نتایج جستجو برای عبارت :

برانکو اخراج شد

به گزارش همشهری آنلاین، وی ۲ روز پیش به ویروس کرونا مشغول شده و در حال فراهم در منزلش قرنطینه شده است. نیک سیرت  با حضور در لایو اینستاگرامی محسن مسلمان داخل جشن قهرمانی پرسپولیس و به کار بردن جملاتی ثمر برانکو سرمربی وقت این آویشن جنجال بوسیله پا کرده وجود.   او بخاطر مدت کوتاهی اخراج شد اما با وساطت مدیران باشگاه بوسیله تیم بازگشت. برانکو: مدیران پرسپولیس در جهان بهترینند!
به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
گل‌های این بازی را نیاکاته 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند تا عملا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه اخراج قرار بگیرد.
ادامه مطلب
هرچی دم دستشون بود پرتاب کردن!
⚽️پس از شکست شب گذشته الاهلی عربستان برابر میهمانش الوحده منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ خبر دادند تا این‌که در نهایت "ولید سعید"، مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.
@jalebe_news
[ویدئو ۰:۴۳]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
علی پروین به شایعات جدایی برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرگذاری نیوزمای :
پرسپولیس موفق شد با برانکو برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همچنین با کسب قهرمانی جام حذفی به اولین تیمی تبدیل شود که در فرمت جدید فوتبال ایران، دوگانه کسب می‌کند. علی پروین اسطوره #باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی از برانکو حمایت کرد.
علی پروین نوشت:
«یکبار دیگه قهرمانی تو لیگ برتر و جام حذفی رو به مدیریت، هواداران، کادر فنی با درایت و #بازیکنان با
دوست وایتم از کارش اخراج شد.
نمیدونم به خاطر دائم الوید کشیدن و دائم السیگار بودنش بود،
یا که فقط عذر خیلیا رو خواستن.
اخراج شدن در کانادا از رگ گردن به شما نزدیکتر است. یهویی هم اخراج میکنن. فقط باارزش ترین کارمنداشون رو نگه میدارن. مهمم نیست که شما چند سال اونجا کار کردین.
در چند فصل اخیر به دلیل کسب نتایج فوق العاده و بدست آوردن قهرمانی در لیگ برتر ایران توسط برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس
نام این مربی بسیار بر سر زبان ها افتاده است و کار به جایی کشیده شده است
که برانکو به یکی از محبوب ترین اشخاص فوتبال ایران بدل گردیده است. حال
بدل برانکو ایوانکوویچ هم به مانند دیگر اشخاص معروف و محبوب پیدا شده است.




بدل برانکو ایوانکوویچ

 
به دلیل همه گیر شدن فضای مجازی بسیاری از اشخاص به دلیل شباهت ظاهری با
ستاره ها
 رسانه کروات ؛ برانکو سرمربی ایران می شود؟
به نقل از سایت «siol» کرواسی، فدراسیون فوتبال ایران بنا به گزارش های رسیده از این کشور قصد دارد با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی خود قطع همکاری کند.انتظار می رود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله و سابق تیم ملی ایران دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد. او از سال 2003 تا 2006 روی نیمکت ایران مربیگری کرده بود.بنا به گزارش ها فدراسیون ایران مذاکرات خوبی با سرمربی کروات انجام داده است.
رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است.برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولی
بالاخره بدترین مربی تاریخ فوتبال ایران رفت. یک مربی صد در صد دفاعی!!! هیچ وقت جلوی هیچ تیم بزرگی نتونست با افتخار بازی کنه. فقط و فقط دفاع محض. امیدوارم تیم رو بدن دست برانکو تا یه سر و سامانی به این کشتی به گل نشسته کی روش بده. قبلا اینجا در مورد مقایسه کیروش و برانکو نوشته بودم.
باخت به الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسب 4 امتیاز از سه بازی لیگ و نهایتا اخراج تو هفته سوم. بله! قطعا این بهترین خبری بود که تو این هفته‌ شنیدم. آدم فروشی هیچ وقت نتیجه نداشته آقای برانکو. این رو باید از سرنوشت بعضی از بازیکنات می‌فهمیدی که نفهمیدی یا نخواستی بفهمی. شماها که بالاخره تاوان پس میدین، مهم اینه، سَر خُم می سلامت.
تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند. 
هواداران تیم م
1⃣هر گاه قصور کارگر موجب اخراج وی شود ، رعایت مفاد ماده ۲۷ قانون کار الزامی است. 2⃣ نظر مثبت تشکل کارگری موجود در کارگاه در مورد اخراج باید کتبا و قبل از اخراج کارگر اخذ شود. 3⃣اگر تشکل موجود در کارگاه " شورای اسلامی کار " باشد ، نظر مثبت " شورا " بایستی اخذ شود.
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای مطالباتش از این باشگاه شماره حسابی را به این باشگاه ایمیل کند تا مطالباتش واریز شود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صبح امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد که هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را از این باشگاه نگرفته و منتظر است تا مسئولان پرسپولیس با او تسویه حساب کنند. 
 
در همین رابطه برانکو در جلسه‌ای ک
  ماندن یا نماندن برانکو در پرسپولیس این روزها سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.


 
    بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند مطالبات برانکو را آماده کرده‌اند اما اخبار ضد و نقیض در خصوص ادامه همکاری این مربی کروات با قهرمان ۳ دوره اخیر فوتبال کشورمان سوژه رسانه‌ها شده است.
 
برانکو شرط ادامه همکاری را پرداخت مطالبات خود و دستیارانش عنوان کرده و به همین دلیل تا رو
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس ایران را ترک کرد.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن مسابقات پرسپولیس در این فصل از مسابقات که با ۳ قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و جام حذفی و یک نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات این تیم هم بامداد امروز راهی کشورش شد.
 
برانکو در حالی بامداد امروز به کشورش رفت که هنوز از پرسپولیس طلب زیادی دارد و منتظر تسویه حساب ا
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری نیوزمای؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان جام حذفی شد که در دیدار فینال اتفاقات زیادی رخ داد. در جریان دیدار فینال جام حذفی، بنری در ورزشگاه در دستان چند جوان با مضمون فارسی و انگلیسی که برانکو بمان.
برانکو بعد از بازی در جمعی خودمانی گفته بود این صحنه را در بازی دیدم و واقعا این بنر من را احساساتی کرد. به هر حال می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت پروفسور هم به بسیاری از موارد در فوتبال ما عادت کرده و آنها را دوست د
یک رسانه عرب‌زبان مدعی شد سرمربی پرسپولیس با تیم الاهلی مصر به توافق رسیده است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بعد از آنکه سایت قاهره 24 برای نخستین مرتبه از علاقه باشگاه فوتبال الاهلی مصر برای همکاری با برانکو ایوانکوویچ خبرداد، سایت ارم نیوز حتی مدعی شد مربی سرخپوشان تهرانی راهی تیم آفریقایی می شود.
سایت عربی بعد از آنکه توضیحاتی در مورد تلاش سران الاهلی برای جانشینی «مارتین لاسارتی»‌داد، اد
روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: بعد از اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس به ماندن برانکو در این تیم تلاش های الاهلی برای جذب این سرمربی کروات به باد رفت و ضربه مهلکی به الاهلی وارد شد.
لازم به ذکر است، مطالبات برانکو ابتدای هفته آینده از سوی باشگاه پرسپولیس به او پرداخت می شود.
آخرین خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو ؛ پروفسور تخفیف می دهد؟!
انصاری‌فرد به دنبال تخفیف 40 درصدی از برانکو و پرداخت مطالبات در 3 قسط 
 
وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس به تهران آمد تا پای میز مذاکره با سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند.
 
 
 
 
 
 
برانکو که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر به تخفیف دادن نیست، حالا وکیلش را به تهران فرستاده تا رودرروی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس بنشیند و با او بر سر مط
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
 سابقه ندارد که برانکو ایوانکوویچ در چهار سال مدت حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس کار غیر متعارف و‌ خاصی به خصوص برای کادر و بازیکنانش انجام دهد.
 اما حساسیت بالای دربی و لزوم برد در آن برای حفظ صدرنشینی و هم‌چنین از پیش رو‌ برداشتن یکی از رقبای اصلی در راه قهرمانی باعث شده کارهای متفاوت از سرمربی سرخ‌ها ببینیم.
او که از روز دوم تمرینات، کار شاگردانش را زیر نظر گرفته برای تقابل با استقلال تفکر عجیبی در سر دارد. نکته جالب توجه این است که پس از پ
  با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از کره جنوبی، باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابقش مذاکره می‌کند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که خواهان جذب مهدی طارمی است یک بار دیگر بحث حضور این بازیکن در تیم قهرمان ۳ فصل اخیر فوتبال کشورمان مطرح شد.
 
طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان به کره‌جنوبی رفته بود ام
 
 
 
ترس خارجی‌ها از نارضایتی مردم
 
برانکو و شفر بی تردید جزو بهترین خارجی های فوتبال ایران هستند که در میان هواداران پرسپولیس و استقلال محبوبیت زیادی کسب کرده اند. حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای تاریخی عنوان کرد: «از زمانی که من به ایران آمده ام دربی ها جذاب تر شده اند.» اما دو پیروزی خفیف در لیگ هفدهم و یک تساوی بدون گل در بازی رفت لیگ هجدهم سبب شده تا هواداران حتی از تیم های های که تحت هدایت سرمربیان خارجی هستند نیز ناراضی باشند. حالا
به من بود قطعا براش جشن خروج نمیگرفتم.
جشن خروج واس کسیه که مثل آدم بره. من که اخراج نمیکنم، پس میخای بری مثل آدم برو. هیچ عیبی هم نداره بگی دلم دیگه نیست نمیخام بیام. این بهتره تا اینکه همینجوری هرچی رو بهونه کنی بری.
امیدوارم تو همین ۹۷ یه کار خوب گیرش بیاد. والا سال ۹۸ سال سختیه. کلی تعدیل و اخراج منتظر بازار ایرانه. هرکی بارشو نبنده ۹۷ باید تو ۹۸ فقط بدوئه.
مطمئنم برخوردی که باهاش در شرکت‌های جدید میشه مخصوصا یکتانت اون چیزی که فکر میکنه نیس
  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف ادعای امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم را ترک خواهد کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با سایت کروات اسپورت‌ نت از جدایی خود با باشگاه پرسپولیس خبر داد. 
 
برانکو در خصوص تیم ملی کرواسی گفت: تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی شرایط متفاوت و سختی داشت بازیکنان با تأخیری از باشگاه‌شان به اردوی تیم ملی بازگشتند و این شرایط تمرین و
  سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اثیر» عربی خبر داد که منبعی آگاه از فدراسیون فوتبال عمان عنوان کرده که آنها با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات به توافق نهایی رسیدند.
توافقات کامل بین طرفین صورت گرفت و قرار است این خبر به صورت رسمی امروز(یکشنبه) با حضور برانکو اعلام شود. او پیش از این هدایت تیم های ملی ایران و کرواسی را برعهده داشت. همچنین در
ایرج عرب با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما در خصوص اینکه چه عواملی باعث شد تا هواداران عملکرد هیات مدیره را زیر سوال ببرند گفت: فکر می‌کنم کارهای خوبی در باشگاه انجام شده که هیچ‌کدام دیده نشده است. ما باید واقع‌بین باشیم و نباید سطحی به مشکلات نگاه شود. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با انبوه مشکلات مواجه است. این مشکلات با شرایط دولتی بودن نه حل شده و نه حل خواهد شد.
وی افزود: یکسری اتفاقات می‌افتد که نمی‌شود آنها را پیش بینی ک
 
کتاب زقاق۵۶ : هانی خرمشاهی
خلاصه:
خاطرات نویسنده که یک ایرانی تبار بوده که قبل از انقلاب ایران، در عراق زندگی می ­کرده­ اما با شکرآب شدن روابط این دو کشور، موج اخراج و بازداشت ایرانی تباران از طرف دولت و حکومت عراق (بعثی ها) شروع می ­شود و با ترفندهای مختلف آن­ ها را شناسایی و به مرز ایران می ­رساندند و آن­ها را رها می ­کردند به ایران بروند.
بریده کتاب(۱):
بعد اینکه کومله ­ها وسط راه ما رو لخت کردن، شب امیر المؤمنین رو با صورتی نورانی توی خواب
بسم الله الرحمن الرحیم دوست عزیز
زمینی که رویش راه می روی مین گذاری شده خیلی باید مواظب بودقدم برمی داری مین کانال تلگرام منفجر میشهاون ور تر قدم می گذاری کروکودیل نفس اماره باندازه قد و قامت شما دهان باز می کندتصمیمات جدی ای در اتاق فرمان دنیا گرفته شدهتصمیماتی که هیچیک از مسافرین دنیا حتی شما از آن مستثنی نیستید❗همه شماها رو می خواهند از این تفریحگاه دنیا اخراج کنند
اخراج حتمی است ❗بسیاری از شماها صلاحیت ماندن در این دنیا را ندارید!مسا
مرضیه میگه:کامبیز چوبشو گرفته دستش بعد میگه استرس نداشته باشید
و این بهترین تعبیری بود که میشد از کامبیز روانی کرد
فک کن زنه اومده میگه من فلان سال یه بچه هه رو اخراج کردم بعد دو دقیقه بعد من اخراجش نکردم خودش اخراج شد
بچه ها نمیتونید پارچه تیکه ای استفاده کنید،بچه ها پارچه تیکه ای استفاده کنید
من گروهتون کردم که به هم کمک کنید ولی وای به حالتون اگه ببینم دارید به هم کمک میکنید
من تکلیف خونه نمیدم ولی اگه کسی تکلیف خونشو انجام نده دهنش سرویس
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
  باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز یا فردا وکلای این باشگاه با سرمربی اسبق این تیم برای به سرانجام رسیدن بحث مطالبات مذاکرات را انجام می‌دهند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مذاکره وکلای باشگاه پرسپولیس با برانکو اظهار داشت: وکلای ما با برانکو جلسه خواهند داشت. دو نماینده از باشگاه به زاگرب سفر کرده اند. همواره گفته بودیم که در تلاش هستیم خارج از فیفا مشکل را حل کنی
  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد جایزه بهترین مربی سال که به برانکو رسید را به باشگاه ارائه دهد.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم انتخاب برترین‌های
فوتبال کشورمان در لیگ برتر هجدهم، برانکو ایونکوویچ سرمربی سابق تیم
پرسپولیس به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما از آنجایی که این مربی به
الاهلی عربستان پیوسته و در ایران حضور ندارد به همین دلیل جایزه او توسط سیدجلال ح
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسی بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نارضایتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی غایب خواهند بود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس فردا شب در حالی در فینال جام حذفی به میدان می‌رود که ۲ بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.
 
شایان مصلح و آدام همتی ۲ بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت اما همراه با سایر بازیکنان به اهواز خواهند رفت.
 
انتهای پیام
 
گزارش تمرین پرسپولیس؛
باسمه تعالی
با تظاهرات میلونی مردم عراق در روز جمعه 4 بهمن 1398 پروژه ی اخراج آمریکا از منطقه وارد مرحله ی جدیدی شد.
شاید بتوان این مرحله را مهم ترین مرحله دانست. مرحله ای که حضور مردم آن را به پیش میبرند، این مرحله اگر با قوت خود ادامه یابد، به کشورهای دیگر هم سرایت خواهد کرد و انشاء الله شاهد خروج عملی آمریکا از منطقه خواهیم بود.


دریافت فیلم تظاهرات میلیونی عراقحجم: 7.84 مگابایت
شهرداری بابل یک روز مانده به پانزده شعبان، صد و چهل نفر از کارکنان این مجموعه را به عنوان نیروی مازاد، اخراج کرد.
این که آیا می شد حقوق این افراد را از منابع دیگری تأمین کرد و زندگی شان را به هم نریخت، بحث خودش را دارد.
این که آیا در شناسایی واخراج نیروهای مازاد، اولویت ها بر اساس عدالت انجام گرفته و یا سعی شده به نیروهای جذب شده و سفارشی شورای شهر تعرضی نشود، بحث خودش را دارد.
اما تا چند سال بعد وقتی این صد و چهل نفر و خانواده هایشان اسمی از نیم
از کرامات اوست که مرگ خود را خبر داد به دست جعده. گفت: انا اموت بالسّمّ کما مات رسول الله. (من چون رسول خدا به وسیله زهر از دنیا می روم.) 
گفتند: "چه کسی تو را مسموم می کند؟" 
گفت: امراتی جعدة بنت الاشعث بن قیس. (همسرم جعده، دختر اشعث بن قیس.) 
گفتند" او را از خانه ات بیرون کن." 
گفت: "چنین کاری انجام نمی دهم، به چند جهت: اول آنکه در علم خداوند متصور است که او قاتل من است (و از قضا و قدر حتمی الهی نمی توان فرار کرد)، دوم آنکه هنوز جرمی مرتکب نشده است که من
{تمثیلات و مثال های مهدوی - شماره 36}
 
کارت قرمز، اخراج
 
گاهی در فوتبال، یک بازیکن به علت ناشی گری یا بی دقتی، خطایی را پشت محوطه جریمه یا داخل محوطه جریمه انجام می دهد. با این کار هم به خودش آسیب میرسد و کارت (زرد یا قرمز) میگیرد و هم به «کُل تیم» آسیب میزند و علاوه بر گل خوردن، دیگران هم به زحمت می افتند...
دوستداران و منتظران حضرت مهدی هم باید مراقب باشند تا خدای نکرده حرفی یا عملی رو انجام ندهند که از این کار دشمن شاد شود و دوستان ناراحت گردند!
سایت بلژیکی voetbalkrant :
به نظر می رسد همه چیز تمام شده است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم بهترین های فوتبال آسیا در هنگ کنگ را برای ملاقات با مارک ویلموتس ترک کرد.
قرار است قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران با رضایت طرفین فسخ شود و بعد از آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایرانی معرفی خواهد شد/صداوسیما
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×327]
مشاهده مطلب در کانال
ناداوری  فغانی به خاطر روزی که فرهاد مجیدی خودش را زد


فغانی در دوران بازیگری مجیدی دو بار او را اخراج کرد تا این روزها به خاطر یک جمله، تحت فشار باشد.


داریوش
سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا فغانی داور مطرح ایران که اخیرا رده بندی جام جهانی
را سوت زد، در مصاحبه ای گفت در
گذشته پرسپولیسی دو آتیشه بوده و بعد از شروع داوری، دیگر از این تیم
طرفداری نکرده است. اظهارات او در روزهایی که هنوز داوری می کند، بازخورد
ز
  تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای تجدید قوا 2 بازیکن به خدمت گرفت.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «المدینه» عربستان خبر داد که باشگاه الاتحاد با القادسیه به توافق نهایی رسیده است تا هارون کمارا، مهاجم این تیم را به خدمت بگیرد.
 
همچنین الاتحاد با این باشگاه بر سرجذب نایف هزاری، هافبک بازیساز این تیم نیز به توافق رسیده است و بزودی این دو بازیکن پیراهن الاتحاد را بر تن خواهند کرد.
 
ذوب آهن ب
اختصاصی | هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی خود را برای هدایت سرخ‌پوشان اعلام کرد.
نیوزمای- بعد از خروج برانکو از پرسپولیس مدیران این تیم در فکر جانشین این سرمربی کروات هستند و به نظر می‌رسد این اعضا در آخرین جلسه خود روی یک نام به اتفاق نظر 

گفته می‌شود  بعد از جمع‌بندی اعضای هیئت‌مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده، ص
یکی از باهوش ترین دخترهایی بود که میشناختم.مطالبی که ما یک روز تمام سر حفظ کردنش پدر خودمون رو در میاوردیم،طی نیم ساعت قبل از شروع کلاس میخوند و همون نمره ای رو میگرفت که ما میگرفتیم...پدر و مادرش جدا شده بودن.در ظاهر با مادرش زندگی میکرد اما مادرش شاغل و دانشجو بود و عملا وقت رسیدگی به دخترش رو نداشت...یادمه هیچوقت کتابهای برنامه ی روزانه رو همراهش نداشت...
سوم راهنمایی جزو تاپ های شهر بود و رقیب درسی کسی بود که الان داره دانشگاه تهران پزشکی می
صبح باید برم دانشگاه بعداز شش ترم درس خوندن بهتر بگم از دانشگاه اخراج شده ام بخاطر مشروطی دوباره ازمون داده ام و قبول شده ام همون دانشگاه !!! درس خوندن با مشکل جسمی خیلی سخت و طاقت فرسا هست بهرحال همه ی سعی و تلاشمو میکنم که بتونم زودتر درسموتموم کنم
باشگاه الاهلی به صورت مشروط قراردادی یک ساله با مدافع استقلال امضا کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الوطن قطر خبر داد که باشگاه الاهلی پرونده جذب لژیونرهای جدیدش را بست و با امضای قرارداد با 3 بازیکن جدید کارش را در فصل جدید آغاز می کند.
 
روزه چشمی، مدافع ایرانی جانشین جان کارلوس ونزوئلایی شد، مارکوس برگ مهاجم سوئدی جای مکدونالد را در الاهلی گرفت و در نهایت نبیل الزهر مراکشی نیز جانشین هم
معمولاً یکی از دلایلی که برای تاخیر یا ازدواج نکردن و مجرد ماندن مردان و زنان ایرانی گفته میشه کمبود فرصت های شغلی و مخصوصاً عدم امنیت شغلی هست، چون تو ایران بیشتر از ... درصد قرارداد های کار زیر 1 سال هست و جوان ایرانی نمیتونه با خیال راحت روی درآمدش حساب باز کنه و برنامه ریزی‌ و اقدام به ازدواج و تشکیل خانواده بکنه. 
ولی آخه تو آمریکا هم این طور هست تو آمریکا مثل آلمان قوانین حمایت کننده نیروی کار وجود نداره و کارفرما حتی اگه با کارگرش قرادا
با سلام و خسته نباشید به ناظرای گل که در سخت ترین شرایط به پیشرفت چت روم کمک میکنند.اینجا یه سری نکات و تذکراتی هست که لازم هست بدونید پس خواهشا برای پیشرفت بیشتر روم به نکات زیر توجه کنید.خواندن تمام قوانین حداکثر 10دقیقه وقت  میخواد پس وقت بزارین تمام قوانین رو با دقت بخونید تا بعدا دچا مشکل نشویم!در صورت رعایت نکردن موارد زیر مدیریت حق برکناری ناظر را بدون هیچ اخطاری دارد.
نکات مربوط به ناظران: 1.
هیچ ناظری حق ندارد به کار ناظر دیگه دخالت کن
بچه مثبت مدرسه : چه آتشی می سوزانند این دوپسر شیطون و عاصی از درس و مدرسه.
بچه مثبت مدرسه : یاسر عرب، نشر سپیده یاوران
معرفی:
مثبت در منفی میشود صددرصد مثبت ولی از مدرسه اخراج می شوید!
بریده کتاب:
روزهای آخر مثل برق وباد می گذشت، کلاس ها تمام می شد و امتحانات آخر سال می رسید. امتحان آخری رو خوب یادمه. همه بچه ها طبق قرار قبلی بعد از دادن برگه امتحان بیرون مدرسه ایستادیم و دسته جمعی، کتاب های درسی رو تکه تکه و پاره پاره کردیم و آتیش زدیم. این طوری ا
با سلام و خسته نباشید به ناظرای گل که در سخت ترین شرایط به پیشرفت چت روم کمک میکنند.اینجا یه سری نکات و تذکراتی هست که لازم هست بدونید پس خواهشا برای پیشرفت بیشتر روم به نکات زیر توجه کنید.خواندن تمام قوانین حداکثر 10دقیقه وقت  میخواد پس وقت بزارین تمام قوانین رو با دقت بخونید تا بعدا دچا مشکل نشویم!در صورت رعایت نکردن موارد زیر مدیریت حق برکناری ناظر را بدون هیچ اخطاری دارد.
نکات مربوط به ناظران: 1.
هیچ ناظری حق ندارد به کار ناظر دیگه دخالت کن
با سلام و خسته نباشید به ناظرای گل که در سخت ترین شرایط به پیشرفت چت روم کمک میکنند.اینجا یه سری نکات و تذکراتی هست که لازم هست بدونید پس خواهشا برای پیشرفت بیشتر روم به نکات زیر توجه کنید.خواندن تمام قوانین حداکثر 10دقیقه وقت  میخواد پس وقت بزارین تمام قوانین رو با دقت بخونید تا بعدا دچا مشکل نشویم!در صورت رعایت نکردن موارد زیر مدیریت حق برکناری ناظر را بدون هیچ اخطاری دارد.
نکات مربوط به ناظران: 1. هیچ ناظری حق ندارد به کار ناظر دیگه دخالت کن
با سلام و خسته نباشید به ناظرای گل که در سخت ترین شرایط به پیشرفت چت روم کمک میکنند.اینجا یه سری نکات و تذکراتی هست که لازم هست بدونید پس خواهشا برای پیشرفت بیشتر روم به نکات زیر توجه کنید.خواندن تمام قوانین حداکثر 10دقیقه وقت  میخواد پس وقت بزارین تمام قوانین رو با دقت بخونید تا بعدا دچا مشکل نشویم!در صورت رعایت نکردن موارد زیر مدیریت حق برکناری ناظر را بدون هیچ اخطاری دارد.
نکات مربوط به ناظران: 1. هیچ ناظری حق ندارد به کار ناظر دیگه دخالت کن
  پرسپولیس در شرایط مالی بدی گرفتار شده و احکام فیفا وضعیت این باشگاه را هر روز بدتر از دیروز کرده اما سوالی که مطرح می‌شود این است: مقصر این آشفته‌بازار کیست؟
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در وضعیت بد خود ساخته ای گیر کرده است. این شرایط آشفته مالی با این احکامی که از سوی فیفا علیه این باشگاه صادر می شود، به صورت زنجیروار از مدیریت های گذشته تا امروز بر سر سرخپوشان هوار شده است
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
یک نمونه از عجایب تاتنهام در این عکس میتوان دید که تاتنهام چه تیم عجیبی است.  وقتی تیم به مشکل میخورد و یکنفر اخراج میشود و تیم 2 گل عقب می افتد سرژ اوریه میتواند تکثیر شود و بجای 2 بازیکن بازی کند.      این پست مورد تایید فوتبالی است.نویسنده:آرتا بیجاد   
ادامه مطلب
سازمان لیگ در یک مصوبه من دراوردی و مسخره اعلام کرده که اگه یه تیم هر دو تورنومنت ( لیگ و حذفی ) رو ببره دیگه نیازی به برگزاری بازی سوپر جام نیست و بدون بازی قهرمان اعلام میشه.
بعد این من هوادار متوهم استقلالم که میگم سلطانی فر، عراقچی، سازمان لیگ، مازیار ناظمی و و و و  لنگی هستن
آره من متوهمم که سلطانی فر گفته برانکو رو بر میگردونه
من متوهمم که استقلال و پرسپولیس هردو برای یک ارگان هستن ولی این استقلاله که هر فصل اوضاعش داغونه
من متوهمم که رئی
اوایل ازش خوشم نمی آمد. چشمانی هیز داشت . رنگی و هیز. با کله ی که مثل خودم در دو نما از سه نما مو دار می نمود اما از top view خالی بنظر میرسید. اخبار و روزنامه ها پر بود از صحبت هایش،مبلغ حقوق و دستمزدش. کج خلقی هایش . از بازیکنان مستعفی تیم ملی تا رئیس فدارسیون و وزیر ورزش هیچکس در امان نبود همه راجعش حرف میزدند و او یک تنه جواب همه شان را میداد. به تندی و  بدون تعلل حرف میزد. مهدی رحمتی و هادی عقیلی ستاره های دروازه بانی و خط دفاع تیم ملی را به خاطر یک
داستان دوم من در مورد دوست داشتن و شکست است. من خرسند شدم که چیزهایی را که دوستشان داشتم خیلی زود پیدا کردم. من و همکارم هواز شرکت اپل را در گاراژ خانه‌ی پدر و مادرم وقتی که من فقط بیست سال داشتم شروع کردیم. ما خیلی سخت کار کردیم و در مدت ده سال اپل تبدیل شد به یک شرکت دو بیلیون دلاری که حدود چهارهزار نفر کارمند داشت. ما جالب ترین مخلوق خودمان را به بازار عرضه کرده بودیم؛ مکینتاش. یک سال بعد از درآمدن مکینتاش وقتی که من فقط سی ساله بودم هیأت مدیر
کفش های چرم سیاه رنگ را از پای مرد بیرون کشید و شروع به واکس زدن کرد. مرد به سیگارِ برگ‌اش پک عمیقی زد و کفاش قطرات اشک گونه های از سرما یخ زده‌اش را گرم کرد؛ وقتی چشم‌اش به مارک کفش های مرد افتاد... کفش بلّا!تا پارسال مرد کفاش یکی از کارگران کارخانهٔ کفش بلّا بود. اما بخاطر واردات بی رویه، ورشکست و تعطیل شد. او هم از کارخانه اخراج...با حسرت کفش ها را جلوی پای مرد، جفت کرد و گفت: خدمت شما آقا!
 
 سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
روحش شاد
یک عمر دنبال هیمن عنوان بود:
شهید قاسم سلیمانی
=============
دبیرکل حزب‌الله لبنان، کمترین بهای خون سردار سلیمانی و نایب رئیس الحشد الشعبی را اخراج ارتش آمریکا از منطقه دانست و گفت، سر ترامپ اندازه کفش سردار سلیمانی نیز ارزش ندارد.
=======================
 در حالی که چند وقت پیش اعلام شد قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده، امروز برانکو در نشست خبری اعلام کرد که همه بازیکنان پرسپولیس به غیر از بشار با این باشگاه قرارداد دارند. 
برانکو اعلام کرد که مشکلات و تردیدهایی در زمینه تمدید قرارداد بشار با پرسپولیس وجود دارد.
ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در این رابطه اظهار داشت: قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده است. هیچ‌کس در این مورد نگرانی نداشته باشد.وی در خصوص اینکه
رسیدم به روزایی که مثل خیلی وقت پیش ها محیط رو برای خودم منفی میکنم 
اینبار یکم منطقی تره 
یکم به خودم حق میدم 
چون دارم درجا میزنم و برام نتیجه ای هم نداره 
ولی ادمیزاده دیگه بخوادمیتونه خودشو گول بزنه و تو همین محیط منفی هم بمونه
ادامه مطلب
همکار محترمی تصمیم گرفته در اعتراض به اتفاق دیروز و اخراج شدن یکی از پرسنل به علت صبحانه خوردن خارج از تایم صبحانه ، آتش به اختیار عمل کنه و دست به اقدامات اعتراضی بزنه 
میگم مثلا چیکار قراره کنی که نشونه اعتراض باشه ؟
میگه مثلا همیشه بین ساعت هشت تا ده صبح یک لیوان چایی میخوردم ، امروز سه تا لیوان خوردم !!!! :| :|
خواهرم یکی از مدارس فرهنگ درس میخونه
راننده سرویس یکی از بچه ها می‌خواسته یکی از بچه ها رو ببره بلا سرش بیاره مامانش که شکایت کرده مسئول سرویسه به دانش آموزه گفته بوده اگه مشکلیه بگو مامانت اینا خودشون بیان دنبالت :||| اون راننده رو اخراج کردن ولی قشنگ بی مسئولیتی و بیشعوری موج مکزیکی میزنه ماشالا
پ.ن: رانندهه چهل سالش یوده ها مردک عوضی
رجوی که پس از فرار از ایران به فرانسه پناه برده بود، فکرش
را هم نمی کرد که دولت فرانسه او را برای برقراری روابط سیاسی با انقلاب نوپای
ایران معامله کند. 17 خرداد سالروز اخراج مسعود رجوی از فرانسه و پناه بردن رسمی
او به آغوش صدام حسین و حزب بعث عراق است.
رجوی در آخرین شب حضورش در فرانسه، با کمال وقاحت در پیامی
به هوادارانش این شعر را خواند:
در میان توفان هم پیمان با قایقران‌ها      گذشته از جان باید بگذشت از توفان‌ها
او جنگ ایران و عراق را طوفان
متقاضیان جشنواره فجر مشخص شدند.
با پایان مهلت ثبت نام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فهرست متقاضیان این جشنواره مشخص شد و با وجود اخبار ضد و نقیض، اغلب پروژه‌های مهم امسال متقاضی شرکت در جشنواره فجر شده‌اند.از «خروج» حاتمی کیا تا «خورشید» مجیدی از «خون شد» کیمیایی تا «قاتل وحشی» نعمت الله از «مجبوریم» درمیشیان تا «درخت گردو» مهدویان و از «آتابای» نیکی کریمی تا «عامه پسند» سهیل بیرقی مجید مجیدی که پیش‌بینی می‌شد فیلمش را به بخش ملی جشنوار
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
 در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان رو در روی هم قرار می‌گیرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه با حضور در نشست خبری ضمن تشریح آخرین وضعیت بازیکنانش برای برگزاری این دیدار، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
وی گفت: موردی که باعث خوشحالی بنده است آمادگی بچه‌ها در تمرینات تیم است. این م
دانشجوی بازداشت شده ایرانی قرار است برگردد.ماموران حفاظت مرزی وگمرکی آمریکا یک دانشجوی ایرانی را در بدو ورود به فرودگاه دیترویت بازداشت کرده و قصد دارند او را اخراج کنند وکیل (علیرضا یزدانی) گفت او که برای تحصیل در مقطع دکتری در رشته علوم کشاورزی در دانشگاه ایالت میشیگان پذیرفته شده بود 6ساعت مورد بازجویی قرار گرفت و قرار است به ایران بازگردانده شود.
لئوناردو ژاردیم، مربی موفق پرتغالی، که چند ماه قبل از موناکو اخراج شده بود، بار دیگر به این تیم برگشت و جانشین تیری آنری شد.




به گزارش "ورزش سه"، ژاردیم
در چند فصل اخیر عمل بسیار خوبی در موناکو داشت و حتی این تیم را به
قهرمانی لوشامپیونا و نیمه نهایی چمپیونزلیگ رساند اما تیم او فصل را خوب
شروع نکرد و در نهایت اخراج شد.
مدیران موناکو تیری آنری را به
عنوان جانشین
 برانکو ایوانکوویچ در چهار سال حضورش در پرسپولیس همواره نشان داده به هرچه خواسته رسیده است. از کسب جام‌های متعدد تا جذب بازیکنان محبوبش به کمک باشگاه رقم خورد تا سرخ‌ها بتوانند به خواسته‌های طلایی خود دست پیدا کنند.
 
مرد کروات پرسپولیس برای جذب شجاع، سیدجلال و مهدی ترابی صبر کرد و هرکدام را بعد از یک الی دو سال بعد از ارائه پیشنهاد جذب کرد. بازیکنانی که به دلیل قرارداد داشتن در پیوستنشان به سرخ‌پوشان تهرانی تاخیر  افتاد. برانکو برای فص
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
در زمان نه چندان دور در شهر تهران پسری به نام شاهین به همراه پدر و مادرش در محله ی فقیرنشینی زندگی می کرد. پدر شاهین به علت اینکه تازه از کارخانه ای که در آنجا کار می کرد اخراج شده بود و وضعیت خانواده شان نابسامان بود و دائم در حال قناعت بودند. شاهین به خاطر اینکه کتاب های زیادی خریده و خوانده بود تصمیم گرفت کتاب هایش را بفروشد تا کمی پول جور کند اما نتوانست پول زیادی به دست بیاورد.
ادامه مطلب
حیات انسان در جامعه با کار عجین شده است. بشر از همان سپیده¬دم تاریخ با بکارگیری هوش، آگاهی و فعالیتهای فکری خویش به ابزارسازی پرداخته و همواره در تلاش و تکاپو و جستجو بوده است تا با استفاده از حداقل امکانات موجود به آنچه نیاز دارد دست یابد و بدین ترتیب کار وی هر روز پیچیده تر شده و از مرحله طبیعی و غریزی بیشتر فاصله گرفته ...
چکیده
درسال 1384 زمانی که مستمع مذاکرات جلسات هیأت تشخیص و حل اختلاف بودم این سؤال ایجاد شد که در شرایطی که نقش هیأتهای تش
2437 - «سید حسن امین» عضو سابق «جبهه ملی» از
اخراج خودش از این تشکیلات به‌دلیل محکوم کردن تروریست خوانده‌شدن سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد و گفت: “برخی
افراد به‌ظاهر ملی‌گرا و عضو جبهه ملی، علاقه‌مند به تشدید تحریم‌های
ضدایرانی هستند”منبع: yon.ir/mzdr95
دانلود فایل اصلی
مدیرعامل و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به صورت تلفنی پیگیری هوادار مصدوم این تیم که در جریان بازی با سپاهان آسیب دیده بود، شدند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حسین خبیری مشاور مدیرعامل این باشگاه امروز در تماسی تلفنی پیگیر وضعیت فرشید آقابالازاده هوادار مصدوم تیم پرسپولیس شدند و به صورت تلفنی با او به صحبت پرداختند.
 
عرب و خبیری ضمن صحبت با این هواد
پرسپولیس برد و رفت فینال جام حذفی. دیگه این حرفها که داره از پرسپولیس حمایت میشه رو قبول ندارم. حتی اگر اخراج ها نادرست هم بود، نتیجه که همچنان صف صفر بود چرا بازیکن سپاهان پنالتی را خراب کرد؟
اگه گل میشد شانس پرپولیس بسیار کم میشد، خرابش کردند و دیگر این را نمی شود به حساب حمایتها از پرسپولیس دانست
گاه از مردم رای‌گیری می‌کنند تا رای مردم را از ایشان بگیرند، دستگیر کنند، اخراج کنند‌. بعد از انتخابات کُن فَیَکُن می‌شود، به آن که برنده نمی‌شود می‌گویند برنده باش و برنده می‌شود. روی خوش زندگی به بنده‌ی سلطان چند روزیست، روزیِ او به یک ترشرویی صاحب این بندگی بند است. این داستان کهنسال ده ساله‌ی ماست، ناز شست آن قماربازی که دست آخر همه چیزش را به خاطر خلق ببازد و دل مردم را ببرد. باید آن قدر خوب زندگی کرده باشی، آن قدر به خاطر سوار مردم
کمپانی بوئینگ روز دوشنبه اعلام کرد که «دنیس مولنبرگ» (Dennis Muilenburg)، مدیرعامل این شرکت را اخراج کرده است.
به گزارش سایت ABC، آقای مولنبرگ ممکن است 39 میلیون دلار پول نقد به عنوان بخشی از خسارت ناشی از فسخ قرارداد را دریافت کند. سهام بوئینگ بلافاصله پس از اعلام این خبر 3 درصد افزایش پیدا کرد.
«دیوید کلهون» (David Calhoun)، رئیس هیئت مدیره بوئینگ به عنوان مدیرعامل جدید بوئینگ معرفی شد. وی 13 ژانویه سال آینده میلادی (23 دی) به کرسی مدیرعاملی تکیه خواهد زد و تا
اخراجش کنیدسفارتشان رو مورد نظارت گسترده وهمه جانبه قرار دهیدودر مجامع بین المللی از آنها شکایت کنیدهمانطور که طی چند روز گذشته همگان متوجه شدندجناب( استاد راب مک ار) سفیر دولت بریتانیای کبیر جلوی درب دانشگاه امیر کبیر دستگیر شد آنهم به علت حضور در جمع اغتشاشگران واقدام به فیلمبرداری وتهییج مردم به شعار های ساختار شکن..نامبرده که به حماقت خود پی برده بود نتوانست جلوی خود را بگیرد و اقدام به نمایش اقتدار دولت بریتانیای کبیر کرده و دراقدام
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به عنوان تیم برنده وارد میدان می‌شویم و امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس از بازی لذت ببرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلانیان در فینال جام حذفی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه مدعی شد که از زمان آغاز عملیات چشمه صلح تا به امروز حدود ۱۲۰۰ تروریست از پای درآمده اند.
به گزارش آناتولی در روز پنجشنبه، آکار با اعلام این خبر افزود: ما از هیچ گونه مهمات یا سلاح‌های شیمیایی که بر اساس قوانین و معاهدات بین المللی ممنوع اعلام شده، استفاده نکرده و نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه از آغاز عملیات‌ پنجه در شمال عراق تاکنون ۱۵۸ تروریست پ.ک.ک از پای درآمده‌اند،‌تصریح کرد: در چارچوب عملیات چشمه صلح، منطقه‌
رضا عنایتی از اهالی خراسان که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر هم به حساب میاد زیاد سابقه ملی خوبی نداره.اون سال های اوجش تو استقلال که طی سه فصل تونسته بود دو بار آقای گل لیگ برتر بشه هم باز به تیم ملی دعوت نمیشد.
سرمربی اون زمان تیم ملی برانکو بود و با وجود مهاجمانی مثل علی دایی و هاشمیان که تو بوندسلیگا بازی میکردن زیاد میلی به دعوت از عنایتی نداشت.
اما یه رضای دیگه هم داریم به اسم قوچان نژاد که اون هم از اهالی خراسانه
زمانی که قوچان نژ
تو دربی براشون پنالتی مفت گرفتن، دوتا از بازیکناشون باید اخراج میشدن که نشدن، بازیکنشون هر کاری بکنه محروم نمیشه! مربیشون صندلی پرت میکنه جفتک به توپ میزنه کسی کاریش نداره اونوقت مدیرشون با وقاحت میگه نمیدونم از داوری‌ها چیکار کنیم!! اگه حمایت‌ها از تیمتون نبود الان بجای چهاردهم جدول مثل موکت به ته جدول چسبیده بودید، برید خداروشکر کنید و دست داوراتون رو ببوسید که اجازه دادن با تفاضل گل، بالاتر از گل گهر رتبه چهاردهم قرار بگیرید
11 مرد منتخب برانکو برای فینال حذفی
ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی فینال جام حذفی مشخص شد.
ادامه مطلب

سرخپوشان پایتخت از ساعاتی بعد در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف داماش گیلان خواهند رفت. این مسابقه حساس در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس در صورت کسب برد در این بازی، قهرمان جام حذفی خواهد شد. باتوجه به همین موضوع، برانکو ایوانکوویچ در طول هفته با جدیت تمام بازیکنانش را مهیای این بازی کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد جام حذفی را از دست بدهد.
 
علیر
پرسپولیسی ها که با نتایج خوبشان خوسحال بودندهالاخزان انها رسید !  و اخبار بدهی هایشان امده                                                                                                                                                                                                                                                                     
طبق اعلام فیفا پرسپولیس باید مبلغ 1میلیون و  550هزار یورو و همچی
به گزارش ایسنا، اوایل بامداد یک شنبه بسیار از ۱۰۰۰ نیروی آتش نشان به منظور اطفای سه تک حریق گسترده جنگلی به مناطق مرکزی پرتغال اعزام شدند و این سرگذشت موجب شد دستور تخلیه بخش هایی از یک روستا صادر شود. مقامات محلی با بیان این که در جریان این آتش سوزی ها تاکنون یک نفر دچار مصدومیت شدید شده، بیان داشتند: وزش باد شدید عملیات اطفای حریق را که از عصر روز گذشته تو «کاستلو برانکو»، منطقه ای در ۲۲۵ کیلومتری شمال شرق لیسبون، پایتخت این قلمرو آغاز شده
و قد لقی علم المنطق من کثیر من الفقهاء مهاجمة شدیدة حتى قال قائلهم من تمنطق تزندق و افتى ابن الصلاح المتوفى سنة ٦٤٣ ه‍‌ بحرمة تعلیمه و تعلمه و ان على ولی الامر أن یخرج المنطقی من المدارس و ان یعرضهم على السیف حتى یستتیبوا
مرحوم کاشف الغطاء در کتاب نقد الآراء المنطقیین در تاریخچه منطق مطلبی میارن که جالبه که خلاصه‌ش این میشه که کثیر از فقها، هجمه سنگینی علیه منطق کردند تا جایی که بعضی گفتن که هر کی منطق ورزی کنه، زندیق شده!
بعضی فتوا به حرمت
یکی از بچه های ما تو ازمایشگاه بود
همیشه میگفت میخواد مسترش رو به جای دو سال تو سه سال تموم کنه
میگفت سخته!
حالا کار ازمایشگاهی اکسپریمنتالم انجام نمیداد!
از یه طرف از دو سال قبل از شروع مسترش داشت روی همین پروژه مسترش کار میکرد
یعنی از سال چهارم لیسانسش و همینطور سال پنجم لیسانسش رو
اینها لیسانسو شش سال و پنج ساله تموم میکنن
فکر کن این توی اخرین روز مسترش، یعنی اخرین روز اوریل امسال دفاع کرد
ما گفتیم چرا اینطوری شد؟ 
جون اماده نبود
فهمیدیم ا
بازگشت طوفانی محمود نامی جوان قاینی برای دومین بار در اردوی تیم ملی تیر و کمان ایران حاضر شد و همه را شگفت زده کرد.
او 8 ماه پیش از اردوی تیم ملی ایران به علت بازی کردن با یک بازیکن اسرائیلی از تیم ملی اخراج شد.
به همین علت محمود نامی قبل از اینکه نامه اخراج او از فدراسیون تیم ملی تیر و کمان بدستش برسد خودش 
آنجا را ترک کرد.
مصاحبه خبرنگار ما از محمود نامی این بود :
آقای نامی تو این 8 ماه اخیر  چیکار میکردید آیا دل شما برای تیم ملی تنگ هم شده بود یا
صبحانه فرهنگی
#چند_خط_کتاب 
 
پسران آموزش دیده‌اند که شجاع باشند، درحالیکه دختران آموزش دیده‌اند که بی‌عیب‌ و نقص باشند. 
به‌ دلیل اینکه از سنین کم بابت بی‌عیب‌ و نقص ‌بودن پاداش گرفته‌ایم، در بزرگسالی به زنانی تبدیل شده‌ایم که از شکست ‌خوردن هراس دارند. 
در زندگی‌های شخصی و حرفه‌ای خود خطر نمی‌کنیم؛ زیرا می‌ترسیم در صورت خطاکردن قضاوت شویم، خجالت‌ زده و بی‌اعتبار شویم، وجههٔ عمومی‌مان افول کند یا اخراج شویم. 
به‌ طور خودآگاه
امروز داخل بوفه مدرسه ، بعد از زیاده روی یه -سال دوازدهمی- در دخالت ، جر و بحثی رخ دادکه نتیجه ش یه سیلی توی گوش راست من بوده دنیای لحظه سیلی درونِ من :(
 1- من همین الان میتونم ازش شکایت کنم و پولی که برای ثبت نام کلاس آلمانی نیاز داشتم دست پیدا کنم
 2- با توجه به نفرتی که ازش دارم میتونم ازش شکایت کنم پیش مدیر تا اخراج شه
 3- میتونم همین الان روش دست بلند کنم و تا جایی که میتونم کتکش بزنم تا دیگه جرأت دعوا کردن با کسی رو نداشته باشه
 )پیش ناظم رفتم
در کشورمان دیده ام و واقعاً دیده ام بعضی افراد به خاطر یه سؤال نکردن از هم دور شدند
و خانواده هایی به همین دلیل از هم جدا شدند.
بعضی وقت ها یه سؤال می‌تونه کلی برداشت اشتباه رو حذف کنه
بعضی وقت ها یه سؤال می تونه یه فرد رو به بالاترین جاهایی در فکرش برساند
بعضی وقت ها به سؤال می تونه یک گروه رو پایدارتر نگه دارد
بعضی وقت ها شده یک نفر یه کاری کرده که شمارو خیلی ناراحت کرده و شما تو دلتون بگید خاک برسرم
که برای ایشون این همه کار کردم و وقت گذاشتم
کارفرمانیوز - مدیران دوست ندارند کارکنان خود را اخراج کنند، زیرا امری ناراحت کننده و ناخوشایند است. اما قطع همکاری و تعدیل نیرو به ویژه در بحران‌ها و تلاطم‌های اقتصادی، بخشی از چرخه حیات سازمان‌ها محسوب می‌شود و برای انجام آن، هم راه‌های درست و هم نادرست وجود دارد. در اینجا به برخی از این بایدها و نبایدها اشاره می‌شود ...
وظایف انجام شده توسط هر یک از کارکنان خود را تجزیه و تحلیل کنید. وظایف مازاد و منسوخ را شناسایی کنید و با دقت مهارت‌ه
به نام خدا

سلام و خیر مقدم خدمت شمافهرستی از قوانین را به اطلاع شماعزیران میرسانیم که امیدواریم با حمایت شما سبب رشد و ترقی (پدیده چت) شود.عنوان نظارت به این معنی میباشد که شما مسئول امنیت روم هستید با توجه به این موضوع هر ناظری از این مسئولیت کوتاهی کند رد صلاحیت خواهد شد.

توجـــــــــــه :: ناظران در صورت مشاهده متن تبلیغ چت روم های دیگر باید اخراج  همیشگی کنند.
1. ناظر حق ندارد وقتی در اتاق اصلی ناظر دیگری وجود ندارد به اتاق های دیگر رجوع ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از قول فرزند علامه طهرانی علیه‌السلام نقل میکنم
آیت‌الله سیدمحسن طهرانی فرمودند
قریب به این مضمون
شخص در میان جمعیت فریاد زد برای سلامتی امام زمان عج و آیت‌الله العظمی بروجردی صلوات...
حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی به شدت ناراحت شدند که چرا به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بی احترامی کردید و نامشان را کنار نام من آوردید و فرمودند آن فرد از خانه من بیرون برود و....
حال خدا به ف
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
در حکومت عمر و عثمان یهودی تازه مسلمان شده که پیامبر را درک نکرده است حق دارد فتوا داده و حکم کنند بر اساس تورات و اباذر که از سابقین در اسلام بود را به دیوانگی متهم کرد و به ربزه تبعید کرد و
ابن مسعود هم به شهادت رساندن
علی هم از مدینه اخراج شد
 
من شهروند عشقم در کشور دل تو،
خوانده مرا مهاجر از ملک دل براندی.
از شهر عشق بی شرح اخراج کرده من را،
دلنامه مرا تو بی اعتبار خواندی.
دستم بگیر یارا هنگام تنگدستی،
مأمور قهر و خشمت دلگیر کرده من را.
بر دست و پای قلبم زنجیر مهر بسته،
با صد گمان و شبهه تحقیر کرده من را.
مگذار، چون قلندر از یک دری به یک در
در کوچه های عشقت من خوار و زار باشم.
چون شهروند فخری با ارج و سربلندی
در سبزشهر قلبت تا شهریار باشم. ا
ز کشور دل خویش دیگر مرا مکن پیش،
چون شهروند فخ
رئیس گفت فلانی گزارش نه ماهه ات با شش ماهه ات نمی خونه که
گفتم آره نمی خونه خودمم فهمیدم اما کاریش نمی تونم بکنم هیچ توضیحی هم ندارم
رئیس: آخه باید معلوم شه اشتباه از کجاست
گفتم نمی دونم خیلی گذشته و توضیحی ندارم. توی زیر زمین اداره شلاقم هم بزنین کاریش نمی تونم بکنم ...اشتباه شده دیگه
رئیس: زیر لب گفت چه راحت حرف می زنی! و لبش رو جوید!
و من با خودم گفتم: تا شما باشین منو استخدام محکم نکنین! یک دهم این پرروئی و یک شیشم این اشتباه رو توی شرکت خصوصی ا
به گزارش دورتموند ایران ، در هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی هرتابرلین به مصاف این تیم رفت که موفق به شکست دو بر یک این تیم شد.
خلاصه بازی
در این دیدار برای دورتموند ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 15 اولین گل دورتموند را به ثمر رساند و سپس هازاد تنها دو دقیقه پس از گل اول، گل دوم دورتموند و گل اول خود را وارد دروازه هرتا کند.
هرتابرلین پس از دریافت دو گل در فاصله بسیار کم سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه34 توسط ول
بسم الله الرحمن الرحیم حضرت ایوب در دوره‌ای که هفت سال طول کشید و بلاهای زیادی را پشت سر گذاشت از امتحان الهی رو سفید بیرون آمد مرگ فرزندان ،نابودی خانه و زندگی مرگ گوسفندان و گاو و شتر انش بیماری خودش اخراج شدن از شهر و دیارش بیابان نشین شدن است و فقیر شدنش تمام شد به عزت قبلی با روسفیدی برگشت از او پرسیدند در تمام این مدت کدام مصیبت ها از همه بیشتر تو را اذیت کرد گفت تهمتهای عده‌ای که زدن ناروا ها که گفتند زخم زبان ها که زدن اینها مرا بسیار
جدایی یک خارجی موفق، حالا تکراری ترین خبر در فوتبال ایران است؛ خبری که دیگر نه هواداران اهمیت چندانی برایش قائل هستند و نه مدیران تلاشی برای قطعی نشدن آن، انجام می‌دهند.
 
به گزارش "ورزش سه"، چشم هایش را بست و احساس کرد که در انگلستان، سرمربی یک تیم فوتبال است، چند دقیقه بعد فریاد هواداران طلایی پوش او را به خودش آورد. نتیجه حیرت آور بود و باورنکردنی؛ صنعت نفت 4 - سپاهان 2. دقایقی بعد در نشست خبری، خبرنگارانِ خوشحال منتظر اسکو بودند، آن ها که ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها