نتایج جستجو برای عبارت :

طرز تهیه روغن اسطوخودوس اصل در منزل

چگونه در خانه روغن لاوندر (اسطوخودوس) درست کنیم؟
این روغن را از گل بسیار زیبایی به رنگ بنفش می گیرند که بوی بسیار مطبوعی دارد. فقط کافی است که گلبرگ های این گیاه را جدا کنید و در محیط هایی مثل حمام یا دستشویی قرار دهید که به سرعت بوی نامطبوع را از بین می برد و یا می توانید محیط اطراف را با گل لاوندر مطبوع کنید و حتی می توانید با فشار دادن آن ها بین انگشتان، روغنش را استخراج و سم زدایی کنید. در این قسمت از خانه داری نمناک قصد داریم که به شما آموز
عسل اسطوخودوس و خواص آن برای بدن
 
اگر
به دنبال عسلی هستید که دارای فواید زیادی برای سلامتی شما باشد، باید عسل
اسطوخودوس را مدنظر قرار دهید. نام اسطوخودوس (Lavender) احتمالاً از اسم
گیاهی آن یعنی Lavandula یا ریشه لغت فرانسوی Lavande گرفته شده است. کتاب
فرهنگ لغت کالینز، تنها شکل گیاه «اسطوخودوس» (Lavender) را به عنوان
«هرگونه بوته چهارفصل یا گیاه دارویی از سرده Lavandula، بخصوص Lavandula
vera که به دلیل گل‌های ارغوانی یا آبی رنگ خود و به عنوان منبع روغن معطر
(روغن
فواید استفاده از روغن اسطوخودوس برای مو
 
فوایدنحوه استفادهعوارض جانبی و خطراتبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کندروغن اسطوخودوس چیست؟روغنهای اساسی به طور فزاینده ای از داروهای خانگی هستند. در میان آنها ، اسطوخودوس به یک مورد علاقه گسترده روغن اساسی تبدیل شده است.
روغنهای اسطوخودوس با داشتن کاربردهای زیاد و رایحه ای آسمانی ، مستقیماً از گیاه اسطوخودوس تهیه می شوند. محصول نه
 
عطر اسطوخودوس 
طبع گرم و خشک✅ بدون مواد نگهدارنده✅ خلوص بالا
✅ خواص: ▫️ آرام بخش▫️ خواب آور▫️ تسکین دهنده▫️ افزایش اعتماد به نفس▫️ کمک به تمدد اعصاب
این عطر برای استفاده در رختخواب برای آرامش و زودتر بخواب رفتن فوق العاده است و همچنین استشمام این عطر و یا ماساژ با آن در حمام باعث شادابی میشود.
اسطوخودوس نام یک گونه از سرده اسطوخودوس است.
پیشینه گیاه اسطوخودوس در منطقه خاورمیانه و هند فعلی به حدود ۲۵۰۰ سال پیش برمی‌گردد. مردم اسطوخودوس را گیاه مقدسی می‌دانستند و از آن علاوه بر مصارف خوراکی برای خوشبوسازی مو، البسه و وسایل شخصی استفاده می‌کردند.
امروزه از اسطوخودوس استفاده‌های بیشتری می‌شود و خواص عنوان شده برای این گیاه آن را تبدیل به یکی از سوژه‌های تحقیقات در طب مدرن و سنتی نموده است.
ادامه مطلب
درمان آلرژی ها با روغن اسطوخودوس
 
 
اسطوخودوس
مخلوط روغن
اکالیپتوس
روغن درخت چای
نعناع تند
لیمو
خطرات و عوارض
بررسی اجمالیممکن است در اواخر زمستان یا بهار یا حتی اواخر تابستان و پاییز حساسیت فصلی تجربه کنید. آلرژی ممکن است گاهی اوقات به عنوان گیاهی که نسبت به شکوفه ها حساسیت دارید ایجاد شود. یا ممکن است در طی ماههای خاص فصلی حساسیت شبانه را تجربه کنید.
روغنهای اساسی ممکن است به عنوان یک روش جایگزین یا مکمل برای علائم آلرژی استفاده شوند. آن
 
عطر اسطوخودوس 
طبع گرم و خشک✅ بدون مواد نگهدارنده✅ خلوص بالا
✅ خواص: ▫️ آرام بخش▫️ خواب آور▫️ تسکین دهنده▫️ افزایش اعتماد به نفس▫️ کمک به تمدد اعصاب
این عطر برای استفاده در رختخواب برای آرامش و زودتر بخواب رفتن فوق العاده است و همچنین استشمام این عطر و یا ماساژ با آن در حمام باعث شادابی میشود.
 
 لینک کانال محصولات فروشگاه رمان در پیام رسان ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/277479424C02bb116a12
آیا روغن بیو برای پوست مفید است؟
 
 
Bio-Oil یک روغن آرایشی است که می تواند ظاهر اسکارهای آکنه را کاهش دهد. همچنین ممکن است چین و چروک ها را نرم کرده و باعث افزایش فشار خون در صورت شود. Bio-Oil نام روغن و نام تولید کننده محصول است.
روغن دارای لیست مواد تشکیل دهنده ای طولانی است که شامل شمعدان ، اسطوخودوس ، رزماری و بابونه است. اسطوخودوس دارای خواص ضد قارچی منبع معتبر است و ممکن است با آکنه مبارزه کند. همچنین حاوی ویتامین های E و A و سایر مواد تقویت کننده
اسطوخودوس
گیاه اعجاب انگیزی است که در سلامتی بدن معجزه می کند! این گیاه جای
سوختگی و نیش حشرات را تسکین می دهد، خواب راحتی به ارمغان می آورد، به هضم
غذا کمک می کند و یک داروی ضدعفونی کننده ی فوق العاده به حساب می آید. در
مطلب پیش رو شما را با خواص این گیاه شگفت انگیز و نیز روش استفاده آن،
آشنا می کنیم:
ادامه مطلب
بکار بردن ماسک اسطوخودوس یک شیوه خوبی برای کاهش استرس و حس آرامش است. این ماسک مسکن خوبی است بویژه اگر دچار مشکلاتی در زندگی باشید که استرس زیادی برایتان وارد شده است .
طرز تهیه و خواص ماسک اسطوخودوس برای پوست صورت، جوش و شپش
اگر بخواهید آماده این ماسم را بخرید شاید کمیاب باشد ما در این بخش این ماسک را آموزش می دهیم تا در خانه درست کنید و از آن استفاده کنید
اینم موادی که نیاز داریم:
یک چهارم قاشق غذاخوری عسل ارگانیک۴ قطره روغن اسطوخودوس۱ قاشق
دمنوش اسطوخودوس از گیاه دارویی اسطوخدوس و یا لاواند به فرانسه (Lavande) و به انگلیسی (Lavender) گفته می‌شود تولید می شود. همچنین در ترکیب این دمنوش از اسطوخودوس ایرانی یا پونه سای بینالودی Nepta bilanudensisنیز به همراه اسطوخودوس فرانسوی استفاده شده است.
این گیاه  از خانواده نعناعیان (Lamiaceae ) است. گلها و سرشاخه‌های گلدار بخش های کاربردی این گیاه دارویی هستند.در واقع بوییدن رایحه گلهای اسطوخدوس کمک می کند که خوابی آرام و دلپذیر را تجربه کنید.
این محصول
طرز تهیه چای اسطوخودوس 
 
اسطوخودوس یا Lavandula angustifolia به دلیل خاصیت آرامش بخش یکی از رایج ترین گلها و روغن‌های اساسی است که در آروماتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
اسطوخودوس به دیل خاصیت آرامبخشی که دراد به عنوان یک خواب آور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معمولاً سرآشپزها از عسل اسطوخودوس استفاده می‌کنند، یا از گلبرگ‌های این گیاه برای تزیین سالادها استفاده می‌کنند.
 در آلمان عصاره این گیاه تحت عنوان Lasea فروخته می‌شود که به درمان اض
چای اسطوخودوسچای اسطوخودوس از جوانه ی گیاه گلدار اسطوخودوس به دست می آید و بصورت دسته های کوچک بنفشی است که میتوانید براحتی آنها را بچینید.از نظر علمی، اسطوخودوس در دسته Lavandula قرار دارد، و دارای 45 گونه مختلف است و اکثر اینها در محصولات طب سنتی و عطری مورد استفاده قرار میگیرد. گیاه اسطوخودوس، همچنین دارای مقدار قابل توجهی کلسیم، آهن، ویتامین A، ترکیبات فنولیکی و همچنین دارای ترپنس های از قبیل لینالول است. این مواد مغذی، اثرات قابل توجهی بر
آنچه شما باید در مورد روغن اساسی Hyssop بدانید
 
روغنهای اساسی کنسانتره های قوی هستند که از برگ گیاهان ، پوست و گل ها استخراج می شوند. در حالی که هر نوع روغن ضروری در ترکیب و استفاده از مواد شیمیایی متفاوت است ، اسانسهای خالص ممکن است دقیقاً به اندازه داروهای معمولی در نظر گرفته شوند.
روغن هیسوپ تنها یکی از بسیاری از روغنهای اساسی است که محبوبیت بالایی را به عنوان جایگزین احتمالی ضد التهابی و ضد میکروب های معمولی به دست می آورد. اگرچه به عنوان "ط
درمان زگیل در منزل
 
روغن neem
روغن درخت چای
روغن پوست دارچین
روغن پرتقال
روغن فرانکنسنس
روغن گل میخک
روغن سرو
روغن ارگان
روغن مار
روغن بنفشه
درباره زگیل
 
زگیل برآمدگی هایی بر روی پوست ایجاد می شود که در اثر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. آنها می توانند تقریباً در هر قسمت از بدن ظاهر شوند.
زگیل بسیار متداول است و بیشتر انواع آن نسبتاً بی ضرر است. زگیل های تناسلی جدی ترین هستند و باید فوراً توسط پزشک معاینه شود.
زگیل می تواند باعث نارا
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
بهترین شامپو برای ریزش مونخستین به متاع موهای خویش توجه فرمائید، در شرایطی‌که موهای شما چرب وجود ندارد،می توانید از روغن موی به کارگیری فرمایید ، شایسته ترین آیتم برای تقویت و ارتقاء پرورش موها روغن‌های گیاهی طبیعی میباشد. روغن‌های طبیعی گیاهی دربردارنده مواد مفید، ویتامین‌ها، اسیدهای چرب و املاح میباشند و می توانند روغن های موءثر برای موها باشند.می توانید برای صرفه‌جویی این روغن‌های طبیعی را به صورت خالص تنظیم نمایید و آن‌گاه با ا
چند روغن ضروری برای سردرد و میگرن
 
 
1. روغن نعناع
2. روغن رزماری
3. روغن اسطوخودوس
4- روغن ضروری بابونه
5- اکالیپتوس
بررسی اجمالی :
روغنهای اساسی مایعات بسیار غلیظی هستند که از برگ ، ساقه ، گل ، پوست ، ریشه یا سایر عناصر گیاه ساخته می شوند. آروماتراپی اغلب شامل روغنهای اساسی است که می تواند از جمله مزایای سلامتی مانند کاهش استرس و بهبود گردش خون از طریق محرک های حسی (بو) باشد.
روغنهای اساسی حتی می توانند به درمان برخی از شرایط مانند سردرد یا میگر
روغن اسطوخودوس و فواید بی نظیر آن
روغن اسطوخودوس یکی از مفیدترین و پرکاربردترین روغن‌های گیاهی استفاده شده در صنایع زیبایی به شمار می‌رود. پیشینیان ما ۲۵۰۰ سال پیش به مزایای اسطوخودوس پی برده بودند.
خواص بی‌نظیر آن همچون آنتی اکسیدان قوی، ضدمیکروب بودن، تسکین دهندگی، آرام‌بخش و ضد افسردگی باعث شده تا قرن‌ها از آن استفاده شود.
مصریان باستان از روغن اسطوخودوس برای مومیایی کردن و به عنوان عطر استفاده می‌کردند. پس از گذشت ۳ هزار سال هنوز
بهترین روغن های مخصوص ماساژ بدن و نحوه استفاده از آن ها
روغن ماساژ چیست؟
بعد از یک روز کاری خسته کننده هیچ چیز مانند ماساژ نمی تواند ذهن و بدن شما را آرام و ریلکس کند، ماساژ با یک روغن ماساژ با کیفیت باعث آرام سازی بدن و بهبود عملکرد غدد، بافت ها و عضلات می شود.
همه ی روغن گیاهی نمی توانند اثر آرام بخشی بر روی بدن داشته باشند و به عنوان روغن ماساژ استفاده شوند. روغن ماساژ، یک روغن حامل یا از انواع روغن های ضروری است که سریع جذب بدن شده و باعث ریل
برای پاک‌کردن سرتان از شوره‌ها، می‌توانید از چربی‌های طبیعی کمک بگیرید.چرب‌کردن پوست سر با روغن‌های طبیعی مثل روغن درخت چای یا روغن نارگیل، به کاهش شوره‌ها کمک می‌کند. ترکیب کردن شیره آلوئه‌ورا با روغن‌های طبیعی مثل روغن نارگیل می‌تواند به مرور شما را از این مشکل نجات دهد.
 
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های با نقطۀ دود بالاتر برای سرخ کردن، تفت دادن، کباب کردن و پختن در دمای بالا مناسب‌اند. روغن‌های با نقطۀ دود پایین مناسب استفاده در سس‌ها، طعم‌دهنده‌ها و چا
روغن هایی که میل جنسی را زیاد می کنند
شاید به این فکر افتاده باشید که میل جنسی خودتان یا همسرتان را چطور افزایش دهید. برای افزایش میل جنسی در آقایان و یا خانم ها راه های زیادی وجود دارید. داروهایی زیادی برای افزایش میل جنسی وجود دارد اما بهترین راه و کم ضرر ترین راه برای افزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی می باشد
روغن عنصل برای افزایش حجم و اختلالات نعوظ در آقایان و همچنین رفع سردی مزاج و خشکی واژن در بانوان استفاده می شود:
برای درمان اخ
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
خواص اسطوخودوس
 
اسطوخودوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به پاک سازی و سم زدایی کبد کمک کرده و باعث درمان بیماری هایی مانند بیماری کبد چرب می شود.اسطوخودوس دارای خواص ضد درد و آرام بخش طبیعی است و برای درمان سردرد و میگرن مفید می باشد.در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص اسطوخودوس برای مغز و اعصاب و پوست صورت و مو و سرماخوردگی در طب اسلامی در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشی
آنچه شما باید در مورد روغن ضروری Spikenard بدانید
 
 
مزایای سنبله
تفاوت بر اساس نوع
سنبله به عنوان روغن مسح
اثرات جانبی
روغن ضروری سنبله چیست؟قرن هاست که از سنبله برای اهداف دینی ، زیبایی و سلامتی استفاده می شده است.
اگرچه شاید به اندازه روغنهای دیگری مانند اسطوخودوس و شفابخش شناخته شده نباشند ، روغن اسانس سنبل الطیب یک ابزار دارویی تاریخی است که به نظر می رسد دارای خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی باشد.
با وجود رایحه ای خاکی و مشک ، روغن اسانس س
آب برنج جهت تقویت و رشد مو
 
 
روش های تهیه و آماده سازی آب برنج:
1. آب برنج پخته شده:
یکی از راه های به دست آوردن آب برنج ، پختن برنج است. آب اضافی پس از پخت برنج ، آب برنج پخته شده است. این یک مایع متمرکز است که می توانید آن را به عنوان یک شستشوی صورت یا شستشو مو استفاده کنید.
چگونه می توان آب برنج پخته شده را بدست آورد؟
قابلمه را بردارید و آن را با برنج (سفید، قهوه ای) پر کنید ،سپس مقداری آب به آن اضافه کنید به طوریکه به اندازه یک بند انگشت از سطح ب
بانک اطلاعات شرکت‌های روغن نباتی 
هر روز هزاران مورد شرکت روغن نباتی در بانک اطلاعات آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین اطلاعات شرکت‌ها روغن نباتی اینجا کلیک کنید یا جهت ثبت شرکت ...
 
روغن نباتی - بانک اطلاعات تولید کنندگان محصولات غذایی
فریکو( فرآورده های روغنی ایران ). محصولات تولیدی: روغن نباتی مایع. نام تجاری محصولات (برند):. نینا. فعال در صنعت: روغن خوراکی. رتبه این شرکت در سایت مرجع:.
 
شــرکت روغــن نباتــی شــیراز 
شرکت روغ
بو بر مبنا عطر چوب کفش تابستانی؛ کمال‌گرا و خستگی‌ناپذیر
بو بر شالوده بو چوب دمپایی
بهترین عطر زنانه
بوی چوب کفش تابستانی چیزی مشابه بو اولیه عشق و علاقه میباشد و نوستالژی در آن موج می زند. بر مبنا ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی عاشقان عطرهایی با مبنا چوب دمپایی کسانی کمال‌گرا میباشند و معمولا به مشقت از چیزی رضایت پیدا میکنند. این اشخاص همواره شغلی گزینش میکنند که بر شالوده مهارت‌های‌شان میباشد و خودشان وسیع‌ترین منتقد خودشان می ب
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
در این مطلب به شما می‌گوییم چطور روغن مناسب برای تهیۀ انواع غذاها و خوراک‌ها را انتخاب کنید و از هرکدام در تهیه چه نوع غذایی استفاده کنید. با ما همراه باشید.
ویژگی‌های روغن مناسب برای آشپزی
هنگام انتخاب روغن برای آشپزی باید چند عامل را در بگیریم؛ از جمله روش پخت، نقطۀ دود، طعم و مواد مغذی روغن. نقطۀ دود روغن دمایی است که در آن چربی تجزیه و اکسید شدن آن شروع می‌شود. برای حفظ طعم مواد غذایی، روغن نباید به دمای نقطۀ دود برسد. بنابراین روغن‌های
زمانی همه از روغن جامد استفاده می‌کردند اما روغن‌های مایع که وارد بازار شد خیلی زود عمومیت پیدا کرد. مخصوصا این‌که گفته می‌شد روغن‌های مایع مضرات روغن جامد را ندارند اما بعد از مدتی این بحث مطرح شد که روغن‌های مایع نیز ضررهای زیادی دارند و حتی برخی توصیه کردند مردم دوباره سراغ روغن جامد بروند اما بالاخره روغن جامد ضرر کمتری دارد یا مایع؟

ادامه مطلب
 
 
روغن زیتون
 
 
      
 
 
 
 
روغن زیتون برای سلامت قلب، پوست، مو و رگ‌ های شما خیلی مفید است. اگر در قسمتی از بدنتان خون لخته شده است، آن را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به زودی بهبود یابد.
همچنین، روغن زیتون مملو از پلی‌فنل‌های محافظ قلب است که کلسترول را پایین می‌آورند. این روغن ضد التهاب است و اسیدهای چرب تک اشباع نشده‌ای دارد که بی‌ضررند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند.
در نتیجه، مصرف روغن زیتون باعث کاهش وزن می‌شود. روغن زیتون اس
آیا از خواص روغن زالو چیزی به گوشتان خورده است ؟
زالو یک جاندار عجیب و استثنایی به شمار می رود به گونه ای که درمانگر بسیاری از بیماری ها می باشد .
حال میخواهیم به بررسی خواص روغن زالو ( فواید و عوارض ) بپردازیم :
 
۱- خاصیت اول از خواص روغن زالو :
بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )
ادامه مطلب
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
ممکن است به علل مختلفی فرش بوی نامطبوع و بدی بدهد. این بو بسیار
آزاردهنده است. در این مطلب راهکارهای ساده‌ای ارائه می‌شود تا بدون نیاز
به شستن کامل فرش، این بو را از بین ببرید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هر خانه‌ای پیش بیاید، بوی بد فرش
است. بوی فرش ممکن است به دلیل رطوبت، ریختن غذای آبکی، ریختن ادرار یا
مدفوع کودک و یا حیوانات خانگی باشد که در ادامه این مطلب به چند روش
خانگی، برای از بین بردن این بوی بد، اشاره خواهیم کرد.
استفاده از بور
روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موهای خود است
روغن ‌های هیدروژنه جامد و روغن ‌های نباتی مایع، سبب افزایش چربی، کلسترول و تری ‌گلیسیرید شده و در عروق بدن و قلب رسوب کرده و پلاک چربی تشکیل می‌دهند. همچنین مواد رنگ بر و مواد نگهدارنده افزوده شده به این روغن ‌ها، ترکیبات مضر و خطرناکی هستند.
 
از مطالب زیر دیدن فرمایید :
 
اسطوخودوس : گیاه جادویی
جالبه بدونید در اروپا بیشترین کاربرد را در درمان افسرده گی وناراحتی های روحی روانی وتسکین تنش های عصبی دارد .چای مفرح که در  کلینیک تخصصی دیابت التیام  هم موجود است ترکیبی از اسطوخودوس وچند گیاه نشاط اور مانند به لیمو وبادرنجبویه است که شادابی ونشاط را به شما هدیه می بخشد.
 
پایان پیام
روابط عمومی کلینیک تخصصی دیابت التیام
سالهاست که از روغن درخت چای برای درمان بیماری‌های پوستی از آکنه گرفته تا پسوریازیس استفاده می‌شود اما فواید آن به همین جا ختم نمی‌شود.فوایدی روغن درخت چای که نمی‌دانیدبرطرف کردن آکنهیکی از متداول‌ترین کاربردهای روغن درخت چای در خانه، درمان آکنه است. یک محلول پنج درصد از روغن درخت چای درست مانند بهترین داروی شیمیای درمان آکنه (بنزویل پروکسید) عمل می‌کند. چند قطره روغن درخت چای را در 20 تا 40 قطره عصاره عنبر سائل حل کنید و روزی یک یا دو بار
چربی روغن نارگیل برای چه چیزی مناسب است؟
 
 
بررسی اجمالی  :
روغن نارگیل یک چربی فوق العاده سالم است.
سرشار از چندین اسید چرب با زنجیره متوسط ​​است که می تواند تأثیرات قدرتمندی بر متابولیسم شما بگذارد.
روغن نارگیل تکه تکه شده از روغن نارگیل تهیه شده و عمدتاً از دو اسید چرب با زنجیره متوسط ​​تشکیل شده است.
به عنوان روغن نارگیل به بازار عرضه شده است که می تواند به صورت مایع در یخچال بماند.
این یک بررسی دقیق از روغن نارگیل تکه تکه شده و اثرات سل
درصورتی که روغن مار اصل و خالص باشد دارای تأثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیاد است. متأسفانه امروزه ۹۰ درصد روغن های مار بازار تقلبی است. اسید چرب موجود در روغن مار واقعی را میتوان بصورت موضعی برای درمان بعضی بیماری ها بکار برد. جالب اینجاست که هرچه مار خطرناک تر باشد روغن مار خالص دریافتی از آن برای درمان موثرتر است. فواید روغن مارروغن مار دارای بعضی از فواید چشم‌گیر، من جمله کاهش درد آرتریت، بهبود سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، مراقبت از
❌برای عملکرد بهتر ترمز اتومبیلهیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید. از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب زده و به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز، عملکرد خوب سیستم ترمز را با اشکال روبرو می نماید.همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برا
روغن معطر دیفنس
روغن‌های گیاهیِ به دست آمده از هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان جوانه میخک، پرتقال، پوست دارچین، رزماری، کندر،اکالیپتوس و میوه ارس (جونیپِر بِری) برای محافظت از سیستم ایمنی بدن

ادامه مطلب
اولین گام در اصلاح تغذیه استفاده از روغن های سالم است. تقریبا کمتر غذایی است که در آن روغن حتی به مقدار کم بکار نرود. روغن یکی از مواد ضروری برای انجام فعالیت های حیاتی بدن انسان است.

روغن زیتون معتدل و تر
روغن زیتون خالص و بکر بهترین روغن برای تمام افراد در تمام سنین است (حتی بیماران قلبی عروقی).نشانه های روغن زیتون خالص:
ادامه مطلب
مواد لازم برای تهیه اسپرینگ رول حلوا :
 
 حلوای آردگندم :500 گرم مغزگردو : به میزان لازم خمیر یوفکا مخصوص باقلوا :به میزان لازمرول حلواطرز تهیه اسپرینگ رول حلوا در منزل :
این دسر یکی از دسرهای بسیار شیک و مجلسی است که میتوانید از آن در مراسم های مذهبی برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده نمایید.حلوا را از قبل آماده نمایید .
مقداری روغن سرخ کردنی داخل یک قابلمه کوچک بریزید اجازه دهید روغن داغ شود. رول های حلوا باید داخل روغن شناور باشد پس بهتر ا
اکثر افراد برای باز کردن گره موهای خود به طور مداوم موها را شانه می کنند که این کاری بسیار دردناک بوده و ممکن است به موهای شما آسیب وارد کند. بنابراین برای رفع گره خوردگی موها باید چاره بهتری اندیشید. امروزه در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی انواع محصولات مراقبت از مو برای رفع گره موجود است اما خودتان هم می توانید با مواد طبیعی اسپری ضد خوردگی بسازید و در نتیجه موهای خود را تقویت کنید.  اگر شما هم همواره موهای درهم ریخته و گره خورده دارید
زمانی همه از روغن جامد استفاده می‌کردند اما روغن‌های مایع که وارد بازار شد خیلی زود عمومیت پیدا کرد. مخصوصا این‌که گفته می‌شد روغن‌های مایع مضرات روغن جامد را ندارند اما بعد از مدتی این بحث مطرح شد که روغن‌های مایع نیز ضررهای زیادی دارند و حتی برخی توصیه کردند مردم دوباره سراغ روغن جامد بروند اما بالاخره روغن جامد ضرر کمتری دارد یا مایع؟


ادامه مطلب
روز جمعه 11 بهمن ماه 1398 روغن ماشین پرایدم رو عوض کردم . این روغن دوم هست که در این یکسالی که اولین ماشینم رو خریدم تعوض میکنم . من در بهمن ماه سال 1397 ماشین پراید 131 رو به مبلغ 35 میلیون تومان خریدم و امسال همین پراید به مرز 65 میلیون تومن رسیده . خدا رو شکر که همون پارسال وام گرفتم و خریدم . ماشین های دیگه هم سر به فلک کشیده . 
این تصویر پایین مربوط به کارت تعویض روغن هست که روز جمعه 11 بهمن 1398 تعویض کردم . روغن سپاهان رو انتخاب کردم که روغن خوبی هست و قی
شرکت پل توس تولیدکننده محصولات روغن موتور و روغن دنده با برند آفلوکس.کیفیت عالیجهت اخذ نمایندگی فروش انحصاری استانی
جهت مشاهده به لینک های زیر مراجعه نمایید.
 روغن موتور
روغن موتور افلوکس
فروش روغن موتور
روغن دنده
فروش روغن دنده
روغن دنده افلوکس
فروش روغن موتور در مشهد
#روغن_مار_هندی  قیمت  95000    تومان

رنگ این روغن بعلت خلوص بسیار بالا  قرمز می باشد
بر خلاف روغنهای رایج داخل بازار که بخاطر سود بیشتر با روغنهای دیگر ترکیب شده اند و نارنجی و  کدر می باشند
خواص های درمانی جهت خرید روغن مار خالص:

ادامه مطلب
همه افراد روغن نارگیل را با کاربرد هایی که برای پوست و مو دارد می‌شناسند. اما باید بدانید می‌توانید از روغن نارگیل برای سرخ کردن یا کباب کردن هم استفاده کنید و از آنجایی که دارای طعمی ملایم است، انتخابی مناسب برای انواع روش های پخت و پز است.

 سرخ کردن سبزیجات با روغن نارگیل
 یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل را ذوب کرده و با گرمای کم در یک کاسه کوچک بریزید. سپس آن را روی سبزیجات ریخته و در فر قرار دهید. سبزیجات را هم بر اساس دستور غذای مورد نظر خ
از اصلی­ ترین اقدامات جهت افزایش طول عمر خودرو، تعویض به موقع روغن موتور و فیلتر روغن است. با افزایش آلودگی روغن در اثر کارکرد طولانی، روغن لجن میشود و به­ صورت لخته درمی­آید. در پی ایجاد اختلال در پمپاژ روغن و نرسیدن روغن به اجزای حیاتی موتور، مشکلاتی همچون تماس مستقیم بیشتر قطعات فلزی و تولید آلودگی‌های بیشتر در روغن بروز پیدا میکند. این روند می‌تواند موجب مشکلات بسیار حادی همچون روغن سوزی و یاتاقان زدن موتور خودرو شود که هزینه زیادی ر
اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد به دنبال خرید روغن خراطین اصل هستید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که روغن خراطین اصل دارای چه مشخصات ظاهری است و چطور بفهمیم روغن خراطین اصل است؟
دیده شده برخی از وبسایت های سودجو در اینترنت رنگ روغن خراطین را قرمز و یا قهوه ای بیان می کنند. باید بدانید که رنگ روغن خراطین به روغن پایه مورد استفاده در آن بستگی دارد. حتی برخی از فروشندگاه روغن خراطین تقلبی، با استفاده از رنگ های خوراکی یا شیمیایی اق
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
۶-به موهای خویش رایحه بزنید.
بهترین شامپو برای ریزش موپیشین از به کار گیری از ژل گیسو راز، رایحه گزینه عشق ی خویش را با آن ادغام فرمائید. در اینصورت موهای شما علاوه بر ظواهر قشنگ بوی بسیار مطلوبی نیز خواهند داشت.۷-استعمال از روغن های ضروریشامپوی عادی خویش از روش ادغام کردن با چندین قطره روغن ضروری، تبدیل به شامپوی گیاهی نمایید. بدین مراد شامپوی خویش را با حدود ۲۰ قطره اسانس اسطوخودوس ترکیب نمائید و از نتیجه ها شگفت انگیز آن لذت ببرید.
۸-معالج
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
دمای مناسب برای نگهداری روغن زیتون 20 تا ث5 درجه سانتیگراد بالای صفر است بنابراین نیازی نیست روغن زیتون در یخچال بماند زیرا اگر خیلی سرد شود و دما به زیر 10 درجه سانتیگراد برسد اسید های چرب غیر اشباع روغن به شکل کریستال ظاهر میشود اگر این روغن در معرض اکسیژن قرار بگیرد ( در اثر باز و بسته کردن زباد درب بطری ) رادیکال های آزاد در آن ایجاد میشود و نور نیز باعث اکسیدسیونی خود به خودی روغن میشود که روند فسادش را تسریع میکند
♦️ مردی از راه فروش روغن ثروتی کلان اندوخته بود و به خاطر حرصی که داشت همیشه به غلام خود می‌گفت در وقت خرید روغن، هر دو انگشت سبابه را به دور پیمانه بگذارد تا روغن بیشتری برداشته شود و برعکس در وقت فروختن، آن دو انگشت را درون پیمانه بگذارد تا روغن کمتری داده شود.
هر چه غلام او را از این کار بر حذر می‌داشت مرد توجه نمی‌کرد تا این که روزی هزار خیک روغن خرید و برای فروش آنها را بار کشتی کرد تا در شهر دیگری بفروشد. وقتی کشتی به میان دریا رسید، دری
 روغن کرچک از دانه های گیاهی به نام Ricinus communis گرفته می شود. این گیاه بومی هند است. ترکیب شیمیایی روغن کرچک غیر معمول است، زیرا به طور عمده شامل اسید ریسینولئیک، اسید چرب است. غلظت بالای این روغن باعث شده است خواص مختلف درمانی داشته باشد. برای هزاران سال، این روغن برای بیماری های مختلف از جمله داروهای گیاهی در سراسر جهان استفاده شده است:آیا برای کاهش درد زایمان می توانیم از روغن کرچک استفاده کنیم؟با اینکه از نظر علمی هنوز ثابت نشده است، اما خی
روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان یک روغن بسیار نادر و در عین حال عجیب می باشد. این دانه ها از میوه‌ای مغذی در دل جنگل‌ ها مراکش استخراج می‌ شود و دانه های آرگان نام میگیرند .
برای سالیان دراز بومیان جنگل‌های آرگان در مراکش از روغن این دانه گیاهی به عنوان یک مکمل غذایی، درمان زخم‌ ها، نیش حشرات، عفونت‌ های پوستی و… استفاده می‌کردند . در حال حاضر مردم در سرتاسر جهان از این روغن بعنوان یک ماده موثر در مرطوب کردن پوست و مو استفاده می‌نمایند ، این
اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد به دنبال خرید روغن خراطین اصل هستید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که روغن خراطین اصل دارای چه مشخصات ظاهری است و چطور بفهمیم روغن خراطین اصل است؟
دیده شده برخی از وبسایت های سودجو در اینترنت رنگ روغن خراطین را قرمز و یا قهوه ای بیان می کنند. باید بدانید که رنگ روغن خراطین به روغن پایه مورد استفاده در آن بستگی دارد. حتی برخی از فروشندگاه روغن خراطین تقلبی، با استفاده از رنگ های خوراکی یا شیمیایی اق
کار در منزل یکی از بزرگترین دغدغه بسیاری از افراد است که قصد دارم در منزل کسب درآمد کنند. خیلی از افراد با من تماس می‌گیرند و می گویند که چطور می توانیم یک کسب و کار در منزل راه اندازی کنیم. که در این مقاله قصد دارم به صورت کامل و جامع شما را با ایده های پولساز کسب و کار در منزل و خانه آشنا کنم.
خیلی از افراد اصلا کار کردن در خارج از منزل را دوست ندارند و بنا به یک سری دلایل نمی‌توانند در بیرون از خانه کار کنند و مشغول به کاری بشوند به همین دلیل ب
: ایا روغن خراطین واقعیت دارد، تاثیر روغن خراطین، خرید خراطین، خرید روغن خراطین، خرید روغن خراطین از داروخانه، خرید روغن خراطین از عطاری، خرید روغن خراطین اصل، خرید روغن خراطین تارگت، خرید روغن خراطین تقدیس، خواص روغن خراطین، رنگ روغن خراطین اصل، رنگ وشکل روغن خراطین اصل، روش استفاده از روغن خراطین، روش استفاده روغن خراطین، روغن خراطین، روغن خراطین آرترینا، روغن خراطین اصل، روغن خراطین اصل تارگت، روغن خراطین اصل چگونه است، روغن خراطین
۱- روغن نارگیلروغن نارگیل برای از بین بردن ترک‌های پوستی و کاهش خشکی آن بسیار مفید است. از این روغن برای برطرف کردن پینه‌های دست‌ها، آرنج، کف پا و قوزک بهره بگیرید. خاصیت دیگر این روغن در کاهش اثرات آفتاب سوختگی است. اگر به دنبال یک مرطوب کننده‌ی طبیعی می‌گردید روغن نارگیل بهترین گزینه است. از روغن نارگیل برای درمان وزی و موخوره نیز استفاده می‌شود. بااینکه برای رفع خشکی مو روش‌های بسیاری وجود دارد اما استفاده از روغن نارگیل یکی از بهتری
بسیاری از روغن‌های گیاهی واقعا ً از گیاهانی می‌آیند که بوی ندارند و در مشکلات پوستی و درده‌ای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و چون طبیعی هستند , به سرعت وارد پوست نمی‌شوند . در این بخش برخی از روغن‌ها و کاربردهای گیاهی را معرفی می‌کنیم .بعضی روغن‌ها در عطر استفاده می‌شوند . غلظت آن‌ها معمولا ً آنقدر زیاد است که مستقیما ً روی سطح پوست قرار نمی‌گیرد و باید قبل از استفاده رقیق شود . نام دیگر این روغن‌ها نفت حامل است .خود طبیعت بزرگ‌ترین د
روغن موتور بنز (اورجینال) یا روغن موتور جنیون بنز دقیقاً مخصوص موتور خودروهای مرسدس بنز ساخته شده. استفاده از این روغن موتور باعث روان‌شدن کار موتور شده و عملکرد موتور را بهینه می‌کند. همچنین طبق ادعای بنز، این روغن باعث کاهش ورود آلایندگی به هوا و در نتیجه کمک به بهبود وضعیت محیط زیست می‌گردد.
جهت خرید این روغن موتور به سایت فروشگاه انلاین بی بی شاپ مراجعه کنید.
روغن
ریزی ماشین از آن دسته اتفاقاتی است که بیشتر صاحبان خودرو، حداقل یک بار با آن
روبرو می شوند. با دانستن علت روغن ریزی ماشین و عواملی که باعث بروز چنین اتفاقی
می شوند، می توانید عکس العمل مناسبی از خود نشان دهید.
البته
روغن ریزی خودرو را باید در چند گروه جداگانه (روغن موتور، روغن ترمز، روغن
هیدرولیک فرمان و روغن گیربکس) جای دهیم. به واقع با توجه به انواع روغن های موجود
در یک خودرو، روغن ریزی های متفاوتی داریم که در زیر به آن ها می پردازیم.

اد
خواص روغن های مختلف بر روی پوست
 
1. روغن نارگیلروغن نارگیل یک روغن خوراکی است که از گوشت نارگیل های بالغ ساخته شده است. در انواع تصفیه شده یا تصفیه نشده موجود است.
روغن نارگیل تصفیه نشده از گوشت نارگیل تازه تهیه می شود. با مواد شیمیایی فرآوری نشده و عطر و طعم نارگیل آن را حفظ می کند.
روغن نارگیل تصفیه شده از گوشت نارگیل خشک شده که به آن کپرا نیز می گویند ، می آید. برای از بین بردن آلاینده ها و همچنین عطر و طعم و مزه های مختلف نارگیل سفید شده و از ب
بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت های باربری نزدیک به شما حمل و نقل اثاثیه منزل بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت های خصوصی دولتی اتوبار نزدیک به شما ارائه خدمات باربری وبسته بندی اثاثیه منزل VlPاتوباروبسته بندی اثاثیه منزل درتهران،
بسیاری از روغن‌های گیاهی واقعا ً از گیاهانی می‌آیند که بوی ندارند و در مشکلات پوستی و درده‌ای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و چون طبیعی هستند , به سرعت وارد پوست نمی‌شوند . در این بخش برخی از روغن‌ها و کاربردهای گیاهی را معرفی می‌کنیم .بعضی روغن‌ها در عطر استفاده می‌شوند . غلظت آن‌ها معمولا ً آنقدر زیاد است که مستقیما ً روی سطح پوست قرار نمی‌گیرد و باید قبل از استفاده رقیق شود . نام دیگر این روغن‌ها نفت حامل است .خود طبیعت بزرگ‌ترین د
 
مهمترین موضوع قبل از خرید روغن خراطین ، تشخیص روغن خراطین تقلبی و روغن خراطین اصل می باشد . ما در این مطلب درمورد برخی ویژگیهایی که باعث می شود بتوانید روغن خراطین اصل را تشخیص دهید توضیح می دهیم .
مطمنا شما نیز مانند بسیاری از افرادی که به دنبال روغن خراطین هستند ، میخواهید بدانید که یک روغن خراطین اصل ( حداقل از نظر ظاهری )چه خصوصیاتی دارد و چگونه تشخیص روغن خراطین تقلبی و روغن خراطین اصل را انجام بدهیم . روغن خراطین دست ساز تقلبی معمولا در
با سلام
برای استفاده  از روغن خراطین  و اینکه بهترین روش برای استفاده از روغن خراطین چیه
کافیه ادامه مطلب را بخونید
اگر هم دنبال خرید روغن خراطین اصل هستید هم میتونید توی کانال ما عضو بشید
https://t.me/karatin
ما برای هر سلیقه و بودجه ای روغن خراطین داریم
روغن خراطین ارزان
روغن خراطین هندی اصل  و تولید کمپانی معظم یونی  هربز هندوستان
روغن خراطین خالص سنتی و  دست ساز
روغن خراطین با جوابدهی عالی بصورت ترکیبی از خراطین ، جوز ، دارچین ، میخک و  ...   که ج
روغن هایی برای لاغری صورت
ماساژ صورت را می توان در خانه با استفاده از یک روغن سالم یا ترکیبی از روغن های سالم انجام داد. در هنگام انجام حرکت های ماساژ صورت با روغنی که استفاده می کنید باید ابتدا دستان خود را گرم کنید.
 
 
از جمله روغن های سالم که میتوانید استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد.
روغن آرگان
روغن نارگیل
روغن جوجوبا
روغن کرچک
روغن زیتون
روغن دانه شاه دانه
تمام این روغن ها و اسانس های دارای مولکول ضد التهابی است که به کوچک کردن
روغن ماهی
به خاطر مزایای زیادی که برای سلامتی انسان دارد مشهور و شناخته شده است
اما پژوهش های جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت روغن ماهی یا روغن
آفتابگردان ممکن است خطر کبد چرب را بعدها در زندگی افراد افزایش دهد.
با مطالعه ای که بر روی موش ها انجام شد، محققان دریافتند که مصرف طولانی مدت روغن آفتابگردان
یا روغن ماهی می تواند کبد را به گونه ای تغییر دهد که در مقابل
استئاتوهپاتیت غیرالکلی (NASH) آسیب پذیر باشد. استئاتوهپاتیت غیرالکلی یک
نوع
روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود. روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات ورزشکاران است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد.
سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی
روغن موتور سیکلت 125 برای اینکه تجهیزات داخلی موتور 125 به راحتی در کنار یکدیگر حرکت نمایند، مورد استفاده قرار می گیرد.روغن موتور سیکلت 125 نیز همانند دیگر تجهیزات موتور سیکلت 125 باید به صورت تخصصی انتخاب و خریده شود. در خصوص زمان تعویض روغن موتور سیکلت، متاسفانه برخی افراد بر این تصورند که این فرآیند زیاد مهم نیست؛
در صورتی که با عدم تعویض به موقع و همچنین خرید روغن موتور سیکلت 125 نا مرغوب، ممکن است آسیب های جدی به تجهیزات درونی موتور سیکلت 125
عطاریآنلاین, [25.02.16 18:49]#روغن_خراطین @attari_anlain روغنی است طبیعی که در طب قدیم برای حجیم و چاق کردن بعضی از اندام ها مورد استفاده قرار می گرفته.✅موارد مصرف: طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه هاطبیعی ترین راه برای افزایش حجم سینه خانم هاطبیعی ترین راه برای افزایش حجم آلت مردانه✅طریقه استفاده: روزانه یک یا دو دفعه روی موضع به اندازه یک لایه نازک مالیده و ملایم ماساژ دهید. برای تاثیر بیشتر قبل از استفاده از روغن خراطین موضع را تمیز کنی
در صورتی که خانومی بدون دلیل قانونی منزل همسرش را ترک کنه مرد میتونه با رفتن به دادگاه خانواده و تقدیم دادخواست الزام به تمکین خانوم را مجبور به تمکین کنه.(تمکین اعم از عام و خاص هست) ..تمکین عام یعنی حضور خانوم در منزل شوهر و حسن معاشرت می باشد. در صورتی که مرد دادخواست تمکین نمیده باید منزل با وسایل در شان خانوم به دادگاه معرفی کنه مددکار دادگاه به منزل میره و از منزل معرفی شده بازدید به عمل میاره در صورتی که این منزل مورد قبول دادگاه قرار بگ
مزایا و کاربردهای روغن ضروری PanAway چیست؟
 
 
عناصر
مزایای مورد نظر
DIY PanAway
روغن برای عضلات درد
روغن برای مراقبت از پوست
اقدامات احتیاطی
 
روغنهای ضروری هزاران سال در همه چیز از دارو گرفته تا رایحه استفاده شده اند. اما با وجود حدود 400 اسانس مختلف که از گیاهان در سراسر جهان استخراج شده اند ، دشوار است بدانید که کدام روغن ها می توانند به بهترین شکل نیاز شما را برآورده کنند.
بسیاری از تولید کنندگان با ایجاد مخلوط های اساسی روغن که نگرانی های خاص سلا
رایحه درمانی برای برخی از مشکلات جسمی و روحی مانند یک معجزه عمل می‌کند.
 
آروماتراپی یا رایحه درمانی از دو واژه‌ی آروما به معنی بوی خوش و تراپی به معنای درمان، تشکیل شده است. استفاده از بو‌ها و روغن‌های خاص برای رسیدن به یک میل فیزیکی یا ایجاد یک حالت خوب احساسی و روانی یا کمک به درمان بعضی بیماری‌ها را رایحه درمانی می‌گویند. رایحه درمانی شاخه‌ای از طب گیاهی است که در آن از بعضی روغن‌های گیاهی بوسیله‌ی استنشاق یا ماساژ استفاده می‌شود.
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
روغن هایی برای
لاغری صورت
روغن بذر هویج: این روغن التهاب و زخم های خفیف را محو می کند و باعث کاهش تورم
صورت می شود.
روغن کندر هندی:  این روغن تناژ پوست را روشن
می کند، منافذ صورت را کوچکتر می کند و همچنین به سفت شدن گوست کمک می کند.


روغن شمعدانی: این روغن ناحیه گردش خون را در چهره بهبود می بخشد و پوست
را مانند یک دیوار ضد عفونی می کند، بنابراین پوست  تمیزتر و نرمتر می شود.
روغن اسطوخودوس: این روغن به پوست در برابر استرس کمک می کند، همچنین به کاهش
روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موهای خود است
میتوان به جرأت گفت ۹۹ درصد استفاده کنندگان از گاز CNG بی اطلاع هستند که روغن های داخل مخزن باید هر ۷۰ هزار کیلومتر تخلیه شود.
همانطور که میدانید جایگاههای سوخت گیری دارای کمپرسوری هستند که گاز را فشرده و به مخزن خودرو تزریق میکنند. این کمپرسورها از نوع رینگ و پیستونی بوده بنابراین دارای روغن کمپرسور هستند، روغن کمپرسور به بالای پیستون نشت کرده و وارد گاز خودرو میشود.روغن کمپرسور با هر بار سوختگیری به مقدار ناچیزی وارد مخزن میگردد که افزایش
در این مطلب به موضوع تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی خواهیم پرداخت. اهمیت این موضوع در جلوگیری از بروز ضررات مالی و جسمی در اثر خرید و استفاده از روغن خراطین تقلبی برای مصرف کننده های گرامی است. 
روغن خراطین اصل چگونه است؟
روغن خراطین اصل و طبیعی و غیر تقلبی دارای ویژگی هایی است که آن را از روغن های خراطین تقلبی متمایز می سازد. این ویژگی های عبارتند از:
رنگ روغن خراطین اصل
روغن خراطین اصل کمی روشن و کرم رنگ است. در برخی از نمونه ها با توجه به غلظ
سلام
خوشحال میشم از فروشگاه ما به آدرس اینترنتی
 
http://lafond.ir/
 
مراجعه کنید
 
فروش اینترنتی روغن خراطین اصل تایلند
فروش حضوری ارومیه خیابان همافر 2  پلاک 68
فروش انواع روغن خراطین سنتی و هندی و تایلندی
✅روغن خراطین میکس زالو آنیا محصول کشور تایلند اصل
✅ رنگ روغن قرمز شرابی توی شیشه ریختم رنگش را ببینید
✅ 4 پلمپه قیمت هر عدد 85 هزار تومان
✅ 3 پلمپه 60 هزار تومان
 
 
 
روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که باعث از بین رفتن سرطان‌های خفته در بدن شده و موجب جلوگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می‌شود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می‌گردد.
اطلاعاتی در مورد روغن آرگان
روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موه
رویت و مشاهده زیر خودرو پس از چند ساعت توقف آن است. در بیشتر مواقع بعد از شستشوی موتور خودرو توسط کارواش محل روغن ریزی نمایان میشود, اگر خودروی شما بالای ۸۰ هزار کیلومتر کارکرده است، منبع ذخیره روغن هیدرولیک خودرو را چک کنید. ۶۰ الی ۷۰ درصد روغن ریزی دارد. این نشتی می‌تواند از مخزن، از پینیون فرمان ماشین، از فشنگی هیدرولیک و یا شیلنگ فشار قوی هیدرولیک (به دلیل پوسیدگی) اتفاق ‌افتد!دقت کنید روغن ریزی از کدام طرف خودرو هست. چپ یا راست کاملا شر
باربری لطیف اتوبار لطیف اتوبار لطیف باربری لطیف حمل و نقل لطیف اتوبار لطیف جابجایی لطیف بار حمل و نقل اثاثیه منزل بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت های باربری لطیف بار حمل لوازم منزل اداری و تجاری حمل آسان باربری لطیف جابجایی اثاث منزل و شرکت های باربری اتوبار منطقه سعادت آباد با سالها سابقه ای درخشان در امر باربری و جابجایی اثاث منزل باربری لطیف جابجایی اثاثیه منزل با پرسنلی خوش اخلاق وماهر درزمینه جابجایی اثاث منزل و شرکت های باربری لطیف جاب
امام صادق  ع فرمود سالی حسن بن علی ع پیاده بمگه رفت و پاهایش اماس کرد  یکی ار غلامانش  عرض کرد  اگر سوا ر شوی این اماس فرو نشنید  فرمود نه وقتی باین منزل  رسیدیم سیاه پوستی پبش تو اید وروغنی همراه دارد تو از اوبخر و چانهنزن  غلام عرضکرد.  پدر ومادرم قربانتما بهیچ منزلی واردنشدیم که کسی انجاباشد واین دوا را بفدوشد  فرمود چرا ان مرد در جلو تو است نزدیک ان منزلی پس یک میل  2 کیلو متر راه رفتندان سپاه پوست  پیدا. شد اماحسن ع بغلامش فرمودنزد این مر
استفاده از روغن نعناع فلفلی، به یونان باستان و قبلتر از آن باز می گردد. در حقیقت، طبق دائرةالمعارف دنیای جدید، نعناع اغلب به عنوان قدیمی ترین داروی جهان شناخته می شود. امروزه، روغن نعناع فلفلی در بسیاری از داروها، از قطره
ادامه مطلب
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
روغن ار کارتل توسط پمپ روغن (اویل پمپ)کشیده شده وبه کانال های ثابت میل لنگ(یاتاقان های ثابت)منتقل میگرددوبه سر تاسر یاتاقان ها انتقال پیدا کرده وسپس به فیلتر روغن رفته و تصفیه میشود.سپس از طریق کانال متحرک و کانال اصلی به سمت میل سوپاپ رفته و پس از چرب کاری میل سوپاپ به روی سر سیلندر میرود و باعث چرب و روان کاری اسبک های سوپاپ می گردد و سپس از طریق مجراهای بازگشت سرسیلندر به درون کارتل بر میگردد.
روغن آرگان چیست ؟
این روغن برای نخستین بار در کشور مراکش استفاده می شده و هم چنان هم کاربردها و خواص آن مورد استفاده افراد زیادی اسـت، بومیان کشور مراکش همسایه جنوبی ایتالیا، از روغن آرگان بعنوان یک مکمل غذایی، التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده میکردند.
این درختان کـه بـه آرامی رشد میکنند بـه قدری مورد تکریم هستند کـه درسال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو بعنوان یکی از ذخایر بیوسفر «زیست‌کره» بـه رسمیت شناخته شد. روغن
نشانی منزل حکیم الهی قمشه ای...آیت الله جوادی آملی: شخصی از مرحوم شیخنا الاستاد حکیم الهی قمشه‌ای پرسید که نشانی منزل شما کجاست؟ و او در پاسخ این شعر را خواند:یار اگر پرسد نشان منزل ما گو بیا؛کوچه جان، در خیابان وفا، میدان عشق... ادب قضا در اسلام - ص ۲۸۰

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سبز لینک