نتایج جستجو برای عبارت :

11 قدم برای بدست آوردن اهداف غیرممکن

هیچ هدفی غیر ممکن نیست. غیرممکن هدفی است که هنوز کسی آنرا بدست نیاورده…
معمولا ما اهدافی در زندگی داریم. بعضی از آنها به نظر ممکن هستند، بعضی دیگر بدست آوردنش سخت و چند هدف دیگر نیز داریم که آنها را غیرممکن مینامیم. اهداف غیرممکن ما دقیقا همان چیزهایی هستند که ما از ته دلمان خواهان بدست آوردنشان هستیم، همان اهدافی که فکر کردن به آنها همراه با شوق و لذت است و بزرگی آن ترسی همراه با هیجان در ما ایجاد میکند…
ادامه مطلب
هداف فاز حاد در آسیب ارنج :در فاز حاد هدفمان کاهش درد و التهاب ، بدست اوردfull ROM  در ارنج و مچ دست ، حفظ عضله از اتروفی است. تمرینات Active-assisted and active range-of-motion  برای بدست اوردن دامنه 15- 105 درجه بعد از دو هفته ضروریست. در نهایت بدست اوردن قدرت، هدفمانست. اهداف فاز تحت حاد هدفمان بدست اوردن full range of motion ، افزایش قدرت ارنج ، و بهبود فانکشن ارنج است.
اهداف فاز مزمنهدف این فاز حفظ دامنه کامل ارنج، افزایش قدرت و استقامت و بازیابی فعالیت های ورزشی است . 
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
در بعضی مواقع برنامه نیاز است که مقدار شارژ لبتاب را بدست بیاورد.
به عنوان مثال شما یه برنامه سنگین ساخته اید و میخواهید اگر برنامه شما یر روی یک لبتاب اجرا شد مقدار شارژ باتری را بدست آورید و زمانی که مثلا شارژ باتری 30 درصد شد برنامه شما شروع به سبک و بهینه کردن خود کند
یا اینکه مثلا
ادامه مطلب
+ فلش بک --> 4 خرداد 94
+ فلش بک --> 23 فروردین 97
+ اینجا، اکنون، حالا 12 شهریور 97 --> اینجانب دانشجوی دانشگاه روزانه هنر تهران، مقطع کارشناسی ارشد، در انتظار 25 سالگی 
+ شهریور معجزه سازِ من. #عشق_ترین
+ هر غیر ممکنی روزی ممکن میشه! فقط باید بخواهی و تلاش کنی. با تمام وجود و گوشت و خونت! 
+ بخواهید و بدست و بیارید. بدست آوردن حالش هزاار برابر قشنگ تر از خواستنه. 
+ خدایم سپاس 
موتور جستجوی هدف
یا مهمترین موتور جستجو گوگل محسوب میشه
چون از حیث مخاطب و کاربر تقریبا بی رقیبه
تقریبا تمامی تلاش کلیه متخصصین سئو برای بهینه کردن سایت
جهت بدست آوردن رتبه بالاتر در گوگل خلاصه میشه
موتور های جستجوی دیگه مثل یاهو و بینگ هم در زتبه های بعدی از اهمیت
قرار دارن اما مخاطب میلیونی و فرصتهای خوب شغلی تو گوگل بدست میاد
پس 99 درصد تمر کز ما برای بدست آوردن رتبه تو این موتور جستجوی قدرتمنده .
در مطالب بعدی از سری مطالب آموزش سئو بیشتر
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
 
ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین به عنوان یک ابزار مالی در دنیا شناخته می‌شود که به نظر می‌رسد در سال‌های آتی با جهش بزرگی از نظر استفاده عمومی مواجه شود.
 
استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان واحد پولی که با آن خرید و فروش انجام شود، به ویژه برای ایرانیان جذابیت زیادی دارد. البته تمامی ظرفیت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین برای پرداخت‌های الکترونیکی نیست و می‌توان از آن به عنوان ابزاری برای کسب درآمد نیز استفاده کرد.
 
امروزه افراد زیاد
با داغ شدن تب خرید و فروش بیت کوین و سرمایه گداری در بازار ارزهای دیجیتال، کمتر کسی هست که نام بیت کوین را نشنیده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد.اگر بخواهیم بیت کوین را به زبان ساده توصیف کنیم، نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.برای بدست آوردن بیت کوین چندین راه وجود دارد. راه اول این است که با استفاده از دستگاه های ماینر یا اسیک
#دکترشریعتی
- اگر برای بدست آوردن پول مجبوری دروغ بگویی و فریبکاری کنی، تهیدست بمان!
- اگر برای بدست آوردن جاه و مقامی باید چاپلوسی کنی و تملّق بگویی، از آن چشم بپوش!
- اگر برای آنکه مشهور شوی، مجبور میشوی مانند دیگران خیانت کنی، در گمنامی زندگی کن!
- بگذار دیگران پیش چشم تو با دروغ و فریب ثروتمند شوند، با تملّق و چاپلوسی شغل های بزرگی را به دست آورند و با خیانت و نادرستی شهرت پیدا کنند، تو گمنام و تهیدست و قانع باش!
زیرا اگر چنین کنی تو سرمایه ای
مقصود از «هدف» قیام قائم (عج)، چیزی است که آن حضرت برای دست یافتن به آنها با تحقق آنها حرکتی جدّی را آغاز خواهد کرد. فهرستی از اهداف مقدّس به این صورت است:1- احیای اسلام که بر اثر کجرویها زنگار گرفته است.2- تأمین قسط و عدل اجتماعی و اجرای قانون شرع.3- اصلاح جامعه و به حرکت در آوردن امّت.4- حاکم ساختن حقّ و نیرو بخشیدن به حق پرستان.5- احیای سنّت نبوی و سیره ی علوی.6- از بین بردن بدعتهای جاهلانه.7- آزاد سازی اراده ی ملّت از محکومیّت سلطه و زور.8- آگاه ساختن
 گاهی بهترین راه برای یادگیری چیزی با بازی کردن بدست میاد. باور ندارید از دانشمندان دانشگاه استنفورد بشنوید که گفته اند وقتی بازی برای اهداف آموزشی بکار گرفته میشه فرصت های بیشتری برای یادگیری عمیق تر بدست میاد. 
ادامه مطلب
 گاهی بهترین راه برای یادگیری چیزی با بازی کردن بدست میاد. باور ندارید از دانشمندان دانشگاه استنفورد بشنوید که گفته اند وقتی بازی برای اهداف آموزشی بکار گرفته میشه فرصت های بیشتری برای یادگیری عمیق تر بدست میاد. 
ادامه مطلب
دخترها مثلِ سیب ، روی درخت هستند.بهترینشون روی بالاترین قسمتند.مردها بهترین را نمیخوان، چون میترسند در ازای بدست آوردنشون آسیب ببینند.درعوض آنهایی که روی زمین افتاده ،و زیاد خوشمزه نیستند رو انتخاب میکنند. شاید چون آسان بدست میان .
به همین دلیل سیب های قله درخت فکر میکنند که مشکل از آنهاست. درحالی که آنها فقط بزرگ هستند.
در حقیقت باید صبوری کنند تا مرد درست از راه برسد وشهامت چیدن سیب از قله درخت رو داشته باشد.
 نباید برای اینکه کسی به ما دست
دیگ  آبگرم ورق سفید
این نوع دیگ ها همانطور که از نامشان پیداست از ورق های گالوانیزه سفید فولاد مبارکه اصفهان ساخته می شوند و هم برای مصارف گرمایش و هم آبگرم  مصرفی کاربرد دارند بیشترین کاربرد این نوع دیگ ها در مجموعه های استخری می باشند که به جای استفاده از دیگ آبگرم فولادی ورق سیاه و مبدل حرارتی یک جا از دیگ آبگرم فولادی ورق سفید استفاده می کنند.
این دیگ ها همانند دیگ های آبگرم معمولی کار می کنند ولی تنها تفاوتی که با سایر دیگ های آبگرم این
طرح حمایتی ؛ فرهنگی و آموزشی مرز پرگهر
 
بخش دوم
 
اهداف
 
۱_فر اهم آوردن زمینه رشدوشکوفایی استعدادهای درخشان ارمنیان فرزندان این مرزوبوم به عنوان آینده سازان ایران اسلامی
۲_زمینه سازی شناسایی وتحلیل هوشی بارز  وکشف استعدادگروههای هدف
۳_برنامه ریزی جامع درراستای تحلیل علائق بنیادین وفراهم آوردن بستر مناسب به منظور توسعه فردی باتوجه به سطوح استعداد
۴_برگزاری دوره های آموزشی کسب دانش و مهارتهای فردی به منظور تعیین مسیرشغلی وهدایت تحصیلی.
پس از استخراج هندسه دقیق سازه که در اینجا تشریح شد، بدست آوردن مشخصات مکانیکی مصالح در مراحل بعدی روند بروزرسانی مدل اجزا محدود قرار دارد. در این میان بدست آوردن حدود مدول الاستیسیته (E Modulus) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل این امر زمانی واضحتر می شود که به این نکته توجه شود که در روند بروزرسانی مدل، عموماً پارامتری که با تغییر آن سعی در هرچه واقعی تر کردن رفتار مدل می باشد، مدول الاستیسیته مصالح می باشد.
از سوی دیگر، در برخی از موار
دیجی کالا بعنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران جزو پر تخفیف ترین فروشگاه ها است و دارای کد تخفیف نیز می باشد. برای بدست آوردن کد تخفیف دیجی کالا با ما همراه باشید…
در ابتدا برای بدست آوردن کد تخفیف دیجی کالا چه کاری باید انجام دهیم، خیلی از سایت ها و کانال ها کد تخفیف دیجی کالا ارائه می‌کنند اما شما می توانید کد تخفیف ها را به صورت لحظه ای در تخفیفه دریافت کنید
در ادامه شما می توانید جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا در تخفیف
لبخندآموزش بدست آوردن ای پی دیگران  :)
برای این کار ابتدا وارد سایت زیر میشیم
http://blasze.tk
خب بعد از وارد شدن به سایت در قسمت URL OR CODE باید یک ادرس وارد کنیم که بتونیم لینک واسط رو سایت به ما بده خب میتونین هر آدرسی بدین مثلا در یک عکس رو در اینجا میدیم یا یک سایت رو میدیم و روی دکمه Submit کلیک میکنیم در صفحه جدید لینک واسط رو به ما میده.
ادامه مطلب
وقتی هدفی را در ذهن داشته باشیم و به معنای واقعی در سودای آن به سر ببریم ، شرایط اطراف نیز بر وفق مراد ما می شود.
مثلا وقتی که من در سودای بدست آوردن هدف الف باشم ، برای مثال حتی سرچ های اینترنتی ام هم در آن راستا خواهد بود و چه بسی که زود تر به آن برسم.
 
لیستی از اهداف خود تهیه کنید ، و چه کارهایی را می توانید برای دستیابی به آنها انجام دهید. حتماً به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت توجه خواهید کرد. سعی کنید فراتر از اهداف مالی و شغلی ، مانند اهداف روابط ، اهداف شخصی برای بهتر کردن خود ، چیزهایی را که دوست دارید تجربه کنید یا چیزهایی که می خواهید یاد بگیرید ، فکر کنید. جدول زمانی را ترسیم کنید که می خواهید وقتی به هر قسمت می خواهید برسید. اهداف SMART را تنظیم کنید. اهدافی خاص ، قابل اندازه گیری ، دستی
حمله بروت فورس یا به انگلیسی Brute Force یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن امکان ورود می باشد و با ارسال و تست تعداد بالایی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمامی عبارت های ممکن را بررسی می کند تا امکان ورود را بدست بیاورد.
بیت‌کوین‌ها عموماً از راه فعالیت‌های استخراج (ماینینگ) که همان فرایند پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین است، بدست می‌آیند. این روش مستلزم در اختیار داشتن کامپیوترها و سخت‌افزارهای قدرتمندی است.
خرید بیت‌کوین از صرافی‌ها
همچنین برخی از وب سایت‌های بخت‌آزمایی، به کاربران خود بیت‌کوین می‌دهند.
می‌توان با پذیرفتن بیت‌کوین به عنوان وجه پرداختی در برابر کالا یا خدمات، بیت‌کوین به دست آورد.
توضیحات
فاصله ی بین و نقطه را یک خط در نظر بگیرید. طول این خط را می توان با استفاده از فرمول فاصله دو نقطه بدست آورد.
مراحل پیدا کردن فاصله دو نقطه
۱- مختصات دو نقطه ای که میخواهید فاصله آنها را پیدا کنید، را بدست آورید.
مختصات نقطه اول را  (x1,y1) و مختصات نقطه دوم را (x2,y2) مینامیم.
نکته: اهمیتی ندارد کدام نقطه را (x1,y1) و کدام نقطه را  (x2,y2) بنامیم. مختصات افقی نقطه اول  x1 و مختصات افقی نقطه دوم x2میباشد. مختصات عمودی نقطه اول y1 و نقطه دوم  y2 میباشد.
۲-
 
شاخص توده بدنی (BMI) یک وسیله مرسوم برای تصمیم گیری در مورد این موضوع است که فرد دارای وزن مناسب است یا خیر.این شاخص وزن مناسب بدن را با توجه به قد اندازگیری می کند.
 
برای دست آوردن BMI خود کافی است که وزن خود(به کیلوگرم) را بر مربع قد خود(به متر) تقسیم کنید مربع قد از ضرب قد در خودش(قد به توان ۲) بدست می آید بطور مثال برای بدست آوردن BMI شخصی با وزن ۶۰ کیلوگرم و قد ۱.۷ ابتدا قد را در خودش ضرب میکنیم ۱.۷x۱.۷=۲.۸۸ و سپس عدد بدست آمده را بر وزن تقسیم میکن
امیر المومنین ع فرمود همنشینی با عالم  امام باشد یا دانشمند ربانی و پیروی از او دینی ست که خدا بوسیله آن دینداری و پرستش شود و اطاعت عالم موجب بدست آوردن حسنات و محوگناهانست و برای مو منین ذخیره‌ای است ودر زمان حیات مایه سر بلندی و پس از مرگ موجب زور حریر است  
از صبح که بلند شدم کار مثبتی انجام ندادام فقط لینوکس CENTOS رو روی VMWear نصب کرده ام و یه کم توی اینترنت چرخیدم برای بدست آوردن کارهای بعد از نصب ش ... و صبحونه خورده ام که تا حالا نخورده ام مواقعی که میخوام برم از خونه بیرون !!!!!! و الان هم دارم نسکافه میخورم برای رفتن بیرون از خونه
هش ریت چیست ؟ همانطور که میدانید، عملیات استخراج در شبکه رمزارزها توسط ماینرها انجام می شود که این پروسه شامل حل محاسبات پیچیده ریاضی است. در این شبکه هر بلاک یک هش مخصوص به خود دارد که برای اضافه شدن به زنجیره شبکه بلاکچین، بایستی بدست آید و ماینرها به دنبال دستیابی به این هش معتبر هستند. این هش از طریق الگوریتم هش بدست می آید. الگوریتم هش دو ویژگی مهم دارد. اول اینکه، کوچکترین تغییر در ورودی، خروجی را کامل تغییر می دهد و دوم، تنها یک ورودی خ
هنگامی که میخواهید سایتتان را طراحی کنید اینکار شبیه به ساخت یک فروشگاه است. شما نمی توانید فقط با باز شدن درب امیدوار به فروش باشید. شما باید خودتان زمینه را برای فروش مهیا کنید. البته بازاریابی یک وب سایت کاملا متفاوت از بازاریابی یک کسب و کار فیزیکی است بنابراین شما باید بدانید چگونه و در مورد چیزهایی برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید اقدام کنید. هنگامی که شما می خواهید برای به دست آوردن سود بیشتر از طریق وب سایت خود عمل کنید، سه چیز است ک
انتخاب یک دوچرخه در سایز مناسب همانند یک کت و شلوار است. شما نمی توانید یک دست کت و شلواری که 4 سایز از شما بزرگتر یا کوچکتر است را بپوشید. به همان شکل هم نمی توانید یک دوچرخه که  چند سایز از شما بزرگتر و یا کوچکتر است را استفاده کنید. عدم استفاده از سایز مناسب دوچرخه برای هر فرد باعث آسیب رساندن به بدن می شود بنابراین باید به این نکته توجه ویژه ای داشت. پس در ابتدا می بایست یک دوچرخه که مناسب و نزدیک به سایز خود را انتخاب نمایید و بعد برای اینکه
- اهداف فراهم آوردن روشنایی مناسب و بسنده
- ویژگی های روشنایی رضایت بخش
- ماهیت نور
- بیناب امواج الکترومغناطیس و نور مرئی
- حساسیت چشم انسان
- بازتاب نور
- عوامل موثر و اصلی در دیدن اجسام
- تولید انرژی نورانی
- کمیت های روشنایی: زاویه فضایی- شارنوری- ضریب بهره نوری- شدت نور 
دونالدترامپ بهترین سامانه های موشکی رابرای ایالات متحده طراحی مینمودوبدترین هارادرآرامکووعراق وکشورهای عربی پیاده میکرد.
این کارراجهت جذب پول بیشترمینمود.مداوم میگفت ایران بمب اتم داردوروسیه وغیره ولی ایرادکارکه سامانه های دفاعی موشکی که فروخته درحدپوشک بچه عمل میکنندوسربازهاومردم راراهی پناهگاه میکنندنمیگفت.فقط برای بدست آوردن پول بیشتر.
 
 
 
 
این سایت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های کسب لایت کوین رایگان میباشد. در این سایت میتوانید هر 5 دقیقه یک بار مقداری لایتوشی رایگان بدست آورید.واقعا عالی و معتبر هستش .برای استفاده و کسب لایت کوین رایگان 
ادامه مطلب
معنی کلمه بالا تو دهخدا اینطوری نوشته:
استمزاج . [ اِ ت ِ ] (ع مص ) مزاج دانی کردن . (وطواط) (غیاث ).- استمزاج کردن ؛ زمینه بدست آوردن . استفسارکردن 
 
و در فرهنگ عمید اینطوری نوشته شده:
 
(اسم مصدر) [عربی] [قدیمی] صحبت کردن با کسی برای شناختن میل و خواهش او؛ رٲی و عقیده و ارادۀ کسی را در امری جویا شدن.
 
 
این سایت یکی از معتبرترین و بهترین سایت های کسب بیتکوین رایگان میباشد. در این سایت میتوانید طبق زمانی که لود میشه مقداری ساتوشی رایگان بدست آورید.واقعا عالی و بینظیر هستش .

برای استفاده و کسب بیتکوین رایگان 

ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 Shirazart.blog.ir 
۵- در کدام یک از دوره های زیر موسیقی پیشرفت بیشتری داشته است؟ 
    ۱- صفویه       ۲- ساسانیان          ۳- سامانیان        ۴- افشاریه
******** جواب : گزینه ی۲
۶- تصویر مقابل چه چیزی را نشان می دهد ؟
     ۱- یکی از خدایان موسیقی یونان قدیم ‌.
     ۲- یک نوازنده سیتار که از هند بدست آمده است. 
     ۳- یک نوازنده گیتار که از اسپانیا بدست آمده است. 
      ۴- تنبور نوازی که در شوش بدست آمده است .
******** جواب : گزینه ی ۴
۳۰ دقیقه ورزش در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن 
۳۰ دقیقه تمرین روی مقاوم سازی و افزایش قدرت بدن تمرکز دارد. بدون نیاز به وسیله خاصی یا باشگاه رفتن ورزش
در منزل را تجربه کنید. برای بدست آوردن نتیجه بهتر باید قبل از انجام این حرکات بدن خود را گرم کنید و برای بدست
آوردن بهترین نتیجه کمی حرکات کششی هم انجام دهید.
این حرکات را سه روز در هفته اول انجام دهید. هر حرکت را ۱۵-۲۰ بار انجام دهید و بدون کوچکترین مکثی به حرکت
بعد بروید ( مکث مجاز حدود ۲-۳ ثان
@otaghabshode
فرمول محاسبات طلا
طلا فلزی است گرانبها که از زمان های باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است دانشمندان عقیده دارند که تا کنون از پوسته زمین  قریب 95000 تن طلا استخراج شده که این مقدار از یک میلیونیم حجم در پوسته زمین کمتر است.
@otaghabshode
 تبدیل واحدها
یک اونس طلا=31.1 گرم 
یک پوند= 453 گرم 
یک قیرات= 200 سوت (میلی‌گرم)
یک تن= 1000 کیلوگرم 
یک سیر= 16 مثقال 
یک مثقال= 4.608 گرم 
یک مثقال=24 نخود
یک نخود= 0.19 گرم
یک خروار= 300 گرم
یک من= 3 کیلو
یک سیر= 75 گرم
یک چا
حمله بروت فورس یا به انگلیسی Brute Force یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن امکان ورود می باشد و با ارسال و تست تعداد بالایی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمامی عبارت های ممکن را بررسی می کند تا امکان ورود را بدست بیاورد.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



برای بدست آوردن بیت کوین لینک را کپی کنید https://get.cryptobrowser.site/3/4837989
۱- ابتدا اهداف کوچکی برای خود مشخص کنید.
توجه داشته باشید که کارهای بزرگ با قدم های کوچک آغاز می شود برای یادگیری سریع زبان انگلیسی با اولین گام شروع کنید، به عنوان مثال می توانید هدف کوچکی مثل یادگیری ۴۰ لغت زبان انگلیسی ظرف مدت یک ماه را به عنوان هدف خود انتخاب کنید ، اهداف یزرگ شاید در ظاهر خوب به نظر برسند اما به یاد داشته باشید که “سنگ بزرگ علامت نزدن است! ”
اگر اهداف کوچکی را انتخاب کنید خیلی سریع می توانید از پس آنها بربیائید همین موضو
@otaghabshode
فرمول محاسبات طلا
طلا فلزی است گرانبها که از زمان های باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است دانشمندان عقیده دارند که تا کنون از پوسته زمین  قریب 95000 تن طلا استخراج شده که این مقدار از یک میلیونیم حجم در پوسته زمین کمتر است.
@otaghabshode
 تبدیل واحدها
یک اونس طلا=31.1 گرم 
یک پوند= 453 گرم 
یک قیرات= 200 سوت (میلی‌گرم)
یک تن= 1000 کیلوگرم 
یک سیر= 16 مثقال 
یک مثقال= 4.608 گرم 
یک مثقال=24 نخود
یک نخود= 0.19 گرم
یک خروار= 300 گرم
یک من= 3 کیلو
یک سیر= 75 گرم
یک چا
چقدر به آدم حس خشکی دست میده 
اینکه با کسی که نمی دونی جنسش چطوریه صحبت کنی 
دقیقا عین اینه با کسی که حسی بهش نداری سکس انجام بدی.
فشار زیادی بهم وارد شده،  نتایج روانشناسی رو برای پدر نامزد فرستادم....
خیلی قلبم درد می کنه و اینکه هر روز به این نتیجه می رسم بنی برای بدست آوردن من چقدر سختی تحمل کرده و چقدر هوشمندانه همه چی رو کنترل کرده...
واقعا خودش می گفت ارتش یکنفره 
حالم بده
خدایا کمکم کن.
طرح توجیهی (به زبان انگلیسی: Feasibility Study Report) گزارشی است از توجیه پذیری یک طرح که در ابعاد مختلف از قبیل بازار اقتصادی ، فنی و مالی طرح توجیهی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهد، گزارش طرح توجیهی ، نام دارد. بیزینس پلن یا طرح توجیهی نمای کلی سرمایه گذاری است که قبل از شروع به کار تجارت و کسب و کار به آن نیاز داریم تا با برآورد مالی و زمانی و هزینه از کارمان را داشته باشیم که توسط طرح توجیهی این موارد را بدست می آوریم . با نگارش طرح توجیهی و بیزینس پل
در فصل 6 کتاب ریاضی پایه پنجم دبستان، دانش آموزان به مفهوم حجم پی برده و روش بدست آوردن حجم مکعب را یاد می گیرند.
بهتر است جهت یادگیری یا آموزش این درس، از پاورپوینت استفاده شود. استفاده از پاورپوینت باعث می شود دانش آموزان به طور عینی مفهوم درس را درک کرده و مطالب را فرا گیرند.
در این قسمت، دو پاورپوینت آموزشی از درس حجم آورده ایم . این پاورپوینت ها جمعا دارای 43 اسلاید بوده و هر یک در دو قالب معمولی و اسلاید شو آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجو
در آینده ای دور، در حالی که تنها بیابانی خشک از زمین باقی مانده است، باقیمانده ی نسل انسان ها برای بدست آوردن واجبات زندگی حاضرند یکدیگر را بکشند. مکس، مردی کم حرف که زن و بچه اش را از دست داده است، به تنهایی سفر می کند و در جستجوی صلح می باشد...
ادامه مطلب
سالها پیش حاکمی به یکی از سوارکارانش گفت مقدار سرزمین هایی را که با اسبش طی کند به او خواهد بخشید. همان طور که انتظار میرفت، اسب سوار به سرعت برای طی کردن هر چه بیشتر سرزمینها سوار بر اسب شد و با سرعت شروع کرد به تاختن با شلاق زدن به اسبش با آخرین سرعت ممکن می تاخت و می تاخت. حتی وقتی گرسنه و خسته بود متوقف نمی شد چون می خواست تا جایی که امکان داشت سرزمین های بیشتری را طی کند. وقتی مناطق قابل توجهی را طی کرده بود و به نقطه ای رسید که از شدت خستگی و
 
مامان من همیشه میگفتند :
آدم ها چی از دشمنی بدست آوردن که با دوستی نمیتونن بدست بیارن؟!
موافقین ؟!
     

+
با هم مهربان باشیم و رو به دوربینِ نگاه خداوند ، همگی  لبخند بزنیم و بگیم سیب :)

+
  
بعدا نوشت :
۱۳ نوامبر روز جهانی مهربانی بود .
من دیروز از خودم تعریف نباشه با وجودی که نمیدونستم روز مهربونی است 
خدا رو شکر از اول صبحش تا آخر شب مهربان بودم :)
مهمترین تصمیمات مدیران
 
در تلاشی برای بررسی تصمیمات مهم رهبران، موسسه تحقیقاتی Vistage نظر بیش از هزار مدیر عامل شرکت های بزرگ با کارایی بالا و کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) را به وسیله این پرسش بررسی کرد: تصمیم مهم و کلیدی که امسال گرفتید چیست؟
پاسخ های مدیرعامل ها به پنچ گروه تقسیم شد:
 
1-مدیریت استعدادها) 37%
برنامه ریزی و شناخت استعدادها، مدیریت منابع انسانی، اصلاح نظام پرداخت حقوق مشارکت و تعهد کارمندان و مدیریت عملکرد
 
2-مدیریت مشتری) 4۰29%
بیت‌کوین‌ها عموماً از راه فعالیت‌های استخراج (ماینینگ) که همان فرایند پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین است، بدست می‌آیند. این روش مستلزم در اختیار داشتن کامپیوترها و سخت‌افزارهای قدرتمندی است.
خرید بیت‌کوین از صرافی‌ها
همچنین برخی از وب سایت‌های بخت‌آزمایی، به کاربران خود بیت‌کوین می‌دهند.
می‌توان با پذیرفتن بیت‌کوین به عنوان وجه پرداختی در برابر کالا یا خدمات، بیت‌کوین به دست آورد.
لینک دانلود نرم افزار ، جهت کسب درآمد بیت کوین (تو
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 ابوهاشم گوید خدمت حضرت رضا ع بودم و از عقل و ادب گفتگو میکردیم حضرت فرمود ای ابو هاشم.عقل مو هبت خدا است وادب با رنج و سختی بدست اید پس  کسیکه در کسب ادب زحمت کشد انرا بدست ارد و کسیکه در کسب عقل  رنج برد بر نادانی خویش افزاید 
جلد اول ....قسمت دهمعصای بلک ویزاردبا خودم کلنجار میرفتم و فکر میکردم که اون عصا چی داره که تمام اهالی جنگل میخوان بدست بیارنش ، مگه چه رازی درون اون عصا هست که همه برای بدست آوردنش جانشونو هم میدن تا اونو بدست بیارن؟به
سث نگاه کردم مثل همیشه تو خودش بود ، همیشه تا وقتی که ازش سوال نمیکردم
حرف نمیزد ، همه چیز در این جنگل عجیب بودند. به سث گفتم : سث درباره اون
عصا بیشتر توضیح میدی؟
ادامه...
نام این ایردراپ از عدد PI ( ∏ ) گرفته شده است.
minepi پای نتورک یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا  ماین با گوشی موبایل است که توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.
شعار اصلی آن استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل به صورت آسان بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازشهای سنگین می باشد.
و به گفته توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به تجه
۲۷۱۲ - یکی اسم خود را «دختران خیابان انقلاب» می‌گذارد، اما با به چوب زدن روسری و شرف خود، دنبال بدست آوردن پاسپورت آمریکا و انگلیس، و دلار است. یکی هم بدون ادعا، سلامت خود را به خطر می‌اندازد، تا هموطنانش در امنیت و آرامش باشند.
دانلود فایل اصلی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن چهار ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن دو ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن نی نی سایت
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن 6 ماهگی


درجه تب بعد واکسن دو ماهگی
تب بعد از واکسن 18 ماهگی

دمای بدن نوزاد بعد از واکسن 4 ماهگی
تب نکردن بعد از واکسن 6 ماهگی
نوشیدنی انرژی زا
انرژی سریع و بالای نوشیدنی انرژی زا فوراور فاب از عنصری به نام گوآرانا که یک گیاه محبوب در برزیل است، بدست می آید. و انرژی دراز مدت این نوشیدنی انرژی زا از تکنولوژی ADX7 که ترکیبی از گیاهان آداپتوژن و دیگر مکمل های توسعه یافته می باشد که توسط یک دانشمند و محقق روس بوجود آمده است. این تکنولوژی به ورزشکاران دو و میدانی روسیه کمک کرده است که در رقابتهای المپیک بیش از 130 مدال کسب کنند.
 
FAB Forever Active Boos
یکی از بهترین راههای موجود جهت ب
'تفسیر موضوعی' یکی از انواع تفسیر قرآن است که به شکلی غیرترتیبی قرآن را تفسیر می‌کند.
در این شیوه تفسیری، آیات مختلفی که درباره یک موضوع در سراسر قرآن‌ مجید در حوادث و مناسبت‌های گوناگون نازل شده است، جمع آوری و جمع بندی و از مجموع آن‌ها نظر قرآن درباره آن موضوع و ابعاد آن روشن می‌شود. در این روش دیدگاه قرآن درباره موضوعی خاص با استفاده از مجموع آیات مرتبط تبیین می شود.
اقسام تفسیر موضوعی

تفسیر کلمه‌ای از کلمات قرآن و بررسی آیاتی که آن کل
یکی از راه‌های کاهش استرس و بدست آوردن آرامش نفس کشیدن به صورت عمیق است. به اینصورت که در هنگام دم نفس عمیق بکشید و سه ثانیه صبر کنید و از طریق دهان بازدم انجام دهید اینکار بسیار در کاهش استرس مفید وافع می‌شود.
به موسیقی گوش فرا دهید، از روانشناس کمک بگیرید، ارتباطات خود را قوی کنید تا بتوانید به راحتی به استرس غلبه کنید.
خیر دنیا و آخرت چگونه بدست می آید؟ 
شرح حدیث از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)
عن الصادق جعفر بن محمد« علیهما السلام»، عن ابیه، عن جدّه«علیهم السلام» قال: کَتَبَ رجلٌ الی الحسین بن علیٍّ«علیه السلام»: یا سیدی! اخبِرنی بِخَیر الدُّنیا و الاخره. فَکَتب الیه، بسم الله الرحمن الرحیم امّا بَعد فانّه مَن طَلب رِضَا اللهِ بِسَخَط الناس کَفاهُ اللهُ امورَ الناس وَ مَن طَلب رضا الناس بسَخَطِ الله وَ کَلَه اللهُ الی النا
برای بدست آوردن بزرگترین شمارنده ی مشترک دو عدد ( بزرگترین مقسوم علیه مشترک ) چهار روش وجود دارد.
1) روش اقلیدسی                                 2) روش نردبانی 
3) روش تجزیه به عوامل اول                   4) روش بازگشتی
جهت محاسبه آنلاین می توانید به لینک زیر مرجعه کنید.
                                                              http://gcd.awardspace.com
چطور ب.م.م دو عدد را بدست آوریم؟
به دست آوردن بزرگترین مضرب مشترک دو عدد یا  ب.م.م کار ساده ای است اما چند روش برای به دست آوردن آن وجود دارد.
برای به دست آوردن بزرگترین مضرب مشترک دو عدد کافی است که مضارب هر دو عدد را بنویسید، سپس بزرگترین مضرب مشترک را که در هر دو عدد وجود دارد را مشخص کنید.
مقایسه مضرب های مشترک
۱- مضرب های عدد را پیدا کنید.
برای پیدا کردن بزرگترین مضرب مشترک نیازی نیست که مضرب های اولیه عدد را بدانید.
تمام مضارب عددهایی که
سعی می کنم به بخش بیان احساسات ذهنم اهمیت ندم اما خب بهش نیاز دارم 
اومدم و تبلت کوچولو رو قرض گرفتم و شروع کردم به نوشتن 
نمی‌دونم در انتهای این بازه ی زمانی که مشخص کردم ، از خودم راضی خواهم بود یا که نه!
امیدوارم که خوب پیش بره چون تقریبا تنها شانسمه 
دور از خونه ، تنهای تنها ، بدون هیچ وسیله ی ارتباطی 
خیلی سخت شد ! 
"سخت" با شنیدنش میفهمم که یک مسیر جدید پیش رومه ، که باید از پسش بربیام 
یاد اوری میکنم برای خودم همچین مواقعی که
"باید به هدفت
1⃣ نت برداری کنید.2⃣ خط ببرید(با انگشت و یا خط بر)3⃣بعد از تمام کردن، به مطالبی که خواندید فکر کنید.4⃣از خودتان بپرسید"نویسنده، اینجا چه چیزی را سعی دارد بگوید؟"5⃣مطالبی که خواندید را به یکی از دوستانتان توضیح دهید.6⃣موضوعاتی را مطالعه کنید که از آن لذّت می برید.7⃣قبل از شروع یک کتاب، خلاصه آن را برای بدست آوردن یک دید کلی بخوانید.
دارم سعی میکنم که به بخش بیان احساسات ذهنم ، اهمیت ندم
اما خب بهش نیاز دارم ...
اومدم و تبلت کوچولو رو قرض گرفتم و شروع کردم به نوشتن 
نمی‌دونم در انتهای این بازه ی زمانی که مشخص کردم ، از خودم راضی خواهم بود یا که نه!
امیدوارم که خوب پیش بره چون تقریبا تنها شانسمه 
دور از خونه ، تنهای تنها ، بدون هیچ وسیله ی ارتباطی 
خیلی سخت شد ! 
"سخت" با شنیدنش میفهمم که یک مسیر جدید پیش رومه ، که باید از پسش بربیام 
یاد اوری میکنم برای خودم همچین مواقعی که
"با
چالش شماره 1: تعیین اهداف بازاریابی چالش دوم: تعیین بستر مناسب چالش شماره 3: شناخت مخاطبان هدف خود چالش شماره 4: میزان دسترسی و مشارکت پایین چالش شماره 5: هزینه تبلیغات خود را افزایش دهید چالش شماره 1: تعیین اهداف بازاریابی جای تعجب است که تعداد بازاریابانی که در تعیین اهداف برای فعالیتهای بازاریابی خود …The post 5 از بزرگترین چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/350iA1
امروز 9 آذر 1398 است و من همراه پدرم که بر اثر انسداد روده و پارگی فتق بستری است هستم دو روز پیش بود که پدرم از درد به خود می‌پیچید با برادرم احمد آوردیمش پیش دکتر اسلامیان نوشت که سریع ببریدش بیمارستان و بستری کنید او رو بستری کردند و دکتر جراح حیدرزاده گفت بایست عمل بشه اما چون پدرم بیماری قلبی داشت تردید داشتند تا اینکه دکتر قلب دکتر جهانبخش رضایت داد برای عمل . ساعت 10 شب جمعه او رو عمل جراحی کردند و بعد از اینکه هوشیاری رو بدست آورد آوردن بخش
چی شد که انقدر توی پیشرفت کردن و رفتن به سمت اهداف بزرگ ترسو شدیم؟ چی شد که انقدر تعلل میکنیم واسه شروع راهی که لازمه رسیدن به آخرش تلاشه و تلاش و تلاش؟ چی شد که انقدر راحت طلب شدیم؟ همه چی از کِی حاضر آماده رسید دستمون که دیگه زحمت کشیدن واسه به دست آوردن رو از یادمون برد؟ کِی افتادیم توی چاهی که  هرروز داره عمیق تر میشه و بیرون اومدن ازش سخت تر؟ چی شد و از کِی بی طاقت شدیم واسه زندگی کردن؟
این مطلب رو هم حتما بخونید پشیمون نمی شوید :) 
سازمان عبارت است از گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری می کنند(بووی، 1993،7) در این تعریف توجه به دو مفهوم کلیدی اهمیت دارد: ساختار منظم و از پیش تعیین شده و اهداف گروهی. اگر افراد اهداف معینی نداشته باشند یا فاقد ساختاری مشخص برای نیل به اهدافشان باشند فقط یک گروه تشکیل می دهند نه یک سازمان.
محصولات دیجی کالا
اویرا (Avira) یک شرکت آلمانی است که از ۳۰ سال پیش فعالیت خود را در زمینه خدمات IT آغاز کرد. درحال حاضر با مجموعه‌ایی از محصولات تجاری، سازمانی و خانگی، نام اویرا همواره در میان چندین نام برتر حوزه امنیت شنیده می‌شود. نمایش خیره کننده این شرکت در چند سال گذشته در بدست آوردن گواهینامه‌های معتبر بین المللی، جایگاهی ویژه برای این محصول فراهم ساخته. شاهدیم که Avira با ۱۰۰ میلیون کاربر بین المللی اعتبار خوبی را در بازار هدف خود بدست آورده است.
ادامه م
شناخت اهداف پخش تراکت
یکی از مهمترین مواردی که پیش از اقدام به طراحی تراکت باید به بررسی آن بپردازیم و پاسخ های بسیار مناسبی برای آن در نظر بگیریم را میتوان اهداف پخش تراکت دانست.به عبارت دیگر باید این سوال را از خودمان بپرسیم که هدف من از پخش تراکت چیست ؟ در ادامه این مطلب برای شما به بررسی مواردی و نکاتی خواهیم پرداخت که به خوبی میتوانید به این سوال پاسخ دهید.
به یاد داشته باشید که شرکت توزینو با خدمات بسیار خوبی با شما همراه است :
اجرای
 1- حرفه‌ای عمل کنید
 حرفه‌ای بودن یکی از عناصر مهم اعتبار است، چرا که به دیگران نشان می‌دهد
که شما حقیقتاً برای روابط و کار خود اهمیت قائل هستید. (chetor)
 2- به درستی با دیگران ارتباط برقرار کنید
 مهارت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در به دست آوردن اعتبار ایفا می‌کنند.
به عنوان مثال، افرادی که با دقت به دیگران گوش می‌دهند و نظرات‌شان علمی و
خرمندانه است، نسبت به کسانی که خوب به صحبت‌های دیگران گوش نمی‌دهند و
بدون فکر کردن صحبت می‌کنند، ا
هدفمند باشید!
نداشتن برنامه و بى هدفى در زندگى، به مرور شما را کسل و افسرده خواهد کرد.در حالى که داشتن هدف به زندگى شما معنا میبخشدو انگیزه لازم را براى تلاش بیشتر برایتان فراهم خواهد کرد... توجه به تکنیکهاى زیر میتواند مفید باشد.١. اهداف واقع بینانه را از اهداف غیرواقع بینانه تفکیک کنید.٢. اهداف کلى را خرد کنید.٣. بارش فکرى کنید.٤. زمان کافى را براى دستیابى به اهداف در نظر بگیرید (اهداف کوتاه مدت، اهداف میان مدت، و اهداف درازمدت).٥. از دیگران کم
اویرا (Avira) یک شرکت آلمانی است که از ۳۰ سال پیش فعالیت خود را در زمینه خدمات IT آغاز کرد. درحال حاضر با مجموعه‌ایی از محصولات تجاری، سازمانی و خانگی، نام اویرا همواره در میان چندین نام برتر حوزه امنیت شنیده می‌شود. نمایش خیره کننده این شرکت در چند سال گذشته در بدست آوردن گواهینامه‌های معتبر بین المللی، جایگاهی ویژه برای این محصول فراهم ساخته. شاهدیم که Avira با ۱۰۰ میلیون کاربر بین المللی اعتبار خوبی را در بازار هدف خود بدست آورده است.
ادامه م
تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS):سیستمی است که جمع آوری، کنترل و پالایش داده های مورد نیاز سازمان را بر عهده داشته و با به کارگیری روش های مناسب هر سازمان ، اطلاعات پالایش شده را به منظور تصمیم ، برنامه ریزی و کنترل کلیه فرایندها در اختیار سطوح مختلف مدیران قرار می دهد را سیستم اطلا عات مدیریت (MIS) می نامند.MIS طرحی است که با تفکیک سیستمها و رو ش های موجود در هر سازمان به دو گروه زیرتقسیم میکند :1. پشتیبانی : شامل سیستمهای مالی ، اداری،پرسنلی، بازرگ
بین نظارت و کنترل با هم سویی نسبی اهداف فردی و سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. 
 
بین عدم اطمینان محیطی با هم سویی نسبی اهداف فردی و سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. 
 
بین مدیریت مشارکتی با هم سویی نسبی اهداف فردی و سازمانی رابطه معنادار وجود دارد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
[۱]-Self interest
 
 
[۲]-Reprehensible
 
 
[۳]-Divergent interest
 
 
تعداد صفحه :۱۱۳
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
سایت های دیگر :

 
 
تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS):سیستمی است که جمع آوری، کنترل و پالایش داده های مورد نیاز سازمان را بر عهده داشته و با به کارگیری روش های مناسب هر سازمان ، اطلاعات پالایش شده را به منظور تصمیم ، برنامه ریزی و کنترل کلیه فرایندها در اختیار سطوح مختلف مدیران قرار می دهد را سیستم اطلا عات مدیریت (MIS) می نامند.MIS طرحی است که با تفکیک سیستمها و رو ش های موجود در هر سازمان به دو گروه زیرتقسیم میکند :1. پشتیبانی : شامل سیستمهای مالی ، اداری،پرسنلی، بازرگ
گفتم: نمی دانم چه کنم، تو بگو؟پرسید: از چه؟گفتم: از همه تقلاهایم، از همه خواسته هایم، از همه رویاها، از همه از دست دادن ها، از همه... او فقط میخندید.گفت: گاهی از دست می دهی که بدست آوری و گاهی بدست می آوری که از دست بدهی.خنده ام چیزی شبیه به کنایه بود، گفتم: ولی از دست دادن همیشه بدست آوردن نیست، گاهی باختن است که با هیچ بردی نمی توان جبران کرد.انتظار نداشت این حرف را بزنم، بلند شد، آفتاب را با چشم هایش بدرقه کرد، گفت: آنچه به تو داده می شود مصلحت د
قطعات یدکی نیسان
خرید قطعات نیسان را با بهترین هزینه و کیفیت صرفه جویی کنید
با توجه به اینکه از برند نیسان به شدت پشتیبانی شده است در بازار ایران ، برای تزئینات نیسان و قطعات اضافی مورد نیاز زیادی وجود خواهد داشت و این ارائه به شما این فرصت را می دهد تا مشتریان برای صرفه جویی در قطعات و تزئینات با کیفیت پایین استفاده کنند. .
استفاده از قطعات و قطعات اضافی غیر منحصر به فرد ممکن است باعث آسیب بیشتر وسایل نقلیه شود ، با این وجود Original Partners خوشحال
رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش درمورد نحوه برخوردن با مردم، افراد و گروه‌ها در سازمان‌ها می‌باشد. این موضوع با رویکرد سیستمی انجام می‌گردد. یعنی روابط بین مردم و سازمان‌ها را در مورد با کل افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و سیستم‌های اجتماعی تشریح می‌نماید و هدف آن دستیابی به اهداف انسانی سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر می‌باشد.
در مورد  فلسفه مدیریت، ارزش‌ها، بینش و اهداف هستند و این موارد  خود از فرهنگ سازمانی که ترکیبی
در فصل 6 کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی، دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله مساحت لوزی، مساحت ذوزنقه، محیط دایره، حجم و گنجایش آشنا می شوند.
یکی از مباحث این فصل، محیط دایره می باشد. در ابتدای این درس دانش آموزان با انجام فعالیت گروهی به مفهوم محیط دایره و طریقه بدست آوردن آن پی می برند.
دراین قسمت طرح درسی روزانه جهت تدریس درس محیط  دایره آورده ایم. این طرح درس شامل 4 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
Sometimes you must hurt in order to know, fall in order to grow, lose in order to gain, because most of life's greatest lessons Are Learned through pain.
گاهی باید مُکرر صدمه ببینی، تا یاد بگیریمکرر بیفتی تا بزرگ بشیمکرر از دست بدی تا بدست بیاریبخاطر اینکه اغلب درس‌های بزرگ زندگی از میان تجربه‌های دردناک بدست میان. 
- تقسیم‌بندی درون‌زاد – برون‌زاد، خیلی دقیق نیست چون همة پاسخ‌ها به نحوی از درون بدن برمی‌خیزند و به نحوی با منشاء خارجی قابل ثبت هستند. پاسخ‌های درون‌زاد، مستقیماً به ویژگیهای محرک، بستگی و ارتباط دارند. اما نسبت به پردازش یا توجه بیمار در قبال محرک ارائه شده وابستگی و ارتباطی ندارند. مثلاً بیمار چه دقیقاً به کلیک گوش کند. یا اینکه اصلاً در کما باشد یا بیهوش باشد، حساسیت شنوایی تاثیری در نتیجة ABR , ECOCHG نخواهد داشت. اما امواج خوب 40 Hz, AMLR
بچه ها قراره تلیسمن هارو ازین به بعد بزارم  و چگونگی خریدشون رو بزارم. کلا در بازی شش عدد تلیسمن وجود داره که یکی از اونا کلا برای دارندگان نسخه special edition و ultimate edition هست و پنج تای دیگه برای همه قابل دسترسیه.
1_تلیسمن پنجه خرس
2_تلیسمن دندان تمساح
3_تلیسمن شاخ هورن یا گاومیش کوهان‌دار
4_تلیسمن دندان گراز
5_تلیسمن پنجه عقاب
6_تلیسمن چنگال کلاغ
برای بدست آوردن هر تلیسمن، باید وسایل مورد نیازشو فراهم کنید و در قسمت کرفت (craft) در فنس ،اون رو فعال کنید ت
واژه «اجتهاد» در لغت به معنی نهایت تلاش و کوشش در انجام هر کاری است. بیشترین استعمال این کلمه در علم فقه و اصول می باشد. «اجتهاد» در اصطلاح فقها و اصولیین به معنای «تمام توان خود را در راه بدست آوردن حکم شرعى مبذول داشتن» است.

سید ابوالحسن اصفهانی در معنی اجتهاد می گوید : اجتهاد به کاربردن
تلاش و کوشش خویش در راه به دست آوردن احکام شرعی از راه ها و منابعی که
نزد فقیهان اسلام، معمول و متعارف است.
و شهید مطهری (ره) در این باره می گوید: اجتهاد به م
در آشوب و هیاهوی اقتصادی کشورم، سعی میکنم افکارم رو توسعه بدم، پیشرفت کنم، الان که اینو می‌نویسم اراده‌م داره لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر میشه. یه برنامه تقریبا واضحی دارم که شبیه کلبه‌ای تو مه هست هرچقدر جلوتر میرم کلبه واضح و واضحتر میشه تا دیگ کامل میشه دیدش و میرم میرسم به هدف. اینو میدونم که اگر مسیر رسیدن به هدف ‌‌‌‌‌‌دور باشه تو راه استراحت واجبه تا بتونم بقیه مسیر رو با انرژی برم، اگر مانعی باشه ازش رد میشم و وقتی که به هدف کلی‌م
به نام خدا
در این مطلب برای شما عزیزان یه فایل شامل یه پروژه ساده در محیط NeoBook هست که نحوه استفاده از زمان و بدست آوردن زمان رو داره و اون رو نمایش میده.برای استفاده از این فایل باید NeoBook بر روی سیستم شما نصب باشه و اون فایل رو اجرا کنید...
ادامه مطلب
فیلم ، داستان یک اساسین با نام اگیلار و نواده‌‌اش کالوم لینچ را روایت می‌‌کند. این فیلم علاوه بر پیگیریِ فعالیت‌‌های اگیلار در اسپانیا و قرن پانزدهم ، تلاش لینچ برای بدست آوردن اطلاعات و مهارت‌‌های لازم در جهت نابودیِ وارثان فرقه‌ی تمپلارها در زمان حال را به نمایش می‌گذارد و…  
ادامه مطلب
انسان پر است از عقل و جهل
آدمی که عقلش بر جهلش غلبه کند چیزی نیست که نتواند بدست آورد
و کسی که جهلش بر عقلش غلبه کند فکر میکند که همه دنیا را بدست آورده است.
اما جالب اینجاست که در مرحله اول عقل باید بدانی که جاهلی !
همچون بیماری که برای درمان خودش اول باید قبول کند که بیمار است
و این سخت ترین مرحله از هر کاری است!
 
کد WIMS یک ابزار محاسباتی یقینی است که برای محاسبه توزیع شار نوترون –
ضریب
تکثیر بی نهایت و موثر بکار میرود.  این کد
از یک بانک داده شامل داده های ایزوتوپی و توصیف سلول راکتور تشکیل می شود و
معادله ترابرد نوترون را در ناحیه مورد نظر حل می نماید.  بنابراین کد های شبکه یا سلولی روشهایی را برای
حل مناسب و تقریبی مجموعه ای از معادلات برای بدست آوردن شار حرارتی و مقادیر ویژه
در فواصل گرهی و گروهی مجزا بدست میدهند.
اموزش این کد در ادامه مطلب


ادامه م
یکی از سایت های معتبر برای بدست آوردن بیت کوین رایگان سایت adbtc میباشد که با دیدن تبلیغات به شما مقداری خورده بیت کوین یا ساتوشیخواهد داد .
(تایید شده توسط سایت xbitcoin )
وضعیت سایت : درحال پرداخت
 
حداقل پرداختی به کیف پول شما : 30000 ساتوشی
 انتقال به کیف پول FaucetHub : پنج هزار ساتوشی 
آموزش ثبت نام در سایت adbtc : 
ابتدا وارد سایت شوید : سایت adbtc

ادامه مطلب
هنگام برنامه ریزی یک وب سایت جدید، این قابل درک است که شما ممکن است بخواهید به چیزهای سرگرم کننده پیش بروید و ایده های دلخواه برای ویژگی های پیشرفته. شما ممکن است خود را در وب سایت های دیگر برای ایده هایی درباره زنگ های دیجیتالی و سوت هایی که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید. اما ویژگی ها و گرافیک نباید نقطه شروع خود باشند ابتدا باید اهداف و اهداف خود را برای سایت فهرست کنید.
در حالی که افزایش فروش وب سایت یا ترافیک ممکن است به اهداف بازاریابی آ
اهداف سئو چیست؟
هدف سئو  کمک به وبسایت ها برای رسیدن به سکو بالاتر در صفحات موتور جستوجو گر به طور طبیعی (اخلاقی) و ارتباط هر چق بیشتر بین کلمات وارده از سمت کاربر با سایت مورد نظر است.
 
 
 
چرا سئو برا ما برنامه نویسان مهم است؟
برای همه صاحبان کسبو کار و فروشگاه داران و خدماتی های اینتریتی مهم است که در صفحه اول نتایج جست و جوی گوگل قرار بگیرند علی خضوض سه نتیجه او که 60 درصد کلیک هارا شامل میشود و پس همه وب سایت تمام تلاش خودرا انحام می دهند تا
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
2/ رهبر انقلاب: بعثت انبیا، برای ایجاد یک تمدن است. در تمدن، علم، اخلاق، سبک زندگی و هم جنگ. اینجور نیست که بگوییم اسلام آمد جنگ را از بین ببرد نه! جهت جنگ مهم است. جنگ با چه کسی؟ سالهاست صهیونیست ها برای مقاصد خبیث میجنگند. اما در مقابل آنها مجاهدان فلسطینی و حزب الله هم میجنگند. ملت ما هم در 8 سال دفاع مقدس جنگید. این جنگ، ممدوح است و برای اهداف الهی است. مؤمن قتال میکند اما برای اهداف الهی.
 
لیزر، سخت‌ترین اشیاء را نیز برش می‌دهد و به هر چیزی نفوذ می‌کند. فکر می‌کنید علت چیست؟ لیزر، ویژگی عجیب و نامتعارفی دارد؛ اشعه‌ی لیزر متمرکز است و تمام قدرتش را بر نقطه‌ای مشخص از یک شی‌ء متمرکز می‌کند و آن‌قدر این کار را ادامه می‌دهد که نقطه‌ی مذکور ذوب می‌شود. ثروتمندان مانند لیزر هستند. آنها اهداف مشخص و بزرگی تعیین می‌کنند. به اهداف خود پایبند هستند و همه‌ی تلاش‌های خود را برای رسیدن به اهداف‌شان متمرکز می‌کنند. آنها آن‌قدر
یکی از سایت های معتبر برای بدست آوردن بیت کوین رایگان سایت adbtc میباشد که با دیدن تبلیغات به شما مقداری خورده بیت کوین یا ساتوشیخواهد داد .
(تایید شده توسط سایت xbitcoin )
وضعیت سایت : درحال پرداخت
  تنها سایتی که ظرف کمتر از یک هفته میتونید درآن به درآمد قابل توجهی برسید و درآمد خودتونو برداشت کنید
حداقل پرداختی به کیف پول شما : 30000 ساتوشی
 انتقال به کیف پول FaucetHub : پنج هزار ساتوشی 
آموزش ثبت نام در سایت adbtc : 
ابتدا وارد سایت شوید : سایت adbtc

ادامه
سلام 
در این پست روشی به شما معرفی می کنم که می توانید با انجام یک آفر مبلغ حداقال 10 دلار بدست آورید 
روش کار به ین صوریت است که شما ابتدا درسایت زیر ثبت نام میکنید 
از قسمت تعدادی آفر مشاهدهمیشود که می توانید با انجام انها وطبق دستورالعمل های گفته شده مبالغ متعددی را بدست آورید.البته تعداد آفر زیادی مشاهده میشود اما آفر اصلی مورد نظر در صفحات بعدی قرار دارد که از طریق دکمه 
 
با عرض سلام و خسته نباشید
با یکی دیگر از بهترین سایت ها جهت سرمایه گذاری در خدمت شما هستیم
تو این سایت شما تنها کافیه با شماره حساب Payeer خودتون وارد سایت شوید
روال کار این سایت بدین گونه است
شما سرمایه میذارید
۴ روزه سرمایه شما بر میگردد 
۴ روز دیگر شما میشه سود خالص 
این پروژه ۸ روز کار میکند و سرمایه شما می سوزد 
دوباره برای بدست آوردن سرمایه مجدد سرمایه وارد میکنید در سایت
بدین گونه پیشرفت میکنید
جهت عضویت روی بنز بالایی کلیک کنید ☝️☝️
، زیادی بزرگ و خشن بود ولی
به هر حال ازش استفاده میکردم. چند وقت پیش رفتم سفر، از سفر که برگشتم
دیدم شونه نیست. توو اتاق هتل جا گذاشته بودمش. رفتم یه شونه دیگه خریدم،
این یکی خیلی بهتر بود خوش دست بود اندازه اش مناسب تر بود خیلی از خریدش
راضی بودم...چند روز پیش که کوله پشتیمو می گشتم شونه قبلیم توو یکی از
جیباش پیدا شد، یه نگاهی بهش انداختم: بد شکل تر و نامناسب تر از قبل به
نظر میومد. با خودم فکر کردم اگر این شونه گم نشده بود ازش همچنان
استفاده
امتیاز : 6.5 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام, رمانتیک, کمدی
کارگردان : Tarun Mansukhani
ستارگان : Abhishek Bachchan, John Abraham, Kiron Kher, Priyanka Chopra
سال : 2008
کشور : آمریکا, هند
سازندگان : Anvita Dutt Guptan,Tarun Mansukhani
مدت زمان : 2 ساعت و 25 دقیقه
"کنال" "سمر" دو مردی هستند که برای بدست آوردن یک آپارتمان در میامی تظاهر می کنند با هم رابطه دارند اما هر دو آنها عاشق هم اتاقی خود "نها" هستند.آنها تلاش می کنند قلب او را بدست بیاورند...
ادامه مطلب
سلام دوستان
گاهی وقت ها پیش میاد که برای امنیت سیستم خودمون ، یا حتی کنجکاوی () بخوایم آی پی یک سایت یا وبلاگ مشخص رو بدست بیاریم .
برای این کار ، کافیه که :
1. cmd رو باز کنید ؛ میتونید از کلیدهای ترکیبی Windows key + R استفاده کنید و کلمه cmd رو بزنید تا command prompt باز بشه .
2. عبارت tracert رو بزنید و بعدا ، یکبار space رو بزنید .
3. آدرس سایت یا وبلاگ مورد نظر رو تایپ کنید یا با راست کلیک کردن ، آدرسش رو Paste کنید . ( تو cmd نمیشه از CTRL + V برای پیست کردن استفاده کرد ) بعد از
پس ازبریدن سرحسین به دست شمربسیاری ازضعفادرگیرپدیده برده داری شدند.گاهی اوقات افرادپول دارآنهارامیخریدندوفقط جهت لذت جویی جنسی استفاده مینمودندوبعدیوغ به دست وپاهای اومیبستند.مردم مدینه بسیارناراحت بودندآنهاپذیرای پیامبربودندولی ازفرزندان اودفاع نکرده بودند.آنهانامه ای به یزیدفرستادندکه سرراتحویل دهدتاسروتن دریک مکان دفن گردند.امایزیدکه درتکاپوی بدست آوردن سودازجنگ وبرده داری بوداین اقدام رانپذیرفت.
مدینه شهرپیامبربسیارازکر
اهداف کوچکتر، موفقیت بیشتر: برنامه مدیریت استراتژیک
مطمئنا وقتی شروع به ایجاد یک طرح و برنامه استراتژیک می کنید برای آن دلیلی دارید و می دانید قرار است دقیقا چه کاری انجام بدهید و چه زمانی به آن دست پیدا کنید و اگر خوشبین باشیم میزان موفقیتی که انتظار دارید بدست بیاورید را هم مشخص می کنید؛ مثلا اگر برنامه شما افزایش 25 درصدی میزان فروشتان در طی دوسال آینده باشد پس دقیقا مشخص کرده اید: 1? چه می خواهید؟ فروش بیشتر. 2? قرار است در چه زمانی محقق شو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها