نتایج جستجو برای عبارت :

5توصیه متخصصان برای داشتن پوست درخشان

خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
 
ماسک صورت گارنیر ورقه ای (GARNIER) با فرمولاسیون منحصر به فرد، پوست صورت را فوق العاده درخشان و رنگ صورت را یکدست و یکنواخت می کند. این محصول با سرم مرطوب کننده خود تا یک هفته پوست را مرطوب نگه می دارد و از خشک و زبر شدن آن پیشگیری می کند.
ماسک صورت گارنیر ورقه ای مدل ISILTI VERICI تک عددی
ماسک های ورقه ای به دلیل استفاده آسان و قدرت تاثیر گذاری فوری از بهترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند و برای مواقعی که به مهمانی یا عروسی دعوت شده اید و محدود
امروزه در سراسر دنیا روش های زیادی برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست اراده شده است. می توان گفت یکی از دغدغه های اصلی افراد در دنیای امروزه جوان سازی پوست و شاداب نگه داشتن آن می باشد. همچنین پزشکان و متخصصان هر روزه به دنبال روش های مختلف جوان سازی پوست هستند تا موثر ترین راه را برای جوانی پوست شما به ارمغان بیاورند.
ادامه مطلب
آنچه که باید در مورد کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر بدانیم
همانطور که می دانید برای داشتن پوست سالم و درخشان در طول زندگیتان نیازمند یک سری مراقبت های همیشگی هستید که استفاده روزانه و مکرر از یک کرم مرطوب کننده که سازگار با پوست شما باشد حرف اول را خواهد زد.
و اما با نگاهی به کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر می توان گفت عصاره بادام موجود در این کرم یکی از عوامل موثر در نرم نگه داشتن پوست است که به
نیوآ کرم خوشبوکننده اصیل برای تمام اعضای خانواده است. این محصول نمادین سرشار از Eucerit® است که تمام مراقبت‌های ضروری مورد نیاز پوست را برای نرم و انعطاف پذیر ماندن ارائه می‌دهد. ایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوست. سازگاری با پوست توسط متخصصان پوست تایید شده است.مراقبت عمقی و محافظتیکرم رطوبت رسانایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوستتایید شده توسط متخصصان پوست • ساخت کشور : آلمانقیمت: ۱۵۰ ملی ۲۵۰۰۰تومان ۶۰ملی ۱۵۰۰۰تومانبرای
میکرودرمی پوست
با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
پوست های حساس چه نوع ضدافتابی استفاده کنند ؟
اگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود ا
یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.
 
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
بهترین کرم های ضد افتاب :
خلاصهاگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود است می توانند بر
ن ها اشاره کرده است.
زیباسازی پوست صورت
قبل از انجام هرگونه جوانسازی برای پوستتان بهتر است با انواع روش های جراحی و زیباسازی آشنا شوید و روش های مختلف زیباسازی پوست صورت را بشناسید از این روش ها برای تحریک روند تولید کلاژن، بازیابی سلول‌های پوست،پیشگیری از روند پیری پوست و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود .
این روزها عمل‌های کوچک و بزرگی برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شوند که طرفداران زیادی هم دارند. شاید شما هم به فکر انجام یکی از آن
ماسک عسل و دارچین برای یک ماسک ضدآکنه بسیار مفید باشد، زیرا دارچین خواص آنتی‌باکتریال دارد.
پوست
شاداب و زیبا می تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی
شما را دو چندان کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه
به شما در داشتن پوستی شاداب کمک کند. پس سعی کنید با پیدا کردن بهترین
ماسک ها برای پوستتان از فواید آنها بی بهره نباشید. اگر مایلید پوست
صورتتان را با مواد طبیعی درخشان کنید و لطافت خاصی به آنها بدهید توصیه م
اگر پس از خشک کردن صورتتان حوله لکه دار شد یا در عکس هایی که با فلش گرفته می شود نقاط براق روی پیشانی و بینی خود دیده اید پوستتان چرب است.
متخصصین پوست می گوید: پوست چرب در تمام سنین بسیار شایع مخی باشد، چه شامل کل صورت شود چه فقط ناحیه T ( پیشانی، بینی و چانه ) را در بر بگیرد.
اگر پوست شما نیز چرب است نکاتی وجود دارد که هرگز نباید انجام دهید، تا پوستتان درخشان و مرطوب بماند.
 
از تونرهای ساده استفاده کنید.
گاهی افرادی که پوست چرب دارند فکر می کتت
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
 نرم و درخشان کننده مو
عسل هم خاصیت نرم کننده و هم مرطوب کننده دارد و می توان آن را یک نرم کننده عالی برای مو معرفی کرد. رقیق کننده ها با مولکول های آب پیوند می خورند، رطوبت را به رشته های خشک اضافه می کنند و این امر به نرم و درخشان کردن موهای شما کمک می کند.
 
 یکی از مهمترین نکات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها لایه برداری پوست بدن است که متاسفانه خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با گذشت زمان دچار پیری پوست بدن می شوند. پاکسازی و مرطوب نگه داشتن پوست نکته اساسی برای داشتن پوستی سالم است.  پوست شما گاهی اوقات نیاز به درمان دارد امروز می خواهیم چند اسکراب بدن را برای داشتن پوستی سالم معرفی کنیم.

 
ادامه مطلب
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
درباره ندول ها چه باید دانست؟
گره ها چیست؟گره رشد بافت غیر طبیعی است. گره ها می توانند درست در زیر پوست ایجاد شوند. آنها همچنین می توانند در بافتهای عمیق پوستی یا اندامهای داخلی ایجاد شوند.
متخصصان پوست از گره ها به عنوان یک اصطلاح کلی برای توصیف هر گونه زیر پوست که اندازه آن حداقل 1 سانتیمتر است استفاده می کنند. این یک تشخیص خاص نیست. در عوض ، این عادت شده است تا آنچه را که می بینند با متخصصان پوست دیگر ارتباط برقرار کند.
غده تیروئید ممکن است گ
در صورتیکه پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمایید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی منجر جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و ممکن میباشد پوست رخ شما‌را کم آب خیس نماید. هنگامی از مرطوب کننده به کار گیری می‌کنید، یه خرده طاقت فرمائید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌نمای
پاکسازی پوست در منزل
صورتت را بشوی
پاک کنید
یک مبارز آکنه بمالید
مرطوب کنید
لایه برداری
خوب بخوابی
به آرایش توجه کنید
دست نزنید
آروم باش
دوباره شکر را برش دهید
سیگار کشیدن را ترک کن
خط پایینبعضی اوقات دشوار است که بدانید پوست شما واقعاً باید تا حد امکان سالم باشد. ما هر روز با بازاریابی اعتیاد به مواد مختلف برای مراقبت از پوست و محصولات آرایشی و همچنین مشاوره در مورد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی و سایر معلمان زیبایی بمباران می کنیم.
بنابر
این میوه زرد، کشیده و طویل که در تمام سال در دسترس است، در واقع یک ابرغذا برای پوست می باشد چون ویتامین B6 و B12 فراهم می کند و یک سیستم دفاعی عالی در برابر چین و چروک ها، خطوط ریز و پوست شل می سازد. موز می تواند برای افزایش زیبایی و همچنین تغذیه پوست مورد استفاده قرار گیرد. آن به آسانی با هر نوع پوستی می آمیزد. حتی پوست حساس نیز با این میوه دچار هیچ مشکلی نمی شود.
موز سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال هاست که پوست خشن و پیر را ترمیم می کنند. این
بهترین مارک کرم پودرخصوصیت های مهم کرم پودر خوبپوشانندگی بالا یکی‌از مهم ترین خصوصیت‌های یک کرم پودر خوب میباشد. به کار گیری از کرم پودر با کاور بالا به کسانی که پوست صورتشان دارنده نواقصی مانند آکنه، جوش و جراحت میباشد، پیشنهاد می‌‌شود. نکته دیگر دقت به ضد آلرژی بودن کرم پودر میباشد. ازآنجایی‌که‌این کالا به‌تیتر زیرساز پیرایش فعالیت می‌‌نماید، در چهره به کارگیری از گونه های نامرغوب آن احتمال بروز آلرژی و ایرادات پوستی موجود است. از
پایه هفتمی ها و دهمی هاقابل توجه دانش آموزان متقاضی مدارس استعداد درخشان ثبت نام در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان آغاز شد‌. ⏳مهلت ثبت نام:از شنبه ۲۶ بهمن لغایت شنبه ۳ اسفند 98جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام ما بروید @cofenet_itnet_pv
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
فصل‌های پاییز و زمستان در کانادا، سرمای سختی دارند، این موضوع از هیچ‌کس پنهان نیست و وقتی صحبت از پوست می‌شود، این تغییر فصل‌ها کاملا مشخص هستند. فصل سرما می‌تواند عوارضش را با ایجاد چالش‌های مختلف برای پوست‌تان، نشان دهد. از فصل سرما جان سالم به در ببرید و با استفاده از این توصیه‌ها و محصولات، پوست‌تان را شفاف و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانن
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره اول) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت نام سنجش و پذیرش پایه دهم دبیرستانهای استعدادهای درخشان(دوره دوم) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با همراه داشتن رمز همگام و کد ملی و یک قطعه عکس و شناسنامه پدر دانش آموزایرانشهر کافی نت فرزاد
روش های داشتن پوست صورت صاف و بدون چروک
 هزاران کرم ضد پیری، مرطوب کننده ها، لوسیون ها، سرم ها، لایه برداری ها و پاک کننده های موجود وجود دارد و شما می توانید صدها هزار تومان را در مارک های لوکس یا فقط چندهزار تومان در داروخانه صرف کنید. اما بسیاری از مارک های داروسازی ارزان قیمت فقط به عنوان مارک های لوکس نیز کار می کنند، متخصصان پوست می گویند، زیرا آنها حاوی بسیاری از مواد مشابه هستند.
 اما راز واقعی چیست ؟ درخشش خود را با محصولات مناسب برا
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
در این مقاله به مطالبی از جمله لیزر سفید کننده پوست به چه صورت است؟ روشن سازی پوست ، لیزر روشن کننده پوست ، تاثیر لیزر در روشن شدن پوست و موارد دیگر می پردازیم. داشتن پوستی سالم ، بی عیب و نقص و رویایی از زمان های قدیم آرزوی زنان و حتی مردان در سراسر جهان است و امرزه این رویا با کمک و  توانایی لیزر محقق شده است.
ادامه مطلب
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
۱. راهی برای داشتن موی سالمروغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر – از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو – موثر است. بنابراین می‌توان از  مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.۲. مو را مرطوب می‌کندروغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار  در مرطوب ساختن مو موث
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می نماید برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب ساز در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست می گردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک توان برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست س
ماسک عسل و
نمک دریا که به خاطر خواص آنتی‌باکتریال‌اش مشهور است و مانند یک لایه
بردار فوق‌العاده عمل می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین ببرد و
هم‌چنین به آن استحکام بدهد.
نمک
دریایی یکی از مهمترین منابع طبیعی برای زیباسازی و بهداشت پوست و مو است
که علاوه بر مصرف خوراکی به صورت ماسک از آن استفاده می‌شود که در ایجاد
تعادل، محافظت و بازگرداندن پوست به حالت طبیعی موثر است. با نمک دریایی می توانید زیبایی خود را تقویت کنید. ماسک صورت
رفع چین و چروک صورت با ماسک عسل و پرتقال






هیچ کس از چروک خوشش نمی آید اما محصولات ضد پیری و
ضد چروک بسیار گران هستند و همه قدرت خرید آنها را ندارند. پس میتوانید با
ساخت ماسک عسل و پرتقال به راحتی چروک و پیری را از خود دور کنید



هیچ کس از چروک خوشش نمی آید اما محصولات
ضد پیری و ضد چروک بسیار گران هستند و همه قد
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
ماسک عسل و کلپ برای باز شدن منافذ پوست مفید است و پوست را پاکسازی می‌کند.
خوردن
کلپ و دیگر جلبک‌های دریایی می‌تواند سلامت‌تان را به‌طور فوق‌العاده‌ای
ارتقا دهد، اما شما می‌توانید از ماسک عسل و کلپ (اشنه‌ی دریایی) برای
مراقبت از پوست نیز استفاده کنید. اشنه‌ی دریایی حاوی ید است که یک ماده‌ی
آنتی‌باکتریال قدرتمند می باشد و برای کشتن باکتری‌ها در زخم استفاده
می‌شود. هم‌چنین ماست حاوی اسید لاکتیم است که به پاکسازی و لطافت پوست کمک
م
پیدا کردن فونداسیونی (کرم پودر) که واقعا عالی کار کند و بالای 300 هزار تومان (80 دلار) باشد، کار فوق‌العاده آسان و راحتی است، اما پیدا کردن فونداسیونی که عالی بوده و خیلی گران نباشد و جیبتان را خالی نکند خود چالش دیگری است! اما با خواندن متن زیر، این چالش نیز به راحتی قابل حل است. فونداسیون‌هایی (کرم پودر) با قیمت مناسب و کاربردی عالی که در داروخانه‌ها پیدا می‌شوند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را بخرید و استفاده کنید، بدون آن‌که پولی بیشتر از
درمان های گوناگونی بخاطر محو کردن جای آکنهروی پوست بود دارد، از جمله «درم ابریژن» (نوعی لایه برداری لایه های سطحی غشا)، گوناگون متفاوت لیزر ولایه برداری های شیمیایی. این اعمال با برج حمل سطح پوست دارای جای زخم جلوه گر آن را بهبود می بخشد. متخصصان غشا نیز ممکن است روش های دیگری برای رفع جای جوش های آکنه مصرف کنند، از جمله: - میکرونیدلینگ برای تحریک رشد کلاژن و محو کردن ظاهر جای جوش. - سابسیژن که داخل آن یک سوزن به تحت جای جوش فرستاده می شود تا
بهترین مارک پنکیکخانم هایی که پوست چرب با منافذ گشوده دارا هستند برای ارتقا ماندگاری پیرایش بر روی پوستشان بایستی از تکنیک های خاصی به کارگیری نمایند.طریقه پیرایش پوست چرب با تکنیک و ترفندهای مطلوباشخاص دارنده پوست چرب ، غدد چربی فعالی دارا هستند و منافذ پوستشان اکثر اوقات وسیع میباشد و زیرا گرد و غبار و آلودگی شل خیس از روش این منافذ پهناور به پوست نفوذ می نماید ، بیش تر از حد جوش میزنند.
یکی اشتباهات اشخاص دارنده پوست چرب ، این میباشد که
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
با پیمایش در اینستاگرام ، به راحتی می توان فرض کرد که داشتن پوست سالم و درخشان ، نیاز به تعمیرات اساسی در کل زندگی شما دارد و احتمالاً تخلیه حساب بانکی شماست. اما واقعاً نیازی به چالش نیست! در حقیقت شما با برخی تغییرات کوچک در روال خود می توانید تفاوت های بزرگی در پوست خود ایجاد کنید .با این وجود ، اولین قدم این است که شما اصول اولیه را میخکوب کنید: مرتباً صورت خود را بشویید ، از مرطوب کننده ای مناسب برای پوست خود استفاده کنید و از ضد آفتاب استف
هیدرانت طبیعی
کمبود رطوبت کافی پوست را به پوستی خشک و زبر تبدیل می کند. عسل خام به دلیل داشتن مرطوب کننده ها و نرم کننده های طبیعی، پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و درخشنده می کند، حتی با گذشت مدت طولانی بعد از شست و شو شاهد این امر خواهید بود.
 
بهترین شستشوی برای پوست های خشک :
 
چگونه انتخاب کردیمبرای خشکی پوست و آکنهبرای پوستهای خشک و حساسبرای پوست خشک و اگزماچگونه انتخاب کنیمنکات ایمنیبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کند
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احس
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
ماسک عسل و آسپرین به طور معجزه آسایی به معالجه جوش و از بین بردن آکنه و زخم های قدیمی کمک می کند. با رویال همراه باشید.
سالیسیک
اسید موجود در آسپرین خاصیت لایه برداری داشته و سلول‌های مرده پوست را از
بین می‌برد. استفاده از این ماسک به مدت یک ماه می‌‌تواند باعث شادابی و
طراوت پوست شود.
پوست شاداب و زیبا می
تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی شما را دو چندان
کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه به شما در داشت
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
1- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
ساخت کمپانی لایف پلن انگلستان
>>> ق
سه نکته برای داشتن پوستی لطیف
 
  
 
زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کام
 
تمیز کردن آرایش صورت یکی از دلایل حفظ زیبایی و جوانی پوست است که متخصصان بارها و بارها به آن اشاره کرده اند اما اینکه کدامیک از مواد و محصولات آرایش پاک کن مناسب تر است را بایستی خودتان از میان نکات بیان شده در این مطلب دریابید.
برخی از افراد، از انواع صابون ها یا پن های شستشو برای پاک کردن آرایش خود کمک می گیرند و برخی دیگر، استفاده از انواع محصولات پاک کننده موجود در بازار را ترجیح می دهند.
 برخی دیگر هم پا را از این فراتر می گذارند و سراغ
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
آیا برای پوست صورتتان لایه ‌بردار طبیعی نیاز دارید
آیا برای پوست صورتتان لایه ‌بردار طبیعی نیاز دارید ؟ یکی از راه های بازیابی پوست لایه برداری از پوست است در توضیح مفید بودن این امر باید بگوییم سلول‌های مرده پوست شما با لایه برداری از بین می رود و پوست شما درخشان و جوانتر می شود.ادامه مطلب آیا برای پوست صورتتان لایه ‌بردار طبیعی نیاز دارید ادامه مطلب
پوست همه ما دچار مشکلات و التهاباتی می شود که اگر مراقب ان نباشیم ممکن است پوست ما دچار مشکلات فراوانی شود. از جمله مهم ترین و مراقبت ها برای پوست از بین بردن جای جوش و لک هایی است که به هر دلیل بر روی پوست ما ایجاد می شود. با نیک صالحی  همراه باشید تا درباره نقش اب پیاز برای جوش و لک بیشتر بدانید.
نقش اب پیاز برای جوش و لک
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های صورت گرفته نشان داده است که لکه های قهوه ای که بر اثر تابش آفتاب پس از سی سالگی
و اما نکات قابل توجه در کرم دست و صورت بیول عصاره Argan Oil حجم 60 میلی لیتر
این کرم مرطوب کننده دست و صورت با داشتن عصاره لاله عباسی و روغن آرگان در جوانسازی پوست ، رفع خشکی و رفع جوش صورت تاثیر به سزایی دارد چرا که عصاره روغن آرگان یک نرم کننده طبیعی است که سرشار از ویتامین E بوده و یک آنتی اکسیدان قوی بشمار می آید.
همچنین با داشتن ویتامین های دیگر از قبیل ویتامین A و C به عنوان یک روشن کننده و ضد التهاب و ترمیم کننده پوست عمل خواهد کرد. وجود ویتامین
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
نحوه مصرف :
روزانه یک قرص همرته غذا و با
پوست معمولی 
انواع پوست در یک تقسیم بندی کلی به چهار نوع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس میزان فعالیت غدد سبوم و میزان ترشح چربی صورت می‌گیرد. متخصصین پوست براساس ویژگی‌ها و در نظر گرفتن شرایط پوست می‌توانند به بهبود کیفیت آن کمک کنند.همانطور که می‌دانید زیبایی چهره و صورت بیش از هفتاد درصد به سلامتی، شفافیت و لطافت پوست بستگی دارد. پوست بدن و صورت در افراد مختلف به دلیل عوامل وراثت و عوامل محیطی ویژگ
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
 
 
 
فواید ماساژ صورت
                                                                    
 
 
 
 
 
                                                                         
 
فواید ماساژ صورت به روش غربی‌ها این‌ها است:
 
 
بهبود وضعیت پوست صورت و قدرت عضلات صورت.
استراحت کردن و ریلکس شدن عضلات صورت و چشم.
بهبود سردرد‌های تنشی و دردهای صورت.
تخفیف استرس و اضطراب و ریلکس شدن کلی بدن از نظر فیزیکی و روانی.
در مواردی ماساژ صورت را نمی‌توان انجام داد مثلا در بیمارانی ک
اثاثیه آرایش و پیرایش مایحتاج برای به کارگیری در کنار پنکک آرایشیکرم پودر یا این که فونداسیونمرطوب کننده یا این که پرایمربراش پهناور یا این که اسفنج آرایشی
فرایند پنکک زدن به پوست1. نخستین از تمامی می بایست چهره رو بشورید و کم آب نمائید تا تماما مهیا پیرایش بشه.2. آنگاه به پوستتون پرایمر بزنید تا جذب پیرایش و ماندگاری اونو ارتقا بده. پرایمر برای این هستش که پیرایش به طور بدون نقص روی پوست بشینه و مرطوب کننده جایگزین اون وجود ندارد اما اگه پر
جسد یک مرد بخاطر نوشته شدن کلماتی عجیب و جادویی روی پوست بدنش باعث ایجاد جنجال در بین مردم شده است ! چرا که کل بدن این مرد بعد از سالها از فوتش تجزیه شده و پوسیده بجز پوست شکم او که همچنان سالم باقی مانده است ! کسانی که این جنازه را پیدا کردند در حال تمیز کردن و مرتب کردن قبرستانی دوردست در موکداهان در مرز بین تیلند و لائوس بودند.این نکته در مورد پیدا کردن جنازه تعجب داشت که کل بدن جنازه در زیر خاک در حال تجزیه بوده است اما پوست روی شکم آن هیچ آسی
ماسک های طبیعی صورت، بهترین روش برای جوانسازی پوست
همه ما برای داشتن پوستی نرم، جوان و درخشان تلاش می‌کنیم. بااین حال، اغلب اوقات، اجرایی شدن این هدف با به‌وجود آمدن موانعی مختل خواهد شد. خشکی یا چرب بودن بیش‌ازحد پوست، بروز آکنه و … صورتی جوان و صاف را از دسترس خارج می‌کنند و مواد شیمیایی، آلودگی و اشعه UV خورشید و هزاران دلیل دیگر پوست صورت را خشک و چروکیده خواهند کرد. بنابراین ما باید به دنبال راه‌حل‌هایی مناسب باشیم که پوست ما را هیدر
بهترین مارک پنکیکارایش چهره کشیده و سبزه: صورت اشخاص در انواع و اندازه های مختلفی دیده میشود، البته معمولا می اقتدار گونه های رخ را به سه نوع اصلی؛گرد،بیضی و کشیده تقسیم بندی کرد اکنون در حالتی‌که شما در تقسیم بندی جز اشخاص فیس کشیده میباشید به موارد ذیل اعتنا داشته باشید در صورتیکه شما...
ارایش چهره کشیده و سبزه:رخ اشخاص در گونه های و اندازه های مختلفی مشهود است، ولی معمولا می قدرت گونه های صورت را به سه مدل اصلی؛گرد،بیضی و کشیده تقسیم بند
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین
بهترین مارک پنکیکشناخت با گونه های متعدد پوست
بطور کلی پوست اشخاص متعدد براساس مقدار چربی و ترشحات آن به چهار گونه تقسیم می‌گردد. عادی، چرب، کم آب، مختلط1.
1.پوست عادی: پوستی میباشد که ترشح چربی آن درتوان متعادل میباشد و در گیر بی آبی یا این که چربی بیش تر از اندازه وجود ندارد. اکثر اشخاص چنین پوستی میباشند.
پوست عادی در هنگام لمس، تماماً با تازگی و نو میباشد.
2.پوست چرب : در پوست تن یک شخص بالغ نزدیک به 2 میلیون غده چربی موجود هست که اضافه آن‌ها
ماسک عسل برای آکنه ترکیبی از روغن‌ها را فراهم می‌کند که خواص ضد تورمی، عصاره‌های گیاهی و عسل دارد تا ماسکی فوق‌العاده برای آکنه بسازد.
پوست
شاداب و زیبا می تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی
شما را دو چندان کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه
به شما در داشتن پوستی شاداب کمک کند. پس سعی کنید با پیدا کردن بهترین
ماسک ها برای پوستتان از فواید آنها بی بهره نباشید. اگر مایلید پوست
صورتتان را با مواد طبیعی د
ترفندهای ساده برای داشتن پوستی شاداب
 
 
با وجودآنکه نوشیدن آب برای داشتن پوستی سالم ضروری است اما آبرسانی مداوم باعث نرم ومرطوب شدن بیشتر پوست وجوانتر به نظر رسیدن آن نمی شود میزان رطوبت موجوددر پوست شما بیش از هر چیز به این عوامل بستگی دارد:1-میزان رطوبت موجود در هوا 2-مدت زمانی که در آفتاب می گذرانید.
 

 
3-تعداد دفعاتی که روزانه پوست خود را میشویید 4-نوع صابون و مواد شوینده ای که استفاده می کنید.بعد از حمام و زمانی که هنوز پوست شما مرطوب است
 
کرم نرم کننده و مرطوب کننده
کرم نرم کننده و مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب برای حفظ و نگه داری و داشتن پوست سالم در حوزه بهداشت و سلامت پوست تولید می شوند که هر کدام با فرمول مخصوصی و بسته به نوع پوست، بعضی مناسب پوست های چرب ، بعضی برای پوست های خشک و بعضی برای پوست های حساس قابل استفاده می باشند.
تمامی افراد دارای نوع پوست های مختلف هستند ممکن است بعضی دارای پوست خشک و بعضی دارای پوست چرب و همچنین تعدادی دارای پوست معمولی باشند پس در انتخاب
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی  شیمیایی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر است و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود ، با این حال کسانی که پوست خشک دارند ، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.
بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که صابون‌‌ و شامپو بدن به دلیل داشت
نکاتی درباره چگونگی سفت کردن پوست شل
 
بررسی اجمالی :
پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های بسیاری برای توسعه پوست شل وجود دارد ، پس از داشتن این روش ، برگرداندن آن دشوار است.
استفاده هفته ای یک تا دو بار از ماسک خاک روس میتواند پوست را لیفت کند و منافذ باز پوست را ببندد .
دلایل پوسته پوسته شدن می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شا
به گزارش بهداشت نیوز: متخصصان پوست با هشدار نسبت به خطرات استفاده از لاک های ژله ای اعلام کردند که استفاده از این لاک ها، می تواند خطراتی را مانند ابتلا به عفونت، پیری پوست و سرطان پوست به دنبال داشته باشد.
 لاک های ژله ای فوایدی نسبت به لاک های معمول دارند و آن این است که براق هستند، پوسته پوسته نمی شوند و دوام بیشتری نسبت به لاک های معمولی دارند؛ لاک های ژله ای بطور معمول تا یک ماه دوام می یابند.
اما مطالعات انجام شده بر روی لاک های ژله ای نشا
خشکی پوست ، علائم و راه های درمان آن
خشکی پوست:
خشکی
پوست یکی از مشکلات رایج به‌خصوص در فصل‌ سرماست. پوست بدن در اثر کاهش
ترشح چربی توسط غدد پوستی ونداشتن رطوبت کافی خشک می شود که و به همین علت
نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. البته این مشکل برای بسیاری
از افراد، اجتناب‌ناپذیر است؛ چرا که در حالت کلی، دارای پوستی خشک هستند. عده‌ای دیگرهم ،تنها  در فصل سرما دچار خشکی پوست می شوند. در ادامه با ما باشید تا شما را با علائم ، علل و  ر
خواص بی نظیر روغن رز ماری
روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.
روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش،
کرم پودر مای جور Acneline A02
بهترین مارک پنکیککرم پودر مای جور آکنه لاین، محصولی مطلوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد. این جنس با داشتن سبومین در ترکیبات خویش ترشح چربی پوست را کاهش داده و از تولید جوش دوری می­ نماید. این جنس برای بقیه پوست ها نیز مطلوب میباشد به دلیل آن که بافتی قابل انعطاف و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. همینطور فارغ از تولید احساس سنگینی بر روی پوست به زمان طولانی بر روی پوست فیس شما ما‌نده و پوستی صاف و یک پا
جراحی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی چیست ؟
به بینی که حاوی غدد چربی زیادی باشد و پوست بینی ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود ، پوست بینی به سه گروه بینی با پوست نرمال ، بینی با پوست ضخیم و بینی با پوست ضخیم تقسیم بندی می شود.
 
به شکل کلی بینی از سه بخش تشکیل شده است :پوست بینیبافت های زیر پوست بینینوع پوست پوشاننده روی بینیویژگی بینی های گوشتیپره های بینی برجسته و پهن می باشند.دارای ظاهری گرد هستندچربی پوست بینی های گوشتی زیاد می باشدغضروف بینی
داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد، توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم است. 
ادامه مطلب
خواص روغن آرگان
پوست را سالم و درخشان می کند.
پیری زودرس را به تأخیر می اندازد.
یک ماده مغذی مناسب برای پوست های حساس است.
راهی طبیعی برای داشتن لب ‌هایی نرم
پیشگیری و کمک به درمان آکنه
ترمیم ترک های پوستی (stretch marks)
ناخن های شما را صاف و درخشان نگه می دارد.
درمان طبیعی اختلالات مختلف پوستی
کِرِمی طبیعی برای اصلاح
خداحافظی با مو خوره
حالت دهنده ی موهای وز
درخشندگی مو
ترمیم موهای آسیب دیده
درمان طبیعیِ شوره ی سر
حالت دهنده طبیعیِ مو
قابل درک است که بسیاری از آدم‌ها نه تنها از روش های مختلف برای زیبایی پوست صورت و بدن شان استفاده می‌کنند بلکه می خواهند توصیه ها و تکنیک‌های موثری پیدا کنند تا در خانه به‌طور طبیعی به پوستی صاف و زیبا دست پیدا کنند. پوست بزرگ‌ترین اندام در بدن است، هم‌چنین در تعیین استاندارد زیبایی نقش مهمی ایفا می‌کند. اگر پوستی درخشان و زیبا داشته‌باشید همه‌ی آدم‌ها شما را زیبا و جذاب می‌بینند. در جامعه‌ای که زیبایی یک ارزش مهم برای آدم‌ها است و د
- در برابر پیری زودرس پوست مبارزه
می کند.
- محافظت پوست از آسیب، عفونت، خشکی و اشعه UV
(آفتاب سوختگی و ضد آفتاب)
- بهبود دهنده ی زخم های آکنه، چروک ها و خراش ها
-اکسیژن
سازی سلول های پوست را افزایش و باعث بهبود پوست آسیب دیده می شود.
- حذف سلول های
مرده پوست و باعث بازسازی سلول
- بهبود سوختگی پوست و بهبود بافت آسیب دیده و رگ های
خونی پوست.
- ویتامین های A و E و همچنین پپتیدهای مس، روی، آهن
و منگنز پوست را فراهم می کند.
- ضد میکروب، آنتی بیوتیک های طبیع
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
بهترین مارک کرم پودرشاید شما هم اسم کرم پودر دایم به گوشتان خورده باشد. مزووایت یا این که کرم پودر دایم از طریق های نوظهور در آرایش و پیرایش و زیبایی پوست میباشد که بوسیله بخش اعظمی از آرایشگران و متخصصان پوست تبلیغات وسیعی درباره با آن انجام شده میباشد. درین نحوه داعیه میگردد که کلیه لک های فیس از در میان می رود و پوستی صاف و واضح به شما کادو میدهد. در‌این مقاله مزایا و معایب این طریق را باز نگری میکنیم. با ما یار باشید.
 
کرم پودر دایم چه می ب
یک متخصص پوست
و مو با بیان اینکه: پرهیز از نور آفتاب و مصرف ضدآفتاب مناسب با پوست یکی از راه
های ساده و مهم جلوگیری از پیری زودرس پوست است به مهترین راه های طبیعی برای
داشتن پوست سالم و جوان اشاره کرد.
 
 
دکتر محمد
رضوانی گفت:« پیر شدن پوست یک پروسه طبیعی است که با افزایش سن و تابش نور آفتاب و
عوامل آسیب رسان به پوست، از میزان سلول های فیبروبلاست یا سلول های سازنده الیاف
کشسانی پوست کاسته شده در نتیجه پوست شروع می کند به از دست دادن قدرت کشسانی
بهترین مارک پنکیکطریق به کارگیری از پنکیکرخ خویش را با یک منزه کننده خوب مانند میسلار واتر پاک سازی فرمائید.در مرحله بعدی در رخ داشتن پوست کم آب، برای قابل انعطاف شدن فیس و مراقبت رطوبت با یک مرطوب کننده تمام سطح پوست را به آرامی ماساژ دهید. ۲ تا ۳ دقیقه شکیبایی نمائید تا تماما جذب پوست شود.از‌آنجا‌که پنکیک جنسی کم آب و محکم دارااست، پد منحصر به فرد را پاره ای مرطوب نمایید، بعد از آن با استعمال از آن، پنکیک را روی رخ بزنید.تمام سطح چهره را تم
چگونه مو و پوستی سالم داشته باشیم ؟
 
پوست شفاف، موهای درخشان و ناخن های قوی تنها از یک آرایشگر بر نمی اید.
شما تنها از همین امروز نیزمی توانید به طور طبیعی پوست، مو و ناخن های خود را منحصر به فرد کنید.
از آنجا که مو، پوست و ناخن مربوط به یک سیستم بیولوژیکی یا پوششی است و از پروتئین ها و سلول های مشابه ای تشکیل شده اند،
بنابراین بسیاری از روش هایی که برای رشد یکی از انها موثر است احتمالا همه سه را بهبود می بخشد.
 
چگونه مو و پوستی سالم داشته باشی
پوست پس از اپیلاسیون با موم لطیف تر می شود. این، یکی از بهترین فواید استفاده از موم است. وقتی موم روی پوست قرار می گیرد به سرعت شروع به خشک شدن می کند و در فاصله خشک شدن موم تا جدا کردن آن، سلول های خشک شده و مرده ی پوست به موم می چسبند و همراه آن جدا می شوند، در حالی که وقتی از تیغ یا کرم های موبر استفاده می کنید این اتفاق به این شکل رخ نمی دهد. در برخی موم ها برای ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از آلوئه ورا یا کره نیز استفاده می شود. پس اپیلاسیون با موم
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
متخصصان پوست به‌طور قاطع می‌گویند نور مستقیم خورشید سبب پیری پوست می‌شود، به‌خصوص در مورد دست‌ها که پوستی نازک و خشک دارند. بنابراین اگر شرایط زندگی روزمره‌تان طوری است که ساعت‌های زیادی را زیر نور خورشید به سر می‌برید باید حتماً دستکش و لباس آستین بلند بپوشید.



بیشتر ما برای جوان ماندن دنبال پاک کردن آثار پیری در صورت خود هستیم، غافل از اینکه دست‌ها هم می‌توانند تابلویی باشند که روی آن‌ها نوشته شده: «من پیر هستم». به عبارت دیگر، دس
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
پوست یکی از مهمترین اعضای بدن است و هر ساله افراد زیادی با بیماری های پوستی درگیر میشوند لکه های تیره پوست بیماری شایعی است که میتواند در هر سنی ظاهر شود. اگر این لکه ها بر روی پوست شما هم وجود دارد نگران نباشید. با روش های ساده ای که در زیر گفته می شود می توانید به راحتی و در کمترین زمان این لکه ها را از بین ببرید.
ادامه مطلب
 بهترین مارک کرم پودرکرم پودر مطلوب پوست ادغامپوست ادغام، رایج‌ترین گونه پوست میباشد. نصیب T رخ (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا درین نواحی کمدون‌های سرسیاه یا این که آکنه چشم میشود و سایر نصیب‌ها کم آب‌خیس میباشد. پوست در فصل‌تابستان معمولا به مختصات پوست‌های چرب و فصل‌زمستان به پوست‌های کم آب شباهت داراست. در شرایطی که پوست شما در‌این گونه جای دارد بایستی یک کرم پودر مطلوب پوست‌های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب برا
امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است.
زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.
روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای
مراقبت از پوست: 5 نکته برای پوست سالم
مراقبت خوب از پوست - از جمله محافظت در برابر آفتاب و تمیز کردن ملایم - می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد.
توسط کارکنان کلینیک مایووقت لازم برای مراقبت فشرده پوست ندارید؟ شما هنوز هم می توانید با عمل به اصول اولیه خود را ترسو کنید. مراقبت مناسب از پوست و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تأخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از بروز مشکلات پوستی کمک کند. با این پنج نکته بی معنی شروع کنید.
1. از خود در برابر آف
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها