نتایج جستجو برای عبارت :

نورشرق خبر داد؛ کارت بازی تعدادی از بازیکنان استقلال، نساجی و نفت مسجد سلیمان هنوز صادر نشده است

  رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه‌های استقلال، نساجی و نفت مسجد
سلیمان هنوز 50 درصد بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند و کارت بازی برخی
بازیکنان آنها صادر نشده است.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید نورشرق
امروز در نشست خبری خود اعلام کرد باشگاه‌های استقلال، نفت مسجد سلیمان و
نساجی مازندران تاکنون 50 درصد بدهی خود را پرداخت کرده و 50 درصد دیگر آن
باقی مانده
❗️اخبار جدید استقلال درباره لیگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال، در یک پیام ویدیویی گفته است در این نه روزی که مربی استقلال نیست علیرغم ادعای مسئولان این تیم هنوز پولی دریافت نکرده است.
در پی انتشار این ویدیو، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست تیم استقلال گفته پول هنوز به حساب آقای استراماچونی واریز نشده و دوشنبه این پول در حساب آقای استراماچونی است و دلخوری ایشان هم ناشی از یک سوتفاهم است که مطمئنا حل می‌شود.
ادامه مطلب
  اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران به شرح زیر است:

پنجشنبه 7 شهریورماه

آذرخش بندرعباس – ملی حفاری ایران

فرزین صالح – میلادامیری – مهدی صادقی – میلاد مستان

ناظر: علیرضا یگانه

سوهان محمدسیما قم – هایپر شهر شاهین شهر

محمدعلی ترحمی – زیاد فروتن – بهنام نبی پ
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
استقلال یکی از قوی ترین تیم های ایران است. استقلال هم مثل پرسپولیس بازگشت های خوبی داشته است. یک بار که پرسپولیس 1 بر 0 از پرسپولیس عقب بود استقلال 3گل در 6 دقیقه زد و پرسپولیس در دقیقه ی 92 صید جلال دروازه ی استقلال را باز کرد و مهمدی رحمتی عصبانی شد کارت قرمز گرفت بعد یک استقلالی امد صید جلال را بزند ویک پرسپولیسی امد رحمتی را بزند این جنگی ترین دربی تاریخ بوده است .
از مرز مهران تا نجف کرایه صد تومن خواهد بود (مهران تا نجف303کیلومتر)از مرز مهران تا کربلا کرایه هشتاد تومناز مرز شلمچه تا نجف کرایه صد و سی تومن(شلمچه تا نجف 470 کیلومتر )هنوز کسی از مرز چذابه و خسروی پیدا نکردم در که بپرسم  موکب هرمزگان مخصوص خواهران و موکب سیدالشهدا مخصوص برادران در صحن الزهرا(س) حرم امام علی(ع) قرار داره اما ازدحام جمعیت و سر و صدا و گرمای هوا قابل تحمل نیست.....مبیت (خونه ساکنین عراق ) واقعا برای استراحت مناسبند ، فوق العاده تمی
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
به گزارش ایسنا، دولت از دو سال پیش، طرح کارت های ملی هوشمند را در اجازه فرمان قرار عدالت و بر این بن پایان ناموس کارت های ملی باستانی تا اختتام سال ۱۳۹۷ تعیین شد، ولی این درون حالی است که به برهان تأخیر تو فرآیند صدور این کارت ها، بسیاری از افراد هنوز مظفر بوسیله ستاندن کارت ملی خویشتن نشده اند. سخنگوی دایره ثبت احوال ناحیه از لیس اعتبار کارت های ملی باستانی از اول فروردین ۱۳۹۸ خبر داد و اعلام کرد کسانی که هنوز نسبت بوسیله ثبت معروفیت و گرفت
در حالی برخی شعب بانکی از امروز کارت‌های ملی قدیمی را برای انجام عملیات بانکی نمی‌پذیرند که مردم با چالش جدی در این زمینه روبرو شدند و باوجود ثبت نام برای دریافت کارت ملی جدید بیشتر از یکسال است در صف صدور این کارت هستند و جهت کارهای بانکی بلاتکلیف می باشند.
 
دولت از دو سال پیش، طرح کارت‌های ملی هوشمند را در دستور کار قرار داد و بر این اساس پایان اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان سال ۱۳۹۷ تعیین شد، اما این در حالی است که به دلیل تأخیر در ف
حکم جلب لغتی عامیانه است و در حقوق به آن قرار جلب یا دستور جلب گفته می‌شود؛ زیرا در عرف حقوقی و قضایی حکم، به معنای رای دادگاه است؛ در صورتی که دستور جلب رأی محسوب نمی‌شود و نوعی دستور است. قرار جلب، در امور کیفری دستوری است که قاضی پرونده در مراحل مختلف برای دستگیری افراد صادر می‌کند تا آنان را به محضر دادگاه بیاورند.
بنابراین قرار جلب در دو حالت صادر می‌شود؛ گاهی قاضی دادگاه در روند اجرای حکم، برای مجبور کردن فرد به اجرای حکم، قرار جلب صا
استقلال تهران ملقب به کیسه در سال 92 . بازی ای با العین داشت . این بازی در مرحله ی خذفی بود و در ورزشگاه العین بود . در بازی رفت استقلال موفق شد با نتیجه ی 2-1 العین را ببرد اما در بازی رفت اتفاقی عجیب افتاد . استقلال به مساف العین رفت انها در لاک دفاعی بودند که 6 گل از العین دریافت کرد و استقلال در تاریخ محو شد و عمر عبدالرحمان بابای استقلالی ها شد 
حمله‌های متعدد اسطوره‌های استقلال تهران به استراماچونی؛ اینبار نوبت به صمد مرفاوی رسید:
زمانی که فقط چند روز به شروع مسابقات لیگ باقی مانده بود و استراماچونی تهدید به جدایی کرد مسولان باشگاه استقلال باید برخورد جدی و قاطع از خود نشان می‌دادند، وقتی او مشاهده می‌کند واکنشی از سوی مدیران استقلال با او صورت نمی‌گیرد تصور می‌کند هر کاری می‌تواند در استقلال انجام دهد
اگر این اتفاقات تکرار شود و استراماچونی به رفتارهایش ادامه دهد کی‌روش
*شایعه سهمیه بندی بنزین از فردا شب*
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: هنوز هیچ مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است
زیبا اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ امشب گفت: تاکنون چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام کارت سوخت از مالکان خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم برای اطلاع از
تفاوت مستر کارت با ویزا کارت

این دو کارت یعنی مستر کارت و ویزا کارت از نظر نرخ
سود، محدودیت های اعتبار، برنامه های پاداشی و ویزگی های سیستمی تفاوت هایی
دارند. البته بیشتر تفاوت های این دو کمپانی در ارائه خدمات متوجه کردیت
کارت ها است و در کارت های اعتباری تفاوت آنچنانی به چشم نمی خورد.


هر دوی مستر کارت و ویزا کارت دو برند مشهور کردیت
کارت در جهان هستند اگر چه خود این کمپانی ها اقدام به دور ک
 لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال از این تیم به فیفا شکایت خواهد کرد.پادووانی که پس از مصدوم شدن در استقلال برای گذراندن دوران نقاهت به کشورش سفر کرده بود، با گذشت بیش از یک سال هنوز نتوانسته طلب 100 هزار دلاری خودش را از آبی‌ها دریافت کند.وی در این باره بارها با مسئولان استقلال نیز تماس داشته اما موفق به صحبت کردن در این باره نشده است.طبق شنیده‌ها قرار است پادووانی از طریق یک وکیل برزیلی مقدمات شکایتش از استقلال را به فیفا نهایی کند.
مدّتی بود که کولر آبیِ خونه ، سر و صدای عجیب و غریبی می داد ، بخصوص از نصف شب به بعد که همه جا ساکت می شد صدای کولر خیلی اذیت کننده می شد برامون ولی همش امروز و فردا می کردم که بعد می رم نگاش می کنم !
تا این که بعد از روزها بالاخره چند پله ناقابل رو رفتم بالا و دیدم دو تا بستِ دینام روی کانال کولر هست که لرزششون باعث ایجاد سر و صدا می شه و ما رو اذیت می کنه .. برداشتمشون ، رفتم پایین و مشکل حل شده بود و سکوت به خونه برگشت .
اصلا نمی دونم چه حکمتی هست که
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه سیاست مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه سیاست مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم زنان، باشگاه فوتبال زنان استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
مسجد نصیرالملک از مکان های تاریخی ومذهبی وگردشگری شهر شیراز است، که طی دوازده سال توسط سلسله قاجار بنا شده است، این مسجد با داشت زیبا بسیار نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند. این مسجد در خیابان لطفعلی خان زند واقع شده است.
مسجد نصیرالملک به مسجدصورتی معروف است، علت نام گذاری به این نام، کاشی کاری ها با رنگ صورتی وشفاف میباشد


ادامه مطلب
ترجمه کارت پایان خدمت :
کارت پایان خدمت وظیفه عمومی برای افرادی صادر خواهد شد که خدمت وظیفه عمومی خود را به پیان رسانیده و سپس بعد از این مراحل به دنبال دریافت کارت مشخصات پایان خدمت خود خواهند بود .
اززمانی که دفتر خدمات الکترونیک انتظامی کشور رونمایی گردیده تمامی این کارت ها به صورت هوشمند صادر خواهد شد و فرآیند صدور این کارت ها حداکثر 15 روز خواهد بود و در صورتی که بیش از ان طول کشید باید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خدمات الکترونیکی انت
به گزارش خبرنگار اقتصادی  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران دقایقی پیش اطلاعیه جدیدی در خصوص کارت سوخت صادر کرد. متن این اطلاعیه که اطلاعیه شماره 10 این شرکت بوده، بدین شرح است:
"به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رساند از امروز چهارشنبه 17 مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت علاوه بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.
بنابراین
  کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.
 
*دیدار تیم های استقلال خوزستان و نساجی مازندران در هفته 27 رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب بطری آب به داخل زمین مسابقه رخ داد. این
.
باسمه تعالی
اما کن مقدس
مسجد کوفه
غزل۵
چارمین مسجد که مشهور است بین شیعیان
مسجد کوفه است از بین مساجد در جهان
هفت محراب است درمسجد محل سجده گاه
بس وسیع است و بود آرامگاه سالکان
مسجد کوفه پس از بیت خدا، آدم بساخت
می کند ترمیم بعدا، چون علی در آن زمان
می رود مولا علی در مسجدکوفه بسی
گاه می گوید ز قرآن و گهی بر مردمان
می شود تفسیر قرآن، می دهد علم لدن
می کند تدریس مولا بر کمیل و دیگران
هست مسجد پایگاه درس و علم و معرفت
می کند حضرت سخنرانی برای کو
.
باسمه تعالی
اما کن مقدس
مسجد کوفه
غزل۴
چارمین مسجد که مشهور است بین شیعیان
مسجد کوفه است از بین مساجد در جهان
هفت محراب است درمسجد محل سجده گاه
بس وسیع است و بود آرامگاه سالکان
مسجد کوفه پس از بیت خدا، آدم بساخت
می کند ترمیم بعدا، چون علی در آن زمان
می رود مولا علی در مسجدکوفه بسی
گاه می گوید ز قرآن و گهی بر مردمان
می شود تفسیر قرآن، می دهد علم لدن
می کند تدریس مولا بر کمیل و دیگران
هست مسجد پایگاه درس و علم و معرفت
می کند حضرت سخنرانی برای کو
طی ماه اخیر مدیران باشگاه استقلال تهران که برنامه‌های نقل و انتقالاتی را زیر نظر آندره آ استراماچونی را پیگیری می‌کردند به دلیل شکایت خطیر پروپئیچ به فیفا و خطر کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی روزهای ملتهبی را سپری کرده‌اند.
با توجه به مذاکرات متعدد باشگاه استقلال با فیفا این پرونده در روزهای پایان هفته گذشته مختومه شد و طلب پروپئیچ از محل درآمد باشگاه استقلال در فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت شد. حالا چند روز پس از این ماجر
یک لیست بلند بالا از ستاره‌های لیگ هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نشده؛ از دژاگه، کریمی و بیرانوند تا منتظری، استوکس و علیپور.
32 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر زمان
باقی مانده و هنوز تکلیف چند ستاره لیگ برتر مشخص نشده است. پاتوسی
هواداران استقلال را نگران کرده‌ و هر روز خبر جدیدی در مورد پیشنهادهای
بیرانوند و علیپور در پرسپولیس به گوش می‌رسد. تمدید نکردن کی‌روش استنلی
آرامش را از قلعه‌نویی گرفته و تکلیف ادامه یا قطع همکاری اشکان دژاگه با
۹۰ به ۱۰ دوباره هوا می‌شود؟ نتایج استقلالِ استراماهوچی علیه قانون سازمان لیگ
قرعه‌کشی لیگ نوزدهم این نوید را می‌داد که برای اولین بار قانون ۱۰-۹۰ اجرا شود اما به نظر می‌رسد این قانون اجرایی نخواهد شد. فعلا اوضاع استقلال خوب پیش نرفته و ۲ گل در دقایق پایانی باعث شده این تیم یک شکست برابر ماشین‌سازی و سپس توقف برابر فولاد را تجربه کنند
این نتایج اما از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است. استقلال هفته چهارم میزبان دربی رفت است و باید ۹۰ درصد سکوه
کارت ملی هوشمند یا کارت ملی دیجیتالی جدید ترین مدرک هویتی ایرانیان است که توسط سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، زیر مجمعه وزارت کشور تولید شده‌است. این کارت‌ها تراشه دارد جایگزین کارت‌های ملی شده‌اند. کارت هوشمند ملی ، یک کامپیوتر ساده و کوچک است که با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد.با فراگیری و جایگزینی این کارت ها خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به ایرانیان ارائه شوند. ا
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
بازی هفته دوم هم به پایان رسید. یک مساوی بغرنج برای استقلال و همه ما دیدیم که استقلال تهران چه زیبا بازی کرد بازیسازی از خط دفاع تحت هر شرایطی و پرس بازیکنان حریف و باز پس گیری سریع توپمالکیت بالا وضعف هایی در خط حمله بعلت نبود بازیساز در تیم دیده می شود اما نمیتوان پیشرفت لحظه به لحظه استقلال را نادیده گرفت
به این تیم و این مربی باور داشته باشیم و از او حمایت کنیم چرا که بهترین گزینه خود اوست
ادامه مطلب
گوشی a20 برای خرید خوب نیست اگر میخواهید گوشیه a20 بخرین من پیشنهاد میکنم که نخرین چون این گوشی کیفیت صفحه ی اون ضعیف است و اندروید 10 هنوز برای اون صادر نشده و اگر هم بیاید برای a20 ضعیف است گوشی a20 و اپدیت ان هنوز نیامده است پیشنهاد میکنم که این گوشی را نخرین این گوشی قیمتش هست 3.5میلیون تومان است و a50 هم 3.5 میلیون است پس به صرفه است که a50 بخریم
ن روز‌ها با هر پیشکسوتی که درباره استقلال حرف می‌زنید، از روز‌های فصل نقل و انتقالاتی و پایان قرارداد ۸ تن از بازیکنان این تیم حرف می‌زنند.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنان استقلال هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد ولی ظاهراً هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد آن‌ها صورت نگرفته است.
۸ نفری که چندی
مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در مسجد بخواند. لباس پوشید و راهی مسجد شد. در راه مسجد، مرد به زمین خورد و لباسهایش کثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.
مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد. در راه مسجد و در همان نقطه مجدداً به زمین خورد!او دوباره بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. یک بار دیگر لباسهایش را تبدیل کرد و راهی مسجد شد.در راه مسجد، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید. مرد پاس
بزرگترین مسجد اروپا، امروز، اول شهریورماه، در شهر «شالی» جمهوری چچن افتتاح شد.
به گزارش شریعت نیوز این مسجد با حمایت «رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهور چچن و با نام «فخر المسلمین»(افتخار مسلمانان) افتتاح شد و بزرگترین مسجد در سطح قاره اروپا محسوب می‌شود.
این مسجد یک شاهکار معماری اسلامی مدرن است که به سبک چهار ورودی متقارن ساخته شده که ورودی‌ها با یکدیگر مطابقت و در مقابل یکدیگر قرار دارند.
مساحت این مسجد ۹۷۰۰ متر مربع است که ظرفیت ۲۰ هزار نماز
کارت‌های اعتباری  
وام‌های بدون وثیقه می‌باشند.
یک سری وام کوچک بدون وثیقه که محبوب‌ترین و قابل انعطاف‌ترین منبع اعتبار برای اشخاص است.
در واقع کارت‌های اعتباری شبیه وام هستند اما صرف هزینه‌ها و نیازهای روزانه می‌شوند. به تدریج مصرف می‌شوند نه یک‌باره، مثل ویزا و مستر‌کارت.
کارت‌های اعتباری می‌توانند توسط بانک‌ها، فروشگاه‌ها و سایر موسسات مالی و براساس اعتبارسنجی‌ای که میزان درآمد
و توان بازپرداخت شخص را مورد بررسی قرار می‌د
شاید بارها نام خرید مستر کارت و ویزا کارت به گوش شما رسیده باشد. امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خدماتی معتبر دنیا جهت ارایه محصول یا خدمات خود از درگاه های پذیرنده ویزا کارت و مستر کارت استفاده می نماید. ویزا و مسترکارت دو کمپانی ارائه دهنده ی خدمات مالی در آمریکا هستند که امکان صدور کارت های اعتباری بانکی را فراهم می کنند. بسیاری از سایت های معتبر جهان نظیر دانشگاه ها ، سفارت خانه ها و یا سایت های ثبت نام آزمون های بین المللی و سایت های
با خواهرم رفتم خریدکارتمو جا گذاشته بودم خونهمن هر چی میخواستم برمیداشتم و خواهرم کارت می کشید :-) چنان لذتی داشت که نگووووو!میخندیدم ،خواهرم پرسید ها!؟گفتم خیلی میچسبه کارت میکشی،من هنوز خریدام تموم نشده ها موجودی داری دیگه؟انصافا ازدواج اینش قشنگه،خوشم اومد،تاحالا همش خودم کارت کشیدم اسمس بانکا لذت خریدو می گرفت ازم،اونم میخندید به حرفام
پ.ن:البته من شب ریختم به حسابش، تازه فهمیدم چه کردم با خودم!داغ بودم اون لحظه چون حساب از دستم خارج
بازی هفته دوم هم به پایان رسید. یک مساوی بغرنج برای استقلال و همه ما دیدیم که استقلال تهران چه زیبا بازی کرد بازیسازی از خط دفاع تحت هر شرایطی و پرس بازیکنان حریف و باز پس گیری سریع توپمالکیت بالا وضعف هایی در خط حمله بعلت نبود بازیساز در تیم دیده می شود اما نمیتوان پیشرفت لحظه به لحظه استقلال را نادیده گرفت
به این تیم و این مربی باور داشته باشیم و از او حمایت کنیم چرا که بهترین گزینه خود اوست
حالا بعد از تساوی با فولاد خوزستان که در اخبار امر
یکی از ابزاهایی که در رد و بدل پول عموما توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد، درخواست چک رمزدار از بانک است. این سند بانکی به دو نوع چک بین بانکی و چک بانکی تقسیم شده و هر کدام از انها هم ویژگی های خاص خود را داشته و تحت شرایط خاصی صادر می شوند. 
یکی از مشتقات و انواع چک رمزدار ، چک بین بانکی است. این نوع حواله در شرایط خاصی که به شرح ذیل است،  صادر می شود :
چک بین بانکی باید به درخواست مشتری صادر شده و بدون داشتن رمز مشخص که توسط بانک صادر می شود
طی گزارش که در اخبار جدید استقلال ملاحظه شد امده است که کنفدراسیون آسیا یا همانAFC به ایران سهمیه سه+یک داده یعنیسه تیم مستقیم وارد مرحله گروهی میشوند و استقلال تهران بعنوان تیم سوم لیگ برتر ایران مستقیما به آن مسابقات راه پیدا میکند
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
تلویزیون،کارت ویزیت تلفنی،کارت ویزیت آتلیه،کارت ویزیت تم تولد،کارت
ویزیت تمپلیت،کارت ویزیت تم،کارت ویزیت تماس،تمپلیت کارت ویزیت
فتوشاپ،نمونه کارت ویزیت تم تولد،کارت ویزیت با تم مشکی،چاپ کارت ویزیت
شماره تماس،کار
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
ویزیت انگلیسی،کارت ویزیت انتشارات،کارت ویزیت انواع،کارت ویزیت انگلیسی
فارسی،کارت ویزیت اندازه،کارت ویزیت اندروید،کارت ویزیت انتخاباتی لایه
باز رایگان،کارت ویزیت انتشارات کتاب،کارت ویزیت ارتوپدی،کارت ویزیت
اورا
  معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز تا پایان وقت یکی 2 نفر را به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه خواهیم کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه 3 در خصوص آخرین وضعیت هیات مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بعید می‌دانم در مورد باشگاه پرسپولیس اتفاق خاصی رخ دهد و احتمالا مدیرعامل این باشگاه در ستال آینده انتخاب می‌شود.
وی افزود: در مورد اس
یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد
مدافع بلغاری تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که قبل از ایام کرونا راهی کشورش شد، قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.
این بازیکن فرصتی 15 روزه به استقلال داد تا مطالبات 60 هزار دلاری‌اش پرداخت شود اما با عدم پرداخت این رقم، شکایتی را تنظیم کرد و خواستار دریافت کل رقم قرارداش شده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال برای مدت 5 ماه 125
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
کبابسرا،کارت ویزیت کپسول آتش نشانی،کارت ویزیت کپی،کارت ویزیت
کپسول،کارت ویزیت کتان،کارت ویزیت ویزیت کتان امباس،کارت ویزیت کتان
آلمان،کارت ویزیت کتابخانه،کارت ویزیت کت و شلوار،کارت ویزیت کتان
پلاستیک،کارت ویزیت ک
باسمه تعالی
اماکن مقدس
مسجد النبی
غزل۲
همبستگی احمد و اصحاب جدا نیست
آرامگه و مسجد و محراب  دو تا نیست
شد مسجد و ارکان بپا، بهر سعادت
آن مرکز علم است و عبادت که فنا نیست
گشته است بنا مسجد پیغمبر اعظم
در اول هجرت شده بر پا و خطا نیست
با گسترش مسجد و تخریب حواشی
آثار زیادی شده نابود و بها نیست
آنجاست زیارتگه و هم جای عبادت
چون خانه ی احمد بود و ظلم و جفا نیست
همراهی انصار و مهاجر شده باعث
در ساختن هر وجبش، فخر و ریا نیست
احمد چو دگر مردم آن کوچه و
♦️ارائه وثیقه ۲۰ میلیاردی «شبنم نعمت‌زاده» به دادگاه تا سه روز آینده
وکیل «شبنم نعمت‌زاده» از ارائه آخرین لایحه دفاعیات موکلش به دادگاه خبر داد و گفت: اگر تا 16 آبان، حکم دادگاه صادر نشود، قرار بازداشت به وثیقه دیگری تبدیل و خانم نعمت‌زاده با آن وثیقه آزاد می‌شود
وکیل متهم شبنم نعمت‌زاده:امکان تمدید بازداشت موقت شبنم نعمت‌زاده برای دادگاه وجود ندارد.به دلیل آن که بیش از یک سال از بازداشت و قرار موقت شبنم نعمت‌زاده گذشته است، حتی اگر ب
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
داریوش شجاعیان یک زمانی که تازه به استقلال آمده بود و من در اخبار جدید استقلال آن را خواندم آینده خوبی برایش متصور بودند که فکر کنم دیر استارت زده و در این فصل شروع دوباره ای را آغاز میکند تا به تیم ملی و جای ثابت آن برسد.
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، «هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
آیا عقل در فهم مطالب استقلال دارد؟
جواب: بله.
دلیل حلّی این مطلب کمی طولانی است و به مباحث علم حضوری باز می گردد.
امّا دلیل نقضی:
1. اگر عقل انسان استقلال نداشته باشد، چه چیزی حجیت قرآن کریم و احادیث را اثبات می‌کند؟
حقیقت این است که بدون پذیرش استقلال عقل، حجیت قرآن کریم و احادیث نیز قابل اثبات نیست.

سوال: اگر عقل مستقل است، چه دلیلی وجود دارد که به سراغ قرآن کریم و احادیث برویم؟
پاسخ: عقل خودش درک می کند بعضی از مسائل را نمی فهمد، برای همین به
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا رسما باشگاه استقلال را ترساندن کرد در صورتی که مبلغ وام خویشتن به مارتین فورکل را پرداخت نکند، مقابل قوانین با آنها برخورد خواهد کرد. فورکل در دوران حضرت شفر به عنوان مربی بدنساز استقلال فعالیت می کرد و اخیرا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال فقره رحم آبی ها ۲۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند. نامه روز ۲۳ آپریل(۴ اردیبهشت ماه) از لفظ فیفا برای فدراسیون ارسال شده و فدراسیون اندوه آن را
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از dhakatribune : پلیس بنگلادش جسد یک امام  جماعت مسجد 26 ساله را که گلوی او بریده شده بود، در مسجد در ناحیه ناراین‌گنج در استان داکا پیدا کرد.
مقتول دیدالاسلام 26 ساله از مسجد جامع بیت الجلال بود و به گفته محلی ها همین اواخر و 26 جولای به مسجد پیوسته بود.
ضیاءالدین یکی از نمازگزاران محلی مسجد گفت: هیچ کسی سحرگاه روز پنج شنبه در مسجد اذان نگفت و ما نگران شدیم. به مسجد رفتیم تا ببینیم چه خبر است و پیکر امام را پیدا کردیم.
نماز
 
تاریخ تجدید بنای این مسجد معلوم نیست اما محراب آن در تاریخ 676 هـجری قمری ساخته‌شده است. این مسجد به همراه سایر اجزای بافت قدیمی شهر به‌ویژه بازار و راسته‌های آن بارها مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است
 
 
به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در جریان بازدید از مسجد جامع ارومیه از ادامه روند عملیات اجرایی پشت‌بام مسجد جامع خبر داد و افزود: «بخشی از اق
از جمله مکان های معروف طرشت مسجد امام حسن عسگری که به مسجد پایین معروف است و مسجد امام علی معروف به مسجد بالا وحسینه طرشت که هم تاریخی و هم معروف است و هر ساله روز های شهادت به خاطر وقف بودن ان غدا می دهد که و فسنجان ان بسیار معروف است همه ساله عاشورا تاسوعا صف های طولانی تشکیل          می شود و بقعه شیخ طرشتی از قبرستان این محله می باشد 
- همون آقایی که توی شبکه فیلتر از حق الناس میگفت و دنبال رای های گمشده یه برنامه بود کاشف به عمل اومده که پرسپولیسی هستش، همون آقا در جریان هستش که اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس که ایرانسل باشه، یک رقم نجومی به استقلال بدهکاره، همین آقا اینجا که جاش هست که از حق الناس بگه و حق استقلال و هوادارانش رو از ایرانسل بگیره سکوت کرده، زیبا نیست؟؟؟
- پژمان راهبر رو شاید خیلی ها نشناسن، ولی بدونین که سایت ورزش سه برای ایشون هستش، این آقا در طول فصل گ
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
داخلی،کارت ویزیت تزئینات ساختمان،کارت ویزیت تزریقات،کارت ویزیت
تزئینات،نزئینات ماشین،کارت ویزیت تزئینات داخلی،کارت ویزیت تشریفات،کارت
ویزیت تشریفات عروسی،کارت ویزیت تشک،کارت ویزیت تشریفات مجالس،کارت ویزیت
تشک
گروه های استقلال تلگرام 
بهترین گروه های استقلال تلگرام
گروه چت استقلال
گروه گپ استقلال
لینک گروه های استقلال تلگرام
با سلام گروه های استقلال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های استقلال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه استقلالی های تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
 
طبق اخبار جدید استقلال تا قبل ار بازی با صنعت نفت به مقایسه دو تیم پرداخته که نشان میدهد دو تیم تا پایان هفته نهم چگونه در جدول ماندگار شدند و جایگاه فعلی خودشان را بدست آوردند.
تیم مطبوعاتی باشگاه پوستری چاپ نمودند که معیار دو تیم را نشان میدهد
 
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
ریاضی،کارت ویزیت تدریس خصوصی زبان انگلیسی،کارت ویزیت تدریس خصوصی
فیزیک،کارت ویزیت تدریس زبان،کارت ویزیت تدریس پیانو،کارت ویزیت
تذهیب،دانلود کارت ویزیت تذهیب،کارت ویزیت طرح تذهیب،کارت ویزیت
ترنسپرت،کارت ویزیت تر
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
باسمه تعالی
اماکن مقدس
مسجد سهله
غزل۶
مسجد سهله بود محبوب در نزد خدا
در جوار مسجد کوفه شود مسجد بپا
نام های دیگر مسجد سهیل است در عراق
چون بنی ظفر است و عبدالقیس شهرت، آن بنا
اول هجرت بپا شد سهله در شرق نجف
آمده ادعیه ها همراه اعمال و دعا
بعد اذن حق تعالی، می شود ساکن امام
منتسب باشد به مهدی، آخرین منجی ما
نام محراب و مکان در صحن را گویند مقام
در میان مسجد است، منصوبه ی روحی فدا
آن مقام حضرت حجت بود اندر میان
حضرت مهدی مقامش در جوار انبیا
حضرت ی
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
ویزیت لایه باز تصفیه آب،کارت ویزیت صوتی تصویری،کارت ویزیت تعمیرات
موبایل،کارت ویزیت تعویض روغنی،کارت ویزیت تعمیرات لوازم خانگی،کارت ویزیت
تعمیرگاه ماشین،کارت ویزیت تعویض روغن،کارت ویزیت تعمیرات،کارت ویزیت
تعمیر
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
کافه،کارت ویزیت کاغذ دیواری،کارت ویزیت کارشناس رسمی دادگستری،کارت
ویزیت کبابی،کارت ویزیت کباب سرا،کارت ویزیت کبابی لایه باز،کارت ویزیت
کباب ماهی،کارت ویزیت کبابی رایگان،کارت ویزیت کباب،کارت ویزیت کبابی لایه
باز ر
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: «بین شما کسی است که مسلمان باشد؟» همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکمفرما شد. بالاخره پیرمردی با ریش‌ سفید از جا برخواست و گفت: «آری من مسلمانم». جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا. پیرمرد به دنبال جوان به راه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند. جوان با اشاره به گله گوسفندان به پیرمرد گفت که می‌خواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد. پیرمرد و جوان مشغول قر
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
فروشی،کارت ویزیت قهوه خانه،کارت ویزیت قهوه لایه باز،کارت ویزیت قهوه
ای،کارت ویزیت قهوه خانه رایگان،کارت ویزیت قهوه خانه سنتی،کارت ویزیت قهوه
ای رنگ،کارت ویزیت قیمت،کارت ویزیت قیمت مناسب،کارت ویزیت قیمت چاپ،کارت
وی
راستش من هنوز از آن آدمها نشده‌ام که از تنهایی و خلوتشان لذت ببرند و استفاده‌ای مفید کنند. من هنوز برای رابطه‌ای دست و پا میزنم، هنوز دلم را به مخاطب‌های واهی توییتر و اینستا خوش کرده‌ام، هنوز از خودم فرار می‌کنم. اما من این آدم نخواهم ماند. من تغییر می‌کنم و یک روز واقعا تنهایی‌ام را بغل می‌کنم و با یک خروار کتاب و سوال و ایده خلوت می‌کنم.
مدل اشباع شده
بر این مبنا که مدل اشباع شده به عنوان مدلی تعریف می شود که در آن همه مسیرهای ممکن ترسیم شده اند می توان آن را نقطه مقابل مدل استقلال دانست، اگر مدل استقلال مدلی است که در آن کای اسکوئر به حداکثر ممکن می رسد مدل اشباع مدلی است که در آن مقدار کای اسکوئر حداقل ممکن  یا صفر خواهد بود.
مدل استقلال
مدل استقلال مدلی است که در آن متغییرهای موجود در مدل فاقد هر گونه رابطه یک سویه یادو سویه با یکدیگرند و کوواریانس میان آنها صفر فرض شده است.
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
❇️ غفار عباسی در 23 آذرماه 1397 اعلام کرد که دیگر جلسه ای نخواهد داشت. او با تشبیه خودش به امام رضا علیه السلام و وداع ایشان، از شاگردان خودش خواست برای مشاوره‌های اخلاقی به دیگران مراجعه کنند. این مظلوم نمایی در مراسم چهلم مادر همسرش در بهشت معصومه حادث شد. بیست روز پیش از این، یعنی در سوم آذر ماه، او از مسجد رضائیه استعفا داده بود و تمامی جلسات خودش را تعطیل اعلام کرده بود. این استعفا دو روز پس از ضرب و شتم یکی از طلاب منتقد غفار عباسی در مسجد
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهدی قائدی با مصدومیت در بازی مقابل الشرطه عراق به صف طولانی مصدومان استقلال اضافه شد و این موضوع دست فرهاد مجیدی را برای دیدارهای آتی خالی‌تر از قبل کرد.
 استقلال در بازی‌های  اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و مصدومان پرتعداد این تیم دست فرهاد مجیدی را خالی گذاشته است. جدیدترین مصدوم استقلال مهدی قائدی بود که در بازی دیروز مقابل الشرطه عراق آسیب دید و احتمالا چندهفته نمی‌تواند به میدان برود. پیش از قائدی هم
ورشکست شده بود و بدهی داشت خواب دیده بود به او گفته بودند به تهران برو در خیابان .... تهران در مسجد ..... بعد از نماز ظهر کارت درست می شود. مسجد را پیدا کرده بود دیده بود همان سیدی که در خواب دیده بود بالای منبر در حال سخنرانی است. بعد از منبر به او مشکلش را گفته بود و سید هم مشکلش را حل کرد و بدهی هایش را پرداخت.
در عوض او هم برای سید دعای مقاتل ابن سلیمان را خوانده بود و دعا کرده بود که سید بتواند حضرت حجت عج را ببیند. دعایش هم مستجاب شده بود. سید به ک
دیروز آنقدر کش دار بود که تمام کارهای روزانه لیستم انجام شد و چند ساعت اضافه هم آوردیم...مگر می گذشت این ساعتها
همسر جان هم برای چندمین بار کتابش را ویرایش میکرد و هنوز گویی اول راه است بس مطلب جدید پیدا میکند و حیف است به نگارش درنیاید
عصر دلم گرفت و دست صدرا را گرفتم و رفتیم مسجد کمی آنطرف تر از مسجد محله خودمان.
تقریبا همه نمازگزارن مسن بود الا یک عده قلیل جوان.چقدر مسنها من و صدرا را مورد محبت و نوازش کلامی قرار می دادند و تا در بساطشان خورا
 
در داستان این کتاب، گوهرشاد بیگم بانی ساخت مسجد گوهرشاد در مشهد، پس از هزار سال به این مسجد می‌آید و با ملکه‌ای روبرو می‌شود که می‌خواهد مسجد گوهرشاد را خراب کند...در کتاب «اوسنه ی گوهرشاد» روایت‌هایی درباره مسجد گوهرشاد، دوران تجدد رضاخانی، واقعه کشتار مردم در این مسجد، شهر پاریس و … ارائه می‌شود و داستان‌هایی موازی در قرون گذشته و معاصر مقابل خواننده گذاشته می‌شود. 
 
*«پرونده ویژه گروه»* روز سه شنبه *موضوع: احکام* متن شماره ۳ : *استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله):* سلام و وقت بخیر؛ ۱)در منطقه ی ما همه ی مراسمات ترحیم رو در مسجد محل می گیرند و برای هر مرحوم دو تا سه روز در مسجد از حدود ساعت ۹صبح تا یازده شب مراسم دارند. معمولا این مراسمات باعث مختل شدن برخی برنامه های مذهبی مسجد نیز میشود؛ تاجایی که یکبار مراسم اعتکاف نیز بخاطر همزمانی با مراسم ترحیم یکی از عزیزان برگزار نشد! ۲)بیشتر جلسات هم با پخش قرائ
اول از همه  کتاب ماه آبی(blue moon) قرار داره که هنوز وارد ایران نشده متاسفانه و هر چقدر گشتم نتونستم بفهمم داستانش چیه. 
دوم کتاب نگهبان هست(the guardians) هنوز ترجمه نشده
سوم کتاب دریای بی ستاره هست( the starless sea) اینم هنوز ترجمه نشده. 
چهارم کتاب آنجا که خرچنگ ها آواز می خوانند هست(when the crawdads sing) که یک داستان جنایی در طبیعت هست و ۶۸ هفته در این لیست بوده. چند نشر هم چاپش کردند. بهترین ترجمه حال حاضرش که هر چند آن چنان خوب نیست از انتشارات روزگار هست
 
اجداد ما گرچه خانه خشتی داشتند اما مساجد را با آجر و کاشی می ساختند و سر هر کوچه و برزنی مسجد یا مساجدی بود که مردم به آن دسترسی داشتند حتی برای نماز فرادی به آنجا مراجعه می کردند و گاها دیده می شد با ۱۰ نفر مسجد پر می شد که هنوز هم باقی است.
برای ادامه مطلب و مشاهده تمام یادداشت دانلود کنید. 
۱-” دستگیری “:
بہ ‌معناے سلب ‌آزادی‌ مـوقت ‌متهم ‌توســط ضابط ‌دادگسترۍ‌ڪہ‌در جرایم‌ مـــشـهود راسا و بدون‌ دستور مقام ‌قضایی ‌صـــورت مےپذیرد.
۲-” جلب “:
ســــلب ‌آزادی ‌موقت ‌توســـط ‌ضابطیــن‌ دادگسترے بنا بہ ‌دستور ڪتبۍ ‌مقام ‌قضایی مےباشــد ضابطین ‌دادگسترۍ ‌حسب ‌قانــون تڪلیـــف ‌دارند متهم‌ جلب ‌شـــده ‌را بلافاصلہ تحویل مقام قضایی دهــند.
۳-” بازداشت “
توقــیف ‌یا بازداشت ‌عبارت ‌است ‌از ســلب آزادے تن‌ و
به گزارش فارس، همزمان با هفته دفاع مقدسکارت ایثار رزمندگان با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح رونمایی شد. داخل این مراسم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده طاس سپاه، سرلشکر موسوی فرمانده کچل ارتش، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح پیشگاه داشتند. این کارت بعنوان یک سند ملی و دائمی بخاطر تمام افرادی که با هر نوع عضویت درون دفاع مقدس به مدت متجاوز از ۴۵ روز آستان
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام دوستان،هفت ماه از خراب شدن زندگیم میگذشت، زمان اعتکاف رسیده بود، فکر اینکه لحظه سال تحویل توی اعتکاف باشم برای من خیلی جذاب بود! یه جورایی یه دعوت خیلی خاص میدیدم این حال و روز رو... از دوران دبیرستان به جز 2-3 بار بقیه سال هارو معتکف شدم... سال قبل هم نشد که معتکف بشم و اینبار اگر نمی‌رفتم دلم خیلی میشکست... از طرفی حکم جلبم هم برای مهریه صادر شده بود و من عملا فراری هستم! از طرفی
برای تعداد هفت نفر از دانش آموزان عضو اصلی و علی البدل شورای دانش آموزی کارت شناسایی صادر  گردید. مسؤلیت کمیته های چندگانه علاوه بر اعضای اصلی بر عهده ی اعضای علی البدل نیز قرار گرفت .نتایج بعمل آمده نشانه ی آن است میزان تلاش اعضای علی البدل کمتر از اعضای اصلی نیست 
 
بدیهی است در چنین مواردی تقصیری متوجه فروشگاه اینترنتی نیست. همان طور که
اگر شخصی با کارت دزدی از فروشگاه های معمولی خرید کند مسیولیتی متوجه
فروشنده نیست. در این مواقع اطلاعات تماس و آی پی و آدرس و مشخصات تحویل گیرنده از طریق
فروشگاه اینترنتی می تواند جهت انجام بهتر تحقیقات در اختیار پلیس فتا و
دادسرای جرایم رایانه ای قرار گیرد. در خصوص پول قاعدتا مسیولیت اصلی با سارق است؛ زیرا فروشنده اینترنتی در
قبال ارائه کالا وجهی را دریافت کرده است
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
پیگیری ثبت نام کارت سوخت از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
درگاه ملی خدمات دولت همراه
IR مراجعه و با ثبت حساب VIN ماشین در بخش پیگیری کارت نفت در سامانه پیگیری مرسولات اداری از آخرین کیفیت روش دریافت کارت نفت . معلومات مورد دربایست جهت ثبت عنوان کارت سوخت براساس بر کارت مرتبط با بانک 1 حساب تلفن دوست با عنوان مالک وسیله نقلیه 2 کد ملی و تاریخ زاده خواهان با ثبت کد ملی.
ادامه مطلب
بالاخره دیشب رفتم مسجد.این چند روز سرما خورده بودم و توان راه رفتن نداشتم (خدا رو شکر الان حالم خیلی بهتره )
این چند وقت ، روز شماری میکردم تا ماه محرم بیاد
 
محله ما چند تا مسجد داره، ولی من فقط، دو تا از مسجدها میرم 
 
یکی از مسجدها سخنرانی های خوبی داره(بعد از نماز مغرب و عشا هست ) مسجد بعدی هم مداحی/روضه خوانی / خوبی.
 
 
بعد از یک سال وقتی وارد مسجد شدم (دومین مسجد)....ستایش رو دیدم بزرگ شده بود.
 
مادر بزرگ ستایش مسن تر و افسرده تر از قبل 
خانم
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
مناطق مذهبی تچک شامل مساجد و زیارت ها است شامل:
حسینیه:همان طور که در تقسیم بندی روستا ها آمد حسینیه تچک که در شه تچک است ومردم هرساله محرم بدون برق در هوای گرم به انجا میروند و۱۳ روز محرم را در انجا میگزرانند و هر ساله مردم در آنجا خرجی میدهند
میرعمربنون: این زیارت قدمگاه عمراطرف فرزند امام علی،معروف به میر عمر در میان مردم بشاگرد که زیارت اصلی در پاهتک است ،در گجگون است
مسجد تچک: مسجد تچک شامل خود مسجد امام علیهالسلام ،کتابخانه حضرت فاطمه
البته باید بگوییم که بازهم خبری از رقابت با پرچمداران NVIDIA RTX بوده
و این 2 کارت گرافیک برای رقابت با RTX 2060 و RTX 2070 معرفی شده اند؛
عملا رقیبی برای RTX 2080 و RTX 2080 Ti وجود نداشته و به همین روال، رقیبی
برای Titan RTX نیز معرفی نشده است. به گفته AMD کارت گرافیک RX 5700 XT با قیمت 449 دلار آمریکا، سریعتر از RTX 2070 بوده و کارت گرافیک Radeon RX 5700 نیز با قیمت اولیه 379 دلار سریعتر از RTX 2060 است.
البته
نمی توان به بنچمارکهای ارائه شده در کنفرانس ها بسنده کرده و باید منتظر
بررسی ه
اولین مسجد و مرکز اسلامی شهر اتلبرو (Attleboro) در ایالت ماساچوست آمریکا افتتاح شد.
به گزارش شریعت نیوز ؛ به نقل از روزنامه «سان کرونیکل»، مسجد یاسین، دیروز یکشنبه طی مراسمی در این شهر افتتاح شد.
محل این مسجد قبلاً یک فروشگاه بوده است. به گفته عمر صلوات، تاجر بازنشسته محلی،‌ این فروشگاه طی یک ماه تغییر کاربری داد و به یک مکان مناسب برای جامعه مسلمان منطقه تبدیل شد.
در مراسم افتتاح این مسجد شماری از مقامات شهری از جمله شهردار، نماینده سنای ایالت
شرکت کیارس ارائه دهنده خدمات کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت موجب می شود کسب و کار شما تغییر کند و شکل زیبایی به خود بگیرد 
سعی کنید کارت ویزیت خود را حرفه ای طراحی کنید 
کارت ویزیت ها به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر آمده است
پلن ساده کارت ویزیت
پلن استاندارد کارت ویزیت
پلن حرفه ای کارت ویزیت
در پلن ساده کارت ویزیت یک کارت ویزیت ساده با هزینه کم برای شما طراحی می شود
در پلن استاندارد کارت ویزیت یک کارت ویزیت استاندارد با هزینه معمولی برای شم
من وهمسرم دایم طلاق توافقی میگیریم گواهی عدم سازش هم صادر شده قرار بر این شده که در عوض بذل مهریه همسرم در دادگاه  مقداری پول به من بدهد 
حالا اگه همسرم مبلغ را نپردازد و در محضر حاضر نشود, مهریه اولیه من هنوز پابرجاست؟ و ما هنوز زن و شوهریم؟
هنگام استفاده از کارت سوخت شخصی ممکن است با پیام‌هایی همچون «کد ۲۵» یا «کارت ابطال‌شده» مواجه شوید که این مساله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت است.
همچنین ممکن است مالک کارت آن را ابطال کرده باشد که درصورت دریافت این پیام، مالکان برای صدور المثنی کارت باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند/ ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
صدور مستر کارت

با داشتن مستر کارت می توانید تراکنش های بین المللی خود
را از جمله انتقال وجه به خارج از کشور، خرید از فروشگاه های اینترنتی،
پرداخت هزینه های مربوط به ثبت نام در دوره های آموزشی و دریافت دستمزد
انجام کار برای افراد خارج از کشور، انجام دهید.


استفاده از از
مستر کارت
بسیار ساده بوده و در کمال راحتی به شما امکان تبادلات مالی با کشور های خارجی را می دهد. برای
صدور مس
مسجد ورداورد
مسجد مصلی محلۀ وردآورد از آن دسته از مساجد گرم و پرشور محل می باشد که به ویژه در روزهای شهادت و یا ولادت ائمۀ معصوم از شور و حال خاصی برخوردار است. همچنین اهالی محل به منظور خواندن نمازهای یومیه صف های طویل و یکدستی را در مصلی محل می چینند و این به نوبه خود یکی از جاذبه های مذهبی این محلۀ قدیمی به شمار می رود. علاوه بر مصلی می توان از دو مسجد پر شور و حال محل هم نام برد یکی مسجد راشته و دیگری مسجد امام زمان.
 
با عرضه شدن کارت‌های گرافیک GTX 1050 و GTX 1050Ti، تعداد GPUهایی که شرکت NVidia از دهمین نسل کارت‌های گرافیک خود، سری پاسکال، عرضه کرده، به 6 مدل رسیده است (البته کارت گرافیک GTX 1080Ti که احتمال زیاد در ژانویه عرضه می‌شود، در این شمارش حساب نشده). هر دو کارت گرافیک از GP107 به عنوان هسته اصلی استفاده می‌کنند که با معماری 14 نانومتری ساخته شده‌اند. مسلما GTX 1050Ti نسبت به GTX 1050 برتری‌های محسوسی دارد؛ اما مهم‌ترین ضعف کارت گرافیک GTX 1050 در برابر مدل قدرتمندتر، بهره
ناداوری  فغانی به خاطر روزی که فرهاد مجیدی خودش را زد


فغانی در دوران بازیگری مجیدی دو بار او را اخراج کرد تا این روزها به خاطر یک جمله، تحت فشار باشد.


داریوش
سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا فغانی داور مطرح ایران که اخیرا رده بندی جام جهانی
را سوت زد، در مصاحبه ای گفت در
گذشته پرسپولیسی دو آتیشه بوده و بعد از شروع داوری، دیگر از این تیم
طرفداری نکرده است. اظهارات او در روزهایی که هنوز داوری می کند، بازخورد
ز
خبرورزشی نوشت: با توجه به قیمت بالای دلار گران‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته است، ولی سوال اینجاست که گران‌ترین بازیکن داخلی استقلال کیست.خیلی‌ها وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال را گران‌ترین بازیکن داخلی این تیم می‌دانند و عده‌ای دیگر نام حسین حسینی را می‌آورند. البته برخی هم معتقدند علی کریمی قرارداد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان ایرانی با باشگاه استقلال دارد.کریمی از اروپا راهی استقلال شد و طبعا اگر گران‌ترین بازیکن داخل
شب قدر مداح به مردم می گفت مسجد هزینه دارد روحانی مسجد خرج دارد خادم مسجد خرج دارد آب و برق و گاز مسجد هزینه دارد خواهشمندم فطریه روزه خود رابه این مسجد کمک کنید .
دراین حال خادم مسجد که خیلی از این حرف مداح ناراحت شده بود از انتهای مجلس داد زد ؛لامصب فقط خادم وروحانی خرج دارند چرا مداح رو نمی گی یعنی خودت خرج نداری؟همه مردم خندیدند ومداح که حسابی ضایع شده بود گفت یک صلوات بفرستید وشروع کرد به خواندن روضه .مجلس حسابی گرم شده بود یک خانوم به شدت
نساجی- شهر خودر  نتیجه: تساوی 
 
تراکتور- فولاد      نتیجه: تساوی
 
سپاهان - پیکان   نتیجه: سپاهان با اختلاف دو گل پیروز می‌شود.
 
پرسپولیس- سایپا:   نتیجه: پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز می‌شود.
 
پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان  نتیجه: تساوی  
 
گل گهر- ذوب آهن   نتیجه: تساوی ( اما نتیجه برنامه خیلی لب مرزی بود، احتمال برد با یک گل اختلاف برای ذوب آهن هم زیاده)
 
ماشین سازی - صنعت نفت آبادان     نتیجه: صنعت نفت با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
استقلال-
چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.
در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.
انواع کارت ویزیت که در خانه طراحان سام انج
کنعانی: داور در ابتدای مسابقه به خلیل‌زاده اعلام کرد حواست جمع باشد به من (قبل از بازی) گفته‌اند اگر حرف بزنی باید به تو کارت بدهم ‌‌داور به لیست خود نگاه می‌کرد اگر بازیکنی کارت زرد داشت به او کارت نمی‌داد اما اگر اسمش در لیست نبود سریعا کارت زرد را نشان می‌داد 
قرار عدم استماع دعوی ، قراری متفاوت از قرار رد دادخواست و رد دعوی و ابطال دادخواست و سقوط دعوی است . این قرار هیچ گاه در اثناء رسیدگی صادر نمی شود . گرچه ضابطه خاصی در صدور این قرار نیست ولی در موارد مصرح در قانون توسط قاضی صادر می گردد.عنصر مشخصه عدم استماع دعوی ، نپذیرفتن دعوی در دادگاه است . در موارد ذیل دادگاه قرار عدم استماع دعوی صادر می کند.*  اگر دعوی ، مالکیت نسبت به ملکی باشد که طبق مقررات به ثبت رسیده و موعد اعتراض به ثبت ملک ، منقضی شده
باسلام.به اطلاع تمامی داوطلبان مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین ع سده لنجان می رسانیم:
در روز دوشنبه مورخ 98.6.11
از ساعت 10 تا 12
در سالن حسینیه مسجد امام حسین ع سده لنجان برگزار می شود.مسجد امام حسین ع سده لنجانو کانون رهروان حضرت زینب سوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها