نتایج جستجو برای عبارت :

نشست با فعالان فرهنگی دانش آموزی

 
رییس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان در ادامه این نشست در رابطه با فرش کرمان گفت: تامین مواد اولیه و کنترل کیفیت این مواد در تولید فرش استان بسیار مهم است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام خواهد شد.
 
چالش‌های صنایع دستی استان و راهکارهای رفع آنها در نشست کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.
به گزارش ایسنا، رضا بهرامی رییس کمیسیو
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
دیدار جمعی از فعالان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی با فرماندار تکاب در چند سال اخیر که فرمانداران متفاوتی سکان این شهر را در دست داشته اند بارها جلساتی با عناوین مختلف همچون نشست های مردمی ،اندیشمندان و نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و یا کارگروه هایی برای توسعه و پیشرفت شهر تکاب تشکیل شده است که جای بسی امید بوده و هست که شهر تکاب این همه فعال سیاسی،اجتماعی و فرهنگی دارد که همیشه به فکر توسعه شهر هستند اما به راستی این دیدارها و نشست ها چ
حضور موسسه کودک ایمن ـ ناجی فردا در هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان
محورهای دورهمی هشتم:
۱. سخنرانی اساتید برجسته کودک و نوجوان
۲. ارائه فعالیت ها و اقدامات تعدادی از فعالان حوزه کودک و نوجوان
۳. رونمایی محصولات تولید شده اعضای دورهمی و کتاب دورهمی
۴. شبکه سازی و هم افزایی میان اعضا
در حاشیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی-  مهر1399، تهران
نشست B2B فعالان گیاهان دارویی و معطر ایران و فرانسه
 
شرکت ارومد با تکیه بر تجربیات رویدادهای تخصصی برگزار شده و در راستای هدف توسعه صادرات پذیرای هیات فرانسوی شرکت کننده حوزه گیاهان دارویی و معطر در این رویداد کلیدی بخش گیاهان دارویی و معطر کشور است. در این راستا از شرکت های ایرانی که به دیدار و گفتگو با فعالان عرصه گیاهان دارویی و معطر ف
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
به مناسبت دهه فجر نشست بصیرتی در کتابخانه دانش برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) روستای تجرک برگزار گردید.در این نشست جناب سرگرد هادی ربانی معاون سپاه بسیج شهرستان فامنین ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و یک سالگی انقلاب به دستاوردهای انقلاب در چهل و یک سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران پرداخت و فرمود اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش آموزان باید نگاهی عمیق به انقلاب داشته باشند.
جمعی از طلاب فعال در عرصه فرهنگ و تبلیغ دانش آموزی جهت ایجاد بستر همکاری در دفتر نمایندگی البر بنیاد بین اللملی غدیر استان البرز حضور یافتند.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فتحی دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان البرز ضمن استماع سخنان و دیدگاه ها و نحوه فعالیت این گروه، به تبیین جایگاه بنیاد غدیر و حیطه کار و فعالیت بنیاد پرداختند و اعلام نمودند:
«بنیاد با هر گروهی که در راستای اهداف غدیر و ولایت فعالیت نمایند، همکاری می نماید». 
ایشان ت
کتابخانه در طول سال تحصیلی دانش آموزان نشست های کتاب خوان مدرسه ای از پایه اول ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه در مدارس پسرانه و دخترانه برگزار می کند. این نشست ها به منظور آشنایی دانش آموزان با کتابخانه و تشویق و ترغیب آنها برای مطالعه بیشتر می باشد.
اولین نشست کتابخوان مدرسه ای در سال جدید مورخه 1398/01/28 ساعت 9 صبح روز چهارشنبه  با همکاری دبیرستان متوسطه نوروز برگزار گردید در این نشست کتابهای جالب و علمی و داستانی توسط دانش آموزان فعال و کتاب دوست معرفی گردید که اسامی ارائه دهندگان به شرح ذیل اعلام می گردد: کتاب حفاظت محیط زیست نوشته رزی هارلو توسط ابراهیم زنگی زهی ، کتاب شهید صیاد شیرازی تالیف داود بختیاری دانش ور توسط سینا میربلوچ، کتاب عطار نوشته مسعود علیا توسط الیاس بلوچ زهی، کتاب د
گروهی از افراد که به شکل مستمر، محتوایی درباره‌ی یک برند منتشر می‌کنند و یا اینکه قصد دارند بخش روابط عمومی یک برند را از طریق انتشار اخبار مرتبط با حوزه فعالیت آن برند، بازسازی کنند. جهرمی در پایان نشست از گشایش پارک اقتصاد دیجیتال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: سعی داریم فعالان در این پارک از مالیات معاف شوند و مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه ، برای فعالان حوزه کودک و نوجوان هم در نظر گرفته شود. پیش از آنک
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضای مجازی طی پاییز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی برای ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکایت می‌کند. با این حال، مقایسه این دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمی در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها برای
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمین و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-نظافت نماز خانه با همکاری اعضای انجمن
2- تشویق دانش آموزان جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه
3-نشست نماز باحضور حجت الاسلام مسعودی جهت رفع مشکلات دینی آنها
4-آمادگی دانش اموزان جهت شرکت در مسابقات احکام
شهردار آب پخش گفت:با نگاهی عادلانه به محلات سه
گانه شهر،بر اساس شاخص جمعیتی،به توسعه متوازن شهر می اندیشم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب
پخش،مهندس اعظم صمصامی شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی محله
قلایی شهر آب پخش اظهار داشت:از بدو ورودم به شهرداری آب پخش،تلاش کردم توسعه
متوازن شهر بر اساس شاخص جمعیتی را در دستور کار قرار دهم و به محلات کمتر توسعه
یافته نگاه ویژه داشته باشم.


ادامه مطلب
او در عمارت تاریخی دارایی در جمع نمایندگان سایر ارگان های حاضر در این کمیته عنوان کرد: در این راستا دو مکان مناسب برای ایجاد خانه طبیعت گردی در استان در شهر زنجان در نظر گرفته شده است که پس از بررسی های لازم در مناسب ترین فضا خانه طبیعت گردی آغاز بکار می کند.
به گفته شرفی در این مجموعه تورهای آموزشی و کلاس های آموزشی توسط کارشناسان ادارت محیط زیست، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا طبیعت گردان با  آگاهی لازم پا در طبیعت گذارند.
در
به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز یکشنبه در نشست شورای منطقه ای آموزش وپرورش اردکان افزود: دانش آموزان مهمترین رکن نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند که باید به شادابی این سرمایه های ملی توجه وی‍ژه شود .وی اضافه کرد: اگر به توانایی های ابعاد وجودی دانش آموزان نظیر عاطفی ، اخلاقی و معنوی توجه نشود به توانایی و شایستگی ها دست نخواهند یافت .معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان با بیان اینکه خوشبختانه مربیان و معلمان مدارس این شهرستان به
برگزاری نشست معرفی کتاب امام حسن (ع):
همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)  و  کریم اهل بیت، به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست معرفی و بلندخوانی کتاب امام حسن (ع) نوشته حسین فتاحی با حضور جمعی از دانش آموزان برگزار گردید.
بهترین دوست من کسی است که کتاب‌هایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم.✨بازدید دانش آموزان دبستان فاطمه الزهرا از کتابخانه عمومی پیشین و نشست کتابخوان، جهت تنوع در آموزش و ایجاد انگیزه مطالعه بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی✨
هشتمین نشست کتاب خوان سال98 در مدرسه ابتدایی دخترانه عترت روستای فیض آباد برگزار شد؛کتابهای فیل دریایی و قهرمان بیس بال ،حضرت موسی و بهانه های بنی اسرائیل ،آرزو ،مهمان غریب ، پیروزی بزرگ ،گلستان در آتش وامام زمان (عج) برای دانش آموزان معرفی شد.
این نشست به مناسبت 8 مهر ماه که مصادف با بزرگداشت مولوی می باشد، در مدرسه پسرانه صادقیه و برای مقطع ششم ابتدایی برگزار گردید. در ابتدا یکی از دانش آموزان به معرفی شخصیت و آثار مولانا جلال الدین محمد بلخی پرداخت و در ادامه شش کتاب از سری کتابهای داستان های زیبای مولوی با نویسندگی پرویز امینی، قصه های خوب برای بچه های خوب از مهدی آذریزدی و داستان های مثنوی با بازنویسی محمد محمدی اشتهاردی توسط دانش آموزان به سایرین معرفی گردید.
 
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،
برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال ۹۸، با دو
نظرسنجی تلگرامی طی دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش
شد. نتایج نشان می‌دهد اکثریت نسبی فعالان این بازار انتظار دارند سال
آینده قیمت مسکن به ثبات برسد. با این حال تعداد افرادی که در نظرسنجی
بهمن‌ماه، «افزایش قیمت مسکن در سال ۹۸» را پیش‌بینی کرده‌اند نسبت به
نظرسنجی آذر ماه، نزدیک به دو برابر شده است. ۵ عامل در تغییر نگ
دومین نشست کتابخوان با حضور در مدرسه ابتدایی رسالت روستای اصله برگزار شد.
در این نشست شش نفر از دانش آموزان این مدرسه به معرفی کتاب پرداختند که به این شرح است:
بهار، نویسنده: نورا روکا، ناشر: طبیب، ارائه توسط : محدثه محققی ( دانش آموز ).
قصه های تصویری از مثنوی معنوی، نویسنده: عبدالجلیل کریم پور، ناشر: پادیاب، ارائه توسط: مریم کریمی (دانش آموز ).
اولین نماز من، نویسنده: زهرا وثوقی، ناشر: ذکر،کتابهای قاصدک، ارائه توسط : نازنین کریمی ( دانش آموز ).
چ
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
✅ گوگل به‌صورت جداگانه در نشست AndroidDeveloper اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید از این پس قرار است به‌صورت رسمی از نمایشگرهای تاشدنی پشتیبانی به عمل بیاورد. یکی از ویژگی‌ها این است که می‌توان به برخی اپلیکیشن‌ها دستور داد تا هنگام باز و بسته شدن دستگاه واکنش‌‌های خاصی نشان دهند.
با پیش قدم شدن یکی از فعالان فرهنگی و اقتصادی شهر اورمیه و پیگیری یکی از نمایندگان این شهر، اولین روزنامه تورکی کشور منتشر خواهد شد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان برای انتشار روزنامه سراسری تورکی، گویا این حقوق آذربایجان در آستانه اجرایی شدن می‌باشد.
درخواست مجوز روزنامه سراسری با زبان تورکی به نام مهدی سلطانی، یکی از فعالان فرهنگی و اقتصادی شهرستان اورمیه به ارشاد داده شده است و بنظر میرسد این اقدام تا حصول نتیجه چندان فاصله ندارد.
پیگیری
احکام محکومیت فعالان کارگری هفت تپه اعلام شد.
جمال‌الدین حیدری‌منش، وکیل سپیده قلیان گفته است شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران آرای متهمان پرونده فعالان کارگری و مدنی مرتبط با مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه را صادر کرده است و موکلش برای اتهام‌های عضویت در گروه غیرقانونی، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب مجموعا به ۱۸ سال حبس تعزیری محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست.
اسماعیل بخشی نیز برای مجموعه ا
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
برگزاری نشست کتابخوانی
اجرای برنامه توسط دانش اموزان در حضور مسئولین
اهداءکتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد فارسان به آموزشگاه
سخنرانی ریاست محترم اداره اموزش و پرورش فارسان
 
 
نشست و هم اندیشی دهیاران باراندوزجنوبی با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی و دبیردهیاران بخش. 
 مسجدولیعصر بالانج_1398/3/28
درحاشیه و انتهای نشست دهیاران باراندوز جنوبی,
خانم صنم دلیرابگرمی, دهیار بالانج, با رای قاطع دهیاران دهستان
در مسئولیت دبیردهیاران باراندوز جنوبی ابقا شد.
منبع؛ کانال خبری بالانج
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
 
* نشست کتابخوان (مدرسه ای)درمدرسه شهیدجوادنقوی بامحوریت هفته کودک برگزارشدکه دراین نشست تعدادی ازدانش آموزان به ارایه کتابهایی ازاین قبیل پرداختند:
-کتاب:داستان های دوستی .نوشته:سیدمحمدمهاجرانی.ارایه توسط:زهره ملکی
-کتاب:زاغ وصار. نویسنده:جعفرابراهیمی.ارایه توسط:فاطمه ایمانی
-کتاب:دوالپا. نویسنده:محمدرضایوسفی.ارایه توسط:محدثه ذاکری
-کتاب:آنچه یک دانش آموزبایدبداند .نویسنده:رضاسلیمی.ارایه توسط:مریم دولتی
ارائهٔ فشرده‌ای در نشست عقل سرخ داشتم با موضوع شهادت سردار سلیمانی و آخرالزمانی شدن جامعه. منظورم از آخرالزمانی شدن در واقع مواجهه با مسئلهٔ آخر الزمان، به ویژه، آزمونی برای مواجههٔ جبههٔ حق و باطل بود. به بیان دیگر مصرح شدن و آشکار شدن بیش از پیش جبههٔ حق و تمایز آن از جبههٔ باطل و اهمیت این مقوله برای آمادگی جامعه برای دوران ظهور.
این نشست را خبرگزاری‌های ایکنا و مهر و آنا پوشش دادند. طبق معمول خبرنگاران محترم به سرعت مطلب را شنیده و تدوی
برگزاری نشست معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه امام محمد تقی (ع) نشست معرفی و بلندخوانی کتاب  هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی توسط سحر همامی کتابدار کتابخانه و با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راه اندازی بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی در استان ضروری است، گفت: تشکیل این بانک سبب می شود تا در مواقع نیاز به اطلاعات دقیقی از شمار فعالان قرآنی و برنامه های قرآنی به آسانی دسترسی داشت.
ادامه مطلب
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ دانش‌آموز یک مدرسه ابتدایی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پی تخلیه سوخت یک فروند هواپیمای خطوط هواپیمایی دلتا بر فراز زمین بازی این مدرسه مجروح شدند. سخنگوی خطوط هوایی دلتا اعلام کرد که پرواز شماره ۸۹ با مشکلی در موتور هواپیما مواجه شد که بازگشت آن به فرودگاه لس آنجلس را ضروری می‌ساخت. وی گفت که پس از تخلیه اضطراری سوخت برای کاهش وزن جهت فرود، این هواپیما به سلامت بر زمین نشست.
مجید فرج‌فائد- کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی ازجمله راه‌های ارائه برون‌دادهای علمی و رویدادهای فناوری است. به گزارش یکی از وبگاه‌های مدیریت دانش و اطلاع‌رسانی کنفرانس‌های کشور، تعداد کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به چهار ماهه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. این درحالی است که توزیع برگزاری کنفرانس‌ها در طول سال یک‌دست نیست و برخی از ماه‌ها میزبان برگزاری کنفرانس‌های بیشتری هستند. با یک تحقیق آما
باران توطئه ها بر ثمر نشست
در کُنجِ فقر پدر با پسر نشست
فاسد شدند گروهی از حاکمان
زخم زبان مدّعیان هم به بر نشست
 
مدیون تک تکِ افراد  میهنند
خوردند و رفته بدامان دشمنند
بدنام و مفتضح و خرابی همیشگی
آوارگان غربت و همخواب ماتمند
 
چپ یا که راست یکی بوده در نظر
دزدیده اندو فراهم شد این خطر
شاید که چشمه شود بسته با دو بیل
سیلاب را نبود چاره ای دگر
 
میگویم از غم مردم که عالی اند
در وقت جشن و عزا مثل قالی اند
هرکس که آمده پا روی شانه هاست
همواره دست
در سومین نشست س.ح.ب.ا به موضوع جنبه های حقوقی بین المللی خروج احتمالی جمهوری اسلامی ایران از NPT خواهیم پرداخت. میهمان من در این نشست، دوست و همکار محترم آقای دکتر خلف رضایی، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند. از علاقمندان مباحث حقوقی بین المللی دعوت می کنیم با عضویت در صفحه اینستاگرامی س.ح.ب.ا در این نشست مشارکت نمایند.این نشست روز سه شنبه  22 بهمن و از ساعت 21 برگزار خواهد شد.
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. سیاست حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات سیاسی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات موسوی
         
کانال رسمی جشنواره مردمی فیلم عمار 
eitaa.com/ammarfest
 
 کانال مهمات، محصولات و اطلاعیه‌های اکران مردمی در ایتاeitaa.com/joinchat/1910308888Ce2b74ad14e
 
کانال ایوان رنگین‌کمان
eitaa.com/eyvan_ammar 
ble.ir/Eyvan_Ammar  
 
مشورت با سایر فعالان اکران برای انتخاب بهتر فیلمها: گروه فعالان اکران مردمی:eitaa.com/joinchat/3197566994C286da3684bble.ir/join/MzM0YmM4Mm
 
پشتیبانی:شماره تماس: ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰
شناسه @ekranyar در پیام‌رسان‌ها
سردار سلیمانی تازه به تکثیر نشست
تکثیر شدن شهید 
از عجایب رحلت شهید آن است که خون پاک او سبب می شود با اینکه جسمش تکه تکه شده، شخصیت او در بین ارادتمندانش تکثیر شود، این هم نوعی از حضور و شاهد بودن و زنده بودن شهید است، و از این طریق از باب من سن سنة حسنة، بل أحیاء می شود و عند ربهم یرزقون. 
   روز گذشته، نشست مشترک خیرین و موسسات خیریه در خصوص توزیع عادلانه لوازم التحریر در منزل آقای مهدی دهقانی تشکیل شد. همفکری در این نشست بین نماینگان موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر، لبخند انتظار و تعدادی از فعالین این حوزه انجام شد. 
  در این نشست، حجه الاسلام مشیری مسئولیت تهیه تعدادی از بسته های اهدایی به سادات محترم را متقبل شدند. در ادامه مقرر شد خانم طاهرزاده که به نمایندگی از مکر نیکوکاری لبخند انتظار در جلسه حاضر شده بودند،
* ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ * در تاریخ هفدهم فروردین امسال طی جلسه ای که با حضور دلسوزان و فعالان فرهنگی روستا گرفته شد با تأسیس هیئت دانش آموزی فرهنگی مذهبی " انصارالمهدی " بر لزوم هدفمندی فعالیت های فرهنگی تأکید شد
ادامه مطلب
* ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ * در تاریخ هفدهم فروردین امسال طی جلسه ای که با حضور دلسوزان و فعالان فرهنگی روستا گرفته شد با تأسیس هیئت دانش آموزی فرهنگی مذهبی " انصارالمهدی " بر لزوم هدفمندی فعالیت های فرهنگی تأکید شد
ادامه مطلب
برگزاری جلسه معرفی وبلند خوانی کتاب داستانهای شاهنامه:
همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر حماسه سرای ایران زمین ، به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست معرفی و بلندخوانی کتاب داستانهای شاهنامه در مدرسه پسرانه شهید فهمیده برگزار گردید. در این نشست ضمن معرفی اجمالی از تاریخچه تولد  و زندگی آن شاعر  بلند آوازه، کتاب داستان  سیاوش در آتش   توسط  دانش آموزان بلند خوانی شد.
   روز گذشته، نشست مشترک خیرین و موسسات خیریه در خصوص توزیع عادلانه لوازم التحریر در منزل آقای مهدی دهقانی تشکیل شد. همفکری در این نشست بین نماینگان موسسه خیریه اباصالح(عج)، بنیاد طلوع کوثر، لبخند انتظار و تعدادی از فعالین این حوزه انجام شد. 
  در این نشست، حجه الاسلام مشیری مسئولیت تهیه تعدادی از بسته های اهدایی به سادات محترم را متقبل شدند. در ادامه مقرر شد خانم طاهرزاده که به نمایندگی از مکر نیکوکاری لبخند انتظار در جلسه حاضر شده بودند،
دراگان اسکوچیچ در نخستین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد چگونگی حضورش در تیم ملی، اهداف خود در این تیم و آینده‌اش روی مهمترین نیمکت فوتبال ایران مواردی را بیان کرد
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم. بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم. د
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
به
گزارش ایرنا از تارنمای سفارت ایران در ورشو، در این بیانیه آمده است:
برغم ادعای مقامات لهستانی مبنی برعدم ارتباط نشست ورشو با ایران، اما
مقامات آمریکایی از اعلام اهداف اصلی این نشست مبنی بر هدف قرار دادن ایران
در منطقه اجتناب نمی کنند.
 
بیانیه افزوده است: با توجه به تعهدات
مقامات لهستانی برای عدم تمرکز نشست ورشو بر محور ایران، اما باید گفت که
مقامات آمریکایی صریحا هدف اولیه برگزاری نشست ورشو را تضعیف نقش ایران در
منطقه خاورمیانه عنو
___________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان مدرسه ای دی ماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز چهارشنبه  مورخ 11/10/98 ساعت 15 در مدرسه دخترانه نرجس2، پایه ششم برگزار گردید. که در این نشست کتاب اهورا جمشید توسط سارینا رودینی، کتاب مثل هیچ کس توسط فاطیما نارویی، کتاب مهربانترین پیامبر توسط مائده شهیکی نیا و کتاب قصه هایی از عطار توسط مطهره سجادی معرفی گردید.
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
حرکت دراز نشست
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت ها در تناسب اندامه که باعث میشه مرکز بدن تقویت و قدرتمند بشه مرکز بدن شامل کمر و شکم هست که در تمام فعالیت ها نقش داره 
در واقع هر کاری انجام میدین روی کمر و شکم فشاری وارد میشه
پس باید شکم و کمر قدرتمندی داشته باشین
حرکت دراز نشست یکی از بهترین حرکت هاست که شکم و کمر رو میسازه پس تا جایی که میتونید از این حرکت استفاده کنین
تو همان آشوب بزرگی که به دلم آمد و بر دلت نمیشیند مهار این آشوب ،چشمان تو فال است و به تماشایش نشسته ام و چشمان تو اما ما را نمیبیند/گفتند در شهر آشوب شده است و ندیده میدانم کار قدم هایت بوده وقت گذر از کوچه ی آدم ها/گاهی حکم گناه را میشود صادر کرد،وقتی میشود دنیا را به نفع خود امضا کرد /اجازه ی امضای چشمانت را به نفع دلم میدهی آیا ؟؟/زلزله گشت و این خانه به آوار نشست ،خانه ات آباد خاک این خانه پای قدم یار نشست .گاهی میشود حکم گناه را صادر کرد الها
به
گزارش ایسنا، پایگاه خبری تی وی ان ۲۴ نیوز، پیش از آغاز نشست ورشو
گفت‌وگویی اختصاصی با رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار پیشین نیویورک
داشته است. جولیانی در این گفت‌وگو مدعی شد: قرار است نشستی در ورشو برای
صلح در خاورمیانه برگزار شود و طبق گفته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه‌مان
قرار است تمرکز این نشست بر روی ایران باشد چراکه مشکل اصلی در خاورمیانه،
ایران است.
 
وی همچنین ادعا کرد که ایران به گروهک‌های تروریستی در سراسر جهان، پول و تسل
هدف اصلی نشست های کتابخوان  به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با محوریت معرفی و ترویج مطالعه می باشد.در این نشست خانمها بهاره آقاخانی-نازنین زهرا چراغی-ستایش سلیمانی -ستایش مددی-حدیث عابدی وفاطمه عسگری به ارائه کتابهای  راز،موبی دیک،دخترلوتی ،روزپادشاه اژدها وچشمان منتظر پرداختند.
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
سر کلاس ۱۲ تجربی بودم و مشغول درس دادن که معاون وارد کلاس شد و از من اجازه خواست چند دقیقه زمان کلاس را به او اختصاص دهم تا با دیدن ناخن بچه ها نمره ی انضباط بچه ها را بدهد! دانش آموزان غافلگیر شدند و هیچ راه فراری نداشتند. برخی علاوه بر ناخن بلند داشتن، لاک جیغ هم زده بودند‌.
معاون ردیف کنار دیوار را چک کرد. در این بین زهرا از دانش آموزان خوب کلاس برای اینکه معاون گیر به ناخنهای بلندش ندهد با ایما و اشاره از من اجازه خواست تا از کلاس خارج شود. ص
✔️ اخذ ردیف ملی برای سدهای معیشتی، راه های شریانی، رفع مشکلات شهر خلخال از جمله کمربندی، پل ائللر باغی، قلعه باشی و... از مهم ترین خواسته های نماینده خلخال و کوثر در این نشست بود.
#دکتر_خالقی
⚜ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×960]
مشاهده مطلب در کانال
چند وقت پیش یه مطلبی راجب عادت های واضح ادما خوندم، اینکه هر کسی یه سری عادت های داره که دیگران با چند تا برخورد و نشست و برخاست میفهمن. 
عادت های ساده اما همیشگی. 
خودم چندتا عادت دارم که هر کسی با چند برخورد و نشست برخواست میفهمه، یکیش اینه که همیشه پیراهن استین بلند میپوشم و اصلا تیشرت نمیپوشم.
یکی دیگش هم اینه چایی رو بدون قند و تلخ میخورم.
اینا عادت های خیلی ساده ای ان اما چند ساله باهام هستن که دیگران زود میفهمن:)) 
 
 
به همت دفتر هنر و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، «دیدبان»، نشست اکران و نقد و بررسی مستند «ایکسونامی» در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد. در این نشست آقای محسن آقایی (کارگردان مستند) و دکتر سجاد مهدی زاده (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر حول موضوع انقلاب جنسی در جامعه ایرانی پرداختند.
ادامه مطلب
طرح قرآنی بشارت ( حفظ جزء سی ام قران مجید ) در آموزشگاه جهاد بیهود برگزار گردید. در این طرح که از حدود 4 ماه پیش با شرکت دانش آموزان دبیرستان جهاد و فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت شروع شده بود ، 25 درصد کل دانش آموزان آموزشگاه موفق به حفظ جزء 30 قرآن شدند.آیین تجلیل از منتخبین طرح، امروز شنبه 28 اردیبهشت با حضور آقایان خبازی و حسین خو کارشناسان فرهنگی هنری و قرآنی آموزش و پرورش قاینات، بنایی رییس دارالقران  آموزش و پرورش قاین ،رضوانی مسئول کانون
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در تاریخ هفدهم فروردین امسال طی جلسه ای که با حضور دلسوزان و فعالان فرهنگی روستا گرفته شد با تأسیس هیئت دانش آموزی فرهنگی مذهبی " انصارالمهدی " بر لزوم هدفمندسازی فعالیت های فرهنگی تأکید شد

ادامه مطلب
شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

ادامه مطلب
آورده‌اند که مرغ ماهی‌خواری بر لب آبی خانه داشت و همیشه به اندازه‌ی نیاز خود، از آب ماهی می‌گرفت. روزگار او بد نبود تا این‌که پیری و ناتوانی به او روی آورد و از شکار باز ماند. به کنجی نشست و با خود گفت، دریغا از زندگی که به تندی باد گذشت و از آن چیزی مگر تجربه برایم نماند و امروز همین تجربه شاید مرا به‌کار آید. پس باید امروز به جای زور و چالاکی، کار خود را با نیرنگ پیش برم. ماهی‌خوار با چهره‌ای اندوهگین بر لب آب نشست. ناگهان خرچنگی او را دید
نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با حضور مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد. در این جلسه همه بودند به غیر از امیر قلعه‌نویی و گابریل کالدرون سرمربی سپاهان و پرسپولیس. 
در این جلسه اوقاتی هم بدست آمد که استراماچونی سرمربی جنتلمن استقلال بادست خودش نهالی را کاشت.
 
سایت tsetmc خلاصه شده Tehran Securities Exchange Technology Management Co این سایت تنها مرجع رسمی آمار لحظه ای معاملات می باشد این سایت اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار فعالان بازار سرمایه می گذارد. که با تسلط کامل میتوان استفاده بهتری از سایت برای تصمیم خرید سهام انجام داد در حقیقت سایت tsetmc پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب میشود.
 
خب در ابتدا مرورگر را اجرا کنید و tsetmc رو سرچ نمایید. سپس در قسمت ذره بین نماد یک شرکت رو سرچ
به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
چشم هام بین رنگ ها دو دو میکرد. روی بعضی شون مکث می کردم و تصور می کردم طرح بافتم با این رنگ چجوری میشه؟ به خانم فروشنده گفتم چقدر رنگ... کار مارو سخت کردین حسابی. سرش شلوغ بود، ولی باحوصله و مهربون. خودشو انداخت وسط رویای من:
-چی میخوای ببافی؟
+پتو، پتوی نوزاد
لبخند نشست روی لبش و پرسید: دختره یا پسر؟
مکث کردم...به چشم های زیبای دختر فروشنده خیره شدم، دنیا در اون مغازه شلوغ و پر سر و صدا، لحظه ای ساکن شد، صداها محو شدن، نه چیزی می دیدم، نه چیزی می ش
 
صندلی اداری برای انطباق با نیازهای مختلف، در انواع متنوعی طراحی شده اند.
یکی از مدل های پایه صندلی کار است که معمولا پشتی یا تکیه گاه سر ندارد.
معمولا روی این صندلی ها بیشتر از چند ساعت در روز نمی توان نشست وگرنه احساس ناراحتی ایجاد می شود
هرچند که با این صندلی ها نسبت به صندلی های بلندتر فضای بیشتری برای جابجایی و حرکت وجود دارد.
نوع بعدی، صندلی هایی با پشتی نیمه هستند که طراحی ارگونومیک بهتری دارند
و می توان چهار ساعت یا بیشتر روی آن ها نش
 
 
شعر درباره علم از فردوسی
 
چه گفت آن خردمند مرد خرد                 که دانا ز گفتار از بر خورد
کسی کو خرد را ندارد ز پیش                 دلش گردد از کرده خویش ریش
به گفتار دانندگان راه جوی                     به گیتی بپوی و به هر کس بگوی
ز هر دانشی چون سخن بشنوی              از آموختن یک زمان نغنوی
چو دیدار یابی به شاخ سخن                  بدانی که دانش نیاید به بن
                                               ✦
به دانش گرای و بدو شو بلند                  چو خواهی
اقا یه اتفاق خوب قراره بیفته. یکشنبه ی دیگه یه نشست تو دانشگاهمون هست که قراره آیدین رحیمی پور آزاد بیاد ، در مورد عکسها و کتاب ها. دانشگاه هم که به من نزدیک شده راحت میرم میام :دی خیلی ذوق دارم براش خب میخوام ببینم چجوریه و چی میشه. منو این همه خوشبختی محاله :دی اون از کنسرت که جور شد. این از نشستی که قراره برگزار بشه و توسط یه ادم درست حسابی.خب ادم خوشحال میشه دیگه. 
کتاب رو از صبح تا حالا کلی خوندم الان پدر سرگیم. امشب تمومش میکنم. 
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده پاییزی ام
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * پاییزی ام * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , حجت اشرف زاده باشید.
دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Hojat Ashrafzadeh called Paeiziam With online playback , text and the best quality in mediac
متن اهنگ حجت اشرف زاده به نام پاییزی ام
بارون بزن که از عالم و آدم بارون بزن که دوباره شکسته غرورمبارون بزن که نسوزم از آتیش دوری بارون بزن ت
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان و ارسال برای زلزله زدگان کشور خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛اکرم پاپری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:حوادث غیر مترقبه اخیر و آسیب رسیدن به جان و مال هموطنان عزیزمان،موجی از تاثر را در قلوب ما ایجاد کرد.
پاپری افزود:وظیفه انسانی ما حکم می کرد که به یاری هموطنان عزیزمان بشتابیم و بحمدلله با همت بلند فرهنگیان،دانش آموزان و مردم خو
_________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان کتابخانه ای دیماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز سه شنبه  مورخ 17/10/98 ساعت 15 با حضور رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر و جمعی از اعضاء  در محل کتابخانه برگزار گردید. در ابتدای برنامه جناب آقای بامری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم چنین درگذشت دکتر امینی فرد را تسلیت گفته و در مورد زندگینامه و رشادت های سردار بزرگ اسلام و خدمات مرحوم دک
صندلی اداری برای انطباق با نیازهای مختلف، در انواع متنوعی طراحی شده اند.
یکی از مدل های پایه صندلی کار است که معمولا پشتی یا تکیه گاه سر ندارد.
معمولا روی این صندلی ها بیشتر از چند ساعت در روز نمی توان نشست وگرنه احساس ناراحتی ایجاد می شود
هرچند که با این صندلی ها نسبت به صندلی های بلندتر فضای بیشتری برای جابجایی و حرکت وجود دارد.
نوع بعدی، صندلی هایی با پشتی نیمه هستند که طراحی ارگونومیک بهتری دارند
و می توان چهار ساعت یا بیشتر روی آن ها نشس
نشست کتابخوان ماه با حضور اعضای فعال کتابخانه
در این نشست کتابهایی با عنوان های ذیل توسط اعضا معرفی گردید.
ماه خورشید کلاه نویسنده جعفر ابراهیمی
پلو خورش نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی
بوراندخت نویسنده وحید محمدی پای اندر
دنیای شگفت انگیز از ال.فرانک بااوم
یادت باشد نویسنده محمد رسول ملا حسنی
محمدرضا نورآبادی در چگونه ابر کلمات بسازیم (با کلمات فارسی) برای تائید دیدگاه قوانین زیر را رعایت کنید. دیدگاه شما بایستی در رابطه با همین مطلب باشد. توجه داشته باشید مطلبی که ترجمه محض و فقط از روی یک منبع انگلیسی باشد از نظر سئو توصیه نمی شود.تسلط کافی نویسنده بر مطالب و محتوای الکترونیک یکی از موارد و نکاتی است که باید به آن توجه شود. مطالعاتی که در زمینه یک موضوع صورت می‎گیرد و همچنین تجربیات نویسنده در تهیه محتوایی ارزشمند اهمیت دارد. ب
نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در استان تهران با حضور و سخنرانی حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان 
دوشنبه۲۳ اردیبهشت۹۸ ساعت ۱۸:۳۰تهران، خیابان۱۶ آذر، حسینیه‌ی هنر 
✔️متاهلین می‌توانند همراه با خانواده تشریف بیاورند.
✔️به علت محدودیت مکان، حتما حضور و تعداد همراهان خود را قبلا به آیدی معرفی شده اعلام فرمایید.
✔️همگی می‌توانید در تهیه‌ی افطاری سهیم باشید، جهت کمک با آیدی معرفی شده ارتباط بگیرید.
✔️برنامه‌ها: زیارت آل‌یاسین،
برخی معیار انسانیت را به علم و دانش دانسته اند و گفته اند آنچه موجب برتری می شود، علم است. هر اندازه که انسان آگاهی و دانش بیشتری پیدا کند، انسان تر است و هر اندازه که از علم و دانش بی بهره باشد، به همان میزان از انسانیت بی بهره تر است. بر اساس این تعریف، دانش آموز کلاس اول از کسی که هنوز به مدرسه نرفته انسان تر است و همین طور دانش آموز کلاس دوم از دانش آموز کلاس اول انسان تر است و هر کس معلوماتش بیشتر باشد انسان تر است.
روشن است که این معیار به تن
 
 
برگزاری نشست سعدی خوانی در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
نشست ادبی بررسی و تفسیر غزلیات سعدی سه شنبه 29 آذر در سالن مرجع کتابخانه برگزار شد.از علاقه مندان به ادبیات کهن و شیرین فارسی دعوت می شود در این نشست حضور داشته باشند.
 

 
دانلود کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی ...https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و ... دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
برگزاری جلسه نشست ادبی مورخ 18 تیر ماه سال 98 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
بررسی غزلیات سعدی همه هفته سه شنبه ها ساعت 17 در سالن کتابخانه برگزار می گردد. در این نشست علاوه بر خوانش اشعار، نقد و تفسیر آن نیز با حضور ساعران ممتاز بومی صورت می گیرد.
باید به یاد داشت که «دانش»، « #خرد» نیست و نمی تواند باشد. دانش علیه خرد است و مانع بیداری خرد می شود. دانش، سکه ای تقلبی است؛ ‌تظاهر می کند که می داند. در حالیکه هیچ چیز نمی داند؛‌ ولی می تواند انسان را فریب دهد.
این موضوع چنان ظریف و نهان است که اگر فرد واقعا هوشمند نباشد، ‌نمی تواند حقیقت آن را تشخیص دهد. در عین حال،‌ این فریب بسیار ریشه دار است و از دوران کودکی٬ ‌در ما شرطی شده است.
ادامه مطلب
در تاریخ 1398/08/01 شورای دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کاندید شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
 نشست کتابخوان مدرسه ای  در مدرسه شهید تیمور احمدی با معرفی سری کتاب هایی از : داستانهای شاهنامه پهلوانی چون سام.داستانهای شاهنامه رستم و سهراب.داستان های شاهنامه تخت پهلوانی.داستان های شاهنامه سرزمین نیلوفر.داستان های شاهنامه روزی به نام سده  نویسنده کتاب محمدرضا یوسفی و باحضور 5 نفر از دانش آموزان مدرسه برگزار شد  
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
نشست کتابخوان در مدرسه ابتدایی سما با حضور دانش آموزان و مربی پرورشی
مدرسه برگزار گردید. و دانش آموزان ریحانه حریف کوهکن ، مریم میرشاهی ، کیانا کیخا، حدیثه ساعدی ، فاطمه زهرا گل محمدی ، صبا وظیفه دان کتاب های ذیل را دراین نشست برای دوستانش
ارائه دادند.







قرض
عبداله
مژگان شیخی


سبز
ویکتوریاکن


حنای و
قوقولی
محمد علی دهقانی


مرد
بارانی
محمد کاظم مزینانی


نوک
سیاه
یرزو سریزدی


قصه
دوستی
قدمعلی سرامی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها