نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک لازم برای گرفتن اقامت ترکیه

مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. با سرمایه‌گذاری در این کشور از روش‌هایی مانند ثبت شرکت لهستان، به راحتی می‌توانید اهداف خود را برآورده سازید و یک زندگی آرام و خوشبخت را در لهستان برای خود رقم بزنید.
در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد مراحل گرفتن اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ارائه دهیم.  زمان لازم راه اندازی کسب و کار در لهستان
وقتی فردی بخواهد اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت و
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل سیاست های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
اقامت ترکیه اجازه زندگی مدت دار در ترکیه است، و حتما برای زندگی در ترکیه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکیه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکیه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکیه
 
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
ادامه مطلب
خوب در راستای اینکه دیگه با یک روش جلو نمیرم که باز مشکلی برای پیش نیاد
رفتم برای اماده کردن مدارک ویزای جستجوی آلمان
مدارک مورد نیاز
1 .فرم درخواست برای اقامت بلند مدت که می توانید فرم از لینک زیر دانلود کنید
این فرم باید تکمیل بشه و امضا بشه2. عکس گذرنامه ای3. مدرک تحصیلی ایران (مهر مترجم، مهر دادگستری، مهر امور خارجه)4. تایید مدرک تحصیلی ایران (در صورت نیاز)5. رزرو هتل برای تایم اولیه اقامت یا دعوتنامه از دوستان6. مدرک زبان انگیسی یا آلمانی (در
چگونه اقامت ترکیه بگیریم ؟
کار کردن مهمترین بخش زندگی هر فرد است. با این وجود، اغلب کسانی که مشغول به کار هستند، صرفا برای گذران زندگی این مسئولیت را پذیرفته‌اند. چطور می‌شود از کاری که می‌کنیم لذت ببریم؟ آیا جز این است که کسب درآمد مناسب می‌تواند سطح رضایت افراد را بالا ببرد! ترکیه همان جایی است که به دلیل حضور شرکت‌های متعدد اروپایی و آسیایی بستر کسب درآمد بالا را برای متقاضیان را فراهم کرده. البته که موقعیت‌های شغلی متنوع ترکیه هم ام
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه با ۲۵۰ هزار دلار :
ترکیه طبق قانون با ۲۵۰ هزار دلار،شهروندی ترکیه اعطا میکند
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه : پس از مدت ها انتظار بالاخره قانون تسهیل اعطای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک اجرایی شد.رقم سرمایه گذاری املاک برای شهروندی ترکیه از یک میلیون دلار به ۲۵۰ هزاردلارتغییرکرد و در روزنامه ملیت ترکیه اعلام شد.
این اتفاق برای کسانی که به دنبال اخذ ملیت و شهروندی ترکیه هستند یک فرصت استثناییست.
اگر
 
اقامت ترکیه از طریق استخدام
کشور ترکیه به دلیل برخورداری از اقتصاد قوی و همچنین تجارت با کشورهای بسیار بزرگ و پیشرفته دنیا، همواره برای نیروی کار جوان و خارجی اجازه کار صادر می کند. از این رو دریافت اقامت ترکیه از طریق استخدام، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور و در نهایت اخذ تابعیت آن می باشد. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت ترکیه از طریق کار لازم است که از یک شرکت ترکیه ای دعوتنامه کاری داشته باشند. در غیر این صورت ب
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.
در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.
گام اول: نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار
اولین مرحله‌ای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طر
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
ور قطع کسب درآمد خوب آن هم در کشور توسعه یافته ای نظیر کانادا انگیزه بسیار مناسبی برای مهاجرت نیروی کار با تجربه و متخصص به این کشور محسوب می شود. در حال حاضر کانادا به عنوان یکی از بزرگترین و پررونق ترین کشورهای پیشرفته دنیا شناخته می شود که رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار در سراسر جهان قرار گرفته است.
 
با اخذ ویزای کار کانادا به شما اجازه اقامت موقت در این کشور داده خواهد شد و در این
اقامت اوکراین
روش های متعددی جهت اخذ اقامت اوکراین وجود دارد. اقامت دائم اوکراین ( اقامت دائم اوکراین  از طریق ازدواج – حضانت – سرمایه گذاری ) و هم اقامت بصورت موقت امکان پذیر می باشد.
موسسات مختلفی وجود دارند که در این رابطه ادعای مشاوره های تخصصی و کمک به شما را دارند.
بهتر است پیش از اقدام به سپردن امور اقامت خود به هر موسسه ای از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ما شما را در این راه یاری می رسانیم و همواره در کنار شما خواهیم بود تا
ویزای تحصیلی کشور آلمان، در واقع اجازه اقامت از کشور آلمان برای دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه معتبر می باشد. با این نوع ویزا برای دانشجو نیازی به دریافت ویزای مجدد و یا تائید شهروندی برای تردد به کشور آلمان نخواهد بود.ویزایی که دانشجو از سفارت آلمان دریافت خواهد کرد ویزای نوع D بوده و داوطلب تا 3 ماه از شروع ویزا فرصت انجام کارهای مربوط به ثبت نام دانشگاه (یا کلاس زبان)، معرفی به اداره شهرداری، افتتاح حساب بانکی و دیگر کارهای لازم برای دریا
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقام
اطلاعات مهم درباره وقت سفارت نروژ
چنانچه طبق مراحلی که سفارت نروژ گفته پیش بروید می توانید ویزای نروژ
را راحت و بدون مشکل دریافت کنید. لازم به ذکر است که مدارک لازم برای
دریافت ویزا برا هر نوع از ویزا متفاوت است و حتی به نسبت تقاضا نیز مربوط
می باشد. برای انجام سریعتر و راحت تر کارهای خود بهتر است ابتدا اطلاعات
کافی برای قیمت وقت سفارت نروژ و ویزای آن کسب کنید سپس اقدام کنید.
دربارهٔ وقت سفارت نروژ
کشور نروژ
و ایران توافق نامه های خوبی در ز
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
۳۰ دقیقه پیش مادر تماس گرفتن و گفتم که آزمایشات و عکس های لازم رو دارن از بابا میگیرن و خودشم داره کارای تشکیل پروندشو انجام میده
عکس از ریه هاش فرستادن (مجازی) برای پزشک متخصص و گفته که ریه ها سالمن و با بقیه مدارک پزشکی همین روزها باید به بیمارستان تخصصی اعزام بشه
+ بیکار و در انتظارم الان که انقدر با جزئیات مینویسم 
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
  
ادامه مطلب
زمان ثبت نام کنکور سراسری 99
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
مدارک لا
در مقاله «چگونه می‌توانم اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت کنم؟» به صورت کامل توضیح داده شد که امکان اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم از همان ابتدای ثبت شرکت اسلواکی وجود ندارد و شخصی که می‌خواهد اقامت دائم بگیرد، باید ابتدا پنج سال اقامت این کشور را به صورت موقت داشته باشد و پس از آن وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم شود.
اقامت موقت به صورت یک یا دو ساله تمدید می‌شود. سوال این است که اگر شخصی بخواهد اقامت موقت خود را تمدید کند
ویزای افغانستان
برای متقاضیان ویزای توریستی افغانستان در حال حاضر صرفا ویزا با اقامت یکماه صادر میگردد.
 
مدارک لازم جهت صدور ویزا:
 
1ـ پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار
2- فورم تکمیل شده درخواست ویزه
3ـ دو قطعه عکس 3/4 رنگی با زمینه سفید
4ـ گواهی سلامت از پزشک مبنی بر عدم ابتلا به امراض مسری
 
جها کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
اقامت مجارستان به منظور دستیابی به فعالیتهای سودجو می تواند به اتباع غیر اروپایی صادر شود. اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور و کار خود اشتغالی و یا ایجاد شغل ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری را دارند و یا به عنوان یک عضو اجرایی ، نماینده یا هیئت نظارتی آن نهاد ، واجد شرایط اجازه اقامت مجارستان هستند .
هدف از فعالیت سودجویانه خود اشتغالی می تواند با این موارد تأیید شود:- مجوز کارآفرینی خصوصی ، یا- برنامه تجاری ، یا- مجوز تولیدکننده در مقیاس کوچک
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
یکی از مهم‌ترین عواملی که یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین را به یک کشور جذب یا از آن کشور دفع می‌کند، هزینه‌های زندگی است. اقامت عمان و هزینه‌های زندگی در این کشور برای بسیاری از کارآفرینان مناسب است. افرادی که وارد فرایند ثبت شرکت عمان می‌شوند و پس از آن برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند، بر این باور هستند که عمان هم از نظر کسب و کار و هم از نظر زندگی، یکی از بهترین کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود.
در این مطلب سعی کردیم به بخشی از

روش تمکن مالی برای اقامت اسپانیا
اگر از آن دست افرادی هستید که مشکل سرمایه ندارید و می توانید توانایی مالی لازم برای اداره زندگی خود را برای چندین سال به همراه خانواده داشته باشید و به دنبال بهترین کشور اروپایی برای اقامت هستید، بدون تردید اسپانیا یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای دنیا با سطح رفاه بالای اجتماعی است که نه تنها آرامش زندگی برای شما را به همراه دارد بلکه آینده کودکان شما نیز در این کشور زیبا تضمین شده است.
روش تمکن مالی ب
نظرات مشتریان محترم گلوبال کادرو درباره ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه
 
هر دو عزیز که تشریف آوردن به ترکیه هر دو ایرانی بودند که همسرشون در اتریش اقامت داشتند.
 
ما از طریق وب سایت موسسه گلوبال کادرو با این شرکت آشنا شدیم و بعد از تحقیق درباره این شرکت و بررسی نظرات دیگر مشتریان و البته از همه مهمتر سوال و جوابهایی که از مشاورین موسسه پرسیدیم و متوجه شدیم که به قول معروف با یک شرکت کار بلد طرف هستیم. که البته یکی از شرکت های با سابقه در این ز
رزرو اتاق هتل فرایندی است که ممکن است در بین کشورها متفاوت باشد. همچنین ممکن است به اسناد و مدارک مختلفی احتیاج داشته باشد.
نحوه رزرو هتل در ایران
در سامانه رزرواسیون ” های هتل “ ، رزرو هتل شما با راحت ترین و قابل اطمینان ترین روش انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های ایران به وب سایت hihotel.ir مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 38584050-051 با ما تماس بگیرید.
بیشتر هتل های ایران دارای اتاق های مختلف با استاندارد ه
 
اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که در بین سرمایه داران و افراد دارای توان مالی مناسب به روش بسیار مناسبی تبدیل شده است، روش اقامت تمکن مالی اسپانیا است. تمکن مالی یا خود حمایتی روشی است که فرد به دلیل داشتن درآمد ثابت و مشخص ماهیانه از محل مشخصی می تواند بدون نیاز به انجام کار و یا هر گونه فعالیت تجاری در کشور اسپانیا زندگی کند. در این حالت فرد اثبات می کند که توانایی مالی لازم را برای اداره امور زندگی خود و احتمال

اقامت تمکن مالی یونان با اجازه کار
یکی از محدودیت های اصلی دریافت اقامت تمکن مالی اروپا از جمله اقامت تمکن مالی یونان، محدودیت در کسب و کار و فعالیت های تجاری است. بسیاری از افراد قصد دارند با استفاده از روش اقامت تمکن مالی یونان، در این کشور ساکن شده و با راه اندازی و یا ادامه فعالیت تجاری خود امکان تمدید اقامت یونان خود را داشته باشند که عدم اجازه کار و فعالیت تجاری مانعی بزرگ برای نیل به این هدف است.
برای اقامت تمکن مالی یونان داشتن حدود
کانادا هر ساله میزبان میلیون ها نفر توریست
می باشد. در واقع، هر ساله بیش از ۳۵ میلیون نفر از طریق ویزای توریستی یا ویزای اقامت
موقت از کانادا دیدن می کنند تا از فرصت هایی لذت ببرند که این کشور ارائه می دهد.از
جمله این فرصت ها می توان به دیدار خانواده و دوستان اشاره کرد. اگر فرد با اهدافی
مانند تفریح و بازدید از خانواده یا دوستان قصد آمدن به کانادا را داشته و عضو یکی
از کشور های معاف از ویزا نمی باشد، باید یک ویزای اقامت موقت دریافت کند.
کشور های
خوب سعی کردم یکم منظم تر بنویسممسیر جدید مهاجرتی که انتخاب کردم، مسیر دانشجویی کانادا هست، اول از همه اینکه بعدش راحت اجازه کار میدن بهت، بعدشم میشه اقامت گرفت و از همه مهمتر اینکه کانادا همیشه برام یک آرزو بوده.الان در یک دانشگاه و یک کالج پذیرش گرفتم، کالج پذیرش قطعی امد ولی هنوز برای پذیرش قطعی دانشگاه باید مدارک تاییده شده ترجمه شده رو برای دانشگاه بفرستم و شهریه یک ترم رو واریز کنم تا پذیرش اونم بیاد و برم سراغ ویزاایشالا که همه چی خوب
اقامت اتریش از راه تمکن مالی
داشتن تمکن مالی، به این معناست که
شخص متقاضی، باید اثبات نماید که در صورت اقامت طولانی مدت در اتریش، امکان کسب
درآمد در کشور مبدأ و پرداخت هزینه های اقامت در اتریش یا سایر کشورهای اروپایی را
دارد. یعنی سرپرست
خانواده اثبات کند که ماهیانه 1800 یورو برای خود، 900 یورو برای همسر، 300 یورو
برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال درآمد دارد ، واجد شرایط دریافت ویزای اتریش از
روش تمکن مالی خواهد بود.   وجود درآمد بدون اشتغال مستقی
عازم اروپای مرکزی هستید و اتریش را برای ساختن زندگی رویاییتان انتخاب کرده‌اید؟ چقدر درباره مهاجرت به اتریش و قوانین این کشور برای مهاجران و مسافران میدانید؟ 
اولین قدم برای سفر به اتریش یا مهاجرت اتریش داشتن ویزای این کشور اروپایی است. جالب است بدانید که، اتریش یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است؛ و ویزای آن می‌تواند به منزله داشتن اقامت تمام 26 کشور عضو این پیمان باشد.اولین کاری که برای گرفتن ویزای اتریش باید انجام دهید، گرفتن وقت سفارت
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ازبکستان:اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید داشتن دعوتنامه معتبر که توسط آژانس آنامهرپرواز تهیه می شود.تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات مسافر به صورت کامل توسط آژانس آژانس آنامهرپروازانجام خواهد شد.
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
اقامت اروپا ، سریع‌ترین و راحت‌ترین کشورها جهت دریافت کارت شهروندی دوم
داشتن شهروندی دوگانه به محافظت از آزادی شما کمک میکند،حتی موجب نجات زندگی و جان شما میشود. داشتن پاسپورت کشور دیگر یک گام اساسی در بین‌المللی و جهانی کردن زندگی شما است. بسیاری از افراد برای اخذ کارت شهروندی دوم به اقامت اروپا می‌اندیشند. اروپا گزینه‌های بسیاری از تحصیل و کار تا سرمایه‌گذاری و حتی ازدواج را در اختیار افراد مختلف از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرا
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
اقامت دائم استرالیا
اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری
 
راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اخذ اقامت دائم استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری از طریق اخذ یکی از چهار ویزای ساب کلاس ۱۳۲، ۸۸۸، ۸۹۰ و ۸۹۲ صورت می‌گیرد.
ویزای ۸۸۸ در واقع مرحله دوم ویزای سرمایه‌گذاری موقت (ویزای ۱۸۸ استرالیا) است؛ اگر شما اقامت موقت چهارساله دریافت کرده‌اید یا قصد اقدام برای آن را دارید؛ پس از مهاجرت به استرالیا و در صورت داشتن شرایط لازم
با وجود جاذبه های طبیعی و ساخته شده در ایتالیا این کشور یک قطب توریستی مهم در اروپا است. هر ساله بیش از 50 میلیون گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند. گردشگری برای اقتصاد ایتالیا بسیار مهم است و بیش از 60 درصد از درآمد ملی کشور را تامین می کند. افرادی که مایل به سفر و اقامت در ایتالیا می باشند، می توانند با اخذ ویزای شینگن ایتالیا به این کشور سفر کنند. از اکتبر 1997 که ایتالیا عضو منطقه شینگن شد، امکان سفر به این کشور با ویزای شینگن فراهم شد.
اخذ ویزا
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
یکی از موفق ترین راه های اقامت یونان از طریق مهاجرت از طریق ازدواج است. اگر همچنین می خواهید اطلاعاتی در مورد موضوع مهاجرت از طریق یونان داشته باشید ، این مقاله را برای اطلاعات جامع بخوانید. در این زمینه اطلاعات کسب کنید.
 
 
سیستم حقوقی تابعیت یونانداشتن اطلاعات در مورد موضوع شهروندی در این کشور به روشنی و دقیق به معنای این است. که مشخص می کند چه کسی از حقوق شهروندی در این کشور برخوردار است. همانطور که می دانید قوانین این کشور مبتنی بر jus sanguin
مدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگنمدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگن برای مسافرینی که ویزای شینگن دارند کاملا بستگی به نوع ویزایشان دارد.  اشخاصی که ویزای توریستی چند بارورود شینگن دارندمعمولا مدت زمان اقامتشان 90 روز است. مسافرینی که تمایل دارند این ویزا را دریافت کنند حتما باید تمکن مالی خود را ثابت کنند به  این منظور که باید به سفارت مدارک تمکن مالی خود را ارائه دهند که اثبات نمایند وضعیت مالی خوبی دارند و می توانند در مدت زمان اقامت
معمولاً کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت لهستان، به دنبال اقامت این کشور هستند. اقامت لهستان، مستلزم اجاره یا خرید مسکن است. وقتی فردی بخواهد که در این کشور کار کند یا خانواده‌اش را با خود به لهستان ببرد، لازم است که منزل مناسبی در این کشور داشته باشد.
در این مطلب تصمیم داریم که یک مجموعه اطلاعات کلی پیرامون مسئله مسکن در اختیار شما قرار دهیم تا پس از اخذاقامت لهستان بتوانید با درک کامل شرایط اقدام نمایید و دچار سردرگمی نشوید.
اج
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
یکی از نکاتی که برای ثبت شرکت آلمان و فعالیت در این کشور اهمیت دارد، این است که شخص باید بتواند مراحل لازم را با موفقیت بگذراند. این مراحل ممکن است گاهی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد ولی در نهایت شخص یا سازمان را به هدف اصلی خود یعنی اخذ اقامت آلمان و ثبت شرکت آلمان می‌رساند. مراحل ثبت شرکت در این کشور و در نهایت اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:
ترجمه کلیه مدارک شناسایی و طرح توجیهی برای کسب و کار
تمامی قواعد و اصول علمی به شما م
اقامت در بحرین
 
اگر
علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه
اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که
شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر
در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.
 

 
شرایط اقامت در بحرین
طبق
قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در
بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت
بسیاری از شما با شنیدن نام هلند به یاد گل رز هلندی و حتی لاله های هلند می افتید. اگرچه هلند به گل های زیبا و صادرات بسیار زیاد آن مشهر است اما شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از افراد این کشور را به دوچرخه های آن و آسیاب های معروف آن می شناسند. در شهر آمستردم هلند که پایتخت آن نیز محسوب می شود تعداد دو چرخه ها از تعداد افراد شهر بیشتر است. ای کشور زیبا که حدود 17 میلیون نفر جمعیت دارد ، پایتخت آن شهر آمستردام است،  در غرب اروپا جای گرفته و از آب و
اکثر کسانی که در تعطیلات و یا به هدف بازرگانی یا زندگی از دبی بازدید می کنند، نیاز به ویزا دارند. مدارک لازم جهت گرفتن ویزای پیشه امارات بسیار متغیر می باشد . برخی مواقع حتی وب سایت های دولتی بروز نیستند. بهترین کار مراجعه به سفارت امارات متحده عربی در مملکت خود پیش سفر است. اگر به قصد پیشه عازم دبی هستید، حامی شما، که معمولاً کارفرمای شماست، ویزا و مجوز لازم را برای شما اخذ می کند و وانگهی می تواند شما را در رابطه با ارائه مدارک لازم جهت دریاف
برای وصول چک برگشتی دارنده ی چک بعد از درخواست برگشت چک
و گرفتن گواهی عدم پرداخت از بانک می تواند با تنظیم شکایت کیفری مراحل پیگیری قضایی را شروع کند.
 
 
 
مراحل دادرسی چک برگشتی در شکایت کیفری به چه صورت می باشد؟
بعد از اینکه مدارک لازم برای آغاز دادرسی تکمیل شد، دارنده ی چک بایستی دادخواست نوشته
و سپس آن را همراه با مدارک به دادگاه ارائه نماید، دادخواست مورد نظر دارای دو بخش خوانده و خواهان بوده
و بایستی اطلاعات طرفین مثل مشخصات شناسایی
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
در چند سال اخیر تمایل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی به ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس افزایش یافته است. موسسه یورو اقامت، تمام تسهیلات و امکانات لازم برای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس را دارد و می‌تواند اقامت قطر و اقامت عمان را از طریق راه اندازی شرکت و کسب و کار برای شما اخذ نماید.
راه اندازی کسب و کار در کشورهای قطر و عمان مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله تصمیم داریم یک سری اطلاعات کلی و عمومی در رابطه با ثبت شرکت در حوزه خلیج فار
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکیه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکیه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکیه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های دریافت اقامت اسپانیا استفاده از شرایط مالی و توان مالی است. افرادی که به دلیل داشتن توانایی تامین هزینه های زندگی خود به راحتی می توانند بدون نیاز به انجام کار و فعالیت تجاری ( که البته حق انجام فعالیت تجاری را تا زمان دریافت اقامت دائم اسپانیا ندارند) در اسپانیا زندگی کنند در واقع از اقامت تمکن مالی اسپانیا استفاده کرده اند.
راه های اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا را می توان داشتن حقوق بازنشستگی
بسیاری از شما با شنیدن نام هلند به یاد گل رز هلندی و حتی لاله های هلند می افتید. اگرچه هلند به گل های زیبا و صادرات بسیار زیاد آن مشهر است اما شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از افراد این کشور را به دوچرخه های آن و آسیاب های معروف آن می شناسند. در شهر آمستردم هلند که پایتخت آن نیز محسوب می شود تعداد دو چرخه ها از تعداد افراد شهر بیشتر است. ای کشور زیبا که حدود 17 میلیون نفر جمعیت دارد ، پایتخت آن شهر آمستردام است،  در غرب اروپا جای گرفته و از آب و
 اقداماتی که باید در حین وقوع سیل انجام دهیم ●برای اطلاع از وضعیت و نیز گرفتن دستورات لازم به رادیو ، تلویزیون و یا اعلام خبر از طریق بلندگوهای عمومی توجه کنید ، در صورتی که دستور تخلیه داده شد بلافاصله این کار را انجام دهید.●در هنگام تخلیه منزل کیف اضطراری را بردارید(کیف اضطراری شامل :جعبه کمک های اولیه –مقداری پول نقد - مدارک مهم یا کپی آنها –مواد غذایی خشک –کنسرو –کنسرو باز کن- چاقو- طناب
ادامه مطلب
اقامت دائم پرتغال
پرتغال به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته اتحادیه اروپا و عضو توافقنامه شینگن، در سال های اخیر کانون توجهات زیادی برای اخذاقامت اروپا بوده است. راه های زیادی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد. اما شاید راحت ترین و بهترین روش و البته تضمینی ترین روش برای دریافت اقامت دائم پرتغال روش اقامت طلایی پرتغال باشد.
برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید افراد در پرتغال اقدام به سرمایه گذاری بکنند. این سرمایه گذاری می تواند
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
ویزای کانادا
 
 
کانادا کشوری وسیع واقع در شمال قاره آمریکا و همسایه شمالی ایالات متحده است. وضعیت خوب و مساعد زندگی در این کشور مرهون ثبات اقتصادی آن است. این ثبات اقتصادی در کنار زیبایی های طبیعی در این کشور سردسیر، آن را به بهشتی تبدیل کرده است که بسیاری در آرزوی سفر و مهاجرت به آن برای زندگی هستند. آمار تقاضا برای اقامت در این کشور از جمله بالاترین آمارها می باشد. در این مطلب، موضوع چگونگی و شرایط مهاجرت به این کشور را توضیح خواهیم داد.
در
کد اقتصادی یک شناسه‌ی 12 رقمی است که پس از تشکیل پرونده و تعیین حوزه توسط سازمان مالیاتی و اقتصادی کشور به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد . به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت کد اقتصادی، شماره‌ی اختصاصی شما در اداره دارایی است .
مراحل دریافت کد اقتصادی
- تکمیل مدارک لازم برای دریافت کد اقتصادی
- مراجعه به اداره مالیات
- بررسی مدارک و مراجعه به اداره مستغلات
- قرار گرفتن در نوبت بازدید کارشناس اداره مالیات برای راستی‌ آزمایی
- پاسخ اداره مستغ
کانادا ، دومین کشور پهناور جهان  است که نسبت به مهاجران گشاده رو است . برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور و پس از آن دریافت اقامت در آن کشور، کانادا یکی از گزینه های مهم است .
برای تحصیل در این کشور ، در ابتدا باید ویزای دانشجویی کانادا را دریافت کنید. برای درخواست ویزای دانشجویی ، ارائه بخشی از مدارک اجباری و بقیه اختیاری است . که برای افرادی که ازایران اقدام می کنند با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی و ... ، ارائه مدارک اختیاری ض
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
آلمان کشوری سرشار ار موقعیت هاست نه تنها برای مردم آلمان , بلکه به همان اندازه برای مهاجران نیز عالی است . راهنمای تلفنی مهاجرت کاری به اروپا سرزمین نواوری ها و ابداعات , چهارمین اقتصاد بزرگ گیتی و منزل ای برای کمپانی ها و شرکت های سر شناس و معتبر گیتی است . هم چنین , این کشور رهنمود هایی برای بسیاری از افرادی که آلمانی نیستند , و خواهان پیشه و سرانجام زندگی در آلمان هستند , ارائه می دهد .
شرایط شغل در آلمان برای ایرانیان و ویزای کار
شرایط کار در
ویزای شینگن
 
خوب است بدانید مدارک مورد نیاز ویزای شینگن در بیشتر کشورهای حوزه شینگن مشابه هم است و تنها در پاره ای از جزئیات تفاوت اندکی با یکدیگر دارد. افراد متقاضی اخذ ویزای شینگن باید این مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن آشنا خواهیم شد.
فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن
تکمیل فرم درخواست ویزا اولین مرحله ای است که باید به منظور تعیین وقت سفارت جهت مصاحبه و درخواست ویزای هر کشور
ترکیه اوروسیایی است که در سالهای گذشته جز توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی بوده و پیشرفت چشم گیری در زمینه های گوناگون به خصوص اقتصادی داشته است . همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور بیفتند !  روش های اخذ اقامت ترکیه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند حائز اهمیت می باشد. این روش های گوناگون شرایط مختلفی را پیش پای متقاضیان قرار می دهند.
همراه سفرمی سامانه آنلاین بلیط هواپیما چارتر
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
شرکت آندیا سیر بر اساس نیاز متقاضی و متناسب با تاریخ سفر آنها اقدام به  اخذ وقت سفارت اسپانیا می نماید، و در شرایط خاص میتواند وقت سفارت اسپانیا را بصورت فوری و در اسرع وقت برای متقاضیان اخذ نماید.خدمات مربوط به ویزای کوتاه مدت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود این شرکت خدمات بین المللی توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا تعیین شده و به عنوان نماینده منصوب شده است و ش
یکی از مواردی که بسیاری از افراد پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت مطرح می‌کنند، شرایط، مزایا و معایب اخذ اقامت اسلواکی است. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های اقامت در این کشور، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی راجع به این کشور ارائه دهیم که برای تمامی متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی مفید خواهد بود و می‌توانند کشوری که قصد اقامت در آن را دارند، بهتر و بیشتر بشناسند.
جمعیت کم، منابع فراوان و فرصت‌های بی‌نظیر
ک
مشاغل فنی همیشه کار راه انداز بوده وهمه جا کاربرد دارد پس اگر شغل شما فنی است وقصد مهاجرت هم دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم مطالب این بلاگ را مطالعه کنید 

برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال
این برنامه برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی یا مدارک مرتبط برای کار در شغل‌های خاص هستند، امکان دریافت اقامت دائم در استان‌های کانادا (به جز استان کبک) را فراهم می‌کند.
برای درخواست اقامت دائم برپایهٔ این برنامه، تنها باید از طریق طرح اکسپرس اینتری در
امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.
در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان
یکی از مهم‌ترین مزایا برای کا
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
ویزای ازبکستان
اگر قصد شما از سفر به ازبکستان، توریستی و جهت گردش و تفریح باشد باید اقدام به اخذ ویزای توریستی ازبکستان
نمایید که مدت زمان اقامت این ویزا حداکثر 30 روز است . در ضمن مسافرین در
نظر داشته باشند هنگام ورود به ازبکستان 48 ساعت زمان دارند تا در اداره
پلیس رجیستر انجام دهند (خاطر نشان میگردد مسافرین جهت رجیستر شدن می
توانند از هتل محل اقامتشان کمک بگیرند) در غیر این صورت در هنگام بازگشت
با مشکل مواجه خواهند شد. همچنین لازم است بدان
آشنایی با وقت سفارت هلند
همان‌طور که می‌دانیم برای دریافت هر نوع ویزای هلند ازجمله ویزای تجاری
، توریستی ، و تحصیلی نیازمند مراجعه به سفارت هستیم که این امر خود نیز
مستلزم تعیین وقت سفارت هلند است. مقصود ما از این پست اطلاع‌رسانی در
رابطه با اخذ ویزا و وقت سفارت هلند به شما متقاضیان عزیز می‌باشد.
درست همانند سایر کشورهای دیگر برای سفر به هلند نیز نیازمند دریافت ویزای هلند و پیش از آن تعیین قیمت وقت سفارت هلند
از سفارت این کشور هستید. در
سلام. حدود دو سال نیم می‌شود که پذیرشگر یک هتل چهارستاره در اصفهان هستم (البته در کنار تدریس موسیقی و ترجمه‌ی کتاب) و در این دو سال و نیم روزهای کاری بسیار جالب و متفاوتی را پشت سر گذاشته‌ام. دوست دارم از تجربه‌ها و خاطراتم بیشتر برای شما صحبت کنم.
برای شروع، پیشنهاد (بهتر است بگویم توصیه) می‌کنم هرگز بدون مدرک شناسایی معتبر به قصد گرفتن اتاق وارد هتل نشوید، به ویژه اگر تنها نیستید و همراه با همسرتان (موقت یا دائم‌) سفر می‌کنید. بنا بر بخشن
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
اقامت اسپانیا
قطعا وقتی صحبت از اقامت اروپا باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در راس گزینه های خود نامی از کشور اسپانیا لحاظ نکرده باشد. چرا که نه؟ اقامت در اسپانیا همیشه نوید بخش یک زنده سالم، ایمن و با شرای طعالی است. کشوری قدرتمند از نظر اقتصادی که راه های زیادی را پیش روی علاقمندان به اقامت اسپانیا برای حضور و زندگی در اسپانیا قرار داده است.
اسپانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای جنوب غربی اروپا است. این کشور پیشرفته با شهره
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
 
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی به این مفهوم است که فرد اثبات نماید که شرایط  و توانایی لازم برای تامین مخارج و هزینه های زندگی خود و همراهان خود را بدون اینکه نیاز داشته باشد در بازار کار آن کشور کار کند داشته باشد. سیاست اقامت تمکن مالی پرتغال نیز دقیقا همین مفهوم را دنبال می کند. اما اینکه برای اقامت تمکن مالی پرتغال به چه میزان درامد ماهیانه نیاز دارید موضوع بحث است.
ویزا D7 یا ویزا بازنشستگی در پرتغال یکی از راحت ترین روش های 
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها