نتایج جستجو برای عبارت :

۱۴ حقیقت علمی که دیگر صحت ندارند

دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
قبای کهنه ی تقدیر به جان و دست و تن افتاد خیال روی تو شب بنام آینه افتادبه لطف آینه هر شب نگاه خاطره چیدن ودیعه های شکر خند در نگاه تو چیدن بگو جان عزیزت به سهم عشق غریبی که مبتلای سجودی و مبتلای قریبی به مردمی که برایت دعای خیر ندارند دعای خیر بخواهی که سهم درد نکارند چه آتشی که بسازند و خاطری که ببازند چه نقشه ها که ندارند دسیسه ها که بسازند امید وصل ندارند که رسم درد بخوانند برای روی تو شب دعای صبر بخوانند برای شرح حقیقت به آسِمان گریزند &gt
مرد جوانی از مشکلات خود به حکیمی گلایه می کرد و از او خواست که راهنمایی اش کند. حکیم آدرسی به او داد و گفت به این مکان که رسیدی ساکنان آن هیچ مشکلی ندارند، می توانی از آنها کمک بطلبی. مرد هیجان زده به سمت آدرس رفت، با تعجب دید آنجا قبرستان است. به راستی تنها مُردگانند که مشکل ندارند. دوست من اگر مشکلی داری، یعنی تو زنده ای...
صبح امروز در دیدار مداحان: جامعه مداح یک کار بزرگی برعهده دارد و آن عبارت است از مدیریت شادی و عزای جامعه؛ شما شادیهای معنوی و عزاهای اساسی و قلبی و عمیق را مدیریت میکنید/ آن جوامعی که این مجالس را ندارند، این گریه ها و این شادیها را ندارند، این خلأ را احساس میکنند وبنده اطلاع دارم یک جوری میخواهند این خلأ را درست کنند و نمیشود؛ این کار شما است. سنت این کارهم از زمان ائمه(ع) است.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : آیا بوهایی به مشام‌تان می‌رسند که وجود ندارند؟ اگر این‌چنین است باید بدانید که در این مورد تنها نیستید. یک مطالعه‌ی اخیرا چاپ شده نشان داده است که مشکل درک بوی خیالی رایج‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.
ادامه مطلب
مرد جوانی از مشکلات خود به
 حکیمی گلایه می کرد و از او خواست 
که راهنمایی اش کند.
 حکیم آدرسی به او داد و گفت به این
 مکان که رسیدی ساکنان آن هیچ مشکلی
 ندارند، می توانی از آنها کمک بطلبی. 
مرد هیجان زده به سمت آدرس رفت،
 با تعجب دید آنجا قبرستان است. 
به راستی تنها مُردگانند که مشکل ندارند.
 دوست من اگر مشکلی داری، یعنی تو زنده ای..
از وبلاگ نویسی دور شدم. همه چیز را می‌ریزم توی یک کانال برهوت. سنگ ریزه و الماس با هم. حیات جاودان را ازشان می‌گیرم. نوشته‌هایم دیگر عمق ندارند. نگاه جدیدی ندارند. بهشان جفا می‌کنم. انگار که یک رستاخیزی لازم است همه ما را برگرداند به وبلاگ نویسی. کاش پیامبری بودم برای این قوم از راه به در شده. این قومی که اسیر زرق و برق مجازآباد شده‌اند. ندایم را بهشان برسانید. راه بازگشت باز است هنوز.
می گویند: "مردها در عشق قانون ساده ای دارند بخواهندت برایت می جنگند نخواهندت با تو می جنگند" اما من مردهایی را می شناسم که درست وقتی میخواهندت با تو و خودشان می جنگند آنقدر می جنگند تا از تو و خودشان ویرانه به جای بگذارند و کیست که ویرانه را دوست بدارد؟ آن روز دیگر دوستت ندارند و می روند مردها چه دوستت بدارند چه ندارند یک روز یک جا سراغت را می گیرند یادت می افتند دلشان تنگ می شود...

ادامه مطلب
صورتهای مالی مبتدی مخصوص دوستانی که نسبت به صورتهای مالی آشنایی ندارند.
شامل :
1.ترازنامه
2.صورت سود و زیان
دوستان عزیز دقت کنید رای مبتدیان است که آشنایی با صورتهای مالی ندارند.
 
************************************
برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید :
صورتهای مالی (مبتدی)
بر خلاف ادعاها، که حجاب اجباری باعث برقرار عفاف در جامعه می شود، این طرح سازماندهی شده از طرف جناح های مشکوک و احتمالا با مدیریت انگلستان می باشد. حجاب اجباری در ایران باعث اختلال در بلوغ جنسی پسران شده است زیرا توانایی دیدن یک زن را ندارند و چه بسا ممکن است به دختری علاقه مند شوند اما به دلیل عدم رویت درست وی توانایی آن را ندارند که علاقه خود را تشخیص دهند. 


ادامه مطلب
 
یک‌جایی هست که انسان از حیوان بیشتر می‌فهمد، و آن این است: تشخیص راه درست از غلط...اما یک‌جای مهم‌تر هست که حیوان از انسان بیشتر می‌فهمد، و آن اینکه حیوان راه اشتباه را دوباره تکرار نمی‌کند، اما انسان دچار تکرار اشتباه می‌شود.برای همین است که حیوانات تاریخ ندارند، اما انسان‌ها با تکرار اشتباهاتشان تاریخ را می‌سازند..
 
 
به راستی حرف زیبایی  است چرا این قدر بعضی از انسان ها به خود می بالند اما هیچ فهم ندارند که بعضی از جانوران قابل خور
دومین روزی هست که اینترنت قطع شده...البته سایتهای دات آی آر دار باز میشن...که خب به درد خودشون میخوره...دارم فکر میکنم عقل داشتن چیز خوبیه که خدا بهمون داده...عقل داده تا فکر کنیم و بعد عمل کنیم...ولی بعضیها قشنگ مشخصه عقل ندارند...وگرنه به این فکر میکردند که ممکنه کسب و کار بعضی ها بدون اینترنت بخوابه...ممکنه اعضای خانواده شون که خارج زندگی میکنن این مدت نگران بشن...ممکنه منتظر یه ایمیل باشند یا بخوان ایمیل مهمی بفرستن...و ممکنه های دیگه...ولی ندارن
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
ادعا میکند که از درد مردم می خواند،
ولی در رفاهی زندگی میکند که مانع از احساس سر سوزن درد است
خانه و زندگی و رفاهیاتش را که دیدم از خودم پرسیدم درین بهشت چگونه حال کسی که در به در دنبال خانه میگردد را درک میکند؟
در کنسرتش افراد فقیری که توان خرید بلیط ندارند راه ندارند برای افرادی میخواند که قدرت خرید بالایی دارند...
چقدر تضاد
یاد آن فرد مرفهی افتادم که می‌گفت من پیامبر انسانهای پول دا
نکات منتخب از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۱
 

•※ قشر معلّم واقعاً یک قشر شریف و محترمی است؛ علّت هم این است که برای یک کشور، برای یک تمدّن، برای یک ملّت، مهم‌تر از همه‌ی سرمایه‌ها، سرمایه‌ی انسانی است؛ یعنی اگر شما پول داشته باشید امّا سرمایه‌ی انسانی درست و حسابی نداشته باشید، به جایی نمی‌رسید؛ مثل همین کشورهای پول‌داری که می‌بینید پول‌هایشان کجاها خرج می‌شود، دست چه کسانی می‌رود؛ جیب‌های گشا
عمل کیست تخمدان چیست از شایع ترین بیماری های زنان می توان به کیست تخمدان اشاره کرد. دو عضو پایینی رحم، تخمدان ها هستند که وظیفه آن ها تولید هورمون استروژن است. از شایع ترین کیست های تخمدان می توان فولیکولی را نام برد.درصد بالایی از زنان به به این عارضه دچار میشوند و از وجود آن اطلاعی ندارند. در برخی موارد این گونه کیست ها به خودی خود از بین می روند و علائمی ندارند و گاهی مواقع نیاز به درمان به اشکال گوناگون میباشد.
 
یکی از مسائلی که در مورد دخترها و پسرها مطرح می شود این است که دخترها احساسی هستند در مقابل پسرها منطقی می باشند . دخترها می خواهند بدانند چرا پسرها احساسات ندارند و پسرها هم می خواهند بفهمند که چرا دخترها فقط بر اساس احساساتشان زندگی می کنند و منطق ندارند . این تفاوت یک مساله روانشناسی فوق العاده پیچیده است که در این مطلب سعی می شود به زبان ساده مفهوم علمی این تفاوت رسانده شود .
ادامه مطلب
2442 - «فهیمه فرسایی» نویسنده
ایرانی‌تبار مقیم آلمان با اذعان به اینکه در دوران حکومت رژیم پهلوی شرایط
برای ظهور و بروز زنان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم نشد، گفت: “شاه
به زنها اعتقادی نداشت ... و در تحقیر آنها می‌گفت که زنان حتی لیاقت
اینکه یک آشپز خوب بشوند را هم ندارند!”منبع: yon.ir/mzdr99
دانلود فایل اصلی
هستیا ایزدبانوی آتشکده است و آتشکده خانه را روشن میکند و گرم و صمیمی نگه می دارد.
ویژگی های هستیا:
*در کودکی دخترانی احساساتی هستند.
*در مقابل کاری که می کنند انتظار تشکر ندارند.
*یک بعد معنوی و آرامش دارند.
*به خاطر رضای خدا و نفس عمل کار می کنند نه به خاطر امور دنیوی.
*متمرکز بر کار است.
*اگر ازدواج نکنند افسرده نمی شوند.
*در منزل هستند و برایشانمهم نیست که دیگران چه میگویند.
*در کودکی درونگرا و کم توقع اند.
*اکثرا زنان هستیا سالم هستند.
*اهل غیبت ن
" آدم ها تاریخ انقضاء ندارند
یک روز از خواب بیدار می شوند و می‌بینند خراب شده اند
دیگر خوش نمی گذرد
وقت خوش نیست
بیهوده توی تاریخ کش می آیند و در بستر زمان طول می‌کشند 
الکی طول می‌کشند "
از کتاب "پرتغال در جعبه ابزار"

پ.ن: این مرحله "که چی بشه؟" زندگی کی میره مرحله بعدش؟

من سوالم پر پرسیدن و بی هیچ جواب
مرده شور من این روز و شب و حال خراب
یکی از مسائلی که در مورد دخترها و پسرها مطرح می شود این است که دخترها احساسی هستند در مقابل پسرها منطقی می باشند . دخترها می خواهند بدانند چرا پسرها احساسات ندارند و پسرها هم می خواهند بفهمند که چرا دخترها فقط بر اساس احساساتشان زندگی می کنند و منطق ندارند . این تفاوت یک مساله روانشناسی فوق العاده پیچیده است که در این مطلب سعی می شود به زبان ساده مفهوم علمی این تفاوت رسانده شود .
ادامه مطلب
در افراد دیابتی، علل کمبود قند خون به شرح زیر است:
استفاده زیاد از داروهای دیابت – مخصوصا انسولین، داروهای سولفونیلوراس (مثل گلیکلازید) و یا داروهای گلینید (مثل ناتگلینید)
نخوردن یا دیرخوردن یک وعده غذایی
خوردن غذاهایی که کربوهیدرات زیادی ندارند مثل نان، سیب زمینی، پاستا و میوه
ورزش یا فعالیت، بویژه ورزش سنگین یا بدون برنامه
نوشیدن الکل با معده خالی
گاهی اوقات هیچ دلیل منطقی برای کاهش قند خون وجود ندارد. ممکن است حتی در افرادی که دیابت ند
مردی دو دختر داشت یکی را به یک کشاورز ودیگری را به یک کوزه گر شوهر داد. چندی بعد همسرش به او گفت : ای مرد سری به دخترانت بزن واحوال آنها را جویا بشو.
مرد نیز اول به خانه کشاوز رفت وجویای احوال شد، دخترک گفت که زمین را شخم کرده وبذر پاشیده ایم اگر باران ببارد خیلی خوبست اما اگر نبارد بدبختیم.
مرد به خانه کوزه گر رفت ، دخترک گفت کوزها را ساخته ایم ودر آفتاب چیده ایم اگر باران ببارد بدبختیم و اگر نبارد خوبست.
مرد به خانه خود برگشت همسرش از اوضاع پرسی
 
 
 داستان دو خواهر به نام السا و آنا را روایت می کند که السا به خاطر قدرتی که دارد و از سر خودخواهی محل زندگی خود و خواهرش را دچار سرمایی استخوان سوز می کند و آنجا را ترک می کند…
 
تاریخ اکران : 27/نوامبر/2019 (6/آذر/1398)
زبان : انگلیسی
کارگردانان : جنیفر لی و کریس باک
خلاصه داستان : بعد از شش سال قرار است ماجرای جدیدی برای السا و آنا که زمانی چشم دیدن هم را ندارند اما حالا طاقت یک لحظه دوری از هم را ندارند…
دانلود کارتون Frozen
 
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
 
 
 ـ خــونـدنــش بــد نــیــس... ـ جغدی روی کنگره های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا می کرد. رفتن و ردپای آن را. و آدم هایی را می دید که به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می بندند.جغد اما می دانست که سنگ ها ترک می خورند، ستون ها فرو می ریزند، درها می شکنند و دیوارها خراب می شوند.
او بارها و بارها تاجهای شکسته، غرورهای تکه پاره شده را لابلای خاکروبه های کاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری اش می خواند و فکر می کردشایدپر
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
با دستور جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، مقام‌های ارشد حکومت ایران و بستگان درجه یک آن‌ها به عنوان مهاجر یا غیر مهاجر حق ورود به آمریکا را ندارند.
 
به گزارش سفیر جنوب به نقل از فرارو در این خبر که کاخ سفید منتشر کرده است، کسانی که گرین‌کارت دارند، پناهندگان و کسانی که ورودشان در راستای منافع آمریکاست، استثنا شده اند؛ بنابراین گزاش، اتهاماتی، چون حمایت مالی ایران از تروریسم، بازداشت خودسرانه شهروندان آمریکایی، تهدید همسایگان و
maryam rad:
قبای کهنه ی تقدیر به جان و دست و تن افتاد 
خیال روی تو شب بنام آینه افتاد
به لطف آینه هر شب نگاه خاطره چیدن 
ودیعه های شکر خند در نگاه تو چیدن 
بگو جان عزیزت به سهم عشق غریبی 
که مبتلای سجودی و مبتلای قریبی 
به مردمی که برایت دعای خیر ندارند 
دعای خیر بخواهی که سهم درد نکارند 
چه آتشی که بسازند و خاطری که ببازند 
چه نقشه ها که ندارند دسیسه ها که بسازند 
امید وصل ندارند که رسم درد بخوانند 
برای روی تو شب دعای صبر بخوانند 
برای شرح حقیقت ب
سلام
چرا بچه ها مدرسه را دوست ندارند ؟ و راه کار های آن . این سوال ماست . درست است؟ 
اگر جواب شما (بله ) است ما را دنبال کنید.
آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا بچه‌ها مدرسه را دوست ندارند و برای تعطیل شدن آن لحظه شماری می‌کنند؟یا چرا موقعی که روی نیمکت‌ها و صندلی مدارس می‌نشینند احساس عذاب و درد و رنج می‌کنند؟ گویا تقویم مورد تایید بچه‌ها با بزرگسالان بسیار متفاوت است. بچه‌ها عاشق رنگ قرمز تقویم‌ها و به‌دنبال افزایش روزهای تعطیل هستند. آن
گاها پیش میاد برای دخترا مذهبی که میگند ما میتونیم بدونه سر کردن چادر حجاب کاملی داشته باشیم چرا چادر ؟ چرا این پوشش؟   ولی خوب این مطلب سر رشته از جای دیگه میگیره .دلیلش هم اینه که برای چادری بودن اطلاعاتی ندارند نمیدونند اصلا چرا حجاب میگیرند ویا گاها درست اطلاع ندارند. ولی اصل اینه که حجاب فقط به ظاهر نیست حجاب چادر در مجازی در فضای خصوصی ام هست و باید دقت کرد. اگ در ظاهر بهترین حجاب را داشته باشی ولی اعتقاداتت صحیح نباشه اگ در ظاهر بهترین
هیچ فکر کرده اید چه مشاغلی هیچ گاه تعطیلی ندارند؟ اگر این سوال از شما پرسیده شود چه پاسخی برای آن دارید؟ مثلا خواهید گفت آتش نشانان، پزشکان، یا مشاغل دیگر. اما آیا تا به حال فکر کرده اید پاکبانان نیز جزئی از این مشاغل حساس هستند که هرگز تعطیلی ندارند؟ همیشه باید باشند، چرا که اگر یک روز نباشند، زباله شهر را در بر می گیرد و بوی تعفن زباله ها مشام انسان را خواهد آزرد. شاید کمتر کسی به اهمیت آنها فکر کرده باشند. مثلا در این روزها که پزشکان و پرستا
به نام... خودش میداند...
 
 
امروز.. هنوز اذان صبح نگفته اند..زندانی شدیم.. زندانی حضرت عشق و عین عشق..!اینجا خیلی چیزهای عجیب و غریب می‌بینمپسری را میبینم که اگر در کوچه.. خیابان او را می‌دیدم می‌گفتم، استغفرالله!!عجب پسر لاابالی.. ولی الان... همین الان.. ساعت ۳ و ۱۸ دقیقه، خدا شاهد است.. دارد نماز شب میخواند...سرم دارد می‌ترکد!!!! اخر مگر می‌شود... آدم اینقدر اهل دل؟!!!حال... حال عجیبی است.. بعضی ها گوشه این مسجد تسبیح به دست.. از تعجب دهانم باز مانده بود
به نام... خودش میداند...

امروز.. هنوز اذان صبح نگفته اند..زندانی شدیم.. زندانی حضرت عشق و عین عشق..!اینجا خیلی چیزهای عجیب و غریب می‌بینمپسری را میبینم که اگر در کوچه.. خیابان او را می‌دیدم می‌گفتم، استغفرالله!!عجب پسر لاابالی.. ولی الان... همین الان.. ساعت ۳ و ۱۸ دقیقه، خدا شاهد است.. دارد نماز شب میخواند...سرم دارد می‌ترکد!!!! اخر مگر می‌شود... آدم اینقدر اهل دل؟!!!حال... حال عجیبی است.. بعضی ها گوشه این مسجد تسبیح به دست.. از تعجب دهانم باز مانده بود.. ب
صدایش را انداخته بود در گلو و مدام پشت میکروفن داد می زد، از درد مردم می گفت. می گفت: مردم نان ندارند، نان شب ندارند. از شدت فقر و نداری بعضی های شان افتاده اند به دزدی و خلاف، برخی دیگرشان افتادند به دست دراز کردن جلوی هر مرد و نامردی و عده ای هم تن فروشی می کنند.صدایش را بلندتر کرد: آهای مردم! اژدهای هفت سر فقر همه ی دار و ندار آدم را می بلعد و از او هیچ چیزی باقی نمی گذارد، هیچ چیزی که بتوان برای او ارزش قائل شد. بلای فقر وقتی در خانه ای را کوفت تا
آهسته تر از  نم غم عشق گام تو بر این رخ خیال استاین حس خزان شدن گذشتهرفتن ز حریم تو محال استچون برف، به سر سپید خطیبر زلف سیاه شب  در آمدردی شد و راه رانشان داداین دل به کمند  دلبر آمدبی تو به کدام حالت غممشغول وپناه برده باشماز عشق تو با کدام واژهدر  دکلمه غم شمرده باشماینجا سخن از ترانه سخت استیک مثنوی غمین به کارمدیوانی از آن سرودن سردافتاده به سمت اختیارماینجا که دوسه سطر پارسی هستدرکنج رباعی نوایمیک عالمه شکوه مانده باشوقدرجمله ی قطعه
برای تولید فرش های گران بها و زیبا ، از چرم نیز در صنعت فرش استفاده می‌شود که هم در داخل کشور با استقبال رو به رو شده است و هم یک کالای صادراتی محسوب می‌شود. فرش پوست و فرش چرم فرش های نفیسی هستند که زیبایی آنها دکوراسیون منزل و محیط کارتان را دو چندان خواهد کرد. جنس و رنگ فرش های چرمی متنوع است و تمام سلایق علاقه مند به این سبک را تحت پوشش قرار می‌دهند. دباغی فرش پوست و فرش چرم کاملاً طبیعی و آنتی باکتریال شده است و طرحهای متنوعی را ایجاد کرده
یکی از مشکلات عدم تمکین یا تمکین تنظیم اظهارنامه آن است یعنی افراد تصور درستی از تنظیم اظهارنامه رسمی دادگستری ندارند و فقط و فقط بغلط این اظهارنامه را بدون وکیل دادگستری ویا وکیل خانواده پر می کنند و هیچ تصوری از نحوه تنظیم اظهارنامه ندارند لذا اظهارنامه تمکین زوجه ویا اظهارنامه عدم تمکین زوجه ویا مهلت پاسخ به اظهارنامه تمکین زوجه ویا شرایط نمونه اظهارنامه از سوی زوجه را نمی دانند جهت اطلاع از نحوه پر کردن اظهارنامه تمکین بر روی کلمه وک
اگر حالا نگاهی به کتاب های درسی جدید بیندازید، شاید با مطالبی مواجه شوید که با آنچه شما در دوران مدرسه خوانده بودید کمی متفاوت باشد. علم مجموعه ای از دانش است که پیوسته در حال رشد و تغییر است. اکتشافات یا تحقیقات جدید اغلب به ایجاد تغییراتی در نظریات قدیمی می انجامند و گاهی هم به کلی آن ها را باطل می کنند. این بدان معنی است که بعضی «حقایق» علمی که در مدرسه یاد گرفتید دیگر لزوماً صحت ندارند. برای مثال، دایناسورها احتمالاً آن شکلی نبودند که در
 
 
 
 
آدم هایی هستند که در زندگی آنچنان مشغول خودشان اند که فرصت برای هیچ چیز دیگری را ندارندفرصت اینکه بخواهند ادای چیزی را در بیاورند که نیستند ، که نمیتوانند باشند فرصت اینکه رفتارشان آنطوری باشد که دیگران آنرا بیشتر پسند میکنند ، فرصت اینکه وقت شان را پای چیزی هدر دهند که دوست اش ندارند کلیشه نیستند ، بلد نیستند که باشند ، اصلا یاد نگرفته اند آنچنان مشغول خود و دنیای خودشان اند که مسخره شدن ها ، تیکه های بزرگ و کوچکی که بهشان انداخته می
جراح مغز و اعصاب همانطور که از نامش پیداست ، نوعی پزشک معالج است که بیماریهای مغز و همچنین نخاع (مؤلفه دیگر سیستم عصبی مرکزی) ، ستون فقرات و سیستم عصبی محیطی را تشخیص داده و جراحی می کند. جراحان مغز و اعصاب با متخصصان مغز و اعصاب همپوشانی دارند ، اما متخصصان مغز و اعصاب اجازه انجام جراحی ندارند. جراحان مغز و اعصاب همچنین بیماریهای جسمی مانند تومور ، آسیب دیدگی ، آنوریسم یا مسایل مرتبط با عصب را درمان می کنند.همه درمان هایی که توسط جراحان مغز و
استفاده از کاتالوگ راهی برای معرفی بهتر برند و محصولات و خدمات شما می باشد. به همین علت طراحی کاتالوگ باید بسیار قوی و خلاقلانه انجام گیرد تا شما با کمک آن بتوانید سهم فروش بیشتری را داشته باشید. طراحی کاتالوگ در طی مراحلی صورت می پذیرد که باید این مراحل با دقت خاصی انجام گیرد.
برنامه‌ریزی
از خودتان سوالات زیر را بپرسید: شما آماده اید یک کاتالوگ برای کسب ‌وکار خود تهیه کنید:
هدف شما چیست؟
می‌خواهید ارتباط برقرار کنید؟ لحن و ظاهر شما باید چه
خلوت دلگیری است خلوت من:
نه هوای اشراق دارد و نه هوای غم و جدایی
فقط دلگیر است.
صدایم بی انرژیست:
پس مینویسم
صدایم هست
ولی قدرت دستور به حنجره ام را ندارند
و
پاهایی که دیگر خسته از تکرار رفتن شده اند.
برای پاهایم بازگشت مفهومی ندارند!
آنها فقط می روند و این منم که:
می روم که بروم و می روم که بازگردم.
بی خیالش داشتم میگفتم:
خلوت دلگیری است خلوت من:
نمی دانم اصلا دلگیری چیست!؟
ولی بی نام و نشان نمی توان رها کرد فرزند خود را
فرزند بی چاره ی من
آها!
بی چ
   JIKJIK,PISHI              انجمن ادبیات داستانی دریچه کلیک کنید}{}{}{}{ 
 رشت تن پوش زرد خزان به تن دارد ، وباغ بزرگ هلو در خط خمیده ی گذر امین الضرب به خواب فرو رفته ، پسرکی در همسایگی بنام شین ، میگفت ؛ غروب های خزان خورده ی ایام در دلش بشکه های هجران عشق بهار را جابجا میکنند ، اما نمیدانم کدام بهار را میگفت!?... بهار رفته بر باد تقویم چهار برگ دیواری را?.. یا بهار جفای مهربانی که نرفته از یادش را ...? 
لباسهایم را پوشیدم، آنقدر لاغر شده بودم كه در تنم مى ر
بنظر شما چرا تعاونی‌های مرزنشین قدرت
انجام فعالیت های گذشته خود را ندارند؟؟
1ـ عدم حمایت و توجه دولت در چند سال گذشته به تعاونیهای مرزنشین ؟
2ـ ناکارآمدی مدیران تعاونیهای مرزنشین و عدم دانش لازم ؟
3ـ وجود بحرانهای اقتصادی ؟

4ـ عدم انگیزه و روحیه مطالبه گری شرکت‌ها و اتحادیه‌های مرکزی مرزنشینان در پیگیری مطالبات قانونی از دستگاه‌های حاکمیتی ؟
از روحیات بچه ها خبردار باشیم
_کم نیاوردن کاغذ ،برای تمام اعضای خانواده و کشیدن اعضاطوری که همه افراد در نقاشی جا بگیرندیعنی: کودک بی دقت نیست و نا توانی در برنامه ریزی ندارد .
_بچه هایی که اعتماد به نفس پائینی دارندنقاشی های کوچک و کم رنگ می کشند.
_پدر و مادرهایی که بچه را کتک می زنندمعمولا در نقاشی دست ندارند.
_گرفتن دست پدرو مادر در نقاشی ،نشانه خوبی است و بچهمعمولا خودش را در کنار فردی که بیشتر دوستش دارد می کشد.
_بچه های غمگین فقط از دو یا سه
با اینکه در قرن ۲۱ هستیم اما هنوز هم تعداد کسانی که به نظریه تکامل اعتقاد ندارند و ترجیح می دهند همان داستان های کهن که روایت می کنند انسان از بهشت آمده، را باور کنند.
در این نوشته به ۱۳ شباهت انسان و اورانگوتان اشاره شده که نشان می دهد این شباهت ها اتفاقی نیست و ریشه انسان ها و اورانگوتان ها به یک جا برمی گردد و تنها تکامل چند میلیون ساله باعث شده تا انسان آدم شود!
اگرچه داروین نظریه تکاملش را با ظرافت بسیار تدوین کرده، اما برای کسانی که نمی خ
.این مطلب در مورد موب های هست.در کل موب های بازی به چهار دسته تقسیم میشوند:
1- موب های غیر فعال:هیچ کاریتون ندارند و در کل بچه های خوبین.
2- موب های فعال:سعی نکنید باهاشون دوستی برقرار کنید در هر صورت به شما حمله می کنند البته نقاط ضعفی هم دارند.
3- موب های تلافی کار:این موب ها کاریتون ندارند تا زمانی که شما به نقاط ضعفشون دست نذارید.
4- موب های مفید:این موب ها از شما مراقبت می کنند،البته تلافی هم می کنند اما تا زمانی که کسی کارشون نداشته باشه،برای هم
عنوان مطلب اسم ی کتابه با همین عنوان اثر اقای سعید گل محمدی.
عنوانش خیلی تکان دهنده است.
در پشت جلد کتاب میخوانیم :
شما چطور مایلید زندگی کنید؟ و چطور می‌خواهید این بازی را انجام دهید؟ آیا می‌خواهید در لیگ‌های بزرگ، یا در لیگ‌های کوچک بازی کنید. در دسته‌های اولی‌ها یا در دسته دومی‌ها؟ آیا می‌خواهید بزرگ بازی کنید یا کوچک؟ انتخاب با شماست. بیشتر مردم بازی کوچک را انتخاب می کنند. چرا؟ اول به خاطر ترس. آن‌ها شکست را با مرگ برابر می‌بینند و
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
قسمت‌های پایینی شکمم درد می‌کند. از خواب که بیدار شدم دردش را حس کردم. آیا وبلاگم را باز کردم که درباره‌ی این موضوع بنویسم؟ نه. از خواب که بیدار شدم و دردش را حس کردم، همزمان پیام ایمان را هم دیدم و غم عالم آمد به سراغم. هماهنگی با آدم‌ها یکی از سخت‌ترین و اعصاب‌خردکن‌ترین کارهای دنیاست. یا من وقت ندارم، یا او وقت ندارد، یا آن‌ها وقت ندارند، یا شما وقت ندارید و یا ایشان وقت ندارند. ناامید شدم. انگار نمی‌شود! در حال حاضر قید عکس‌های هنری ر
دوست ندارم پیرامون افکارم درباره زندگی با کسی صحبت کنم، شاید تنها یک نفر وجود داشته باشد که بداند من زندگی را چگونه می‌بینم، آن یک نفر هیچ‌گاه قرار نیست، ببینم.
گمان میکنم که در ناخودآگاه تصور میکنیم ورود به زندگی، غلبه بر عدم‌ست؛ من این‌طور فکر نمیکنم، عدم مغلوب‌ناشدنی‌ست، ورود به زندگی، تجربه درگ عدم‌ست، نه مغلوب ساختن آن. اینگونه ببینید که شما متولد می‌شوید، تا عمری به زندان افکنده شوید، سپس به تیغ گیوتین خطا‌ناپذیر اعدام شوید. ا
روزی خودم را دست باران می سپارمروزی که دیگر خنده هایم غم نداردروزی که قلبم با سکوتی سرد فهمیددیگر تو را هم در کنارش کم ندارد
 
من در جدال عقل و دل فهمیده ام کهیا رومی رومی شوم یا زنگ زنگیمن عقل و دل را دست باران میسپارممال شما عقل و دلم، رنگیِ رنگی
 
گفتی چرا با گریه میخندم همیشهدیوانه ها هرگز غمی در جان ندارندهر مذهبی در بین مردم رایج افتادغیر از جنون بر مذهبی ایمان ندارند
 
اما چه میدانی ز درد سینه ی منبیچاره مجنونی که با عقلش بجنگدبیچاره تر
هرچه که بیشتر از عمرش کاسته می‌شود او بیشتر به شباهت متضادها پی می‌برد و دلایل تلاش‌هایش محوتر و مسخره‌تر می‌شود. کم‌کم دیگر برگمان و بلاتار و لینچ و تقوایی و بیضایی و کیمیایی برایش فرق چندانی ندارند. دیگر تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس و رئال و بارسا و یووه و اینتر و دورتموند و بایرن و چلسی و منچستر و لیورپول و سیتی قائل نیست. سفر به انتهای شب و جز از کل و اتحادیه ابلهان و عقاید یک دلقک و پیرمرد و دریا و برق نقره‌ای و تام سایر و شازده کوچول
فرزندممسئله مزاج در رشد و درک و فهم و کنش و واکنش تو و حالات و تجلیات تو بسیار موثر است...
برای اهمیت مسئله مزاج همین بس است که وقتی پیامبر ما به پیامبری مبعوث شدند علمای یهود برای اطمینان از این خبر به سمت پیامبر آمدند و با سوالات سنگینی که مخصوص محک زدن صاحبان عصمت بود میخواستند صحت این قضیه را بر خودشان روشن کنند...
یکی از سوالاتی که در بین راه از مولا علی علیه سلام پرسیدند این بود که : مزاج چیست؟
خیلی به اعتدال مزاجت اهمیت بده و حتما در هر رشت
 
به مردم نمی‌توانیم بگوییم که طلای آب شده نخرند. پیش بینی قیمت طلا در اقتصادنیوز و توصیه ما به خریداران طلای آب شده این است که برخی سواد و اطلاعات کافی درباره فلز طلا ندارند. ممکن است برخی افراد عادی که در این حوزه تخصص لازم ندارند هر فلز طلایی رنگ را طلا تلقی ‌کنند
ادامه مطلب
همیشه تصورم این بود که ویروس‌ها، جز بیماری و دردسر چیزی برای ما ندارند. با این حساب، طبیعی است که وقتی مشغول مطالعۀ روش‌های مختلف بازاریابی بودم و با نوع ویروسی بازاریابی آشنا شدم،
 
بلافاصله این سوال برایم مطرح شد که بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing) چیست و واقعا یک ویروس چه ارتباطی با بازاریابی می‌تواند داشته باشد
اسم بازاریابی ویروسی خیلی کنجکاوم کرده بود و انگیزه‌ام قوی شد تا بخواهم بیشتر در مورد بازاریابی ویروسی بخو
ز
کودکان نوپا شجاع‌اند، به همین دلیل است که کارهایی چون گرفتن دم گربه و چرخاندن آن، راه رفتن بر لبه ارتفاع یا رقابت با کودکان بزرگ‌تر از خود را انجام می‌دهند. اما نگران نباشید آنها احتیاط را یاد خواهند گرفت. بنابراین تا جایی که امنیت برقرار است آنها را آزاد بگذارید تا کشف کنند.
آنها افکار خود را بیان می‌کنند کودکان هیچ فیلتری ندارند، بنابراین آن چه می‌اندیشند را بیان می‌کنند که حتی ممکن است موجب شرمندگی شما شود. نگران نباشید، او به زودی
الله اکبر
[حالا یک سیلی دیشب به اینها زده شد ولی انتقام اصلی اخراج نیروهای آمریکا از منطقه است.] 

[شهید سلیمانی هم شجاع و هم با تدبیر بود
بعضی ها شجاع هستند و تدبیر ندارند
بعضی ها تدبیر دارند ولی جرات و شجاعت اقدام ندارند.]

[دشمنیِ او(آمریکا) دشمنیِ موسمی و فصلی نیست بلکه دشمنیِ ذاتی است]
_رهبر معظم انقلاب اسلامی.
__  

|
الان دیدم درمورد تشییع سردار یادم رفته چیزی بنویسم...فقط میتونم بگم بی نظیر بود..نه فقط به حرف ، به معنای واقعی کلمه بی نظیر بود
«دلارهای آمریکا برای طلبه قلابی»به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام لبنان ایران نوشت: محمد علی ترشیشی طلبه قلابی وابسته به سفارت آمریکا که در تظاهرات لبنان همراه چند نفر دیگر، به نماد وحدت ادیان آمده بود مبالغ زیادی دلار تحویل گرفته. امروز در تظاهرات یک روحانی دیگر بین مردم پول توزیع می کرد.مردم هم عصبانی شده و از نیروهای امنیتی خواستند آنها را دستگیر کرده و تحقیق کنند این پولها را از کجا آورده و برای چه توزیع می کند. هر جا آخوند قلابی هست نام آ
تقاضای کمک از امریکا برای مهار کرونا
امیدوارم مسئولین امریکا به کمک ما بشتابند
نه مسئولین جمهوری و نه مسئولین اسلامی
عرضه کنترل کرونا را ندارند
و فقط و فقط
پنهانکاری می کنند و دروغ می گویند
که لطمه ای به پست و مقامشان نخورد ...
 
از مسئولین امریکا
خواهش دارم به کمک ما بشتابند
مسئولین خودمان عرضه کنترل کرونا را ندارند
غرور احمقانه شان هم اجازه کمک خواستن را نمی دهد
حکومت پوچشان هم شده قوز بالا قوز
 
من جمهوری اسلامی را
که 
نم تواند برای من
امن
بچه های کوی اساتید میگویند: هر روز که از کنار پنجره های خوابگاه رد بشوی به راحتی میشود یک گونی ته سیگار جمع کرد!
چند وقت پیش یکی از دوستان فهمید که من کنوری ام و باتعجب پرسید: سیگاری شدی یا نه؟
گفتم یعنی چه؟
با تعجب و حیرت گفت: آخه غیرممکنه! خیلی ها سیگاری میشن...
اشکال مردم من، خانواده های محترم و نامحترم این است که مطلق پندار هستند. عزیزان دلم، همه ظرفیت و گنجایش این حجم درس خواندن را ندارند. واقعا باور کنید موفقیت و پول در دانشگاه نیست. به خاطر
آدم تا یک جایی امیدوار است. می‌دانید تا کجا؟ تا آن‌جا که خیال می‌کند اگر عیب‌ و ایرادهای یک یا چند نوع تفکر معلوم شود، اگر ایرادهای آن تفکرها، اساسی‌ترین نیازهای زندگی آدم‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد، حداقل در مورد درستی مسیر، فکر می‌کنند. تا آن‌جا که خیال می‌کند اگر گروهی بتوانند بدون ایرادهای مرسوم، واقعا به فکر مردم و نیازهای برحقشان باشند، اقبال می‌رود سمتشان و می‌شود نرم‌نرم اوضاع را عوض کرد.
بعد نگاه می‌کنی و می‌بینی صعود در ا
در ظاهر تو هیچ شباهتی به مارشمالو ها نداری، یعنی اصلا من آنقدر مارشمالو نخورده ام که بتوانم شباهت هایش را با تو تشخیص بدهم اما نمیدانم چرا یک جایی در انتهای ناهشیارم تو به مارشمالوها گره خوردی.
اولین بار که مامان برایمان مارشمالو خرید توی یک پلاستیک دراز بود که رویش عکس چند تا خرس رنگی رنگی کشیده بودند.
من و برادرم ذوق کرده بودیم، اولین بار بود که یک چیز پیچ پیچی نرم رنگی رنگی دراز میدیدیم که به محض گذاشته شدن در دهان آب میشود. 
عیشِ کوتاه و ه
امروز درباره وصل شدن اینترنت موبایل در اصفهان، شیراز، کرج و کرمانشاه صحبت کردیم و دیدیم که ۲ استان دیگر باقی مانده است. استان های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان هنوز اینترنت ندارند. امشب گفته می شود زمان وصل شدن اینترنت خوزستان احتمالا شنبه ۹ آذر ۹۸ باشد. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم
طبق اخبار غیررسمی به گوش می رسد که زمان وصل شدن اینترنت خوزستان احتمالا شنبه ۹ آذر ۹۸ باشد. این در حالی است که کاربران در این استان پس از
به مردم نمی‌توانیم بگوییم که طلای آب شده نخرند. پیش بینی قیمت طلا در اقتصادنیوز و توصیه ما به خریداران طلای آب شده این است که برخی سواد و اطلاعات کافی درباره فلز طلا ندارند. ممکن است برخی افراد عادی که در این حوزه تخصص لازم ندارند هر فلز طلایی رنگ را طلا تلقی ‌کنند
ادامه مطلب
موسسه حقوقی کرج
موسسه حقوقی کرج
خیلی موسسات و شرکتها در کرج به ثبت رسیده اند و در آینده هم به ثبت خواهد رسید که همگی آنها موسسه حقوقی کرج نیستند و اجازه این را ندارند در موضوعات حقوقی دخالتی کنند. اما موسسه حقوقی که موضوع فعالیت آن انجام امور حقوقی و وکالت از طریق وکلای دارای پروانه معتبر است معمولا به این شکل عمل میکنند که شما با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره و وکالت دارید و موسسه حقوقی کرج هیچگونه دخالتی در امر وکالت ندارد و شما با وکیل پایه
به این همه ناز پیاز چه اعتراضی دارم؟ او که پیش از این هم اشک ما را در‌می‌آورد. به شهرآورد سرخ‌آبی‌ها هم اعتراضی ندارم، تمام شهر بوی گند نتیجه‌گرایی می‌دهد. مردمی که پول ندارند، پول می‌دهند تا بلیط بخرند، تا نتیجه‌ی پول‌هایی را ببینند که قبلا به دست فدراسیون فوتبال از جیبشان بال درآورده و رفته است، تا کسی فکر نکند ایشان خرند. هم‌چنان که مردمی حق انتخاب ندارند و رای می‌دهند تا آزادی بخرند، تا نتیجه‌ی پول‌هایی را ببینند که قبلا به دست د
خدایا این روزها سردم است، تک و تنها میان بلاها مانده ام‌.
اشک هایم بر گونه ام می غلتند و دستی جلوی راهشان را نمیگیرد‌.
دستانم تهی ست و دلم پر.... 
پاهایم رمق ندارند و وزنم بر آن ها سنگینی می کند.
چشمانم از انتظار و امید خالیست و لبم از ورد و دعا...
بیا پایین خدای من، در آغوشم بگیر که آغوشت مرهم تمام این هاست.
در زمینه ی ندانستن و دانستن ما یک باغ وحش بسیار جذاب داریم که امروز میخواهم به معرفی قفس هایش بپردازم .
اولین قفسی که در ورود چشم را قلقلک می دهد کسانی هستند که نمی دانند و به ندانسته هایشان اعتراف دارند اما حال دانستن هم ندارند . این ها موجودات گوگولی مگولی هستند که حتی به قفس هایشان قفس نمی توان گفت و می توان کنارشان ایستاد و سلفی گرفت . 
قفس بعدی که انگار کمی خطرناک تر است کسانی هستند که نمی دانند و از این نادانسته ی خود هم خبر ندارند اما اصو
برخی بانک‌ها در این چند روز شعب خود را تعطیل و ارجاعات مردمی را محدود به شعب منتخب خود کرده‌اند. نتیجه البته دیدنی است: ازدحام مردمی بیش از اندازه‌ی حجم فیزیکی شعب کشیک. این در حالی است که برخی از مراجعین، حتی وسایل حفاظتی اولیه برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس را هم همراه ندارند.
اگر بتوانیم به 50 سال بعد سفر کنیم و بخواهیم برای مردم آن سال ها کلمه انسداد را معنی کنیم قطعا بهترین مصداقی که می توانیم برای توضیح بهتر این مفهوم از آن استفاده کنیم وضعیت این روزهای ایران است.
ایران امروز در تمامی زمینه ها به ویژه حوزه سیاست دچار انسداد شده است. اگر امروز شما به سراغ یک ایرانی بروید (فارغ از هر گرایش سیاسی و عقیدتی) و از او بخواهید برای سال آینده ایران برنامه و هدفی تعیین کند قطعا جز حرف های تکراری (که بارها آزموده شده و شکست خ
قلب جغد پیر شکست
جغدی روی کنگره های قدیمی دنیا نشسته بود. زندگی را تماشا میکرد. رفتن و ردپای آن را. و آدمهایی را می دید که به سنگ و ستون، به در و دیوار دل می بندند. جغد اما می دانست که سنگ ها ترک می خورند، ستون ها فرو می ریزند، درها می شکنند و دیوارها خراب می شوند. او بارها و بارها تاجهای شکسته، غرورهای تکه پاره شده را لابلای خاکروبه های کاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری اش می خواند و فکر می کرد شاید پرده های ضخیم دل آدمه
تا خبر اتمام برنامه نود و خداحافظی عادل فردوسی پور توی شبکه های مجازی پخش شد،همه علما بالای منبر رفتند و کمپین
راه انداختن.کمپن هایی که شدتش از کمپین نه به آجیل و ماهی قرمز قوی تر بود.از همه جالب تر سلبریتی هایی بودند که از در و دیوار 
ریختند و گفتند صدا و سیما تحریم است و دیگه پایمان را توی برنامه هایش نمیگذاریم.
حالا این روزها حال مردم شمال کشور ایران خوب نیست.تقصیر باران نیست.تقصیر جنگل هایی هست که به ویلا تبدیل شدند،تقصیر 
ساخت غلط های رو
... پس اگر دیدیم مومنین عزت ندارند بلکه ذلیل اندو از نظر شعور و فرهنگ و اقتصاد و تمدن و قدرت نظامی،کفار بر آن ها برتری و بالایی دارند،باید یقین کنیم که ایمانمان عوضی است و اسلام را وارونه به ما فهمانده اند.
کتاب حسین وارث آدم 
صفحه ۲۸۹
ترشی انداختن به منظور استفاده از میوه‌ها و سبزیجات در سایر فصل‌های سال و یا استفاده از آن‌ها به نحوی دیگر است. انواع ترشی با میوه و سبزیجات مختلف هر فصل درست می‌شود. بعضی از ترشی‌ها تکنیک‌های خاصی برای درست کردن دارند و بعضی را باید با مواد بخصوصی طعم‌دار کرد.
ترشی انداختن فرایندی برای حفظ و ذخیره غذا و طولانی کردن عمر آن‌ها با استفاده از باکتری‌های غیرهوازی مفید است. این باکتری‌ها با رشد و ایجاد کلونی مانع از رشد باکتری‌ها و سایر عوا
تق تق زینگ زینگ واق واق شپ شپ میو میو این ها فقط برخی از حرف هایی هستند که ما در زندگی مان به کار میبریم که در واقع خیلی شباهتی به صدای اصلی شان ندارند  اصلا انگار کلمات ناتوان اند اونقدر ناتوان که حتی قادر به ساختن صدا ها هم نیستند پس چطور میتوانند احساسات را بیان کنند مثل همین الان که انگار نمیتوانم احساساتم را بیان کنم  احساسات زندانی کلمات شده اند نه شاید هم بالا تر آدم ها اسیر کلمات شده اند ما یک سلام داریم ولی کلی سلام داریم یه دوست دارم
رسول خدا  صلی الله علیه و آله  می فرماید: «ینصَبُ لِطائفةٍ من النّاسِ کراسی حولَ العرشِ یومَ القیامةِ وُجوُهُهُمْ کالقَمَرِ لیلَةَ البَدر یفزَعُ النّاسُ و لایفزَعونَ و یخافُ النّاسُ و لا یخافُونَ هُم اَولیاءُ اللهِ لا خوفٌ علَیهِم و لا هُم یحزَنونَ فَقیلَ مَنْ هُم یا رسول اللهِ؟قال  صلی الله علیه و آله  هُمُ المتَحابّوُنَ فی الله»[1] در روز قیامت صندلی هایی در اطراف عرش الهی برای گروهی از مردم نصب می گردد. صورت آنان همانند ماه شب چهارده
فرزندممسئله مزاج در رشد و درک و فهم و کنش و واکنش تو و حالات و تجلیات تو بسیار موثر است...
برای اهمیت مسئله مزاج همین بس است که وقتی پیامبر ما به پیامبری مبعوث شدند علمای یهود برای اطمینان از این خبر به سمت پیامبر آمدند و با سوالات سنگینی که مخصوص محک زدن صاحبان عصمت بود میخواستند صحت این قضیه را بر خودشان روشن کنند...
یکی از سوالاتی که در بین راه از مولا علی علیه سلام پرسیدند این بود که : مزاج چیست؟
خیلی به اعتدال مزاجت اهمیت بده و حتما در هر رشت
اعتراف تلخ غزالی عالم بزرگ اهل تسنن به بیعت‌شکنی عمر بن خطاب و غصب خلافت توسط او
غزالی از علمای بزرگ اهل تسنن و از دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در باره تبریک و تهنیت عمر بن صحاک و پیمانى که در آن روز بست و فقط چند روز بعد آن را فراموش كرد، مى‌نویسد:
واجمع الجماهیر على متن الحدیث من خطبته فی یوم عید یزحم باتفاق الجمیع وهو یقول: « من كنت مولاه فعلی مولاه » فقال عمر بخ بخ یا أبا الحسن لقد أصبحت مولای ومولى كل مولى فهذا تسلیم ورضى وتحكیم ثم بعد
مامان ها وقتی یکدفعه در اتاق بچه هایشان را باز میکنند و یک لیوان چایی،یا یک بشقاب کیک یا میوه دستشان است دو حالت بیشتر ندارد...یا بچه شان دارد کار مهمی انجام میدهد یا خودشان کار مهمی با آنها دارند...در اتاقم باز شد و من کار مهمی انجام نمیدادم که مامان وارد شد.با یک بشقاب میوه یا یک لیوان چایی یادم نیست.فقط مامان وارد شد و گفت میخواهد یک راز به من بگوید.رازی که همه ی مامان ها یک روز باید به دخترانشان بگویند.نشست روبرویم و آرام شروع کرد به حرف زدن:د
 
➕قضاوت دیگری تاثیری بر زندگی من نداردمردم وظیفه ندارند مرا درک کنند
➕از کسی در برابر لطفی که به او میکنم توقعی ندارم وگرنه این لطف را در حق او نمیکنم
➕کسانی که رفتار ناجوانمردانه با من داشته اند توسط کائنات مجازات خواهند شد هر چند من هرگز متوجه نشوم
➕دنیا سخاوتمندتر از آن است که موفقیت کسی، راه موفقیت مرا تنگ کند.
مامان ها وقتی یکدفعه در اتاق بچه هایشان را باز میکنند و یک لیوان چایی،یا یک بشقاب کیک یا میوه دستشان است دو حالت بیشتر ندارد...یا بچه شان دارد کار مهمی انجام میدهد یا خودشان کار مهمی با آنها دارند...در اتاقم باز شد و من کار مهمی انجام نمیدادم که مامان وارد شد.با یک بشقاب میوه یا یک لیوان چایی یادم نیست.فقط مامان وارد شد و گفت میخواهد یک راز به من بگوید.رازی که همه ی مامان ها یک روز باید به دخترانشان بگویند.نشست روبرویم و آرام شروع کرد به حرف زدن:د
 
 
 همه با من صداقت ندارند پس ....                                    
 
 
 
 
- تو با همه صاف و صادق هستی ولی حتی نزدیک ترینها هم
که فراوان برای آنها دلسوزاندی فقط برای دل خودشان
زندگی میکنند. و حتی در کوچکترین لحظاتِ خوشی هم یاد تو نیستند .
 
 
 
- توقع ممنوع
 
 
 
 
 
* می‌دونی ... فرق من با آدم‌های معمولی همینه
... من نمی‌تونم وقتی به مرز فروپاشی می‌رسم گوشی تلفن رو بردارم و به
کسایی که می‌خوام زنگ بزنم ... که شاید تسکین بیابم ... اینم از مدل زندگی
رقت‌بار منه که ازش غصه‌ام می‌شینه ..‌. و گرنه دیگران که تقصیری ندارند
..‌. جور درماندگی من رو فقط خودم باید بکشم ..‌. 
* کاش بخوابم و در خواب، دستی تا صبح محکم بغلم کند ...
به سرم ، هوای عشقتدرد من ، دوای عشقت آمدم به جان نثاری بشوم فدای عشقتتب کهنه ، بیقراریجان خسته ، بردباری چه شود ، که با من آیدنظری ، نگاه عشقت دگران خبر ندارند که تو را چگونه خواهمهمه جان و تن ببازمسر ماجرای عشقت به امید صبحگاهیکه در این بند نباشممطلعی که سر بریدهبرسم به پای عشقت
در سالهای قبل به دفعات بازیگرانی که حتی به طور سطحی هم از دین شناختی ندارند . به خود زحمت داده و به مقدسات دینی که بر پایه علم الهی  ونبوی است تعرض  کرده اند.حساب آنان جداست . اما گله از  مسئولانی است که این هنجار شکنی را تحمل می کنند.
در ابتدا چرا باید به این بازیگران میدان داد. بازیگر قحطی اومده
                                                                             
نگاهی متفاوت به ورود مدیرانی که تحصیلات ورزشی و سابقه ورزشی ندارند ولی کلمه مدیریت در ورزش را واقعا معنا کرده اند و از خیلی خاک خورده های این رشته بهتر مدیریت را آموخته اند:
ادامه مطلب
فعالیت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعالیت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۳- کدام یک از موارد زیر گروه نیستند ؟ چرا ؟
- دانش آموزانی که به یک اردو میروند ؟ گروه هستند.
- افرادی که در یک فروشگاه بزرگ مشغول خریدند؟ گروه نیستند چون هرکس برای خود خرید میکند و آشنائیتی ندارند.
- بیمارانی که در مطب یک پزشک منتظر نشسته اند؟ گروه نیستند چون فعالیت مشترکی ندارند.
- دانش آموزان که یک روزنامه دیواری تهیه میکنند؟ آنها یک گروه هستند.
 ۵- آیا ت
حفظ ایمان آسون نیست.
رندی میخواد
بلا رو تاب آوردن 
خدایا لطفا خودت رو از ما نگیر
باقی سختیها قابل تحمل هستن.
هزار سختی اگر برمن آید آسان است
که دوستی و ارادت هزارچندان است
لطفا ما رو در زمره ی اونها قرار بده که از تو به غیر از تو ندارند تمنا.
بهشت ارزانی اهلش. 
فعالیت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعالیت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۳- کدام یک از موارد زیر گروه نیستند ؟ چرا ؟
- دانش آموزانی که به یک اردو میروند ؟ گروه هستند.
- افرادی که در یک فروشگاه بزرگ مشغول خریدند؟ گروه نیستند چون هرکس برای خود خرید میکند و آشنائیتی ندارند.
- بیمارانی که در مطب یک پزشک منتظر نشسته اند؟ گروه نیستند چون فعالیت مشترکی ندارند.
- دانش آموزان که یک روزنامه دیواری تهیه میکنند؟ آنها یک گروه هستند.
 ۵- آیا ت
اکثر انسان ها حتی جسارت دور ریختن لباس هایی که مدتهاست بدون استفاده در کمد هایشان آویخته شده را ندارند بعد از آنها توقع داریم که باور های غلطی را که قرن هاست در ذهن هایشان زنجیر شده است به راحتی کنار بگذارند و دور بریزند...!!!
"جهل نرم ترین بالشی است که بشر میتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد"
 دینداری فصلی و عاریه ای:
✨وَمِنَ النَّاسِ مَن یَعْبُدُ اللَّهَ عَلَىٰ حَرْفٍ فَإِنْ أَصَابَهُ خَیْرٌ اطْمَأَنَّ بِهِ وَإِنْ أَصَابَتْهُ فِتْنَةٌ انقَلَبَ عَلَىٰ وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآخِرَةَ ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُﻭ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻳﻚ ﺳﻮﻳﻪ ﻣﻰ  ﺮﺳﺘﻨﺪ ، ﺲ ﺍﺮ ﺧﻴﺮی ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻳﺎﺑﻨﺪ ، ﻭ ﺍﺮ ﺑﻠﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ ﻋﻘﺐ ﺮﺩ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ ، ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺁﺧﺮ
نظر شما درباره شرکتی که مدتهاست آگهی استخدام نداره چیه؟ بیایید چند مورد رو بررسی کنیم: 
تعطیل شده
نیاز به نیروی جدید نداره
کل شرکت رفته به کشور دیگری و دیگر در داخل آگهی نمی دهند
نیروهاش رو با روشی غیر از آگهی دادن جذب میکند
از گرفتن نیرو از راه آگهی ناامید شده است
پول آگهی دادن ندارند
نمی دونند میتونند آگهای بدهند
این گزینه رو فراموش کرده اند
سایتهای آگهای خوبی وجود ندارند
حوصله تماسهای زیاد بعد از آگهی دادن رو ندارند
قیمت و هزینه آگهی زیا
 "انس داریم با تو. نخواه که وحشت دنیای آن‌ها، جای زندگی در کنار تو را برای ما بگیرد." 
     از اینستاگرام حاج‌آقا مهدی‌زاده

خ. به یاد هم باشیم، به یاد آدم‌هایی که کسی رو ندارند یادشون کنه، به یاد اون‌هایی که احتیاج دارند کسی یادی ازشون بکنه و به یاد من. 
آدم تلاش «احمقانه» کم ندارد در زندگی اش. از آن تلاش ها که غالبا هیچ منفعت و اجری ندارند، یا در کوتاه مدّت ندارند. امّا همین تلاش ها شبیه تکیه گاه زندگی شان است در هیاهو و سیلاب زندگی . چرا گفتم سیلاب؟ چون زندگی راحت ما را با خود می برد به جاهایی که نمی خواهیم و ول می کندمان به امان خدا. هر کسی از این رها شدن و ول شدن در دست اتفاقات می ترسد. هر کس به طریقی از آن می گریزد و تلاش های «احمقانه» همان راه های گریز از این ول شدن است. همان پیدا کردن شکافی یا
برای انسان از حیث روابط چند گونه ساحت وجود دارد :
1-رابطه انسان با خودش
2-رابطه انسان با خدا
3-رابطه انسان با جهان
البته ماتریالیست ها (ماده گراها )از آنجایی که به خدا اعتقاد و باور ندارند خدا و جهان را یکی می دانند و از آن به طبیعت یاد می کنند.
آیا شما نیز از جمله کسانی هستید که مایل به شروع فعالیت اقتصادی از طریق ثبت و تاسیس شرکت در قزوین می باشند ؟ تا چه حد با شرایط و قوانین ثبت شرکت و مزایای آن آشنایی دارید ؟چنانچه می خواهید در خصوص تاسیس شرکت در قزوین بیشتر بدانید از شما دعوت می شود تا مقاله پیش رو را مورد مطالعه قرار دهید. ما شما را با اطلاعات مورد نیاز آشنا می نماییم.چه نوع شرکتی را می خواهید راه اندازی کنید ؟یک تصمیم مهم که باید قبل از اقدام به تاسیس شرکت بگیرید این است که ساختا
پس از فوت هموطنان ومسافرین بوئینگ 737 اوکراینی وفوت تعدادی از هموطنان کرمانی در تجمع تشعیع جنازه سردار سلیمانی ، حالا باز مردم استانهای سیستان بلوچستان ، هرمزگان ، فارس و خوزستان دچار سیل شده اند. با توجه به عکسهای رسیده از مناطق به خصوص استان سیستان و بلوچستان عمق فاجعه مشخص است. من پس از تسلیت برای وقوع حوادث فوق از شما هموطنان گرامی خواهشمندم،همنوعان و هموطنانمان فراموش نکنیم و به هر شکل ممکن با آنان همدردی کنیم. با تامل عکسها میتوان دید
امروز روز مادر است و همچنین عید را هم باید تبریک گفت.
دیشب که به مادرم زنگ زدم و تبریک گفتم بعد از قطع کردن تلفن، فکرم رفت به سمت اون‌مادر‌هایی که تنها فرزندشون رو برای دفاع از این خاک و بوم به جبهه‌ها فرستادن و هنوز بعد از چندین سال برنگشتند. حتی یک مزار هم ندارند ... 
و شاید هم در خواب و یا عالم رویا فرزندشون روز مادر را تبریک گفته ...
دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری را در این مقاله به بررسی علت های آن می پردازیم. دلیل تغیر دما و سرد شدن ناگهانی آب پکیج بوتان یا ایران رادیاتور و یا ایساتیس و گلدیران تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شاید تنها جزئیات ریز و قلق ها تفاوت داشته باشند.
ادامه مطلب
روزهای سخت همیشه هستند، خیلی وقته منتظرم که تموم شن ولی انگار پایانی ندارند 
پس کی میرسه اون آسونیِ بعد از سختی ....
 
 
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
 
شاید اون آسونی رو خودمون باید بدست بیاریمش 
کافیه تو روزهای سخت صبورتر باشیم و ظرفیتمون رو کمی بالاتر ببریم 
اینطوریه که قوی تر میشیم و از روزهای سختمون به آسونی عبور میکنیم :)
یک عده هستند که حقیقت را تجربه کرده‌اند، اما زبانِ بیانِ آن را ندارند.
عده ای نیز هستند که حقیقت را تجربه نکرده‌اند، اما چرب زبانند  و می‌توانند با چشم بندیِ زبانی، دیگران را بفریبند و خود را عالم و عارف جا بزنند. کافی ست به عمقِ چشمانِ این اهل شعبده نگاه کنی، بی تردید، متوجه خواهی شد که آگاهی و روشنی هنوز دل و جانِ آنها را لمس نکرده است.
وقتی از خدا سخن میگویند، هیچ لطفی و لطافتی در کلامشان نیست.
وقتی درباره عشق سخن میگویند، به هیچ وجه اثری 
عزیزترینم!تا وقتی عطر نفس‌های تو در هوا جاری است، حالِ من و گنجشککان خیابان خوب است.خوب که می‌گویم نه آنچنان که آرامشی در زندگی باشد؛ نه! بلکه آن اندازه که به امید دیدار تو زنده ام، وگرنه این شهر و آدم‌ها و خیابان‌های تکراری هیچ لطفی برای زندگی ندارند.
 سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

pezhoohesh