نتایج جستجو برای عبارت :

نگذاشتن عکس در پروفایل، نشانه ی کمبود اعتماد به نفس نیست؟

علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
سلام دوستان
من دخترم، سی ساله و مجرد. مدتهاست تو شبکه های اجتماعی عضو هستم، از اون موقع که فیسبوک مد بود تا حالا، اما هیچ وقت عکس خودم رو روی پروفایلم نذاشتم با اینکه کسی مانعم نمیشد، اما شخصیتم کلا محافظه کار بود. 
الان یه کم مردد شدم که واقعا این همه محافظه کاری لازم بود؟، تا مدت ها خواهرم که یه کم اوپن مایند تره و راحت عکس میذاشت منو سرزنش میکرد که چرا خودت رو مخفی میکنی، این جوری کسی تو رو نمیشناسه. بر خلاف نظر خواهرم من هیچ وقت حس نکردم که
ناخن های رنگ پریده می توانند نشانه هایی از کم خونی (سطح پایین آهن خون)، کمبود مواد مغذی (تمام منابع ویتامین ها)، نارسایی احتقانی قلب و بیماری کبد باشند.


به گزارش : بدن شما نشانه های پنهان بسیاری را ارائه می کند و نکته مهم این است که بدانید به کجا نگاه کنید، به دنبال چه چیزی باشید و نشانه هایی که مشاهده می کنید به چه معنا هستند.
ادامه مطلب
رابطه ی عمل زیبایی و اعتماد به نفس
مردم به دلایل متفاوتی زیر تیغ جراحی های زیبایی می روند.
برخی از این جراحی ها علت های پزشکی دارند مانند: عمل برداشتن پف چشم که برای بهبود بینایی بیمار انجام می شود.

بقیه ی جراحی های زیبایی اغلب هدفی جز زیبایی ندارند.
در
این میان برخی بیماران به علت کمبود اعتماد به نفس داوطلب جراحی های
زیبایی از جمله جراحی بینی می شوند و به دنبال افزایش اعتماد به نفس خود
هستند.
ادامه مطلب
نشانه های کمبود پلاکت خون 
سجاد زارعی متخصص خون و انکولوژی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پلاکت های خونی گفت: در زمان 
پارگی رگ های خونی پلاکت ها به محل آسیب دیده می چسبند و مانع خونریزی می شوند.
وی با بیان اینکه پلاکت باعث بروز لخته خون و بند آمدن خونریزی می شود، اظهار داشت: تعداد نرمال پلاکت خون بین 150 هزار الی 450 هزار در هر میکرومیلی لیتر است.

ادامه مطلب
عاشقم نباش،اما بهم اعتماد کن...اعتماد از همه چی بالاتره... بالاتره از همه چی...اعتماد، مقدمه‌ی دوستیه...اعتماد، آرامشِ خاطره...اعتماد، یعنی قلب آروم...شاید دردم اینه که اعتماد ندارم...
به بشر که اعتماد ندارم هیچ،
به خالق بشر هم اعتماد ندارم... به خدا اعتماد ندارم...
چرا؟ چون حتی نمی‌دونم خدایی که می‌پرستم، همون خداییه که باید بپرستم؟ خدای من، کیه؟ اصن خدا، با من خوبه؟ یا می‌خواد چیزیو تلافی کنه؟ من از کجا باید بشناسمش؟ اصن خدا خیلی خوبه، قبول، و
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...
عاداتى که می‌تواند نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس باشد:
١. به همه چیز بله گفتن و ناتوانى در نه گفتن به بعضى درخواست ها و امور خلاف میل فرد.
٢. مکالمات درونى منفى و یا خود سرزنش گرى.
٣. عقب نشینى کردن از اهداف زمانى که فرد مورد انتقاد دیگران قرار مى گیرد.
٤. ناتوانى در تصمیم گیرى. 
٥. ترس از شکست.
٦. انتقادات سازنده در مورد کارها و امور را یک مشکل و نقص شخصى فرض کردن. 
۷. ترس از بیان نظرات و ایده ها در برابر دیگران.
۸. زود تسلیم شدن.
۹. مقایسه منفى خود ب
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
شرکت پالایش کود
از نظر متخصصان شرکت پالایش کود فقر آهن اثرات واضحی رو گیاهان می گذارد که یکی از علائم اصلی کمبود آهن در گیاهان، وجود نشانه هایی زرد رنگ در برگ ها است و کمبود آهن باعث جلوگیری از کار کرد مفید کلرپلاست در درختان می شود. 
اما با توجه به مطالعات مختلف، نشانه های عنصر آهن در ریشه خیلی از درختان  وگیاهان همچنین بر روی ریشه، تاثیر می گذارد از نشانه های کمبود آهن در ریشه میتوان به موارد زیراشاره کرد:
1-شکل گرفتن آوندهای ریشه بصورت گست
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب

روش تشخیص نشانه های عشق حقیقی
   
 
 
اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.
 
در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می
برای زنان کمبود اعتماد به نفس بر اساس نگرانی ها و به تعویق انداختن کارها ساخته شده است. زنانی که تمایل دارند به جای عمل کردن ، بیش از حد تجزیه و تحلیل کنند معمولاً :
در موقعیت های جدید احساس راحتی ندارند.
زمانی که اتفاق ها بر اساس برنامه ریزی پیش نمی رود، آرامش خود را از دست می دهند.
بیشتر فرصت هایی که برای شان به دست می آید؛ از دست می دهند.
برای خانم ها؛ اعتماد به نفس توانایی انجام کارهای زیر است:
مواجه شدن با چالش های جدید با خوش بینی
این که بتو
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
هرگز تصور نکنید کم‌رویی و خجالتی‌بودن نشانه‌ی ادب و متانت است. کودک باید بتواند در مواقع لزوم از حق خود دفاع کند، جواب بدهد، مخالفت کند، مبارزه کند... این‌که کودک همیشه حرف گوش کند نشانه‌ی سلامتی‌اش نیست.
اگر فرزند سالم می‌خواهید انتظار نداشته باشید از شما حساب ببرد و همیشه حرف گوش کند. فرزندی تربیت کنید که به خاطر عشق و اعتماد به شما با شما هم‌کاری کند.
نشانه‌های گرمی مزاج مغز
مهدی یوسفی گفت: سرخی رو و چشم, رشد سریع موهای سر در دوره نوزادی و سیاهی مو, طاسی سر در پیری, سردرد بر اثر تابش مستقیم آفتاب به سر و مصرف غذاها و نوشیدنی‌های گرم, داشتن خواب سبک و کم, پُرحرفی و زیرکی نشانه‌های گرمی مزاج مغز است.
نشانه‌های سردی مزاج مغز
این متخصص طب سنتی ادامه داد: صافی و سفیدی موهای سر, رشد کُند موها بعد از تولد و رنگ سفید چهره از نشانه‌های سردی مزاج مغز است.
ادامه مطلب
اعتماد به نفس یک کلید حیاتی برای موفقیت در هر قدمی از زندگی است. افراد دارای اعتماد به نفس بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها راحتتر از دیگران به اهداف خود دست پیدا می کنند. در مقابل افراد با اعتماد به نفس پایین اغلب در پایان کار بازنده هستند. شما هم اگر می خوهید زندگی موفقی داشته باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. در این مقاله نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه می شود.
ادامه مطلب
یکی از امکانات مفید سرویس بلاگ بیان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب می تونید یک سری از مطالب رو در یک جای دیگری از وبلاگتون نمایش بدید !
مثلا شما یک سری مطالب دارید که دوست دارید بیشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه ای بنام مهمترین مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما برای استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب باید تا حدودی به زبان های نشانه گذاری مثل اچ تی ام ال و سی اس اس آگاهی داشته باشید ولی
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
بنام هستی بخش مهربان.
باسلام.
انسان از زمان تولد تا به اخر عمر خود،دچار اشتباهاتی غیر گناه الود میشود،که به نوع نه تنها گناهی محسوب نمی شود،بلکه بعضی وقت ها نشانه انسان بودن اوست.! 
تقریبا خیلی از ماها غلط های املایی زیادی داریم،و دلیل مختلف زیادی دارد! اما عدهی به صورت کاملا هوشمندانه و مکارانه! و حیله گرانه! قصد دارند،به اسم غلط املایی،ان شخص مخاطب را بسته به دشمنی یا حسادت یا کسب درامد! یا هر نقشه بد!،اعتماد به نفسش را خراب کنند و ان را ضعی
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم باردا
قبلا وقتی کسی می گفت که اعتماد به نفسم را از دست دادم هیچی نمی فهمیدم. اینکه فردی را در جایی که باید استفاده نکنند و از وی توقع بیجا داشته باشند باعث از بین رفتن اعتماد به نفسش می شود. 
اینکه فردی را با قصد و  نیت تحقیر کنند باعث از دست رفتن اعتماد به نفسش می شود. اینکه فردی ببیند نمی تواند با وجود تلاش و کوشش به جایی برسد باعث تخریب اعتماد به نفسش می شود.
اینکه در ایران باشی ولی ایرانی به حساب نیاورندت باعث از بین رفتن اعتماد به نفست می شود
 
نشانه‌ها: کوه و تپه، دایی، شنا!؟!، پدر، پیکان گوجه‌ای مدل شصت، هوشیار، تکرار صحنه سوار شدن به شاسی بلند، راننده ناآشنا، حس خوب.
____
نشانه‌ها: هری پاتر، قدر مطلق، استاد پای تخته، عوض شدن متن تخته
____
نشانه‌ها: جنگ، برادر، تلاش برای زنده ماندن، شهید؟!؟
نشانه‌ها: کوه و تپه، دایی، شنا!؟!، پدر، پیکان گوجه‌ای مدل شصت، هوشیار، تکرار صحنه سوار شدن به شاسی بلند، راننده ناآشنا، حس خوب.
____
نشانه‌ها: هری پاتر، قدر مطلق، استاد پای تخته، عوض شدن متن تخته
____
نشانه‌ها: جنگ، برادر، تلاش برای زنده ماندن، شهید؟!؟
وقتی مردّدم و اتفاقی دردناک قلبم را میفشاردوقتی تنهام و ترسیدم
وقتی تپش های بی امان دلم مرا به زانو درمیاورد
وقتی بی قرارم و منتظر 
وقتی از ادامه مسیر هراس دارم و راهی را شروع نمیکنم
وقتی اشک هایم گونه هایم را خیس میکند
من اعتماد میکنم ...
اعتماد میکنم به جفت چشم های ساده ایی که روبه رویم نشسته
اعتماد میکنم به دستایی که دستانم را میفشارد
اعتماد میکنم به تو
تویی که آرامش دنیای منی
 
ادم ها به هم اعتماد میکنن
 
و وقتی طرف مقابل اون اعتماد رو با افشای اسرار اونها، تحقیر کردن اونها، سرکوفت زدن، حتی به یه نفر دیگه گفتن، زیر سوال میبره،
 
اون ادم که اعتماد کرده بوده، دیگه اون ادم قبلی نمیشه نسبت به اون طرف.
تموم میشه.
یه جایی تموم میشه.
تمام زندگیم
تمام تلاشم
این بوده و هست که اعتماد هیچ کس رو با بی حرمتی یا بی تفاوتی یا شکستن و برملا کردن اون راز جواب ندم و رازدار و معتمد خوبی باشم.
 
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
بساری از کودکان در خواندن، نوشتن و مسائلی که به یادگیری و ریاضیات مربوط می‌شود، دچار مشکل هستند. اما این موضوع ضرورتاً نشانه اختلال یادگیری نیست. زیرا بچه‌های دارای اختلال، نشانه‌های خاصی دارند و در طول زمان، پیشرفت خاصی نمی‌کنند. البته نشانه‌ها برای افراد مختلف هستند. در ادامه همراه دانشگاه زندگی باشید.
 
ادامه مطلب
سلام.
نماز و روزهاتون مقبول درگاه حق
دوستان به تازگی زندگی مشترک رو شروع کردم و از کمبود اعتماد به نفس اذیت میشم و احساس میکنم کم کم تو زندگیم داره تاثیر میذاره، با وجود این که مشکلی در ظاهرم ندارم اما نسبت به خانم های دیگه خیلی خودم رو دست کم میگیرم و اینکه همه ش میگم همسرم فلان خانم رو دید از من زده نشه، با من مقایسه نکنه؟ چقدر فلان دختر بلند و واصح حرف میزنه... 
این باعث میشه خیلی خودم رو کم ببینم و خدا نکنه اون خانم فامیل باشه و با همسر من هم
اعتماد به نفس یک کلید حیاتی برای موفقیت در هر قدمی از زندگی است. افراد دارای اعتماد به نفس بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها راحتتر از دیگران به اهداف خود دست پیدا می کنند. در مقابل افراد با اعتماد به نفس پایین اغلب در پایان کار بازنده هستند. شما هم اگر می خوهید زندگی موفقی داشته باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. در این مقاله نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه می شود.
ادامه مطلب
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.
ادامه مطلب
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
هنگامی که سالمندی با فراموشی مواجه می شود و دایما کارهای روزانه زندگی خود را فراموش می کند می تواند دچار کمبود اعتماد به نفس بشود و احساس حقارت و بی ارزشی پیدا کند. وظیفه و کمک ما این است که هر بار با دقت و با صبر و حوصله به آن ها گوش دهیم تا از ایجاد احساسات منفی و آسیب های بیشتر در سالمندمان جلوگیری نماییم.

ادامه مطلب
سرطان سینه چه نشانه هایی دارد؟
هر بیماری نشانه هایی دارد.سرطان سینه هم علائمی دارد که باید خانم ها با مشاهده این علائم و نشانه ها حتما به پزشک مراجعه کنند . در این مطلب می خواهیم درباره سرطان سینه با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«صاحب این امر چهار نشانه از چهار پیامبر دارد: نشانی از حضرت موسی، نشانی از عیسی، نشانی از یوسف و نشانی از حضرت محمد صلی الله علیه و آله:- نشانه اش از حضرت موسی، وحشت و نگرانی است.- نشانه اش از حضرت یوسف، زندانی شدن اوست.- نشانه اش از حضرت عیسی، اختلاف مردم در حق اوست که می گویند: مرده است و برخی گویند نمرده است.- نشانه اش از رسول اکرم صلی الله علیه و آله قیام به شمشیر اوست».
الامامة و التبصرة/ ص94
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«صاحب این امر چهار نشانه از چهار پیامبر دارد: نشانی از حضرت موسی، نشانی از عیسی، نشانی از یوسف و نشانی از حضرت محمد صلی الله علیه و آله:- نشانه اش از حضرت موسی، وحشت و نگرانی است.- نشانه اش از حضرت یوسف، زندانی شدن اوست.- نشانه اش از حضرت عیسی، اختلاف مردم در حق اوست که می گویند: مرده است و برخی گویند نمرده است.- نشانه اش از رسول اکرم صلی الله علیه و آله قیام به شمشیر اوست».
الامامة و التبصرة/ ص94
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
 
اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم ، تمثیل ها ، لباس نیروهای نظامی ، نشان‌ها ، فیلمها حتی پرچم‌ها استفاده شده است . طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد . داشتن دانش کافی ، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد .
یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند . لوگو یا نشانه باید بی هیچ سخن یا ک
نمیدونم به نشانه های فرشته ها اعتقاد دارید یانه ... این یه علم فکر میکنم .اتفاقی توی اینترنت مطلبشو خوندم . نمیگم اعتقاد دارم چون خیلی دربارش تحقیق نکردم ولی تا جایی که میدونم قشنگه ...
امروز برحسب اتفاقاتی که افتاده بود با دوستم صحبت میکردیم . نه در باره خودمون در باره ویژگی های اخلاقی اطرافیامون ...
 نوشتنشم سخت نمیتونم در باره هیچ کس با قطع صحبت کنم .جز مواردی که خودم به چشم ببینم یا بشنوم(حتی به اینها هم دیگ نمیتونم اعتماد کنم). میگم شاید 1% این
سرد و یخ بودن بدن نشانه چیست
 
بسیاری از مواقع قسمتی از بدن یخ و بسیار سرد است حتی در گرمای هوا نیز این سردی بدن از بین نمی رود.
 
علت سردی بدن چیست؟
سردی بدن، به ویژه دست و پا مشکلی است که افراد زیادی دچار آن هستند. این افراد معمولا بیشتر هم احساس سرما می کنند، حتی اگر هوا زیاد هم سر نباشد. سردی بدن به خودی خود بیماری نیست، بلکه نشانه وجود بیماری و مشکل دیگری در بدن است که در اینجا به مهم ترین علل سردی بدن اشاره می شود.
ادامه مطلب
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
وقتی صحبت از عملکرد کارکنان در سازمان به میان می‌آید، ایجاد حس اعتماد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اعتماد اساس همه روابط و تعاملات را تشکیل داده و در روابط کاری، همانند روابط شخصی اهمیت دارد.
شرکتی که قادر به ایجاد حس اعتماد در افراد باشد، بهتر می‌تواند از پس توفان اتفاقات غیرمنتظره و رقابت میان شرکت‌ها برآید.
ادامه مطلب
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
 یک توصیه این است که هم دستگاه‌های مدیریتی، هم اساتید، در داخل دانشگاه‌ها خودباوری را ترویج کنید. جوانی که تحت تربیت و تحت آموزش و تعلیم شماست، باید به خود اعتماد داشته باشد. بحثِ این نیست که شخصی به خودش اعتماد دارد، بحثِ این است که ما به خصال ملی خودمان، به امکانات ملی خودمان، به ذخائر فرهنگی خودمان، یک اعتماد به نفس عمومی داشته باشیم که به آن گفتیم اعتماد به نفس ملی - این حالت بایست در یکایک جوان‌های ما بروز پیدا کند؛ یعنی جوان ما وقتی ک
و درود خدا بر او فرمود:
دوری تو از آن کس که خواهان تو است نشانه کمبود بهره تو در دوستی است،
و گرایش تو به آن کس که تو را نخواهد، سبب خواری تو است.
حکمت451
اخ اخ چقدر بدرد این روزهای زندگیمون میخوره این کلام
فهم من از این حکمت :
کسی که بهت ابراز علاقه میکنه و باهات دوسته و تو ازش دوری میکنی نشونه کمبود بهره تو در دوستیِ
کسی که محلت نمیذاره و بهت بی توجهی میکنه و تو میری سمتش این هم نشونه خواری توِ
تو رفاقت و ارتباط عزت نفس مهمه، عزت نفس خودمون و طرف
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
یکی از عمل های زیبایی صورت که بسیار در میان مردم به خصوص زنان رواج دارد، لیفت صورت (بالا بردن گونه) است. از آن جایی که با این کار نشانه های پیری و کهن سالی در قسمت های میانی صورت از بین می رود، منجر به بازسازی اعتماد به نفس در فرد هم می شود؛ معمولا در مواقع خندیدن با این خطوط ناراحت کننده روبرو می شوید. دوره بهبود پس از عمل در این کار بسیار کوتاه بوده و بیمار مشتاق برای نشان دادن صورت جدیدش را خیلی منتظر نمی گذارد. در این مقاله از سایت دکتر چک قصد
بارداری دوقلو چه علائم و نشانه هایی دارد؟
دوران بارداری بسیار شیرین و لذت بخش و همینطور سخت است . خیلی از خانم ها دوست دارند دوقلو باردار شوند . ما در اینجا می خواهیم شما را با نشانه های بارداری دوقلو آشنا کنیم
توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید
تفاوت برند و لوگو در چیست؟
اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم ، تمثیل ها ، لباس نیروهای نظامی ، نشان‌ها ، فیلمها حتی پرچم‌ها استفاده شده است . طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد . داشتن دانش کافی ، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد .
یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند . لوگو یا
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
اعتماد به نفس (به انگلیسی = self confidence) اصطلاحی است که در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود، از بهبود سلامت روان برای کمک به افراد در رسیدن به اهداف شغلی گرفته تا موارد دیگر. معنی اعتماد به نفس فراتر از یک کلمه است. تعریف اعتماد به نفس یک مفهوم واقعی است که با سلامت روان، رفاه و مثبت اندیشی در جهان مرتبط است. اعتماد به نفس شامل احساس و عمل است که در این مقاله ویکی روان بیشتر به آن میپردازیم.
لینک مقاله : https://www.wikiravan.com/self-confidence/
ادامه مطلب
با سلام به دوستان عزیزم
خیلی از خانوم ها به خاطر میل به زیبایی آرایش میکنن و «شاید»‌ کمبودِ اعتماد به نفس.
مثال بخوام بزنم، خودم؛ ...
به خاطر فقرِ اعتماد به نفس که مدیون خانواده عزیزم هستم، آرایش میکنم، به حدی اعتماد به نفسم پایینه با وجود اینکه پوست بسیار بسیار خوبی دارم ولی باز هم کرم میزنم!!! (البته اینو بگم که ظاهر و رفتارم نشون نمیده که اعتماد به به نفسم پایینه)، حالا دخترها نیان بگن نه ما بخاطر فقر اعتماد به نفس آرایش نمیکنیم، واسه دل خود
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
اگر به دنبال تغییر و تحول فردی هستید اولین نیاز شما ارزیابی صحیح سطح اعتماد به نفس خودتان است. با انجام تست اعتماد به نفس شما می توانید متوجه شوید که از نظر اعتماد به نفس در چه شرایطی قرار دارید. بعد برای افزایش اعتماد به نفس ساده ترین راهی که بسیاری روانشناسان توصیه می کنند، بهبود و تقویت تک تک سوالات مطرح شده در تست اعتماد به نفس است.

شما همچنین می توانید از « آزمون اعتماد به نفس و خودکارآمدی » سایت راز موفقیت نیز برای ارزیابی میزان اعت
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان کالج پادشاهی لندن نشانه اصلی کرونا‌ویروس را کشف کردند. به عقیده آنها، از بین رفتن حس بویایی و چشایی نشانه اصلی این بیماری است نه درجه تب بالا.
کارشناسان می‌گویند در ۵۹ درصد از بیمارانی که دارای این نشانه‌ها بودند، آزمایش کرونا‌ویروس مثبت بوده است.
دانشمندان بر این باورند که از بین رفتن حس بویایی و چشایی، نشانه دقیق‌تری از ابتلا به COVID-۱۹ نسبت به تب است./ایرنا
 پنجشنبه ، ۱۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانا
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم باردا
دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج
کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...
دریافت فایل
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
#حدیث_مهدوی 
امام زین العابدین(ع)
«فی القائم منا سنن من ستة من الأنبیاء، سنة من نوح، و سنته من ابراهیم، و سنته من موسی، و سنته من ایوب، و سنته من محمد صلوات الله علیهم. فاما من نوح فطول العمر، و اما من ابراهیم فخفأ الولادة و اعتزال الناس، و اما من موسی فالخوف و الغیبته، و اما من عیسی فاختلاف الناس فیه، و اما من ایوب فالفرج بعد البلوی، و اما من محمد صلی الله علیه و آله و سلم فالخروج بالسیف».
«در قائم ما شش نشانه از شش پیامبر هست، نشانی از حضرت نوح
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
سلام، من یه دخترم در آستانه ۲۰ سالگی
از اول ابتدایی تو مدرسه محبوب نبودم، از اونایی که همیشه تو حاشیه هستند، حتی اونی که همه ازشون بدش میاد، همیشه نامرئی بودم، بزرگتر که شدم خب یه تلاش هایی کردم تا آدم جذاب تری بشم تو جامعه، ولی همه ش بی فایده ست، چون اعتماد به نفس من خیلی خیلی پایینه، تا اواسط دبیرستان نتیجه ش فقط گوشه گیری و پرخاشگری داخل خونه بود، ولی کم کم رویه رو تغییر دادم و به ظاهر آروم تر شدم.
اما بقیه رو تحقیر میکنم که خودم رو بالا بیا
 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت
 
کم خونی در کودکان چه نشانه هایی دارد؟آنمی یا کم خونی زمانی بروز می کند که میزان هموگلوبین در خون پایین تر از حد استاندارد باشد. هموگلوبین ترکیبی پروتئینی است که وظیفه حمل اکسیژن به بافت های بدن را به عهده دارد. بنابر گزارش سازمان بهداشت جهانی حدود ۲۵ درصد از مردم جهان از کم خونی رنج می برند که نیمی از این میزان به کمبود آهن در افراد مربوط می شود. معمولا خانم ها به دلیل خونریزی ماهانه، کودکان در سنین رشد و خانم های باردار بیشتر در معرض کم خون
فکر می‌کنم یکی از چیزهایی ‌که می‌خواستم در وبلاگم بنویسم نشانه هایی که پیدا میکردم بود. حالا نشانه ها را می خواهم در پستو قایم کنم. در نهانخانه. اما نمیشود که فقط از حس های خالی شده ام بنویسم. ‌‌میخواهم بگویم گاهی  نشانه می‌بینم. زیاد هستن و من گاهی میبینم و گاهی در موردش حرف نمی زنم. شاید یک روزی بتوانم حق مطلب را بیان کنم. فکر کنم همین الان هم کار را خراب کردم.
یعنی من کشته مرده ی اون پراید مدل پایینم که تو یه خیابون 6 متری به جرثقیل چند تونی با بوم 25 متری که از روبروش اومده و هیچکدوم هیچ راهی ندارن، چراغ و نور بالا میزنه که دنده عقب بگیر برو کنار بذار من رد بشم! :))) 
یعنی اعتماد به سقفت منو کشته:) .. اگر این اعتماد  به نفس جوجه اردک زشت داشت فقط دور و بر طاووسها می پلکید:)) 
Shirazart.blog.ir 
* بعضی از مجله ها برای تعدادی از مطالب و مهم خود نشانه های ثابتی دارند که در همه ی شماره ها و همراه عنوان آن مطالب چاپ میشوند .این نشانه های ثابت گویای مفاهیم عمومی و کلی مطالب و مقاله ی مربوطه هستند. در طراحی این نشانه ها اغلب ویژگی های یک نشانه و آرم وجود دارند و بعضا از خلاقیت ، نو آوری و ابتکار برخوردار هستند .این نشانه ها بایستی با روحیه ی مقالات ، مخاطبان و نیز طراحی دیگر عناصر بصری مجله مانند جلد ، صفحه آرایی و......هماهنگی داشته
اعتماد به نفس (اعتمادبه نفس به انگلیسی: self-confidence) یک مهارت فردی است که همه قادر به ایجاد و تقویت آن هستند. اعتماد به نفس مهم ترین موضوع در مسیر موفقیت و ارتقای فردی است. بدون افزایش اعتماد به نفس و تقویت دائمی آن، شما هرگز نمی توانید آدم موفقی باشید. اعتماد به نفس کودکان ، راه های افزایش اعتماد به نفس در بزرگسالان ، افزایش اعتماد به نفس در زنان و بعبارت دیگر افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران موضوعاتی هستند که لازم است به آنها پرداخته شود. اع
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
آناتومی گیاهان و نیاز به عنصر آهن
هر گیاه به علت نشانه های خاصی که در ظاهرشان تولید می کنند به فقر عنصر های مختلف عکس العمل نشان می دهد.
 یکی از مبحث های ساختمان گیاه، برگ هایی است که به علت کمبود عناصر، به ویژه فقر آهن، عکس العمل نشان می دهند. نشانه هایی که در گیاهان رخ می دهد می تواند به عنوان یک تحریک کننده برای مشخص شدن استفاده شود اما نمی تواند به عنوان یک اندازه دقیق برای فقر عناصر استفاده شود. یه بیان محققین شرکت پالایش کود به عنوان مثال
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
چرا من احمق با وجود اینکه چندین بار بهشون اعتماد کردم و دهنم سرویس شد باز حماقت کردم و بهشون اعتماد کردم.
جرا وقتی که چند صد بار امتحانشون رو پس دادن باز من بهشون فرصت دادم ؟ چرا باز خودم رو انداختم توی گردابی که هزاران بار سر نفهمی خودم و اعتماد خودم را انداخته بودم . چرا من احمق باز بهشون اعتماد کردم و به حرفشون گوش دادم .
لاشیا قبل از اینکه خرشون دم پله عزیزم قربونت برم تو هم یکی از مایی به محض اینکه خره رد شد .....
یه روز خودم رو می‌کشم . قول مید
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
جوغن گرد نشانه چاه
 
جوغن گرد نشانه چاه نشانه چیست ؟
جوغن گرد نشانه دقیقا بیان کننده این است که
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،
این جوغن گرد نشانه چاه نشانه قبرنیست بلکه نشانه چاه پلمپ شده است،
همانظور که در کتاب نمادها ونشانه هم نوشتم هر جوغن گردی نشانه قبر نیست
و بعضی موقع ها نشانه چاه پلمپ شده می باشد.
 
خوب چه خصوصیاتی این نشانه را با نشانه قبر جدا می کند پس بدون معطلی وارد جزئیات می شویم
مهمترین مساله این است که باید جوغن گرد نش
نشانه های بارداری خارج از رحم چیست؟
نشانه های بارداری خارج از رحم تقریبا دو یا 4 هفته پس از قطع پریود زن، ظاهر می شود. مشاهده لکه های نامعمول خون از لوله واژن یکی از نشانه های اولیه این مشکل است. این لکه ها اصولا با درد شدید و مداوم در بخش خلفی بدن (بخش داخلی بدن از سینه تا لگن) می شود.اگر بارداری خارج از رحم باعث پارگی در اندام ها داخلی شده باشد، زن دردهای ناگهانی که بسیار شدید و ادامه دار هستند را در قسمت پایین شکم خود احساس می کنند که منجر به تپ
جوغن گرد نشانه چاه نشانه چیست ؟
جوغن گرد نشانه دقیقا بیان کننده این است که
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،
این جوغن گرد نشانه چاه نشانه قبرنیست بلکه نشانه چاه پلمپ شده است،
همانظور که در کتاب نمادها ونشانه هم نوشتم هر جوغن گردی نشانه قبر نیست
و بعضی موقع ها نشانه چاه پلمپ شده می باشد.
 
خوب چه خصوصیاتی این نشانه را با نشانه قبر جدا می کند پس بدون معطلی وارد جزئیات می شویم
مهمترین مساله این است که باید جوغن گرد نشانه چاه عمیق و متقارن
جوغن گرد نشانه چاه نشانه چیست ؟
جوغن گرد نشانه دقیقا بیان کننده این است که
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید،
این جوغن گرد نشانه چاه نشانه قبرنیست بلکه نشانه چاه پلمپ شده است،
همانظور که در کتاب نمادها ونشانه هم نوشتم هر جوغن گردی نشانه قبر نیست
و بعضی موقع ها نشانه چاه پلمپ شده می باشد.
 
خوب چه خصوصیاتی این نشانه را با نشانه قبر جدا می کند پس بدون معطلی وارد جزئیات می شویم
مهمترین مساله این است که باید جوغن گرد نشانه چاه عمیق و متقارن
کتاب اعتماد به نفس کودک من: بخوانید برای تقویت اعتماد به نفس فرزندتان
کتاب اعتماد به نفس کودک من : محمدصادق فیاض، محمدرضا جهانگیرزادهموسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی
معرفی:
در این کتاب خواهید خواند:راه های افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانانعوامل موثر در ضعف اعتماد به نفس کودکانتوصیه های پیشگیری و مقابله با ضعف اعتماد به نفس کودکراهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان… .
بریده کتاب:
راهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان:۱- آ
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : تستوسترون یک هورمون جنسی است که غالبا به مردان منتسب است، هرچند زنان نیز مقدار کمی از این هورمون را در بدن‌شان دارند. اگر یک مرد دارای سطح پایینی از تستوسترون باشد، نشانه‌های آن می‌توانند اختلال نعوذ، و کاهش تراکم استخوانی و قوای جنسی را شامل شود. این هورمون دارای عملکردهای مهمی است، از جمله:
ادامه مطلب
یکی از امکانات مفید سرویس بلاگ بیان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب می تونید یک سری از مطالب رو در یک جای دیگری از وبلاگتون نمایش بدید !
مثلا شما یک سری مطالب دارید که دوست دارید بیشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه ای بنام مهمترین مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما برای استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب باید تا حدودی به زبان های نشانه گذاری مثل اچ تی ام ال و سی اس اس آگاهی داشته باشید ولی
1) نسبت به کارهایی که قبلا از انجام آن ها لذت می بردید، بی تفاوت می شوید و علاقه ای به انجام آن کار ها ندارید.
این حالت در افراد افسرده همیشگی می باشد و هر روز برای آن ها اتفاق می افتد.
2) از دست دادن اعتماد به نفس و همیشه احساس گناه کار بودن.
این احساس تقریبا همیشه و تقریبا هر روز حضور دارد.


ادامه مطلب
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد
بارالها ....
 
 
در این دنیای پر از نشانه ها و عجایب ...
 
در این روزگار ظلم ...
 
 
چشم امیدمان به توست.
 
 
هنوز هم هستند کسانی که شکوفه های بهار انتظارشان را می کشند؛
 
چون می دانند خطری از جانب آن ها تهدیدشان نمی کند.
 
 
هنوز هم جواب اعتماد را می توان با اعتماد دید ...
 
 
هنوز هم قلب و احساس دیگری بر خود مقدم است ...
 
 
 
 
چون خدایی چون تو هست ...
 
 
و سزاست که قطره ای باشیم از جنس ....
 
 
 
 
 
میفرماید کسی شایسته دریافت بشارت و مژده است، ک اهل دریافت اشارت ها و نشانه ها باشد.اهل نظر معامله با اشنا کنند.
این دنیا سراسر نشانه و اشارت است،منتها گوش نامحرم نیست جای پیغام سروش.
حمید خان چقدر نشانه و اشارت دیدی و نادیده گرفتی شون!!عملا گذاشتند تو کاسه ات،ولی زدی زیر کاسه و همه رو ریختی زمین.بترس از معصیت شاهدی ک هم قاضی است و هم صیاد.چقدر خدا بدش کی اد از اون حرکت و بهت اخطار هم داد.اما تو ندید گرفتی
نشانه های گنجنشانه پای سگ  در گنج یابی یا پنجه سگ یا گرگ ، این نشانه یکی از نشانه های یونانیان است ،در سر قبر ها و مزار ها معمولا از این نشانه استفاده نمیکردند .
 
 در اکثر موارد از نشانه پای سگ بر روی تخته سنگ ها به صورت بر آمده حکاکی کرده اند .گاها پنجه های گرگ بر روی دیوار ها هم حکاکی شده است .در گنج یابی ، نشانه پای سگ به چه چیزی اشاره دارد ،نشانه پای سگ ، در آن محیط باید به دنبال یک در پوش گنج بگردید . 
 بر برخی گمانه ها نشانه یک قبر هم هست .با ت
متاسفانه با کمبود بدی در درس تجارت الکترونیک مواجه شدیم 
برای پودمان های جدید به روتر و دوربین نیاز داریم ولی بودجه مدرسه پاسخگوی این نیاز نیست و فقط توانسته ایم 3 روتر با یک دوربین خریداری کنیم 
امیدوارم که در سال اینده چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
معنی اعتماد رو وقتی فهمیدم که کودکی روی بخاری بود و پدر کنارش روی زمین نشسته بود. کودک با زبانی شیرین و بدون هماهنگی شروع کرد به شمارش .. یک دو سه و بعد هم پرش توی بغل پدر!
پدر که اصلا توقع چنین حرکتی نداشت هر جوری بود تلاش کرد جواب اعتماد کودک رو بده و اون رو در آغوش گرفت بدون این که هیچ آسیبی به کودک برسه.
به خودم گفتم اگه تو هم همینجوری خودت رو مینداختی تو بغل خدا الان خیلی حس و حال بهتری داشتی. بخاطر این که خدا رو باور داشته باشی و بهش اعتماد کن
هنگامی که بدن انسان در معرض بیماری ها قرار می گیرد علایم هشدار دهنده ای از خود نشان می دهد. نشانه های خطرناکی که در بدن نشان دهنده بیماری های مختلف است شامل خال های زیاد پوستی،تمایل به خوردن یخ، هاله توسی در اطراف چشم،پف چشم، کم پشتی موهای شما و خط های سفید در ناخن و … می باشد که در صورت مشاهده هریک از این موارد باید به پزشک مراجعه کرده تا مورد بررسی قرار گیرید.همراه ما باشید تا نشانه های خطرناک بدن را بشناسید.

ادامه مطلب
تفاوت بین HTML و HTML5
افرادی که به حوزه طراحی وب مراجعه می کنند، اغلب کلمه "نشانه گذاری" را می شنوند و تعجب می کنند که چه چیزی معنی می دهد و چگونه از واژه "کد" معروف تر است. به طور عمده، زبان نشانه گذاری برای پردازش، تعریف و ارائه متن طراحی شده است. تعبیه کردن برچسب و حاشیه نویسی متن در فایل های مدل سازی انجام می شود تا دستکاری متن آسان برای کامپیوتر باشد. از لحاظ تاریخی، زبان نشانه گذاری عبارات از روند نشانه گذاری دست نوشته الهام می گیرد که از طریق
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
استئارت منیزیم پودر سفید رنگ که خواصیت ضد چسبندگی دارد سمیت کمی دارد و به دلیل همین ویژگی کاربرد دارویی  فراوان دارد.
این ماده ترکیبی شیمیایی با فرمول Mg(c18h35o2)2 است که در اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم تشکیل می‌شود. کمبود منیزیم در به وجود آمدن پوکی استخوان و فشار خون بالا تاثیر گذار است. با توجه به اینکه وجود منیزیم در متابولیسم کربوهیدرات لازم است ممکن است باعث آزاد سازی و فعال شدن انسولین شود. لذا افزایش مقدار گلوکز در بیما
چطور صدایمان را در صحبت جذاب‌ کنیم؟
صدای هر فرد منحصر به خود او است. لهجه از موقعیت جغرافیایی خبر می‌دهد. نشانه‌هایی از حالات روحی در آهنگ صدا و جان کلام‌ نهفته و مانند ظاهر، گویای شخصیت فرد است، مثلا عزت‌نفس پایین با ایجاد تردید در صدا، خود را نشان می‌دهد.
فرد خجالتی صدای آرامی دارد، حال آنکه تسلط بر آهنگ صدا و شفافیت کلام از نشانه‌های افراد با اعتماد‌به‌نفس است. در این مقاله یاد می‌گیریم که چطور از صدای‌مان برای جذاب‌تر صحبت کردن ا
رنگ زبان می تواند راهنمای ضروری برای بازگرداندن بدن به حالت سلامتی فرد باشد و کمک می کند که زندگی اش را بهبود بخشد. در این مطلب 20 رازی که زبان راجب سلامتی می گوید را برایتان بیان می کنیم. این اطلاعات بر اساس جدیدترین یافته های پزشکان تهیه و تنظیم شده است.
شاید تعجب کنید که چرا پزشک یا دندانپزشک در طی معاینه عمومی، به طور مرتب به زبان بیماران نگاه می کند. پاسخ کاملا واضح است: زبان نشان دهنده سلامتی کلی به روش‌هایی است که ممکن است درک نکنید. بله
کاش یکی بود که زودتر بهم می‌گفت زیادی باور نکن. یا مثلا "به این دختره بگم به هر کسی اعتماد نکنه." وای باورم نمیشه که روز اول این تو ذهن‌ش بوده. زجر می‌کشم از همه‌ی این‌ها.
+ من آدم اعتماد نکردن نبودم. وقتی به خودش اعتماد نداشت، منم اعتمادمو ذره ذره از دست دادم.
 
دیگه اینجا ناله نمی‌کنم.
دوستش دارم و تامام. باید آزاده باشم. باید هر آنچه از دست دادم رو فراموش کنم. هر آنچه از دست رفته.
خدایا زودتر و بیشتر بی‌حسی بده بهم.
 
عشق مانند چشمۀ زلالیست که مدام در حال جوشش است. از خودش می‌جوشد و بر رویِ خودش می‌ریزد. می‌دود در رگ‌هایِ زندگی و امید را بر چهره‌اش نقش می‌زند. و این مفهومِ نامعلومِ آشکار ، پُر است از نشانه‌هایِ آشکار و پنهان. نشانه‌ها خبر از وجود می‌دهند. به چشمه نگاه کن ؛ صدایش را می‌شنوی؟ این همان نشانه است... و شاید نشانۀ عشق تو صدایِ خنده‌هایت باشد و نشانۀ عشق من گُل رزِ آبیِ امروز ظهر...
  + عکاسی شده توسطِ هم‌سرم در آخرین یکشنبۀ تیر ماهِ هزار و سیص
همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 
سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
نهایت تمدن
نهایت تمدن امروزه اینست که انسان  خود را به شکل انسانهای اولیه در آورد .انسانهای اولیه با یک تکه از پوست حیواناتی که شکار می‌کردند خود را می پوشاندن و امروزه با این همه پیشرفت علم وتمدن بعضی از زن‌ها برای این که بدن عریان خود را نشان دهند باز رو به همان برهنگی آورده اند که نشانه کمبود در وجود این زنهاست .زنی که کمبود داشته باشد از نظر شخصیتی می‌خواهد این کمبود  را از  طریقه به نمایش گذاشتن بدن خود برطرف کند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها