نتایج جستجو برای عبارت :

پوست آیینه سلامت بدن

 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
کلسیم چیست؟
کلسیم، یک ماده معدنی متداول است که برای سلامت مطلوب، ضروری می باشد. آن به طور طبیعی در برخی مواد غذایی به خصوص محصولات لبنی یافت می شود. هنگامی که بحث مکمل های قوی برای سلامت پوست به میان می آید، ممکن است در ابتدا به فکر کلسیم نیفتید اما در حقیقت این ماده معدنی، اثرات مفید بسیاری روی پوست می گذارد. کلسیم می تواند به رشد و بازسازی پوست کمک کند و خشکی پوست را کاهش دهد.
ادامه مطلب
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
پوست آیینه سلامت بدن
پوست بزرگترین ارگان بدن است. این لایه نیم میلیمتری قادر به حفاظت از ماهیچه، استخوان و سایر اندام داخلی بدن است. تغییر رنگ پوست یکی از نشانه هایی است که باید جدی گرفته شود. محققان مجموعه ای از نشانه های پوستی را شناسایی کرده اند که به محض مشاهده باید به پزشک مراجعه کرد. برخی از علایمی که به عنوان زنگ خطر سلامتی محسوب می شوند و در پوست قابل مشاهده هستند عبارتند از :
ادامه مطلب
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز آکنه و جوش نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیرا شستشوی زیاد سبب تحریک پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی می شود.
می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده‌ی ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوس
وقتی حرف از زیبایی صورت به میان می‌آید، احتمالاً هرگز استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، کرم مرطوب‌کننده و سرم‌های کاهش‌دهنده چین‌وچروک را فراموش نمی‌کنید. اما در مورد دست‌هایتان چطور؟


به گزارش : اگر پوست دستتان به اندازه پوست صورتتان شاداب نیست و ناخن‌هایتان شکننده هستند احتمالاً دست‌هایتان پیر به نظر می‌رسند. در اینجا هفت دلیل پیر شدن دست‌هایتان را به شما نشان می‌دهیم:
ادامه مطلب
سلامت پوست و مو
 
 
کمبود این نوع چربی ها در رژیم غذایی موجب خشکی موها و پوست میگردد در حالی که دریافت منظم آنها از طریق غذا سلامت فولیکول های مو را به دنبال دارددرمیان اسیدهای چرب ضروری اسیدهای چرب امگا 3 ازاهمیت بسیاری برای پوست وموبرخوردارند مصرف 2 تا 3 بار در هفته منابع غذایی این اسید چرب بسیار حائز اهمیت است.
 

 
اسیدهای چرب امگا 3 اغلب در ماهی های چرب نظیر ماهی آزاد روغن و گردو به وفور یافت می شود علاوه بر چربی های ضروری نقش پروتئین ها و وی
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.
 
پوست پرتقال
پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
روشن شدن پوست صورت با این ماسک های قوی خانگیرنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک تعدادی ماسک برای شما معرفی کرده ایم که باعث پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
بهترین غذا برای پوست سالم
تغذیه برای سلامتی مهم است. یک رژیم غذایی ناسالم می تواند به متابولیسم شما آسیب برساند ، باعث افزایش وزن و حتی صدمه به اندام ها مانند قلب و کبد شما شود.
اما آنچه شما می خورید ، بر اندام دیگری - پوست شما نیز تأثیر می گذارد.
از آنجا که دانشمندان درباره رژیم و بدن بیشتر می آموزند ، به طور فزاینده ای روشن است که آنچه می خورید می تواند سلامت و پیری پوست شما را تحت تأثیر قرار دهد.
در این مقاله به 12 مورد از بهترین مواد غذایی برای
نکات آرایشی بهداشتی برای پوست های حساس که باید بدانید
 با بهترین نکات آرایشی و محصولات مناسب برای میکاپ پوست های حساس بیشتر آشنا شوید.
تعدادی از نکات آرایشی بهداشتی که در زیر برای پوست های حساس ذکر شده از زبان جوئل نانی مدیر ورک شاپ سلامت پوست در مرکز هیدروتراپی برند معروف اَون (Avène) است که با مجله مد و زیبایی Elle به اشتراک گذاشته است.
ادامه مطلب
گیاه سدر فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد وجزء بهترین ماده طبیعی برای زیبایی یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد. قابض یا سدر از گیاهانی که درطب سنتی بیشترین کاربرد را دارد. خواص سدر برای پوست و مو فراوان است و تقریبا روی تمام نقاط بدن برای زیبایی و سلامت استفاده میشود. تقریبا تمام قسمت‌های آن در زیبایی و سلامت بدن و نگهداری پوست شما می‌تواند مورد استفاده قرار ‌گیرد.
 
فواید و اثرات سدر روی پوست و مو
با سدر میتوانید پوستی سفت وکشیده داشته
گیاه سدر فواید بسیار زیادی برای پوست و مو دارد وجزء بهترین ماده طبیعی برای زیبایی یا درمان مشکلات پوست و مو می باشد. قابض یا سدر از گیاهانی که درطب سنتی بیشترین کاربرد را دارد. خواص سدر برای پوست و مو فراوان است و تقریبا روی تمام نقاط بدن برای زیبایی و سلامت استفاده میشود.
تقریبا تمام قسمت‌های آن در زیبایی و سلامت بدن شما می‌تواند مورد استفاده قرار ‌گیرد.
 
فواید و اثرات سدر روی پوست و مو
با سدر میتوانید پوستی سفت وکشیده داشته باشد
سدر پیشنه
روشن شدن پوست صورت با این ماسک های قوی خانگیرنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک تعدادی ماسک برای شما معرفی کرده ایم که باعث پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
مصرف روزانه‌ی انواع سبزیجات و صیفی جات علاوه بر اینکه در تناسب اندام و سلامت بدنی شما بسیار موثر است می‌تواند برای زیبایی و سلامت پوست و مو شما هم موثر باشد. پس برای اینکه بیشتر با خواص سبزیجات و صیفی جات آشنا شوید با ما همراه باشید تا ۲۲ خوراکی مفید برای سلامتی، پوست و مو را بشناسید.
نوشیدن آب در طول روز سبب می شود تا بدن شما دچار کم آبی نشود. نوشیدن آب برای بدن فایده‌های بیشماری دارد از جمله می‌توانیم به حفظ و شادابی پوست، سلامت قلب، افزایش انرژی، کاهش وزن و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم، نوشیدن آن را از یاد نبرید و سلامت بدنتان را با آن تضمین کنید. آب منبع خوبی برای حفظ و شادابی پوست به شمار می‌رود، برای سلامت قلب مفید است، انرژی را افزایش داده و باعث کاهش وزن است و ترکیب اصلی نسوج بدن است و به‌طور متوسط حدود 65 درصد وز
آیا کشک میتواند ریزش موها را قطع کند ؟
 
ممکن است از کودکی "پنیر و کشک" را به یاد بیاورید ، اما بیشتر از قافیه های قدیمی مربوط به مهدکودک وجود دارد.
خود پنیر از شیر پنیر تهیه شده و با اسیدهای گیاهی ترکیب شده است ، که به نوبه خود اسیدی تر از سایر محصولات شیر ​​مانند ماست است. از نظر تغذیه ای ، پنیر منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است ، در عین حال پتاسیم ، منیزیم و ویتامین A را نیز فراهم می کند.
در حالی که برای تهیه مواد مغذی مورد نیاز موهای سالم ، پنیر
مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
مکمل غذایی برای پوست، مو و ناخن
تغذیه میکرومغذی های پوست، مو و ناخن ها از درون
استحکام ، درخشش و تقویت ناخن ها و موها
جلوگیری از چین و چروک و پیری پوست و حفظ شادابی و لطافت آن
حاوی ترکیبی متوازن از ویتامین ها، املاح معدنی و آمینواسیدهای لازم جهت حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
پیشگیری از ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین ها، املاح معدنی و آمینواسیدهای ضروری
تقویت و رشد مجدد مو
تقویت و رشد ناخن
نحوه مصرف :
روزانه دو کپسول همراه غذا میل شود.
ساخت لابراتوا
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22345
*درباره محصول
- پوست‌های خشک احتیاج به آب‌رسانی دارند. وضعیت پوست‌های خشک در فصل
زمستان بدتر از قبل می‌شود؛ بنابراین انتخاب مرطوب‌کننده مناسب بسیار مهم
است. کرم مرطوب‌کننده پوست‌های خشک آموس‌وان به بهبود اگزما و خشکی و زبری
بیش از اندازه پوست کمک شایانی می‌نماید. این کرم با ایجاد یک لایه محافظ
از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند و در نتیجه موجب شادابی و
لطافت هر چه بیشتر پوست انسان می‌شود
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22343
 

کرم مرطوب کننده حاوی روغن جوجوبا
مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر
تغییرات ناگهانی آب‌ وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف
لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت
دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
 روغن جوجوبا رطوبت دهنده و محافظت کننده ارگانیک پوست و مشابه چربی پوست
انسان است که خاصیت ضد میکروبی و ضد محرک د
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
درصورتی که روغن مار اصل و خالص باشد دارای تأثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است. متأسفانه امروزه ۹۰ درصد روغن های مار بازار تقلبی است. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را میتوان بصورت موضعی برای درمان بعضی بیماری ها بکار برد. جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن برای درمان موثرتر است. فواید روغن مارروغن مار دارای بعضی از فواید چشم‌گیر، من جمله کاهش درد آرتریت، بهبود سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، مراقبت از
معرفی 6ویتامین ضروری برای زیباییویتامین های مختلف می توانند برای هر قسمت از بدن مفید باشند اما برخی از آن ها به طور استثنایی شما را در داشتن پوستی لطیف یاری می کنند.برای نگهداری از پوست خود می‌بایست ویتامین‌هایی که پوست به آن‌ها نیازمند است را بشناسید و مواد غذایی که سرشار از آن ویتامین‌ها باشند را بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانید.ویتامین A و چروک ها:
 این ویتامین از ویتامین های مخصوص پوست و ضروری برای سلامت ان است. محققان در پی آزمایشات م
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. 
ادامه مطلب
کوکیوتن چیست؟
اگرچه نام آن ممکن است مانند یک ربات از فیلم علمی تخیلی بنظر برسد اما کوکیوتن در واقع یک آنزیم و آنتی اکسیدان طبیعی است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود. اغلب به آن به عنوان کوآنزیم کیوتن اشاره می شود. آن به طور طبیعی در هر سلول و بافت در بدن های ما وجود دارد و در بسیاری از فرایندهای بیولوژیکی دخیل است.
در درجه اول برای خنثی سازی رادیکال های آزاد، حمایت از سطوح انرژی و سالم نگه داشتن پوست به کار می رود. افراد سالم جوان، به ط
 
چرا دوش گرفتن هر روزه ضرر دارد؟
 
عادت استحمام روزانه و دوش گرفتن به صورت مداوم خطراتی جبران ناپذیر برای سلامت و زیبایی بزرگترین عضو بدن خواهد داشت.
دوش گرفتن روزانه وحمام کردن زیاد، چربی طبیعی پوست را از بین می برد، در نتیجه پوست خشک شده و بیشتر در معرض تحریک و التهاب قرار می گیرد . حمام کردنمفرط، یعنی فرسایش زیاد پوست .پوست شما می تواند خودش را تمیز کند و کارهای زیاد وجود دارد که می توانید انجام دهید تا جوری به نظر برسید که انگار همین
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
علل خارش پوست در کودکان
 
 

 بثورات یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه والدین به مطب پزشکان اطفال است
  
 بثورات یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه والدین به مطب پزشکان اطفال است. در اغلب موارد، والدین نگران، با خیال راحت از مطب بیرون می‌آیند و پزشک هیچ وضعیت خطرناکی را روی پوست کودک گزارش نمی‌کند. اما در برخی موارد، نگرانی والدین چندان هم بی‌دلیل نیست و بثوراتی که همراه با تب، مشکلات تنفسی، استفراغ یا مشکلاتی در سلامت عمومی کودک بروز می‌کنند،
امروزه ورزش یوگای صورت  یکی از پرطرفدارترین ورزشها برای زیبایی است چون این ورزش پوستهای چروک را صاف میکند و از پوستهای جوان نیز محافظت میکند تا دچار پیری پوست نشود تا جاییکه حتی بازیگران هالیوود نیز این ورزش را جایگزین بوتاکس کرده اند چون بوتاکس عوارض دارد ولی این ورزش نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه مفید هم هست. در کلاس یوگا بانوان نیز این حرکات آموزش داده می شود. 
امروز برای شما 9 روش جدیداز یوگای صورت را به شکل تصویری آموزش میدهیم. یو
ماهی آزاد
در حالت کلی ماهی های چرب و مواد غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ برای نرمی و افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست توصیه می شود. اگر از مشکل اگزما رنج می برید حتماً ماهی آزاد را که سرشار از این ترکیبات مغذی است به برنامه ی غذایی تان اضافه کنید. این نوع ماهی باعث احیای سلول های پوستی شده و جوانی را به آن برمی گرداند. علاوه بر این برای حفظ سلامت مغز و حافظه تان نیز مفید است. ماهی های چرب از بروز التهاب های عامل اگزما پیشگیری می کن
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
برخی از مهم ترین خواص عسل برای پوست
اکثر ما عسل را به‌عنوان یک ماده ی سالم و شیرین‌کننده‌ می‌شناسیم و از خواص عسل برای پوست اطلاعی نداریم، اما باید بدانید که ترکیبات عسل می‌تواند برای پوست و مو هم مفید باشد. این ماده ی طبیعی مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و جلوگیری از پیری کمک می‌کند. علاوه بر این عسل طبیعی ترکیبی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر شفابخشی‌ است که می‌تواند به سلامت پوست و موی شما کمک کند
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست
ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست می باشد . پرتقال با دارا بودن ویتامین c بالایی برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است. ادامه مطلب ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست ادامه مطلب ...
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
۱. راهی برای داشتن موی سالمروغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر – از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو – موثر است. بنابراین می‌توان از  مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.۲. مو را مرطوب می‌کندروغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار  در مرطوب ساختن مو موث
شاید دراز کشیدن زیر آفتاب، احساس خوبی به شما بدهد، اما در دراز مدت می تواند به سلامت شما صدمه نیز وارد کند و شما را در معرض خطر چین و چروک، لکه های پیری، ضایعات پوستی خشن به نام کراتوز اکتینیک  و سرطان پوست قرار دهد.
برنزه شدن در آفتاب
شاید پوست برنزه زیبا به نظر برسد، اما رنگ طلایی آن به علت آسیب به لایه بالایی پوست (اپیدرم) به وجود می آید. زمانی که پوست شما اشعه ماورای بنفش ((UV نور خورشید را جذب می کند، با سرعت بیشتری پیر شده و خطر ابتلا به سرطا
پوست اندامی ‌است که سلامتی کلی بدن شما را نشان می‌دهد. یک رژیم غذایی غنی به سلامت پوست شما هم کمک خواهد کرد و در مقابل، یک رژیم غذایی فقیر از نظر مواد مغذی می‌تواند منجر به پیدا شدن آکنه‌ها شود. در این مقاله به شما میگوییم کدام مواد باعث آکنه میشود و کدام ویتامین ها از جوش زدن صورت جلوگیری میکنند.
چه غذاهایی باعث جوش صورت میشود :
 
تحقیقاتی که از حدود 40 سال پیش انجام شده است، هر گونه ارتباط بین آکنه و غذای مصرفی را رد می‌کند ولی تحقیقات سا
شیر نارگیل منبع غنی مواد مغذی و چربی های سالم است که برای رشد مغز، مقاوم سازی و سلامت پوست نوزادان بسیار مفید است.شیر نارگیل حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی همچون ویتامین C و E، آهن، منیزیم و روی است که همگی برای حفظ سلامت، رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک ضروری هستند.شیر نارگیل کرم های روده ای در کودکان را از بین برده و یبوست و اسهال آن ها را درمان می کند
 بهترین مارک کرم پودرکرم پودر مطلوب پوست ادغامپوست ادغام، رایج‌ترین گونه پوست میباشد. نصیب T رخ (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا درین نواحی کمدون‌های سرسیاه یا این که آکنه چشم میشود و سایر نصیب‌ها کم آب‌خیس میباشد. پوست در فصل‌تابستان معمولا به مختصات پوست‌های چرب و فصل‌زمستان به پوست‌های کم آب شباهت داراست. در شرایطی که پوست شما در‌این گونه جای دارد بایستی یک کرم پودر مطلوب پوست‌های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب برا
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهای هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت های زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
1- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
میکرودرمی پوست
با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
5 عامل اصلی پیری پوست چیست؟
 
 
پیر شدن پوست نیز همانندهمه بیماریهای پوستی دارای عواملی است که با دوری ازآنها میتوانیدهمیشه پوست جوان وشادابی داشته باشید 1-فقدان رطوبت:پوست خشک نه تنها ایجاد ناراحتی می کند بلکه به دلیل نبودن آب کافی در سطح پوست آنزیم های پوست عملکرد صحیحی نخواهند داشت.
 

 
2-آلودگی:آلودگی های موجود در محیط اطراف ارمغان دنیای مدرن است و البته موثرترین دشمن برای سلامت و شادابی پوست تنها راه مقابله با این آلودگی ها استفاده از م
مشاوره سلامت وتغذیه
مشاوره های سلامت ما بصورت رایگان در زمینه:
♨لاغری و تناسب اندام
♨چاقی و افزایش اشتها
♨پوست و مو. 
♨تقویت اعصاب و کاهش استرس،افسردگی، بی خوابی
♨دیابت
♨کبد چرب
♨قلب و عروق، فشارخون،کم خونی 
♨میگرن و کاهش دردهای عضلانی
♨تقویت قوای جسمی و جنسی،کاهش دردهای ناشی از دوران قاعدگی،انرژی زایی
انجام میشه.
در چه زمینه ایی میتونیم ڪمڪتون ڪنیم؟؟؟! 
@zendegie_salemati 
@Foroozan_1369
۰۹۱۳۴۲۶۶۰۶۵ (۰۹۰۳۹۵۶۰۷۷۹ )
مشاوره بصورت حضوری.
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دارو ها و کرم های پوستی چگونه تولید می شوند و حاوی چه موادی هستند؟ شاید غافل گیر شوید اگر بدانید بسیاری از آنها با انجام تحقیقات بر روی میوه ها و مواد خوراکی طبیعی تولید و سعی در شبیه سازی آنها می شود تا بگونه ای خواص موجود در آنها را در کرم های پوستی بیاورند. این درحای است که بزرگترین و اصلی ترین و اورجینال ترین منبع همان میوه ها هستند که در همه جا می بینیم و گاها مصرف می کنیم بدون اینکه از خواص آنها برای س
ماسک پیل ­آف لدورا پوست را به صورت عمقی پاک­سازی و با ترکیب خاص خود علاوه بر لایه ­برداری به تقویت و حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می­کند. گلیسیرین به کار رفته در آن، پوست را به خوبی آبرسانی می­کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی و در نتیجه شادابی و نشاط آن می­شود. عصاره آلوئه ورا یک ماده تسکین ­دهنده و زیبا­کننده پوست است که به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک و آسیب­های آن را ترمیم میکند. همچنین خواص ضد التهابی آن برای درمان لک­ها، جوش و سایر مشکلات پوستی
جراحی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی چیست ؟
به بینی که حاوی غدد چربی زیادی باشد و پوست بینی ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود ، پوست بینی به سه گروه بینی با پوست نرمال ، بینی با پوست ضخیم و بینی با پوست ضخیم تقسیم بندی می شود.
 
به شکل کلی بینی از سه بخش تشکیل شده است :پوست بینیبافت های زیر پوست بینینوع پوست پوشاننده روی بینیویژگی بینی های گوشتیپره های بینی برجسته و پهن می باشند.دارای ظاهری گرد هستندچربی پوست بینی های گوشتی زیاد می باشدغضروف بینی
ویتامین ای با استحکام‌بخشی به دیواره مویرگی و افزایش رطوبت و خاصیت کشسانی پوست، مانند یک ماده خوراکی ضدپیری عمل می‌کند و تأثیرات مثبتی بر پوست می‌گذارد. طبق مطالعات انجام شده ویتامین ای برای پوست مفید است و علاوه بر کاهش التهابات درونی بدن، باعث حفظ سلامت و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود.همچنین زمانی که پوست در معرض دود سیگار و اشعه ماورای بنفش خورشید قرار می‌گیرد، ویتامین E  به کمک آن ‌می‌آید و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند.مصرف وی
تزریق ژل بوتاکس برای سلامت مضر نیست؟ آیا افتادگی پوست از دفعات اول بدتر می شود اگر دیگر تمایلی به بوتاکس نداشته باشیم؟پاسخ اگر ژل بوتاکس دارای مدت زمان استاندارد باشد مضر نیست در غیر این صورت ممکن است باعث عارضه شود. بعد از چند بار تکرار بوتاکس نیز افتادگی پوست بیشتر نمی شود و عضلات فرد به همان حالت قبل بر می گردد و حتی وقتی فرد چندین بار این کار را انجام دهد این عادت به حد زیادی از بین میرود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
ارتباط سلامت روده با مغز در چیست
محققان با بررسی تاثیر سلامت روده و عملکرد مغزی به نتایج جالبی درباره
ارتباط سلامت روده  سلامت مغز رسیدند و مشخص شد روده انسان به دلیل وجود
باکتری زیاد عامل تعیین کننده ای برای ابتلا به بیماری های مختلف در بدن
است.

ارتباط سلامت روده و مغز
 آنها در واقع این نقش تعیین‌کننده را به
باکتری‌ها نسبت می‌دهند.بر اساس مطلبی که دویچه‌وله به تازگی منتشر کرد: هر
انسان حدود دو کیلو از این باکتری‌ها را در خود حمل می‌ک
بهترین داروی گیاهی برای پوست
ادویه جات می‌تواند نقش مهمی در طعم بخشیدن به غذاهای شما بازی کند اما این مواد طبیعی قادرند در مواد مراقبت پوست
نیز به کار روند.
به گزارش مشرق، بیشتر ادویه جات و گیاهان دارویی حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌ها، مواد ضد التهابی و مواد مغذی
هستند که پوست و موی شما برای سلامت خود به چنین مواردی نیاز دارند.
ادامه مطلب
برای پوست سالم چه کنیم؟
 
 
ضخامت پوست در نواحی مختلف بدن از 5/1 تا 4 سانتیمتر متغیر است پوست بزرگ ترین اندام است قادر به ترمیم خودش می باشد و به گرما نور و لامسه از طریق پایانه های اعصاب و عروق خونی ای که در لایه داخلی اش قرار دارد حساسیت نشان می دهد ظاهر پوست بر اساس سلامت جسم و روح فرد متغیر است و میتواند بیانگر علایم بسیاری از بیماری ها باشد.
 

 
پژوهش ها در مورد پوست نشان داده است که رژیم غذایی می تواند نقش عمده ای در حفظ سلامت پوست بازی کند م
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
پوست پس از اپیلاسیون با موم لطیف تر می شود. این، یکی از بهترین فواید استفاده از موم است. وقتی موم روی پوست قرار می گیرد به سرعت شروع به خشک شدن می کند و در فاصله خشک شدن موم تا جدا کردن آن، سلول های خشک شده و مرده ی پوست به موم می چسبند و همراه آن جدا می شوند، در حالی که وقتی از تیغ یا کرم های موبر استفاده می کنید این اتفاق به این شکل رخ نمی دهد. در برخی موم ها برای ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از آلوئه ورا یا کره نیز استفاده می شود. پس اپیلاسیون با موم
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
«مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است. پایگاه اطلاع‌رسانی  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در خصوص سلامت مردم و اهمیت نقش پزشکان و پرستاران در این زمینه بازخوانی می‌کند.
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
پوست یکی از مهمترین اعضای بدن است و هر ساله افراد زیادی با بیماری های پوستی درگیر میشوند لکه های تیره پوست بیماری شایعی است که میتواند در هر سنی ظاهر شود. اگر این لکه ها بر روی پوست شما هم وجود دارد نگران نباشید. با روش های ساده ای که در زیر گفته می شود می توانید به راحتی و در کمترین زمان این لکه ها را از بین ببرید.
ادامه مطلب
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
 
 میکرودرم ابریژن چیست 
میکرودرم ابریژن به منظور جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در این روش چین و چروک پوست و لکه های غیر مادرزادی از بین می روند و ظاهر زیبایی در پوست صورت ایجاد می شود. در این روش پوست فرد با یک ماده بی ضرر به نام پودر اکسید آلومینیوم در تماس بوده کریستال های ریز موجود در این ماده موجب سابیده شدن پوست می شوند و در نتیجه بافت های مرده از بین می روند و پوست صورت ترمیم می شود و فرد به یک پوست جوان و شاداب
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
علت خارش پوست بدن :
 
پوست خشکداروهااختلالات تیروئیدبیماری کلیویبیماری کبدمشکلات پانکراسنارسایی کمبود آهناختلالات عصبیسرطانمسائل بهداشت رواناچ آی ویتشخیصدرمانهای خانگیچه زمانی به پزشک مراجعه کنیدبردنپوستی خارش که به آن خارش نیز گفته می شود ، یک بیماری شایع است که باعث می شود شما بخواهید خود را خراشیده کنید تا مقداری از خارش را تسکین دهید. بسیاری از موارد پوستی خارش به خودی خود و بدون درمان از بین می روند.
بیشتر آنها به دلیل نوعی سوزش پ
 
ژیلت، افترشیو و کرم موبر
برای حفظ شادابی و طراوت پوست و جلوگیری از آسیب و خراش بر روی صورت و بدن در مواقع اصلاح بهترین راه استفاده از یک تیغ و افترشیو مناسب و استاندارد می باشد و اما یک تیغ اصلاح صورت استاندارد دارای چه ویژگی هایست که آن را نسبت به ژلت های معمولی متمایز کرده است.
یک ژیلت مناسب دارای تعداد تیغ های 3 لبه ، 5 لبه و... می باشد که در تیغه آن انواع فوم و ژل به کار رفته است تا با ایجاد لغزندگی عالی عمل اصلاح صورت به آسانی و با سهولت انجا
از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. برای آنکه به این مهم دست پیدا کنید و پوست سالم و شاداب داشته باشید نکاتی در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک آورده شده است که انجام دادن آنها تا حد زیادی به سلامت پوست صورت شما کمک خواهد کرد.
بهترین توصیه ها برای زیبایی پوست صورت
10 باید و نباید برای زیبایی پوست صورت
1
همه به دنبال سلامت جسمانی خود هستند. همه مردم سلامت جسمانی را در اولویت قرار میدهند اما فارغ از اینکه سلامت روان هم می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر زیادی بگذارد.
سلامت جسمانی در حقیقت از سلامت روان نشات می گیرد. این موضوعی است که در این پست از وبلاگ روانشناسی به آن میپردازیم.
یعنی اگر فردی از سلامت روان کامل برخوردار باشد سلامت جسمانی حقیقی را هم به دست می آورد.
سالها تجربیات علمی ثابت کرده است که ذهن تاثیر کاملی بر جسم و نحوه فعالیت آ
 کرم فوق تخصصی ضد چروک و لیفت کننده صورت و گردن آموس وان 
دارای تاییده سیب سلامت و تایید سازمان غذا و دارو
پروانه بهداشت به شماره  :  56/20850
حجم : 50 میلی لیتر
مناسب برای آقایان و بانوان در همه سنین
مزیت ها و ویژگی های کرم لیفیتنگ و ضد چروک اموس وان :
* از بین بردن چروکهای در سطح پوست و کمک به کمرنگ شدن و کاهش عمق چروک های صورت
* کمک به سفتی پوست صورت ، کاهش دهنده ضخامت خط لبخندو همچنین خط اخم و نهایتا جلوگیری از افتادگی پوست نواحی صورت و گردن
* از بی
پوست چرب خود را با گیاهان دارویی درمان کنید
 پوست بدن انسان‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتیه، پوست چرب یا خشک یه امر طبیعی در بین همه است. هر کدوم جداگانه باعث بروز مشکلاتی میتونن بشن. چرب بودن پوست
 تا یه حدی خوبه، اما اگه پوستتون بیش از حد چرب باشه مشکلاتی رو بوجود میاره. برای پوست‌های چرب دارو‌های گیاهی زیادی وجود داره که میتونه بهتون کمک کنه تا چربی 
پوست کنترل بشه. در مطلب زیر تعدادی از روش‌های طبیعی برای درمان پوست چرب رو باهاتون به اشتر
گلاب به صورت سنتی در تهیه غذا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از آن می توان برای مراقبت زیبایی یا پوست استفاده کرد. گلاب حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است و از خواص ضدعفونی کننده، ضد باکتری، ضد پیری و ضد التهاب سود می برد. در ادامه با برخی از فواید گلاب برای پوست، مو و سلامت کلی بیشتر آشنا می شویم.تونر عالی برای پوست خشکگلاب یک تونر (مایع آرایشی برای پاکسازی پوست و باز کردن منافذ آن) خوب، به ویژه برای پوست های خشک است. این محصول
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.
 
ادامه مطلب
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
زینک :زینک نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان را دارا میباشد.و در تمام ارگان ها ,بافت ها , مایعات و ترشحات بدن موجود است.ویتامین ث:یکی از ویتامین های محلول در آب است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد .بدن انسان توانایی تولید و یا ذخیره ویتامین سی را ندارد و ویتامین سی باید از منابع خارجی تامین گردد.ویتامین سی برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است .همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن میشود.ک
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
یکی از پیشرفته ترین محصولات کمپانی فوراور آمریکاست.
کار اصلی این محصول آبرسانی به اعماق پوست است.
هنگام استفاده آب به اعماق پوست شما میرسدو از ریشه بازسازی میکند.
پس از استفاده از آن نیاز به شستشوی پوست ندارید
در جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک خیلی موثر است
مناسب همه ی پوستها به ویژه افراد با پوستهای خشک
خشکی پوست رو کامل از بین میبرد و باعث شادابی میشود
پس از استفاده احساس نرمی و شادابی پوست به شما حس جوانی میبخشد
 
آنچه باید درباره سلامت گوش بدانید
 متخصص گوش و حلق و بینی و رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت در گفتگو با برنامه «مجله پزشکی» در مورد موضوع سلامت گوش گفت : بهترین کاری که ما می‌توانیم برای گوش، این سیستم پیشرفته و مهم، انجام دهیم مراقبت از آن است، باید دانست، به محض اینکه گوش های ما آسیب می بینند، شروع به ترمیم کردن خود می کنند.

ادامه مطلب
برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را با توجه به پوست سبزه تان انتخاب کنید باید بدانید پوستتان تن سرد دارد یا گرم، با دانستن این موضوع میتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی پوست تان را بیشتر کند اما از کجا بدانیم پوست مان تن سرد دارد یا گرم؟
برای تشخیص سرد یا گرم بودن تن پوست تان میتوانید از طلا و جواهرتان کمک بگیرید به این صورت که اگر نقره به شما بیشتر می آید و بیشتر جلب توجه میکند یعنی تن پوست تان سرد است اما اگر طلا به رنگ پوست تان بیشتر می
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
 
کرم نرم کننده و مرطوب کننده
کرم نرم کننده و مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب برای حفظ و نگه داری و داشتن پوست سالم در حوزه بهداشت و سلامت پوست تولید می شوند که هر کدام با فرمول مخصوصی و بسته به نوع پوست، بعضی مناسب پوست های چرب ، بعضی برای پوست های خشک و بعضی برای پوست های حساس قابل استفاده می باشند.
تمامی افراد دارای نوع پوست های مختلف هستند ممکن است بعضی دارای پوست خشک و بعضی دارای پوست چرب و همچنین تعدادی دارای پوست معمولی باشند پس در انتخاب
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، زنجبیل از جمله طعم‌دهنده‌های نوشیدنی چای به حساب می‌آید. کارشناسان تغذیه و سلامت، مصرف زنجبیل را به دلایل پزشکی متعددی توصیه می‌کنند از جمله اینکه می‌توان با افزودن این گیاه خوراکی به وعده صبحانه، روز خود را تغییر داد. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است و افزودن زنجبیل که سرشار از مواد مغذی است، این وعده غذایی را سالم‌تر می‌سازد. به نوشته روزنامه "تایمز آو ایندیا" از جمله دلایلی که به مصرف مرتب زنجبیل در هنگام صبح توصیه می

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها