نتایج جستجو برای عبارت :

مهارت ضروری برای موفقیت در هر کاری

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
به منظور تربیت و پرورش انسان های سالم و توانمند و بناگذاری جامعه‌ای پیشرفته و سرآمد، در آموزش‌، برای کودکان ١٥-٩ سال کشور ، محورها و موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند:
١- مهارت درست لباس پوشیدن٢- مهارت درست راه رفتن٣- مهارت خوب حرف زدن٤- مهارت حرف خوب زدن٥- مهارت منظم بودن٦- مهارت شعر خواندن٧- مهارت نقاشی کردن٨- مهارت نوشتن٩- مهارت ترانه و دکلمه خواندن١٠- مهارت بهداشت ١١- مهارت کار تیمی١٢- مهارت انتقاد کردن درست١٣- مهارت جرات ورزی و تمرین شجاعت
در هر ورزش مهارت هایی وجود دارد که آنرا زیباتر می کند و اگر بتوان آن مهارت ها را به نحو احسن در بازی پیاده کرد قطعا موفق خواهید بود . مهارت های لازم در ورزش تنیس به سه گروه زیر تقسیم می شود که به شرح هر یک می پردازیم: 
مهارت ضربه ای
مهارت های فیزیکی
مهارت های ذهنی


ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
مهارت‌های اجتماعی کودکان به آن‌ها اجازه می‌دهد ارتباط لذت‌بخش‌تری با هم‌سن‌وسالان خود داشته باشند. اما مزایای آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان بیش از این است. بچه‌هایی که مهارت اجتماعی بیشتری دارند احتمال موفقیت بیشتری هم در جامعه دارند.
ادامه مطلب
شاید این روزا نام طرح ایران مهارت به گوشتان خورده باشد...
اگر هنوز درباره شرایط اجرای این طرح مفید در مدارس اطلاعی ندارید پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"طرح ایران مهارت چیست؟"
"آموزشگاه مجاز ایران مهارت"
"برگزاری طرح ایران مهارت در مدارس"
"مدارس مشمول طرح ایران مهارت"
مهارت های ارتباطی و فن بیان در هر کسب و کاری اهمیت بسزایی دارد. اما در برخی از مشاغل نیاز به این مهارت ها کمی بیشتر احساس می شود. مثلا در حرفه ای مانند بازاریابی نیاز به داشتن مهارت های ارتباطی افزایش می یابد. همچنین فن بیان در بازاریابی به خصوص بازاریابی های آنلاین و حضوری نقش زیادی دارد.
ادامه مطلب
سرفصل مطالب:
مهارت خود آگاهیمهارت همدلیمهارت حل مسئله
مهارت خود آگاهیمهارت تصمیم گیریمهارت کنترل خشممهارت تفکر خلاقمهارت تفکر نقادانهمهارت ارتباط موثرمهارتهای بین فردیمهارت مدیریت هیجاناتیمهارت افزایش اعتماد به نفس
 
رول پلی تمامی بازیها و تکنیکهای آموزشی

اهداف آموزش








آموزش کلیه مهارتهای  ده گانه زندگی کودکان و نوجوانانآموزش تکنیکها و بازی های لازم  جهت آموزش مربیگری



    برای درخواست  کارگاه موردنظر  در روانشناسی لطفا اینجا
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
مترجم باید
ترجمه در رشته تخصصی
مترجم باید 
بی طرفی مترجم
مترجم باید 
مهارت تایپ
مترجم باید به مهارت های کامپیوتری
مهارت نویسندگی
مترجم باید 
وقت شناسی و آن تایم بودن
مترجم باید 
بازخوانی متن ترجمه شده
مترجم باید 
رعایت قواعد نگارشی
مترجم باید 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسن
مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:
بنا به گفته فرمانده قرارگاه مهارت آموزشی از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.
همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند./ مهر
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
من مهارت شنیداریم چون اخرین مهارتیه که دارم روش جدی تر کار میکنم از همه ی مهارت هام ضعیف تره.
یعنی برام متمرکز موندن به مدت ۶ دقیقه خیلی سخته و هرچند اصل مطلبو میگیرم؛ اما بازم به سوالات جزییش پاسخ اشتباه میدم.
با همه ی این ها امروز یک نمره پیشرفت داشتم و بابتش خیلی خوشحالم.
امیدوارم تا روز امتحان به مقدار قابل توجهی پیشرفت کنم ^-^
 
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این نغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت های مسئله یابی
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این تغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت های مسئله یابی
طرح ایران مهارت چیست؟!
ایران مهارت یک طرح ملی است که به تصویب و تفاهم مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و وزات آموزش و پرورش رسیده است. هدف اولیه از اجرای این طرح، برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در دبیرستان ها و به کمک آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می باشد.
 باید متذکر شده که هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها می باشد.
می توانید شیوه نامه ایران مهارت را
مدیریت مهارت جرأت ورزی « نه » گفتنمهارت جرأت ورزی ؛۱ – یعنی ، توانایی ابراز خود و حقوق خود بدون پایمال کردن حقوق دیگران .۲ – یعنی ، جرات مندی ، ابراز وجود ، قاطعیت و مهارت نه گفتن .۳ – یعنی ، گفتن نه یعنی اراده ، اقتدار و پافشاری روی حقوق خود و
ادامه مطلب
 
طرح درس روزانه و سالانه 
طرح درس مهارت های نوشتاری نهم یکی از طرح درس های فارسی پایه نهم با موضوع طرح ... دانلود طرح درس ملی راه رهایی تفکر هشتم یکی از کاملترین طرح درس های رورانه ملی ...
 
پاورپوینت طرح درس مهارت های نوشتاری نهم (2)
پاورپوینت طرح درس مهارت های نوشتاری نهم (2) ... نمونه طرح درس پیام های آسمان پایه هشتم بر اساس عناصر و عرصه ها در طرح درس ملی قیمت: 2,500 تومان. نمونه طرح درس علوم ...
 
دانلود طرح درس مهارت های نوشتاری پایه نه
مرکز مهارت آموزی دانش امید آزادشهر  فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
دیپلم ردی ها
ترک تحصیلی ها
بازماندگان از تحصیل 
سربازان
شاغلین و تمام کسانی که موفق به اخذ مدرک تحصیلی خود نشده اند. با ثبت نام در مرکز مهارت آموزی میتوانند مهارت های دیپلم را دریافت کنند و از آموزش و پرورش دیپلم رسمی خود را دریافت کنند.
 
شماره تماس:
09384642159
فرش‌بافی و قالیبافی یکی از هنرهای دیرین ایرانیان است که افراد زیادی در شهرهای متعددی از کشور مشغول به این هنر هستند. اگر شما می‌خواهید بدانید که چه مهارت هایی برای قالی بافی لازم است ، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین این مهارت‌ها را برای بافت فرش دستباف با یکدیگر بررسی کنیم.
ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
فرض کنید شما می خواهید از خلاقیت خود استفاده کنید و با استفاده از مهارت های خود دست به خلق آثار زیبا چه در زمینه هنر و چه در زمینه کسب و کار ها کنید. شغلی که شما انتخاب کرده اید طراحی گرافیک است. طراحی گرافیک امروزه یکی از کسب و کارهای پر درآمد است که در صورت مهارت داشتن و کمی خلاقیت، اگر بتوانید بازاریابی خوبی نیز داشته باشید، حسابی پول پارو میکنید. اما برای این شغل مهارت هایی نیاز است که یادگیری آن برای شما ضروری است. در این مقاله می خواهیم به
دانلود کتاب مهارت های زندگی حسین خنیفر
 
 
دانلودفایل
 
 
 
تقریباً ۶۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۶ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبمهارت های زندگی - دکتر حسین خنیفر ودکتر مژده پور حسینی ...https://panteashop.ir › مهارت-های-زندگی-دکتر-حسین-خنیفر-ودکتر۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - مهارت های زندگی - دکتر حسین خنیفر ودکتر مژده پور حسینی زندگی و احساس زندگی کردن با زنده ... دانلود رایگان کتاب|دانلود کتاب صوتی| پانته آ.دانلود کتاب مهارتهای زندگی | کتاب روانشنا
مهارت تصمیم گیری چیست؟
ما در بعضی مراحل زندگی با موقعیت هایی مواجه میشویم که ناچار به تصمیم گیری هستیم و از بین گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنیم؛اما گاهی به علت گزینه های زیادی که پیش رو داریم دچار شک و تردید میشویم.به مهارتی که به وسیله آن می توانیم در موقعیت هایی که با چند گزینه متفاوت روبه رو هستیم به موقع دست به انتخاب مناسب ترین و بهترین گزینه بزنیم،مهارت تصمیم گیری گفته میشود.
مهارت تصمیم گیری روش های صحیح تصمیم گیری منطقی ر
مهارت های تکنولوژی خود را توسعه دهید
مهارت های فنی به طور فزاینده ای پرمتقاضی است، بازاریاب محتوا در وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا کار می کند. دیگر مهارت های محبوب شامل SEO، HTML، گوگل آنالتیکیز (و تجزیه و تحلیل های مشابه)، و همچنین CSS و برنامه نویسی می شود. بسیاری از شرکت ها مایل به آموزش افرادی هستند که دارای قابلیت های فنی اولیه برای استفاده از برنامه های خاص هستند، دیگر مهارت ها را می توان قبل از شروع کار از طریق برنامه های آموزش آنلا
مهارت‌های ارتباطی در کودکان
کودک در مراحل مختلف رشدی به گونه‌های متفاوتی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کند. از رفتارهای ارتباطی غریزی مثله مکیدن، گریه کردن در بدو تولد تا؛ به کار بردن مهارت‌های پیچیده‌تر کلامی و… در روان‌شناسی کودک نیز یادگیری مهارت ارتباطی بسیار ضروری است؛ زیرا کودک به وسیله دست‌یابی به این مهارت‌ها می‌تواند به نحوی مؤثر، با محیط و دیگران ارتباط برقرار کند؛ و باعث بروز واکنش‌های سازنده در اطرافیان شود. یا
نام: ارتقای توانمندی های کلی و تحصیلی کودک
تعداد جلسات: 1 جلسه (45 دقیقه)
گروه هدف: کودک و نوجوان، از کودک سالم برای ارتقای مهارت ها تا کودکان با مشکلات یادگیری و تحصیلی.
اهداف درمانی: ارتقای مهارت های مغزی و شناختی کودک برای تحصیل، بهبود اختلالات یادگیری و مشکلات شناختی مورد نیاز برای مهارت های تحصیلی.
 
این مورد بر اساس نیاز کودکان و نوجوانان و تقاضای خانواده های عزیز برای ارتقای مهارت های تحصیلی فزرندان طراحی شده است. در این فرایند ابتدا مت
اگر مهارت شنیداری و جنبه ی شفاهی زبان را جزو اولین مهارت هایی بدانیم که فرد از کودکی و به هنگام یادگیری زبان مادری با آن مواجه می شود. پس در یادگیری زبان دوم و زبان خارجی نیز این جنبه اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد، گرچه در کتاب های یادگیری زبان و متدهای آموزشی آن میزان که به مهارت خوانشی توجه میشود به مهارت شنیداری و شفاهی توجه نمی شود.
حال می خواهیم بدانیم فرآیند درک مطلب شفاهی یا مهارت شنیداری زبان از چه مراحلی تشکیل شده است.
چه چیزی
آدم ترسویی هستم. معمولا هر مهارتی رو تا حد آموزش دنبال می‌کنم اما جرات و ریسک اجرا رو ندارم. بنابراین هر موقع هم که نیاز به بیان مهارت‌هام دارم نمی‌تونم با اطمینان 100% اظهار کنم که فلان مهارت رو بلدم. کاش اگر راهکاری در این مورد دارید منو هم درجریان بذارین. 
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
سلام
شما با توجه به تجربیاتی که دارین چه مهارت هایی رو خیلی مهم میدونید که حتما لازمه یک نفر در طول زندگیش یاد بگیره؟، حالا در هر زمینه ای.
مثلا مهارت های روابط اجتماعی، کسب و کار، شغلی، مهارت های لازم برای تشکیل زندگی مشترک و ازدواج، مهارت های تحصیلی و هنری و ... .
در هر سنی که هستید اگر به عقب بر می گشتید چه چیزهایی رو به عنوان مهارت سعی میکردید یاد بگیرید یا همین الان تلاش میکنید برای یادگیریش؟
اگر مایل بودید دلیلش رو هم ذکر کنید، و لطفا بفر
بنظرم یکی از چیزهایی که باید در انتخاب شغل، ماندن در یک موقعیت شغلی و یا تغییر شغل مد نظر گرفت امکان توسعه مهارت‌های فردی هست. البته که باید انگیزمون الهی و توحیدی باشه و برای رضای خدا کار کنیم و این مطلب منافاتی با این موضوع ندره که بین چندتا کار و موقعیت شغلی باید به مفهوم توسعه مهارت‌های فردی هم توجه کرد؛ چراکه شما باید انسانی کارآمد و به‌روز بمانید و هر روز در حال پیشرفت باشید.
ادامه مطلب
به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد: روزشمار هفته ملی مهارت  روزشمار هفته ملی مهارت ، به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد .  به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رحمت اله رحمتی، قائم مقام این سازمان و دبیرستاد اجرایی جشنواره بزرگداشت ۶ مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: نام گذاری روزهای هفته ملی مهارت در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کا
خانواده مجموعه ای متشکل از زن، شوهر، فرزندان و در برخی مواقع مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها است. اگر اعضای یک خانواده بخواهند که خودشکوفا و با اعتماد به نفس بوده، همچنین بتوانند در خارج از محیط خانه در اجتماع نیز موفق باشند، لازم است، هنر همزیستی، مهارت های برقراری ارتباط با یکدیگر را یاد بگیرند.کانون اصلی خانواده را مرد و زن  تشکیل می دهد، مهم ترین وظیفه در هدایت خانواده به سمت و سوی موفقیت را دارند. پس زن و شوهر باید مهارت های برقراری ارتباط هم
 
♦کارت مهارت آموزی و اشتغال
 
به گزارش ایسنا، در راستای صدور کارتهای مهارت و گواهینامه‌ مهارت،
توزیع کارت اشتغال و مهارت آموزی نیز در دستور کار قرار گرفته و در قالب
آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه مقرر شده تا برنامه
عملیاتی صدور کارت مهارت آموزی و اشتغال دنبال شود.
 
کارت اشتغال و مهارت آموزی کارتی است که به بهبود وضعیت اشتغال در کشور و ساماندهی آمارهای اشتغال کمک می‌کند.
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه کار، صدور
خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان
خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان ماده 28 خلاصه کتاب مهارت های معلمی قرائتی نقد کتاب مهارت های معلمی قرائتی کتاب مهارت های معلمی قرائتی خرید خلاصه کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی کتاب laquo;مهارت معلمی raquo; نوشته محسن قرائتی ...
دریافت فایل
مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یکی از مهارت‌های ضروری در زندگی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد هنگام مراجعه به روانشناس از ناتوانی در برقراری یا حفظ ارتباطات خود شکایت دارند. این ناتوانی تا حد زیادی بر بهداشت روان افراد تأثیر منفی می‌گذارد. چرا که گوشه گیری و انزوا را به همراه می‌آورد و در بسیاری از موارد منجر به بروز مشکلات روحی نظیر افسردگی می‌شود. خوشبختانه مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یک مقوله ذاتی نیست و اگر در این زمینه
مطالعه مستمر و تدریس عملی این کتاب کمک می کند تا
تفکر و تعقل خود را به سطوح بالاتری برسانیم و طرز فکر بهتری داشته باشیم.
غصه ها و عصبانیت هایمان را به حداقل برسانیم.
از اشتباه در برداشت ها و تصمیم گیری ها پیشگیری کنیم
در حل مسایل به مهارت برسیم.⏪⏪ با خواندن این کتاب به بدیهی ترین نکات و اطلاعات بر می خوریم. اغلب این موضوعات را همه می دانیم؛ امّا به علّت عدم توجّه و تفکّر، با انبوه مشکلات ذهنی و اجتماعی روبرو می شویم.
اگر به دنبال انتخاب روشی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
١- مهارت خودآگاهی
۲- مهارت همدلی
۳- مهارت روابط بین فردی
۴- مهارت ارتباط موثر
۵- مهارت مقابله با استرس
۶- مهارت مدیریت هیجان
۷- مهارت حل مسئله
۸- مهارتت تصمیم گیری
۹- مهارت تفکر خلاق
۱۰- مهارت تفکر نقادانه
مهارت خودآگاهی:
توانایی شناخت نقاط ضعف وت قوت و یافتن تصویری واقع‌بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی برای آشنایی با حقوق و مسئولیت های فردی و اجتماعی 
مهارت همدلی:
درک کردن دیگران و مشکلاتشان در هر شرایطی. این مهارت به دوست داشتن و دوس
مهارت های زندگی (آموزش مهارت های دهگانه)
 
مقدمه
همه ما کم و بیش با عنوان مهارت های زندگی آشنا هستیم. اغلب عنوان مهارت های زندگی را در رسانه ها ، برنامه های روانشناسی و …. شنیده ایم. ولی شاید کمتر با کاربرد آن ، فوایدش و نحوه یادگیری مهارت ها آشنا باشیم. به همین دلیل قصد داریم مرور کوتاهی بر تاریخچه تدوین این مهارت ها، چیستی آن و چگونگی یادگیری آنها داشته باشم. بهتره که اول از خود عنوان شروع کنیم.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
چگونه با دیگران ارتباط موثر و مناسب داشته باشیم؟❔
در برخورد و معاشرت هامون با افراد دیگه چه نکاتی کلیدی رو باید رعایت کنیم؟❔
سلاااام عزیزان 
یکی از مهارت های زندگی، مهارت ارتباط میان فردی صحیح و موثره
در ارتباط میان فردی، اصول و قواعدی وجود داره که لازمه رعایت بشه تا معاشرت های بهتری داشته باشیم
ادامه مطلب
 سازمان بهداشت جهانی مهارت های دهگانه ای را معرفی کرده است که هر کس باید این توانایی ها را برای داشتن زندگی فردی و اجتماعی موفق کسب کند:
1-مهارت خودآگاهی
2-مهارت همدلی
3- مهارت روابط بین فردی
4- مهارت ارتباط موثر
5- مهارت مقابله با استرس
6- مهارت مدیریت هیجان
7- مهارت حل مسئله
8- مهارتت تصمیم گیری
9- مهارت تفکر خلاق
10- مهارت تفکر نقادانه
 
➖مهارت خودآگاهی
 توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت و یافتن تصویری واقع بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی بر
خلاقیت نعمتی است که همه کودکان با آن متولد می‌شوند. بیش از ۹۰درصد کارهای کودکان خلاقانه است و همین کارهای کوچک همراه با خلاقیت و پشتکار است که باعث می‌شود کودکان به سرعت تمام مهارت‌هایی را که برای زندگی آینده‌شان لازم است، فراگیرند.
حفظ تعادل، یادگیری مهارت‌های حرکتی، راه رفتن و حرف زدن از جمله مهارت‌هایی است که کودک در چند سال اول زندگی خود به آنها مسلط می‌شود.
ادامه مطلب...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
اصطلاح مهارت درمعانی مختلفی به کار رفته است. وقتی می گوییم کسی مهارت انجام کاری را دارد به این معنی است که او توانایی های لازم برای انجام صحیح آن کار را دارد. بر این مبنا و با توجه به معنای مختلف مهارت، از مهارت های زندگی تعاریف مختلفی ارائه شده است.
مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
” مهارت های زن
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
مهارت حل مسئله فرآیندی ذهنی است که شامل کشف، آنالیز و حل مشکلات می‌شود. هدف نهایی حل مسئله غلبه بر موانع و پیدا کردن بهترین راه حل برای موضوعات است. بهترین راه حل برای رفع مشکلات را نمی‌توان به صورت تعریف کلی ارائه دارد. در واقع بسته به موقعیتی که فرد در آن قرار دارد راهکارها متغیر است. در بعضی از مسائل بهترین روش این است که افراد اطلاعات خود را بالا ببرند و دانسته‌های قبلی خود را به کار ببندند. گاهی نیز بهتر است تا افراد از خلاقیت خود به صو
مبانی نظری مهارت های ارتباطی
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری مهارت های ارتباطی

مهارت های ارتباطی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت‌های ارتباطی ./ دانلود فصل دوم پایان نامه / کارشناسی ارشد / فایل متنی Word / آماده استفاده برای فصل دوم پایان نامه  مبانی نظری مهارت های ارتباطی دانلود مبانی نظری مهارت های ارتباطی (فصل دوم تحقیق رشته مدیریت)، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده و همراه با ار
چه مهارت‌هایی برای زندگی‌ مهم تر است؟ فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 28حجم فایل: 652قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:چه مهارت‌هایی برای زندگی‌ مهم تر است؟پرسش مهر مدارس 97 با موضوع چه مهارت‌هایی برای زندگی‌ مهم­تر است؟پرسش مهر 19تعداد صفحات : 28 صفحهقیمت :5000 تومانفرمت فایل : ورد و پی دی اف (قابل ویرایش)
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
 
بدانید که تجدید و ارتقای مهارت‌های نیروهای فعلی، بسیار کارآمدتر از جذب نیروی جدید است. طبق تحقیقات، هزینه تجدید مهارت‌ها بسیار کمتر است.
برای کسانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند، آمادگی داشتن برای کار، یک مشکل اساسی اما قابل‌حل است. آنها باید ذهنیت خود را تغییر دهند و از روش‌ها و منابع بی‌پایان تکنولوژی برای یافتن مسیر حرفه‌ای و موفقیت استفاده کنند و کارفرمایان هم می‌توانند شرایط را برای آنها فراهم کنند تا هم نیروی کار، قدرتمندتر
مهارت مذاکره تجاری
در شروع دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره خود در حوزه مهارت مذاکره تجاری، از دانشجویان میپرسیم : چه مواردی موجب نگرانی شما در زمان مذاکره میشود ؟ اغلب آنان به این نکات اشاره دارند :
میترسم که بهترین نتیجه ممکن را به دست نیاورم.
در بسیار موارد نمیدانم که دقیقا در طی مذاکره باید به چه چیزی برسم و چه طوری باید برسم ؟
احساس میکنم که در طی مذاکره گم میشم و تو جزئیاتش غرق شدم. تا جایی که حتی یادم میره که واقعا دنبال چی بودم ؟

در اد
مراحل زیر را دنبال کنید تا مهارت‌های کارآفرینی سازمانی را در خود رشد دهید:
1-  مهارت‌های فردی مناسب را توسعه دهید.کارآفرینان سازمانی همان مهارت‌ها و توانایی‌هایی را دارند که کارآفرینان دارند. آنها با اعتماد‌به‌نفس،خلاق و با‌پشتکار هستند، که در حل مشکلات تبحر دارند و از اینکه ایده‌هایشان را مطرح کنند نمی‌ترسند.
کارآفرینان سازمانی ریسک‌های حساب‌شده را می پذیرند و تفاوت ریسک خوب و بد را می‌فهمند. بنابراین سعی کنید بیاموزید چطور ریسک
شاید شما قصد تقویت مهارت مکالمه خود پس از شرکت در دوره های اسپرسو 1 زبان ایتالیایی داشته باشید و اکنون قصد شما تقویت مهارت مکالمه در سطح A1 زبان ایتالیایی است.  این جزوه شامل معانی تمام واژه ها و پاسخ ایتالیایی تمام پرسش های هر درس از کتاب مذکور می باشد.
توضیحات فایل:
پاورپوینت مهارت حل مساله و تصمیم گیری
کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت جامع مهارت حل مساله و تصمیم گیری می باشد که در ۵۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
اهداف آموزش
.۱یادگیری مراحل اساسی حل مسئله
.۲بدست آوردن راه حل برای مشکلات سخت و معماهای زندگی
.۳حل تعارض ها
.۴یادگیری مراحل تصمیم گیری
.۵انجام تصمیم گیری های سخت
.۶تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم زندگی
.۷شناخت عوامل موثر در تصمیم گیری های شخصی
همه ما در زندگ
برای ازدواج ما ۱۰ مهارت های عملی به شما ارائه می دهیم که به منظور موفقیت در ازدواج مورد نیاز شماست.
ساختن، رشد دادن ، قرض گرفتن آنها را ازدست ندهید. شما باید هرکاری برای بدست آوردن این مهارت ها قبل از ازدواج انجام دهید.اگر شما در حال حاضر ازدواج کرده ، باید برخی از این مهارت ها را توسعه دهید.
۱٫ مهارت های حل مساله
مهارت حل مشکل مهم ترین مهارت در این فهرست است اول به آن اشاره می کنیم زیرا اگر این مهارت را نداشته باشید مهارت های دیگر به کارتان نمی
 اگر در صفرو یک ها گیر کرده اید لازمه که این متن رو بخونید .
در واقع اون چیزی که امروزه خیلی ها را درگیر خودش کرده مهارت های تکنولوژی نیست بلکه مسیری که شخص میخواد در تکنولوژی طی بکنه اونو سردرگم میکنه و در واقع موضوع اصلی اینه مهارت های که افراد کسب میکنند اون مهارت های نیست که در راه درستش استفاده بشه و این مسئله خیلی بزرگ و فراگیریه ، یعنی یا ابزار ها  و مهارت ها درست معرفی نمی شن و یا اینکه مسیر فرد هنوز مشخص نشده .
خب باید چکار کرد ؟‌
نکته
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
هفت مهارت icdl  شامل دوره مقدماتی تا پیشرفته کامپیوتر در کاربری اداری:
ICDL مخفف عبارت International Computer Driving Licence به معنی گواهینامه
بین المللی کاربری کامپیوتر است. این دوره و مهارتهای آن مخصوصاً icdl
درجه دو (ویندوز و اینترنت) برای همه مفید و مورد نیاز است. مدرک هفت مهارت
icdl پس از شرکت در آزمون های سراسری توسط سازمان فنی و حرفه ای صادر شده و
قابلیت ترجمه را داراست، همچنین این دوره در بعضی از دانشگاهها بعنوان
واحد درسی دانشگاهی نیز مورد قبول میباشد.
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
به نظر شما یک کارمند خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کارمند خوب را چطور تعریف می‌کنید؟ آیا تجارب شغلی یا اخلاق در محیط کار، فاکتورهای اصلی برای شناختن ویژگی‌های کارمندان خوب هستند؟ آیا شایستگی در حوزه‌ای خاص می‌تواند به عنوان عاملی اصلی برای تصمیم‌گیری درباره ویژگی‌های یک کارمند خوب شناخته شود؟
در حالی که مهارت‌های فنی و دیگر مهارت‌های تعریف شده‌ای که در شرح وظایف شغلی آمده است، نقش مهمی را در تصمیم‌گیری راجع به یک کارمند بازی می‌کنند
مهارت های فروش و بازاریابی
یکی از مهارت های مورد نیاز در کسب وکارهای امروزی یادگیری مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فروش و مهارت های ارتباط حرفه است.
ما در مجموعه ایران آکادمی تصمیم گرفتیم برای دسترسی آسان تر
به این سبک از دوره ها، و دریافت منسجم این آموزش ها بسته کامل آموزشی در
حوزه بازاریابی و فروش آماده کرده ایم که می توانید آنرا با قیمتی رقابتی
تهیه نمایید.
این بسته آموزشی برای افرادی که تصمیم دارند در بازار کسب و
کار موفقیت بیشتری دا
مهارت های فروش و بازاریابی
یکی از مهارت های مورد نیاز در کسب وکارهای امروزی یادگیری مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فروش و مهارت های ارتباط حرفه است.
 
ما در مجموعه ایران آکادمی تصمیم گرفتیم برای دسترسی آسان تر به این سبک از دوره ها، و دریافت منسجم این آموزش ها بسته کامل آموزشی در حوزه بازاریابی و فروش آماده کرده ایم که می توانید آنرا با قیمتی رقابتی تهیه نمایید.
 
این بسته آموزشی برای افرادی که تصمیم دارند در بازار کسب و کار موفقیت بیشتری د
مراحل زیر را دنبال کنید تا مهارت‌های کارآفرینی سازمانی را در خود رشد دهید:
1-  مهارت‌های فردی مناسب را توسعه دهید.کارآفرینان سازمانی همان مهارت‌ها و توانایی‌هایی را دارند که کارآفرینان دارند. آنها با اعتماد‌به‌نفس،خلاق و با‌پشتکار هستند، که در حل مشکلات تبحر دارند و از اینکه ایده‌هایشان را مطرح کنند نمی‌ترسند.
کارآفرینان سازمانی ریسک‌های حساب‌شده را می پذیرند و تفاوت ریسک خوب و بد را می‌فهمند. بنابراین سعی کنید بیاموزید چطور ریسک
مراحل زیر را دنبال کنید تا مهارت‌های کارآفرینی سازمانی را در خود رشد دهید:
1-  مهارت‌های فردی مناسب را توسعه دهید.کارآفرینان سازمانی همان مهارت‌ها و توانایی‌هایی را دارند که کارآفرینان دارند. آنها با اعتماد‌به‌نفس،خلاق و با‌پشتکار هستند، که در حل مشکلات تبحر دارند و از اینکه ایده‌هایشان را مطرح کنند نمی‌ترسند.
کارآفرینان سازمانی ریسک‌های حساب‌شده را می پذیرند و تفاوت ریسک خوب و بد را می‌فهمند. بنابراین سعی کنید بیاموزید چطور ریسک
صبح زنگ زده ام این موسسه ارژنگ که ببینم میتونم برم کلاس های شبکه اش یا برنامه نویس ش دیده ام نمایندگی توی اصفهان نداره !!! مدارک ش معتبره !!! ولی بعدش زنگ زده ام به حبیب گفت که بهتره که لیسانیس بگیریم معتبرتر ولی باید معدل بالایی 14 باشه !!! مننم همه ی نفرات عالی و فوق العاده  اصلا طلایی طور ... یه مدت هم میرفتم این دوره های شبکه رو ولی نصفه و نیمه ول شون کرده ام و کار نکرده ام و از اصل و اساس فراموش کرده ام خیلی از مواردشو !!!! لعنت به من با این وضعیت م س
روزانه میلیون ها اطلاعات وارد مغز ما می شه که ما خودمون هم متوجه اونها نیستیم. برای پیشرفت کردن لازم نیست که در یک زمینه علامه دهر شین. ما نیازمند یک مهارت مهم دیگر هستیم؛ مهارت تحلیل و فرصت یابی و نتیجه گیری. متأسفانه درصد زیادی از مردم در این مهارت ضعیف هستن. مخصوصاً در زمینه های اقتصادی.
تمرین:
- مسائل ذهنیتون رو روی کاغذ بنویسین. بعد واضحش کنین. خیلی صریح و دقیق بنویسین. بذارین مغزتون مسئله رو شفاف ببینه.
- راه حل هایی که به ذهنتون میاد رو بن
 
 
یکی از بهترین برنامه ها برای کودکان انیمیشن مهرت ها ی زندگی می باشد. این انیمیشن مهارت‌های مورد نیاز برای زندگی اجتماعی و نکات مربوط به آداب معاشرت در جامعه را به زبان ساده و زیبا آموزش می دهد . دیدن تمام مجموعه های این انیمیشن مفید را به کودکان شما توصیه می کنیم 
 
لینک دانلود مجموعه انیمیشن های مهارت های زندگی در سایت آپارات
https://www.aparat.com/user/video/user_list/userid/3560257/usercat/139060
 
 
لینک دانلود مجموعه انیمیشن های مهارت های زندگی در سایت تبیان
https://film
توضیحات فایل:
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند،محتوای این فایل شامل کاربرگ رشد مهارت های اجتماعی می باشد که در قالب پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در زیر شرح مختصری پیرامون متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت فایل فولدر خریداری و دانلود نمایید.
کاربرگ رشد مهارت های اجتماعی شامل عناوین ذیل می باشد :
ارزشهای من
یادآور
 
 
 
مهارت جرائت ورزی و اهمیت آن
جرائت ورزی یک شیوه ارتباطی است که می توان آن را آموخت و به کار بست.
مهارت جرائت ورزی فرد را قادر می سازد تا افکار، احساسات و ارزش  های خود را در باره یک موقعیت به طور آزادانه و مستقیم و با احترام به احسا سات و ارزشهای اشخاص دیگر بیان کند.
جرئت ورزی ابراز عقاید، احساسات و افکار خود به طور
ادامه مطلب
بنظرم یکی از چیزهایی که باید در انتخاب شغل، ماندن در یک موقعیت شغلی و یا تغییر شغل مد نظر گرفت امکان توسعه مهارت‌های فردی هست. البته که باید انگیزمون الهی و توحیدی باشه و برای رضای خدا کار کنیم و این مطلب منافاتی با این موضوع ندره که بین چندتا کار و موقعیت شغلی باید به مفهوم توسعه مهارت‌های فردی هم توجه کرد؛ چراکه شما باید انسانی کارآمد و به‌روز بمانید و هر روز در حال پیشرفت باشید.
 
خوبه به این موضع فکر کنیم که در موقعیت شغلی فعلیمون بعد از
اوتیسم یا درخودماندگی یک بیماری عصبی‌رفتاری پیچیده است که شامل نقایصی در تعاملات اجتماعی، مهارت‌های گفتاری و ارتباطی همراه‌با رفتار‌های خشک و تکراری است. به‌علت طیف وسیع علایم این بیماری به این بیماری اختلال طیف اوتیسم (ASD) گفته می‌شود. این گستره طیف وسیعی از علایم، مهارت‌ها و سطوحی از نقایص را در بر می‌گیرد. شدت ASD می‌تواند از نقصی که موجب بروز محدودیت‌های جزئی در زندگی طبیعی می‌شود تا ناتوانی‌های ویرانگری که نیاز به مراقبت‌های ا
مصوبات کمیته مهارت های زندگی ومشاوره
1-تشکیل کلاس های آموزش مهارت آشپزی با همکاری مشاور آموزشگاه
2-بیان نکاتی در مورد مهارت نه گفتن توسط مشاور آموزشگاه
3-تهیه مقالات در مورد راههای کنترل خشم در بین دانش آموزان
(1) تصویر جلسه
(2) تصویر جلسه
اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی بانام Prospect 1 برای آموزش در پایه هفتم تحصیلی تألیف گردید و هم‌اکنون آماده دانلود برای شما می‌باشد. برای نخستین بار در این کتاب به آموزش هم‌زمان هر چهار مهارت ارتباطی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن توجه شده و هیچ‌یک از این مهارت‌های چهارگانه به نفع دیگری کنار گذاشته نشده است.  
ادامه مطلب
اینکه بخواهید تبدیل به یک بازاریاب محتوا شوید  یک چیز است و اینکه استراتژی‌های آنرا عملی کنید چیز دیگر. برای شروع کار حرفه ای یک بازاریاب محتوا نیاز به مهارت های خاصی دارید که هم به شما در یافتن کار کمک کند و هم در بهترین شدن در آن. هفت راه وجود دارد که شما می توانید از طریق آنها مهارت های لازم برای شروع کار حرفه ای بازاریابی محتوای خود را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنید.
با ایجاد مهارت نوشتار شروع کنید
واضح است کسی که به عنوان بازاریاب محتوا شناخته می
یکی از نخستین مزایای خواندن کتاب، کسب توانایی برای توسعه مهارت های تفکر انتقادی است. برای مثال خواندن یک رمان معمایی ذهن را به کار می‌اندازد. مهارت های تفکر انتقادی وقتی مهم می‌شوند که تصمیم گیری روز به روز افزایش پیدا می‌کند. خواندن نیازمند فردی است که برای فکر کردن و پردازش اطلاعات به روشی نیاز دارد که تماشای تلویزیون نمی‌تواند این نیاز را برآورده کند. هر چه بیشتر بخوانید، درک عمیق‌تری از اینکه چرا مطالعه می‌کنید و کاربرد آن چیست خوا
امروز شروع کردم کتاب مهارت معلمی قرائتی رو بخونم بعضی نکاتش جالب هست:
نوشته بود امام باقر می فرماید :
تمام جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر موجود کوچک و یزرگی که در زمین و آسمان خداست برای تعلیم دهنده امور نیک استغفار میکنند.
کسانی که غافل باشند از حیوان هم پست تر میشوند:
غافل از خدا از وظیفه خود از قیامت از محرومان از توانمدی های خود از ارزش عمر خود و صرف کارهای بیهوده
آقای دانلسون آر. فورسایت جایی در کتابش «پویایی گروه» به نقل از دو سه دانشمند دیگه در مورد دوست حرف میزنه و ویژگی دوستی رو میگه که اگر داشته باشیم احساس خوشبختی می‌کنیم!
 دوست ایده آل کسی است که در کارهایی که انجام آنها برای ما خیلی مهم است بدتر از ما عمل کند و در کارهایی که از نظر ما بی اهمیت اند خیلی خوب عمل کند.
اما انجام چه کارهایی برای ما مهم است؟ این سوال رو به یه شکل دیگه میگم. باید بشینیم و چیزی به نام مهارت محوری در خودمون رو کشفش کنیم. ب
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت ششم icdl کاملترین سری سوالات ضمن خدمت از لحاظ سازمانی با عنوان سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت ششم icdl با فرمت word و 12 صفحه که شامل 130 سوال است که توسط وبسایت درسی فایل برای شما عزیزان آماده و ارائه گردیده است
سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت ششم icdl فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات فایل : 12 صفحهتعداد سوالات :  130 عدد سوال 
تعداد دفعات آزمون اصلی ۲ بار و تعداد دفعات آزمون جبرانی هم ۲ باربیشترین نمره ثبت میشود.
 
 
پاورپوینت مهارت قاطعیت و جرات ورزی فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 36حجم فایل: 794قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که نتوانید مخالفت و اعتراض خود خود را با نظر دیگران ابراز کنید و حق خود را بگیرید؟در فروشگاهی، فروشنده با اصرار زیاد می خواهد جنس خود را بفروشد چه عکس العملی از خود نشان خواهید داد؟آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که علی رغم میل خود مجبور به پذیرفتن خواسته دیگران باشید،ب
گفتگو می‌تواند یکی از بخش های مطالعه و تفکر باشد و البته چیزی فراتر از آن است
هدف از گفتگو همیشه زدن پوز طرف مقابل و پیروز شدن نیست بلکه رسیدن به یک نتیجه مشترک است که معنی لاتین آن هم همین را میگوید dia و logos یعنی جریان اندیشه.
اولین مهارت های لازم برای گفتگو چیزهایی بیشتر از مهارت های گفتگو است، مهارت های عام ذهنی است:
1. به یاد داشته باشیم تقسیم ها یک عمل ذهنی هستند مثل جدا کردن پنج انگشت از یک دست پس در هر تقسیمی در عین افتراق یک اشتراک هم هست
دستورالعمل های زیر می تواند جهت بهبود خواندن زبان و درک مطلب به شما کمک کند:

1.  مانند هر مهارت دریافتی* دیگر، برای پیشرفت در خواندن هیچ راهی جز خواندن بیشتر وجود ندارد. به عبارت دیگر، باید اشتهای خود را برای خواندن افزایش دهید، و آن را به یکی از عادات روزانه خود بدل کنید. برخی محققان بر این باورند که باید "خواننده ای حریص" باشید.
ادامه مطلب
6 مهارت های اضافی هر برنامه نویس باید داشته باشد
PHP در حال حاضر داغ است، اما تعداد زیادی از مردم در توسعه PHP وجود دارد. اگر بخواهید آن را به عنوان یک توسعه مستقل پی اچ پی بدانید، باید بیش از PHP فقط بدانید. در اینجا شش مهارت ضروری دیگر لازم است که به عنوان یک توسعه دهنده پی اچ پی موفق شوند.
1. جاوا اسکریپت، HTML و CSS
ادامه مطلب
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl بهترین و جامع ترین سری سوالات ضمن خدمت با عنوان سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl با فرمت word و 20 صفحه که شامل 279 سوال است که توسط وبسایت درسی فایل برای شما دوستان آماده و ارائه گردیده است
سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات فایل : 20 صفحهتعداد سوالات :  279 عدد سوال 
 
لینک دانلود فایل
سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl بهترین و جامع ترین سری سوالات ضمن خدمت با عنوان سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl با فرمت word و 20 صفحه که شامل 279 سوال است که توسط وبسایت درسی فایل برای شما دوستان آماده و ارائه گردیده است
سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl فرمت فایل : ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات فایل : 20 صفحهتعداد سوالات :  279 عدد سوال 
 
لینک دانلود فایل
سوالات ضمن خدمت آزمون مهارت پنجم icdl
6 گام برای بازاریابی مهارت‌های کارگردانی و تدوینموفقیت در عرصه‌ی فیلمسازی تنها در کسب مهارت کارگردانی و ‌تدوینگری یا تحصیلات سینمایی خلاصه نمی‌شود و یک فیلمساز کاربلد در کنار تمامی این موارد باید از دانش بازاریابی قابل قبولی برخوردار باشد تا به خوبی از پس عرضه و معرفی مهارت‌های کارگردانی،‌ تدوین و فیلمسازی خود به کارفرمایان بر بیاید. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا کارگردانان و تدوینگران را با مهارت‌های بازاریابی آشنا کنیم که هر کدام ا
 
چندین سال تجربه و مهارت
شرکت مشاورین تجاری اسپاد دارای چندین سال سابقه فعالیت در زمینه های مختلف اقتصادی،و تجاری در سطح کشور می باشد و در این مدت به صورت مستمر با بهنگام سازی و بهبود ساختار خود در جهت تکامل و ارتقا سطح خدمات قابل ارائه گام بر می دارد.هدف از راه اندازی گروه مشاورین اسپاد ایجاد مجموعه ای دانش محور در حوزه خدمات مشاوره، مدیریت، اقتصاد و تجارت به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در بخش خصوصی است.
مرکز مهارت آموزی تبریز
آموزش کاربر ICDL هفتگانه و ارائه فوری مدرک با تضمین کیفیت آموزشی
 
 
آموزشگاه مهارت آموزی تبریز با بهره گیری از جدیدترین متد آموزشی ارائه دوره های عمومی و برنامه نویسی و تخصصی کامپیوتر در شهر تبریز می باشد.
 
 
 
جهت مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید:
80 999 77 0914
به جهت درخواست طلاب و اساتید محترم شرکت کننده در کارگاه های مهارت بیان تفسیر، ان شاء الله به مرور مطالبی را پیرامون مهارتهای بیان تفسیر خدمتتان ارائه خواهیم کرد. این مطالب را در موضوع مهارت های بیان تفسیر ملاحظه بفرمایید.
مطالبی پیرامون
ـ شناسه سوره ها شامل:
       ـ نام سوره و وجه تسمیه
       ـ مکی ومدنی بودن سوره
      ـ جایگاه سوره در ترتیب نزول
      ـ جایگاه سوره در مصحف
     ـ تعداد آیات سوره
ـ توصیف  سوره
    ـ مقصود (غرض) سوره
    ـ محتوای
. مقدمه
جامعه ما جامعه ای است بنیان گرفته بر ارزش های اسلامی و اثر یافته از آموزه های قرآنی و مفاهیم اهل بیت علیه السلام و از دیگر سو دانش روانشناسی امروز ارائه دهنده ای راهکارها و شیوه هایی برای بهتر زیستن است که در قالب های مهارت های زندگی[1] تعریف میشود. با نگاهی پژوهش گرانه و تأمل برانگیز در آموزه های نهج البلاغه راهبردهای کلی و فراگیری را میتوان به دست آورد که برای هر زمان و مکان پاسخگوست (شرفی، ١٣٩٠: ٩٦).
امام علی(ع) در کتاب نهج البلاغه، به
یک بعد از تربیت کودک تربیت اجتماعیه. کودک باید تعامل با دیگران رو یاد بگیره و بتونه در اجتماع گلیم خودش رو آب بکشه بیرون. مشکلی که ممکنه خیلی از افراد در بزرگسالی پیدا کنن و ریشه اش ممکنه به دوران کودکی برگرده. کودکی که یاد نگرفته چطور در اجتماع زندگی و تعامل سازنده اشته باشه!
یادتون باشه اگر کودک شما اجتماعی بار نیاد به یک فرد شکننده و ضعیف در جامعه تبدیل میشه. پس بهترین کار اینه که از دوران کودکی روی تربیت اجتماعی کودک کار کرد.
مهارت هایی مثل
 
با سحافایل در خدمت شما هستیم با «سوالات آزمون ضمن خدمت مهارت های زندگی»
دوره آموزشی با عنوان « مهارت های زندگی » با کد دوره ۹۱۳۰۱۸۱۷ به مدت ۲۴ ساعت تخصصی به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات و پاسخ صحیح دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون کسب نمایید.
**سوالات آزمون ض
پایان نامه دانشگاهی : مدل شخصیتی بار-آنمدل شخصیتی بار-آن
در سال ۱۹۸۰ بار –­آن به بررسی مهارت­ها و توانایی­های غیر شناختی علاقه­مند شد و واژه­ی «بهره­ی هیجانی» را برای توصیف نظریه خود برگزید. الگوی او یک الگوی چند عاملی است و در دسته­ی نظریه­ های ترکیبی هوش هیجانی قرار دارد. بار-آن هوش هیجانی را مجموعه ­ای از مهارت­های غیر شناختی می­داند که بر توانایی فرد در رویارویی خواسته­ ها و فشارهای محیطی تأثیر می­گذارد.
بار- آن در الگوی صفت شخصیتی از ه
چند وقت است که مدام به این فکر میکنم که بالاخره چه‌کار که بکنم بهتر است؟به دنبال یک ایده باشم برای راه اندازی یک استارت آپ ؟
پروژهایی که از مدت ها پیش روی دستم مونده و هنوز تموم نشده رو تموم کنم ؟
برم سراغ کسب مهارت جدید؟
مهارت هایی که دارم رو ارتقا بدم؟
ساعت کاریم رو بیشتر کنم؟
به شغل های دیگه و پیشنهادات دیگران فکر کنم یا تمرکز کنم روی شغل فعلی و اصلیم؟
اصلا ول کنم برم کتاب بخونم ؟
همشو باهم انجام بدم؟

این همه سوال و بسیاری دیگه که ننوشتم هر
از طریق همدلی می توانیم دیگران را بهتر درک کرده و ارتباط مثبت تری با آن ها ایجاد کنیم . به همین دلیل یادگیری روش های تقویت مهارت همدلی با دیگران به ما کمک می کند اختلافات در روابط را موثرتر حل کرده و در زندگی شغلی و خانوادگی موفق تر باشیم .
به نقل از سایت روانشناسی فردی فیلیا ، در مورد اینکه چگونه همدل شویم ، مهم است که خوب گوش کنیم ، دیدگاه خود را بیان کنیم ، آسیب پذیر باشیم و علاوه بر اینکه نباید فرضیه بسازیم ، بتوانیم از قوه تخیل خود استفاده ک
عکسها داستانهایی هستند که نمیتوان با لغت آنها رو نوشت...داستان هایی ازبودن و حضور در نقطه ومکانی در زمانی که طی شده ولی با دیدن عکس میشه مرور  بشه، داستانی که روایت گر آن فقط  تماشایی است
آخ من چقدررررررررر عکس گرفتن و عکاسی دوست دارم  هرچند اونقدرها مهارت ندارم اما  با تمام  ندانستن ها و عدم اطلاع از مهارت ها  عکاسی کردن دوست دارم.
 
+19 اوت روز جهانی عکاس رو به همه عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسى تبریک میگم:)
+یادداشت شماره ۱۵
مرحله اول در پاسخگویی به سوالات ریدینگ ، مرحله اسکیم (SKIM) یا خواندن سریع است. در این مهارت شما مبادرت به خواندن کلیات متن می‌کنید و از پرداختن به جزئیات دوری می‌کنید. هدف از اینکار فهمیدن اصل موضوع و نکات مهم آن است. چنانچه در این مهارت خود را قوی کنید، احتمال پاسخگویی به سوالات بیشتری را خواهید داشت و اصطلاحا سوار بر متن خواهید شد! پس خواندن سریع کلیات، بدون در نظر گرفتن جزئیات، یکی از نکات مهم است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بخش ریدین
عکسها داستانهایی هستند که نمیشه  با لغت آنها رو نوشت...داستان هایی ازبودن و حضور در نقطه ومکان در زمانی که گذشته  ولی با دیدن عکس میشه مرور  بشه، داستانی که روایت گر آن فقط  تماشایست.
من عکس گرفتن و عکاسی دوست دارم  هرچند اونقدرها مهارت ندارم اما  با تمام  ندانستن ها و عدم اطلاع از مهارت ها  عکاسی کردن و تماشا عکس های ثبت شده  را ، دوست دارم.
+19 اوت روز جهانی عکاس رو به همه عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسى تبریک میگم:)
+یادداشت شماره ۱۵
مصاحبه با معلمان موفق و پیش کسوت فایل جدید
مجموعه فایل های مورد نیاز مهارت آموزان ماده 28     مجموعه فایل های مورد نیاز مهارت آموزان ماده 28     مهارت آموزان ماده 28  به افرادی که در آزمون سراسری برای آموزش و پرورش قبول شده اند و باید مدت 1 سال به صورت آزمایشی کار کنند بعد به صورت رسمی تبدیل به کارمند آموزش و پرورش شوند. این مهارت آموزان برای اینکه بتوانند تاییدیه بگیریند نیاز دارند در یک ساله کاری خورد چند تحقیق و فعالیت انجام دهند که شامل : 1-
در اواسط دوران کودکی و رشد اجتماعی، تغییرات زیادی رخ می دهد. دامنه ی دوستی ها گسترش می یابد و بیش از پیش مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با دیگران اهمیت پیدا می کند. در این دوره مهارت های کودک پیوسته باید تقویت شود، زیرا در این سن، رشد اجتماعی بسیار مهم است.
 
مهارت ارتباط مؤثر به معنای ابراز احساسات، نیاز ها و نقطه نظر های فردی با گوش دادن فعالانه به مخاطب و ایجاد بیشترین رضایت با کمترین تنش و کشمکش است.برای تقویت ارتباط مؤثر، افراد بزرگس
سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به حرفه ای که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی برابر هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان حرفه ای تری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز point خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار هم بازی خواهند کرد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها