نتایج جستجو برای عبارت :

⚜ نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار اردبیل و معاونان عمرانی وی بر‌گزار شد.

✔️ اخذ ردیف ملی برای سدهای معیشتی، راه های شریانی، رفع مشکلات شهر خلخال از جمله کمربندی، پل ائللر باغی، قلعه باشی و... از مهم ترین خواسته های نماینده خلخال و کوثر در این نشست بود.
#دکتر_خالقی
⚜ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×960]
مشاهده مطلب در کانال
با توجه معرفی و تایید معاونان محترم بنیاد بین المللی غدیر استان البرز، اولین نشست معاونان به زودی برگزار می شود.
 
معاونان محترم بنیاد:
معاونت علمی پژوهشی: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد علی انصاری
معاونت فرهنگی تبلیغی: حجت الاسلام و المسلمین سید رضا موسوی
معاونت امور بانوان: سرکار خانم سرگزی
معاونت مالی و پشتیبانی: جناب آقای علیرضا صبری
دستور قاطع استاندار کرمان به فرمانداران در مواقع بحرانی امکانات لازم باید کرایه و اجاره شود و هزینه آن نیز توسط ستاد مدیریت بحران استان از محل بودجه حوادث پرداخت می شود.استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان های جنوبی استان در قلعه گنج با ا
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
(سایت رسمی امیرحسین لبنی) 
لینک‌ادامه و‌کامل خبر :    http://pana.ir/news/953281
بیرجند (پانا) _ با امضای تفاهمنامه بین معاون وزیر نیرو و استانداران استانهای شرقی کشور، سهم خراسان جنوبی در طرح انتقال آب از سواحل چابهار، 60 میلیون متر مکعب تعیین شد.
در نشست مشترک استانداران استان های شرق کشور با مدیرانوزارت نیرو که ظهر امروز در سالن همایش‌های شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد ، تفاهم نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار بین علی‌رضا رزم‌حسینی استاندا
استاندار مازندران حدود بیست روز بعد از حادثه سیل، مدیران کل ادارات را به مناطق سیل زده برد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
مجمع نمایندگان طلاب بابل از قم پیام صادر کرده و این رفتار استاندار را مورد ستایش قرار داده و از آن تقدیر به عمل آورده است.
با گذشت چهل سال از عمر انقلاب و تجربه مدیرانی چون مهندس مهدی باکری که با پای برهنه به کمک مردم سیل زده شهرش می شتافت؛ حالا از انجام وظیفه ذاتی مدیران هم به وجد می آییم!
کاش مجمع نمایندگان طلاب، پی
حال که بجا و به موقع استان را قرنطینه نکردید ! لا اقل اجازه دهید  هم اینک وضعیت از این بدتر نشود ، محورهای ورودی استان را به روی "مسافران کج فهم" ببندید تا سفیر کرونا در مازندارن نباشند!
استاندار ، فرمانداران ، مجمع نمایندگان استان ، ائمه جمعه و در صدر آنها نماینده ولی فقیه، باید پایتخت نشینان را مجاب کنند که وضعیت مازندارن بحرانی است!
مسئولین استانی!مازندارنی ها را دریابید!جان مازنی ها نباید فدای افکار غلط عده ای "بی درد" و" بی دَرک "و "کج فهم"
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
سفر یک روزه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)
استان آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر
دکتر محمد کلامی ضمن دیدار با امدادگران کمیته امداد شبستر و بازدید از واحدهای مختلف این نهاد، با حضور در منزل برخی از مددجویان تحت پوشش دستورات لازم در جهت رفع نیازهای آنها را صادر کرد.
دیدار با هیات امنای مجمع خیرین شندآباد و بازدید از کارگاه خیاطی و طرح اشتغال مجمع از دیگر برنامه های مدیرکل امداد استان در شهرستان شبستر بود.
بهرام سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسولان استانی و
مدیران استانداری با حضور در پایگاه اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال
احمر از برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان
قم که برای استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر قم تدارک دیده شده بود
بازدید کرد.
ادامه مطلب
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.مقام عالی دولت در استان همچ
  چند کلمه ای هم به دولت می گوییم مقام معظم رهبری بارها از ما خواسته مطالبه گر باشید وحقتون رو از مسولین مطالبه کنیدما می گوییم دولت محترم این استان افراد بزرگ و سیاست مدار و همچنین نظامی کم ندارد چندید سال است که هم استاندار غیر بومی و هم فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه غیر بومی به این استان می آیند و هیچ کار مفیدی برای این استان انجام نمی دهند و دنبال ارتقاء پست در استان های دیگر هستند اگر بومی باشد برای اصالت خود زحمت میکشد . 40 سال از نقلاب
استاندار کردستان گفت: توقعی که مردم کردستان از رئیس‌جمهور دارند استفاده از نیروهای توانمند کُرد اهل‌سنت در انتصابات ملی است.
به گزارش شریعت نیوز بهمن مرادنیا در دیدار با معاون حقوقی ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی رئیس‌ جمهور اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در استان زمینه حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران در کردستان را فراهم می‌کند.
وی یادآوری اینکه کردستان از سال‌های قبل از عقب‌ماندگی‌های زیرساختی به‌ویژه در حوزه راه، پرواز و راه
 
استاندار تهران گفت: سیاست دولت مبنی بر عدم گسترش سازمانی و ساختاری ادارات دولتی در بخش ها است اما می توان مراکزی که استقرارشان لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است را مطالبه کرد.
 
استاندار تهران گفت: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی قیامدشت تصریح کرد: دول
به گزارش خبرگزاری آنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین ، در همایش آیین نامه های کالایی که در استاندار قزوین برگزار شد ، هشدار خود را درباره شهادت امیرمومنان علی (ع) ابراز کرد. بیایید در آن جهت حرکت کنیم.وی افزود: در شرایطی که کورونا کشور و استان را تحت تأثیر قرار داده است و ما شاهد صدمات زیادی هستیم که فداکاری ایثارگران و کادر پزشکی و کمک صمیمانه اهداکنندگان را توجیه می کند ، متأسفانه برخی فکر می کنند با بازی و بهره برداری ا
در کنار دیدارها و گفت و گو های وزیر ارشاد در استان فارس، بازدیدهایی از کارخانه زاگرس کاغذ پارس نیز صورت گرفت که صالحی در این باره گفت: بخش زیادی از پروژه پیشرفته و با حدود ۲۸ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و می تواند سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید مبتنی بر بازیافت داشته باشد. با تئجه به شرایطی که در زمینه واردات در کشور اتفاق افتاده و کمبود کاغذ در ماه های گذشته  مشکلات پیش آمده در زمینه چاپ سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی 99 شاید تولید داخلی مشکل گشای
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پ
نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در استان تهران با حضور و سخنرانی حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان 
دوشنبه۲۳ اردیبهشت۹۸ ساعت ۱۸:۳۰تهران، خیابان۱۶ آذر، حسینیه‌ی هنر 
✔️متاهلین می‌توانند همراه با خانواده تشریف بیاورند.
✔️به علت محدودیت مکان، حتما حضور و تعداد همراهان خود را قبلا به آیدی معرفی شده اعلام فرمایید.
✔️همگی می‌توانید در تهیه‌ی افطاری سهیم باشید، جهت کمک با آیدی معرفی شده ارتباط بگیرید.
✔️برنامه‌ها: زیارت آل‌یاسین،
دارایی رییس جمهور توسط کدام نهاد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ویکی‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
به روی کردن به انقضای مدت مقرر سر ماده ۱ روش اجتماعی و سر اجرای محتوا تبصره ماده ۱ ۱۷ـ بزرگ سازمان بورس و اوراق مهم و معاونان وی رؤسای. برابر اصل 142 روش بنیادی جمهوری اسلامی ایران ملک رهبر رئیس جمهور معاونان رئیس‌جمهور وزیران و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت باعث رئیس.
ادامه مطلب
انتقاد تند وزیر کشور از مهران مدیری+ فیلم

سلام
بله، سیل را شما نیاورده اید ولی استاندار بی خیال را شخص شما آورده اید و شخص شما با وجود اطلاع از پیش بینی های هواشناسی برای استان گلستان و احتمال وقوع سیل به ایشان مرخصی خارج از کشور دادید!شخص شما مسئول استاندار فارس هستید که نظارت درستی بر روی مسیرهای سیل در این ایام نداشته است!
چرا در زمانی که مدیریت سیلاب گلستان سردرگم و نامشخص است رئیس جمهور باید در تعطیلات باشد و تنها به چند تماس تلفنی بسند
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
دنیای بورس: سهامداران بورسی تنها زمانی مشمول دریافت سود نقدی می‌شوند که در زمان برگزاری مجامع سالانه، به عنوان سهامدار شرکت شناخته شده باشند. خرید سهم پس از برگزاری مجمع یا فروش سهم قبل از توقف برای برگزاری مجمع، سرمایه‌گذار را مشمول دریافت سود نقدی در مجمع نمی‌کند.
ادامه مطلب
برای افزایش یادگیری و ایجاد محیط مفرح و شاد برای تمامی دانش آموزان در همه پایه.اما در اینجا فقط پایه دبیرستانی هارا برایتان شرح میکنیم.(گزیده گزارش هایی که از دانش آموزان تهیه کردیم)
۱-ایجاد محیطی با فضای سبز در حیاط و موحطه مدرسه با گلها و درختان همیشه سبز مثل درخت کاج.
۲_پوشیدن لباس های ست و رنگی هم دانش آموزان و هم مدیران هم معاونان و کلیه دبیران.
۳_مهربان بودن تمامی حضار محترم در مدرسه اعم از دبیران و معاونان.
۴_گیر ندادن های الکی به هر چیزی
فعال شدن مجدد روزشماری حامیان FATF با ادعاهای غیرواقعی برای فشار بر مجمع


حامیان اجرای درخواست های FATF در ماه های اخیر، همواره قبل از آغاز نشست های این نهاد، شروع به روزشماری کرده و ادعا می کنند که با تصویب نشدن لوایح مرتبط ایران به لیست سیاه باز می گردد تا اعضای مجمع را راضی به تصویب آن‌ها کنند.

ادامه مطلب
استاندار خراسان جنوبی در سومین روز سفر خود به شهرستان قاین عصر امروز سه شنبه 28 خرداد 1398 با هیئت همراه از مسئولین مرکز استان و شهرستان قاینات وارد بیهود شده و  با خانواده شهید کاوه در این روستا دیدار و گفتگو کرد.
مهندس محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و همراهان در بدو ورود به بیهود ضمن حضور در گلزار شهدای این روستا و همچنین مرقد مطهر شهید فضیلت آیت الله شیخ حسن بیهودی با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. 
 
 
 
 
مهمانا
در کل بیمه برای جبران خسارت است. بیمه بدنه اتومبیل به طور ویژه خسارت‌های واردشده به بدنه اتومبیل را پرداخت می‌کند. در زمان تصادف دو حالت زیر برای استفاده از بیمه وجود دارد.
بیمه‌گزار مقصر است: در این حالت خسارت ایجادشده به خودرو توسط بیمه بدنه و تا سقف تعهدات آن پرداخت می‌شود.
بیمه‌گزار مقصر نیست: زمانی که بیمه‌گزار مقصر نباشد خسارت ایجادشده به وسیله شخص مقصر و یا بیمه شخص ثالث شخص مقصر پرداخت می‌شود. اگر خسارت ایجادشده از سقف تعهدات پر
مشاهده کردیم که استاندار به همراه شورای تامین استان و برخی از نمایندگان مجلس مازندارن، نتوانستند استان مازندارن را در قرنطینه نگاه دارند و طبق دستور از بالا! مسیر برای تردد مسافران باز شد!
کاش مسئولین بالایی! علت باز کردن محورهای شمالی به روی مسافران را برای مردم توضیح می دادند شاید دلیل منطقی داشته باشد! 
ممکن است این سوال برایتان پیش آید اصلا چرا تهیه بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور ضروری است مگر بیمه مسافرتی چه پوشش‌هایی دارد؟ بیمه مسافرتی طیف وسیعی از خطرات را پوشش می‌دهد. با خرید بیمه مسافرتی می‌توانید در مواقع ضروری از خدمات درمانی استفاده کنید و حتی در صورتی که در سفر خود از لحاظ قانونی دچار مشکل شدید از مشاوره حقوقی بهره‌مند شوید. بخشی از پوشش‌های بیمه مسافرتی به شرح زیر است:
پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری بیمه‌گزار
جبران
 
مجمع ولایت پیشرو در سال جهش تولید
افراسیابی : با توجه به آغاز سال نو و نامگذاری آن به  نام جهش تولید مجمع ولایت برنامه های سازنده ای در برنامه کاری خود در طول سال خواهد داشت .
به گزارش پایگاه خبری مجمع ولایت همزمان با آغاز سال نو و اعیاد شعبانیه موسس و رئیس هیأت مدیره مجمع ولایت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید خاطر نشان کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا در آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه مجمع ولایت بر آن شد تا با ایجاد ستاد اجرای
  چند کلمه ای هم به دولت می گوییم مقام معظم رهبری بارها از ما خواسته مطالبه گر باشید وحقتون رو از مسولین مطالبه کنیدما می گوییم دولت محترم این استان افراد بزرگ و سیاست مدار و همچنین نظامی کم ندارد چندید سال است که هم استاندار غیر بومی و هم فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه غیر بومی به این استان می آیند و هیچ کار مفیدی برای این استان انجام نمی دهند و دنبال ارتقاء پست در استان های دیگر هستند اگر بومی باشد برای اصالت خود زحمت میکشد . 40 سال از نقلاب
 
رییس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان در ادامه این نشست در رابطه با فرش کرمان گفت: تامین مواد اولیه و کنترل کیفیت این مواد در تولید فرش استان بسیار مهم است که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات فعالان این حوزه انجام خواهد شد.
 
چالش‌های صنایع دستی استان و راهکارهای رفع آنها در نشست کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع دستی اتاق کرمان به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با حضور فعالان این حوزه بررسی شد.
به گزارش ایسنا، رضا بهرامی رییس کمیسیو
استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)
جلسه هفتگی مجمع عاشقان ثامن الائمه(ع)
✋✋✋✋
آخرین جلسه هفتگی مجمع همراه با بدرقه زائران امام رضا علیه السلام 
سخنران:
حجه الاسلام دوست فاطمه
مداحان:
کربلایی علیرضا دهقانی
کربلایی مهدی جوانمردی
زمان:
سه شنبه مورخ 1397/12/21 ساعت20:30
مکان:
شیراز، بولوار شهید رجایی (فرهنگ شهر) ، کوچه۱۹، حسینیه شهید مطهری
#مبلغ مجلس اهل بیت(ع) باشید...
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
پوشش های بیمه عمر پاسارگاد ، همراه شما در روزهای سخت حسین رضایی حسین رضایی قبل 1 سال  پوشش های بیمه عمر پاسارگاد همراه شما در روزهای سخت هدف از بیمه عمر چیست؟ یا بهتر بگوییم هدف از بیمه چیست؟ کار بیمه پوشش خطرات ریسک در محیط کار و زندگی افراد است. بیمه عمر نیز خطر ریسک زندگی افراد را پوشش می‌دهد. یعنی خطر زنده بودن و عمر افراد را در طی مدت زمانی مشخص قبول می‌کند و اگر در این زمان بیمه‌گزار فوت کند، شرکت بیمه موظف به پرداخت خسارت به ذی‌نفعان ا
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با بیان روابط عمومی استاندار خرم آباد ، پنجشنبه ، جلسه هیئت مدیره استان خرم آباد به دنبال شیوع ویروس کرونا تصمیمات زیر را بگیرید و تصویب کنید الااجرا انجام دادن:
برگزاری هرگونه خاکسپاری ، تشییع جنازه ، دیوارها ، اجتماعات با افراد بزرگ ممنوع است.
برگزاری هرگونه عروسی با جمعیت زیادی ممنوع است.
برگزاری هرگونه نشست و جشنواره در دفاتر عمومی ممنوع است.
رهبری کارکنان دفتر به همان روشی که قبلاً انجام می شود ، در دو سوم اد
⚜️ استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به شهرستان های کوثر و خلخال از پروژه راهسازی کلور -- درام و تصفیه خانه فاضلاب شهر خلخال بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.
⚜️ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
عنوان فرعی: #خوزپژوهی: ضرورتی واجب، حتی برای نانِ شب!
از سری #مقالک های #خوز_پژوهی
یکی از کارهای مهمی که اغلب لابلای شلوغی ها و هیجانات فضای رسانه گم می‌شود، ضرورت رد گیری عمیق مشکلات تا رسیدن به ریشه و آبشخور پیدایی آن‌ها و از طرف دیگر توجه به شناخت مرجعی مسئول جهت پایش، درک، راه حل یابی و پی گیری و نظارت بر روند حل این مشکلات می‌باشد.
به عبارت ساده: پیگیری رفع مشکل از مربوط ترین جایگاه، نهاد، یا شخص مسئول.
حالا بیایید در فرصت همین چند خط پیش
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
انواع بیمه اشخاص
 
بیمه عمرانواع بیمه عمر؛
 
تنوع بیمه اشخاص
 
بیمه عمر که یکی از انواع بیمه اشخاص است، دارای 4 نوع به شرح زیر است:بیمه عمر زمانی
این نوع بیمه عمر مدت محدودی دارد. در این مدت محدود اگر بیمه‌گزار فوت کند، بیمه سرمایه فوت وی را به ذینفعان وی می‌دهد.
سرمایه فوت یا سرمایه عمر مبلغی است که اگر بیمه‌گزار فوت کند، به ذینفعانش تعلق می‌گیرد.
ذینفعان را بیمه‌گزار در قرارداد بیمه‌نامه عمر خود تعیین می‌کند. ذینفعان حتما باید از اعضای
مجمع شرکت چیست؟
 به گردهمآیی های سهامداران و مدیران شرکت که به منظور تصمیم گیری درباره مسائل مهم شرکت برگزار می شود مجمع گفته می شود. در شرکت های سهامی عام ، مجامع عمومی رکن تصمیم گیری هستند.
مجمع عمومی عادی سالیانه:
این مجمع سالانه یک بار و در تاریخ مشخصی برگزار می گردد که با حضور حداقل بیش از نیمی از سهامداران شرکت رسمیت پیدا می کند.
براساس قانون تجارت شرکت های سهامی موظف هستند که بعد از سال مالی حداکثر تا ۴ ماه  مجمع عمومی عادی سالیانه خود
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
-- --
تکمیل راه کلور - درام با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان
⚜ استاندار اردبیل گفت:در سال جاری بیش از ۳۴میلیارد تومان برای اجرای راه ارتباطی کلور_ درام اعتبار تخصیص یافته و برای تکمیل لش پروژه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان هزینه لازم داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال که در بخش خورش رستم برگزار شد اظهار کرد: راه اصلی و ارتباطی کلور_درام یکی از بهترین راه های کشور به لحاظ گردشگری است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی باید بخش مهمی از خطبه های نماز جمعه ائمه باشد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،  حجت الاسلام و المسلمین قریشی در نشست تخصصی ائمه جمعه اهل سنت استان با اشاره به استناد به اهمیت خطبه های نماز جمعه در جهت دهی عقلی و شرعی جمعه گفت: باید در خطبه های نماز جمعه بر پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی توجه بسیاری شود.
ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این جلسه ب
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)
جلسه هفتگی مجمع عاشقان ثامن الائمه(ع)
سخنران:
حجه الاسلام دوست فاطمه
مداحان:
کربلایی علیرضا دهقانی
کربلایی مهدی جوانمردی
زمان:
سه شنبه مورخ 1397/12/14 ساعت20:30
مکان:
شیراز، بولوار شهید رجایی (فرهنگ شهر) ، کوچه۱۹، حسینیه شهید مطهری
#مبلغ مجلس اهل بیت(ع) باشید...
نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی ومبارزه با مواد مخدر در زورخانه پوریای ولی
نخستین نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر عصر روز چهارشنبه(5تیر) و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، قهرمانان ورزشی استان، پیشکسوتان ورزش باستانی، اصحاب رسانه، کتابداران و علاقمندان به ورزش زورخانه ای و فرهنگ مطالعه با معرفی شش عنوان کتاب در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.
 
استاندار سمنان همدلی و وفاق در بین تمامی مدیران، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وفاق و همدلی در شاهرود نیز همچون دیگر شهرستان‌ها به نحو مطلوبی وجود دارد و در مجموعه استان باید این امر مهم در مسیر رشد و‌ توسعه همه‌جانبه استان تقویت شود.
 
علیرضا آشناگر ساعاتی پیش در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار داشت: خدمت به مردم رسالت مهم و خطیری است که مسئولان باید آن
 
 
جمالی پور یادآور شد: علیرغم ظرفیت‌های ارزشمند استان به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته به جایگاه شایسته خود برسد و با اینکه تاکنون کارهای خوبی در آن صورت گرفته اما تا شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم.
به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم زاهدی استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های رئیس جمهوری را در اولویت کارهای خود در است
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
 
ثبت یک روز تاریخی و نمایش اتحاد بی سابقه جامعه کونگ فو کشور در چهاردهم مرداد ماه نود و هشت .برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ فو کشور با حضور کاندیداهای محترم برگزار گردید و از چهل و دو رای ماخوذه،دکتر حیدری موفق به کسب چهل و یک رای اعتماد گردید و با اقتدار برای چهار سال دوم به عنوان رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور انتخاب شدند و امید و آرامش به جامعه کونگ فو بازگشت. این موفقیت و پیروزی را به جناب دکتر حیدری و جامعه کونگ فو تبریک
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در مجمع استانی ستاد مجادله با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری فرمانداران و سازمان جهاد کشت باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و خلق شود؛ سطح یک که زکام میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی انجام شود و سطح دو ریزش میدانی اندک تر اما مبارزه میدانی خواهد داشت و ظاهر سطح یک باید باشد و سط
اول که اه 
بازید کلو فک میکردم بازیده یه روزمه  و فک میکردم اوه شت عه عالمه ادم چرتامو میخونن
بعد داشتم در مورد یه تابع مقایسه بین ادما فک میردم یعنی اگه مثلا اگه یه روح باشم و قرار باشه بین ۲ تا بدن انتخاب کنم کدومو انتخاب میکردم تا همین چن وقت پیش فک میکردم اونی که جمع لذتش تو هر لحضه بیشتر باشه رو انتخاب میکردم بعد فهمیدم جمع لذت رو باید یه جور دیگه کرد (نمیدونم چه جوری ولی یه جور دیگه) چون یه مدل لذت دیگه عادی میشه 
الان فهمیدم تاثیر گذاری ه
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
 
 
برگزاری نشست کتابخوان نویسندگان استان در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
با فرا رسیدن ایام هفته کتاب و در روزهای پایانی این هفته  نشست کتابخوان و معرفی کتابهای نویسندگانی از استان توسط تنی چند از خود نویسندگان به همت بخش فرهنگی اداره کل کتابخانه های استان مرکزی در سالن مرجع کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار گردید. در این برنامه نویسندگان با معرفی آثار خود به شرح و توضیح در خصوص کتب معرفی شده در نشست پرداختند و سایر نوشته های خود نیز ا
⏪اخبار فرهنگی 
به گزارش پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا ، شاهدخبر :
نتیجه مسابقه نویسندگان شهدایی با نام خاکریزهای کاغذی ، توسط مدیریت مجمع اعلام گردید
بر این اساس ، برادر عزیز جناب اقای امیر محمد مجاوری ، از شهرستان لاهیجان ، استان گیلان به عنوان نفر برتر این مسابقه معنویی برگزیده شدند
همدانی مدیر مجمع جهانی خادمین شهدا : از عشق و علاقه نوجوانان و جوانان این مرزم بوم به ساحت مقدس شهدا صمیمانه تشکرکرده و افزود: نوجوان و جوانانی چون امی
ثبت موسسه انتفاعی/ غیرانتفاعی
برای ثبت موسسه نیز همانند ثبت شرکت بایستی برخی اصول انجام شود.در ابتدا و قبل از توضیحات درباره نحوه ثبت موسسه,تعریف جامع و کاملی درباره موسسه بیان می کنیم. به طور کلی
موسسات نیز همانند شرکتها قبل از انجام فعالیتهای قانونی بایستی به ثبت برسند با این تفاوت که موسسات بر خلاف شرکتها فعالیت های غیر تجاری انجام می دهند. موسسات به دو دسته کلی تقسیم می شوند و اکثرا برای رسیدن به اهداف غیر تجاری مانند امور علمی ,ادبی 
به گزارش ایسنا، بوسیله تصنیف مجله فرامنطقه ای القدس العربی، "گو وی"، سفیر چروک درون فلسطین در جریان دیدار با نبیل شعث، وکیل رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد که پکن و مسکو در مجمع اقتصادی منامه که در راستای اجرای بخشی از طرح صلح آمریکا بخاطر فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "بیع قرن" برگزار می شود، شریک نخواهند کرد. وی افزود: روسیه و گره توافق کرده اند که تو این نشست مشارکت نکنند. فرستاده چین در ادامه پهلو موضع حمایتی کشورش از فلسطین و
گفتگوی بی واسطه نماینده رهبر انقلاب با مردم ماهشهر
حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به همراه برخی از معاونان خود ظهر امروز در شهرک طالقانی ماهشهر حضور پیدا کرده بود با مردم این منطقه دیدار و پای درد دل آنان نشست.
  قرار است وی از مناطق مختلف این شهرک دیدار کرده و پس از گفت‌وگو با مردم این منطقه، خواسته‌ها و گفته‌های آنان را به محضر رهبر معظم انقلاب منتقل نماید.
شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که ح
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
★پیام تشکر★
بدینوسیله از  مهندس عابدی معاون محترم استاندار، جناب اقای حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه محترم زیرکوه ، دکتر دهقانی رئیس شبکه علوم پزشکی استان  ، جناب اقای مهندس عربشاهی فرماندار محترم زیرکوه ، جناب اقای موهبتی مشاور اجرایی استانداری ،جناب اقای صفاجو بخشدار محترم شاسکوه ، جناب اقای دکتر ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مهندس رجبی ریاست اداره منابع طبیعی ، شورای شهرستان زیرکوه ، شورای بخش شاسکو ، مسئولین ادارات
فردا می خواهیم برویم سیزده بدر؟
خبرنگار شبکه خبر : شهر پلدختر دچار ابگرفتگی شدید شده و مردم به کمک نیازمندند .
فردا می خواهیم برویم سیزده 
خبر نگار شبکه خبر : هموطنان عزیز شدت ابگرفتگی به حدی است که مردم خانه خود را رها کرده و به مناطق بلند تر رفته اند
فردا می خواهیم برویم
خبرنگار شبکه خبر : بعضی از هموطنانمان در سیلاب گرفتار شده اندو به بالا پشت بام ها رفته اند.
فردا می خواهیم 
خبر نگار شبکه خبر : جناب استاندار با توجه به اخباری که رسیده است که
اعضای بزرگوار مجمع خیرین ونیکوکاران
سلام و عرض ادب و احترام
درراستای اجرائی نمودن سیاستها و برنامه‌های اجرائی مجمعپس از تکمیل فرم اولیه ثبت نامویژه منظور راه اندازی سامانه ثبت نام مددجویان ( بانک اطلاعات مددجویان) بدینوسیله ضمن اعلام شروع به کار است سامانه به استحضار می رساند ازسرکارخانم مهندس تقی زاده دعوت بعمل آمد به عنوان مسئول این سامانه بامجمع همکاری نمایند.
رویش‌های قرآنی انقلاب، دیروز
(سه شنبه) در قم تجلیل شدند.
 
 
نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
مدیران‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مسولین محترم:
کانون مساجد
حوزه علمیه
برای تغییر تحول نام کمپانی سهامی یگانه مدارک ذیل واجب است :
الف – پیشین از امضا صورت گردهمایی تغییر‌و تحول نام , متقاضی می بایست برای پرداخت حق الثبت نام مبادرت کرده و آن گاه به واحد انتخاب اسم در اداره ثبت شرکتها , جهت دریافت و ثبت , نام نو برای کمپانی مراجعه نماید .
ب – تشکیل گردهمایی مجمع همگانی فوق العاده و تدوین صورت گرد هم آیی آن به همراه امضاء هیات رئیسه در پایین آن
ج – رعایت ملزومات اداری دعوت بر اساس ضابطه تجارت و اساسنامه کمپانی
د –
         
بیمه حمل کالا بیمه ای است که به موجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گزار دریافت می کند متعهد می شود در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطر های موضوع بیمه چنانچه کالا تلف شده و یا دچار خسارت شود و یا بیمه گزار در رابطه با این خطرات هزینه ای متحمل شود،زیان وارده را جبران نماید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوا و سیما،  محمدتقی زاده معاون استاندار تهران با اشاره به نشر شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی بخاطر تعطیلی ادارات تو روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات درون روزهای آینده دایر هستند. کلیه مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند | اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل دانشگاه های استان تهران هم دو روز تعطیل شدند
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «تجلی عاشورا در شعر و ادب فارسی» عصر یکشنبه ۲۴ شهریور ماه، با سخنرانی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادبیات آیینی و جمعی از معاونان و مدیران کل نهاد، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک‌شهر تهران برگزار شد.
در این نشست علیرضا مختارپور با اشاره به برخی بحث‌های مطرح شده درباره تأثیر واقعه عاشورا در ادبیات فارسی
بسمه تعالی استاندار محترم استان هرمزگان باسلا م احترام وعرض خیرمقدم ازتشریف فرمایی جنابعالی به شهرستان بشاگردباستحضارعالی میرساندجاده مسیرروستاهای کارگنجی دستگرددرگاز گوروی که چندسال پیش روکش آسفالت انجام گرفت متاسفانه بعلت استفاده ازمصالح نامرغوب درحال تخریب شدن است وهمچنین چندین دهنه پل دراین مسیر درحال تخریب شدن میباشند  لذاخواهشمنداست ازمسیرفوق بازدیدبفرمایید ودستورات لازم رامبزول فرمائید / باتقدیم احترام  پنجشنبه غریب زاد
  چند کلمه ای هم به دولت می گوییم مقام معظم رهبری بارها از ما خواسته مطالبه گر باشید وحقتون رو از مسولین مطالبه کنیدحالا این استان افراد بزرگ و سیاست مدار و همچنین نظامی کم ندارد چندید سال است که هم استاندار غیر بومی و هم فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه غیر بومی به این استان می آیند و هیچ کار مفیدی برای این استان انجام نمی دهند و دنبال ارتقاء پست در استان های دیگر هستند اگر بومی باشد برای اصالت خود زحمت میکشد . 40 سال از نقلاب مقدس جمهوری اسلا
نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی ومبارزه با مواد مخدر در زورخانه پوریای ولی
 
نخستین نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر عصر روز چهارشنبه(5تیر) و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، قهرمانان ورزشی استان، پیشکسوتان ورزش باستانی، اصحاب رسانه، کتابداران و علاقمندان به ورزش زورخانه ای و فرهنگ مطالعه با معرفی شش عنوان کتاب در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.
 
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اولین نیروگاه خورشیدی مگاواتی منطقه شمال غرب کشور، در استان اردبیل به ظرفیت ۱ مگاوات با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم شهرستان اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردبیل، نمایندگان ساتبا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، نمایندگان شورای شهر اردبیل و جمعی از مدیران دولتی و نمایندگان بخش خصوصی این استان افتتاح گردید.
ادامه مطلب
استاندار همدان گفت: از سرمایه گذاران برای ایجاد کارخانه کاغذ از کربنات کلسیم در همدان حمایت می کنیم.
ایجاد کارخانه کاغذ در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشستی با سرمایه گذار طرح تولیدکاغذ گفت: از ساخت این صنعت حافظ محیط زیست در همدان حمایت می‌کنیم.
او افزود: دولت از تمام طرح محرک تولید و اشتغالزا حمایت کرده و زمینه را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.
استاندار ادامه
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ،  یکی از مجامع عمومی ساختمان مجمع عمومی سالانه است . مجمع عمومی عادی سالانه مجمعی است که باید لااقل هر سال یک بار تشکیل شود بر طبق ماده 7 آیین نامه اجرای قانون تملک آپارتمان ها که این مجمع هر سال باید به طور منظم تشکیل و مسائل مربوط به ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار بدهند . از جمله وظایف و اختیارات مجمع عمومی عادی سالانه تعیین رییس مجمع عمومی ، انتخاب مدیر ساختمان و خزانه دار و رسیدگی اعمال آن ها غیر
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
مجمع خیرین فرهنگ فاطمی دریک نگاه الف_ جایگاه مجمع
مجمع خیرین فرهنگ فاطمی مجموعه ای مردم نهاد است که با حمایت اقشار مختلف وآحاد جامعه تلاشی خستگی ناپذیررا درجهت خدمت رسانی (قشرآسیب پذیر وکمتربهره مند) سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است ب_آرمان ها
اهداف و آرمانهای مابه صورت اختصار تقدیم میگردد: ١ توجه ویژه به کرامت وارزشهای والای انسانی ٢ عدالت اجتماعی (به منظور بهره مندی افراددرمعرض آسیب وکمتربهره مند) ٣ جلب مشارکت وجذب خیرین ۴ تشکیل شب
دنیای بورس: در متن آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام تجارت الکترونیک پارسیان ۸ دستور جلسه عنوان شده است که عبارتند از: استماع گزارش هیات‌مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص
ادامه مطلب
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیگیری موضوع تعیین مکانی برای بیان اعتراض‌های مردمی در کلانشهر مشهد، گفت: این مهم به زودی به تصویب شورای تامین استان خراسان رضوی خواهد رسید/ ایرنا
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
 
مشخصات فردی و روزمه کاری افراز بهزاد زاده
نام و نام  خانوادگی :افراز بهزادزادهتاریخ تولد: ۱۳۵۳سوابق تحصیلی۱-دیپلم فرهنگ و ادب٢-کارشناسی علوم و انتظامی٣-کارشناسی حقوق٤-کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسیسوابق اجرایی:۱-شاغل به خدمت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سال ١٣٧٢ تا ١٣٧٩ ٢-شاغل به خدمت در  سازمان قضایی   نیروهای مسلح جمهوری اسلامی  ایران از سال ١٣٧٩تا١٣٩٨ ٣-عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت  نظام٤-ریس کمیته صنعت و معدن
پس از پایان مهلت قانونی مجمع تشخیص برای اعمال نظر درباره کنوانسیون پالرمو و محکم شدن نظر شورای نگهبان درباره رد آن کنوانسیون، اکنون مجمع تشخیص در حال بررسی کنوانسیون CFT است. مجمع مطابق آیین‌نامه خود برای بررسی لایحه CFT حداکثر تا ۳ بهمن ماه سال جاری فرصت دارد وگرنه مطابق روندی که برای #پالرمو رخ داد این لایحه نیز مختومه شده و نظر شورای نگهبان درباب رد آن محکم خواهد گشت. احتمالا بر همین اساس است که اتاق عملیات روانی واداده‌ها، چند وقتی است تم
 
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: فعالیت ایران در گردشگری نسبت به کشورهای همجوار ضعیف بوده و جاذبه های گردشگری استان کرمان به عنوان بخشی از کشور به خوبی معرفی نشده است.
 
به گزارش ایرنا، فریدون فعالی عصر جمعه در نشست رئیس اتاق کرمان و مدیرکل میراث فرهنگی استان با مدیران آژانس های گردشگری کشور افزود: کرمان نقطه عطف گردشگری ایران محسوب می شود و تمامی ظرفیت ها و بخش های گردشگری کشور از جمل
هشدار سیل در ۱۰ استان ایران همزمان با تداوم آبگرفتگی در استان گلستان
در حالی که بسیاری از مناطق استان گلستان در شمال ایران چند روز پس از سیل ویرانگر هنوز زیر آب است، وزارت نیرو و سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیل در ۱۰ استان کشور هشدار داده است.
میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان، که شامگاه شنبه سوم فرودین بعد از برکناری مناف هاشمی از استانداری گلستان منصوب شد، در جلسه هماهنگی شورای بحران اعلام کرد که اکنون دو سوم شهر آق‌قلا زیر آب رفته
بسمه تعالی استاندارمحترم استان هرمزگان باسلام واحترام مشکلات روستای کارگنجی بشرح ذیل باستحضارمیرسد لذاخواهشمنداست دستورات لازم راعنایت فرمایید ۱ مشکل آب آشامیدنی سالم وبهداشتی ۲نداشتن روشنایی معابرکه بسیارالزامی است ۳ نداشتن پارک وفضای ورزشی که این امرجهت سرگرمی جوانهای روستا۴فرسودگی مدرسه روستاکه جهت بازسازی این واحدآموزشی لازم است تدابیری اندیشیده شود۵نداشتن خانه بهداشت که موردنیازروستامیباشد ۶ مسجدروستافاقدتجهیزات ازقبیل ف
 
به گزارش ساریگل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ولی الله حیاتی در شورای راهبردی جمعیت استان، موضوع جمعیت را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و اظهار کرد: در سیاست‌های کلی جمعیت که ابلاغیه مقام معظم رهبری است باید تلاش شود تا در مقاطع مختلف جمعیتی با میانگین پویایی داشته باشیم.
 
وی اظهار داشت: استان خراسان شمالی در بحث نرخ رشد موالید رتبه هشتم کشوری، نرخ وفات رتبه هفتم کشوری، ازدواج رتبه نخست کشوری و طلاق در رتبه دهم کشوری
#السلام_علیک_یا_اباعبدالله (ع)#السلام_علیک_یا_علی_بن_موسی_الرضا (ع)
جلسه هفتگی مجمع عاشقان ثامن الائمه 
#سخنران :#حجه_الاسلام_دوست_فاطمه 
#با_نوای کربلاییان:#علیرضا_دهقانی#مهدی_جوانمردی و دیگر مداحان اهل بیت دهسه شنبه ١٣٩٨/۵/١۵   بعد از نمازمغرب و عشا #شیراز ، بولوارشهیدرجایی (فرهنگ شهر) ، کوچه۱۹، حسینیه شهید مطهری
#مبلغ_مجلس_اهل_بیت (ع) باشیم...
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
 
#السلام_علیک_یا_اباعبدالله (ع)
#السلام_علیک_یا_علی_بن_موسی_الرضا (ع)
 
جلسه هفتگی مجمع عاشقان ثامن الائمه 
 
#سخنران :
#حجه_الاسلام_دوست_فاطمه 
 
#با_نوای کربلاییان:
#بهمن_باقری
#علیرضا_دهقانی
#مهدی_جوانمردی 
و دیگر مداحان اهل بیت 
 
سه شنبه ١٣٩٨/۵/٢٢ بعد از نمازمغرب و عشا 
#شیراز ، بولوارشهیدرجایی (فرهنگ شهر) ، کوچه۱۹، حسینیه شهید مطهری
 
#مبلغ_مجلس_اهل_بیت (ع) باشیم...
 
فرانشیز سهم بیمه‌گزار از خسارت است. در صورتی که بیمه‌گزار از بیمه پایه استفاده نکند فرانشیز هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، زایمان و سایر هزینه‌های تحت پوشش حداقل 30% کل هزینه‌های درمانی است در غیر این صورت معادل سهم بیمه‌گر پایه و حداقل 30% است.
بیمه درمان تکمیلی
بیمه تکمیلی انفرادی
با سلام و درود، احتراما بدین وسیله به اطلاع می رساند به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت دوم، هیئت مدیره موظف است که 15 روز بعد مجمع عمومی نوبت سوم را هماهنگ و برگزار نماید، لذا از این رو در تاریخ 08/09/98  راس ساعت 19 نوبت سوم مجمع عمومی در محل حسینه روبروی مجتمع نسیم علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که بر اساس تبصره ماده 8   آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها تصمیمات جلسه اخیر با تصویب اکثریت عده حاضر معتبر است و همچنین
اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: کارخانه چرم مغان به عنوان بزرگ ترین واحد تولیدی تعطیل شده در استان، احیا و طبق برنامه ریزی با عملکردی جدید به چرخه تولید باز می گردد.
اکبر بهنامجو روز دوشنبه در بازدید از این کارخانه راکد افزود: در مرحله نخست فعال سازی کارخانه چرم مغان برای بیش از ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم می‌شود.
وی تشریح کرد: تفاهم نامه‌ای بین صاحب این کارخانه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط منعقد و بزودی مرحله نخست آن، احیا و در اختیار پار
از این استان تاکنون ۳۰ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند که این رقم اعزام در کل کشور کم نظیر است.وی با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» مقام معظم رهبری گفت: همه ما دوست داریم با زیارت امام رضا(ع) زندگی رضوی و قلبی سرشار از معرفت رضوی داشته باشیم؛ مصداق این مهم کمک های مردم شهیدپرور اصفهان به مردم سیل زده و گستراندن سفره افطار برای نیازمندان است.گنابادی نژاد با اشاره به تعداد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان اصفهان اظهار کرد: زنده نگه دا
جم پیلن
دو روز کاری پس از عرضه اولیه جهت مجمع عمومی سالیانه متوقف و با نظر به 325 تومان سود محقق شده هر سهم در سال 97 احتمال  تقسیم 70 درصد آن در مجمع وجود دارد. دریافت این سود نیز بنا به اعلام شرکت از ابتدای مرداد با مراجعه حضوری در بانک تجارت قابل دریافت است.
 
کلیک کنید>> سیگنال خرید با بازدهی 200 تا 300 درصد در میان مدتمحمود کلانتری، مدیرعامل شرکت پتروشیمیران در گفت‌وگو با همفکران در خصوص عرضه اولیه شرکت پلی‌پروپیلن جم در معاملات امروز گفت:
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر آموزش و پرروش استان در حوزه غنی سازی اوقات فراغت در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
سید غلامحسن خلیلی موسوی اظهار داشت: استان اردبیل در طول تابستان 98 با ایجاد بیش از 198پایگاه تابستانی، 111هزار نفر دانش آموز را جذب این پایگاه ها و مراکز تابستانی نموده است.
معاون پرورشی  و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 1 هزارو 438 برنامه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، مناطق و نواح
مجمع سالانه سیمان غرب با 80 درصد سهامداران رسمیت یافت. در پایان صاحبان سهام 30 تومان سود به ازای هر سهم را تقسیم کردند. گزارش هیات مدیره حسین مدرس خیابانی؛ مدیرعامل سیمان غرب در گزارشی که پیش‌روی صاحبان سهام در مجمع سالانه قرار داد، کارنامه سغرب را واکاوی کرد: الف سیمان غرب در سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 نزدیک 820 هزار تن تولید سیمان و یک میلیون تن تولید کلینکر داشت. کاهش تولید
ادامه مطلب
نشست پیشگیری از کرونا
 
توجه به کادر درمان و تأمین اقلام مورد نیاز بهداشتی ضروی است
سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در نشست پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور استاندار؛ ضمن قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمان، اداری و خدماتی بیمارستان، به اهم اقدامات اعضای ستاد شهرستان در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت : بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان، در بخش های مختلفِ اطلاع
 معاونت تشکل‌های اتاق ایران از تولیدکنندگان داخلی قهوه و واردکنندگان قهوه سبز جهت عضویت در مجمع موسسین «انجمن قهوه ایران» دعوت به‌‌عمل آورده است.
در آگهی فراخوان اتاق ایران که امروز ۲۱ آبان ۹۸ در روزنامه دنیای اقتصاد به چاپ رسیده، آمده است:
ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب مجمع البیان
دانلود رایگان کتاب مجمع البیان pdfترجمه
معرفی کتاب:(مجمع البیان) نویسنده:محمدبیستونی تعداد صفحات:2620 حجم فایل:29مگابایت فرمت کتاب:پی دی افpdf(کیفیت عالی) زبان کتاب:فارسی سفارش کتاب(pdf,چاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814 ...
دریافت فایل
ترجمه مجمع البیان فی تفسیر القرآن - کتابخانه دیجیتال ... https://www.ghbook.ir › task=viewbook › book_id=2021 ترجمه مجمع البیان فی تفسیر القرآنمشخصات کتاب:سرشناسه: بیستونی ، محمد، ‫۱۳۳۷‬ ... apk :دانلود کتاب به فر
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
​​​​​​
 
آقای سهراب سلیمانی بردار سردار دل‌ها می‌گویند: ... استاندار سابق کرمان ملاقاتی با پدر بنده داشته و به ایشان گفته بود می‌دانید پسرتان چقدر مشهور است و استکبار چقدر از او می‌ترسد؟ پدرم گفته بود من از شما متعجبم که چنین حرفی می‌زنید، استاندار پرسیده بود چرا؟ پدرم گفته بود پسر من یک سرباز ولایت است آنها از اسلام می‌ترسند نه از پسر من، حاج قاسم تنها یک نشانه از کشور اسلامی و شیعه است.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ارتباط گستران هزاره