام استفاده می کنند، وقت کافی برای طی کردن روند معمول و گاها زمان بر سوار شدن به هواپیما و هم چنین خروج از آن و انجام کار های لازم و رفتن از فرودگاه امام را ندارند.
لازم به ذکر است که CIP فرودگاه امام در تمامی روز های هفته
سالن تشریفات فرودگاه شارجه اگر قصد سفر با تور دبی را دارید بهتراست قبل از سفر فرودگاه های دبی را بشناسید و بدانید پرواز شما در کدام فرودگاه دبی فرود خواهد آمد با ما همراه باشید تا بخشی از اطلاعات فرودگاه شارجه را در اختیار شما قرار دهیم. تالار تشریفات فرودگاه شارجه برای اشخاصی که پروازهای فرست کلاس و بیزینس دارا‌هستند است و از تجهیزات آن می توان وب بی سیم , کابین ویژه سیگار , تلویزیون , دوش با سرویس ها بهداشتی و آرایشی و خبرنامه و مجلات را اس
حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم بهره برداری از «ترمینال-گالری سلام» فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: امروز روز فرخنده‌ای است، زیرا در شرایطی که دشمنان می‌خواهند وانمود کنند ایران نمی‌تواند توسعه و پیشرفت داشته باشد، علیرغم میل آنها ما شاهد تحرک تازه در اقتصاد کشور عزیزمان ایران هستیم.
ادامه مطلب
شرکت
فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست
شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از
فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام

ارتباط با پادمیرا فریت
آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳
ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹
ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com

ش
بربسیجی دلاور یاورقرآن سلام/حامی خوب ولایت ازبرجانان سلام/صف شکن درجبهه حق میخروشد دائما/حامی اسلام ورهبربرکت ایمان سلام/رادمردبابصیرت لشکر ایران ماست/ازبرای یاورحق بنده رحمان سلام/هم شجاع وقهرمان شددرنبرد دشمنان/رهروراه شهیدان اسوه دوران سلام/هست رزمنده همیشه دررکاب رهبری/عاشق خط امام وزمزم احسان سلام/گشته الگوی زمانه استقامت محوراست/بربسیجی های ناب کشور ایران سلام/لشکرصاحب زمان راباز معنا کرده است/اوشفاازبهرشیعه میشود درمان سلام/
به دلیل حجم بالای سفرهای تجاری که به تهران می
شود و فرصت کمی که اغلب این مسافران دارند، تعداد کثیری از آن ها ترجیح می دهند به
هر دلیلی درهتلی نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشند. گاهی اوقات نیز از فرودگاه
های بین المللی تهران پرواز دارند و نیاز به هتلی در آن حوالی برای اقامتی کوتاه
مدت دارند. هتل های تهران همواره در همه ی نقاط تهران به فکر آسایش مسافران هستند.
هتل ایبیس و نووتل دو هتلی هستند که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی احداث شده اند و
محیطی
سلام سلام وصدسلام امام رضای مهربون


سلام سلام وصدسلام امام رضای مهربون
مولای خوب وباصفا،فدات بشم آی آقا جون
ای امام رئوف ما،مهمون نوازو باصفا
قربون صحن وحرمت،آقای ما،امام رضا
بازم میخوام بیام مشهد،زیارت وپابوس تون
بیام ودردامو بگم،حاجت بگیرم ازتون
بیام زیارت وشما،دست بکشی روی سرم
والا دلم سبک میشه،هروقت که من میام حرم
اون لحظه های باصفا توی حرم کنارتون
انگار که تو بهشتم و مهمون بارگاهتون
لحظه های شیرینیه توی حرم پیش شما
فدا
سلام...من اینجا رو برا این ساختم
 که هر وقت به سرم تو اینترنت بیام... اینجا بیام و فقط بنویسم.. و حرف بزنم با امام زمانم... الان روی قلبم قرآن گذاشتم.. چون میخوام بفهمم که این قرآن چیزیه که منو حفظ می کنه.. من به قرآن پناه میبرم.. درگاه و ملجا من قرآنه....خدایا خودت کمکم کن...عاشقتم...
شعر امام سوم ماامام سوم ما که مشهوره تو دنیابا ظالما میجنگهبا مظلوما میخندهگشته توی کربلاشهید راه خداتوصیه کرده به ماآقای خوب دنیاامر به معروف کنیدکمک به مظلوم کنیدوقتی که آب می خوریمسلام میدیم به آقابچه های حسینی آب میخورید؟ بفرما
سلام
 
خسته شدم از بی پولی ، امشب یه انگشتر دیدم ؛ خیلی خوشم اومد ولی نمیتونم بخرمش.
چندتا کتاب منبع هستن که واقعا دلم میخواد داشته باشم شون ولی خب اینم نمیشه.
الان دوست دارم حداقل با هواپیما که هیچ ، ولی با قطار یه زیارت مشهد برم و اینم نمیشه .
 
خدایا همه نمیشه هات واس ماس .
 
بابا دلمون پول میخواد ؛ نمیخواییم گناه کنیم که ، میخواییم بریم زیارت امام مون.
 
یا امام رضا جانم،
به تو از دور سلام...
به سلیمان جهان از طرف مور سلام ...
به شما از طرف وصله‌
سپاه از فرودگاه امام دو هزار هکتار سهم برای ساخت پایگاه هوایی خواست ندادم . به من هشدار دادند بینی ات را به خاک میمالیم خب مالیدند و تمام شد رفت . افتتاح مهمترین فرودگاه کشور (امام خمینی) در سال ۱۳۸۳ تبدیل به ماجرای بزرگی شد . فرودگاهی که هنوز فاز ۳و ۴ آن تکمیل نشده است و احمد خرم میگوید با تکمیل نشدن آن در مجموع لطمه ای بزرگ به منابع مالی کشور شد که بیش از ده میلیارد دلار است. فاز ۳ و ۴ فرودگاهی که می‌توانست تا آخر ۱۳۸۵ تکمیل شود اما سپاه نگذاشت.
بنام خالق هستی
زمانیکه میخواهید به بزرگی سلام دهید به نیابت همه و دسته جمعی سلام کنید
داستانیکه تعریف میکنم را یکی از رفقای روحانیون مان که امسال به زیارت امام رضا نایل شدمد برای بنده نقل قول میکرد
ایشان میگفت این داستان را یکی از خادمان امام رضا که این قضیه برایش اتفاق افتاده بود برایم تعریف کرد
این خادم کفته چند سال پیش در  زمان حیات ایت الله بهجت این بزرگوار هرروز صبح به زیارت امام رضا می امد و من به ایشان سلام میکردم و ایشان سرش را بالا م
فرودگاه جدید استانبول در چهل کیلومتری مرکز شهر در تاریخ ششم اوریل سال 2019 افتتاح شد.این فرودگاه به مساحت 76.5میلیون متر مربع در منطقه ی ساحل دریای سیاه بین دو قاره آسیا و اروپا ساخته شده است.به عنوان بزرگترین فرودگاه دنیا شناخته میشود که در تقاطع قاره ی آسیا و اروپا و خاورمیانه قرار دارد.بعد از تمام شدن پروژه ی این فرودگاه قرار بر ظرفیت  300مقصد با 200 میلیون مسافر در سال است.این فرودگاه امکانات فراوانی دارد از جمله صرافی،فروشگاه های متفاوت،تاب
یکی از مسائلی که جدید باب شده این است که میگویند: حضرت علی اکبر علیه السلام قرار بوده امام شوند. اما امام حسین علیه السلام برای ایشان شهادت برگزید و برای همین امام سجاد علیه السلام امام شدند! یا دیده شده عده ای معتقدند که از عاشورا تا بازگشت اهل بیت علیهم السلام به مدینه امامت در اختیار حضرت زینب سلام الله علیها بوده است‌. در ایام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها میگویند: ایشان هم اگر پسر بودند امام می شدند! این سخنان از اساس باطل است. به دلا
شعر سلام✋دوست خوبم سلام سلامدوست دارم در یک کلاممیخوام همیشه از خدادوستی ما نشه تمامسلام من مثل گلههدیه ی من برای تومثل صدای بلبلهمیگم منم فدای توسلام دلو شاد میکنهانگاری که بادبادکهخبرهای خوب میارهسلام من قاصدکهمیگم با مهربونی سلام با خوشزبونیسلام یعنی محبتاینو خودت میدونی
خبرهای فوری پلدشت- پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت، مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: امسال نصب روشنایی باند فرودگاه در دستور کار قرار دارد.
حسن قره داغی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به آمار مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو در سال ۹۷ گفت: در سال گذشته ۱۳۰ پرواز داشتیم که ۷۲۶۷ مسافر ورودی و ۷۰۱۶ نفر
تور کربلا و نجف به صورت هوایی و زمینی در این سایت کربلا گشت قابل مشاهده هست . این روزها زائرین و محبان اهل بیت برای زیارت کربلا به صورت گروهی یا انفرادی با تورهای کربلا به عراق سفر می کنند . البته کربلا به خاطر اینکه یکی از شهرهای مقدس شیعیان هست معمولا در طول سال زائران زیادی به آنجا می روند اما در ایام مقدس و خاص مانند عاشورا و تاسوعا، اعیاد مانند عید قربان و حتی عید نوروز شهر مملو از زائر می‌شود. 
مسیر تور کربلا
مسیر تور کربلا در گام اول ، ز
سلام بر بسیجیان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و بر سربازان گمنام نائب بر حقش امام خامنه ای حفظه الله . اینجا پایگاه ارباب عاشورائیان و سید ناظران وجه الله است . اینجا مدرسه ی مبارزه با شیطان است . اینجا جایگاه مخلصین مجاهد فی سبیل الله و پروشگاه مبارزین استکبار جهانیست 
ما آماده ایم برای ظهور منجی عالم بشریت عج ...
با سلام.به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند:به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) جشنواره ی طرح کرامت با همکاری پایگاه بسیج امام حسین ع سده لنجان و کانون فرهنگی رهروان حضرت زینب سلام الله علیه سده لنجان در مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان برگزار می شود:شما عزیزان میتوانید برای شرکت در جشنواره طرح کرامت ؛۱.شعر۲.انشاء۳.مقاله۴.نقاشیو ...تمامی اثرهای که مرتبط به ولادت امام حسن عسگری علیه السلام را تهیه و آماده کنید و تا تاریخ ۱۳اذرماه به ما تح
ببنید امام معصوم درباره امام زمان عج چه میگوید :
امام صادق ع :  این گونه خطاب می کند:«ای آقای من، 
غیبت تو خواب از من ربوده، بسترم را برایم تنگ ساخته،روح و روانم را بی‌تاب کرده است.
منبع :کمال الدین / ج2 / باب 33
چند شب برا ظهورش نخوابیدیم؟!
چقدر گریه و ناله کردیم؟!
چقدر ندبه و عهد خوانده‌ایم؟!
چقدر انفاق و نذر کرده ایم؟!
⛔️در کل برا ظهورش چه کرده ایم
 
.#نشر_صدقه_جاریستhttp://eitaa.com/joinchat/2238513161C70e8a50686•┈••✾✾••┈•
با سلام.به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند:به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) جشنواره ی طرح کرامت با همکاری پایگاه بسیج امام حسین ع سده لنجان و کانون فرهنگی رهروان حضرت زینب سلام الله علیه سده لنجان در مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان برگزار می شود:شما عزیزان میتوانید برای شرکت در جشنواره طرح کرامت ؛۱.شعر۲.انشاء۳.مقاله۴.نقاشیو ...تمامی اثرهای که مرتبط به ولادت امام حسن عسگری علیه السلام را تهیه و آماده کنید و تا تاریخ ۱۳اذرماه به ما تح
بزرگترین و سومین فرودگاه ترکیه شروع به فعالیت کرد

در نهایت بعد از سه بار تمدید برای عملیات انتقال از فرودگاه آتاتورک به فرودگاه جدید استانبول با نام Yeni Istanbul Havalimanina که با نام رسمی Istanbul Airport شناخته خواهد شد این فرودگاه آماده بهره برداری و شروع به کار کرد.
این فرودگاه از لحاظ منطقه ای در قسمت اروپایی استانبول Arnavutköy قرار گرفته است.
ادامه مطلب
استاد سید محمّدمهدی میرباقری:

«قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل(سلام ‌الله علیه)، سرآمد همه کسانی بودند که از روی بصیرت و درایت به امام حسین(علیه السلام) پیوستند.
اگر همه مقاتل را بگردید، یک‌جا نمی‌یابید که مورخان نقل کرده‌اند که حضرت پیشنهادی به امام(علیه السلام) داده باشند که مثلاً بروید یا نروید! جنگ کنید یا نکنید! زن و بچه با خودتان ببرید یا نبرید! 
کاملاً می‌دانند که سیّدالشّهدا(علیه السلام) موعظه لازم ندارند و اگر انسان می‌خواهد بهره ب
با ایدین چمدان می بستیم. اخر چه کسی می توانست لباس و مایحتاج یک ماه خود را در یک چمدان جا کند ؟ دانه دانه حذف می کردیم، می افزودیم، باز می کردیم و می بستیم، دست اخر شد ٢ چمدان بزرگ! که نیمی از یکیشان فقط نان بربری و سنگک برای فامیل ِ از ایران دور مانده -سوغات- بود. 
هر کس که تجربه ی خروج از ایران به یکی از کشور های در حال توسعه/ توسعه یافته را داشته باشد می داند که از ایران به مقصد، به یک باره، رنگ عوض می شود. انگار یک هو در فضای خاکستری نخوت بار افر
سردار سلیمانی خطاب به ترامپ قبل از شهادتش : "ما ملت شهادتیم ، ما ملت امام حسین ایم. بیا . مرد این میدان ما هستیم برای شما"
سردار سلیمانی به دستور مستقیم شخص حرام زاده ای چون ترامپ (یزید زمان ) به شهادت می رسد.
هنوز سالگرد شهادت حاج قاسم نرسیده است که عصر عاشورا تداعی می شود. شخص خود فروخته ای چون محمدجواد ظریف ، همانند طمعکارانی که عصر عاشورا ، حرمت اهل بیت (ع) را نیز نگه نداشتند و گوشواره را با گوش فرزندان امام حسین(ع) می کندند. به طمع غنیمت احیای آ
اسم فرودگاه جدید استانبول
فرودگاه جدید استانبول که بزرگترین فرودگاه کشور ترکیه نیز میباشد با نام "فرودگاه استانبول" در شمال مرکز شهر استانبول در منطقه آرناوت کوی قرار دارد. کد انحصاری فرودگاه استانبول ISL است . این فرودگاه در مساحتی عظیم با مساحت 76.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر 35 کیلومتر است.
تورهای مسافرتی و بلیط هواپیما ارزان قیمت را در سایت www.hiholiday.ir مشاهده نمایید.
امکانات فرودگاه جدید استانبول چیس
بررسی دمای بدن مسافران در فرودگاه Sanya Phoenix در کشور چین برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا.....
یکی از راههای شیوع این بیماری رو میگن خوردن خفاش هست! از بس چینیا هر چی رو زمین راه بره یا رو درخت بشینه یا تو هوا ملق بزنه رو میخورن!
 
صبح زود به مقر ساواک منتقل شدم و تا عصر در آنجا ماندم. طی این مدت از من بازجویی شد که چند ساعت طول کشید. تعجب کردم وقتی دیدم که بازپرس از دوستان کودکی من است و من در بازی های کودکانه او و بردارش شرکت می کردم! پدر و برخی برادرانش از  علما و سادات بودند.
 
عصر بود که مرا به فرودگاه آوردند و به همراه دو مامور در هواپیما نشاندند. هواپیما به مقصدی که برای من نامعلوم بود پرواز کرد، بعدا متوجه شدم عازم تهران هستیم.
این نخستین سفر من با هواپیما بود. پیش
جزیره کیش یکی از جزیره های پرتردد گردشگری در جنوب ایران است که سالانه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر را در خود جای می دهد. بخش عمده ای از این مسافران با تهیه بلیط کیش به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر می کنند. تمامی پروازهای این جزیره توسط فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش که در زمینی با مساحت 13 هزار متر مربع بنا شده است، انجام می گردد. این فرودگاه در مرکز شهر کیش واقع شده و چهارمین فرودگاه پرتردد ایران از نظر تعداد مسافر به شمار می رود. فرودگا
خبرهای فوری پلدشت-پلدشت-مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: هفت هزار و ۲۶۷ مسافر ورودی و هفت هزار و ۱۶ مسافر خروجی سال گذشته /۱۳۹۷/ از این فرودگاه جابجا شدند.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن قره داغی گفت: این تعداد مسافر با ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به تهران – ماکو و ماکو – تهران و همچنین یک پرواز نیز به مشهد – ماکو و بلعکس صورت گرفته است.
وی افزود: در طول هفته، سه پرواز به مقصد تهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در این فرودگاه انجام می شود.
قره
 
 
فرودگاه ­ها به منزله قلب سیستم حمل و نقل هستند و وجودشان الزامی است. در سرتاسر دنیا فرودگاه ها به دنبال یافتن تکنولوژی­ هایی هستند که تجربه مشتری را افزایش داده و در عمل کارآمدتر باشند. در سال های اخیر شاهد معرفی انواع زیادی از تکنولوژی­ های مرتبط با معماری و زیرساخت های ارتباطی بوده ایم. در این بین 3 فرودگاه را انتخاب کرده­ ایم که در یک یا چند حوزه بر سایر فرودگاه ­ها برتری دارند:
ادامه مطلب
به مسافران پرواز اوکراینی فکر میکنم. دقایق آخر در فرودگاه امام با فکر اینکه جستیم ! 
با فکر جنگ پشت سر، با آرزوهای خوب فردا. 
به دانشجویان پرواز اوکراینی فکر میکنم، با چمدان های پر از دعای مادرانشان... 
قلبم مچاله می شود برای شبی که از خنده رفتن تا اشک مرگ شان یک پرواز
 فاصله بود.......
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
توسل عالم اهل تسنن به امام باقر علیه السلام
ابن فرحون مالکی از علمای اهل تسنن و قاضی شهر مدینه در قرن هشتم هجری قمری، پس از آنکه توسل به ائمه بقیع علیهم السلام را برای رفع حاجات توصیه می‌کند، در باره توسل به امام محمد باقر علیه السلام می‌نویسد:
السلام علیك یا سیدی أبا جعفر الباقر، والسلام علیك یا ذا الشرف الأصیل والفضل الجلیل، السلام علیك یا ابن زین العابدین السلام علیك یا فخر العلماء العاملین، السلام علیك ورحمة الله وبركاته.
سلام بر تو ا
از دوشنبه عصر که هواپیما توی فرودگاه اهواز نشست، تا جمعه ظهر که با پرواز ساعت ۱۰ و پنجاه دقیقه از همان فرودگاه به تهران برگشتم روزهایی بر من گذشت شبیه به رویا و اگر میخواهی بدانی چرا، پست های سال پیش همین وبلاگ را بخوان.
من با هم بیرون رفتیم، بستنی خوردیم، فلافل‌هایمان را توی لشگر آباد پر کردیم، خندیدیم... ما زندگی کردیم و زندگی چیز بود که من پیش از این روزها تصوری از آن نداشتم.
و من حس می‌کنم هنوز هم ممکن است از خواب بیدار شوم.
 
ساختمان ترمینال اصلی در فرودگاه جدید استانبول – که در اینجا رندر معماری کامپیوتری آنرا مشاهده می کنید – در دو تراز ساخته شده و دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ چراغ سقفی توکار است، که همه آنها قابلیت تنظیم زاویه دارند.وسعت و پیچیدگی فرودگاه جدید استانبول، چه از نظر معماری و چه از نظر طراحی نورپردازی در آن، توسط جاناتان راش، یکی از شرکای Hoare Lea، در LuxLiveارائه شده است.
فرودگاه ۹ میلیارد پوندی (۳/۱۰ میلیارد یورو، ۴/۱۱ میلیارد دلار آمریکا) – که طبق برنامه ز
سال ۱۳۰۹ نگرش فعلی فرودگاه با ورودی به بلوار کازینو توسط آلمانی ها شناسایی و موردمطالعه قرار گرفت.  فاتحه از فرودگاه رامسر  (یاتا: RZR، ایکائو: OINR)بوسیله عنوان یک فرودگاه تشریفاتی استفاده شد و پذیرای هواپیماهای (پاسارگاد) ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه وسپس مسافرین خارجی و از جمله افراد انگلیسی بود که هتل همیشه رامسر را بصورت کامل کرایه کرده بودند. در سایت فرودگاه رامسر آمده است که ۲۵ مرداد ۱۳۳۲ محمدرضا پهلوی و ثریا از فرودگاه رامسر بوسی
۱. این اواخر قبل از آمدن، خیلی حساس شده بودم...حساس روی همه گیر دادن های ناشی از ملیت... هر جایی در کارهای اداریم گیر ایجاد میشد عصبانی بودم که حتما به خاطر ملیتم کارم گیر می‌کند...
امروز وقتی که از پول کپی ۴ تا کاغذ که ورقی ۷۰۰ بود دود از سرم بلند شد توی دلم گفتم انگار سر گردنه است که پول کاغذ درخواست مخابرات را من بدهم و آن هم ورقی ۷۰۰. قبل تر هم توی فرودگاه امام راننده تا مهراباد صد تومن خواسته بود و داد زده بود که شما خارج نشینها که خوب بلدید آنج
بسم الله الرحمن الرحیم.سلام برحسین(ع) سلام برراه حسین(ع)سلام برهدف حسین (ع)سلام برعاشوراوعاشورائیان .به اطلاع تمام عزیزان میرسان .هیئت امناء -- هیئت عاشقان وفرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع)تصمیم گرفتندکه بجای پخت غداودادن نذرعاشورا.ازنذراتی که جمع آوری میشود.قسمتی را بصورت سبدکالابه نیازمندان بدهیم.وقسمتی راهم هزینه بازسازی مسجدکنیم لذادست یاری بسوی همه بزرگوران درازمیکنم وازبزرگوارانیکه درچندروزگذشته کمک کردندتقدیرتشکرمیکنیم.یاحسی
88/8/8 را خاطرتون هست مصادف شده بود با سالروز ولادت امام هشتم یعنی امام رضای عزیزمون
2 روز دیگه 98/8/8 هم تقارن جالبی داره 
- روز بعد از سالروز شهادت امام رضا هست
- روز چهارشنبه است که چهارشنبه ها روز این امام بزرگوار و فرزند بزرگوارشون امام جواد و امام هادی و پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم است.
در روز ۱۲ بهمن بزرگترین استقبال در تهران برگزار شد؛ به‌طوری‌که طول جمعیت استقبال‌کننده از امام خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت ۹:۲۷ دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل سید روح‌الله خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. او پس از ورود به فرودگاه و سخنرانی، طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم بهشت زهرا شد و در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مدفن کشته‌ش
اینقدر که به دیگران سلام می کنی به خدا سلام می کردی خدا می شدی .
السلام علیک یا خدا 
 
إِنَّ الَّذِینَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ عِبَادٌ أَمْثَالُکُمْ ۖ فَادْعُوهُمْ فَلْیَسْتَجِیبُوا لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ
 
 
صاف رفتم در خونه خدا 
 
و بیخود خودم را گول نزدم ...
 
به فکر خدا شدن باش 
 
خدا کمش نمی آید 
 
آنها خود دروغ می گویند ...
 
رسول خدا فرمود :
 
و مانند عجمها نباشید 
 
گفتند یعنی چه ؟
 
فرمود مانند ایشان به دیگران تعظیم نکنید .
⁉️فلسفه ی غیبت امام زمان (عج) چیست ؟! دلیل اصلی غیبت امام زمان (عج) سری است از اسرار الهی، طبق حدیث امام صادق (ع) که ما نمی توانیم آن را فعلا دریافت کنیم و ائمه هم آن را بر ما بیان نکرده اند، یک سری دلایل را ائمه گفتند ولی دلایل اصلی را گفتیم ذکر نکردند.
بعضی دلایل برای غیبت; 
ادامه مطلب
علم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در کلام امام سجاد علیه السلام
شیخ طبرسی رضوان الله علیه روایت کرده است که امام سجاد علیه السلام به حضرت زینب سلام الله علیها فرمودند:
اَنْتِ بِحَمدِ اللّهِ عالِمَةٌ غَیرَ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَیرَ مُفَهَّمَة‌.
ای عمه، تو به حمد الله، عالمى هستى كه نزد كسى تعلیم ندیدى و دانایى هستى كه نزد كسى نیاموختى.
الاحتجاج، تالیف شیخ طبرسی، جلد ۲، صفحه ۲۷، چاپ منشورات الشریف الرضی
روزانه ۴۴ پروا داخلی و ۶ پرواز خارجی در
فرودگاه تبریز انجام می‌شود. شرکت‌های
هواپیمایی مختلف این پروازها را انجام می‌دهند. فرودگاه تبریز دارای سه ترمینال هست
که برای پرواز های داخلی، پرواز های خارجی و ترمینالی مخصوص پرواز حجاج می باشد.
فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
آدرس فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در
کنار بلوار شهید بابایی قرار دارد.
اگر به شهر تبریز سفر میکنید برای رسیدن
به مرکز شهر باید
 ابن قداح گوید حضرت صادق ع فرمود هرگاه یکی ار شما ها سلا م کند باید بلند سلام کند ونگوید من سلام گویدباید و جواب مرا ندادند زیرا شایدسلام کرده و انها نشنبده اندوچون یکی از سماها جواب سلام گویدبابد بلند جواب دهد دمسلمانی نگوید که من سلام کددم و بمن حواب ندادند سپس فرمود علی ع همیشه میفرمود خشم نکند و کسیراهم بخشم نیاورد سلام را اشکار گویید وگعتار تان را خوش کنید در شب نماز بخوانید انگاهبکه مردم در خوابند مقصود نماز شب است تا بسلامتی ببهست رو
من فرودگاه بازی دوست دارم
میری فرودگاه پشت شیشه ضخیم می ایستی
برای دیدنشون سرت بالا میگیری
فکر میکنی دیدم دیدم
بعد میبینی اشتباه دیدی
آخر که درست میبینی از خوشحالی بال بال میزنی
بالا و پایین میپری
محکم بغلشون میکنی انقدر که نفسشون در نمی اد
و شیرین تر از اون اینکه بهت میگه این یک ماه آخر قبل از اومدن همش خواب اینجا و باهم بودن می دیده
همین یک ساعت پیش:
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
شرح داستان فطرس
شیخ صدوق در کتاب امالی در حدیثی از امام صادق(ع) نقل می کند:[یادداشت ۱] فُطرُس، یکی از فرشتگان حامل عرش در انجام وظیفه اش سُستی کرد، بالهایش شکسته و به جزیره ای در زمین تبعید شد. وی ۷۰۰ سال به عبادت خدا مشغول بود تا امام حسین(ع) به دنیا آمد. جبرئیل با هفتاد هزار فرشته جهت تبریک این میلاد به زمین نازل شدند، وقتی از کنار فطرس گذشتند او از علت نزول آنان جویا شد و از آنان خواست تا وی را با خود ببرند. جبرئیل نزد پیامبر(ع) برای وی میانجیگر
اخبارامروزاستقلال دارای خبرهایی استرس زا و مبهم بود. 
از یک طرف آمدن بازیکن مورد نظر سرمربی تا فرودگاه امام و ندادن ویزا بابت ورود به ایران و دیپورت شدنش. از سوی دیگر عصبانیت استراماچونی بابت سهل انگاری مسئولان  درباره مدافع خارجی 
ادامه مطلب
سلام
چند روزی که دارم فکر می کنم،چرا نمیشه یه نفر پیدا کرد تا بفهمه چی میگم،سو تفاهم پیش نیاد...خوب تا دو روز دارم زمزمه میکنم به قول یه عالمی ،ماها بی صاحب نیستیم...ما امام زمان عج رو داریم..
یا امام زمان عج من که بی صاحب نیستم لطفا کمک کنید ،درست تصمیم بگیرم.
جهت فرج صلوات بفرستید لطفا
نوشته شده 1398/09/22ساعت17:51
خوب واقعا خوب میشه ،مدام زمزمه کنم ،با امام زمان عج حرف بزنم....
با خداوند رفیق و مونس بشیم
امام حسن مهربان سلام
این نوشته ایست از علی اصغر که چندین سده بعد از شما به این دنیا رسیده
چند شب پیش سالروز تولد شما بود. همین
میخواهم در مورد همین "همین" بنویسم
جرقه ی این حرفها وقتی زده شد که یک توئییت خواندم، که میگفت کسی سال گذشته در روز میلاد شما از بی عائلگی دلگیر بوده و دوستش به او میگوید که بیاید و از شما بخواهد تا شما از خدا برایش بخواهید و حالا امسال همسری دارد و فرزندی در راه...
چی شد دقیقن که از زندگی من کمرنگ شدید؟ چی شد که اهل توسل نی
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود - اون برادر کارشه، نه برادر من.
جزیره کیش به دلیل دارا بودن نقاط مختلف تفریحی و گردشگری سالانه متقاضیان بسیار زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. به همین منظور عوامل تاثیرگذار در خدمت رسانی در جزیره کیش باید تمامی امکانات موجود برای یک سفر بی نظیر را فراهم سازند تا این عمل با رضایتمندی مسافران همراه باشد. یکی از عواملی که باید بسیار روی آن کار شود، فرودگاه کیش است.درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانیدفرودگاه کیش شاهراه ارتباطی بین این جزیره و مسافران می باشد.  فرودگاه بین المللی کی
زیارت عاشورای امروز به نیت از شهید مدافع حرم عباس دانشگر.
آقا عباس!
دلم حسابی گرفته.
دیگه خودت راست و ریستش کن.
رفتی پیش امام حسین (ع) سلام منم به آقا برسون.
روم سیاهه.
دست ما هم بگیر بتونم برا امام زمانم یه کاری بکنم. یعنی در اصل برا خودم. برا عاقبت بخیریم.
سلام بر ماه شعبان ماه رسول الله ماه ولایت 
ماه صلوات،  ماه صلوات شعبانیه ، ماه مناجاتِ
    الهی هب لی کمال الانقطاع الیک
سلام بر شب قدر نیمه شعبان و مولود مبارکش حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف، سلام بر امام حسین و سقای حسین ( علیهما السلام) و سلام بر حضرت علی بن الحسین ( علیهما السلام)  
ای رسول خدا ماه ماه شماست و مهمان کرامت شماییم یا حضرت رحمه للعالمین از ماه امیر مومنان علیه السلام بر خوان کرامتتان آمده ایم، شما را به حضرتش قسم
خواب امام حسین(ع) در بازگشت از سفر اربعین پارسال، در فرودگاه نجف یک خانم مسن لبنانی جلویم نشسته بود و با دو سه تا آقای لبنانی صحبت می کرد و عکس رو تو گوشیش بهشون نشون می داد. جسارت به خرج دادم و پرسیدم این جوون کیه؟ چقدر زیباست؟ گفت پسرمه دو هفته ی پیش تو سوریه شهید شد. بغض کرده بود و از پسرش برام میگفت... ولی والله من ذره ای انکسار تو وجود این زن ندیدم!! ابراهیم وار اسماعیل خودش رو داده بود و سربلند بود و می گفت:( اولش خیلی بی تاب بودم، تا اینکه چند
فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه، جدیدترین آمار زخمی های سانحه هوایی در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول را ۱۷۹ نفر و تعداد جانباختگان را 3 نفر اعلام کرد
هواپیمای خطوط هوایی پگاسوس با ۱۸۳ مسافر و خدمه از مبدا ازمیر به پرواز درآمده بود که دیشب هنگام فرود در استانبول از باند خارج و چند تکه شد/ صداوسیما
مشاهده مطلب در کانال
تصویری از یک حدیث به زبان عربی و  انگلیسی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره حضرت زهرا سلام الله، امام علی،امام حسن و امام حسین علیهم السلام آماده شده است. در این تصویر، از منابع اهل سنت برای این حدیث استفاده شده است.
ادامه مطلب
به نام خدای مهدی عج

روزی یکی از طلاب مدرسه رفاه (محل اقامت حضرت امام در روزهای قبل پیروزی) به امام عرض میکند ؛ شما چرا در بین صحبتهایتان از امام زمان عج کمتر اسم میبرید؟امام بمحض شنیدن این سخن در جا ایستادند و فرمودند:چه میگوی؟ مگر شما نمیدانید ما آنچه داریم از امام زمان عج است ؛ آنچه من دارم از امام زمان عج است ؛ آنچه از انقلاب داریم (انجام میدهیم) از امام زمان عج است...
برگرفته از کتاب حرفی از هزاران ص 40 و 41(مجموعه پرسش هایی از امام خمینی)
.
هر وقت اسم امام کاظم ع میاد ناخودآگاه یاد این صفت بارز ایشون
میوفتم...(کظم غیض)
هر وقت هر شرایطی عصبانی میشم یا یه نفر 
عصبانیم میکنه یاد امام موسی کاظم ع میوفتم...
میگم مگه امامت نیست؟؟
خب امام ینی چی؟؟ینی الگوی تو...ینی کسی که پیشوای توئه...
پس باید از ایشون الگو بگیری...خشمتو بخوری...عصبانیتتو فرو ببری...
امام موسی کاظم (ع) اینقد مظلوم بودن که بیشتر
 سالای زندگیشونو تو زندان بودن...
اگه الان امام رضا ع دارین...اگه امام رضا ع رو میشناسین....اگه از سفره
اون شب هم نباید با داداشم گرم می‌گرفتم - نباید بیش‌تر از اون چیزی که تو دلم بود بهش می‌گفتم، بیش‌تر از میزانی که برام وقت می‌ذاره براش وقت می‌ذاشتم. 
وقتی مامان بهم گفت که داداش قبل از پرواز به سوئد، پنج دقیقه توی فرودگاه باهاش اسکایپ کرده مدت زیادی ساکت موندم، واقعا برای من مهم نیست که دیگه داداش توی کدوم فرودگاهه، توی کدوم شهر اروپاست. داداش رفته؛ و وقتی هم که بود داداش من نبود. داداش من برادر کارشه، برادر من نیست.
#یادش_بخیر
پارسال هفته دوم تعطیلات عید تلفنم صبح زنگ زد و قبل از پاسخ دادنم ، قطع شد. شماره بدون نام روی تلفن بود و من معمولا با اینجور شماره ها تماس نمی‌گیرم.
ناگهان دلم لرزید،‌زنگ زدم به برادر کوچکم حسین و شماره را برایش خواندم و گفتم شاید شماره تو باشه که دوباره خطت را عوض کردی!، داداش حسین تایید کرد و گفت از سوریه برگشتی, تعجب کردم و فورا تماس گرفتم، گوشی را برداشتی و با صدای گرم همیشگی گفتی:
به به سلام اخوی، نایب الزیاره ام پیش امام رضا.
گف
جزیره کیش با توجه به مراکز تفریحی و گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده است سالانه مسافران بی شماری را در خود جای می دهد. یکی از مهم ترین مسائل متقاضیان بلیط کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی قیمت آن است. یکی از مهمترین معیارهایی که بر قیمت بلیط کیش تاثیرگذار خواهد بود. نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی است. قیمت بلیط کیش با توجه به شرکت های هواپیمایی  و نوع هواپیما با یکدیگر متفاوت خواهد بود. تفاوت در بها بلیط در کلاس های پروازی م
وقتی که می خرد دل ما را امام عشقپاسخ دهد ز خون گلویش سلام عشقنامش تبرکی است به جان های مبتلابا خون نوشته بر سر دلها کلام عشقجان و سر و وجود عزیز و پسر دهدتا ثبت و جاودانه شود این پیام عشقاین بیرقی که بر سر عالم نهاده استاین مکتب حسین علی با قیام عشقبرخیز تا به روضه ی او گریه ها کنیمسینه زنیم در غم او با مرام عشقسرباختن به راه خدا از مرام اوستدر خون نوشته حرف ورا اختتام عشقدر روضه اش ز عالم امکان فرا رویموقتی که می خرد دل ما را امام عشق
یادش بخیر
پارسال هفته دوم تعطیلات عید تلفنم صبح زنگ زد و قبل از پاسخ دادنم ، قطع شد. شماره بدون نام روی تلفن بود و من معمولا با اینجور شماره ها تماس نمی‌گیرم.
ناگهان دلم لرزید،‌زنگ زدم به برادر کوچکم حسین و شماره را برایش خواندم و گفتم شاید شماره تو باشه که دوباره خطت را عوض کردی!، داداش حسین تایید کرد و گفت از سوریه برگشتی, تعجب کردم و فورا تماس گرفتم، گوشی را برداشتی و با صدای گرم همیشگی گفتی:
به به سلام اخوی، نایب الزیاره ام پیش امام رضا.
گف
با سلام و احترام به اطلاع دوستان گرامی می رساند که جلسه انجمن تاریخ شهرستانهای استان تهران در نظر دارد به منظور ارتقاع سطح علمی دبیران جلسه ای در مورخه 23/9/1398 در اسلامشهر به ادرس خیابان امام حسن مجتبی،خیابان امام رضا،جنب پارک فدک،سالن فجر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر برگزار کند.
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره):یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی است. آنچه امام را در هیئت یک مکتب و اندیشه و راه مطرح کرد، مقاومت است. امام در دروان مبارزه، محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد. بعد از پیروزی انقلاب هم، امام باز اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد. تهدید و تطمیع و فریب، مطلقاً در امام اثر نمیگذاشت. دشمن نمیتوانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی بود به بینات دین مبین اسلام، دچار اختلال بکند.
بسم الله 3 بهمن 1357 (سه شنبه) :
 شورای سلطنت که برای حفظ رژیم سلطنتی در ایران تشکیل شده بود منحل گردید.
 4 بهمن 1357 (چهارشنبه) :
 برای جلوگیری از حضور امام خمینی در بین مردم ایران ارتش فرودگاه مهرآباد را به اشغال درآورد.
 5 بهمن 1357 (پنج شنبه) :
 دولت بختیار 3 روز فرودگاههای کشور را بست.
 7 بهمن 1357 (شنبه) :
 ـ‌ تحصن روحانیون مبارز در دانشگاه تهران در اعتراض به بستن فرودگاهها آغاز شد.
ـ راه‌پیمایی میلیونی مردم در تهران به مناسبت 28 صفر برگزار گردید.
 9 بهم
بسم الله 3 بهمن 1357 (سه شنبه) :  شورای سلطنت که برای حفظ رژیم سلطنتی در ایران تشکیل شده بود منحل گردید.  4 بهمن 1357 (چهارشنبه) :  برای جلوگیری از حضور امام خمینی در بین مردم ایران ارتش فرودگاه مهرآباد را به اشغال درآورد.  5 بهمن 1357 (پنج شنبه) :  دولت بختیار 3 روز فرودگاههای کشور را بست.  7 بهمن 1357 (شنبه) :  ـ‌ تحصن روحانیون مبارز در دانشگاه تهران در اعتراض به بستن فرودگاهها آغاز شد. ـ راه‌پیمایی میلیونی مردم در تهران به مناسبت 28 صفر برگزار گردید.  9 به
 
 
امام معلم شریعت و مامور اموختن درست زندگی کردن است
امام طبیب نیست . امام شافی نیست . امام قاضی الحاجات نیست . امام در امور خداوند دخالت نمیکند
امام بنده مقرب خداوند است با مسئولیت و اختیارات محدود
از امام و دین سواستفاده نکنید تا در چنین اوقاتی ناتوان جلوه داده شوند!
"ای کسانیکه با زبان ایمان آوردید . با قلب ایمان بیاورید"
 
 
 
ماهان پرواز به چین را ادامه می‌دهد؟
بررسی اطلاعات پروازی نشان می‌دهد #پروازهای_ماهان به دست کم یک شهر #چین ادامه دارد. بر طبق اعلام سایت رسمی فرودگاه شهر شانگهای پروازهای خطوط هواپیمایی ماهان به این شهر ادامه دارد. قرار است امروز ( پنجم مارس) یک پرواز این خطوط هواپیمایی به شماره "W۵۷۷" در ساعت ۹:۵۵ به وقت محلی وارد ترمینال شماره دو این فرودگاه شود. وضعیت این پرواز نیز "طبق برنامه ریزی" اعلام شده است./ ایسنا
چند سال پیش، پای سخنرانی حاج آقا عالی نشسته بودم. حکایتی را روایت کرد که هنوز هم که هنوز است در ذهنم زنده است. می گفت روزی حضرت صادق از کوچه ای عبور می کرد. در جهت مخالف او، سید حمیری که شاعر بود، می آمد. منتهی ... با کوزه ای شراب در دست. مرد، ترسید. احساس خجالت کرد. سرش را چرخاند تا با امام رو به رو نشود. امام صدایش زد. مرد نمی دانست چه کند. شرمسار راه ِ امام را پیش گرفت. سلام کرد. امام پرسید در کوزه چه داری ؟ مرد دستپاچه شد. نمی توانست بگوید شراب. گفت
به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۱۶ اردیبهشت یک محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ شامل ۴۰ هزار تست ساخته شرکت دانش بنیان پیشتاز طب زمان، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد کشور آلمان ارسال شد.
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در دانشگاه امام صادق
زمان انتخاب رشته دانشگاه امام صادق
 سایت انتخاب رشته دانشگاه امام صادق 99
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در مورد دانشگاه امام صادق
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
سلام
                 مدعی گوید با یک گل نمی آید بهار                                  من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند
                                                                              
                  ولادت امام عصر (عج) مبارک
             بچه ها لطفا امشب هم دیگه رو دعا کنید. 
        
برای امام زمانت طرماح نشوی!!  طرماح از شیعیان امیرالمؤمنین (علیه السلام) و فرزندان آن بزرگوار بود. شاعر اهل بیت (علیهم السلام) و قاصد یکی از نامه های امیرالمؤمنین (علیه السلام) به سوی معاویه بود! هنگامی که نامه امیرالمؤمنین (علیه السلام) را برای معاویه برد با شجاعت تمام چنین به او سلام کرد: «السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمَلِکُ الْعَاصِی»:(سلام بر تو ای پادشاه گناهکار)  وقتی عمروعاص به او اعتراض کرد که چرا با نام امیرالمؤمنین به معاویه سلا
امام حسن مهربان سلام
این نوشته ایست از علی اصغر که چندین سده بعد از شما به این دنیا رسیده
چند شب پیش سالروز تولد شما بود. همین
میخواهم در مورد همین "همین" بنویسم
جرقه ی این حرفها وقتی زده شد که یک توئییت خواندم، که میگفت کسی سال گذشته در روز میلاد شما از بی عائلگی دلگیر بوده و دوستش به او میگوید که بیاید و از شما بخواهد تا شما از خدا برایش بخواهید و حالا امسال همسری دارد و فرزندی در راه...
چی شد دقیقن که از زندگی من کمرنگ شدید؟ چی شد که اهل توسل نی
شرکت خدمات مسافرتی وگردشگری آیتا
ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگریو مسافرتی
با آیتا از سفر لذت ببرید
تهیه و رزرو انواع بلیط های داخلی و خارجی هواپیما بصورت سیستمی و چارتری و تهیه بلیط قطار
اخذ ویزا و وقت سفارت
اخذ ویزای کانادا و شنکن بصورت کاملا تخصصی
رزرو هتل در تمام نقاط ایران و جهان
تورهای طبیعت گردی
برگزارکننده انواع تور داخلی ( شیراز ، مشهد مقدس ، کیش ، یزد و ... )
برگزارکننده انواع تور خارجی ( ترکیه ، گرجستان ، تایلند ، سرتاسر اروپا و سایر ک
 
امام علی علیه السلام را نفس(خودِ)پیامبر خوانده اند.چرا؟برای این موضوع چند جواب وجود دارد که من فقط به یک مورد اشاره می کنم‌:خداوند در قرآن کریم در آیه ای که معروف به آیه مباهله است می فرماید:
سوره آل عمران (آیه ۶۱):
فَمَنْ حَآجَّکَ فِیهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَآءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَآءَنَا وَأَبْنَآءَکُمْ وَنِسَآءَنَا وَنِسَآءَکُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللّ
 
این فرودگاه 700 هزار مترمربع مساحت داشته و با  100 زمین  فوتبال برابری می‌کند.
سازه این فرودگاه توسط "زها حدید" معمار عراقی- انگلیسی طراحی شده است.
در زیر ساختمان ایستگاه مترو قرار دارد و مسافران پس از 20 دقیقه به مرکز شهر می‌رسند.
هزینه این پروژه حدود 120 میلیارد یوآن (17.5 میلیارد دلار) برآورد شده و با احتساب راه‌آهن و مسیرهای حاشیه‌ای آن به بیش از 400 میلیارد یوآن خواهند رسید.
 
سلام
چند روزی که دارم فکر می کنم،چرا نمیشه یه نفر پیدا کرد تا بفهمه چی میگم،سو تفاهم پیش نیاد...خوب تا دو روز دارم زمزمه میکنم به قول یه عالمی ،ماها بی صاحب نیستیم...ما امام زمان عج رو داریم..
یا امام زمان عج من که بی صاحب نیستم لطفا کمک کنید ،درست تصمیم بگیرم.
جهت فرج صلوات بفرستید لطفا
سلام بر لحظه ای که زهیر با کلام همسرش حسینی شد... 
 
سلام بر لحظه ای که غلام سیاهی ندا سر داد: امیری حسین و نعم الامیر
 
سلام بر ناراحتی عباس، زمانی که دشمن فکر می کرد می تواند حسین را از عباس بخرد...
 
سلام بر سر بر نیزه بر افراشته حسین
 
سلام بر دستان ناتوان سجاد زمانی که هل من ناصر... پدر نه امامش را شنید... 
 
سلام بر لحظه اذن میدان گرفتن زینب برای پسرانش
 
سلام بر لبان تشنه اکبر که با آن رضایت شهادت را از پدر گرفت... 
 
السلام علی الحسین 
کثیف ترین مکان های فرودگاه، جاهایی که شما به آن ها دست خواهید زد.
وقتی صحبت از کثیف ترین مکان های فرودگاه می‌شود شاید همه ما به سرویس های بهداشتی یا سطل های زباله فکر می کنیم.
اما جالب است بدانید که کثیف ترین نقاط یک فرودگاه جایی است که همیشه ما به آن در هر پرواز دست می‌زنیم و اصلاً هم انتظار نداریم که اینقدر کثیف باشد.
طبق آخرین تحقیقات مؤسسات بیمه کیوسک بلیت چک کردن ورودی مسافران کثیف ترین مکان در فرودگاه ها می باشد.
در طی فصل سفر آزمون علمی
حتما شنیده اید که می گویند فرودگاه ویترین یک کشور است و هنگامی که گردشگری وارد فرودگاه مقصد می شود برداشت های متفاوتی از آن جا می کنند، با این به دلیل اهمیت روز افزون صنعت گردشگری در دنیا بسیاری از کشورها تصمیم به ساخت فرودگاه های نو و مجهز کرده اند از طرفی در برخی از آن ها این مکان از نظر زیبایی به یک جاذبه تبدیل شده است.
حال در این بخش می خواهیم با تعدادی از زیباترین فرودگاه های جهان آشنا شویم.
فرودگاه بین المللی کانسای ژاپن یکی از زیباترین

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خدمات لباسشویی و ظرفشویی ( تعمیر و سرویس )