نتایج جستجو برای عبارت :

آخرین وضعیت خدمه نفتکش توقیف‌شده انگلیس

طی بررسی‌هایی که براساس مفاد MLC و حقوق بین‌الملل دریایی صورت گرفته، خدمه شناور در شرایط مطلوبی قرار دارند و منتظر فرآیندهای حقوقی و دادرسی پرونده هستند.
طبق گزارش بازدید نمایندگان انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران برخورد دولت ایران با خدمه نفتکش انگلیسی براساس استانداردهای بین‌المللی و رفتارهای انسان‌دوستانه بوده است.
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
توقیف نفتکش انگلیسی
مالک نفتکش انگلیسی تقاضای ملاقات با خدمه ی کشتی را کرده است
مالک کشتی انگلیسی که از سوی ایران توقیف شده است.
اعلام کرد که بصورت رسمی از دولت ایران تقاضا کرده است تا خدمه ی کشتی را دیدار کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا , شرکت انگلیسی استنا بالک که مالک کشتی نفتکش انگلیسی که توسط ایران توقیف شده است می باشد .
در منظقه ی خلیج همیشه فارس اعلام نموده است که در حال تنظیم کردن درخواست رسمی می باشد , تا بتواند با خدمه کشت
روز گذشته، پلیس جبل الطارق اعلام کرد که هر چهار خدمه نفتکش "گریس ۱" ایران را با قرار وثیقه و بدون طرح اتهام آزاد کرده است.
پنجشنبه هفته گذشته این نفتکتش به اتهام نقض تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه توقیف شده بود.
همچنین در روز جمعه پلیس این ناحیه از بازداشت دو خدمه دیگر نفتکش خبر داده بود که یک روز بعد از دستگیری ناخدا و افسر ارشد کشتی بود.
پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که کلیه ۴ خدمه گریس ۱ با قرار وثیقه آزاد شده اند. با این حال تحقیقات همچنان
بانوان خدمه و خادمیار در رواق‌های مخصوص خواهران علاوه بر خدمت در بخش کفشداری در 9 حوزه تطهیر، سقایی، خدمت صندلی تاشو، انواریاری، غبارروبی، مهریاری، تحویل چادر، جاروبرقی و نیز انتظامات نماز در صحن‌های مرکزی خدمت می‌کنند.وی با اشاره به تحویل دو مسئولیت جدید تحویل چادر به زائران در بیت‌های تطهیر و کفشداری‌های بانوان و همچنین انتظامات نماز در صحن‌های مرکزی افزود: خواهران خدمه در مناسبت‌هایی همچون شب‌های قدر با توجه به افزایش جمعیت زائ
به گزارش مشرق، نوجوان نوشت :  کانال تلگرامی اخبار سوریه : نفتکش ایرانی فورچون یا همان کشتی حامل بنزین تولید ایران که برای کمک به ونزوئلا در حال دریانوردی در اقیانوس اطلس است، ساعتی پیش از شمال جزایر قناری عبور کرد تا در میان بهت و حیرت بسیاری از آنهایی که فکر می کنند اتفاق خواهد افتاد، خودش را به آمریکای لاتین برساند.
ادامه مطلب
سخنگوی اداره مرزبانی سعودی امروز (شنبه) در اولین واکنش به حادثه برای نفتکش ایرانی در دریای سرخ و در نزدیکی ساحل «جده» مدعی شدکه مرزبانی سعودی قصد کمک‌رسانی داشته اما نفتکش ایرانی جی پی اس خود را خاموش کرده و تماس‌ها را بی پاسخ گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی ، در بیانیه صادر شده آمده است که در ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه روز جمعه (به وقت محلی) ایمیلی از ایستگاه ساحلی جده دریافت شد که حاوی پیام ناخدای نفتکش (سابیتی) که پرچم ایران را حمل
دریا آرام بود
کشتی بازرگانی تاجر بزرگ شهر به سمت شرق در حرکت بود
ملوان کشتی فردی نبود جز
هرمز
پرآوازه ترین دریانورد سه قلمرو بزرگ پادشاهی
بیش از پنجاه سرباز
صدوبیست خدمه
و هزاران نوع جنس و کالا 
در کشتی بود
.
روزها و شب ها در راه بودند
بدون هیچ مشکلی 
اما آن روز فرق داشت
دریا بسیار آرام بود
خدمه از این آرامی خوشحال بودند
به شادی وقت می گذراندند 
یک نفر 
برروی مجسمه سر اسبی که جلوی کشتی بود
نشسته بود
بدون حرکت
به پایین و دوردست ها می نگریست
خدم
امشب مسئول بخشمون پیام داد که خدمه بخشمون کرونا مثبت اعلام شده و همه بیاید برای آزمایش و گرافی...
نمیدونم تهش چی میشه...اما خب قطعا این بیمارستان رفتنا اومدنا تهش میتونه همچین سوغاتی ای برامون داشته باش...
نگران خودم نیستم،نگران خانوادمم که نکنه به خاطر من آلوده شن...
به شخصه از مریضای مشکوک هم گرافی گرفتم این مدت...اما خب اینکه خدمه بخشمون درگیر شده،احتمال درگیر شدن هممون خیلی بالا میره...
نمیدونم تهش چی میشه...اما هرچی که هست الان نگرانم...
 
❌۱۸ سال پیش،بعد از حوادث یازده سپتامبر،آمریکا و انگلیس در یک اتحاد نظامی سیاسی تمام عیار و بدون اجازه سازمان ملل به دو کشور افغانستان و عراق لشگرکشی کردند و به سبک وایکینگ ها درست مثل بازی های کامپیوتری بمب ها و تسلیحات خود را آنجا ریختند مردم را کشتند و انها را اشغال کردند!بوش و بلر برای حمله به افغانستانِ مطلقا بدون دفاع سلاح و رسانه، چنان از تمام ظریفت رسانه ای بلوک غرب استفاده میکردند و هردو چنان ژست های قهرمانان و فاتحان را به خود می گ
حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد
در خطبه های نماز جمعه مراغه
دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به آزادی نفتکش توقیف شده کشورمان در آبهای آزاد توسط انگلیس گفت: توطئه امریکا و انگلیس با آزادی نفتکش ایرانی شکست خورد و حقانیت کشورمان به اثبات رسید.پاسخ محکم رئیس جمهور کشورمان مبنی بر مقابله به مثل به هرگونه تهدید علیه منافع کشورمان زمینه ساز عقب نشینی انگلیس در ماجرای نفت کش ایرانی شد.
ادامه مطلب
انفجار نفتکش‌ها  این بار در عمان!
و باز انگشت‌های خون‌آلود به سمت ایران می‌رود،
در شورای امنیت مطرح می‌شود،
امّا رسیدن به اجماع بین المللی علیه ایران، سراب می‌شود،
آیا در حال تکمیل پازلی برای بدست گرفتن تنگه و دریای عمان هستند؟
+سید علیرضا مصطفوی
بسته خبری‏پیام دهکردی، بازیگر نقش ‎جیسون رضاییان در سریال ‎گاندو گفت:همین که آمریکا برای آزادی‌ جیسون رضاییان یک‌میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار هزینه کرده به‌نظرم بزرگ‌ترین سند ‎جاسوسی این فرد استجیسون رضاییان همان‌قدر خائن است که ‎خاوری خائن است. خبرگزاری بلومبرگ آمریکا به نقل از مسئولان اجرایی در عربستان سعودی گزارش داد که این کشور به زودی ممنوعیت استفاده از مشروبات الکلی را برای خارجی‌ها لغو خواهد کرد.به گفته این  مسئولان سعودی، د
داشتیم با صابر و لیلی از مرکز شهر بر می‌گشتیم خانه، یک‌ هو نگاه صابر جلب شد به خانمی که با قلاده‌ی سگ در دست به سمت خیابان می‌رفت، پرسید: این شهردار نبود؟من: اوه، چرا :) خودش بود!
خودش بود! بدون محافظ، بدون خدمه، بدون زرق و برق، بدون راننده! 
باید یک سری پست بنویسم با هشتگ_یاد_بگیریم :دی 
دیروز که شیفت بودم یکی از پرستارها بهم گفت آقای فلانی رو برات جور کنیم برای ازدواج.
گفت همکار که هستید دانشجویید قدتون هم که بهم می یاد.یکی دیگه از پرستارها رفت ازش بپرسه متولد چه ماهیه.قبلا شنیده بودم که از من یه سال کوچیکتره ،شاید هم چند ماه کوچیکتر.
قد من ۱۸۰ و قد این آقا نزدیک ۲ متره.فوریت خونده یعنی بعد اینکه درسش رو تموم کنه با آمبولانس کار می کنه و بیمارها رو به اورژانس منتقل می کنه که ما پرستارها بهش می گیم  EMS.
وقتی اینو بهم گفتن منم گفت
به نام او
اربعین‌های این چند سال بارها و بارها بشارت شروع ماجرای قسوره را برایمان گفته بود. اتفاقات این چند وقت اخیر امیدهای تشدید وقایع را هرچه بیشتر در دلمان زنده کرده بود که حالا غول 200 میلیون دلاری با سامانه‌ای که مهندس‌هایش کسانی از جنس خود ما بودند، تکه تکه شد...
راستش را بخواهید بعد از حمله موشکی به داعش که اولین عملیات واقعی موشکی ما محسوب می‌شد، دلم کمی آرام گرفته بود به ادعاهایی که می‌کنیم، اما سامانه پدافندی چیز دیگریست! حالا ای
امروز برای اولین بار فرصت کردم فیلم یتیم خانه ایران رو (که قبلا از سینماتیکت خریده بودم) تماشا کنم.
سعی میکنم بعدا بیشتر بنویسم...البته نه در مورد ابعاد هنری فیلم بلکه در زمینه برخی دیالوگهای مهم فیلم مثلا گفتگوی حسام با یک انگلیسی درباره لیاقت اداره‌ی کشور و غیره.
اندیشه هایی از جنس جدال تمدنی با غرب.

پ.ن:
سردار باقری: توقیف نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
ولیعهد به سمت سوریا رفت و دستش را زیر سر او گذاشت و صدایش کرد اما سوریا از هوش رفته بود و چیزی را نمی شنید.ولیعهد خدمه را فراخواند و سوریا را به اتاقی بردند تا طبیب برای معاینه او بیاید. قبل از اینکه طبیب برای معاینه سوریا بیاید ولیعهد در اتاق از سوریا مراقبت می کردند و این توجه همه را جلب کرده بود؛طبیب وارد اتاق سوریا شد و ادای احترام به ولیعهد کرد و گفت:"سرورم اجازه میدهین . . .". _البته،بفرمایید. طبیب نبض سوریا را گرفت و پس از چندثانیه گفت:"چیز خ
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
امروز برای اولین بار فرصت کردم فیلم یتیم خانه ایران رو (که قبلا از سینما مارکت خریده بودم) تماشا کنم.
سعی میکنم بعدا بیشتر بنویسم...البته نه در مورد ابعاد هنری فیلم بلکه در زمینه برخی دیالوگهای مهم فیلم مثلا گفتگوی حسام با یک انگلیسی درباره لیاقت اداره‌ی کشور و غیره.
اندیشه هایی از جنس جدال تمدنی با غرب.

پ.ن:
سردار باقری: توقیف نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
پس از یک ماه کشمکش میان جمهوری اسلامی ایران و بریتانیا بر سر نفتکش گریس 1 که در دریای سرزمینی جبل الطارق به اتهام نقض تحریمهای اتحادیه اروپا علیه سوریه، توقیف شده بود، بالاخره دادگاه جبل الطارق به آزادی کشتی مذکور رای داد.
حقیقتی که این روزها بر سر زبان دوستان  و دشمنان ایران عزیز افتاده است، اقتدار تشکیل شده از منطق و قدرت ایران است که نماد استقلال، آزادی و عزت است.
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دو بال دیپلماسی و نظامی گری، در حال راهی
پرستاران و پزشکان و خدمه بیمارستان‌ها و ... همه در حال تلاش در شرایطی سخت و خطرناک هستند و همه از فداکاری‌هایشان خبر داریم.
امّا چقدر دردناک است وقتی که بشنویم《 برای این‌کارا پول می‌گیرن 》؟؟ چه حسی پیدا می‌کنید؟
مدافعان حرم هم که از جانشان و از خانواده‌شان گذشتند وقتی عدّه‌ای زبان به طعنه گشودند، همین حس رو پیدا کردند! البته بماند کسانی که می‌گفتند مدافعان اسد...
من که از ته دل بی‌انصاف و نامرد می‌بینمشان... 
به نام خدای شنهای طبس


به نام خدای شنهای طبسژنرال ایزنهاور (رئیس جمهور آمریکا 1952) :گمان
نمی‌کنم منطقه‌ای مهم‌تر از ایران روی نقشه جغرافیایی جهان وجود داشته
باشد؛ ایران؛ دارای نفت است و هم در چهار راه جهان واقع شده‌است [حایل میان
قدرت‌های مطرح]... اگر روزگاری ایران و شوروی با هم کنار آیند، کره زمین
جای امنی برای غرب (کشورهای عضو ناتو) نخواهد بود. همچنین نباید وضعیتی پیش
آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود. وای به وقتی
گاهی در ذهنم بوده است این مدّت که اگر به طرز معجزه آسایی روی صندلی "دورهمی" مهران مدیری نشستم و از عشق پرسیدند چه میتوانم گفت. شاید شبیه ترین احساسی که داشته ام به آن، حس آن پرچم زردی است که کشتی ها در گذشته وقتی خدمه شان به وبا دچار می شد برمی افراشتند. که نه کسی نزدیک آن ها شود و نه تماسی بگیرد. آن ها حق نداشتند در بندرها پهلو بگیرند یا بار خود را تهی سازند. یک احساس تعلیق مطلق تا مرگ. نمی دانم! شاید هم شعری می خواندم از سیّد که "باید از دل استفاده
دانلود سریال  Flower Crew با لینک مستقیم
دانلود رایگان سریال کره ای Flower Crew
نام سریال : خدمه گل: آژانس ازدواج چوسان Flower Crew: Joseon Marriage Agency
زبان: کره ای (زیرنویس فارسی)
فرمت: MKV
حجم: ۶۰۰ مگابایت
محصول : ۲۰۱۹ – کره جنوبی
میانگین زمان : ۶۰ دقیقه
ژانر : عاشقانه | کمدی | تاریخی
امتیاز: ۶٫۲ از ۱۰
کارگردان: Kim Ga-Ram
بازیگران: Min-jae Kim, Seung-Yeon Gong, Seo Ji-Hoon
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه سریال : لی سو (Seo Ji-Hoon) پادشاه جوانیست که در سن ۲۳ سالگی درحالی که یک آهنگر بود به طور ناگها
سلام
من امروز یه طرح جدید به ذهنم رسید.
برای اینکه آمریکاییا و انگلیسیا بیان التماس کنن به فریدون
و یه ابهتی پیدا کنه این بنده خدا
اونم اینه که تنگه باب المندب یمن که دست حوثی هاست و تنگه هرمز رو چند روز ببندیم.
توی چنین شرایطی، 10 نفتکش انگلیس که هر روز توی دریای سیاه و خلیج همیشه فارس تردد میکنن اونجا گیر میفتن
خدمتتون که عارضم آمریکایی ها هم که سهم عمده ای توی خرید نفت دارن هم معادلاتشون به هم میریزه
بعد میان پیش رییس جمهورمون، میگن :
الا یا
فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه، جدیدترین آمار زخمی های سانحه هوایی در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول را ۱۷۹ نفر و تعداد جانباختگان را 3 نفر اعلام کرد
هواپیمای خطوط هوایی پگاسوس با ۱۸۳ مسافر و خدمه از مبدا ازمیر به پرواز درآمده بود که دیشب هنگام فرود در استانبول از باند خارج و چند تکه شد/ صداوسیما
مشاهده مطلب در کانال
تا حالا دور و برتون آدمهایی را دیدید که توی هر شرایطی که هستن سعی می کنند بهترین باشند.
به نظر من رفتار این افراد قابل ستایش است و به عنوان یک سبک رفتاری الگوهای مفیدی هستند. خیلی خوش شانس که باشید یکی از این نمونه را ببینید و از رفتارش الگو برداری کنید.
این افراد حتی اگر از ریاست به خدمه یک رستوران هم تبدیل شوند باز در آن نقش هم عالی رفتار می کنند.
یک قانون کلی در مورد همه این نوع افراد صادقه:
مهم نیست نقش شون چیه، دوستش دارن یا نه، اگر بتونن عوض
این عکس که با عنوان «ظهور شکوفه فیتوپلانکتون در یکی از پر رفت و
آمدترین گذرگاه‌های نفتی جهان» امروز (جمعه) در تارنمای رصدخانه زمین ناسا
(Earth Observatory) منتشر شد، در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۴ مهر ۱۳۹۸) توسط
تصویربردار عملیاتی زمین (OLI) بر روی ماهواره لندست ۸ ثبت شده است.

ناسا در توضیح این عکس و با اشاره به گرداب فیتوپلانکتون در این منطقه
نوشت: نفتکش‌ها در هر روز حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت خام (چیزی در حدود ربع
میزان مصرف جهانی) را از تنگه هرمز جابه‌
استفاده از تشریفات خاص، دکوراسیون خاص و متفاوت در هتل های بزرگ چند ستاره عامل الی تمایزشان با هتل های مشابه شان است. ظاهر خوب برای لوازم هتل، خدمه و تمامی اجزای هتل مهمترین فاکتور است. همه جا و همه چیز باید کاملا لوکس، تمیز و زیبا باشد. تجهیزات باید از بهترین نوع و با کیفیت ترین شان انتخاب شده باشد، خدمه همیشه باید آراسته و شیک باشند و با احترام کامل با تمامی مراجعین برخورد کنند. لابی هتل یکی از مهمترین بخش های آن است. استفاده از یک فرش گرد و ب
در ماه‌های اخیر به دلیل اینکه عوامل موثر بر افزایش قیمت نفت، ضعیف بودند، قیمت‌های جهانی کاهش یافت. این کاهش همچنان ادامه دارد، اما طبق برخی تحلیل‌ها، قیمت‌های نفت در آینده ممکن است افزایش یابد.
به گزارش فرارو، کشور‌های عضو سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) و نیز کشور‌های غیر اوپک در قالب توافق کاهش تولید (توافق اوپک پلاس) از مقدار صادرات نفت خود کاستند، چندین نفتکش در ماه‌های اخیر در دریای عمان مورد حمله قرار گرفتند، سه کشور نفت‌خ
مشروح مصاحبه ظریف با بی‌بی‌سی
برجام بهترین توافقی است که امکان دارد برای ترامپ وجود داشته باشد.
اروپایی‌ها باید برای نجات برجام سرمایه‌گذاری کنند که می‌تواند شامل خرید نفت باشد.
باید ببینیم اینستکس منفعتی برای مردم ایران به همراه خواهد داشت یا خیر.
برجام کاملاً بر اساس عدم اعتماد نوشته شده است.
اگر دنبال بمب هسته‌ای بودیم خیلی وقت پیش این کار را می‌کردیم.
کسانی در دولت ترامپ هستند که دیوانه و تشنه جنگ هستند.
ایران خواستار جنگ نیست.
انگ
سال ۹۸ اینجوری بود
سال نو مبارکککک (  همه جا سیل اومده ) صبح بخیر ( زلزله شد )صبح بخیر ( کی‌روش رفت )صبح بخیر ( مشایخی رفت )صبح بخیر ( بهنام صفوی هم رفت  )صبح بخیر ( نجفی زنش رو کشت )صبح بخیر ( دختر آبی خودکشی کرد )صبح بخیر ( سیل اومد اونجارو بُرد )صبح بخیر ( طوفان فلانجارو آورد)صبح بخیر ( زلزله فلان جارو ترکوند)صبح بخیر ( ترامپ باز هار شد ) صبح بخیر ( میخواد جنگ بشه )صبح بخیر ( سردارسلیمانی شهیدشد)صبح بخیر ( سیلی محکم )صبح بخیر ( کیمیامون رفت )صبح بخیر ( آخ آ
یکی از عجایب پر رمز و راز مثلث برمودا میباشد.
 
 
به گزارش تالاب : در حدود ساعت 5/10 شامگاه 29 ژانویه 1948 هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به «استار تایگر» هنگامی که با 26 مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان …
 
 
در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی‌ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.
ادامه مطلب
اساساً تنش یا برخورد یا دعوا یا کَل کَل یا هرنوع
درگیری فیزیکی، شیمیایی، شفاهی، کتبی، پُستی و حتی خودکاری! می تواند زندگی
راحت و آرام آدم را به دست باد فنا سپرده و هرچه خورده است را زهرمار کند.
به همین دلیل و خیلی دلیل های دیگر – که به خاطر حضور خانواده در اینجا از
بیان آنها معذوریم – آدم باید از تنش دوری کند. اما اگر تنش از آدم دوری
نکرد و سراغ آدم آمد، باید سریعاً نسبت به «زُدایی» آن اقدام و مراتب را
جهت استحضار و صدور دستور مقتضی به رییس
مشاغل بزرگ به راه حلهای بزرگ نیاز دارند. و ما تحویل می دهیم سابقه همکاری ما با شرکت ها و پیمانکاران در مشاغل بزرگ ، آن را اثبات می کند. ما تجربه عمیقی در اداره انواع مواد فلزی بزرگ و کوچک داریم و خدمه ما دارای دانش ، مهارت و ابزار لازم برای مقابله با هر شغل هستند. امره با یک کار بزرگ به ما آمد و ما آن را انجام دادیم. در اینجا چگونه استAmeren انرژی می داند. این همان کاری است که آنها انجام می دهند. آنها مانند همه مشاغل هیچ کس کار نمی کنند. آنها به عنوان
عموم روسای جمهورجدیدوگذشته دراتاق های فکرهم اندیشی میکننداین اتاق ها مملکت های مختلف را دارای بادیگاردمیکنند.
اگرفردی بگویدکشتی ایران راتوقیف کنیم فرددیگری میگویداگراین اقدام راانجام دهیم آغازسنت گروکشی راانجام خواهیم داد.اگرفردی بگویدتعرفه برواردات طلاببندیم فرددیگری میگویداقدام خوبی جهت پرکردن جیب دولت وهمینطوراقدامی موثردرکاهش قیمت طلاهست.
اگرفردی بگویدپهپادجاسوسی راکه ارزش بالایی داردگروگرفته اندفرددیگری میگویدکشتی نفتکش
امروز برای اولین بار فرصت کردم فیلم یتیم خانه ایران رو (که قبلا از سینما مارکت خریده بودم) تماشا کنم.
سعی میکنم بعدا بیشتر بنویسم...البته نه در مورد ابعاد هنری فیلم بلکه در زمینه برخی دیالوگهای مهم فیلم مثلا گفتگوی حسام با یک انگلیسی درباره لیاقت اداره‌ی کشور و غیره.
اندیشه هایی از جنس جدال تمدنی با غرب.

پ.ن:
سردار باقری: توقیف نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بعد نوشت:
به نظرم اومد اهم مطالب در باب جدال تمدنی با غرب در این نوشته آقای معاف، ق
خدمه
خدمه هواپیمای دربست، به تک تک نیازهای مسافران توجه لازم نشان می دهند. شما می توانید با نوشیدنی های سفارشی و پخش موسیقی دلخواه، از خود و مهمانانتان پذیرایی کنید. خدمه ای که در جت های دربستی مشغول به کار هستند، در هنگام پرواز بسیار دوستانه و حرفه ای برخورد می کنند و مایل اند که نیازهای مهمانان را به صورت انفرادی برطرف کنند.
خدمات
شما با رزرو بلیط هواپیما خارجی به صورت اختصاصی می توانید در هواپیمای شخصی، غذای مخصوص خود را سفارش دهید، و یا
دانلود دوبله فارسی فیلم The Bermuda Triangle 1978کیفیت BluRay720p اضافه شد
دانلود
بازیگران : Andrés García, Gloria Guida, Hugo Stiglitz, John Huston
کارگردان : René Cardona Jr
محصول : امریکا
سال تولید : ۱۹۷۸
زبان : دوبله فارسی
فرمت : MKV
حجم :۱٫۵GB
نام پارسی فیلم : مثلث برمودا”
خلاصه داستان : ”مسافران و خدمه یک کشتی تفریحی از کنار مثلث مشهور برمودا عبور کرده و با اتفاقات عجیبی روبرو می شوند…
یه ضرب المثلی هست که میگه: گاهی اوقات لازمه زیرِ دُمِ خر رو بوسید. معذرت میخوام عبارتِ کوچه بازاریش میشه : دستمال زدن. (به کفشِ طرف مثلا) یه بار که میخواستم برم جایی برای استخدام، بابام به من گفت: مهدی جان اگه لازم شد زیرِ دُمِ خر رو ببوس. و من نبوسیدم. تو کَتَم نرفت. من نمیفهمم اون خلبانی که سُکان و اون خدمه هایی که کار و وظایفشونو رها کردن، برای چی بوده؟ بوسیدنِ زیرِ دُمِ خر؟ عجب خری هم.....


آقای رئیس جمهور، بخند! به مشکلاتِ مردم بخند!  اجالتاً ش
خدمه
خدمه هواپیمای دربست، به تک تک نیازهای مسافران توجه لازم نشان می دهند. شما می توانید با نوشیدنی های سفارشی و پخش موسیقی دلخواه، از خود و مهمانانتان پذیرایی کنید. خدمه ای که در جت های دربستی مشغول به کار هستند، در هنگام پرواز بسیار دوستانه و حرفه ای برخورد می کنند و مایل اند که نیازهای مهمانان را به صورت انفرادی برطرف کنند.
خدمات
شما با رزرو بلیط هواپیما خارجی به صورت اختصاصی می توانید در هواپیمای شخصی، غذای مخصوص خود را سفارش دهید، و یا
 
ذکری که ثواب روزه دارد: سبحان الا اله الجلیل سبحان من لا ینبغی التسبیح الا له سبحان الاعز الاکرم سبحان من لیس العز و هو له اهل((58))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه این سوره را بخواند ازخیر دنیا و آخرت به او عطا شود از آنچه به کسی عطا نشده است جز بنی مرسل یا ملک مقرب و داخل بهشت شود با هرکه او دوست دارد و خدمه  واهل بیتش .هر که بخواند الله به وزن کوه های مسخر داود به او ثواب ببخشد و اورا از اصرار بر صغیره و کبیره نگه دارد واگر در وقت کندن چاه آب این آیه
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
هیچ چیز از اجاره کردن یک قایق تفریحی برای تعطیلات آینده مجلل تر نیست. اجاره قایق تفریحی زیبا با همه ی خدمه ی آن برای مسافرت و ماجراجویی بر روی آبهای آزاد در تعطیلاتی که پیش رو دارید بالاترین خوشی و تجربه ی برترین لذت را برایتان در بر خواهد داشت.
برعکس سوار شدن بر یک کشتی تندرو یا اقامت در یک استراحتگاه یا ویلا هنگامی که یک قایق تفریحی خصوصی را اجاره می کنید، همه چیز در اختیار شماست. تعیین برنامه ی سفر و خط سیر مسافرت با شماست، شما ماجراهایی ر
ردیاب وسیله ای ضروری برای آتشنشانی ها که کمک می کند تا آتشنشان ها جانافراد بیشتری را نجات دهند!! امروزه، ردیاب فقط مخصوص مدیران ناوگان، والدین، صاحبان حیوانات خانگی، علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین و زوج ها نیست. ادارات آتش نشانی به یکی از نهادهای دولتی تبدیل شده اند که به شدت از وابستگی ردیاب ناوگان بهره می برند. ردیاب GPS نقش حیاطی را در عملیات های آتشنشانی در عصر مدرن برای راهنمایی آتش نشانان در صورت نیاز، برنامه ریزی عملیات،‌ تعیی
 
در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۷ سلیمانی در یک سخنرانی در همدان ادبیات تهدیدآمیز ترامپ را «ادبیات کاباره‌ای» خواند و با یادآوری شکست‌های آمریکا در منطقه و استفاده سربازان آمریکایی از پوشک بزرگسالان، خود و نیروی سپاه قدس را طرف حساب آمریکا معرفی کرده و ارتش آمریکا را ناتوان‌تر از آن دانست که با ایران درگیر جنگ شود. حسن روحانی در ۳ ژوئیه ۲۰۱۸ به صورت تلویحی به بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها در صورت تحریم نفتی ایران اشاره کرده بود.در پی آن دونالد
در شهر زیبا و تاریخی کاشان خانه ای 190 ساله همچون عروسی زیبا در دل این شهرخودنمایی می کند. این شاهکار هنری توسط سید جعفر طباطبایی که یکی از تجار معروف آن زمان بوده ساخته شده است. این بنا در خود تزئینات مجلل، اصالت معماری و طراحی متناسب با فرهنگ و اقلیم خاص منطقه را دارا می باشد. کل مجموعه خانه طباطبایی دارای ۳ بخش بزرگ همچون بخش اندرونی، بیرونی و مخصوص به خدمه می باشد و این مجموعه بزرگ وسعتی در حدود ۴۷۰۰ متر را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطل
داستان:داستان در مورد یک کشتی‌ فضایی به نام کاوننت (پیمان) است که در کهکشان دور، در جستجوی یک سیاره بخصوص است. بعد از یافتن و رسیدن به این سیاره، اعضای خدمه فکر می‌کنند که یک بهشت کشف نشده را پیدا کرده‌‌اند اما خبر ندارند این یک دنیای سیاه، تاریک و خطرناک است که تنها یک نفر در آنجا زندگی می‌کند: دیوید (مایکل فسبندر)، همان رباتی که در فیلم پرومتئوس جان سالم به در برد …
تاریخچه : شاید بتوان اولین ایدهٔ مکتوب در مورد وسیلهٔ نقلیه‌ای را که بدون نیروی انسان یا حیوانات قادر به حرکت باشد، در ایلیاد اثر هومر یافت. در قسمتی از رمان، هفاستوس (خدای آتش و فلزکاری) یک سه‌چرخهٔ متحرک می‌سازد و از آن برای جابجایی استفاده می‌کند. اما در عالم واقع، این وسیله برای اولین بار در کشور انگلستان ساخته شد. این وسیله نقلیه به کمک نیروی بخار کار می‌کرد. این وسیله دارای یک موتور بزرگ بخار بود که برای تولید توان به مقادیر زیادی آب
رادیو دو طرفه XiR P3688 ساده و مقرون به صرفه ، رادیو آنالوگ / دیجیتال قابل حمل XiR P3688 نیروی کار شما را به طور موثر به هم متصل می کند و انعطاف پذیری برای رشد با تجارت شما دارد. با ترکیب بهترین عملکردهای رادیویی دو طرفه با جدیدترین فناوری آنالوگ و دیجیتال ، XiR P3688 برای کاربر روزمره ای که می خواهد در ارتباط بماند مناسب است. کاملاً با خانواده رادیو MOTOTRBO سازگار است ، XiR P3688 از کیفیت صدای برتر ، پوشش عالی ، ماندگاری بالای باتری و موارد دیگر برخوردار است.نی
سال  ۹۸؛ سال رونق تولید؛ سالی که با سیل آغاز و با کرونا تمام شد. و بچه‌های جهادی هم در اولش بودند و هم در آخر؛ با جهاد شروع کردند و با جهاد به پایان رساندند.
مرور سالی که گذشت:
- شعار سال که توسط رهبر انقلاب انتخاب شد، خیلی از نظریه پردازان را از این همه بینش به تعجب واداشت.
- سفره‌ی اعتکاف این بار در کنار سفره هفت‌سین نوروزی پهن شده بود و معتکفینی که دعای تحویل سال را هنگام میهمانی در مساجد خواندند.
- سیلی خانه خراب کن.
- تلاش‌های مجدّانه جهادی
امروز برای اولین بار با یه بیمار اعصاب و روان ارتباط گرفتم و در واقع اولین مصاحبه روانم رو انجام دادم. تجربه خیلی متفاوتی بود. تا روز قبلش به هیچ وجه دوست نداشتم بهشون نزدیک شم و واقعا ازشون میترسیدم، رد مشت روی در یکی از اتاقهای بیمارا هم قطعا یکی از دلایل ترسم بود، و داستانهایی که همیشه از بیماران روان شنیدیم.
ولی به حرف استاد اعتماد کردم و با وجود لرزش دست و ترس رفتم جلو و با آقای میانسالی به اسم حبیب ارتباط گرفتم. آقا حبیب افسردگی داشت و خو
من هم مثل هر آدم دیگه ای به زندگی ادامه میدم ...
آنا گاوالدا یه جمله ای داشت تو کتابش "هیچ چیز از زندگی قوی تر نیست"...
دیشب کشیک بودم و سه تا مرگ داشتیم...
یه نوزاد...
یه پسر ۱۴ ساله فلج مغزی...
یه پیرمرد ۷۰ ساله... 
سر احیای آخر، همون پیرمرد، از بوی وحشتناکی که از مرحوم متساعد میشد عق میزدم ولی هم چنان ماساژ میدادم که یکی از خدمه رفت برام ماسک آورد و برام خودش بست... 
با یکی از پسرها کشیک بودم ، من اورژانس رو میچرخوندم و اون بخش ها رو ...
حالا اون وسط مریض
چه کسانی از پرداخت "عوارض خروج" معاف‌اند؟
خدمه وسایل نقلیه عمومی سفرهای زمینی، دریایی و خطوط پروازی که در حین مأموریت یا انجام وظایف شغلی باید از مرز گذر کنند.
دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که مجوز تحصیل مرتبط داشته باشند.
بیمارانی که با مجوز شورای پزشکی برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شوند.
جانبازان انقلاب اسلامی که برای معالجه به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند.
ایرانی‌های مقیم خارج از کشور که دارای گذرنامه شغلی از وزارت کار و
 در بعضی از سایت ها شایع شده است که خرابکاری نفتکش های اماراتی کار #مجاهدین_خلق یا #اسرائیل بوده است که برای حمله به ایران زمینه سازی بکنند،گفته میشود تعدادی از اعضای فرقه رجوی بروی ناو آبراهام لینکن دیده شده اند،البته اسرائیل نیز تمایل دارد که خطر ایران به وسیله خون اعراب و سربازان آمریکایی دفع شود. 
 اما حمله واقعا کار #حوثی ها بوده است،ایران از طریق نیروهای نیابتی خودش پیام فرستاده است که اگر قرار هست ایران فت صادر نکند هیچ کس دیگر صادر
سپاه پاسداران: در نخستین ساعات بامداد امروز یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
گلوبال هاوک (ار کیو-۴) دوربردترین پهپاد عملیاتی جهان است. هواپیمای بدون سرنشینی است با دو بال بلند بدون پس‌گرایی شبیه به بال یک گلایدر، که برای سوار شدن روی هوا و کاهش مصرف سوخت در ارتف
بیشترین آتش سوزی در کشتی ها در موتورخانه شروع می شود. این مقاله بر اساس مشاهدات انجام شده در بررسی وضعیت عروق ورودی به گارد ، جنبه های اصلی مرتبط با ایمنی آتش سوزی در موتورخانه را برجسته می کند.
 
هرگونه آتش سوزی روی یک کشتی یک وضعیت بسیار جدی است. مگر در مواردی که آتش سوزی به سرعت خاموش شود ، خطر انتشار آن و افزایش سرعت آن به یک تهدید وحشتناک برای کشتی و جان کسانی که در آن سوار هستند ، می رسد. هنگامی که وضعیت آتش سوزی در دریا رخ می دهد ، هیچ آتش
چند روز پیش رفتم دفتر سوپروایزر فکس بفرستم دیدم سوپر(خانم شهردار) خیلی کلافه و عصبانیه . من هیچی نگفتم خودش گفت موهام لخت که هست ،شستمشون تمیزه، زیر مقنعه هی عقب و جلو میشه دارم دیوونه میشم(خانوما میدونن یعنی چی). گفتم چرا نبستی ؟ گفت کوتاهه. همون موقع یکی از خدمه ها اومد و من یهو یه فکری به ذهنم رسید وقتی رفت بهش گفتم میخوای موهاتو رو سرت ببافم دیگه تکون نخوره؟ گفت کوتاهه ها. گفتم من میتونم . سریع درو بستیم و مقنعشو درآورد. منم از جلو سرش براش ب
ساعت ۲ صبح با مهمونم خوابیدیم ، ساعت ۵ صبح پاشدیم درس خوندیم ...من ۷ از خونه زدم بیمارستان ؛ اونم یه کم دیرتر رفت دانشگاه برای کارهای پایان نامه و گرفتن وقت دفاعش ...
حالا شانس من بیمارستان همه چیش به هم گره خورد ! 
من باید از این سر شهر (بیمارستان) میومدم دقیقا اون سر شهر برای امتحان ! 
از اون طرف باید قبلش جنگی میرفتم بانک ملی که به حساب دانشگاه ۳۰۰ تومن واریز کنم برای امتحان صلاحیت ! 
همیشه روزهای عادی کار بیمارستان ۱۱ تمومه اما امروز .... :/ 
تا ر
دیروز بعد از مدتها با بچه‌های نوجوون، کلاس داشتم. تخته گاز از قم خودمو رسوندم تهران، کجا؟ الهیه، خیابون فرشته سابق. قرار بود از رسانه و فیلم و قصه و نوشتن بگم...ولی اوضاع غریبی رو توی دوتا 45 دقیقه تجربه کردم. بعضی از این نوجوونا خانواده‌های به شدت پولداری دارن، و بعضیا بچه‌های خدمه و سرایدارن. لمس اختلاف طبقاتی نجومی از نزدیک حالمو ناخوش کرد. کجا؟ وقتی که یکی گفت غذای مورد علاقه‌ش کال‌جوشه. یکی دیگه گفت فقط سوشی‌ای که توی استرالیا خورده رو
استفاده از قفل های کارتی الکترونیکی در حال افزایش است اما خصوصیت هایی در این قفل ها وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. در این نوشته خصوصیت هایی را بررسی میکنیم که  هنگام خرید قفل کارتی باید آنها را در نظر داشته باشید.
کارت خوان قفل کارتیهمه قفل هایی که از کارت استفاده میکنند دارای کارت خوان هستند که زمانی که کارت را جلوی این بخش میگیریم اطلاعات موجود و ذخیره شده در دستگاه و اگر این اطلاعات باهم مطابقت داشته باشند کارت شناسایی میشو
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات  شخصی است-با تبریک وتهنیت از توقف یک کشتی  انگلیسی پر رو بهترین اقدام بود- کاملا
کشتی  رابدقت بازرسی کنید که ایا  وسایل جاسوی 
وخرابکاری دران باشد باز کنید به میزان خسارت مادی که به کشتی  ما زده اند از نفت کشتی برداشت کنید ومیتوانید
یک موتور انرا به جرم غرامت جنگی برداشت کنید- وخدمه انها به میزانی  که خدمه کشتی ما را دراسارت خود داشتند نگاه
دارید- وانها در درس های  سیاسی  -اعتقادی 
مطلوب به الجبار باید شرکت کنن
رئیس‌جمهور ایالات متحده اعلام کرد که شاهد مرگ آرنولد شوارتزنگر بوده است.
به گزارش ایران آرت به نقل از اسپوتنیک، هانتر واکر، خبرنگار یاهو نیوز در توییتر خود نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در نشستی در کاخ سفید خبر مرگ آرنولد شوارتزنگر، هنرپیشه امریکایی را اعلام کرد و گفت که شاهد مرگ وی بوده است.

ترامپ: "آرنولد شوارتزنگر… میدانید چیست؟ وی مرده است. من آنجا بودم."

پس از مدتی شوارتزنگر در توییتر خود نوشت: "من هنوز اینجا هستم!"

قابل ذک
هدف ترامپ حفظ سطحی از تنش در منطقه برای سرکیسه کردن کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، سفیر اسبق ایران در نروژ و مجارستان اظهار داشت که هدف ترامپ حفظ سطحی از تنش در منطقه برای سرکیسه کردن کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
وی در ادامه گفت:«تهدید به تحریم و افزایش حضور نظامی و فرستادن زیردریایی هسته‌ای موجب آزادی کشتی انگلیسی نمی‌شود بلکه روی آوردن به گفت‌وگو و رفع توقیف کشتی گریس 1 در این باره موثرتر است.

تداوم اج
نفتکش از امارات متحده عربی در تنگه هرمز به طور ناگهانی مسیر خود را به سمت ایران تغییر داده و ارسال مختصات خود را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری اسوشیتد پرس اطلاع داد: تانکر ریاح که درامارات متحده عربی ثبت شده است چند روز پیش در زمان عبورش از تنگه هرمز مسیرش را به سمت ایران تغییر داده و سپس از ارسال اطلاعات مربوط به محل خود خودداری نمود.
این خبرگزاری اطلاع می دهد که فعلا مشخص نیست چه اتفاقی برای تانکری که با پرچم پاناما حرکت می کرد، ع
Her Majestys Ship بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Every Single Soldier ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. همه افسران دریایی جوان، آرزو دارند تا در نهایت روزی دریاسالار شوند. واقعیت امر این است که این رویا، تنها با دارا بودن یک گروه از خدمه وفادار و کاربلد به واقعیت بدل خواهد شد. به منظور اینکه شما بتوانید به عنوان یک ناخدای شناخته شده و با تجربه، کشتی خود را راهبری کنید، لازم است که عوامل مهم دست به دست هم داده و کلیه خدمه ضمن وفاداری به یکدیگ
دانلود فیلم The Captain 2019
امتیاز : 6.0 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام
کارگردان : Andrew Lau
ستارگان : Hanyu Zhang, Hao Ou, Jiang Du, Quan Yuan
سال : 2019
کشور : چین
سازندگان : Yonggan Yu
مدت زمان : 1 ساعت و 51 دقیقه
وقتی شیشه جلوی هواپیما در ارتفاع نه هزار متری از سطح زمین خرد می‌شود، خلبان و خدمه هواپیما تمام تلاششان را می‌کنند تا سلامت مسافران را تضمین کرده و هواپیما را به زمین بنشانند ...
ادامه مطلب
هفته پیش همین موقع داشتم از جنوب بر میگشتم
دقیقا بعد از انفولانزا مجبور بودم برم
بلیط از قبل گرفته بودم
کل مسافرت سرفه کردم ولی خوب بود هوای گرم دوست دارم
من توی هوای 60 و 70 درجه جنوب سال پیش بعد از غذا میرفتم پیاده روی
همیشه سردم بود که از ضعف بود
امسال که 6 کیلو تونستم اضافه کنم دیگه افت فشار خون شدید ندارم
تازه وزنم نرمال شده
از استرس بود می دونم وقتی استرس دارم اشتها ندارم
امسال فرق می کن هنوزم استرس دارم ولی دارم تغییر میکنم
خلاصه من میرفتم
نام فیلم: Accident Man ژانر: اکشن، جنایی، هیجان انگیز کارگردان: Jesse V. Johnson ستارگان: Scott Adkins, Ray Stevenson, Ashley Greene محصول کشور: انگلستان سال انتشار: 2018 امتیاز: – از 10 مدت زمان: 105 دقیقه خلاصه داستان: مایک فلن، مرد حادثه، یک قاتل سرسخت است که روشهای متفاوتی در مقابله با پلیس دارد به همین خاطر مشتریانش او را تحسین می کنند. او در کارش بهترین است. اما زمانی که یکی از دوستانش به لابی زیرزمینی لندن کشیده می شود و توسط خدمه کشته می شود، فالون مجبور است قید آسایش خود
شبیه ساز سیستمی است که تلاش دارد تا تجربه پرواز یک هواپیما را به صورت واقعی در نزدیک‌ترین شرایط ممکن شبیه سازی نماید. انواع شبیه ساز پرواز از یک بازی ویدیویی تا اندازه واقعی یک کاکپیت هواپیما وجود داشته که بر روی پایه‌های هیدرولیکی قرار دارد و توسط یک کامپیوتر بسیار پیشرفته هدایت می‌شود .شبیه سازهای پرواز به صورت گسترده‌ای توسط صنعت هوانوردی و امور نظامی برای آموزش خلبان‌ها بازسازی سوانح پروازی و یا حتی برای پیشرفت و بهینه‌سازی هواپ
بلومبرگ بر اساس بررسی خود مدعی شد تولید نفت ایران در ماه جولای 70 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 2.21 میلیون بشکه رسیده است.
بلومبرگ: ایران در ماه قبل روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید کرد/ تولید نفت اوپک ۱۳۰ هزار بشکه کاهش یافت
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، تولید نفت اوپک که قبلا به کمترین میزان از سال 2014 رسیده بود، بار دیگر در ماه گذشته میلادی با توجه به تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، کاهش یافت.
به نوشته ای
دانلود فیلم خارجی جدید، دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم،
دانلودفیلم 10 Minutes Gone 2019
دانلود فیلم 10 Minutes Gone 2019
امتیاز : 3.6 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, جنایی, راز آلود, هیجان انگیز
کارگردان : Brian A. Miller
ستارگان : Bruce Willis, Kyle Schmid, Meadow Williams, Michael Chiklis
سال : 2019
کشور : آمریکا, کانادا
سازندگان : Kelvin Mao,Jeff Jingle
مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه
روایت جنایات وحشتناک که متعاقب زندگی یک نخبه که در اداره کل کلانتری لس آنجلس است و موفق ترین خدمه سرقت در بانک ایالتی اس
MSC Poesia
ترکیب ساختار سنتی با طراحی فوق العاده مدرن محیطی را بوجود آورده که باعث تعجب هر مسافری خواهد شد.
زمین تنیس ، مین گلف، باشگاه بدنسازی ، زمین بسکتبال در کنار اسپای فوق العاده با اتاق بخار ، سونا وماساژ آرامشی وصف نشدنی در اختیار شما قرار میدهد. غذاهای ارائه شده در کشتی از سراسر دنیا تهیه شده‌اند. تمامی غذاهای کشتی توسط سرآشپزهای حرفه‌‌ای تهیه شده‌اند تا بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورند.
 
می‌توانید در لیست سفرهای دریایی اطل
      مرکز خدمات پرستاری آرامش ورامین
 
  ✴✴با مجوز رسمی✴✴
با سابقه درخشان در زمینه مجری تامین نیروی انسانی (روزانه،شبانه روزی،مقطعی)
 
✅مراقبت از سالمند آقا و خانم (سالم،پوشکی،لگنی،آلزایمری،زخم بستر)
✅همدم و همخانه سالمند 
✅همراه بیمار در بیمارستان 
✅خدمه جهت انجام امور منزل (روزانه و شبانه روزی)
✅نگهداری کودک و نوزاد توسط مادریار و کودک یار (روزانه و شبانه روزی)
 
مرکز خدمات پرستاری آرامش با نیروهای آموزش دیده و تایید هویت شده و قاب
 
دانلود سریال کره ای Flower Crew 2019
با بازی پارک جیهون عضو واناوان
 
نام ها: خدمه گل: آژانس ازدواج چوسان
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: عاشقانه | تاریخی | کمدی
تاریخ پخش: 25 شهریور 1398 – Sep 16, 2019
قسمت ها: 16
روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: در حال پخش
 
قسمت 14 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 14 اضافه شد.
 
ادامه مطلب
پروژه شهید خرازی
شهرک شهید خرازی منطقه 22 بعد از شهرک مسکونی چیتگر در غرب دریاچه واقع شده است. این پروژه 44 بلوک مسکونی را شامل می شود که هر کدام از 24 تا 30 طبقه متغیر هستند. متراژ واحدهای این مجموعه 100 تا 127 مترمربع می باشد و همه آنها دارای دو اتاق خواب هستند. پروژه خرازی یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی کشور می باشد و  پروژه به این عظمت نیازمند نیرو های زیادی است در نتیجه توسط 5 نعاونی اصلی و تعدادی تعاونی دیگر به عنوان زیرمجموعه این ها در حال اجر
چگونه حذف ضایعات اهن یا وانت کار می کند؟احتمالاً شما با این لحظه نمادین از فیلم Jaws آشنا هستید: Roy Scheider نگاهی اجمالی به کوسه بزرگ سفری که شکار می کردند ، می کند و خط را خط می زند ، "شما به یک قایق بزرگتر احتیاج دارید." این ممکن است به شما احساسی باشد که میزان ضایعات فلزی را که می خواهید از سایت ساخت و ساز ، فروشگاه ماشین یا پروژه تخریب خود حذف کنید ، ارزیابی می کنید.
اما نترس؛ تو تنها نیستی. تعداد زیادی از افراد دیگر خود را در یک قایق پیدا کرده اند.
    مرکز پرستاری آرامش         
    ✴✴با مجوز رسمی✴✴
با سابقه درخشان در زمینه مجری تامین نیروی انسانی (روزانه،شبانه روزی،مقطعی)
 
 
✅مراقبت از سالمند آقا و خانم (سالم،پوشکی،لگنی،آلزایمری،زخم بستر)
✅همدم و همخانه سالمند 
✅همراه بیمار در بیمارستان 
✅خدمه جهت انجام امور منزل (روزانه و شبانه روزی)
✅نگهداری کودک و نوزاد توسط مادریار و کودک یار (روزانه و شبانه روزی)
 
مرکز خدمات پرستاری آرامش با نیروهای آموزش دیده و تایید هویت شده و قابل اعت
دانلود سریال کره ای Flower Crew 2019


دانلود سریال کره ای Flower Crew 2019
با بازی کیم مین جه و
پارک جیهون عضو واناوان
 
نام ها: خدمه گل: آژانس ازدواج چوسان
محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه jTBC
ژانر: عاشقانه | تاریخی | کمدی
تاریخ پخش: 25 شهریور 1398 – Sep 16, 2019
قسمت ها: 16
روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است جایگزین 
بازیگران:
Seo Ji Hoon – Kong Seung Yeon
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی 
خلاصه داستان: لی سو (Seo Ji-Hoon) پادشاه جوانیست که در سن 23 سالگی درح
دانلود فیلم مرد حادثه آفرین | Accident Man
ژانر : اکشن، جنایی، هیجان انگیزانتشار : 2018زبان : دوبله فارسیمدت زمان : 01:45:29کیفیت : بلوری BluRay
امتیاز : 6.2 از 10خلاصه داستان : مایک فالون، یک قاتل سرسخت است که روش‌های متفاوتی در مقابله با پلیس دارد، به همین دلیل مشتریانش او را تحسین میکنند. اما زمانی که یکی از دوستانش به سالن زیرزمینی لندن کشیده میشود و توسط خدمه کشته میشود، او مجبور می‌شود قید آسایش خودش را بزند تا انتقام بگیرد…
نسخه دوبله فارسی سانسور شده
استاندارد آسانسور
استاندارد سازی آسانسور از مهم ترین مسائل مربوط به ایمنی و نصب آسانسور می باشد. استاندارد ملی آسانسور تمام بخش های مربوطه به آسانسور را شامل می شود. دانستن تمامیه این استاندارد ها برای نصب و ایمن بودن آسانسور برای همه ی شرکت هایی که در زمینه ی خدمات آسانسور فعالیت دارند الزامی است. متاسفانه کوچکترین کوتاهی در این مورد به غیر از زیان های مالی باعث بروز صدمات جانی جبران ناپذیری می شود. شرکت آسانسورچی نیز جز بهترین خدمه دهنده
بسته خبری#بین_المللکره شمالی از رویکرد «فریبکارانه» آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد؛رسانه دولتی کره شمالی با انتقاد از اعمال فشار آمریکا به ایران همزمان با ارائه پیشنهاد مذاکره، نوشت واشنگتن در قبال تهران رویکردی «فریبکارانه» در پیش گرفته است.سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که تمرکز وی، «جان بولتون» و «مایک پمپئو» بر ایجاد یک ائتلاف بین المللی درباره ایران است.او گفت: ۱۵ درصد نفت جهان از طریق تنگه هرمز می گذرد و بدیهی است که ما باید برنامه
بسته خبری#بین_المللکره شمالی از رویکرد «فریبکارانه» آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد؛رسانه دولتی کره شمالی با انتقاد از اعمال فشار آمریکا به ایران همزمان با ارائه پیشنهاد مذاکره، نوشت واشنگتن در قبال تهران رویکردی «فریبکارانه» در پیش گرفته است.سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که تمرکز وی، «جان بولتون» و «مایک پمپئو» بر ایجاد یک ائتلاف بین المللی درباره ایران است.او گفت: ۱۵ درصد نفت جهان از طریق تنگه هرمز می گذرد و بدیهی است که ما باید برنامه
این هتل قرار است تجربیات فضانوردی را به فروش برساند و از سال ۲۰۲۱ طرح آن اجرایی شود. فرانک بانجر بنیانگذار این طرح می گوید:" ما می خواهیم مردم به فضا بروند زیرا فضا آخرین مرز تمدن ماست."
شرکت فضایی اوریون اسپن که مقر آن در هوستون است اذعان داشت که "اولین هتل لوکس فضایی" را تا اواخر سال ۲۰۲۱ افتتاح خواهد کرد.
ابعاد فضای داخلی این هتل همانند هواپیمای جت گلف استریم است، یعنی ۱۰/۶۷ در ۴/۲۷متر. این هتل برای ۴ مسافر و دو خدمه با اقامتی ۱۲ روزه در ارتفاع
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- شخصی
است- بنام اقای  روبرت الن-باب لوین سان-
ایشان امریکائی است ولی قیافه شرقی دارد ودر پلیس امریکا – اف-بی ای—مسئول اداره
نیروهای ضربتی ضد قاچاقچیان مواد مخدر است که فقط درفیلم ها بیشترظهور وبروزدارند-
وچون مذهب مخالف است پس باید ازاد باشد- ایشان اهل نیویروک وافسر باز نشسته بوده
است به ایشان ماموریت میدهند که برای دوامر به ایران سفر کند اول جاده  حمل ونقل مواد از افغنستان به ایران وازایران
بخارج کن
معرفی پروژه شهید خرازی سپاه
شهرک شهید خرازی منطقه 22 بعد از شهرک مسکونی چیتگر در غرب دریاچه واقع شده است. پروژه خرازی یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی کشور می باشد و  پروژه به این عظمت نیازمند نیرو های زیادی است در نتیجه توسط 5 نعاونی اصلی و تعدادی تعاونی دیگر به عنوان زیرمجموعه این ها در حال اجرا می باشد. تعاونی ها هیچ تفاوتی ندارند و فقط از نظر زمان تحویل متفاوت می باشند که باز هم هیچ تاثیری ندارد. چون تمامی پروژه یکباره باید تحویل داده شو
بخشی از میدان حسن آباد در مرکز پایتخت طعمه حریق شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، میدان حسن‌آباد در مرکز تهران دچار آتش سوزی شده است.

صرافی بانک صادرات، تعدادی انباری و فروشگاه در این حادثه دچار حریق شده‌اند.

آتش نشانان در حال خاموش کردن آتش هستند.







var head=document.getElementsByTagName("head")[0],script=document.createElement("script");script.type="text/javascript",script.async=1,script.src="https://s1.mediaad.org/serve/beytoote.com/loader.js",head.appendChild(script);






تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقت
به جز صبح که اتندها اومدن ویزیت دیروز تقریبا هیچ کاری نداشتم و تو پاویون بودم و تا شب حسابی درس خوندم...
نفهمیدم چجوری خوابم برد ولی اونقدر خسته بودم که بیهوش شدم...
اتاق خوابمون درست رو به روی سرد خونه اس! 
پنجره ها رو باز باز گذاشته بودم و هوا اونقدر مطبوع بود که نگو ...
خواب بودم که با صدای آواز خوندن نکره ی ی مرد "سلطاااان سلطااان ، بدن رو ببین جوون بابا و ..." پریدم ! 
فهمیدم بنده خدا خدمه اس ، اومده جنازه ای رو جا ب جا کنه و برای غلبه به ترسش داره
یه قابلمه برای فروش گذاشتم توی سایت دیوار. توی عنوان نوشتم: قابلمه تک تفلون در حد نو! خب قاعدتا وقتی اون لغت "در حد" رو استفاده کردم منظورم اینه که این قابلمه دو سه باری استفاده شده. قیمت: پنجاه هزار تومن. حالا آقایی زنگ زده و اصرار داره که قابلمه رو با نصف قیمت بهش بفروشم. امون نمیده من حرف بزنم. توضیح میده که قابلمه رو برای جهیزیه دختری می خواد که خانواده داماد به خاطر جهیزیه نمی برنش! بعد می فرمایند: براش از همین سایت دیوار یه اتو هم خریدیم که ک
به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «اسکای نیوز»، جانسون گفت، تأیید دخالت خطای انسانی در حادثه برخورد موشک پدافند هوایی ایران به هواپیمای اوکراینی «گام نخست مهمی» در راستای تحقیقات در این زمینه است.
وی همچنین خواستار انجام تحقیقی مستقل و بین‌المللی در باره این حادثه و بازگرداندن پیکر افراد جان‌باخته به کشورهایشان شد.
جانسون گفت: «اوقات بسیاردریافت سختی برای تمامی خانواده‌های کسانی است که عزیزانشان را به این شکل مصیبت‌بار از دست داده‌اند.
غلامرضا افتخاری نسب اظهار کرد: بر اساس اعلام پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید اداره کل شیلات خوزستان، صید میگو سفید در صیدگاه‌های لیفه، بوسیف و خوریات واسط و درویش از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، وی در خصوص شرایط لازم برای آزاد شدن صید میگو سفید در صیدگاه‌های خوزستان گفت‌: این مجوز برای لنج و قایق‌های صیادی خورهای واسط و درویش است. زمان مجوز صید هم برای هر سفر دریای
 
صبح که بیدار شدند لباس های نو و زیبایشان را پوشیدند و به اتاق صبحانه خوری  رفتند .
رزا مادرش را آشفته و نگران  ، در حال صحبت با یکی از خدمه دید و سوزان به کنار مادر رفته و گفت :
"مادر ، اتفاقی افتاده؟"
مادرگفت :" هیچی جان  دلم ! برو در جای خودت کنار پدر بنشین ."
سوزان پذیرفت و بعد رفت . حالا رزا تنها بود . 
ولی چیزی نمی شنید .
وقتی داشت به اتاق صبحانه خوری می رفت ، اتاق بسیار زیبا و نورانی مادر دید .
رفت داخل و کاغذی را روی میز دید .
آن را برداشت و خوا
هتل داری یکی از پردرآمد ترین و پیچیده ترین شغل های کشور ما و سایر کشورها است. اگر بخواهیم یک هتل را رونق بخشیده و به بزرگ تر شده و معروف تر شدن آن کمک کنیم لازم است عوامل متعددی را در نظر داشته باشیم. اولین چیزی که یک فرد را جذب هتل می کند ظاهر و زیبایی آن است. پاکیزگی و لوکس بودن وسایل داخل هتل اهمیت زیادی دارد و می تواند موجب جذب یا دفع مشتری شود.از ابتدای ورودی هتل می توان با یک فرش تشریفاتی زیبا در جلوی پای میهمانان به آنان احترام گذاشته و نشا
    میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست ،‌به نظرم از بن و بیخ اشتباهه ،‌ سالی که گ*هه از لحظه سال تحویلش معلومه ؛ اصلا ما از این سال چی توقع داشتیم وقتی از الف ش داشت سیل میومد ال ی ته الفباش ، از همون کمون بالای کشور گرفت و تا تهش رو شست ، اخر سال شده و مردم جنوب دارن توی آب برای عید آماده میشن …
    گفتیم بابا سیل درک ، خشکسالی بود ، خودشون احمق بودن رفتن کنار رودخونه زندگی راه انداختن و اسب زین کردن ، خلاصه با ۱۰۰۰تا ال و بل سیل رو رد کردیم که د
حمل اثاثیه در باربری تهران میتواند آسان یا سخت باشد و این کاملا به انتخاب شما برای شرکت باربری وابسته است. باید برای حمل بار و اسباب کشی یک شرکت مطمئن و باسابقه پیدا کنید تا استرس نداشته باشید و بارتان بیمه شود. همچنین لازم است در این باره نکاتی را بدانید تا مشکلات و دردسرهای تان کمتر باشد.
اولین نکته همانطور که گفته شد انتخاب شرکت اتوبار مناسب است تا خدمه ماهر در اختیار شما بگذارند. خدمات حمل اثاثه به صورت بیشت و چهار ساعته ارائه میشود و از
شهید ماشالله رنجبر بافقی در فروردین ماه سال ۱۳۳۶ در محله‌ی سهل ابن علی(ع) واقع در خیابان شیخ محمدتقی بافقی چشم به جهان گشود.
پس از گذراندن دوران کودکی وارد دبستان خلد برین شد و تحصیلات ابتدایی را تا کلاس ششم ادامه داد و پس از آن ترک تحصیل کرده و به کار مشغول شد.
در سال ۱۳۵۴ به خدمت سربازی اعزام شده و دوره‌ی خدمت سربازی را در پادگان ارتش در شهر شیراز گذرانده و در سال ۱۳۵۶ دوره‌ی خدمت سربازی را به پایان رسانده است.
در سال ۱۳۵۷ پس از گذراندن دوره
مصطفی تاج‌زاده برای توجیه سازش در برابر ترامپ، علاوه بر تحریف واقعیات دفاع مقدس، مواضعی اتخاذ کرده است که مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز نسبت به آنها مواضع سفت و سختی اتخاذ کرده بود. مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب و محکوم امنیتی در تازه‌ترین توئیت‌های خود به تاریخ دفاع مقدس پرداخته است و ادعا کرده است که در طول جنگ اشتباهی بزرگ و خطایی استراتژیک از سوی ایران صورت گرفته است.در ادامه ضمن بازخوانی توئیت‌های این اصلاح‌طلب، بررسی خواهیم کرد
عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی باید از میان دو مکان تالار عروسی و عروسی در باغ، یکی را انتخاب کنند. البته عواملی مانند تعداد مهمان ها و میزان هزینه هایی که جهت برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است، می تواند در این انتخاب موثر باشد. امروز قصد داریم از برگزاری مراسم عروسی در باغ صحبت کنیم و این که چه مزایایی می تواند داشته باشد. بنابراین اگر هنوز در انتخاب میان این دو مورد مردد هستید یا اینکه باغ را جهت برگزاری مراسم انتخاب کرده اید، در
تا ساعت ۱ مطب بودم ، استاد با ذوق و شوق اومد گفت تولدمه ! 
کلی بهش تبریک گفتیم با همکارم ...
یه دقیقه رفتیم بیرون مطب ؛ به خدمه پول دادیم ، گفتیم برو شیرینی و یه شاخه گل بخر ؛ 
خلاصه استادم کلی سورپرایز شد از کارمون و منم حالم از دادن شیرینی و گل و دیدن خوشحالیش خیلیییی خوب شد ... 
بعد از مطب رفتم پاویون وسائلام رو جمع کردم که بیارم خونه که از شنبه باید برم یه شهر مجاور ... 
اومدم وسائلم رو گذاشتم خونه با مامان نهار خوردیم ؛ دوباره ساکم رو جمع کردم و
با سلام و احترامشیوه های نوین آبیاری در اسفادافزایش جمعیت . مهاجرت معکوس اسفادیها از شهر به روستا . تسهیل راهها و ارتباطات اجتماعی و تغییرات نظام سنتی به مدرن و بهره وری پایین .باعث شده است رویکرد و نگرش  جوانان نسبت به استفاده از ابزار های مدرن در بخش کشاورزی نسبت به قدیم تغییر کند .هم اکنون زمین های موات و بایر زیادی در اسفاد و حومه وجود دارد که آباد کردن این زمین ها تاثیر فراوانی در آبادی منطقه . محیط زیست . اشتغال زایی . گسترش بخش گردشگری و
نکات تستی و آزمونی حقوق تجارت در 13 صفحه و در قالب فایل word و قابل ویرایش روزآمد تا دی ماه 1398 برگرفته از کتب اساتید مطرح حقوق دکتر اسکینی و دکتر ستوده تهرانی، مناسب برای آزمون های حقوقی (وکالت، قضاوت، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد)
قسمت هایی از جزوه:
ماده ۱: قائم مقام تجارتی، مدیر عامل (حتی شرکت تضامنی)، نماینده، تاجر نیست اما عامل،کارگزار بورس تاجر است.
کسبه جز علیرغم تاجر بودن، مشمول مقررات ورشکستگی نیست و دادخواست اعسار می‌تواند بدهد.
شخص م
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
جمعه 16 آگوست 2019
سهام آسیا با اعلامیه حمایت اقتصادی از سوی چین، معامله بالایی دارد.
پوند پس از داده بهتر از انتظار خرده فروشی انگلیس، صعود میکند.
ترامپ طی بیانیه ای اعلام کرد که انگلیس و آمریکا «باسرعت به سمت یک توافق تجاری» پیش می روند.
سهام آسیا شبانه پس از بیانیه برنامه ریز دولت چین درمورد اینکه پکن برنامه جدیدی را برای بالا بردن درآمد قابل دسترس با اشاره به حمایت اقتصادی بیشتر، معرفی کرد؛ معامله بالایی داشت.
الیاس مک کوی مخترع قرن نوزدهم آفریقایی آمریکایی بود که بیشتر به دلیل اختراع دستگاه های روغن کاری مورد استفاده در کارآمدتر قطارها شناخته می شد.چه کسی الیاس مک کوی بود؟الیاس مک کوی در پدر و مادرانی که از برده داری فرار کرده اند در کانادا متولد شد. مک کوی در نوجوانی به عنوان مهندس در اسکاتلند آموزش دید. وی که نتوانست موقعیت مهندسی در ایالات متحده پیدا کند ، وی مشغول به کار در راه آهن شد و متعاقباً دستگاه روانکاری را اختراع کرد تا عملیات راه آهن
چند روز پیش مدیر بیمارستان زنگ زد که کی میای؟ گفتم از اول اسفند . گفت نه دیگه پاشو بیا . گفتم چشم کارای مهد کودک درست کنم سعی میکنم یکی دو هفته زودتر بیام. گفت حتمااا این کارو بکن.‌..
امروز صبح که بیدار شدم یه پیام از همکارم( کسی که واسه ۶ ماه باهاش قرار داد بستن بیاد جای من) دیدم که واسه فلان موضوع میخوان حلسه بگیرن پاشو بیا‌ . هنوز پیام هضم ( املاش درسته؟)نکرده بودم از بیمارستان زنگ زدن که بیا . ماهم گفتیم چشم. حالا من تا الان زیاد رفتم بیمارستان
وضعیت:  اتمام فصل ۳ – فصل ۴ نامشخص
پخش: دوشنبه ها (۴۵ دقیقه)
سالهای پخش: ۲۰۱۴-
ژانر : اکشن | درام | علمی تخیلی
 کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – 1080p
کارگردان :  Steven Kane, Hank Steinberg
ستارگان : Eric Dane, Rhona Mitra, Adam Baldwin
 خلاصه سریال :
ماموریت چهار ماهه ناو Nathan James در جنوبگان به اتمام رسیده. ناخدا “تام چندلر” و سایر خدمه در صدد بازگشت به کشور هستند که کشتی آن‌ها هنگام سوار کردن “راشل اسکات” محقق میکروب شناسی که در قطب جنوب در حال انجام آزمایشاتی سری است مورد حمله نیروهای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آن یکی خر داشت پالانش نبود...! set my wings on fire