نتایج جستجو برای عبارت :

Disorder

در علم روان شناسی نیز برای تسهیل بهتر در یادگیری نام لاتین اختلالات و تست های روان شناختی از حروف اختصاری به صورت ذیل استفاده می گردد:
-
-
-
-
-
۱- اختلال وسواس فکری، عملی OCD 
Obsessive Compulsive Disorder 
۲- اختلال شخصیت وسواس فکری، عملی OCPD
Obsessive Compulsive Personality Disorder
۳- اختلال شخصیت ضد اجتماعی ASPD
Anti Social Personality Disorder
۴- اختلال شخصیت نمایشی HPD
Histrionic Personality Disorder 
۵- حمله وحشت خواب STA
Sleep Terror Attack 
۶- اختلال هویت جنسی GID 
Gender Identity Disorder 
۷- اختلال بیش فعالی، کمبود توجه ADHD
Atte
One of the most important components of deed is time. When the time changes , the shape of act changes .
We intend to know what deeds are Khair ( good ) in the Maghreb and what deeds are Khair ( good)  in Isha. 
Does day and night affect Khair ( good deed )? 
This is the time that causes the act to go up or down and it makes a series of deeds to be daily and makes a series of deeds to be nightly . Of course  to this prayer,  the destination being from the night . That's  mean. The chains of affairs start  from the night. 
The chain of destination,  its planning starts from the night.  The birth of acts and affairs starts from the night. 
If  someone has a disorder in the system of acts and affairs,  it is related to the night.  Every disorders that occurs in human affairs and
اختلال سلوک چیست؟ انواع ، علل و درمان آن
 
  
تعریف اختلال سلوک
 
اکثر مسایل کودکی که باعث ارجاع آن ها به متخصصین بهداشت روانی و روان شناس میشود ، به مشکلات رفتارهای کنترل نشده بیرونی مربوط میشود . یکی از این مشکلات رفتاری، مسئله است به اسم اختلال سلوک، که از لحاظ روان شناسی شخصی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
ادامه مطلب

وسواس همسر در مسائل جنسی
 
درمان وسواس جنسی
 
وسواس عموما به دو دسته وسواس فکری و عملی تقسیم می‌شود. همان‌طور که می‌دانید لازم است حتما برای درمان وسواس از هر نوعی که باشد اقدام کنید. دارو درمانی به‌علاوه رفتاردرمانی توام می‌تواند مشکل وسواس را حل کند.
ادامه مطلب
اختلال سلوک (اختلال سلوک به انگلیسی = Conduct Disorder) مجموعه‌ ای از مشکلات رفتاری و عاطفی است که معمولا در دوران کودکی یا بزرگسالی شروع می شود. کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال سلوک رعایت قوانین و رفتار به شیوه اجتماعی قابل قبول، برایشان مشکل است. آنها ممکن است رفتارهای پرخاشگرانه، مخرب و فریبنده نشان دهند که می تواند حقوق دیگران را نقض کند. سایر بزرگسالان و کودکان آنها را “بد” یا متخلف تلقی می کنند در حالی که آنها یک بیماری روانی دارند. در ا
 تشخیص اختلال شخصیت وسواسی جبری به همراه علائم 
   
اختلال شخصیت وسواسی جبری چگونه قابل تشخیص است؟ اختلال وسواسی-اجباری (OCD) یک بیماری روحی است که شخص را با قوانین، نظم و کنترل تحت تاثیر قرار می دهد و به عنوان بیماری از بطن خانواده هر فرد شروع می شود، ژن ممکن است دخیل باشد. کودکی و یک محیط شخصی نیز ممکن است نقش داشته باشد.
شیوع اختلال وسواسی-اجباری تخمین زده می شود که حدود ۱ درصد کل جمعیت را تشکیل می دهد.افراد مبتلا به گرایش وسواسی-اجباری بیشت

وسواس همسر در مسائل جنسی
 
درمان وسواس جنسی
 
وسواس عموما به دو دسته وسواس فکری و عملی تقسیم می‌شود. همان‌طور که می‌دانید لازم است حتما برای درمان وسواس از هر نوعی که باشد اقدام کنید. دارو درمانی به‌علاوه رفتاردرمانی توام می‌تواند مشکل وسواس را حل کند.
شاید گمان کنید وسواس ربطی به مسایل زناشویی ندارد اما اختلال وسواس می‌تواند شامل عقاید، تصاویر ذهنی- تکانه‌ها و افکار مزاحم و مکرر (وسواس فکری) یا الگوهای مکرر رفتار یا فعالیت‌های مزاح
اختلال تیک
بسیاری از افراد در بعضی موارد حرکات خاصی از عضلات را تجربه می‌کنند. این حرکات، به نام تیک اغلب روی پلک‌ها یا صورت تأثیر می‌گذارد.
آنها می‌توانند در هر جایی از بدن اتفاق بیفتند. در اغلب موارد، تیک‌ها بی ضرر و موقت هستند.
در بعضی موارد، ممکن است به علت اختلال تیک ایجاد شود.
این اختلال به طور کلی می‌تواند با درمان و تغییر سبک زندگی مدیریت شود.
تیک حرکات ساده، ژست‌های ناگهانی، تکراری، سریع، نامنظم و غیر ارادی است که می‌تواند در عض
یکی از بیماری های روانی بسیار خطرناک اختلال شخصیت مرزی ( Borderline personality disorder ) می باشد که باعث می شود عملکرد مغز تحت تاثیر قرار بگیرد. این بیماری باعث ترس شدید فرد مبتلا می شود و احساس طرد شدن و پوچی به بیمار دست می دهد.
 
ادامه مطلب
لوازم آرایشی برای زیبا کردن بیشتر چهره مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم آرایشی به کرم ها، لوسیون ها، پودرها، عطرها، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و لب، رنگ مو و دیگر محصولات گفته می شود. استفاده طولانی مدت از این مواد شیمیایی برای بدن ایجاد آسیب های جبران ناپذیری می کند. در این مقاله شما را با عوارض استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی، آشنا می کنیم.
عوارض استفاده از لوازم آرایشی
استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی به خصوص پاک نکردن آرایش قبل از خو
یه ذره دیگه زید داره میاد خونه ما و من از سمینار اومدم و یه جورایی بهترین حالتی بود که میشد واسه این روزا تصور کرد ولی عدم حضور در لحظه من رو داره میکشه. یعنی چی؟
یعنی هیچکدوم از این اتفاقا برای من نمیفته و انگار که من خواب باشم یا تو رویا که این یه اسم چسان فسان داره تو علم روانشناسی.
خیلی مزمن شده این داستان. داره مغزم خرده میشه. فکر میکردم موقته ولی میدونی چند وقته همین حالم؟
فکر میکنم یکی از علتهایی که هست اینه که یه مدت هست زندگی داره روی خو
چرا تشخیص بیش فعالی را باید جدی گرفت؟
توجه و تمرکز در کودکان حاصل ارتباط میان قست های خاصی از مغز بخصوص در ناحیه جلوی مغز یا فرونتال است. برای ایجاد توجه کافی در فعالیت های روزانه یک ماده شیمیایی به نام دوپامین که یک پیامرسان عصبی یا نوروترانسمیتر  نامیده می شود، نقش اصلی را بازی می کند. با کاهش دوپامین و یا با کاهش اثر آن بر روی گیرنده های نورن های مغزی بیماری بیش فعالی یا اختلال در توجه و تمرکز یا ADHD خلاصه شده Attention Deficit Hyperactivity Disorder  ظاهر م
 
 
 
 اختلالات روانی و علل آن
تعریف اختلال روانی (mental disorder) بر اساس فرهنگ و جنسیت متفاوت می باشد ولی با معیار علمی می توان آن را به این گونه تعریف کرد:   
الگوی رفتار معنادار از لحاظ بالینی که منجر به رنج (دیسترس) شدید و اختلال در عملکرد زمینه های مهم زندگی فرد می شوند. این الگو نباید فقط واکنشی قابل پیش بینی و مورد تائید از لحاظ فرهنگی در برابر حادثه ای خاص مثل
ادامه مطلب
اختلال وحشت زدگی حمله حاد شدید اضطراب همراه با احساس مرگ قریب الوقوع می‌باشد.
مشخصه اختلال وحشت زدگی، حملات و دوره‌های مجزای ترس شدید هستند.
نخستین حمله پانیک اغلب کاملاً خود به خود است، اما گاهی نیز حمله‌های پانیک در پی برآشفتگی، فعالیت بدنی، فعالیت جنسی یا آسیب هیجانی متوسطی ممکن است روی دهند.
در ادامه با کلینیک اعصاب و روان هیربد همراه باشید.
 
بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی (panic)
بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی و اختلال آگورافوبیا
پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی
دانلود پاورپوینت با موضوع اختلالات سیستم عصبی ، در قالب ppt و در 67 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: اختلالات تشنجی :seizure disorder تشنج نتیجه عملکرد نامناسب سیستم الکتریکی مغز است. علائم و نشانه های : عدم اگاهی یا تغییر در آگاهی
اختلال تیک
توالی آن با گذشت زمان کم و زیاد می‌شود و محل آن به طور تریجی از سر به سمت پاها تغییر می‌کند و همچنین شدت آن از خفیف تا شدید متغیر می‌باشد.
حمله‌های تیک می‌تواند به صورت تک تک یا گروهی باشد.
دو نوع حرکتی و صوتی تیک که در طیفی بین ساده تا پیچیده قرار دارد.
 تیک‌های حرکتی ساده مانند حرکت پره‌های بینی، پرش‌های بازو و دست و پرش شانه می‌باشد.
پلک زدن نیز شایع ترین شکل شروع این اختلال می‌باشد.
 تیک‌های حرکتی پیچیده اغلب آرام تر و هدف
اختلال کم‌توجّهی - بیش‌فعالی (به انگلیسی: Attention-deficit hyperactivity disorder)(به صورت مخفف: ADHD) یک اختلال رفتاری رشدی است. معمولاً کودک توانایی دقّت و تمرکز بر روی یک موضوع را نداشته، یادگیری در او کند است و کودک از فعّالیّت بدنی غیرمعمول و بسیار بالا برخوردار است. این اختلال با فقدان توجه، فعّالیت بیش‌ازحد، رفتارهای تکانشی، یا ترکیبی از این موارد همراه است. هر کودکی با شک ADHD باید به دقت تحت نظر یک پزشک معاینه گردد. بسیاری از این کودکان، یک یا چند اختلال
همانطور که می دانید یک متخصص روانپزشک می تواند بسیاری از افسردگی ها و همچنین اختلالات شخصیتی و دو قطبی را تشخیص و همچنین درمان نماید.
در مطالب قبلی شما را با چند نشانه مهم افسردگی اساسی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد اختلال دو قطبی و همچنین نشانه ها و علائم آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.
در بسیاری از موارد ممکن است اختلال دو قطبی به راحتی تشخیص داده نشود.
در مورد بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی ممکن است حقایقی را متوجه نشده
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت جامع و کامل اختلال یادگیری خاص در حجم 119 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

نام پاورپوینت : پاورپوینت اختلالات یادگیری خاص – Specific learning disorder
رشته ها و گرایش های تحصیلی مرتبط :   روانشناسی بالینی ، روانشناسی عمومی ، روانشناسی تربیتی ، روانشناسیکودک ، روانشناسی کودکان استثنایی ، مشاوره و راهنمایی ، مشاوره
تعداد اسلاید :119
فرمت فای
اوتیسم اختلالی است که هر روز بیشتر شناخته می شود و مورد توجه دانشمندان، محافل علمی و والدین قرار می گیرد. بر اساس آخرین آمارها از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا (CDC)، از هر 59 کودک یک نفر به اختلال طیف اوتیسم (Autism Spectrum Disorder) یا به طور خلاصه به اوتیسم مبتلا می باشد. با فرا رسیدن ماه آوریل که ماه اطلاع رسانی در مورد اوتیسم می باشد، بر آن شدیم که در دو مقاله پیاپی به بحث در مورد این اختلال بپردازیم.
   
تعریف اوتیسم
اوتیسم به مجموعه
اختلال بدشکلی بدن
 
 
 
اختلال بدشکلی بدن (BDD=Body Dysmorphic Disorder) یک اختلال ذهنی متمایز است که در آن فرد علائمی از بیماری جسمی نشان می‌دهد اما علائم تنها با یک اختلال جسمی واقعی قابل توضیح نیستند. ذهن افراد مبتلا به اختلال بدشکلی بدن معمولاً درگیر تصوری از یک نقص فیزیکی یا یک نقص جزئی است که دیگران قادر به تشخیص آن نیستند. درنتیجه آن، افراد مبتلا به این اختلال خود را «زشت» تصور کرده و معمولاً از قرار گرفتن در معرض دیگران و رفتن به اجتماع خودداری کر
روش نوروفیدبک در درمان انواع مختلف اختلالات از جمله اضطراب ، افسردگی و بیش فعالی روند رو به رشدی دارد و هر روز تعداد علاقمندان به این روش درمانی افزایش میابد. پژوهشی در ارتباط با درمان افسردگی شدید با نوروفیدبک انجام شده است این پژوهش مطرح میکند که موج الفا در قسمت چپ و راست منطقه پیشانی افراد افسرده تقارن ندارد و یکسان نمیباشد لذا هدف پژوهش مذکور کاهش عدم تقارن موج مغزی الفا در لب پیشانی مغز بوده است. تعداد 9 شرکت کننده در این پژوهش شرکت نم
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تفاوت اختلال های روانی کودکان و بزرگسالان در 23 اسلاید
                بیماری روانی (به انگلیسی: Mental disorder ) به گروهی از بیماری‌ها گفته می‌شود که با تأثیر بر تفکر و رفتار٬ باعث ایجاد ناراحتی برای فرد مبتلا یا ایجاد ناتوانی در وی می‌شوند. علت بیماری‌های روانی به خوبی شناخته شده نیست ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیک، استرس‌های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز آن‌ها مؤثر است. افسردگی
یک دوره ایی از زندگیم هست که اینقدر وحشتناک بود و اینقدر در افسردگی غلت زدم و اینقدر تمامی درسهای زندگیم رو توی دانشگاه افتادم که نمیتونستم خودم باشم که هیچ دوستی نداشتم که برای تنها دوستی که داشتم، رسما کارهای فراوان و زیادی میکردم که بتونم اون رو نگه دارم که الان که بهش فکر میکنم، باورم نمیشه اون روزها به من گذشته و باورم نمیشه من تهش زنده موندم.
باورم نمیشه از نوع واقعی. یعنی واقعا نمیتونم باور کنم که اون همکلاسیهایی که داشتم واقعا وجود
دراز کشیده ام روی تخت... زل می زنم به در و دیوار... احساس می کنم تمام این چهار سال در خلاء گذشته... خلاء و نبود یک هویت واقعی از خودم... بعد همین جور فکرهای مختلف تو سرم غلت میخورند... هی به خودم می گم بنویس... اصلا مثل همان یک ماه و خرده ای کوفتی که نخوابیدی - نمی توانستی بخوابی!- بیدار بمان .... عود روشن کن... حتی در سکوت کر کننده اتاق و ذهن حرافت... بگذار موسیقی Not alone از اولافور ارنالدس نه فقط در ذهنت، بلکه در واقعیت به گوشت برسند... فراموش کن درد و زخم های ع
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتحجم: 1.26 مگابایتمدت زمان: 15 ثانیه#معجزه
باور به "معجزات" تأثیرِ واقعی در زندگی انسان دارد و به زندگی معنا می‌بخشد.
Believing in miracles gives meaning to life; especially when life is threatened. We should not be so inclined as to mistake this fa
MARVEL Super War v3.5.1 – بازی استراتژیکی و رقابتی “نبرد بزرگ مارول” برای اندروید + تریلریکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار استودیوی NetEase با بیش از 5 میلیون دانلودتست شده با اجرای آنلاین
MARVEL Super War – نبرد بزرگ مارول یک بازی بسیار جذاب و یکی دیگر از عناوین عرضه شده از مجموعه بازی های MARVEL می باشد که این بار توسط استودیوی مطرح و قدرتمند NetEase Games سازنده آثار و شاهکارهایی همچون Stick Fight: The Game Mobile ، Dawn of Isles ، Ride Out Heroes ، Disorder ، Cyber Hunter ، LifeAfter و Identity V
MARVEL Super War v3.5.1 – بازی استراتژیکی و رقابتی “نبرد بزرگ مارول” برای اندروید + تریلریکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار استودیوی NetEase با بیش از 5 میلیون دانلودتست شده با اجرای آنلاین
MARVEL Super War – نبرد بزرگ مارول یک بازی بسیار جذاب و یکی دیگر از عناوین عرضه شده از مجموعه بازی های MARVEL می باشد که این بار توسط استودیوی مطرح و قدرتمند NetEase Games سازنده آثار و شاهکارهایی همچون Stick Fight: The Game Mobile ، Dawn of Isles ، Ride Out Heroes ، Disorder ، Cyber Hunter ، LifeAfter و Identity V
مرکز اختلال یادگیری در شهرری
مرکز مشاوره و روانپزشکی دریا 55963885
مرکز اختلال یادگیری در شهرریدر زمینه اختلالات یادگیری و اختلال خواندن، نوشتن، فارسی، ریاضی، دیکته ، تحلیل، محاسبه، کلاس های تقویتی، جبرانی، کلاس خصوصی، تدریس خصوصیLearning disorderتوجه و تمرکزدقتخواص مغزیاختلال شناختیکاردرمانی ذهنیکاردرمانی شناختیمهارت حرکتیمهارت تعادلیکلینیک دریا با در اختیار داشتن بهترین روانپزشکان و روانشناسان مجرب در درمان های بدون دارو پیش قدم است.دردها
Under California state law, workers with disability are protected against several forms of discrimination in employment practices. Employers subject to this legislation cannot base employment decisions like hiring, firing, promoting, paying, or training on an employee’s disability status. Moreover, employers are legally obligated to make reasonable accommodations for workers who have a disability so that they can perform their job duties. Employees who are protected under state law include those who suffer from physical and mental disabilities, as well as medical conditions. Physical disabilities include physical impairments affecting a major bodily system and limiting a major life activity. Some conditions have been explicitly named as protected under state law: blindness, deafness, mis
روانشناسی جنگاسترس در جنگ پیدایش علائم و نشانه‌های خاصی است که ممکن است پس از ضربه یا ضربه‌های روانی غیر عادی که خارج از ظرفیت انسان است پدید آید و پذیرش آن شرایط جنگ برای انسان سخت می‌باشد که در زمره روانشناسی جنگ مورد مطالعه قرار می‌گیرد.دیدکلیاهمیت توجه به مسائل روانی جامعه در حال جنگ به این علت است که بدانیم وجود فرد بیمار روانی به منزله عضوی در یک خانواده موجب اختلال جدی در روابط کل اعضای خانواده می گردد، در نتیجه کل مجموعه خانوادگی
برای بعضی ها، مدرسه همان داستان تکراری «علم بهتر است یا ثروت» است و برای عده ای دیگر، «فقط، زنگ ورزش را عشق است!»
 
برای معلم ریاضیات، مدرسه یعنی جدول ضرب و برای معلم عربی؛ ضرب زید عمراً. برای برخی، عذاب الیم و برای عده ای دیگر رفع اشکال و چلاندن معلومات معلم و تا ته جزوات و کتاب های فوق برنامه رفتن. برای عده ای، اول گرفتاری خرید لوازم التحریر و چه کنم چه نکنم ثبت نام و تأمین هزینه های آنچنانی؛ برای دیگری، رسیدن به سرویس و از دست ندادن آخرین ات
شاید شما هم به خاطر شیطنت ها و جنب و جوش های فرزندتان خسته شده باشید. شاید تصور می کنید، تحرک و جنب و جوش کودک تان غیر طبیعی بوده و بیش از حد معمول است. یا حتی ممکن است فرزندان کمی حواس پرت بوده و نتواند بر روی وظایفی که بر عهده اش قرار داده اید، تمرکز کند و در نهایت کار را به درستی انجام دهد. همه این موارد می توانند زنگ خطر ابتلا فرزند تان به اختلال بیش فعالی را به صدا درآورند. در ادامه اما قصد داریم تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم. 
اختلال بیش فعا
برای بعضی ها، مدرسه همان داستان تکراری «علم بهتر است یا ثروت» است و برای عده ای دیگر، «فقط، زنگ ورزش را عشق است!»
 
برای معلم ریاضیات، مدرسه یعنی جدول ضرب و برای معلم عربی؛ ضرب زید عمراً. برای برخی، عذاب الیم و برای عده ای دیگر رفع اشکال و چلاندن معلومات معلم و تا ته جزوات و کتاب های فوق برنامه رفتن. برای عده ای، اول گرفتاری خرید لوازم التحریر و چه کنم چه نکنم ثبت نام و تأمین هزینه های آنچنانی؛ برای دیگری، رسیدن به سرویس و از دست ندادن آخرین ات
شاید واژه اختلال شخصیت مرزی (BPD) را بارها و بارها شنیده باشید. این واژه برای بیشتر افراد سردرگم کننده است و اطلاعات زیادی درباره اش ندارند.
چنین ختلالی بیش از 1.4 درصد بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر خود قرار داده اما NAMI معتقد است که تعداد این افراد حتی بیش از 5.9 درصد است. زنان بیشتر از مردان با چنین اختلالی شناسایی می شوند هر چند تحقیقات و مطالعات انجام شده نشان می دهد هم مردان و هم زنان به چنین شرایطی مبتلا می شوند.
گاهی از اوقات اختلال شخصی
بیماری روانی (به انگلیسی: Mental disorder) به گروهی از بیماری‌ها گفته می‌شود که با تأثیر بر تفکر و رفتار٬ باعث ایجاد ناراحتی برای فرد مبتلا یا ایجاد ناتوانی در وی می‌شوند. علت بیماری‌های روانی به خوبی شناخته شده نیست ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیک، استرس‌های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز آن‌ها مؤثر است. افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنیا از جمله این اختلالات هستند.
تاریخچه
برای قرن‌ها با بیمارانی
 بازی بادکنک خشم: برای تخلیه خشم در کودکان
یکی از بازی هایی که برای کنترل و تخلیه خشم در بازی درمانی به کار می ­رود، بازی بادکنک خشم است. دراین بازی کودکان چگونگی تخلیه خشم خود را بدون آسیب و آزار دیگران می ­آموزند. اگر کودک یاد نگیرد که خشم خود را تخلیه کند و آن را سرکوب کند، منجر به بروز مشکلات روانی در آنها می­ گردد. خشم یکی از احساسات طبیعی در انسان است و سرکوب کردن آن  منجر به بروز مشکلات روانی زیادی می ­گردد. خشم سرکوب شده در نهایت به نوعی
اختلال چند شخصیتی چیست ؟
آیا می دانید اختلال چند شخصیتی چیست ؟ آیا تا به حال نام این بیماری روحی را شنیده اید؟ بیماری چند شخصیتی یکی از اختلالات پیچیده روانی است که علت های مختلفی در بوجود آمدن آن دخیل هستند. یکی از این علت ها می تواند مرتبط با تجارب نا خوشایند در دوران کودکی باشد.معمولا افراد مبتلا به این بیماری تجربه بسیار دردناکی در گذشته دارند که نمی توانند آن را بپذیرند و تلاش می کند تا از آن فرار کند.
 
بیماری چند شخصیتی
احساس فردی که ب
 
در جهان صنعتی امروز، تقریباً هیچ فعالیت و حرفه‌ای یافت نمی‌شود که به درک و اندیشهٔ انسانی وابسته نباشد؛ در نتیجه روان‌شناسی با زندگی انسان مدرن پیوندی نا گسستنی ایجاد کرده‌است. و کسب اطلاعات هرچه بیشتر راجع به مسائل در این زمینه میتواند بسیار مفید واقع شود.
 
دانستنی های جالب روانشناسی 
 
۱ـ اگر شما اهدافتان را برای دیگران بیان کنید احتمال کمتری وجود دارد که به آنها دست پیدا کنید چرا که با این کار انگیزه‌ی خود را از دست میدهید.
 
۲ـ تا
ارتباط با افراد خودشیفته

8 نشانه در ارتباط با افراد خودشیفته
لازم است در ارتباط با افراد خودشیفته به این 8 نشانه توجه کنید.
 
آن ها مرتبا شما را تهدید می کنند.
اگر پارتنز شما هر از گاهی شما را تهدید می کند که “من شما را ترک می کنم و هرگز بر نمی گردم.” یا “من رو تنها بگذار، من به تو نیازی ندارم.” و تهدید هایی از این قبیل، بدانید که به احتمال زیاد در رابطه با یک شخص خود شیفته باشید.
 
شما را دائما مقصر می دانند.
اگر اتفاق ناخوشایندی میان شما رخ د
بیماری های علاوه بر مشکلات جسمی که ایجاد می کنند باعث بروز مشکلات روحی نیز می شوند و بر روی شخصیت فرد بیمار هم تاثیر می گذارند.
بیماری پارکینسون
بیماری پارکینسون با کمی لرزش در دست ها شروع می شود و در نهایت بر روی راه رفتن، صحبت کردن، خوابیدن و فکر کردن شما تاثیر می گذارد. حتی در مراحل اولیه منجر به وسواس نسبت به جزئیات یا بی توجهی ناگهانی می شود. در مراحل پیشرفته تر فرد فراموشکار می شود یا مانند گذشته اجتماعی نیست. به علاوه در این شرایط جهت ده
Why is there a possibility of a biological attack from the USA
bombs
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control and data acquisition (SCADA) systems and is believed to be responsible for causing substantial dam
Why is there a possibility of a biological attack from the USA
bombs
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control and data acquisition (SCADA) systems and is believed to be responsible for causing substantial dam
یادگیریدیدگاه الگوهای شرطی سازی و یادگیری
الگوهای شرطی سازی و یادگیری اعتیاد فرض میکنند که حالت دارویی محرکی غیر شرطی است که با چندین علامت در محیط مصرف کننده تداعی میشود. این علامتها محرکهای شرطی قدرتمندی می شوند و میتوانند به از سرگیری رفتار دارو خواهی کمک کنند. ویلکر[۱](۱۹۷۳) اعلام داشت که محرکهای محیطی از طریق شرطی سازی کلاسیک توانایی فراخوانی نشانه های ترک دارو را کسب می کنند به علاوه این نشانه های دارو یا یادآوری دارو، موجب اشتیاق مص
Why is there a possibility of a biological attack from the USA

American records
Support for ISIS and militant groups        Selling weapons to AL_Saud         Cluster bomb         useing the atomic bomb         maintains a nuclear bomb      useing Depleted uranium        Keeping chemical bombs         US drone attack on suspicious targets         chemical attack in Vietnam          United States military bases        The E120 biological cluster bomb         HAARP        Viral attack         Stuxnet is a malicious computer worm        Cyberwarfare        Wrong medical advice about Corona        Gunsales           Biological Weapons Test on Poor St. Louis BlacksUn
Why is there a possibility of a biological attack from the USA
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control and data acquisition (SCADA) systems and is believed to be responsible for causing substantial damage to
Why is there a possibility of a biological attack from the USA
bombs
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control and data acquisition (SCADA) systems and is believed to be responsible for causing substantial dam
   برخی پیرمردها
و پیرزن ها، معمولا دچار بیماری روانی بازگشت می شوند: و در دوران جوانی خود تثبیت
می گردند. به این معنی که فقط دوران جوانی خود را، از هرنظر ایدئال می دانند، و
همیشه می گویند در زمان ما وضع عالی بوده! یا می گویند: جوان هم، جوان های قدیمی!
هرچه به آنها بگویید: آن موقع مردم با خر و الاغ رفت و آمد می کردند، و از آب جوب
می خوردند. بیماری تیفوس و آبله وحصبه و یرقان، مردم را از بین می برد! آخرش باز
هم می گویند: ولی با اینهمه دوران بهتری بود!
Why is there a possibility of a biological attack from the USA

American records
Support for ISIS and militant groups
Selling weapons to Saudi Arabia in the Yemen war
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control
Why is there a possibility of a biological attack from the USA

American records
Support for ISIS and militant groups
Selling weapons to Saudi Arabia in the Yemen war
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control
Why is there a possibility of a biological attack from the USA
Support for ISIS and militant groups
Selling weapons to Saudi Arabia in the Yemen war
The only country that has used the atomic bomb
The country that manufactures and maintains a nuclear bomb
After attacking to Japan The United States has used Depleted uranium
Cluster bomb that has no specific purpose in wars
Keeping chemical bombs
The largest chemical attack in history took place in Vietnam
The E120 bomblet was a biological cluster bomb sub-munition developed to disseminate a liquid biological agent
US drone attack on suspicious targets
HAARP
Viral attack
Stuxnet is a malicious computer worm, first uncovered in 2010, thought to have been in development since at least 2005. Stuxnet targets supervisory control and data acquisiti
 در مسائل بحرانی فقط کمک رسانی: هلال احمر یا
کمیته امداد شرط نیست! بلکه  وزارت اطلاعات،
و زارت خارجه و قوه قضائیه، مسئولیت بیشتری دارند. زیرا هر بحران مرکز کارزار حق و
باطل است. همچون گردابی که از دو جریان مخالف اب، ایجاد می شود. بسیاری از این
آبها، در هم تنیده و با همدیگر همسو می شوند! و این نقطه خطرناکی است که: برای
آرامش مردم شناخت آن لازم است. که  نیروهای
اورکادر و: سطح بالای اطلاعات و عملیات می طلبد. بطور مثال آمریکا مانع ورود دلار
به ایران
سلام
 
هرجوری نگاه کنیم، این سال 2020 سال عجیبیه. سال 2020 میلادی 1399 هجری شمسی. سالیه که سنت الهی برامون داره به اجرا گذاشته میشه. سالیه که کره زمین در کمال آرامش، خشمش رو بهمون نشون داده. ویروسی از جنس همه ویروسایی که قبلا هم باهاشون طرف بودیم برامون فرستاده شده. ویروسی که باعث شده
دم عیدی نریم خرید و چیزایی که لازم نداریم رو بخریم و مصرف بیش از حد کنیم. باید قبول کنیم که بخش بزرگی از اقتصاد ایران تو همین عید حرکت میکنه. عید جاییه که خشکبار، لباس،
بیماری روانی ASPD یا شخصیت ضد اجتماعی چیست؟
این واژه برای توصیف کسی است اختلال شخصیت ضد اجتماعی دارد، به کار می رود (ASPD - شخصیت ضد اجتماعی).این افراد احساسات دیگران را درک نمی کنند. آن ها اغلب قوانین را می شکنند یا بدون احساس گناه, مرتکب کارهای بد می شوند. افراد مبتلا به ASPD می توانند از " بازی های ذهنی " برای کنترل دوستان, اعضای خانواده, همکاران و حتی غریبه ها استفاده کنند همچنین ممکن است آن ها افرادی با درک و جذاب تلقی شوند. ​
چگونه فرد جامعه ستیز
خیلی از افراد تصور می‌کنند که زندگی بدون اضطراب اصلا امکانپذیر نیست. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا دچار نگرانی و اضطراب بیمارگونه‌اند و هر روز هم آن را تجربه می‌کنند. با وضعیت دنیای امروز و استرس‌های جورواجوری که با آن مواجهیم، عجیب نیست که خیلی از افراد سراغ دارو‌های ضد اضطراب و آرامبخش می‌روند، اما واقعیت این است که باز هم با استرس و اضطراب دست به گریبان‌اند.
هر چند نگرانی و اضطراب تا حدی طبیعی است، اما اضطراب مرض گونه می‌تواند درد سر
در دهه‌ی ۱۸۹۰، فرانسه فداکاری مصیبت ظاهرا واگیرداری بود. از سال ۱۸۸۶ تا ۱۹۰۹، ده‌ها و صدها عضو از مردانی که به‌ناگاه هؤیت خویشتن را از یاد بنده بودند، بدون اینکه ظاهرا هیچگاه مقصدی در ذهن داشته باشند، سرتاسر اروپا را در می‌نوردیدند و از مرزهای کشورها و حتی قاره‌ها رد می‌شدند. این مردان به‌اقتضای وضعیت آن دوره، سر از زندان‌ها خواه تیمارستان‌ها و مراکز روانی در می‌آوردند. به‌گفته‌ی ایان هکینگ، فیلسوف کانادایی و سخن سنج تاریخ «مسافر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها